Telecom News - האם ישועה ייחקר במשטרה וברשות ניירות ערך בחשדות החמורים נגדו?

האם ישועה ייחקר במשטרה וברשות ניירות ערך בחשדות החמורים נגדו?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האם ישועה ייחקר במשטרה וברשות ניירות ערך בחשדות החמורים נגדו?
הוגשה תלונה מפורטת לראשות נירות ערך אודות החשדות החדשים החמורים (5 שנות מאסר על פי חוק ניירות ערך), שהתעוררו אך לאחרונה (לכאורה, "חזקת החפות" חלה על כולם), נגד "עד המפתח" של התביעה ב"תיקי האלפים", אילן ישועה. במקביל הוגשו תלונות לפרקליט המדינה. הסתירות בעדותו (יש כמה גרסאות המפורטות להלן) לגבי למה ומתי החל להקליט ולתעד את פניות מעסיקיו וגורמים נוספים, שפנו אליו לאורך כ-5 שנים, בנוגע לתכנים באתר "וואלה!, מובילות לצורך לפתוח בחקירה פלילית נרחבת נגד כל המעורבים בשערורייה הזו, כולל אלה שנתנו ונותנים לאילן ישועה גיבוי וחיפוי, כ"סוכן". 
פרק 56 בסדרת הכתבות על "תפירת תיק 4000". 
עדכונים חשובים רבים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 12.4.21, 08:10אילן ישועה

ב-5.4.21 החלה עדותו של העד הראשון (והחשוב ביותר, כך לדברי הפרקליטות) במשפט המכונה "תיקי האלפים", אילן ישועה, (בתמונה משמאל), לשעבר מנכ"ל אתר "וואלה!", דירקטור ב"וואלה! תקשורת" ולשעבר יו"ר חברות הבנות, שהיו אז ב"וואלה!" דוגמת: "יד2", "מקושרים" "טיפו", "וואלה שופס" ועוד, כאשר הוא מעיד במשפט במעמד של "עד תביעה" רגיל. כלומר: כ"אזרח תמים שומר חוק", שמסייע בעדותו לתביעה נגד החשודים בתיק בו הוא מעיד. מעמדו המשפטי (ואם עבר איזו עבירה, לדעת המאשימה - הפרקליטות) הוא עדיין תעלומה.  

כחבת חשיפה זו היא היא כתבת המשך לסדרת הכתבות הנרחבת, שפרסמתי אודות אילן ישועה המפורטת בנספח א' כאן למטה, עם הרבה חשיפות ומסמכים מקוריים, וכאן לא אחזור על כך בכלל, בגלל שפע הגילויים הנמצאים בכתבות הקודמות, שמומלצות לקריאה, טרם קריאת כתבת חשיפה זו.

בעקבות הגילויים, שנחשפו על ידי בחודש החולף, חלקם מפורט בנספח א', הגשתי תלונה מפורטת לרשות ניירות הערך (אישור הגשת התלונה - יש כאן), וצרפתי לתלונה זו סדרת מסמכים וראיות, לכאורה, (מייל שליחת הראיות - יש כאן). יש עוד המון מסמכים, שיועברו לחוקרים ככל שתיפתח חקירה.

האם רשות ניירות הערך תפתחעו"ד ליאת בן-ארי שווקי בחקירה? אני משאיר לקוראים לענות על שאלה זו.

כ"כ, בקרוב תוגש תלונה משלימה, מלווה בראיות רבות, נגד מי שנתן (לכאורה) גיבוי וחיפוי לאילן ישועה, וזה בראש וראשונה היועמ"ש, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, ואחריו פרקליט המדינה הקודם, עו"ד שי ניצן, וכמובן עו"ד ליאת בן-ארי-שווקי, (בתמונה משמאל), עו"ד יהודית תירוש-גרוס, עו"ד הדר וינשטיין, עו"ד ציפי גז. ברור שיש עוד שותפים לתהליך הזה. 

1. הרקע לחשיפה: הגרסאות המשתנות והשקריות של אילן ישועה לגבי למה ומתי החל בהקלטה ותיעוד הלחצים עליו, בנוגע ל"כתבות באתר וואלה!":
הייתי יכול לסכם את הפרק הזה, שמאז שקראתי בילדותי את ספריו של "הברון מינכהאוזן", לא נתקלתי באוסף כזה מדהים של בדותות והבלים, שקל להפריך אותן, גם בשימוש פשוט ב"גוגל". 

אילן ישועה החליף את הגרסאות שלו, מתי ולמה החל לתעד את הפניות אליו (ה"מתת" של "עבירת השוחד" לנתניהו, בדמות "התערבות בתכני אתר וואלה!", מה שהפך בכתב אישום המתוקן ל"פתיחת דלת" ל"התערבות בתכני וואלה!"), גרסאות, שהשתנו כמה פעמים, ואציג כאן רק חלק מהגרסאות השקריות הללו:

א. גרסה ראשונה: התיעוד שלו החל בדצמבר 2015, על פי המלצת אחד מעורכי הדין של וואלה!, עו"ד אייל רוזובסקי, שמלווה אותו שנים:
זו הגרסה הראשונה, שהשמיע לחוקרי הרשות לניירות ערך (שלוו כבר אז בחקירה, ע"י "מפעיל סוכנים" וחוקר מ"להב 433" של המשטרה, בנוסף לפרקליטים המלווים מפרקליטות מיסוי וכלכלה בת"א) - למשל כאן, וכאן, וכמופיע בתצלום המצוי כאן מתחת:
מתי החל להקליט

הבעיה: ב"כתב האישום" מפורטים 315 "אירועי סיקור" מתועדים (מוקלטים\ מתועדים) מאז ינואר 2013. כמעט שנתיים קודם לתאריך הזה. 

בנוסף, החומר שהעביר אילן ישועה לחוקרים כלל תכתובת ווטסאפ של כ-7 שנים, החל מ-2011 עד סוף 2017. שום קשר למה שמוצג על ידו למציאות ולמה שיש בכתב האישום. 

בהדלפות על עדותו, אילן ישועה כינה את משפחת אלוביץ' כ"משפחת פשע" - כאן. זאת, אחרי שהמפכ"ל אלשיך החליט שמשפחת נתניהו היא "משפחת פשע" - כאן. מדהים ומזעזע וזה נועד להצדיק את כל המהלכים הדרקוניים והלא חוקיים, שהופעלו כלפי משפחת נתניהו וסביבתו, וכלפי משפחת אלוביץ' וסביבתה. 

ב. גרסה שנייה: החל לתעד ולהקליט אחרי הכתבה של גידי וייץ בדצמבר 2015:
זו גרסה שנייה, שהשמיע לחוקרי הרשות לניירות ערך (כאן) כמופיע בתצלום המצוי כאן:
גרסה שנייה

הבעיה: הכתבה של גידי וייץ פורסמה באוקטובר 2015, חודשיים קודם, והוא היה מעורב בה (השיב תשובה רשמית שקרית לכתבה), כבר קודם לפרסומה באוקטובר 2015, ולא אתייחס כאן לשאלה הבנלית: מהיכן לגידי וייץ היה כל המידע שהוא פרסם וחשף. כבר ענינו על זה כאן. בקצרה: ממנו ישירות או בעקיפין (למשל דרך אבי אלקלעי) ומעורכי וכתבי "וואלה!". 

ג. גרסה שלישית: אילן ישועה החל לתעד אחרי ש"וואלה!" נמחקה מהבורסה לקראת סוף 2012 ושאול אלוביץ' החל לגלות אז עניין בנעשה ב"וואלה!":
זו עוד גרסה מעניינת של אילן ישועה (וכמובן שקרית, כמו כל קודמתיה) יש כאן ובתצלום כאן:
גרסה שלישית

הבעיה: חברת "וואלה תקשורת" נמחקה מהבורסה ביום 15.4.12 (כאן), בהליך, שהחל יותר מחצי שנה קודם לכן. כלומר: אין קשר בין מחיקת "וואלה!" מהבורסה (לטענת אילן ישועה בסוף 2012 - בעוד שבמציאות זה היה יותר מחצי שנה קודם לכן), להקלטות ולהתערבות שאול אלוביץ' בתכנים.

יש לסיפור השקרי הזה, גרסה נוספת, קצת שונה במעט, שבה אילן ישועה טוען, שההתעניינות של אלוביץ' ב"וואלה!" החלה בסוף 2012 אחרי ש"וואלה!ניוז" הוקמה. גם זה לא נכון. "וואלה!ניוז" הוקמה שנים לפני כן (ב-1995). שינוי השם של אתר "וואלה!" לשם "וואלה!News" היה הרבה אחרי כן, ב-20.4.15. אולפן החדשות הוקם בתחילת 2013. נראה על פניו שאין שום קשר בין הדברים. 

ד. גרסה רביעית: אילן ישועה החל לתעד לפי הוראה של יחידת הסייבר של להב 433 של המשטרה ביולי 2015:
זו עוד גרסה מדהימה, שאפילו "הברון מינכהאוזן" לא חשב עליה, והיא הושמעה ע"י אילן ישועה בעדותו המאוד מוזרה (בלשון המעטה), בפני בית המשפט המחוזי בי-ם - כאן ובתצלום כאן:
גרסה רביעית

הבעיה: זה לא מסתדר עם שום גרסה מוקדמת ועם מה שכתוב ב"כתב האישום".

הסיפור של התחלת ההקלטות ביולי 2015 כולל בתוכו גם סיפור משנה, שהוקלט רק חלק קטן ביותר מהשיחות. כלומר: מה שמוצג בכתב האישום לא משקף את מה שהיה בפועל. 


מכלל 315 "אירועי סיקור" מתועדים (מוקלטים\נשמרים) המופיעים ב"כתב האישום", יש ממש המון אירועים מוקלטים \ מתועדים, לפני יולי 2015:
א. רק ב-2013 יש 30 פריטים (29 דרישות הגיעו מזאב רובינשטיין, שתיקו נסגר ודרישה אחת מגיל שפר).

מכאן, שהדרישות של התערבות בתכנים מ-2013 היו אמורות להימחק מכתב האישום, כי אין להם כל קשר לנתניהו, ובלי כל קשר לנתניהו - אין "שוחד" ולכן זה לא שייך למשפט "תיקי האלפים".

אולי אילן ישועה, כמנהל אחראי, היה אמור  להביא את העניין הזה (של "התערבות הבעלים\מו"ל בתכנים") בפני "מועצת העיתונות", בטענה של הפרת "תקנון האתיקה" של העיתונות. עניין פלילי - אין כאן

יתרה מכך, שופטי בית המשפט המחוזי היו אמורים למנוע מאילן ישועה להעיד על כל המקרים שבהם ההתערבות בתכנים באה מכיוונו של זאב רובינשטיין, כי זה לא שייך לכתב האישום וזה רק נועד להסחת דעת ציבורית כנגד נתניהו ולנסות להשפיע על השופטים, שיש כאן איזה "מנגנון פשע" הפועל מאז 2013 בראשות נתניהו, לשנות תכנים ב"וואלה!

ב. בשנת 2014 היו 33 "אירועי סיקור", מהם 18 שהונעו ביוזמת זאב רובינשטיין. כנ"ל. 
 
ג. בשנת 2015 עד יולי 2015 היו 79 "אירועי סיקור", מהם 12 במעורבות של זאב רובינשטיין. כנ"ל. 

כלומר: עד יולי 2015, עת אילן ישועה החל להקליט ולתעד "בהוראת יחידת הסייבר של להב 433", יש בכתב האישום לא פחות מ-142 "אירועי סיקור" מתועדים, מהקלטות של אילן ישועה... 

2. היות ולאילן ישועה יש כמה גרסאות סותרות, הפרקליטות החליטה "לסתום את החורים" ע"י גרסה שקרית משלה:
הסיפור הזה החל בקטן ב"כתב החשדות" והתנפח לממדים מדהימים בהיקף של לא פחות מ-3 עמודים ב"כתב האישום" (עמודים 8 עד 10), ונבנה כאן סיפור שלם ומפורט לפרטי פרטים, כיצד "עסקת השוחד" נרקמה וסוכמה בארוחת ערב, שהשתתפו בה בני הזוג אלוביץ' ביחד עם בני הזוג נתניהו, ב-27.12.12.

הוצאתי מתוך הדפים הללו את הסעיפים העיקריים: כאן, כאן, כאן וכאן, ובתצלום המצוי כאן מתחת נמצא הקטע הכי חשוב ב-3 הדפים הללו - מ"כתב האישום":
גרסת הארוחה

הבעיות: כל הסיפור של "רקיחת עסקת השוחד" בארוחה מ-27.12.12 נולד במטרה אחת, כדי "להלבין" את העובדה, שיש "אירועי סיקור" מתחילת 2013 ב"כתב האישום".

לא חשוב בכלל, כעולה כאן - לדעת הפרקליטות, שיש גרסאות מתחלפות ושקריות כולן של אילן ישועה, לגבי מועד התחלת איסוף המידע על הלחצים המופעלים עליו לשנות סיקור, העובדה היא (כך לטענת הפרקליטות המפורטת ב-3 עמודים), ש"עסקת השוחד" סוכמה ונסגרה בסוף דצמבר 2012. 

אולם:
א. כל אלה,שישבו סביב השולחן (בני הזוג אלוביץ' ובני הזוג נתניהו), מכחישים מכל וכל את הנאמר ב-3 הדפים הללו הנמצאים ב"כתב האישום".

ב. אין שום תיעוד, לא ישיר ולא עקיף, שזה מה שהיה באותה ארוחת ערב. שום הקלטה, שום מזכר, שום מייל, שום כלום.

האם הטבחים\מגישי האוכל והמאבטחים, שהיו שם, שמעו את פרטי השיחה סביב השולחן? כנראה שלא. אז איך הפרקליטות יודעת לפרטי פרטים מה נאמר בין היושבים סביב השולחן בארוחה הזו? לאלוהים ול"תופרי התיקים" הפתרונים. 

ג. איך נתניהו יכול לקדם אינטרסים כלכליים הקשורים בעסקיו של אלוביץ'? הרי באותה עת נתניהו היה ראש הממשלה. איך בדצמבר 2012 הוא היה יכול לנחש שבסוף 2014 הוא יהיה שר התקשורת (בנוסף לרוה"מ)??

בנוסף, אין לרוה"מ שום סמכות לעסוק בענייני רגולציית עולם התקשורת. הוא יכול להשפיע רק על מדיניות שוק התקשורת מנקודת המבט הממשלתית הכוללת, ברמת החלטות הממשלה. ואכן, בשנים הללו נתניהו פעל להוביל להחלטות ממשלה כנגד בזק והקצה כספים, סמכויות ומנגנונים, כדי להילחם בבזק. הפוך מהכתוב ב"כתב האישום". 

יתרה מכך. כדי להיטיב עם האינטרסים של אלוביץ', נתניהו היה צריך לרתום (בסוף 2012\תחילת 2013) את בעלי התפקידים הבכירים הבאים:
1) את שר התקשורת דאז משה כחלון, (בתמונה משמאל), משה כחלוןשלא נתן לאיש להתקרב למשרד התקשורת ולהחלטותיו, מי שהיה מ"אוהדי חברת הוט" (ונגד בזק), והחליט לא מעט החלטות נגד בזק. זאת, במסגרת המדיניות של הממשלה, מה שדחף נתניהו - לייצר תחרות נגד בזק. גם מחליפו (גלעד ארדן, שהיה "אוהד סלקום"), קיבל החלטות רבות - נגד בזק... הכל בהסכמת נתניהו...
2) את המנכ"ל דאז עדן בר טל, שבזק עניינה אותו כמו "השלג דאשתקד", והיה עסוק ביישום החלטות השר כחלון ובטיולים (סליחה, "סיורים מקצועיים") בחו"ל, בזמן שלא עסק בתככים פנימיים במשרד, והמנכ"ל שהחליף אותו, אבי ברגר, היה פי כמה גרוע ממנו והתייחס לקבוצת בזק מנהליה ובעליה בזלזול שלא לומר - באגרסיביות יתרה. 
3) את היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד, "אוהדת סלקום\IBC", ושונאת בזק מובהקת. בלעדיה, שום הטבה לבזק לא תקודם ולא תאושר. 
4) את האיש החזק ביותר במשרד, אז וגם היום, שמילה מימון, שהמילה בזק עוררה בו "צמרמורות". 
5) את סמנכ"ל הבכיר לכלכלה של המשרד דאז, הרן לבאות, שלא רק שהמילה בזק עוררה בו "צמרמורות", כמו אצל שמילה מימון, הוא היה זועם כשהשם בזק הושמע באזניו, והרבה להוציא ניירות נגד בזק. לא פלא שהוא, וגם המנכ"ל דאז אבי ברגר, לאחר פרישתם, מצאו את עצמם בקבוצת "סלקום\IBC", יחד עם עוד כמה דומים להם, בהשקפת עולמם. 

כל אלה, ביחד עם בעלי תפקידים אחרים פחות בכירים במשרד (כמפורט כאן), שכולם היו "אנטי בזק", היו אמורים לשתף פעולה עם נתניהו, כדי לדאוג לאינטרסים של שאול אלוביץ' ב"פירמידת בזק", שהוא היה בעליה מאז 2010.

בלי שיתוף פעולה הדוק שלהם, אלוביץ' לא היה מקבל שום הטבה, שיכולה להגיע (בסוף שרשרת החתימות) לחתימת רוה"מ. ברור שמדובר כאן בתסריט בדיוני לחלוטין, מבית היוצר של "תופרי התיקים". 

ד. אם אכן נניח, שנקבל את התזה המופרכת, ש"עסקת השוחד" נסגרה וסוכמה בארוחת ערב ב-27.12.12, בין משפחת אלוביץ' למשפחת נתניהו, אז איך נכנסו ל"כתב האישום" 2 עסקאות מיטיבות עם אלוביץ', שנתניהו חתם עליהן כרוה"מ, בחתימה פורמלית (יחד עם שר הביטחון), חתימה מיותרת שנובעת מתקנות ישנות, בשנים שקדמו לארוחה הזו?

האם "עסקת השוחד" מסוף 2012 קפצה לה ב"מכונת הזמן" - אחורה?

איך אפשר להאשים את נתניהו ב"עסקת שוחד" עם אלוביץ' - שנים לפני שהכיר אותו והרבה לפני שסיכם איתו את "עסקת השוחד" הזו, בסוף 2012?


לא מאמינים, אז הנה זה "שחור על גבי לבן" מ"כתב האישום":
החלטות לפני 2012

לתופעה המדהימה הזו, של הפעלת "מכונת זמן" לאחור באישומים פליליים, קוראים בלשון הרבה יותר ברורה: "תפירת תיקים"

3. מי גיבה וחיפה על כל מסכת השקרים ו"תפירת התיקים" הללו?עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט
זה די ברור. זה מתחיל מעו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, (בתמונה משמאל), פרקליט המדינה דאז עו"ד שי ניצן, התובעת הראשית ב"תיקי האלפים", עו"ד ליאת בן-ארי שווקי, ועוד מעורבים, שחלקם בשערורייה הזו נמצא כעת בבדיקה על ידי. בקרוב תוגש תלונה לפתוח בחקירה נגדם (בכל מקרה, "חזקת החפות" חלה על כולם). 
 
מדוע אילן ישועה החל להקליט (מסרונים, ווטסאפ, מיילים, טלפונים וכיו"ב) את המעסיקים שלו (ובראשם שאול אלוביץ') מתחילת 2013 וכנראה כבר מ- 2011? הסוד הזה נחשף. 

שאול אלוביץ' לא גילה את הסודות של אילן ישועה בזמן אמת. למעשה, כנראה איש לא גילה זאת בפומבי (עד שזה נחשף לאחרונה, ע"י אבי זלינגר ואחריו ע"י אחרים). גם לא הרשות לניירות ערך, המשטרה והפרקליטות.

למה הם לא גילו זאת? כי לא בדקו בכלל אודות אילן ישועה ולא בדקו את שלל שקריו בחקירותיו (קל מאוד היה לגלות את השקרים הרבים הללו. יש "גוגל". למשל, מה שישועה מדווח בעצמו בזמן אמת) ב"עין השביעית" במשך שנים (זה פורטל שמאל עצמאי מובהק, למי שלא מכיר).
 
שכן, ההסתרה הזו (הכל, לכאורה, עם "חזקת החפות"), היא אחת מהעבירות החמורות ביותר הקיימות בחוק ניירות הערך ובחוקים אחרים בספר החוקים, לרבות בחוק החברות ובחוק העונשין. כאמור, אילן ישועה היה בכיר ביותר בבזק (מנכ"ל חברת בת של בזק, דירקטור ב"וואלה! תקשורת" ויו"ר הדירקטוריון בכמה מהחברות הבנות הרבות של וואלה! בקבוצת בזק).
 
החוק בעניין זה ברור לחלוטין ומאוד חמור: למשל סעיפים 52ג, 53 ו-54 בחוק ניירות הערך. יש כאן עבירות, לכאורה, של 5 שנות מאסר (!). 

ככל הנראה, זה מסביר בצורה ברורה מדוע דווקא בסוף שנה זו (2011) אילן ישועה התחיל להקליט ולתעד את הבוס שלו, כמעט 3 שנים אחרי שאלוביץ' רכש את בזק מסבן בסוף 2009 (וואלה! בתוכה) והקבוצה הועברה רשמית מסבן לאלוביץ' באפריל 2010, והוא (אלוביץ') השאיר את אילן ישועה כמנכ"ל החברה, דירקטור בחברה ויו"ר החברות הבנות.
 
תזכורת: אילן ישועה היה מנכ"ל וואלה! מ-2006. סביר להניח שכבר מ-2006, כמו בכל מערכת של חדשות, אילן ישועה קיבל בקשות ודרישות בתחום התכנים. זה מה שיש בכל מערכת של חדשות בישראל, מאז ומתמיד. אבל הוא לא תעד מאומה מ-2006 עד סוף 2012.

כך, שאול אלוביץ' תגמל אותו כספית, כל השנים, בלי לדעת מאומה על "סודותיו האפלים" והקלטותיו, ב"יד רחבה" ביותר (הפך אותו למיליונר), למרות ש"וואלה! תקשורת" הייתה חברה מפסידה, לאורך שנים

מי מקור המידע לכתבים ולכל העותרים והמפגינים לגבי הנעשה והנאמר בתוך בניין חברת "וואלה!"? זה די ברור. וזה אמור לעלות בחקירה, שאמורה להיפתח, בנושא חמור זה, של הסתרת הקשר בין כל המעורבים. הלב של החקירה אמור להיות הסתרת המידע הקריטי הזה, מצמרת קבוצת בזק ובעליה, מהדירקטוריונים של חברות הקבוצה בהם אילן ישועה היה חבר, מהבורסה, מהבנקים הנושים, מנאמני אגרות החוב ומציבור המשקיעים בבורסה.  

תשומת לב שבחומרים שנמסרו לעורכי דינו של נתניהו (כאן וכאן), אין פלט שיחות של אילן ישועה לשנת 2015 (כנראה בכוונה), אלא רק מ-2014 ואח"כ פלט מ-2016 עד 2018. יצויין שמשום מה לפלט מ-2016-18 המדובר בפלט למכשיר שהמחזיק בו נקרא בשם "איזי מרכז". איך שם כזה השתרבב לחומרי החקירה של אילן ישועה? כנראה שזה היה שם הכיסוי של אילן ישועה כ"מקור מודיעיני" - סוכן (כלומר: היה לו כנראה סמארטפון ייחודי לקשר הסודי שלו עם מפעיליו כסוכן סמוי, עם מפעיליו ברשות ניירות הערך, כמקור מודיעיני אודות קבוצת בזק ובעליה, מקור ששינה את הכיוון להיות מקור וסוכן גם כנגד משפחת נתניהו).

שם המקור אילן ישועה

למיטב הערכתי, אם היה מופק פלט שיחות של שנת 2015 מהמכשירים של אילן ישועה, היה אולי מתגלה הקשר של אילן ישועה לכתבה של גידי וייץ ב"הארץ" ולשלושת התביעות של עו"ד שחר בן משה שהחלו ב-2015, כנגד בזק וגם כנגד נתניהו ואלוביץ'

אם נתניהו נאשם בקבלת שוחד בדמות "כתבות בוואלה!", איך ייתכן, שישועה לא נחשד במתן השוחד הזה? או כשותף בכיר במתן השוחד הזה, יחד עם הזוג אלוביץ' ואנשים נוספים, שהיו מעורבים בנושא (דוגמת רובינשטיין וחפץ)? והעיקר: איך העבירות, לכאורה, של אילן ישועה, כבעל תפקיד בכיר ודירקטור בקבוצת בזק, לא התגלו כל השנים הללו?

חומר רקע חשוב נוסף והרבה מסמכים - למתעניינים, על עדותו של אילן ישועה, יש בנספח א' כאן מתחת. 

יצויין, שמאמר זה הועבר לפני פירסומו לתגובת הפרקליטות. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם. 
כ"כ יודגש שפרטי התלונות והראיות לא מתפרסמות כאן על ידי, כדי למנוע (ככל שתיפתח חקירה) "תיאום עדויות ושיבושים". 

נספח א':
חומר נוסף ומשלים לכתבה: 


פרק זה מהווה פרק מס' 56 בסדרת הכתבות על תפירת תיק 4000. רשימת כל הפרקים המרכזיים בסדרה נמצאת בנספח ב' בכתבה - כאן.

דיווחים ועדכונים שוטפים מאז תחילת פברואר 2021 ועד היום יש במאמר: "תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לך לדעת."

ניתוח עומק לאן סדרת הכתבות ב-Telecom News אמורה להוביל, במיוחד לאור עמדתו המעודכנת של "עד המדינה" המדומין שלמה פילבר, יש במאמר: "האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ובמיוחד את תופרי "תיק 4000"?"

לגבי אילן ישועה, מאוד מומלץ גם לקרוא את הכתבות המובילות הקודמות, עם הרבה מסמכים תומכים, שמצויות בלינקים הבאים: חומר רקע נרחב אודות אילן ישועה יש בפוסטים הרבים, שאלי ציפורי פרסם בחודשים האחרונים ומומלץ לקרוא את הפוסט הנוקב ביותר, שאלי ציפורי פרסם כאן, תחת הכותרת: "שערוריית אילן ישועה ותפירת תיק 4000. עדויות ישועה שאני חושף מוכיחות: ישועה הוא זה שלחץ על אישור עסקת יד2, הוא זה ששילשל לכיסו 15 מיליון שקל כתוצאה מהעיסקה ומי הואשם בשוחד למרות שלא היה קשור בכלל? נתניהו! וישועה אפילו לא נחקר באזהרה." 

פוסט נוקב נוסף של אלי ציפורי פורסם כאן (כותרת בלבד): "תפירת התיקים: 10 סיבות מדוע לא צריך להאמין מחר למילה שיוצאת מהפה של אילן ישועה וליאת בן ארי". מומלץ לקריאה. 

יודגש, שמי שמתעלל בעובדיו (כמתואר כאן), אין כל סיכוי שלא ישקר, כדי לחפות על מעשיו שלו, כל הזמן

ניתוח השתלשלות לוחות הזמנים הנוגעים לאילן ישועה כמפורט כאן, מצביע בברור, שכל מהלכי אילן ישועה היו מתוכננים לפרטי פרטים, לוו בייעוץ משפטי וניזונו ממידע רב, שזרם בכל הכיוונים. הוא זכה לגיבוי ולחיפוי על מעשיו הפליליים, לכאורה, ע"י צמרת הפרקליטות והיועמ"שבלי אישורי יועמ"ש כנדרש ב"חוק יסוד הממשלה" (כפי שכבר נקבע ע"י בית המשפט), ולכן הוא כעת לא "עד מדינה" ולכן הוא הגיע במועד מאוד ספציפי, במחצית השנייה של דצמבר 2017, כדי למסור לחוקרים את עדותו והקלטות, שאגר במשך כ-5 שנים (ולא את כולן. חלק הוא פשוט מחק, מסיבות ברורות, והפרקליטות הסתירה זאת מסנגורי הנאשמים, מאז פרסום "כתב החשדות" ועד שהאמת החלה לאחרונה להיחשף, כולל הקלטות חדשות, שלא היו קודם לכן, רק בגלל התעקשות הסנגורים החריפים של הנאשמים: נתניהו ובני הזוג אלוביץ').
 
לסיכום:
מאז "פרשת דרייפוס", לא הייתה עלילה כזו מרושעת ונבזית, של "תפירת תיק", בהיסטוריה הפלילית של העולם המערבי, שאנו מתיימרים להיות חלק ממנו.

המציאו כאן "עבירת שוחד" המתבססת על כתבות באתר די שולי לחדשות מקוונות, כשאין שום בסיס חוקי, או תקדים משפטי מחייב, שקיים באיזה מקום בעולם המערבי בכלל ובישראל בפרט, שאפשר לבסס על פיו עבירת שוחד, בתצורה של כתבות וידיעות חדשותיות, שנשלחות כבדרך שגרת יחסי העבודה, ע"י אנשי יחסי ציבור והדוברות, לכלי התקשורת השונים. 

ככה המציאו עבירות בתיק 4000, עבירות, שאינן קימות במציאות, רק בגלל שכמה אנשים מאוד נחושים וממוקדי מטרה במערכות אכיפת החוק, חברו יחדיו במטרה אחת ברורה: להפיל את נתניהו מכסאו והכל הפך להיות כשר, כדי להשיג את המטרה הזו. גם להמציא תיק פלילי שלא קיים.

אם יש מישהו שצריך לחקור אותו בחשדות לעבירות חמורות ביותר, זה את העד אילן ישועה. לא את נתניהו. 

 
בנוסף, את מי שצריך לחקור, ולהעמיד לדין, הם את אלה "שתפרו" את התיקים הללו בחוטים גסים של שקרים על שקרים. טיוחים על טיוחים. מדהים ומזעזע גם יחד. 

כל "ראיות הזהב" ב"תיק 4000" הם אוסף של שקרים וספינים, והתמוטטות "תיק בזק" מזמן הייתה אמורה להוביל למחיקת "תיק 4000", כי הוא (לטענת הפרקליטות) המשך ישיר ל"תיק בזק" ונובע ממנו. 

ככה נתפר "תיק 4000".
 מכלום. 

כאמור, הנחקר הראשון שיש לחקור באזהרה, הוא אילן ישועה בעצמו. כבר חשפתי, שהוא היה מוכן "בזמן אמת" להיחקר באזהרה, גם כעולה מהקלטת המצויה בידי (כמשתמע ממה שאני מבין מדבריו).

כך, ששקרי עו"ד ליאת בן-ארי שווקי והמצאות היועמ"ש ד"ר מנדלבליט, שלא מבוססים על שום דבר מוצק ומציאותי, הם אלה שהוציאו אותו מגדר "חשוד", שאמור היה להיות "עד מדינה" (או "נאשם"), והפכו אותו ל"אזרח טוב המסייע לחוקריו".

זה בדיוק מה שלא קיים במציאות, אלא בדימיון של אלה, שהמציאו, תפרו ובישלו את השקרים הגסים הללו.

ההתעלמות ממעשיו והסתרותיו של אילן ישועה, כבעל תפקיד בכיר ביותר בקבוצת בזק, לאורך כל השנים, היא דבר חמור ביותר, בלתי מתקבל על הדעת במדינה דמוקרטית שוחרת חוק ומזעזע, מה שדורש חקירה דחופה ונוקבת. 
COURT FREE
עדכון 17.4.21:
א. הוגשה תלונה חריפה ביותר למ"מ פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן, כנגד בכירי הפרקליטות, המשטרה והיועמ"ש, בעניינו של אילן ישועה. כותרת הפניה שלי: "תלונה כנגד היועמ"ש ובעלי תפקידים בכירים ביותר בפרקליטות המדינה (במה שמכונה על ידי בשם: "פרשת הסתרת הסודות האפלים של אילן ישועה וחבריו"). יודגש שהמלים "חזקת החפות" ו"לכאורה", חלות על כל מה שיש במייל כאן ובמצורף אליו". מייל הפנייה מצוי כאן (ללא המכתב עצמו). אישור קבלה ע"י פרקליט המדינה - כאן

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "‏את זה גיא פלג ואביעד דליפמן לא ישדרו:
אילן ישועה בחקירתו במשטרה: ״אני חייב להגיד לך דבר אחד, גם אם שאול אלוביץ’ פה ושם כתב לי ׳ביבי אמר׳ או ׳זה אמר׳ אני לא תמיד ייחסתי לזה 100% אמינות, כי היתה מגמה קבועה לדרבן אותנו, אז אני לא האמנתי לכל דבר״.
‏לכן, עדות ישועה היא כלום ושום דבר."

עדכונים 18.4.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב בהמשך לתלונה מאמש: "תלונה חשובה ומשמעותית מאוד של אבי וייס נגד אילן ישועה ומעלליו, בין היתר על היכרותו עם עו״ד שחר בן מאיר
האחרון רודף את נתניהו באובססיסיות וגם קשור בעבותות לתיק 4000 בשורה של תביעות.
לתשומת ליבם של אביעד דליפמן ואבישי גרינצייג שמרבים לצטט את מכתביו של בן מאיר.
הגיע העת לתהות על קנקנו של האיש."

ב. ריאיון נוקב של אבי וייס ע"י בועז גולן מערוץ 20 אודות "שערוריית אילן ישועה" ב"תיק 4000". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע. הלינק לשידור:
https://bit.ly/BoazGolan20Weiss. לינק חלופי של השידור (אם הקודם לא פועל): http://bit.ly/BoazGolan20AviWeiss.

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן בזו הלשון: "‏את הדברים הבאים ליאת בן ארי לא תדליף לאביעד דליפמן או גיא פלג ולא תעלה בעדות ישועה.
אבירם אלעד, עורך אתר וואלה, בעדותו במשטרה: ״לדעתי כל ההנחיות האלו היתה עליהן *אפס* השפעה על הציבור... מדובר על בקשות מאוד ספציפיות שחלקן לא התבצעו וחלקן היו שוליות מאוד...״ ‏כלומר, כל עדות ישועה היא על אפס."

עדכונים 19.4.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט, בעקבות עדותו הנמשכת של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם: "מה ליאת בן ארי, יהודית תירוש ואילן ישועה מסתירים: מאות ראיות לפחות על סיקור שלילי מאוד לנתניהו כמו זו שקובעת: ״אסון נתניהו״.
וכל כתבלבי המשפט ממשיכים עם פארסת ומצג השווא של עדות ישועה. קרקס ותו לא."

ב. אלי ציפורי מוסיף כאן פוסט: "ההסתרות של בן ארי, תירוש וישועה בנוגע לעסקת יד2:
ישועה בחקירתו במשטרה: ״אני חושב שבכל מקרה בעסקה כזאת זה *לגיטימי* לפנות לכל הגורמים שקשורים לאישור העסקה ולעשות כל *מאמץ* לאישור העסקה... *אני לחצתי* - או שאני אלך לארדן או ששאול אלוביץ׳ יילך לארדן״.
ישועה מודה שהוא היה המנוע מאחורי הלחצים (בין היתר בגלל שקיבל 15 מיליון שקל בונוס)."

ג. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט: "הפייק עדות של אילן ישועה: קיבל 80 מיליון שקל בוואלה והרגיש כמו ״אישה מוכה״.
*****************************************************************************************************************
ישועה הודה היום: ״קיבלתי בונוס של 15 מיליון שקל ממכירת אתר יד2, ומנכ״ל יד2 קיבל 10 מיליון שקל״. 
עוד סיפר ישועה כי בעניין שכרו, לאורך השנים מ-2013 עד סוף 2016, קיבל בונוס בסדר גודל של 9-15 משכורות לשנה, תלוי ביעדים: ״היעדים נקבעים כל שנה לקראת שנה הבאה בדירקטוריון וואלה. זה לפי ׳פוליסי׳ שקבוע בבזק ובחברות הבנות. היעדים לגבי וואלה היו די דומים בכל שנה, יעדים פיננסיים, וגם יעדים של רייטינג. זה לא השתנה לפני ואחרי שאול״. 
בסך הכל קיבל ישועה עלויות שכר של 80 מיליון שקל! 
אז מי פה בעל האינטרס?
מה יש להגיד - בונוס של 15 מיליון שקל ועשרות מיליונים בסך הכל!
ונזכיר שבתחילת עדותו בבית המשפט אמר ישועה שהעבודה בוואלה הייתה לא פחות ולא יותר- ״abuse״. מסכן, רחמים על האיש. והכי מצערת הייתה אמירתו בבית המשפט שלפיה הרגיש שם ״כמו אשה מוכה״. 
זו זילות מכוערת שעושה ישועה בביטוי הזה. 
בקיצור - העדות שלו לא שווה דבר וחצי דבר כפי שחזרתי ואמרתי. אפס מהימנות ואמינות."

תשומת לב שהמניפולציות של התעבורה של אתר "וואלה!", היו כולן היו פרי הבישול והתכנון של אילן ישועה, כדי לדאוג שהוא יקבל כל שנה בונוסים ענקיים על ביצועים (ביצועים שהוא עצמו ייצר). הבסיס לנתונים שהובילו למתן הבוסנוסים הללו היה "סקר TIM", סוג של מדידה בשאלון לכמות קטנה של נסקרים (מוסבר כאן). זו לא מדידה אובייקטיבית של תעבורה בזמן אמת לאתר, כולל כמה זמן שהו הגולשים באתר ואילו תחומים הם התעניינו באתר. יתרה מכך, מדובר בסקר שמומן ע"י המזמינים שלו, ששלטו למעשה בתוצאות הסקר, כפי שנחשף כאן ע"י ויקיפדיה, בהודעה לציבור שפורסמה על ידם תחת הכותרת: "סקר TIM מטעה את הציבור". כל הסקר הזה היה "ישראבלוף" אחד ענק, שנולד לצרכים האישיים (כלומר לכיס הפרטי) של אילן ישועה.  

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט חשוב בתיאום עמי: "ההיכרות שהוסתרה בין אילן ישועה לבין עו"ד שחר בן מאיר שרודף את נתניהו ואנשי ימין - והחיבור שלהם לתיק 4000 (יותר נכון, לתפירתו).
*******************************************************************
וחמור מכל: איך ידע עו"ד שחר בן מאיר על "ממצאים" בחקירה בתיק 4000 כפי שכתב בעתירתו – עוד לפני שהחלה רשמית ועוד לפני שהתקבל אישור מנדלבליט לכך?
*****************************************
אילן ישועה, אני חוזר ואומר, הוא נוכל ובריון תקשורתי – מדובר בשקרן שכל עדותו היא פסטיבל של עדויות שמיעה שהיה צריך לפסול אותן ולא רלוונטיות למשפט. זה שהשופטים מתירים לישועה להמשיך לגולל את סיפורי המעשיות שלו – היא תמוהה. מעבר לכך, ישועה פעל בכוונה כדי להשליט קו שמאלני קיצוני באתר וואלה בניגוד לרצון בעליו ובניגוד לחוות דעת שהוא עצמו קיבל בנושא.
והנה עוד תמיהות שעולות מכמה עובדות שאסף אבי וייס – שימו לב לתאריכים:
25.9.2017 (הדלפה לאבישי גרינצייג): ליאת בן ארי מכינה חוות דעת המכשירה את החקירה בתיק 4000 שאז עדיין לא נולד בכלל.
27.9.2017 שי ניצן מעביר את חוות הדעת הזאת למנדלבליט שלא ממהר להגיב (עוד עדות לספקנות שלו בנוגע לתיקים).
2.10.2017 שי ניצן מוציא מייל שאומר שמנדלבליט אישר לפי המתווה שהוצע לו, בלי פירוט מה הוא מאשר – כלומר, עדיין אין שום אישור רשמי.
14.11.2017 עו"ד שחר בן מאיר מגיש בג"ץ נגד מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירת תיק 4000 (שטרם היה קיים באותה עת והומצא ע"י התשקורת!). האם בן מאיר ידע שמנדלבליט מהסס בעניין והגיש את הבג"ץ כדי ללחוץ לפתוח בחקירה? (מציע לאביעד דליפמן, אבישי גרינצייג וגיא פלג ל"העמיק חקר" בסוגייה). 
ובכלל, בן מאיר וישועה עבדו באותה חברה שנים רבות (חברת מט"ח – מרכז לטכנולוגיה חינוכית) – ושניהם הקפידו להחביא את ההיכרות הזו. כיצד ישועה לא דיווח על כך? הוא הרי דירקטור בוואלה, נושא משרה בכיר – והנה עו"ד שיש לו היכרות איתו מפציץ את בזק בתביעות, בין היתר על תיק 4000 ו-וואלה.
14.12.17 ראו זה פלא: חודש אחרי הגשת הבג"ץ - התקיימה ישיבה ויצא מייל ממנדלבליט בנושא ובו נכתב: "לאחר קיום התייעצות בה הובהר כי נכון להעמיק חקר בכל הנוגע למניע שהביא את פילבר לבצע עבירה, קיבל היועץ את המלצת פרקליטות המחוז (ליאת בן ארי) ופרקליט המדינה (שי ניצן) לברר את הדברים באמצעות גביית גרסאות מן העדים: אילן ישועה, יונתן שכטר וניר חפץ. זאת בנוסף לבירור שנערך בזמנו מול פילבר עצמו ומול אלוביץ'.
וכאן צריך להרים גבה: מהיכן ידעו כותבי העתירה לבג"ץ (בן מאיר והעמותה לטוהר המידות) שיש חקירה בתיק 4000 כבר במועד העתירה בנובמבר 2017 (כך נכתב בעתירה שדרשה לחקור את נתניהו "... נוכח ממצאים העולים מחקירת הפרשה הקרויה תיק 4000 ועובדות נוספות שאין חולק עליהן" – ראו צילום) – עוד לפני שניתן בכלל אישור לחקירה בתיק 4000 ובאותם זמנים היה קיים רק תיק בזק רשות ני"ע? מה, יש לכותבי העתירה חוש נבואי מופלא, על אנושי, כדי לדעת על "ממצאים" בחקירה?
7.10.2019 – בן מאיר כותב מאמר ב"גלובס" שבו הוא מגונן בלהט על יציאת בן ארי לחופשה באמצע השימוע של נתניהו – ממש כאילו היה הדובר שלה. הוא ו"גלובס" הציגו את בן מאיר כ"הכותב הוא עורך דין העוסק בעתירות חוקתיות", כאילו הוא אובייקטיבי ולא מעורב עד צוואר ומשמש כלהקת המעודדים של בן ארי בתיק 4000. איפה הגילוי הנאות המלא?
בין לבין מקבל בן מאיר ראיון מלטף ב"גלובס" (קיבל גם ב"דה מרקר") שבו הוא מוצג כאביר שנלחם בשחיתות – בראיון הוא מדלג מהפרט החשוב הזה בעברו – ההיכרות עם ישועה
מה יש לך להסתיר, מר בן מאיר?
גילוי נאות: בן מאיר מייצג את חנה קים שתבעה אותי."

עדכונים 20.4.21:
אריאיון מרתק וחשיפות בלעדיות של אבי וייס ואלי ציפורי ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" (כ-12 דקות) אודות "שערוריית אילן ישועה" עם סיום עדותו בתיק 4000. כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע. הלינק לשידור: http://bit.ly/AviRatzonZiporiWeiss

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בהמשך לעדותו של אילן ישועה ביום האחרון לעדותו כעד תביעה היום (ולפני החקירה הנגדית): "השחיתות של ליאת בן ארי ויהודית תירוש: השמיעו היום חצאי שיחות של איריס אלוביץ׳ והסתירו את המשך השיחה בגלל שהיתה ראייה מזכה ולא התאימה לפרקליטות.
********************************************
איך מהנדסים תודעה: בבית המשפט המחוזי ירושלים השמיעה היום התובעת יהודית תירוש את ההקלטה הממוחזרת של איריס אלוביץ׳ לפיה עבור הקבוצה היא תהיה מוכנה למכור את נשמתה לשטן. אבל איפה הבעיה? שזה רק חצי מהשיחה.
כי לאחר השמעת קטע ההקלטה, פרקליטתה של איריס אלוביץ׳, עו״ד מיכל רוזן עוזר הבהירה: ״לא יכול להיות שהתובעת עוצרת את זה רגע לפני שאיריס מדברת על כותרות אובייקטיבית. כי בהמשך השיחה איריס אומרת: ״הכותרות צריכות להיות אובייקטיביות, מעניינות אובייקטיביות אבל, לא לא שיהיה הבעת דעה כמו שנגיד הקמפיין הצליח. אתה מבין? זה הבעת דעה״. 
 זו הפרקליטות שמסתירה את הראיות המזכות."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן: "בגלל שליאת בן ארי ויהודית תירוש רימו את בית המשפט והוסיפו חומרים חדשים לעדות ישועה, חקירתו הנגדית תתקיים רק ב-4.5 - עוד כשבועיים.
מחכה שדליפמן וגרינצייג ופלג יכתבו ביקורת נוקבת על ה״רענונים״ של ישועה (סתםםם🤣).
אשתדל גם להיות נוכח בחקירה הנגדית כי נמאס לי מכל הדיווחים המגמתיים של התשקורת."

עדכונים 21.4.21:
א. אבי זלינגר פרסם כאן סרטון בשם: 21/04 "עדות כבושה" הנמצא כאן מתחת, סרטון המדבר בעד עצמו (בכל הקשור לעדותו של אילן ישועה):


ב. בעקבות הסרטון של אבי זלינגר, כתב כאן אלי ציפורי פוסט קצר: "סרטון ממצה מאוד ומעניין מאוד על השקרים של אילן ישועה, הנוכל התקשורתי ושותף בכיר לתפירת תיק 4000.
לידיעת אבישי גרינצייג ואביעד דליפמן - תלמדו לעשות עבודה עיתונאית."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בזו הלשון: "הספינים של עדות אילן ישועה:
אביעד דליפמן: ״ישועה סיפק את הסחורה״ (איך בדיוק ואיזו סחורה בדיוק?) זו היתה סחורה של רכילות. מה שבטוח: דליפמן סיפק את הסחורה לפרקליטות.
אבישי גרינצייג: ״ישועה *הפליל* את האלוביצ׳ים״ (איך בדיוק? מותר לבעלים של כלי תקשורת לקבוע קו תוכני וממילא עדות ישועה לא הוכיחה דבר מבחינת ההטבות הרגלטוריות).
מעשית ישועה רק הפליל את עצמו בעסקת יד2 אבל נהנה מחסינות לא ברורה.
די להנדסת התודעה של התשקורת!"

עדכונים 22.4.21:
א. כתב המשפט (שעובר בימים אלה ל"ערוץ 20") - אברהם בלוך, פרסם את הפרוטוקולים של ימי הדיונים הרביעי והחמישי (12-13 לאפריל 2021) בבית המשפט המחוזי בי-ם (המשך עדותו של אילן ישועה). 

כאן - יום דיונים רביעי, כאן - יום דיונים חמישי, למתעניינים. 

באלי ציפורי פרסם כאן פוסט בעקבות ריאיון שערך ב"גלי ישראל" עם עו"ד ציון אמיר: "עו״ד ציון אמיר: ״אני בהחלט רואה מצב של סאלטות לאחור ע״י הפרקליטות במשפט נתניהו אחרי עדותם של ניר חפץ ושלמה פילבר; עדות ישועה - היא עדות כבושה. הוא יצטרך להסביר למה במשך שנים הוא היה שותף לדבר עבירה וחיכה לשעת כושר. הפסיקה קובעת כי עדות כזו מעוררת חשד, שמא נבעה משיקולים פסולים וזרים ולכן עשויה לפגוע באמינותה. יהיה קשה לישועה להסביר ששנים היה ׳אישה מוכה׳ בלשונו ולא עשה דבר״.

גאלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "הנוכלות של אילן ישועה שנחשפה במהלך עדותו: האיש הקליט ואסף מידע על האלוביצ׳ים מ-2011 (!) ובמשך 7 שנים עד למסירת הקלטות (החלקיות) היה שותף לעבירות כביכול וחיכה לשעת כושר או יום פקודה.
**********
מפרוטוקול הדיון באחת מעדויות ישועה עולה כי התנהל דיון די מפתיע על טבלת אקסל שהעבירה עו"ד יהודית תירוש לבית המשפט, מסמך שהסתתר לו בשקט בין כל הראיות. את הטבלה המקיפה הכינה המשטרה ובה הכניסה את כל סוגי התיעוד של אילן ישועה מכל סוג שהוא - כלומר, כל מה  שתיעד במשך השנים מול כל אלו "שמנסים לשנות לו כתבות בוואלה! ולהתערב בעבודתו" וכיו"ב, (מדובר במסרונים, מיילים והקלטות ווטסאפ). 
המשטרה ריכזה את כל מה שנלקח מהסמארטפונים של ישועה ומהמחשב שלו - לטבלת אקסל אחת מקיפה שמכילה כ-28 אלף רשומות (!) ואלו רישומים שהחלו מ-2011(!). 
כלומר, ישועה פתח מפעל הקלטות ותיעודים בן 7 שנים רצופות, שבו היה שותף למעגל העברייני לכאורה, כפי שהפרקליטות ציירה אותו ולפתע פתאום גילה את האור והלך לרשות ני״ע! 
מישהו באמת מאמין לקשקוש הזה ולתיאור המגוחך של ישועה, כאילו הרגיש כמו ״אישה מוכה״? 7 שנים הרגשת כמו ״אישה מוכה״ ולא עשית דבר עם זה? (הרוויח 80 מיליון שקל).
תודה לאבי וייס שיתראיין מחר בתוכניתי על החשיפה הזו וגם היכרותו של ישועה עם עו״ד שחר בן מאיר שהוסתרה מהציבור."

ד. הכתב אברהם בלוך פרסם כאן את הפרוטוקול של היום השישי (19.4.21) ב"משפט האלפים" בבית המשפט המחוזי בי-ם - המשך עדותו של אילן ישועה

עדכונים 23.4.21:
א. ריאיון חושפני וממוקד של אבי וייס, אודות מה שלא רוצים שהציבור יידע על עדותו של אילן ישועה בבית המשפט. זאת, בתכנית הבוקר "בלי חשבון" של אלי ציפורי ב"גלי ישראל", מהדקה ה-33:30 ועד הדקה 48:50 בקישור של השידור: כאן.
גם בסרטון היוטיוב כאן:


ב. אלי ציפורי מפרסם כאן פוסט בתיאום עמי בזו הלשון: "הנוכלות של אילן ישועה וליאת בן ארי: ישועה הודה שקיבל 2 כרכים עבי כרס (!) שהוכיחו לו שהסיקור בוואלה כלפי נתניהו היה שלילי *אחרי* אישור עסקת בזק-יס. אז איך יכול להיות פה שוחד אם ישועה מודה שוואלה היה שלילי לנתניהו בתקופה הכי חשובה רגולטורית לבזק של אלוביץ׳?
**************************************************************************************
הפרוטוקולים בעדות ישועה עולים דברים מאוד מרתקים וחדשים לגבי הסיפור של העברת המצגת שבדקה את הסיקור בוואלה וכלי תקשורת אחרים ע״י אנשי נתניהו. כזכור, המצגת הועברה מירושלים לשאול אלוביץ' דרך פ"ת (שלמה פילבר בווטאספ) וקבעה באופן לא מפתיע שהסיקור היה שלילי מאוד לנתניהו.
הדברים החדשים: *אחרי* כבר חתם על אישור עסקת בזק-YES (המצגת הזו הועברה ב-14.8.15, כחודשיים אחרי אישור העסקה - ע"י נתניהו) הוכנה ע"י ניר חפץ לא רק מצגת, אלא עבודת מחקר שלמה. המצגת נשלחה ע"י שליח שלא ידע מאומה (יונתן שכטר), שהעביר לשלמה פילבר שצילם את הדפים והעביר בווטסאפ לשאול אלוביץ'
אבל זה לא היה הכל. חפץ שלח (שלא דרך פילבר) לשאול אלוביץ' 2 כרכים עבי כרס (!), עם כל התיעוד שמוכיח שוואלה הוא אתר שלילי כלפי נתניהו, גם ביחס לאתרים אחרים שנבדקו על אותו רצף של זמן. כמו כן עולה שישועה קיבל נזיפה משאול אלוביץ׳ על הסיקור השלילי הזה (אז איך ייתכן שהייתה עסקת שוחד: לאשר את המיזוג תמורת סיקור חיובי, בזמן שהממצאים המתועדים בשני כרכים עבי כרס - הם הפוכים לגמרי?).
כמו כן אילן ישועה התפלא שהווטסאפ הגיע משלמה פילבר ואומר שלפילבר לא היה כל קשר לוואלה (אבל זה לא הפריע לחקור את שלמה פילבר, את יונתן שכטר ואת אלוביץ', באשמת קנונייה, חקירה שהחלה את תיק 4000, בעקבות ההמלצה של ליאת בן ארי למנדלבליט).
מעשית: ישועה בעצמו מודה בבית המשפט שהסקר הזה מוכיח שוואלה היה אתר חדשות שלילי כלפי נתניהו בתקופה הכי קריטית של קבלת החלטות רגולטוריות הכי חשובות לגבי בזק (הסקר הוא על התקופה מ-1.12.14 עד 3.8.15).
לידיעת אבישי גרינצייג (במיוחד) - בתקווה שיעשה קצת עבודה עיתונאית ויתחיל לקרוא פרוטוקולים במקום לכתוב שטויות.
תודה לאבי וייס."

עדכונים 24.4.21:
א. התלונה לרשות ניירות הערך עודכנה, בממצאים רבים שנאספו מאז הגשת התלונה הראשונה. פרטי התלונה לא יובאו כאן (כדי למנוע "שיבוש חקירה", ככל שיוחלט על קיום חקירה שכזו).

ב. אלי ציפורי (בתיאום עמי) פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "התפירה הרשלנית של ליאת בן ארי: המצגת על וואלה שהפכה מ"ראיית זהב" לראייה מזכה לנתניהו.
************************************
10 נקודות על איך נפלו בן ארי ויהודית תירוש בפח המצגת על וואלה בתיק 4000.
******************************************************************************
1. לאחר שבן ארי ויהודית תירוש השתכנעו בסיוע התשקורת (במיוחד דה מרקר) שנתניהו ופילבר העניקו הטבות רגולטוריות לבזק (דבר שלא היה ולא נברא * שום הטבה * נהפוך הוא: הם הזיקו רק לבזק), הם חיפשו את צידו השני של השוחד: כלומר, מה קיבלו נתניהו ופילבר בעד "העזרה" שלהם כביכול לבזק.
2. האופציה הראשונה והטבעית שעלתה במוחן של השתיים היא, שהם קיבלו כסף בצורה כלשהי. לכן, הן ניסו לבדוק את נתיב הכסף (חשבונות בנק וכד') * ולא מצאו דבר. נתניהו ופילבר לא קיבלו את השוחד הקלאסי * כסף לחשבונות בנק, או איזה הטבה שוות כסף בעלת ערך ממשי (למשל: מתנות אישיות מאלוביץ', או מכל בעל תפקיד אחר בקבוצת בזק).
3. אלא שבן ארי ויהודית תירוש היו נחושות לתפור את התיק בשוחד כלשהו. החיפוש האובססיבי הוביל אותן, במקרה של פילבר, "לחשוף" שהוא קיבל הנחה על תיקון המסך של הסלולרי שלו ביורוקום (אז בבעלות אלוביץ'). הסיפור המגוחך הזה שווק ע"י רביב דרוקר ואמיתי זיו מדה מרקר ופילבר לגלג עליו השבוע * ובדין לגלג עליו. הוא לא ידע על ההנחה הזו, הוא הרי היה עובד ציבור בכיר וממילא זכאי לתיקון הסלולרי שלו.
4. כיוון שנתניהו לא קיבל שום שוחד מאלוביץ', החיפושים התמקדו כמובן בשטות הזו של "סיקור אוהד". סיקור אוהד הרי לא היה, אז המציאו את "הטיית הסיקור". כלומר, לשיטת גאוני המשפט בפרקליטות, אם נתניהו היטה את הסיקור בוואלה מ-90% שלילי נגדו ל-80% שלילי * הוא קיבל שוחד!
5. בתחילת החקירות, כהמשך וממש במקביל לחקירות של תיק בזק רשות ני"ע (ועדיין בלי אישור מנדלבליט לחקירת תיק 4000), בן ארי ותירוש חשבו שעלו על נתיב המלך: הם מצאו, ככל הנראה בסלולרי של פילבר, התכתבות עם יונתן שכטר, לשעבר יועצו המדיני של נתניהו ושליחת מסמכים (מצגת) לשאול אלוביץ' * באמצעות הווטאספ. בן ארי אמרה לעצמה, שהנה, נמצא החיבור בין פילבר לאלוביץ' וקיבלה אישור, לאחר מסע לחצים מתוזמן מהתקשורת והפגנות כנגד היועמ"ש (כולל בג"ץ של עו"ד שחר בן מאיר באמצע), לחקור בכיוון ספציפי זה. זה היה הנושא הראשון שנחקר בתיק 4000 * נושא שטותי.
6. העובדות היו אחרות לגמרי, אבל זה לא הפריע לבן ארי לדהור קדימה עם התפירה: שכטר העביר מצגת על הסיקור בוואלה וכלי תקשורת אחרים לפילבר (מירושלים לפ"ת ביום שישי), כדי שזה יעביר אותה בווטסאפ לאלוביץ'. הן שכטר והן פילבר היו בסך הכל דוורים * זה הכל * אבל בן ארי ותירוש חשבו שיש להם "ראיית זהב" ביד וכך שכטר נפל קורבן לחקירה, שבכלל לא נגעה אליו.
7. המצגת, מתברר מעדותו של ישועה, היתה בת 2 כרכים עבי כרס שנלוו למצגת המסכמת, כרכים שעברו במקביל, מניר חפץ לשאול אלוביץ' וממנו לאילן ישועה בעצמו, וכנראה אף לאבי אלקלעי, העורך הראשי בפועל באותה עת. המצגת לא כללה רק את וואלה, אלא גם כלי תקשורת נוספים. המסקנה של המחקר היתה ברורה: סיקור שלילי מאוד בוואלה, לא כמו באתרים אחרים. יתר על כן, המחקר נמסר לאנשי וואלה ב-14.8.2015 כחודשיים *אחרי* אישור עיסקת מיזוג בזק-יס. אז איפה פה השוחד? יש הוכחה בזמן אמת, שהסיקור של נתניהו היה שלילי מאוד בתקופה רגישה מאוד לבזק רגולטורית (המצגת בדקה את הסיקור בין תחילת דצמבר 2014 עד תחילת אוגוסט 2015).
8. ישועה בעדותו מודה, שהוא ננזף ע"י אלוביץ' על המחקר שקבע שהסיקור בוואלה שלילי נגד נתניהו. וזו עוד הוכחה שישועה הוא שקרן פתולוגי: הרי במשך שנים אלוביץ' אמר לו שהאתר הוא שמאל קיצוני והוא מבקש לאזנו לפחות. ישועה צפצף עליו והמשיך להשליט טון מאוד שלילי, כחלק מהאידיאולוגיה שלו הרק-לא-ביבי. בעדותו הוא פתאום הציג את עצמו כ"אישה מוכה" ע"י אלוביץ'. איזה בולשיט!
9. במהלך העדות של ישועה, יהודית תירוש המשיכה "לחפור" לו על העניין של העברת המצגת ע"י פילבר לאלוביץ'ישועה כלל לא ידע עליה ועל כך שהמעביר הוא שלמה פילבר, כדוור בלבד של חפץ, ששלח המצגת המסכמת דרך יונתן שכטר). בפרקליטות עדיין משוכנעים (או משכנעים את עצמם), שהעברת המצגת בווטסאפ מפילבר לאלוביץ' היא משמעותית. זו דרכם של בן ארי ותירוש * הם נאחזים בכל שטות, כדי לנסות ולחזק את תפירת התיקים.
10. סיכומו של דבר: המצגת-מחקר, שנחשדה ע"י הפרקליטות כ"ראיית זהב" (עוד אחת שכולן התבררו כבלוף), היא ראייה מזכה לנתניהו. היא מוכיחה שהסיקור בוואלה היה שלילי לנתניהו בזמן אישור המיזוג בין בזק ל-יס וכולם היו מודעים לכך. לא שוחד לא בטיח."

עדכונים 25.4.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חדש (בתיאום עמי): "מה מסתירות ליאת בן ארי ויהודית תירוש: אילן ישועה הודה בעדותו שהיה חלק מצוות שסייע לאלוביץ׳ בעיסקת מיזוג בזק-יס. למה הן לא שאלו אותו על העסקה? אולי מפני שהתשובות לא התאימו לתפירת התיק?
אגב, מי שעוד סייע בזמנו לאלוביץ׳ בעיסקה הוא דרור שטרום, לשעבר ראש ההגבלים העסקיים. שטרום הפך משום מה לעד תביעה למרות שלכאורה תמך בעיסקה. ומי בכלל לא הוזמן לעדות? כפי שחשפתי בזמו - מי שלא הוזמן לעדות היה ד״ר אסף אילת - שחתם בפועל על אישור המיזוג. ברשות ההגבלים העיסקיים ובסביבתו אמרו לי בזמנו שלא היו כל לחצים לאישור והוא התקבל כדין.
אני מקווה וגם בטוח שפרקליטי נתניהו ואלוביץ׳ ישאלו את ישועה על העניין וגם יזמנו את ד״ר אילת כעד הגנה.
תודה לאבי וייס."

עדכון מעדותו בחקירה הנגדית של אילן ישועה ב-5.5.21 - כאן, זה צילום הקטע בעדות בו אילן ישועה מפרט את הסיוע שנתן לשאול אלוביץ' במסגרת הצוות שהכין חומרים וטיעונים לרשות להגבלים עסקיים, בעניין אישור עסקת בזק-YES. 

עדכון 26.4.21: נשלח עדכון חשוב ביותר לתלונתי לגבי "הסודות של אילן ישועה", גם למ"מ פרקליט המדינה וגם לרשות ניירות הערך. אישור קבלת התלונה מלשכת פרקליט המדינה יש כאן

עדכון 27.4.21: תגלית מעניינת: לאילן ישועה היו משנים למנכ"ל, גם בתקופות הקריטיות. שניהם לא נחקרו והם אינם עדי תביעה. הלינקים לתגלית: כאן וכאן ואלו הם המשנים למנכ"ל:
1) בשנים 2007 עד ינואר 2014 דודו בקר (בתמונה משמאל) דודו בקרהיה משנה למנכ"ל וואלה!. הוא היה גם חבר אישי של אילן ישועה, ממש אישי וקיבל אף סיוע אישי מאילן ישועה, שכן הוא היה עובד שלו במט"ח, אח"כ ב"בריטניקה", ועבר אחריו ל"וואלה! תקשורת". 
לאחר שפרש בינואר 2014, המשיך דודו בקר להיות יועץ אישי למנכ"ל (לאילן ישועה), כנראה עד סוף דרכו כמנכ"ל ב-2019. 

2) את דודו בקר החליף בינואר 2014 שי מגל, שהגיע מ-YNET. שי מגל עזב את התפקיד אחרי כשנה וחצי, בסוף דצמבר 2015, כשקיבל תפקיד של מנכ"ל "קו מנחה", בו הוא משמש בתפקיד זה עד היום. 
לא ידוע אם היה לו, לאחר עזיבתו, מחליף לתפקיד משנה למנכ"ל "וואלה! תקשורת". 

כלומר: בתקופות הכי רגישות ב"עסקת השוחד", בשנים 2013 עד סוף 2015, לאילן ישועה היו 2 משנים, אחד ממש חבר אישי שלו המון שנים - דודו בקר, שהמשיך ללוות אותו כיועץ חיצוני כנראה עד סוף דרכו בוואלה ב-2019, והשני שי מגל, ושניהם לא נחקרו, לא נשאלו האם הם ראו איזה לחצים על הבוס הישיר שלהם, אילן ישועה, בעת שהם היו המשנים שלו.
האם זה לא מעורר סימני שאלה?

פרטים נוספים אודותיהם ואודות "וואלה! תקשורת" וכל החברות הבנות שלה, כולל עלויות השכר של כל הבכירים בוואלה!, כשעוד הייתה נסחרת בבורסה (במחצית 2012 החברה נמחקה מהבורסה ודיווח על החברה נכנס לדיווח הכללי של בזק לבורסה), יש בדוחו"ת השנתיים של החברה ("וואלה! תקשורת"), שהוגשו אז לבורסה:
א. דו"ח שנתי 2010 - כאן.
ב. דו"ח שנתי 2011 - כאן
ג. דיווח של "וואלה! תקשורת" לבורסה בדבר שכרו ותנאים נלווים של אילן ישועה לשנים 2011 ו-2012 - כאן

עדכון 29.4.21: אישור קבלת התלונות מרשות ניירות הערך - כאן

עדכון 2.5.21: פורסם פרוטוקול היום השביעי בבית המשפט המחוזי בי-ם בעניין עדותו של אילן ישועה (20.4.21) - כאן

עדכון 3.5.21: גיליתי באתר "העין השביעית" שקוים ראיון עם עו"ד שחר בן מאיר הנוגע גם אלי, ראיון שפורסם על ידם תחת הכותרת: שבוע 3 - איזה כישרון מיוחד יש ליאיר נתניהו. הריאיון של עורכי האתר עימו המתייחס ישירות גם אלי, מצוי מדקה 32:30 ועד דקה 37:00. ריאיון זה נמצא גם בכתבה עם הכותרת הזו באתר.

הפודקאסט הזה נחתך על ידי והוא ניתן לשמיעה כאן, למתעניינים. הדובר המרכזי לכל האורך של הקטע המוקלט הוא עו"ד שחר בן מאיר, שמרואיין ע"י 2 עורכים ראשיים מ"העין השביעית" (אורן פרסיקו ושוקי טאוסיג). שומעים בפודקאסט הזה את עו"ד שחר בן מאיר המנסה להתנער לכל קשר שלו עם אילן ישועה בעת היותו במט"ח, העד המרכזי והמוביל ב"תיק 4000".

בעקבות הריאיון שלחתי תלונה חריפה הנמצאת כאן ליוצרי הכתבה \ פודקאסט (עורכי "העין השביעית") והעורך הראשי של "העין השביעית" הגיב תגובה חצופה שלא לעניין - כאן

בפודקאסט הזה, למרות שכנראה עו"ד שחר בן מאיר התכונן לזה היטב, והוא לפתע הודה שהוא היה במט"ח בשנים 1983 עד 1989. הוא טען בפודקאסט כמה טענות לא הגיוניות ולא נכונות ובכלל זה:
א. הוא שכח לגמרי את שנת 1990 ובמיוחד מה שהחל באפריל 1990 על ידו וביוזמתו כפי שגם שתועד אז בעיתוני התקופה, ביחד עם המנהל הישיר שלו, אבי קדיש, במחאת "מושחתים נמאסתם", שכללה שביתת רעב שלהם, הפגנות קטנות וגדולות (כולל הפגנת ענק בת"א), מסע הזדהות ציבורי ענק, מפגשים עם כל צמרת המדינה וכיו"ב. בשנה הזו (1990), למותר לציין, הוא היה עובד מט"ח ביחידת "ברקת" (שמנהלה היה, כאמור, אבי קדיש).
ב. הוא שכח שהוא הגיע למט"ח (ביחד עם אבי חימי ידידו), לאחר ששניהם לא התקבלו ללימודי משפטים באוניברסיטת תל-אביב ולכן החלו ללמוד לתואר BA ולעבוד ביחד "ברקת" (יחידת פיתוח חומרי למידה לתחום הצבאי), תחום שהחל להתרומם באותם שנים במט"ח, במקביל ליחידת האחות שלהם (לתחום חומרי הלמידה בתחום הרפואי), יחידה שבראשה עמד אז אילן ישועה. מדובר ביחידות פיתוח זעירות ביותר (פחות מ-5 עובדים בכל יחידה), ששכנו חדר ליד חדר באותה קומה במט"ח. לא הייתה אז היררכיה ברורה, או הפרדה ברורה בין היחידות הקטנות הללו, שעבדו אז במט"ח.
שחר התקבל ללימודי משפטים באוניברסיטת ת"א (שנמצאת ממש מול בניין מט"ח) כנראה ב-1985, שנתיים אחרי שהגיע למט"ח, אבל המשיך לעבוד ב"ברקת" גם בהיותו סטונדט למשפטים (אבי חימי התקבל לפניו ללימודי משפטים ועזב הרבה לפניו את מט"ח). 
ג. נטען ע"י שחר בפודקאסט שהוא עבד בקומה ראשונה ואילן ישועה בקומה שלישית במט"ח. במציאות, ועל פי שרטוטי החדרים במט"ח, בקומה הראשונה היייתה הגרפיקה והמינהלות של מט"ח, בעוד ש"ברקת" הייתה, בשנים המדוברות, ב-1983 עד 1985 בקומה שלישית, ליד "יחידת הרפואה" של אילן ישועה, וב-1986 נבנתה עוד קומה במט"ח והיחידות הללו עברו לקומה רביעית, והמשיכו לשכון חדר ליד חדר.
מאוחר יותר, אילן ישועה התקדם במט"ח ונהיה גם הממונה מעל אבי קדיש (הממונה על שחר). כזכור, אבי קדיש המשיך ללוות את ישועה שנים בצמידות אישית תחתיו (מעל ל-17 שנה). שחר עבד במט"ח למעלה מ-7 שנים, כמעט כל השנים הללו - ב"ברקת", עם אבי קדיש.    
ד. שחר בן מאיר מזכיר בפוסקאסט הזה סיפור כאילו הוא הצטלם וצילומו נכנס לאחד או יותר מספרי הרפואה של אילן ישועה. בבדיקה של כל ספרי אילן ישועה, לא נמצאה שום תמונה של שחר. שום איור שלו. שום אזכור שלו, גם לא ברמז ואף לא בקרדיטים. לא ברור למה שחר המציא את הסיפור הזה. 

לסיכום: עו"ד שחר בן מאיר כבר מודה בפודקאסט (עוד לפני שמישהו חקר את הנושא), שהיה במט"ח מ-1983 עד 1989, שזה כבר 6 שנים רצופות, במקביל לאילן ישועה. החלק הזה נעלם עד כה מהביוגרפיה שלו. הוא כעת מודה שהיה ב"ברקת" (כי הוא מדבר על תוכנות לצבא). שנת 1990 - שבה החל במחאת "מושחתים נמאסתם", נעלמה לו לגמרי מהזיכרון. לעומת זאת, נולד לו זיכרון לא קיים, של השתתפותו בספרי הרפואה של אילן ישועה. להערכתי, לאט לאט הזיכרון יחזור לו... ככל שיהיה יותר בלחץ..... לפי הפודקאסט הזה, הזיכרון החל לחזור לו, אבל לגמרי חלקית. 

עדכון 4.5.21: אורי קליין מאתר "מידה" פרסם כאן כתבה מרתקת (כותרת בלבד): "אילן ישועה נגד אילן ישועה.
העדות הארוכה שמסר עד התביעה מס׳ 1 בתיק 4000, אילן ישועה, סותרת דברים שאמר בעבר בתקשורת ובעדותו במשטרה. בנוסף: כיצד הכשירו השופטים את התנהלותה הבלתי חוקית של הפרקליטות?" מומלץ לקריאה. 

עדכון 9.5.21: בעקבות סגירת התיק בעיריית ראש-העין כנגד משפחת בן ארי-שווקי מ"חוסר עניין לציבור", כתב אלי ציפורי כאן פוסט קצר ונוקב: "‏פרקליטה בכירה עברה על החוק, שדדה קרקע מזוגות צעירים והרוויחה מיליונים שלא כדין - אבל ״אין עניין לציבור״. ‏ידיעה מצויינת של גלעד צוויק בישראל היום."

עדכון 18.5.21: איתמר לוין פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, מגלה: ועד הפרקליטים מונע הפקת לקחים סדורה. הוועד דרש לעגן בחוק חסינות לפרקליטים ולהבטיח שממצאי הבדיקה יישארו בתוך הפרקליטות - והתוצאה שאין הפקת לקחים גם כאשר בית המשפט הורה עליה. ניצן הורה לשמור בחשאי את הנוהל להפעלת פרקליט מלווה, למרות שהוא רלוונטי לנאשמים. חלק מתרגילי החקירה אינם מעוגנים בנוהל כלשהו."
הדו"ח המלא של מבקר המדינה, 48 עמודים - כאן. תקציר הדו"ח 8 עמודים - כאן

עדכון 29.5.21: נשלח עדכון נוסף וחשוב ביותר לתלונתי לגבי "הסודות של אילן ישועה", גם למ"מ פרקליט המדינה וגם לרשות ניירות הערך. אישור קבלת התלונה המעודכנת מלשכת פרקליט המדינה יש כאן. אישור קבלת התלונה המעודכנת מרשות ניירות הערך יש כאן

עדכון 1.6.21: האם המשטרה תעצור את אילן ישועה? אבי וייס בגילויים חדשים ומטלטלים ממשפט נתניהו שלא ייאמנו, בכשעה של שיחה בבית "פורום קפה שפירא" ב-31.5.21, בסרטון היוטיוב כאן:


עדכונים שוטפים החל מיום 4.5.21 והלאה - כאן
עדכון 9.6.21: התקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם בעניין חומרי החקירה החסרים והמוחבאים מהסמארטפונים של אילן ישועה. הפרקליטות תבצע בעצמה חיפוש מחדש בטלפון של אילן ישועה. ההחלטה במלואה כאן

א. אלי ציפורי מפרש את ההחלטה הזו (של בית המשפט) כאן: "ניצחון לפרקליטי נתניהו ואלוביץ' על הפרקליטות: הורה לפרקליטות להעביר את כל ההתכתבויות החסרות של אילן ישועה עם  גורמים פוליטיים, דוברים, אנשי עסקים, גורמי פרסום, גורמי תקשורת וגורמים מרשויות האכיפה. החיפוש לא ייעשה רק באמצעות מפתח אלא חיפוש רחב יותר בשיתוף ההגנה. כמו כן תעביר הפרקליטות את רשימת אנשי הקשר להגנה חוץ מאנשים שעלולים לפגוע בפרטיות (כמו משפחה)."

באלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "לפרקליטות מיסוי וכלכלה צריך לקרוא מעתה ״פרקליטות מיסוי והסתרה״.
ליאת בן ארי ויהודית תירוש אחראיות לשיבוש הליכי חקירה ומשפט בהיקף הגדול ביותר בהיסטוריה המשפטית ועוד במשפט של ראש ממשלה!
‏הן מייצגות ארגון רקוב ומושחת שפשטה בו תרבות של שקר והונאה. ‏מקומן הראוי הוא על ספסל הנאשמים."

עדכון 16.6.21: פורסם פרוטוקול הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם בחקירתו הנגדית של העד אילן ישועה מיום 7.6.21מצ"ב כאן

1) עו"ד ז'ק חן מציג נתון מאוד מרתק מהחקירה הנגדית הזו ב-7.6.21 כמופיע בתצלום כאן: בחקירתו (בכל 9 החקירות שהקיפו 1,400 עמודי חקירה) לא הוצג לישועה אפילו לא מאמר אחד מאתר "וואלה!". כלומר: בפרקליטות המציאו בכתב האישום את ההטיה \ היענות חריגה ("התערבות ראש הממשלה ומקורביו בתכנים ובמינויי נושאי משרה באתר "וואלה", לפי ההגדרה הראשונה של המשטרה והפרקליטות לגבי "המתת" - ה"שוחד"), בלי לבדוק שום כתבה באתר "וואלה!". האמינו לו שהייתה היענות חריגה \ הטייה בלי לבדוק העובדות (להזכיר: בין כללי החקירה הבסיסיים לחוקר מתחיל, ממש בתחילת קורס חוקרים, מלמדים את החוקר הזוטר: דבר ראשון בחקירה - תבדוק אם בכלל היה אירוע כזה, מה שהעד מתאר). אז כולם, מהחוקרים הזוטרים עד הבכירים, דרך כל המערכת של קציני החקירות ועד ראש אח"מ, המפכ"ל, הפרקליטות כולה ועד ד"ר מנדלבליט, כולם שכחו את הכלל הבסיסי הזה. ככה ניהלו את חקירת רוה"מ. פשוט מדהים.

2) נקודה נוספת מעניינת מאותה חקירה ב-7.6.21 כעולה מהתצלומים: כאןכאן וכאן. ב-7.6 ישועה עדיין לא ידע על החלטת בית המשפט (9.6), להעביר לתביעה חומרים מוסתרים ולא ידע מה היקף החומרים שיועברו (מאות אלפי מסמכים), מה שהתגלה רק בתגובת התביעה (ב-13.6). כאן הוא נשאל על עובדה חשובה שהתגלתה בחומר שהסתתר בלשונית טבלת האקסל של טלי בן עובדיה ונחשף ע"י עו"ד ז'ק חן. יש כאן בפרוטוקול 7.6.21 כמעט 3 עמודים של שאלות בעניין זה, של עו"ד בעז בן צור בעזרת עו"ד ז'ק חן, שבו אילן ישועה מכחיש בתוקף כל קשר לרשות ניירות הערך וליו"ר רשות ניירות הערך (פרופ' שמואל האוזר, שפנה אליו) ב-2016. הפנייה של פרופ' האוזר לישועה היא בנובמבר 2016. ייתכן והנתון המעניין הזה, מה היה הקשר ביניהם, ייחשף בחומרים המוסתרים - שייחשפו בקרוב ע"י הפרקליטות, לפי החלטת בית המשפט.

להשלמת התמונה בעניין חמור ביותר הזה: באותה עת כבר היו בפני הרשות לניירות ערך תלונות לא מעטות כנגד שאול אלוביץ' ובזק (תלונות שהחלו כבר שנים קודם לכן, גם ב"תביעות נגזרות" ו"תביעות ייצוגיות") ובאותה תקופה בדיוק (סוף 2016), רשות ניירות הערך החלה במעקב סמוי אחרי כל המעורבים במה שמכונה "תיק בזק", תיק שהחקירה הגלויה שלו החלה במחצית 2017, ברשות ניירות ערך, על פי החלטתו של פרופ' האוזר, בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א. לא נראה שיש איזו סיבה סבירה, שפרופ' האוזר יתקשר לאילן ישועה באותה עת שבה החקירה כנגד אלוביץ' וצמרת בזק (וצמרת משרד התקשורת), חקירה שהייתה אז סמויה וחשאית ביותר, במסגרת הרשות לניירות ערך. 

עדכונים 18.6.21: 
אאלי ציפורי פרסם כאן בבלוג שלו מאמר לסיכום סוף השבוע בחקירת אילן ישועה (כותרת בלבד): "יומן פייסבוק 17.06.2021: האם אילן ישועה שימש כסוכן? רשימת אנשי הקשר שלו כללה את שמואל האוזר, לשעבר מי שעמד בראש רשות ני"ע הרבה לפני תחילת החקירה." מומלץ לקריאה.

ב. נשלח עדכון נוסף וחשוב בעניין תלונותיי לגבי "הסודות של אילן ישועה", גם לרשות ניירות הערך ולידיעת למ"מ פרקליט המדינה. אישור קבלת התלונה המעודכנת מלשכת פרקליט המדינה יש כאן. אישור קבלת התלונה המעודכנת מרשות ניירות הערך יש כאן

עדכונים 20.6.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן מאמר חשוב ביותר:
"ליאת בן ארי ויהודית תירוש יודעות היטב שתיק 4000 קרס. כן, קרס.
כתבתי ואמרתי זאת כבר לפני כארבע שנים לפי ניתוח רגולטורי-פיננסי-תקשורתי, עוד לפני שראיתי ראיה אחת.
הבנתי כבר אז, לפי ההדלפות המגמתיות של הפרקליטות, שאין שום אקדח מעשן ואין שום ראיית זהב, אלא תיק תפור.
לא תיארתי לעצמי את מימדי התפירה, את מימדי ההסתרה, את מימדי העבריינות של הפרקליטות.

עכשיו ברור לי שבן ארי, תירוש ומנדלבליט לא ירדו מהעץ בשלב כה מוקדם של המשפט ולא ירדו גם עד סופו.
מה הן עושות? את מה שהן יודעות לעשות הכי טוב: לזרות חול בעיני הציבור, באמצעות השופרות כמו גיא פלג, ברוך קרא, אביעד דליפמן והאתר הזניח העין השביעית (שוקי טאוסיג, אורן פרסיקו ואיתמר ב"ז), הממומן בעיקר ע"י הקרן החדשה לישראל ומשועבד מדי יום לדף המסרים של הפרקליטות ויהודית תירוש (ארחיב על כך במהלך השבוע).

קו ההגנה של העברייניות מאוד פשוט: הן מנסות לערער על קו ההגנה של בעז בן צור ולהגיד שהוא בכלל לא רלוונטי למשפט – בין אם אילן ישועה לא מבין פתאום בעיתונות (קרא) ובין אם זה לא משנה פתאום אם אתר וואלה היה שמאלני (פלג).

קטע קצר ששלף עבורי אבי וייס מחקירתו הנגדית של ישועה מרסק את התירוצים החדשים של בן ארי ותירוש:

עו"ד ז'ק חן (פרקליטו של אלוביץ') לאחר שהפרקליטות ולמרבה הצער גם השופטים מנסים להגביל את קו ההגנה שבו הם מוכיחים לישועה שאתר וואלה היה אתר עוין לנתניהו תוך גידופים וקללות למכביר:

"היכולת להדהד את דברי השקר הם רק משום, אבל רק משום שידינו היו כבולות כל הזמן הזה, וכשמגיע הרגע שבו אנחנו חושפים את האמת אומרים לנו 'תגישו קלסרים'. זו היכולת של העד במשך 20 ישיבות לדבר על אתר משועבד ועל אתר מוטה ולקחת אנקדוטה אחת, אחרי לילה של חיפושים באינטרנט מול עשרות כתבות, הפוכות, ולהגיד 'זה העיקר'. להפוך עיקר לטפל, להפוך שקר לאמת ואמת לשקר. ועכשיו זה יומנו. זו הפעם שבה אנחנו באים לבית המשפט אחרי תקופה מאוד ארוכה – שאף כתבה אחת לא הוצגה לעד הזה ב-1,400 עמודי חקירתו במשטרה, אחת לא הוצגה לו. כשהניסיון הראשון בכתב האישום היה בלי לפרט את אירועי הסיקור להגיד באופן כללי יצור של בני הזוג נתניהו מול בני הזוג אלוביץ' והטיה, ועכשיו כשהעד מעיד במשך שבע ישיבות, אחרי שבע ישיבות הכנה בפרקליטות על עדות מוטה, מגיע הזמן שלנו להראות שלא כך, ואנחנו צריכים להסתפק בקלסרים".

מה שאמר עו"ד חן הוא מדהים: לאורך כל חקירתו הארוכה של ישועה והרענון שלו – לא הוצגה בפניו שום ראיה (כתבה) שכביכול היתה "היענות חריגה".

כלומר, בפרקליטות המציאו את ההטיה או ההיענות החריגה, בלי לבדוק שום כתבה באתר וואלה. האמינו לישועה שהיתה היענות חריגה-הטיה בלי לבדוק בכלל את העובדות.

אבי וייס, קצין משטרה בדימוס, מזכיר לי בשיחותינו הרבות את כללי החקירה הבסיסיים, שמכיר כל חוקר מתחיל, שמלמדים בתחילת קורס חוקרים:
תבדוק אם בכלל היה אירוע כזה (מה שמתאר העד) ואחר כך תמשיך הלאה.

אז במקרה של ישועה, כולם, כולל כולם, מהחוקרים הזוטרים דרך כל המערכת של קציני החקירות עד המפכ"ל, הפרקליטות ומנדלבליט, כולם שכחו את הכלל הבסיסי הזה. וככה ניהלו את חקירת ראש הממשלה נתניהו – ברמה של גן ילדים בגיל שנתיים.

תפרו תיק, ועוד תפרו אותו ברשלנות – בתפירה מאוד גסה – בתקווה שנתניהו יישבר עוד לפני שיתחיל המשפט.
לא הלך להם."

ב. אלי ציפורי העלה כאן בבלוג שלו מאמר חשוב בזו הלשון: "לברוך קרא אין שום מושג בעיתונות, וגם לא במשפט.
10 השקרים הכי גדולים של ברוך קרא במאמר שכתב על תיק 4000 באתר "וואלה" כדי לשרת את הפרקליטות, שנמצאת במצוקה אדירה לאור קריסת תיק 4000.
************************
איך אני יודע שהפרקליטות במצוקה אדירה במשפט נתניהו? כי הדוברים שלה, כמו גיא פלג וברוך קרא, כותבים שטויות ומנסים לתרץ את הפאשלות של הפרקליטות באמצעות הסברים מגוחכים וטיפשיים.

גיא פלג, למשל, השווה את תיק 4000 לבעל מכולת שמחלק עיתונים או זר פרחים ללקוחותיו בחינם, ואילו ברוך קרא שטח במאמר בוואלה אג'נדה שלמה מנותקת מכל מציאות.

אבי וייס ואני החלטנו לפרק את השקרים במאמר של קרא, שקר אחר שקר.

שקר מס' 1: אין גילוי נאות ליחסים של קרא עם אילן ישועה
קרא מלהג מאמר שלם על מה זה עיתונות ומה זה עיתונאי, בין היתר כדי להעיד על עצמו עד כמה הוא עיתונאי משובח. ובכן, אם קרא אכן עיתונאי "אמיתי", כמו שהוא מעיד על עצמו במאמר, הוא היה צריך לתת גילוי נאות ליחסיו עם אילן ישועה, במיוחד אחרי שהציג אותו במאמר כקורבן שלא מבין שום דבר בעיתונות.
כזכור, על-פי מסמך משטרתי ולפי עדותו של ניר חפץ, כפי שנמסרה לו מאילנה דיין, ישועה נפגש עם קרא (והתברר שזה בביתו של ישועה) ומסר לו מסמכים, לקראת תוכנית "המקור" (המסמך המשטרתי - כאן).

זה כשלעצמו היה צריך לפסול לחלוטין את קרא לכתוב מעתה ואילך על תיק 4000, במיוחד בהקשר של ישועה, כי יש לו פוזיציה עמוקה וניגוד עניינים חמור המנוגד לכללי האתיקה הבסיסיים.

המינימום שקרא יכול היה לעשות זה לצרף גילוי נאות, כדי לתת לציבור הקוראים לשפוט. אלא שקרא מנסה להעלים את הנקודה החשובה הזו והוא יודע היטב גם למה.

שקר מס' 2: יש 315 פניות להטיית סיקור, לא 230 כפי שקרא כתב.
שקר קטן שמעיד על החפיפניקיות הגדולה של קרא; הוא כתב במאמר שהפרקליטות פירטה 230 פניות בנספח לכתב האישום המתוקן של הטיית סיקור לטובת נתניהו או "היענות חריגה".

הוא טועה. היו 315, מה שאומר שקרא לא טורח בכלל לבדוק את עצמו.

בעצם, זה כמו הפרקליטות. היא הרי לא טרחה לבדוק אם כל המקרים בכתב האישום - היו אכן "היענות חריגה".

שקר מס' 3: "לאילן ישועה אין שום מושג בעיתונות"
ישועה החל את דרכו ב"וואלה!" ב-2006, כך שלטעון שבשנים 2012-2017 (השנים הרלוונטיות לעדותו) הוא לא הבין מה זה עיתונות, אחרי כל כך הרבה שנים של עיסוק בנושא, זו ממש בדיחה ועלבון לשכל הישר, בהתייחסות של ברוך קרא לאדם שיש לו IQ מעל לממוצע (אילן ישועה).

יתירה מזו, אילן ישועה הצטרף ל"מועצת העיתונות" ב-2010 וחתם על תקנון האתיקה של העיתונות. האם הוא לא קרא את זה, לפני שהחליט להצטרף למועצת העיתונות?

המטרה של קרא הייתה להציג את ישועה באופן שקרי כמי שלא היה לו מושג בעיתונות, אבל זה מגוחך: ישועה התערב בכל פסיק ותו באתר, כולל כתבה על גן ילדים, כטובה לבנו של ליברמן. הוא ידע גם ידע מה זה עיתונות – והוא ניצל אותה אך ורק לתועלתו האישית.

שקר מס' 4: "בן צור (פרקליטו של נתניהו) התיש את ישועה בשאלות מניפולטיביות שלא בתחום מקצועו – עיתונות".
ראשית, המונח "בן צור התיש", כאילו ברוך קרא חס על ישועה.
רגע, התפקיד של ההגנה או לשיטתו של קרא, לא להתיש את עד התביעה כדי לערער על אמינותו?

במקרה של ישועה - זה היה קל, כי הוא שקרן ונוכל. ושוב קרא חוזר על השקר שעיתונות זה לא תחום מקצועו. מה, מנכ"ל אתר וואלה, שהשקיע עשרות מיליונים באולפן חדשות, במיוחד כדי להפוך את וואלה לאתר חדשות, "לא מבין בעיתונות"? בדיחה.

שקר מס' 5: "ישועה גם לא באמת ראה עצמו אי פעם מחוייב לערכי העיתונות".
זה מין חצי שקר, שקרא לא ממשיך עם המסקנה העגומה שלו: כלומר: קרא בעצמו טוען שאילן ישועה נוכל, שלא מחויב לשום דבר שהוא חותם עליו!
לא ייאמן.

שקר מס' 6: קרא מונה שורה של עיתונאים בוואלה ומייחס להם ערכים של עיתונות.
כל העיתונאים שהיו תחת ישועה, כולם כפופים לתקנון האתיקה העיתונאית של מועצת העיתונות ומכירים את התקנון הזה היטב (אם למדו באיזו מערכת הכשרה, או השלמות, או תואר למקצוע העיתונות, וכנראה שכולם עברו הכשרות כאלו).
אז למה איש מהם (עברו בוואלה בשנים הללו עשרות אם לא מאות עיתונאים) לא הלך להתלונן, לא בזמן אמת ולא אחרי שסיימו את תפקידם בוואלה, לא בפני מועצת העיתונות ולא בפני איזה גוף אחר (כולל משטרה, יועמ"ש, רשות ניירות הערך, לשכת העיתונות הממשלתית, אחד משלל איגודי העיתונאים שהיה אז ועוד), על כך שיש הטיית סיקור חמורה בוואלה?

שקר מס' 7: "אבירם אלעד הוא עיתונאי מוערך ורציני" וגם אבי אלקלעי ואמיר תיבון הם "עיתונאים", "תיבון כתב ביקורת מקצועית"
זה ממש משעשע. קרא שכח לציין שכ-ו-ל-ם הם אנשי שמאל, ואפילו שמאל קיצוני מאוד, שרצו מאוד בהדחת נתניהו וחלקם (במיוחד אלקלעי) גידפו את נתניהו ומשפחתו במילים קשות.

כל אלה לא יכולים להיקרא "עיתונאים", הם אנשי שמאל קיצוני בתחפושת של עיתונאים.

קרא כותב שתיבון כתב "ביקורת מקצועית"? תיבון עובד עכשיו ב"הארץ" – וזה כל הסיפור. שום ביקורת מקצועית, אלא שנאה, רעל, שיסוי ופילוג – כמו שקרא עושה.

שקר מס' 8: "לטעון שבוואלה לא הייתה היענות חריגה לנתניהו זה עלבון לאינטליגנציה" והוא גם משבח את עבודתו בתוכנית "המקור".
זה אחד השקרים הגסים ביותר של קרא והפרקליטות. "היענות חריגה" איננה יכולה להיות תחושתית, במיוחד לא על פי תחושת אנשי השמאל ובכללם קרא, דרוקר ושאר החבורה בפוזיציה. היא חייבת להיות גם יחסית וגם אמפירית.
כלומר, תוך השוואה לפוליטיקאים אחרים ותוך כימות יחסי להיקף הסיקור הכולל. את שני הדברים האלה לא הפרקליטות ולא קרא בחנו, בדקו ועשו עבודה עיתונאית רצינית – כי הם יודעים היטב את התשובה.

אין שום היענות חריגה, יש רק תפירת תיק.

שקר מס' 9: קרא מייחס לעדויות של עיתונאים בוואלה איזשהו ערך משפטי (א').
לעדות של כל העיתונאים בוואלה שהיו מתחת למנכ"ל אילן ישועה, אין שום ערך מבחינת דיני הראיות בית המשפט, ולכן הפרקליטות לא ממהרת להעיד אותם, כי עדות שמיעה אינה קבילה בבית המשפט.
לאיש מהם לא היה קשר ישיר עם נתניהו, לא היה להם גם שום קשר ישיר עם בני משפחת אלוביץ' וכל האחרים שביקשו כביכול "הטיות סיקור" (דוגמת זאב רובינשטיין, שמככב בכ-70 פניות כאלו בכתב האישום והתיק נגדו נסגר).
רק למעטים מהם היה איזה קשר שולי עם ניר חפץ או איזה דובר אחר מלשכת רוה"מ.

כלומר: עדותם, לא רק שלא מחזקת את עדות ישועה, היא מחלישה אותה, בגלל שאלו עדויות שמיעה מובהקות, שאינן קבילות במשפט פלילי.

שקר מס' 10: קרא מייחס למעשה לעדויות בוואלה איזשהו ערך משפטי (ב')
הרי הוכח בחקירה הנגדית שאילן ישועה היה כותב דברים שונים לגמרי לאלו שפנו אליו, מכל כיוון, מול מה שכתב לאלו שתחתיו.
יתרה מכך, הוא הודה עשרות פעמים בחקירה הנגדית, שמה שהוא כותב (לשני הכיוונים) לא פעם זה – או שקר, או הגזמה, או ספין, או סתם לחץ שהוא מפעיל מיוזמתו כלפי הכפופים לו.
כלומר: העדות של אלו שכפופים לו, חסרת כל משמעות, כאשר זה שנמצא מעליהם (ישועה) הודה בעצמו ובמו פיו בפני בית המשפט, שהפניות אליהם היו מניפולטיביות, עם המון ספינים, הגזמות ושקרים.

דהיינו: מה יש לכפופים לישועה להעיד, על פניות אליהם, שכבר הוכח שהן מניפולטיביות? במה הם יכולים לחזק את עמדת התביעה?

לכן, לאור קו ההגנה – ברור שיש סכנה במתן עדות של הכפופים לישועה. דווקא שהם יחזקו את קו ההגנה, בזה שיעידו שהם "היטו סיקור" עבור פוליטיקאים שהיו נגד ביבי, פרסמו "כתבות ממומנות" בלי גילוי נאות בגלל אינטרסים כלכליים (כולל עבור כספים שהתקבלו מהמפלגות) ו"היטו סיקור" לטובת כל מיני אינטרסים כלכליים, פרסומיים, שיווקיים, עסקיים מכל סוג וגם אישיים – לטובתו של ישועה.

סיכום כל השקרים של ברוך קרא:
הפרקליטות, בניגוד לברוך קרא, כן מבינה בדיני ראיות וכן מבינה כעת שהעדויות של הכפופים לאילן ישועה תחליש ותמוטט את מתווה הראיות בנושא השוחד ("המתת" בדמות "הטיית סיקור"), ולכן הסכימה באחד הדיונים לדלג עליהם בשלב זה, והעד הבא שייעלה על דוכן העדים אחרי אילן ישועה זה אבי ברגר (לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת) כשבפרקליטות מקווים שהוא שיביא להם ראיות לצד השני של "מתן השוחד" (רגולציה מיטיבה לבזק), אבל גם כאן הם טועים טעות מרה.

כלומר: ברוך קרא חי בסרט, מבלף, מסתיר את הקשר שלו בעבר הרחוק לאילן ישועה ובכלל לא מבין את המתרחש בבית המשפט, מבחינת עולם דיני הראיות של משפט פלילי. קרא, במאמר עילג במיוחד, גם לא כותב שום ביקורת על הסתרת החומרים האדירה של הפרקליטות, והחמור מכולם: הוא ממשיך לכתוב על תיק 4000 בניגוד עניינים חמור מאוד ובניגוד לכל כללי האתיקה העיתונאיים הבסיסיים.

גילוי נאות [ של אלי ציפורי]: ברוך קרא הגיש נגדי תביעה בגין לשון הרע, הגשתי כבר כתב הגנה שבו אני עומד על דבריי."

עדכון 23.6.21: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב: "יומן פייסבוק 22.06.2021. האמת צריכה להיאמר: הם עושים זאת כמו ארגון פשע. אני מקווה מאוד שפרקליטי נתניהו יזמנו את המפכ"ל לשעבר, רוני אלשיך, כעד הגנה. זו תהיה חגיגה אדירה.
הייעוץ שהעניק רוני אלשיך לדגלים השחורים (בהתנדבות) הוא לא אנקדוטי או סמלי – הוא מהותי. כשמפכ"ל משטרה לשעבר, שהיה מעורב עד צוואר בחקירות נתניהו (ולא לטובה) מתייצב לצד אלו שרוצים לסלק את נתניהו לאחר שארגנו אירועים עם רפרטואר של גידופים, קללות ומיצגים נלעגים. ההתייצבות-התייעצות של אלשיך, אם כן, לצד הדגלים השחורים – ועוד בהתנדבות – היא חלק מאמונתו ותפיסתו בקשר לנתניהו.

הבעיה היא שתפיסותיו של אלשיך לגבי נתניהו בהיותו מפכ"ל המשטרה זיהמו את החקירות, שיבשו את החקירות והובילו לתפירת התיקים.

על ראשו של אלשיך מונחת קופת שרצים שרובה נוגעת לתפירת תיקי נתניהו:
  • הוא רכש את אהדת התשקורת בהדלפה פלילית
  • הוא שיקר בנוגע למעקבים של נתניהו אחר חוקריו (בראיון מלטף אצל אילנה דיין)
  • הוא היה אחראי על תרגילי החקירה הלא חוקיים בחקירות נתניהו
  • הוא הפך את נתניהו ליעד מודיעיני מספר אחת
  • הוא רמז שנתניהו וסביבתו מתנהלים כמו ארגון פשע
  • הוא איים לפרק את מח"ש שהחלה לפשפש במעשיו ובחקירות נתניהו
  • הוא גיבה את רוני ריטמן בעלילת הדם שנתניהו שלח את הקצינה שהתלוננה עליו
  • הוא שיקר כשאמר שהוא קורא כל מילה בתיקי נתניהו (אף בן אנוש לא מסוגל לעשות זאת)
  • הוא זיהם את המשפט כשאמר לאחר פרישתו שהוא חושב שנתניהו יורשע ועוד ועוד.
  • וכמובן, פרשת המימד החמישי ופרשת יעקוב מוסא אבו אל קיאען.
כל הפרשות הללו, אצל כל אזרח אחר, במיוחד אם קוראים לו בנימין נתניהו, היו מובילות לחקירות תחת אזהרה וכתבי אישום. אלא שלרוני אלשיך יש חסינות – הן תקשורתית והן בפרקליטות – כי כולם עבדו כתף אל כתף – בשביל המשימה העליונה: לסלק את נתניהו מהשדה הפוליטי בכל מחיר תוך עבירות על החוק.

והאמת צריכה להיאמר: הם עושים זאת כמו ארגון פשע.

פרט קטן מתוך חקירות נתניהו מספר את כל הסיפור של ארגון הפשע הזה והתנהלותו. הנה קטע קצר (כאן, לקוח מפרוטוקול 8.6.21) ששלף עבורי אבי וייס, מדברי ז'ק חן פרקליטו של שאול אלוביץ' בחקירתו הנגדית של אילן ישועה:
"… ישועה מדבר על הסיקור המוטה ללא הרף. כלומר, הוא העד המאפיין אבל מבלי שהראו לעד ולו כתבה אחת, לא בחקירה שלו ולא בעדות שלו. מצד אחד הודיעה התביעה, אגב ההערה הקודמת של בית המשפט כשהיא ראתה לאן זה הולך, באה ואמרה, ואנחנו נביא כאן שוטר, השוטר אורי קנר שהוא, באמצעותו, אנחנו נוכיח את אותם אירועי 315 במישור הפורמלי-טכני שלהם כמעט. ואז החיבור בין השניים, ההלחמה בין השניים, העד הנכון והאמיתי שדרכו היה ניתן לצפות, תבקש התביעה לבסס את ההנחה לאותה היענות חריגה ככל שהיא מתבטאת בזווית שהיא מתבטאת בפרסומים. את זה הוא לא עושה, אלה דברים שנישאים ברוח אבל ללא תשתית ואת ההשלמה אנחנו מביאים משוטר שהוא לא עד בזמן ההתרחשות באתר וואלה, ולכן קמתי והערתי וזו נקודה מאוד חשובה כי יהיו לנו טענות בעניין זה, הוא לא עד מומחה, הוא לא עד מומחה שיוכל לבוא ולהציג לבית המשפט ולהשלים את אשר העד הזה החסיר".

מה המשמעות?
ראשית, שבפני העד ישועה לא הוצגו הכתבות שהוא העיד עליהם כ"היענות חריגה" (הוא הרי סיפק את החומרים למשטרה ולפרקליטות).
אולי יסביר אלשיך את החקירות המוזרות האלה – שלא מציגים לעד את הראיות שעליהן הוא דיבר? מוזר ומטריד.
שנית, הפרקליטות ויהודית תירוש מנסות לזרוק את כל הסיפור על רפ"ק אורי קנר, שהוא יוכיח את כל 315 המקרים, למרות שהיא הפרקליטה המלווה בתיק והיא זו שאחראית לכל הסיפור הזה.
איך יכול שוטר להוכיח את מה שישועה לא יכול להוכיח? מה, הוא עבד בוואלה לצידו של ישועה, הוא ליווה אותו לאורך השנים האלה? איזו מן תפיסה מעוותת זו של המשטרה והפרקליטות שמי שלא קשור כלל לאירועים של "היענות חריגה", אמור להוכיח אותם בבית המשפט?
זאת ואף זאת: על קנר כתבתי עוד ב"גלובס" ב-2008. הוא נכח בדיון בבית המשפט, שעסק בין היתר בשוחד של שרה ויאיר נתניהו כביכול בתיק 4000 (התיק נגד השניים נסגר בלא כלום).
בשלב מסויים אמר קנר כי שרה נתניהו חשודה שביצעה בצוותא עם ראש הממשלה עבירה של לקיחת שוחד. ואז, נציגת הפרקליטות נבהלה מתשובתו ואמרה: "הוא לא משפטן" (אם הוא לא משפטן, אז איך הוא יוכיח את כל 315 המקרים בכתב האישום?).
קנר גם נבהל מתשובותיו ואמר: "אני לא משפטן, אני לא נותן תזות". שוב: אז איך בדיוק יוכיח קנר את תיזת כתב האישום על 315 הסעיפים שלו?
צריך להבין: על הפארטץ' הזה היה אחראי רוני אלשיך ש"קרא" כל מילה בעדויות, רק לא הבחין שבעדות ישועה ואחרים נפלו פגמים מהותיים.
זה מפכ"ל משטרה? לא, זה שותף בכיר בתפירת התיקים.
אני מקווה מאוד שפרקליטי נתניהו יזמנו אותו כעד הגנה. זו תהיה חגיגה אדירה."

עדכון 8.7.21: נשלח עדכון נוסף (שישי במספר) וחשוב בעניין תלונותיי לגבי "הסודות של אילן ישועה", גם לרשות ניירות הערך ולידיעת פרקליט המדינה. אישור קבלת התלונה המעודכנת מלשכת פרקליט המדינה יש כאן. אישור קבלת התלונה המעודכנת מרשות ניירות הערך יש כאן
 
עדכונים 29.8.21:
א. יאיר אלטמן פרסם כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "בגלל חומרים חדשים שהתגלו: הפרקליטות תבצע השלמת חקירה בתיק 4000.
עד התביעה אבי אלקעי, עורך וואלה! לשעבר, יזומן לחקירה ממוקדת לאחר שאותרו תכתובות חדשות שניהל עם המנכ"ל דאז אילן ישועה • הפרקליטות: "אין מקום לטענה על עיוות דין שייגרם חלילה לנאשמים". 

כתב המשפט אברהם בלוך העלה את המסמך של הפרקליטות שנשלח לבית המשפט בעניינו של אבי אלקלעי - כאן

די ברור לי שאבי אלקלעי צריך להיחקר באזהרה (ולא רק למסירת עדות) ולעמוד לדין פלילי, יחד עם אילן ישועה, כמפורט במאמר בנושא זה כאן

באלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב בעניין ההתפתחות בעניינו של אבי אלקלעי: "השחיתות והרשלנות של הפרקליטות וליאת בן ארי בתיקי נתניהו.
**************************************************************************************************************************************
הפרקליטות מבקשת לזמן להשלמת חקירה את אבי אלקלעי, העורך לשעבר של וואלה, בעקבות התכתובות שהוסתרו (אני בטוח שלאחר מכן הם "יתדרכו" אותו). 
תזכורת: אלקלעי היה ממקורביו של אילן ישועה, שהכיר אותו בעבר בחברת מט"חאלקלעי גידף וקילל את משפחת נתניהו ("כלבים מתועבים"), תיאר את נתניהו כ"איש שגונב את המדינה", את שלטונו כ"שלטון רשע שיתפרק והוא יתפרק יום אחד", ואמר גם ש"הדעות שלי מנוגדות ב-359 מעלות לאלו של ביבי ואינני מעריך את דעתו כפוליטיקאי וכמדינאי"."

ג. "אין ביבי בוושינגטון - אין כתבי אישום להדליף ולדווח לציבור". חשיפה היכן נעלם היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט בזמן שרוה"מ נמצא בוושינגטון. כל מה שהיועמ"ש והפרקליטות ממש לא רוצים שהציבור יידע, בראיון בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-27.8.21. כ-17 דקות, בחשיפות מזעזעות שלא תיאמנה, אודות טיוחים וגריסת מסמכים בתוך הפרקליטות, שלא תשמעו בכל מקום אחר.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/BYNt0xGE9mI. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong
 
דאלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר וחשוב של עו"ד אייל בסרגליק: "התנהלות הפרקליטות והמשטרה בפרשייה הינה לא פחות משערורייה. 
אם כל חטאת היא תחילה בסיווג החומרים של עדים אחרים שהתנהלו בצורה זהה כלא רלוונטיים על ידי המשטרה בחקירה שהחלה באוקטובר 2015 - משמע - אין כל כיווני חקירה אחרים בתיק מלווה פרקליטות. 
בהמשך כשהתיק הגיע לפרקליטות המשיכו לא לבדוק את הטלפון הנייד לגבי אנשים אחרים שהתנהלו עם ישועה באותה דרך כולל בשימוע. 
כעת אחרי שהחומר הוסתר וסווג כלא רלוונטי ולאור טענות ההגנה וביקורת בית המשפט נזכרת הפרקליטות לבצע בדיקות והשלמות חקירה. 
מההתנהלות עד כה ספק רב אם המטרה היא חקר האמת אלא נסיון לבסס הרשעה והייתי שמח אם היו מודים בטעות ובודקים את הטענות לאכיפה בררנית ולא מחפשים ניצול הזדמנויות להשלים את החסר הראייתי בתיק רווי כשלים."

ה. פרסמתי בפייסבוק את הטוקבק הנוקב הבא: "אנשים שוכחים מהיכן הכל התחיל. וזה התחיל במט"ח שליד אונ' ת"א, באבי חימי במט"חקבוצה לא גדולה של צעירים יוצאי צבא (קצינים כמעט כולם) שהחלו את הקריירה האזרחית שלהם, אחרי השחרור, צעירים שהיו בטוחים ומשוכנעים בכל ליבם שהליכוד "גנב להם את המדינה" ב"מהפך" של 1977 (מכאן, ממט"ח, נולדה וצמחה מחאת "מושחתים נמאסתם", דווקא אז אצל רוה"מ יצחק שמיר ז"ל, מחאה שהתגלגלה עם השנים שוב ושוב, בשמות שונים, עד "מחאת בלפור" של השנים האחרונות). החברים בקבוצה האליטיסטית השמאלנית הזו (בין היתר), היו אז: אבי חימי (בתמונה משמאל), אילן ישועהאבי אלקלעישחר בן משהאבי קדיש, ועוד, כשלמחאת "מושחתים נמאסתם" הצטרפו אז (בין היתר): שרגא אלעדאמנון אברמוביץ' ועוד. זו אותה תופעה שצמחה אז מחדרים בקומה אחת במט"ח, וכיום רואים אותה כמעט בכל פינה, באולפני הערוצים (11 עד 13), באקדמיה, בעיתונות (בחלקה), במערכות התביעה והפרקליטות, במערכות השפיטה וכיו"ב. אלו האנשים שעמדו וסייעו - מי יותר ומי פחות, ל"תפירת התיקים" ולמהפך הטרי של 2021, של גניבת השלטון מהעם. ההתחלה הייתה ממש בקטן, בסיסמה "מושחתים נמאסתם", שחוזרת על עצמה מאז ועד היום והיא מכוונת כמובן רק לימין. ובמיוחד לביבי, כי בשמאל ובמרכז המפה הפוליטית, אין מושחתים...."

ו. בעקבות הפצת הטוקבק (כאן) הנמצא בסעיף הקודם, בכמה מקומות בפייסבוק בכלל זה כאן, ד"ר צבי מרום, מבכירי התעשיינים, היזמים והמנהלים בישראל (כאן וכאן), הגיב בחריפות רבה בכל הנוגע לאילן ישועה (כאן), אותו הכיר בעת שהיה מנהל בכיר במט"ח בעברו, ותאר אותו כנוכל וכשקרן כרוני.

עדכון 8.12.21: עלה מהסכם עד המדינה, שחשף עו"ד בן צור בחקירה הנגדית בבית המשפט, שניר חפץ הסכים, בהסכם "עד המדינה" שלו להיות סוכן של המשטרה (סוכן נוסף על אילן ישועה - על עניין חמור זה, לגבי אילן ישועה  כאן ובכתבה כאן.)

חשיפת הסודות של אילן ישועה (בהמשך לחשיפות כאן ולחשיפות המדהימות כאן): ביום 4.12.21 פניתי גם למשרד המשפטים וגם לרשות ניירות ערך בנושא היותו של אילן ישועה "סוכן" (קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ של משטרת ישראל). קיבלתי תגובה מתחמקת (אך לא מכחישה) מרשות ניירות ערך הנמצאת כאן, למתעניינים. תגובת משרד המשפטים (מתחמקת אף היא, טוענת שהנושא נדון בבית המשפט - מה שלא נכון בכלל), תגובה חשובה הנמצאת כאן, למתעניינים.

כ"כ על פי המפורסם מההדלפה מהחומרים שהמשטרה תפסה אצלו, כאמור כאן וכאן, עולה שניר חפץ החל להקליט את כל מי שנרראה בעיניו חשוב (סביב נתניהו) כבר ב-2009 (ולא החל מ-2010 כמו שהתגלה עד היום, ואולי אף קודם ל-2009). פשוט מדהים ומזעזע גם יחד. זו התנהלות מובהקת של "סוכן כפול", כמו אילן ישועה

עדכון 12.12.21: חשיפת הסודות של אילן ישועה (בהמשך לחשיפות כאן): ביום 4.12.21 פניתי גם למשרד המשפטים וגם לרשות ניירות ערך בנושא היותו של אילן ישועה "סוכן" (קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ של משטרת ישראל). קיבלתי תגובה מתחמקת (אך לא מכחישה) מרשות ניירות ערך הנמצאת כאן, למתעניינים. תגובת משרד המשפטים (מתחמקת אף היא, טוענת שהנושא נדון בבית המשפט - מה שלא נכון בכלל), תגובה חשובה ממשרד המשפטים הנמצאת כאן, למתעניינים.

עדכון 17.1.22: בחקירה נגדית של העד יניב פלד (חוקר בלהב 433) הוא אישר את מה שחשפתי מזמן כאן מעל: אילן ישועה היה "סוכן", קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ גם של המשטרה \ להב 433. 
כך מדווח כאן אלי ציפורי מבית המשפט: "פצצה בדיון! חוקר חפץ מודה למעשה שאילן ישועה היה סוכן משטרתי: ״לישועה היה כינוי, כדי לא לזהות, כמו שם של סוכן, כמו קוד. בוא נגיד בולדוג״."

כך צייץ אלי ציפורי ב-18.1.22:
מאלי ציפורי
 
עדכון 6.2.22: באיחור של כמעט שנה, פרקליט המדינה עו"ד איסמן נזכר להשיב לפניותיי בעניין אילן ישועה ולמעשה "גרס" את התלונה בנימוקים שקריים (לא משהו חדש בפרקליטות). זו תשובה שקרית שעומד מאחוריה (גם כן כרגיל) עו"ד מומי למברגר. תשובת פרקליט המדינה - כאן

עדכון 9.2.22: לאור תגובת המריחה של פרקליט המדינה הגבתי שהוא שכח או התעלם מתלונה אחת מ-2021 בתשובתו (כאן) ולכן אני דורש שיבדוק שוב את כל התלונות. פנייתי החוזרת לפרקליט המדינה נמצאת כאן
התקבל אישור ואישור תחילת טיפול - כאן

עדכון 10.2.22: בעקבות כל שערוריית הסיגינט-פגסוס, עליתי - כך אני חושב ודי בטוח, מתי השתילו רוגלה לאילן ישועה.
ראה במצ"ב (בתמונה משמאל): יש לסנגורים "מחקרי תקשורת" עליו מ-2014 ואין נתונים מ- 2015 ומ-2016 לפתע הו
אילן ישועה מחקרי תקשורתא נקרא "איזי מרכז". 
כלומר: חדרו למכשיר הסלולר של אילן ישועה ב- 2015 (כנראה בגלל הלשנות של עיתונאים, להזכיר הכתבה של גידי וייץ היא מ-2015 והוא עבד עליה לא מעט ובמקביל לגידי וייץ היו המון כתבות ארסיות בנושא "ביבי-וואלה!"), ובעקבות זאת, הסיגינט עלו על איזו נקודת תורפה שלו, גייסו אותו כסוכן ולכן מ-2016 אילן ישועה היה סוכן תחת שם הכינוי "איזי מרכז".

בנובמבר 2016 יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, יוצר קשר עם אילן ישועה (שכחו למחוק את הקשר הזה, בעת ש"אירגנו" את החומרים עבור אילן ישועה...), ולאילן ישועה אין כל הסבר לקשר המוזר הזה (קשר בין מפעיל לסוכן...), כמופיע בפרוטוקול בית המשפט כאן וכאן

עדכון 17.2.22: שלחתי ערר למחלקת עררים בפרקליטות המדינה כדלהלן:

שלום רב,
1. בהמשך להחלטת פרקליטות המדינה מ-6.2.22, אני מבקש להגיש ערר בפני מחלקת עררים שבפרקליטות המדינה, בדבר סגירת התיקים (שבפועל לא נפתחו כלל) בפרקליטות המדינה (מצ"ב ההחלטה של פרקליטות המדינה), בנוגע ל-4 תלונות הקשורות בעניינו של אילן ישועה (שהוא היה ועודנו עד מפתח ב"תיקי האלפים", בפועל "סוכן" של המערכת: רשות ניירות ערך, המשטרה ופרקליטות ת"א מיסוי וכלכלה, מי שביצע לאורך השנים האחרונות סדרה שלמה של עבירות, שרובן ברמת חומרה של פשע, בלי שהוכרז כעד מדינה לצורך "ניקיון" העבירות הפליליות החמורות הללו).
2. הנימוקים המרכזיים לערר:
א. ההחלטה של פרקליטות המדינה התעלמה (כנראה בכוונה) מכך שהיו 5 תלונות בעניינו של אילן ישועה ולא 4, כמופיע ב"מכתב הגריסה" המצ"ב, וניתוק תלונה אחת משרשרת התלונות, משבשת בכוונה את סדר העברת והצגת הראיות שיש בתלונות הללו.
מצ"ב מייל ששלחתי לפרקליטות המדינה בעניין הזה, שלא נענה (די ברור למה).
ב. בפניותיי ציינתי שיש ברשותי שפע של ראיות נוספות, שאי אפשר היה לצרף לתלונות (5 תלונות), בגלל הכמות העצומה, ואני מוכן להציג אותן בפני כל מי שימונה לבדוק \ לחקור את תלונותיי.
ג. איש לא פנה אלי מאז שהתלוננתי (עברה שנה מתחילת שליחת שרשרת התלונות שלי בנושא אילן ישועה), כדי לקבל חומרים אלו המצויים בידי, מעבר לחומרים הרבים שצרפתי לתלונות.
ד. הטענה של הפרקליטות שמה שהצגתי הן "השערות ללא ראיות", היא שקר מוחלט, כי אני הצגתי שפע של ראיות, שכולן מבוססות על מסמכים מקוריים וברובם מסמכים רשמיים.
אין בתלונותיי שום השערות. רק ראיות ממסמכים מקוריים המוכיחים את תלונותיי.
ה. בתלונותיי היו ציטוטים מפרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם, בהם אילן ישועה הודה בקולו, גם במענה לשאלות השופטים וגם במענה לשאלות הסנגורים, בביצוע חלק מהעבירות, שבגינן התלוננתי בפניותיי לפרקליטות.
ו. איך אפשר לטעון שהודעת בעל דין בקולו וברישום הפרוטוקול הרשמי החתום ע"י 3 שופטים מחוזיים מבית המשפט המחוזי בירושלים, זה "השערות ללא ראיות".
מה יותר "ראיה מוצקה" - מפרוטוקול חתום של בית המשפט המחוזי בי-ם?
3. לטיפולכם המסור אודה.
 
עדכון 20.2.22: פרקליטות המדינה בדקה בזריזות את התלונה ששכחו להכניס במסמך הגריסה (ראה בעדכון 6.2.22) והחליטו שגם תלונה זו לא משנה את הצורך לגרוס הכל, ממש הכל, לא חשוב בכלל אם יש ראיות. תגובת הפרקליטות - כאן. גם תגובה זו הועברה למחלקת העררים בפרקליטות. 

עדכון 28.2.22: מחלקת העררים בפרקליטות קיבלה את הערר ששלחתי לעיל, ופתחה בברור כמפורט כאן וכאן

עדכון 11.3.22: נחשפו יומניה של עו"ד שלומית ברנע-פרגו - מצ"ב כאן כמה דוגמאות מהיומן שלה. המדובר ביועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה [שעומדת מאחורי האישומים שיש ב"תיק 1000" ואישום "הפרת אמונים" ב"תיק 4000"], ומהיומנים שלה עולה, בין היתר, המעורבות האינטנסיבית ביותר שלה ברשות ניירות ערך ב-2015 [עו"ד ברנע פרגו מכהנת מטעם המדינה, מאז 04.2014, כחברה במליאת רשות ניירות ערך, והיא עד היום בתפקיד זה], בדיוק בזמנים הקריטיים של העיסוק ב"אישור העסקה" (מה שמכונה "מיזוג בזק-YES") ובזמנים הקריטיים של הפעלת הסוכנים של הרשות לניירות ערך ואח"כ המשטרה \ להב 433 כנגד קבוצת בזק, ובראשם הסוכן אילן ישועה. האם היא הייתה מעורבת באופן אישי במהלכים הללו (שהובילו ל"תפירת תיק בזק ותיק 4000")? זה עוד יתברר בקרוב. 

עדכון 1.5.22: נשלחה תלונה (כאן) לנציב תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה על כך שפרקליט המדינה עו"ד איסמן לא השיב לי עד היום ל-2 הפניות שנשלחו אליו בעניינו של אילן ישועה

עדכון 12.6.22: רשות ניירות הערך מתחמקת ממתן מענה ברור לצורך לחקור 2 סוגיות בעלות גוון פלילי (לכאורה):
א. דליפות חמורות של מסמכי חקירה ממחשבי חוקרי רשות ניירות ערך שחקרו במסגרת "תיק בזק" במחצית 2017.
ב. פגישות לא מתועדות ולא מוסברות בין נוני מוזס (הבעלים, העורך האחראי והיו"ר של קבוצת "ידיעות אחרונות") לפרופ' שמואל האוזר, שהיה אז יו"ר רשות ניירות ערך וניהל "ביד רמה" את חקירות "תיק בזק" (תיק שרובו התמוטט ונסגר). 
תגובת רשות ניירות ערך לפניות שלי - נמצאת כאן.
התגובה שלי להתחמקות הזו של רשות ניירות ערך - נמצאת כאן - לא התקבלה תגובה נוספת מהרשות.

עדכון 6.1.23: בהמשך לדיווח מ-17.1.22 ["בחקירה נגדית של העד יניב פלד (חוקר בלהב 433) הוא אישר את מה שחשפתי מזמן כאן מעל: אילן ישועה היה "סוכן", קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ גם של המשטרה \ להב 433". כך מדווח כאן אלי ציפורי מבית המשפט: "פצצה בדיון! חוקר חפץ מודה למעשה שאילן ישועה היה סוכן משטרתי: ״לישועה היה כינוי, כדי לא לזהות, כמו שם של סוכן, כמו קוד. בוא נגיד בולדוג״."] ולמאמר החשיפה כאן מ-12.4.21, עולה ממסמכים סודיים שנחשפו בעדותה של פולינה קריב-גובזמן, ראש צוות החוקרים מרשות ניירות ערך, שאילן ישועה הופעל ע"י ראש מחלקת המודיעין של רשות ניירות ערך וגם עמד בשנים לאחר מכן - בקשר צמוד עם תנ"צ אלי אסייג ובעלי תפקידים נוספים במ"י וברשות לניירות ערך, כעולה משלושת המסמכים שיש: כאןכאן וכאן

עדכון 26.7.23: אחרי כשנה וחצי היועמ"שית  אישרה (כמה מפתיע) את החלטת יחידת העררים בפרקליטות המדינה לגרוס את התלונות שהוגשו ע"י אבי וייס (והוגשו גם ע"י גורמים נוספים במקביל), עם טונה של מסמכים ברורים שלא נבדקו (די ברור למה), בעניינו של אילן ישועה. ההחלטה כאן. הערר שנשלח לפני כשנה וחצי ליחידת העררים בפרקליטות המדינה נמצא כאן, למתעניינים.

הדחייה של הערר מנומקת בטענה, שמה שאבי וייס התלונן לגביו נדון בביהמ"ש המחוזי בי-ם, מה שמהווה שקר מוחלט. התלונות הללו נוגעות בעיקר לנושאים שלא נדונו בביהמ "ש (וגם לא יוחלט לגביהם בביהמ"ש, מפני שאין הם חלק מכתב האישום, בשום צורה). ככה נראים החוק והצדק במדינת ישראל, ולא בפעם הראשונה (וכנראה לא האחרונה, עם בעלי התפקידים שיש כיום בצמרת הפרקליטות והיועמ"ש).
מומחים למשפט פלילי מציינים שהומצאה כאן עילת דחיית ערר שלא כתובה בספר החוקים, או בתקנות, או באיזה נוהל או פסיקה, ולמעשה אילן ישועה פשוט "מאותרג" באופן מוחלט. לא מעניין את מערכות החקירה והפרקליטות מה הוא עשה או עושה. כלום. 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ שלח משוב


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים