Telecom News - משפט תיקי האלפים: חקירת יונתן חסון ושני קוסקס והמשך עדכונים על התיקים

משפט תיקי האלפים: חקירת יונתן חסון ושני קוסקס והמשך עדכונים על התיקים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> משפט תיקי האלפים: חקירת יונתן חסון ושני קוסקס והמשך עדכונים על התיקים
כתבה זו עוסקת בעדות של יונתן חסון בתיק 1000, הנהג של מילצ'ן ופאקר, (לאחר העדות של הדס קליין ו-2 הספקים עמית ברזילי ודוד בבלי), בעדות של שני קוסקס האחראית על הבית של פאקר בקיסריה ובהמשך עדכונים נוספים לגבי תיקי האלפים מ-24.10.22 ועד 6.11.22 כולל.
מאת: מערכת Telecom News, 24.10.22 ,10:00יונתן חסון צילום אלי ציפורי

רשימת הכתבות העוסקות בחקירתה של הדס קליין, חקירת 2 ספקים ופירוט העדכונים הנוספים לגבי תיקי האלפים עד 23.10.22  כולל - כאן.

הכתבה: 
משפט תיקי 4000 ו-1000 התפורים: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב של ראיונות ומצגות - אוקטובר 2022 - כאן.

קובץ מרוכז (המכיל 6 קבצים) של חקירותיו של יונתן חסון הנהג שנעשו בלהב 433 - כאן.

24.10.22חקירה ראשית של הנהג יונתן חסון ודיון בסדר העדים:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין ויונתן חסון (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), תיאמו עדויות? חסון בחקירתו: "הדס קליין אמרה לי ככה וככה"; קליין: "העברתי את המסר מבעז בן צור. זה היה חד פעמי"; וגם: השקר הגדול שלהם עומד להיחשף - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. עו"ד חדד הגיש לבית המשפט בקשה של התנגדות לבצע "ריענון עד" לארנון מילצ'ן בלונדון. הפנייה של עו"ד חדד כאן
 בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. ובהקשר לחקירה הראשית של הנהג יונתן חסון (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי):
ציפורי
וגם עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת

 גם כאן, כבר בחקירה הראשית, אין שום "קו אספקה" ובכל מקרה, הקו מחוסל לאור חשיפת מסמך השב"כ לגבי רשימת המבקרים בבלפור - כאן.

ה. בהקשר לדיון על סדר העדים, לאחר שהפרקליטות החליפה בין התיקים (קפצה מתיק 4000 לתיק 1000) ובסדר העדים (שינתה הסדר), עשתה "רוטציה" בין תיקים ועדים, יצרה בלבול וכאוס, דילוגים וקפיצות, כאשר זה פוגע בזכויות הנאשמים ובעבודת ההגנה:
ציפורי

אמירה מדהימה המראה את תפירת התיקים, שעד שאומר את האמת הוא עד לא מהימן:
ציפורי
כנרת

עו"ד טלי גוטליב כתבה בטוויטר: "כבר חשבתי שראיתי הכל. אז חשבתי. הפרקליטה תירוש במשפט נתניהו אמרה היום שיש עדים ברשימת עדי התביעה שהיא לא מאמינה להם ולא תזמן אותם. היא גם לא מוחקת אותם כי חס וחלילה שהסניגורים ידברו איתם וישמעו מהם את האמת שלא נוחה לפרקליטות. בוז".
עו"ד טלי גוטליב

הערה: ברגע שהתביעה לא מודיעה על ויתור על עד, ההגנה לא יכולה לדבר איתו. למשל, ההגנה דיברה עם העוזרים של פאקר ולא עם פאקר עצמו. תירוש טענה שעדי תביעה מסוימים אינם אמינים (הערה: כי הם אומרים את האמת וסותרים את כתב האישום), אך היא נמענת מלהוריד אותם מרשימת עדי התביעה כדי לא לסייע להגנה.

הערה: חסון העיד, שמילצ'ן לא מעשן סיגרים ו"שהכל הלך לנתניהו". אולם מילצ'ן ידוע בעולם כמעשן סיגרים, ומשמאל תמונתו על שער מגזין סיגרים אמריקאי.מילצ'ן סיגרים

25.10.22: היום הראשון של החקירה הנגדית של יונתן חסון
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה הראשית של הנהג יונתן חסון (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), היתה קצרה. לפי קצב הביקורים של בבלפור, לא יכול להיות "קו אספקה שוטף". אחר-כך התקיים דיון בנושא של סדר העדים, ושוב האמת יצאה לאור: הפרקליטות מפחדת מהעדים של עצמה - כאן.
מתוך הכתבה: "ואז אמרה תירוש את האמת המזוקקת: שהיא דחתה עדים מסויימים וחשובים כמו איתן צפריר, אלי קמיר, סטלה הנדלר, רון אילון ועדי קאהן – כי הם נחקרו באזהרה ו"היא לא מאמינה להם"! כחטא על פשע הוסיפה תירוש שיכול להיות בעתיד שהיא תוותר עליהם בכלל. סליחה, גב' תירוש?! מי שמך להאמין או לא להאמין לעדי תביעה ולמה הכנסת אותם כעדי תביעה אם את לא מאמינה בהם? מה, זה לא תפקיד של השופטים להתרשם מאמינותם של עדים? האמת היא פשוטה מאוד: תירוש מפחדת מהאמת של עדי תביעה שלא נוחים לה ולכן היא רוצה לדחות אותם עד אין קץ, ובינתיים להשתמש בהם כ"בני ערובה" לדחיית עדותם".

ב. אלי ציפורי סיכם בטיוויטר את הדיון אתמול לקראת החקירה הנגדית היום:יונתן חסון צילום אלי ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

כעת לדיון היום:
ג.  עו"ד חדד הראה, שהמשטרה לא הציגה בכלל לחסון את החשבוניות שהתקבלו מהדס קליין.
כולל לא הציגו לו את החשבוניות שהמשטרה תפסה במחצית שנת 2017 עם צו מבית משפט באופן מסודר (לא כמו החשבוניות שהתקבלו בסתר בסוף 2016 בחניונים מהדס קליין). המזכרים של החוקרים והחשבוניות שנאספו מחברת י.ד. עסקים בראשון לציון ב-2017 נמצאים כאן

עו"ד חדד הראה גם, שחסון לא יכול היה לקיים קו אספקה של שמפניות וסיגרים לבלפור מפני שהוא לא היה הנהג הקבוע של מילצ'ן עד 2015, ולמעשה, מה שהעביר זו כמות מוגבלת ביותר.

 אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

ד. המשטרה לא מימשה את צו החיפוש והתפיסה שלו, מה שמצביע, שחסון נכנס למעמד של "סוכן" או "עד מדינה ללא הסכם" כמו הדס קליין.
ציפורי
ציפורי
הערה: השכר הגבוה חושף מפת אינטרסים משותפים של חסון ושל הדס קליין.

ה. עד התביעה חסון המשיך להתנהג בביהמ"ש באופן חצוף בתשובותיו לעו"ד חדד. בנוסף, חדד הראה תיאום פעולות, עמדות, סיפורים ותשובות בחקירה ובהשלמת החקירה, לכאורה, בינו לבין הדס קליין.
ציפורי

ו. מתגובות השופטים לאורך הדיון לעד ולעו"ד חדד, נראה, שגם הם מבינים, שעדות הנהג חסון, עם הסתירות והתשובות הבלתי הגיוניות שלו, לא שווה הרבה. אך עו"ד חדד נחוש לפרק את כל השקריםֵ של העד בחקירתו ב-2016 ובהשלמת חקירתו ב-2021 במשטרה.

נראה, שכל סיפורי התכשיטים תואמו בין חסון לקליין כי הם לא מסתדרים. למשל, קבלה לא יכולה לקפוץ מפאקר בארה"ב למילצ'ן בארה"ב, משם לקליין בישראל, שניסתה לדבריה להביא הקבלה לשרה נתניהו ולדבריה שרה סירבה לקבל הקבלה (של תכשיט שאין לה), ולפתע הסיפור הזה הופיע כלשונו גם בהשלמת החקירה של חסון. (מאיפה הוא יודע זאת? ברור שמהדס).

חסון הודה, שאין לו זיכרון, ושכל דבריו השערות (ולפי חדד אלו השערות של עדה אחרת) לגבי המצרכים, מבלי שהציגו לו מסמכים.
הערה: כך, שלעדותו אין שום חשיבות כי אלו השערות והשערות על השערות של מישהו אחר, ואי אפשר לתת להם משקל.
כנרת בראשי

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ז. עו"ד חדד שלף את מסמך הביקורים בבלפור של השב"כ (שחשף ב-20.10.22 אבי וייס בכתבה - כאן) והראה, שחסון הגיע לביקור בבלפור פעם אחת עם מריה קארי ורק ס"ה עוד 3 פעמים (ב-2015-16) כפי שרשום במסמך השב"כ.
גילדן התובע התערב הטעה וטען, שהיו עוד כניסות הרשומות ביומנים, אך עו"ד חדד השיב בתקיפות, שאין שום בסיס לטענת התובע, כי פגישות ביומנים יכולות להתבטל, ויומן לא מלמד על כלום, וממילא אין לתובע שום אסמכתא לטענתו ,כי ביומנים אין שום אסמכתאות ספציפיות לכניסות נוספות של הנהג יונתן חסון.
יונתן חסון

הכזבים הנואשים שמפיצים מדבררי הפרקליטות לגבי דו"ח השב"כ החד משמעי:
ציפורי

ח. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ט. עו"ד יוסי פוקס סיכם בטוויטר:
יוסי פוקס

לסיכום: חסון היה העד היחיד, שהיה יכול להעיד על "קו אספקה" של מצרכים לבלפור והתברר היום, שהוא כלל לא יכול להעיד על דבר כזה, ואין שום ראיה עצמאית הקושרת העברת מצרכים לבלפור במסמכים, שהתביעה הציגה בכתב האישום, וגם אין לפרקליטות עד תביעה אחר, שיכול לאשר העברת מצרכים לבלפור.

י. נחשף מסמך (כאן), שעורכת דינו של נוני מוזס ביקשה וקיבלה מהפרקליטות אך לאחרונה (קיבלה מהפרקליטות את המסמך הזה ב-6.10.22) והמסמך הזה מוכיח, שהוצא "צו למחקרי תקשורת" לשיחות של נוני מוזס לסלולריים של ארנון מילצ'ן והדס קליין כשהוא היה בארץ (הדס הייתה מחברת את מילצ'ן לשיחות). הצו הוצא ביוני השנה (2022) לגבי התקופה: ממחצית 2014 עד תחילת 2015. 
כלומר: אין שום בעיה לבצע גם כיום 'מחקרי תקשורת' לשיחות של הדס קליין ויונתן חסון מהעשור הקודם ולראות אם מה שיוצא ממחשב חברות הסלולר תואם את העדויות שלהם במשטרה ובבית המשפט. 
אולם, אין כל סיכוי שהפרקליטות תאשר מהלך כזה של הוצאת 'צו מחקרי תקשורת' בעניין 2 "הסוכנים\עדי מדינה ללא כל הסכם": הדס ויונתן, שהביאה כעדי תביעה מרכזיים בתיק 1000. הם (התובעים) יודעים היטב למה הם לא בדקו את נתוני הסלולר של השניים: כי 2 העדים הללו פשוט שיקרו לכל אורך הקו. 

26.10.22: היום השני והאחרון של החקירה הנגדית של יונתן חסון
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על 10 השקרים העיקריים של הנהג יונתן חסון ביום הראשון של החקירה הנגדית (אתמול): היום הראשון של החקירה הנגדית של חסון הפך, כצפוי, את חסון מעד תביעה לעד הגנה. חדד תפס אותו שוב ושוב בשקרים, קטנים כגדולים. דבר אחד מהותי עלה שוב אתמול: אין ולא היה קו אספקה שוטף, גם לשיטתו של חסון ותיאוריו המנופחים. קטע מהכתבה: "באחד הרגעים המביכים ביותר אתמול של העד יונתן חסון, והיו הרבה רגעים מביכים כאלו, הוא נתפס בעוד שקר בחקירתו הנגדית ע"י עו"ד עמית חדד. חסון איבד את שלוותו ואת קור רוחו, שאג על חדד ואף איים עליו: "אל תתחיל איתי". עו"ד חדד תהה על האמירה הזו והוסיף לשופטים, שחסון מתנהל כמו "בריון קשקשים". השופטת רבקה-פלדמן מיהרה לנזוף בחסון וביקשה ממנו להוריד את הטונים. בעקבות האירוע, מישהו מבאי האולם התלוצץ שמאבטחיו של חסון לא נועדו להגן עליו אלא נועדו מפניו" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
הערה: מילצ'ן גם כך לא היה מגיע לישראל. הוא לא הגיע אפילו להלוויה של אימו בגלל תסבוכת הפטור ממיסים, שנחשפה ע"י אבי וייס ואלי ציפורי, וקרוב לוודאי, שגם "ריענון העד" שלו בלונדון לא יצא לפועל. בכך נשמט, כנראה, עד תביעה מרכזי בתיק 1000 התפור. עם זאת, בטוח, שהפרקליטות לא תמחק אותו מרשימת עדי התביעה כדי למנוע מההגנה לדבר איתו (ולחשוף את האמת).
ראוי להזכיר, ש"הישראבלוף" של האישור לפטור ממס של ארנון מילצ'ן נחשף בהרחבה בכתבות קודמות (למשל: כאןכאןכאן וכאן), וסוגיית המיסוי שלו גם נדונה בהרחבה בבית המשפט (כאן).
 
ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. חסון "מנדב" מידע בביהמ"ש וטוען, שלא היה לו רומן עם הדס קליין מבלי שנשאל על כך. הנושא עלה בזמנו בחקירה של הדס וכאן הוא "משחיל" זאת בביהמ"ש.

ה. חסון ממשיך להשתולל ולהשיב בסגנון של שוק, ב"שפת רחוב", בזלזול ובחוצפה לעו"ד חדד. חסון מחלק הוראות לעו"ד חדד וגם לשופטים. (הערה: לא ברור למה השופטים לא מאשימים אותו בביזיון ביהמ"ש).

ו. התובע גילדין מנסה כל הזמן להדריך את חסון. השופטים נוזפים בו שלא יפריע. התובע מתערב שוב, ושוב השופטים נוזפים בו. חדד אומר, שגילדין מנסה לשבש החקירה וזה מוטיב שחוזר על עצמו כשהאדמה רועדת מתחת לרגלי התביעה.

זחסון אמר שלא נסע להביא סיגרים לנתניהו

השופטים תוהים על שינוי של הגרסאות, המספרים וסוגי המצרכים, שמספק חסון בחקירות ובביהמ"ש, ללא כל הוכחות ורישומים שלהם. חסון "משער" ללא כל בסיס.

ח. אלי ציפורי פרסם בהקשר זה בטוויטר:
ציפורי
 גם עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר על סיפורי ההשערות, המעשיות והאגדות של חסון ללא כל הוכחות:
כנרת

ט. בדיון הוזכר אב הבית בבית-ינאי גיא בראלי, שלא נחקר! ובלעדיו אין יכולת להוכיח קו אספקה. אבי וייס חשף את קיומו לראשונה בכתבה - כאן.
גיא 3

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר
ציפורי

י.  חסון עירער את האמינות של הדס קליין וסתר את הדס קליין ולא חיזק אותה כפי שרצתה הפרקליטות. למשל, הוא טען, שהדס קליין לא הייתה כל הזמן בבית ינאי וגם לא השתתפה בפגישות ובארוחות כפי שהיא טענה. חסון הדגיש, שקליין לא הייתה נוכחת באירועים ובפגישות, שטענה שהיא כן הייתה נוכחת.
בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

חסון העיד, שמליצ'ן ופאקר (המעבידים שלו, שמשלמים לו כל העת משכורות גבוהות) הם צרכני אלכוהול כבדים ביותר ומכאן ריבוי הבקבוקים שנרכשו.
בהקשר זה עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
"חדד: תאשר לי שלפאקר היו תקופות בהן צרך הרבה אלכוהול. יונתן: אמת"

י"א. חסון העיד, שלא שמע את נתניהו או שרה מבקשים אלכוהול וסיגרים, גם לא על מעילים...
הוכח, שנעשתה קניית סיגרים מסוגים שונים (אך לא זה האהוב על נתניהו) גם בתקופה בה נתניהו לא עישן עקב בעיות במחיצת האף.
בדיון הופרכו באוויר כל מיני גרסאות והשערות על דרך העברת ארגזי השמפניה. בכל מקרה, נראה שגם השופטים הבינו, שכל העדות של חסון מבססת על דימיונות מצוצים מהאצבע. 

בדיון התברר, שסוג הסיגרים האהוב על נתניהו בכלל הובא בכמות אפסית לארץ מהיבואן הבלעדי, וממילא אין קבלה על רכישה של הסוג הזה ע"י הדס קליין.

כאן נמצא האישור שהציג עו"ד חדד לפיו היבואן הבלעדי של סיגרים מסוג "בהיקה" לישראל, סיגרים שאהובים על נתניהו, הוא ייבא רק קרטון אחד לחנות "קבינט", קרטון שלא הדס ולא יונתן לא רכשו את חבילה הזו מ"קבינט". כך שברור כשמש בצהרי היום, שהרכישות של הדס ויונתן מ"קבינט", לא היו מיועדות לנתניהו כלל וכלל. 

דוגמאות לשתי קבלות שהוצגו לעד יונתן חסון מחנות "קבינט" - כאן. הקבלות הללו נתפסו ע"י החוקרים משרה שוחט, מנהלת החשבונות של חברת מילצ'ן "לימסול", כך שהטענה של הדס קליין והפרקליטות בפני בית המשפט שאין כל תיעוד לרכישות מ"קבינט", הם שקר מוחלט. הקבלות של "קבינט" סותרות את מה שהוא (חסון) מסר בעדותו וסותרות את עדות הדס קליין (ושניהם חתומים על הקבלות הללו...).

חסון גם העיד, שלמשל, אהוד ברקציפי לבני, יוסי כהן ויאיר לפיד התארחו אצל מילצ'ן, ושמילצ'ן אכן נפגש עם לפיד בבית של לפיד 3-4 פעמים!

קצת רקע ומסמכים מקוריים לגבי יוסי כהן והחקירה שהובילה אליו יש בסרטון היוטיוב כאן.

נערכה חקירה חוזרת קצרצרה של 2 שאלות, שחסון לא ענה עליהן לעניין, ובזה תמה עדותו.

י"ב. לסיכום: 18:0 - היום יונתן חסון הפך לעד הגנה מצוין! והצטרף ל-17 עדי התביעה הקודמים, שהפכו לעדי הגנה. סעיפי "כתב העישון" הרכילותי והמפוברק עלו בעשן "אלפי" הסיגרים ממילצ'ן ב"קו אספקה" דמיוני, שנתניהו לא קיבל. חסון העיד, שמילצ'ן ופאקר היו צרכני אלכוהול כבדים יחד עם אחרים, ששתו בלי סוף. וזה כל הסיפור.

הערה: הדיון היום היה קצר - עד שעות הצהריים, כי חסון, למעשה, חיסל את השאריות של תיק 1000 ולא היה כבר צורך להגנה להמשיך כמתוכנן אפילו בעוד יום חקירה (תוכננו 3 ימי חקירה נגדית). הוא לא סיפק את הסחורה לתביעה וגם סתר לחלוטין את הדס קליין.

הערה: עדיין לא ידוע אם יהיה דיון ביום שני 31.10.22 ומי יעיד. ייתכן, שהפרקליטות תביא עד לחקירה ראשית את מי שיוכל ללכלך הכי הרבה על נתניהו עבור התקשורת המגוייסת.

עו"ד טלי גוטליב סיכמה יפה את יום הדיונים: "לסיכום עדותו של חסון: עדות השערה בלי אחיזה בשום מסמך. המסמכים היחידים ממוססים את דבריו - כניסה לבלפור על פני שנתיים 3 פעמים בלבד לא 25 ולא 30, ומסמך המאשר, שהיבואן הבלעדי של הסיגרים, שנתניהו עישן, ייבא קופסא אחת בלבד בתקופה הרלוונטית בכתב האישום. וזה עוד עד שהתובעת מאמינה לו. הזוי".

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

מצ"ב כאן הדו"ח של יבואן הסיגרים שנתניהו אהב ואפשר לראות שלחנות "קבינט" (בבעלות "בריל אנד קו") בהרצליה סופקה כמות אפסית של הסיגרים הללו. כך שכל הטענות של הדס קליין ויונתן חסון בנושא זה הם בדיה אחת ענקית. 

27.10.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עדותו של הנהג יונתן חסון הסתיימה. אני מביא את סיכום העדות, שכרגיל עבדה לטובת ההגנה, ואת עיקרי הדברים שעלו אתמול. אבל קודם כל, התרגיל המכוער שעשתה התובעת, ליאת בן ארי, בעניין עדותו של ארנון מילצ'ן - כאן.

ב. הדיונים יתקיימו בשבוע הבא כמתוכנן, כולל ביום שני 31.10.22 - יום לפני הבחירות, עם עדותה בחקירה ראשית של שני קוסקס, מנהלת הבית של פאקר בקיסריה. (במאמץ אחרון של הפרקליטות ומדברריה ליצור כותרות שליליות נגד נתניהו לפני הבחירות). הודעת הפרקליטות - כאן

ג. לקראת החקירה הראשית של שני קוסקס, מצ"ב כאן ההתכתבות בינה לבין הדס קליין בווטסאפ, שתהווה את החלק המרכזי בעדותה להכפשת בנימין נתניהו ושרה נתניהו (שלא נמצאת בכתב האישום). הפרכת השקרים תהיה בחקירה הנגדית.

28.10.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה‼ קטעים נרחבים מתוך עדותו של ארנון מילצ'ן במשטרה - עדות מזכה לנתניהו - עדות שהפרקליטות מנסה לדחות ולהסתיר. זאת השיטה של הפרקליטות: לדחות את העדים הלא נוחים עד אין קץ בתקווה שנתניהו יגיע להסדר טיעון. 9 הקטעים המשמעותיים שאמר מילצ'ן שסותרים את ליבת ותיזת כתב האישום. - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: סיכום עדות קליין & חסון: הנקודות שמעידות על קריסת תיק 1000. כבר אפשר בהחלט לעשות סיכום לתיק 1000, אחרי עדותם של הדס קליין (העוזרת האישית) ויונתן חסון (הנהג). הסיכום הוא קצרצר: תיק 1000 ז"ל. 10 הנקודות שהקריסו את תזת הפרקליטות בתיק 1000, כפי שבאו לידי ביטוי בחקירות הנגדיות של קליין וחסון - כאן.

ג. התקבלה תגובת פרקליטות המדינה בעניין מיקום ריענון העד (ארנון מילצ'ן, ראה לעיל), והפרקליטות מתנגדת לדרישת ההגנה שלא להרשות לבצע לו ריענון בלונדון. התגובה - כאן

30.10.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: למה מילצ'ן לא רוצה להגיע לעדות? קליין נשאלה על תיאום עדויות לכאורה עם מילצ'ן בלונדון וענתה בחוצפה: "אני מודיעה לך שאני לא מוכנה יותר לענות על הדבר הזה"; ואיך קשורה לכל זה אילנה דיין? - כאן.

ב. עקב מחלתו של עו"ד עמית חדד לא יערך מחר 31.10.22 דיון בביהמ"ש. המסמך - כאן.
ציפורי

ג. פורסם פרוטוקול החקירה הראשית של יונתן חסון בבית המשפט המחוזי בי-ם - 24.10.22

ד. אבי וייס פרסם כתבה ב-Telecom News תחת הכותרת: הקומבינה: חשיפת היומן הסודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר - כאן.

 


31.10.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עוד תיאום עדויות לכאורה במשפט נתניהו? הדס קליין ושני קוסקס דיברו לפני חקירתה של קוסקס; קליין: "היא בפחדנות מס' 1. אמרתי לך שתלך בטוב, היא יכולה לחטוף התקף לב, אני כמו אמא שלה" - כאן.

ב. עדכון וחשיפה לכל מסמכי חקירת יונתן חסון בלהב 433:
1) חקירה מוקדמת (תשאול) ב-6.10.16 - דו"ח תשאול ראשוני במזכר של ראש צוות החקירה - כאן
2) חקירה ראשונה ב-6.10.16 עם טופס חקירה מודפס וחתום - כאן.
3) חקירה שנייה ב-27.12.16 עם טופס חקירה מודפס וחתום - כאן, תמלול החקירה מלא - כאן.
4) חקירה שלישית ב-25.1.18 עם טופס חקירה מודפס וחתום - כאן
5) חקירה רביעית ב-2.11.21 עם טופס חקירה מודפס וחתום - כאן, תמלול החקירה מלא - כאן.
6) מזכר ריענון העד יונתן חסון ע"י הפרקליטות שבוצע ב- 16.5.22, המזכר מ-25.5.22 - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
המסמך המלא - כאן.

ד. מתברר, שהתעלולים של עו"ד דנה נויפלד (לשעבר היועצת המשפטית של משרד התקשורת ועדת מפתח בתיק 4000), נמשכים גם במשרד הבריאות, בלי הרף. מצ"ב כאן תלונה חדשה, שהוגשה לנש"מ [נציבות שירות המדינה] ולידיעת צמרת משרד הבריאות והיועצת המשפטית לממשלה. די ברור שגם את התלונה הזו יגנזו \ יגרסו, כי היא (נויפלד) "חברת הקליקה". 

1.11.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יהודית תירוש במונולוג שמסמל יותר מכל את ההפיכה השלטונית ותפירת התיקים: "אנחנו לא האמנו לדברים של מס' עדי תביעה; הפרקליטות לא חייבת להביא לבית המשפט עד שהיא לא נותנת בו אמון"; אבל מי שקבע שהם יהיו עדי תביעה זו תירוש בעצמה! חדש מהפרוטוקולים - כאן.

2.11.22: החקירה הראשית והנגדית של שני קוסקס האחראית על הבית של פאקר בקיסריה
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הניצחון המסתמן של נתניהו בבחירות הוא ניצחון הצדק והאמת על השקר ועל ההסתה של הפרקליטות והתקשורת, שתפרו את התיקים נגדו וביצעו הפיכה שלטונית אלימה באמצעים לא חוקים, דבר חסר תקדים בהיסטוריה של הדמוקרטיה בישראל. בכל מקרה, דבר אחד ברור: משפט נתניהו ימשיך כסדרו. לקראת העדות של שני קוסקס, (בתמונה משמאל), מחבורת הדס קליין - כאן.שני קוסקס צילום אלי ציפורי

ב. השופטים קיבלו את עמדת הפרקליטות, ודחו את ההתנגדות של סנגורי נתניהו לאפשר את ריענון העד של ארנון מילצ'ן בביתו שבלונדון.
ההחלטה - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מהחקירה הראשית של שני קוסקס, חברת ילדות של הנהג יונתן חסון):
ציפורי
ציפורי
הערה: קוסקס הפכה, למעשה, לעדת הגנה כבר בחקירה הראשית, תוך תהיות ושאלות רבות חוזרות ונישנות של השופטים.

ד. למעשה, כל עדותה מסתובבת סביב קטע של צילומי מסך מהסמארטפון (אחד מה-2 שהיו לה, השני לטענתה נמחק ע"י האוסטרלים). אלה צילומי מסך, לא מקור, הצילומים נמצאים כאן, בלי תאריך עם חוסר רציפות בזמנים, מה שמעלה חשד ברור לפיברוק. 

ה. בחקירה הנגדית מסתבר, שהפמליה של פאקר לקחה ושתתה שמפניות ורודות במטוסים בטיסות של פאקר. עו"ד חדד הציג מכתב מחבר צוות של פאקר שמאשר זאת. 
בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ו. ייחוס 98% סיגרים ושמפניות לנתניהו בכתב האישום התאדו גם בעדות של קוסקס. במסיבות הרבות של פאקר, בהן הוגשו הרבה שמפניות, השתתפו כל מיני אנשים כמו שמעון פרסיוסי כהן וארי שביט.
ציפורי

ז. קוסקס אמרה, שפאקר היה בשנה כ-80 יום בלבד. (הנתון שמסרה לא נכון. ראו בכתבה - כאן).

ח. בחקירה הנגדית ע"י עו"ד חדד, מסתבר, שגם קוסקס עדיין מקבלת שכר 6 שנים מפאקר והיא לא דיברה איתו במשך 6 שנים.
מסתבר, שהמשטרה לא תפסה או ביקשה מקוסקס מיילים או מידע מהסמארטפון שלה, כדי לגבות את טיעוניה, ואכן מסתבר לפי דברי קוסקס, שהעדות שלה לגבי כמויות השמפניות לשרה נתניהו היא "הערכה" ו"השערה".
חדד הראה לשופטים סרטון קולי על עדות קוסקס במשטרה בה טענה, שלא החזיקו שמפניות עבור שרה נתניהו.

ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר על המוטיבציה של קוסקס נגד משפחת נתניהו מה שמשליך על המהימנות שלה ואמינות עדותה של קוסקס, שבאה מחממה של שנאה (בחקירה שלה במשטרה אמרה שמשפחתה והחבר שלה שונאים את נתניהו):
ציפורי
ציפורי

בהקשר זה פירטה עו"ד כנרת בראשי בטוויטר:
עו"ד כנרת בראשי

י. עוד לגבי המוטיבציה שלה, מסתבר, שבחקירה במשטרה אמרה קוסקס, שהיא במאמץ להפיל את "המשטר" (את שלטון נתניהו).(היא יודעת מה המשמעות כי למדה ממשל ופוליטיקה באוניברסיטת בן גוריון בנגב - כאן).

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

י"א. במהלך עדותה מתעוררות תהיות על "סיפוריה" של קוסקס, שלא היה לה שום קשר פיזי ישיר לנתניהו. למשל:
כיצד 
שרה יכלה לסחוב בידיה (כטענתה של קוסקס), ארגז של בקבוקי שמפניה במשקל כבד?
מתי קוסקס הוסיפה פרטים בכתב יד לגבי מסירת מצרכים ליונתן הנהג (לא לשרה נתניהו) במסמך יחיד, שסיפקה של רשימת מלאי (המסמך המקורי כאן), אם אין תאריכים והם לא נרשמו בזמן אמת, איזה ערך יש לזה?
איך סיגר אחד בחקירה במשטרה הפך לקופסת סיגרים בעדותה בביהמ"ש?
איך כעת הגרסה בעדותה של קוסקס מנוגדת לזו של הדס קליין לגבי איאן מוריס, (עוזר של פאקר), כשקליין טענה, שאיאן העביר את הבקבוקים לנתניהו, ושכעת מסתבר, שהוא פוטר מסיבת "טוהר המידות", לאחר "לקיחת" ארגזי בקבוקים, שלמעשה, בכלל לא הגיעו לנתניהו?


למי שלא הבין את הנושא של התאריכים במסמך הזה של המלאי:
1) רשימת מלאי היא דיווח על מלאי קיים (!) שסופרים אותו, נכון לתאריך רישום המלאי הזה. התאריך על הנייר: 15.5.16. כלומר: כל מה שיצא מהמלאי לפני 15.5.16 לא אמור להיות קיים כאן במלאי.
2) אולם, משום מה, על הנייר היא (שני) רושמת בכתב ידה 2 משיכות מהמלאי ע"י יונתן חסון: א) בערב חג הפסח שזה 22.4.16, ב) ב-24.4.16.
3) כלומר: 2 המשיכות הללו היו אמורות להיות רשומות על טופס מלאי קודם, של אפריל 2016 ולא זה של מאי 2016.
4) כלומר: חסר לנו טופס המלאי של חנוכת הבית באפריל 2016 (לא סביר שחנכו בית חדש בלי לרשום מלאי, והיא אחראית לניהול המלאי הזה) וחסרים טופסי המלאי עד תחילת החקירות בדצמבר 2016.
5) מסקנה: מדובר במסמך מפוברק.
בהערת אגב נציין, זה לא מקרי שאין לנו שום טופס מלאי ותנועות מלאי מהמלאי העיקרי של מוצרים וזה בבית ינאי - אחוזת מילצ'ן

י"ב. לסיכום: התוצאה 19:0 - שני קוסקס הפכה היום מעדת תביעה לעדת הגנה והצטרפה לכל 18 עדי תביעה, שהפכו לעדי הגנה לפניה. המהימנות שלה נפגעה קשות לאחר שהודתה, שהיא, משפחתה וסביבתה שונאות ומתעבות את הזוג נתניהו. לא נמצאו כל סימוכין לטענותיה, שהיו לכן בבחינת "הערכות/השערות" בלבד. זו הייתה עדות מביכה של עדה, שלא ראתה במו עיניה מתן מצרכים לנתניהו ומה שאמרה בעדות גם סותר את דבריה בחקירה במשטרה. העדה עשתה נזק גדול לתביעה, כי הוצגה עדה מוסתת, שסיפקה "מידע" שלא מתכתב עם המציאות, שלא נמנעה מלשקר כדי לקבור את נתניהו. היא הביאה צילומי מסך מפוברקים ומסמך חסר ערך ראייתי של רשימת מלאי ולאחר מכן התעניינה ב"תכנית להגנת עדים". חרפה.

י"ג. אלי ציפורי סיכם  בטוויטר:

ציפורי

י"ד. תלונה של אזרח, שאכפת לו, ליועצת המשפטית לממשלה כנגד ערוץ 12 וגלובס (תלונה כמשקל נגד לתלונה שהוגשה ע"י הדס קליין כנגד אלי ציפורי), הועברה מהיועמ"שית לפרקליט המדינה ומפרקליטות המדינה לראש אגף החקירות במשטרה, כדי להחליט אם לפתוח בחקירה פלילית בתלונה חמורה זו. ההתכתבות המלאה בנושא (תוך השמטת פרטי המתלונן) יש כאן

3.11.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תחת הרושם העז של תוצאות הבחירות לכנסת ה-25, משפט נתניהו המשיך להתנהל, ועדותה של שני קוסקס נמשכה. בצירוף זמנים עלתה גם זהותה הפוליטית של העדה, שמחשיבה את עצמה "העדה שתפיל את המשטר של נתניהו". היא הפילה את עצמה - כאן.

קוסקס צילום אלי ציפורי חדד תמונה מאתר משרדו

ב. בהמשך לציוץ של אלי ציפורי (מביהמ"ש) בסעיף י' לעיל מאתמול (2.11.22), עוד פצצה מתפירת התיקים (תודה לדוד ששם לב), הפעם מחקירת שני ג'ורג'ט קוסקס.דברי עו"ד חדד

עו"ד חדד בבית המשפט (ראה בתצלום משמאל, הנוסח כאן הוא עיבוד חופשי של דבריו): "בפרוטוקול החקירה במשטרה כתוב, שקוסקוס אמרה 'להפיל את המשטרה', ורק בהקלטה שומעים שהיא אמרה 'להפיל את המשטר'". 

כלומר, גב' קוסקס הודתה בפני בית המשפט, שהיא התכוונה למשטר של נתניהו. עולה כאן חשד ברור לזיוף חמור של התמלול (ביודעין!) ע"י המשטרה, בניסיון להחביא את ההטיה הפוליטית החמורה והמטרה המרכזית של העדה הרל"בית ההזויה.

רק ההאזנה לתמלילים ע"י עורכי הדין של ההגנה בראשות עו"ד חדד, גילתה את התרמית הנוראית הזו. זה שיבוש הליכי משפט ע"י המשטרה ברף החמור ביותר!

כידוע, שני קוסקס היא בוגרת אוניברסיטת בן גוריון בתחום ממשל ופוליטיקה. היא ידעה היטב על מה היא דיברה. היא הרגישה, שהיא פועלת נגד "משפחת הפשע" כלומר, משפחת נתניהו, כדי להציל את מדינת ישראל ממנה, ולכן גם פנתה בבקשה הזויה להיות ב"תכנית להגנת עדים".

בהקלטה: "המשטר". בתמליל: "המשטרה":

קוסקס

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר בהקשר לסעיף ד' לעיל בעדכוני אתמול (2.11.22):
ציפורי

דעדכון וחשיפה לכל מסמכי חקירת שני קוסקס בלהב 433:
1) חקירה ראשונה ב-27.12.16 עם טופס חקירה מודפס וחתום - כאן, תמלול החקירה מלא (אבל חלקי) - כאן. תמלול חקירה נוסף - כאן
4) חקירה שניה ב-29.12.16 עם טופס חקירה מודפס וחתום - כאן. תמלול חקירה מלא - כאן
5) מזכר ריענון ראשון של העדה שני קוסקס, שבוצע ע"י הפרקליטות ב- 17.5.22, המזכר מ-29.5.22 - כאן
6) מזכר ריענון שני של העדה שני קוסקס, שבוצע ע"י הפרקליטות ב- 27.10.22, המזכר מ-27.10.22 - כאן

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

4.11.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: 4 בקבוקי שמפניה בשקיות שחורות, שנארזו לכאורה לפי בקשתה של שרה נתניהו, מגובים בתכתובת בין הדס קליין לשני קוסקס. אלא שהתכתובת קטועה, אין עליה תאריך, ולא ברור אם היא אותנטית. על זה בנו תזה של "קו אספקה שוטף"? - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ליאת בן ארי והפרקליטות במצב נואש: המשך משפט נתניהו יחשוף ביתר שאת את תפירת התיקים וההפיכה השלטונית. מפלגת הפרקליטות קיוותה בסתר ליבה להפסד של נתניהו בבחירות, או לפחות לתיקו משתק. הדבר הכי טוב בשבילה זה הסדר טיעון לנתניהו תמורת פרישתו מהחיים הפוליטיים. הדבר הכי גרוע בשבילה זה המשך המשפט - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

5.11.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
המסמך המלא של מאות השיחות של מוזס עם מילצ'ן דרך חברת פלאפון בסוף 2014 - כאן.
תשומת לב לפלט הזה שבלינק: שהוא רק מחברת תקשורת אחת (פלאפון) וכולל רק את המכשירים של נוני מוזס, שהיו רשומים בחברת פלאפון ולתקופה מוגדרת של חצי שנה בלבד.

עו"ד נוית נגב (הסנגורית של מוזס) ביקשה להוציא "מחקרי תקשורת" על כל הסלולריים שלו בכל החברות, והפלט הראשון, שהיא קיבלה, זה שיחות, שעברו בחברת פלאפון. ומה יש כאן? מאות (!) שיחות בין נוני מוזס לארנון מילצ'ן דרך הדס קליין (שניהלה את תעבורת השיחות), בתקופה קצרה יחסית, של כחצי שנה. 

ניתן להבין מזה, שארנון מילצ'ן היה שותף מלא למזימה של נוני מוזס בעניין "חוק ישראל היום" ואולי אף הם (שניהם) תכננו להעיף את נתניהו מכיסאוע"י ניצול הקשרים של מילצ'ן - כדי להעביר את החוק הזה, לו נתניהו התנגד. 

על פי הפניה של עו"ד נוית נגב לפרקליטות ולבית המשפט, למוזס היו 8 מכשירי סלולר, והפלט כאן בלינק למעלה הוא רק לגבי 4 מכשירים מתוך ה-8 (כנראה של כל המכשירים שהיו רשומים בפלאפון). כלומר, אם נניח, שב-4 המכשירים הנוספים של נוני מוזס, שהיו רשומים בחברות סלולר אחרות, בהם היה רשום מוזס, הייתה כמות שיחות דומה, מדובר במספר מפלצתי של שיחות בין מוזס למילצ'ן בתקופה של חצי שנה. בהחלט מעורר מחשבה נוגה על טיב ומהות הקשר ביניהם. 

יצוין שעו"ד נוית נגב מתעקשת שהנושא של השיחות הללו - ייכלל בפרוטוקול הדיון בבית המשפט. פנייתה לבית המשפט לתקן את הפרוטוקול נמצאת כאן
ואכן, ביום 7.11.22 מדווח ע"י בית המשפט ש"התקלה תוקנה" והוספה הפסקה שעו"ד נגב ביקשה בנוגע לעדותה של הדס קליין בעניין העברת שיחות בין מוזס למילצ'ן. הודעת בית המשפט - כאן

ב. מסמך - כאן לגבי השערורייה של שני קוסקס, אחרי שאמרה שהיא העדה שתפיל את משטר נתניהו היא גם קבעה, שהזוג נתניהו הם "זוג מושחתים" כי אסור לעובדי ציבור לקבל מתנות (היא אפילו לא מכירה את התיק).

6.11.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ליאת בן ארי במצב נואש: היא התחילה לאיים גם על ארנון מילצ'ן, הפעם באמצעות העיתונאי גידי וייץ. מילצ'ן מנסה להתחמק מהעדות במשפט נתניהו. לפרקליטות יש כעת שתי אפשרויות, שתיהן גרועות - כאן.

באבי וייס פרסם כתבה ב-Telecom News תחת הכותרת: חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

מסמך - כאן מחקירת קוסקס במשטרה: היא רצתה להיות בטוחה, ששרה נתניהו "לא תחמוק מעונש".

כתבת ההמשך לגבי תיקי האלפים החל מ-7.11.22, ביחס להמשך ההדיונים בביהמ"ש וחקירת עדי התביעה הנוספים לאחר שני קוסקס - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים