Telecom News - מה שאסור בתכלית האיסור לביבי מותר (בתוספת שקרים והמצאות) ליועז הנדל

מה שאסור בתכלית האיסור לביבי מותר (בתוספת שקרים והמצאות) ליועז הנדל

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מה שאסור בתכלית האיסור לביבי מותר (בתוספת שקרים והמצאות) ליועז הנדל
אמש יצאו 2 מסמכים חשובים בתחום "ניגודי העניינים". הראשון - של היועמ"ש לבג"ץ כנגד נתניהו, שמדקדק בכל מילה ופסיק ומנסה לכפות בכוח על נתניהו כללים ללא סמכות, והשני - נשלח לאבי וייס ע"י המחליפה של עו"ד דינה זילבר, בעניינו של שר התקשורת המפוטר יועז הנדל, "יקיר הקליקה", שמקבל ממנה הגנה, חיפוי וטיוח, לרבות כזבים וספינים, שקל להוכיח, שהם "שקרים ללא רגליים". כמה תמונות שוות אלפי מילים. 
עדכון בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 24.12.20, 10:40חה"כ יועז הנדל

בלעדי. אמש שלח היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט מסמך חשוב ביותר, דרך פרקליטות המדינה\מחלקת הבג"צים, בתגובה לבג"ץ בעניין "הסדר ניגוד העניינים" של נתניהו (המסמך המלא של תגובת היועמ"ש בנושא זה - כאן).

מדובר במסמך של 48 עמודים, שמנסה לכפות בכוח על נתניהו כל אות ופסיק בנושא "מסמך ניגודי העניינים", שהמציאו לו עו"ד דינה זילבר ביחד עם חברתה הוותיקה, עו"ד דנה נויפלד (פרטי ההסדרים הללו לנתניהו מפורטים כאן וכאן ולא נעסוק בהם הפעם).

ממש במקביל למסמך לבג"ץ, התקבל אצלי אמש, מסמך "הסדרי ניגוד עניינים" נוסף, שנחשף כאן, אבל בנוגע לשר המפוטר יועז הנדל, (בתמונה משמאל). 

קיבלתי אמש את המסמך הזה בהפתעה גמורה, כי רק ב-20.12.20 קיבלתי תשובה רשמית ממשרד המשפטים, שלא אקבל תשובה בעניין זה אלא אחרי 45 יום מפנייתי, כלומר: אקבל תשובה רק בעוד חודש וחצי (פירוט ההתכתבות בנושא זה, ראה בנספח א' כאן למטה).  

את המסמך שלחה אלי אורית ונציאנר, מלשכת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי מנהלי) והוא חתום ע"י עו"ד דנה גוטליב, ייעוץ וחקיקה - משפט ציבורי מנהלי, יחידה בלשכת המשנה ליועמ"ש, שעו"ד דינה זילבר עמדה בראשו עד יום א' האחרון (20.12.20) ונפרדתי ממנה במאמר נוקב תחת הכותרת: "עו"ד דינה זילבר: שלום ולא להתראות. מה עם הכפילה שלה במש' התקשורת?" נאום הפרידה של עו"ד דינה זילבר מתפקיה בלשכת המשנה ליועמ"ש נמצא כאן - למתעניינים בחומר היסטורי יוצא דופן (כלומר: הזוי)... 

המסמך המפתיע, שקיבלתי אמש מלשכת המשנה ליועמ"ש נמצא כאן במלואו - למתעניינים. 

בניגוד לרוה"מ נתניהו, שמדקדקים עמו בכל אות ופסיק, זאת, שעו"ד דנה נויפלדהייתה שותפה מלאה לחיבור "הסדרי ניגוד העניינים שלו" (עו"ד דנה נויפלד, בתמונה משמאל), שקועה בעצמה בניגודי עניינים "עד צוואר" ובהסדרים, ש"סידרה לעצמה" לעצמה, בגיבוי וחיפוי של עו"ד דינה זילבר (כמפורט במאמר: "האם "משגיחת הכשרות" על נתניהו פיברקה לעצמה את הסדרי ניגוד העניינים?")

וכמובן שהכללים, ש"הקליקה" מסדרת לעצמה, שונים לחלוטין מהכללים לאחרים, למשל, בניגוד לשר מהליכוד אלי כהן, שכמעט הועמד לדין פלילי ע"י אותה עו"ד דינה זילבר, רק בגלל שהשתתף בהשקת סניף של שופרסל. לחברי "הקליקה" ונספחיהם, יש כללים אחרים דוגמה בולטת: יש לשר המפוטר יועז הנדל (כעת במפלגה של גדעון סער, עוד יקיר "הקליקה") כללים לגמרי אחרים, שהומצאו במיוחד עבורו.

למי שלא מכיר, הכללים לניגודי עניינים של שרים, סגני שרים ועובדי מדינה בכירים בהשקות מסחריות של חברות המפוקחות רגולטורית על ידם, מפורטים היטב, לפרטי פרטים, בנוהל מאוד ברור של היועמ"ש הנמצא כאן.

אולם, ל"יקיר הקליקה" המציאה עו"ד דנה נויפלד, בגיבוי וחיפוי עו"ד דינה זילבר (וכעת קיבלתי זאת אמש, מהמחליפה הזמנית שלה, עו"ד דנה גוטליב), כללים חדשים לגמרי ולא מוכרים לשאר שרי הממשלה ובכירי השירות הציבורי, שנחשפים כאן לראשונה.

הנה הכללים החדשים שנויפלד וזילבר המציאו עבור השר המפוטר יועז הנדל, כדי "להלבין את חטאיו":
הכללים החדשים

אבל מה לעשות, "לשקר אין רגליים".

השר נהג בכל ההשקות (היו 5) הפוך לכל ההנחיות החדשות. הוא גם הצטלם ליד "סמליל" (הלוגו) של החברות וגם נאם בטקסים וגם שיבח את החברות.

בקיצור: "פרזנטור" מושלם.

הוא גם הפיץ זאת בכל כיוון ברשתות חברתיות (למשל בפייסבוק האישי שלו ובטוויטר האישי שלו), וגם באמצעות הדוברות של השר ודוברות משרד התקשורת וגם דרך הדוברות של החברות המסחריות, שעשו מזה פרסומת עצמית לשירותיהן. 

יצויין, שאני התלוננתי לפני היועמ"ש על 4 השקות מסחריות. היועמ"ש העביר את כל 4 התלונות לטיפול של עו"ד דינה זילבר, שביחד עם עו"ד דנה נופלד "גרסו אותן במהירות", תוך המצאת הנחיות חדשות, שלא כתובות בהנחיות היועמ"ש המקורית.

ההנחיות המקוריות חלות על כולם, על כל השרים ובכירי השירות הציבורי - ממשלתי, חוץ מעל השר המפוטר יועז הנדל. פירוט תאריכי התלונות על 4 ההשקות, נמצא בנספח א' כאן למטה ומיד נסקור אותן עם צילומים ברורים.

אני כרגע מתעלם בכוונה מכך, שכל ההשקות המסחריות של פריסת סיבים לבתים, שבהן השתתף השר יועז הנדל, היו של חברות תקשורת, שלא החזיקו ולא מחזיקות בידן רישיון לפריסת סיבים לבתים. לעומת זאת, השר אלי כהן, שהשתתף בהשקת סניף של שופרסל, זה לא היה כלל סניף של חברה מפוקחת בלי רישיון... אגב, לשופרסל יש את כל הרישיונות הנדרשים. 

אז מה כתבה לי עו"ד דנה גוטליב, מחליפתה הזמנית של עו"ד דינה זילבר הפורשת, בתשובה, שקיבלתי אמש?
אתם חייבים לראות את המקור, כדי לראות איך משקרים לי בלי למצמץ:
מדובר בשני מקרים

כלומר: 5 מקרים (שמהם התלוננתי על 4, התמונות מוצגות בהמשך - לגבי המקרים שיש בהם תמונות המדברות בעד עצמן, לגבי ההשקה בנהריה לא היו בידי תמונות להציג כאן. הכל מתועד היטב, לפרטי פרטים, כמפורט בנספח א' כאן למטה), חמשת ההשקות הפומביות והמתועדות הללו כ"פרזנטור" של החברות, הפכו ל-2 מקרים.... ממש כלום.

2 מקרים בלבד, ממש פעוטי ערך, כלום מכלום, שניהם למטרות חיוביות (לא כמו ההשקה של השר מהליכוד בשופרסל, שם זה נעשה רק למטרות שליליות ופליליות), שניהם לטובת "פריסת סיבים בפריפריה". "ציונות" במיטבה. על מה יש בכלל להתלונן? 

אם לא די בכך, ש-5 השקות הפכו ל-2 השקות, מתעלמים בתשובה שקרית זו לחלוטין מהראיות, שצרפתי לכל תלונה.

למשל, הנה בצד שמאל התצלההשקה בשדרותום של ההשקה בשדרות (פירוט האירוע ודברי השר כאן). 

את השלט (הסמליל בלשון המשפטית) של פרטנר, רואים היטב מאחורי השר יועז הנדל... 

וככה זה נראה בהשקה במעלה אדומים (פירוט האירוע ודברי השר כאן). בתמונה: הצילום של השר יועז הנדל (במרכז התמונה, עם מנכ"ל פרטנר מצד שמאל וראש העיר מעלה אדומים מצד ימין), עם הלוגו של פרטנר ברקע (מודגש בחיצים אדומים), כפי שהוא (השר יועז הנדל) בעצמו הפיץ זאת לציבור, בציוץ האישי שלו בטוויטר:
תמונת השר ופרטנר



















בנוסף, 2 ההשקות, שאליהן כן מתייחסת התשובה, שנשלחה אלי מלשכת המשנה ליועמ"ש, הן:

א. השקה בעכו, כך נכתב אלי בתגובה:
סיור בעכו

אולם התמונות ודברי השר (כמפורט כאן) סותרים את כל ההנחיות המפוברקות הללו, ואין טוב ממראה עיניים.
 
תסתכלו היטב בתצלום המצוי כאן, אחד מסדרת התצלומים מטקס ההשקה של IBC בעכו, שבפועל זה לא היה טקס של IBC (לה יש רישיון לפריסת סיבים לבתים), ותבחינו מיד, שהשר עומד מאחורי 2 שלטים זהים ומאוד ברורים:
טכס החנוכה בעכו

אם לא הבחנתם, אז הנה ההגדלה של מה שכתוב מאחורי הרגליים של השר:
סופר פייבר

כלומר: השר לא יכול היה שלא לראות את השלטים הענקיים הללו הממותגים בצבעים הזוהרים של סלקום ושכתוב עליהם "סופרפייבר סלקום".

אלה הצבעים והמיתוג של סופר פייבר באתר של סלקום המופיעים תחת הכותרת "רשת הסיבים האופטיים של סלקום", בזמן שלסלקום כבר מ-2019 אין רשת סיבים אופטיים, כי היא מכרה אותם במלואם ל-IBC...

לסיכוםהשר היה שותף ונואם מרכזי, כ"פרזנטור" מוביל, במודע, לטקס פיקטיבי, שכולו הונאה ציבורית בקנה מידה ענקי, לכאורה, עם אין סוף עבירות, לכאורה, שבו ההשקה היא של IBC אבל בפועל סלקום היא שהשיקה את הפריסה הזו והיא זו המוכרת את הסיבים ללקוחות הפרטיים והעסקיים והיא זו שמחתימה את ועדי הבתים כדי להיכנס עם הסיבים לבתים. 

ב. ההשקה במטולה, וכך נכתב אלי בתגובת לשכת המשנה ליועמ"ש:ההשקה במטולה:

אולם, מה לעשות, העובדות הפוכות לגמרי והנה הן כאן:
בתמונה על רקע השלט הענק של בזק - מימין לשמאל: ראש מועצת מטולה, מנכ"ל בזק, שר התקשורת ויו"ר בזק.
שר התקשורת במטולה דוברות בזק





























כפי שעיניכם רואות, בכל 4 התלונות שלי ליועמ"ש, שלוו בתצלומים המדברים בעד עצמם, השר יועז הנדל הצטלם על רקע הלוגו ("הסמליל") של החברה עם ראשי החברה ואף שיבח את ראשי החברה בטקס ושיבח את ההשקה והיוזמה והתעלם שמדובר בהשקות של שירותים ללא כל רישיון, בניגוד לחוק, עניין פעוט ערך של 3 שנות מאסר, של השקת שירות תקשורת ללא רישיון. ממש כלום ליד "ניגודי העניינים", שזה גם 3 שנות מאסר... ביחד 6 שנות מאסר, אם מצרפים את 2 העבירות ביחד, זו אחר זו.

אולם, כל העבירות הללו לא עניינו ולא מעניינות בכלל את עו"ד דינה זילבר והכפילה שלה, עו"ד דנה נויפלד. זה נוגע רק לאדם אחד ושמו במקרה נתניהו, לא ליועז הנדל. 

מדהים ומקומם גם יחד. 

נספח א' (לקוח מכאן):
כעת אחשוף את התעלול האחרון של עו"ד דינה זילברשהחליטה להתנכל לשר מהליכוד (אלי כהן) בגלל שהיה בטקס השקה של שופרסל, אבל השתתפותו של השר (המפוטר) יועז הנדל (שהפך ל"יקיר הקליקה", כי הוא חלק מ"כת רל"ב - רק לא ביבי ורק לא בזק"), בהרבה השקות לא חוקיות של פריסת סיבים לבתים ברחבי הארץ, מחברות ללא רישיון לפריסת סיבים. המדובר בהשקות בהן הוא (יועז הנדל) שימש כ"פרזנטור" ומשווק בחינם של החברות הללו. זה בכלל לא הזיז לעו"ד דינה זילבר, שקיבלה מהיועמ"ש לטפל בתלונות הללו ולא טיפלה.

תלונה, שהגשתי בגלל אי הטיפול שלה והאפלייה הברורה והמתועדת באכיפה (בין שר מהליכוד לשר שלא מהליכוד, בדיוק באותו נושא), על ידה, תלונה שנשלחה על ידי לנציב התלונות - השופט בדימוס דוד רוזן, נענה בתשובה (הנמצאת כאן) שהחוק הביקורת על הפרקליטות יש בו "חור" ענק, בו המשנים ליועמ"ש לא כפופים לביקורת של הנציב, ולכן הנציב דוד רוזן לא יכול לברר שום תלונה נגד עו"ד דינה זילבר. כך יצא מתשובת הנציב דוד רוזן, שהיא (עו"ד דינה זילבר) פשוט מצויה מחוץ לכוח הכבידה של כדור הארץ ומעל לכל נורמה ומסגרת חוקית כלשהי במדינת ישראל. 

לכן, לא תתפלאו מה קרה לפנייה הדחופה שלי מ-9.12.20, כשראיתי שמועד פרישתה של עו"ד דינה זילבר מתקרב ותשובות אני לא מקבל ממנה, פניה, ששלחתי ליועמ"ש ולצמרת משרד המשפטים בזו הלשון:
"הנדון: אודה לעדכונים ולהחלטות של עו"ד דינה זילבר - המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (ציבורי – מנהלי).
שלום רב,
1. בחודשים האחרונים הוגשו על ידי מספר תלונות ליועמ"ש בנושא: "שר התקשורת הפך לפרזנטור ומקדם שיווקי של חברות תקשורת המפוקחות ע"י המשרד שהוא עומד בראשו".

2. כל התלונות הועברו - על פי החלטת היועמ"ש, לטיפולה של עו"ד דינה זילבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (ציבורי – מנהלי).

3. התלונות הן (מספר סימוכין של היועמ"ש ומספר מסמך של ההחלטה להעביר הפנייה לטיפולה של עו"ד דינה זילבר):
א. סימוכין 72332 מ-24.6.20, מס' מסמך: 004-99-2020-014802 מ-29.6.20.
ב. סימוכין 73432 מ-17.8.20, מס' מסמך: 004-99-2020-018420 מ-17.8.20.
ג. סימוכין 75711 מ-28.10.20, מס' מסמך 004-99-2020-027220 מ-19.11.20.
ד. סימוכין 76276 מ-23.11.20. מס' מסמך 004-99-2020-027740 מ-25.11.20.

3. טרם קיבלתי כל עדכון מה הוחלט בתלונות הללו, שכן השר יועז הנדל המשיך לצפצף על הכל (ב-8.12.20 שוב היה בהשקה, טרם הגשתי תלונה, כי לא ידוע לי מה קרה עם התלונות הקודמות), לרבות צפצוף ארוך על הנחיית היועמ"ש 1.1700.

4. ממתין לעדכון."

לאחר נדנודים, קיבלתי אמש (20.12.20) את התשובה המוזרה הבאה ממשרד המשפטים:
"שלום,
מאחר שפנייתך נעשתה ישירות לגורמים המקצועיים היא סווגה כפניית ציבור ולא כפנייה עיתונאית, ולכן אין באפשרות אגף הדוברות לתת לך מענה בעניין זה.
בברכה,
אפרת אורן
דוברת היחידות המשפטיות, אגף דוברות הסברה ותקשורת | משרד המשפטים."

אם לא הצלחתם להבין את התחכום בתשובה הזו ממשרד המשפטים, אז הנה תרגום לעברית קלה: היות ואנו ממילא לא נענה לך, אז אנחנו מושכים זמן, עד שאתה וכולנו נשכח, שעו"ד דינה זילבר בכלל הייתה במשרד המשפטים. אז החלטנו להעביר את הפנייה שלך למסלול "פניות הציבור" (ולא מסלול מענה מהיר לעיתונאים), מסלול שמשמעו: יש לנו כעת המון זמן להשיב לך, אם בכלל. זאת, כי על פי החוק (כאןיש לנו 45 יום כדי להשיב לפנייה שלך, שהיא כעת מסווגת בגדר "פניות הציבור". 

גאונים. 

אולם, למרות התשובה הזו שאני אמתין 45 יום, קיבלתי תשובה די מהר, ושקרית, כמפורט לעיל... 
 
עדכון 25.3.21: כצפוי, הבג"ץ דחה את כל ההשגות של פרקליטי נתניהו לגבי "הסדר ניגוד העניינים" שהיועמ"ש "סידר לו" בשנה האחרונה. היועמ"ש קיבל כאן גיבוי וחיפוי מלא מהבג"ץ, מה שלא מפתיע בכלל. מצ"ב כאן החלטת הבג"ץ במלואה.



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים