Telecom News - איך מעבירים 6 גיגה בתוך מכונית במקביל להורדת משקלה וחיסכון בדלק?

איך מעבירים 6 גיגה בתוך מכונית במקביל להורדת משקלה וחיסכון בדלק?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> איך מעבירים 6 גיגה בתוך מכונית במקביל להורדת משקלה וחיסכון בדלק?
איך מעבירים 6 גיגהביט בתוך מכונית במקביל להורדת משקלה וחיסכון בדלק?
מאת: אבי וייס, 19.4.16, 16:30מיכה ריסלינג - ולנס
 
יצרני הרכב מחפשים פתרון לצרכי מולטימדיה ורוחבי פס בכלי הרכב מרובה מערכות מחשוב ואלקטרוניקה, מה שהוביל לבעיית משקל בגלל הכבילה ו-Valens מהוד השרון מביאה את הפתרון: במקום כבלים במשקל עצום למכשירים השונים ברכב מוצע חיווט פשוט, קל, תקני וזול, שיכול להעביר עד 6 גיגה ביט ברשת הפנימית ברכב, לכל מטרה. עדכון בסוף הכתבה. 
 
"המטרה שלנו, בעת הקמת החברה, הייתה להציג יכולת של העברת וידיאו באיכות למרחק של עד 100 מטר, על כבל תקני הכי רגיל של אתרנט. הגשמנו את זה בהצלחה יתרה", מתאר מיכה ריסלינג, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, ולנס. "כשהצגנו את הפתרון השלם החדש שפיתחנו, קיבלנו פידבק כל כך חיובי משוק יצרני הרכב, שממש הופתענו. פתרנו להם בעיה, שהם לא ידעו איך לפתור אותה בעצמם".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם מיכה ריסלינג (בתמונה), שמוביל את פעילות החברה בכניסה לשוק האוטומוטיב (Automotive), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של פס רחב (מאוד) ומולטימדיה במכוניות העתידיות.
 
חברת ההזנק ולנס מהוד השרון היא מובילה עולמית בתקן HDBaseT, שפותח על ידה, תקן, שאושר ע"י ועדות התקינה העולמיות דוגמת IEEE, עם הצלחה עולמית בתחום זה, מה שהוביל אותה, בין היתר, לזכייה בפרס אמי היוקרתי (Emmy Award). הפרס מוענק בארה"ב לחברות, שהחזון והחדשנות שלהן השפיעו באופן בולט על הדרך בה אנו צופים בטלוויזיה.
 
שאלה: מהיכן צמח ב-Valens הרעיון של אוטומוטיב?
מיכה ריסלינג: "ולנס הוקמה ב-2006. אנו למעשה חברת Fabless, שהכניסה את תקן HDBaseT לשוק העולמי. הפתרון שלנו פתר בעיה: איך מעבירים וידיאו באיכות גבוהה בכל התצורות על תשתית זולה ותקנית.
 
כך, אנו מציגים ביצועים של חיבור ,HDMI שעובד במרחק של לכל היותר מטר, והופכים זאת ל-100 מטר, שזה הצורך הקיים בשוק, עם יכולת להעביר דברים נוספים על אותו כבל דוגמת: Power, HDMI, USB ומערכת ניהול.
 
כשיצאנו לדרך, השוק לא האמין, שאנו מסוגלים לפתור את הבעיה הזו ושנציג פתרון ל-100 מטר על כבל זול ותקני. אולם, כשהוכחנו שזה עובד, השוק קיבל את זה בהתלהבות, כי פתרנו צורך אמיתי בשוק. כיום, התקן שלנו מצוי (מאז 2010) בכל ציודי המולטימדיה שיש בעולם.
 
הקמנו ,Alliance שמבצע אישורים למי שמבקש אישורי תקן לציוד שלו, ארגון, שהוקם על ידנו בשת"פ סמסונג וסוני וכיום מונה מעל ל-160 חברות מובילות בעולם.
 
העיקרון, שהוכחנו ב-HDBaseT הוא, שניתן להשתמש בתשתיות קיימות בלי צורך להשחיל חוטים חדשים, ולספק רוחב פס מעולים, שזה הצורך של עולם הווידיאו והטלוויזיה הנוכחי והעתידי, וזה מספק מענה לכל צורך עתידי לבתים ולעסקים.
 
אחרי הכניסה לבתים, נכנסנו לארגונים ולעסקים, שיש להם תשתיות אתרנט ופתרנו להם את בעיות רוחב הפס הפנימיות. למעשה, כיום, רוב ההכנסות שלנו הם מהשוק המקצועי, שוק היצרנים והשוק העסקי והארגוני. הפכנו למובילים בעולם עם מיליוני פורטים בשוק, עם מאות מוצרי קצה התואמים לתקן.
 
עם הניסיון, שצברנו בשוק, ראינו, שההצלחה שלנו לא תלויה רק ביצרנים ובמפיצים, היא תלויה בעיקר במתקינים, במתקיני הציוד בבתים, בעסקים ובארגונים. לכן, הקמנו Installers Zone, פורטל העוסק באספקת מידע למתקינים, שהם למעשה מחליטים איזה ציוד להתקין. תוך כשנה צברנו מעל ל-5 אלף מתקינים, שקיבלו הדרכות מאתנו וכעת אנו בהרחבת הנושא ע"י הסמכת אוניברסיטאות ומדריכים, שידריכו ויכשירו מטעמנו את המתקינים, בקורסים של HDBaseT בכל רחבי העולם. ההדרכות הללו הן חלק מחינוך השוק, שאנו מבצעים, כדי להחדיר את הטכנולוגיה הזו בכל מקום.
 
לפני כשנה וחצי החלטנו, שהיות ואנו מובילי שוק, אנו צריכים לחפש שוק חדש לכבוש אותו. למדנו, שאי אפשר לעמוד במקום, כי מי שעומד במקום למעשה נסוג אחורה ובסוף התחרות תהרוג אותו.
 
זה מה שהוביל אותנו לעולם האוטומוטיב. כולם מדברים על אוטומוטיב, אבל לא מבינים את הצרכים האמתיים של יצרני הרכב בעולם. לבעיה הזו קוראים Connectivity. כל רכיב אלקטרוני, שנוסף לרכב מוסיף עוד נדבך לרכב ומחריף את הבעיה. הסיבה: לכל רכיב אלקטרוני חדש צריך להוסיף חיווט ברכב, לרוב מקצה לקצה.
 
כך, יצרני הרכב נתקלו, כבר לפני כמה שנים, בבעיה של משקל הרכב, בעיה שנעשית חמורה בגלל הכבילה. ברכב יש כיום המון כבלים. ממש המון, במשקל עצום. הכבילה הזו מאוד רגישה לתקלות וזו תשתית, שיצרני הרכב מחפשים איך לשדרג אותה, כדי שתענה על הצרכים העתידיים. יש המון מכשירים ברכב, וזה גדל כל הזמן, מוסיפים מצלמות, מסכים, וחיבורים מכל סוג. את הבעיה הזו החלטנו לפתור".
חיווט ברכב
 
שאלה: למה זה כל כך חשוב ליצרני הרכב בעולם?
תשובה: "יצרני הרכב התעלמו מהבעיה הזו במשך שנים. אבל הם נתקלו בקיר שנקרא Recall. לכל תקלה הם צריכים לזמן מיליוני כלי רכב על חשבונם למוסכים, כדי לתקן תקלות ב-Connectivity.
 
אנו באים ליצרני הרכב ואומרים להם: אנו נוריד לכם את המשקל של החיווט, תבצעו חיווט פשוט ברכב, קל מאוד, תקני, מאוד זול, בחיווט, שיכול להעביר עד 6 גיגה ביט ברשת הפנימית ברכב, לכל מטרה. אנו נצמצם את כמות הכבלים ונוריד את התקלות כמעט לאפס. הורדת המשקל תשפר את ביצועי הרכב ותחסוך בדלק".  

הרכב העתידי
 שאלה: מה המרכיבים של הפתרון החדש שלכם?
תשובה: "אנו משתמשים בכבלי UTP, למעשה כבלי אתרנט תקניים לרכב, שהם מאוד קלים ומאוד זולים, ובבת אחת מספקים ליצרני הרכב יתרונות רבים, גם בצריכת הדלק ובביצועים.
 
יצרני הרכב לא מסכימים היום להכניס שום דבר חדש לרכב, אם לא מראים להם שהם חוסכים במשקל. הכבלים ברכב של היום מאוד כבדים, ממש קילוגרמים לכל כבל, שנפרס קצה לקצה ברכב.
 
זה מה שאנו מחדשים לשוק הרכב. אנו ייחודיים בגישה הזו, כי זו בדיוק הגישה של המצאת HDBaseT בעולם המולטימדיה הביתית, שהתחלנו בה לפני כעשור.
 
כשהתחלנו לפתח את הפתרון, אמרו לנו, שאנו הולכים לשוק שלא מתאים לסטארטאפים ויצרני הרכב לא יתנו לסטארטאפ להיכנס לתהליך ייצור הרכב. לא קיבלנו את הגישה הזו וחשבנו, שאנו יכולים להתגבר על החשדנות ולהציג ערך ממשי ליצרני הרכב.
 
הם לא האמינו, שאנו מסוגלים להעביר רוחבי פס כל כך גדולים על זוג חוטים דק בתוך הרכב. הם גם לא האמינו, שנוכל לענות על כל תקני ה-EMC, למניעת הפרעות בקרינה וחסינות לרעשי קרינה, תקנים מאוד מחמירים בעולם הרכב.
 
לקחנו על עצמנו למטרה להגיע עם פתרון של 6 גיגה ביט עם קרוב לאפס השהייה (Latency), על תשתית תקנית קיימת בכלי הרכב, שעד היום התקן דיבר על לכל היותר 100 מגה על חוטי האתרנט הללו.
 
כך, אנו אומרים ליצרני הרכב: יש לכם כבל אתרנט תקני, שאתם יכולים להשחיל ברכב לכל המטרות. תשימו צ'יפים זעירים שלנו בקצוות ותקבלו בלי לגעת בשום דבר בכבילה, פי 60 יותר רוחב פס ממה שהייתם מעבירים על הכבל הזה. ובנוסף תוכלו להעביר על הכבל את כל הצרכים הקיימים והעתידיים שלכם דוגמת: USB, חשמל, בקרה, וידיאו וכיו"ב. לא תצטרכו יותר כבלים.
 
אנו מגיעים לעולם הרכב עם פתרון תקני, שפותח לצרכי עולם מוצרי הצריכה האלקטרוניים הביתיים, עם ניסיון אדיר שלנו בתחום, ואנו עושים לזה התאמה והסבה לעולם הרכב".

פתרון קצה לקצה
 
שאלה: יש לזה סיכויים להצליח?
תשובה: "אני מאמין בכל ליבי, שהמהפכה החלה. הפתרון שלנו הוא להעביר על זוג חוטים דק לטווח של עד 15 מטר, שזה מתאים לכל רכב פרטי, עם 4 מחברים לכל היותר, 6 גיגה סימטרי עם תמיכה בכל, גם ב-HDMI, גם ב-Controls, Power, USB , חיבורי סמארטפונים, חיבור קונסולות משחקים, וכל מה שיצרני הרכב רוצים להעביר בכל קצוות הרכב.
 
הוכחנו, שהרעיון הזה עובד בדמו, שהצגנו ליצרני הרכב. במאי הקרוב נוציא מקווי הייצור צ'יפ ראשון, שייבדק ע"י כל הגורמים הבודקים ומאשרים ציוד לרכב. כך, שייענה על כל התקנים הכי מחמירים לרכב.
 
אנו לא נוגעים בכלל בכבל, רק  מוסיפים בקצוות את הצ'יפים שלנו. כך, שרק הצ'יפים צריכים לעבור אישורי תקינה לרכב.
 
כשהתחלנו ברעיון הזה, זה היה אחרי שחיפשנו שוק מספיק גדול עבורנו, להגשים חלום ולצמוח בשוק חדש ואני משוכנע, שנגשים זאת".  
 
שאלה: מתי נראה כלי רכב עם המערכת שלכם?
תשובה: "להערכתי, ב-2020 או לכל המאוחר ב-2022. יצרני הרכב מחליפים קווי ייצור מאוד בזהירות ורק אחרי כל אישורי התקינה. כך, שזה הצפי שיש לנו, שבנינו יחד עם יצרני הרכב.
 
יש כאן פוטנציאל של מיליארדי פורטים, שיותקנו בכלי הרכב. אני מעריך, שנראה לפחות 100 מיליון מכוניות בשנים הראשונות לכניסתנו לשוק, עם מיליארדי פורטים, שיש בהם High-Speed עם הצ'יפים שלנו. זה שוק ענק עבורנו".
 
שאלה: למה קיבלתם את פרס אמי?
תשובה: "האמריקאים הכירו בתרומה שלנו לתעשיית הטלוויזיה העולמית. פתרנו לתעשייה הזו את הצורך ברוחבי פס עצומים לחיבור למצלמות באיכות גבוהה, כיום זה 4K, בלי להחליף לתשתיות חדשות ויקרות. ברגע שניתן להשתמש בכבלי אתרנט תקניים בכל מקום, אפשר להעביר עליהם הכל. כיום מדברים על 8K. זה עובר בקלות על התשתיות המבוססות על הפיתוח שלנו".
 
שאלה: מי מיצרני הרכב יאמץ את הטכנולוגיה שלכם לאוטומוטיב?
תשובה: "בינואר השנה צרפנו את GM להנהלת הארגון (HDBaseT) ומאז אנו במו"מ לצרף חברות נוספות ובקרוב נוכל להכריז על עוד חברות. יש לנו שותפים רבים ביוזמה הזו ואני מאמין, שתמצא את הטכנולוגיה שלנו בכל סוגי כלי הרכב בעולם".
 
שאלה: יש לכם מתחרים?
תשובה: "לטכנולוגיה שלנו יש מתחרים בכיוונים אחרים, למשל להעביר הכל באלחוט. השאלה היא: מה החלופות העומדות בפני יצרני הרכב? כל הפתרונות האחרים מאוד יקרים מול הפתרון שלנו, מאוד מסובכים למימוש בכלי הרכב והרבה יותר כבדים, עם בעיות בתקינה. כך, שאנו באים ליצרני הרכב עם יתרונות רבים, שאין לשום מתחרה בשום טכנולוגיה אחרת".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
מיכה ריסלינג: "כרגע אנו חולמים להגשים את החזון, שהצגנו לשוק הרכב, ולהיות בכל סוגי היצרנים והמכוניות. אני מאמין, שניכנס לכל המכוניות ולא רק למכוניות היוקרה.
 
אני מאמין, שנוכל לשכפל את ההצלחה, שעשינו בשוק אחד, ולהעביר זאת לשוק לא פחות קשה, שוק הרכב. המוצרים שלנו נמצאים בכל מקום, גם בצבא, למשל בעיר הבה"דים בנגב ובכל הפרויקטים הכי גדולים בעולם, שיש בהם מולטימדיה.
 
הפתרון שלנו טוב יותר, יציב יותר, חסין יותר לרעשים ולהפרעות וזול יותר, מכל פתרון אחר, כולל פתרון אלחוטי. אני מכיר את כל הפתרונות, שהציעו ליצרני הרכב, ואין שום מתחרה העומד ברמה שלנו.
 
יצרני הרכב נעשו היסטריים משיטת ה-Recall של כלי רכב, כי זה שוחק להם את כל ההכנסות. הם מחפשים פתרון לבעיה הזו ואנו מביאים את הפתרון, כי ראינו, שרוב תקלות ה-Recall נובעות מבעיות חיווט ותקשורת ברכב. לכן, בגלל בעיית ה-Recall, יצרני הרכב נהיו מאוד שמרניים וזהירים והם גם בודקים את הפתרון שלנו בדקדקנות.
 
אני אומר ליצרני הרכב: להעביר וידיאו ורוחבי פס אחרים כבדים, זה לא יכול להצליח באוויר - באלחוט. בסביבה רועשת כמו רכב בנסיעה, המולטימדיה לא תעבור באוויר. זה לא דבר קל. ממש לא. הפתרון שלנו הוא על חוטים פיזיים עם חסינות להפרעות ועם שרידות. זה מה שיפתור לכם את הצרכים של הרכב לדורות הבאים, גם לרכב אוטונומי, שבו רוחבי הפס של מערכות המחשוב, שמתקינים ברכבים האוטונומיים, הם עצומים".

עדכון 6.4.17ולנס גייסה 60 מיליון דולרים בהובלת קרן IGP, לצורך הרחבת פעילותה בשוק הרכב העולמי:
חברת השבבים הישראלית ולנס (Valens), מפתחת טכנולוגית HDBaseT לתעשיית הרכב ולתעשיית האודיו-וידאו, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס הון בהיקף 60 מיליון דולרים, בהובלת קרן הצמיחה IGP. לצד משקיעי החברה הקיימים, הצטרפו לסבב הגיוס משקיעים אסטרטגיים נוספים בהם Samsung Catalyst Fund, Delphi ו-MediaTek, וכן בנק ההשקעות Goldman Sachs. מאז הקמתה בשנת 2006, גייסה ולנס כ-100 מיליון דולרים. הסכום שגויס יושקע בפיתוח טכנולוגיות חיבוריות לתעשיית הרכב ולביסוס מעמדה של טכנולוגית ה-HDBaseT Automotive כתקן מוביל של קישוריות בכלי רכב. 
במסגרת סבב גיוס זה, משה ליכטמן, מייסד ושותף מנהל בקרן הצמיחה IGP, יצטרף למועצת המנהלים של ולנס.
טכנולוגיית HDBaseT Automotive של ולנס עונה על הצורך של יצרני הרכב להעביר תכני מולטימדיה בקצבים הולכים וגדלים, על גבי תשתית כבילה פשוטה יעילה וחסכונית אשר מתאימה לסביבה המאתגרת של פנים הרכב. טכנולוגיה זו עתידה להשתלב במערכות הבידור מבוססות המידע (Infotainment) ובמערכות הבטיחות, ההתרעה והנהיגה האוטונומית (- advanced driver assistance systems ADAS) בדור הבא של כלי הרכב.  
ולנס הכריזה בינואר 2016 על כניסתה לשוק הרכב העולמי ועל הצטרפותן של ענקיות הרכב דיימלר (Daimler AG) וג'נרל מוטורס (General Motors) ושל ספקית הטכנולוגיות לתחום הרכב דלפי (Delphi), לארגון התקינה הבינלאומי HDBaseT, אשר היא הקימה ומובילה. החברה שהשיקה ביוני 2016 את רכיב ה-VA600T המיועד להדגים העברה מהירה של וידאו ודאטה על גבי קישוריות HDBaseT במכוניות, הכריזה  בסוף שנה שעברה שחברת דיימלר הגרמנית, יצרנית מכוניות Mercedes, בחרה בטכנולוגיית ה-HDBaseT לשימוש במכוניות שלה. 
 
בתמונה: מיכה ריסלינג ופרס אמי היוקרתי שהחברה קיבלה בספטמבר 2015. 
פרס אמי לחברת ולנס



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים