Telecom News - האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ובמיוחד את תופרי "תיק 4000"?

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ובמיוחד את תופרי "תיק 4000"?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ובמיוחד את תופרי "תיק 4000"?
חשיפת המסמך של "עד המדינה" שלמה פילבר מ-18.12.16 והציוץ הטרי שלו, שהמסמך הזה ראוי להיות הבסיס לכתב אישום כנגד תופרי התיקים, אמורים לזעזע כל שוחר צדק ואמת בישראל. "תיק 4000" הוא לא יותר מהמצאה של כת "רק לא ביבי", שהפכה פעילות רגולטורית מורכבת אבל לגיטימית - לפלילית והחליטה לייחס זאת לנתניהו, שבכלל לא היה מעורב בתהליכים ובהחלטות. "הרמת מסך" מעל מסכת השחיתויות, המעילות הכספיות והטריקים הרגולטוריים של "הקליקה", שמתחילה ביועמ"ש ונגמרת בקבוצה קטנה אך נחושה לסלק את נתניהו מכיסאו, שעומדת בראשות הפרקליטות, בצמרת משרד התקשורת ובקבוצת סלקום-IBC. בתיק 4000 מעמידים לדין את האנשים הלא נכונים. ניתוח דקדקני ומדהים של "מסמך פילבר" והמשמעויות שלו.
פרק 53 בסדרת הכתבות על "תפירת תיק 4000". 
מאת: אבי וייס, 14.3.21, 07:30שלמה פילבר

לשאלה למה אני ממשיך לעסוק ב"תיק 4000", שכבר "רץ" למעלה משנה בבית המשפט המחוזי בי-ם, נתתי כמה פעמים תשובה וזה מפורט שוב בנספח א' כאן למטה.

בקצרה: אני עוסק ב"תופרי התיקים" ולא בהגנה על נאשמים (מה שעושים בצורה מאוד טובה, עורכי הדין של הנאשמים. עורכי דין מהשורה הראשונה).

מדובר בבעלי תפקידים בכירים (שחלקם כבר פרש מהשירות) שעד היום איש לא בדק, לא חקר ולא עסק אפילו לא בעבירה אחת, מתוך אלפי העבירות, שבוצעו על ידם סביב "תיקי האלפים" (לכאורה, חזקת החפות חלה על כולם).

המדובר בעבירות מכל הסוגים, החל מעבירות משמעת וכלה בעבירות פליליות ברמת פשע ופשע חמור, שבוצעו ע"י כל אלה ש"בישלו את תיק 4000". חלק אחשוף כאן בהמשך הכתבה.

למי שלא בקי, מדובר בתיק, שנולד במוחו של מודיע, שהפך לסוכן, ספינולוג ומדיח, כמפורט כאן. אילן ישועהאילן ישועה שמו (בתמונה משמאל). ממנו זה התגלגל לכל הכיוונים, כמפורט למשל כאן

פרק 53 זה בסדרה, יכיל (יחסית) מעט מאוד מסמכים, מפני שאת כמעט הכל כבר חשפתי בפרקי הסדרה הענקית, שכל הלינקים אליה מצויים בנספח ב' כאן למטה.

בפרק זה אביא בעיקר רק מה חדש, בעקבות חשיפת המסמך של שלמה פילבר (בתמונה למעלה משמאל), "עד המדינה" המרכזי ב"תיק 4000".

את עדותו של הסוכן אילן ישועה במשפט, הקדימה עו"ד ליאת בן ארי שווקי (התובעת הראשית) להיות לפני עדות שלמה פילבר ולהיות ראשון בסדר העדים של התביעה. זאת, כדי שיהיה מה "ללכלך" בתקשורת על נתניהו לפני הבחירות. אולם, התכנית הזו שלה השתבשה ע"י שופטי בית המשפט המחוזי בי-ם. למה זה קרה? זה מפורט בעדכונים השוטפים על ההתפתחויות סביב המשפט, שיש כאן - למתעניינים. 

1. מהו "מסמך פילבר" ומה שלמה פילבר טוען עקב חשיפת מסמך זה?
בחודשיים האחרונים תעדתי לא פחות מ-11 ציוצים של שלמה פילבר בטוויטר, כשהמוטיב המרכזי בהם הוא (פירוש חופשי שלי לשלל ציוציו, עשרות ציוצים, בשנה האחרונה): "אני פעלתי רק לטובת הציבור. מי שאשם בכל, אלו הם "תופרי התיקים" ומי שעזר להם בכלי התקשורת ובגופים נוספים, שפעלו נגדי וכנגד נתניהו". 

הציוץ הכי דרמטי (לדעתי) הוא כאן, וגזרתי מתוכו את הקטע הכי חשוב שבו, ואני מביא אותו במלואו בתצלום כאן, והוא מדבר בעד עצמו, ללא כל צורך בהסברים מיוחדים שלי.

בציוץ הזה שלמה פילבר מדווח כעת (הציוץ מ-4.3.21) על הפגישות שהיו לו במשרד מבקר המדינה, עקב טיוטת דו"ח מבקר המדינה, מה שהעסיק אותו באותה עת, בסוף 2016 ובתחילת 2017:
שלמה פילבר מצייץ

שלמה פילבר הוא עו"ד מאוד ממולח, חריף ומחושב, ולכן אי אפשר לזלזל בכלל במה שכתב כאן.

בעבר, נחשפו חלק מהעדויות של שלמה פילבר, אבל המדליפים נתנו להן פירושים מוטעים ושקריים, כפי שניתחתי בהרחבה כמה פעמים, למשל כאן

הפעם, הודלף המסמך המקורי והמלא בחתימתו, מ-18.12.16, מסמך, שנשלח אז על ידו אז למבקר המדינה, כתגובה על טיוטת דו"ח מבקר המדינה, שהוא קיבל לקראת סוף 2016, בנושאי הרגולציה הקשורים לבזק.

מבקר המדינה (גם באמצעות ועדת הכלכלה של הכנסת וועדת ביקורת המדינה בכנסת), עצר אז את מהלכי הרגולציה, ששלמה פילבר היה באמצע תהליך קידומם. במרכזם של התהליכים שנעצרו (המרוכזים כאן): רגולציה חדשה של פריסת סיבים לבתים ברמה ארצית ע"י בזק והוט מ-2017 עד 2019 (כולל). זאת, תמורת הורדת "ההפרדה המבנית" מ-2 החברות - בזק והוט, כשבבזק ההורדה הזו תיעשה ב-2 שלבים: הראשון הורדת "ההפרדה התאגידית" עד סוף 2016 ובשנה שלאחר מכן - הורדת "ההפרדה המבנית".

עצירת מהלכי התכנית הרגולטורית הזו ע"י מבקר המדינה וועדות הכנסת הובילה לאסון מבחינת תשתיות התקשורת של ישראל. כך, פריסת הסיבים המסיבית לבתים בישראל נתקעה בפועל מעל ל-5 שנים. 

המסמך ששלמה פילבר מדבר עליו נמצא כאן, למתעניינים.

במסמך הזה חסרים הנספחים, אבל הם כרגע לא חשובים, כי הנספחים היו ממילא ברובם גלויים ומה שלא היה גלוי, נחשף על ידי במהלך השנים, בסדרת הכתבות אודות "תפירת תיק 4000", כמפורט בלינקים בנספח ב' כאן למטה. 

2. הערות מקדימות חשובות, כדי להבין את המסמך הזה בחתימת שלמה פילבר, במלואו:
א. המסמך הזה נשלח ע"י שלמה פילבר למבקר המדינה ב-18.12.16, כחצי שנה לפני שהחלה החקירה כנגדו ברשות ניירות הערך.

כך, ששלמה פילבר חתם על המסמך הזה באופן חופשי לגמרי וללא כל צורך להתגונן מפני איזו חקירה קיימת או עתידית.

באותה עת לא היה כל חשש כזה. ממילא גם אז כמו היום, שלמה פילבר ורוב אלה, שעבדו עמו, היו משוכנעים, שהם ממלאים את תפקידם הציבורי כראוי ופועלים למען האינטרסים של הציבור.

ב. המסמך הזה לא הוכן בפועל ע"י שלמה פילבר. הוא רק אישר וחתם עליו והוסיף בו כמה משפטים בודדים משל עצמו.
מי שהכין את המסמך זה צוות גדול ביותר, שהוא (פילבר) הקים אז במשרד התקשורת, כדישמילה מימון להכין את המענה למבקר המדינה, ומי שעמד בראש הצוות היה שמילה מימון, (בתמונה משמאל), אז וגם היום - המשנה למנכ"ל והאיש החזק במשרד (במהלך עבודת הצוות, הוא קודם לתפקיד המשנה למנכ"ל, קידום, שלא שייך לעבודת הצוות, שהוא עמד בראשו). השתתפו בצוות הזה כל ראשי היחידות במשרד וכל הפקידים הבכירים ואף הפחות בכירים, שעסקו בנושאים הקשורים לרגולציה על בזק במשרד התקשורת.

ג. בסוף תהליך העבודה של הצוות הזה, ערכה וסידרה את כל פרקי המסמך ואת כל המסמכים, שנלוו למסמך העיקרי, העוזרת המקצועית של שלמה פילבר, עדי קאהן-גונן, שלא מזמן, התיק, שבו הייתה מעורבת (כחשודה) - "תיק בזק" - נסגר סופית נגדה וכנגד כל החשודים בתיק זה. עדי הגישה את המסמך המעובד לאחר כמה תיקונים של חברי הצוות, לשלמה פילבר, שהוסיף בו כמה משפטים משלו, חתם עליו ושלח אותו למבקר המדינה. 

זו גם הסיבה, ששלמה פילבר מרשה לעצמו "לפתוח את הפה" לאחרונה יותר ויותר חזק. זאת, כי אין כל תיק ושום חשד פלילי התלוי כעת מעל ראשו. "תיק בזק" בכל הנוגע אליו ולסובבים אותו - נסגר סופית.

למה "תיק בזק" נפתח במחצית 2017 ולמה הוא הפך ל"תיק 4000" בתחילת 2018? יש לזה הסברים מאוד מפורטים: כאן, כאן וכאן, למתעניינים. 

ד. שר התקשורת לענייני קבוצת בזק והרגולציה של בזק היה אז צחי הנגב. זאת, משום שכחצי שנה לפני שליחת "מסמך פילבר", שכעת נחשף, נתניהו סולק ע"י היועמ"ש מעיסוק בבזק.

כלומר: נתניהו לא עסק באותה עת בבזק בכלל, לא ישירות ולא בעקיפין. יחד עם זאת, צחי הנגבי כמעט ולא התעסק בענייני רגולציה, במיוחד לא ברגולציה של בזק.

כך שהמסמך הזה נכתב ללא כל מעורבות של דרג פוליטי בכתיבתו.

הוא הוכן רק ע"י אנשי המקצוע במשרד התקשורת, ללא כל שיקולים זרים ואיש מהם לא היה קשור ל"וואלה!", בשום צורה. 

ה. המסמך הזה הוכן בחלקו הגדול ע"י שמילה מימון, הרן לבאות, עדי קאהן גונן וחיים גרון, שהיו בצוות, שהכין את התשובה הזו (גם עו"ד דנה נויפלד הייתה בצוות...).

אני כתבתי בסדרת הכתבות הענקית על תפירת תיק 4000 (כמפורט בנספח ב' כאן למטה) על תוכנו של המסמך, ממה ששמעתי בע"פ מעדים, שלא נחקרו (בכוונה), ועל סמך מסמכים משלימים מסביב, שאיתרתי, חשפתי והצגתי בסדרת הכתבות, אבל את המסמך הזה עצמו לא קיבלתי ולא ראיתי  עד הרגע הזה, שבו הוא נחשף ב-4.3.21, יותר מ-5 שנים אחרי שחובר ונחתם ב-18.12.16.  
זאת, כי "חופש המידע" במשרד התקשורת השיב לי בזמנו, כשביקשתי את המסמך הזה, שידעתי על קיומו, שזו "תכתובת פנימית" החוסה בהגנה מ"חופש המידע", ומשרד מבקר המדינה סרב להציג לי אותו בטענה, שזה חומר, ששייך לביקורת של מבקר המדינה ורק הדו"ח הסופי של מבקר המדינה מתפרסם, והמסמכים, שהוגשו למבקר קודם לכן - חסויים על פי חוק מבקר המדינה. 

ו. למרות שלא ראיתי בזמן אמת את המסמך הזה, ניתחתי בזמן אמת (ולא רק אני ניתחתי כך), שדו"ח מבקר המדינה, שפורסם במחצית 2017 - שגוי לחלוטין ומתבסס על מידע שגוי - כאן וכאן.

רק שנים מאוחר יותר נודע, שמזיני המידע השגוי הזה למשרד המבקר היו גורמים אינטרסנטיים ובראשם פרטנר (שפעלה באלימות ובאיומים. כולל איומים חמורים של חיים סבן - אז הבעלים של קבוצת פרטנר, על נתניהו כראש ממשלה, כמפורט כאן, בחשיפה של אלי ציפורי). גם קבוצת סלקום וגורמים נוספים פעלו כאן מאחורי הקלעים, בעלי אינטרסים, שהיו מעוניינים אז לטרפד את תהליכי הרגולציה, שהוביל שלמה פילבר, מהלכים, שהוכנו ביחד עם גורמי המקצוע במשרד (כולל כל האישורים המשפטיים הנחוצים). הטרפוד הזה (ע"י הגורמים האינטרסנטים ובתוספת העצירה של המהלכים ע"י מבקר המדינה), הוא זה שגרם נזק מאז ועד היום של מעל ל-50 מיליארד ש"ח, למשק הישראלי. 

ז. במסמך, שלמה פילבר הוסיף את הניתוח שלו, למה מהלכי קידום הרגולציה בשוק הקווי בישראל נתקעו והשתבשו והוא קבע, שלפי מיטב הבנתו, מלבד העיכוב של מבקר המדינה, זה נבע מ-3 סיבות מצטברות:
1) הסיבה הראשונה לעיכובים ברגולציה המתוכננת, לטענתו של שלמה פילבר: במשרד האוצר התחלפו בעלי תפקידים, וביחד עם אגף הכלכלה במשרד התקשורת, הם שינו כיוון והחלו להתנגד למהלכי הרגולציה של שלמה פילבר וצוות הבכירים, שתמך בו - כמפורט כאן בסעיף ד'.

במיוחד שלמה פילבר יצא כנגד 2 ראשי ה-Deep State במשרד האוצר (בלי להזכיר את שמם בתגובתו, רק את תפקידיהם): שאול מרידור, שפרש בזעף וברעש באוגוסט 2020, מתפקיד ראש אגף התקציבים באוצר, ויצא כנגד אסף וסרצוג, סגנו של שאול מרידור (עדיין נמצא בתפקיד הזה באוצר. ב-2016 היה "רכז תחום התקשורת" באגף התקציבים באוצר והוביל את הקו כנגד שלמה פילבר). יצויין, שאת העדות השקרית (או המטעה, מחוסר ידע או חוסר הבנה) שלו (של אסף וסרצוג) כנגד נתניהו חשפתי כמה פעמים, למשל כאן, בחצי התחתון של הכתבה.

אסף וסרצוג מעורב אישית גם בהמשך התעלולים של "הקליקה", עד היום, מה שמייד אפרט. 

שלמה פילבר יצא בתקיפות כנגד הניסיון של משרד האוצר לכפות על משרד התקשורת רגולציה, שמניעיה לא היו ברורים ולא מבוססים - כאן.

השינוי בעמדות האוצר וכמה מראשי משרד התקשורת לא היה מוסבר ומנומק, באותה עת. כך, כותב שלמה פילבר במסמך. 

לאחרונה חשפתי, שהסיבות לשינויי העמדות הללו (באוצר ובחלק מבכירי משרד התקשורת), נבעו ממהלכים, שהתרחשו בכמה צירים, מונעים ע"י שילוב של "כת הרל"ב - RakLoBibi" ועיתונאים, שדחפו מצדם מעגלים רבים של מתנגדים, ששאפו להוריד את נתניהו מכסאו - באמצעים משפטיים, לרבות חברי כנסת, עמותות שונות, כלי תקשורת וערוצי הטלוויזיה העוינים את נתניהו.

הצירים הראשיים של "כת הרל"ב" שהיו אז (ופועלים גם כיום):
א) "תפירת תיק 1000" שהונע ע"י אודליה כרמון והעיתונאים בן כספית (המוביל), גידי וייץ ואילנה דיין, כבר מ-2013 ושיאו של מהלך זה היה ב-2016 (עיקר התקופה, ש"מסמך פילבר" מדבר עליה). 

ב) "תפירת תיק בזק ואח"כ תיק 4000", מה שהונע ע"י אילן ישועה, עיתונאים רבים ובמרכזם גידי וייץ (המוביל), בן כספית ורביב דרוקר (כן, וגם אילנה דיין), ואנשים רבים נוספים במעגלים המשניים. תהליך זה החל ב-2012 ושיאו היה בשנים 2015-16 (עיקר התקופה, ש"מסמך פילבר" מדבר עליה).

את חלקו של רביב דרוקר ושותפיו במזימה הזו חשפתי (גם בשת"פ עם אלי ציפורי) בכמה כתבות, למשל: כאן, כאן, כאן וכאן

גם בצמרת משרד התקשורת היו בעלי תפקידים בכירים, שהצטרפו לכת הרל"ב, ובראשם שמישמילה מימוןלה מימון, שלא צריך היה לנחש את דיעותיו, כי הוא הצטלם (ראה תצלום אחד לדוגמה כאן משמאל, בו הוא משתלח בנתניהו ושרה, עם סיגר ושמפניה ורודה בידיו, מה שעמד אז ועומד גם כיום, במרכז "תיק 1000"). הוא פרסם לא אחת את עמדותיו בתוך המשרד ומחוצה לו. הוא שינה את עמדותיו (למעשה חזר לעמדות המקוריות שלו, אותן הסתיר היטב בתקופה, שבה הוא חתר להיות מנכ"ל, או משנה למנכ"ל), מיד אחרי שיקבל מה שחפץ בו, להיות המשנה למנכ"ל. שמילה מימון לא היה לבד, וכל החברים שהצטרפו אליו ל"כת הרל"ב", מצויים ברשימה כאן.

שלמה פילבר, בזמן אמת, לא הבין את הכיוון הזה ולא הבין, שזה יפיל אותו ויוביל אותו לחקירה פלילית כפולה (ויוביל אותו להיות "עד מדינה", כדי לנסות ולצאת מהבור העמוק אליו נפל, ממחצית 2017 עד תחילת 2018, בגללם). 

2) הסיבה השנייה לעיכובים, לטענתו: פעילות נמרצת של קבוצת פרטנר כנגד תהליכי הרגולציה, שהוא הניע (כאן בסעיף ה'). את הלחץ של פרטנר הוא הרגיש היטב, כולל האיומים של סבן, וכתב על כך בברור, גם מסר זאת בעדותו במשטרה. אולם, באותה עת, בזמן אמת, הוא לא היה מספיק ער לפעילות החתרנית של קבוצת סלקום וחברת IBC כנגדו. הם פעלו כנגדו לא רק אצל מבקר המדינה, הם פנו גם לרשות להגבלים העסקיים (כיום הרשות לתחרות), גם ברשות ניירות הערך, באוצר (אמיר לוי, שאול מרידור ואסף וסרצוג, הובילו את הקו נגד בזק ונגד משרד התקשורת) וגם כנראה התלוננו אצל היועמ"ש. 

3) הסיבה השלישית לעיכובים: פעילות נמרצת של התקשורת ופוליטיקאים כנגדו וכנגד המהלכים של משרד התקשורת - כאן.

בנוסף, שלמה פילבר ציין, שתהליכי בדיקת "ניגודי העניינים" של נתניהו ע"י היועמ"ש וסילוק נתניהו מהעיסוק בבזק ע"י היועמ"ש, תרמו אף הם לעיכוב של חצי שנה בתהליכי קידום הרגולציה בשוק הקווי. 

לסיכום: שלמה פילבר זיהה חלקית בזמן אמת, מי פעל ופועל כנגד הרגולציה, שהוא מוביל, אך טעה כשלא העריך נכון את הכוחות, שפעלו נגדו, משום שהם סברו וטענו, שהוא פועל בשליחות נתניהו (לטובת אלוביץ'\בזק), ולא לטובת האינטרסים הציבוריים. 

3. את מי צריך לחקור ולהעמיד לדין בעקבות "מסמך פילבר"?

א. חשיפת המעילה, לכאורה, והגניבה, לכאורה, בהיקף של 150 מיליון ש"ח מכספי המדינה ע"י "הקליקה" של IBC:
עבורי, זה ששלמה פילבר חשף את תחילתה של הפעילות הפלילית הענקית, לכאורה, שבמרכזה הייתה אז גניבה, לכאורה, של 150 מיליון ש"ח מכספי המדינה לטובת הכיסים של כל השותפים ב-IBC ואלה שפעלו סביבם, לא הייתה הפתעה.

אני קראתי לזה מתחילת החשיפות של הפרשה: "תיק 5000" ויש באתר זה 334 כתבות חשיפה עם מאות מסמכים ועדויות שאספתי, בפרשה חמורה ביותר זו.

אציג כאן מה ששלמה פילבר כתב במסמך שלו ב-18.12.16:
גניבת כספי הציבור

שלמה פילבר היה כאן די עדין בתיאור המעילה הזו, לכאורה, בכספי הציבור.

הוא לא ידע, כשכתב את זה, שמבקר המדינה כלל לא מתכוון לבדוק ברצינות את המעילה הזו בכספי הציבור, כי "הקליקה" לא תאפשר זאת. 

הוא גם לא הכיר את כל פרטי המעילה, לכאורה, שאותם חשפתי ב-334 כתבות החשיפה, סביב מה שכיניתי "תיק 5000" ולאן בדיוק הלך הכסף של תושבי מדינת ישראל.

הסכום הגדול ביותר מה-150 מיליון ש"ח, הגיע לשבדיה, שם נבנה Data Center בכ-60 מיליון ש"ח לטובת תושבי שבדיה.

אם לא הבנתם, אחזור על זה שוב: הכסף של תושבי ישראל, עבר מהכיס שלכם, דרך רשות המיסים, לצמרת משרד האוצר ומשם ל-IBC ומשם הכסף הזה הגיע לשבדיה, כדי לממן שירותי תקשורת ומחשוב - לשבדים.

שאר הכסף, שנגנב, לכאורה, הגיע לכיסים של הבעלים ונותני השירותים שלהם (כולל עורכי הדין), עוד עשרות מיליוני ש"ח. היישר מכיסכם - לכיס שלהם.

זאת, במקום לפרוס סיבים לבתים, לכלל תושבי ישראל.  

השותפים העיקריים מהאוצר וממשרד התקשורת, שעסקו במעילה, לכאורה, הזו, קיבלו תגמול יפה, ע"י קבלת תפקידים בכירים בצמרת קבוצת סלקום\IBC, כמפורט כאן

כך, נוצר לו משולש של אינטרסים: "הקליקה" של היועמ"ש והפרקליטות מצד אחד, הקליקה של משרד התקשורת מצד שני, והקליקה של צמרת סלקום\IBC מצד שלישי, שלכולם יש אותו אינטרס - להעלים את כל העבירות הללו, והעבירות, שנגררו אחריהן, עד עצם היום הזה (ובכלל זה: הקלות רגולטוריות מפליגות ל-IBC, בליעת IBC ע"י סלקום וצירוף משקיע חיצוני למיזם, חיסול גולן טלקום ע"י סלקום, חיסול התחרות מצד הוט וצירופה ל-IBC, שדידת תשתיות וכספי בזק והעברתם לסלקום\IBC ועוד ועוד). 

בנוסף, התמיכה של משרד האוצר במהלכים הללו, מה שנעשה בתמיכה של שאול מרידור (שבינתיים פרש) ואסף וסרצוג, נמשכים מאז ועד היום. זאת, ללא כל הפוגה, כולל בכל המהלכים של "מתווה הסיבים" המושחת של השר המפוטר יועז הנדל.

אני הגשתי מעל ל-15 תלונות כנגד כל המעורבים בשערוריה המחרידה הזו ובראשם היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד. הכל נגרס בהוראות והחלטות של: עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, עו"ד שי ניצן ועו"ד מומי למברגר ועוד כמה (כמו עו"ד דינה זילבר).

גם מה שהוחלט על ידם להעביר לבדיקת המשטרה, לא הגיע לחקירה ולא נחקר. החלטות של הנציב השופט בדימוס דוד רוזן (בפניו התלוננתי על הגריסות הללו) - נגרסו אף הם. טיוח מלא. 

לסיכום עניין חמור ביותר זה: שלמה פילבר מציין בתגובתו, שמיזם הסיבים, ששמו IBC (אנלימיטד), פשוט גנב את המענק של ה-150 מיליון ש"ח, שהמיזם קיבל מהאוצר, לטובת פריסת סיבים לציבור, ע"י העברת הכסף הזה לכיס של השותפים במיזם (מה שנקרא "עסקאות בעלי עניין").

לדבריו, המבקר היה אמור לבדוק את החשדות הללו של מעילה בכספי הציבור. אולם זה לא קרה. די ברור למה, בהתחשב בעובדה, שבן הזוג של היועצת המשפטית של משרד התקשורת היה מעורב ב-IBC "עד צוואר". בנוסף, אם נבחן מה קרה לאלה, שנתנו את ה-150 מיליון ש"ח הללו מכספי משלמי המיסים ל-IBC, כדי שיעלימו את הכסף הציבורי הזה לכיסים הפרטיים של בעלי המניות ב-IBC, נמצא, שכמעט כולם הם "עדי תביעה" בתיק 4000.

כלומר: עולם הפוך לחלוטין. אלה, שהיו אמורים להיחקר ולעמוד לדין, גם על פי המסמך של שלמה פילבר, חוגגים מאז ועד היום היטב, בחיק מי שהם דאגו לה - בהיותם בשירות הממשלתי: קבוצת סלקום\IBC.

ב. לשלמה פילבר מגיע צל"ש על עמידתו להגנת האינטרסים של הציבור בעניין "ההדדיות". את מי שצריך לחקור ולהעמיד לדין זה את השר לשעבר משה כחלון (בתמונה משמאל)!כחלון צילום מסך
אחד הסעיפים היותר מוזרים בכתב האישום של תיק 4000, הוא הטענה, ששלמה פילבר עיכב (בהוראת נתניהו, כך נטען), את רפורמה "ההדדיות" (שם מאוד מטעה. שכן אין שום "הדדיות" ברפורמה הזו). מדובר במתן האפשרות למתחרות של בזק להשתמש בתשתיות הפיזיות של בזק. באותה עת, רצו את הרפורמה הזו 3 גופים בשוק התקשורת: IBC, שמצבה אז היה גרוע ועמדה בפני רכישה ע"י סלקום, סלקום, פרטנר והוט.

באופן ספציפי, בזמן שהאוצר החליט לקדם את הרפורמה הזו, נגד דעת משרד התקשורת, רק החברות IBC והוט היו מעוניינות בכך וזקוקות לכך. זאת, משום שלסלקום ופרטנר, כבר מסוף 2014, על פי החלטות והתקנות שחתם עליהם השר דאז גלעד ארדן, הייתה גישה לתשתיות הפיזיות של בזק והן לא נזקקו לתיקון החוק הזה. 

וכך כותב שלמה פילבר במסמך שלו, לקרוא ולא להאמין:
משה כחלון

הסבר למי שלא הבין: 
משה כחלון,  שר האוצר בממשלת נתניהו, שכבר באותה עת היה "מאותרג" ע"י הפרקליטות, עוד מתקופת היותו שר התקשורת (סיפור ארוך, קשה וחמור ביותר, המפורט כאן), בגלל מה שנטען נגדו (על ידי וע"י "אומץ", שהצטרפו לתלונות שלי ליועמ"ש), שהוא מסייע להוט בגלל אחותו, המשיך לפעול בסתר לסייע להוט, בגלל אחותו.

הסיוע, שהוא (משה כחלון) דחף במחצית 2015, דרך "הקליקה" בצמרת האוצר ואגף התקציבים (אמיר לוישאול מרידור ואסף וסרצוג) ופקידים נוספים באוצר, היה לתת יכולת להוט להשתמש בתשתיות של בזק, על פי מתווה "השוק הסיטונאי", למרות שהוט לא יכולה להיות, על פי חוק התקשורת ותקנותיו, ב"שוק סיטונאי" על הגב והתשתיות של בזק. גם IBC לא יכולה הייתה אז להיות ב"שוק הסיטונאי", אבל זה שייך לסעיף הקודם, על המעילה וכל מעשי המרמה והכזב סביב IBC.

כלומר: משה כחלון דחף לבצע רפורמה, ששמה המטעה הוא "הדדיות", לטובת הוט, רפורמה, שתספק הטבה רגולטורית בשווי מאות מיליוני ש"ח לבעלי הוט, נגד האינטרסים הברורים של הציבור, במעשה שחיתות ברמות בלתי נתפסות.

לכן, שלמה פילבר עיכב (לא הצליח לעכב הרבה, האוצר היה חזק ממנו), את הרפורמה המושחתת ביותר הזו, שהיה צורך לחקור אותה, ואיש לא חקר אותה - בכלל. 


שלמה פילבר רצה לדרוש לפחות תמורה מהוט, עקב המתנה הזו, שמשה כחלון נתן לה, שתפרוס סיבים בתחרות לבזק, וזה היה חלק מהרפורמה הרגולטורית, שניסה לקדם ב-2016, אבל הוכשל.

בסופו של מהלך, כיום הוט הפכה להיות "הזנב" של קבוצת סלקום\IBC, ומטרת "הקליקה" של סלקום\IBC לחסל אותה בשוק הקווי כמתחרה בהן - הושגה.   

אם לסכם את הסעיף הזה: מגיע לשלמה פילבר צל"ש על כך, שניסה לעצור את מעשה השחיתות הנוראי הזה, לכאורה, של הטבה רגולטורית להוט בגובה מאות מיליוני ש"ח, בגלל הרצון של שר האוצר משה כחלון לסייע לאחותו (שבינתיים פרשה מהוט והתקדמה והיא כיום מנהלת את ההשקעות של פטריק דרהי, הבעלים של הוט בישראל).

את מי שהיה צריך לחקור זה את משה כחלון וכל אנשי האוצר, שקידמו את הדבר המושחת ביותר הזה.  

לא היה לעניין זה כל קשר לנתניהו, והכנסת הנושא הזה לכתב האישום בתיק 4000, נועדה למטרה אחת: להסיח את הדעת, שאת מי שצריך היה לחקור ולהעמיד לדין (גם על התעלולים בתקופת היותו שר התקשורת), זה את משה כחלון. לא את בנימין נתניהו.

למותר לציין, שכל התלונות שלי בעניין זה ליועמ"ש - נגרסו.  

מדובר באחת השערוריות הפליליות, לכאורה, הכי גדולות, שהיו אי פעם בשוק התקשורת הישראלי, ובפועל מעמידים בפני בית המשפט המחוזי בירולשים לדין, את האנשים הלא נכונים. 

ג. של מי הרעיון של קידום הורדת ההפרדה המבנית מבזק? מתברר שלא של נתניהו... 
שלמה פילבר חושף, שהרעיון לקדם את הורדת "ההפרדה המבנית" מעל בזק היה הרעיון של הרן לבאות, (בתהרן לבאותמונה למטה), מי שהיה סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת, רעיון, שקודם על אגף הכלכלה במשרד, כבר ב-2015.

זה בכלל לא נדחף ע"י נתניהו, ככתוב בכתב האישום.

האוצר תמך בזה בתחילת הדרך ויותר מאוחר הם שינו כיוון, כפי שצייתי קודם.

כיום, הרן לבאות ואסף וסרצוג (מהאוצר) הם "עדי תביעה" כנגד נתניהו. אבל ב-2015 העמדה של האוצר והרן לבאות הייתה הפוכה, כמופיע במפורש כאן:
הורדת ההפרדה המבנית
הורדת ההפרדה המבנית המשך

למותר לציין, שכיום הרן לבאות הוא סמנכ"ל בכיר ב-IBC מקבוצת סלקום...

הרן לבאות לא הסביר למה הוא שינה את עמדתו - כאן. גם כאן

בזמן אמת, על פי המסמך שנחשף, הרן לבאות פעל נמרצות כדי לקדם את הרעיון הזה (של ביטול "ההפרדה המבנית" בבזק, רעיון, שנתמך ע"י כל צמרת המשרד וכמובן ע"י שלמה פילבר) - כאן

שלמה פילבר תקף בחריפות את השינוי בעמדות של משרד האוצר, שפעל בסתר ובנכלוליות מאחורי גבו - כאן.  

ג. מה הייתה עמדת שמילה מימון בזמן אמת, בנושאי הרגולציה, ששלמה פילבר קידם?
מהמסמך, שנחשף כעת, עולה בברור, ששמילה מימון תמך בזמן אמת ובהתלהבות יתרה בתכניות הרגולטוריות של שלמה פילבר, והנה זה כאן, "שחור על גבי לבן":
עמדתו של שמילה מימון

אם נסכם את 2 הסעיפים האחרונים (ב' ו-ג'): שמילה מימון והרן לבאות, 2 הסמנכ"לים הכי בכירים באותה עת במשרד התקשורת (שמילה הפך למשנה למנכ"ל תוך כדי הכנת המסמך), בזמן אמת, קידמו, תמכו ודחפו את הרעיונות הרגולטוריים, שהוביל שלמה פילבר.

זה לא בא בכלל מנתניהו.

למה הם שינו כיוון והפכו לעדי תביעה נגד נתניהו?
זאת ניתן לברר בחקירה, שהייתה מזמן אמורה להתקיים, שתבדוק גם את מעורבותם האישית במעילה המחרידה, לכאורה, של כספי המדינה, שהועברו ל-IBC, כאמור בסעיף א' כאן מעל. 

ד. האם הייתה איזו עבירה פלילית או אחרת בנושא "הטלפוניה הסיטונאית" של בזק?
כבר כתבתי ועשרות פעמים, שנושא "הטלפוניה הסיטונאית" הוכנס לכתב האישום בחוסר הבנה מוחלט, לגבי הנושא הרגולטורי הזה. עוד לפני שראיתי את הכתוב ב"מסמך פילבר", שנחשף כעת, ניתחתי על סמך עשרות מסמכים, שחשפתי, ועדויות רבות, שקיבלתי מאנשים, שלא נחקרו (ובכוונה), שאין בנושא הטלפוניה הסיטונאית שום דבר. פשוט כלום.

ויש לכך גם הוכחה טרייה, שלאחרונה סלקום הודתה בעצמה, שאיש לא מעוניין בטלפוניה הסיטונאית של בזק (כי לסלקום ולפרטנר יש חלופה טובה יותר וזולה יותר הנקראת VoB. ומלבד זאת, כמעט כולם משתמשים בסמארטפונים, גם בתוך הבית). המאמר האחרון, שפרסמתי בנושא "הטלפוניה הסיטונאית", שמכיל בתוכו קישורים לכל הכתבות העיקריות הקודמות, נמצא כאן.

בנוסף, כל הניסיונות שנעשו במשך השנים לעדכן את מחירי בזק בטלפוניה הרגילה (לא הטלפוניה הסיטונאית), כשלו עד היום, כמפורט כאן. לכן, ממילא הנושא הזה ייעלם בהדרגה מסדר היום, כאשר רוב הציבור יעבור לחיבורי סיבים לבתים, שם הטלפוניה הקווית היא רק VoB. 

במסמך פילבר שנחשף, מתוארת כל ההשתלשלות של נושא "הטלפוניה הסיטונאית" עד סוף 2016 ומובחיים גרוןאת בו בפירוט עמדתו של סמנכ"ל בכיר דאז, חיים גרון (בתמונה משמאל).

חיים גרון, שהיה אז סמנכ"ל בכיר הנדסה ורישוי והחזיק בידיו את תיק הרישוי של קבוצת בזק, היה הוותיק והמנוסה מבין הסמנכ"לים הבכירים במשרד, ועמדתו המקצועית הייתה, שיש ליישם טלפוניה סיטונאית במודל, שבזק הציעה (ריסייל).

זה לא היה רעיון של נתניהו, ונתניהו בכלל לא היה מעורב בכך.  

הנושא הדי מורכב הזה מבחינה רגולטורית, מפורט בכמה סעיפים מרכזיים במסמך של שלמה פילבר ובכלל זה: כאן כאן, כאן וכאן

עמדתו של חיים גרון חפפה את עמדתו של שלמה פילבר דהיום, אבל השר הקודם (הכוונה כאן לשר גלעד ארדן) והמנכ"ל הקודם (הכוונה לאבי ברגר) חשבו אחרת ממנו, כמופיע כאן:
טלפוניה סיטונאית

ה. אז מי דחף את שלמה פילבר ליישם טלפוניה סיטונאית במודל, שבזק רצתה? האם זה נתניהו (ככתוב בכתב האישום)?
מעבר לתמיכה של חיים גרון במודל, שבזק הייתה מעוניינת בו (ריסייל, ולא CPS), כאמור בסעיף הקודם, במסמך של שלמה פילבר נחשפת עובדה מדהימה חדשה, שלא הייתה ידועה עד כה.

כדי שלא תחשבו, שאני ממציא משהו, אז הנה זה מהמקור:
מי דחף לטלפוניה סיטונאית

הסברים למי שלא הבין: אבי ברגר, (באבי ברגרתמונה משמאל), בהיותו כבר אזרח, הגיע כאזרח לסייע לשלמה פילבר בחפיפה שלו, בכניסתו לתפקיד.

זאת, כי הוא (אבי ברגר) פוטר ב-17.5.15 ועזב סופית את המשרד ב-20.5.15. במקומו מונה שמילה מימון למ"מ מנכ"ל, עד 7.6.15, היום בו מונה שלמה פילבר למנכ"ל והחל את החפיפה שלו עם שמילה מימון (ועם ראש מטה השר, עו"ד איתן צפריר, אבל זה סיפור מעניין - שלא נעסוק בו כאן). 

כלומר, קרוב לחודש לאחר שהיה אזרח, משוחרר מכל לחצים, או כל קשר לנתניהו, אבי ברגר מציע בעצמו לשלמה פילבר, המנכ"ל הטרי הנכנס, שלא מבין מאומה ברגולצייה של עולם התקשורת, לקבל את ההצעה של בזק, לגבי שיטת "המכירה החוזרת" (ריסייל) של טלפוניה סיטונאית. זו השיטה, שחיים גרון (אז סמנכ"ל בכיר הנדסה ורישוי) תמך בה ואפילו פרטנר, האויב הגדול של שלמה פילבר אז, תמכה בפתרון הזה, כדברי המשנה למנכ"ל פרטנר - יובל קינן

אז איך אפשר לייחס לנתניהו, שהוא זה שקידם את הרעיון של בזק (ריסייל) באמצעות שלמה פילבר? זאת בזמן, שנתניהו בכלל לא הבין בתחום הזה ולא עסק בו בכלל ומי שקידמו אותו היו: אבי ברגר, חיים גרון ויובל קינן (משנה למנכ"ל פרטנר)!

אגב, כל ה-3 הבכירים הללו (ברגר, גרון וקינן) הם מהנדסי תקשורת ויודעים על מה הם מדברים.

כך, ששלמה פילבר (שלא היה מהנדס תקשורת, אלא עו"ד), הלך בכיוון נכון מבחינה מקצועית.

אין לזה שום קשר לנתניהו ולאיזו "עסקת שוחד". 

כלומר: העדויות של אבי ברגר (כשנה וחצי אחרי כאן) במשטרה ומה שהוא דחף לכל התקשורת (במיוחד דרך "הארץ" ו"דה-מרקר") על נושא "הטלפוניה הסיטונאית", נגד נתניהו, היו שקר אחד ענק, שכך התגלגל לכתב האישום, בחוסר הבנה מוחלט לעובדות.

למי ששכח (אני לא), אבי ברגר קיבל בשנים האחרונות "תגמול" יפה מקבוצת סלקום \ IBC על "תמיכתו" בקבוצה - כאן.

בזמן אמת, הוא עצמו (ברגר) הציע לשלמה פילבר ליישם את המודל של ריסייל, כמו שבזק רצתה.

לא נתניהו

עדכון 18.3.21: איתן אבריאל פרסם כאן בדה-מרקר (כותרת בלבד): "הגרף היומי | זכרו לברכה: מותו של הטלפון הקווי.
שלוש חברות (פרטנר, סלקום ו-IBC) חיברו כ-800 אלף משתמשים בישראל לסיבים אופטיים. בזק מבטיחה מיליון חיבורים נוספים בתוך שנה, כולל בתים פרטיים - וזו כבר מהפכה."

ו. האם היועצת המשפטית של משרד התקשורת (עו"ד דנה נויפלד) התנגדה למתווה הרגולטורי של שלמה פילבר ומה הייתה עמדת היועמ"ש (מנדלבליט, באמצעו המשנה שלו - עו"ד ליכט), בנושא זה?
את הנושא המאוד רגיש הזה, ניתחתי בעשרות כתבות והוכחתי, שעו"ד דנה נויפלד ועו"ד אבי ליכט (אז המשנה ליועמ"ש ומי שריכז מטעם היועמ"ש ד"ר מנדלבליט את הטיפול ברגולציה על קבוצת בזק), שיקרו בעדויותיהם במשטרה.

בזמן אמת, הם היו מעורים בכל פרט, כולל בחילוקי הדעות בין מנכ"ל משרד התקשורת לצמרת משרד האוצר, ועו"ד דנה נויפלד תמכה בעמדתו של שלמה פילבר, וזה מופיע כמה פעמים במסמך של פילבר ובמיוחד בפסקה הבאה:
היועצת המשפטית

בזמן אמת, עו"ד עו"ד דנה נויפלדדנה נויפלד, (בתמונה משמאל), תמרנה את הרגולציה לכל כיוון, שהתאים לה באותו רגע, העיקר לחלץ את עצמה מהסדרי "ניגוד העניינים" של עצמה בהם הייתה שקועה "עד צוואר". היא העומדת מאחורי רוב התרגילים הספק חוקיים  של משרד התקשורת, בעשור החולף. 

היא הצליחה במשך שנים להתחמק מחקירות בנוגע למעשיה, בצורה די יפה ומוצלחת (מבחינתה) עד כה, בזכות "הקליקה" ממנה באה, מצמרת לשכת היועמ"ש והפרקליטות, שמספקת לה מזה שנים גיבוי וחיפוי מוחלטים. 

לסיכום פרק זה:
עדי המפתח הראשיים של התביעה ב"תיק 4000" לא רק ששיקרו בחקירתם, והפרקליטות בנתה תיק הזוי המבוסס על שקריהם, מול כל המתועד היטב מזמן אמת, הם אלה, שאמורים היו להיחקר ולעמוד לדין פלילי.

לא נתניהו. 


נספח א':
לשאלה, למה אני ממשיך בסדרת הכתבות על תיק 4000, הרי כעת הכל מתברר בבית משפט והאם לא חבל על זמני? כבר עניתי כמה וכמה פעמים, למשל כאן בשאלה ראשונה בחלק התחתון של הכתבה וכאן בנספח א'.

ממש בקצרה: אני עוסק בנושא של "תפירת תיקים", כאשר אין מנגנון משום סוג בישראל לטפל בזה (בשונה מהנעשה בכל מדינות העולם הדמוקרטי). אני לא עוסק בהגנה על הנאשמים, כי למטרה הזו יש להם עורכי דין מסורים ומובילים. אני עוסק במה שעורכי הדין לא עוסקים ולא יכולים לעסוק בו: תופרי התיקים וחשיפת עבירותיהם, לכאורה, ודרישה לחקור ולהעמידם לדין על מעשיהם. לא בסיום המשפט, אלא כעת. אחרי המשפט - זה לא יקרה. לעולם

כפי שציינתי לא אחת, גם אם נתניהו יזוכה לחלוטין, או יורשע בסעיפים שוליים וללא קלון, או יורשע בסעיפים פעוטי ערך, לא יקרה מאומה למעלילים, לשקרנים ולתופרי התיקים.

הסברים מעמיקים ומשפטיים נוספים, יש בסדרת הכתבות המפורטת כאן למטה.

אין כרגע שום מנגנון, שעוצר את "מרוץ ההתיישנות" (סקירה בינלאומית משווה של מנגנוני ההתיישנות בעולם המערבי מול מה שיש בישראל יש כאן, מהלשכה המשפטית של הכנסת). מדובר, כמובן, בהתיישנות, שחלה על עבירות, שבוצעו סביב תיק 4000 (מאות רבות של עבירות, אולי אלפים של עבירות מכל סוג, החל מעבירות משמעת, עבירות חטא, עבירות עוון ועבירות פשע, עד פשע חמור).

עבירות החטא הן כבר מזמן אחרי תקופת ההתיישנות (שהיא שנה).

כל עבירות המשמעת, שבוצעו ע"י החוקרים (ברשות ניירות הערך ובמשטרה), קציני המשטרה והפרקליטים - חלה עליהם כבר התיישנות (שהיא שנתיים).

כך, שגם אם נתניהו ייצא זכאי לחלוטין או חצי זכאי, העבירות הללו לא תבוררנה בכלל, לעולם בגלל התיישנות.

כך, גם לגבי עבירות פליליות ברמה של עוון, שההתיישנות היא של 5 שנים, שכעת אנו בקצה של ה-5 שנים הללו, בלי שאיש עוצר את "שעון ההתיישנות".

בעבירות הפליליות ברמה של פשע, ההתיישנות היא 10 שנים וההתיישנות הזו תגיע ותהיה בתוקף בשנים 2026-8 (10 שנים מאז שהחקירה ב"תיק 4000" החלה ועד שהסתיימה), עוד לפני שיהיה פסק דין חלוט בתיק 4000 ואיש לא עוצר את "שעון ההתיישנות" הזה (בכוונה).

"הקליקה" הנמצאת מעל לכל חוק ונורמה ויודעת היטב, ש"שעון ההתיישנות" יגן עליה מפני כל בדיקה, חקירה, תביעה וענישה, על מה שהיא עשתה או לא עשתה בתיק הזה.

"הקליקה" הזו יודע גם, שלנציב התלונות, השופט בדימוס דוד רוזן, אין כל שיניים ואפשר לצפצף על כל מה שהוא כותב. וכך נעשה.   
היקף העבירות, לכאורה, שנעשו בתפירת התיק הזה, הוא אות קלון על מערכת הפרקליטות בישראל ואת זה אני חושף שוב ושוב, הכל מגובה במסמכים, בכל סדרת המאמרים, מזה כ-5 שנים ויותר. את החשיפות הללו אני לא מפסיק, כי יש עוד. חשיפה אחרונה היא כאן וגם כאן וכאן, והחשיפות הללו מתעדכנות כאן ברמה יומית.

בגלל שאין בישראל מוסדות חוקיים לטיפול בעבריינות, לכאורה, של ראשי מערכות החקירה והתביעה בתהליכי "תפירת תיקים", בשונה מכל מדינה דמוקרטית אחרת בעולם, אחת הדרכים לטפל בבעיה הזו, היא בהקמת ועדת חקירה ממלכתית, או מה שיותר מהיר: "ועדת בדיקה ממשלתית" בראשות שופט בדימוס, שזה בסמכותו של שר המשפטים.

ברור, שכרגע מדובר ב"חלומות באספמיה". עם שר המשפטים (כרגע בני גנץ) היושב כעת במשרד המשפטים. 

אפשרות אחרת היא להקים בישראל מוסד של "חוקר עצמאי", שיכול לחקור רק בכפיפות לחוק ולא לשום אדם או מוסד ("תובע מיוחד" הוא נקרא בארה"ב), אדם, שיוכל לחקור ולעצור את כולם, החל משופטים וכלה ביועמ"ש ופרקליט המדינה ולא יהיה תלוי בהם, בשום צורה. זה דורש שינוי חקיקה, שכרגע אין סיכוי שתתרחש. 

בחשיפות שלי, זהיתי בוודאות מלאה, מגובה בכמות עצומה של מסמכים ועדויות (מאנשים שלא נחקרו), היכן בדיוק החל תהליך תפירת תיק 4000 ולמה, וזה מפורט לפרטי פרטים מלווים במסמכים רבים וברורים, ועדויות (שלא נגבו, כמובן), למשל כאן וכאן, למתעניינים, ובפרקי הסדרה המפורטים כאן למטה בנספח ג' ובמיוחד בכתבה: "פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד), שמסתירים בכוונה מהציבור!".

כל "ראיות הזהב" ב"תיק 4000" הם אוסף של שקרים וספינים, והתמוטטות "תיק בזק" מזמן הייתה אמורה להוביל למחיקת "תיק 4000", כי הוא (לטענת הפרקליטות) המשך ישיר ל"תיק בזק" ונובע ממנו. 

ככה נתפר תיק 4000. מכלום. 

וכפי שכבר כתבתי בעבר, הפארסה המדהימה הזו, שנקראת תיק 4000 (בשונה מתיק בזק), מזמן הייתה אמורה להיסגר ואת מי שיש להעמיד לדין - זה את אלה שקשרו קשר ליצור ולפברק את ההתנקשות המשפטית הזו

יש לנו כאן חשד, לכאורה, לתכנון "הפיכה שלטונית" באמצעות "פיברוק תיק", שקרים, בידוי ראיות ועוד, שזה אוסף אדיר, לכאורה, של עבירות הקיימות בספרי החוק של מדינת ישראל.

יצרו כאן עבירות "יש מאין".

מעולם, בהיסטוריה של תהליכי האישורים הרגולטוריים הקיימים במשרד התקשורת, לא נעשו כל כך הרבה בדיקות, בדיקות חוזרות, הצלבות ואישורים, בצורה כל כך מקצועית ויסודית, עם הקפדה יתרה על כל פסיק בחוקים, בתקנות וברישיונות, כמו שנעשה בהחלטות הנוגעות לבזק, החלטות, שאושרו שוב ושוב ע"י "ארמייה של יועצים משפטיים".

אז מה רוצים מנתניהו?

חוץ מ"תפירת תיק" לצרכי פוטש פוליטי, תפירה, שהחלה, בין היתר, מסיבות כלכליות של המתחרות בבזק ובראשן קבוצת סלקום (וגם פרטנר), ומשנאה של קבוצה קטנה של עיתונאים ופוליטיקאים, אין לי כל הסבר סביר, מתועד וקביל.

מאז "פרשת דרייפוס", לא הייתה עלילה כזו מרושעת ונבזית, של "תפירת תיק", בהיסטוריה הפלילית של העולם המערבי, שאנו מתיימרים להיות חלק ממנו.


נספח ב':
פירוט רשימת כל עשרות הפרקים המרכזיים הקודמים בסדרה, שפורסמה על ידי, בעניין "תיק 4000" [הערה חשובה: הרשימות הללו ממשיכות להתעדכן כל הזמן]: מבחר ממאות פרקי רקע חשובים, שהקדימו, ליוו ומלווים את הסדרה הזו, בארבע השנים האחרונות, וששימשו כבסיס ונקודת מוצא לחשיפות הטריות והחדשות בעשרות פרקי הסדרה המרכזיים, שיש ברשימה כאן מעל [הערה חשובה: הרשימה הזו ממשיכה להתעדכן בלינקים באופן שוטף]: ***********************************************************************************************
אילן ישועה טוען שהוא לא מבין בסמארטפונים....
עדכון 9.6.21: התקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם בעניין חומרי החקירה החסרים והמוחבאים מהסמארטפונים של אילן ישועה. הפרקליטות תבצע בעצמה חיפוש מחדש בטלפון של אילן ישועה. ההחלטה במלואה כאן

א. אלי ציפורי מפרש את ההחלטה הזו (של בית המשפט) כאן: "ניצחון לפרקליטי נתניהו ואלוביץ' על הפרקליטות: הורה לפרקליטות להעביר את כל ההתכתבויות החסרות של אילן ישועה עם  גורמים פוליטיים, דוברים, אנשי עסקים, גורמי פרסום, גורמי תקשורת וגורמים מרשויות האכיפה. החיפוש לא ייעשה רק באמצעות מפתח אלא חיפוש רחב יותר בשיתוף ההגנה. כמו כן תעביר הפרקליטות את רשימת אנשי הקשר להגנה חוץ מאנשים שעלולים לפגוע בפרטיות (כמו משפחה)."

באלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "לפרקליטות מיסוי וכלכלה צריך לקרוא מעתה ״פרקליטות מיסוי והסתרה״.
ליאת בן ארי ויהודית תירוש אחראיות לשיבוש הליכי חקירה ומשפט בהיקף הגדול ביותר בהיסטוריה המשפטית ועוד במשפט של ראש ממשלה!
‏הן מייצגות ארגון רקוב ומושחת שפשטה בו תרבות של שקר והונאה. ‏מקומן הראוי הוא על ספסל הנאשמים."
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים