Telecom News - האם היועמ"ש יעצור את מסע הפרסום של הפרזנטור של סיבי חברת פרטנר?

האם היועמ"ש יעצור את מסע הפרסום של הפרזנטור של סיבי חברת פרטנר?

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> האם היועמ"ש יעצור את מסע הפרסום של הפרזנטור של סיבי חברת פרטנר?
השר אלי כהן, בהיותו שר הכלכלה, קיבל "אזהרה אחרונה" מהמשנה ליועמ"ש עו"ד דינה זילבר, על שנאם בהשקת רשת הפארם החדשה של שופרסל. שר התקשורת יועז הנדל, כבר נאם לא פחות מ-3 פעמים בטקסי השקה של חברת פרטנר, ולא נראה שזה מזיז ליועמ"ש או למשנה ליועמ"ש. האם בגלל שהוא שייך למפלגה אחרת החוק והנחיות היועמ"ש לא חלים עליו? אולי בגלל שהוא השיק ומשיק רשת סיבים ולא רשת פארם? 
עדכונים בתחתית הכתבה
מאת: אבי וייס, 17.8.20, 12:45תמונה שנשלחה ע"י יחצ פרטנר, צילום: ישראל שם-טוב

שר התקשורת יועז הנדל (במרכז התמונה משמאל, זו תמונה, שחברת פרטנר שלחה לפרסום והפיצה לכל כלי התקשורת, עם קרדיט לצלם ישראל שם-טוב), מרבה להעלות פוסטים בפייסבוק ובטווטר עם תמונותיו באירועי השקה שונים ברחבי הארץ.

כשקיבלתי את ההודעה המצ"ב כאן של חברת פרטנר, על השקה נוספת בחסות שר התקשורת, שגם נאם באירוע והעלה את התמונות ודבריו בהשקה הזו כמו גם בקודמותיה לרשת האינטרנט, ודוברו הפיץ זאת, ליתר ביטחון, לכל כלי התקשורת, בנוסף להפצה של ההודעות של דוברות חברת פרטנר, החלטתי ביום 12.8.20 לשלוח את השאלות הדחופות ביותר הבאות לשר התקשורת יועז הנדל ולידיעת צמרת משרד התקשורת והיועמ"ש, בזו הלשון:
"הנדון: הפרזנטור החדש של פרטנר: קבוצת פרטנר מחברת את העיר שדרות לתשתית הסיבים האופטיים.
שלום רב,
1. בהמשך להודעה של פרטנר הנמצאת כאן ולהודעת השר בפייסבוק שלו (כאן) ובטוויטר שלו (כאן), עולה, שהשר יועז הנדל נותן בפעם השלישית או הרביעית "חסות מקפת" להשקות של פריסת סיבים לבתים ללא כל רישיון (תוך מעבר של לפחות 9 סעיפי חוק, תקנות ורישיון) מצד חברת פרטנר.

עד כמה שזכור לי, ההשקות הקודמות בחסות השר ובעידודו היו: באילת ובנהריה וכעת בשדרות.

2.  קיבלתי כמה סוגי תגובות להפיכת השר יועז הנדל לפרזנטור הקבוע של פרטנר:
א. יש הטוענים, שפרטנר פשוט "מתזזת את השר" להשקות מעיר לעיר - בפריפריה, כדי לנצל את ההכרזות והספינים של השר, שהוא תומך בפריסת סיבים בפריפריה, ובכך להפוך אותו בקלות, לפרזנטור שלה ובחינם, להשקות העסקיות שלה, של שירותיה החדשים, בכל רחבי הארץ.

בכך, השר הוא גם פרזנטור של החברה וגם נותן גיבוי וחיפוי לכך, שהשירותים הללו מושקים בחסותו - ללא כל רישיון.

ב. יש הטוענים ,שהשר הוא לא סתם "שוטה הכפר", שנגרר אחרי פרטנר, בחוסר הבנה מוחלטת, אלא שיש כאן מאחורי הקלעים "יחסי תן וקח".

כלומר: שיש כאן חשד ל"תיק 6000" (לאחר "תיק 5000", שהוא "יחסי תן וקח" לכאורה, בין צמרת משרד התקשורת בעבר ובהווה, לבין קבוצת סלקום).

3. בשלב זה אין לי ראיות ברורות לכאן או לכן, אבל יש לי החלטה ברורה של היועמ"ש, ד"ר אביחי מנדלבליט שמו, בהנחיה מס' 1.1700 המצ"ב, החלה גם על שרי הממשלה, עם הסבר להחלטה הזו ממבקר המדינה המצ"ב (בתצלום), שבו נאסר על השר לעשות מה שהוא עושה עם פרטנר:
דו"ח מבקר המדינה

4. יתרה מכך. שר הכלכלה הקודם, אלי כהן, קיבל מכתב "אזהרה אחרונה" מהמשנה ליועמ"ש עו"ד דינה זילבר, רק בגלל שדיבר בטקס ההשקה של רשת הפארם החדשה של שופרסל.

זה לא דבר סודי, זה פורסם ברבים למשל: כאן וכאן.
מתוך גלובס

דה-מרקר

5. היות וכאן מדובר לא על השקה אחת של פרטנר, אלא בלפחות ב-3 השקות עוקבות זו אחר זו, בהפרש של כמה ימים זו מזו, אין ספק, שהשר יועז הנדל מפר בגלוי ובעקביות, תוך צפצוף ארוך, בגלוי ובפומבי, את הנחית היועמ"ש והנחיית המשנה ליועמ"ש.

6. אודה להתייחסותך לנוכח חומרת הנושא, בו שר הפך להיות פרזנטור קבוע של חברה מסחרית המפוקחת ע"י המשרד, תוך צפצוף ארוך ומזעזע על חוקי מדינת ישראל ועל הנחיות היועמ"ש והמשנה ליועמ"ש."

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

המשך יבוא ודי בקרוב, לפרשה זו.

בתצלום משמאל, הלקוח מהטוויטר האישי, שפרסם השר יועז הנדל לציבור, ניתן לראות כיצד השר הצטלם על רקע הלוגו של השר בשדרות מהטוויטר האישי שלופרטנר (מסומן בחץ אדום על התמונה, לחיצה על התמונה מגדילה אותה).

העובדה, שהשר אלי כהן (כיום שר המודיעין), קיבל אזהרת "דגל אדום" מהמשנה ליועמ"ש לפני שנפתחת נגדו חקירה פלילית, על השתתפותו בטקס אחד, מול השר יועז הנדל, שמככב בהשקות של פרטנר כבר 3 פעמים ברציפות, מעוררת הרבה סימני שאלה, שדורשות מענה

שורה תחתונה:
השר יועז הנדל ממשיך ליישם כל מה שה-Deep State מכתיב לו. השר ממשיך להיות מובל - במקום להוביל.

כך גם המנכ"לית שלו. 


אני מציע שמומחה לפרסום יבדוק את כמות הכתבות "המפנקות והמלטפות" שקיבל השר יועז הנדל מאז שמונה לשר ומי בדיוק דאג לו לכתבות המפנקות הללו ולמה, ויגיע לבד למסקנות ויפרסם אותן (אני עצמי לא עושה זאת, כי אני לא סבור ולא מאמין, בניגוד לעמדת היועמ"ש ופרקליט המדינה וככתוב בכתב האישום כנגד נתניהו, ש"כתבות מפנקות" זה שוחד. ראה עמדתי הברורה בסדרת הכתבות על תיק 4000).

חוק, תקנות, נהלים, רישיונות, הנחיות היועמ"ש, החלטות ממשלה, החלטות המשנה ליועמ"ש, החלטות מבקר המדינה, טובת הציבור, כספי הציבור - זה לא מעניין את השר יועז הנדל - בכלל. 

לא פלא, שאני מפנה את הקוראים שוב לכתבה הנוקבת והחשובה ביותר, במיוחד אחרי החשיפה המצויה כאן למעלה: 
"מה יגרום לך להצטרף לקריאה לפטר ובדחיפות את שר התקשורת יועז הנדל?".

PREZENTOR FREE

 
עדכון 17.8.20, 13:50: הוגשה תלונה ליועמ"ש בגין המתואר בכתבה למעלה, התלונה - כאן. אישור קבלה מצוי - כאן

עדכון 19.8.20: משרד התקשורת העלה הודעה (כאן) בזו הלשון: "משרד התקשורת פתח סדרת כנסים אשר יסייעו לראשי רשויות להתחבר לתשתיות תקשורת מתקדמות". בהחלט יוזמה מבורכת וחשוב לשתף בה גם את שאר נציגי הציבור המוסמכים, במידע ובדיונים החשובים הללו.  אולם, מאחורי ההודעה התמימה והלכאורה חיובית הזו, מסתתר דבר אחר לגמרי שנחשף כאן

עדכון 2.9.20: התלונה שלי הועברה מהיועמ"ש לטיפולה של עו"ד דינה זילבר, המשנה ליועמ"ש (משפט מנהלי-ציבורי) - כאן

עדכון 4.11.20: הוגשה תלונה לנציב התלונות השופט בדימוס דוד רוזן כנגד עו"ד דינה זילבר, המשנה ליועמ"ש, על אפלייה באכיפה בנושא היות השר יועז הנדל "פרזנטור" של השקות של גופים עסקיים מפוקחים ע"י המשרד. התלונה נמצאת כאן

עדכון 16.11.20: התקבלה החלטת נציב תלונות הציבור (נת"ם) השופט בדימוס דוד רוזן, בעניין תלונתי אודות ה"איפה ואיפה" ביחס לשר שמשמש כ"פרזנטור". הנציב קבע שאין לו סמכות לברר תלונות כנגד המשנים ליועמ"ש. תגובתו המלאה של הנציב נמצאת כאן - למתעניינים. 



 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב