Telecom News - עדכונים בתיקי האלפים והאזנות סתר בעת פגרת ביהמ"ש מ-20.7.23 עד 5.9.23

עדכונים בתיקי האלפים והאזנות סתר בעת פגרת ביהמ"ש מ-20.7.23 עד 5.9.23

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עדכונים בתיקי האלפים והאזנות סתר בעת פגרת ביהמ"ש מ-20.7.23 עד 5.9.23
עדכונים בתיקי האלפים והאזנות הסתר בזמן פגרת ביהמ"ש מ-20.7.23 עד 5.9.23 כולל
מאת: מערכת Telecom News, 20.7.23, 11:33UPDATE FREE

הכתבה עוסקת בעדכונים שונים ביחס לתיקי האלפים ולגבי נושא האזנות הסתר בזמן פגרת הקיץ בביהמ"ש מ-20.7.23 עד 5.9.23 כולל.

הכתבה האחרונה על דיוני ביהמ"ש המחוזי בירושלים: תיק 4000: עדויות "עדי וואלה!" והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.7.23 עד 19.7.23 שעסקה בעדויות ברוך שי, טלי בן עובדיה, אודי הירש, דב גיל-הר וינון מגל בתיק 4000 - כאן.

20.7.23
א. הוגשה בקשה נוספת של ההגנה בתיק 3000 ("תיק הצוללות"), בנוגע לבקשות של עד המדינה לשעבר מיקי גנור לקבל מסמכים הנוגעים אליו (ובהמשך להחלטת בית המשפט העליון באחד מהנושאים הללו - טיוטת כתב האישום הראשונית כנגד גנור) - כאן

ב. אלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ארנון מילצ'ן בעדותו: "לא נתתי מתנות לבני הזוג נתניהו באופן תדיר"; "האורחים היו מעשנים אצלי סיגרים והייתי נותן להם בין שני סיגרים לקופסא הפתוחה". הדברים האלה סותרים חזיתית את תזת הפרקליטות וגרסת הדס קליין על קו אספקה שוטף לכאורה. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ג. בהמשך לעתירה לדיון בבג"ץ בה נטען, שבעת המשבר הקודם בנוגע לרפורמה המשפטית, נתניהו הפר את "הסדר ניגוד העניינים" שלו, שלא יעסוק ברפורמה המשפטית, עקב משפט תיקי האלפים, שעדיין הפרקליטות ממשיכה אותו, פרסם רן ברץ בטוויטר:
רן ברץ
מסמכי הסדר "ניגוד העניינים" של בנימין נתניהו (שנחתמו ע"י ד"ר עו"ד אביחי מנדלבליט ועו"ד דינה זילבר ב-2.11.20): כאן וכאן

ד. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק:
ציפורי

ההודעה של השר יריב לוין - כאן

21.7.23:
אמה שהניע כנראה את הקמת ועדת החקירה בנושא הכלים החודרניים זו בברור ההופעה של אבי וייס בוועדת חוקה חוק ומשפט, והחומרים שנתן ליו"ר הוועדה. לינק לסרטון (5 דקות) מהדיון בכנסתhttps://youtu.be/DUwHy7s4nfI
 


ב. פרופ' טליה איינהורן העירה בטוויטר לגבי הקמת ועדת החקירה הממשלתית:
טיליה איינהורן

גאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מילצ'ן מרסק את תיאוריית קו האספקה השוטף של הפרקליטות ומאשר: "נתתי בערך 17 פעמים במשך 5-6 שנים סיגרים לנתניהו, או קופסא או שתיים". זה ממוצע של 3 פעמים בשנה בלבד סביב אירועים כמו ימי הולדת וימי נישואין. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

פרופ' טליה איינהורן התייחסה לכתבה בטוויטר:
טליה איינהורן

 ד. השופטים קיבלו 2 החלטות בעקבות הדיון בביהמ"ש בתחילת יום הדיונים 19.7.23: 1). התביעה תגיש להגנה את רשימת כל עדי התביעה שנותרו בכל האישומים עד 31.7.23, 2). החל מ-31.12.23 יתווסף יום דיונים נוסף (יום א'). קשה לראות איך זה יסתדר עם הלו"ז של ההגנה, סנגורים המופיעים גם בתיקים אחרים, שהתאימו את עצמם לדיונים בימי א' בגלל "תיקי האלפים". ההחלטה - כאן

ה. ההגנה ב"תיק חדרה" הגישה בקשה לבית משפט השלום בחיפה לאפשרות לשנות את ימי הדיונים הנוספים, שקבע השופט לבקשת התביעה, בגלל התנגשות תאריכים עם משפטים אחרים (זאת עוד לפני שהסנגורים יודעים את ההחלטה להוסיף יום בשבוע, יום א', ב"תיקי האלפים"). פניית ההגנה לבית המשפט - כאן

ו. ההגנה של הנאשם הראשי ב"תיק הצוללות" (תיק 3000) מבקשת לקיים "משפט זוטא" בעניין פסילת עדויותיו של מיקי גנור במשטרה בהקשר ולקראת הפיכתו ל"עד מדינה". כדי להניע את התהליך הזה, הוגשו פרפרזות (תמציות) של טיעוני ההגנה ל"משפט הזוטא" המבוקש - כאן

23.7.23
א
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתב התחת הכותרת: ארנון מילצ'ן בעדותו: "לא אישרתי להדס קליין לפנות לשרה שוחט כדי לקבל חשבוניות; לא ידעתי ולא אישרתי על סיפור הכיסוי שאני עושה ספירת מלאי". "הואשמתי בשוחד – זה יותר ממופרע". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. פורסם פרוטוקול נוסף מ"תיק הצוללות" בבייהמ"ש המחוזי בת"א בפני כבוד השופטת טלי חיימוביץ: 20.7.23

ג. אבי וייס פרסם כתבה תחת הכותרת: מי הניע את חקירת "תיק הצוללות" (תיק 3000)? - לא מה שחשבתם! - כאן.

ד. 
התקבלה תגובת נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות (נת"ם) השופט בדימוס מנחם פינקלשטיין. התגובה הדוחה את תלונת אבי וייס נמצאת כאן ומתייחסת לתלונה המפורטת שלו הנמצאת כאן, המלאה בראיות ברורות המדברות בעד עצמן. התלונה לנציב מתייחסת לדחיית הערר של אבי וייס ביחידת העררים בפרקליטות - כאן. כך, גם הנציב עשה (כצפוי) צחוק מהערר שלו על סגירת תיק "המימד החמישי" ומהתעלמות מחלקת העררים בפרקליטות מהצורך לחקור באמת ולעומק את הפרשה, ונראה, שאיש לא יכול להבקיע את חומת הטיוח, שנבנתה סביב פרשת "המימד החמישי".
הנציב קיבל רק את התייחסות הפרקליטות \ יחידת העררים שהערר של אבי וייס בעניין "קטארגייט" שהוגש כתלונה משלו במשטרה (בעקבות הנחיית המשנה לפרקליט המדינה - כאן, בעקבות התלונה ליועמ"שית - כאן) - כן יטופל כעת כערר על אי החקירה של התלונה הזו (שבמרכזה "פרשת קטארגייט"), במשטרה.
לכן, האופציה היחידה כרגע לקדם את ברור האמת בפרשה חמורה זו (פרשת "המימד החמישי" הכרוכה גם בפרשת "קטארגייט", שהתפתחה בעקבותיה), היא בהקמת ועדת חקירה לנושא. זאת, עד שמח"ש תוצא מהפרקליטות ותוכל לחקור חשדות גם כנגד פרקליטים וקציני משטרה בכירים. כרגע, ומזה כמה שנים טובות, אין אופציה כזו. 

24.7.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ארנון מילצ'ן בעדותו: "ראיתי את הדברים שאביעד גליקמן כתב ביחס לחקירות שלי. זה הטריד אותי"; "אני שומע לפעמים מאחותי דליה, שתחיה, כל מיני... שלא במיוחד מחמיאים לי, זה לא משנה אבל מטרידים אותי". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. ההגנה (עורכי הדין עמית חדד וליאור אפשטיין) ב"פרשת חדרה" הגישו לביהמ"ש בחיפה מסמך "הודעת עדכון", לקראת הדיון בבקשת ההגנה לגילוי ההסתרות הכרוכות שהיו בשימוש בפגסוס כנגד אמילי מורן שגב, לאור ההתפתחויות המסעירות, שהתרחשו בתיק אחר, שמתנהל בביהמ"ש המחוזי בחיפה, תיק בו התגלה, ש"החומרים העודפים", שנשאבו בפגסוס כנגד אחד המעורבים בתיק, נעשה בהם שימוש ע"י החוקרים (בניגוד גמור לטענות הפרקליטות ו"צוות מררי"). פניית הפרקליטים ומסמכי ההתפתחות החדשה הזו - כאן

ג. משרד המשפטים פרסם כאן (כותרת בלבד): "קול קורא לציבור לפניות לצוות לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים.
לפניכם קול קורא לפניות ולהעברת מידע לצוות הבוחן את מח"ש. צוות הבחינה הוקם בעקבות המלצות דו"ח מבקר המדינה בנושא "הטיפול של מח"ש והמשטרה בעבירות שוטרים", מחודש מאי 2023. על הצוות לבחון את הליקויים וההמלצות שפורטו בדו"ח מבקר המדינה, לגבש דו"ח ובו תובנות והמלצות לפעולה ולהגישן לשר המשפטים וליועצת המשפטית לממשלה."

ד. רשות המיסים פרסמה כאן (כותרת בלבד): "פורסם תזכיר חוק המצמצם את אי הוודאות בנוגע לשאלה מיהו תושב ישראל לצורכי מס. צעד ראשון בישום המלצות הוועדה לרפורמה במיסוי בין לאומי."
התיקון לחוק מבליט עוד יותר את שערוריית הפטור ממס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר (והקשר של כל זה לשר האוצר דאז יאיר לפיד), שערורייה, שנחשפה בסדרה, שפרק האחרון שלה מצוי כאן. תזכיר החוק המוצע במלואו נמצא כאן, למתעניינים. 

ה. ניתוח מעמיק של אישיותו ופועלו של ג'יימס פאקר, כולל יחסיו עם רוה"מ ויוסי כהן (אז ראש המוסד), גם כעולה מספר שפורסם אודותיו (בשת"פ עימו) - כאן

ו. פירוט היחסים בין ג'יימס פאקר, רוה"מ נתניהו, ארנון מילצ'ן ויוסי כהן (על פי גידי וייץ מהארץ) - כאן

ז. פורסמו 4 פרוטוקולים מדיוני ביהמ"ש המחוזי בי-ם (עדויות בתיק 4000 של כאלו שעבדו באתר "וואלה!"): 10.7.23, 11.7.23, 12.7.23, 17.7.23

25.7.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של יאיר לפיד! כך הפיל עו"ד עמית חדד את לפיד בפח בעדותו – ולפיד אישר ולמעשה הפליל את עצמו: "מילצ'ן העלה בפניי את הארכת הפטור ממס בשיחה חברית בבית ינאי, לא אמרתי לו 'תשמע אנחנו מכירים הרבה שנים, אנחנו חברים, אנחנו לא יכולים לדבר על זה?". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. לאחר שעשו צחוק מהעררים של אבי וייס בעניין "המימד החמישי" ו"קטארגייט" (https://bit.ly/Gantz5Dimention), ממשיכים מזה כמה חודשים בפרקליטות לנסות ולהתיש את עו"ד פיני פישלר (המתלונן הראשי בתיק "המימד החמישי"), שכמובן לא ניתן להתיש אותו בכלל, בעניין הערר שלו על הסגירה התמוהה, בלשון המעטה, של התיק הזה ב"רשות לתחרות", וכפי שניתן לראות מההתשה הטרייה החדשה שיש בתצלום כאן (שבו ניתן להבין מהמסמך, שרוב החומרים בתיק הזה יוסתרו ממנו. למה? ככה, כי הם יכולים. הם "מאותרגים"). "שטאזילנד" במיטבו.

תשומת לב לעובדה מעניינת העולה מתגובת הפרקליטות לעו"ד פיני פישלר: מספר התיק של החקירה בעניין "המימד החמישי" ברשות לתחרות הוא 03/20כלומר: זה תיק שלישי (בלבד) ב-2020. היות וההחלטה להעביר את החקירה לרשות לתחרות התקבלה ב-7.7.20 (כאן), המשמעות היא שבחצי שנה מתחילת 2020 ועד 7.7.20 יחידת החקירות של הרשות חקרה רק 2 תיקים…. 
כלומר: ליחידה הזו יש אפס ניסיון בחקירות ואבטלה סמויה שכנראה נמשכת שנים... ונתנו להם לחקור תיק כל כך רגיש ומסובך, שכולל כל כך הרבה בכירים. ואין להם שום כלי חקירה פליליים ושום ניסיון בחקירה פלילית של ממש.


26.7.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכורתת: השופט בר-עם: "אבל אדוני הבין שלא קיבל"; לפיד: "כן, כן, הדרג המקצועי הציג לי למה לדעתו זו תקנה לא טובה ואני קיבלתי את עמדתו"; עו"ד חדד: "אני אראה לך, זה לא נכון" – הפרוטוקולים מדברים - כאן.ישועה דוברות וואלה

ב. אחרי כשנה וחצי היועמ"שית  אישרה (כמה מפתיע) את החלטת יחידת העררים בפרקליטות המדינה לגרוס את התלונות שהוגשו ע"י אבי וייס (והוגשו גם ע"י גורמים נוספים במקביל), עם טונה של מסמכים ברורים שלא נבדקו (די ברור למה), בעניינו של אילן ישועה (בתמונת יח"צ משמאל). ההחלטה כאן. הערר שנשלח לפני כשנה וחצי ליחידת העררים בפרקליטות המדינה נמצא כאן, למתעניינים.

הדחייה של הערר מנומקת בטענה, שמה שאבי וייס התלונן לגביו נדון בביהמ"ש המחוזי בי-ם, מה שמהווה שקר מוחלט. התלונות הללו נוגעות בעיקר לנושאים שלא נדונו בביהמ"ש (וגם לא יוחלט לגביהם בביהמ"ש, מפני שאין הם חלק מכתב האישום, בשום צורה). ככה נראים החוק והצדק במדינת ישראל, ולא בפעם הראשונה (וכנראה לא האחרונה, עם בעלי התפקידים שיש כיום בצמרת הפרקליטות והיועמ"ש).
מומחים למשפט פלילי מציינים שהומצאה כאן עילת דחיית ערר שלא כתובה בספר החוקים, או בתקנות, או באיזה נוהל או פסיקה, ולמעשה אילן ישועה פשוט "מאותרג" באופן מוחלט. לא מעניין את מערכות החקירה והפרקליטות מה הוא עשה או עושה. כלום. 

ג. ההגנה בתיק 1000 (עו"ד נועה מילשטיין) הגישה בקשה לביהמ"ש המחוזי, בקשה בהסכמת הפרקליטות, הנוגעת לדחיית מועד מתן עדותו של תמיר פרדו - לשעבר ראש המוסד (עדות הקשורה לארנון מילצ'ן) - כאן

27.7.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד, פרק ג': השופטת פרידמן-פלדמן שואלת את לפיד על שינוי הגרסאות בנוגע לפגישות עם נתניהו. לפיד (מתחמק): "אני לא יודע להגיד לכם, אין לי הסבר". עו"ד חדד: "אתה נהדר בסיפור סיפורים... זה טוב בפוליטיקה, זה טוב אצל יונית לוי, זה לא טוב פה במשפט". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. ערוץ 7 פרסם כתבה תחת הכותרת: "אלדד יניב: "רציתם שמות, תקבלו את כל האמת. לאחר שטען כי בכירים במשטרה תדרכו אותו נגד הממשלה בעבר, היום הודיע יניב כי הוא לוקח פסק זמן לטובת כתיבת ספר שיעסוק בכך:.......אם מסבירים לי החוקרים הכי בכירים במשטרת ישראל על קו אספקה שיש נגד נתניהו, על קבלות, חשבוניות, על הטיית רגולציה במיליארד ו-800 מיליון, אני מאמין לדברים האלה. כשתתי ניצבים במשטרה מתדרכים אותי אני מאמין לדבר הזה, אני חושב שגם אתה היית מאמין לזה" - כאן.

28.7.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של יאיר לפיד (ד')! לפיד טוען: יומן הלשכה שלו הוא לא היומן שלו! יש לו יומן בטלפון שהחוקרים לא עיינו בו והוא לא ממש שש למסור אותו ("הטלפון שלי לא עלי"). וחמור מכל: הפגישה עם מילצ'ן במרתף ביתו לא היתה בכלל ביומן. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

30.7.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יאיר לפיד מסתבך בגרסאות ולא מצליח למקם פגישות/שיחות בנות מספר שניות עם נתניהו, על הארכת הפטור ממס: "התכוונתי שהכל קורה פחות או יותר באותה תקופת זמן, זו תחושה, זה דבר סובייקטיבי". המשמעות: אין שום ראיות לשיחות, פרט להבל פיו של לפיד. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ברביב דרוקר וחברת "רשת" מתנגדים בחריפות להחלטת בית המשפט להעביר לביהמ"ש ולהגנה את "תכנית המקור" של רביב דרוקר (תכנית שהתניעה, בין היתר, כאמור לעיל בכתבה, את חקירת "תיק הצוללות"), התנגדות מנומקת במגוון טיעונים משפטיים. פניית קשת ורביב דרוקר לבית המשפט - כאן

ג. השופטים ב"תיקי האלפים" בביהמ"ש בי-ם דוחים את בקשת ההגנה לקבל את עדות בן כספית המלאה כפי שנגבתה בלהב 433, עדות הקשורה ל"תיק 1000 הישן". זו החלטה שלישית של ביהמ"ש הדוחה את בקשת ההגנה לקבל את מלא החומרים הנוגעים לבן כספית. ההחלטה - כאן

ד. השופטים ב"תיקי האלפים" מאשרים להגנה לקבל מרובי בוטבול (סמנכ"ל מס הכנסה) את התכתובת שלו. ראה עדכון מ-13.7.23 כאן סעיף ה'. ההחלטה כאן

ה. השופטים בתיקי האלפים מאשרים (באיחור רב) ומקבלים את עמדת התביעה (כאן וכאן) לקבל את חליפת המסרונים של שאול אלוביץ' כולל עם בנו אור ודוחים את התנגדות ההגנה בעניין זה (כאן). ההחלטה של השופטים המלאה - כאן

31.7.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (ו). לפיד יצא משלוותו כשעו"ד חדד הציג לו את סיפורי הצבא שלו כעדות לחוסר מהימנות וסירב לענות: "אני לא אשתף פעולה עם רכילות מרושעת". עו"ד חדד: "אתה גדול מספרי הסיפורים, אתה מספר סיפורים שאין בינם לבין המציאות קשר. יש לך יכולת לספר סיפורים שאינם נכונים". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. באיחור לא מוסבר דחו השופטים את בקשתו של נוני מוזס לקבל מהמדינה החזר הוצאות על נסיעתו לברייטון (לקראת סוף מתן עדותו, בחקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן מברייטון). ההחלטה - כאן

ג. נשיאת ההרכב, כבוד השופטת רבקה פרידמן-פלדמן החליטה לדרוש מהפרקליטות פרוטוקולים מ-2016. ההחלטה כאן. לא ברור באילו פרוטוקולים מדובר כאן בהחלטה הזו. 

לאחר עיון נוסף מתברר, שההחלטה הזו נוגעת לבקשת ההגנה לקבל את הפרוטוקולים של הדיונים שהיו אצל היועמ"ש דאז ד"ר מנדלבליט בנוגע לחקירת תיק 1000 (הישן והחדש). הבקשה הוותיקה (מלפני כשנה) של ההגנה בעניין הפרוטוקולים נמצאת כאן, והיא נענתה עד כה לפחות ב-2 בקשות דחייה\בקשת ארכה של הפרקליטות - כאן וכאן, וכעת השופטים נתנו מועד אחרון להעברת הפרוטוקולים הללו לשופטים: 6.9.23.
יצוין, שבקשה קודמת של ההגנה לקבל פרוטוקולים של החלטות היועמ"ש מ-2014 - כאן, נענתה באופן חלקי בלבד - כאן

ד. הפרקליטות הגישה רשימה מעודכנת של עדי התביעה. ברשימה הזו, שהיא לא הכי ברורה, יש קרוב ל-100 שמות מחולקים לקבוצות שונות, ולא ברור על מי מתוך הרשימה הקודמת של עדי התביעה - התביעה ויתרה ומי, בסופו של דבר, כן יידרש להעיד. המסמך המלא של תגובת הפרקליטות לביהמ"ש - כאן

1.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (ז): מאשר שעישן סיגרים והתארח על חשבון מילצ'ן, אמנם לפני שנכנס לפוליטיקה, אבל בזמן שגישש דרכו עם הקמת "יש עתיד". עו"ד חדד: "הדס קליין סיפרה שאתה ביקשת לא להוציא את הספר של אשתך ואלינור מילצ'ן". לפיד: "לא נכון, ליהי החליטה". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. בהקשר זה (של רשימת העדים שהעבירה הפרקליטות) אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. ההגנה (סנגורי הנאשמים: נתניהו ומשפחת אלוביץ') הגיבו במהירות ובחריפות יוצאת דופן לביהמ"ש המחוזי בהתייחס ל"רשימת העדים" של הפרקליטות, שהוגשה אך אמש לביהמ"ש. התגובה של ההגנה - כאן. מסמך המלא של תגובת ההגנה לביהמ"ש (עם נספח מעניין מהפרקליטות) - כאן

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

2.8.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (ח')! טען בחקירתו כי נתניהו עזר למילצ'ן כשחוקק את הפטור ממס ל-10 שנים; השקר: אולמרט חוקק; לפיד: "זה היה היקש". לפיד אמר לחוקרים שהם עושים יופי של עבודה, זכאים לתוספת שכר ושהם צריכים לנקות את המדינה (ברמיזה ברורה על נתניהו). הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. אחד מעדי ההגנה ב"תיק הצוללות - תיק ליבר" (ראה הסבר כאן), עו"ד דב הירש, ביקש מביהמ"ש לתת את עדותו ב"היוועדות חזותית" מביתו שבעפולה, בהסתמך על תקדים ארנון מיילצ'ן שהעיד ב"היוועדות חזותית" מברייטון... הבקשה כאן. כבוד השופט סגן הנשיא בני שגיא דחה מיד את הבקשה הזו - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. פורסם בטוויטר ע"י Jack Russell ציוץ מדהים עם סרטון שבו בן כספית קורא (ב-2.5.22) לתיק 1000 "התיק שלי" ומתגאה במעורבותו (כמודיע משטרתי) בתיק זה ובעוד תיקים, דוגמת התיק של אהוד ברק (תיק עמותות ברק). הציוץ - כאן.
הסרטון המלא (הוסרט ע"י גיא פורן, ממקימי פורום 555 וממובילי מחאת הטייסים (שהחלו לפעול הרבה לפני שנתניהו חזר להיות רוה"מ...), נמצא כאן

ה. לוח הזמנים של מעורבות אהוד ברק בשערוריות סביב משטרת ישראל \ הפגסוס\ תפירת תיקים \ המימד החמישי \ קטארגייט ועוד - כאן

3.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של יאיר לפיד (ט')! למה מילצ'ן פנה דווקא ללפיד ולא לשרי האוצר לפניו או אחריו, שטייניץ ו/או כחלון? עו"ד חדד: "יכול להיות שזה קשור לקשר החברי ביניכם?" לפיד: "יכול להיות, אבל הוא לא עד כדי כך קרוב בשביל שהוא ירשה לעצמו לעשות דברים איתי שהוא לא מרשה לעשות עם אחרים". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

4.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של יאיר לפיד (י)! עו"ד חדד: "כשיונית לוי שאלה אותך למה לא גלגלת את מילצ'ן מכל המדרגות, אמרת לה שזה מה שקרה. אמרת אמת?" יאיר לפיד (בתשובה מדהימה): "כן, במסגרת הז'אנר, זאת אומרת ראיון בטלוויזיה הוא דבר דחוס" (כמובן שהוא שיקר). הפרוטוקולים מדברים - כאן

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הבלוף הגדול של רשימת העדים במשפט נתניהו. למה הפרקליטות ויתרה לפתע על יותר מ-100 עדי תביעה במשפט נתניהו? על אילו עדים היא ויתרה? אילו עדים נשארו ברשימה המחודשת שהוגשה השבוע לשופטים? השערורייה הגדולה - כאן.

ג. פורסם כאן ב"מעריב" ע"י אברהם בלוך, בהמשך לדיווח קודם שלנו בנושא זה מ-26.7.23 (כותרת בלבד): ""הכל כדי להפליל את נתניהו": הטיעונים בתיק 3000 נחשפים. סנגוריו של מיקי גנור, עורכי הדין רווית צמח ועמית ניר, הגישו לבית המשפט את הטיעונים במסגרת משפט הזוטא בה תיבחן קבילות ההודאות של גנור | פרסום ראשון."

המסמך המלא של טיעוני מיקי גנור לקראת "משפט הזוטא" נמצא כאן, למתעניינים. 

ד. אלי ציפורי פרסם בהקשר למסמך לעיל בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

6.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לפיד טען בראיון ליונית לוי שדיווח על ניגוד העניינים שלו עם מילצ'ן, אך אין לכך כל זכר. תירוץ א' של לפיד: "עשיתי את זה מול היועץ המשפטי של משרד האוצר והוא עשה את זה מול משרד המשפטים". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

באבי וייס פרסם כתבה ב-Telecom News תחת הכותרת: חשיפות חדשות בפרשת "המימד החמישי". דרישה להקמת ועדת חקירה - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

7.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של יאיר לפיד (יב)! עו"ד חדד מראה ללפיד תשובה שקיבל אראל סגל ממשרד האוצר, שמודה שלפיד לא ציין את מילצ'ן בהסדר ניגוד העניינים ומעולם לא הזכיר את שמו בשאלון המקדים. לפיד (בתגובה מדהימה): "אני לא הייתי במקומך מסתמך על אראל סגל בתור מקור למשפט... אין לי על זה שום הסבר". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

בטל רימר TAL RIMMER פרסם בטוויטר: עוד ניסיון להלך איימים על השופטים בתיקי נתניהו!! נציב תלונות הציבור על השופטים, דחה תלונה שהוגשה נגד השופטים במשפט נתניהו.
השופטים הבהירו: 
🛑איננו נרתעים מניהול המשפט, התמשכותו נובעת ממורכבותו.
🛑דברינו [לגבי משיכת סעיף השוחד בתיק 4000] נאמרו אחרי ששמענו את כל עדי המדינה בתיק ולאחר אלפי מסמכים שהוצגו בפנינו.
המסמך של נציב התלונות על שופטים - כאן. המסמך המקורי המלא - כאן

באופן מפתיע, ההחלטה הזו של הנציב (נציב התלונות על שופטים) הובאה כמעט במלואה ב"הארץ" וללא סילופים מיותרים, מהכתבת יעל פרידסון - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך של עו"ד חדד - כאן.

8.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של יאיר לפיד (יג)! טען שאמר מיד למילצ'ן חד וחלק "לא" על בקשתו, אבל בחקירתו במשטרה אמר שישקול זאת ואין זכר לשלילה מוחלטת בפגישה בביתו. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

9.8.23:
א. פורסם כאן ב-News1 ע"י יואב יצחק ואיציק וולף (כותרת בלבד): "ראש מח"ש התלונן ב-2017: פיקוד המשטרה בראשות אלשיך הפיץ האשמות שווא והטמיע תרבות ארגונית קלוקלת.
News1 חושף מסמך שמעיד כיצד ניסה ראש מח"ש בשנת 2017, אורי כרמל, לרתום את היועץ המשפטי לממשלה לפעול אל מול עוינות המשטרה לחוקרי המחלקה ● "מדובר בהצטברות מדאיגה המחייבת בעיני התייחסות אופרטיבית" ● עו"ד פיני פישלר אליו הגיע המסמך הגיש תלונה לוועדת החקירה בראשות השופט בדימוס הרן פיינשטיין." 
אורי כרמל לשי ניצן
מסמך מייל פנייתו הנזעמת של ר. מח"ש דאז אורי כרמל לעו"ד שי ניצן (אז פרקליט המדינה) - בתמונה משמאל (לחיצה על התמונה מגדילה אותה). 

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (יד)! הנחת הסלב של הפרקליטות ללפיד: העבירה לו את הודעתו במשטרה למרות שאסור לעשות זאת. עו"ד חדד: "היו עוד עדים שנתת להם את העדויות שלהם?" עו"ד אלון גילדין (מהפרקליטות): "אני לא מתייחס". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ג. לשכת עורכי הדין באופן מפתיע פנתה לביהמ"ש העליון בבקשה להצטרף (כ"ידידי בית המשפט") לערר של אבריאל בר יוסף (ערר הנמצא במלואו כאן), בעניין פרסום הצווים השיפוטיים, שהוצאו כנגדו (וכנגד רעייתו) בתיק 3000. לשכת עורכי הדין למעשה תומכת בעמדת המערער (אבריאל) ויוצאת נגד החלטת השופטת המחוזית בנושא זה. פניית לשכת עורכי הדין במלואה - כאן

10.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (טו)! עו"ד חדד מוכיח ללפיד שהוא הטיל על העוזרת שלו לבדוק את עניין המס של מילצ'ן ולא זרק אותו מכל המדרגות. לפיד: "אני לא אכנס לסימפוזיון על תקשורת לעומת בית משפט אבל זה ההליך הנכון והתקין כשאומרים לא או כשאומרים כן, ושאם אתה בסופו אומר לא, זה לא". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. ההגנה (עו"ד עמית חדד) הגישה לביהמ"ש המחוזי בעניין תיק 1000 בקשה לבטל את הצורך לקבל עוד מסמכים מרותם וולף (היועצת לשעבר של יאיר לפיד, דאז שר האוצר), כיוון שהמסמכים הללו עתידים להתקבל מרובי בוטבול (משנה לראש רשות המיסים). הפנייה של עו"ד חדד - כאן

ג. כבוד השופטת רבקה פרידמן-פלדמן החליטה לתת לפרקליטות ארכה עד 18.8.23 לספק הסברים בעניין סדר העדים ורשימת העדים - כאן

11.8.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (טז)! עו"ד חדד מראה ללפיד שגם מילצ'ן אמר בעדותו כי לפיד אמר שהוא יטפל בבקשתו ולא זרק אותו מכל המדרגות. לפיד: "אמרתי לו שהתשובה היא לא"; עו"ד חדד: "הוא לא זוכר שיחת טלפון כזו" (מילצ'ן אמר בעדותו שלא היתה שיחה כזו). הפרוטוקולים מדברים - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מסמכי גנור חושפים: גם בתיק "הצוללות" ניסו לתפור את נתניהו כמו בתיק 1000, כך בתיק 4000, כך גם בתיק 3000 (הצוללות) – אותה מטרה (הראש של נתניהו), אותה שיטה, אותה פרקליטות. הכל נחשף השבוע במסמכי גנור שהוגשו לבית המשפט, ולא זכו (כמובן) להתייחסות ראויה בתקשורת. אז הנה הדברים - כאן.

ג. אזרח בשם עמרם זהבי המוגדר כ"ידיד בית משפט" פנה להרכב השופטים במסר משלו, שנקרא ע"י כבוד השופטת המחוזית רבקה פרידמן-פלדמן - כאן.

ד. פורסמו הפרוטוקולים האחרונים למחצית הראשונה של 2023 מדיוני ביהמ"ש המחוזי בי-ם עד ליציאה לפגרת הקיץ: 18.7.23, 19.7.23

13.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (יז)! העוזרת של לפיד שלחה ליד ימינו, הלל קוברינסקי, מסמכים לעיון בנושא המס של מילצ'ן, למרות שאינו עובד ציבור. לפיד: "אני לא אחראי על מה שהיא כתבה. אני לא יודע להסביר דברים שכותבים אנשים אחרים". לפיד מודה: אין שום מסמך שמעיד על כך שאמר 'לא' למילצ'ן. הפרוטוקולים בנפרד - כאן.

ב. הפרקליטות הגישה תגובתה לטענות פרקליטי ההגנה ב"תיקי האלפים" ולהחלטות השופטים בבימ"ש המחוזי בי-ם, בעניין סדר העדים עד סוף המשפט, והתגובה הזו של הפרקליטות מבלבלת עוד יותר מקודמותיה. המסמך של הפרקליטות - כאן

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. פרקליטי נתניהו ומשפחת אלוביץ' הגיבו במהירות ובחריפות בעניין תגובת הפרקליטות לבית המשפט (מהסעיף הקודם). הם מבקשים שבית המשפט יכפה על הפרקליטות לציית להחלטת השופטים. תגובת פרקליטי נתניהו ואלוביץ' - כאן.  

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי 

14.8.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (יח)! עו"ד חדד מוכיח ללפיד שלא ממש היתה תשובה שלילית למילצ'ן על ענייני המס, חלק מגורמי המקצוע דווקא היו בעד והסיבות היו בכלל פוליטיות. לפיד: "אני לא יודע מה היה בתהליך, זה הנקניקייה המפורסמת, אני מקבל בסוף נקניקייה". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. הפרקליטות ממשיכה "לתקוע מקלות בגלגלים" בכל נושא, וגם בנושא של העברת התכתובות של רוני בוטבול (מרשות המיסים) להגנה, לפי החלטת בית המשפט (ראה סעיף ד' מ-30.7.23 - לעיל). כעת הפרקליטות מבקשת הבהרות מביהמ"ש בעניין פעוט זה, כדי לסרבל את התהליך ע"י קבלת הנחיות נוספות מביהמ"ש, שיורה לעו"ד חדד להעביר את החומר הזה לביהמ"ש. זה עניין משני ביותר בפרשה זו, אבל משרת את ההגנה ומפורר את תזת התביעה בנוגע למעורבותו של יאיר לפיד ב"תיק 1000". פניית הפרקליטות לביהמ"ש במלואה - כאן

עו"ד חדד מגיב בחריפות לפניית הפרקליטות בעניין המסמכים מרוני בוטבול - כאן

בעקבות תגובת ההגנה, הפרקליטות מבקשת (ב-25.3.24) מבית המשפט לתת החלטה סופית וברורה בעניין המסמכים מרוני בוטבול - כאן

ביום 25.3.24 עו"ד עמית חדד עדכן את בית המשפט והתביעה בעניין המסמכים שקיבל מרובי בוטבול (כיום סמכ"ל בכיר ברשות המיסים) - כאן. המסמכים הללו מוכיחים ששר האוצר דאז יאיר לפיד באמצעות עוזריו, כן טיפל בבקשת ארנון מילצ'ן להארכת הפטור שלו ממיסים, בניגוד לנטען ע"י יאיר לפיד

ג. רביב דרוקר מדווח בציוץ כאן (כותרת בלבד): "השופט אילן רונן דוחה את שתי תביעות הדיבה של וולטר סוריאנו, איש עסקים בריטי ישראלי, שהיה מקורב לנתניהו, כנגדי, קובע ששתיהן הן תביעות השתקה, שהגנת אמת בפרסום מתקיימת, כמו גם הגנת תום הלב ופוסק כנגדו הוצאות משפט בסך 140 אלף שקלים. בסה"כ הגיש סוריאנו כנגדי 3 תביעות בסכום כולל של 860 אלף שקלים. כולן נדחו." פסק הדין בעניין התביעות כנגד אתר "העין השביעית" - מצוי כאן. פסק הדין בעניין שתי התביעות כנגד רביב דרוקר הן כאן וכאן

15.8.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (יט)! מילצ'ן אמר שלפיד לא התקשר אליו והשיב לו בשלילה על נושא המס, אלא הנושא ירד מפרק בגלל פיטוריו של לפיד ע"י נתניהו. לפיד: "התקשרתי למילצ'ן ואמרתי לו שהחוק לא יהיה". עו"ד חדד: אמרת לו 'אני מוכן לשקול', זה מה שראינו". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

16.8.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השקרים של לפיד (כ)! עו"ד חדד מראה ללפיד שהמו"מ להקמת 'יש עתיד' החל כ-10 שנים לפני שהוקמה רשמית, למרות הכחשותיו ולמרות שהמשיך להגיש בערוץ 2 ולכתוב בעיתון 'ידיעות אחרונות'. לפיד: "הייתה קבוצה של אנשים שהייתה יושבת ומדברת על האפשרות לשנות את המדינה". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. הפרקליטות (בתיק 3000) מגיבה די בתקיפות ובחריפות למסמך "טענות משפט הזוטא" של מיקי גנור (ראה עדכון כאן מ-4.8.23) בטענות משפטיות ובהן הטענה שלא היה צורך באישור יועמ"ש בתיק 3000 (בנוגע לחקירה כנגד נתניהו). המסמך המלא של הפרקליטות - כאן

17.8.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הצלילה של תיק "הצוללות" (פרק א') - עמית ניר, פרקליטו של גנור: "נוהלה נגדך חקירה בגרמניה בענייני מס, קיבלת כספים גם לחשבון בשווייץ?" שייקה ברקת: "זה לא עניין של בית המשפט, פשוט לא עניין של בית המשפט. מי שמנהל את הכספים בבית זה אשתי ואני, היא יותר חכמה" - כאן.

ב. התקבל מכתב (רגיל, בדואר) של עדכון ממחלקת עררים שבפרקליטות המדינה, שהערר של אבי וייס בעניין אי חקירת מח"ש לחשד להונאת קציני משטרה (לכאורה) את השופטים המחוזיים בתחום "צווי הפגסוס" (ראה עדכון כאן מ-30.4.22), מתחיל להיות מטופל במחלקת העררים שבפרקליטות וההחלטה צפויה להתקבל עד 16.1.24. העדכון - כאן

18.8.23אלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק הצוללות (ב')! פרקליט גנור: "מי הגורמים הבכירים ששלחו לך הביתה את בן כספית ורביב דרוקר?"; שייקה ברקת: "לא רוצה לנקוב בשמות"; פרקליט גנור: "קיבלת כסף גם מהמספנה וגם מחברת נוספת"; ברקת: "איפה האנשים שאמרו את זה, הם ירדו למחתרת" - כאן.

20.8.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הצלילה של תיק הצוללות (ג): פרקליטו של גנור מוכיח כי ברקת לא הודח כנציג המספנה לטובת גנור אלא שהוחלט לסיים את חוזהו בלי קשר לגנור. ברקת: "אני לא מבין מה אתה רוצה ממני כשאתה אומר לקהל זה נכון - אז או שאני אומר כן או שאני שקרן, מה אתה רוצה ממני? אינני זוכר - לא כי אני עושה את עצמי" - כאן.

21.8.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הצלילה של תיק "הצוללות" (ד)! פרקליטו של גנור מקרין לברקת דברים שאמר מפקד חיל הים לשעבר, אליעזר מרום (צ'ייני), שברקת עבד במקביל למספנה עם עוד חברה. ברקת מגדף: "צ'ייני רמאי, שקרן, חדל אישים ונואף". השופטת (בהמשך): "נראה לי שהעד כבר קצת לא מרוכז" - כאן.

ב. החלה התכתשות נוספת בין הפרקליטות לעורכי הדין של מיקי גנור ב"תיק הצוללות" לקראת "משפט הזוטא". המסמכים הטריים, שהופנו לביהמ"ש מהיום - כאן
בהקשר זה פרסם אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי
קיטוע של התכנון להזמנת היועמ"ש הקודם לעדות, מתוך מסמך פניית פרקליטי גנור לביהמ"ש - כאן.

ג. גיא פלג פרסם כאן ב-N12 (כותרת בלבד): "גורמי ביטחון ושב"כ נגד ועדת החקירה הממשלתית בפרשת הרוגלות.
גופים ביטחוניים ובהם שירות הביטחון הכללי חוששים מחשיפת היכולות המבצעיות בוועדה שדורש שר המשפטים להקים • ההתנגדות הובילה כבר לדחייה, אך הממשלה צפויה לאשר אותה בקרוב - עם סמכות חריגה שבחריגות לבחינת תיקים מתנהלים."

22.8.23
א. בהקשר לפרסום של גיא פלג אתמול (סעיף ג' ב-21.8.23 לעיל), פרסם אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי

כ"כ גם עו"ד פיני פישלר התייחס לפרסום:
פיני פישלר

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הצלילה של תיק "הצוללות" (ה): פרקליטו של מיקי גנור תוהה, איך בעבר אמר ברקת שהוא לא מכיר בכלל את ועדת החקירה לצוללות ופתאום מספר שהוא הוזמן לשם. ברקת: "אתה שואל אותי בתור חולה או בתור רופא? מה? מה? מה רוצים ממני? אני לא יכול להיות אחראי לעצמי" - כאן.

ג. היועצת המשפטית לממשלה הוציאה מכתב ארוך ותקיף לסגן רוה"מ ושר המשפטים יריב לוין הדורש להגביל את ועדת החקירה לעניין "הפגסוס". מכתבה כאן. שר המשפטים יריב לוין הגיב במיידית ובחריפות ודחה את מכתבה מכל וכל - כאן.

בהקשר זה על המאמץ של היועמ"שית למנוע מלהגיע לחקר האמת בבדיקת אופן התנהלות הגוף שהיא עומדת בראשו, 
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

פרופ' טליה איינהורן פרסמה בטוויטר:
טליה איינהורן

23.8.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הצלילה של תיק הצוללות (ו'): פרקליטו של גנור מוכיח לברקת שהוא הגיש תצהיר שקרי לכאורה במסגרת העתירה של התנועה לאיכות השלטון לעליון בעניין הצוללות. ברקת: "רד ממני, לא יודע לענות לך, אני לא קולט מה שמדובר פה, זו שאלה חצופה" - כאן.

ב. הניסיון הנואל לחסום את הקמת ועדת החקירה ל"פגסוס" ע"י היועמ"שית נחשף. אבי וייס וח"כ טלי גוטליב בראיון נוקב 12 דקות ב-23.8.23 אצל אבי רצון בתכנית "אבי רצון בבוקר" ברדיו "גלי ישראל". השידור כאן: https://www.gly.co.il/item?id=26693.


בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
אלי ציפורי

ג. הפרקליטות ב"תיק הצוללות" הגיבה לתגובת ההגנה (פרקליטי מיקי גנור, "עד המדינה" לשעבר) בעניין "משפט הזוטא" (ראה עדכונים כאן מה-21.8.23) ומציעה שהעד הראשון ב"משפט הזוטא" יהיה ניצב מוטי לוי (ואחריו מוצע תנ"צ יואב תלם). כ"כ, הפרקליטות מבקשת ארכה כדי להגיב במפורט לטענות ההגנה המעודכנות. תגובת הפרקליטות המלאה - כאן

ד. לינק לריאיון אודות ההתנגדויות להקמת ועדת החקירה ל"פגסוס" בהשתתפות של ח"כ טלי גוטליב ואבי וייס, בריאיון נוקב בן 12 דקות ב- 23.8.23 אצל אבי רצון בתכנית "אבי רצון בבוקר" ב"רדיו גלי ישראל": https://bit.ly/WeissGotlibRatzon.  

24.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הצלילה של תיק הצוללות (ז'): פרקליטו של מיקי גנור תוהה כיצד אהוד ברק התנגד לרכישת צוללות 1-3 במשך 17 שנה וברקת הצליח לשכנע אותו בפגישה אחת בתפקידו כשר ביטחון. ברקת: "אני לא יודע. זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון... מה אתה רוצה?" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך העמוד הראשון - כאן. המסמך המלא - כאן

25.8.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק "הצוללות" פרק ח': פרקליטו של מיקי גנור מטיח בשייקה ברקת: אתה משנה גרסאות על ימין ועל שמאל. ברקת: "אתה חוצפן". ברקת (בהמשך לשופטת): "מה את רוצה? אני לא יכול לענות לך על זה" - כאן.

ב. פורסם כאן ע"י אמיר אטינגר ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "המשטרה טוענת: כל עוד יש ועדת בדיקה ממשלתית לרוגלות - חברת הסייבר של אהוד ברק לא רוצה לספק לנו את הטכנולוגיה.
המפכ"ל ובכירים במשטרה אמרו שכל עוד יש ועדת בדיקה ממשלתית לרוגלות הם יתקשו להשתמש בכלים הטכנולוגיים למאבק בפשיעה בחברה הערבית • הסיבה: חברות סייבר כמו פאראגון, שבה אהוד ברק משקיע מרכזי - לא מסכימות לספק את הטכנולוגיה כל עוד הוועדה על הפרק. בחברת פאראגון ובמשטרה לא מסרו תגובה."

27.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הצלילה של תיק "הצוללות" (ט'): פרקליטו של גנור תוהה למה ברקת השתתף בפגישה במשרד הביטחון על הספינות. ברקת: "הייתי שם בתור פיגורה. אתה פשוט לא מבין מי זה שייקה ברקת. כשאני מחליט שאני רוצה להיות, אני בא דופק בדלת של הרטמכ"ל, שר הביטחון וראש הממשלה ומקבלים את פניי בכבוד רב, לא בדרך שאתה מדבר אלי. מי אתה בכלל?" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ג. פורסם ב"מקור ראשון" - כאן: למרות התנגדות היועמ"שית (כמפורט, בין היתר, כאן): הוקמה ועדת הבדיקה לשימוש ברוגלות. הממשלה אישרה אחר הצהריים את הצעת סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין להקים ועדת בדיקה ממשלתית לפרשת שימוש המשטרה ברוגלות. משמעות ההחלטה היא כי הוועדה תוכל לזמן לעדות מעורבים בפרשה, ולבדוק, על פי סמכויות חקירה שקבלה, את התנהלות גורמי המשטרה והפרקליטות בכל הקשור לביצוע פעולות רכש, מעקב ואיסוף בכלים קיברנטיים אחר אזרחים ונושאי משרה. בראש הוועדה יעמוד השופט בדימוס דרורי, ולצידו עו״ד ענבל רובינשטיין ושלום בן חנן.
כתב המינוי של הוועדה - כאן

ד. בתכנית של "אבי רצון בבוקר" - 27.8.23 ב"רדיו גלי ישראל" (כאן): "ח"כ טלי גוטליב משתמשת בחסינותה וחושפת: "המשטרה ידעה הכל על יכולות הפגסוס".
ח"כ טלי גוטליב לאבי רצון הבוקר: "אלשיך שיקר את עם ישראל. אלשיך הצהיר שלא הייתה רכישה של 'פגסוס' מטעם המשטרה אבל אני אשתמש בחסינות שלי ואחשוף כאן את הדבר הבא - המשטרה ביקשה לרכוש את הפגסוס אבל בגלל יכולות הריגול המאוד גבוהות שלו ביקשו שם לנוון את התוכנה ולהחליש אותה לכדי 'סייפן'. מערך הרכש במשטרה ידע לאורך כל הדרך את יכולות הפגסוס המקורי וגם את אלו של הסייפן. המוחלש שנרכש. האמירה של המשטרה כאילו לא ידעה על יכולות התוכנה היא שקר גמור. האמירה של מררי שהפרקליטות לא ידעה היא שקר מופלג. מררי שיקרה בדו"ח שלה ולא סתם אנחנו רואים את בן הזוג שלה איל ינון, שהיה יועמ"ש הכנסת יוצא בסופ"ש להגן עליה"."

28.8.23:
א. פורסם ע"י נטעאל בנדל כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "תוכנת מעקב באישור מיוחד: היועמ"שית התירה לרכוש רוגלה חדשה.
למרות השהיית השימוש ברוגלות, בהרב־מיארה התירה למשטרה לפתוח בהליך • בצל האלימות הגואה במגזר הערבי, הכלי החסוי אמור לשמש בחקירות • במשטרה חוששים מהקמת ועדת הבדיקה לפרשת פגסוס: "זו טעות איומה"."
יצוין, שהרוגלה הזו נחשפה על ידי אבי וייס מזמן - כאן. המערכת הזו חזקה בתחום החדירה לטלגרם, הכלי החביב על עבריינים, גם במגזר הערבי.... 

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הצלילה של תיק הצוללות (י'): פרקליטו של מיקי גנור תוהה איזה בדיקות עשה ברקת לאחר שענה מה שענה. ברקת: "בדיקות שלי, לא עניינך. של חדר המיטות שלי, זה לא עניינך". פרקליטו של גנור תוהה אם היה סוכן כפול של המספנה ועוד חברה. ברקת: "שיביאו לי לכאן את צ'ייני, שיסתכל לי בעיניים". - כאן.

גחשיפה שהדהימה את המאזינים: מיהם בעלי התפקידים הבכירים שקשורים ברכש והפעלת הפגסוס ומערכות רוגלה נוספות דוגמת "המימד החמישי"? אבי וייס ביחד עם סנ"צ בדימוס, עו"ד פרץ רצון וח"כ טלי גוטליב, בריאיון נוקב אצל אבי רצון בתכנית "אבי רצון בבוקר" ב"רדיו גלי ישראל". השידור המלא בן 20 דקות כאן: https://www.gly.co.il/item?id=26823. השידור של אבי וייס וטלי גוטליב בלבד (11 דקות): https://bit.ly/3QZmAKs.
התגובה של משטרת ישראל לחשיפת השמות, כפי שנחשפו ע"י אבי וייס ב-2022: כאן

ד. 
פורסם כאן ב"רדיו גלי ישראל" בתכנית "פתחי וזמרי בעם" (כותרת ותוכן השידור): לשמוע ולא להאמין, עדות ממקור ראשון של נפגעת פגסוס: "הגיעו עד חדר המיטות!". לשמוע ולא להאמין, עדות ממקור ראשון | מבהיל.
הגר שרן, אשתו של דוד שרן המקורב לנתניהו ומי שמואשם בפרשת הצוללות, שלמכשיר הטלפון שלו פרצה המשטרה, הבוקר לפתחי וזמרי בעם: "לא רק שאבו מהטלפון מידע אלא הקליטו כל דבר שקורה סמוך לטלפון, הפכו את הטלפון למכשיר הקלטה"
זמרי: "זאת אומרת, רק לצורך הדוגמא, את מכשיר הטלפון של ראש משפחת אבו לטיף לא הפכו למכשיר הקלטה, אבל את בעלך שמקורב לנתניהו - כן"
הגר: "ואני מדגישה: האזינו ופרצו לטלפון של דוד בעלי - הרבה לפני שהוא היה חשוד בפרשת 3000, אני יכולה אולי להעריך שהמטרה הסופית הייתה להאזין לנתניהו עצמו. אם יש שופט שחתם על צו כזה, אדרבה, שיתכבד ויסביר למה הוא חתם, על מה הוא חתם. אני בכלל לא בטוחה שיש שופט כזה"
זמרי: "האזינו לכם בעצם גם בזמן שאתם בחדר השינה או ברכב"
הגר: "יותם, פרצו וחדרו לנו לפרטיות ברמות הכי גבוהות, כולל לחדר המיטות. הם משקרים לאורך כל הדרך. בהתחלה הם אמרו שלא היה רוגלות, ואז הם אמרו שכן היה רוגלות אבל לא השתמשו בחומרים, אחר כך התברר שנעשה שימוש. רוצים לקבל חזרה את אמון הציבור? נקו את השורות! אני לא אנוח עד שהאמת תצא לאור! אני רוצה לדעת מתי ניתן הצו הזה ומה הציגו לשופט"."

כתבה דומה פורסמה ע"י אתר TOV - כאן

ה. אביעד גליקמן פרסם בטוויטר: "התנועה לטוהר המידות באמצעות עורכי הדין אביה אלף ובועז ארד שלחה מכתבים לממשלה ולוועדת פגסוס בבקשה לבטל את עניין סמכותם לבדוק תיקים פתוחים. זהו מכתב לטובת מיצוי הליכים לפני עתירה לבג"ץ."

ו. אמנסטי ישראל פרסמה (כאן, ההודעה במלואה) גילוי דעת אודות הקמת ועדת החקירה לעניין הרוגלות (כותרת בלבד): "אמנסטי ישראל: דרושה "ועדת רוגלות" אך ספק שזו הנוכחית תעשה את עבודתה ותרסן את תעשיית הרוגלות הישראלי.
הזכויות של הציבור הרחב - בארץ, בשטחי הכיבוש ובעולם - נשכחו מאחורי הוויכוח הפוליטי הצר, אך המתלהט, על הוועדה ככלי שרת של רה"מ נתניהו לנוכח משפטו. "טוב או רע לנתניהו" זו לא השאלה.
הניסיון מלמד שוועדות בדיקה ממשלתיות, יהיו חבריהן אשר יהיו, פגיעות להטיות ולחצים פוליטיים מעצם מינויין על ידי הממשלה, בלי קשר לזהות הממשלה. זהו אינו הכלי הנכון לחקירה נטולת פניות."

ז. שופטת בית המשפט המחוזי, באחד משני תיקי הצוללות, כבוד השופטת טלי חיימוביץ, קיבלה החלטות ביניים בעניין המאבק המקדים ל"משפט הזוטא", מאבק שהתנהל בשבועות האחרונים בן ההגנה של מיקי גנור לתביעה, ובין ההחלטות של השופטת יש דרישה מההגנה להוסיף עוד פירוט לטענותיו של גנור (כדרישת התביעה). כ"כ השופטת הבהירה שלמעשה לא תקבל החלטות משמעותיות בסיום "משפט הזוטא" וההחלטות תתקבלנה במועד מאוחר יותר, שלא הוגדר ("לאחר שתיפרש בפניי תשתית ראייתית כוללת", כך כתבה בהחלטתה). 
בכך, המשמעות של "משפט הזוטא" די הפכה לחסרת משמעות, בתהליכי קבלת ההחלטות של השופטת בתיק זה. ההחלטה המלאה של השופטת - כאן

29.8.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק "הצוללות" (יא): דוד בן גוריון, גולדה מאיר, יצחק רבין, אריק שרון, משה דיין ועוד ועוד... העד שייקה ברקת מספר את ההיסטוריה שלו בחקירה הראשית לפרטי פרטים. משום מה, בחקירה הנגדית הזיכרון שלו היה מאוד סלקטיבי בשאלות הקשות - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. פורסם כאן ע"י עמיר קורץ מ"כלכליסט" (כותרת בלבד): "מה התגלה בפרשת הרוגלות מאז ועדת מררי.
הוועדה שהקים יריב לוין לבדיקת פרשת הרוגלות נגועה וחשודה, אבל אי אפשר להתעלם מהגילויים החמורים מאז פרסום דוח מררי. דרושה ועדה ממלכתית."

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

30.8.23:
א. עתירה ראשונה לבג"ץ כנגד המינוי של "ועדת דרורי" בעניין השימוש ברוגלות הוגשה הבוקר. העתירה במלואה - כאן
פורסם - כאן: בג"ץ החליט לא להוציא צו ביניים נגד ועדת הרוגלות שהקים השר לוין.

ב. יריב לוין, סגן רוה"מ ושר המשפטים, הוציא מכתב חריף ביותר - כאן ליועצת המשפטית עו"ד גלי בהרב מיארה, בעניין ייצוג הממשלה והוא עצמו בעתירות הצפויות בג"ץ בנוגע לוועדה לבחירת שופטים. תגובה חצופה ושקרית ברובה, של עו"ד גלי בהרב מיארה ליריב לוין - כאן

גאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק "הצוללות" (יב): שייקה ברקת ממשיך לפאר את פועלו בחקירתו הראשית לפרטי פרטים: "הייתי איש חשוב מאוד בכלכלה הגרמנית", "הייתי פירמה בעולם המודיעיני. גם בטאיוואן, וגם בברית המועצות" - כאן.

ד. באתר רוטר פורסם:
רוטר
הערה: ועדת מררי מצאה רק 2 הפעלות בפועל של פגסוס שרק 1 מהן הצליחה ולא 4. זו טעות בפרסום.

ה. התפתחות ותקדים משפטי ב"תיק הצוללות": פורסם כאן ע"י אברהם בלוך ב"מעריב" (כותרת בלבד): "בית המשפט העליון: ניתן להסתיר צווים שיפוטיים במסגרת הליך פלילי | פרסום ראשון. בית המשפט העליון קבע כי צווים שיפוטיים שאמורים להתבצע על ידי רשויות מודיעין יכולים להיחשב לחומר מודיעין אותו ניתן להסתיר מסנגורים גם לאחר הגשת כתב אישום | פרסום ראשון."
ההחלטה נוגעת לערר של פרקליטי אבריאל בר יוסף (ראה עדכונים מ-9.8.23 ו- 10.8.23 כאן). ההחלטה של ביהמ"ש העליון במלואה - כאן
בהחלטה זו נחשף ש"בתיק הצוללות" הוצאו לא פחות מ-63 צווים שיפוטיים, מהם רק חמישה נמסרו להגנה. לא ייאמן. 

בהקשר להחלטה הנ"ל של ביהמ"ש העליון עדכון 31.8.23: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ו. החשיפות שידהימו אתכם: מי אישר את הפגסוס ודחף להפעלתו? הפרכת השקרים וההטעיות הענקיות סביב ועדת החקירה לעניין הרוגלות, בראיון של כ-12 דקות של נצ"מ בדימוס אבי וייס ע"י ד"ר גדי טאוב בתכנית "שומר סף" ב-גלי ישראל". הלינק להאזנה לריאיון: https://bit.ly/GadiTaubAviWeiss.
הלינק לשמיעת כל התכנית של "שומר סף" ב-30.8.23: https://www.gly.co.il/program?id=3148.

למתעניינים במסמכים ובפרטים: אישור כלי האזנת סתר למשטרה, סעיף הלקוח מ"חוק האזנת סתר" (נושא הנתון בסמכות בלעדית של ראש הממשלה, אפשרי באישור ועדה מיוחדת של הכנסת) - כאן
נאום רוה"מ נתניהו בטקס החלפת מפכ"לים בסוף 2015 - כאן. קיטוע דבריו בנוגע לצורך בשימוש בכלים מתקדמים דוגמת סייבר ע"י המשטרה - כאן

31.8.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק הצוללות (יג): שייקה ברקת, האיש שעשה מאות מיליונים מעמלות על הצוללות, מתחמק מלענות לשאלות השופטת על השכר שקיבל. ברקת: "אני אסתכל לך בעיניים ואני אומר, כסף לא עניין אותי. אל תשאלי אותי היום מה יש לנו ברכוש הזה או לא. כסף זה דבר לא טוב, אנחנו לא חולי כסף" - כאן.

1.9.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק "הצוללות" (יד): השופטת תוהה מה היה התפקיד של ברקת בגרמניה. ברקת: "הייתי האבא של הצוללות, אשתי האמא... אחרי שהצוללת עזבה את המזח אני ואשתי ליווינו אותה בסירה קטנה עד ליציאה. הייתי עולה על הסולם למעלה וצועק לקפטן 'כשאתה עובר מעל הדקר, תזכור, פרח אחד בשמנו'" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת:  ועדת הרוגלות מציגה: פרקליטים תחת חקירה ובעתיד (נקווה) גם תחת כתב האישום. הקמת הוועדה הממשלתית לחקר פרשת הרוגלות (פגסוס) פתחה מרדף של בכירים לשעבר ובהווה בפרקליטות ובמשטרה אחרי עורכי דין. הם מבינים שהם כבר לא חסינים. זאת תהיה חגיגה אדירה של שקיפות - כאן.

3.9.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק "הצוללות" (טו): ברקת נשאל ע"י השופטת על עמלות העתק בצוללות 4 ו-5 וכרגיל מתחמק. ברקת: "אני לא זוכר דברים כאלה. אני יודע דבר אחד, וזה משפחתי יודעת, שכסף ואני לא עובד ביחד. אם תשאלי את אותי כמה כסף יש לנו, לא יודע לענות לך. אני יודע רק, אפנה אותך לרשות המיסים, למשרד האוצר, לרואה חשבון שלנו, שהם יגידו לך" - כאן.

ב. אבי וייס פרסם באתר זה Telecom New, כתבה תחת הכותרת: "ועדת חקירת פגסוס" - איש לא ילך לכלא - כאן.

4.9.23:
א.
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק הצוללות (טז): ברקת שוב נשאל על שכרו ושוב מתחמק: "כמו שאומרים הילדים הקטנים שלא הייתה להם כיפה על הראש, 'בחיי אלוהים, בספר התורה'. אינני זוכר... אני לא מתעסק עם כסף". ברקת על מנכ"ל המספנות: "אני גידלתי אותו, לא היו לו חיי משפחה מאושרים" - כאן.

ב. הוגשה בקשה לבג"ץ מטעם "התנועה למען איכות השפיטה בישראל" \ יהונתן קפאח בעניין "עדת הבדיקה לרוגלות". הבקשה לפסול את השופט עמית וכל שופט אחר שהתלונן במשטרה על פגיעה במוניטין שלו בחקירות שבהן הופעלו רוגלות (מובא כאן המקרה של לורי שם טוב). המסמך הנוקב ביותר והדי מדהים של יהונתן קפאח נמצא במלואו כאן

ג. התפתחות בפגרה ב"תיק בזק" בבית המשפט המחוזי בת"א: הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לקדם פרסום פרוטוקול חסר מיום 13.7.23 ולשלם לעדים - כאן. השופטת החליטה שהמזכירות של ביהמ"ש תטפל בבקשה הזו, כמבוקש. 

ד. התפתחות בפגרה ב"תיק הצוללות" - אבריאל בר יוסף מבקש מבית המשפט המחוזי בת"א להעלות את התמלול החסר של הדיון בבית המשפט מיום 15.6.23 (לא ברור מדוע הפרוטוקול הזה, הנוגע לעדותו של שייקה ברקת, טרם עלה לאתר בתי המשפט) - כאן.
בעקבות הבקשה, הפרוטוקול של 15.6.23 עלה - כאן

ה. התפתחות בפגרה ב"תיקי האלפים": הפרקליטות מבקשת ארכה להעברת מסמכים הנוגעים לסגירת "תיק 1000 הישן" ע"י היועמ"ש דאז עו"ד יהודה וינשטיין ב-2014 - כאן

5.9.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: צלילת תיק הצוללות (יז)! ברקת נשאל על יחסיו הרעועים עם מפקד חיל הים לשעבר אליעזר מרום (צ'ייני) שהתיק נגדו נסגר ומתחמק. ברקת: "ידעתי עליו שמועות ורכילות. הסתכלתי עליו בחצי עין של זהירות... הייתי מלך ישראל בשביל מנכ"ל המספנה" - כאן.

ב. הוגשה עתירה נוספת לבג"ץ כנגד הפעלת רוגלות ע"י משטרת ישראל והשב"כ: האגודה לזכויות האזרח בישראל ביחד עם הקליניקה לפרטיות בפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א, הגישו "עתירה למתן צו על תנאי ובקשה לצו ביניים" - המסמך המלא של העתירה נמצא כאן.
יצוין, שבג"ץ קודם בנושא זה שהתמקד בשב"כ מהאגודה לזכויות האזרח בישראל (בג"ץ 3659/22) - טרם הסתיים הדיון בו. כעת העתירה החדשה הזו - כוללת גם את המשטרה. 

ג. עו"ד פיני פישלר הגיש תלונה חריפה ביותר לנת"ם (נציב התלונות על הפרקליטות) בעניין ההתחמקות מלהציג לו את חומרי החקירה ב"תיק המימד החמישי" (ומשיבים לו, במשך חודשים, ​ תשובות לא ברורות ומתחמקות, מגורמי הפרקליטות השונים), כדי שיוכל להגיש ערר, כפי המוגדר בחוק, על סגירת התיק הזה. תלונת עו"ד פיני פישלר לנת"ם עם נספח של המענים המתחמקים שקיבל עד היום מהפרקליטות - כאן

ההמשך בכתבה: עם סיום הפגרה: המשך עדכונים בתיקי האלפים ומדיוני ביהמ"ש בתיקי האלפים, שהפרקליטות מסרבת לסיים, מ-6.9.23 עד 11.9.23 כולל - המשך העדות של ינון מגל וחקירת עומר יוחנן  - כאן.

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים