Telecom News - טיוח "תרמית האנטנות" החל. האם השר בני גנץ מסתבך בעוד פרשה פלילית?

טיוח "תרמית האנטנות" החל. האם השר בני גנץ מסתבך בעוד פרשה פלילית?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> טיוח "תרמית האנטנות" החל. האם השר בני גנץ מסתבך בעוד פרשה פלילית?
בלעדי. חשיפת התפתחות חמורה ביותר שהתרחשה אמש, אז החל מסע "הטיוח" הענק של "הקליקה" בתחום "תרמית האנטנות", ש"מערבבת" את שר התקשורת הטרי ח"כ בני גנץ, נקווה, שמאחורי גבו, בפרשת שחיתות ענקית, בשווי מאות מיליוני ש"ח לשנה, שנועדה ליצור מונופול חדש בישראל, מונופול פרטי, שיחזיק ויתפעל עבור כל חברות הסלולר את אנטנות הסלולר בישראל. זהו מונופול בראשות, בין היתר, מנכ"ל משרד התקשורת היוצא, נתי כהן, שהכין את הרגולציה הזו עבור עצמו לזמן שלאחר פרישתו. כל צמרת משרד התקשורת שותפה למזימה הזו (לכאורה, חזקת החפות חלה על כולם). מומלץ לגנץ להודיע, שהמסמך שיצא הוא לא על דעתו ולא באישורו כדי לא להסתבך. מאמר חמישי בסדרה, אודות "תרמית האנטנות". 
מאת: אבי וייס, 29.12.20, 10:30חה"כ בני גנץ

"תרמית האנטנות", (חלק ממה שאני מכנה "תיק 5000"), שמאמש השר הטרי בני גנץ, (בתמונה משמאל), מסובך בה אישית, היא אחת מהפרשות החמורות והמזעזעות ביותר, שידע שוק התקשורת בתחום הסלולר, ומקורה במזימה, שנהגתה מתחילת 2010 וכרגע היא בשלבי יישום של השלב הראשון שלה: העברת 250 אנטנות של קבוצת סלקום לחברת האנטנות (מדובר במונופול חדש של פירמידה של חברות בראשון נמצאת "קבוצת אלומות"), שבין ראשיה נמצא נתי כהן, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת.

השאלה, שנשאלת ומפורטת בהמשך הכתבה, היא ברורה: האם השר ח"כ בני גנץ מעוניין להיות מסובך כעת בעוד פרשה עם ריח פלילי חריף ביותר (לכאורה, יש חזקת חפות).

אם לאו, מומלץ לו להודיע בפומבי ממש היום, שאין לו שום קשר לפרשה זו, ושהמסמך, שיצא אמש מהמשרד - הוא לא על דעתו, והוא מעולם לא נתן ולא מתכוון לתת פטור מרישיון לשירות "שת"פ אנטנות", כדי לאפשר את קיומו של מונופול האנטנות החדש, שמוקם בראשות, בין היתר, של מנכ"ל משרד התקשורת היוצא, נתי כהן. 

מכירת האנטנות מסלקום ל"קבוצת אלומה" היא שלב ראשון בתכנית הזו, תוך יצירת והמצאת רגולציה חדשה המותאמת לתכנית הזו. מזימה, שנהגתה (לכאורה, חזקת החפות חלה על כל המוזכרים בכתבה זו), בשת"פ בין ראשי משרד התקשורת ובכללם: שר (כרגע שר מפוטר - לשעבר..., יועז הנדל), מנכ"ל יוצא - נתי כהן, מנכ"לית נוכחית - לירן אבישר בן חורין, המשנה למנכ"לית - שמילה מימון וגורמים עסקיים ובראשם קבוצת סלקום\IBC.

זאת, כדי להעביר בניגוד לחוק, לנהלים ולרישיונות של החברות, את אנטנות הסלולר בישראל, מכל חברות הסלולר, לתאגיד פרטי, מונופול חדש, שעד רגע זה פועל ללא כל רישיון, כנדרש בחוק התקשורת (יש לתאגיד מעברו כ-65 אנטנות סלולר המופעלות על ידו), שינהל ויפעיל את האנטנות הללו, עבור כל חברות הסלולר הגדולות.

מדובר במונופול חדש, שנולד ממש כעת,
 תאגיד, שבראשו עומד, בין היתר, לא אחר מאשר מנכ"ל משרד התקשורת היוצא, נתי כהן, שקפץ בלי צינון (נראה שהוא תכנן זאת בקפידה, עם כל צמרת המשרד, כי הוא ידע שלא יקבל היתר לקיצור צינון מבית המשפט המחוזי בי-ם, כנדרש בחוק). מי שזינק מכס מנכ"ל המשרד היישר לתפקיד דירקטור מס' 1 של התאגיד הפרטי לאנטנות הסלולר הללו (הוא עומד כדירקטור מס' 1 בראש 2 חברות האנטנות בחברות התאגיד החדש: "עוגנים בירוק" ו-"מגדלי תקשורת"), תאגיד, שהוקם במיוחד כדי לממש את הרגולציה, שהומצאה ע"י צמרת המשרד במיוחד עבורו, בעת שהוא היה מנכ"ל המשרד.

המאמר הבלעדי כאן הוא החמישי בסדרה, ו-4 הפרקינתי כהןם הקודמים בסדרה (למי שפספס), שכוללים גם את פניית "התנועה לאיכות השלטון", את המסמכים הבלעדיים, שחשפתי עד כה בפרשה חמורה זו, ואת תגובת המנכ"ל היוצא (נתי כהן, בתמונה משמאל), את ניתוח תגובתו השקרית ל"גלובס" ואת התגובה המתחמקת של משרד התקשורת עד אמש בנושא זה, פרקים אלה נמצאים בלינקים הבאים: כאן אנו חושפים את ההתפתחות החמורה ביותר שהתרחשה אמש.

יו"ר ועד עובדי חברת פלאפון, יחיאל שמן, קיבל את המכתב המצ"ב כאן, שבו נטען, שנתי כהן לא עבר שום עבירה, כי חוק הצינון לא חל עליו, משום שאין חובה לחברות האנטנות לקבל רישיון ממשרד התקשורת בתחום "שת"פ אנטנות". טיעון קצת חסר הגיון, אבל זה העיקר והבסיס לטיעונים, שנחשפים במסמך זה.

הטענות, שיש במכתב הזה ליחיאל שמן, הן מיחזור והרחבה של תגובת נתי כהן ל"גלובס", תגובה, שגם היא מסתירה, שהוא דירקטור מס' 1 ב-2 חברות האנטנות בתאגיד החדש (את היותו דירקטור מס' 1 ב"עוגנים בירוק" איש לא מזכיר, גם לא הוא עצמו בתגובתו ל"גלובס"), תגובה, שהפרכתי אותה מכל וכל במסמכים מתועדים, כבר בכתבות הקודמות בסדרה.  

כאן אחזור שוב על נקודה אחת בלבד, שהפרכתי אותה בכל סדרת הכתבות והיא ה"לב" של המסמך החדש מהיעוץ המשפטי של המשרד, שנחשף כאן, וזה הצורך ברישיון לשת"פ אנטנות.

יודגש, שהצורך הזה הוא חד-ערכי ומעוגן בחוק ובהוראת השר (כאן). שום חרטוט משפטי מה"קליקה", לא יכול לשנות את העובדה המתועדת היטב הזו. 

פרטים נוספים על ההיבטים החוקיים והרגולטוריים של מתן שירות "שת"פ אנטנות" אפשר לקרוא  כאן וכאן, למתעניינים. 

יצויין, שכל עובדי משרד התקשורת העוסקים בתחום כבר קיבלו (ולא רק ממני), התראה, שהם עלולים להסתבך בפלילים, אם הם ממשיכים לעסוק בנושא. ההתראה שלי נמצאת כאן

נקודה מאוד חשובה הנוגעת למסמך שנחשף: מי חתום עליו?
המסמך הזה נחתם ע"י עו"ד בת-שבע נחמיה-מיכאלי, המתמחה אף היא ב"חרעו"ד דנה נויפלדטוטים רגולטוריים" (למשל כאן וכאן) במצוות "הקליקה", ולא נחתם ע"י היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד, בתמונה משמאל, שיש לה מומחיות ונסיון רב שנים בתחום "ניגודי העניינים" (גם של עצמה).

למה עו"ד דנה נויפלד, שעומדת בראש היחידה הדי גדולה (16 עורכי דין) במשרד התקשורת, לא חתמה בעצמה על המסמך המאוד חשוב הזה, שעוסק בעסקאות של מאות מיליוני ש"ח בשנה?

מדוע המסמך, שיצא ממשרד התקשורת בתפוצה רחבה ביותר לבעלי התפקידים הכי בכירים במדינה, יצא בלא חתימתה והיא השאירה את החתימה על המסמך לעו"ד בת-שבע נחמיה-מיכאלי, שהיא אפילו לא סגנית שלה, בהיררכיה של לשכת הייעוץ המשפטי במשרד התקשורת?

הכיצד בעלת תפקיד שאינו היועצת המשפטית של משרד התקשורת (או סגניתה, שהוסמכה לחתום בשמה, במקרים שהוגדרו בהסדרי ניגודי העניינים של עו"ד דנה נויפלד), מספקת "מטרייה משפטית" כזו מקיפה ומופרכת, למנכ"ל שלה (נתי כהן), מי שהיה הבוס שלה עד לא מכבר?

מי היה שותף להחלטה הזו, שגם מסבכת את השר בני גנץ באופן אישי, כאילו הוא הסכים, אישר וחתם לתת "פטור מרישוי" לחברות שת"פ אנטנות, אישור שר, שמעולם לא פורסם בשום מקום ולא עבר שום פרוצדורה חוקית?

אגב, למי ששכח, אני לא, זה בדיוק מה שעו"ד דנה נויפלד עשתה ב"תיק 4000" לשלמה פילבר, במחצית השנייה של 2016, כשנתנה לעו"ד אריק רשף שהיה, בין היתר סגנה והיה לקראת פרישה שהוא יסופח (תוך דחיית מועד הפרישה שלו באמתלת שקר) ללשכת המנכ"ל (שלמה פילבר) ושהוא (רשף) יחתום כייעוץ משפטי על כל המסמכים של ההטבות לבזק וההסכמות שנטוו אז מול בזק... והיא (דנה נויפלד) כאילו איננה...

בדיוק על נקודה זו (מי חתום על המסמך ולמה), ונקודות נוספות חשובות אף הן, מגיב הבוקר (29.12.20) בפנייה דחופה ביותר, סיני ליבל, שהוציא את התגובה הבאה לעו"ד דנה נויפלד ולצמרת המשרד, פנייה הנמצאת במלואה כאן.
ברגע שתתקבל תגובה לפניתו של סיני ליבל, נעדכן בהתאם.

הכותרת של הפנייה של סיני ליבל לצמרת המשרד ולעו"ד דנה נויפלד מדברת בעד עצמה: 
כותרת הפניה של סיני ליבל

אני הוצאתי הבוקר (29.12.20) פנייה בהולה ביותר לשר התקשורת ח"כ בני גנץ ולצמרת משרד התקשורת בזו הלשון:
"הנדון: שאלה דחופה ביותר ואף בהולה, לשר התקשורת וראש הממשלה החליפי, חה"כ בני גנץ.
שלום רב לשר,
1. אמש יצא מסמך מהייעוץ המשפטי של משרד התקשורת (מצ"ב), מסמך מפוברק מתחילתו ועד סופו, שהשר מכותב אליו.
המדובר בפרשה חמורה ביותר, שהערך הכלכלי של ההחלטות העומדות מאחוריה הוא מאות מיליוני ₪ לשנה.
פרשה זו מתוארת בהרחבה כאן, כאן, כאן וכאן.

2. החלק החשוב ביותר במסמך, שיצא מהייעוץ המשפטי של משרד התקשורת למכותבים רבים, טוען, שאין צורך ברישיון להפעלת שת"פ אנטנות בישראל.

בלעדי סעיף זה, כל המסמך הוא חסר ערך.

אולם, חוק התקשורת סעיף 2 (ב) מאוד ברור וכל שירות תקשורת ("פעולת בזק" או "שירות בזק" ככתוב בלשון החוק) דורש רישיון מהשר אלא אם יש היתר כללי (היתר כללי לא להוציא רישיון, היתר, שהשר מאשר, בפרוצדורה המוסדרת בחוק ומפורסם ברשומות, לפי סעיף 4א1 ו-4א2 לחוק).

3. היות ויש הוראה כתובה של מדיניות השר, שכן חובה להוציא רישיון בשת"פ אנטנות (מצ"ב צילום הוראת השר, שעדיין בתוקף), אבקש לקבל התייחסות דחופה ביותר מהשר, שכן לא מצאתי שום מסמך הנוגע לנושא זה מהשר, אם השר (או אולי קודמו בתפקיד שר), אישר או חתם על ביטול ההוראה הזו במדיניות השר, של חובת רישיון בתחום שת"פ אנטנות (או לחילופין אישור המשרד, במקרה והשת"פ של האנטנות הוא שת"פ פסיבי ולא MOCN).

כלומר, השאלה היא: האם השר (ח"כ בני גנץ) החליט, או קודמו לתפקיד שר החליט (אין כל תיעוד לכך, אולי זו החלטה נסתרת, שלא עברה את הפרוצדורה החוקית הנדרשת ולא פורסמה כנדרש בחוק), שאין צורך ברישיון לתחום שת"פ אנטנות?

4. שכן, בהיעדר החלטת שר כזו, מדובר כאן במצב חמור ביותר, שבו הייעוץ המשפטי של משרד התקשורת, סיבך את השר בפטור מרישיון לשת"פ אנטנות, פטור, שניתן שלא על דעת השר ואישורו, רק כדי לחפות על מעשי המנכ"ל הקודם, נתי כהן.

5. בנוסף, אבקש תגובת השר לפנייה הבהולה ביותר של סיני ליבל המצ"ב, שמופנית ליועצת המשפטית של משרד התקשורת, שמשום מה לא חתומה על ההחלטה הזו, שיצאה מיחידת הייעוץ המשפטי של משרד התקשורת, ובפניה זו יש שאלות חמורות נוספות - בנוגע לפרשה זו.

6. לנושא הזה יש השלכות משפטיות מיידיות וחמורות ביותר על השר ח"כ בני גנץ, ומשרד התקשורת, ולכן אודה לתגובה מהירה ביותר." 

תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל, אעדכן בהתאם.

אגב, זה לא מקרי שהשמיטו בכל המסמכים (של משרד התקשורת ובתגובות של נתי כהן שנמסרו לכל כיוון וגם ל"גלובס") את היותו של נתי כהן דירקטור מס' 1 ב"עוגנים בירוק". הכל כדי לגמד ולצמצם את מעורבותו האישית בתחום האנטנות הסלולריות. ל"עוגנים בירוק" היו (עד הקמת הקבוצה המאוחדת תחת "אלומה") 52 אנטנות מכלל 65 האנטנות בקבוצה. "עוגנים בירוק" הם החברה הכי גדולה בקבוצה בכל המובנים, לא "מגדלי תקשורת", שהיא חברה ממש זעירה לידה. 

בפרק הבא "נרים את המסך" מתי ואיך המזימה הפלילית, לכאורה, הזו נולדה ומה היו התהליכים, שהובילו את החלטות בנושא הזה וע"י מי. זאת, לאור בקשה, שנענתה של סיני ליבל (בקשתו כאן), לקבל את היומן של המנכ"ל היוצא, נתי כהן. גם קיבלנו עוד מידע ומסמכים הנוגעים לפרשה חמורה זו, שיחשפו בכתבה הבאה. 

כעת, אנו ממתינים למוצא פיו של שר התקשורת הטרי, בני גנץ, שמסבכים אותו במשרד, שעליו הוא ממונה (נקווה שאכן הוא מסובך בלי ידיעתו והסכמתו), כבר מתחילת דרכו כשר, בפרשה כה חמורה ובהיקף כל כך ענקי. 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים