Telecom News - תיק 4000: עדויות "עדי וואלה!" ועדכונים בתיקי האלפים מ-10.7.23 עד 19.7.23

תיק 4000: עדויות "עדי וואלה!" ועדכונים בתיקי האלפים מ-10.7.23 עד 19.7.23

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: עדויות "עדי וואלה!" ועדכונים בתיקי האלפים מ-10.7.23 עד 19.7.23
תיק 4000: עדויות "עדי וואלה!" והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.7.23 עד 19.7.23
מאת: מערכת Telecom News, 10.7.23, 11:07BAG FREE

הכתבה עוסקת בעדויות עובדי וואלה! ברוך שי, טלי בן עובדיה, אודי הירש, דב גיל-הר וינון מגל בתיק 4000 בביהמ"ש המחוזי בי-ם ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-10.7.23 עד 19.7.23 כולל.

עם סיום עדות מילצ'ן בתיק 1000 בווידאו מברייטון חוזרים לתיק 4000 עם בזבוז זמן וכספי ציבור על עדי וואלה! זוטרים, שכבר לא רלוונטיים לאור המלצת השופטים לסגת מסעיף השוחד. הראשון יהיה ברוך שי, שהיה ראש חטיבת החדשות בוואלה!, ולאחריו טלי בן עובדיה שהייתה עורכת וואלה!, ואודי הירש, שהיה המשנה לעורך וואלה! (כותב כיום בעיתון "הארץ"). לאחר מכן יעידו דב גיל-הר שהיה מגיש באולפן וואלה! וינון מגל שהיה עורך וואלה!.

הכתבה האחרונה שעסקה ב"תיק 4000": לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - אבי וייס ואלי ציפורי ניצחו!. הכתבה עוסקת בנושא התפנית של השופטים בעניין אישום השוחד בתיק 4000 ובהמשך עדכונים הנוגעים לתיק 4000 בלבד מ-22.6.23 עד 9.7.23 כולל - כאן).

העד האחרון, שהעיד עד כה בתיק 4000 בביהמ"ש המחוזי בי-ם, היה גלעד ארדן. הכתבה על חקירתו - כאן.

אתמול אלי ציפורי הודיע בטוויטר:
ציפורי

10.7.23:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים הרשמיים מעדותו של ארנון מילצ'ן במשפט נתניהו (בווידאו מברייטון אנגליה) התחילו להשתחרר לציבור, שיכול לעיין ולהיווכח איך פורק תיק 1000. מהיום ובשבועות הקרובים אביא לכם כאן קטעים נבחרים. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ב. פורסמו 3 פרוטוקולים מדיוני "תיק בזק", [קדם לתיק 4000], כולל מתיחת ביקורת שיפוטית קשה של השופטת המחוזית מיכל אגמון-גונן על התנהלות התביעה במה שנשאר מ"תיק בזק" (החשבוניות של חברת YES שנעשו בהן כביכול מניפולציות): 7.5.231.6.234.6.23.  

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. העד ברוך שי.  כיום מנהל חטיבת החדשות של כאן. (בתמונה משמאל, צילום נאווה כהן).ברוך שי צילום נאווה כהן
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
 
עו"ד כנרת בראשי Kinneret Barashi 
פרסמה בטוויטר:
הרגע שבו עד התביעה ברוך שי מוואלה מעיד שכל עדותו היא עדות שמועה:
עו״ד בן צור: ״לך לא היה שום קשר לנתניהו בתקופה שהיית בוואלה?״ ברוך שי: "לא". בן צור: ״עם ניר חפץברוך שי: ״אני חושב שפנה פעם פעמיים״. בן צור: ״פעם פעמיים בחצי שנה?״ ברוך שי: ״כן״. בן צור: ״אין לך קשר עם אלוביץ' למעט לחיצת יד ולא עם איריס אלוביץ'ברוך שי: ״נכון". בן צור: ״אתה לא יודע מה קורה בקומות מעליך. עם מי ישועה מדבר, האם אלוביץ' מדבר, נתניהו. כל אלה מחוץ לידיעה שלך?״ ברוך שי: ״אבי שיתף״. בן צור: ״ועם שי חייק לא דיברת בכלל״. ברוך שי: ״נכון״
הערת כנרת בראשי: בקיצור מה שאמר ברוך שי בחקירתו במשטרה והיום בחקירה הראשית, אלה דברים שנאמרו לו ע״י אבי אלקלאי ואילן ישועה וגם זה מתברר לא מדוייק בלשון המעטה. 

בן צור: ״אין שום פניה של נתניהו, לא של מישהו מנתניהו ביחס לדרדורים [של כתבות] הנוגעים ליריבים פוליטיים [בתוקפת העד]?". השופט שחם לעד: "יש לך ידיעה אישית בנושא הזה [פניה של נתניהו או מקורביו לדרדור כתבות של יריביו הפוליטיים של נתניהו]?" ברוך שי: "אין לי ידיעה אישית".

לסיכום: כמצופה, ברוך שי היה עוד "עד אווירה צד ג'" עם "עדות שמועתי" שהפך לעד הגנה כמו כל עדי התביעה לפניו שהפכו לעדי הגנה. בזבוז זמן של ביהמ"ש וכספי ציבור ע"י פרקליטות שמסרבת להאזין להרכב השופטים כדי שהעם לא יבוא איתה חשבון כבר היום ומתעקשת להמשיך בפארסה ההזויה של תיק 4000 התפור.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

11.7.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים. קטעים נבחרים נוספים מהפרוטוקולים הרשמיים של עדות מילצ'ן (בווידאו מברייטון אנגליה) שבפועל פוררה את תיק 1000. הפעם, ארנון מילצ'ן שופך אור על הידידות בינו לבין נתניהו ובין המשפחות - כאן.

ב. פורסמו 2 פרוטוקולים נוספים מבית המשפט המחוזי (עדותו של ארנון מילצ'ן מברייטון): 2.7.233.7.23

ג. פורסם פרוטוקול נוסף מבית המשפט המחוזי בת"א בתיק הצוללות (תיק 3000): 6.7.23

ד. נחשף הפתק, שארנון מילצ'ן קיבל מהפרקליטות לקראת עדותו (בו יש את המועדים בהם נתניהו היה רוה"מ) - כאן. הפתק נחשף ע"י עו"ד חדד בתחילת עדותו.

ה. העדה טליה בן עובדיה (בתמונה משמאל, צילום נאווה כהן)טליה בן עובדיה צילום נאווה כהן
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

עו"ד כנרת בראשי סיכמה בטוויטר:
כנרת

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
"טליה בן עובדיה עבדה בוואלה רק 3 שבועות והתפוטרה, לטענתה בחקירתה הראשית מפני שלא הסכימה להתערבויות אילן ישועה בתכנים כביכול לטובת נתניהו, אולם בחקירתה הנגדית התברר, שעזיבתה את וואלה לא הייתה קשורה לענייני נתניהו, אלא לעניין אחר לגמרי. גם הכותרת אותה סיפקה בתחילת עדותה, לפיה אילן ישועה הסביר את התערבותו למיתון העוינות בסיקור נתניהו בכך ש"יש כאן כסף גדול על השולחן", התבררה כפרשנות שגויה של העובדות הברורות, אותן בזמנו לא ידעה או שפחות רצתה לדעת. בקצרה, עדותה הייתה בלתי רלוונטית, כמעט כולה מסקנות והשערות (שהתבררו כמוטעות), ולא הייתה לה שום תרומה לתביעה".

ו. העד אודי הירש. (בתמונה משמאל, צילום נאווה כהן)אודי הירש צילום נאווה כהן
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

הירש העיד היום בחקירה ראשית ועדותו בחקירה הנגדית תהיה מחר. 

לסיכום: כאמור בסיכום אתמול. חבל על הזמן של ביהמ"ש, שצריך לשמוע עדי סרק.

12.7.23:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים. עוד קטעים נבחרים מתוך הפרוטוקולים הרשמיים של עדות מילצ'ן במשפט נתניהו (בווידאו מברייטון אנגליה) – הפעם בעניין הוויזה לארה"ב בו נתניהו לא עזר למילצ'ן, בניגוד למתואר בכתב האישום התפור - כאן

ב. המשך חקירת אודי הירש (חקירה נגדית).
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

גם עו"ד עידו שיפוני הדגיש בטויטר:
עידו שיפוני

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
הכתבה התבררה במהלך דיוני המשפט כפלופ גדול.

עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

המשך החקירה הנגדית יהיה ביום 17.7.23.

פרופ' טליה איינהורן סיכמה בטוויטר:
טליה איינהורן
טליה איינהורן

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר: "חקירתו הנגדית של הירש פגעה בעדות שמסר בחקירתו הראשית ב-3 היבטים:
בטענה כאילו אילן ישועה התערב רק בתכנים הקשורים לנתניהו,
בטענה כי שמע מישועה (ולאחר מכן מאבי אלקלעי) כאילו יש להיטיב את סיקור נתניהו בשל האינטרסים שיש לאלוביץ' ובזק בהטבות רגולטוריות,
וכן באופן כללי באמינותו ובחשיפת המוטיבציה האמיתית שיש לו להעיד את שהעיד, הן במשטרה והן בחקירה הנגדית".

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

לסיכום: כאמור בסיכומי אתמול ושלשום: עוד יום מבוזבז על עוד עד תביעה מיותר מסוג "שמועתי", שלא היה צריך בכלל להיות מוזמן להעיד.

ג. פורסמו 3 פרוטוקולים מדיוני בית המשפט המחוזי בי-ם מהחקירה הנגדית והחוזרת של ארנון מילצ'ן מברייטון: 4.7.23, 5.7.23, 6.7.23

ד. פורסמו כתבה וסרטון (11 דקות) מ-10.7.23 באתר TOV (כותרת בלבד): "נצ"מ בדימוס אבי וייס: היה צריך להעמיד לדין את עמי אשד. נצ"מ בדימוס אבי וייס בביקורת קשה על עמי אשד שגם כשל בתפקידו בפיזור ההפגנות וגם הפר נהלים וחוקים כשיצא נגד המפכ"ל ונגד השר שלו". זאת, בראיון בתכנית "אקטואליה יהודית" ע"י הדר מילר. הלינק לכתבה ביוטיוב: https://youtu.be/f4CWdssq7Cc. הלינק לסרטון באתר TOV - "אקטואליה יהודית": https://tovnews.co.il/97320.
פרטים נוספים וטריים יש בכתבה: https://bit.ly/IsraelPoliceFail.
 
13.7.23:

אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: המשך החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן, שסימנה את ההתפוררות של תיק 1000: עו"ד עמית חדד פורם את עניין הוויזה לארה"ב, ואת הניסיון לקשור בינו לבין הסיגרים והשמפניות. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. פורסם כאן באתר "בחדרי חרדים" (כותרת בלבד): "החוק החדש שיגן על חושפי שחיתויות.
בעקבות כמה חושפי שחיתויות שחוו התנכלות ופיטורים, חוק חדש שעבר בשעות האחרונות מסמיך את מבקר המדינה להורות על אי פיטורים במשטרה ובשב"ס של אדם שחשף שחיתות בארגונים אלה." פרטי ההחלטה באתר הוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת - כאן

ג. פורסם כאן ב"מקור ראשון" ע"י שלמה פיוטרקובסקי (כותרת בלבד): ביהמ"ש העליון קיבל את עמדת הפרקליטות לגבי שאול אלוביץ'.
שופטי העליון קבעו כי לא ניתן לקבוע לפני שמיעת הראיות כי מסירת חומרים מעבודת הוועדות הבלתי תלויות שהקים דירקטוריון בזק לבעל השליטה איננו מהווה עבירה של "הפרת אמונים בתאגיד".
פסק הדין המלא של בית המשפט העליון בנושא "תיק בזק" - כאן
המשמעות המעשית של החלטה זו: "תיק בזק" יחזור להתנהל בביהמ"ש המחוזי, על כל סעיפיו, כולל הסעיפים שבוטלו.  

אלי ציפורי פרסם בהקשר זה בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ד. פורסם כאן ב"ערוץ 7" (כותרת בלבד): "פנייה ליועמ"שית: לחקור את דינה זילבר בגין הפרת אמונים.
בוחרים במשפחה וארגון בצלמו פנו במכתב ליועמ"שית בדרישה כי תפתח בחקירה נגד דינה זילבר בחשד להפרת אמונים וזיוף."

ה. עו"ד חדד מדווח לבית המשפט שרובי בוטבול (סמנכ"ל מס הכנסה) הסכים להעביר תכתובת הנוגעת לפעילות יאיר לפיד (בהיותו שר האוצר) לטובת ארנון מילצ'ן בענייני פטור ממיסים בישראל. כעת בית המשפט אמור להוציא צו להמצאת המסמכים הללו. הדיווח - כאן

ביום 25.3.24 עו"ד עמית חדד עדכן את בית המשפט והתביעה בעניין המסמכים שקיבל מרובי בוטבול (כיום סמכ"ל בכיר ברשות המיסים) - כאן. המסמכים הללו מוכיחים ששר האוצר דאז יאיר לפיד באמצעות עוזריו, כן טיפל בבקשת ארנון מילצ'ן להארכת הפטור שלו ממיסים, בניגוד לנטען ע"י יאיר לפיד

ו. הוגשה עתירה נגד רוה"מ בגלל "הסדר ניגוד העניינים", שהוכן עבורו ע"י היועמ"שית - כאן. בג"ץ ידון בעתירה לפסילת נתניהו (או סילוקו מהתפקיד) בטענה של הפרת הסדר ניגוד העניינים הזה - כאן

בועז גולן פרסם בהקשר זה בטוויטר:
בועז גולן
בועז גולן

14.7.23:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מילצ'ן בעדותו: "נתניהו לא עזר ולא יכול היה לעזור. היה כבר חוק, זה לא תלוי בו, זה היה תלוי בלפיד; לפיד לא זרק אותי מכל המדרגות". וגם: הרגלי העישון והשתייה של לפיד. מילצ'ן אישר שהיה מארח את משפחת לפיד ביד נדיבה. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

16.7.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים הרשמיים של עדות ארנון מילצ'ן במשפט נתניהו (בווידאו מברייטון אנגליה) חושפים את הסיפור המלא של הארכת הפטור ממס. מי לא היה מעורב, מי כן היה מעורב, מה הסתירו החוקרים? הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. אלי ציפורי דיווח בטוויטר:
ציפורי
דב גילהר

17.7.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ארנון מילצ'ן בעדותו: "מעולם לא דיברתי עם נתניהו על ערוץ 10 מטוב ועד רע. הפסדתי בערוץ 50 מיליון דולר, הייתי משקיע פאתטי בעל חוב פאסיבי ומכרתי את זה בשבריר מההשקעה" (כ-5 מיליון ש"ח). הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. העד דב גיל-הר (בתמונה משמאל, צילום מסך), היום עובד בערוץ "כאן11".דב גיל-הר צילום מסך
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
"כצפוי: איש השמאל דב גיל-הר בא כדי לייצר כותרות ואומר שכל ההתנהלות סביב הראיון שלו עם נתניהו - ״נראה לו כמו משהו מתחום משפחות פשע״. אמירה מופרכת לחלוטין, אבל נראה שגיל-הר הגיע לתת הצגה לפרקליטות".

"בן צור תופס את גיל-הר בשקר בנושא שאלה מסויימת לכאורה בראיון עם נתניהו. ומה גיל-הר אומר להגנתו: ״נפלה שגגה״. בן צור: ״איך נפלה שגגה? המצאת דיאלוג? אל תמציא״.

 אלי ציפורי
על הריאיון שנתן נתניהו לוואלה ב-2015, ריאיון, שלמעשה, לא עבר עריכה:
ציפורי

עו"ד עידו שיפוני פרסם בטוויטר כאן סרטון של 3 דקות בנושא הריאיון הנ"ל.

הריאיון הזה שהיה של דב גילהר והילה קובו (כיום דוברת פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א) פורסם ב"וואלה!" במלואו - כאן

על הברית בין התקשורת לפרקליטות:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

הקשר ההדוק והמוזר בין דב גילהר לפרקליטה עו"ד ניצן וולקן - כאן

עו"ד כנרת בראשי סיכמה בטוויטר:
כנרת

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר:
עידו שיפוני

פרופ' טליה איינהורן סיכמה בטוויטר:
טליה איינהורן

ג. עדכונים מהדיונים בתיק 3000 (תיק הצוללות): פורסמו 2 פרוטוקולים (הראשון הוא טכני בלבד): 12.7.23, 13.7.23. פורסמה בקשתו של רביב דרוקר לדחות את זימונו לדיונים ולתת לו ארכה נוספת למתן תגובה - כאן

ד. החלטה מקוממת נוספת של הבג"ץ. לאחר 21 חודשים, מערכת המשפט הבכירה ביותר החליטה לא לעשות דבר לגבי ההדלפה הפלילית החמורה והשקרית על "הצמיד המפוברק של שרה". היום בג"ץ סתם את הגולל על הפרשה הזו, בטענות מומצאות ותלושות מכל בסיס חוקי, או הגיוני. ההחלטה המלאה של הבג"ץ - כאן.
אף אחד כמובן לא ייענש על העבירה על החוק.

18.7.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ארנון מילצ'ן מאשר בעדותו: "לא היתה שום החלטה שנתניהו היה צריך לקבל ביחס לרעיון של המיזוג, לא ביקשתי ממנו 'בוא תעזור לי', 'בוא תסדר לי', 'בוא תקבל עליי'. נתניהו לא הבטיח ואני לא ביקשתי שום הקלה". הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. המשך חקירה נגדית של העד אודי הירש (בתמונה משמאל, צילום נאווה כהן).אודי הירש צילום נאווה כהן
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

עו"ד עידו שיפוני פירט בטוויטר:
עידו שיפוני
עידו שיפוני

הדיווח של אודי הירש לאילן ישועה על הכתבות של עצמו נגד נתניהו - כאן

נתוני ייצוג פוליטיקאים (שאינם ביבי...) באתר וואלה! - כאן

הסתיימה עדותו המביכה של אודי הירש.

ג. העד ינון מגל (בתמונה השמאלית משמאל, צילום מסך) חקירה ראשית ע"י עו"ד יהודית תירוש ינון מגל יהודית תירוש(בתמונה הימנית משמאל)

עו"ד עידו שיפוני דיווח בטוויטר:
עידו שיפוני
עידו שיפוני
עידו שיפוני
עידו שיפוני

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

עו"ד תמר ארבל פירטה בטוויטר:
תמר ארבל

פרופ' טליה איינהורן העירה לגבי נושא זה בטוויטר:
טליה איינהורן

איש סביר פרסם בטוויטר:
איש סביר

העד ינון מגל דיווח בטוויטר על הקרקס המשפטי - קרקס מדרנו:
ינון מגל

אלי ציפורי דיווח בטוויטר ע"ס האולפן הפתוח של עו"ד כנרת בראשי על השאלות שהובילו לנאום של תירוש על העוינות של מגל:
תירוש: "מה הקשר שלך עם נתניהו?" מגל: "אין לי ממש קשר עם מר נתניהו". תירוש: "נדבר על התקופה שלך בוואלה!". מגל: "שהייתי בוואלה! לא היה לי שום קשר עם נתניהו. תמכתי בו באופן בסיסי כעמדתי הפוליטית, אבל לא היה לי אתו שום קשר". תירוש: "מאז שעבדת בוואלה! ועד היום מה טיב הקשר שלך עם נתניהו?" מגל: "בכנסת פגשתי אותו משיחות מסדרון חטופות ושטחיות. אחרי שחזרתי לתקשורת, נוצר קשר שאני מדבר אתו בשיחת רקע פעם בכמה חודשים. אין לי איתו קשר אישי או חברי. אני ידוע כאחד מתומכיו, לא מעבר לזה, לא מקורב אליו במיוחד. אין שיחות אישיות ושום דבר. אני גם לא שם". תירוש:  "ספר לנו לגבי גיוס ההמונים לנתניהו". בשלב זה התנגדות, מגל יוצא מהאולם ותירוש נושאת את נאום ה״עד העוין״.

ציפורי
ציפורי
ציפורי

המסמך המלא של התכתובות (במסרונים ובווטסאפ) בין אילן ישועה לינון מגל במהלך תקופת עבודתו ב"וואלה!", כפי שהוצג בבית המשפט - כאן. זה מסמך המוכיח חד-משמעית את מעורבותו העצומה של אילן ישועה בנעשה באתר (הפוך ממה שניסה להציג בתחילת עדותו בבית המשפט וכמופיע בכתב האישום), ובמיוחד את השיקולים האישיים והכלכליים - אישיים שלו, בהתערבויות הבלתי פוסקות הללו בעבודת העיתונאים והעורכים של האתר. 

העד ינון מגל פרסם בטוויטר "עצוב שכך נוהגת תקשורת במדינה דמוקרטית"
ינון מגל

עו"ד כנרת בראשי הגיבה בטוויטר: "ינון לא אמר כמו שכתוב בכותרת הוא דיבר על התערבויות של ישועה לגבי כולם כולל גדעון סער, גאולה אבן, אושרת קוטלר, אילן שילוח ומי לא... ".

ליאל הגיבה בטוויטר:
ליאל

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

עו"ד כנרת בראשי דיווחה בטוויטר:
כנרת

לסיכום היום: הפרקליטות גרמה לעצמה לנזק בלתי-הפיך בהבאת ינון מגל לעדות כעד תביעה. הנזק רק ילך ויתעצם מחר בחקירה הנגדית.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

פרופ' טליה איינהורן סיכמה בטוויטר:
טליה איינהורן

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר: "למן הרגע הראשון של עדותו, ניסתה תירוש לגרום להכרזה עליו כעד עוין ולאפשר לה לחקור אותו בחקירה נגדית. תחילה, ובטרם החל להעיד, נימקה זאת תירוש רק בעוינותו הכללית של מגל כלפי התביעה ונגד תיקי נתניהו, כפי שבאה לידי ביטוי בשורה של התבטאויות, יחסיו כביכול עם נתניהו וגיוס הכסף למימון הגנתו, ולאחר מכן גם בשל סתירות בין עדותו במשטרה לבין עדותו בביהמ"ש. עד סוף היום, לא נענו השופטים לבקשות לאפשר את חקירת מגל בחקירה נגדית.
מגל נשאל על התערבויותיו של ישועה בתכנים, והשיב, שמדובר היה בהתערבויות לטובת שורת פוליטיקאים ונקב בשמותיהם, וכן העיד, שאתר וואלה! היה מוטה מאוד שמאלה. מגל הודה בכך, שמדובר היה בהתערבויות בלתי מקובלות, שהיוו מבחינתו פגיעה בעבודתו העיתונאית וגרמו לוויכוחים רבים בינו לבין ישועה.
עוד העיד מגל, כי ישועה החל לפנות ישירות לעובדים, שהיו כפופים למגל, ולתת להם הוראות ישירות לשינויי סיקור, בעיקר אבירם אלעד ואודי הירש.
מכאן ועד סוף היום, עומת מגל פעם אחר פעם עם אמירות שונות מעדויותיו במשטרה, העומדות בסתירה לדברים שהעיד היום ב-2 עניינים:
האם בנוסף להתערבויות בסיקור מסחרי כגון פלאפון או הפרסומאי אילן שילוח, ההתערבויות שהיו בין גורמי עזיבתו את וואלה! היו רק בעניינו של נתניהו או גם בעניינם של פוליטיקאים אחרים? האם וואלה! היה מוטה שמאלה כפי שהעיד היום, או אובייקטיבי כפי שהעיד במשטרה?
הסניגורים התנגדו להצגת הסתירות הנטענות מתוך הודעותיו של מגל במשטרה באופן בררני, בטענה שההודעות המלאות מספקות תמונה שונה, מה שלבטח יבוא לידי ביטוי בחקירתו הנגדית, שתחל מחר עם סיום חקירתו הראשית".

ד. עו"ד חדד הגיש לבית המשפט בקשה לדון ביום 19.7.23 בבוקר בנושא "הסוגיות הביטחוניות" שעלו בעדותו של ארנון מילצ'ן בברייטון ושלא נדונו שם מסיבות ביטחוניות שונות ולא סוכם אז כיצד לטפל בסוגיה הזו (למשל ע"י הסכמה בין התביעה להגנה על הנקודות המוסכמות, שמייתרות חקירה נגדית של מילצ'ן בסוגיות הללו). הפנייה של עו"ד חדד לביהמ"ש - כאן

19.7.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מילצ'ן מאשר בעדותו: "מעולם לא היו טרוניות מבני הזוג נתניהו בסגנון 'למה לא הבאת שמפניות וסיגרים'. אין חיה כזאת! אם נתניהו לא עישן, לא הבאתי לו סיגרים והוא גם לא דרש משהו אחר" (זה בניגוד לתיאוריית כתב האישום על "דרישות"). הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. חקירה נגדית של העד ינון מגל ע"י עו"ד בעז בן צור. (בתמונה משמאל מאתר משרדו).בעז בן צור מאתר משרדו

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

בן צור הראה למגל קטע מחקירתו במשטרה, בה הוא ניסה לספר על התערבויות בנוגע לפרסומים על פוליטיקאים שונים, אך החוקר הסיט את השיחה חזרה לנתניהו:

עו"ד תמר ארבל פרסמה בטוויטר: בן צור מקריא מחקירתו של מגל במשטרה:
תמר ארבל

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

לגבי הפוליטיקאים האחרים:

מגל:  "ישועה אמר שהפוליטיקאים האלה הם חברים שלי ולא תהרסו לי. פואד מתקשר אליו, אולמרט מתקשר אליו, הרצוג מתקשר אליו. זה פוגע באתר כשאתה מתחיל להעיף אייטמים ביקורתיים ולדרדר אותם. מדובר היה בסאגות בלתי נגמרות......ישועה נכנע לבעלי הכוח, נכנע למי שרצו להוריד את הטורים של אלדד יניב שהיו בעלי ערך עיתונאי רב ורלוונטיים [הייתה סדרת כתבות של ביקורת על פוליטיקאים אחרים כמו אהוד ברק] ובאמת הוריד סופית את הטורים של אלדד יניב":

מאמר טרי שכתב אלדד יניב בעצמו המסביר מדוע הוא עזב את "וואלה!" בתקופתו של יינון מגל כעורך - כאן

פרופ' טליה איינהורן פרסמה בטוויטר:
טליה איינהורן

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

עו"ד עידו שיפוני סיכם בטוויטר: החקירה הנגדית החלה בשאלות על במכתב שכתב אלדד יניב בו פירט את השתלשלות העניינים בתקופת עבודתו בוואלה! מנקודת מבטו, ומסר פרטים על האופן האגרסיבי בו ניסה ישועה למנוע פרסומים שליליים על שורה של גורמים פוליטיים *שאינם* נתניהו, ובראשם פואד, אולמרט ובעיקר אהוד ברק, מכתב שהוגש בשלב זה על תנאי, והגשתו תהפוך לסופית אם וכאשר יעיד יניב כעד הגנה. לאחר מכן, החל בן צור בהצגת סדרה של מקטעים מהודעותיו של מגל במשטרה ומתכתובות בין גורמים שונים בוואלה!, שיש בהן כדי לשפוך אור על אופן התנהלותו של ישועה, על היחסים שהלכו והחריפו בינו לבין מגל, ובעיקר על כמה שיטת ההתערבויות של ישועה הייתה נפוצה בוואלה! בעניינם של שורת פוליטיקאים בכירים וגורמים מסחריים, ולמעשה, עד כמה הייתה ההיענות לנתניהו בוואלה! חריגה *לרעה*, וודאי ביחס להיענות ליריביו הפוליטיים.

לסיכום: ינון מגל הצטרף בקלות לכל עדי התביעה שהפכו לפניו לעדי הגנה. עדות עדי וואלה! הייתה מיותרת, בזבוז זמן וכספי ציבור ובלתי רלוונטית כי הרכב השופטים המליץ לסגת מסעיף השוחד.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי עדת התביעה ד"ר יפעת בן חי שגב (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי):יפעת בן חי שגב צילום אלי ציפורי
ציפורי

ד. פרופ' טליה איינהורן פרסמה בטוויטר:
טליה איינהורן
בעתירה לדיון בבג"ץ נטען, שבעת המשבר הקודם בנוגע לרפורמה המשפטית, נתניהו הפר את הסכם ניגוד העניינים שלו, שלא יעסוק ברפורמה, עקב משפט תיקי האלפים, שעדיין הפרקליטות ממשיכה אותו.
 שר המשפטים יריב לוין הגיב להחלטה: "במדינה דמוקרטית מי שמכריע מי יהיה ראש הממשלה הוא הציבור. התערבות בג״ץ, בחוסר סמכות, [וזאת כאשר יש חוק יסוד שאוסר זאת], היא ניסיון מסוכן לרמוס את בחירתם הדמוקרטית של כ-2.5 מיליון אזרחי ישראל שבחרו רק לפני מספר חודשים בנתניהו לראשות הממשלה".

ה. סיכום וניתוח חיצוני של מערכת היחסים בין ארנון מילצ'ן להדס קליין - כאן

ההמשך בכתבה עדכונים בתיקי האלפים והאזנות הסתר פגרת בזמן פגרת ביהמ"ש מ-20.7.23 והלאה - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים