Telecom News - תיק 1000: יום שני בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום שני בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום שני בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: היום השני בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 21.2.23, 10:28
מומי משולם צילום אלי ציפורי


לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק וחזרה לתיק 4000, התחדש הדיון בתיק 1000, אך רק במסגרת חקירת נצ"מ מומי משולם. כתבה זו עוסקת בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי (שלמה) משולם (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים ב-21.2.23.

הכתבה לגבי היום הראשון בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-20.2.23 כאן

הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון בחקירת עד התביעה חוקר בכיר ברשות ני"ע יריב עמיעד בתיק 4000 והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-14.2.23 - כאן. (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו). הכתבה כוללת גם את החקירה קצרצרה של 2 נהגים ממשרד ראש הממשלה קובי לוי ובועז אסייג ב-15.2.23.

הכתבה לגבי היום השמיני והאחרון בחקירת עד התביעה תנ"צ יואב תלם בתיק 1000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-7.2.23 כאן. (יש בה לינקים ל-7 הכתבות הקודמות לגבי 7 ימי חקירתו בתיק 4000).

הכתבה האחרונה לגבי הדיונים בביהמ"ש בתיק 1000: משפט תיקי האלפים: חקירת זאב פלדמן יועץ המס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר ב-14.11.22 כאן. בכתבה יש לינקים לכתבות הקודמות העסקות בימי החקירות בתיק 1000 וגם כתבות נוספות בנושאי תיק 1000.

נצ"מ מומי משולם היה חוקר בכיר בתיק 1000 ועסק גם מעט בתיק 2000. כ"כ, מחשיפות ממוסמכות באתר Telecom News עולה, שגם (כמו הבוס שלו באותה עת, ערן קמין) הוא קיבל מידע מהעיתונאי בן כספית מה שהוביל לתפירת תיק 1000. ראה למשל כאן וכאן וקטעי המסמכים הנוגעים אליו - כאן

21.2.23: חקירה נגדית של נצ"מ מומי משולם ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, מאתר משרדו).
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול חוקר משטרה נוסף התייצב על דוכן העדים במשפט נתניהו, הפעם היה זה ניצב משנה מומי משולם, ראש צוות החוקרים בתיקי 1000 ו-2000. אחרי חקירה ראשית קצרצרה הוא הגיע אל עו"ד עמית חדד לחקירה נגדית ונפל בפח. חוקרים את החוקרים - כאן.עמית חדד מאתר משרדו

במשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: עו"ד עמית חדד: "לפני שגבית את ההודעה של בן כספית היו פעולות נוספות בתיק 1000, לפני ה-11באפריל 2016, לא פעולות שאתה בצעת. מציג לך ארגזים, יש חומרים מאוגוסט 2011. ריכוז הודעות, סיכומים. אתה מכיר את הרשימה הזו?" מומי: "לא מכיר". חדד: "האם עברת על החומרים?" מומי: "עברנו על החומרים". חדד: "אז יש חומרים. קראת את החומר. אז זה התחיל למעשה מ-2011". מומי: "הייתה בדיקה, היו הודעות שנגבו ב-2011 ו-2012. אני לא יודע אם זה היה תיק". חדד: "יש לך הודעה של כרמון. היא לא חלק מחומרי החקירה שלנו". מומי: "לא יודע, לא השתמשתי בחומרים האלה". חדד: "כשאתה נכנס לתיק ב-2016, כל החומר זמין בשבילך". מומי: "כן". חדד: "מהרשימה הזו שהראיתי עולה, שהנושאים שאתה חוקר בתיק 1000 החדש הם כבר נחקרו ביאח"ה ב-2011 ואתם עוד פעם חוקרים את אותו נושא". מומי: "ממש לא, בחלקם".

חדד: "וינשטיין [היועמ"ש הקודם מלפני מנדלבליט] חשב שאין עבירה ואתם המשכתם". מומי: "בתקופה שלנו נחקר מימון טיסות כפול והעסקת כרמון". חדד: "ב-2013 נחקרה כרמון על מימון כפול וגם על ההעסקה שלה". מומי: "אני לא זוכר, קיבלנו אישור יועץ". חדד: "יש החלטה של היועץ וינשטיין על סיום הבדיקה, שמחליט שאין סיבה להמשיך בחקירה, אין חשד לעבירה. לא חשבת שזה חשוב לקרוא את ההודעה של וינשטיין?" מומי: "לא. היועמ"ש כן אישר חקירה של אודליה כרמון, לכן ההחלטות של היועמ"ש וינשטיין לא רלבנטיות ולא קיבלתי אותן". חדד: "תגיד לי, שהגעתם ליועץ [מנדלבליט], הראיתם לו את החקירה של וינשטיין?" מומי: "לא". חדד: "הראית לו את ההודעה של כרמון. לא ראית צורך להגיד לו שזה כבר נחקר? את הסיכום נתתם למנדלבליט?" מומי: "יכול להיות שנתנו". חדד: "את הסיכום של נסיעות נתניהו לחו"ל נתתם למנדלבליט (בתמונה משמאל מוויקיפדיה)?" מומי: "אני לא נתתי". חדד: "האם קראת את זה?" מומי:מנדלבליט מוויקיפדיה "לא". חדד: "בינואר 2016 ממנים את ד"ר מנדלבליט. הגיע יועץ חדש ולקחו את כל הארגזים של החומר הישן, הביאו למנדלבליט להחיות את החקירות". מומי: "לא יודע, יכול להיות". חדד: "זה נראה לך תקין? מחכים שיועץ יתחלף, אולי היועץ החדש יסכים? אין מידע שהצדיק פתיחה מחדש של חומרים אלה". מומי: "הייתה אינדיקציה מארי הרו. זה משהו חדש". 

יצוין שכבר חשפנו את התקציר שקיבלו עורכי הדין (כאן), שלפיו במחצית אוגוסט 2016 סנ"צ מומי משולם ביחד עם רפ"ק דני יופה נפגשו עם מקור וקיבלו ממנו ידיעות הנוגעות לנתניהו. המקור, כפי שנחשף עקב עדותו של נצ"מ מומי משולם, הוא ארי הרו, שהיה, בין היתר, ראש הסגל אצל רוה"מ נתניהו. יודגש, שבמחצית אוגוסט 2016 ארי הרו היה אחרי חקירה שניה (שהייתה ביולי 2016) בלהב 433. ארי הרו נהיה "עד מדינה" בתיקי 1000 ו-2000 ועד בתיק 4000 בהסכם, שחתם עליו אחרי מו"מ ארוך, באוגוסט 2017.  

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אני דיברתי איתך על תכנית עבודה. הכנת תכנית פעולה. כמה עמודים הייתה הטבלה?" מומי: "לא זוכר". חדד: "מציג לך שורה בחומרי החקירה. כתוב תוכנית חקירה שכוללת 10 עמודים + מזכר". מומי: "לא זוכר". חדד: "אתה אמרת על 2 ישיבות של היועץ ביוני 2016. אחת לא קיימת אצלנו. האם זו התכנית שלך?" מומי: "אני לא יודע לאמר לך. אנו הכנו טבלאות של הנושאים. לא זוכר את ההיקף, יכול להיות נושאים שקשורים בתיק 1000 הישן". חדד: "היה ראש פרק על מילצ'ן ואז נדע אם היה אישור". מומי: "לא זוכר. אתמול עניתי ששי ניצן דיבר על מתנות לנתניהו של אדלסון והיועץ סיכם שיש אישור לחקור". חדד: "זו תשובה לא נכונה. ראינו אישורים של היועץ. לא היה שום טוהר מידות ושום מילצ'ן".  מומי: "זה מה שהוא אישר. אין לי בעיה להראות את הפרוטוקול". השופט בר-עם: "יש את הפרוטוקול בין חומרי החקירה?" חדד: "התשובה היא לא". התובע גילדין:"לא עברנו על הפרוטוקולים האלה. אם העד אומר שזה היה, אז היה". (הערת אלי ציפורי: שערורייה!!!!).

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאןחדד: "בחודש מאי רפ"ק אבי רוטנברג פקוד שלך עובר על התיק". מומי: "רק ניתחנו חומרים. הייתה ישיבה ב-30.6". חדד: "בשונה ממה שאמרת, אנו רואים שב-10.5 יש ישיבה בפרקליטות. מי נכח ועל מה היה?" מומי: "יכול להיות שאני או כורש. זוכר ויזואלית ישיבה עם היועץ ועם נורית ליטמן, שהיו בה ממחוז ירושלים". חדד: "אני אומר לך שלא הייתה ישיבה אצל היועץ".

חדד: "ידעת שהיה רומן בין רוטנברג לג'ודי ניר מוזס. יש מזכר שאתה הכנת, שלחת אותו לראש יאח"ה. אתה חושב שזה לא רלבנטי?" מומי: "לא. זה לא חומר חקירה". חדד: "הרומן הוא לא סוד. איך נודע לך על הקשר בין רוטנברג לג'ודי ניר מוזס?" מומי: "לא היה בניגוד עניינים". חדד: "יש מזכר שאתה הכנת. שלחת אותו לראש יחא"ה. אתה חושב שזה לא רלבנטי?" מומי: "לא. זה לא חומר חקירה". חדד: "אני רוצה להציג לך את המסמך. הרומן הוא לא סוד. איך נודע לך על הקשר בין רוטנברג לג'ודי ניר מוזס?" מומי: "היו שמועות. שאלתי אותו, השיב בחיוב. אמרתי שזה ענייניו האישיים. הוא עבר ליאחב"ל. לא הייתה לו מעורבות בשום פעולת חקירה בתיק 1000 [החדש]". חדד: "בסעיף 6 הוא אמר שהוא יכול לנהל את התיק". מומי: "לא הייתה לו ידיעה על תיק 1000 ולא תיק 2000". חדד: "לא שאלת בכלל על זה, לטפל בתיק הנדון. למה תשאל אותו על זה?" מומי: "כי תיק 1000 עסק בשרה נתניהו ולכן שאלתי". חדד: "הוא אמר שיש לו קשר עם ג'ודי?" מומי: "כן". חדד: "איך נוצר הקשר בין רוטנברג לג'ודי ניר מוזס?". השופטים והפרקליטות מסתייגים. (הערת אלי ציפורי: כזכור, הם נפגשו במהלך חקירת בנה של מוזס). חדד: "אתה לא דיווחת למח"ש על האירוע. ידעת שהקשר שלו נמשך שנה וחצי. אתה יודע מה זו הפרת אמונים?" מומי: "לא עוסק בתיאוריות".

המסמכים שהוצגו בבית המשפט בנוגע לחשיפת הרומן (ובין רפ"ק (לשעבר) רוטנברג לבין ג'ודי ניר מוזס יש כאן. המסמכים הללו בתוספת החקירה הראשונית של מח"ש (שנבלמה ולא מומשה) יש כאן

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

חדד: "הטענה של נתניהו שכל מי שהוביל את פרשת המעונות זה נוני מוזס ומי שהוביל את הפרשה זה חוקר שנמצא בקשר עם ג'ודי ניר מוזס".  מומי: "לא מכיר".HIDE FREE חדד: "מתקדמים ליוני 2016". האם אתה מודע שאשתו של רוטנברג התלוננה על הרומן והאם אתה מכיר שמומי למברגר מנע בדיקה?" מומי: "לא מכיר". חדד: "סיפרת שביולי 2016 אתם מזמנים עדים. ואין פה 2 פרשיות, יש 4 פרשיות: 15000 ו-1501" מומי: "לא מכיר את זה". חדד: "אירית פרץ הייתה חוקרת שלך שהכינה את המסמך". מומי: "אין לי מושג". חדד: "חבקין, שגם הוא חוקר שלך, כתב 1500 ו-1501". מומי: "אני לא יודע". חדד: "החוקרים שלך כתבו את מספר התיקים ורק אתה לא יודע?" מומי: "אין לי מושג". 

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

עדכון 18.3.23יוסי באום מצייץ כאן את הערכתו למשמעות התיקים הללו: ספיחים של המידע שמסר ארי הרו שבעיקבותם רפ"ק (דאז) רוטנברג פתח תיקים שלא הבשילו לדבר ממשי. 

ד.  עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "אני עובר אל סני אנילביץ', שהיה יועץ ראש הממשלה. אתה ידעת שהוא עזב את לשכת רוה"מ לא באופן חיובי. יכול להיות שזימנתם אותו - כי חשבתם שהוא יספק לכלוכים על נתניהו?" מומי: "לא". חדד: "ב-2011 התפרסם התחקיר של דרוקר. מה התחדש מאז?" מומי: "לא יודע להגיד לך. רצו לחקור את ארי הרו". חדד: "אתה זוכר שסני סיפר על רכישת סיגר ונתניהו החזיר לו?" מומי: "לא זוכר". חדד: "אתה יודע שגם ישראל בכר נחקר, שהוא מימן מודעות נגד אהוד ברק. מישהו אישר לחקור ב-2016 על מה שהיה ב-2007? היה לכם אישור?"  מומי: "לא יודע, לא זוכר". חדד: "קיבלתם אישור כתוב לחקור את בכר?" מומי: "אני עובד מול ראש יאח"ה, מקבל ממנו אישורים". חדד: "כלומר, אתה מעביר רק דרך ראש יאח"ה. לא שרשרת אישורים. אתם מזמנים את אודליה כרמון. יש לה טענות על השכר". מומי: "לא זוכר". חדד: "אבל אמרת על ארי הרו שהוא נשאל על כך. לא נראה לך מוזר שאתה חוקר את אודליה כרמון על דברים שכבר נחקרו?" מומי: "מנדלבליט אישר את זה". חדד: "אתה אומר את זה כי זה מה שאמרו לך ערן קמין וכורש ברנור?" מומי: "בישיבה ב-26.6 לא ניתן אישור לכך".

חדד: "אתם מזמינים גם את גיל שפר, מנהל הלשכה וראש הסגל של נתניהו לשעבר ב-17.8. אתה זוכר שהייתה תלונה נגדו ב-2012 שנחקרה?" מומי: "שמעתי על זה". חדד: "מי אישר לזמן אותו לחקירה?" מומי: "עבר בשרשרת הפיקוד". חדד: "אנו לא רואים אישור כזה. יש תלונה נוספת נגד גיל שפר ואז מנדלבליט אמר שהוא לא תערב בגלל ניגוד העניינים לכן זה מוזר שהוא נתן אישור". מומי: "אני זוכר שמנדלבליט יצא מהחדר בקשר לגיל שפר ונתן את הסמכות לפרקליט המדינה שי ניצן". חדד: "למה זימנתם את גיל שפר לחקירה?" מומי: "שאלנו על השמפניות והסיגרים". חדד: "יש נגדו 2 תלונות ותכף נראה על לכלוכים, לא שמפניות וסיגרים ונעליים. אני אגיד לך שהוא זומן זה בגלל בן כספית". מומי: "לא יודע".

חדד: "הוא מגיע ויש 20 עמודי תמלול ואתם לא שואלים אותו שום שאלה. נותנים לו לדבר. בוא נראה את הלכלוכים והאם זה מסע צייד או חקירה ממוקדת. זו חקירה ממוקדת שידבר על ראש ממשלה?" מומי: "אין שום סיבה לעצור אותו. אני מאפשר לו לדבר". חדד: "לא אמרתם לשפר למה הוא מגיע. אתם מכוונים אותו לנושאים כלליים". מומי: "אין עם זה שום בעיה". חדד: "לחקירה נגד נתניהו יש משמעות חוקתית. חקירות צריכות להיות ממוקדות. הוא שואל על מה אתם רוצים לדבר איתי. דיברו איתו על העניינים המדוברים". בר-עם: "יש סיבה בחקירה להשתמש בנושאים מדוברים?" מומי: "אמרנו זאת באופן כללי. נתנו לו לדבר". חדד: "כל מה שפורסם זה שנפתחה חקירה נגד רוה"מ. הוא מבין שרציתם להשיג משהו על רוה"מ". מומי: "אני דוחה טענה זו". חדד: "בוא נראה מה אתה אומר לו. המטרה שלנו לבדוק פעילות פלילית או לא מוסרית". מומי: "אני מעדן את זה". חדד: "מי הסמיך אותך לעבוד על פעילות לא מוסרית?" מומי: "לא חרגנו משום דבר. היועץ היה יכול להעיר. גם הפרקליטות ליוו אותנו".

חדד: "למנדלבליט לא היה מושג. הוא לא ידע לאיזה מחילות נכנסתם כדי לערוך צייד אחרי רוה"מ". מומי: "בפרקליטות ידעו בדיוק מה קורה בחקירות. ליוו אותנו". בר-עם: "למה אתם לא שואלים את העד שאלה קונקרטית?" מומי: "רצינו לשמוע אותו". שופט: "זה חידון. למה העמימות הזו?".שופטת: "העד זומן על ידכם. יש מסמך למה הוא זומן?" מומי: "אין".

לסיכום נושא זה: מסתבר, שמומי משולם הזמין את גיל שפר בהמלצת בן כספית לחקירה רק כדי שיספק לכלוכים על נתניהו, ושהמשטרה הפכה לקבלן הביצוע שלו ושל הגיגיו. חדד הראה בביהמ"ש את ניהול מסע הצייד.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

אלי ציפורי סיכם את הדיון עד כה בטוויטר:
ציפורי 

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חדד: "במהלך החקירה שאלת את שפר על הקרבה לנתניהו לאנשי עסקים והוא ענה לך שנתניהו הוא לא איש שעוזר לאנשים". מומי: "אם הוא אמר, אז אמר". חדד: "זה דבר ששמעת מהרבה נחקרים, מהדס קליין, או מניר חפץ, ארנון מילצ'ן". מומי: "מילצ'ן אמר שלנתניהו אין חברים". חדד: "היו שם 186 עמודים, גיל שפר אמר לך שמילצ'ן קרוב מאוד ללפיד ולפרס". מומי: "לא קיבלנו מנדט". חדד: "אתם זורקים לפי שמות של מיליארדרים ושואל אם הוא מכיר. אמרת לו שהוא מאוד טעון על הזוג". מומי: "לא זוכר". חדד: "ואתה שוב מנסה לדבר איתו על דברים כלליים, אומר לו בנוסף על דברים לא תקינים". מומי: "הנחנו שהוא יודע הרבה יותר ממה שהוא מספר".

חדד: "עוברים לארי הרו. אתם חוקרים ביולי 2016 את ארי הרו בתיק 2000 ובתיק 1000 הישן. והאישור היה לחקור את הרו שלא באזהרה בתיק 2000. מה היו החשדות נגד ארי הרו ביולי? מומי: "תרומות אסורות, אודליה כרמון, מימון טיסות". חדד: "נחזור אחורה. לארי הרו היה תיק של החברה שלו H 3. תאשר לי שמדובר בחקירה פלילית שלא קשורה בכלל לנתניהו". מומי: "נכון". חדד: "ומי שהוביל את החקירה היה ערן קמין - מ"מ ראש יאח"ה". מומי: "היה ראש מפלג. יכול להיות שזה היה יורם נעמן". חדד: "ראית שקמין התראיין בעובדה?" מומי: "כן". חדד: "נאמר שהוא הביא חומרים בתיק 2000". מומי: "לא יודע". חדד: "מה הקשר של קובי זריהן לתיק 1000 ולתיק של ארי הרו?" מומי: "לא יודע. אני מניח שזה מודיעין, כי הוא איש מודיעין". חדד: "אני מניח שזה בן כספית. אני אומר את זה לכבודכם. מישהו מהחוקרים שלך היה מעורב בפרשת ארי הרו?" מומי: "לא שאני יודע. לא הכרתי". חדד: "בוא נראה את טיוטת כתב האישום נגד ארי הרו, שהוא פעל בניגוד עניינים בחברה שלו. ראית את זה?" מומי: "לא". חדד: "אתם מנהלים מו"מ על עד מדינה. אתה לא לומד את התיק הזה?" מומי: "בפרקליטות יודעים לשקול. לי אין מעורבות". חדד: "לך זה לא חשוב במה היה מעורב?" מומי: "לא". חדד: "אתה מעדכן את הצוות על חקירת הרו בהקשר לתיקי נתניהו?" מומי: "נכנס לישיבה רוני לוי שחקר את התיק של ארי הרו. במאי הגיע כורש ברנור. קמין עזב אז".

חדד: "כשחקרו אותו ידעת שזה כמו לקחת דג קטן כדי להגיע לדג גדול יותר?" מומי: "לא ידעתי". חדד: "ערן קמין אומר בכתבה של אילנה דיין, שהוא יביא משהו יותר גדול, ש'דג קטן יביא דג גדול'. לפי מה שהוא אומר, התודעה שלהם שדג קטן יביא דג גדול". מומי: "זו הערכה של ערן קמין. לא מכיר את זה". חדד: "בהמשך הוא אומר שהחומר הגדול זה שיחות של נוני מוזס עם נתניהו". מומי: "לא יודע". חדד: " מי עדכן את ערן קמין, איזה חוקר?" מומי: "לא יודע". חדד: "מה ידוע לך על תפיסת הקלטות של ארי הרו?" מומי: "קבלתי אינדיקציה מראש יאח"ה". חדד: "איך הקלטות הגיעו לעולם?" מומי: "בדיון של היועץ, שי ניצן אמר שיש 2 שיחות שנמצאות במחשב של ארי הרו". חדד: "הוא סיפר איך קיבל את המידע הזה?" מומי: "לא". חדד: "לפי החומר שקבלנו, מדובר ב-15.3.16. יש תמליל של הקלטת. זה התמליל שראית?" מומי: "לא יודע להגיד לך. לא זוכר את התמליל המקורי". חדד: "ב-15 למרץ יש תמליל. לפני ה-15 במרץ היה לכם כבר תמליל ראשוני. אתה יכול לשפוך אור מתי זה הגיע?" מומי: "לא מכיר". חדד: "אתה יודע מי ערך תמליל ראשוני?" מומי: "רוני לוי ערך את זה". חדד: "סיפר רוני לוי שלא תפסו את הטלפון שלו בשלב ראשון ורק בשלב מאוחר יותר תפסו אותו". מומי: "לא מכיר".

חדד: "ראית את הצו הזה?" מומי: "לא ראיתי". חדד: "אתה יודע שיש חסינות לחברי כנסת. יש לך מושג משהו על ראש ממשלה? זה נושא שעלה אצלכם?" מומי: "לא". חדד: "מראה לך צו חיפוש כתוב תיק 2000 עוד באמצע מרץ 2016. מכיר את זה?" מומי: "לא מכיר". חדד: "אמרת שקובי זריהן לא מכיר. נאמר שהוא היה מעורב בזה". מומי: "לא מכיר". חדד: "אתה לא יודע אם בשלב הזה היו קלטות או לא היו קלטות?" מומי: "לא יודע". חדד: "מי בזמן הזה ב-13.3 יודע שיש כבר תיק 1000, כי יש כבר תיק 2000"? מומי: "לא יודע". חדד: "מי כינה את זה תיק 2000?" מומי: "לא יודע. אני חושב שראש אח"מ מני יצחקי קרא לזה כך".

אלי ציפורי ציין בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
צו
הצו המלא - כאן

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "בוא נחזור לחקירות של ארי הרו. אחד החוקרים סיפר ב-14.7 הוא מעכב את ארי הרו בשדה התעופה על תיק 1000 החדש". מומי: "אני זוכר שכורש ברנור עדכן את היועץ שאנו מעכבים את ארי הרו בשדה התעופה. יש פרוטוקול". חדד: "אין שום פרוטוקול". מומי: "אני זוכר שקראתי פרוטוקול שבו נאמרו הדברים". חדד: "אני רוצה להציג את 3 ההודעות שניגבו מארי הרו ב-14.7. חקרתם אותו בקשר לעבירות מרמה. בתיק 1000 הוא לא היה חשוד בשוחד". מומי: "נכון". חדד: "אני מציג את הבקשה להוצאת צו חיפוש. כתוב: שוחד, זיוף ומרמה". מומי: "כנראה טעות". חדד: "החוקר דני יופה אמר לו שהוא מאפשר לו להתייעץ עם עורך הדין שלו רועי בלכר". מומי: "כי ידענו שהוא יודע שיש ברשותנו את השיחות". חדד: "איך ידעתם שהוא יודע?" מומי: "הייתה לנו אינדיקציה". חדד: "דיבבת עם עם בלכר לפני החקירה?" מומי: "לא. כורש דיבר אתו על זה". חדד: "אתה יודע אם בלכר דיבר עם ערן קמין? עם ריטמן? רוטנברג? או שי ניצן?" מומי: "לא יודע". 

חדד: "נחזור לחקירה של ארי הרו. דני יופה. אין לכם אישור לחקור אותו באזהרה, והרו אומר שהוא לא 'שוחד' בתיק 2000. הם מטעים אותו". מומי: "התחלנו בעדות פתוחה בתיק 1000, כי לא ידענו מה הוא יודע". חדד: "בשלב זה ארי הרו ממתין לרועי בלכר, ולמרות זאת אתם מנסים לשדל אותו לדבר. אמרת לו שתפסת את הטלפון ואתם מעבדים את החומר ומצאתם את השיחות. ארי הרו לא מגיב בפליאה. למה אתה מתכוון שאתם מעבדים את החומר?" מומי: "אתה יושב מול נחקר. לא בתנאי מעבדה". חדד: "אמרתם לו שהפנים שלכם לשלום". מומי: "יכול להיות". חדד: "יצא לך אי פעם לחקור חשוד באזהרה ואז לעבור לחקירה שלא באזהרה?" מומי: "לא". חדד: "אתם רצתם להפוך את ארי הרו לעד מדינה". מומי: "יש בפרוטוקול ששי ניצן אמר לחתור לשיתוף פעולה". חדד: "האם היועמ"ש אישר את זה?" מומי: "לא יודע".

חדד: "לפני שארי הרו פותח את הפה, אתה כבר מציע לו שיהפוך לעד מדינה, שהוא יכול לכרוך את המו"מ בדברים אחרים. אני מניח שH3 גלובל [החברה של הרו]". מומי: "מניח". חדד: "עוד לפני שאתה מציג לו את הקלטות אתה כבר מציע לו להפוך לעד מדינה". מומי: "יכול להיות". חדד: "לפי ההנחיות עד מדינה זה מוצא אחרון. לא מתחילים מזה". מומי: "מכיוון שהייתה לנו אינדיקציה מפרקליט המדינה, שיש היענות לשיתוף פעולה, זה היה מובן גם לו וגם לנו". שופטת: "למה לא מציגים לו קודם את השאלות וכבר מציעים לו הסכם?" מומי: "זו הייתה הנחת העבודה שלנו, שהוא לא ימסור שום דבר בחינם". חדד: "יכול להיות שידעתם שמי שמסר את הקלטות הוא ארי הרו? (התנגדות - הנושא בחיסיון). אתה אומר לו בעצם שיש הזדמנות לתן-וקח". מומי: רק ברמת הכותרת".

ז. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חדד: "אתה יודע שזה לא תקין לנהל חקירה מחוץ לחדר החקירה בלי תיעוד". מומי: "לא הייתי מעורב". חדד: "חוקרים עוד ועוד נושאים כדי לקבל הסכמה להפוך לעד מדינה. כל זה קורה עד שרועי בלכר מגיע, וזה ממשיך וממשיך". מומי: "אני לא רואה בזה שום בעיה". חדד: "ואז סוף סוף מגיע רועי בלכר, וכורש ודני יופה עוברים לחדר החקירות". מומי: "היה חשוב לבלכר כן להיכנס לחקירה וכורש החליט לאשר לו". חדד: "האם היית פעם בחדר חקירות שבו עורך דין נכח?" מומי: "לא. חוץ ממילצ'ן בלונדון". חדד: "כורש אומר לו שדיברנו עם רועי על העניין, ואין מזכר". מומי: "אני לא חושב שצריך מזכר". חדד: "מה היה בשיחה בין רועי בלכר לכורש ברנור. כורש אמר לו שהם רוצים להכין הסכם. אנו לא יודעים מה הוצע לרועי בלכר". מומי: "לא יודע אם משהו הוצע". חדד: "יכול להיות שכורש ורועי דיברו על זה?" מומי: "יכול להיות, אני לא יודע". חדד: "אנחנו לא יודיעם משהו על השיחה בין כורש לבלכר". השופט שחם: "ברנור יגיע לפה". חדד: "הוא אמור להגיע, אם לא יוותרו עליו. אם יותרו עליו אנו נביא אותו. מתי התקבל אישור לקבל הקלות מהיועץ לחקירת ארי הרו?" מומי: "לא יודע" חדד: "רועי בלכר מבקש שהחומרים לא ישמשו נגד אנשים אחרים וכורש בדק זאת. אתה יודע מה הייתה תוצאת הבדיקה?" מומי: "לא". חדד:"בלכר יורד למטה ויושב עם העוזר של של שי ניצן. זה הגיוני ותקין?" מומי: לדעתי כן".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

לסיכום: החקירה הנגדית היום הוכיחה, שלהב 433 בגיבוי הפרקליטות עד רמת שי ניצן, סובבו בכחש את היועמ"ש מנדלבליט וביצעו חקירה נגד נתניהו ללא אישורו ואף נגד החלטותיו, תוך הסתרת פרטים מהותיים ממנו, דוגמת החלטות של קודמו בתפקיד, עשו במהלך החקירות "מה שבא להם", וגם המציאו עבירות בצו חיפוש שלא היו ולא נבראו, כמו שהוכח בצו החיפוש נגד ארי הרו.

ח. רפ"ק (בדימוס) משה אלעד הגיש תלונה לנציב התלונות על הפרקליטות בעניין אי קבלת מענה בפנייתו ליועמ"שית, בנוגע לתלונה כנגד עו"ד מררי, המשנה ליועמ"שית. התלונה שלו נמצאת במלואה כאן. פרטי הפרשה המזעזעת שחשף משה אלעד בטלקום ניוז ("פרשת פואד ז"ל) נמצאת: כאן וכאן

ט. "ארגון לביא" הוציא התראה ליועצת המשפטית בגלל ניגוד עניינים שהיא וכל פרקליטי המדינה נמצאים בו, בעיסוק שלהם ב"רפורמה המשפטית" והכללים, שהם החילו על רוה"מ נתניהו חלים כאן גם על עצמם. המכתב של "ארגון לביא" - כאן

י. בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי - כאן, אבי וייס חשף 4 נושאים חשובים וחמורים ביותר:
1) את המספרים לתיקי האלפים המציא ראש  אח"מ דאז ניצב (בדימ.) מני יצחקי בכוונה כדי לשייך אותם לבנימין נתניהו (ותודה ליוסי באום שמצא את הציטוט הבא מפיו של מני יצחקי - כאן).
2) אישורי היועמ"ש (עו"ד ד"ר מנדלבליט) עברו כמה גלגולים: מהשקרים של עו"ד ליאת בן ארי להגנה ולבית המשפט (דוגמה כאן), בעקבות החלטת בית המשפט שלא קיבל את התירוצים של עו"ד ליאת בן ארי, הוצא מסמך הזוי ומבולבל של היועמ"ש בחתימתו (כאן) ערעור של הסנגוריה על נכונות הדיווחים הללו של הפרקליטות והיועמ"ש (למשל כאן), מה שנותח על ידי אבי וייס בקפדנות ונמצא שהיקף השקרים והסתירות בתאריכים של "אישורי היועמ"ש" הוא פשוט מדהים - כאן
3) את ארי הרו הפכו גם למודיע וגם לנחקר באזהרה, בניגוד לכל הנהלים והחוקים הנוגעים בפרשה חמורה זו - כאן.
4) חקרו את כל סביבת ראש הממשלה נתניהו גם בשנים רחוקות לאחור, בעקבות המידע השקרי שהוזן בקצב ע"י בן כספית (פעילות פישינג בלתי חוקית) - כאן

הנושא (של היות הדס קליין מקור של בן כספית) גם נחשף (ולא בפעם הראשונה), בחקירתו הנגדית של תנ"צ כורש ברנור - כאן.

י"אטל רימר חשף (בטוויטר) את נתוני הוצאות תעודות חיסיון ע"י הממונה על החסיונות במשרד לביטחון לאומי עבור משטרת ישראל והפרקליטות. החשיפה של טל רימר במלואה כאן. נושא חמור ביותר זה, שמאפשר את הקיום והפריחה של משטרת ופרקליטות ה"שטאזילנד" במדינת ישראל, מזה כמעט עשור, ללא כל מעצורים חוקיים, נחשף על יד אבי וייס בהרחבה כמה פעמים למשל כאן (לקוח מכאן) וכאן לפני כשנה, בבלוג של אלי ציפורי

י"ב. שוחרר פרוטוקול נוסף מחקירתו הנגדית של תנ"צ יואב תלם בבית המשפט המחוזי בירושלים: 30.1.23.

ההמשך בכתבה: תיק 1000: היום השלישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-22.2.23 והלאה - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים