Telecom News - הקומבינה: חשיפת יומן סודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר

הקומבינה: חשיפת יומן סודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> הקומבינה: חשיפת יומן סודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר
חשיפת היומן הסודי שבו הדס קליין רשמה את ימי שהיית ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר בארץ. על פי החוק הם נדרשו ונדרשים להיות בארץ 183 יום בשנה לפחות, כדי להיחשב לזכאים לפטור ממס ופטור מדיווחים, או 120 יום לפחות בארץ לפי "הנחת סלב" לא חוקית, שקיבלו שניהם (עפ"י חקירותיה ועדותה של הדס קליין בביהמ"ש). אולם, הם לא עמדו במכסת הימים, והנתונים הוחבאו היטב אצל קליין, שניהלה את המעקב והסתירה אותו מרשויות המס. זאת, כדי למנוע "פיגוע" של רשויות המס והרשות למניעת הלבנת הון במשרד המשפטים - במעסיקים שלה. הכל בחסות יאיר לפיד ושותפים נוספים ל"ישראבלוף" המחריד הזה. האם יוסי כהן (אז ראש המוסד) היה "המנוע" מאחורי ה"ישראבלוף" של ג'יימס פאקר כישראלי?
עדכונים בסוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 30.10.22, 07:00יומן 2014

נחשף כאן "יומן המעקב" של הדס קליין אחרי מועדי שהיית 2 המעסיקים שלה ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר בישראל בשנים הכי קריטיות לפטור ממיסים, שקיבלו שניהם מרשות המיסים.

היומן הזה נמצא כאן.

בתצלום מצד שמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו), רואים את היומן לשנת 2014 בו הדס קליין סימנה את הימים בהם ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר שהו בישראל.

מדובר בהטבות מס בשווי של מאות מיליוני דולרים (במצטבר) לכל אחד מהם, ואולי אף מעבר לזה. 

שנת 2014 היא שנה קריטית והכי חשובה לצורך הספירה הזו של ימים, כי שנת 2014 הייתה השנה הראשונה המשותפת גם למילצ'ן וגם לפאקר, כשלשניהם היה פטור ממיסים (כל אחד מנימוק אחר: מילצ'ן כ'תושב חוזר ותיק' ופאקר כ'עולה חדש זמני'), בעקבות סדרת המפגשים החשאיים של שניהם עם יאיר לפיד (אז שר האוצר) במחצית 2013.

בשנה זו (2014), ארנון מילצ'ן היה בישראל 91 יום (!) וג'יימס פאקר היה בישראל 22 יום (!!!). המספרים הללו הרחוקים מאוד מדרישת החוק המזכה בפטור ממיסים (183 יום, או "הנחת סלב" חשאית שקיבלו, לא ברור ממי, נגד החוק, ל-120 יום).

כלומר: שניהם קיבלו פטור ממיסים, לכאורה, בניגוד לחוקים הנוגעים לנושא זה (חוקי המס וחוק איסור הלבנת הון, שלא לדבר על חוקים אחרים, לכאורה, מהקודקס הפלילי דוגמת הצהרה כוזבת, זיוף, מרמה ועוד).

לא אחזור כאן על כל המורכבות של תרגילי המס של מילצ'ן ופאקר, היות וחשפתי זאת (בשת"פ עם אלי ציפורי), בהרחבה בסדרת כתבות ענקית, בראיונות וסרטונים, עם עשרות מסמכים (כולל מסמכים, שחשפנו מחקירת הדס קליין בלהב 433 ומעדותה בבית המשפט המחוזי בי-ם בנושאים הללו, כעולה מתמלולי דיוני בית המשפט שכבר פורסמו). הכתבות המרכזיות, שפרסמנו בנושא חשוב זה הן בלינקים כאן:
הראיות המפלילות על חלקו של לפיד בתיק 1000 הם פרומו למה שעוד ייחשף.
שוחד, מרמה והפרת אמונים? לפיד היה צריך להיחקר וכנראה לקבל כתב אישום.
ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי!

הדס קליין סופרת ימים
הדס קליין הודתה בעדותה, כבר ב"חקירה הראשית" ביום השלישי לעדותה בבית המשפט המחוזי, שהיא אכן רשמה וספרה ימים ביומן (ראה בתצלום משמאל, לחיצה על התצלום מגדילה אותו). 

הקשר בין הדס קליין, יוסי כהן וג'יימס פאקר - בעניין הסדר המס שלו וההכרה ב"ישראליות" שלו, היה מאוד הדוק, כעולה בברור מחקירת הדס קליין מ-29.1.18 - כאן


בהשוואת היומן, שניהלה הדס קליין בשנים הקריטיות הללו (2014-2016. אחרי שנת 2016 מילצ'ן ופאקר לא חזרו יותר לישראל, די ברור למה), מול מסמכי ביקורת הגבולות של השנים 2014-2016 שחשפנו, עולה, שהדס קליין די דייקה ברישומים שלה, לפחות לגבי מילצ'ן.

כעיקרון, יש מעט מאוד חריגות בהשוואה הזו שערכנו (מסומנות בצהוב בצילומים כאן למטה), אלו לא חריגות בספירת הימים המשנות מהותית את התמונה - העולה מספירת הימים הזו, ספירה שנוהלה ע"י הדס קליין.

אם הוגשו דוחו"ת שנתיים לרשויות המס על פי חישוב ימים שעולה מהרישום ביומן של הדס קליין, אז יוצא ש -
* ארנון מילצ׳ן הרוויח יום אחד בזכות הרישום השגוי ביומן (הרישום בביקרות הגבולות תמיד יהיה יותר מדויק והוא הקובע לענייני מילוי החוק). זו טעות שכיחה וטבעית, שיכולה להיות בניהול יומן ע"י הדס קליין, בגלל שלעיתים שעת הכניסה או היציאה הם לקראת חצות או אחרי חצות. מספיק דקה אחרי חצות, כדי שמבחינת ביקורת הגבולות וחוקי המיסים שזה ייחשב כעוד יום בישראל. כי חלק של יום, אפילו דקה, נחשב על פי החוק כיום שלם.
* ג'יימס פאקר דווקא הפסיד 7 ימים ברישומי היומן של הדס קליין, מול רישומי ביקורת הגבולות, שהיו נזקפים לזכותו אלמלא הרישום השגוי הזה של הדס קליין. חלק נובע מהשמטה או טעות וחלק נובע מ"תרגיל נתב"ג". הסבר קצר: תרגילי ה"ישראבלוף" של "הסיבוב בנתב"ג", שביצע פאקר, תרגיל שביצע כ-18 פעמים (!), כדי שתירשם לו בדרכון יציאה מישראל אחרי חצות, כפי שחשפנו בכתבה אודות פאקר. אולם, ממילא פאקר היה כל כך רחוק בשנים 2013-2015 (כולל) מ-183 יום בשנה ואף מה-120 יום בשנה, שאין כל משמעות לכמה ימים לכאן או לכאן, אפילו לא לשבוע, לכאן או לכאן. 

ההשוואה המלאה בין היומן, שניהלה הדס קליין לרישומי ביקורת הגבולות, נמצא כאן למי שמעוניין להפיץ את הממצאים, ובצילומים כאן מתחת:

א. השוואת יומן המעקב של הדס קליין מול רישומי ביקרות הגבולות של ארנון מילצ'ן, לספירת ימי שהייתו בישראל לצורך מילוי תנאי הפטור הגורף ממסים שקיבל ופטור מדיווח על הכנסות בעולם ופטור מהצהרת הון:
ארנון מילצ'ן בישראל

ב. השוואת יומן המעקב של הדס קליין מול רישומי ביקרות הגבולות של ג'יימס פאקר לספירת ימי שהייתו בישראל לצורך מילוי תנאי הפטור הגורף ממסים שקיבל ופטור מדיווח על הכנסות בעולם ופטור מהצהרת הון:
פאקר בישראל 1
פאקר בישראל 2

לסיכום: מה שברור כעת מעל לכל ספק סביר, לכל מי שקרא את החשיפות ושפע המסמכים שפרסמנו, ש"תיק 1000" התפור הוא למעשה תיק של מיסוי ותרגילי מיסוי בקנה מידה ענק ומבהיל, שנוהל "ביד רמה" ובחשאיות מרבית מאחורי הקלעים ע"י הדס קליין, כשיאיר לפיד נמצא במרכזו, כנראה גם יוסי כהן (אז ראש המוסד ולפני כן ראש המל"ל), לא בנימין נתניהו, שכלל לא עסק בענייני מיסים של מילצ'ן ופאקר. 

שותפים ל"ישראבלוף" הזה, ככל הנראה, זאב פלדמן (מנהל הכספים של מילצ'ן), עו"ד דינה זילבר, אז המשנה ליועמ"ש, שחיפתה בהסדר ניגוד העניינים, שהכינה עבור יאיר לפיד, על קשריו האישיים רבי השנים וההדוקים עם השניים (במיוחד עם ארנון מילצ'ן וגם עם הבת של ארנון, אלינור), ראשי המשטרה והפרקליטות, שהיו בידיהם כל המסמכים המוכיחים את שלל התרמיות, לכאורה, שיש סביב תיק זה וכמובן "המבוע" - המתחזה לעיתונאי - בן כספית, שהזין את מפעיליו במשטרה במידע שקרי בהיקפים עצומים, והוא המקור הראשי, שהמציא את הזבל המסריח הזה שנקרא "תיק 1000" (הישן והחדש גם יחד).
שטאזילנד

הדס קליין צילום אלי ציפורי
תזכורת חשובה לתיקי האלפים: ראיות פיזיות אינן יכולות להיות שגויות. הן אינן יכולות לשבש את עצמן והן אינן יכולות להיעדר לחלוטין, אלא יש רק כישלון אנושי למצוא אותן, ללמוד אותן ויכולות להפחית מערכן, אם יש כמה ראיות באותו נושא. הכי חשוב כיום אלו הראיות הדיגיטליות
ומשכך, לאן שהפושע \ החשוד הולך, במה שהוא נוגע או פועל, הוא משאיר משהו אחריו. יש מאחוריו מלפניו ומעליו, שובל של ראיות. 
כל אלו, משמשים כעדים שקטים נגדו. הם עדים אילמים נגדו. זו הוכחה שלעולם לא נשכחת. ההוכחות הללו אינן נמצאות בלחץ. הן אינן מאבדות זיכרון. הן לא מתבלבלות. זו עדות עובדתית!!
עדויות פיזיות ופורנזיות (מדעיות) כאלו, אינן יכולות להיות שקריות. הן גם אינן יכולות להסוות את עצמן או להיעלם לגמרי. הן אמת ניצחת ומנצחת, במשפט הפלילי. 
שום עדות מפי אדם, אינה יכולה להיות יציבה ותקפה - מול ראיות מדעיות. 

ב. תשומת לב שב-2018 ארנון מילצ'ן פתח חברה פרטית בבריטניה (כאן), במקביל לרכישת טירה במחוז סאסקס שם (דרומית ללונדון), חברה שסגר אותה ללא פעילות ב-2020 (כאן). על פי הרישומים בבריטניה, הוא עדיין אזרח ישראלי שנחשב כתושב בריטניה (ההגדרה החוקית לכך בבריטניה, למשל לענייני מס היא: Non-Doms או דומיסיל).

ארנון מילצ'ן תורם גם בבריטניה וכאן יש דיווח על תרומה שלו לביה"ס המקומי היוקרתי בסמוך למקום מגוריו, כפי שניתן לראות בתצלום שלו עם מנהל בית הספר:
ארנון מילצ'ן בסאסקס

ג. למתעניינים במסמכי מקור: קובץ עדויות הדס קליין בלהב 433 מ-2016 עד 2021 - כאן, קבצי עדויות הדס קליין בסוף 2021 - כאן

ד. מסמך מתחילת 2018 מהיועצת המשפטית של משרד הקליטה לגבי מעמדם החוקי של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, בהקשר של הפטורים ממיסים ומדיווח, מסמך המדבר בעד עצמו ומראה שהגדרות החוק לגבי קבלת פטור ממיסים ומדיווח - לא התקיימו בעניינם של השניים. המסמך הכמעט המלא - כאן. המסמך המלא ממשרד הקליטה \ היועמ"שית - כאן

עדכון 14.7.23: מפרוטוקול הדיון ב-29.6.23 עולה בברור (ראה גם בבלוג של אלי ציפורי כאן), שהמניע העיקרי (מעבר לרצון לסייע לפאקר להשיג פטור ממס דומה ומעבר לרצון שלו לנטרל את הצעת החוק של "ביטול הפטור מדיווח", שני נושאים שהצליח בהם, במגעיו עם יאיר לפיד), המניע של ארנון מילצ'ן לפנייתו ליאיר לפיד ב-2013 (6 שנים לפני תום תקופת הפטור שלו ממיסים בישראל) היא: שבאותה עת היה לו כבר פטור של 17 שנה ממיסים בבריטניה (כמופיע בחקירתו הנגדית כאן ובקטעים נוספים בפרוטוקול הזה), והוא רצה לבדוק עם יאיר לפיד היכן יותר טוב עבורו בעניין הפטור ממיסים האישי עבור עצמו: בבריטניה או בישראל. בגלל שהפטור בישראל לא הוארך (מעבר ל-10 שנים), הוא בחר, עוד לפני תום תקופת הפטור בישראל, כנראה כבר ב-2018 או כבר קודם לכן (הפטור שלו בישראל היה עד 2019), להיות בפטור ממס בבריטניה ושם השתקע וילדיו למדו (ועדיין לומדים) שם בבית ספר יוקרתי באזור סאסקס, הסמוך לעיר ברייטון, בדרום בריטניה. 

מסמך בקשה של זאב פלדמן (לרשות האוכלוסייה וההגירה) מ-10.10.16 להוציא דרכון ישראלי לג'יימס פאקר בטענות שבסיסן די רעוע (בלשון המעטה) - כאן.

עדכון 24.7.23: רשות המיסים פרסמה כאן (כותרת בלבד): "פורסם תזכיר חוק המצמצם את אי הוודאות בנוגע לשאלה מיהו תושב ישראל לצורכי מס. צעד ראשון בישום המלצות הוועדה לרפורמה במיסוי בין לאומי."
התיקון לחוק מבליט עוד יותר את שערוריית הפטור ממס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר (והקשר של כל זה לשר האוצר דאז יאיר לפיד וייתכן גם ליוסי כהן), שערורייה שנחשפה בסדרה שפרק האחרון שלה מצוי כאן. תזכיר החוק המוצע במלואו נמצא כאן, למתעניינים. 

19.2.24: במסגרת המשך הדיונים ב"תיקי האלפים" ובמסגרת חקירת החוקר רפ"ק איתי רמות ב-6.2.24, נחשף דו"ח מודיעיני סודי - כאן, שהועבר אל החוקר מרשות המיסים \ פקיד שומה חקירות ת"א ובו מפורטים הסדרי המס עם ג'יימס פאקר, שהוכר כ"עולה חדש" ע"י רשות המיסים (למרות שמעולם לא היה יהודי, לא עלה בפועל לארץ, גם לא מילא את מכסת הימים הנדרשת בחוק לשהות בישראל ומשום מה הוא קיבל מרשות המיסים הקלה מ-180 יום הנדרשים להכרה כתושב ישראל מה שבחוק, והמספר הזה צומצם ל-120 יום, שגם בהם לא עמד, ואף לא הגיש שום מסמך למשרד הקליטה - כדי להיחשב עולה חדש). כלומר: מדובר בהסדר מס פיקטיבי לחלוטין, שפטר אותו מתשלום מיסים בכל העולם. המדובר ברווח מיסוי של בין עשרות עד מאות מיליוני דולרים, לשנה, כשלא ברור מי עמד מאחורי היוזמה הלא סבירה הזו (סביר להניח שזה היה ראש המוסד דאז יוסי כהן, ביחד עם יאיר לפיד - אז שר האוצר, או ביוזמת בעלי תפקידים בכירים אחרים, כמובן בשת"פ של כל המעורבים בנושא זה בישראל, כמפורט בכתבה כאן מעל). הנושא המדהים והמזעזע הזה, כלל לא נחקר, למרות כמה תלונות שהוגשו בנושא זה, לאורך השנים האחרונות. 

21.2.24: לאור חשיפת הדו"ח הסודי ביותר של רשות המיסים, כאמור בעדכון מ- 19.2.24, הוגשה תלונה נוספת ליועמ"שית בנושא "הסדר הפטור ממיסים" המפוברק לג'יימס פאקר. מסמך התלונה - כאן. אישור קבלה - כאן

כאמור, בעניין זה הוגשה תלונה חמורה ביותר, מקפת מלווה במסמכים רבים ליועמ"שית, שכהרגלה, העבירה את התלונה לפרקליט המדינה - כאן

יצוין שבזמנו הוגשו תלונות ליועמ"ש במספר נושאים בעניינו של יוסי כהן - כאן, די ברור שהכל נגרס וטויח....

22.2.24: רשות המיסים פרסמה תזכיר חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (תיקונים להגברת השקיפות בדיני המס ולעמידה בדרישות בין לאומיות בעניין חילופי מידע), ההצעה כאן ומפורטת כאן. המטרה של תיקון החקיקה הזה, בין היתר, לתקן את מצב העדר מידע בדבר עולים חדשים ותושבים חוזרים ותיקים (בהתייחס לפטורים מתשלום מיסים). הלחץ הבינלאומי ומכיוון ה-EU, מסייעים לסגור את הפרצות שארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר ניצלו, כדי לקבל פטורים ממיסים מרשות המיסים, בצורה שחורגת מכל חוק ונורמה ציבורית שהיו בתוקף באותה עת (בגיבוי וחיפוי אפשרי של בכירים, דוגמת שר האוצר וראש המוסד, דאז). 

23.2.24: בהמשך לדיווח הקודם מ-22.2.24: פורסם בישראל היום : מנכ"ל משרד האוצר על ביטול חוק מילצ'ן: "לא רואה חשש שהתיקון יפגע בעלייה לארץ". חוק מילצ'ן סובב סביב הפטור מדיווח על הכנסות מחו"ל של עולים חדשים ובכך מעודד עלייה. הטבה זו עלולה לשמש להלבנת הון, ובמשך שנים נעשו ניסיונות לבטל אותה. 

פרטים על הפטור ההזוי הזה למילצ'ן (וגם לפאקר) והקשר לשל זה ליאיר לפיד (אז שר האוצר) - כאן, כאן וכאן.

4.3.24: התלונה השישית (ראה עדכון לעיל מ- 21.2.24) שהוגשה ליועמ"שית בנוגע למעורבים ב"תיק 1000", שהועברה מהיועמ"שית לפרקליט המדינה, הועברה אמש מפרקליט המדינה למשנה לפרקליט המדינה (אכיפה כלכלית), דהיינו: היישר לידיה של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי, מה שמבטיח גריסה מהירה ביותר של התלונה וקבירתה. הודעת פרקליטות המדינה - כאן

עדכון 10.4.24: למרות הבקשה הברורה בתלונת אבי וייס (השישית) מהיועמ"שית שלא תעביר תלונתו לעו"ד ליאת בן ארי, שכן היא (בין היתר) מושא תלונה זו, התלונה כן הועברה מהיועמ"שית אליה (עו"ד בן ארי היא המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית) וכך יצא שהיא (מי שהתלונה נגדה) שולחת את אבי וייס להתלונן במשטרה, למרות שהנילונים הם, בראש וראשונה, ראשי הפרקליטות. תגובת הפרקליטות נמצאת כאן.
ביום 11.4.24 נמסרה תלונה למשטרה - כאן, אישור קבלה במשטרה - כאן, פתיחת תיק - כאן

22.3.24: הוגשה תלונה נוספת (שביעית) ליועמ"שית, הפעם בנושא "קבוצת סייעני \ סוכני המוסד" - כאן. אישור קבלה - כאן

1.4.24: פורסם כאן (כותרת בלבד): "אחרי האיום בכניסה לרשימה השחורה: תיקון חוק מילצ'ן אושר בקריאה שלישית.
לפי התיקון שאושר, יבוטל הפטור הקיים מדיווח לעשר שנים שיש לתושבים חוזרים ותיקים ולעולים חדשים — על הכנסות והון מחוץ לישראל ■ התיקון יהיה בתוקף עבור מי שיגיע לישראל החל מינואר 2026 ■ הטבת המס תישאר בעינה."

2.4.24: ביום 25.3.24 עו"ד עמית חדד עדכן את בית המשפט והתביעה בעניין המסמכים שקיבל מרובי בוטבול (כיום סמכ"ל בכיר ברשות המיסים) - כאן. המסמכים הללו מוכיחים בברור, ששר האוצר דאז יאיר לפיד, באמצעות עוזריו, כן טיפל בבקשת ארנון מילצ'ן להארכת הפטור שלו ממיסים, בניגוד לנטען ע"י יאיר לפיד
תיק 1000: חקירת משה אשר וליאת גרבר מרשות המיסים ומאיר בינג מהאוצר - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים