Telecom News - משפט תיקי האלפים: חקירת זאב פלדמן יועץ המס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר

משפט תיקי האלפים: חקירת זאב פלדמן יועץ המס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> משפט תיקי האלפים: חקירת זאב פלדמן יועץ המס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר
כתבה זו עוסקת בתיק 1000 - בחקירת רואה החשבון, סגן נציב מס הכנסה לשעבר, זאב פלדמן, יועץ המס של מילצ'ן ופאקר, עד תביעה מספר 14 בתיק 1000, לאחר חקירת 13 עדי התביעה בתיק (הדס קליין העוזרת האישית של מילצ'ן ופאקר, הספקים עמית ברזילי ודוד בבלי, יונתן חסון הנהג של מילצ'ן ופאקר, שני קוסקס האחראית על הבית של פאקר בקיסריה, השפית לימור אלמליח-מרוז (דיקובסקי), ספק הסיגרים יעקב (קוקי) גרשוני ועינב סגל שעבדה אצלו, רויטל אברהם מנהלת חשבונות בחנות חינאווי, יוסף מועלם ספק משקאות, נימר אבו מנה חשב בחנות חינאווי, שרה שוחט מנהלת החשבונות של מילצ'ן ודב פיינטוך ספק משקאות), ובהמשך עדכונים נוספים לגבי תיקי האלפים מ-14.11.22 ועד 20.11.22 כולל. ארנון מילצ'ן היה מיועד להעיד גם כן בתיק 1000 אך כרגע הוא הבריז לפרקליטות.
מאת: מערכת Telecom News, 14.11.22 ,12:15זאב פלדמן צילום אלי ציפורי

הכתבה מ-7.11.22 על חקירת 8 עדים: שפית, מנה"ח וספקים שונים בתיק 1000 והמשך עדכונים על התיקים עד 13.11.22 כולל - כאן.
הכתבה מ-24.10.22 על חקירת יונתן חסון הנהג ושני קוסקס האחראית על הבית של פאקר בקיסריה והמשך עדכונים על התיקים עד 6.11.22 כולל - כאן.

רשימת הכתבות העוסקות בחקירת הדס קליין בתיק 1000, חקירת 2 הספקים עמית ברזילי ודוד בבלי מ-3.10.22 ופירוט העדכונים הנוספים לגבי תיקי האלפים עד 23.10.22 כולל כאן
הכתבה: פצצה: חשיפת נתוני כניסות מבקרים בבלפור 2015-16: הסוף לתיק 1000 - כאן.
הכתבה: הקלסרים של שרה שוחט מנהלת החשבונות של ארנון מילצ'ן: תגליות מפתיעות! -
 כאן. עדכון 17.11.22, 13:24: הכתבה הוסרה עקב צו איסור פרסום, שהוצא בדלתיים סגורות, שנשלח לאבי וייס.

הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב של ראיונות ומצגות - אוקטובר 2022 - כאןונובמבר 2022 - כאן.

לקראת עדותו של זאב פלדמן, (בתמונה למעלה, צילום אלי ציפורי), מומלץ לקרוא את החשיפות ביחס לפטור ממס ודיווחים, שקיבלו מילצ'ן ופאקר, (פאקר מימין בתמונה משמאל ומילצ'ן משמאל בתמונה משמאל), בכתבות:פאקר ומילצ'ן 

הקומבינה: חשיפת יומן סודי של הדס קליין לניהול "הישראליות" של מילצ'ן ופאקר - כאן.
ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי! - כאן.

שוחד, מרמה והפרת אמונים? יאיר לפיד היה צריך להיחקר וכנראה לקבל כתב אישום - כאן.
הראיות המפלילות על חלקו של לפיד בתיק 1000 הם פרומו למה שעוד ייחשף - כאן.

זאב פלדמן הוא האחרון להעיד בתיק 1000 לאחר שעדות ארנון מילצ'ן נדחתה:
14.11.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: היום יעלה להעיד במשפט נתניהו מהנדס המס של ארנון מילצ'ן, זאב פלדמן, ששמו כבר עלה בעת עדותה של הדס קליין בהקשר של "ספירת הימים" של מילצ'ן ופאקר והסדרי המס הייחודיים של שני המיליארדרים. לפלדמן יש היסטוריה של הסדרי מס עבור מיליארדרים כמו ארקדי גאידמק, מיכאל צ'רנוי ויש לו, או היתה לו, נגישות גבוהה במסדרונות רשות המיסים ולפקידי שומה בכירים - כאן.

הקשר ההדוק בין הדס קליין לפטור ממיסים המוזר ביותר של ג'יימס פאקר (וגם של ארנון מיילצן)  - כאן

ב. יום חקירה ראשית ע"י עו"ד אלון גילדין.
היה דיון בפעילות העסקית של מילצ'ן בישראל ובחו"ל (שהסתיר את רוב רכושו באיי הבתולה), של החברות השונות והמיזמים השונים שלו, והתובע "עורר לתחייה" ו"העלה מן האוב" סעיפים בכתב האישום, שכביכול, נתניהו עזר לאינטרס הכלכלי של מילצ'ן, מה שכבר הופרך ונקבר בעבר בחקירת עדי תביעה קודמים בתיק 4000 ובתיק 1000. כנראה, הובטחה לו חסינות, כדי שילכלך כעת על נתניהו, ושיישייך לו פעולות ועבירות, שנתניהו לא עשה.

תשומת לב שהדס קליין ניהלה חשבון סודי ומסתורי (לצרכי העלמות מיסים, ככל הנראה) של ארנון מילצ'ן בשוויץ - כאן (למה? באיזו סמכות \ מעמד? למה לא טיפלו בחשבון הזה עורכי דינו \ רואי החשבון הבריטים או הישראלים? זה לא ברור). מה שכן ברור, שארנון מילצ'ן היה מפעם לפעם מבלה בשוויץ עם בני משפחתו ואפילו היה מקרה מתועד ומופיע בפרוטוקולים שהדס קליין ביקרה אותו בשוויץ עם עורך דינה דאז - כאן

הערה (ע"ס אלי ציפורי): פלדמן הובא כעד תביעה ע"י הפרקליטות, כדי להעיד, כאילו נתניהו עזר למילצ'ן בעסקיו (וגם לפאקר, למרות שלא היו לפאקר שום עסקים בארץ). במציאות, נתניהו דווקא פעל נגד האינטרסים הכלכליים של מילצ'ן. הוא רצה לסגור את ערוץ 10 (שם השקיע מילצ'ן) ואישר רפורמה לייבוא חלקי חילוף לרכב, שפגעה בהשקעת מילצ'ן בחברת "מכשירי תנועה". בנוסף, היו 2 מיזמים שלא יצאו לפועל. מיזוג קשת-רשת, ומיזם איזור סחר חופשי בגבול ירדן. לפי כתב האישום, מילצ'ן פנה לנתניהו בבקשה לקדם מיזם עם איש העסקים ההודי ראטן טאטא, ובכתב האישום נרשם, שלמילצ'ן היה אינטרס כלכלי בקידום המיזם. אבל נתניהו כבר הבהיר בחקירתו במשטרה, שהמיזם הוצג לו רק כמיזם של שלום. (ולמעשה, גם פלדמן עצמו לא טען לאינטרס כלכלי בחקירתו במשטרה, הפוך לעדותו היום בביהמ"ש בה ניסה ליצור רושם, שלמילצ'ן כן היה אינטרס כלכלי במיזם). אגב, פלדמן דווקא העיד, שהמשלחת של טאטא נפגשה עם עוד בכירים כמו שר הרווחה דאז בוז'י הרצוג...

העדות עסקה גם בנושא הפטור ממיסים. פדלמן אישר, שפאקר קיבל אישור של 120 ימי שהייה (במקום 183 ימים) - אך שהה 120 יום רק בשנה אחת בלבד.
עדותו היום לוותה בהרבה תשובות של "לא זוכר".

עו״ד חדד התערב שוב ושוב בחקירה הראשית, בצורה בולטת. להלן דוגמאות:
"זו השערה".
"אני לא מבין את השאלה",
"פלדמן הוא אדם מקושר, זו השערה וזו הזמנה לעדות סברה".
"זה לא רלוונטי אם הוא רואה בעצמו או לא רואה בעצמו".
"אי אפשר לרענן ממקום שהוא בעצמו לא זוכר, הוא אומר ייתכן. שיגיד אם הוא זוכר היום".
"זה לא נכון, הוא לא אמר את זה. אתה מטעה את העד".
"זו השערה."  
"זה לא מופיע בכתב אישום, אפשר לשאול רק שאלות כלליות".
 "אני מתנגד, זה לא בכתב אישום".
השופט שחם: "איך זה קשור לכתב האישום שלנו?"
עו״ד חדד: "זה נח בשבע שגיאות. הוא רוצה שתשמעו ספקולציות, זה עד שבכלל לא היה, הוא שמע על דברים מהנציג של מימן".
השופטת פלדמן: "נאפשר לשאול אבל לא השערות".
עו״ד חדד: "זו ספקולציה".
"זו לא חקירה ראשית, זו חקירה שמדריכה."
"זו עדות שמיעה".
"לא הוסכם דבר ברגולציה".
"מתנגד. מה זה הרבה, מה זה מעט".
"אני מזכיר שלא יודעים אם פאקר יגיע לעדות, הוא יכול לספר על זה".
"מתנגד לשאלה, אין שום רלוונטיות לכתב האישום. זה ניסיון לייצר אינטרסים של פאקר בישראל".
"מתנגד, פלדמן לא יכול להעיד על כך, לפאקר היו אנשי מס שלו".
"זה לא נמצא בכתב האישום, גם ויינרוט לא העיד על כך".
"אזרחות לא מופיעה בכתב האישום, אלא רק תושבות".

סיכום היום הקצר של החקירה הראשית, שלא תרם מאומה לכתב האישום: פלדמן, למעשה, התנער מכל אחריות אישית למיזמים. פלדמן העלים את עצמו מהמיזמים, למרות שהוא היה המנכ"ל והאחראי הראשי לטיפול בהם. הוא היה במשך שנים רבות (עד אמצע 2016) הדירקטור היחיד בחברות של מילצ'ן.

כ"כ, פלדמן לא נדרש, כמובן, לפרט לגבי תשלום המשכורות ממילצ'ן להדס קליין ויונתן חסון (הנמשכת עדיין דרך חברת תכפל של פלדמן), לא נשאל על משיכת מיליוני ש"ח במזומן על ידה וע"י הנהג יונתן חסון במשך השנים (בלי רישום למה הלך הכסף), ולא נשאל כיצד מילצ'ן ופאקר קיבלו 120 ימים עבור הפטור ממיסים במקום 183 ימים, ומה קרה לאחר שכלל לא עמדו במכסות. 

התמליל של הדיון היום, בעמוד הפייסבוק של עו"ד כנרת בראשי - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש לגבי המיזם המשותף של מילצ'ן ושל טאטא ההודי, שבסופו של דבר, לא התגשם:
ציפורי

 ד. אלי ציפורי סיכם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

ה. פורסם פרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם מיום 7.11.22

ו. הפרקליטות הגישה בקשה לדחייה של הדיונים ולאי קיום דיון השבוע ביום רביעי - כאן. כלומר: החקירה הבאה (אחרי החקירה הנגדית של זאב פלדמן מחר) תתקיים ב-21.11.22 והעד הראשון ב"תיק 4000", שחוזר לבית המשפט יהיה עדי קופלביץ' מאגף הכלכלה במשרד התקשורת. שונא בזק מובהק.  

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

זתומר גנון מ"כלכליסט" פרסם כאן (כותרת בלבד): "תביעה ראשונה נגד המשטרה על התקנת רוגלה.
בת זוגו של ראש עיריית חדרה המושעה, מורן שגב, תובעת חצי מיליון שקל מהמדינה על השתלת רוגלה בטלפון הנייד שלה."
מתברר שלא רק "פגסוס" שתלו לו (לראש העיר המושעה מחדרה) ולבת זוגו בסמארטפונים, גם השתילו לו בחשאי "מערכת הקלטה נפחית" במשרדו. פשוט אוסף של עבירות של המשטרה, שפעלה כאן "בשיטת השטאזילנד" בגיבוי וחיפוי הפרקליטות.

15.11.22: יום חקירה נגדית ע"י עו"ד עמית חדד.
א. 
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדות של זאב פלדמן, מהנדס המס של מילצ'ן ופאקר, נמשכה אתמול. פאקר בכלל לא היה צריך להיכלל בכתב האישום והוכנס לשם רק למטרות ניפוח. בעניינו של מילצ'ן התברר שוב כי נתניהו לא רק שלא עזר לו אלא אף הזיק לעסקיו בישראל - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
עו"ד עמית חדד: אם המדינה לא הייתה משתמשת ברוגלות ומסתירה חומרים משך המשפט לא היה כזה.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי: "אביעד דליפמן ברח. ברוך קרא ברח. גיא פלג ברח. תמר אלמוג ברחה. גידי וייץ ברח. ליאת בן ארי ברחה. כל השותפים להפיכה השלטונית ברחו מדיוני וסיקור המשפט. תיקי האלפים ז״ל".

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ה. המיזם של טאטא: חדד חוקר את פלדמן ומראה, שהמעורבות של נתניהו במיזם של המיליארדר טאטא הייתה מהלך שגרתי במסגרת היחסים עם הודו ללא קשר לחברות שלו עם למילצ'ן. ממילא נתניהו היה בקשר ישיר עם טאטא עוד לפני היוזמה הזו ואף לאחריה.
פלדמן מודה שוב, שהמשלחת של טאטא נפגשה עם אחרים גם עם שמעון פרס. היומן של זאב פלדמן הוצג בביהמ"ש - כאן
חדד מראה, שאין שום מסמך המאשר כוונה לרווח כלכלי למילצ'ן מהמיזם של טאטא, אלא זה היה מיזם שלום, שראוי לפרס נובל (כפי שפלדמן אמר בחקירתו במשטרה).
פלדמן מודה, שלנתניהו לא הוצג שום אינטרס כלכלי של מילצ'ן במיזם.
פלדמן מודה, שראה עצמו במיזם נציג של טאטא!!! (לא של מילצ'ן). (ניגוד עניינים חמור, כי פלדמן היה דירקטור יחיד ב-2 חברות של מילצ'ן, ויו"ר של חברת בת של מילצ'ן בה החזיק 25%). הערה: גם מסתבר, שלפלדמן היה אינטרס כלכלי במיזם ולא לנתניהו כפי שרשום בכתב האישום.
השופט מדגיש, שהמיזם היה בבחינת רעיון בלבד. ובכך רומז, שלא מובן למה הנושא נמצא בכתב האישום. כתבי אישום מגישים על מעשים ולא על רעיונות שלא התגשמו.
פלדמן אומר, שסיים את הקשר עם מילצ'ן עם משקעים שליליים ב-2017.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי נקודות שעלו בדיון:
ציפורי

ו. ערוץ 10: חדד מוכיח, שנתניהו היה נגד ערוץ 10 של מילצ'ן ולא פעל לטובתו עפי שרשום בכתב האישום, אלא פעל לסגור אותו, מה שהיה גורם נזק למילצ'ן, ופלדמן מאשר זאת. 

ז. אלי ציפורי סיכם בטוויטר את מחצית הדיון:
ציפורי

ח. רשת-קשת: מתפתח בדיון "ריב" בין חדד לתובע גילדין (לגבי עיסוק בדברי פלדמן בחקירתו במשטרה), שלא מחכה לחקירה החוזרת ומתערב בחקירה הנגדית. חדד טוען, שימשיך בקו החקירה שלו "יהרג ובל יעבור", "נעמוד על הרגליים האחוריות". השופט בר עם אמר לתובע להציג את מה שרוצה בחקירה החוזרת.
גילדין ממשיך להפריע לחקירה הנגדית. הוא רוצה למנוע את החשיפה בדיון, שפלדמן שיקר במשטרה בנוגע לתשובות של שלמה פילבר, שנתן לו, כביכול, "אור ירוק" בנושא מיזוג רשת-קשת וערוץ 10, כאילו נתניהו רצה לעזור למילצ'ן דרך פילבר באיזו תכנית עסקית של מילצ'ן לאחד בין הגופים הללו. הרי כל הנושא הוא לא בסמכותם וחייב לעבור תהליכי חקיקה בכנסת ולא קשור לא לנתניהו ולא לפילברפלדמן גם מאשר, שלא שמע שנתניהו רצה לשלוט בגוף תקשורת. 

ט. נושאי הפטור ממיסים והעלמות המיסים: חדד מראה, שייתכן והיו הלבנות הון והעלמות מס בארץ ובארה"ב בחברת ריג'נסי (רשומה בארה"ב) של מילצ'ן, (מילצ'ן קיבל תעודת "תושב חוזר" לפטור ממיסים בארץ, למרות שלא שהה בארץ את מכסת הימים הדרושים לפי החוק כל שנה), ואומר, שהעבירות הללו של אי דיווח של הכנסות, שהפכו להוצאות פרטיות כאן בארץ, לא נחקרו כאן ע"י המשטרה והפרקליטות כי "מה שלא נתניהו לא חוקרים". (וגם, למעשה, לא חוקרים את המעורבות בנושא של שר האוצר דאז יאיר לפיד). 

הערה (17.11.22, 13:21): יצא צו איסור פרסום לגבי המסמכים, שהגישה שרה שוחט בביהמ"ש. 

הוסר תצלום עקב צו איסור פרסום והתוכן הנלווה לשערורייה.

חדד רומז על מקרה דומה (כנראה התכוון למקרה בר רפאלי)בו כן הוגש כתב אישום,לפיד צילום מסך על אותם נושאים (אם כי בהיקפים כספיים מזעריים לעומת מה שיש כאן במקרה של מילצ'ן ופאקר).

חדד מדבר על יאיר לפיד, (בתמונה משמאל), שהיה, כאמור, שר האוצר באותה העת. פלדמן מודה, שידע על הפגישות של מילצ'ן עם לפיד ועל החברות של מילצ'ן עם לפיד.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הוסר תצלום לגבי ההוצאות הפרטיות וחברת רג'נסי הרשומה בארה"ב עקב צו איסור פרסום.

ציפורי
ציפורי

חדד מציג מסמכי מס של פאקר וחושף, שהשותף של פלדמן טיפל בפטור במיסים לפאקר, מה שלא היה מגיע לו, ושפאקר הסכים לשלם בישראל מיסים בגובה של 16 מיליון ש"ח בלבד בשנה אחת ו-8 מיליון ש"ח בשנה לאחריה, שעבורו זה כסף קטן (הוא קנה לחברה שלו טבעת בשווי 10 מיליון דולרים) מול כל ההכנסות העולמיות שלו במאות מיליונים, שעליהן לא שילם מס בחו"ל, בגלל הסידור הזה עם רשות המיסים בארץ, שהמשטרה והפרקליטות לא חקרו.
סביר להניח, שאת ההטבה לפאקר אישר יאיר לפיד כשר אוצר, אך המשטרה והפרקליטות לא חקרו את לפיד ועדיין לא מאוחר לחקור. לפלדמן לא היו תשובות סבירות לעובדות הללו. (זה מצטרף לכך, שבאופן דומה, המשטרה והפרקליטות לא בדקו את החשדות להעלמות המס של מילצ'ן ואת הקשר לפגישות שלו עם לפיד). 
פלדמן מודה, שלמתן התושבות לפאקר ולנושא המיסים לא היה שום קשר לנתניהו.

מסמך בקשה של זאב פלדמן (לרשות האוכלוסייה וההגירה) להוציא דרכון ישראלי לג'יימס פאקר בטענות שבסיסן די רעוע (בלשון המעטה) - כאן
התלונות הקודמות שנשלחו לרשות המיסים ותגובת הרשות לתלונות הנוקבות הללו - כאן.

י. לסיכום: זאב פלדמן, מי שהיה סגן נציב מס הכנסה ומועמד לתפקיד נציב מס הכנסה, הודה לכאורה ובאופן עקיף היום, (כמי שהגיש לרשויות המס את הדו"חות של מילצ'ן כדירקטור יחיד בחברות שלו) בעבירות מס של מילצ'ן ופאקר וגם שלו עצמו, עבירות, שלא ידע להסביר אותן והתחמק מתשובות בתואנה ש"זה מורכב". זה טעון חקירה!

פלדמן גם הודה בתשלום שכר "משולש" בזמנו להדס קליין גם דרך חברה של מילצ'ן BSI, שפעלה בהודו, שהוא היה היו"ר שלה ושנסגרה. פלדמן לא הסביר על מה קליין קבלה בארץ משכורת ממילצ'ן מחברה הפועלת בהודו. (היא גם קבלה ומקבלת שכר "כפול" מחברת תכפל של זאב פלדמן מכספים המועברים ממילצ'ן ומפאקר). לא ברור למה פלדמן עצמו לא נחקר על כך ומי נתן לו חסינות מפני חקירה בנושאים אלה.

בנוסף, פלדמן לא הצליח לקשר את נתניהו לאיזו הטבה או סיוע, שכביכול, נתן נתניהו למילצ'ן או לפאקר. ולכן, הוא הפך מעד תביעה לעד הגנה מס' 28 בתיקי האלפים.

סיום הדיון היום בתיק 1000 (מילצ'ן לא מגיע כרגע לארץ לחקירה כחלק מקבוצת העדים הראשונה של תיק 1000) לא אמור לעצור את הצורך בביצוע חקירה על כל תעלולי המס, שנחשפו בתיק 1000, ואת הצורך לבדוק האם מילצ'ן (וגם פאקר) "הוחזקו בגרון" בגלל עבירות המס האדירות שלהם רלענייניםיו עדי תביעה נגד נתניהו בתיק שנתפר נגדו.

ליאת בן ארי, פרקליטת מחוז מיסוי וכלכלה ת"א דאז וכיום המשנה לפרקליט המדינה לעיניינים כלכליים, לא יכולה כעת לעבור לסדר היום על עבירות המס העצומות האלו. כל רואה חשבון מתחיל רואה, שיש כאן עבירות מס ענקיות. זאת בנוסף לעבירות הפרת אמונים בתאגיד, הלבנת הון, גניבה ממעביד ועוד, שנובעות, לכאורה, מהעדות של פלדמן היום בביהמ"ש לגבי פעולותיו במהלך השנים, ושיש לחקור אותן לעומקן.

בנוסף נראה, שפלדמן קיבל בחקירה הנגדית מהסנגור עו"ד חדד מעין "הנחת סלב" בכך, שלא נשאל על מיליוני ש"ח במזומן, שנמשכו ע"י הדס קליין ויונתן חסון, על תהליך ההפחתה ל-120 ימים במקום 183 ימים לשהייה בארץ לקבלת פטור ממיסים, ואיך לא נעשה כלום כשמילצ'ן ופאקר לא עמדו במכסת הימים.

תשומת לב שב-2018 ארנון מילצ'ן פתח חברה פרטית בבריטניה (כאן), במקביל לרכישת טירה במחוז סאסקס שם (דרומית ללונדון), חברה שסגר אותה ללא פעילות ב-2020 (כאן). על פי הרישומים בבריטניה, הוא עדיין אזרח ישראלי שנחשב כתושב בריטניה (ההגדרה החוקית לכך בבריטניה, למשל לענייני מס היא: Non-Doms או דומיסיל).
ארנון מילצ'ן תורם גם בבריטניה וכאן יש דיווח על תרומה שלו לביה"ס המקומי היוקרתי בסמוך למקום מגוריו, כפי שניתן לראות בתצלום שלו עם מנהל בית הספר:
ארנון מילצ'ן בסאסקס

י"א. התקבלה תגובת הפרקליטות המתנגדת לבקשה של פרקליטי משפחת אלוביץ' לגלות כעת על מי מהעדים היא מוותרת, מכיוון שהפרקליטות לא נותנת בהם יותר אמון. תגובת הפרקליטות - כאן.

י"ב. נחשף המסמך המלא של כל החשבוניות (מחנות חינאוי שהדס קליין דיווחה עליה), שהחוקרים מלהב 433 אספו וארזו ב-9.8.17 (כנראה שימש כבסיס להערכת היקף השמפניות והסיגרים, שנטען בכתב האישום, שסופקו למשפחת נתניהו מחינאוי). המסמך בן כ-220 עמודים - כאן

י"ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

י"דיוסי באום פרסם כאן בטוויטר (כותרת בלבד): סיציליה: האם נוני מוזס ניסה לסחוט ראש ממשלה באמצעות תיק 1000?
* מדוע וכיצד הפסיד נוני מוזס כמיליארד ש"ח (!) ל'ידיעות'?
* התזמונים המפתיעים בתיק שמקבילים באופן הדוק למצוקת מוזס.
* ממתי היה למוזס מידע על מצב התיק?."

המסמך המלא של יוסי באום נמצא כאן להורדה. 

ט"ו. נחשף שביום 10.12.17, 3 ימים אחרי חקירתה השנייה בלהב 433 (כמפורט כאן), מסרה שרה שוחט לחוקרים קלסר של 269 עמודים הנמצא כאן, (הקישור הוסר עקב צו איסור פרסום), שכולל את כל דפי ריכוז ההוצאות של ארנון מילצ'ן בישראל מאז 1998 ועד מועד מסירת הקלסר (2017), מעבר למדגם של דפים, שמסרה בחקירתה הראשונה והשלימה עוד כמה דפים בודדים בחקירתה השנייה. בחומר הזה אפשר להבחין בכמה נושאים מעניינים, דוגמת התמיכה ביאיר לפיד ובאהוד ברק.

הוסרו תצלומים עקב צו איסור פרסום.

16.11.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אבי וייס ואני חשפנו זה מכבר שתיק 1000 הוא לא תיק רכילויות על שמפניות וסיגרים, אלא תיק מיסוי. עו"ד עמית חדד הפיל בפח, שוב ושוב, את עד התביעה זאב פלדמן, מהנדס המס של מילצ'ן ופאקר - כאן.

ב לאור הכאוס של הצווים, שהוצאו ב"תיק 1000", הוגשה תלונה לנציב תלונות הציבור על שופטים. אישור קבלת התלונה - כאן. "גריסת" התלונה הזו הגיעה מהר והיא כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי
גליקמן

ד. בישראל היום פורסמה כתבה על ועדות חקירה ממלכתיות המתוכננות בפרשת הפגסוס,  בפרשת שי ניצן והפעלת כוחו נגד מנדלבליט ובפרשת המימד החמישי - כאן.

17.11.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שוב הפרוטוקול מביא את הפרטים; העדות של שני קוסקס, האחראית על ביתו של המיליארדר ג'יימס פארקר,הייתהה אמורה לבסס את תזת "קו אספקה שוטף". בפועל, כמו שקרה לכל עדי התביעה במשפט נתניהו, היא הביכה את הפרקליטות - כאן.

ב. תחקיר חיצוני עצמאי מקיף על ג'יימס פאקר, גם בהסתמך על הספר שפורסם אודותיו באוסטרליה - כאן

ג. אבי וייס פרסם ב-Telecom News כתבה תחת הכותרת: פצצה: בעקבות תלונת נצ"מ בדימוס אבי וייס מח"ש פתחה בחקירה נגד משטרת ישראל שתפרה תיקים לנתניהו  - כאן.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
תצלום הוסר עקב צו איסור פרסום.

18.11.22:

אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כה אמרה העדה שהגיעה למשטרה כדי להפיל את משטר נתניהו: "אני שונאת את משפחת נתניהו, ההורים שלי כל כך שונאים אותם, חבר שלי שונא אותם, כולנו שונאים. הסביבה שלי מתעבת אותם". כך תפרה ליאת בן ארי את תיקי נתניהו - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מדוע התקשורת מסתירה מכם את הרגע המכונן שהתרחש השבוע בתיק 1000? איך יכול להיות שמומחית מס כמו ליאת בן ארי "פספסה" את שערוריית המס של ארנון מילצ'ן? לכאורה היא לא פספסה אלא העניקה לו חסינות כדי להפיל את נתניהו. המטרה מקדשת את האמצעים – כל התשובות בשערוריית מילצ'ן - כאן.

19.11.22: אבי וייס פרסם ב-Telecom News כתבה תחת הכותרת: למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! צו איסור הפרסום החשאי, שהוצא ביום פגרת בית המשפט בדלתיים סגורות, עליו חתמה כבוד השופטת רבקה-פרידמן פלדמן, כדי להסתיר כחסויים 8 מסמכים, (מעל ל-300 דפים), שמקורם בעדה שרה שוחט (מנהלת החשבונות של ארנון מילצ'ן), ושנשלח לאבי וייס, לא יכול למנוע את פרסום האמת: שבכל 300 ויותר הדפים, שהם כל הלב של תיק 1000 בפרטי פרטים, דפים, שכעת הם חסויים, אין בנימין נתניהו וגם לא שרה נתניהו. העדויות עד כה בתיק 1000 והמסמכים המוסתרים בצו מוכיחים שחור על גבי לבן שאין שום ראיה בתיק זה כנגד בנימין נתניהו - כאן.

20.11.22:
א. גלעד מורג פרסם ב-Ynet: דו"ח הסנגוריה הציבורית ל-2021, שכלל גם פרק מיוחד שעוסק בהליך הפלילי והזכות לפרטיות בעידן הטלפונים הניידים, חשף כי המשטרה ביצעה במהלך השנה שעברה חיפוש בניידים של נחקרים מבלי לקבל צו בית משפט ולהשתמש בטכנולוגיות איכון ללא הסדרה בחוק - כאן. הדו"ח המלא - כאן.
ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת:
זוכרים את תיק 4000? ובכן, הוא חוזר השבוע במסגרת הזגזג של הפרקליטות בין "תיקי האלפים" במשפט נתניהו. מצעד העדים הקרוב יהיה ברובו שולי, אך יכלול גם כמה עדים חשובים ועדויות מהותיות. נא להכיר - כאן.

ג. פורסמה עוד החלטה לטובת התביעה, שהדוחה את בקשת סנגורי משפחת אלוביץ' [ראה סעיף י"א מה-15.11.22]: התביעה לא נדרשת לחשוף כעת על איזה עדים התביעה מוותרת כי הם לא אמינים... ההחלטה של השופטים - כאן

ד. בקשה משפטית חדשה של בנימין נתניהו, שהגיש לבג"ץ בקשה לדיון נוסף בהרכב שופטים מורחב. זאת, בעקבות פסק דין הקודם בבג"ץ, שקבע כי עליו להשיב 270,000 דולרים לעיזבונו של בן דודו מיליקובסקי ז"ל, אותם נתן לו במתנה לצורך מימון הוצאותיו המשפטיות, בגלל הוצאותיו הענקיות עקב כתב האישום בתיקי האלפים. נתניהו טוען כי המקרה לא נידון בפני הוועדה המוסמכת, וכי השופטים נתנו את פסק הדין בחוסר סמכות. הבקשה של פרקליטי נתניהו במלואה - כאן

ה. פורסם כאן בניוז1 ע"י איתמר לוין (כותרת בלבד): "[גל] הירש מבקש לבטל כתב האישום נגדו.
טוען שהאישומים נגדו על עבירות מס הם תוצאה של חקירה כושלת בעבירות שוחד שנועדה לסכל את מינויו למפכ"ל."
 
ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

21.11.22: כתבת ההמשך היא: תיק 4000 התפור חוזר לביהמ"ש: המשך חקירת עדי התביעה לאחר פילבר וחייק והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים.
חידוש מצעד עדי התביעה בתיק 4000 לאחר הקפיצה שעשתה הפרקליטות לתיק 1000 הרכילותי לפני 5 חודשים, כדי לגדוע את תהליך כישלונה המהדהד בתיק 4000, ועוד עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-21.11.22 והלאה - כאן.
תיק 1000: חקירת משה אשר וליאת גרבר מרשות המיסים ומאיר בינג מהאוצר - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים