Telecom News - חשיפה: מה עומד מאחורי תרמית שר התקשורת "מהפכת הקליטה הסלולרית"!

חשיפה: מה עומד מאחורי תרמית שר התקשורת "מהפכת הקליטה הסלולרית"!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> חשיפה: מה עומד מאחורי תרמית שר התקשורת "מהפכת הקליטה הסלולרית"!
במקביל לחשיפה ב"גלובס" - אנו חושפים מידע יותר ספציפי, מחריד ומזעזע, מי עומד מאחורי "מהפכת הקליטה הסלולרית" עליה הכריז השר יועז הנדל לפני כשבועיים ולמה. לא להאמין איך שר התקשורת בישראל מתנהל בנושאים הכי רגישים של תשתיות מדינת ישראל. הנושא הועבר ליועמ"ש בדרישה, שיפתח בחקירה פלילית דחופה לשר (חקירה נוספת, יש כבר לשר 2 תיקים פתוחים), למנכ"לית משרד התקשורת הנוכחית לירן אבישר בן חורין, למנכ"ל משרד התקשורת לשעבר נתי כהן ולכל שאר המעורבים במרמה הציבורית, לכאורה, המזעזעת הזו. מאמר שני בסדרה אודות "תרמית האנטנות". 
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 3.12.20, 09:13יועז הנדל שר התקשורת

לפני כשבועיים פרסמנו כאן מאמר נוקב ביותר המומלץ לקריאה למי שפספס אותו, תחת הכותרת: "המירמה בהודעת "מהפכת הקליטה הסלולרית בישראל יוצאת לדרך".

כותרת המשנה של הכתבה (שמכילה בתוכה לא מעט מידע ומסמכים מקוריים, כולל של השר עצמו) היא: "שר התקשורת יועז הנדל [בתמונה משמאל] בטוח, שכל כלי התקשורת מטומטמים, לכן הוא יכול להודיע על מהפכה של עלייה של הפריסה הסלולרית מ-75% ל-95% משטח המדינה, בעוד שבפועל הוא מספק הקלה של מאות מיליוני ש"ח לשנה לחברות הסלולר ע"ח האינטרס הציבורי, בגלל הצרכים הכלכליים של קבוצת סלקום\IBC, שנמצאת תחת כונס נכסים, והוא מוריד את פריסת הסלולר מכ-100% כנדרש בחוק וברישיונות ל-95%. האמת פשוט הפוכה להודעה, שהיא מעשה מירמה ציבורי בקנה מידה, ש"תיק 4000" קטן לידו. נראה גם, שיש ברקע שיקולים עסקיים מושחתים."

ציינו בכותרת המשנה לחשיפה, שכנראה, שיש ברקע שקולים עסקיים מושחתים, כי התחלנו לקבל מידע מכמה מקורות אמינים ביותר ומהימנים, על מה שהיה מאחורי הקלעים של פרשה חמורה ביותר זו, שהיא פרשת שחיתות, לכאורה, בקנה מידה מבהיל.

אמש, גד פרץ מגלובס (כאן), במידע, שקיבל באופן עצמאי מוועד עובדי פלאפון, מידע השונה מעט מהבדיקות, שאנו עשינו, פרסם חלק ניכר ומרכזי מתכנית המרמה הזו תחת הכותרת: "ועד עובדי פלאפון נגד תוכנית משרד התקשורת לשת"פ סלולרי בפריפריה. ועד העובדים טוען כי אין קשר בין השיתוף המוצע לפתרון בעיית הכיסוי בפריפריה • מאשים את חברת אלומה שמנסה להעביר אליה את האתרים של החברות הסלולריות."

הכתבה הזו מומלצת מאוד לקריאה, שכן היא מכילה מידע רב, שגם אני גיליתי בבדיקות, וגד פרץ חשף במאמר הזה בגלובס. 

אני קיבלתי מידע הרבה יותר ספציפי, מחריד ומזעזע, ממה שפרסם גד פרץ מגלובס.

לכן שלחתי ביום 21.11.20 את השאלות הדחופות הבאות לשר התקשורת יועז הנדל ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: שאלה דחופה בעניין השימוע: "מתן הודעה בדבר אבן דרך ד' בהתאם לרישיונות הכלליים של חברות הרט"ן ומתן אפשרות לפרישה נקודתית בעזרת מפעיל אחר - שימוע".
שלום רב,
1. בעקבות השימוע (כאן) וההודעה לתקשורת (כאן), בעניין מה שמכונה "מהפכת הקליטה הסלולרית", עולה, שניכר שכל השימוע הזה נולד כדי לקדם את האינטרסים הכלכליים של "קבוצת אלומה", שהיו"ר שלה הוא אורי יוגב (לשעבר בכיר באוצר ובעוד תפקידים) והדירקטור שלה לתחום תשתיות הסלולר הוא נתי כהן (לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, טקס חילופי מנכ"לים היה ב-30.6.20). 

2. האם נתי כהן קיבל אישור מבית המשפט (או מהיועמ"ש) לקיצור תקופת הצינון שלו?

אם לאו, הכיצד הוא לפתע מעורב בפריסת אנטנות סלולר לשת"פ אנטנות, שהמשרד ממש כרגע ובמפתיע, החל לעודד שת"פ כזה, שהוא (וחברת "אלומה \ מגדלי תקשורת") יהיה הנהנה העיקרי מכך?

3. הכיצד משרד התקשורת מציג דווקא את השיטה של "אלומה \ מגדלי תקשורת" (גישת ה- MOCN" מצומצם" כמופיע בתצלום המצ"ב וכאן מתחת), כשיטה האפשרית המורשית להרחבת הפריסה הסלולרית, ע"י חברות הסלולר, ולא מאפשר את הגישה הנכונה יותר מבחינה רגולטורית, והיא גישת "שת"פ פסיבי", שאינה מעוררת כל בעיות של פגיעה בתחרות, או גישת "שיתוף אקטיבי של אנטנות בלבד", שאף היא גישה שלא מעוררת חשש של פגיעה בתחרות?
MOCN מצוצמם

4. אודה להתייחסותך לנוכח חומרת המצב שנחשף כאן."

בנוסף, ביום 23.11.20 שלחתי לצמרת חברת "אלומה" את השאלות הדחופות הבאות:
"הנדון: שאלות לאלומה".
1. מה עמדת "אלומה" לשימוע החדש של משרד התקשורת, שפורסם תחת הכותרת: "מהפכת הקליטה הסלולרית בישראל יוצאת לדרך"?

2. האם סלקום מכרה (עוד עתידה למכור בקרוב) 250 אנטנות סלולר לחברת הבת תיבר - המחזיקה בחברות "טי.אמ. מגדלי תקשורת" ו"עוגנים בירוק"?

3. פורסם (כאן) ש"חברת "מגדלי תקשורת" מקימה ומפעילה אתרים לתקשורת אלחוטית המושכרים לחברות הסלולר ומחזיקה ב-65 אתרים כאלה".

האם יש ל"מגדלי תקשורת" ו\או לחברות האם שלה, רישיון תקשורת כלשהו לנושא הזה (של הפעלת 65 אתרי תקשורת סלולרית)? אם לאו, מדוע אין רישיון שכזה.

4. אודה לעדכון."

בנוסף, פניתי לצמרת חברת סלקום ביום 23.11.20 בזו הלשון:
"הנדון: בהמשך לשאלות ל"אלומה".
שלום רב
אתם מוזכרים בשאלות הנמצאות כאן [בפניה הקודמת מעל].
ככל שתהיו מעוניינים להגיב, אשמח לקבל התגובה."

בנוסף, ביום 28.11.20 שלחתי את השאלות הדחופות הנוספות לשר התקשורת יועז הנדל ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: שאלה דחופה נוספת בעניין השימוע: "מתן הודעה בדבר אבן דרך ד' בהתאם לרישיונות הכלליים של חברות הרט"ן ומתן אפשרות לפרישה נקודתית בעזרת מפעיל אחר - שימוע".
שלום רב,
1. בהמשך לשאלות הנמצאות כאן למטה, עולה מהפרסומים (כאן, כאן וכאן), שהחברות טי.אמ. מגדלי תקשורת בע"מ ועוגנים בירוק בע"מ מ"קבוצת תיבר", עוסקים בעולם תשתיות הסלולר.

קבוצת תיבר מקימה ומפעילה אתרים לתקשורת אלחוטית המושכרים לחברות הסלולר ומחזיקה ב-65 אתרים.

2. לפי איזה רישיון פועלת "קבוצת תיבר"?

3. אם היא משום מה פטורה מרישיון, למה הפטור הזה?

אם לאו, מדוע לא כופים עליה את חוק התקשורת ותקנותיו, כי היא פועלת ללא רישיון כלשהו?

4. אודה להתייחסותכם."

תגובה טרם קיבלתי מאיש. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה - אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל (לפחות לא מהשר יועז הנדל).
די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

למי שהספיק לשכוח, (ואני לא שוכח), בחפיפה  בכניסה לתפקיד, שנערכה למנכ"לית משרד התקשורת הנוכחית, לירן אלירן אבישר בן חוריןבישר בן חורין, בתמונה משמאל, המנכ"ל היוצא של משרד התקשורת - נתי כהן, לקח אותה למפגש אחד בלבד מחוץ למשרד התקשורת, מפגש, שהוא, כנראה, יזם בהסכמתה - בקבוצת סלקום.

עניין זה נראה על פניו חמור ביותר ופרסמתי זאת בזמנו (ב-29.6.20) תחת הכותרת המדברת בעד עצמה (עוד מבלי שידעתי אז, לאן נתי כהן עתיד להגיע, כעבור שבועות ספורים מפגישה זו):
"מי תהיה ה"יו"ר של קליקת אוהדי סלקום ושות' בצמרת משרד התקשורת"?".

כותרת המשנה של הכתבה המזעזעת הזו: "עוד בטרם נכנסה לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת, כבחירה של השר יועז הנדל, ועל רקע חשיפה נוספת של הפרות חוק סיטונאיות ומזעזעות של קבוצת סלקום, מוצאת לירן אבישר בן-חורין זמן לבקר ביקור רשמי בסלקום, כמקום ראשון ויחיד לבקר בו, במקום להיפגש עם נציגי ציבור מוסמכים. בכך, היא, ככל המסתמן, עתידה לקבל ב-1.7.20 את "התואר הנכסף" מהמנכ"ל היוצא (נתי כהן): "יו"ר קליקת אוהדי סלקום ושות' בצמרת משרד התקשורת". ביזיון ציבורי מחפיר בנקודת האפס של כניסה לתפקיד מנכ"לית. בנוסף: פרטים מלאים על הפרת החוק הטרייה של סלקום בתחום הסיבים: הפטנט החדש של סלקום "לעשות קופה" על חשבון החוק והכיס של לקוחותיה."

למי שלא קלט, הסיבה המרכזית להתעלמות ולהסתרה של החשיפות ואי מענה לשאלות שלי (כולל התעלמות מוחלטת מהחשיפה על חשד למעילה, לכאורה, של השר עצמו בכספי המשרד, חשיפה מלפני כחודש וחצי - כאן), ולהסתרה של העובדות המזעזעות הנחשפות בעשרות כתבות כמפורט בנספח א' במאמר כאן למטה, שכוללות סדרת החלטות מושחתות,לכאורה, רחבה ביותר, שהתקבלו בחשאי ע"י צמרת משרד התקשורת, היא די ברורה: השר והמנכ"לית רוצים להסתיר החלטות ופעילויותשיכולות להוביל, לכאורה, לחקירה פלילית כנגד צמרת המשרד, שהם עומדים בראשו.

יצוין, שאך לפני כמה ימים פרסמתי כתבת חשיפה מזעזעת נוספת אודות השר יועז הנדל, שפורסמה תחת הכותרת: "השר הנדל מסתיר שחיתות והחלטות שגויות במסגרת "מדיניות השקיפות"!". 

פרשה מושחתת, לכאורה, לא פחות, שחשפתי אך אמש בנושא אחר לחלוטין, היא תחת הכותרת: "חשיפה: מתי השר הנדל שינה את עמדתו בעניין החסימות של "ועדת הרבנים"?". תהיינה עוד התפתחויות לחשיפות הללו ודי בקרוב. 

ההסתרה וההתעלמות משאלותיי (אי מענה לשאלותיי, זו גם הפרת חוק, הנחיות היועמ"ש והתקשי"ר), היא, כנראה, הלקח העיקרי שהשר יועז הנדל למד מ"תיק 4000". 

אבל זה לא עוזר לו. מעשיו ייחקרו גם ייחקרו, במוקדם או במאוחר. 

היועץ המשפטי לממשלה יקבל ומקבל את כל המידע הנוגע לנחשף כאן ובגלובס (אישור קבלת התלונה ע"י היועמ"ש - כאן), כדי שישקול לפתוח בחקירה פלילית (חקירה נוספת. שכן, לשר יועז הנדל יש כבר "על גבו" 2 החלטות על פתיחת תיקים פליליים, לכאורה, כנגדו), בעניין חמור זה, שמטרתו המרכזית, ככל המסתמן עד כה: להעביר את כל אנטנות הסלולר (ככל הניתן) בישראל, לניהולו של נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת עד לא מכבר.

האנטנות הראשונות שבדרך להעברה אליו הן אלו של סלקום.

למי שלא הבין את זעקת העובדים של פלאפון (המפורטת בגלובס), בגישת MOCN, שמשרד התקשורת דוחף אליו, על פי התכנון המוקדם של נתי כהן (תכנון, שהכין, ככל הנראה עם "הקליקה", עוד בטרם עזב את המשרד אך לאחרונה), העובדים והתשתית של האנטנות של חברה המפעילה MOCN הם של חברת האנטנות (במקרה כאן חברת בת של "אלומה"), לא של חברת הסלולר.

כלומר: כל עובדי ההנדסה והרשת וכיו"ב (כל מה שיש סביב האנטנות בחברת הסלולר, כולל: עובדי רישוי, התקנה, תחזוקה, מוקד, מחסני ציוד, רכש ציוד, בקרה, הנדסה, תכנון, רדיו, קרינה וכיו"ב, מאות רבות של אנשים, רובם אנשי מקצוע טכנאים, הנדסאים ומהנדסים, שהתמחו בתחום הספציפי של האנטנות הסלולריות), שזה "ליבת העובדים" של חברת פלאפון, יפוטרו ויחפשו עבודה, אולי בחברת ברן, שהשקיעה במיזם האנטנות של "אלומה", כדי שהיא תהיה המפעילה בפועל עם עובדיה - את האנטנות הללו. 

יתרה מכך. פריסת אנטנות במתכונת MOCN דורשת רישיון (מצ"ב הקטע ב"מסמך המדיניות" לנושא). גם אם השת"פ באנטנות הוא לא MOCN - זה דורש אישור המשרד. לחברת הבת של "אלומה" אין לא זה ולא זה

תשומת לב לפרט מעניין בפרשה חדשה זו, שגם מנכ"ל סלקום הוא בכיר לשעבר מהאוצר, בדומה ליו"ר "אלומה".

תשומת לב שנתי כהן סיים את תפקידו ב-30.6.20, וכבר ביום 22.9.20 דווח (כאן וכאן) שהוא התמנה דירקטור בחברות "עוגנים בירוק" ו-"טי.אמ. מגדלי תקשורת" (שתי חברות האנטנות שבקבוצת אלומה \ תיבר).

הכל בחסות, בגיבוי ובחיפוי, לכאורה, של צמרת משרד התקשורת הנוכחית, שר ומנכ"לית.

לא יאומן.  

WOW FREE

 
עדכון 11.12.20:
א. ריאיון רדיופוני מדהים של אבי וייס (כ-11 דקות), עם המראיין אלי ציפורי מ"גלי ישראל". כולל חשיפות חדשות ובלעדיות אודות השר יועז הנדל, שנחשפו בימים האחרונים, בתחומים הגובלים בפלילים והתנהלות אנושית מחפירה ובלתי מתקבלת על הדעת. בתחילת הריאיון יש התייחסות לנושא הטיפול המזעזע של השר יועז הנדל בסוגיית גמלאי המשרד שבראשו הוא עומד. ההקלטה מצויה בלינק כאן: https://bit.ly/PoliceYoazHendel.

עדכון 14.12.20:
א. התנועה לאיכות השלטון פרסמה כאן פוסט חשוב בזו הלשון: 
"שוב דלתות מסתובבות של ניגוד עניינים: איך קרה שמנכ"ל משרד התקשורת לשעבר מונה לדירקטור בחברת תשתיות תקשורת כ-3 חודשים בלבד לאחר שפרש מתפקידו?
החוק מחייב עובד ציבור לחכות ״תקופת צינון״ של לפחות שנה עד שיוכל לעבוד בחברה או בגוף שעוסק בתחומים שפיקח עליהם במסגרת תפקידו הציבורי. להפתעתנו, נתי כהן, שסיים את תפקידו כמנכ״ל משרד התקשורת רק בחודש יוני האחרון, התמנה כבר בספטמבר לדירקטור בחברת "מגדלי תקשורת", העוסקת ברכישה והקמת אנטנות לתקשורת סלולרית.
מדובר לכאורה בתחום שמר כהן עסק בו ופיקח עליו כמנכ"ל משרד התקשורת. האם הוא קיבל היתר לצמצום תקופת הצינון – משנה לפחות מ-3 חודשים? ואם כן, מדוע ניתן לו היתר כזה? 
פנינו לשר התקשורת ח"כ יועז הנדל, לנציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ ולממונה על ההגבלים העסקיים עו"ד מיכל הלפרין לבירור העניין.
מדוע כל כך חשוב להקפיד על תקופת הצינון?
בראש ובראשונה כדי להילחם בתופעת ״הדלתות המסתובבות״ – בעלי תפקידים במשרות ציבוריות משפיעות עוברים למגזר הפרטי לפעול נגד הרגולציה שהיו אחראיים עליה, לטובת הגורם הפרטי ולא לטובת הציבור. ההיכרות שלהם עם הרגולטורים והאחראיים על נושאים אלה, כמו גם חשיפתם לישיבות פנימיות שהתקיימו בנושאים אלה רק לא מזמן, יוצרות לא פעם ניגוד עניינים פסול שמנצל את מעמדו והשפעתו של בעל התפקיד הציבורי לשעבר, ושוב – נגד טובת הציבור.
חשש זה עולה לכאורה גם בעניינו של נתי כהן. עד לאחרונה מדיניות משרד התקשורת מנעה ממפעילות הסלולר הגדולות לפעול על אותן הרשתות והאנטנות. אך לאחרונה החליט משרד התקשורת לשקול מדיניות זו מחדש, וקיים רק בשבוע שעבר שימוע בנושא. האם מדובר בצירוף מקרים, שהמועד שבו נבחנת המדיניות מחדש – היא לאחר מינויו של מנכ"ל המשרד לשעבר לחברה פרטית שתרוויח מאוד משינוי המדיניות הזה?
מצב בו מנכ"ל משרד ממשלתי פועל שלא כחוק ומתמנה לתפקיד במגזר הפרטי בתחום עליו פיקח רק לפני 3 חודשים מעלה לכאורה חשש לניגוד עניינים ומחייב בדיקה עניינית. אם אתם רוצים שנמשיך לפעול למען טוהר המידות במגזר הציבורי ולמען שלטון איכותי יותר, הצטרפו אלינו – ביחד נוכל לעשות יותר! http://bit.ly/donation-mqg."

ב. גד פרץ מ"גלובס" פרסם כאן את המאמר הבא: "התנועה לאיכות השלטון: "חשש לניגוד עניינים בתפקידו החדש של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר"
נתי כהן, כיום דירקטור בחברת "מגדלי תקשורת" ובעבר מנכ"ל משרד התקשורת, דוחה את הטענות על הסף ואומר בתגובה: "אין כל קשר בין השימוע שיצא לאחרונה על ידי משרד התקשרות או כל עיסוק אחר של המשרד לעצם היותי דירקטור בחברת מגדלי תקשורת"
התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (ב') לשר התקשורת יועז הנדל, לנציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ ולממונה על רשות התחרות מיכל הלפרין בעקבות חשש לניגוד עניינים בהיעדר תקופת צינון של נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר.
מפנייה שהגיעה לידי התנועה על ידי ועד עובדי פלאפון, עולה כי בספטמבר האחרון מונה כהן, שסיים תפקידו במשרד התקשורת רק ביוני האחרון, לדירקטור בחברת "מגדלי תקשורת", אשר עתידה לרכוש או להקים אנטנות תקשורת סלולרית ולהשכיר את השימוש בהן לחברות סלולר.
לטענת התנועה לכאורה על פי החוק, על כהן היה לחכות תקופת צינון של שנה בטרם התמנה לדירקטור, או לחלופין לבקש לקבל היתר מיוחד לקיצור תקופת הצינון. בקשה זו לא הוגשה ומכאן עולה שעצם מינויו של מר נתי כהן לדירקטור בחברה יוצר מצב של ניגוד עניינים מובנה, אותו ניסו החוק וכללי התקשי"ר למנוע.
עוד נודע לתנועה כי לאחרונה נשקלת מחדש המדיניות במשרד התקשורת לפיה לא מאושר שיתוף רשתות סלולר בין מפעילות שונות, מלבד שיתוף בין מפעילה גדולה אחת עם מפעילה קטנה אחת. בפניית התנועה לאיכות השלטון נכתב כי "העובדה שמשרד התקשורת בוחר לבחון מחדש את מדיניותו, בה הוא דוגל במשך כשש וחצי שנים, דווקא בסמוך למועד מינויו של מנכ"ל משרד לשעבר לחברה שתחום פעילותה נוגד את אותה מדיניות, מגביר את החשש לניגוד עניינים שממילא עלה מניגוד העניינים המובנה שפורט לעיל, וממילא עולה חשש להתנהלות בניגוד לכללי המינהל התקין". עוד התנועה הדגישה כי אין היא מביעה כל עמדה ביחס לעצם המדיניות או לשינויה.
נתי כהן מסר בתגובה: "חברת מגדלי תקשורת הינה חברה העוסקת בבניה ואחזקה של תרנים תקשורת. החברה אינה מחויבת ברישוי או בפיקוח של משרד התקשורת. במסגרת תפקידי כמנכ"ל משרד התקשורת לא הכרתי ולא עסקתי בפעילות החברה כלל ועיקר. במסגרת תפקידי כדירקטור איני עוסק בכל סוגיה של רגולציה בה עוסקת משרד התקשורת."
"השימוע שיצא לאחרונה מטעם המשרד נחתם על ידי המנכ"לית הנוכחית ולמיטב הבנתי אינו עוסק כלל ועיקר בחברת מגדלי תקשורת או כל חברה העוסקת בבניה או אחזקה של תרנים. לסיכום אין כל קשר בין השימוע שיצא לאחרונה על ידי משרד התקשרות או כל עיסוק אחר של המשרד לעצם היותי דירקטור בחברת מגדלי תקשורת".
ממשרד התקשורת נמסר כי "המכתב התקבל במשרדנו ונגיב במישרין לפונה"."

התייחסות לתגובת נתי כהן ל"גלובס":

התגובה הזו שקרית מתחילתה עד סופה מהסיבות הבאות:

א. נתי כהן מסתיר שהוא דירקטור בחברת אנטנות נוספת בקבוצה. הוא כאן מדבר רק על חברת "מגדלי תקשורת" ומסתיר את השנייה. תשומת לב שנתי כהן סיים את תפקידו ב-30.6.20, וכבר ביום 22.9.20 דווח (כאן וכאן, לא ברור מתי הוא החל במו"מ להיות דירקטור, בגלל פער הזמנים הקצר בין הפרישה למינויים הללו) שהוא התמנה דירקטור בחברות "עוגנים בירוק" ו-"טי.אמ. מגדלי תקשורת" (שתי חברות האנטנות שב"קבוצת אלומה \ תיבר").

ב. כל חברת אנטנות זקוקה לרישיון, אם היא מפעילה שת"פ מסוג MOCN (זה מה שיש ומתוכנן באנטנות של "קבוצת אלומה"). אפילו אם אין MOCN על האנטנות הללו, יש צורך באישור משרד התקשורת.
זה כתוב "שחור על גבי לבן" כאן.
לחברות האנטנות ב"קבוצת אלומה" אין לא רישיון ולא אישור ממשרד התקשורת. 

ג. בכל מקרה, כל ניסיון של שת"פ אנטנות מסוג MOCN בין סלקום לפלאפון (או כל חברה אחרת גדולה), הוא בסתירה לאמור ברישיונות של החברות הללו, כאמור במפורש כאן


ד. העברת \ מכירת \ השכרת אנטנות מסלקום ל"קבוצת אלומה" סותרת את הוראות הרישיון של סלקום ואת הוראות הרישיון של תאגיד השיתוף של אנטנות בקבוצת סלקום בשם CMG Network. יש ברישיונות הללו סעיפים האוסרים להעביר לאחר, כל נכס מנכסי בעל הרישיון (כלומר: אנטנות, זה למעשה הנכס בעל ערך היחיד שיש ל-CMG Network), אלא בהיתר מראש ובכתב מהמנהל (מנכ"ל המשרד), מה שלא קיים כאן

ה
. אין בשום מקום (חוק, תקנות, רישיונות, נהלים, מדיניות שר התקשורת וכיו"ב), מושג הנקרא "MOCN מצומצם", מושג, שהומצא ללא כל חוק, רק כדי לענות על הצרכים הכלכליים של נתי כהן וחבריו ב"אלומה" וקבוצת סלקום\IBC.
 



 
 
Bookmark and Share