Telecom News - חקירת שפית, מנה"ח וספקים שונים בתיק 1000 והמשך עדכוני תיקי האלפים

חקירת שפית, מנה"ח וספקים שונים בתיק 1000 והמשך עדכוני תיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> חקירת שפית, מנה"ח וספקים שונים בתיק 1000 והמשך עדכוני תיקי האלפים
כתבה זו עוסקת בתיק 1000 - בעדות עדי התביעה: השפית לימור אלמליח-מרוז (דיקובסקי), ספק הסיגרים יעקב (קוקי) גרשוני ועינב סגל שעבדה אצלו, רויטל אברהם מנהלת חשבונות בחנות חינאווי, יוסף מועלם ספק משקאות, נימר אבו מנה חשב בחנות חינאווי, שרה שוחט מנהלת החשבונות של מילצ'ן ודב פיינטוך ספק משקאות, לאחר העדות של 5 העדים: שני קוסקס האחראית על הבית של פאקר בקיסריה, יונתן חסון הנהג של מילצ'ן ופאקר, הספקים עמית ברזילי ודוד בבלי, והדס קליין העוזרת האישית של מילצ'ן ופאקר, ובהמשך עדכונים נוספים לגבי תיקי האלפים מ-7.11.22 עד 13.11.22 כולל.
מאת: מערכת Telecom News, 7.11.22 ,10:30לימור אלמליח-מרוז, צילום אלי ציפורי

הכתבה מ-24.10.22 על חקירת יונתן חסון הנהג ושני קוסקס האחראית על הבית של פאקר בקיסריה והמשך עדכונים על התיקים עד 6.11.22 כולל - כאן.
רשימת הכתבות העוסקות בחקירת הדס קליין בתיק 1000, חקירת 2 הספקים עמית ברזילי ודוד בבלי מ-3.10.22 ופירוט העדכונים הנוספים לגבי תיקי האלפים עד 23.10.22  כולל כאן
הכתבה: פצצה: חשיפת נתוני כניסות מבקרים בבלפור 2015-16: הסוף לתיק 1000 - כאן.
הכתבה: הקומבינה: חשיפת יומן סודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר - כאן.

הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב של ריאיונות ומצגות - אוקטובר 2022 - כאן, ונובמבר 2022 - כאן.

עד היום העידו 5 עדים מתיק 1000 ונותרו עוד 9, ביניהם זאב פלדמן, יועץ המס של מילצ'ן ופאקר, שיהיה אחרון להעיד בקבוצה זו, לאחר שעדות מילצ'ן נדחתה. העדים הנוספים לעדות מהיום והלאה בתיק 1000 הם:
לימור אלמליח-מרוז (לימור דיקובסקי), שפית שעבדה אצל מילצ'ן.
יעקב (קוקי) גרשוני ספק סיגרים, והעובדת שלו עינב סגל מחנות ה"קבינט".
נימר אבו מנה חשב ורויטל אברהם מנה"ח מספק המשקאות והסיגרים חינאווי.
יוסף מועלם ספק משקאות.
שרה שוחט, מנהלת החשבונות של מילצ'ן.
דובי פינטוך ספק משקאות (היה שותפו של דוד בבלי, שעדותו נמצאת- כאן) וידיד של קליין.

7.11.22: חקירת לימור אלמליח-מרוז (דיקובסקי), שפית שעבדה אצל מילצ'ן וספק הסיגרים יעקב (קוקי) גרשוני:
אאלי ציפורי
פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: איך צמחו בתוך משטרת ישראל מפלצות כמו בפרקליטות? אבי וייס חושף את "המשטרה בתוך המשטרה". האחראים: המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך והקצין בדימוס מני יצחקי, בגיבוי פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן - כאן. הכתבה מאת אבי וייס: חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את"תיקי האלפים" לנתניהו - כאן.  ציפורי


ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש לגבי חקירת לימור אלמליח-מרוז (דיקובסקי) (בתמונה למעלה, צילום אלי ציפורי):
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ציפורי

 
לימור אלמליח "לא זוכרת" כל מיני דברים וסותרת בדבריה את דברי הדס קליין לגבי דברים נוספים. למשל, יאיר לפיד כן הגיע לארוחות אצל מילצ'ן. 
מסתבר, שמילצ'ן התארח אצל אנשים אחרים (כמו אצל שמעון פרס) והביא אליהם את הארוחות, שבישלה לימור אלמליח בבית ינאי. 

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

החקירות הראשית והנגדית של לימור היו קצרצרות ומיותרות. העדה לא תרמה מאומה לאישומים נגד נתניהו בתיק 1000, כי אין בכתב האישום שום דבר לגבי מנהגי האכילה של נתניהו.
 
גלגבי חקירת ספק הסיגרים יעקב (קוקי) גרשוני:קוקי גרשוני צילום אלי ציפורי
עדות קוקי גרשוני (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) בחקירה הראשית נמשכה כמה דקות. גם עד זה לא תרם דבר בחקירה הראשית לאישומים בכתב האישום של תיק 1000. הוא סיפר רק על מהות העסק שלו ושלא ידע לאן הולכת, בסופו של דבר, הסחורה שסיפק, וציין גם, שהדס קליין אמרה, שהסחורה הולכת לבעלה.

בחקירה הנגדית הוצגו סרטי הקופה של העסק. (בהם, למעשה, רשומים סיגרים, שנתניהו לא משתמש בהם). הרכישות של קליין היו למגוון סיגרים המשתנים בכל רכישה ולא מראות על סוג רכישות לאדם חובב סיגרים מסוג אחד (כמו נתניהו). העד הסכים שאלו לא רכישות המאפיינות קנייה לאדם מעשן אחד.

קוקי טען, שהיו מכירות ב-10,000 ש"ח, אבל סרטי הקופה הנ"ל מראים מכירות בסכומים נמוכים של 1,000-2,000 ש"ח בלבד. אז איפה ההפרשים? השופט בר-עם תהה בנושא זה.

בהקשר זה פרסם אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי

האם רשויות המס מכירות את הסיפור הזה של "העלמות מס" לכאורה? או לחילופין, הם העד מבולבל ומספר על רכישות סיגרים של הדס קליין בסכומים מומצאים גבוהים (כעדות נגד נתניהו) לעומת המצב האמיתי כפי שמופיע בסרטי הקופה?

קוקי העיד, שהוא קנה סיגרים בנתב"ג בלי לשלם מס והודה שלא דיווח לרשויות המס. (האם ייתכן שיש לו הסכם חסינות מפני העבירות הללו, שהוא מודה בהן בביהמ"ש?).

מסתבר, שברענון העד שלו לפני כשבועיים גרמו לו לתיאום עדויות - לשנות את מה שאמר בחקירתו במשטרה בסוף 2017. ולהתאים את מחירי הסיגרים למה שאמרה הדס קליין בביהמ"ש. מדובר בשיבוש הליכי משפט מצד הפרקליטות. העד גם טען, שהמשטרה כלל לא לקחה את הקלסרים שלו עם החשבונות, שהיו, למעשה, בבית שלו.

מסתבר גם, שהעד היה יושב עם הדס קליין לקפה בזמן שקליין הייתה מגיעה לקנייה, בניגוד לעדות קליין בביהמ"ש, שטענה, שהיא נמנעה ליצור קשר עם עובדי החנות כדי שלא ישאלו אותה לאן הולכים הסיגרים.

מסתבר גם שבניגוד לטענה של התביעה בתיק זה, שהמסמכים של הרכישות אבדו לו (לקוקי גרשוני, הבעלים של חנות הסיגרים "קבינט" בהרצליה) בהצפה שהייתה בעסק, הוא דיווח לחוקריו ב-14.7.22 שהוא מצא את הקבלות של 2014 אצלו, אבל החוקרים כלל לא טרחו לגשת אליו ולקחת ממנו את הקבלות (כי כנראה זה יסתור את תזת התביעה. היה ניתן לשחזר את הרכישות של הדס קליין ויונתן חסון מול הקבלות ללא שם קונה, לפי מועדי התשלומים שרשומים בהנהלת החשבונות של חברת לימסול של מילצ'ן). הדיווח של קוקי גרשוני למשטרה \ להב 433 - כאן. מדובר במחדל חמור של המשטרה והפרקליטות וחלק מ"תפירת תיק 1000". האמת כלל לא עניינה אותם.

ד. אלי ציפורי סיכם את עדותו של קוקי גרשוני בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
הערה: מומלץ לגליקמן להפסיק לשקר לציבור. היעד שלו לא הושג - הבחירות כבר נערכו ונתניהו חזר, למרות כל השקרים של גליקמן עד כה. שקריו שווים כעת כקליפת השום.

ה. לסיכום: היום נגמר בתוצאה של 21:0: עוד 2 עדי תביעה (אווירה) מיותרים הפכו לעדי הגנה והצטרפו ל-19 עדי התביעה, שהפכו לעדי הגנה לפניהם.

לימור השפית דיברה על מנהגי אוכל, שביהמ"ש לא רצה לשמוע, ועדותה לא הייתה כלל רלבנטית לכתב האישום.

בעדות של קוקי גרשוני לא הוכח שום חוט מקשר בין רכישות הסיגרים לנתניהו. מנגד, הוצגו פערים בסכומים בין הטענות של העד לבין סרטי הקופה. העד גם הפליל את עצמו בעבירות הברחה, שביצע, ולמעשה, גם באי תשלום מס.

לא הוצג שום בדל ראייה נגד נתניהו. הוצגו תיאום עדויות ושיבוש הליכי משפט ע"י הפרקליטות ורשלנות מצד המשטרה, שלא הלכה לבדוק את קלסרי העסק של גרשוני, לבדוק את החשבונות והדיווחים שלו במס הכנסה ואת ההעברות הבנקאיות בבנק. 

ביזיון על ביזיון ובזבוז משאבי המדינה.

עדותו של קוקי גרשוני דורשת כעת חקירה לגבי התנהלות העסק שלו.

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ז. פורסמו פרוטוקולים של הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם מהתאריכים: 25.10.2226.10.22

8.11.22: חקירות של עינב סגל שעבדה אצל יעקב (קוקי) גרשוני, של רויטל אברהם מנהלת חשבונות בחנות חינאווי, של יוסף מועלם ספק משקאות של נימר אבו מנה חשב בחינאווי:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו נמשך, למרות שאתם בטח לא שומעים על זה. אתמול העידו לימור דיקובסקי, השפית של ארנון מילצ'ן שבישלה גם לאורחיו הרבים, ויעקב (קוקי) גרשוני, לשעבר הבעלים של חנות הסיגרים 'קבינט'. עדי רכילות - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי יום הדיונים אתמול:
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם מביהמ"ש לגבי חקירת עינב סגל (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי):עינב סגל צילום אלי ציפורי
ציפורי
ציפורי
הערות: חקירה ב"מקדונלדס" היא לא חוקית. כ"כ מסתבר, שגם כאן היו תיאומי עדויות!

דברי העדה בחקירה הנגדית בעת הצגת סרטי הקופה היו שזורים רוב הזמן ב"לא יודעת", "לא זוכרת". כמו אצל שאר העדים, גם לעינב סגל לא הוצגו בחקירתה במשטרה שום מסמכים, ולא אימתו אותה עם אף חשבונית, או סרט קופה.
העדה לא סיפקה שום קשר לנתניהו

ד. חקירת רויטל אברהם מנהלת החשבונות בחנות חינאווי:
העדה מספקת בחקירה הראשית "עדות סברה" והשערות, וההגנה מתנגדת להשמעת ההשערות שלה.

בחקירה הנגדית מסתבר, שהעדה מעידה על חשבוניות, שהיא לא מסרה לחוקרים, אלא בעל העסק נג'יב חינאווי. ההגנה טוענת, שיש לכך בעיה בקבלת המסמכים כי בעל העסק לא נמצא ברשימת עדי התביעה. העדה גם לא מזהה את כתב היד על החשבוניות.

ההגנה טוענת, שהיא לא יכולה להעיד לגבי מכירת הסיגרים בתוך החנות (קופסאות או תפזורת) כי היא לא הייתה שם (הייתה במשרד הנהלת החשבונות) אלא הייתה רק בקשר עם החנות.

למרות שהעדה אומרת, שנרכשו רק קופסאות, מסתבר לפי החשבוניות, שהיו רכישות סיגרים בתפזורת, שברור, שלא נועדו לנתניהו, והשופטים מעירים על כך. נראה, שהשופטים (שמתערבים ושואלים) קולטים את הסתירות בעדות שלה.

מעניין, שהעדה לא זוכרת פעולות מהותיות במערכת הנהלת החשבונות כמו שינוי הגדרות, אבל "זוכרת" פרטי רכישת סיגרים.

העדה גם אמרה שהיו תעודות משלוח.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הערה: "קוהיבה" זה הסוג שעישן נתניהו.

מצ"ב כאן הדו"ח של יבואן הסיגרים שנתניהו אהב ואפשר לראות שלחנות "קבינט" (בבעלות "בריל אנד קו") סופקה כמות אפסית של הסיגרים הללו. כך שכל הטענות של הדס קליין ויונתן חסון בנושא זה, הם בדיה אחת ענקית. 

עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת 
כנרת
כנרת

ה. חקירת יוסף מועלם (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), ספק משקאות מיפו:יוסף מועלם צילום אלי ציפורי
החקירה הראשית נערכה במשך של כ-2 דקות כי העד הוזמן לגבי חשבונית אחת בלבד של סיגרים (לא משקאות). המשטרה לא בדקה קבלה ותעודת משלוח.

העד אמר שהמשטרה חקרה אותו בחנות שלו. (טוב שלא נחקר גם הוא ב"מקדונלדס").

הערה: איזה קשר רלבנטי לנתניהו ול"קו אספקה" יש לחשבונית הזו?

יש כאן בזבוז זמן של ביהמ"ש של עדות של עד תביעה מיותר לחלוטין.

ו. חקירת נימר אבו מנה חשב בחנות חינאווי (חנות אחרת מחנות חינאווי הקודמת):
החקירה הראשית גם כאן הייתה קצרצרה של כמה דקות לגבי חשבוניות וקבלות.

בחקירה הנגדית הקצרצרה גם היא מסתבר, שהעד הוא רק מי שהנפיק מיפו את החשבוניות, עד שעשה רק פעולות טכניות, ללא קשר למכירות בהרצליה. הוא לא דיבר מעולם עם אף אחד מהלקוחות הרלבנטיים. הוא מספק רק "עדות שמיעה" - שהוא שמע, שהסחורה הועברה למילצ'ן לרחוב אל על בהרצליה. 

שוב בזבוז זמן של ביהמ"ש. אין שום עדות להוכחת סעיפי כתב האישום נגד נתניהו.

חשדות שהתעוררו בהקשר של החשבוניות של חינאווי והפניה לקבלת תגובה (פניות בכל הדרכים האפשרויות) שלא נענו מבית העסק הזה - כאן

ז. לסיכום: המשפט התקדם היום 4 צעדים (4 עדים) לאחור. כלום ושום דבר. שום קצה חוט או חיבור לנתניהו. עדויות, שמחברות שום דבר לשום דבר. שום "קו אספקה" לנתניהו. שוב התגלתה משטרה רשלנית, שמבצעת חקירות בניגוד לחוק ולתקנות (ב"מקדונלדס" ובחנות).

המשפט שוב נגמר מוקדם כמו אתמול, כי אין לעדים "הטכניים" הללו מה לתרום לאישומים נגד נתניהו, תוך הימנעות הפרקליטות מלהביא לדיונים, למשל, את חוקרי המשטרה עצמם, (שאמורים גם להטיל את מלוא האחריות על תפירת התיקים על הפרקליטות עצמה). הפרקליטות מבזבזת ביודעין את זמנו של ביהמ"ש באמצעות עדי תביעה מיותרים. 

תיאטרון האבסורד במיטבו.

בהקשר לדחיית חקירת חוקרי המשטרה, עו"ד טלי גוטליב פרסמה בטוויטר:
טלי גוטליב

ח. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

י"אתומר גנון מ"כלכליסט" פרסם כאן (כותרת בלבד): "המשטרה מודה: השתמשנו בפגסוס בתיק הצוללות תוך חריגה מצווים.
הודאה זאת מתווספת ל-3 פרשות נוספות - תיק 4000, טלגראס, והחקירה בעיריית חדרה - שבהן הודתה המשטרה שעשתה שימוש בתוכנה של NSO תוך חריגה מצווים, ושאבה אנשי קשר, הודעות פתקים ומידע נוסף – בניגוד לסמכות."

9.11.22: חקירה של שרה שוחט מנהלת החשבונות של מילצ'ן ודב פיינטוך ספק משקאות:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול במשפט נתניהו עלו להעיד ארבעה ספקי סיגרים ואלכוהול, מתוך שורת הספקים שעבדו עם הדס קליין. הם סיפקו לבית המשפט הערכות והשערות אבל כרגיל לא ראיות. סיכום יום דיונים טכני אבל מהותי - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש לגבי החקירה של שרה שוחט (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי):שרה שוחט צילום אלי ציפורי
ציפורי

הערה: המסמך שחשף אבי וייס על משיכת המזומנים ע"י הדס קליין ויונתן חסון בהיקפים אדירים (גם כשמילצ'ן לא היה בארץ) מעל ל-2 מיליון ש"ח - כאן. בביהמ"ש דובר כעת על 1.4 מיליון ש"ח. הנתונים שהוצגו בביהמ"ש נאספו מכאן. הקישור הוסר עקב צו איסור פרסום.

ציפורי
ציפורי
ציפורי

הערה: מסתבר גם, שלשרה שוחט היו את כל החשבוניות המקוריות של רכישות השמפניות והסיגרים והיא העבירה אותן למשטרה. אז היכן היה החומר הזה עד היום? לא ברור למה הדס קליין הייתה צריכה לתת לקצין המשטרה - מפעיל שלה בחניון בחשכת הלילה בקור ובגשם, במהלך כמה פגישות העתקי חשבוניות, שנשלחו אליה בפקס בשעות מוזרות בלילה מבית העסק, ולמה הוצגו לביהמ"ש במהלך העדות של הדס קליין רק ההעתקים הללו בפקס שמסרה הדס קליין? (תשובה אפשרית: הרישומים על החשבוניות המקוריות לא תומכים בתזת "קו האספקה" של הפרקליטות, ויש צורך לבדוק את הנושא הזה!).

ציפורי

ד. חקירת הספק דב פיינטוך:דב פיינטוך צילום אלי ציפורי
דובי פיינטוך, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), סיפר על קניות שלו של סיגרים בדיוטי פרי ללא מכס עבור הדס קליין, (שהחזירה לו את הכסף), (עקף את השותף שלו בעסק דוד בבלי, שעדותו נמצאת - כאן, ומאחורי הגב שלו קנה והעביר סיגרים להדס קליין), והסנגור עו"ד חדד אמר, שזו עבירת מס ואי אפשר לעבור על כך בשתיקה. למה נתנו לו חסינות?

מצ"ב קבלה אחת לדוגמה שהוצגה בבית המשפט של הרכישות שלו בנתב"ג - כאן

בתצלום להלן דוגמה לרכישה שלו בדיוטי פרי מהקלסרים של ניהול החשבונות שהתקבל משרה שוחט, כפי שנדון בביהמ"ש.
התצלום הוסר עקב צו איסור פרסום.

המסמך, שהדס קליין העבירה לחוקריה והוצג בבית המשפט בו יש את רוב מסמכי הרכישות שלו (של פיינטוך) בדיוטי-פרי נתב"ג בלי מכס ומע"מ, נמצא כאן

ציפורי
ציפורי
* פרקליטות מחוז ת״א מיסוי וכלכלה

העד אמר, שסחב את המצרכים מהחנות מראשון לציון להדס קליין בהרצליה בעצמו ולא רק את הקניות בנתב"ג. (הערה: הוא העביר לה סחורה גם בשבת).
הערה: נשאלת השאלה? למה היה צריך לסחוב בעצמו ולא בשירות שליחויות? העד גם אמר, שפגש את בעלה של הדס קליין בהרצליה, שהוא חבר שלו. 

הערה: נשאלות השאלות:
למה מיליארדר כמו מילצ'ן צריך סידור כזה בנתב"ג רק כדי "לחסוך" סכומים פעוטים עבורו?
למה נעשו "הברחות" כאלו?
איך הרכישות הללו קשורות בכלל לנתניהו? למה הן בתיק 1000?

הוצג (למרות התנגדות התביעה) לפיינטוך כתב התביעה ופסק הדין בביהמ"ש של פיינטוך נגד שותפו דוד בבלי (פיינטוך הפסיד).
בבלי טען, שפיינטוך מנע ממנו לגשת למערכת המחשוב של העסק. 
החשיבות בכך היא, שתוך כדי הסכסוך שלהם עלה החשד לגבי מערכת המחשוב של העסק (המפיקה את החשבוניות), ויש גם כאן את עניין המהימנות של העד הזה.

העד הודה, שלא הכניס את חשבוניות הקנייה בדיוטי פרי של הדס קליין לספרי החברה - כי קנה גם לאחרים!

הערה: נשאלת השאלה הכללית: מה הקשר של עד זה לנתניהו? נראה, שזה שוב במסגרת הניסיון של הפרקליטות לנפח את התיק התפור בהמון עדים לא רלבנטיים.

ה. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

ו. לסיכום: היום הופיעו 2 עדים, שלא הראו שום קשר של קניית השמפניות והסיגרים לנתניהו ולכתב האישום והפכו לעדי הגנה. 
פיינטוך סיפר על העבירות שלו על דוכן העדים מבלי להרגיש איזו אי נוחות מכך, וזה מראה, שכנראה, קיבל חסינות מהפרקליטות.
הוצגו משיכות המזומן הענקיות ובמיליונים של הדס קליין, שלא ידועה מטרתן. תעלומה הדורשת חקירה!

ז. פורסם פרוטוקול הדיונים בבית משפט מחוזי י-ם מתאריך 2.11.22

ח. פורסמה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם הקובעת, שאין עדיין מועד לדיון בנושא בקשת "ההגנה מן הצדק" של סנגורי משפחת אלוביץ'. ההחלטה - כאן

ט. פורסמה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם הקובעת, שסדר העדים ייקבע ע"י התביעה (כלומר, הפרקליטות). בכך נדחו ערעורי הסנגורים בנושא סדר העדים. ההחלטה - כאן

י. יוסי באום פרסם כאן בטוויטר כך: "לא מעט עיתונאים שונאים את ביבי, אבל בן כספית הוא היחיד שהאובססיה שלו בלתי נשלטת.
אם שאלתם את עצמכם מדוע, הנה התשובה: בן כספית חושש על נפשו מהרגע שיוקם גוף לבדיקת ההתנהלות בתיקי האלפים, ויתברר שהוא הכוח המניע מאחורי תפירת התיקים, (לכאורה), יחד עם אבי רוטנברג שהיה אסור לו לעסוק בכך." תצלום המסמכים המלווים את הציוץ הזה - כאן

תשומת לב שהקשרים בין בן כספית לארנון מילצ'ן (וגם חיים סבן) החלו כבר ב-2005 ואולי אף קודם לכן, כעולה מהכתבה שפרסם בן כספית ב"מעריב" - כאן

י"אגלעד צוויק מ"ערוץ 14" צייץ כאן: "פרסמנו הערב: פלט שיחות הטלפון מגלה - נוני מוזס וארנון מילצ'ן ניהלו כ-100 שיחות בחודשי המפתח של תיק 2000.
השיחות הפכו אינטנסיביות בתקופת חוק ישראל היום ופגישות נתניהו-מוזס. הטלפון של מילצ'ן לא נתפס והוא לא נחקר בפרשה.
הפרקליטות: "מילצ'ן לא מעורב". מוזס סירב להגיב. *תודה ל-@Motty53 [אבי וייס]."
בפרקליטות הצהירו בתחילה שאין להם את השיחות, ושהן לא רלוונטיות לחקר האמת. אח"כ אמרו שמילצ'ן לא תיווך בין מוזס לנתניהו - אך העדה שלהם, הדס קליין, טוענת שכן, ואיך יודעים שמילצ'ן לא מעורב אם לא ביקשו לתפוס את הטלפונים? אולי כי לא רוצים לדעת. לפרסום המלא מהערב: כאן.

י"ב. יוסי באום פרסם כאן (בעקבות חשיפת ערוץ 14\הכתב גלעד צוויק כאן): "חשיפה: קשר הדוק ביותר בין מילצ'ן לנוני מוזס ב-2014. למה?
עו"ד נגב, המייצגת את נוני מוזס בתיק 2000, ביקשה מביהמ"ש לקבל פירוט ההתקשרויות בינו לבין מילצ'ן ממחצית 2014 עד תחילת 2015, כחצי שנה. הבקשה הייתה לגבי 8 מכשירים של מוזס, הפלט שקיבלה (לפני כחודש) הוא לגבי 4 מהם. בפלט זה בלבד מדובר במאות (!!!) שיחות בתקופה של כמה חודשים, וכאמור מדובר במחצית מהמכשירים שהתבקשו. אם יש כמות של שיחות גם במכשירים האחרים, בפרט אם מדובר בכמות *דומה* של שיחות. שלא לדבר על כך, שאין כאן תיעוד של מיילים, מסרונים וכדו'. מדובר בכמות עצומה של שיחות בין שני אנשים עסוקים מאוד, שהתקיימה בדיוק בתקופת העברת 'חוק ישראל היום', והפגישות בין מוזס לנתניהו שהתקיימו לאחר הפלת הממשלה בסוף 2014. מילצ'ן, כידוע, היה ציר משמעותי בין נתניהו למוזס, וניסה רבות לתווך ביניהם. הוא כנראה לא הצליח.
פלט שיחות זה קיבלתי בשעתו מהאיש והאגדה @Motty53 [אבי וייס], והשאלה, שהעלה בעקבות כך היא - מדוע הפרקליטות לא מוציאה פלט כזה לאותה תקופה בדיוק גם להדס קליין ויונתן חסון, כדי שיתאפשר לבדוק האם הסיפורים שהשמיעו במשטרה ובביהמ"ש - נכונים, או לא?" 

י"ג. יוסי באום פרסם כאן: "נוני מוזס חשוד בניסיון לשחד ראש ממשלה(!!). כמקובל וכצפוי, המשטרה מבקשת צו חיפוש בביתו, במשרדו, ובכל מקום אפשרי אחר. היא מקבלת אישור. אבל הצו לא מומש. מישהו שמע פעם על חיפוש כזה שנעשה אצל מוזס? ואם הצו לא מומש - מדוע???"
תצלום הצו בעינינו של נוני מוזס - כאן

10.11.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מנהלת החשבונות של ארנון מילצ'ן, שרה שוחט, ודובי פיינטוך, ספק האלכוהול והסיגרים, הצטרפו אתמול לקרקס העדים של ליאת בן ארי והפרקליטות. העדות הטכנית של שוחט הפכה לעדות הגנה, דובי פיינטוך הפליל את עצמו בעברות מכס. מתוך הכתבה: "התהיות גברו כשעל חלק מדוחות המשיכות במזומן היתה חתימתו של מילצ'ן ואילו בדוחות מאוחרים יותר נוספו הוצאות מזומן שחתימתו נעלמה מהן, אלא רק אישור של קליין. לשוחט לא היו ממש הסברים לכך". - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך המלא - כאן.
ציפורי

ג. אבי וייס פרסם ב-Telecom News כתבה תחת הכותרת: האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה? לצורך תיקון התנהלות צמרת משטרת ישראל כדי שתחזור להיות משטרה של הציבור ולא של "הקליקה הפרוגרסיבית", שתופרת תיקים מסיבות פוליטיות, וכדי שלא יחזור, למשל, "מקרה הרמייה של הדס קליין", יש צורך בצי טרקטורים מסוג D9. מהם שלל התיקונים, שראוי לבצע לחיסול הכאוס במשטרת ישראל (וגם בפרקליטות)? - כאן.

ד. ממה שרה שוחט העבירה לביהמ"ש, עולה, שהתכשיט, שנקנה בחנות "אגס ותמר" ב-1.9.16 ע"י הדס קליין, כביכול, עבור שרה נתניהו, למעשה, נרכש עבור אמנדה, אשתו של ארנון מילצן, וזאת על פי רישום בכתב יד של הדס קליין על טופס ריכוז הרכישות בכרטיס אשראי בהנהלת החשבונות. כל נושא פיברוק התכשיטים של הדס קליין נחשף כאן. אולם, בחשיפה זו - לא היה ידוע, שגם הסיפור של "אגס ותמר" הוא שקר והמצאה של הדס קליין. הנושא הועלה בחקירתה של שרה שוחט במשטרה - כאן. הקישור הוסר בצו איסור פרסום, והשורה בהנהלת החשבונות במסמך, ששרה שוחט העבירה למשטרה נמצאת - בתצלום למטה. התצלום נמחק בצו איסור פרסום.

ה. בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
צילום נמחק עקב צו איסור פרסום.

ו. פורסמה החלטת השופטים הדוחה את בקשת הסנגורים של נתניהו לקבל התכתבויות מהתקופה שאחרי תחילת החקירות ו\או המשפט, בין הדס קליין לכמה עדים וליועץ התקשורת שלה. ההחלטה המלאה - כאן

ז. פנייה של עו"ד ז'ק חן, הסנגור של בני הזוג אלוביץ', המבקש מבית המשפט לכפות על התביעה להודיע לבית המשפט ולסנגוריה לאיזה עדים התביעה לא מאמינה והיא מוותרת עליהם כעדי תביעה. כך, הסנגוריה תוכל ליצור עימם קשר, ברגע שהם כבר לא עדי תביעה. הפנייה של עו"ד ז'ק חן במלואה - כאן

11.11.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכורת: עו"ד חדד שואל: מילצ'ן לא נמצא בארץ, הוא כבר כמה חודשים לא בארץ. יש משיכות מזומן של יונתן חסון ב-60 אלף שקל. מה עושים עם המזומן הזה? הדס קליין עונה: "אני לא רוצה להגיד". בהערכה שמרנית מאוד הוצאו על פי דוחות ההוצאות שנמסרו למשטרה ע"י קליין עצמה כ-1.4 מיליון שקל במשך 4 שנים, ובהערכה פחות שמרנית, אם כי קרובה יותר למציאות (של אבי וייס), הוצאו במשך 6 שנים כ-2.1 מיליון שקל במזומן. - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יהודית תירוש מנסה להסתיר את החקירה המזעזעת שעבר עו"ד צפריר ולכן דוחה את עדותו. יהודית תירוש, התובעת הראשית בתיק 4000, מציגה את עדי התביעה שהיא בחרה וחקרה כבלתי אמינים, אך שומרת עליהם כעדים על מנת למנוע מההגנה של נתניהו גישה אליהם. היא יודעת שעדותם תהיה מזעזעת, שהם יחשפו את שיטות החקירה שלה. לדוגמא: החקירה של עו"ד איתן צפריר - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

דחן מענית מ"הארץ" מפרסם כאן מאמר מדהים (כותרת בלבד): "שב"כ חשף כי עקב אחר פעילות עיתונאים באמצעות מאגר נתוני תקשורת סלולרית.
האגודה לזכויות האזרח עתרה לעליון בדרישה לבטל חוק שמחייב את חברות הסלולר לספק לשב"כ מידע, שאותו הוא שומר במאגר הקרוי "הכלי".
בתגובת המדינה התברר כי שב"כ גם השתמש בנתונים בחקירת אירועים פליליים."

המסמך המלא של תגובת המדינה בבג"ץ - בעניין איסוף מידע חשאי מסוג "מחקרי תקשורת" ע"י השב"כ, גם כנגד עיתונאים - כאן

ה. תומר גנון פרסם כאן ב"כלכליסט" (כותרת בלבד): "האלגוריתם שיעצור אתכם בנחיתה בנתב"ג.
משטרת ישראל מפעילה בנתב"ג מערכת הכללה (פרופיילינג), מבוססת בינה מלאכותית, כדי לאתר אזרחים המבריחים סמים. המערכת שואבת נתונים ממאגרי משטרה וממשלה ו"מציפה" שמות של אזרחים, שנלקחים לחיפוש ברכושם ובגופם למרות שאין לגביהם מידע מודיעיני או חשד שהכניסו סמים. המשטרה מסרבת למסור פרטים על אופן הפעלת המערכת, בתי המשפט לא מכירים אותה ולא יכולים לפקח עליה, והחיפושים ללא חשד מוקדם, שאסורים בחוק, נמשכים כל העת. המשטרה: "בשדה התעופה מותר לבצע חיפוש ללא חשד"."

12.11.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
תצלום נמחק עקב צו איסור פרסום.

ב. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק:
ציפורי
תצלום נמחק עקב צו איסור פרסום.

13.11.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: האמת תמיד מבצבצת מתישהו, גם אם באיחור. משפט נתניהו מספק לנו לא מעט רגעים כאלה. עכשיו האמת מופיעה בעדויות הקשורות לתיק 1000 ובמיוחד בעדותה של הדס קליין והאנשים שעבדו לצדה - כאן.

ב. אבי וייס פרסם ב-Telecom News כתבה תחת הכותרת: הקלסרים של שרה שוחט מנהלת החשבונות של ארנון מילצ'ן: תגליות מפתיעות! - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר, מתוך הכתבה הנ"ל בסעיף ב':
ציפורי
ציפורי

ד. פורסם פרוטוקול הדיונים בבית משפט המחוזי בי-ם - 8.11.22

ה. התקבל (אחרי הסתרה ממושכת וצורך בהפעלת לחצים כדי לקבל מה שהחוק קובע, שיהיה מפורסם וגלוי), הסדר ניגוד העניינים של עו"ד דנה נויפלד במשרד הבריאות, הסדר שערורייתי ממדרגה ראשונה עם המון השחרות (די ברור למה) - כאן
תשומת לב לתאריך על הסדר ניגוד עניינים: 15.8.22.
עו"ד דנה נויפלד עברה למשרד הבריאות ב-5.9.21 ומיד אחרי כן ביקש אבי וייס את הסדר ניגוד העניינים שלה, שנחתם על ידה כשנה אחרי הפניה שלו (!). אבי וייס לא קיבל את ההסדר, עד רגע זה, הוא נשלח לאזרח, שהעביר אותו לאבי וייס.... 

אגב, מסמך מכרז ליועמ"שית משרד הבריאות (מכרז בו היא מתמודדת כעת) נמצא כאן. הוגשו בעניין זה הסתייגויות, גם מאבי וייס, והמכרז הזה כרגע תקוע. 

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

כתבת ההמשך מ-14.11.22: משפט תיקי האלפים: חקירת זאב פלדמן יועץ המס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים