Telecom News - ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי!

ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי!

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי!
חשיפת הטבלה מהמסמך המשטרתי של ביקורת הגבולות לגבי ג'יימס פאקר, ביחס למספר ימי השהות שלו בישראל לאחר שקיבל פטור ממיסים בכל העולם. הוא קיבל פטור כזה לאחר פגישות עם יאיר לפיד שהיה שר אוצר (ושהדביק לאחר מכן את הסיפור הזה לנתניהו), וניצל אותו בשנים 2014 עד 2016 (כולל). הדס קליין הייתה מעורבת, לכאורה, בסיפור המפוקפק של הישראליות של ג'יימס פאקר. כל האמת יוצאת לאור לפרטי פרטים, כולל תרגיל מדהים של "סיבובי יציאות-כניסות" באולמות הנוסעים כדי להרוויח ימי שהייה.
תודתי לאלי ציפורי ולגיבורים האלמונים המסייעים בידי בפיצוח תפירת תיקי האלפים והוצאת האמת לידיעת הציבור בישראל. 

מאת: אבי וייס, 19.10.22, 08:30ג'יימס פאקר

אישור הפטור ממס של ג'יימס פאקר, (בתמונה משמאל), (כאן) בעילה של "עולה חדש זמני" כבר נחשף בבית המשפט. מדובר באישור מרשויות המס בישראל, שהוא תושב לצרכי מס ומשלם מס בישראל החל מ-2014. 

מי שמנסה או ינסה לקשור את כל הסיפור הזה לנתניהו אינו יודע על מה הוא שח. אם הפרקליטות הייתה יכולה להדביק זאת לנתניהו היא הייתה עושה זאת מזמן. נתניהו לא קשור ולא יכול להיות קשור. בשום צורה. 

צריך לשים לב, ששר האוצר בתקופת האישור (מ-2014) היה לא אחר מאשר יאיר לפיד, (בתמונה משמאל, צילום מסך), שכיהן כשר האוצר בין ה-18 למרץ 2013 ל-4 בדצמבר 2014.
לפיד צילום מסך

איך השר (דאז) יאיר לפיד העלים \ מחק את פגישותיו עם ארנון מילצ'ן (ידידו האישי, שלו ושל אשתו, ומעסיקו הישיר בעברו) מהיומן שלו כשר האוצר? הנה כאן היומן מהשבוע הקריטי של הפגישה המרכזית (14.8.13) במרתף ביתו של יאיר לפיד והנה כאן היומן המלא שלו (בלי שום זכר לפגישותיו עם ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר).  

מסמך של הפטור ממיסים של ג'יימס פאקר הוא מדהים, כי המסמך הזה מציג, שפאקר משלם מיסים בישראל כבר מ-2014... ולא בשום מקום אחר בעולם.

כלומר: הוא חמק מתשלום מיסים בעולם (במדינות להן יש לישראל אמנת כפל מס) מ-2014 עד 2016 (כולל). הוא גם עבר, לכאורה, על החוק למניעת הלבנת הון (הסבר - כאן). 

השאלה: האם ג'יימס פאקר שילם מס בכלל בישראל? כנראה שכן, אבל לא הרבה בהתייחס להיקף עסקיו האדיר ברחבי העולם, בגלל כמה השקעות בסטארטאפים ישראליים והשקעה בחברה של מילצ'ן וזאב פלדמן

גם חשפנו כיצד ג'יימס פאקר קיבל את הפטור הזה (לאחר הפגישות של חברות ארנון מילצ'ן בבית יאיר לפיד, שהיה אז שר האוצר, כמפורט בהרחבה כאן).

מסמך "הסדר ניגוד העניינים" של יאיר לפיד בהיותו שר האוצר (המילה מילצ'ן לא קיימת במסמך הזה ולא במקרה) - כאן

את "הישראבלוף" של האישור לפטור ממס של ארנון מילצ'ן חשפנו בהרחבה בכתבות קודמות (למשל: כאן, כאןכאן וכאן), וסוגיית המיסוי שלו גם נדונה בהרחבה בבית המשפט (כאן). אולם, סוגיית המיסוי של פאקר לא נדונה לפרטיה בבית המשפט (כאן הקטע, שבו הנושא נדון בקצרה בבית המשפט) ולכן נחשוף כאן לראשונה את "הישראבלוף" של ג'יימס פאקר.

מי סייע לג'יימס פאקר להפוך לישראלי וכמשלם מיסים בישראל (ובכך להרוויח עשרות מיליוני דולרים מיסים לשנה, מה שלא שילם באותם שנים, עבור עסקיו הנרחבים ברחבי העולם)? זאת, כשהוא בכלל לא עולה חדש, לא יהודי, לא הגיש שום בקשה לרשויות בהתאם לחוק ולנוהל (כאן), ולא שהה בישראל את כמות הימים הנדרשת בחוק, כדי להיחשב כ"ישראלי". דבר תמוה ביותר, שמעלה את ההשערה שהיו כוחות נסתרים וחזקים שפעלו למענו בענין זה, מאחורי הקלעים, למשל ידידו הקרוב, יוסי כהן, ראש המוסד דאז. יוסי כהן היה בין הראשונים שקיבל דיווח על השגת הפטור הזה, כעולה מעדות הדס קליין - כאן

יודגש, שהיקף העבירות הקיים, לכאורה, סביב הסיפור הזה הוא ענק, גם על פי חוק העונשין, גם על פי חוקי המס וגם על פי החוק למניעת הלבנת הון. תלונות בנושא כבר הוגשו לכל הגורמים הנוגעים בנושא. האם הן תיחקרנה? סימן שאלה ענק. הדס קליין צילום אלי ציפורי

הדס קליין, (בתמונה משמאל), בחקירותיה (כמפורט כאן), טענה בנחרצות, שלפחות ב-2016 ג'יימס פאקר מילא את מכסת ה-120 יום בישראל ("הנחת סלב" לא מובנת, ללא תיעוד ברור, שהוא וגם ארנון מילצ'ן קיבלו מרשות המיסים, כנראה בסיוע שמעון פרס ז"ל ויאיר לפיד, כי נדרש בחוק 183 יום בישראל, כדי לקבל את הפטור הזה ממיסים), והטענה הזו מופיעה בברור בתצלום הבא מחקירתה:
עמד בימים

גם בלי להשתמש בראיות, שמיד אציג, האמת על ג'יימס פאקר עולה מפיו עצמו, בספר, שהוא שיתף פעולה בהוצאתו, ספר, שפורסם באוסטרליה, אודות קורות חייו. הפרק הישראלי מתוך הספר, שיצא באוסטרליה ב-2018 על ג'יימס פאקר נמצא כאן. ניתוח הפרופיל של ג'יימס פאקר כעולה מהספר - כאן

וכך פאקר מעיד בספר הזה, שבין הראשונים שהוא נפגש עימם בישראל - היה יאיר לפיד, כמופיע בתצלום הבא:
פאקר ויאיר לפיד

והוא (פאקר) מעיד במו פיו שהוא לא שהה בישראל בשום שנה 120 יום, כמופיע בתצלום הבא:
לא היה בישראל 120 יום

התוצאה של כל ההסתבכויות הללו, ג'יימס פאקר מדווח לכותב הספר אודותיו, שהוא כבר לא יחזור לישראל, וממילא אין לו השקעות חשובות בישראל כמפורט כאן. אולם, התביעה ממשיכה להחשיב אותו כ'עד תביעה', כדי למנוע קשר ישיר בין עו"ד חדד לבינו, כפי שנוצר הקשר עם עוזריו הקרובים של פאקר, שאינם עדי תביעה, ששלחו מכתבים לעו"ד חדד, מכתבים, שנחשפו בבית המשפט, שמראים, שיש אי אמיתות בדברי הדס קליין בעדותה בכל הנוגע לפאקר). כך התייחס ג'יימס פאקר לאפשרות של חזרתו לביקור בישראל: 
פאקר לא יחזור

תשומת לב, שמבלי שהתבקשו, המכתבים של עוזרי פאקר, מכילים את "הסוד", שבגינו, לכאורה, הדס קליין ממשיכה לקבל שכר עתק מג'יימס פאקר מעל ל-6 שנים בלי לעבוד בשבילו בכלל, וזה: כמות הימים שג'יימס פאקר היה בישראל:
חברו האישי ועוזרו Benadict Tilley מדווח, שהוא היה סה"כ 83 יום במצטבר (בישראל) בין השנים 2013 עד 2016 (כולל) והעוזר והנהג הצמוד ואיש אמונו של פאקר, איאן מוריס, היה בישראל בטווח השנים הללו 100 ימים. היות ושניהם היו צמודים לפאקר כמעט כל הימים (איאן מוריס - כל הימים היה צמוד לפאקר), המשמעות המדהימה היא, שבשנים 2014-16, שנות "הפטור ממס" של פאקר (בהגדרה מוזרה של "עולה חדש"), הוא היה בישראל הרבה פחות מ-60 ימים לשנה (זאת, בניכוי הימים של 2013), שזה הרבה מתחת לדרישת החוק של 183 יום לשנה, או 120 יום לפי ההסדר המיוחד, שבוצע לו ולארנון מילצ'ן.
 

כיצד קיבל אישור כזה? הרי מרכז חייו לא ממש בישראל, למרות רכישת הבית בקיסריה וגם מרכז עסקיו לא בישראל! הפתרונות אצל יאיר לפיד...

יודגש, שהיחסים בין ארנון מילצ'ן לשמעון פרס ז"ל היו מאוד פאקר ופרסקרובים במשך שנים ארוכות ואחריו גם ג'יימס פאקר הצטרף לקרבה הזו (גם בתמונה משמאל, וגם בתמונות שיש כאן).

במקביל לדעיכת שמעון פרס בסוף דרכו, הצמד הזה החלו לטפח את הקשרים ההדוקים גם עם יאיר לפיד - מי שהם ראו בו כממשיך דרכו של שמעון פרס.

כאמור, הקרבה הזו לא הייתה בחינם ולשם שמיים: הם קבלו בתמורה פטור מתשלום מיסים בכל העולם, הטבה לא חוקית בשווי מצטבר של מאות מיליוני דולרים, לכל אחד מהם.

פרטים נוספים על היחסים ההדוקים הללו - יש כאן (מהחומרים, שהוצגו בבית המשפט המחוזי בחקירתה הנגדית של הדס קליין). 

וכעת החשיפה החדשה והניתוח:

המסמך המקורי של הכניסות לישראל והיציאות ממנה של ג'יימס פאקר - כאן.
תשומת לב, שהמסמך הזה הופק רק ב-19.8.19, הרבה אחרי סיכום החקירה במשטרה ואחרי פרסום "כתב החשדות" ע"י היועמ"ש, וממש לפני תהליכי השימוע ב"תיקי האלפים". העובדה, שבידי המשטרה והפרקליטות היה מסמך, שסותר חזיתית את עדותה של הדס קליין, לא הפריעה בכלל למשטרה והפרקליטות לקראת השימוע. תפירת התיק לנתניהו הייתה חשובה יותר. האמת והצדק לא היו בכלל במודעות המחשבתית של המשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש.


טבלת ימי שהות בישראל של ג׳יימס פאקר בשנים 2013-2016 (כאן בהמשך) מראה, שסה״כ שהות בישראל ב-4 שנים (2013-2016):  229 ימים בלבד!!!
 
שהות ממוצעת בשנה: כ-57 ימים (רק 31% מדרישת החוק !!!)

 
* רוב הכניסות והיציאות של פאקר בישראל בוצעו בדרכון אוסטרלי. היו מעטות/חריגות בדרכון אירי (מסומנות בטבלה כאן למטה).
 
* ביוני 2015: פעילות חריגה של כניסה בדרכון אחד ויציאה בדרכון שני.
 
* ביוני 2016: מסתמן תרגיל לכאורה כדי להרוויח עוד יום (מישהו אולי הסב את תשומת ליבו שהוא טעה ויצא מוקדם מדי. אז הוא עשה "סיבוב יציאה וכניסה" בנתב"ג, בין "אולם היוצאים" ל"אולם הנכנסים"... "ישראבלוף במיטבו. לכן, טרח ״לחזור לישראל״ ממש לפני חצות ולצאת ממנה באמת כמה דקות לאחר חצות, כלומר יציאתו נרשמה ביום שלמחרת).
 
* ברשימת המעברים רשומות 43 יציאות מישראל. 18 מהן בוצעו כמה דקות לאחר חצות, כלומר נרשמו ביום עוקב, שנזקף כמובן לזכותו של פאקר במניין הימים הנדרש על פי חוק (דפוס זה של "ישראבלוף" הלך וגבר לקראת סוף 2016). במילים אחרות, לרשות פאקר נזקפו בפועל 18 ימים פיקטיביים (אמנם חוקיים כי זו השיטה, אבל ימים הנמדדים בדקות ספורות סותרים במפורש את ההגדרה בחוק של ״מרכז חיים״. כך, שבהיבט זה של ״מרכז חיים״ יש להשמיט גם אותם ממניין הימים הזעיר גם כך. כנראה, טריק שלימדו אותו כאן. מי לימד אותו את הטריק הזה??).
 
* פאקר אינו יהודי, לכן אינו זכאי למעמד של ״עולה חדש״. סידרו לו מעמד של "עולה חדש זמני", פטנט, שכנראה, יאיר לפיד המציא עבורו. הוא גם לא היה מעולם אזרח ישראלי, לכן אינו זכאי למעמד של ״תושב חוזר״, או "תושב חוזר ותיק" (המעמד של ארנון מילצ'ן, בפטור שלו ממיסים). 
 
* למרות שתאריך האישור, שניתן לפאקר, הוא 3.2.2016, הוא מתקף בפועל את העובדה, ששנת 2014 הייתה שנת מס רגילה עבורו, שנה שהיא תוצר של פגישותיו (ביחד עם מילצ׳ן ובלעדיו) עם יאיר לפיד שהיה שר אוצר (בין מרץ 2013 לדצמבר 2014).
 
* באישור הזה כתוב -
 
  1) שהוא ״תושב ישראל״ (resident of Israel) וככזה משלם בה מיסים (יודגש: משלם כבר על 2014).
      - מהטבלה עולה, שפאקר לא עמד במכסת הימים הנדרשת בחוק (רחוק מאוד מ-183), לכן הוא ממש לא תושב ישראל, גם לא ב-2016, שנת הוצאת האישור.
 
      - במועד הוצאת האישור, פאקר היה רק 6 ימים בישראל (18.1.16 - 13.1.16). כך, שגם בשלב זה לא היתה שום עילה חוקית להגדירו כ״תושב ישראל״, וזאת אפילו אם נקבל את תזת המינימום של 120 יום (במקום 183), שזאב פלדמן החיל לכאורה על פאקר, כנטען ע״י הדס קליין בעדותה.
 
  2) שהוא מדווח בקביעות על הכנסותיו כנדרש, כשהשומה הראשונה, שהוא הגיש, הייתה לשנת 2014.
 בהיעדר מסמך אחר שמגדיר את מעמדו לפני 3.2.2016, ואם נתעלם לרגע מאי-העמידה המובהקת במכסת הימים הנדרשת בחוק (183), פאקר היה יכול להיחשב ״תושב ישראל״ רק החל מתאריך האישור 3.2.2016. כל הטבה שקיבל לפני תאריך זה, בזמן שהוא אינו ״תושב ישראל״, עקב פער הימים הגדול, אינה חוקית (אלא אם מישהו אלתר עבורו הגדרת ביניים, שאיננו יודעים עליה).

בשנת 2016, לכאורה, ג'יימס פאקר עבר את המכסה המינימלית והלא חוקית של 120 יום, אבל זה נעשה גם בעזרת "תרגיל יציאה אחרי חצות", כדי שייספרו עוד ימים בחשבון של השהייה שלו. בכל מקרה, 120 יום בישראל ב-2016 אינם "מלבינים" את החיסרון העצום בימים בישראל, בשנים שקדמו ל-2016!! גם ב-2016, הוא היה על פי הגדרת החוק "תושב חוץ" ולכן לא היה זכאי, על פי הגדרות החוק, לשום פטור ממיסים!!
 
* עצם העובדה, שבלי להיות תושב ישראל על פי חוק, תוך 6 גיחות קצרות לישראל ב-2013, ותוך כ-4.5 חודשים מיום הגעתו לראשונה (13.8.2013), עד תחילת 2014, פאקר כבר נהנה מן ההטבות הגלומות בתיק המס משנת 2014 מסודר על שמו ברשות המיסים (שהיא בסמכותו הבלעדית של שר האוצר), מוכיחה היטב, שמישהו בכיר מאוד - שר האוצר יאיר לפיד בכבודו ובעצמו - פתח לפאקר דלת לרווחה ל״אי המטמון״ הישראלי של "גן עדן בלי מיסים", והכל בניגוד לחוק.
 
* גם כאן נשאלת השאלה איך זאב פלדמן התגבר על החריגות המשמעותיות מלשון החוק, שכן פער הימים אצל פאקר גדול בהרבה מזה של מילצ׳ן?? מי עזר לו להסתיר/להחליק את הפער העצום הזה? הדס קליין??

* אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: "נא להכיר: זאב פלדמן - מהנדס המס של מילצ'ן ופאקר; השניים קיבלו 'הנחת סלב' מהפרקליטות והמשטרה, לאחר שצווי המצאת מסמכים בעניינים שהופנו לפלדמן לא מומשו" - כאן.

* אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה: יאיר לפיד הפר את הסדר ניגוד העניינים שלו כשר אוצר. מי היתה האחראית? דינה זילבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. היא ידעה והיא שתקה כי תפירת התיקים לנתניהו מעל הכל - כאן.

* הקשרים המוזרים בין ניצב (בדימ.) מני יצחקי לזאב פלדמן (יד ימינו של ארנון מילצ'ן וגם ג'יימס פאקר), למכון המחקר INSS בת"א נחשפים - כאן

כעת נחשוף מסמך מדהים נוסף, המחזק את הניתוחים, שפרסמנו על יאיר לפיד וחלקו ב"תפירת תיק 1000": נחשף, שהמשטרה עצמה ניסתה להבין את "תרגילי המס" של מילצ'ן ופאקר ומצ"ב כאן מסמך, שנכתב ב-25.1.18 ע"י החוקר רפ"ק גיל ראכלין - שבו הוא מנסה להבין את מטרת ומהות המפגשים של מילצ'ן עם יאיר לפיד. נראה ממה שכתב, שהוא הבין חלק מהנושאים, לא את הכול ולא ירד לעומק - כדי להבין מה קרה במפגשים הללו ולאחריהם.

כנראה, המזכר הזה לא טופל וכלל לא הודפס ולא נכנס למערכת המסמכים המשטרתית, וכיוון החקירה הזה נבלם כבר בשלביו הראשונים. חקר האמת לא עניין את צמרת המשטרה והפרקליטות. למה המהלך הזה נבלם ומי החליט על כך? לא ידוע.

למה יאח"ה לא הזמינה חוות דעת ממומחה לתחום הזה (אם אין ביחידה או במ"י בכלל - מומחה כזה לתחום המיסים)? זה לא ברור.

כך עולה וברור מהמזכר המדהים הזה, שיאיר לפיד היה יכול לנצל את הבורות המוחלטת של החוקרים בתחום המיסוי ולשקר להם חופשי, וגם להעליל עלילת שווא על נתניהו
 
* עד שיוכח אחרת, אי-אפשר לשלול את האפשרות, שבוצע כאן, כנראה, איזשהו מהלך פלילי, שהקפיץ גם את פאקר מעבר למשוכת דרישות החוק, וזאת באמצעות הסתרת/זיוף מידע, לכאורה, ו/או הפעלת קשרים ופעילות, שאינה גלויה (ודורשת חקירה פלילית דחופה).
 
הטבלה לא משקרת, זו כל האמת שעולה מהמסמך המשטרתי של ביקורת הגבולות לגבי ג'יימס פאקר:
פאקר טבלה דף 1
פאקר טבלה דף 2

לסיכוםמה שברור כעת, מעל לכל ספק סביר, ש"תיק 1000" התפור הוא למעשה תיק של מיסוי ותרגילי מיסוי, שיאיר לפיד נמצא במרכזו, לא בנימין נתניהו.

עדכון 30.5.23: 
אלי ציפורי העלה פוסט נוקב בעניין "הפרת האמונים" (לכאורה) של יאיר לפיד בהיותו שר האוצר בחיפוי של עו"ד דינה זילבר - כאן.

מסמך מתחילת 2018 מהיועצת המשפטית של משרד הקליטה לגבי מעמדם החוקי של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, בהקשר של הפטורים ממיסים ומדיווח, מסמך המדבר בעד עצמו ומראה שהגדרות החוק לגבי קבלת פטור ממיסים ומדיווח - לא התקיימו בעניינם של השניים. המסמך המלא - כאן

פנייה לעורכי דינו של ג'ימס פאקר, בעניין הפטור ממיסים שקיבל בישראל (פניה שלא נענתה) - כאן

המשך החשיפות בנושא זה - כאן
הקומבינה: חשיפת יומן סודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר - לחץ כאן
תיק 1000: חקירת משה אשר וליאת גרבר מרשות המיסים ומאיר בינג מהאוצר - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים