Telecom News - "תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לך לדעת

"תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לך לדעת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> "תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לך לדעת
עדכונים שוטפים לכל המתעניינים בפרטי משפט העשור, שמכונה "תיקי האלפים", ובמרכזו "תיק 4000". הליך משפטי, שבו נאשמים: בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס. ההתפתחויות, המסמכים, ההפתעות, ההחלטות וכל מה שנוגע לתיקים התפורים, שלא היו אמורים להגיע כלל לבית המשפט. אולם, הם שם, כנראה, לכמה שנים עד "פסק דין חלוט". לכן, יש צורך במעקב שוטף ועדכונים שוטפים. כל מה שאתה הקורא מעוניין לדעת.
מאמר זה מעודכן עד 4.5.21. ההמשך נמצא כאן

מאת: אבי וייס, 8.2.21, 07:00אבי וייס

רקע קצר לקוראינו ולינקים למקורות מידע נוספים ומשלימים:

א. 2 כתבות הסדרה המרכזיות האחרונות בסאגת "תיק 4000 התפור" מצויות ב-2 הלינקים כאן, ובהן יש את כל ההתפתחויות, המסמכים וההחלטות, החל מ-1.1.21 ועד אתמול (7.2.21):
  ב. מי שמעוניין בלינקים לכתבות הסדרה הקודמות וקישור למסמכים (אלפי מסמכים, שנחשפו בבלעדיות, עשרות עדים שלא נחקרו - בכוונה, כדי לא לקלקל את תיק 4000 התפור), ימצא אותם בכל פרקי סדרת הכתבות והחשיפות סביב "תיק 4000" (מעל ל-50 כתבות ראשיות מפורטות ומאות כתבות נלוות ומשלימות). זה נמצא כאן בלינקים בנספח ג' של פרק 42 בסדרה, או כאן בלינקים של נספח ב' של פרק 53 סדרה. 

ג. מקורות מידע חיצוניים למסמכים:
1) משרד המשפטים\פרקליטות המדינה: "תיקי האלפים" (כיסוי חלקי בלבד של הנושא. מתעדכן לא באופן סדיר). 
2) אתר פרויקט של תולעת המשפט, מכיל הרבה מסמכים, ממש הרבה, הריכוז הגדול ביותר של מסמכים משפטיים בנוגע ל"תיקי האלפים" באתר אחד. אולם, חלקם מסמכים טכניים חסרי משמעות. כך, שמאוד קשה להתמצא באתר זה למי שלא בקי בהליכים משפטיים.
3) אתר פרטי של "כלכליסט" (תזכורת: אתר של נוני מוזס, אחד הנאשמים ב"תיקי האלפים"), שיש בו המון מסמכים והדלפות שפורסמו ב"כלכליסט" לאורך השנים: כאן וכאן

ד. מעקב שוטף אחרי חדשות שוטפות וחשיפות מ-Telecom News בכל הנושאים כולל "תיקי האלפים", ברשתות החברתיות: MeWe, טלגרם, טוויטר, פייסבוק, בלוגר, הבלוג, WhatsAppפייסבוק (ב"קפה שפירא" עם הרבה סרטונים), LinkedIn.  

ה. חומרים להפצה ע"י הקוראים, למי שמעוניין בתקצירים של "תיק 4000 התפור", תקצירים לקריאה מהירה:
1) 
מצגת קצרה בת 8 שקפים ומאוד קלה להבנה ולהפצה (כולל הדפסתה והפצה בדואר רגיל, או בצורת עלון לשכנים ולמכרים): http://bit.ly/Tik4000FastPowerPoint.
2) דף מקוצר וקל להבנה ולהפצה, אודות השקרים הכי בולטים ב"תיק 4000": http://bit.ly/Takzir20Lies

עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים":

עדכונים 8.2.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הנוקב הבא: "משפט נתניהו: ליאת בן ארי תנסה שוב להשפיע על הבחירות (ושוב לא תצליח).
*********************************************************************************************************
זו הסיבה, שליאת בן ארי ממש רוצה ששלב ההוכחות במשפט נתניהו יתחיל לפני הבחירות: כי היא שוב רוצה להשפיע על הבחירות באמצעות עדותו (השקרית) של העד הראשון אילן ישועה, אחד מתופרי תיק 4000. 
בן ארי רוצה מאוד, שישועה יטנף על נתניהו על דוכן העדים ועבדיה הנרצעים בתשקורת יהפכו זאת לכותרות ראשיות כשירות לפרקליטות לפני הבחירות.
אלא שהאמת הפוכה לגמרי: ישועה היה למעשה סוכן של הפרקליטות והמשטרה, נהנה ממעמד של עד מדינה בפועל תוך שבן ארי מסתירה זאת וחמור מכל, הוא הרי הודה, שהוא סולד מנתניהו ואמר במפורש בעדותו "שנתניהו הורס את המדינה, הורס את המפעל הציוני... אני לא יכול לבוא לכתב להגיד לו לכתוב נגד ראש הממשלה, אבל אם אני מדבר במערכת עם כתבים ואומר תשמע זה נורא מה שהוא עושה, זה הרס המפעל הציוני..."
כלומר, האיש, שתפר את תיק 4000, והבוס הכל יכול של וואלה לשעבר, דירבן את כתבי וואלה למעשה, שמאלנים ממילא, לצאת נגד נתניהו.
ישועה קיבל גם בונוס של 15 מיליון שקל על עסקת יד2 ובסך הכל קיבל 70-80 מיליון שקל בוואלה. איך הוא יכול להיות עד אובייקטיבי שמדבר אמת? הוא לא, הוא זה שצריך לעמוד לדין."

מי זו עו"ד ליאת בן-ארי שווקי? 
התשובה המרתקת והמפורטת - כאן
מה חלקו של אילן ישועה ב"תיקי האלפים"? התשובה המלאה - כאן.

ב. נתניהו פרסם אמש סרטון בו הוא קרא לתומכים לא להגיע לדיון עקב הקורונה: "אני יודע שאתם מתכננים להגיע מחר לביהמ"ש. אני יודע שאתם רוצים לחזק אותי מול התיקים התפורים והשקריים נגדי. אבל אנו בזמן של מוטציה מתפשטת בעולם, גם בארץ, ולכן למען בריאותכם אני מבקש מכם - אל תגיעו מחר". 

פירוט 60 השקרים המרכזיים בכתב האישום בנוגע ל"תיק 4000" - כאןאמיר אוחנה צילום דוברות המשטרה

ג. השר אמיר אוחנה, (בתמונה משמאל, צילום: דוברות משטרת ישראל): "כתב אישום מפוברק ומופרך" - כאן

הכתבה:  "אני מאשים": על היועמ"ש ד"ר מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר!" - כאן.
 
ד. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט קצר: "‏ואוו! ליאת בן ארי מודה, שאין אישורים ״ברורים״ של מנדלבליט לחקירות נתניהו; השופטת מבינה, שהאישור לחקירה בתיק 4000 ניתן הרבה אחרי פתיחת החקירה."

מדוע עו"ד ליאת בן-ארי שווקי מרשה לעצמה לנהל תיק ללא כל אישורי יועמ"ש וללא כל בסיס חוקי? כי היא מעל לכל חוק - כאן

ה. אלי ציפורי העלה כאן פוסט (כותרת בלבד): "פרקליטי אלוביץ׳ תוקפים בחריפות את ליאת בן ארי והפרקליטות: ״בני אצולה שעושים דין לעצמם״.
***********************
״אסור לנו להגיב ל׳בני האצולה׳ האלה שעושים דין לעצמם, מוציאים מה שהם רוצים ואח״כ אנחנו צריכים להיאבק איתם חודשים כדי לקבל מה שאמורים לקבל מלכתחילה״
*******************"*********************
מומלץ לקריאה.

הפרקליטות, מתחילת החקירות של "תיק בזק" ובהמשך ב"תיק 4000" עסקה בהעלמת והסתרת מסמכים, כמפורט בחשיפה - כאן.

ו. החלטה ראשונה של בית המשפט מהיום - כאן. החלטה טובה (על רקע המצב העגום, בו הוגשו בכלל "תיקי האלפים" לבית המשפט).

בעקבות ההחלטות, כתב אלי ציפורי את הפוסט הבא כאן"החלטת שופטי נתניהו: מועד להוכחות - רק אחרי החלטתם בעניין אישורי מנדלבליט; ליאת בן ארי תצטרך להעביר את רשימת החוקרים בקבוצת העדים הראשונה תוך שבוע וגם את כל המסמכים, שבכוונתה להציג בעדותו של אילן ישועה, כמו יתר העדים בחטיבה הראשונה."

כעת, השופטים בבית המשפט המחוזי בי-ם (והציבור) מגלים את מה שכתבתי כבר לפני שנים. לדוגמה: מה שכתבתי בתחילת 2019: "אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת" - כאן

ז. עדכון חשוב מאלי ציפורי פורסם כאן: "שימו לב למועדים הבאים ולכוונת הזדון של ליאת בן ארי: חקירת המשטרה בפרשת בזק רשות ני״ע החלה 8 חודשים *לפני* תחילת החקירה בתיק 4000 - אבל ההחלטה על הגשת כתבי האישום התקבלה כשנה ויותר(!) *אחרי* אותה החלטה בתיק 4000. המשפט בתיק בזק רשות ני״ע לא החל מעשית ואילו המשפט בתיק 4000 כבר מתנהל יותר מ-8 חודשים. 
לבן ארי אצה מאוד הדרך לתפור התיקים לנתניהו ועכשיו רואים איזו עבודה מרושלת היא עשתה בתפירה."

לוח הזמנים המלא של "תיק 4000" וכל מה שיש סביבו - כאן

עדכונים 9.2.21:
א. שופטי בית המשפט המחוזי דחו את בקשת סנגורי נתניהו (כאן) לקבל את מה שמכונה "אישור היועמ"ש" לפתיחה בחקירה בתיק 4000 מיום 14.12.17, ללא ההשחרה. ההחלטה - כאן. ההחלטה הזו שומטת את הטענה של הפרקליטים, שמה שהיה מושחר במסמך הזה ופורסם בערוץ 12 - הוא נכון (צילום המסמך עם ההשחרה - כאן וצילום המסמך עם החשיפה של תוכן ההשחרה של ערוץ 12 - כאן).

ב. שופטי בית המשפט המחוזי דחו את בקשת סנגורי משפחת אלוביץ' לקבל את ההתכתבות של נציג הרשות לניירות ערך (עו"ד שחם שביט) עם השופטת פוזננסקי. ההחלטה - כאן

ג. השופטים בבית המשפט המחוזי החליטו לא להחליט בעניין החיפוש הנוסף שביקשו פרקליטי נתניהו ופרקליטי משפחת אלוביץ' לבצע בטלפון של אילן ישועה (עד התביעה הראשון). הם שלחו את הפרקליטים לקבל הבהרות מבית המשפט העליון... מצ"ב כאן ההחלטה המוזרה ביותר הזו. 

דאברהם בלוך מ"סרוגים" פרסם כאן (כותרת בלבד): "משפט נתניהו | זה פירוט השיחות שעד התביעה מחק.
עד התביעה המרכזי בתיק 4000 מחק שיחות עם גורמים מרכזיים במשפט. אנו מפרסמים לראשונה את פירוט השיחות אותן הסנגורים מנסים לשחזר - ואת התנאי המוזר שהציבה הפרקליטות בכדי לאפשר את ניסיון השחזור." מומלץ לקריאה למתעניינים. 

עדכונים 10.2.21:
א. פרקליטי נתניהו פנו לבית המשפט המחוזי בי-ם בהודעה, שהם מסכימים להצעת בית המשפט לדחות את ההחלטה על מחיקת 300 פריטים מנספח לכתב האישום (פריטים, שעליהם הוא לא נחקר), עד לאחר שמיעת הראיות ולצרף את הטענה הזו ליתר הטענות המקדמיות, שיוחלט לגביהן רק בסיום פרשת שמיעת ראיות התביעה (בעוד כשנה עד שנתיים, אולי...). כלומר: כתב האישום ממשיך כרגע במהלכו, ללא כל שינוי. מסמך הפנייה לבית המשפט - כאן

ב. פרקליטו של נתניהו הגיש בקשה נוספת (שלישית) בעניין עדותו של העיתונאי (לא בדיוק עיתונאי, יותר מודיע משטרתי ש"נשרף"...) בן כספית (ולגבי עוד כמה מסמכים מושחרים). הבקשה היא, שיקויים דיון בנושא בבית המשפט ושבית המשפט יחייב את הפרקליטות לענות, שכן טרם נתקבלה תגובה כוללת ומלאה (ל-2 הפניות הקודמות) מהפרקליטות בעניינים הללו. יצוין, שהפרקליטים לא ציינו בבקשתם, שהם יודעים, ככל הנראה, מה כתוב בחלק המושחר בעדותו של בן כספית, כפי שפרסמתי כבר שזה ידוע, ואנו (אלי ציפורי ואנוכי, חושף המידע), נחשוף הכל בבוא העת, ובינתיים ניתן לפרקליטות לחשוב איזה שקר חדש להמציא לבית המשפט, בנושא זה. הפנייה של הפרקליט לבית המשפט - כאן

ג. פרקליטו של נתניהו הגיש בקשה (בפעם השלישית) לבית המשפט, בנוגע להיעדר אישורי יועמ"ש לפתיחה בחקירה כנגד נתניהו. הפעם ההתמקדות היא ב"תיק 1000" ובבלבול של ההודעות של הפרקליטות (בלבול אדיר בתאריכים, שלא לומר פיברוק וזיופי תאריכים, שהשתנו מהודעה להודעה של הפרקליטות והיועמ"ש לבית המשפט). מדובר בסתירות מהותיות בתאריכים, סתירות אותן חשפתי לפני כחודש, ביחד עם אלי ציפורי [כאן בעדכונים הבאים: ב-6.1.21 סעיפים ג', ו-ח', ב-10.1.21 סעיפים ב', ד' ו-ה' וב-13.1.21 סעיף ב' ו-ג']. לאור הסתירות בתאריכים של הודעות הפרקליטות בפני בית המשפט (מתי היועמ"ש נתן אישור לחקירה), מבקש פרקליטו של נתניהו, שבית המשפט יורה לפרקליטות להציג בפני בית המשפט את כל המסמכים בתאריכים, שנטען ע"י הפרקליטות, שהיו אישורים, ושהמסמכים הללו יהיו ללא השחרות, כדי שבית המשפט יווכח בעצמו, שלא היו כל אישורים של היועמ"ש לפני פתיחת החקירה ב"תיק 1000". לכן, זה (אם בית המשפט יווכח שלא היה אישורי יועמ"ש בתאריכים הללו) מחזק את טענת פרקליטי נתניהו, שיש לבטל את התיק הזה - "תיק 1000". הפניה של הפרקליט לבית המשפט - כאן.

עדכונים 11.2.21:
א. פורסם פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים ב-8.2.21. המסמך מתחיל בהחלטות, שכבר פורסמו, והמשכו בתמלול הקלטת הדיון, לאחר שעבר אישור של השופטים. בניגוד לפרסומים בכמה כלי תקשורת, על פי הפרוטוקול הזה, אב בית הדין כב' השופטת פרידמן-פלדמן לא קראה לנתניהו בשם "נאשם מס' 1" אלא "מר נתניהו"... אגב, עולה מהפרוטוקול, שמי ש"בישל ותפר" את תיק 4000 הייתה עו"ד יהודית תירוש, כמובן שיחד עם רשות ניירות הערך ואח"כ להב 433, כל השאר מעליה, נגררו בהתלהבות לכיוון הזה ולכן "לא ספרו ממטר" את היועמ"ש (שבאותה עת "היה אחוז בגרונו", כדבריו, שעלו מהקלטה, שפורסמה מאפי נוה, אחוז ע"י עו"ד שי ניצן ועו"ד דינה זילבר). לכן, כל מה שנטען בפני בית המשפט כ"אישורי היועמ"ש" לחקירת נתניהו, זה אוסף של שקרים, כדי לחפות על כך, שאין אישורים, ואפילו השופטים החלו להבין את הנקודה הזו, במהלך הדיון מאוד חריף, שהתנהל באולם בית המשפט. הפרוטוקול המלא - כאן

מתי "תיק בזק" הפך ל"תיק 4000" ולמה? את זה חשפתי בהרחבה עם עשרות מסמכים מקוריים ועדים לא מעטים ומאוד חשובים, שלא נחקרו (בכוונה) בכתבות רבות, ובכללן 2 כתבות מובילות, שהוקדשו והתמקדו במיוחד בנושא זה: ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בעקבות פרסום הפרוטוקול המוזכר בסעיף הקודם: "שחור על גבי לבן, מתוך פרוטוקול הדיון: השופטת רבקה פרידמן פלדמן אומרת במפורש, שלפי הפרוטוקולים, שהועברו אליה, האישור לתיק 4000 ניתן *הרבה אחרי* תחילת החקירות. בן ארי מודה בפני השופטת, שהאישורים היו יכולים ״להיכתב אחרת עם שורות תחתונות ברורות יותר״.
כלומר, אין אישור לחקירה נגד נתניהו בתיק 4000."

עדכונים 12.2.21:
א. אלי ציפורי מוסיף כאן את הפוסט הבא: "מדהים! מנדלבליט אישר באחד האישורים לתיק 4000 גביית גרסאות בלבד. מה עשו החוקרים (במצוותה של בן ארי)? פלשו לתיבת מייל הקשורה לנתניהו ותפסו שם הודעות ווטסאפ. עוד הוכחה שבן ארי ושי ניצן לא ״ספרו״ את מנדלבליט ועשו ככל העולה על רוחם כדי להפליל את נתניהו."

ב. אלי ציפורי (בהמשך לפרסום הפרוטוקול של הדיון בבית המשפט מאמש) העלה כאן פוסט בזו הלשון: "רמיסת הזכויות של ליאת בן ארי: מפרוטוקול הדיון עולה כי בן ארי סבורה שאין לפרקליטי נתניהו את הזכות לברר בשלב זה את עניין אישורי מנדלבליט(!). פרקליטי נתניהו רומזים שמנדלבליט יצטרך לבוא לבית המשפט בעניין הזה (וזו אכן אפשרות לאור המזכר שהגיש לבית המשפט על האישורים)." 

גאלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הבא (כותרת בלבד): "התכנית המלאה של בלי חשבון:
******************************************************************************
חיים רמון מטיל פצצה: "שי ניצן חשש ללכת למנדלבליט ולבקש אישור לחקירת נתניהו לכן יצא לדוג ראיות בניגוד לחוק יסוד ורק אחר כך להביא אותן למנדלבליט. המשפט לא יבוטל אבל נציבות שירות המדינה צריכה להעמיד את כל המעורבים בנושא האישורים לדין משמעתי".
***********************
עו"ד ציון אמיר על החלטת השופטים הצפויה: "עברו כבר כמה ימים ואין החלטה כך שהמשמעות היא שזה לא טכני. השופטים מתייחסים ברצינות לנושא האישורים – להערכתי תהיה ביקורת על הפרקליטות והשאלה רק היא מידת חומרתה"; "המכתב של בן ארי לבעז בן צור היה מיותר"." מומלץ לקרא את הפוסט במלואו ולהאזין לתכנית המלאה ששודרה ברדיו "גלי ישראל"

עדכונים 13.2.21
א. אלי ציפורי ממשיך כאן בפוסט קצר בזו הלשון: "גרסת ״אין לי מושג״ של ליאת בן ארי בדיון במשפט נתניהו: השופט תופס אותה בשקר לגבי הפרוטוקולים של האישורים כביכול (לא עשרות כפי שהיא טענה אלא 8 בלבד) ובן ארי מיתממת ואומרת שהיא ״לא מצליחה להבין את השאלה״. שוב אין פתאום לעבריינית שמץ של מושג (בכל פעם שתופסים אותה בשקר)."

ב. מוסיף כאן אלי ציפורי פוסט קצר: "השקרים של ליאת בן ארי בדיון במשפט נתניהו: השופט מנסה לאמר לה שוב ושוב שהמזכר שהכין מנדלבליט לאחר שרענן את זכרונו לא מוביל כנראה לתיעוד של האישורים ובן ארי פשוט לא מצליחה להשיב לעניין וחוזרת על המנטרה שהוא ליווה את כל החקירות (עוד ישראבלוף)."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בזו הלשון: "ליאת בן ארי החובבנית: בדיון במשפט נתניהו היא טעתה לחשוב שארי הרו שייך לתיק 1000 אבל פרקליטי נתניהו אמרו לה שהוא קשור לתיק 2000. עוד דוגמא לתובעת הראשית בתיקי האלפים שלא שולטת בכלל בפרטים.
אגב, בכל הנוגע לתיק 4000 היא מעבירה די מהר את השרביט ליהודית תירוש, עוד עדות לחובבנות שלה. לעומת זאת, לספארי בדרום אפריקה ולתדרוכים לשופרות שלו יש לה הרבה מאוד זמן."

ד. מוסיף כאן אלי ציפורי: "שי ניצן משקר: פעולות חקירה ובדיקה בתיק 1000 נגד נתניהו (ללא אישור מנדלבליט) בוצעו כאשר מנדלבליט אמר שהמניאק (שי ניצן) מחזיק אותו בגרון.
***************************************************
קצת סדר סדר בשקרים של הפרקליטות ושי ניצן:
1. לפי הודעות הפרקליטות לבית המשפט פעולות חקירה ראשונות בתיק 1000 בוצעו כבר במארס 2016 ובמהלך בחודשים לאחר מכן, בין היתר עדות בן כספית באפריל 2016.
2. לחקירות האלה לא ניתן אישור של מנדלבליט בתירוץ שמדובר ב״בדיקות ראשוניות״ אלא רק הסכמה שבדיעבד.
3. לכל אורך החודשים הללו מנדלבליט הודה שהוא מוחזק בגרון ע״י שי ניצן ״המניאק״.
4. שי ניצן אמר בעקבות ההקלטות שהחלטות המשמעותיות לגבי נתניהו היו שנתיים-שלוש אחרי.
5. כמובן ששי ניצן משקר: הוא הורה על בדיקות וחקירות נגד נתניהו ללא אישורו המפורש של היועמ״ש כשמנדלבליט מרגיש שהוא מוחזק בגרונו.
6. המסקנה, כפי שאמר חיים רמון: שי ניצן וליאת בן ארי יצאו למסע דיג נגד נתניהו בלי אישורו של מנדלבליט ונגד חוק יסוד, במטרה להפליל את נתניהו בכל מחיר."

עדכונים 14.2.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט המשך ליום הקודם (ולפרוטוקול של הדיון בבית המשפט) בזו הלשון: "ליאת בן ארי ושות׳ מתייחסים בזלזול לאישור מנדלבליט לחקירות נתניהו: ״מדובר בצטלה״.
******************************************************
שחור על גבי לבן, מתוך פרוטוקול הדיון: יהודית תירוש, נושאת כליה של ליאת בן ארי, מודה שאין ״צטלה״ של מנדלבליט (הכוונה לאישור לחקירה - שימו לב לנימת הזלזול שלה בעניין), מודה גם שהתיעוד חסר ואילו השופט אומר לה במפורש שהתיעוד הקיים לא משקף בהכרח את ההסכמה שניתנה. שערורייה רבתי!"

ב. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט: ‏"פתאום הפרקליטות (במיוחד ליאת בן ארי) לוקחת את הזמן: דוחה את הקראת כתב האישום לעד המדינה ארי הרו בקרוב ל-5 חודשים ״עד לתום מילוי כל התחייבויותיו של הנאשם״. 
כלומר, הפרקליטות מחזיקה את הרו בגרון עד שלא ייתן את העדות ״המתאימה״ מבחינתם בתיקי 1000 ו-2000 נגד נתניהו, למרות שאין כל סיבה לדחות את הדיון במשפטו הנוגע לחברה בבעלותו, עניין שכלל לא קשור לנתניהו."

ג. פורסם כאן ע"י אברהם בלוך מ"סרוגים" (כותרת בלבד): "הפרקליטות: אין לנו חומרי חקירה נוספים בתיק 1000.
הפרקליטות טוענת כי העבירה את כל חומרי החקירה הקשורים לתיק 1000 לידי סנגורי נתניהו. קלסר נוסף הועבר לידי השופטים. לטענת הפרקליטות, אם יש חומר נוסף הוא לא קיים בידה."

עדכונים 15.2.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן בעזרתי את הפוסט הבא (בעקבות הפרסום של "סרוגים" מאמש): "הפרקליטות שוב משקרת לבית המשפט: בוודאי שיש עוד חומרים בתיק 1000 - אנו למדים זאת מעדות בן כספית, גם מהחומר הגלוי וגם מהחומר המושחר (שידוע לנו), שנעשו פעולות חקירה בטענות, שהעלה כספית, שנמסרו בחקירה, שבוצעה ב-11.4.16, (כאשר אישורי יועמ"ש כטענת הפרקליטות יש רק מ-25.12.16). היכן פעולות הבדיקה והחקירה הללו, שנובעות מעדותו של כספית? התשובה האפשרית כרגע: זה מוסתר היטב (כנראה, במה שהם קוראים "תיק 1000 הישן", ו/או במסגרת חומר המוסתר ב"תעודות חיסיון").
תודה לאבי וייס."

ב. אלי ציפורי צייץ כאן לגבי עו"ד דינה זילבר, (בתמונה משמאל): "מביך: דינה זעו"ד דינה זילברילבר רק פרשה עם פנסיה תקציבית של 40-50 אלף שקל בחודש בגיל 50 (חבילה של כ-15-20 מיליון שקל) וכבר מקבלת תכנית שבועית בגלי צה״ל. כאילו אין מספיק שופרות של הפרקליטות ושל החונטה המשפטית בתשקורת..."

מאמר פרידה, שכתבתי עם פרישתה של עו"ד דינה זילבר מלשכת היועמ"ש, מה שפורסם בפוסט נוקב (כותרת בלבד): "עו"ד דינה זילבר: שלום ולא להתראות. מה עם הכפילה שלה במש' התקשורת?".

ג. פרקליטי נתניהו עלו על השקרים של עו"ד ליאת בן ארי בעניין מועדי החקירות בתיק 1000 (הסתירות, שנחשפו על ידי לפני כחודש מפורטות כאן: https://bit.ly/3s7eVdp) ולכן הגישו כעת בקשה חדשה לבית המשפט המחוזי בי-ם, לאפשר לתת להם יכולת תגובה לפני שהפרקליטות מעבירה את כל החומרים לבית המשפט, כדי "לסנדל" את הפרקליטות בנושא זה. מדובר להערכתי במהלך משפטי מאוד חשוב. הפנייה נמצאת כאן

ד. הפרקליטות, בתגובה לתמיהות של בית המשפט, מגישים הצהרה (הנראית על פניה כוזבת) נוספת, שהם העבירו כבר את כל החומרים לסנגורים. אני מדווח כאן בגלוי ובלי מורא: יש עוד ארגזים של חומרים, שמוחבאים אצלם... בבוא העת אחשוף מה יש בהם ולמה הם מוסתרים... המסמך של הפרקליטות, שהוגש היום לבית המשפט - כאן

ה. פרקליטי נתניהו ומשפחת אלוביץ' הגישו בקשה לדיון נוסף, בבית המשפט, לפני הגשת המוצגים של אילן ישועה (לפני עדותו) ולא לשלוח להם את כל המוצגים, כפי קבע בית המשפט, אלא לכל היותר לשלוח רק רשימה של המוצגים (ולא את המוצגים עצמם). זאת, כי כבר הוגשה על ידם בקשה לפסול חלק מהראיות הללו. הפנייה החדשה מהיום של פרקליטי הנאשמים לבית המשפט - כאן.

ניתוח למה מזמן היה צריך לסגור את "תיק 4000" המפוברק וההזוי - יש כאן בכתבה: "סערה בתיק 4000: "ראיית הזהב" שפורסמה צריכה להוביל לביטול התיק!"

ו. הפרקליטות - המאשימה, ממשיכה לשפוך שקרים ובקצב מוגבר לבית המשפט בתקווה, ש"תיק 1000" לא יתהפך למאשימה על ראשה. תגובת הפרקליטות לבקשות קודמות של פרקליטי נתניהו בעניין "תיק 1000" קיבלה מענה כעת בתגובת המאשימה לבית המשפט, תגובה מתפתלת המנסה להבהיר מה ההבדלים בין "תיק 1000" הישן ל"תיק 1000" החדש ונטען, שארי הרו כן נחקר בתיק 1000 הישן, לא ברור על מה (הסוד טמון בחקירתו של בן כספית....). עדיין הפרקליטות מסתירה די הרבה, למרות שכאן היא כבר מודה בחצי פה, בבלגן ששרר אז בתהליכי החקירה ב"תיק 1000". תגובת הפרקליטות בעניין זה - כאן

ז. אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב, בעקבות תגובת הפרקליטות בעניין אישורי היועמ"ש ב"תיק 1000", בזו הלשון: "ליאת בן ארי מודה: ״הסכמת מנדלבליט לחקירות הסמויות נגד נתניהו ניתנה *״לעיתים, על פי העניין״*
***************************************************************************
הפרקליטות ממשיכה לחרטט במילים את הציבור: בתשובתה היום לפרקליטי נתניהו על אישורי מנדלבליט היא ממשיכה בקמפיין שהיועץ אישר כל שלב מהותי, אבל הניסוח שלה לא מותיר ספק - זה לא ממש היה כך
על ה״בדיקות הסמויות״ שקדמו לתיק 1000 כותבת בן ארי כי הסכמת היועץ ניתנה ״לעיתים, על פי העניין״. כלומר, בן ארי ושי ניצן מודים: לא ספרנו אותו בחקירה כה רגישה. דגנו ראיות ורק אחר כך באנו אליו. מדהים!"

ח. הפרקליטות מגיבה לטענות הפרקליטים של נתניהו בעניין בקשת פסילת ראיות (בקשתם ל"פסילת ראיות" נמצאת כאן), עקב כך, שהראיות הללו נתפסו (לטענת הפרקליטים), באופן לא חוקי וללא הצווים המתאימים ושהחוקרים הטעו את השופטים בצווי חיפוש, שהוצאו מאוחר יותר (כש"תיק בזק" הפך ל"תיק 4000" בתחילת 2018), כדי כביכול "להלבין" את המעשים הלא חוקיים, שנעשו קודם לכן. הפרקליטות מחזקת כאן בתגובתה את התזה (השקרית, כך אני טוען, ולא רק אני), שחקירת "תיק 4000" היא המשך ישיר ל"תיק בזק" ונובעת מתוכו וזו רק התפתחות טבעית של אותה חקירה ולכן הצווים, שהוצאו ב"תיק בזק", תקפים גם ל"תיק 4000". 
ליתר ביטחון, הפרקליטות טוענת, שגם אם נפלו אי אילו פגמים קלים בנושא הצווים, אין, בכל מקרה, לפסול את הראיות, שהושגו ב"תיק 4000", עקב כך, לרבות בנוגע לצווים הנוגעים לעדותו של אילן ישועה. 

לסיכום: נטען בתגובת הפרקליטות, ש"אין כל שחר לטענות ההגנה בבקשותיהם. החיפושים נעשו כדין, וחומרי החקירה נתפסו בהתאם לצווים שיפוטיים". התגובה של הפרקליטות לעניין הבקשה לפסילת ראיות - כאן.

מה ההבדלים בין התיקים: "תיק בזק" ו"תיק 4000"? זה מוסבר בהרחבה בכתבות הסדרה ופורסם, למשל, בהרחבה באחת הכתבות המובילות בנושא זה תחת הכותרת: "תיק 4000: מתי, מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר?"

הרחבה נוספת של הנושא הזה, מלווה בחשיפת מסמכים חדשים רבים ועדים נוספים (שבכוונה לא נחקרו), נמצאת ב-2 כתבות חשיפה ענקיות: כאן וכאן. מדובר בחשיפת מהלכי "תפירת התיקים" בהיקף מזעזע. 

ט. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בסיוע שלי בזו הלשון: "ליאת בן ארי ממציאה שקר חדש: תיק 4000 הוא המשכו של תיק בזק ולכן אין צורך בהוצאת צווי חיפוש חדשים (למרות שמדובר בשני תיקים שונים לחלוטין).
****************************************************************************
הפרקליטות הגיבה היום לטענות הפרקליטים של נתניהו בעניין בקשת פסילת ראיות, עקב כך שהראיות הללו נתפסו (לטענת הפרקליטים) באופן לא חוקי וללא הצווים המתאימים ושהחוקרים הטעו את השופטים בצווי חיפוש, שהוצאו מאוחר יותר (כש"תיק בזק" הפך ל"תיק 4000" בתחילת 2018). 
הפרקליטות מחזקת כאן בתגובתה את התזה (השקרית) שחקירת "תיק 4000" היא המשך ישיר ל"תיק בזק" ונובעת מתוכו וזו רק התפתחות טבעית של אותה חקירה. ולכן צווים שהוצאו ב"תיק בזק" תקפים גם ל"תיק 4000". 
ליתר ביטחון, הפרקליטות טוענת שגם אם נפלו אי אילו פגמים קלים בנושא הצווים, אין, בכל מקרה, לפסול את הראיות שהושגו ב"תיק 4000" עקב כך, לרבות לא בנוגע לצווים הנוגעים לעדותו של אילן ישועה
לסיכום: נטען בתגובת הפרקליטות, ש"אין כל שחר לטענות ההגנה בבקשותיהם. החיפושים נעשו כדין, וחומרי החקירה נתפסו בהתאם לצווים שיפוטיים".
תודה לאבי וייס."

י. "עד המדינה" שלמה פילבר ממשיך לצייץ (כאן) כדי להשגיש שכל החלטותיו היו עניניות ולא בגלל איזה רצון פלילי (שנבע מנתניהו) לסייע לאלוביץ' ושחרר 2 אמירות: האחת כאן בעניין פקידי האוצר האוצר, והשנייה כאן בעניין התאגיד.

עדכונים 16.2.21:
א. בציוץ כאן נכתב: "ביהמ״ש העליון (אלרון) דחה את בקשת סנגוריהם של בני הזוג אלוביץ' בעניין אופן בדיקת הטלפון של אילן ישועה על ידי מומחה מטעם ההגנה.
אלרון קובע מפורשות שמומחה ההגנה *אינו רשאי* להעתיק את תוכן הטלפון כדי לבצע בדיקות באתר אחר, אלא יש לבצע אך הבדיקה במתקן ובפיקוח רשויות החקירה."
ההחלטה של השופט בבית המשפט העליון - כאן

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר, בהתייחס לאחד ציוצים של שלמה פילבר (כאן) בזו הלשון: "הרמזים של שלמה פילבר: דינה זילבר - פקידה שדאגה לעצמה לסידור עבודה בגלי צה״ל; וגם: אמיר לוי, עד תביעה נגד נתניהו בתיק 4000 ולשעבר ראש אגף התקציבים, דאג לעצמו והפך מנכ״ל בחברת הסיבים האופטיים.
פילבר שוב מרסק את התיק ואומר: אני פעלתי עניינית ומקצועית, הפקידים האחרים דאגו לעצמם.
תודה לאבי וייס."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן: "סניגורו של נתניהו, עו״ד עמית חדד, בתשובה לתגובת הפרקליטות בעניין מתן אישור יועמ״ש לפתיחה בחקירה בתיק 1000: ‏״לראשונה, הפרקליטות מודה שהתאריכים שמסרה לבית המשפט, בהם אישר היועמ״ש פתיחה בחקירה בתיק 1000- אינם נכונים.
‏״עתה ברור ללא כל ספק– ׳תיק 1000׳ נפתח ונחקר בלי הסכמת מנדלבליט״. 

בעבר, פרסמתי (כאן, בעדכון ב-13.1.21) את הכאוס בתאריכים של "אישורי היועמ"ש" (שאינם) בתיקי 1000 ו-2000 - כאן

התגובה של עו"ד חדד, הפרקליט של נתניהו לבית המשפט - כאן.

ד. אלי ציפורי בסיוע שלי פרסם כאן פוסטאודליה כרמון ובן כספית נוקב וארוך המומלץ לקריאה (כאן מובאת כותרת בלבד): **** חשיפה *****
ניתוח חומרי החקירה מצביע: לא רק ששי ניצן וליאת בן ארי ביצעו פעולות חקירה בתיק 1000 ללא הסכמת מנדלבליט - הם עשו זאת בניגוד להוראתו.
********************
ואיך קשורים לכל זה אודליה כרמון, ארי הרו, בן כספית, גידי וייץ (אחד מהתופרים של תיק 4000) ואילנה דיין."

מאמר מלא ומקביל לפרסום של אלי ציפורי, עם כל המסמכים והלינקים, פורסם על ידי תחת הכותרת: "חשיפת השקרים של הפרקליטות והיועמ"ש בנוגע לתיק 1000 שיש לבטלו מידית!".

עדכונים 17.2.21:
א. דווח ע"י אבישי גרינצייג: "בית המשפט המחוזי דחה את בקשת סנגורו של נתניהו, עמית חדד, לקבל את העדות המלאה ואת החומרים המודיעיניים, שהעביר בן כספית" ההחלטה - כאן

ב. פורסם כאן ע"י מתן וסרמן ב"מעריב" (כותרת בלבד): "בג"ץ הורה לעכב את החדירה לטלפונים הניידים של יועצי נתניהו.
בעקבות העתירה לדיון נוסף בהרכב מורחב, הורה בית המשפט למשטרה שלא לחדור לטלפונים של יונתן אוריך, עופר גולן, יוסי שלום וישראל איינהורן, החשודים בהטרדת עד המדינה בתיק 4000, שלמה פילבר."

ג. אבישי גרינצייג מ"גלובס" פרסם כאן (כותרת בלבד): "כך כמעט וחשפו השופטים בתיק 4000 ראיות, עוד לפני שנפתח הליך ההוכחות.
שופטי המחוזי בירושלים המנהלים את משפטו של רה"מ, ביקשו מהתביעה להעלות את כל הראיות שיוצגו לאילן ישועה למערכת נט-המשפט • משמעות הדבר הייתה עלולה להיות חשיפת ראיות עוד לפני שלב ההוכחות, משום שלעיתונאים יש גישה למערכת."

עדכונים 18.2.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן (או כאן, בגרסה להדפסה) את הפוסט הבא: "10 דברים שהפרקליטות, רביב דרוקר ועוד מנסים להסתיר על  תופר התיקים אילן ישועה:
*****************************
1. שהוא קיבל 70-80 מיליון שקל בעלויות שכר בוואלה.
2. שהוא קיבל בונוס של 15 מיליון שקל על עסקת יד2 (שכלולה בכתב האישום) ודחף אותה בכל הכוח במשרד התקשורת.
3. שהוא איש כוחני ששלט בוואלה ביד רמה.
4. שהוא איש שמאל די קיצוני.
5. שהוא פעל והפעיל את וואלה נגד נתניהו כיוון שחשב שנתניהו ״הורס את המפעל הציוני״.
6. שהוא ניהל שיחות גידופים על נתניהו עם עובדיו בוואלה.
7. לאילן ישועה יש הסכם כלשהו עם הפרקליטות, הסכם שמסתירים אותו מהציבור, הסכם שהפך אותו לעד מדינה בפועל.
8. שעל פי מסמך משטרתי ולפי דבריה של אילנה דיין לניר חפץ לכאורה - אילן ישועה שימש מקור ומדליף לתוכנית ״המקור״ של רביב דרוקר וברוך קרא בזמנו (ראו במסמך המצורף).
9. שמטריית ההגנה שמספקים לו רביב דרוקר ואביעד דליפמן באמצעות השטות הזו של שינוי הוויקיפדיה הזו היא ניגוד עניינים עיתונאי מובנה וחמור. הם מעניקים סיקור אוהד ותומך.
10. שאילן ישועה מחק שיחות מסויימות מהטלפון שלו. היתה לו סיבה לכך - הוא הרי המנוע המרכזי מאחורי תפירת תיק 4000."

ניתוח שלי של שקרי אילן ישועה במאמר: "איך "כתבות מפנקות" הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד?
הכתבה כאן - למי שמעוניין לשמור או להדפיס אותה. 

ב. פרקליטי הנאשמים הגישו בקשה נוספת לבית המשפט המחוזי בי-ם בעניין פסילת ראיות, שנתפסו עקב צווים לא חוקיים או ללא צווים. הפרקליטים חושפים בפניה זו בהרחבה את שקרי הפרקליטות, שמשנה את גרסאותיה מתשובה לתשובה לבית המשפט. פשוט מדהים ומזעזע. המסמך של פרקליטי נתניהו (בהסכמת פרקליטי משפחת אלוביץ') מצ"ב - כאן.

ג. אברהם בלוך מ"סרוגים" פרסם כאן (כותרת בלבד): "סנגורי נתניהו לשופטים: להעביר מסר לפרקליטות - יש דין ויש דיין.
סנגורי נתניהו תוקפים את הפרקליטות ואומרים כי "תפיסת הכוח המופרז" שלה "מסוכנת ומעוררת אימה", וביקשו לפסול את הראיות בכדי להעביר מסר לפיו יש השלכות לרמיסת זכויות נאשמים."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט, בעקבות פניית עורכי הדין לבית המשפט: "פרקליטי נתניהו עונים לליאת בן ארי בנוגע לתיק 4000: "על פי עמדתה – כוחה בלתי מוגבל. התפיסה הזו היא מסוכנת ומעוררת אימה".
***************************************************************************
תזכורת: כתבתי פה במשותף עם אבי וייס שהפרקליטות, בראשותה של ליאת בן ארי, מנסה להסתיר את הפאשלות שלה בתיק 4000 בנימוק השקרי שתיק 4000 הוא המשכו של תיק בזק רשות ני"ע – ולא היא: מדובר בשני תיקים נפרדים שנתניהו כלל לא מעורב בתיק בזק רשות ני"ע. אבל מה אומרת בן ארי? שצווי החיפוש בתיק בזק רלוונטיים גם בתיק 4000 והם היו מעין צ'ק פתוח לשיטתה. 
בכל מקרה, בן ארי הודתה שצווי החיפוש בתיק בזק לא כללו את החשדות בתיק 4000 (ובראשה עבירת השוחד) למרות שהורחבו לחקירה נגד נתניהו. עוד שערורייה ומחדל של עבריינית הבנייה.
היום עונים פרקליטי נתניהו לטענה הזו בשפה מאוד מאוד תקיפה: "על פי עמדת המאשימה (הפרקליטות) כוחה של הרשות בלתי מוגבל. קיבלה צו חיפוש – תעשה בו מה שתחפוץ ותתעלם לחלוטין מגדריו... תפיסת כוח בלתי מוגבל העוברת כחוט השני של המאשימה (הפרקליטות וליאת בן ארי) – נטולת בסיס. היא אינה מתאימה לשיטת המשפט בישראל. תפיסת הכוח המופרז של הרשות החוקרת היא מסוכנת ואף *מעוררת אימה".
בהמשך סוקרים פרקליטי נתניהו את הגרסאות השונות בכל הנוגע לפעולות החיפוש של ליאת בן ארי (דבר שהזכרנו פה בעבר) תופעה שחוזרת על עצמה שוב ושוב לאורך כל תיקי נתניהו: בן ארי משנה גרסאות לגבי תאריכים, אירועים ועוד.
לסיכום הבקשה מבקשים פרקליטי נתניהו לפסול את כל הראיות שניתנו באמצעות צווי החיפוש שלמעשה הורחבו שלא כדין."

עדכונים 19.2.21:
א. ריאיון נוקב ב"רדיו גלי ישראל", חשיפת מסכת השקרים, שלא מספרים לכם על "תיק 1000 הישן", ריאיון, שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן בלינק מדקה 1:19:49. 

ב. ריאיון נוקב ביותר ב"רדיו סול - Radio Sol", חשיפת מסכת השקרים, שמסתירים ממכם אודות "תיק 1000 הישן", ריאיון, שנערך עם אבי וייס ע"י המגישים יובל ענתבי ונהוראי זר, כאן בלינק מדקה 21:38. http://bit.ly/RadioSolAviW
פרטים נוספים וכל המסמכים שנחשפו יש כאן למתעניינים בפרטים: https://bit.ly/Tik1000.

ג. פורסם כאן ב"קול חי" (כותרת בלבד): "בג"ץ לראה"מ: דורשים תשובה על התנגדותך להסדר ניגוד העניינים.
בתום הדיון בעתירת "התנועה לאיכות השלטון" נגד ראה"מ, הוציא בג"ץ צו על תנאי המורה לראה"מ לנמק מדוע הוא מתנגד להסדר ניגוד העניינים המורחב שכפה עליו היועמ"ש. בנוסף הורה בג"ץ לראה"מ והיועמ"ש להשיב מדוע מתעכבים מינויים בשירות הציבורי, למרות תקופת הבחירות."

עדכונים 20.2.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "כך שיקר מנדלבליט לבית המשפט בנוגע לאישורי החקירה כביכול בתיק 4000 וכך עשו ליאת בן ארי ושי ניצן ככל העולה על הרוחם במנדט שניתן לחקור רק את פילבר - כדי להרחיב אותו לחקירות נוספות הנוגעות לנתניהו בניגוד לחוק יסוד.
**********
הבלופים של "אישורי" מנדלבליט (מתוך סידרה על כל הבלופים):
בלוף מושחר מספר 3, 4, 5.
התאריך: 2.10.2017.
התיק: 4000.
האירוע: במזכר שהגיש לבית המשפט טען מנדלבליט כי אישר ב-2.10.2017 לבדוק טענות לפיהן המניע לכך שבוצעו פעולות במשרד התקשורת  לטובת חברת בזק (כפי שאלה עלו בתיק בזק) קשור ליחסי נתניהו ואלוביץ'.
מה היה: על-פי החומר שנשלח לפרקליטי נתניהו ב-25.9.2017 גובשה חוות דעת בפרקליטות מיסוי וכלכלה (ליאת בן ארי) בעניינים הקשורים למה שהפך לימים תיק 4000. ממה שעולה מהמסמכים המושחרים, חוות דעת זו נשלחה לפרקליט המדינה שי ניצן. זה פנה למנדלבליט, ובהסתמך על חוות דעת זו הציע להתמקד במקטע צר מאוד – חקירת פילבר עצמו בנושא מניעיו להיטיב לכאורה עם בזק. ולאחר מכן הציע מנדלבליט לפעול על פי המתווה שהציע פרקליט המדינה שהיה חקירת פילבר עצמו בלבד – זאת על פי יסוד חוות הדעת של בן ארי.
מה המשמעות: קיים פער תהומי, כפי שמגדירים אותו פרקליטי נתניהו (כלומר, שקר) בין הנטען במזכר של מנדלבליט – לבין האישורים לחקירת פילבר עצמו.
מה קרה: פילבר אכן נחקר ב-23-24.10.2017 ובכלל זה נשאל על מועמדים לעריכת אתר וואלה, על האפשרות שנתניהו דיבר איתו על אתר וואלה, ואם "קיבלת רושם או שאולי אפילו הוסבר לך שצריך מה שבזק מבקשים צריך לנסות לעשות" (תשובתו היתה: "אף פעם לא, אף פעם לא היתה לי שיחה בעניין הזה עם ראש הממשלה").
במקביל לחקירת פילבר ותוך הפרה בוטה של אישור היועץ, שהוגבל רק לחקירת פילבר, נחקרו באותה שעה ממש גם אלי קמיר ואור אלוביץ' ובחדר סמוך נחקר גם שאול אלוביץ' – כולם נחקרו על נושאים בליבת הנושאים בתיק 4000 – למרות שלא היה כל אישור לכך ממנדלבליט. החקירות הבלתי מאושרות כללו צווי חיפוש שונים.
המשמעות: שוב ליאת בן ארי ושי ניצן, בדיוק כמו בתיק 1000, הרחיבו את המנדט שניתן להם ועשו בו ככל העולה על רוחם בניגוד לחוק יסוד.
השופטים, אגב, שמו לב לכך ואמרו לבן ארי במפורש בדיון כי באישורים המושחרים שהועברו אין שום אישור לחקירת נתניהו."

הערה חשובה: שלמה פילבר נחקר ב"תיק בזק" בחשדות על מעשיו והחלטותיו במחצית השנייה של 2016 עד מחצית הראשונה של 2017 (עד שנעצר). בכל התקופה הזו, שר התקשורת לענייני בזק היה צחי הנגבי (ומפברואר 2017 הוא - צחי הנגבי, היה שר תקשורת מלא). לא ביבי נתניהו. אז למה צריך לחקור את פילבר על נתניהו כשהוא לא שר התקשורת? הרי השר, שנותן לו הוראות בתקופה זו, שהוא נחקר עליה בתיק בזק, זה צחי הנגבי? כלומר: המשטרה בליווי הפרקליטות חקרו את פילבר על תקופה, שלא נכללה בכלל ב"תיק בזק": שנת 2015 עד מחצית 2016, בה נתניהו הפסיק לטפל בבזק בגלל החלטת היועמ"ש. כלומר: החקירה הזו בכלל לא הייתה שייכת לתיק בזק, אלא לתיק 4000 ודרשה אישור ספציפי מהיועמ"ש לחקור כנגד נתניהו. כי תיק בזק זה צחי הנגבי, לא בנימין נתניהו.

לו"ז מלא של "תיק בזק" ו"תיק 4000" - כאן

עדכונים 21.2.21:
אפורסם כאן הפרוטוקול של הדיון בבג"ץ בנושא הסדר ניגודי העניינים של נתניהו. מדובר בדיון הזוי ביותר ומנותק מכל מציאות בבג"ץ, בעניין ניגוד העניינים לא רק של נתניהו, אלא גם של השר אוחנה. זה מה שמעסיק את השופטים בבג"ץ, כבר כמה דיונים, שטרם הסתיימו (גם הדיון הזה טרם הסתיים ויהיה לו דיון המשך). פשוט לא ייאמן, לאן היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט (בעקבות עו"ד דינה זילבר ויד ימינה לניסוח המסמכים ההזויים הללו: עו"ד דנה נויפלד), גרר את שופטי הבג"ץ וסוללת עורכי הדין העוסקים בנושא, כולל העותרים הרבים כנגד נתניהו מכת "רק לא ביבי". 

איך נבנה הסדר ניגוד העניינים ההזוי הזה ומי עומד מאחוריו, יש בכמה חשיפות שפרסמתי, למשל: https://bit.ly/DanaNoyfeld.

ב. התקבלה החלטה מאוד מעניינת של בית המשפט המחוזי בי-ם להעביר חלקים מ"תיק 1000 הישן" לידי הסנגורים של נתניהו. מדובר בעיקר בחומרים של עדותה של אודליה כרמון ממחצית 2016 ושל עוד 2 אנשים הקשורים כנראה לנושא "המתנות". בהחלט תואם את מה שחשפתי לגבי מעורבותה של אודליה כרמון ובן כספית בתיק 1000, מה שהוסתר היטב עד כה ונחשף על ידי וכעת מתחיל לצאת לאור, גם מכיוון בית המשפט. יהיו לזה עוד התפתחויות, אחרי שעורכי הדין יקבלו את החומרים הללו, שהיו מוסתרים היטב שנים (מאז "כתב החשדות"), מפני עורכי הדין של נתניהו (בכוונה). ההחלטה של בית המשפט המחוזי מצ"ב - כאן.

גאלי ציפורי העלה כאן בעקבות החלטת בית המשפט פוסט קצר בזו הלשון: "עוד התפתחות חשובה במשפט נתניהו: בית המשפט החליט להעביר חלק מחומרי תיק 1000 הישן לפרקליטי נתניהו, ביניהן תמלילי חקירת אודליה כרמון. המשמעות:
א. ליאת בן ארי ניסתה להסתיר את החומרים.
ב. כפי שאבי וייס ואני כתבנו: תיק 1000 התחיל בלי אישורי מנדלבליט עוד בעדויות כרמון ובן כספית ובן ארי עשתה בלבול מכוון בין תיק 1000 לתיק 1000 הישן, למרות שאחד הם."

דאלי ציפורי העלה כאן פוסט נוסף לעדכון: "יועץ לנתניהו ומקורב אליו נחקרו על המתנות לנתניהו עוד לפני שניתן אישור לחקירה בתיק 1000: שימו לב - מההחלטה היום עולה, שיועצו לשעבר של נתניהו, סניאל סנילביץ ואיש הכספים הניו-יורקי סטיבן שנאייר נחקרו בתיק 1000 עוד לפני שמנדלבליט אישר לדבריו את החקירה (דצמבר 2016). עוד הוכחה, ששי ניצן ובן ארי עשו ככל העולה על רוחם כדי להפליל את נתניהו."

האלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "יועץ לנתניהו ומקורב אליו נחקרו על המתנות לנתניהו עוד לפני שניתן אישור לחקירה בתיק 1000: שימו לב - מההחלטה היום עולה שיועצו לשעבר של נתניהו סניאל סנילביץ ואיש הכספים הניו-יורקי סטיבן שנאייר נחקרו בתיק 1000 עוד לפני שמנדלבליט אישר לדבריו את החקירה (דצמבר 2016). עוד הוכחה ששי ניצן ובן ארי עשו ככל העולה על רוחם כדי להפליל את נתניהו.
עוד פרטים חשובים שמוסיף אבי וייס:
1. סטיבן שנאייר: מדובר באיש עסקים מניו-יורק המקורב גם לנתניהו וגם לרון לאודר (מי שהיה ועודנו יו"ר הקונגרס היהודי העולמי) שהיו מיודדים ונטען (כנראה ע"י בן כספית ו\או אודליה כרמון) שסיפק מתנות לנתניהו. לפי פרסם של בן כספית (כאן: https://www.maariv.co.il/journalists/Article-568692), סטיבן שנאייר היה "ציר הכסף" לכאורה בין לאודר לנתניהו. סטיבן סייע לרון לאודר בגיוס תרומות בארה"ב וניהל את עסקיו בישראל (של רון לאודר). שנאייר איננו עד תביעה, כי כנראה לא שיתף פעולה עם החוקרים בחקירתו ב-16.9.16 ואילו לאודר הוא כן עד תביעה. לא ברור מי אישר לחקור את סטיבן שנאייר בענייני נתניהו במועד זה (16.9.16).
2. סניאל סנילביץ שנחקר כמה פעמים וביום 11.7.16 נחקר חקירת המשך בנושא המתנות: סניאל (סאני) סנילביץ, לשעבר יועצו של נתניהו, נחקר בנוגע למתנות מבלי שברור מי אישר לחקור אותו. סנילביץ היה יועצו המיוחד של ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני טכנולוגיה ואינטרנט בין השנים 2006-2009, הוא התפטר במאי 2009, ולא ברור למה הוא נחקר ביולי 2016 על עניינים מהעשור הקודם. זה מאוד מתאים לסוג המידע הרכילותי העולה מעדויותיהם של אודליה כרמון ובן כספית. סנילביץ איננו עד תביעה בתיק, כי כנראה לא שיתף פעולה בחקירה ולכן הסתירו אותו עד היום.
3. מלכה אבן חן שנחקרה ביום 4.8.16 בענייני המתנות ומילצ'ן: לא ברור מי אישר לחקור אותה בעניינים אלו וגם לא ברור כרגע איך היא קשורה. ברור שטענת הפרקליטות לבית המשפט שעניין מילצ'ן בתיק 1000 נולד רק בסוף 2016 מתנפצת מול העדויות של בן כספית, אודליה כרמון ומלכה אבן חן, שעסקו בעדויותיהן ובהקלטות - במילצ'ן - הרבה קודם לכן. מלכה אבן-חן איננה עדת תביעה בתיק, כי היא כנראה לא שיתפה פעולה עם החוקרים ולכן העלימו אותה עד היום. 
לאור כל העולה מההחלטה של בית המשפט, מתברר שהחקירה בעניין המתנות בוצעה בהיקף נרחב שכעת נחשף רק קצה הקרחון. השופטים מציינים שתיק 1000 הישן כולל  17 קלסרים, מסמכים נוספים במעטפה ותיקייה וקלסר מודיעין. השופטים שיחררו כעת חלק קטן מזה. 
ממה ששוחרר, עולה שהקיף חקירת תיק 1000 טרם אישור היועמ"ש (אישור שניתן ב-25.12.16) וכנגד החלטות מפורשות של היועמ"ש הקודם ויינשטיין והנוכחי מנדלבליט שלא לחקור את הטענות ב"תיק 1000", שמקורן בעיקר מבן כספית ואודליה כרמון, היו בהיקף עצום וכללו אנשים מהמעגל הקרוב לנתניהו (בהחלטה מהיום נחשפו 3 אנשים כאלו, שלא היו ידועים עד היום כמעורבים בתיק 1000). יודגש שחקירת כל מי שקרוב לנתניהו, דורשת אישור חקירה ספציפי הזהה לאישור לחקירת נתניהו - מה שלא היה כאן."

עדכונים 22.2.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט קצר וחשוב: "שני הבלופים של ליאת בן ארי בתיקי נתניהו והבלבול המכוון שהיא עושה:
שקר אחד: תיק 1000 ״החדש״ הוא תיק נפרד מ״1000 הישן״.
האמת: זה אותו תיק, תיק המתנות לכאורה. ב״ישן״ לא הצליחו להשיג ראיות אז המשיכו ל״חדש״ בלי אישורים ובניגוד לחוק יסוד כדי למצוא ״רסיסי״ ראיות ב״חדש״ (שוב ללא אישורים). בשני התיקים הוזמנו כמעט כל מי שעבדו עם נתניהו כדי להפליל אותו בכל מחיר.
שקר שני: ״תיק 4000״ הוא המשכו של ״תיק בזק רשות ני״ע״ ולכן צווי חיפוש שהוצאו בתיק בזק תקפים לתיק 4000.
האמת: מדובר בשני תיקים נפרדים לחלוטין ונתניהו לא מעורב כלל בתיק בזק שעיקרו אלו עבירות ני״ע ומניפולציה לכאורה בדוחות הכספיים של בזק ו-יס שנתניהו לא קשור אליהן בשום צורה ובשום אופן."

ב. התקבלו 2 החלטות מאוד דרמטיות ב"תיקי האלפים" ע"י שופטי בית המשפט המחוזי בי-ם:
1) שלב ההוכחות עם עדותו הראשונה של אילן ישועה יחל באפריל 2021 (ב-5.4.21) אחרי הבחירות. כלומר: המטרה של נתניהו, שלא יהיו דיוני הוכחות של התביעה לפני הבחירות - הושגה. מסמך ההחלטה - כאן.
2) יש פגמים באישורי היועמ"ש אבל ההחלטה על ההשלכות שלהם תתקבל בהמשך ובשלב זה שום כתב אישום לא מבוטל. בהחלט התקדמות יפה של ההגנה, אבל חלקית בלבד ואני מניח, שייתכן ויהיה ערר לעליון או בקשת דיון חוזר על החלק של אישורי היועמ"ש. השופטים הפעילו כאן הלכה משפטית, שנקראת "פסלות פסיקתית". זה מושג שונה לגמרי מהמושג "בטלות יחסית", שעסקו בו עד כה התביעה וההגנה ולא כאן המקום לפרט את המושגים הללו. בכל מקרה, השופטים ציינו, שהם ידונו ב"פסלות פסיקתית" בתיקי 1000 ו-4000 רק בהמשך. כך, שטרם ידוע מה יחליטו, כי הצדדים צריכים כעת להיערך לתגובות והתייחסות, על פי ההחלטה הזו, שהולכת לכיוון של "פסלות פסיקתית" וזה ייקח קצת זמן.
המסמך המלא של החלטת בית המשפט - כאן

ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט קצר בעקבות 2 ההחלטות של בית המשפט: "שלב ההוכחות במשפט נתניהו: 5 לאפריל, אחרי הבחירות, בניגוד לרצון הפרקליטות.
כצפוי: כתב האישום לא בוטל, אבל ביקורת די קשה על מנדלבליט: ״נפל פגם בהתנהלותו״ - והדברים יילקחו בחשבון בסוף ההליך (אם לפסול ראיות שניתנו ללא אישורים)."

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט: "אל תאמינו לספינים של הפרקליטות, ההחלטה היום היא עוד מכה למנדלבליט ובן ארי:
‏א. הם רצו הוכחות לפני הבחירות כדי להשפיע עליהן - ולא קיבלו את מבוקשם. לא יהיה פסטיבל של אילן ישועה ושקריו לפני הבחירות בערוצי התעמולה.
‏ב. בניגוד לשקרים של בן ארי שעניין האישורים הוא ״טכני״ ו״לא מהותי״ ושיש אישורים - השופטים מותחים ביקורת על התנהלות מנדלבליט (״נפל פגם״) וגם כתבו במפורש שישקלו פסילת ראיות בסוף ההליך.
‏האם יהיה משפט צדק? אני עדיין חושב שלא."

ההערה חשובה: השופטים בהחלטתם התעלמו מ-2 בקשות מפורשות של פרקליטי נתניהו (שפרקליטי משפחת אלוביץ' הצטרפו אלה) לבקש דיון בבית המשפט, ממש ביקשו דיון ולא מה שהיה: החלטות ללא דיון. הם ביקשו במפורש דיון נוסף אחרי הדיון ב-8.2.21 ולפני הדיון הבא לקביעת מועד להוכחות. בקשה אחת הייתה ב-10.2.21 (כאן סעיף 5) והם נדחו כלאחר יד והבקשה השנייה מאוד ברורה מ-18.2.21 (ראה כאן סעיף 72), בקשה שבכלל לא זכתה להתייחסות ולמעשה נדחתה.
מכאן, שנפלה לעניות דעתי שגגה בהחלטת השופטים, שמיהרו להחליט על סמך מה ששמעו וקיבלו לקראת הדיון ב-8.2.21, ולא התחשבו בכל מה שהתקבל בבית המשפט אחרי כן (סה"כ 6 פניות מרכזיות של פרקליטי הסנגורים ופנייה מרכזית אחת של הפרקליטות, בתוספת עוד כמה פניות משני הצדדים, בעניינים פרוצדורליים שכרגע לא הכי חשובים, דוגמת פרסום הראיות של עדותו של אילן ישועה בנט-משפט).
כל 7 הפניות החשובות הללו לבית המשפט אחרי 8.2.21, היו בנוגע לנושא אישורי היועמ"ש וקבילות ראיות שהושגו שלא כדין (בין אם ללא אישורי יועמ"ש ובין אם ללא צווי חיפוש או צווי הרחבה מתאימים).  קבלת החלטה מהירה ע"י בית המשפט, ללא מתן אפשרות לנאשמים להביא ולהציג את המסמכים המעודכנים שאספו מאז הדיון ב-8.2.21 ולחשוף אותם ומסמכים נוספים שמצטברים אצלם כל הזמן, בפני בית המשפט, היא לעניות דעתי תקלה מהותית, היורדת לשורש עיקרון הצדק - במערכת המשפט.

כך השופטים לא זכו להיחשף לכל העובדות, שלא רק שאין אישורי יועמ"ש ואלו שיש הן בעירבון מוגבל, המשטרה והפרקליטות חקרו כנגד החלטת היועמ"ש לא לחקור, גם בתיק 4000 וגם בתיק 1000, כאשר בתיק 1000 היו 2 החלטות יועמ"ש: ויינשטיין ומנדלבליט (עד סוף 2016), שלא לחקור בפרשת המתנות והם כן חקרו. זה לא עניין פרוצדורלי בכלל. זה מהות שלטון החוק, כאשר המשטרה והפרקליטות מחליטים לעשות דין לעצמן ומחליטים לחקור את כל המעגלים שסובבים את רוה"מ (כולל סביב בנו), כולל כל היועצים והיועצות הקרובים לו, עוד מהזמן שהיה יו"ר האופוזיציה, לתפוס מסמכים וקלטות, הכל ללא כל אישור וכנגד החלטה לא לחקור, משני יועמ"שים. 

עדכונים 23.2.21:
א. עו"ד שחר בן מאיר ממשיך כהרגלו, בלא הפוגה, בהטרלת המערכות. עו"ד שחר בן מאיר דורש כעת מעו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט להכריז על נבצרות של בנימין נתניהו כראש ממשלת מעבר. העתירה שלו לבג"ץ - כאן

ב. עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט [בתמונה משמאד"ר אביחי מנדלבליט - היועמ"של] לא מוותר, גם אחרי הדיון ההזוי בבג"ץ מה-18.2.21 בענייני ניגוד העניינים של נתניהו, וממשיך להתעקש על כל חוות הדעת שהכין ומנסה לכפות אותה במלואה על נתניהו (חוות דעת, שהוכנה על ידי עו"ד דינה זילבר, שבינתיים פרשה והפכה למגישה בגלי צה"ל..., מסמך, שהוכן בסיועה של עו"ד דנה נויפלד, היועמ"ש של משרד התקשורת, עם "טונות חמאה על הראש", שאף מונתה כ"משגיחת כשרות" של נתניהו... לא ייאמן - אבל זו המציאות העולה מהמסמך של מנדלבליט, שנדון כבר בכמה וכמה ישיבות בבג"ץ). הפניה הטרייה של ד"ר מנדלבליט לבג"ץ - מצ"ב כאן.

רקע, מסמכים וניתוחים אודות עו"ד דינה זילבר ועו"ד דנה נויפלד יש כאן

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "מפרשת הרפז ועד פרשת האישורים זה אותו מנדלבליט: שקרן, לא אמין ותכמן - ואת זה קובעים רשויות אכיפת החוק בעצמן.
*******************************************
היועמ״ש לשעבר וינשטיין על מנדלבליט בפרשת הרפז: ״בהתנהלותו יש כדי להטיל בו כתם ערכי נורמטיבי, התנהלותו תערער במידת מה את אמון הציבור במוסדות השלטון, הוא התקשה להציג גרסה אחידה ועקבית, בהתנהלותו יש כדי להטיל דופי באמינותו״.
השופטים במשפט נתניהו על מנדלבליט בפרשת האישורים: ״נפל פגם בהתנהלותו. 
... היה ראוי כי היועץ, כרשות מנהלית, יתן את הסכמתו לפתיחת החקירות (לרבות בדיקות מקדימות), בעניינו של נתניהו, על דרך של אישור בכתב... מטעמים של אמון הציבור והבטחת סדרי מינהל תקין, מצדיקים ליתן הסכמה לפתיחה בחקירה על דרך של מתן אישור מפורש ובכתב, ומשלא נעשה כן, יש להצר על כך ולקוות כי מקרים דומים לאלה, לא יישנו״."

מי זה ד"ר אביחי מנדלבליט? זאת חשפתי ומזמן, למשל בכתבה הנוקבת ומלאת מסמכים תומכים: "חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000".

ד. ריאיון מדהים (כ-10 דקות, של אבי וייס ביחד עם כנרת בראשי והשופט בדימוס הרן פיינשטיין) בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל" של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשר של תיק 1000: https://bit.ly/Tik1000) והשקרים הבלתי נגמרים של היועמ"ש והפרקליטות בנושא "האישורים" שלא היו ולא קיימים ב"תיקי האלפים", המציאו כאן מונח שקרי לחלוטין ששמו "תיק 1000 הישן" והעיקר: מי המציא ו"בישל" את סיפורי "המתנות". כל החשיפות המזעזעות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AviWeissAviRatzon

ה. פורסם כאן ע"י נטעאל בנדל ב"הארץ" (כותרת בלבד): "משפט ראש הממשלה | סנגורי נתניהו מתכוונים לזמן את מנדלבליט לעדות בבית המשפט.
עורכי דינו של רה"מ צפויים לבקש לחקור את היועץ, בין היתר על מתן האישורים לפתיחה בחקירה, לאחר שביהמ"ש קבע כי נפל פגם בהתנהלותו בנושא. אם היועץ יסרב להגיע, ההכרעה תעבור לשופטים - שיקבעו גם על אילו נושאים הוא יוכל להישאל."

ו. החשיפות החדשות והמדהימות ביותר, לגבי "תיקי האלפים", שישאירו אתכם עם פה פעור, של אבי וייסאלי ציפורי ואלוף (מיל.) דן ביטון, במסגרת "פורום קפה שפירא" בהנחייתה של גלי בת חורין, כאן ביוטיוב:

אפשרות נוספת לצפייה בשידור בן השעתיים וחצי ב"חדר מצב" - כאן

ז. אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוסף בזו הלשון: "למנדלבליט יש עכשיו דילמה לא פשוטה: אם יסרב לבקשה הצפויה של פרקליטי נתניהו לזמנו לעדות או שהושפטים יסרבו בשבילו - יוצג בצדק כמי שבורח ומפחד מהאמת. אם יסכים להגיע לעדות - תיחשף האמת על כל שקריו ומבוכותיו והחזקתו בגרון - קבל עם ועדה.
בהצלחה למנדלבליט!"

מי זה ד"ר אביחי מנדלבליט והאם ניתן בכלל לסמוך על עדותו ודבריו? זאת חשפתי ומזמן, למשל, בכתבה הנוקבת ומלאת מסמכים תומכים המדברים בעד עצמם: "חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000".

עדכונים 24.2.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן: "התמלילים המלאים של חקירת ליאת בן ארי בעיריית ראש העין: נשאלה 60 שאלות ובאף אחת לא השיבה לעניין - ״אין לי מושג, לא יודעת״ וכד׳.
אם נתניהו היה משיב כך, כל עבדיה הנרצעים של הפרקליטות היו מתנפלים עליו.
והכי משעשע דבריה לסיום: ״יש לי תחושה קשה מאוד מכל המהלך הזה, תחושה של רדיפה ושל אכיפה בררנית קשה ומטרידה״.
צחוק הגורל: עבריינית הבנייה ותופרת התיקים מתקרבנת.".

באלי ציפורי העלה כאן בעקבות כך פוסט קצר: "צפו בקטע המדהיםאודליה כרמון ואילנה דיין אומרים בתכנית ״עובדה״ בנובמבר 2016 בצורה הכי ברורה שמנדלבליט ״בלם״ את תיק 1000 ״הישן״. 
למרות שעצר הבדיקה-חקירה בעניין המתנות שי ניצן ובן ארי המשיכו לחקור בניגוד להוראתו ובניגוד לחוק יסוד לתיק 1000 ״החדש״ - שזה אותו תיק (ניתן לו אישור רק בדצמבר 2016 לפי מנדלבליט במסמך לבית המשפט).
כרמון שיתפה פעולה גם עם בן כספית וגידי וייץ בניסיון להפליל לכאורה את נתניהו.
תודה לאבי וייס."

ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט קצר: "‏אחד הצעדים המלוכלכים ביותר של ליאת בן ארי נגד נתניהו היה להכניס לרשימת עדי התביעה עדים שבכלל תמכו בגרסתו של נתניהו כמו ד״ר יפעת בן חי שגב (לשעבר יו״ר מועצת הכבלים והלוויין), עו״ד איתן צפריר ועוד רבים אחרים. המטרה היתה ברורה מאוד: לשבש בכוונת זדון את הגנתו של נתניהו."

עדכונים 25.2.21
א. בג"צ דחה על הסף את עתירת ''חוזה חדש'' לחקור את נתניהו בפרשת הצוללות והמניות. ניסיון נוסף לדחוף את הבג"ץ בנושא הצוללות נחל (שוב) תבוסה קשה. ההחלטה - כאן. יש עוד בג"צים הממתינים להחלטה בעניין הצוללות. סיכויי הדיונים הממתינים נמוכים אף הם, גם לאור ההחלטה הזו, החלטות קודמות בבג"ץ ועמדת היועמ"ש בעניין הצוללות ונתניהו. 

ב. אלי ציפורי צייץ כאן: "עו״ד ציון אמיר: ״לא רק מנדלבליט עשוי להיות מוזמן לעדות במשפט נתניהו. כל מי שהשתתף בדיונים על פתיחת החקירות נגד נתניהו - עשוי להיות מוזמן לעדות ע״י פרקליטי נתניהו - כולל שי ניצן וליאת בן ארי. זה יקרה רק אחרי שמיעת 300 העדים ויותר״. "הראיון המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל - 7-9."

ג. פורסם כאן ב"וואלה!" ע"י דניאל דולב, בעקבות החדירה למכשירי הסלולר של היועצים של נתניהו בנושא "הטרדת עד המדינה שלמה פילבר" (כותרת בלבד): "הסנגוריה הציבורית ליועמ"ש: עצור את החיפושים בטלפונים ללא צו - או שנפנה לבג"ץ.
הנחיית פרקליט המדינה מאפשרת למשטרה לבצע חיפוש בטלפון בהסכמת החשוד, גם ללא צו של שופט. הסנגור הציבורי הארצי טוען כי מדובר בהנחיה שמנוגדת לחוק, ודורש לשנותה עד שהנושא יוסדר מפורשות בחקיקה. אם לא ישונו הנהלים, בכוונת הסנגוריה לעתור לבג"ץ." הפניה המלאה של ד"ר יואב ספיר, הסנגור הציבורי הארצי במשרד המשפטים - כאן.

ד. פורסם כאן ע"י רביב דרוקר פרומו לתכנית "המקור" בערוץ 13 (כותרת בלבד): "בלעדי ל"המקור": העדות במשטרה של היועץ לשעבר של הזוג נתניהו.
שעיה סגל ז"ל הגיע לחקירה במסגרת תיקי האלפים, וגולל לראשונה לעיני המצלמות בחדר החקירות את מה שקרה לו בסביבת רה"מ ורעייתו: "הם אנשים אוהבי מתנות" • התחקיר ישודר בקרוב ב"המקור"."
הערה: העדות לא קבילה. מדובר בהטעיית הציבור ובביזוי המת.

ה. שלמה פילבר שחרר 2 ציוצים נוספים - כאן וכאן, המצביעים על המשך הקו שלו לאורך השנים האחרונות, שהוא ממש לא "עד מדינה", אולי הוא "עד שעבד בעיניים" - על הפרקליטות... 

עדכונים 26.2.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "שישי אלטרנטיבי עם יערה זרד, אבי וייס ואנוכי, הערב ב-19:45; והיום יחשוף אבי וייס שאחד המקורות של בן כספית למתנות לכאורה של נתניהו היה *מאבטח שב״כ* (תיק 1000 ״הישן״ שמנדלבליט הורה לעצור אבל שי ניצן וליאת בן ארי המשיכו בניגוד לחוק יסוד). איך דבר כזה עובר בשתיקה?".

ב. פורסם אתר "שישי אלטרנטיבי": ביום שישי 26/2/2021 בשעה 19:45 נעלה כאן מגזין חדשות איכותי בהשתתפות
מיטב הפרשנים ואנשי המקצוע ... לא עוד ערוצי הפייק 11.12.13 ערוצי התעמולה והשקר!
אנו מקווים להיות אלטרנטיבה ראוייה.
במוצאי שבת 27/2/2012 בשעה 21:00 ישודר שידור חוזר ומייד לאחריו יענו הפרשנים שלנו על שאלותיכם....
לידיעת שומרי המסורת שבינינו , התוכנית תוקלט לפני כניסת השבת ותשודר בשבת. באופן אוטומטי. לינק לתוכנית: כאן

עדכונים 27.2.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן: "מדהים! מנדלבליט בעצמו מעריך בשיחות תדרוך לשופריו: בידי אפי נוה קלטות על דעתו "הקרירה" של מנדלבליט על תיקי נתניהו (עוד עדות לסחיטתו).
**************************************************
מתדרוך שנתן מנדלבליט לגידי וייץ מ"הארץ" בסוף השבוע (כאן), אחד מה"עיתונאים" שתפרו את תיק 4000 ונמצא ביחסי תן וקח עם היועץ עולה: 
מנדלבליט שיתף ככל הנראה את אפי נווה ב"דעתו הקרירה" על תיקי נתניהו. וכך ניסח זאת וייץ מפי הסוס (מנדלבליט): "ייתכן שבשיחות ביניהם, שנוה תיעד, שיתף אותו היועץ בדעתו הקרירה על תיקי נתניהו כשאלה עדיין היו בשלב העוברי שלהם". זה מסר ברור של מנדלבליט למטפלים בתיקו של אפי נוה: הניחו לנוה אחרת יפתח עליי (את האמת)."

באלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט קצר: "תזכורת לחשיפה של יואב יצחק כבר מ-2017מנדלבליט אמר לגורמים שונים ש״נתניהו הוא לא עבריין״ (אבל אז התחילו שי ניצן וליאת בן ארי לסחוט אותו).
בזמנו פרסמתי את הידיעה בעמודו הראשון של ״גלובס״ באישורו של יצחק ואז התחיל קמפיין נגדי של חן מענית, שופריקו של הפרקליטות ושל משה כהן, הדובר הנרצע של מנדלבליט במטרה למנוע ממני לפרסם ידיעות של יצחק. עוד דוגמא לדרך הפעולה של המנוולים."

ג. עלה הפרק המלא, שבו יערה זרד מראיינת את אבי וייס ואלי ציפורי במיקוד לגבי "תיק 1000" והחשיפות הטריות והמדהימות סביב תיק תפור זה, במסגרת שידורי "שישי אלטרנטיבי", השידור המלא - כאן. 

עדכונים 28.2.21:
א. אלי ציפורי, בעקבות הציוצים של שלמה פילבר (ראה לעיל סעיף ה' מיום 25.2.21) העלה כאן פוסט קצר בזו הלשון: "הפצצה של שלמה פילבר: אין נגדי בכלל תיק! (ואין גם תיק 4000)
*********************************************************.
המשמעות: הילכו על עד המדינה אימים בהאשמות שווא כדי לסחוט אותו בהפללת נתניהו.
ההסבר, כפי שניתחתי בעבר: נגד כל שותפיו ל״עבירה״ כביכול הוחלט לא להגיש כתבי אישום - כך שגם פילבר לא מואשם בדבר וממילא הוא חתם על הסכם עד המדינה שאין נגדו דבר. כפי שהוא אמר בזמנו לו היו לו כמה מיליונים וכמה שנים הוא היה ממשיך להיאבק על חפותו. אגב, פילבר לא סיפק שום אקדח מעשן או ראיית זהב נגד נתניהו, שום כלום.
מעניין אם ברוך קרא ואבישי גרינצייג יכתבו על ההתפתחות המהותית הזו. נו, הצחקתם אותי.
תודה לאבי וייס."

ב. אלי ציפורי עדכן כאן פוסט נוקב נוסף: "השקרים של מנדלבליט בתדרוך לגידי וייץ מ"הארץ", אחד משופריו ואחד מתופרי התיקים: הטענה שלו שתיק 4000 הוא המשך של תיק בזק-רשות ני"ע לא תואמת את המסמכים שהוגשו לבית המשפט, את הצהרותיו שלו ואת החלטת השופטים: כמה אפשר לשקר ולשקר ולשקר?
********************************************************************
אחרי שספג מהלומה בבית המשפט על עוד פגם בהתנהלותו, החליט מנדלבליט לרכך את המכה בסוף השבוע באמצעות אחד משופריו הבולטים – גידי וייץ מ"הארץ", אחד מתופרי תיק 4000, שנמצא ביחסי תן וקח פסולים עם היועמ"ש. 
לא זו בלבד שמנדלבליט ניסה למכור לוייץ סיפורי אלף ולילה על המעורבות העמוקה שלו בחקירות (שטויות, הוא לא ידע על תרגילי החקירה ולא ידע על חקירות סביב תיק 1000 ו-4000), הוא גם קבע כי "תיק 4000 עבר מהרשות לני"ע מהפרקליטות בלי שהכיוון הזה נחקר (הכוונה לכיוון של תיק 4000).
זה שקר מוחלט וגס שמנדלבליט וליאת בן ארי מנסים למכור לציבור.
אלו העובדות:
התיק הוחזר בנובמבר 2017 מהפרקליטות לרשות ניירות ערך לבצע השלמות ואז החל למעשה תיק 4000 וחקירות סביב וואלה ויחסי אלוביץ'-נתניהו, בלי שיש לזה שום קשר לתיק בזק ומבלי שניתן אישור. יתרה מכך, החוקרים ומוציאי הצווים בבית המשפט היו חוקרי הרשת לניירות ערך, וזה נמשך עד רבעון ראשון 2018 (כולל) שאז ההובלה של החקירה עברה ללהב 433.
הנה הוכחה לכך מתאריך 14.12.17: המדינה בתגובתה לעתירות של עו"ד שחר בן מאיר והעמותה לטוהר המידות בדרישה "שיורה לחקור את ראש הממשלה והיועץ המשפטי לממשלה בתיק 4000" (משום מה התשקורת החלה לנקוב בשם "תיק 4000" עוד לפני שנולד רשמית). בתגובה המדינה מדווחת לבג"ץ: "התיק (תיק בזק) הועבר לפרקליטות אבל כבר בשלב זה הוחלט כי יידרשו השלמות חקירה והן יבוצעו במועד הקרוב".
גם התגובה הזו שקרית כי עד התאריך הזה בוצעו השלמות חקירה רבות בכיוון של וואלה-נתניהו-אלוביץ בטיעונים שקריים שזה המשך לתיק בזק לכאורה. 
המשמעות היא ששי ניצן וליאת בן ארי שוב חקרו בניגוד לחוק יסוד בתיק 4000 עוד לפני שניתן אישור רשמי על כך. הדבר בא בצורה הכי ברורה בדברי השופטת רבקה פרידמן פלדמן בדיון האחרון שבו היא אמרה: "אם אנחנו מעיינים באותם פרוטוקולים אנחנו רואים שהאישור בתיק 4000 ניתן *הרבה אחרי* שכבר התנהלו החקירות".
במילים אחרות: מנדלבליט מזמין לעצמו תדרוכים שקריים אצל עבדיו הנרצעים בתשקורת – והם מנסים לשווק זאת לציבור כחלק ממערכת יחסי ההדלפות-הנחפות ביניהם.
תודה לאבי וייס."

ג. הערב, אל תחמיצו! אבי וייס מופיע מ-20:00 עם הפתעות וחשיפות ב"תיקי האלפים", שישאירו אתכם פעורי פה, וגם יענה על שאלות, ב-אונליין-TV בהנחיית רמי בן יהודה: https://www.facebook.com/onlinetvisrael.


ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב: "פרקליט נתניהו עמית חדד: "רביב דרוקר מזהם את ההליך המשפטי ומבקש לשדר הדלפה אסורה"
********
עו"ד עמית חדד מבקש מבית המשפט לאסור על רביב דרוקר לשדר את ההקלטה של שעיה סגל ז"ל על שרה נתניהו. מסתבר שדרוקר עשה תרגיל מלוכלך כהרגלו ופנה לבית המשפט בבקשה לשדר את ההקלטה המודלפת (ברור שזה מהפרקליטות או מהמשטרה) ובית המשפט למעשה אישר לו בטענה כי אין זה בסמכותו לדון בבקשה. כלומר, דרוקר, מבקש להכשיר הדלפות מגמתיות וייתכן גם פליליות, דרך בית המשפט (מדובר בתיק 1000 ״הישן״).
עו"ד חדד כותב בבקשה לעיון מחדש כי "דרוקר מבקש לעשות שימוש בהדלפה אסורה תוך שהוא מהין להגיש בקשה בגינה לבית המשפט. דומה שאוזלת היד של רשויות האכיפה ביחס לתופעה הנרחבת של הדלפות של חומרי חקירה בהליך זה הביאה לתעוזה יוצאת דופן שמקבל ההדלפה (דרוקר) פונה עם ההדלפה האסורה לבית המשפט שיתיר לו לפרסם אותה".
בהמשך כותב עו"ד חדד כי ״דרוקר הגיש לבית המשפט ראיה לא קבילה במטרה להמשיך ולזהם את ההליך המשפטי. מדובר בהמשך ישיר לתוכנית ששידר דרוקר בה הוא ראיין עדי תביעה והתיימר לבצע 'משפט ציבורי-פומבי' מקביל לזה המתקיים בפני בית המשפט. נזכיר כי המבקש (נתניהו) ייחד פרק בבקשתו להגנה מן הצדק לסוגיית ההדלפות ומשמעותן"."

הדלית סוטר - גב"ח מצייצת כאן: "נצ"מ (מיל.) אבי וייס מטיל פצצה! האם גורמים בכירים בשב"כ מעורבים בניסיון הפיכה שלטונית?!"


עדכונים 1.3.21:
אאבי זלינגר פרסם סרטון ביוטיוב תחת השם "01/03 ״מחאת קציני השריון״ שבו הוא קושר בין אילן ישועה וחבריו הקרובים מתקופת עבודתו במט"ח, בלינק כאן:
 
באלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף על אילן ישועה בזו הלשון: "למה אילן ישועה, אחד מ"עדי המפתח" בתיק 4000, הוא שקרן סידרתי, מניפולטור ואיש לא אמין – שפעל להפללת נתניהו בכוונת זדון.
********************************************************************
חצי שנה אחרי שישועה החליט להקליט את שאול ואיריס אלוביץ' (בתחילת שנת 2013) הוא קיבל ראיון מתחנף ומלוקק באתר השמאל הקיצוני הרקוב "העין השביעית" שבו ישועה החמיא לעצמו עד כמה הוא המו"ל של האתר, המוציא והמביא שלו, "עורך העל והאסטרטג הראשי שלו", ולמה אין פסול בהתערבויות בתוכן! 
ישועה אף הודה שהוא אחראי על מינוי העורכים הראשיים באתר ואין ספק שהוא מימש זאת: לבד מינון מגל, כל העורכים הראשיים והעורכים והעורכות מתחתם היו מהשמאל הקיצוני – שהרי ישועה נמצא עמוק עמוק שם ("נתניהו מחריב את המפעל הציוני", הוא אמר לעובדיו). כלומר, ישועה מודה שהוא היה האיש הכל-יכול בוואלה, הוא קבע, הוא ידע, הוא כיוון, הוא שלט – אבל כדי להדיח את נתניהו הוא צייר תמונה שבה "נכפו" עליו שינויים כאלה ואחרים – תוך שהוא מקליט בצורה מגמתית ומסנן שיחות שלא נוחות לו.
ישועה אף החניף בכתבה לעמוס שוקן, שהיה דירקטור בוואלה (בזמן ש"הארץ" החזיקה במניות וואלה), ונראה ששוקן הוא המנטור הרוחני של ישועה מבחינת תוכן. את הראיון המלוקק ערכו שניים: אורן פרסיקו ואיתמר ב"ז – שהם סמל ומופת להשחתה עיתונאית ומוסרית. הם מעניקים סיקור אוהד לכל איש שמאל ובמקביל יוצאים במסע של חיסולי חשבונות שקריים לכל אנשי הימין. האתר ממומן בשנים האחרונות בעיקר ע"י הקרן החדשה לישראל וה"עורך" שלהם, שוקי טאוסיג, אף הפר בעבר את הסודיות הרפואית של בנותיי הקטינות בניסיון להלך עליי אימים.
אלו האנשים – מפחיד!
תודה לאבי וייס."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר: "בבקשה, כפי שצפיתי: הפרקליטות מכינה את הקרקע לנסיגה חלקית או מלאה מכתב האישום נגד אפי נווה והשופטת כרייף. התדרוך של מנדלבליט על קלטות של נווה נגדו בנוגע לתיקי נתניהו ופתאום הידיעות על ״תקלות״ בתיק ובאישורים ודרישת למברגר לקבל בכתב התחייבות מהשופטת לפרישתה בתמורה לסגירת התיק. 
הפרקליטות ודובריה כה שקופים, אבל השערורייה היא ענקית וכולה של שי ניצן ומנדלבליט בפרשה הזו. פרשת תפירת התיק לאפי נווה."

עדכונים 2.3.21:
אאבי זלינגר פרסם סרטון נוסף תחת הכותרת: "02/03 ״תאוריית ההסתברות הסטטיסטית״, אודות אילן ישועה וחבריו ממט"ח כמפורט בסרטון כאן: 
 
ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב נוסף: "שי ניצן תפר את תיק ״מין תמורת מינוי״ ופוצץ אותה ברעש גדול באמצעות עבדיו הנרצעים בתשקורת.
שי ניצן הרס את חייה ואת הקריירה של השופטת אתי כרייף וניסה להרוס את חייו של אפי נווה מתוך יצר של נקמנות אישית.
שי ניצן הכשיר פריצה לא חוקית לטלפונים הסלולריים של אפי נווה כדי לשרת את יצר הנקמנות שלו.
ועכשיו חברו למברגר תופר ומכשיר באמצעות אותם עבדים נרצעים בתשקורת עסקה סיבובית שתחלץ את שי ניצן ומנדלבליט ממבוכתם, זה בפרשת תפירת תיקי אפי נווה וזה בפרשת תפירת תיקי נתניהו.
הפרקליטות היא ארגון מאפיוזי שסוחט אנשים ומנסה לחסל אותם רק בגלל שהם לא מיישרים איתה קו."

ההחלטה של עו"ד מומי למברגר לסגור את "פרשת נוה - כרייף" - כאן. ההחלטה הזו לגבי אתי כרייף ואפי נווה ללא השחרות - כאן

ג. פורסם מבזק ב-YNET כאן: "התקבלה בקשת נתניהו: ייערך דיון בעתירה לגילוי ראיות נוספות בתיקי האלפים. בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את בקשת סנגורי ראש הממשלה בנימין נתניהו לקביעת דיון בעתירה נוספת לגילוי ראיות חסויות בתיקי האלפים. הדיון יתקיים ב-17 במרץ בשעה 11:30. נתניהו דורש באמצעות עורכי דינו כי הפרקליטות תעביר לידי צוות ההגנה משפט שהושחר בפרוטוקול של פגישה בין עו"ד רועי בלכר, שייצג את ארי הרו, ובין הפרקליטות, לקראת חתימת ההסכם על עד מדינה בתיק 2000." 

ההחלטה של בית המשפט לקבוע דיון נמצאת כאן.
העתירה של עורכי הדין של נתניהו נמצאת במלואה - כאן

ד. תשומת לב, שבעתירה של עורכי הדין מובא קטע (מצ"ב), שבו מדברים בישיבה אצל היועמ"ש על מודיע ב"תיק 2000", שדיווח למשטרה על כך, שישנם בסמארטפון של אלי הרו הקלטות של שיחות נוני מוזס עם נתניהו. לא אתפלא ולא אפול מהכיסא, אם במקרה יתגלה, שהמודיע הזה היה לא אחר מאשר בן כספית, המודיע מ"תיק 1000". נטען בעתירה, שכנראה, המודיע הוא העו"ד (העו"ד של ארי הרו). ייתכן וזה יהיה נכון אם כל המסמכים ייחשפו. 

ה. שלמה פילבר שוב מצייץ כנגד מי שתקע את מתווה הסיבים, שהוא קידם באמצעות תפירת תיק 4000 והנזק, שנגרם למשק עקב כך. הציוץ של היום נמצא כאןאלי ציפורי צייץ כאן בעקבות זאת: "שלמה פילבר כל כך צודק: בזמנו כשתמכתי במתווה הגז, דה מרקר יחד עם קבלני החיסול המתועבים שלו (העין השביעית) ניסו לחסל איתי חשבונות והציגו אותי כמושחת (מדובר בחבורת רולניק, כולל נתי טוקר). העיתון הבזוי גם קידם ושיווק את תפירת תיק 4000 באין ספור כתבות שקריות."

ואביעד גליקמן צייץ כאן את סדר העדים, בצילום המצ"ב. ב"הארץ" פרסם כאן נטעאל בנדל (כותרת בלבד): "הפרקליטות הודיעה על הקדמת עדויותיהם של עדים מרכזיים בתיק 1000.
עדותם של ארנון מילצ'ן ומזכירתו הדס קליין הוקדמה לקבוצת העדים השנייה. אל הקבוצה הראשונה, העוסקת בתיק 4000, יתווספו עד המדינה שלמה פילבר והיועצת המשפטית דנה נויפלד. ב"הארץ" פורסם כי התביעה חששה מהשפעה אפשרית של נתניהו על מילצ'ן."

עדכונים 3.3.21:
אאבי זלינגר פרסם סרטון נוסף תחת הכותרת: "03/03 ״פרשת בריטניקה״״, אודות אילן ישועה וחבריו ממט"ח וב"בריטניקה", כמפורט בסרטון כאן: 


ב. שלמה פילבר העלה ציוץ זועם (כאן) כנגד הכתב אביעד גליקמן. כ"כ, שלמה פילבר מנהל ויכוח בטוויטר (כאן) גם עם שלמה רז (לשעבר ממבקר המדינה. שוב ויכוחים חריפים בינהם) והפעם שלמה פילבר מכנה אותו (בפסוק מהמקורות) - כלב.

גאלי ציפורי צייץ כאן בזו הלשון: "איזו דרמה! שלמה פילבר מתפוצץ על רביב דרוקר ואביעד דליפמן
״דרוקר תיווך באופן סלקטיבי את עדותי במשטרה; גליקמן מנסה לשבש הליכי משפט״. 
רומז שהאמת בסוף תהיה אחרת ממה שהם שידרו לציבור (והיא אכן אחרת - כפי שכתבתי לא פעם).
תודה לאבי וייס."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "שבוע לפני הבחירות -  יתקיים עוד דיון חשוב בבית המשפט על הסתרת ראיות ע"י ליאת בן ארי ועוד שקרים שלה.
*************************
במסמך שהגישו פרקליטי נתניהו יש עוד עדות לתפירת תיק 1000 בלי אישור מנדלבליט: בן ארי קיבלה עדויות "ממקור" עלום מידע שקרי על העברת כספים מארי הרו לנתניהו באמצעות ״סוכנות איילה טורס״ ועל ארוחות שף שנעשו כביכול בבית ראש ממשלה; מי "המקור" שהזין כל הזמן את בן ארי ודחף את תיק 1000?
******************************************************************
שופטי נתניהו החליטו אתמול לקבל את בקשת פרקליטי נתניהו ולקיים דיון ב-17.3 בנוגע להפיכתו של ארי הרו לעד מדינה בתיק 2000. על-פי פרקליטי נתניהו ההשחרות בדבריו של עו"ד רועי בלכר, פרקליטו של הרו, "מהווה אידיקציה לכך שעו"ד בלכר היה *המקור* שמסר את המידע על הקלטות נתניהו-מוזס לפרקליטות". 
לגרסת פרקליטי נתניהו מדובר במידע חשוב ומשמעותי ביותר שכן הפרקליטות טענה שהמו"מ להפיכתו של ארי הרו לעד מדינה החל באמצע יולי 2016 אולם בהתאם למסמכים החסויים, המידע על קיומן של ההקלטות הועבר לפרקליטות כחצי שנה קודם לכן, בשלהי חודש פברואר 2016. פרקליטי נתניהו כותבים כי "מובן כי אם עו"ד בלכר הוא המקור שמסר את המידע על קיומן של ההקלטות, המשמעות היא שהמו"מ לחתימה על הסכם עד המדינה התחיל, למעשה, כמחצית השנה קודם למועד שהפרקליטות טוענת שבו הוא החל".
פרקליטי נתניהו ממשיכים: "מידע זה ישליך באופן ישיר על מהימנות הדברים שמסר הרו בחקירותיו, על היקפו ותוכנו של המו"מ שהתנהל עמו וכמובן – על מעשיה של הפרקליטות, והאופן בוא היא חברה להסתיר מידע מהותי זה מנתניהו". לכן, פרקליטי נתניהו מבקש להסיר את החיסיון מתעודות החיסיון הקשורות לעניין.
אלא שידידי אבי וייס שם לב לדבר אחר לגמרי שהסתתר בין המסמכים שהגישו פרקליטי נתניהו לבית המשפט. מדובר על מידע שהתקבל ע"י סנ"ץ מומי משולם, זה שחקר את בן כספית ב-11.4.2016. יש במסמך (המצורף) דיווח מהמחצית הראשונה של אוגוסט 2016 שבו נמסר מידע נוסף כנגד נתניהו (מעניין מי, שוב בן כספית?), מידע המחשיד את ארי הרו כצינור כספי לנתניהו וגם מחשיד את מילצ'ן כספק "פינוקים" לשרה נתניהו. עולה כאן שם נוסף שלא היה ידוע קודם, משה רונן, שהעביר לכאורה כספים דרך ארי הרו לנתניהו ולא ידוע אם נגבתה ממנו עדות.
במסמך מוזכרים גם תכשיטי פדאני וסוכנות הנסיעות איילה טורס וחשוב לציין שכל ה"מידע" הזה הוא ערמת שקרים. זו עוד הוכחה, כנראה, שכל החומרים הללו מוחבאים היטב תחת השם המומצא ע"י ליאת בן ארי: "תיק 1000 הישן". למותר לציין שכל הפעילות הזו נעשה לא רק בלי היתר היועמ"ש מנדלבליט אלא כנגד החלטת היועמ"ש שלא לחקור בכיוון הזה (כלומר: החומרים מבן כספית ואודליה כרמון נראו ליועמ"ש הקודם וינשטיין וגם למחליפו מנדלבליט -כלא אמינים). 
זה לא הפריע לבן ארי ולחוקרי המשטרה להמשיך בתפירת תיק 1000 ובתוספת הלחצים של שי ניצן ("אוחז אותי בגרון, המניאק הזה, כך לדברי מנדבליט בהקלטה של שיחתו עם עו"ד אפי נווה) והפגנות פראיות כנגדו שהתקיימו סמוך לביתו בפ"ת, הובילו את מנדלבליט באמצע דצמבר 2016 להסכים לחקירת תיק 1000. או אז הפך ל"תיק 1000 החדש" - כדי להסתיר כל מה שנעשה קודם לכן - בניגוד לחוק."

עדכון 25.5.21: לפתע, הכתב אבישי גרינצייג העלה ב"גלובס" כתבה (כאן, או כאן, אם הכתבה נעלמת מרשת האינטרנט) תחת הכותרת: "עד המדינה וסימני השאלה: כך באמת נפתחה החקירה בתיק 2000ארי הרו, לשעבר ראש הסגל של רה"מ, הפך לעד מדינה בתיק 2000 הודות להקלטות של שיחות בין נתניהו לארנון מוזס, שביצע • אלא שמתברר כי בא כוחו של הרו הוא שמסר את ההקלטות לשי ניצן והן לא התגלו במקרה, כפי שפורסם • גלובס חושף את מאחורי הקלעים של "ראיית הזהב"."

כך, קודם לכל, הכתב כאן חושף שזה אכן עו"ד רועי בלכר, הוא המודיע בפרשת "תיק 2000" (מה שבית המשפט לא הרשה לחשוף - ראה החלטת בית המשפט כאן). בית המשפט, ראה סעיף 4 בהחלטתו, אישר לחשוף רק מי קיבל את הידיעה מהמודיע. לא את שם המודיע. לכן, השם של עו"ד שי ניצן (לשעבר פרקליט המדינה) כמקבל המידע, כעת מודלף ל"גלובס".
אבל לפי סעיף 7 בהחלטת בית המשפט, החלטה זו (של פרסום שם מקבל המידע) עוכבה ב-14 יום, כדי לתת שהות למדינה להחליט מה לעשות עם ההחלטה הזו, ולא פורסמה שום החלטה של הפרקליטות, בעקבות כך. כעת, ההחלטה הזו של בית המשפט הופכת ללעג ולקלס, כי שם מקבל המידע נחשף (
שי ניצן) ונחשף גם שם מוסר המידע (רועי בלכר).
לאור חשיפות קודמות של אותו כתב ב"גלובס", די ברור שהדלפה זו באה מהפרקליטות. כלומר: הפרקליטות הקדימה "רפואה למכה" של חשיפת שמו של עו"ד שי ניצן, כמקבל המידע, והדליפה זאת מאחורי גבו של בית המשפט לכתב "גלובס", ביחד עם מי שנאסר לפרסם את שמו, כמוסר המידע: עו"ד רועי בלכר.
בנוסף, נעשה ניסיון ע"י הכתב, בסוף הכתבה, להסיר החשד של ההדלפות מהפרקליטות. זה סוג של "הסחת דעת" הקוראים, בסגנון של בן כספית ושאר מקבלי ההדלפות מהתשקורת, כאשר במציאות הפרקליטות עצמה היא המדליפה הראשית.
מתברר, שבחומרי החקירה שנמסרו לפרקליטי נתניהו, יש החלטה של עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט בעניין המידע שהתקבל מעו"ד רועי בלכר, שבועיים אחרי קבלת המידע הזה ע"י שי ניצןכאן. מההחלטה הזו עולה שהיועמ"ש החליט רק להורות על הרחבת צו החיפוש במכשיר הסלולר של ארי הרו (בבקשה משופט, ע"י המשטרה), אבל היועמ"ש לא אישר חקירה בנושא. כ"כ עולה, שכבר אז הוחלט ע"י היועמ"ש ד"ר מנדלבליט להסתיר את מוסר המידע ומקבל המידע, כ"חומר מדיעיני". כעת הכל נחשף ב"גלובס". מדהים. 

ה. ראיון נוקב בן כשעתיים של אבי וייס עם גילה בויום על "תפירת תיק 1000" וקצת על "תפירת תיק 4000": מי התופרים הראשיים, איך התפירה הזו נולדה, מתי היא נולדה ואיך התגלגלה עד כתב האישום ולמה, כמפורט בסרטון הלקוח מאתר הפייסבוק כאן, בריאיון המלווה בחשיפות מסעירות ומסמכים חד-משמעיים:


ו. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר בעקבות ציוץ נוקב נוסף של שלמה פילבר (כאן) במענה לנתי טוקר מדה-מרקר: "שלמה פילבר ממשיך להפציץ, והפעם ברמז עבה על מנדלבליט ומצבו המורכב: ״בשכונה שלי אני הולך לבית הכנסת בלי מאבטחים ומעולם לא פלטו לעברי ׳בושה׳״.
עכשיו אתם מבינים למה מנדלבליט ובן ארי בלחץ עצום מפילבר? יותר מאשר הוא עד תביעה אני משוכנע שהוא יהיה עד הגנה."

ז. עוד פוסט קצר של אלי ציפורי (כאן) בעקבות ציוץ של שלמה פילבר (כאן) כנגד הדובר לשעבר של משרד מבקר המדינה, שלמה רז: "‏שלמה פילבר לא עוצר: אומר על שלמה רז, לשעבר הדובר השמאלני של משרד מבקר המדינה: ״ככלב שב על קיאו - כסיל שונה באיולתו״ - דימוי לעגני למי שחוזר למקום שבו נחשף בקלונו ולמעשיו הרעים.
פילבר מתכוון לדוח המבקר המדינה על בזק בזמנו שהיה התשתית לתיק 4000 והתברר כשקרי.
‏תודה לאבי וייס."

חשלמה פילבר לא נרגע וממשיך לצייץ והפעם מגיב לאבישי גרינצייג (כאן).

הוא תוקף גם את רביב דרוקר ותומר גנון (כאן). 

עדכון 4.3.21:
א. שוב שלמה פילבר "יוצא להנחתה" מול שלמה רז (לשעבר דובר מבקר המדינה) ואבישי גרינצייג (כאן), וטוען, שצריך להגיש כתב אישום כנגד תופרי התיקים ובראשם מבקר המדינה, והעיתונאים שותקים... 

באבי זלינגר פרסם סרטון נוסף תחת הכותרת: "04/03 ״התיק מוכן״״, אודות אילן ישועה וחבריו ממט"ח וב"בריטניקה", כמפורט בסרטון כאן: 


ג. ריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות ב"רדיו גלי ישראל", חשיפת מסכת השקרים שלא מספרים לכם על "עד המפתח" אילן ישועה. ריאיון בן כ-15 דקות, שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: http://bit.ly/IlanYeshua.  

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "האזינו לפתיח שלי: שי ניצן הוא פרקליט שסרח. מעולם לא היה פקיד ציבור שזיהם את המערכת עליה הוא מופקד.
הוא טייח פרשות של אנשי שלומו, הוא סחט עדים ותפר תיקים לנתניהו ולאפי נווה.
והפרקליט שסרח יושב בביתו עם פנסיה תקציבית של כ-60 אלף שקל בחודש וחבילת פנסיה של כ-20 מיליון שקל - וצוחק על כולם.
איפה הצדק?"

ה. אלי ציפורי צייץ כאן (בעקבות השידור כאן) בזו הלשון: "מי אתה אילן ישועה, העד הראשון בתיק 4000? אבי וייס חושף מחר בתוכניתי עניין שישועה מסתיר: הוא עבד בעבר בחברת מט״ח יחד עם עו״ד שחר בן מאיר, שרודף את נתניהו וגם עם אבי קדיש, ממובילי מחאת ׳מושחתים נמאסתם׳ ובלפור. בן מאיר הגיש תביעות בנושא בזק וואלה. לשלושתם מטרה משותפת: לסלק את נתניהו."

ו. אלי ציפורי צייץ כאן ציוץ נוסף: "שלמה פילבר ממשיך להפציץ: ״מסמך שהכנתי בזמנו לדוח המבקר על בזק יכול לשמש ככתב אישום נגד אנשי המבקר. העיתונאים יודעים ומסתירים אותו״.
הכוונה לדו״ח המבקר השקרי על בזק שהפך לתשתית כתב האישום בתיק 4000. תודה לאבי וייס."

המסמך ששלמה פילבר מדבר עליו נמצא כאן, למתעניינים. 

ז. אלי ציפורי צייץ כאן ציוץ נוסף בזו הלשון: "כנרת בראשי: ״אביעד גליקמן הטריד את עד המדינה שלמה פילבר מהמקפצה. צריכה להתנהל חקירה נגד שלישיית הפרשנים מטעם עצמם בערוץ 13 אבל מי יחקור?; ״מנדלבליט ושי ניצן הרסו לאפי נווה קריירה מפוארת. אני חושבת שהקלטות שלו על מנדלבליט יפורסמו אם התיק לא ייסגר״.
הראיון מחר בתוכניתי בגלי ישראל."

ח. האלוף (במיל) דן ביטון מנפץ לרסיסים ובהרחבה (קרוב לשעתיים) את "תיקי האלפים" ברדיו גלי אשקלון.נט - כאן

עדכונים 5.3.21
א. שידור "שישי אלטנרנטיבי": "כל מה שרצית לדעת על תיק 2000 ולא העזת לשאול" - כאן

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט ארוך (כותרת בלבד): "שלמה פילבר מאותת שוב ושוב לליאת בן ארי: תפרו לנתניהו תיק וגם תפרתם תיק נגדי; כתב האישום צריך להיות מוגש נגד הפקידים - עם רמז ברור לחברת פרטנר שחיבלה במהלכיו (״עמדה מולנו עם אקדחים שלופים״)."

עדכונים 7.3.21:
א. ריאיון מדהים (כ-9 דקות, של אבי וייס) בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל" של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשר של "תיק 4000", שנולד היישר מתוך "תיק בזק": https://bit.ly/Tik4000No50). זאת, על פי מסמך, שנחשף כעת בחתימת שלמה פילבר, מסמך מזמן אמת (עוד לפני החקירות), מה שהופך את כל "תיק 4000" על ראשו. כל החשיפות המזעזעות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AviRatzonFilber.

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר בעקבות מסמך החלטת הנציב, השופט בדימוס דוד רוזן, בזו הלשון: "מכה קשה לפרקליטות: נציב התלונות על הפרקליטים קובע שהמחדלים בחקירות בתיקי נתניהו (כמו תרגיל החקירה עם ניר חפץ) - ״עננה כבדה שצריך להסירה״; מבקש ממ״מ פרקליט המדינה ״להיכנס לעובי הקורה״." 

המסמך המלא של החלטת הנציב, השופט בדימוס דוד רוזן - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף (בעקבות קטע במכתב של הנציב - כאן) בזו הלשון: "שי ניצן ומומי למברגר קברו את תיק החקירה נגד קצין המשטרה אבי רוטנברג שניהל רומן עם ג׳ודי ניר מוזס תוך שהיה מעורב בתיק המעונות. 
אחת הסיבות המצויינות בדוח של דוד רוזן היום: למברגר לא היה מודע לסכסוך שבין שרה נתניהו וניר מוזס ול״עולם הרכילות״.
תגיד, למברגר, אתה חושב שהציבור מטומטם?"

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט נוסף בנושא המסמך של הנציב, בעקבות הקטע כאן: "בלתי נתפס: באוקטובר 2017 "התגלה" שיש רומן בין ג'ודי ניר מוזס לבין קצין המשטרה אבי רוטנברג, שנה וחצי לפחות אחרי שזה התחיל (אפריל 2016), כשבמקביל משמש רוטנברג כראש צוות החקירה ב"תיק המעונות" נגד שרה נתניהו. חוות דעת במח"ש קבעה כי ל"ניר מוזס היה אינטרס אישי וכלכלי באופן ניהול החקירה ותוצאותיה וכי רוטנברג היה מודע לכך". למרות זאת, בדצמבר 2018 קבר מומי למברגר את התיק יחד עם ראשת מח"ש קרן בר מנחם."

המסמכים שהוצגו בבית המשפט בנוגע לחשיפת הרומן (ובין רפ"ק (לשעבר) רוטנברג לבין ג'ודי ניר מוזס יש כאן.

ה. גלעד צוויג צייץ כאן בטלגרם, בעקבות הקטעים כאן וכאן בדו"ח של השופט בדימוס דוד רוזן: "קטע מענין ביותר מהחלטת הנציב רוזן מהיום:
על פי מנהל מח"ש, החקירה בתיק 2000 ("נתניהו-מוזס") החלה בסוף *2015*.
מנגד, מנדלבליט טוען כי החקירה החלה במרץ *2016*, אז גם אישר אותה.
מח"ש כזכור הינה זרוע של פרקליטות המדינה.
אז מי משקר, והאם ייתכן שחקירת תיק 2000 ללא אישור/ידיעת מנדלבליט?"

ו. אלי ציפורי הוסיף כאן בעקבות הקטע כאן (ממסמך דוד רוזן) פוסט קצר: "נפשו המיוסרת של מומי למברגר, יד ימינו ושמאלו של שי ניצן וגם מנדלבליט, לא עמדה בפרסומים על פרשת אבי רוטנברג-ג׳ודי ניר מוזס והוא מתבכיין בפני דוד רוזן על ״העוול הגדול״ שנגרם לו ומאיים(!) בתביעת דיבה.
זו פניהם של בני האלים מהפרקליטות: רומסים ברגל גסה זכויות של אזרחים וכשחושפים את מעלליהם - הם מתנהגים כבריונים."

ז. אבישי גרינצייג צייץ כאן כך: "בית המשפט דחה את בקשת רביב דרוקר תוכנית 'המקור' לשדר את תיעוד עדות שעיה סגל בתיק 1000. "בשלב הנוכחי התוצאה היא כי לא ניתן ההיתר שנתבקש. עם זאת, אין בכך לחסום אפשרות שבמועד עתידי מתאים ניתן יהיה לעתור בבקשה מתאימה, אשר בעקבותיה יישקלו השיקולים על רקע המצב העדכני שישרור אז"."

ההחלטה התקבלה ע"י שופט אחר בבית המשפט המחוזי בי-ם, לפי החלטת בית המשפט, כמפורט כאן.
החלטת כבוד השופט רפאל יעקובי מבית המשפט המחוזי בירושלים - כאן

עדכונים 8.3.21
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב ביותר בזו הלשון: "כך תפר אילן ישועה את תיק 4000: הקליט 5(!) שנים את אלוביץ', העלים שיחות בצורה מגמתית, שימש כמקור מודיעיני, שיקר בתגובות לכתבות על וואלה ופלט שיחותיו בשנת 2015 הקריטית "נעלם"; ומי זה המקור שנקרא "איזי מרכז"?
****************************************************
אין לי ספק שאילן ישועה הוא אחד המנועים העיקריים מאחורי תפירת תיקי נתניהו – הוא איש מאוד כוחני, מניפולטיבי ושקרן סידרתי, שהסתיר עד לאחרונה את היכרותו בעבר עם עו"ד שחר בן מאיר. הערפל סביב ההסדרים שיש לו עם הפרקליטות הוא כמובן מכוון וליאת בן ארי עושה הכל כדי להסתיר זאת מפרקליטי נתניהו ואלוביץ'. כזכור, ישועה התחיל להקליט בסוף 2012-תחילת 2013. למה הוא החליט להעביר חומרים לפרקליטות 5(!) שנים אחרי? לא ממש ברור, לבד מהערכה שהוא רצה קלף מיקוח בידיו מול אלוביץ'.
אלא שידידי אבי וייס חושף דבר מאוד מעניין. הכתבה שהציתה את תפירת תיק 4000 היתה של גידי וייץ ב"הארץ" בסוף אוקטובר 2015 שהעלתה לראשונה את התיזה המופרכת של סיקור אוהד תמורת הטבות (שימו לב: וייץ איננו בקיא בכלכלה, רגולציה ופיננסים וכל שעשה הוא להעלות ציטוטים אנונימיים ללא שום ביסוס עובדתי).
מי היה אחד המקורות של וייץ? ייתכן בהחלט שישועה בעצמו – הרי הוא היה אחרי 3 שנים של הקלטות – והוא גם הגיב בצורה שקרית לכתבה. 
שימו לב: בחומרים שנמסרו לעורכי דינו של נתניהו אין פלטי שיחות של אילן ישועה דווקא לשנת 2015, אלא רק שיחות מ-2014 ואח"כ פלט שיחות מ-2016 עד 2018. זאת ואף זאת: בפלט לשנים 2016-2018 מדובר במכשיר שהמחזיק בו נקרא בשם "איזי מרכז". איך שם כזה השתרבב לחומרי החקירה של ישועה? האם זה היה שם הכיסוי של ישועה כמקור מודיעיני? (כלומר, היה לאותו "איזי מרכז"  מכשיר סלולרי ייחודי לקשר עם מפעיליו).
אבי וייס מעריך כי אם היה מופק פלט שיחות של ישועה מ-2015 היה מתגלה הקשר שלו עם עיתונאים כמו גידי וייץ וגורמים אחרים השותפים לתפירת התיק. זו גם הסיבה שישועה מחק שיחות מסויימות והגיע לפרקליטות רק עם שיחות שנוחות לו.
מה לא עושים בשביל לתפור תיק לנתניהו – מסתירים שיחות רלוונטיות, מסתירים את מעמדו של ישועה כמקור מודיעיני ומסתירים עם קשריו בתוך התשקורת. בקיצור, מסתירים את האמת."

באלי ציפורי פרסם פוסט קצר כאן (בעקבות ההחלטה כאן, מתוך פסק הדין כאן): "ביקורת קשה של בית המשפט על רביב דרוקר: גם קיבל הדלפה חמורה (של שעיה סגל ז״ל) וגם ניסה לרתום את בית המשפט לשידור אותה הדלפה. כמובן שדרוקר ניסה (שוב) להשפיע על מהלך הבחירות בעדות מגמתית ולא רלוונטית ונבלם ע״י בית המשפט. מעניין מה יגידו על כך כתבלביו של דרוקר אביעד דליפמן ואיתי רום."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף בעקבות הקטע (כאן) מסמך הנציב דוד רוזן: "3 קציני משטרה מוכנים להיבדק בפוליגרף נגד מנהלת מח״ש קרן בר מנחם על שמיסמסה לכאורה תלונה על מעשים פליליים בחקירות תיקי נתניהו בזמן אמת. ומה היא אומרת? שתופרים לה תיק. מעניין, אולי שתסכים גם להיבדק בפוליגרף כדי להוכיח שלא תופרים לה תיק?"

עדכון 9.3.21:
אגיא לוי פרסם כאן פוסט חשוב ונוקב (כותרת בלבד) בעקבות דו"ח הנציב דוד רוזן: "בית הקלפים - תאכלו את העשן שלנו, כי לנו יש את - חקירות נתניהו!
והפעם 10 נקודות מהדו"ח של הנציב רוזן, אשר בדק קמצוץ קטן משולי השוליים, של התנהלות מח"ש והפרקליטות בחקירות נתניהו."

עדכונים 10.3.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר, בעקבות ראיון ששודר בטלוויזיה עם רביב דרוקר (כאן): "‏מהמקפצה: התועמלן רביב דרוקר מודה שהוא ״רוצה להשפיע על משפט נתניהו״.
‏אחרי שראיין עדים וניסה להלך אימים על שלמה פילבר - דרוקר היה מזמן צריך לבלות בחקירה תחת אזהרה על שיבוש הליכי משפט.
‏הבעיה: דרוקר נהנה מחסינות וגם הדלפות מחבורת מנדלבליט ושות׳."

ב. פורסם ציוץ: "רשת 13 ורביב דרוקר עתרו לבג''צ נגד ההחלטה לאסור את שידור הקלטת עדותו של שעיה סגל ז''ל בתוכנית ''המקור''."

עדכונים 11.3.21:
א. ריאיון מדהים (כ-9 דקות, של אבי וייס, מתחילת התכנית ומדקה 12:30 עד 21:00 ואח"כ ניתוח של יעקב ברדוגו לחשיפה המרכזית בעניין עדותו של בן כספית במשטרה), בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל", של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשרים של "תיק 1000": https://bit.ly/Tik1000 ואילן ישועה ב"תיק 4000": https://bit.ly/Tik4000No52). חשיפת הסודות המזעזעים שהסתירו ובכוונה מהציבור. החשיפות המטלטלות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AViRatzonWeiss:


ב. אלי ציפורי פרסם כאן גילוי מטריד: "שי ניצן נכנס 5 פעמים למחשבי הפרקליטות אחרי המועד האחרון שבו היה צריך להחזיר את מחשבו בעקבות פרישתו; 
הפרקליטות: ניצן סיים עבודתו ב-16.3.2020 אבל שב בדיוק מחו״ל והיה צריך להיכנס לבידוד ולכן החזיר את המחשב ב-3 שבועות איחור (6.4); ניצן נכנס רק למייל שלו.
הפרטים המלאים - מחר בתוכניתי בגלי ישראל - 7-9 בבוקר."

ג. הדיון בבית משפט העליון בעניין הערר של "רשת" ורביב דרוקר לגבי ההחלטה בבית המשפט המחוזי בי-ם לא לשדר את התכנית עם שעיה סגל ז"ל, יתקיים ב-15.3.21 ללא נוכחות נתניהו (רק עם עורכי הדין): כאן.  

ד. ניסים סופר כתב כאן ב"דיומא" מאמר מרתק (כותרת בלבד): "ליישר את פילבר - חלק א'.
עדותו של עד המדינה שלמה (מומו) פילבר חיונית להוכחת מרכיב "התמורה" בהאשמת השוחד בתיק 4000. משום כך עיתונאים מגלים התעניינות רבה בעדותו של פילבר. ניסים סופר מסביר מדוע ההתעניינות שמגלים שני עיתונאים – אביעד גליקמן ורביב דרוקר – בעדותו של פילבר, חורגת מגבולות הלגיטימי וכמעט מגיעה לכדי הטרדת עד והדחה בעדות."

עדכון 12.3.21: ריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות וחדשות ב"רדיו גלי ישראל", על הנעשה בתיקי 1000, 2000 ו-4000. ריאיון בן כ-15 דקות (מדקה 1:21:40 עד 1:36:00), שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: http://bit.ly/ZiporiWeiss.

עדכון 14.3.21: אבישי גרינצייג מ"גלובס" פרסם כאן (כותרת בלבד): "זה סדר העדים בתיק 1000: הדס קליין בראש, ארנון מילצ'ן בסוף קליין ויתר העדים צפויים להעיד על אספקת הסיגרים והשמפניות במאות אלפי שקלים לבני הזוג נתניהו • לאור סדר העדים נראה כי הפרקליטות איננה חוששת כי מופעל לחץ על עד התביעה ארנון מילצ'ן."

עדכון 15.3.21: פורסם כאן סיכום הדיון בעליון בנושא הערר של רביב דרוקר (לשידור העדות של שעיה סגל ז"ל). זה רק פרוטוקול הדיון, עדיין ללא החלטה. כנראה שהשופטים ידחו את ההחלטה עד אחרי הבחירות. 

עדכונים 16.3.21:
א. התעורר נושא חדש לדיון, שיתקיים כנראה אצל שופט אחר מהרכב "תיקי האלפים": עדותו של תמיר פרדו (היה ראש המוסד). מצ"ב כאן וכאן בקשת עורכי הדין של נתניהו והתייחסות הפרקליטות. הבדיחה של העניין הזה, שכל עדותו כבר פורסמה בכלי התקשורת וכעת דנים בעדות חסויה, שכולה גלויה... הנה העדות: שפורסמה למשל ב"כאן".

ב. פרקליטי נתניהו מבקשים לשחררו מלהופיע לדיון בבית המשפט, שיהיה מחר (17.3.21). הבקשה כאן. כנראה שהבקשה תאושר. הדיון בבקשת הפרקליטים הוא לחשוף אם עורך הדין של אלי הרו היה מודיע של המשטרה (מה שמשליך ישירות גם על השאלה: האם היה אישור היועמ"ש לחקור את תיק 2000, כשהחלה החקירה בעניין, יותר מחצי שנה לפני שניתן האישור הזה, כמופיע בהודעת היועמ"ש לבית המשפט). 

ג. פרקליטי משפחת אלוביץ' מבקשים מבית המשפט לקיים דיון בנושא העדים והמוצגים, שהוגשו להם מהתביעה, מה שנוגע לעדים שמופיעים ראשונים (והראשון שמעיד זה אילן ישועה). לטענתם, קיבלו רשימת מסמכים ומוצגים מבולבלת. לטענתם, יש בהם גם מסמכים ומוצגים לא קבילים. מצ"ב כאן בקשת עורכי הדין מבית המשפט המחוזי בי-ם.

ד. הדיון מחר בבית המשפט נדחה (בגלל לוח הזמנים הלחוץ של עו"ד עמית חדד). מצ"ב ההחלטה - כאן. טרם נקבע מועד חדש.

עדכון 22.3.12אבישי גרינצייג פרסם כאן ב"גלובס" חשיפה מאוד מוזרה ומעניינת, מעניינת גם בעיתוי שלה (כותרת בלבד): "מדוע מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה לא נחקר באזהרה? עמדות בכירי משרד המשפטים נחשפות.
בחודש הבא יעלה מנכ"ל וואלה לשעבר על דוכן העדים כעד מרכזי בפרשת בזק-וואלה במשפטו של נתניהו • מאחר שישועה לא נחקר באזהרה, הסנגורים טענו כי הוא עד מדינה, וכי ההסכם עימו מוסתר • גלובס חושף את המחלוקת בצמרת משרד המשפטים לגבי מעמדו המשפטי של ישועה."

מדובר באחד ממהלכי ה-Cover הכי ירודים ונחותים, ממש על סף הפלילי, תוך הפרת החלטות בית המשפט המחוזי בירושלים, בשת"פ מלא של כתב גלובס, מהלכים שנועדו "להלבין" את אילן ישועה ועדותו ו"להלבין" את החלטות צמרת הפרקליטות והיועמ"ש, בעניינו. המציאות המתועדת היטב נחשפה על ידי אבי וייס (וע"י אחרים, דוגמת אלי ציפורי ואבי זלינגר), כאן.

עדכון 23.3.21: הכתב אברהם בלוך פרסם כאן פנייה של: "התנועה למשילות ודמוקרטיה הדורשת מהמשנה לפרקליט המדינה, שלמה (מומי) למברגר, לדעת האם התקבל מידע חדש שהביא לשינוי עמדת הפרקליטות וסגירת 'פרשת מין תמורת מינוי' בלא כלום - ואם כן, מהו המידע." אני מניח שהקוראים מבינים וממזמן, שהאדם האחרון על פני כדור הארץ, שישיב לפניה זו תשובה נכונה (או בכלל), זה עו"ד מומי למברגר

עדכונים 24.3.21:
א. אברהם בלוך מ"חדשות סרוגים" פרסם כאן (כותרת בלבד): "משפט נתניהו | פרטים מעדותו של אילן ישועה נחשפים.
פרטים מעדותו של מנכ"ל אתר וואלה לשעבר נחשפים: השיקול להעסקת עיתונאים היה היכולת לשלוט בהם, ולכן איילה חסון נבלמה. חזרתו של ינון מגל נעצרה בשל חשד שהוא תומך בבנט."

ב. המסמך המלא של "רענון עד לקראת עדותו", שביצעה הפרקליטות לאילן ישועה - כאן

ג. בעקבות קבלת המסמך הנ"ל מהפרקליטות, פרקליטי משפחת אלוביץ' הגישו פנייה נזעמת ביותר לבית המשפט, פניה הנמצאת כאן במלואה.

ד. גם פרקליטי נתניהו הגיבו בחריפות יתרה לבית המשפט, בעקבות קבלת מסמך הפרקליטות בעניין "תשאול אילן ישועה". פנייתם נמצאת כאן במלואה. 

יודגש, שפרקליטים (בכל דרגה) בפרקליטות, אינם מוסמכים לבצע חקירות ותשאולים. הם לא עברו כל הכשרה והסמכה במשטרת ישראל לבצע חקירות (או בכל גוף אחר שקיבל הסמכה בחוק לבצע חקירות, דוגמת רשות ניירות הערך). ביצוע תהליך של חקירה או תשאול ע"י פרקליט, סותרת חוקים רבים ובראשם חוק סדר הדין הפלילי (חקירת חשודים), תשס"ב-2002.

ה. כתב המשפט אברהם בלוך פרסם את החלטת נשיאת בית המשפט העליון כבוד השופטת א. חיות, שמעכבת את ביצוע פסק הדין, שמאפשר את הפריצה לטלפונים הסלולריים של יועצי ראש הממשלה, וקובעת דיון נוסף בהרכב מורחב של 7 שופטים. ההחלטה של נשיאת בית המשפט העליון במלואה כאן - למתעניינים. 

ו. בעקבות ההחלטה של נשיאת בית המשפט העליון, פרסם כאן אלי ציפורי פוסט בזו הלשון: "החלטה חשובה: עניין הפריצה לטלפונים של יועצי נתניהו יידון בהרכב מורחב של 7 שופטים. 
עוה"ד עמית חדד ונועה מילשטיין, המייצגים את אוריך וגולן, מסרו: ״החלטת בית המשפט העליון מסמנת את המשקל הרב שיש לסוגיה העקרונית שעל הפרק. פרטיות המידע והפרקטיקות של המשטרה להשיג מידע ללא צו תוך הפרה ברורה של זכויות אדם, איננו דבר שאפשר לעבור עליו בלא דיון מעמיק. אנו מברכים על החלטת העליון לקיים דיון מהרכב מורחב בסוגייה״."

ז. בעקבות ההתפתחויות בעניינו של אילן ישועה והפרקליטות, פרסם כאן אלי ציפורי פוסט חריף ביותר בזו הלשון: "מפלגת הפרקליטות עושה הכל כדי להדיח את נתניהו ולהקשות על הגנתו.
***************************************************************
לא להאמין! יומיים לפני הבחירות וזמן קצר לפני עדותו של אילן ישועה (ב-5 לאפריל) – העבירה הפרקליטות "תרשומות" חדשות של ישועה באצטלה של "ראיון עד" שנעשה לאחרונה, למרות שמדובר בהשלמת חקירה, שכללה הצגת מאות מסמכים שאף אחד מהם לא הוצג לישועה בחקירותיו הקודמות במשטרה.
***************************************************
פרקליטי אלוביץ' בפנייה לבית המשפט על רקע "ראיון העד" שנערך לישועה: "זו פגיעה עמוקה ובסיסית ביכולת לרדת לחקר האמת ולעשות משפט, וממילא מהווה פגיעה אנושה בזכותם של הנאשמים להליך הוגן ואף הביאה לפגיעה קשה בניהולו התקין של המשפט".
מדובר במסמך בן 7 עמודים שהעבירה הפרקליטות, כאמור, לפני יומיים בלבד ולפי דברי פרקליטי נתניהו לא מדובר במזכר של "ראיון עד", אלא בהשלמת חקירה, שלא לומר חקירה חדשה, שהתפרסה על עשרות רבות של מסמכים המכילים מאות עמודים, שאף אחד מהם לא הוצג לעד בחקירתו במשטרה.
הפרקליטים מבקשים כי השלמת החקירה שנערכה לעד היא פסולה וכי הפרקליטות לא תוכל לעשות שימוש בתוצריה. כמו כן, כותבים הפרקליטים כי "משזוהמה" עדות ישועה באופן הזה, אין מנוס מהוראה להעביר את ישועה להשלמת חקירה במשטרה כדין. כמו לכן, להעביר להגנה, לאלתר, את מועדן ומשכן של כל הפגישות שקיימה הפרקליטות עם ישועה.
כמו כן מבקשים הפרקליטים להימנע מלנצל את "ריענון העד", שלא כדין, לביצוע השלמת חקירה ולהעביר תרשומות מרענוני העדים מיד לאחר קיומם."

ח. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בעניין התשאול לאילן ישועה: "שערוריית אילן ישועה: עוד מחדל של ליאת בן ארי.
****************************************************************************************************************
פרקליטי נתניהו פנו לבית המשפט בביקורת קשה על ליאת בן ארי ו"רענון" העד ישועה: "פעלה בניגוד להצהרותיה, מדובר במחדל ובניסיונות 'להתאים' את תשובותיו של ישועה לטענות ההגנה שהועלו על-ידי נתניהו ואלוביץ'"; "עשתה מקצה שיפורים מקיף לחקירה שנערכה ושהסתיימה לפני זמן רב"; "בחלק מהמקרים מדובר בשינוי גרסאות של ישועה, אל מול דברים שמסר בחקירה, מתוך רצון לבצע מקצה שיפורים, בעיקר על רקע טענות שהועלו מטעם ההגנה"; "הפרקליטות, בכוונת מכוון, יצרה הכבדה ניכרת על עבודת הסנגוריה העולה כדי שיבוש היכולת לנהל הגנה סדורה"; "הפרקליטות אינה רשאית להפוך את רענוני העדים לזירה המבקשת להכשיר ולהלבין בדיעבד אי הצגת מסמכים והימנעות משאלת שאלות בחקירות".
פרקליטי נתניהו מבקשים מבית המשפט לאסור על ליאת בן ארי לעשות שימוש במפגשי "הרענון" של אילן ישועה לשם ביצוע השלמות חקירה או לחילופין להפנות אותו להשלמת חקירה. כמו כן מבקשים הפרקליטים למסור את המועדים המפורטים שבו "רואיין" ישועה."

ט. אברהם בלוך ב"חדשות סרוגים" פרסם כאן כתבת המשך (כותרת בלבד): "משפט נתניהו | עו"ד בועז בן צור: הפרקליטות מבצעת השלמות חקירה בניגוד לכללים.
עו"ד בועז בן צור, פנה לבית המשפט המחוזי בירושלים ודרש כי בית המשפט יקבע כי הפרקליטות אינה רשאית לעשות שימוש במפגשי הריענון עם העדים לשם ביצוע השלמות חקירה מטעמה."

יאלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בנושא "התשאול" של אילן ישועה, בעקבות תגובה של איילה חסוןכאן: "‏שימו לב לשקרים של אילן ישועה: הוא טען ברענון״ שלו שאלוביץ׳ התנגד להעסקתה של איילה חסון בוואלה; אלא שחסון אומרת שהיא בכלל סירבה להצעתו.
‏כבר אמרתי אין ספור פעמים: ישועה הוא איש לא אמין והעובדה שבן ארי זימנה אותו ל״רענון״ כדי בפועל ״לשתול״ לו גרסאות שמתאימות לה - מדברת בעד עצמה.
יתירה מזו: ישועה אמר בפועל שהוא שלט במינויי הבכירים במערכת - ואין בכך כל פלא: הוא הביא אנשים בצלמו ובדמותו - אנשי שמאל קיצוני שתקפו כל העת את נתניהו."

י"א. תשומת לב לפסקה הבאה ב"רענון" של אילן ישועה כפי שנמסר ע"י הפרקליטות (תצלום): 
טלי בן עובדיה

במציאות, טלי בן עובדיה, יוצאת ערוץ 10, הייתה זמן קצר ביותר ב"וואלה!", מתחילת דצמבר 2012 ועד תחילת פברואר 2013, עת עברה לתפקיד בכיר מהגוף ממנו יצאה (ערוץ 10), בגלל שהציעו לה שם (בערוץ 10) קידום. זה מה שהיא דיווחה במו פיה בזמן אמת. זה כל הסיפור האמתי של טלי בן עובדיה.
כל הסיפור שיש במסמך הרענון של הפרקליטות מפי אילן ישועה, בתצלום כאן למעלה, על "בלפור" ו"קבוצת בזק", נראה תלוש מכל מציאות. זאת, משום שמי ששלט ביד רמה במשרד התקשורת ולא נתן לאיש (גם לא לנתניהו) להתקרב למשרד התקשורת, היה אז השר משה כחלון... כך, הדביקו אירוע מתחילת 2013, לכתב האישום בהקשר של נתניהו, באופן מלאכותי, ושכחו שהשר הקובע הכל בענייני בזק באותה עת, היה משה כחלון, שלא התעניין אז (ובכלל) ב"וואלה!".
עוד שקר בערימת השקרים הבלתי נגמרת של אילן ישועה, בחסות הפרקליטות. 

עדכונים 25.3.21:
א. כצפוי, הבג"ץ דחה את כל ההשגות של פרקליטי נתניהו לגבי "הסדר ניגוד העניינים", שהיועמ"ש "סידר לו" בשנה האחרונה. היועמ"ש קיבל כאן גיבוי וחיפוי מלא מהבג"ץ, מה שלא מפתיע בכלל. מצ"ב כאן החלטת הבג"ץ במלואה.

זו החלטה קטלנית והרסנית המשנה סדרי עולם, ללא כל בסיס חוקי. למשל, כתוב בה, שהיועמ"ש יכול להוציא לנבצרות את נתניהו, למשל, עקב ניגודי עניינים. אין דבר כזה בשום חוק בישראל, אבל זה מה שכתב השופט מלצר. הנשיאה חיות כתבה, שהיועמ"ש הוא הקובע בעניין הסדרי ניגודי העניינים, מה שלא קיים בשום חוק. כלומר: הבג"ץ יצר כאן מערכת חוקים חדשה לגמרי, לרעת נתניהו. ברור שהבג"ץ הבא, של כל העמותות והג'ינגים למינם, תהיה להוציא את נתניהו לנבצרות, על בסיס ההחלטה הזו.

באלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "נתניהו – לך על שיתוף פעולה (כלכלי-אזרחי) עם מנסור עבאס.
****************************************************************************************************
1. מי כמו נתניהו יודע שפוליטיקה היא גם אופציה לבחור את ברע במיעוטו - זו אופציה בין בחירות קשות וכרגע הבחירה היא פשוטה, בהנחה שלא יהיו עריקים בטווח הקרוב: המשך שלטון הדיקטטורה של בג"ץ או אפשרות לשיתוף פעולה עם עבאס ואפשרות להתחלת ריסון הדיקטטורה הזו. זו בחירה פשוטה: בין המשך הדיקטטורה שמנסה לחסל את הימין לבין אפשרות לריסונה (ויש רוב לכך ימני לכך).
2. היום היה אפשר לראות כיצד הדיקטטורה הזו פועלת נגד רצון הציבור בפסק דין שערורייתי על הסכם ניגוד העניינים של נתניהו בבג"ץ. פסק הדין הנציח וקיבע את מעמדו של היועץ המשפטי לממשלה כפוסק האחרון  בהסדרי ניגוד עניינים וגם הכשיר החלטה עתידית שלו על יציאת נתניהו לנבצרות. זה פסק הדין שערורייתי שבו בג"ץ יצר מערכת חוקים חדשה לגמרי – במיוחד בשביל נתניהו.
3. נתניהו ניצח את הבחירות הללו, על אף התקשורת ועל אף הבג"ץ, שתי מפלגות שפועלות להדחתו כבר 4 מערכות בחירות רצופות. מפלגת הליכוד גדולה בהפרש ענק מכל מפלגה אחרת, הוא עצמו מוביל בפער אדיר מכל מתחריו בהתאמה לראשות הממשלה. וזאת למרות שהתקשורת מנסה לצייר תמונה אחרת עם המילה המכובסת "גוש שינוי" (שהוא למעשה גוש חרמות ושנאה נטול כל אידיאולוגיה). אין לגוש הזו יכולת מעשית להקים ממשלה, ואם כן, היא לא תחזיק מעמד זמן רב.
4. נתניהו הוא זה שהוביל את הפיצול בחברה הערבית והוא זה שצריך לקטוף את פירותיו. למנסור עבאס יש רשימת דרישות שאפשר בהחלט לחיות איתה, על-פי מקורביו, כמו ביטחון אישי בחברה הערבית, הקמת איזורי תעשייה ביישובים ערביים והסדרת יישובים בנגב. אלו דברים שגם לנתניהו ולליכוד יש אינטרס ביישומם – פיתוח כלכלי הוא תמיד מנוע לשלום ולביטחון.
5. בניגוד ל"גוש השינוי והשנאה" עבאס לא פוסל את נתניהו ונראה אף שהוא מעדיף ללכת איתו. עלי סלאם, ראש עיריית נצרת ומקורב למנסור עבאס ("אני מדבר איתו כל יום"), אמר היום את הדברים את המדהימים הבאים: "עוד כמה ימים עבאס יהיה עם נתניהו. נתניהו ירכיב ממשלה יחד עם סמוטריץ' ויחד עם עבאס. מה שמדברים בתקשורת זה לא מה שמדברים בחדרים".
6. סמוטריץ' ובן גביר? הם חייבים הרבה תודות לנתניהו, הקמפיינר המוביל שלהם -משהו כמו 3 מנדטים. אם הם רוצים ממשלה ימנית - זו האופציה היחידה כרגע."

גריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות ב"רדיו גלי ישראל": חשיפת מסכת השקרים, שלא מספרים לכם על "עד המפתח" אילן ישועה, "ריענון העדים", שנעשה לו ע"י הפרקליטות, ולמה לא נחקר באזהרה. זאת, בהמשך לכתבה כאן: https://bit.ly/Tik4000No54. הריאיון בן כ-14 דקות, נערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: https://bit.ly/EliTziporiAviWeiss.

ד. עורכי הדין של משפחת אלוביץ' הגישו בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בי-ם, לקבל את הפרוטוקולים שהוסתרו מהם עד כה והתפרסמו בכתבה של "גלובס", כמפורט כאן למעלה.

הפנייה המלאה של עורכי הדין של אלוביץ' נמצאת כאן - למתעניינים. 

בפנייה זו עולה, שהיו 3 דיונים בנוגע למעמדו של אילן ישועה, שדווחו לסנגורים: 4.1.186.2.188.2.18.
תאריכי הדיונים בעניינו של אילן ישועה

2 התאריכים האחרונים (6.2.18 ו-8.2.18) הם אחרי 6 עד 8 חקירות ארוכות וממושכות של אילן ישועה (!) כמופיע בטבלה כאן.

כלומר: 2 מתוך 3 הישיבות המוזכרות בנספח ב' של הסנגורים, בוצעו אחרי שעיקר חקירת אילן ישועה - בוצעה. החקירה התשיעית והאחרונה בוצעה אחרי 10 חודשים מהחקירה השמינית.

כלומר: יש כאן קודם לכל בעיה חמורה עם הנימוקים, שהועלו בישיבות הללו, כמודלף בגלובס. למשל, החשש, שאילן ישועה לא ימשיך להעיד וישתף פעולה לא היה קיים במציאות. גם הטיעון, שלא ברור באיזה עבירות הוא מעורב בהן. לא ייתכן שהסוגיות הללו לא עלו, אחרי כל כך הרבה חקירות ארוכות, עם כל כך הרבה מסמכים, שנאספו סביב החקירות הללו.

העיקרחסר תאריך של של דיון אחד מהשניים, שנעשו בין החקירה הראשונה והשנייה של אילן ישועה, כעולה מההדלפה ב"גלובס" (מדובר ב-2 ישיבות, שנערכו ממש בסמיכות אחת לשניה, מיד אחרי חקירתו הראשונה. הישיבה הראשונה בוצעה אצל עו"ד שי ניצן והשנייה אצל ד"ר אביחי מנדלבליט, ישיבות, שהיו בשבוע הראשון של ינואר 2018). בעוד שהסנגורים קיבלו דיווח על ישיבה אחת בשבוע הראשון של ינואר: 4.1.18.

כלומר: לישיבה אחת מהשתיים לא היה כל תיעוד מדווח, שהועבר בדיווח של התביעה לסנגורים, והתיעוד הזה הוסתר עד חשיפתו בהדלפה בגלובס, כולל שינויי העמדות של אחד המשתתפים בישיבות הללו, של עו"ד שי ניצן, ששינה דעתו בין הישיבה הראשונה לשנייה. העלמת הרישום של ישיבה אחת מהשתיים מעידה, שהיה כאן אינטרס לפרקליטות להסתיר כמה שיותר פרטים מההליכים, שבוצעו בעניינו של אילן ישועה

עדכונים 26.3.21
אאלי ציפורי העלה כאן בעקבות המופיע בתצלום כאן, פוסט קצר ונוקב בזו הלשון: "שערוריית אילן ישועה והשקרים של ליאת בן ארי.
****************
גילויים חדשים של אבי וייס: לא די שדיונים פנימיים על מעמד אילן ישועה שלא נמסרו לפרקליטי נתניהו ואלוביץ׳, מצאו את עצמם אצל אבישי גרינצייג מ״גלובס״, עולה גם שהפרקליטות השמיטה (כנראה בכוונה) דיווח על ישיבה אחת מתוך השתיים. זאת בנוגע לישועה והאם לחקור אותו באזהרה, ישיבות שהתקיימו כעולה מההדלפה ל״גלובס״, בשבוע הראשון של ינואר 2018."

ב. עלו כאן 2 ציוצים חדשים של שלמה פילבר בטוויטר (כאן וכאן), האיש המכונה "עד המדינה", אבל בציוצים הללו הוא לא מזדהה עם התפקיד הזה בכלל, ושולח ציוצים המדברים בעד עצמם. כנראה, ששלמה פילבר החליט "לנקות שולחן" כנגד כמה עיתונאים, לקראת "ניקיונות פסח", שהוא עושה אצלו בטוויטר...

ג. אלי ציפורי פרסם כאן (בהמשך לעידכון ב. כאן מעל) פוסט קצר ונוקב בזו הלשון:"איזו דרמה לפני החג! עד המדינה שלמה פילבר אומר למעשה: אין תיק 4000 ואין בכלל אישומים נגדי: 'אין באמת קייס אמיתי במה שקראתם תיק "בזק-משרד התקשורת' (הבסיס ממנו צמח תיק 4000 ועל בסיסו נערך למעשה הסכם עד המדינה איתו). 'האישומים נגדי התפוגגו כשהמציאות פגשה אותם'. זה תואם את מה שאבי וייס ואני כותבים כבר אין ספור פעמים - לפרקליטות אין בכלל קייס נגד פילבר. תודה לאבי וייס".

עדכון 27.3.21: אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוסף: "אחד המשפטים המשמעותיים בפצצה שהטיל פילבר ערב החג היתה (בתשובה לאחד מאנשי התאגיד): "התיאוריה הילדותית והיהירה שאמרת כאילו אני מופעל/מנסה לשרת רצון מאן דהוא, בעיקר מראה את פוזיציה והשטחיות בחשיבה שלכם...".
תיק 4000 התבסס הרי על התיזה שפילבר היה שליח של נתניהו שהופעל על ידו לצורך מתן הטבות לבזק. התיזה הזו קרסה כמו הרבה תיזות בתיק. 
התיזה הזו התבססה בעיקר על פגישה קצרה בין נתניהו לפילבר בתחילת כהונתו של האחרון שבה נתניהו "הנחה" לכאורה את פילבר להיטיב עם בזק (בין היתר, אותה תנועת יד מפורסמת שאיננה רלוונטית). פילבר טען כל העת שהוא פעל ממניעים מקצועיים וכל החלטותיו גם היו מוצדקות בראי הזמן.
יתר על כן, פילבר חד משמעי: הסכם עד המדינה שנחתם איתי, הוא אומר, לא רלוונטי למעשה, כי כל האישומים נגדי התפוגגו. בקיצור, אין ולא היה דבר נגד פילבר. רק הילכו עליו אימים וסחטו ממנו הסכם עד מדינה שבו, למעשה, לא נתן להם שום אקדח מעשן או ראיית זהב.
תיק תפור.
חג שמח!"

עדכונים 28.3.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט קצר בזו הלשון: " ‏כבר יותר משנתיים משווק לנו גיא פלג את עיסקת הטיעון ואפילו הזהיר את נתניהו שהוא יישב בכלא מעשיהו.
‏ביום שישי הוא חזר על זה ובעצם חשף את רצונה של הפרקליטות: להדיח את נתניהו בכל מחיר עוד לפני שיתנהל משפט.
‏מסקנה: ליאת בן ארי ומנדלבליט מבוהלים מהמשפט כי התיקים תפורים."

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט: "‏האזינו -
גיא פלג שוב מאיים על נתניהו בישיבה בכלא ומציע לו במילים מכובסות ללכת לעיסקת טיעון.
‏שום מילה על כך שעד המדינה שלמה פילבר אומר שאין תיק 4000 וכל האישומים נגדו התפוגגו.
‏הנדסת תודעה כוזבת."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט נוסף בנושא זה: "האזינו -
גיא פלג מחרטט על תחילת משפט נתניהו ואילן ישועה עם הקלטותיו - פלג הרי לא מבין דבר וחצי דבר בתיקים.
ואלו העובדות:
א. ישועה הוא איש שמאל קיצוני שפעל להדחת נתניהו כמו כל אנשי וואלה.
ב. ישועה שקרן שמחק חלק משיחות שלא התאימו לו לאחר שהקליט במשך 5 שנים!
ג. אף שיחה איננה עם נתניהו.
ד. החשדות עם זאב רובינשטיין ששוחח איתו התפוגגו.
ה. ליאת בן ארי מסתירה את מעמדו של ישועה כמודיע."

עדכונים 29.3.21:
א. ריאיון מדהים (כ-10 דקות, של אבי וייס, ביחד עם אלי ציפורי), בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל", של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות ומתוכננות נוספות (גם של אבי רצון עצמו), שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשרים של "תיק 4000": https://bit.ly/Tik4000No53, שקרי עו"ד ליאת בן-ארי וציוצי שלמה פילבר). חשיפת הסודות שמסתירים ובכוונה מהציבור, בכלי התקשורת המרכזיים. החשיפות המטלטלות והטריות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/RatzonWeissTzipory.

ב. בעקבות שידור דבריו של גיא פלג ב"החדשות 12" - כאן, אלי ציפורי העלה כאן פוסט בזו הלשון: "גיא פלג, אחד מדוברי הפרקליטות המרושעים והדוחים ביותר, אמר היום שהרגע בו מנדלבליט שמע את קלטות ישועה (השקרן ואיש שמאל קיצוני) היה רגע ״מכונן״ שבו הבין שנתניהו הוא *״ארכי מושחת״*.
לפלג אין שום הוכחה לכך וממילא השיחות של ישועה לא היו בכלל עם נתניהו. יתירה מזו, חלק גדול מהשיחות שלו היו עם זאב רובינשטיין, שנוקה מכל האישומים נגדו.
פלג מנסה להנדס תודעה בצורה מכוערת לקראת פתיחת שלב ההוכחות. לא יצליח לו, כי המשפט יחשוף גם איך התשקורת היתה שותפה לתפירת התיקים."

עדכונים 30.3.21:
א. בעקבות פניית פרקליטי נתניהו בעתירה לבית המשפט המחוזי (העתירה במלואה מצויה - כאן), אלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הבא: "פרקליטי נתניהו דורשים לקבל את החומרים של בן כספית במשטרה בעניינו שליאת בן ארי מסתירה: "העובדה שהמשטרה פנתה באופן יזום לכספית מחזקת באופן משמעותי את התמונה העגומה לפיה מדובר בחקירה לגופו של אדם ולא לגופו של עניין".
********
פרקליטי נתניהו דורשים להסיר את החיסיון על תוכן הידיעות שמסר בן כספית למשטרה: "חשיפת כל החומר הנוגע להפעלתו של כספית כמקור משטרתי; ובכלל זה יצירת הקשר של חוקרי המשטרה עם כספית; האישורים שהתקבלו; ההוראות שניתנו לכספית; והמידע שמסר למשטרה – תאפשר לעותר לעמוד על התנהלותה של הפרקליטים בשלבים המוקדמים של החקירה בעניינו, שבוצעו ללא אישורו של היועץ המשפטי לממשלה. ובפרט להתייחס לחשש המשמעותי שעולה מחומר הראיות שמצוי כיום בידי ההגנה, לפיו רשויות החקירה פעלו באופן יזום כדי לאסוף שברי רכילויות וחשדות בעניינו, בניסיון לאתר גרסה מפלילה כלשהי הנוגעת אליו, תהיה אשר תהיה".
"העובדה שהמשטרה פנתה באופן יזום לעיתונאי בן כספית והפעילה עליו לחצים כבדים כדי שימסור מידע בעניינו של העותר, מחזקת באופן משמעותי את התמונה העגומה לפיה מדובר בחקירה לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. חשיפת המידע שמסר כספית לפרקליטות תאפשר לנתניהו לחדד ולהבהיר את הפסול שנפל בהתנהלות הפרקליטות, להבין את עומק החקירה שבוצעה על ידי הפרקליטות ללא אישורו של היועץ המשפטי לממשלה, ולעמוד על הפגמים החמורים שנפלו באופן שבו שנערכה החקירה"."

ב. בעקבות הקטע שיש כאן (לקוח מפניית פרקליטי נתניהו, שיש בסעיף הקודם), כתב כאן אלי ציפורי פוסט נוסף: "חשיפה חשובה של אבי וייס: האם רוני אלשיך וליאת בן ארי הפעילו מדובבות נגד איריס אלוביץ׳ וסטלה הנדלר בניגוד לנהלים במטרה להרשיע את נתניהו בכל מחיר?
*********************
בעתירה החדשה היום של פרקליטי נתניהו לחשיפת המסמכים הנוגעים לבן כספית, יש תגלית חדשה המסתתרת ב"תעודת החיסיון". מתברר, שבנוסף למדובב שהופעל ככל הנראה על ניר חפץ, היו בפרשה הזו גם שתי מדובבות בשמות הכינוי "שרה" ו"בר גוזלן". כידוע, בתא מעצר של נשים אפשר להכניס רק נשים (כמדובבות). 
בתיקי האלפים היו רק 2 נשים שישבו במעצר: איריס אלוביץ' (אשתו של שאול אלוביץ', הבעלים של "פירמידת בזק") וסטלה הנדלר (לשעבר מנכ"לית בזק). העובדה שהופעלו כאן 2 מדובבות, מצביע שכנראה כנגד שתיהן (איריס וסטלה) הופעלו מדובבות. 
האם "נוהל הפעלת מדובבים" [https://www.gov.il/.../18-09-2019/he/snitch-guidence.pdf] קוים כאן לגבי הנשים העצורות (יודגש שבעניין של חפץ, כבר נמצא שלא)? בספק רב אם הנוהל קויים. 
אין ספק שמדובר כאן בתהום עמוקה ביותר, של שימוש בכלי חקירתי יקר ביותר (שכן סביב המדובב יש לבנות מערכת שלמה של אלקטרוניקה: צילום והקלטה ומוקד פיקוח מאויש 24 שעות), כלי שנועד למקרים חמורים ביותר (דוגמת רצח ופח"ע). 
למה זה הופעל כאן כנגד הנדלר ואיריס אלוביץ׳? זה ברור: רצון להפיל את נתניהו ע"י גיוס שתיהן כעדות שמיעה כנגד נתניהו
אבל זה לא קרה. סטלה הנדלר לאחרונה סיימה את התיק הפלילי כנגדה בקנס מנהלי בלבד על עניין איזוטרי ושולי. 
כלומר: הפרקליטות והמשטרה נקטו באמצעי חקירה אלימים וקיצוניים רק כדי לנסות ולהפיל את נתניהו. במקרה של הנדלר ואלוביץ׳ זה לא עבד."

ג. אבישי גרינצייג מ"גלובס" פרסם כאן (כותרת בלבד): "רגע לפני ההוכחות: הפרקליטות מצאה שבע שיחות חדשות של אילן ישועה עם איריס אלוביץ'.
הפרקליטות מצאה שיחות חדשות לחלוטין בין מנכ"ל "וואלה" לשעבר ואישתו של בעל השליטה לשעבר בבזק • החומרים החדשים עשויים להועיל להגנה."

דאלי ציפורי הגיב כאן בזו הלשון לחשיפה של "גלובס": "‏הספין של אבישי גרינצייג מ״גלובס״: הפרקליטות לא ״מצאה״ 7 שיחות נוספות בין ישועה לאיריס אלוביץ', אלא הן נמצאו רק בזכות התעקשות פרקליטי אלוביץ' ומומחים מטעמם השיחות נחשפו. זאת, למרות שהפרקליטות וליאת בן ארי ניסו *להסתיר* זאת. עכשיו, מן הסתם, תגיע בקשה להכיר בהן כראיות.
‏די לספינים!".

הגיא פלג פרסם כאן ב"חדשות 12" (כותרת בלבד): "ההגנה שחזרה שיחות בתיקי נתניהואיריס אלוביץ' ביקשה ממנכ"ל וואלה לאסוף חומרים מכפישים נגד כחלון.
שבע שיחות שהתקיימו בין איריס אלוביץ' לבין עד התביעה במשפט נתניהו אילן ישועה. אותרו ושוחזרו על ידי מומחים מטעם ההגנה • חלק מהשיחות התקיימו כששאול אלוביץ' נמצא ברקע • גורמים המעורים בפרטי השיחות סבורים שהן לא משנות את התמונה הראייתית • ישועה צפוי להיות הראשון שמעיד ביום שני עם פתיחת שלב ההוכחות במשפט נתניהו."

ואלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בנושא הקלטות אילן ישועה: "אל תתרגשו מהספינים של הפרקליטות: הקלטות החדשות של ישועה נמסרו רק היום להגנה (לא מתומללות) והדבר החשוב ביותר הוא שאיריס אלוביץ׳ ביקשה מישועה לאזן את אתר וואלה, שהיה ונותר שמאל קיצוני. מה עשה ישועה במקום לאזן? גידף את נתניהו במערכת, השווה אותו לשליט צפון קוריאה ואמר שהוא מחריב את המפעל הציוני.
אגב, מדהים שהיה צורך בערעור לעליון כדי לקבל את הזכות שמומחה מטעם ההגנה יביא לכך שהתקלה תתגלה והשיחות תחשפנה. רק ממחיש עד כמה הפרקליטות רקובה ומושחתת, שמנסה להסתיר ראיות שלא נוחות לה."

עדכונים 31.3.21:
א. מסמך התגובה של הפרקליטות לטענות פרקליטי נתניהו ומשפחת אלוביץ' לגבי "התשאול" שנערך לאילן ישועה - כאן

באלי ציפורי הגיב על תגובת הפרקליטות כאן בזו הלשון: "‏איזו שערורייה! ליאת בן ארי מודה, בתגובה לפרקליטי נתניהו ואלוביץ',  שברענון העד לאילן ישועה הוצגו בפניו ״דוגמאות נוספות״ ו״חלקים אחרים״ מחומרי החקירה, אך משתמשת בלשון פתלתלה כהרגלה כדי להלבין זאת ולקבוע שמדובר באותו חומר ראיות עם דוגמא לא רלוונטית.
בן ארי ממשיכה לשבש הליכי משפט."

ג. החבר הוותיק של אילן ישועה, עו"ד שחר בן מאיר (ביחד עם עו"ד יובל יועז, שפעל עמו ביחד בכמה עתירות), פנה (הפנייה במלואה כאן) לנשיא המדינה וכן אל היועמ"ש, במכתב חריף ביותר הטוען, שאסור לו לנשיא המדינה להטיל על נתניהו את מלאכת הרכבת הממשלה הבאה. 

ד. איתמר לוין מ-News1 העלה כאן עדכון על פנייה נוספת של פרקליטי נתניהו וגם פרקליטי הזוג אלוביץ', לבית המשפט המחוזי (כותרת בלבד): "פרקליטיו של נתניהו בבקשה שהגישו לביהמ"ש: הפרקליטות ממשיכה בהשלמות חקירה פסולות.
טוענים שגם לאבירם אלעד ומיכל קליין, לשעבר עורכים בכירים באתר וואלה, בוצעו השלמות חקירה במסווה של ראיונות עדים - לאחר שהדבר נעשה בשבע פגישות הרענון עם אילן ישועה. ההערכה: בית המשפט לא ישלח את ישועה להשלמת חקירה במשטרה, שכן הדבר יעכב במספר שבועות את פתיחת שלב ההוכחות, אלא ידחה לפסק הדין את ההכרעה בדבר המשקל של עדותו המאוחרת."

עדכונים 1.4.21:
א. בהמשך לאמור לעיל (סעיף ד' מ-31.3.21) עורכי הדין של נתניהו במקביל לעורכי הדין של בני הזוג אלוביץ' הגישו בקשה חוזרת ומעודכנת לבית המשפט המחוזי בי-ם, לפסול את תהליך "התשאול", שערכה ועורכת התביעה לעדים במשפט, והראשון בהם הוא אילן ישועה.

1) פנייה חוזרת של עורכי הדין של נתניהו בעניין "התשאול" של אילן ישועה ו"תשאול", נוסף שנעשה ע"י הפרקליטות באותה שיטה לעוד 2 עדים - כאן.

2) פנייה חוזרת של עורכי הדין של בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' לבית המשפט המחוזי, בבקשה לחזור ולפסול את "התשאול", שנערך לאילן ישועה - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בעקבות פניית עורכי הדין בנושא "התשאולים" בזו הלשון: "ליאת בן ארי פתחה מפעל של "שיפוץ גרסאות" לעדים במשפט נתניהו.
*******************************
פרקליטי נתניהו עונים לבן ארי ולפרקליטות על "רענון" אילן ישועה: "פעלה באופן חריג, לא קיימה את החלטת בית המשפט ופעלה בכוונת מכוון; קיימה 7 ראיונות לישועה, הוצגו לו עשרות ומאות תכתובות על פני מאות עמודים שכלל לא הוצגו לו בחקירותיו"
*************************************
"בן ארי ערכה השלמות חקירה גם לאבירם אלעד ולמיכל קליין (שני אנשי שמאל שעברו בוואלה) וקיבלה לראשונה גרסאות ביחס לתכתובות עם עדי תביעה נוספים"
****************************
פרקליטי נתניהו לא מוותרים בעניין "רענון" העד אילן ישועה ועונים לפרקליטות ולבן ארי בביקורת חריפה על התנהלותם ועל הניסיון להמעיט בהיקף המהלך שנעשה. כזכור, במהלך ה"רענון" של ישועה, נעשו איתו 7(!) ראיונות (כמספר חקירותיו), הוצגו לו עשרות ומאות תכתובות, המתפרסות על פני מאות עמודים, שכלל לא הוצגו במהלך חקירותיו וכלל לא נגבתה גרסתו ביחס אליהם וכן נמסרו גרסאות על-ידי ישועה ביחס לנושאים הרבים.
"אין דרך אחד להעמיד את הדברים מלבד כך", כותבים פרקליטי נתניהו. "ראיונות העד שנערכו לישועה היוו, בפועל ובכוונת מכוון, השלמת חקירה ובסיס ליצירת חומרי חקירה חדשים". כמו כן כותבים פרקליטי נתניהו כי הפרקליטות לא עמדה בהצהרותיו ולא קיימה את החלטת בית המשפט".
בנוסף נכתב כי "הפרקליטות הבינה שהיא צריכה לקבל את גרסתו של ישועה ביחס לכל אותם מוצגים ומסמכים וגילתה דעתה, כי העובדה שגרסה זו לא נגבתה במהלך חקירתו – היא מחדל". פרקליטי נתניהו אף מביאים דוגמאות ל"שיפוץ" של ישועה על-ידי הפרקליטות ובן ארי – כמו למשל תשובתו כי לדעותיו הפוליטיות היו השפעה על הסיקור באתר (ישועה מכחיש זאת) – ואומרים כי מדובר בהכוונה של ישועה נוכח הטענות שההגנה העלתה.
פרקליטי נתניהו חוזרים על בקשתם מבית המשפט לקבוע כי הפרקליטות אינה רשאית לעשות שימוש במפגשי הרענון לשם ביצוע השלמות חקירה ואינה רשאית לעשות שימוש בראיות שלא הוצגו לעדים בחקירותיהם."

ג. הכתב אברהם בלוך מפרסם בציוץ: "נתניהו מבקש פטור מהתייצבות בעדות אילן ישועה. הפרקליטות מתנגדת להיעדרות מנאום הפתיחה של ליאת בן ארי, ונתניהו מבהיר כי לא ביקש פטור מנאום הפתיחה."

מסמך פניית פרקליטו של נתניהו לבית המשפט, כתגובה לפנייתה של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי לבית המשפט - כאן

ד. בעקבות הפניה של פרקליטו של נתניהו (בסעיף ב'), אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "‏לתשומת לב כל ״כתבי״ המשפט שאוכלים מכף ידה של הפרקליטות וליאת בן ארי: פרקליטי נתניהו לועגים לגיא פלג ולאביעד גליקמן שמשווקים את נאומה של בן ארי כ״דרמטי״ ו״החשוב ביותר בשנים האחרונות״ (אין ספק שהוא יהיה שקרי).
‏הדגש על המילה ״משווק״. כלומר, יחסי שיווק בין ״כתבי״ המשפט לבן ארי.
‏בושה."

ה. הכתב אברהם בלוך מעדכן: "בית המשפט מאשר: נתניהו יתייצב לנאום הפתיחה של ליאת בן ארי בלבד, ויהיה פטור מדיונים בהם יעיד אילן ישועה."

החלטת בית המשפט - כאן

ואלי ציפורי העלה כאן בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם פוסט קצר: "אופס, נתניהו פטור מכל התייצבות לאורך כל עדות ישועה והתנפץ עוד מיתוס של ״איך ינהל מדינה עם 3 דיונים בשבוע״. נתניהו יגיע רק כדי לשמוע את נאומה ״הדרמטי״ ועמוס השקרים של ליאת בן ארי.
ביום שני יעלו ויבואו שני שקרנים: ישועה ובן ארי ומסביבם להקת המעודדים והמעודדות מהתשקורת שלהם שנמצאים ביחסי תן וקח, חלקם פליליים: הדלפות תמורת החנפות."

זאלי ציפורי הוסיף כאן פוסט חריף: "השקרים של ליאת בן ארי לבית המשפט:
*************************************************************************
גם פרקליטי אלוביץ' תוקפים את ליאת בן ארי על "רענון" אילן ישועה: "לא קיימה את מה שהצהירה לבית המשפט"; "ישועה מסר במהלך ה'רענון' גרסה הסותרת באופן חזיתי גרסאות קודמות שלו"; "הפרקליטות פוסחת על הוראות הדין באופן הפוגע בזכויות הנאשמים להליך הוגן".
********************
במקביל לפרקליטי נתניהו, גם פרקליטי אלוביץ' שלחו אתמול לבית המשפט תגובה חריפה מאוד לתגובת הפרקליטות על "רענון" אילן ישועה (כזכור, הפרקליטות הזמינה את ישועה ללא פחות מ-7 ראיונות לקראת עדותו במה שנראה כמו שיפוץ גרסתו והשלמת חקירה).
"לא מדובר 'עוד מאותו דבר'", כותבים פרקליטי אלוביץ', ״כפי שמנסה הפרקליטות לתאר בתגובתה. התייחסות ישועה לכל התכתבות שיחה או מוצג היא התייחסות מהותית. הוא מפרש את מה שנאמר בה, מסביר את נסיבותיה ומציג את פרשנותו לה. חמורים הדברים שבעתיים כאשר מדובר בכמות אדירה של מסמכים".
כמו כן נכתב בבקשה לפסול את הרענון כראיות ולקיים השלמת חקירה כהלכתה: "אילן ישועה נשאל בהלך ראיון העד אודות נושאים שכלל לא נשאל לגביהם בחקירתו; ישועה מסר במהלך ראיון העד גרסה הסותרת באופן חזיתי גרסאות קודמות שלו; "לאילן ישועה הוצגו טענות ההגנה במשפט, והוא נתבקש לתת התייחסותו אליהם״."

עדכונים 2.4.21:
א. השופטת בדימוס שלי ולך צייצה כאן כך: "כמשפטנית, אני לא מכירה מונח משפטי של ״ נאום פתיחה״ במשפט הפלילי, וזה כנראה עוד חידוש יצירתי של הפרקליטות כמו 'פתיחת דלת' ו'סיקור אוהד' שקדמו לו.
כחובבת הסטוריה, לעומת זאת, אני לא זוכרת שום משפט ראווה בהסטוריה, שנאום פתיחה כזה נעדר ממנו."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף בעניינו של אילן ישועה בזו הלשון: "שופריקו של הפרקליטות, חן מענית מ״גלובס״, מחרטט הבלים על השקרן אילן ישועה ומכנה את עדותו ״קריטית״.
אף מילה על כך שבין ישועה ובין נתניהו לא התקיימה ולו שיחה אחת בנוגע לסיקור.
יתירה מזו, אחד ה״מתווכים״ הבולטים לכאורה בסיקור, זאב רובינשטיין, נוקה מכל החשדות נגדו והוא גם טוען שנתניהו לא שלח אותו בכלל. 
שאר הפניות היו של דוברים והיוו בערך אחוז אחד(!) בודד מסך האייטמים על נתניהו.
את זה מענית השופר לא כותב, כמו פרטים רבים על ישועה ועמדות השמאל הקיצוניות שלו ורצונו בהדחת נתניהו."

עדכון 3.4.21אלי ציפורי פרסם כאן מאמר ב"מעריב" (כותרת בלבד): "כמה מילים על פסיכולוגיה, רגולציה ופסיכוזה | אלי ציפורי
ההיסטוריה של המאה האחרונה מוכיחה שמי שנצמד למניות - מרוויח בסופו של דבר הון תועפות. אז למה בעת צרה כולם בורחים? וגם: כמה תהיות על עודף רגולציה." 
בחצי השני של הכתבה היא עוסקת באילן ישועה, "תיק 4000" ועסקת "יד 2". 

עדכונים 4.4.21:
א. ריאיון חזק עם גילה בויום (כאן) כולל סרטגילה בויוםון מאוד ארוך ומרתק, לקראת המשך משפט "תיקי האלפים" עם חשיפות חדשות, סרטון, שזכה לאלפי צפיות - כאן

הסרטון עוסק בנושאים המצויים כאן בתצלום משמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו). 

באלי ציפורי פרסם כאן פוסט אירוני בזו הלשון: "‏השגתי את נוסח נאומה ״הדרמטי״ של ליאת בן ארי ביום שני.
‏מדובר בתמלול חקירתה של עבריינית הבנייה בעיריית ראש העין: לא ידעתי, לא ראיתי, לא שמעתי - אין לי מושג.
‏הציבור הרי צריך לדעת איך מתנהלת התובעת הראשית במשפט ראש הממשלה שהשיגה מתנה/רווח של יותר ממיליון שקל בדירה להשקעה בדרך עקומה."

גאלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט אירוני: "‏בדיחת העשור של אביעד דליפמן ועבריינית הבנייה ליאת בן ארי.
‏נאום הפתיחה: ״נוכיח פגיעה באמון הציבור״.
‏רגע, זו לא אותה ליאת בן ארי שהודתה בעבירות בנייה ועשתה רווח של יותר ממיליון שקל על דירה להשקעה שלא כדין?
‏שהיא תטיף לנו על אמון הציבור וטוהר המידות?"

דאורי קליין פרסם כאן באתר "מידה" כתבה מפורטת ביותר תחת הכותרת: "קיצור תולדות המחדלים: כל הכשלים בתיקי 1000, 2000 ו-4000. 
כל הפרות החוק, האכיפות הבררניות, סחיטות העדים, הסתרות המסמכים, החשיפות המטלטלות והאמצעים הפסולים שהפעילו הפרקליטות, המשטרה ויתר גורמי אכיפת החוק בתפירת תיקי נתניהו".
מומלץ מאוד לקריאה. המסמך המלא נמצא גם כאן, למי  שאין אינטרנט (או שהכתבה נעלמת מהאינטרנט). 

ה. פורסם על ידי מאמר נוקב תחת הכותרת: "חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000." מומלץ מאוד לקריאה.

ו. בעקבות הציוץ הברור ביותר של שלמה פילבר (כאן), אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "ליאת בן ארי, שומעת?
שלמה פילבר שוב מסביר לך שאין נגדו שום תיק ולכן אין גם תיק 4000 ולכן הסכם עד המדינה שלו לא שווה את הנייר שעליו הוא נכתב.
‏אולי תתייחסי למה שאומר פילבר בנאומך הדרמטי מחר? זו הדרמה האמיתית.
‏תודה לאבי וייס."

ז. אלי ציפורי
פרסם כאן פוסט נוקב נוסף: "תפירת התיקים: 10 סיבות מדוע לא צריך להאמין מחר למילה שיוצאת מהפה של אילן ישועה וליאת בן-ארי.
*******************
* ישועה הקליט את האלוביצ׳ים במשך 5 שנים(!) ולפתע החליט לקחת את הקלטות למשטרה אחרי שקיבל חוות דעת שאין בעיה בהתערבות אלוביץ׳ בתכני וואלה.
ישועה מחק והסתיר שיחות שלא היו נוחות לו ולא שירתו את תפירת התיק.
* בשלב מסויים, הוא הפך מודיע של המשטרה והפרקליטות ונשלח להפיל בפח את שאול אלוביץ׳.
* מעמדו של ישועה לא ברור וליאת בן ארי מקפידה להסתירו. מצד אחד הוא לא עד מדינה ומצד שני הוא לא נחקר באזהרה, למרות שהיה שותף לעבירות לכאורה. ברור שיש הסכם כלשהו, בכתב או בעל פה, שהפך אותו לחסין מהפללה.
* נתניהו וישועה מעולם לא דיברו ביניהם ואין שום הקלטה בין השניים על דרישות סיקור כלשהו.
* ישועה וליאת בן ארי יסתירו מחר את המספרים הבאים:
10,000  - מספר האייטמים על נתניהו ומשפחתו בוואלה ב-4 שנים.
315 – מספר האייטמים על נתניהו ובני משפחתו ב-4 שנים שלטענת הפרקליטות היתה בהן "היענות חריגה" (3.15% מסך האייטמים).
150 – מספר האייטמים על נתניהו ובני משפחתו ב-4 שנים שלטענת הפרקליטות היתה בהן "מעורבות" של נתניהו למרות שאין לכך שום ראיות (1.5% בלבד מסך האייטמים). על רובן המכריע נתניהו בכלל לא נחקר.
70 – מספר האייטמים שבהם זאב רובינשטיין היה מעורב, כאמור, בפניות לוואלה, למרות שאמר שעשה זאת על דעת עצמו וללא קשר לנתניהו – ותיקו נסגר. שאר הפניות לוואלה היו של דוברים כמו ניר חפץ ורן ברץ.
10 – הפעמים שבהן נתניהו פנה לאלוביץ' באופן ישיר – בסך הכל 0.1%(!) מסך האייטמים.
* ישועה עבד בעבר יחד עם עו״ד שחר בן מאיר, שרודף אחרי נתניהו כבר שנים.
 * ישועה הוא איש שמאל קיצוני שייחל להדחת נתניהו ולסילוקו מהשלטון; אמר עליו במסדרונות מערכת וואלה כי הוא "מחריב  את המפעל הציוני והורס את המדינה", שהוא "סולד ממנו". אמר בעדותו  כי "אני מדבר במערכת עם הכתבים ואומר תשמע זה נורא מה שהוא עושה זה הרס המפעל הציוני". ישועה דימה את נתניהו לדיקטטור של צפון קוריאה קים ג'ונג' און ואת שרה נתניהו לאישתו של קים, ריי סול. לא דובר בבדיחה, אלא דובר בהשקפת עולם סדורה וקיצונית השייכת לפלגים מאוד קיצוניים בציבור.
* ישועה היה המוציא והמביא באתר וואלה, האיש שעל פי יישק דבר – הוא מינה את צוות העורכים הבכירים – וכולם היו ברוחו – אנשי שמאל שסלדו מנתניהו והשליטו קו לעומתי נגדו.
* ישועה הוא זה שדחף לאישור מהיר של עסקת יד2, הוא זה שקיבל 15 מיליון שקל בונוס על העסקה ומשום מה הוא לא נחקר באזהרה, ומי שהואשם בשוחד זה נתניהו, למרות שלא היה קשור כלל לעסקה וחתם על אישורה כצעד טכני בלבד. בסך הכל צבר ישועה בוואלה עלויות שכר של כ-70-80 מיליון שקל."

חגלעד צוויק מ"ישראל היום" פרסם כאן כתבה מעניינת (תחת הכותרת): "גם נאום דרמטי לא ימלא את החורים". 

עדכונים 5.4.21:
א. טל שלו פרסמה כאן ב"וואלה!" מאמר המומלץ לקריאה בזו הלשון (כותרת בלבד): ""אינני יכול להבליג ולכן אני זועק": טיוטת נאום נתניהו לסיום יום הדיונים בביהמ"ש.
רה"מ מתכנן לשאת דברים לציבור בתום הדיון הראשון בשלב ההוכחות במשפטו. לידי וואלה! הגיעה גרסה מקדימה לנאום, הכולל מתקפה על התובעת בן ארי ומנכ"ל וואלה! לשעבר, שיעלה לדוכן העדים, וגם זעקות רגשיות על חפותו. "אני אומר את הדברים בכאב עמוק"."

ב. נאום הפתיחה של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי (כותרת בלבד מ"סרוגים"', ראה גם ב-News1): "אני מאשימה: נאום הפתיחה של התובעת ליאת בן ארי במשפט נתניהו.
משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נפתח בנאום התובעת ליאת בן ארי שהזכירה את משפט קצב: "כולם שווים בפני החוק, וכל בני האדם שווים בפני המשפט ובפני השופט. גדול כקטן. עשיר כעני. מכובד כפשוט"

עו"ד ליאת בן ארי עדיין מקווה להפוך את משפחת אלוביץ' (שאול ואיריס) ל"עדי מדינה" כנגד נתניהו וזה מה שאמרה: "יצוין כי ככל שנאשמים 2 או 3, יחליטו שלא לעלות על דוכן העדים ולמסור גרסתם בפני בית המשפט הנכבד אנחנו נשקול פניה לבית המשפט בבקשה להפריד את משפטם כך שעדויותיהם ישמעו כעדי תביעה במשפט כנגד נאשם 1."

הנאום המלא של עו"ד ליאת בן ארי שווקי בבית המשפט המחוזי בי-ם - כאן

יודגש, שזה נאום מזעזע ומחריד ביותר. כאילו לא היה שימוע (ברור, היא נסעה לספארי בדרום אפריקה באותו זמן...), לא היו החלטות רבות של בית משפט (מחוזי ועליון), לא התגלו דברים חדשים בלי סוף, ועוד ועוד. היא ממשיכה באותו קו של אוסף שקרים על שקרים, בתוספת ספינים בלי סוף. מדהים. 

גאלי ציפורי העלה כאן פוסט ראשון בעקבות "נאום הפתיחה (כותרת בלבד): "החוצפה הגדולה: בן ארי כיוונה את נאומה לבית הנשיא, לא לבית המשפט:
************************
נאום הפתיחה המלא של ליאת בן ארי - אוסף שקרים כאילו לא היתה מעולם ביקורת של בית המשפט על התנהלותה - העלמת ראיות, שיבוש הליכי משפט ועוד."

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט נוקב בנושא "נאום הפתיחה": ‏שערוריית נאום בן ארי:
‏**********
‏סוחטת באיומים ומהלכת אימים על שאול ואיריס אלוביץ': אם לא תעלו להעיד נגד נתניהו נפריד את המשפט שלכם ונכריח אותכם להעיד. ‏זו תמצית ההתנהלות של בן ארי לאורך כל החקירה והמשפט: בריונות וסחיטה באיומים.
‏תודה לאבי וייס."

האלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט קצר: "‏רביב דרוקר מגן במאמר מביך בעיתון הבית שלו ״הארץ״ על מעמדו הלא ברור של אילן ישועה - כמובן בשירות ליאת בן ארי והפרקליטות.
‏הוא רק שכח גילוי נאות: ישועה השקרן שימש מקור שלו - כך על פי מסמך משטרתי.
‏שני שקרנים בשירות הפרקליטות." 

ואלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב בזו הלשון: "למה אילן ישועה הוא איש רקוב מוסרית ולא ישר -
5 שנים הוא הקליט את האלוביצ׳ים.
שנים על גבי שנים ההתערבויות לכאורה בסיקור לא ייסרו את מצפונו.
במהלך השנים האלה הוא אסף 70-80 מיליון שקל לכיסו בעלויות שכר ונהנה מעמדת כוח והשפעה.
המצפון, האמת והערכים לא מעניינים את קצה הציפורן שלו.
הוא הקליט שנים (ומחק מה שלא מתאים לו) במטרה אחת בלבד: לנסות ולבצע הפיכה שלטונית נגד נתניהו, שנוא נפשו, שעליו אמר כמי שהורס את המדינה ומחרב את המפעל הציוני - ואף השווה אותו לשליט צפון קוריאה."

ז. תגובתו החריפה של רוה"מ בנימין נתניהו למה שהיה היום בבית המשפט המחוזי בי-ם בסרטון כאן

ח. אלי ציפורי כתב כאן בעקבות הנאום של רוה"מ פוסט קצר: "‏נתניהו בביקורת חריפה על הפרקליטות וליאת בן ארי: ״רומסת את הדמוקרטיה, עורכת מסע ציד נגד משפחתי, עושה הפיכה שלטונית, סוחטת עדים, משחירה תמלילים ומשתמשת בצורה פסולה בכוח השלטוני שלה״.
‏על בן ארי: ״אני שמעתי אותה, היא לא טרחה להקשיב לפרקליטיי בשימוע״."

טאלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט קצר: "‏השיחה שאילן ישועה מחק וליאת בן ארי הסתירה - נחשפה. על-ידי נתניהואיריס אלוביץ׳ אומרת לאילן ישועה: ״הייתי רוצה שאתר וואלה יהיה *מאוזן* מבחינת ימין ושמאל״.
‏המשפט הזה מפרק את התיזה של הפרקליטות על ״הטיית סיקור״ - כי וואלה היה ונותר אתר שמאל קיצוני שבעליו ביקשו לאזנו וישועה צפצף על כך והמשיך להציג באתר קו עויין מאוד נגד נתניהו."

עדכונים 6.4.21: 
א. אבי זלינגר פרסם כאן (הסרטון כאן) שעו"ד ליאת בן-ארי שווקי שרתה בעברה בשב"כ. זה גם מאומת מדבריה - כאן (לקוח מכאן). ייתכן וזה מסביר חלק מהתהליכים הנחזים כפסולים, שאושרו על ידה בחקירות "תיק בזק" ו"תיק 4000". 

ב. בית המשפט המחוזי בי-ם קיבל היום 2 החלטות עוקבות, שלמעשה דוחות "בקש וגבבה" ו"כלאחר יד", תוך "פיזור חול משפטי בעיניים", את טיעוני הסנגורים בעניין המכונה "רענון עדים", שביצעה ומבצעת הפרקליטות (שלמעשה זו חקירה משלימה לעדים, אילן ישועה היה הראשון, שעבר תהליך כזה, ללא כל סמכות, או בסיס חוקי), וגם דחו על הסף את טענותיהם של הסנגורים, בעניין אי חוקיות צווי החיפוש והתפיסה, שהוצאו לגבי החומרים, שאילן ישועה מסר בחקירותיו הראשונות, תוך התעלמות מוחלטת, שמהלכים הללו נעשו לא רק באופן לא חוקי, הם נעשו שלא באישור של היועמ"ש כנדרש ב"חוק יסוד הממשלה".
מצ"ב 2 ההחלטות העוקבות (השנייה משלימה את הראשונה. השנייה עוסקת בהנחיה לפרקליטות לגבי פרוצדורות "רענון עדים" הבאות של הפרקליטות. אין בה פסילת השיטה, אלא הכנסתה של השיטה החדשה למסגרת של "דיווחים שוטפים" לסנגורים וקריאה לשת"פ בין הצדדים.... פשוט בדיחה עצובה ומעציבה).
1) ההחלטה המלאה של בית המשפט המחוזי בי-ם, לגבי טענות הסנגורים בנושאי "רענון עדים" וקבילות ראיות, שנתפסו בצווי חיפוש לא חוקיים - כאן.
2) החלטה משלימה לראשונה של בית המשפט המחוזי, שמבהירה את הפרוצדורה של "רענון עדים" ע"י הפרקליטות, פרוצדורה, שהומצאה ע"י בית המשפט לצורך משפט זה - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף בעניין עדותו של אילן ישועה מאתמול: "אילן ישועה השקרן בשירות השמאל.
************************
ישועה התלונן בעדותו שהלחץ גבר עליו לקראת בחירות 2015 והפרקליטות טענה שנתניהו נהנה מסיקור אוהד סביב הבחירות. אז ככה:
יומיים לפני הבחירות נערך ראיון מלטף עם יצחק הרצוג.
יממה לפני הבחירות נערך ראיון מלטף עם ציפי לבני.
ביום הבחירות נערך ראיון מלטף במשותף עם הרצוג ולבני ע"י דב גיל-הר והילה קובו, שני אנשי שמאל.
ומה נכנס לכתב האישום: הראיון גס הרוח והשלילי של גיל-הר עם נתניהו, כאילו זו הטיית סיקור.
גיל-הר, עד תביעה נגד נתניהו, מצא את עצמו בג'וב מפנק בתאגיד השידור על חשבוננו.
קובו מצאה את עצמה לאחרונה בג׳וב מפנק כדוברת בפרקליטות של פרקליטות ת"א (מיסוי וכלכלה), שהיתה באחריותה של ליאת בן ארי.
הכל במקרה, ממש במקרה."

דאלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בזו הלשון: "כל עדות ישועה יכולה להיות תוכנית נהדרת בתיק תקשורת ולא דיון פלילי.
פרקליטי נתניהו ואלוביץ׳ יכולים לפרק את כל השקרים של ישועה בשאלה אחת: מי מינה את האנשים הבאים לתפקידי עריכה ועיתונות באתר - דב גיל-הראבי אלקלעימיכל קלייןאודי הירשעמית אשלהילה קובואמיר תיבון ועוד - כולם אנשי שמאל ואף שמאל קיצוני שלא הפסיקו להשמיץ את נתניהו ו/או משפחתו.
על כל המנויים אחראי אילן ישועה בכבודו ובעצמו שהיה בפועל העורך הראשי של האתר. 
שלא יבלבל את המוח על הטיית סיקור. הוא מינה אנשים כדי להשמיץ את נתניהו ונתן להם יד חופשית."

ה. אלי ציפורי מפרסם כאן חשיפה שלי (במקביל לאבי זלינגר): "הידעתם שליאת בן ארי עשתה שירות צבאי כנראה בשב״כ (״משרד ראש הממשלה בשכם״ לפי עדותה בעוד ראיון מלטף) וגם לא התקבלה בתחילה ללימודי משפטים?
שמא יישמה בן ארי את מה שחוותה בצעירותה - בבגרותה בפרקליטות המדינה כפרקליטה מלווה של חקירות?
רפרוטאר חקירות הכולל טרטורים, דיבובים, סחיטה באיומים, הבאת דמויות לא קשורות ולחץ בלתי אנושי - כולם הרי התרחשו בתיקי נתניהו.
תודה לאבי וייס."

עדכונים 7.4.21:
א. עוד החלטה מדהימה, שלא לומר מזעזעת, של שופטי בית המשפט המחוזי בי-ם: הפרקליטות לא חייבת לפרט את מעמדו של אילן ישועה בבית המשפט והאם הוא עבר איזו עבירה ודחו בכך את כל טיעוני הפרקליטים (שהתבססו בין היתר, על הכתבה בגלובס). מצ"ב - כאן.

ב. ריאיון מדהים ומטלטל, כ-6 דקות, של אבי וייס, בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל", של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשרים של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי ואילן ישועה ב"תיק 4000". פרטים נוספים בכתבה: https://bit.ly/Tik4000No55). חשיפת הסודות המזעזעים שהסתירו ובכוונה מהציבור. החשיפות המדהימות בהקלטה הקולית מהרדיו המצויה בלינק כאן: https://bit.ly/AviRatzonWeiss. גם בסרטון יוטיוב: 


גאלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט: "יהודית תירוש - התופרת של ליאת בן ארי בתיק 4000.
**************************************************************************************
כבר כתבתי שעו"ד יהודית תירוש, יד ימינה ושמאלה של בן ארי היא אחד המנועים הגדולים מאחורי תפירת תיק 4000. 
ברוך קרא כתב עליה בעבר את הדברים הבאים: "אם תעירו את מובילת צוות 4000, עו"ד יהודית תירוש, באשמורת השניה של הלילה, היא תוכל לצטט באוזניכם את מה אמר שלמה פילבר בפסקה השלישית של עדותו הרביעית״ (רגע, מאיפה הוא יודע? הוא ניסה להעיר אותה?).
בכל מקרה, יש לי הצעה: מוכן להעיר את שניהם בבוקר, לא צריך באמצע הלילה, ולשאול אותכם על ועדת חייק, הפרדה מבנית, סיבים אופטיים ועוד - והנזק האדיר שנגרם למשק הישראלי. גם את זה תירוש תוכל לצטט מיד?"

עדכונים 8.4.21:
א. עוד ציוץ מכאן, של שלמה פילבר, הפעם כנגד בן כספית, שניסה שוב "להדיח עדים". התגובה של שלמה פילבר - כאן.

ב. בעקבות הציוץ של שלמה פילבר כתב כאן אלי ציפורי: "פילבר מסביר שוב (הפעם לבן כספית) את מה שהתשקורת מסתירה ומצנזרת: התיק נגדו למעשה נסגר ולא עומד נגדו כל חשד. מה המשמעות? שהסכם עד המדינה לא ממש רלוונטי והוא יכול לסגת ממנו. מה שבטוח? תשכחו מזה שפילבר יהיה עד תביעה. הוא יהיה יותר עד הגנה.
ואיפה כל כתבלבי המשפט? ממשיכים להתעלם מהדרמה בשירות הפרקליטות." 

ג. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט בנוגע לציוץ של שלמה פילבר: "ליאת בן ארי בפאניקה משלמה פילבר.
**********************
ההתכתבות המלאה של שלמה פילבר עם בן כספית: שימו לב שכספית מעוניין לדעת מה שהפרקליטות לחוצה מאוד-מאוד לדעת (ליאת בן ארי ללא ספק בפאניקה): האם שלמה פילבר יהיה בכלל עד מדינה ופילבר מתחמק ועונה: ״יש לי תשובות מצויינות. יבוא יום״.
כספית היקר: תישארו כולכם במתח עד עדותו של פילבר והיו בטוחים: עד תביעה הוא לא.
תודה לאבי וייס."

ד. עוד החלטה תמוהה של השופטים מבית המשפט המחוזי בי-ם: דחו את בקשת פרקליטי הנאשמים לאסור על אילן ישועה להחזיק בחומרי חקירה, כיוון שאלה מצויים במכשיר הסלולרי שלו. זה המשך להחלטה קודמת, שלא נדרש לדעת מה מעמדו של העד והאם עבר איזו עבירה. היה "צו תפיסה" משופט, אבל הוא כרגע לא חשוב בכלל (לאור ההחלטה הקודמת). לכן - הכל הפקר, על פי מסכת החוקים החדשה, שנולדה בישראל, במיוחד לתיק 4000. 

החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם - כאן

עדכונים 9.4.21:
אאלי ציפורי העלה כאן פוסט ראשון מתוך 4, בעניינו של שלמה פילבר (בעקבות כתבות בנושא בטלוויזיה, בערוצי השטנה 12 ו-13): "‏לא להאמין! גיא פלג, אחד מדוברי הפרקליטות, אומר שמנדלבליט (״בסביבתו״ אומרים) שהוא התייחס בביטול לתיק 2000 וחשב שתיק 1000 זה זוטי הדברים, עד שהגיע תיק 4000. המשמעות: בן ארי ושי ניצן תפרו את תיק 4000 אחרי שהבינו שמנדלבליט לא שש להגיש כתבי אישום בתיק 2000 ו-1000. איזו שערורייה!"

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט: "ליאת בן ארי בלחץ אטומי; אחרי רביב דרוקר גם גיא פלג נשלח לאיים ולהלך אימים על שלמה פילבר: ״אם יחזור בו מעדותו אפשר *לדפוק* לו כתבי אישום, ישתמשו בעדויות נגדו ויכריזו עליו כעד עוין״.
איזה בריונים! וגיא פלג בפירוש אומר שמדובר בדברים ש״אומרים לו בפרקליטות״.

ג. אלי ציפורי מוסיף כאן: "צפו בשערורייה הערב -
גם אביעד דליפמן מאיים ומהלך אימים על שלמה פילבר שיחטוף כתבי אישום אם יחזור בו מעדות עד המדינה.
זה ברור שגיא פלג ואביעד דליפמן קיבלו את אותו תדרוך מליאת בן ארי או אנשיה.
הנה יחסי תן וקח בין ״כתבי״ המשפט לבין הפרקליטות." 

ד. מוסיף עוד כאן אלי ציפורי: "צפו -
גיא פלג מאיים ומהלך אימים כמו דליפמן על שלמה פילבר אם ייסוג מעדותו: ״ידפקו לו כתבי אישום״.
פלג גם משקר, כי פילבר הוא לא עבריין - התיק נגד כל המעורבים בעבירות שנחשד נסגר ולכן אין שום תיק נגדו וממילא הסכם עד המדינה שנחתם איתו לא ממש רלוונטי.
ועוד עניין: פילבר לא אמר בעדותו שנתניהו אמר לו ״תעשה כל מה שאלוביץ' מבקש״. עדותו ממש לא חד משמעית."

עדכון 10.4.21: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "פילבר על הפרקליטות והמשטרה: ״סימנו אותי וחיפשו אותי. מתקיים המירוץ למיליון מי יביא את ראשו של נתניהו״
*******************************************
השקרים של גיא פלג על שלמה פילבר:
פלג אמר אתמול ("אומרים לי בפרקליטות") שעדות פילבר היתה "דרמטית" (הכל אצלו "דרמטי" כדי להנדס תודעה) והוא הלך והקצין אותה.
שקר גס, זו האמת:
בחקירתו ברשות ני"ע ובמשטרה, לפני שהפך לעד מדינה, הוא אמר שכל החלטותיו בוססו על שיקול דעתו המקצועי על טעמים ענייניים, שהוא לא קיבל הנחיות כלשהן בראש הממשלה – לא בנוגע לעסקת בזק-יס ולא בנוגע לכל טיפול אחר בענייניה של בזק. 
פילבר אמר שקיבל הנחיה כללית מנתניהו לפעול לקידום התחרות. כמו כן אמר פילבר את הדברים הבאים: "יש שלוש מאות-חמש מאות חוקרים עכשיו, שכולם נמצאים עכשיו באיזה מין תחרות של מירוץ למיליון מי יביא את הראש של נתניהו. כולם... אז מה צריך? אחד האנשים הקרובים אליו, אז מסמנים אותי ומנסים לחפש אותי".
לאחר שהפך לעד המדינה בסוג של איומים ("תחשוב על המשפחה שלך, יש לך 7 ילדים ונכדים") הוא הבהיר במפורש "שאין דרמה" ויש "רק השלמות". לאורך כל העדות היה ברור שהחוקרים שותלים בפיו גרסאות. 
הדבר היחיד שהוא נתן לחוקרים זו איזה "פגישת הנחייה" (בת רבע שעה בלבד, ארחיב עליה באחד הפוסטים בשבוע הבא) כביכול עם נתניהו, שבו אמר לו "לגמור לטפל במיזוג בזק-יס" (גם לפי גירסת פילבר הוא לא אמר לו איך לגמור ובאיזו צורה ובוודאי לא התייחס לנושאים אחרים בכתב האישום).
יתירה מזו, במהלך עדותו לאחר שחתם על הסכם עד המדינה אמר פילבר:
"נתתי שש שעות עדות אצלכם ברשות ני"ע. דיברתי שם".
חוקר: לא. העדות ברשות ני"ע והעדות עכשיו היא שונה.
פילבר: היא משלימה, היא לא *סותרת*. כל מה שאמרתי שם מבחינה עובדתית היה *אמת*".
מאז העדות האחרונה פילבר ממשיך לחזק את ה*האמת* הזו במאות ציוצים כשהוא אומר: אני פעלתי כדין, הפקידים הם אלו שצריכים לעמוד למשפט."

עדכונים 11.4.21:
א. שוחרר ע"י בית המשפט המחוזי בי-ם פרוטוקול יום הדיונים הראשון (5.4.21) בבית המשפט, כולל "נאום הפתיחה" - כאן

ב. מכה לפרקליטות ולשופטי בית המשפט המחוזי בי-ם משופט בית המשפט העליון בעניין ערר הסנוגרים: כבוד השופט העליון השופט שטיין מורה למדינה להעביר לידי הסנגורים רשימת חומרי חקירה נוספים. מדובר ב-2 הודעות ומספר עמודים מתוך 17 קלסרים שונים בהם מאוגדים חומרי תיק 1000 הישן. כך, שופט העליון החליט, שהפרקליטות תמסור לעורכי הדין של נתניהו חלקים נרחבים מעדותו של בן כספית, אודליה כרמון וכמו כן תמליל עדותו של ישראל בכר ועוד.

החלטת השופט העליון א' שטיין - כאן.

ג. בהחלטת השופט העליון מהפסקה הקודמת, יש דבר מעניין: השופט א' שטיין החליט לחשוף את המילה "בקלטת" שיש בעדותו של בן כספית - זו המילה בשורה 107 כמופיע בתצלום המצ"ב כאן:
חקירת בן כספית
זה חלק מכל הפסקה של עדותו של בן כספית, מה שיש בתצלום כאן.
אולם, שופט בית המשפט העליון לא התיר לחשוף את העניין של הנהגים מהשב"כ, שמופיע בשורות 93, 94 ו-99, עניין אותו כבר חשפתי בכתבות: https://bit.ly/Tik1000 ו-https://bit.ly/BenCaspitShabak.

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בעקבות החלטת שופט בית המשפט העליון בזו הלשון: "ליאת בן ארי הסתירה ושיבשה מהלכי משפט - המשמעות של החלטת העליון היום בנוגע לתיקי נתניהו.
**********************************************************
1. בניגוד לטענת ליאת בן ארי תיק 1000 הישן ותיק 1000 החדש אינם תיקים נפרדים; השופט שטיין קבע שתיק 1000 החדש נולד מהישן ולכן הישן מהווה "חומר חקירה".
2. בניגוד לטענת ליאת בן ארי שניסתה להסתיר את רובן המכריע של עדויות בתיק 1000 הישן בטענה שהן "לא רלוונטיות", השופט החליט לחשוף את רובן, כולל עדותו של בן כספית. בן ארי ניסתה להסתיר - העליון מתח עליה ביקורת.
3. כל החקירות בתיק 1000 הישן וגם חלק בחדש, נעשו שלא באישור היועץ המשפטי לממשלה(!), כך קבעו גם השופטים במחוזי, אבל ההכרעה לגבי הסוגייה הזו תתקבל רק בסוף המשפט.
4. היעדר אישורים – הוכחה לכך שבן ארי ושי ניצן עשו "פישינג" – ציד ראיות בכל מחיר, כולל הזמנת עיתונאי ש"ילכלך" על נתניהו. האם כספית היה אכן מודיע של המשטרה ובן ארי? נהיה יותר חכמים עם חשיפת העדות שלו."

ה. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "‏חבורת שמאלנים שכזו: מעדותו של אילן ישועה עולה כי הוא הכיר את אבי אלקלעי, לשעבר עורך ״וואלה״ - עוד מהצבא ומהעבודה בחברת מט״ח. 
ישועה הכיר שם גם את עו״ד שחר בן מאיר, שרודף את נתניהו באובססיביות. אלקלעי קרא למשפחת נתניהו ״כלבים מתועבים״. 
‏וואלה היתה כת של ״עיתונאי״ רק לא ביבי, שלא הפסיקה לגדף ולהשמיץ את משפחת נתניהו - והפכה את האתר למוטציה של עיתון ״הארץ״.
‏תודה לאבי וייס."

ו. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "מכה לפרקליטות ולבית המשפט המחוזי: העליון החליט שהפרקליטות תמסור לנתניהו חלקים נרחבים מעדותו של בן כספית, אודליה כרמון וכמו כן תמליל עדותו של ישראל בכר ועוד; 
השופט אלכס שטיין קבע כי בית המשפט המחוזי שגה בהחלטתו וכי "מעבר המשטרה מתיק 1000 הישן לתיק אחר אשר הוליד את כתב האישום הנוכחי הוא עצמו מהווה "חומר חקירה" אשר עשוי להיות רלבנטי למשפטו של נתניהו". 
כמו כן מתח שטיין ביקורת על הפרקליטות: "אני רואה להעיר במישור העקרוני כי מצב בו סנגור מקבל לידיו הודעות משטרתיות של מרשו באופן חלקי, תוך שקטעים שלמים בתוך ההודעות הנ"ל נמחקו, וכל זאת כאשר אין במסירת הקטעים שנמחקו פגיעה בזכות או באינטרס נוגד, אינו מצב רצוי"."

ז. פורסם הפרוטוקול של יום הדיונים השני (6.4.21) בבית המשפט המחוזי בי-ם ב"תיקי האלפים". הפרוטוקול במלואו - כאן.

עדכונים 12.4.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר: "מומלץ מאוד לקריאה: אבי וייס חושף את כל השקרים של אילן ישועה: המניפולציות, הסתירות בתאריכי ההקלטות והשותפות לעבירות. ישועה הוא עד לא אמין שפעל להדחת נתניהו בכוונת זדון".

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בעקבות הידיעה על הסירוב להחזיר סמארטפון גנוב לעיתונאית, בגלל שיש בו ראיות: "‏איך הידיעה הזו מסתדרת עם הצהרת יהודית תירוש בסוף יום הדיונים ביום רביעי בשבוע שעבר, שתמיד מחזירים את הנייד לעדים?! כזכור: זה היה במענה לבקשת בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו, שישועה לא יחזיק את הטלפון שלו עם כל החומר במהלך עדותו. ‏שוב תירוש נתפסת משקרת ושוב היא מעקמת את החוקים."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "נא להכיר - התופרת הראשית של תיק 4000: עו"ד יהודית תירוש - משקרת ללא הפסקה ומנסה לייצר גרסאות חדשות לאילן ישועה.
****************************************
תירוש לא תדבר על כך שרביב דרוקר קיבל סיקור אוהד בוואלה - סיקור שנתניהו יכול רק לחלום עליו.
***********************************************************************************************
כבר בטענות המקדמיות הבנתי שבתיק 4000 ליאת בן ארי ממש לא בקיאה בחומר והיא מעבירה את השרביט לעו"ד יהודית תירוש, יד ימינה ויד שמאלה. בעדותו של ישועה זה מתברר במלוא עוצמתו – מי ששולטת ביד רמה בתיק 4000 היא תירוש והכוונה היא כמובן לתפירת התיק.
תירוש, שראתה את עצמה כמועמדת לשופטת, מתגלה (לאחר שקראתי את שני הפרוטוקולים הראשונים) כתובעת יהירה מאוד, מתנשאת מאוד, גסת רוח מאוד, מרושעת, מזלזלת מאוד בסנגורים – והכי חמור: משקרת בלי הפסקה. 
לאורך כל הדיונים, גם היום, היא שואלת את ישועה שאלות שלא עלו בחקירתו במשטרה או שלא ניתנו להן בכלל תשובות וניכר לעין שהיא מנסה לשפץ את גרסאותיו, לייצר גרסאות חדשות ו/או לנתב אותו למקומות שהיא רוצה. בשביל זה היא "רעננה" את זכרונו 7(!) פעמים, לא פעם ולא פעמיים.
פעם אחר פעם עולות התנגדויות מפרקליטי נתניהו ואלוביץ' על כך שמדובר בדברים חדשים ופעם אחר פעם השופטים (למעט מקרים בודדים) זורמים איתה והיא קוטעת את דבריהם בגסות רוח. תירוש אגרסיבית מאוד כלפי פרקליטי נתניהו ואלוביץ', מטיחה בהם עלבונות ("זה גנון"?) וקוטעת את דבריהם.
אני יכול לאמר לכם בוודאות: תירוש לא מבינה ברגולציה של תקשורת טלקום, לא מבינה בפיננסים ולא מבינה במדיה ובתקשורת – שזה לב ליבו של תיק 4000. היא בנתה פאזל מדמיונה הפרוע, יותר נכון לאמר מדמיונו הפרוע של עיתון "הארץ דה מרקר" שהיה שותף לתפירת התיק. 
ההחלטה שלה לפתוח את המשפט עם ישועה ועם שורת עורכים שמאלנים מוואלה היא מכוונת. להציג מצג שווא כאילו נתניהו היה עסוק בוואלה מבוקר עד לילה במשך 4 שנים ברציפות וכאילו וואלה היה אתר שרק ריצה אותו. בשביל זה היא מייצרת תיאטרון של תיק תקשורת, זוטי הזוטות של רכילות תקשורתית, כניסה לכל מיני ידיעות איזוטוריות ואווירה מערכתית באתר זניח. 
כל הפסטיבל שהיא מארגנת שווה ערך ל-אחוז אחד בקושי מהתעבורה שהיתה בוואלה לאורך התקופה שהיא מלהגת עליה. אחוז אחד בלבד! ומה היה כל השאר? ליטופים לאנשי שמאל, כולל עיתונאים כמו רביב דרוקר שקיבל סיקור אוהד באתר - שנתניהו רק יכול לחלום עליו. על זה היא לא תדבר."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן עוד פוסט בתיאום עמי: "תעלומת אילן ישועה: למה ליאת בן ארי העניקה לו חסינות מעשית מיד אחרי חקירתו הראשונה ולמה היא מסתירה זאת.
****************************************
אבי וייס קרא את הפרוטוקול של היום השני במשפט וניסה להבין מה מעמדו של אילן ישועה והאם עבר איזשהי עבירה ונשאר עם אותו סימן שאלה. 
מה שמטריד משלל הקטעים שנאמרו בדיון (מצורף אחד מהם) הוא הקביעה (של הפרקליטות) שהיתה החלטה כבר לאחר היום הראשון של בחקירת ישועה במשטרה שעל זה הוא לא יועמד לדין ולכן לא נחקר באזהרה. 
וייס מגיע למסקנה שיש בכך סתירה פנימית: לא יועמד לדין? זה יודעים רק בסוף התהליך של החקירה - לא בתחילתו. ואם אומרים מהתחלה שלא יועמד לדין - זאת אומרת שהוא כן עבר עבירות אבל לא יועמד לדין. 
זה סותר את חוקי מדינת ישראל שכל חשוד נחקר באזהרה אם נחשד בעבירות, וכאן הוא לא נחקר באזהרה. בקיצור: משקרים ומתחמקים מתשובות - כדי להסתיר את האמת."

ה. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף בנוגע לדיון היום בבית המשפט המחוזי: "פרקליטו של אלוביץ׳ ז׳ק חן לשופטת: ״מעולם לא מצאתי את עצמי בתיק עם כל כך הרבה עוולות חקירה והתנהלות בלתי חוקית״.
************************************************************************
לאחר שעו״ד בן צור ביקש להתנגד לשאלת התובעת תירוש, ולאחר שהתובעת תירוש נכנסה לדבריו, ולאחר שהשופטת פרידמן-פלדמן אמרה לתירוש ׳אם לא תפריעי אולי זה יהיה יותר קצר׳, התרעם עו״ד חן וזעם: ״למה ההתנגדויות שלנו צריכות להיות במונחים של קצר או ארוך ולא נכון או לא נכון?! גברתי כל הזמן, מהרגע הראשון, מאיצה באנו לצמצם, ולקצר, כשיש לנו התנגדויות מבוססות ורציניות! וגברתי כל הזמן דוחה את ההתנגדויות שלנו!״. 
פרידמן-פלדמן השיבה: ״אם אדוני נפגע אז אני מתנצלת, אבל לא שמעתי תיק שיש בו התנגדויות כאלה ארוכות״. חן השיב: ״מעולם לא מצאתי את עצמי בתיק עם כל כך הרבה עוולות חקירה והתנהלות בלתי חוקית״."

ואלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט נוקב, בהמשך לדיוני היום בבית המשפט: "שיפוץ גרסאות: הפרקליטות ממשיכה לשאול את ישועה שאלות שלא נשאל עליהן בחקירתו.
**************************************
חלק ניכר מהדיון נסוב סביב השאלה האם רשאית הפרקליטות לשאול את ישועה שאלות שאין לגביהן תשובות שנתן בחקירתו במשטרה, או שכעת ישנה ציפייה של הפרקליטות לשמוע ממנו תשובות אחרות, משלימות או מדוייקות יותר משמסר במהלך הריענון בפרקליטות, ושאין עליהם תיעוד או שלא הועבר לסניגורים והוא בבחינת גרסה חדשה שלא הייתה ידועה, באופן שפוגע בזכויותיהם של הנאשמים ובניגוד לדין ולפסיקה. פרקליטתה של איריס אלוביץ׳, מיכל רוזן-עוזר אמרה: ״אנחנו לא מעייפים אף אחד. לא את התביעה ולא את בית המשפט. לא נולדנו אתמול. כשפעם אחר פעם אנחנו רואים שבחקירות המשטרה מהעד לא ניתנה תשובה חד-משמעית, ופה פתאום ניתנת תשובה חד משמעית - הדבר הזה איפשהו קרה. חמור שאנחנו שומעים על זה עכשיו לראשונה״. 
פרקליטו של שאול אלוביץ׳, ז׳ק חן, מחה על התנהלות הפרקליטות בעניין עדותו של ישועה ואמר: ״לשיטת בית המשפט העליון, השופט עמית, יש מעבר בין שיח הראיות לבין שיח הזכויות. אבל ברגע שיש דיני ראיות, יש כללים, יש פרוצדורה - נשמרות הזכויות. אבל פה התבלבלו היוצרות. נקודת המוצא היא שלמשפט הפלילי יש כללים שנטועים בדיני הראיות, שנטועים בדיני הקבילות, שנטועים בפסיקת בית המשפט העליון, וכוחם מעצם קיומם עצמם. וברגע שפורמים אותם הרי שאז עומדים סניגורים שטוענים להפרות הדין והפרת הזכויות של הנאשמים. ואז בנוסף לכך יוצא שאנחנו מפריעים לכרכרת המשפט בדרכה. לא. נקפיד על דיני הראיות, נקפיד על דיני הקבילות, על פסיקת בית המשפט העליון, וטוענים שהוא מפריע לרצף החקירה הראשית. גם הזכויות נפגעות וגם אומרים לנו שהכרכרה כבר בדרכה ואנחנו תוקעים מקלות בגלגלים. יש כללים ועל כללים צריך להקפיד״.
עו״ד חן הדגים את התנגדותו באמצעות שאלה ששאלה התובעת תירוש את ישועה בעניין התכתבות מסויימת עם שאול אלוביץ׳. תירוש שאלה את ישועה האם דבריו במשטרה תואמים את ההתכתבות עם אלוביץ׳. כאשר החל ישועה לענות ואמר ״זה תואם, במובן של״, קם עו״ד חן, התנגד לשאלה והסביר: ״הנה יש לנו דוגמה מצויינת. הנה העד התחיל להשיב ׳זה תואם׳, אבל המשיך ב׳במובן של..׳. דוגמה מצויינת. הוא אמר ‘זה תואם׳, אבל מוסיף ׳במובן של..׳, והנה - יש לנו גרסה חדשה״. 
השופטים דחו את ההתנגדות לשאלה וכן התנגדויות נוספות לגבי שאלות אחרות של התובעת, אולם הבהירו כי יתכן ויהיה לכך השפעה על משקל עדותו של ישועה."

עדכונים 13.4.21:
א. בעקבות ציוץ של אבישי גרינצייג מהיום (כאן) ציוץ המשך ל"איומים" של כתבים מערוצי 12 ו-13 על שלמה פילבר, ציוץ שהוא למעשה מיחזור משולב של כתבה שלו עצמו ב"גלובס" מ-9.1.21 (כאן) ושל ציוץ של תומר גנון מ"כלכליסט" מ-25.1.20 (כאן, או כאן), מגיב אלי ציפורי כאן בזו הלשון: "חצאי האמיתות (שיותר גרועים משקר) של אבישי גרינצייג בתיק 4000 (שנוטים לשרת את הפרקליטות); וראיית הזהב לזיכוי נתניהו (מצגת על הסיקור בוואלה שהוכיחה שהיה שלילי).
**************************************************************************
אבישי גרינצייג מ"גלובס" כותב היום ש"אחת הראיות המשמעותיות נגד פילבר היא 'חוברת הסיקור' באתר וואלה בעניינו של נתניהו. פילבר, אז מנכ"ל משרד התקשורת – הרגולטור של בזק, מעביר במיוחד את החוברת בעצמו לשאול אלוביץ', כדי להתלונן על הסיקור באתר נגד נתניהו. למה הרגולטור של בזק מתערב ומתלונן על סיקור השר הממונה עליו?". אחר כך מנסה גרינצייג לאזן את הדברים ולהגיד שהפרקליטות תטען שבכך יש מודעות של נתניהו ואילו ההגנה תטען ההיפך.
ובכן, להלן העובדות המלאות, שמוכיחות שיש דווקא ראיית זהב לתודעת נתניהו על הסיקור השלילי בוואלה. נתניהו ביקש בזמן אמת, וכפי שהעיד בחקירתו, שתבוצע סקירה של הסיקור בתקופה שבין דצמבר 2014 ואוגוסט 2015 לא רק בוואלה (וזה גרינצייג שכח להזכיר), אלא גם בכלי תקשורת אחרים, כדוגמת מעריב, הארץ בעברית ובאנגלית, ערוץ 2, ערוץ 10, וויינט וידיעות – וזאת על מנת להראות כי כלי התקשורת – לרבות וואלה – סיקרו באופן שלילי ופוגעני את נתניהו ונוטים בצורה מובהקת שמאלה. 
הממצאים העלו, למשל, שבתקופה האמורה מרבית הפרסומים בוואלה (מאמרים) היו שליליים (64%), יתרתם ניטרליים (22.5%) ורק מיעוטם חיוביים (13.5%); דברים דומים התגלו גם בעיתונים אחרים, כך שהסקירה לא היתה על "וואלה" במיוחד. בניגוד למה שהשתמע מגרינצייג, פילבר לא הכין או התלונן בעצמו על הסיקור אלא רק היה שליח. המצגת הועברה גם באמצע אוגוסט 2015 *אחרי* אישור מיזוג בזק יס.
שנית, גרינצייג אומר כי פילבר מסר את המצגת הזו בעצמו לאלוביץ'. ובכן, מי שהעביר את המצגת, במעטפה סגורה, לפילבר הוא יונתן שכטר, יועצו המדיני של נתניהו, כדי שיעביר זאת לאלוביץ' (פילבר העביר את דפי המצגת הנוגעים לאלוביץ' בווטאספ). שכטר ופילבר היו, אם כן, בסך הכל שליחים, בגלל ששכטר נסע מירושלים לאזור המרכז ועבר בפתח תקווה (מקום מגורו של פילבר), כדי למסור מעטפה שהתבקש למסור. זה הכל. כמובן שאת שכטר חקרו אבל לשכטר לא היה מה למכור – כי לא ידע מה היה במעטפה – ולמרות זאת הפך לעד תביעה (עם עוד הרבה עדי תביעה שאינם כאלה).
כלומר, נתניהו בזמן אמת, מכין מצגת על כלי תקשורת ומודע לכך שהסיקור היה שלילי בוואלה. במקביל, הפרקליטות טוענת כי בתקופה הנסקרת של הסיקור השלילי נתניהו העניק הטבות לאלוביץ' בעד הטיית הסיקור והנה, מתברר כי נתניהו הבין בדיוק באותה תקופה של ההטבות לכאורה, שלא רק הסיקור הוטה לטובתו, אלא הוא הוטה לרעתו והיה שלילי. אז איך זה מתיישב עם תיזת ההטבות ותיזת השוחד? כמובן שהיא לא מתיישבת וזה רק מוכיח את התיקים התפורים.
די להנדסת התודעה של כתבי המשפט בתיקי נתניהו!."

ב. בעקבות עדות היום של אילן ישועה בבית המשפט, הוציא אלי ציפורי כאן פוסט קצר: "השקרים של ליאת בן ארי ויהודית תירוש - מה הם לא מספרים במשפט -
המאמר הכי נצפה ב״וואלה״ בדצמבר 2014 לקראת בחירות 2015: ״תתרגלו במהירות ליום שאחרי נתניהו״. למאמר נבחרה גם תמונה וכיתוב שליליים במיוחד.
ומי כותב המאמר: איתי בן חורין, שלימים הפך היועץ של בני גנץ בבחירות מועד א׳.
עאלק סיקור אוהד. עאלק הטיית סיקור. אולי לשמאל.
על זה פלג ודליפמן וגם גרינצייג לא ידווחו."

ג. הכתב אברהם בלוך פרסם את פרוטוקול יום הדיונים השלישי (7.4.21) בבית המשפט המחוזי - כאן

ד. אבי זלינגר פרסם כאן סרטון תחת הכותרת: 13/04" ״המופע של ישועה״" אודות השקרים של עדות אילן ישועה והתובעת במשפט (עו"ד תירוש).

עדכון 17.4.21:
א. הוגשה תלונה חריפה ביותר למ"מ פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן, כנגד בכירי הפרקליטות, המשטרה והיועמ"ש, בעניינו של אילן ישועה. כותרת הפניה שלי: "תלונה כנגד היועמ"ש ובעלי תפקידים בכירים ביותר בפרקליטות המדינה (במה שמכונה על ידי בשם: "פרשת הסתרת הסודות האפלים של אילן ישועה וחבריו"). יודגש שהמלים "חזקת החפות" ו"לכאורה", חלות על כל מה שיש במייל כאן ובמצורף אליו". מייל הפנייה מצוי כאן (ללא המכתב עצמו). אישור קבלה ע"י פרקליט המדינה - כאן

באלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "‏את זה גיא פלג ואביעד דליפמן לא ישדרו:
אילן ישועה בחקירתו במשטרה: ״אני חייב להגיד לך דבר אחד, גם אם שאול אלוביץ’ פה ושם כתב לי ׳ביבי אמר׳ או ׳זה אמר׳ אני לא תמיד ייחסתי לזה 100% אמינות, כי היתה מגמה קבועה לדרבן אותנו, אז אני לא האמנתי לכל דבר״.
‏לכן, עדות ישועה היא כלום ושום דבר."

עדכונים 18.4.21
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב בהמשך לתלונה שלי מאמש: "תלונה חשובה ומשמעותית מאוד של אבי וייס נגד אילן ישועה ומעלליו, בין היתר על היכרותו עם עו״ד שחר בן מאיר
האחרון רודף את נתניהו באובססיסיות וגם קשור בעבותות לתיק 4000 בשורה של תביעות.
לתשומת ליבם של אביעד דליפמן ואבישי גרינצייג שמרבים לצטט את מכתביו של בן מאיר.
הגיע העת לתהות על קנקנו של האיש."

ב. ריאיון נוקב של אבי וייס ע"י בועז גולן מערוץ 20 אודות "שערוריית אילן ישועה" ב"תיק 4000". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע. הלינק לשידור:
https://bit.ly/BoazGolan20Weiss. לינק חלופי של השידור (אם הקודם לא פועל): http://bit.ly/BoazGolan20AviWeiss.

גאלי ציפורי הוסיף כאן בזו הלשון: "‏את הדברים הבאים ליאת בן ארי לא תדליף לאביעד דליפמן או גיא פלג ולא תעלה בעדות ישועה.
אבירם אלעד, עורך אתר וואלה, בעדותו במשטרה: ״לדעתי כל ההנחיות האלו היתה עליהן *אפס* השפעה על הציבור... מדובר על בקשות מאוד ספציפיות שחלקן לא התבצעו וחלקן היו שוליות מאוד...״ ‏כלומר, כל עדות ישועה היא על אפס."

עדכונים 19.4.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט, בעקבות עדותו הנמשכת של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם: "מה ליאת בן ארייהודית תירוש ואילן ישועה מסתירים: מאות ראיות לפחות על סיקור שלילי מאוד לנתניהו כמו זו שקובעת: ״אסון נתניהו״.
וכל כתבלבי המשפט ממשיכים עם פארסת ומצג השווא של עדות ישועה. קרקס ותו לא."

באלי ציפורי מוסיף כאן פוסט: "ההסתרות של בן אריתירוש וישועה בנוגע לעסקת יד2:
ישועה בחקירתו במשטרה: ״אני חושב שבכל מקרה בעסקה כזאת זה *לגיטימי* לפנות לכל הגורמים שקשורים לאישור העסקה ולעשות כל *מאמץ* לאישור העסקה... *אני לחצתי* - או שאני אלך לארדן או ששאול אלוביץ׳ יילך לארדן״.
ישועה מודה שהוא היה המנוע מאחורי הלחצים (בין היתר בגלל שקיבל 15 מיליון שקל בונוס)."

גאלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט: "הפייק עדות של אילן ישועה: קיבל 80 מיליון שקל בוואלה והרגיש כמו ״אישה מוכה״.
*************************************************************************************************
ישועה הודה היום: ״קיבלתי בונוס של 15 מיליון שקל ממכירת אתר יד2, ומנכ״ל יד2 קיבל 10 מיליון שקל״. 
עוד סיפר ישועה כי בעניין שכרו, לאורך השנים מ-2013 עד סוף 2016, קיבל בונוס בסדר גודל של 9-15 משכורות לשנה, תלוי ביעדים: ״היעדים נקבעים כל שנה לקראת שנה הבאה בדירקטוריון וואלה. זה לפי ׳פוליסי׳ שקבוע בבזק ובחברות הבנות. היעדים לגבי וואלה היו די דומים בכל שנה, יעדים פיננסיים, וגם יעדים של רייטינג. זה לא השתנה לפני ואחרי שאול״. 
בסך הכל קיבל ישועה עלויות שכר של 80 מיליון שקל! 
אז מי פה בעל האינטרס?
מה יש להגיד - בונוס של 15 מיליון שקל ועשרות מיליונים בסך הכל!
ונזכיר שבתחילת עדותו בבית המשפט אמר ישועה שהעבודה בוואלה הייתה לא פחות ולא יותר- ״abuse״. מסכן, רחמים על האיש. והכי מצערת הייתה אמירתו בבית המשפט שלפיה הרגיש שם ״כמו אשה מוכה״. 
זו זילות מכוערת שעושה ישועה בביטוי הזה. 
בקיצור - העדות שלו לא שווה דבר וחצי דבר כפי שחזרתי ואמרתי. אפס מהימנות ואמינות."

דאלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט חשוב בתיאום עמי: "ההיכרות שהוסתרה בין אילן ישועה לבין עו"ד שחר בן מאיר שרודף את נתניהו ואנשי ימין - והחיבור שלהם לתיק 4000 (יותר נכון, לתפירתו).
*******************************************************************
וחמור מכל: איך ידע עו"ד שחר בן מאיר על "ממצאים" בחקירה בתיק 4000 כפי שכתב בעתירתו – עוד לפני שהחלה רשמית ועוד לפני שהתקבל אישור מנדלבליט לכך?
*****************************************
אילן ישועה, אני חוזר ואומר, הוא נוכל ובריון תקשורתי – מדובר בשקרן שכל עדותו היא פסטיבל של עדויות שמיעה שהיה צריך לפסול אותן ולא רלוונטיות למשפט. זה שהשופטים מתירים לישועה להמשיך לגולל את סיפורי המעשיות שלו – היא תמוהה. מעבר לכך, ישועה פעל בכוונה כדי להשליט קו שמאלני קיצוני באתר וואלה בניגוד לרצון בעליו ובניגוד לחוות דעת שהוא עצמו קיבל בנושא.
והנה עוד תמיהות שעולות מכמה עובדות שאסף אבי וייס – שימו לב לתאריכים:
25.9.2017 (הדלפה לאבישי גרינצייג): ליאת בן ארי מכינה חוות דעת המכשירה את החקירה בתיק 4000 שאז עדיין לא נולד בכלל.
27.9.2017 שי ניצן מעביר את חוות הדעת הזאת למנדלבליט שלא ממהר להגיב (עוד עדות לספקנות שלו בנוגע לתיקים).
2.10.2017 שי ניצן מוציא מייל שאומר שמנדלבליט אישר לפי המתווה שהוצע לו, בלי פירוט מה הוא מאשר – כלומר, עדיין אין שום אישור רשמי.
14.11.2017 עו"ד שחר בן מאיר מגיש בג"ץ נגד מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירת תיק 4000 (שטרם היה קיים באותה עת והומצא ע"י התשקורת!). האם בן מאיר ידע שמנדלבליט מהסס בעניין והגיש את הבג"ץ כדי ללחוץ לפתוח בחקירה? (מציע לאביעד דליפמןאבישי גרינצייג וגיא פלג ל"העמיק חקר" בסוגייה). 
ובכלל, בן מאיר וישועה עבדו באותה חברה שנים רבות (חברת מט"ח – מרכז לטכנולוגיה חינוכית) – ושניהם הקפידו להחביא את ההיכרות הזו. כיצד ישועה לא דיווח על כך? הוא הרי דירקטור בוואלה, נושא משרה בכיר – והנה עו"ד שיש לו היכרות איתו מפציץ את בזק בתביעות, בין היתר על תיק 4000 ו-וואלה.
14.12.17 ראו זה פלא: חודש אחרי הגשת הבג"ץ - התקיימה ישיבה ויצא מייל ממנדלבליט בנושא ובו נכתב: "לאחר קיום התייעצות בה הובהר כי נכון להעמיק חקר בכל הנוגע למניע שהביא את פילבר לבצע עבירה, קיבל היועץ את המלצת פרקליטות המחוז (ליאת בן ארי) ופרקליט המדינה (שי ניצן) לברר את הדברים באמצעות גביית גרסאות מן העדים: אילן ישועהיונתן שכטר וניר חפץ. זאת בנוסף לבירור שנערך בזמנו מול פילבר עצמו ומול אלוביץ'.
וכאן צריך להרים גבה: מהיכן ידעו כותבי העתירה לבג"ץ (בן מאיר והעמותה לטוהר המידות) שיש חקירה בתיק 4000 כבר במועד העתירה בנובמבר 2017 (כך נכתב בעתירה שדרשה לחקור את נתניהו "... נוכח ממצאים העולים מחקירת הפרשה הקרויה תיק 4000 ועובדות נוספות שאין חולק עליהן" – ראו צילום) – עוד לפני שניתן בכלל אישור לחקירה בתיק 4000 ובאותם זמנים היה קיים רק תיק בזק רשות ני"ע? מה, יש לכותבי העתירה חוש נבואי מופלא, על אנושי, כדי לדעת על "ממצאים" בחקירה?
7.10.2019 – בן מאיר כותב מאמר ב"גלובס" שבו הוא מגונן בלהט על יציאת בן ארי לחופשה באמצע השימוע של נתניהו – ממש כאילו היה הדובר שלה. הוא ו"גלובס" הציגו את בן מאיר כ"הכותב הוא עורך דין העוסק בעתירות חוקתיות", כאילו הוא אובייקטיבי ולא מעורב עד צוואר ומשמש כלהקת המעודדים של בן ארי בתיק 4000. איפה הגילוי הנאות המלא?
בין לבין מקבל בן מאיר ראיון מלטף ב"גלובס" (קיבל גם ב"דה מרקר") שבו הוא מוצג כאביר שנלחם בשחיתות – בראיון הוא מדלג מהפרט החשוב הזה בעברו – ההיכרות עם ישועה
מה יש לך להסתיר, מר בן מאיר?
גילוי נאות: בן מאיר מייצג את חנה קים שתבעה אותי."

עדכונים 20.4.21:
אריאיון מרתק וחשיפות בלעדיות של אבי וייס ואלי ציפורי ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" (כ-12 דקות) אודות "שערוריית אילן ישועה" עם סיום עדותו בתיק 4000. כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע. הלינק לשידור:
באלי ציפורי העלה כאן פוסט בהמשך לעדותו של אילן ישועה ביום האחרון לעדותו כעד תביעה היום (ולפני החקירה הנגדית): "השחיתות של ליאת בן ארי ויהודית תירוש: השמיעו היום חצאי שיחות של איריס אלוביץ׳ והסתירו את המשך השיחה בגלל שהיתה ראייה מזכה ולא התאימה לפרקליטות.
********************************************
איך מהנדסים תודעה: בבית המשפט המחוזי ירושלים השמיעה היום התובעת יהודית תירוש את ההקלטה הממוחזרת של איריס אלוביץ׳ לפיה עבור הקבוצה היא תהיה מוכנה למכור את נשמתה לשטן. אבל איפה הבעיה? שזה רק חצי מהשיחה.
כי לאחר השמעת קטע ההקלטה, פרקליטתה של איריס אלוביץ׳, עו״ד מיכל רוזן עוזר הבהירה: ״לא יכול להיות שהתובעת עוצרת את זה רגע לפני שאיריס מדברת על כותרות אובייקטיבית. כי בהמשך השיחה איריס אומרת: ״הכותרות צריכות להיות אובייקטיביות, מעניינות אובייקטיביות אבל, לא לא שיהיה הבעת דעה כמו שנגיד הקמפיין הצליח. אתה מבין? זה הבעת דעה״. 
 זו הפרקליטות שמסתירה את הראיות המזכות."

גאלי ציפורי הוסיף כאן: "בגלל שליאת בן ארי ויהודית תירוש רימו את בית המשפט והוסיפו חומרים חדשים לעדות ישועה, חקירתו הנגדית תתקיים רק ב-4.5 - עוד כשבועיים.
מחכה שדליפמן וגרינצייג ופלג יכתבו ביקורת נוקבת על ה״רענונים״ של ישועה (סתםםם🤣).
אשתדל גם להיות נוכח בחקירה הנגדית כי נמאס לי מכל הדיווחים המגמתיים של התשקורת."

ד. הכתב אברהם בלוך פרסם את החלטת בית המשפט לגבי המשך עדותו של אילן ישועה, הפעם בחקירה הנגדית (שתחל בעוד כשבועיים וחצי) ועוד כמה נושאים שהועלו ע"י הסנגורים לדיון והחלטה בפני בית המשפט - כאן

עדכונים 21.4.21:
אאבי זלינגר פרסם כאן סרטון בשם: 21/04 "עדות כבושה" הנמצא כאן מתחת, סרטון המדבר בעד עצמו (בכל הקשור לעדותו של אילן ישועה):


ב. בעקבות הסרטון של אבי זלינגר, כתב כאן אלי ציפורי פוסט קצר: "סרטון ממצה מאוד ומעניין מאוד על השקרים של אילן ישועה, הנוכל התקשורתי ושותף בכיר לתפירת תיק 4000.
לידיעת אבישי גרינצייג ואביעד דליפמן - תלמדו לעשות עבודה עיתונאית."

גאלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בזו הלשון: "הספינים של עדות אילן ישועה:
אביעד דליפמן: ״ישועה סיפק את הסחורה״ (איך בדיוק ואיזו סחורה בדיוק?) זו היתה סחורה של רכילות. מה שבטוח: דליפמן סיפק את הסחורה לפרקליטות.
אבישי גרינצייג: ״ישועה *הפליל* את האלוביצ׳ים״ (איך בדיוק? מותר לבעלים של כלי תקשורת לקבוע קו תוכני וממילא עדות ישועה לא הוכיחה דבר מבחינת ההטבות הרגלטוריות).
מעשית ישועה רק הפליל את עצמו בעסקת יד2 אבל נהנה מחסינות לא ברורה.
די להנדסת התודעה של התשקורת!"

ד. עוד ציוץ לעגני של שלמה פילבר - כאן. הוא מזכיר שבחקירת "תיק בזק" חיפשו את התמורה (כלומר: שוחד) שקיבל על "הסיוע" שלו לבזק ובסוף מצאו שקיבל הנחה על תיקון מסך בסמארטפון שלו, ביורוקום, הנחה שכלל לא ידע שקיבל.... סיפור הזוי ביותר ש"רקחו" עבורו: רביב דרוקר ואמית זיו, ביחד חוקרי עם רשות ניירות הערך: כאן

עדכונים 22.4.21:
א. כתב המשפט (שעובר בימים אלה ל"ערוץ 20") - אברהם בלוך, פרסם את הפרוטוקולים של ימי הדיונים הרביעי והחמישי (12-13 לאפריל 2021) בבית המשפט המחוזי בי-ם (המשך עדותו של אילן ישועה). 

כאן - יום דיונים רביעי, כאן - יום דיונים חמישי, למתעניינים. 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בעקבות ריאיון שערך ב"גלי ישראל" עם עו"ד ציון אמיר: "עו״ד ציון אמיר: ״אני בהחלט רואה מצב של סאלטות לאחור ע״י הפרקליטות במשפט נתניהו אחרי עדותם של ניר חפץ ושלמה פילבר; עדות ישועה - היא עדות כבושה. הוא יצטרך להסביר למה במשך שנים הוא היה שותף לדבר עבירה וחיכה לשעת כושר. הפסיקה קובעת כי עדות כזו מעוררת חשד, שמא נבעה משיקולים פסולים וזרים ולכן עשויה לפגוע באמינותה. יהיה קשה לישועה להסביר ששנים היה ׳אישה מוכה׳ בלשונו ולא עשה דבר״.

ג. הכתב אברהם בלוך פרסם כאן את הפרוטוקול של היום השישי (19.4.21) ב"משפט האלפים" בבית המשפט המחוזי בי-ם - המשך עדותו של אילן ישועה

עדכונים 23.4.21:
א. ריאיון חושפני וממוקד של אבי וייס, אודות מה שלא רוצים שהציבור יידע על עדותו של אילן ישועה בבית המשפט. זאת, בתכנית הבוקר "בלי חשבון" של אלי ציפורי ב"גלי ישראל", מהדקה ה-33:30 ועד הדקה 48:50 בקישור של השידור: כאן
גם בסרטון ביוטיוב - כאן:


באלי ציפורי מפרסם כאן פוסט בתיאום עמי בזו הלשון: "הנוכלות של אילן ישועה וליאת בן אריישועה הודה שקיבל 2 כרכים עבי כרס (!) שהוכיחו לו שהסיקור בוואלה כלפי נתניהו היה שלילי *אחרי* אישור עסקת בזק-יס. אז איך יכול להיות פה שוחד אם ישועה מודה שוואלה היה שלילי לנתניהו בתקופה הכי חשובה רגולטורית לבזק של אלוביץ׳?
**************************************************************************************
הפרוטוקולים בעדות ישועה עולים דברים מאוד מרתקים וחדשים לגבי הסיפור של העברת המצגת שבדקה את הסיקור בוואלה וכלי תקשורת אחרים ע״י אנשי נתניהו. כזכור, המצגת הועברה מירושלים לשאול אלוביץ' דרך פ"ת (שלמה פילבר בווטאספ) וקבעה באופן לא מפתיע, שהסיקור היה שלילי מאוד לנתניהו.
הדברים החדשים: *אחרי* כבר חתם על אישור עסקת בזק-YES (המצגת הזו הועברה ב-14.8.15, כחודשיים אחרי אישור העסקה - ע"י נתניהו), הוכנה ע"י ניר חפץ לא רק מצגת, אלא עבודת מחקר שלמה. המצגת נשלחה ע"י שליח שלא ידע מאומה (יונתן שכטר), שהעביר לשלמה פילבר שצילם את הדפים והעביר בווטסאפ לשאול אלוביץ'
אבל זה לא היה הכל. חפץ שלח (שלא דרך פילבר) לשאול אלוביץ' 2 כרכים עבי כרס (!), עם כל התיעוד שמוכיח שוואלה הוא אתר שלילי כלפי נתניהו, גם ביחס לאתרים אחרים שנבדקו על אותו רצף של זמן. כמו כן עולה שישועה קיבל נזיפה משאול אלוביץ׳ על הסיקור השלילי הזה (אז איך ייתכן שהייתה עסקת שוחד: לאשר את המיזוג תמורת סיקור חיובי, בזמן שהממצאים המתועדים בשני כרכים עבי כרס - הם הפוכים לגמרי?).
כמו כן אילן ישועה התפלא שהווטסאפ הגיע משלמה פילבר ואומר שלפילבר לא היה כל קשר לוואלה (אבל זה לא הפריע לחקור את שלמה פילבר, את יונתן שכטר ואת אלוביץ', באשמת קנונייה, חקירה שהחלה את תיק 4000, בעקבות ההמלצה של ליאת בן ארי למנדלבליט).
מעשית: ישועה בעצמו מודה בבית המשפט, שהסקר הזה מוכיח שוואלה היה אתר חדשות שלילי כלפי נתניהו בתקופה הכי קריטית של קבלת החלטות רגולטוריות הכי חשובות לגבי בזק (הסקר הוא על התקופה מ-1.12.14 עד 3.8.15).
לידיעת אבישי גרינצייג (במיוחד) - בתקווה שיעשה קצת עבודה עיתונאית ויתחיל לקרוא פרוטוקולים במקום לכתוב שטויות.
תודה לאבי וייס."

עדכונים 24.4.21:
א. התלונה לרשות ניירות הערך עודכנה בממצאים רבים, שנאספו מאז הגשת התלונה הראשונה. פרטי התלונה לא יובאו כאן (כדי למנוע "שיבוש חקירה", ככל שיוחלט על קיום חקירה שכזו).

באלי ציפורי (בתיאום עמי) פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "התפירה הרשלנית של ליאת בן ארי: המצגת על וואלה שהפכה מ"ראיית זהב" לראייה מזכה לנתניהו.
************************************
10 נקודות על איך נפלו בן ארי ויהודית תירוש בפח המצגת על וואלה בתיק 4000.
******************************************************************************
1. לאחר שבן ארי ויהודית תירוש השתכנעו בסיוע התשקורת (במיוחד דה מרקר) שנתניהו ופילבר העניקו הטבות רגולטוריות לבזק (דבר שלא היה ולא נברא * שום הטבה * נהפוך הוא: הם הזיקו רק לבזק), הם חיפשו את צידו השני של השוחד: כלומר, מה קיבלו נתניהו ופילבר בעד "העזרה" שלהם כביכול לבזק.
2. האופציה הראשונה והטבעית שעלתה במוחן של השתיים היא, שהם קיבלו כסף בצורה כלשהי. לכן, הן ניסו לבדוק את נתיב הכסף (חשבונות בנק וכד') * ולא מצאו דבר. נתניהו ופילבר לא קיבלו את השוחד הקלאסי * כסף לחשבונות בנק, או איזה הטבה שוות כסף בעלת ערך ממשי (למשל: מתנות אישיות מאלוביץ', או מכל בעל תפקיד אחר בקבוצת בזק).
3. אלא שבן ארי ויהודית תירוש היו נחושות לתפור את התיק בשוחד כלשהו. החיפוש האובססיבי הוביל אותן, במקרה של פילבר, "לחשוף" שהוא קיבל הנחה על תיקון המסך של הסלולרי שלו ביורוקום (אז בבעלות אלוביץ'). הסיפור המגוחך הזה שווק ע"י רביב דרוקר ואמיתי זיו מדה מרקר ופילבר לגלג עליו השבוע * ובדין לגלג עליו. הוא לא ידע על ההנחה הזו, הוא הרי היה עובד ציבור בכיר וממילא זכאי לתיקון הסלולרי שלו.
4. כיוון שנתניהו לא קיבל שום שוחד מאלוביץ', החיפושים התמקדו כמובן בשטות הזו של "סיקור אוהד". סיקור אוהד הרי לא היה, אז המציאו את "הטיית הסיקור". כלומר, לשיטת גאוני המשפט בפרקליטות, אם נתניהו היטה את הסיקור בוואלה מ-90% שלילי נגדו ל-80% שלילי * הוא קיבל שוחד!
5. בתחילת החקירות, כהמשך וממש במקביל לחקירות של תיק בזק רשות ני"ע (ועדיין בלי אישור מנדלבליט לחקירת תיק 4000), בן ארי ותירוש חשבו שעלו על נתיב המלך: הם מצאו, ככל הנראה בסלולרי של פילבר, התכתבות עם יונתן שכטר, לשעבר יועצו המדיני של נתניהו ושליחת מסמכים (מצגת) לשאול אלוביץ' * באמצעות הווטאספ. בן ארי אמרה לעצמה, שהנה, נמצא החיבור בין פילבר לאלוביץ' וקיבלה אישור, לאחר מסע לחצים מתוזמן מהתקשורת והפגנות כנגד היועמ"ש (כולל בג"ץ של עו"ד שחר בן מאיר באמצע), לחקור בכיוון ספציפי זה. זה היה הנושא הראשון שנחקר בתיק 4000 * נושא שטותי.
6. העובדות היו אחרות לגמרי, אבל זה לא הפריע לבן ארי לדהור קדימה עם התפירה: שכטר העביר מצגת על הסיקור בוואלה וכלי תקשורת אחרים לפילבר (מירושלים לפ"ת ביום שישי), כדי שזה יעביר אותה בווטסאפ לאלוביץ'. הן שכטר והן פילבר היו בסך הכל דוורים * זה הכל * אבל בן ארי ותירוש חשבו שיש להם "ראיית זהב" ביד וכך שכטר נפל קורבן לחקירה, שבכלל לא נגעה אליו.
7. המצגת, מתברר מעדותו של ישועה, היתה בת 2 כרכים עבי כרס שנלוו למצגת המסכמת, כרכים שעברו במקביל, מניר חפץ לשאול אלוביץ' וממנו לאילן ישועה בעצמו, וכנראה אף לאבי אלקלעי, העורך הראשי בפועל באותה עת. המצגת לא כללה רק את וואלה, אלא גם כלי תקשורת נוספים. המסקנה של המחקר היתה ברורה: סיקור שלילי מאוד בוואלה, לא כמו באתרים אחרים. יתר על כן, המחקר נמסר לאנשי וואלה ב-14.8.2015 כחודשיים *אחרי* אישור עיסקת מיזוג בזק-יס. אז איפה פה השוחד? יש הוכחה בזמן אמת, שהסיקור של נתניהו היה שלילי מאוד בתקופה רגישה מאוד לבזק רגולטורית (המצגת בדקה את הסיקור בין תחילת דצמבר 2014 עד תחילת אוגוסט 2015).
8. ישועה בעדותו מודה, שהוא ננזף ע"י אלוביץ' על המחקר שקבע שהסיקור בוואלה שלילי נגד נתניהו. וזו עוד הוכחה שישועה הוא שקרן פתולוגי: הרי במשך שנים אלוביץ' אמר לו שהאתר הוא שמאל קיצוני והוא מבקש לאזנו לפחות. ישועה צפצף עליו והמשיך להשליט טון מאוד שלילי, כחלק מהאידיאולוגיה שלו הרק-לא-ביבי. בעדותו הוא פתאום הציג את עצמו כ"אישה מוכה" ע"י אלוביץ'. איזה בולשיט!
9. במהלך העדות של ישועהיהודית תירוש המשיכה "לחפור" לו על העניין של העברת המצגת ע"י פילבר לאלוביץ' (שישועה כלל לא ידע עליה ועל כך שהמעביר הוא שלמה פילבר, כדוור בלבד של חפץ, ששלח המצגת המסכמת דרך יונתן שכטר). בפרקליטות עדיין משוכנעים (או משכנעים את עצמם), שהעברת המצגת בווטסאפ מפילבר לאלוביץ' היא משמעותית. זו דרכם של בן ארי ותירוש * הם נאחזים בכל שטות, כדי לנסות ולחזק את תפירת התיקים.
10. סיכומו של דבר: המצגת-מחקר, שנחשדה ע"י הפרקליטות כ"ראיית זהב" (עוד אחת שכולן התבררו כבלוף), היא ראייה מזכה לנתניהו. היא מוכיחה שהסיקור בוואלה היה שלילי לנתניהו בזמן אישור המיזוג בין בזק ל-יס וכולם היו מודעים לכך. לא שוחד לא בטיח."

עדכונים 25.4.21:
א. פורסם כאן: "ביהמ"ש העליון התיר לתכנית "המקור" לפרסם תיעוד מחקירת שעיה סגל ז"ל.
בית המשפט העליון התיר לתוכנית "המקור" בערוץ 13 לפרסם תיעוד מחקירתו של העיתונאי שעיה סגל ז"ל, מי שהיה יועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונחקר כעד בענייני תיקיו." הערה: כל זה נוגע ל"תיק 1000". 

כאמור: בית המשפט העליון קיבל את ערערו של רביב דרוקר ואישר שידור ההקלטות של שעיה סגל ז"ל. ההחלטה במלואה כאן
 
באלי ציפורי פרסם כאן פוסט חדש (בתיאום עמי): "מה מסתירות ליאת בן ארי ויהודית תירוש: אילן ישועה הודה בעדותו שהיה חלק מצוות שסייע לאלוביץ׳ בעיסקת מיזוג בזק-יס. למה הן לא שאלו אותו על העסקה? אולי מפני שהתשובות לא התאימו לתפירת התיק?
אגב, מי שעוד סייע בזמנו לאלוביץ׳ בעיסקה הוא דרור שטרום, לשעבר ראש ההגבלים העסקיים. שטרום הפך משום מה לעד תביעה למרות שלכאורה תמך בעיסקה. ומי בכלל לא הוזמן לעדות? כפי שחשפתי בזמו - מי שלא הוזמן לעדות היה ד״ר אסף אילת - שחתם בפועל על אישור המיזוג. ברשות ההגבלים העיסקיים ובסביבתו אמרו לי בזמנו שלא היו כל לחצים לאישור והוא התקבל כדין.
אני מקווה וגם בטוח שפרקליטי נתניהו ואלוביץ׳ ישאלו את ישועה על העניין וגם יזמנו את ד״ר אילת כעד הגנה.
תודה לאבי וייס."

עדכון מעדותו בחקירה הנגדית של אילן ישועה ב-5.5.21 - כאן, זה צילום הקטע בעדות בו אילן ישועה מפרט את הסיוע שנתן לשאול אלוביץ' במסגרת הצוות שהכין חומרים וטיעונים לרשות להגבלים עסקיים, בעניין אישור עסקת בזק-YES. 

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "‏פרקליטו של נתניהו לבית המשפט בתגובה לעתירה על מימון הגנתו המשפטית: ״מנדלבליט מתנהג בעריצות ומשתמש לרעה בכוחו ובסמכויות שניתנו לו. ניהל חקירות מזוהמות ופסולות. נמצא בניגוד עניינים חריף ומובנה״."

עדכון 26.4.21: נשלח עדכון חשוב ביותר כהמשך ישיר לתלונתי לגבי "הסודות של אילן ישועה", גם למ"מ פרקליט המדינה וגם לרשות ניירות הערך. אישור קבלת התלונה מלשכת פרקליט המדינה יש כאן

עדכון 27.4.21: תגלית מעניינת: לאילן ישועה היו משנים למנכ"ל, גם בתקופות הקריטיות. שניהם לא נחקרו והם אינם עדי תביעה. הלינקים לתגלית: כאן וכאן ואלו הם המשנים למנכ"ל:
1) בשנים 2007 עד ינואר 2014 דודו בקר היה משנה למנכ"ל וואלה!. הוא היה גם חבר אישי של אילן ישועה, ממש אישי וקיבל אף סיוע אישי מאילן ישועה, שכן הוא היה עובד שלו במט"ח, אח"כ ב"בריטניקה", ועבר אחריו ל"וואלה! תקשורת". 
לאחר שפרש בינואר 2014, המשיך דודו בקר להיות יועץ אישי למנכ"ל (לאילן ישועה) עד סוף דרכו כמנכ"ל ב-2019. 
2) את דודו בקר החליף בינואר 2014 שי מגל, שהגיע מ-YNET. שי מגל עזב את התפקיד אחרי כשנה וחצי, בסוף דצמבר 2015, כשקיבל תפקיד של מנכ"ל "קו מנחה", בו הוא משמש בתפקיד זה עד היום. 
לא ידוע אם היה לו, לאחר עזיבתו, מחליף לתפקיד משנה למנכ"ל "וואלה! תקשורת". 
כלומר: בתקופות הכי רגישות ב"עסקת השוחד", בשנים 2013 עד סוף 2015, לאילן ישועה היו 2 משנים, אחד ממש חבר אישי שלו המון שנים - דודו בקר, שהמשיך ללוות אותו כיועץ חיצוני עד סוף דרכו בוואלה ב-2019, והשני שי מגל, ושניהם לא נחקרו, לא נשאלו האם הם ראו איזה לחצים על הבוס הישיר שלהם, אילן ישועה, בעת שהם היו המשנים שלו.
האם זה לא מעורר סימני שאלה?
פרטים נוספים אודותיהם ואודות "וואלה! תקשורת" וכל החברות הבנות שלה, כולל עלויות השכר של כל הבכירים בוואלה!, כשעוד הייתה נסחרת בבורסה (במחצית 2012 החברה נמחקה מהבורסה ודיווח על החברה נכנס לדיווח הכללי של בזק לבורסה), יש בדוחו"ת השנתיים של החברה, שהוגשו אז לבורסה:
א. דו"ח שנתי 2010 - כאן.
ב. דו"ח שנתי 2011 - כאן

עדכון 28.4.21ראיון בערוץ הימין של אבי וייס על "תיקי האלפים" ואבי זלינגר על "התנועה לאיכות השלטון". כל מה שלא רוצים שתדעו. מנחה: עו"ד זהבה גור. הלינק לשידור: כאן.


עדכון 29.4.21: אישור קבלת התלונות מרשות ניירות הערך - כאן

עדכון 12.6.22: רשות ניירות הערך מתחמקת ממתן מענה ברור לצורך לחקור 2 סוגיות בעלות גוון פלילי (לכאורה):
1) דליפות חמורות של מסמכי חקירה ממחשבי חוקרי רשות ניירות ערך שחקרו במסגרת "תיק בזק" במחצית 2017.
2) פגישות לא מתועדות ולא מוסברות במהלך 2017 ובמיוחד במחצית השנייה של 2017 ותחילת 2018, בין נוני מוזס (הבעלים, העורך האחראי והיו"ר של קבוצת "ידיעות אחרונות"), לפרופ' שמואל האוזר, שהיה אז יו"ר רשות ניירות ערך וניהל "ביד רמה" את חקירות "תיק בזק" (תיק שרובו התמוטט ונסגר). 
תגובת רשות ניירות ערך לפניות שלי - נמצאת כאן.
התגובה שלי להתחמקות הזו של רשות ניירות ערך - נמצאת כאן - לא התקבלה תגובה נוספת מהרשות.

עדכון 2.5.21: פורסם פרוטוקול היום השביעי בבית המשפט המחוזי בי-ם בעניין עדותו של אילן ישועה (20.4.21) - כאן

עדכון 4.5.21
אאורי קליין מאתר "מידה" פרסם כאן כתבה מרתקת (כותרת בלבד): "אילן ישועה נגד אילן ישועה.
העדות הארוכה שמסר עד התביעה מס׳ 1 בתיק 4000, אילן ישועה, סותרת דברים שאמר בעבר בתקשורת ובעדותו במשטרה. בנוסף: כיצד הכשירו השופטים את התנהלותה הבלתי חוקית של הפרקליטות?" מומלץ לקריאה.

ב. פורסם פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בי-ם בבקשות הסנגורים, דיון מיום 3.5.21 - כאן
לפי פרוטוקול הדיון הזה בבית המשפט מ-3.5.21 עולה, שלא רק שהמדינה טרם העבירה לסנגורים את עדותו של בן כספית, עם פחות השחרות, כפי שנקבע בעליון, המדינה שוקלת להוציא "צו חיסיון" על זה, כך שלא תעביר את החלקים המושחרים לסנגורים, ותעקוף את החלטת השופט העליון שטיין
כ"כ עולה מהפרוטוקול הזה, שאת התרגיל הזה הם כבר עשו לסנגורים, בעניין השחרת המזכרים שנוגעים לארי הרו ועקפו את החלטת השופטים במחוזי, להעביר מזכר לא מושחר לסנגורים, ע"י כך שהוציא "צו חיסיון" על זה (ובכך הצליחו להסתיר, מי המקור שמסר למשטרה את המידע שיש בטלפון של ארי הרו הקלטות של ביבי ומוזס. הסנגורים חושדים שהמודיע הזה הוא העו"ד של ארי הרו, אבל כעת האפשרות לדעת זאת, נסתמה ב"צו חיסיון"...).

המשך עדכונים שוטפים מ-4.5.21 והלאה - כאן
 
משפט
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס