Telecom News - האם העתיד של עולם ה-IT הוא עולם נייד מבוסס סמארטפונים?

האם העתיד של עולם ה-IT הוא עולם נייד מבוסס סמארטפונים?

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> האם העתיד של עולם ה-IT הוא עולם נייד מבוסס סמארטפונים?
האם העתיד של עולם ה-IT הוא עולם נייד מבוסס סמארטפונים וטאבלטים?
מאת: אבי וייס, 22.4.16, 07:40דור זכאי
 
המהפכה הניידת מגיעה לעסקים ולארגונים עם שיטת פעולה חדשה, שמכניסה את כל היישומים הארגוניים לתוך הסמארטפון והטאבלט הפרטיים. איך משלבים את עולם ה-IoT וגישת ה-Zero-Mail בסמארטפונים? האם המנמ"רים בישראל נענים לאתגר והתפתחות זו? מתברר שכן. כך, לדברי VMware.
 
"אני דוגמה קלאסית ליישום ניידות עסקית, מה שאני מייצג כיום מול הלקוחות שלנו. זאת, כי אני כל הזמן בתנועה, כמעט במחצית מהחודש אני עובד מחוץ לבית ומחוץ למשרדי המטה", מתאר דור זכאי, מנהל הנדסת מכירות AirWatch by VMware לאזור EMEA, VMware. "העולם הנייד לא יכול להיות דבר נפרד מעולם ה-IT ואני מאמין, שאלו עולמות הנמצאים בהתמזגות, כי הם יישות אחת".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם דור זכאי (בתמונה), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של סביבת עבודה ניידת, גמישה ומאובטחת, תוך שימוש בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים, שמחוברים בכל מקום דרך הענן.
 
שאלה: איך הגעת לגור בלונדון ולעבוד שם, בהנהלת EMEA של VMware?
דור זכאי: "אני מנהל את פעילות המכירות וההנדסה של אזור EMEA ב-,VMware שזה כולל את כל עולם ה-Pre-Sale הטכנולוגי.
 
הגעתי ללונדון כי הייתי בעולם הנייד והמאובטח, קודם כ-CTO בחברת מוביסק, שייצגה את AirWatch, עם ניסיון רב בעולמות המובייל, הענן והאבטחה הניידת. כך, הייתי חלק מ-AirWatch שנרכשה ע"י VMware בתחילת 2014, ועברתי לגור ולעבוד בלונדון, למטה חברת VMwar אזור EMEA.
 
אני מדבר עם מנהלים והם כבר מבינים אותי ואת מה שאני אומר מזה כמה שנים: הניידות היא העתיד של העולם הארגוני. אני מציג להם את החזון לאן אנו הולכים ולמה זה חשוב לעבור לעולם הדיגיטלי הנייד.
 
הפתרון המרכזי שלנו בתחום זה הוא Workspace 1 (בקיצור: WS1), פתרון, שמספק למנמ"רים במעטפת אחת את כל מה שהם צריכים לעבודה ניידת ומאובטחת ברמה ארגונית".
 
שאלה: איך מקבלים בישראל את הבשורה של ניידות ארגונית?
תשובה: "ישראל היא מקום מדהים ליישם את התפיסה הזו, לא רק בגלל שאני באתי ל-VMware מישראל. זה מה שאני רואה מנקודת המבט שלי, שרואה את כל המדינות הרבות הקיימות באזור EMEA.
 
מנהלים כבר מבינים, שיחידת ה-IT היא לא יחידה הנמצאת תחת סעיף ההוצאות הבלתי נשלטות של הארגון. זו היחידה המביאה הכי הרבה ערך לארגון, ערך עסקי. מנהלים מבינים, שהשימוש המושכל ב-IT יכול להוביל את הארגון להצלחה או לכישלון.
 
לכן, מנהלים רואים את תפיסת המוביליטי כחלק מהגישה, שבה הם אומרים: הצלחת יחידת ה-IT היא ההצלחה של כל הארגון, ולכן חשוב לנו, שנקבל בתוך הארגון תמיכה בכל מכשיר קצה הקיים בידי העובדים והמנהלים בארגון. כך, נוכל להפעיל כל אפליקציה, גם ישנה ביותר, תחת אותה מעטפת, נוכל לפעול מעל לכל רשת והכל יהיה מאובטח. זו בדיוק התפיסה, שאני מציג בכל פגישה שלי עם מנהלים".  
 
שאלה: נכנסת לתוך חברת ענק-VMware, מה המיצוב שלך בחברה?One-Cloud
תשובה: "אנו הפכנו להיות חלק בלתי נפרד מעולם ה-EUC (ר"ת: End User Computing) של VMware ומספקים את הפתרונות הניידים תחת מעטפת של WS1 ואנו חלק מרכזי באסטרטגיה הארגונית של VMware. המוטו המרכזי שלנו הוא: Any Application One-Cloud.
 
הלקוח הכי גדול הראשון בעולם של פתרון WS1 זו חברת VMware בעצמה. אנו הטמענו את הפתרון הזה בתוך החברה, כך שכיום, החל מהמנכ"ל ועד אחרון העובדים, בכל מקום בעולם, אנו עובדים עם WS1 על הסמארטפונים, הטאבלטים והמחשבים הניידים שלנו.
 
כך, אנו בעצמנו מגלים את הבאגים, שיש לתקן, עוד לפני שהלקוחות מרגישים בזה, כי זה כלי העבודה המרכזי שלנו".
 
שאלה: האם מיישמים זאת בישראל, מלבד אצל עובדי שלוחת VMware?
תשובה: "כמובן. אל תשכח איך הגענו לפתרון הזה. השוק החל עם תופעת ה-BYOD (ר"ת: Bring Your Own Device), וכיום מדברים על תופעת ה-COPE (ר"ת: Corporate Owned Personal Enable).
 
דהיינו: נעלם ההבדל בין כלי ארגוני לכלי פרטי. הסמארטפון, הטאבלט והמחשב הנייד שלך, הם בו זמנית גם כלי פרטי וגם כלי ארגוני. אני רואה חברות בישראל מטמיעות במהירות את התפיסה הזו, ואני רואה זאת כאן בישראל, בכל מקום.
 
כשהתחלתי להסתובב בין מנהלים באירופה, ראיתי, שהם מגיעים לפגישות עם 2 סמארטפונים: אחד אישי ואחד ארגוני. בישראל, כבר חיסלו מזמן את העניין הזה. למנהל הישראלי ולעובד הישראלי של היום יש רק סמארטפון אחד.
 
לכן, האתגר הגדול שלנו היה ליצור את המערכת המספקת את כל הצרכים, העסקי והארגוני, במכשיר אחד, מבלי להתפשר על נושא האבטחה והפרטיות.
 
היות והפתרון המשולב שלנו לא היה מוכר בשוק, הקמנו פורטל אינטרנטי בשם: What-Is-AirWatch, שבו ניתן לקבל את כל המידע עלינו ועל הפתרון שלנו, עם הדרכות וסמינרים מקוונים, כדי לענות על כל שאלה.
 
אנשים רוצים לדעת, למשל, איך המידע הארגוני מופרד מהמידע הפרטי ואיך שומרים על ההפרדה הזו במכשיר סמארטפון אחד. אנו מסבירים זאת בצורה הכי מאירת עיניים, לכל מי שמתעניין ורוצה להעמיק בפתרון הזה.
 
כך, הגענו היום למצב, שבו לכל דבר יש אפליקציה. לכן, לארגון יש גמישות איזו אפליקציות תיכנסנה למעטפת של ה-WS1 ומה רמת ההרשאות והאבטחה של כל אפליקציה, בתלות בכל משתמש, בתפקיד שלו ובמיקום שלו.
 
הפתרון של WS1 זוכה כבר להצלחה רבה, כי הוא מאפשר גמישות לארגונים להכניס את כל האפליקציות למעטפת עבודה אחת נוחה לתפעול. מבחינת המשתמש, כל האפליקציות הארגוניות, כולל אפליקציות Legacy כבדות, הופכות להיות שקופות והוא מפעיל אותן במעטפת מאוד פשוטה, תוך שמירה על חוויית משתמש בכל אפליקציה ארגונית. זה עובד מעל לכל מערכת הפעלה ובכל רשת ובכל מקום.
 
יש לנו לקוחות רבים בישראל. אוכל להציג כאן בקצרה את הפתרון שלנו בחברת אל-על: בחברה רצו להעביר את 'תיק הטייס' לאייפד, וזה היה השלב הראשון. הטייסים הסתובבו וטסו עם אייפדים, שבהם המערכת שלנו סיפקה להם מענה לכל הצרכים שלהם בעבודה. כששאר עובדי אל-על ראו את זה, גם הם ביקשו לעבור למערכת הזו וכיום תראה שכולם, כולל הדיילות, אנשי התחזוקה ואף המאבטחים, עובדים מעל למערכת שלנו, בסמארטפונים ובאייפדים שלהם.
 
כיום, חברת אל-על מפתחת עוד ועוד אפליקציות ניידות, לכל צורך שעולה אצלם. מה שאמרו לנו מנהלי החברה, שהם היו 'בתקופת האבן', לפני שעברו למערכת WS1. הם כיום לא יכולים להבין איך יש אנשים שלא עוברים לעולם הנייד. זה הרי נותן גמישות עצומה, גם לארגון וגם לעובדיו".  
 
שאלה: מה הסוד של שמירת האבטחה בתוך סמארטפון בין העסקי לפרטי?
תשובה: "זה לא סוד. אנו חיים בענן ואנו מיישמים את שיטת הקונטיינרים, לכל יישום, גם ליישומי Legacy. מדיניות האבטחה חלה על הכל.
 
כל אפליקציה נכנסת לקונטיינר וניתן להפעיל עליה DLP (מניעת זליגת מידע ארגוני), בכל מצב ובכל צורת שימוש. בגלל שאנו מספקים את השירות בענן אמיתי בגישת ה-Multi-Tenant, אנו יודעים לתת מענה מדויק לכל דרישה.
 
רמת ניהול האבטחה שונה מארגון לארגון והמערכת מותאמת לכל דרישה ולכל צורך, לרבות יכולת לשנות את הכללים On-the-Fly, לפי מה שמתפתח.
 
אפשר לעשות עם קונטיינרים דברים מדהימים. אנו מגשימים סביבת עבודה דיגיטלית וניידת בשיטה הזו ומאפשרים לארגון לממש את מדיניות האבטחה שלו בהקשר של כל יישום ובכל קובץ בכל מקום.
 
החלק הכי יפה בפתרון הזה: זה בכלל לא משנה כמה מכשירים ניידים יש במערכת. זו מערכת גמישה הנמצאת בענן ומתאימה את עצמה לצרכים ולעומסים. כך, הפתרון הזה מתאים לכל סדר גודל של ארגון ולכל עסק. ברגע שעברת לניידות, הפתרון הזה עובד על סמארטפון אחד, או על מיליון סמארטפונים בו זמנית, בדיוק אותו דבר, עם אותה חוויית משתמש.
 
יש עסקים קטנים המשתמשים במערכת הזו כ-POS (ר"ת: Point Of Sale), דהיינו: הופכים את הסמארטפון ל'קופה רושמת' וזה פתרון מצוין לעסקים קטנים ולאנשי מכירות ניידים. זה אותו פתרון בדיוק, שמוטמע בארגון גדול. כך, שכל עסק, גם ,SMB יכול ליהנות מאותן יכולות, שארגון גדול מקבל.
 
ממה שאני רואה כאן בישראל, יש כאן יזמות מדהימה ונכונות לאמץ טכנולוגיות מתקדמות ולפתח על זה יישומים ניידים חדשים במהירות. באירופה, קשה לנו להטמיע במהירות כזו פרוייקטים ניידים, מהסוג הזה, שאנו מבצעים כאן בישראל".
 
שאלה: לאן אתם מתפתחים?
תשובה: "העולם הנייד מתפתח לכיוון של שילוב עולם ה-IoT. אנו עובדים ביחד עם הארגונים למצוא פתרונות לשילוב עולם ה-IoT ביחד עם העולם הנייד.
 
המושגIoT  הוא כיום מושג מאוד סקסי וכולם מדברים על זה, אבל אני אומר למנהלים: זה לא חדש בשבילנו. עשינו את זה כשעברנו לניהול מדפסות בארגונים בענן. כל מדפסת הפכה להיות למעשה לסנסור IoT בענן הארגוני. יש חברות, שיישמו את ה-IoT עוד לפני שקראו לזה בשם הזה. למשל בחברת קוקה-קולה חיברנו סנסורים לקווי הייצור דרך הענן. כך, שיקבלו פקודות ישירות לפי הצרכים המתפתחים.
 
מכאן, שבעולם הארגוני, הטמעת פתרונותIoT  היא עניין לניתוח ולהערכה של Use Cases: לפתור בעיות עם IoT, כשפתרון כזה עונה לצרכים של הארגון. אין פתרון מדף אחד לכולם. אי אפשר להכליל וצריך להבין מה כל צוות עבודה בארגון צריך והאם פתרון IoT ישפר את התפקוד שלו.
 
כיום, אנו מקבלים דרישות רבות מכל הכיוונים, לבחון הטמעת פתרונות IoT בארגונים, כך שני מאמין שזה יעסיק אותנו רבות, בשנים הקרובות.
 
אני מאמין שיש לתת לכל עובד להיות נייד ולעבוד מכל מקום, גם מהבית ובדרכים. כך, משיגים יעילות בעבודתו של כל עובד בכל דרגה ובכל תפקיד. בתהליכים עסקיים, דקה שלא מנוצלת, היא דקה שהמתחרים ישיגו אותך".
 
שאלה: מה הפיתוח הבא שלכם?
תשובה: "היות ואנו עצמנו מהווים Use case של המערכת שלנו, אנו יודעים מה הלקוחות צריכים ובוחנים זאת על עצמנו. זו מערכת, שעסקים גדלים אתה וגם אנו גדלים אתה.
 
מה שראינו, זה את הצורך לשלב את עולמות ה-Social בתוך המערכת. לכן, אנו משלבים ומספקים את מערכת Socialcast כחלק ממערכת WS1. זה משמש אותנו כבר בתוך הבית וכרגע אנו במעבר לגישה הכי מלהיבה, שאנו מציגים: Zero-Mail.
 
המטרה של Zero-Mail: להעביר את כל העובדים והמנהלים לרשת חברתית אינטראקטיבית פנים ארגונית, בכלים המוכרים למשתמשים מהרשתות החברתיות הקיימות ולהפסיק להשתמש בדוא"ל.
 
התחלנו עם זה בצוות שלי וזה בהתחלה לא היה קל לאנשים להתרגל לשיטה החדשה הזו. אבל, זה מצליח ואני בטוח, שזה יתפשט לכל מקום. זה מספק לכולם סביבת עבודה דומה לפייסבוק משולב עם WhatsApp, וזה מייעל את העבודה בצורה מהירה.
 
אנחנו בצוות שלי בדרך ליישום מלא של Zero-Mail וזה מתפשט בכל החברה ואני מאמין מאוד בכיוון הזה. אנו כבר מיישמים במערכת הזו יכולות של שיתוף מידע ושימור מידע. זה יוצר אינטראקציה טובה יותר בין האנשים ומקצר את עקומת הלמידה של כל עובד חדש.
 
אני אומר למנהלים: אנו מאגר מידע מהלך. למה לא לאגור את זה לטובת כולנו? מה שיש בדוא"ל שלי הולך לאיבוד ואינו מביא תועלת לכולם, ואם אני עוזב, המידע, שנצבר אצלי, הולך לאיבוד. כך, נוכל להנגיש את הידע שלנו, שיביא תועלת לארגון ולכל עובדיו. זה הופך את חיי העבודה שלנו לטובים ויעילים יותר.
 
מנהלים מתחילים להבין את היתרונות של One-Stop-Shop, שאנו מציגים להם. כל הפתרונות שיש בארגון תחת מעטפת אחת, בענן, ענן מקומי, היברידי או בענן ציבורי, כרצונם.
 
הפתרון הזה בלתי תלוי במערכת ההפעלה או בתשתיות התקשורת. אנו תומכים בכל סביבות העבודה הקיימות. יש לנו שת"פ נהדר עם מיקרוסופט, שנמצאת בעסקים רבים, גם עם גוגל. אנו לא מערכת הפעלה, אלא מערכת תפעול, ולכן אנו מתממשקים לכל מה שיש כבר בארגון".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
דור זכאי: "אם נסתכל על מה שאני עושה היום, אני פועל להוביל את הארגונים כך, שיהיו בעולם המוביליות. זה תהליך וזו ממש מהפכה לארגונים רבים.
 
אני רואה, שאני בדרך להגשים את המהפכה הזו. לפני 3 שנים, מנהלים לא רצו לדבר איתי, כשרציתי להציג להם את המהפכה הניידת. היום, אני במצב, שמנהלים מזמינים אותי מיוזמתם, להציג להם את התפיסה הזו. קוראים לי, כי מנהלים מבינים, שיש לנו פתרון העונה לצרכים שלהם. אני מציג להם פתרון גמיש, שיכול להשתנות, עם השתנות הצרכים.
 
מכאן, שלפי תפיסת עולמי, אני נמצא כבר באמצע תהליך הגשמת החלום שלי. עבורי זה כיף והגשמה עצמית, לראות ארגונים המקבלים את הרעיון של סביבת העבודה הניידת, מנהלים, שזנחו את החשדנות, שהייתה להם לגבי רמת האבטחה של הפתרון הנייד, מנהלים, שמבינים, שהפתרון הנייד הוא חלק בלתי נפרד מעולם ה-IT ולמעשה זה העתיד של עולם ה-IT".
 
עבודה ניידת



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים