Telecom News - מדהים: שיבוש הליכי חקירה ומשפט לגבי אילן ישועה - בהיקף מפלצתי בתיק 4000

מדהים: שיבוש הליכי חקירה ומשפט לגבי אילן ישועה - בהיקף מפלצתי בתיק 4000

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מדהים: שיבוש הליכי חקירה ומשפט לגבי אילן ישועה - בהיקף מפלצתי בתיק 4000
ניתוח מיוחד: שיבוש הליכי חקירה ומשפט בהיקף מפלצתי בתיק 4000
מאת: אבי וייס ואלי ציפורי, 13.6.21, 10:45אילן ישועה

מה שלא תקראו באף כלי תקשורת, שממשיכים להגן על ההונאה במצוות הפרקליטות. 48 שיחות מחוקות, 28 אלף שורות ווטסאפ ו-,SMS שהתגלו בטעות ע"י ההגנה, 150 אלף שורות נוספות שנעלמו. 350 אלף פריטים במייל ב-24 אלף תיבות מייל. במדינות מתוקנות זה היה מביא את כל המעורבים לחקירות באזהרה.

אין ספק, שהסתרת החומרים בהיקף עצום ע"י הפרקליטות בתיקי נתניהו זו דרמה של ממש והחשיפה של זה, בטעות ע"י ההגנה, היא מכה קשה מאוד לפרקליטות.

צריך לומר זאת בריש גלי: מדובר בשיבוש הליכי חקירה ומשפט בהיקף מפלצתי, שבמדינות מתוקנות היה מביא את כל המעורבים לחקירות באזהרה.

במצוקתה וגם בחוצפתה הפרקליטות מנסה למסמס או לצמצם את החלטת בית המשפט, במסמך מביך מאוד, שהיא שלחה לבית המשפט ביום 11.6.21, שבו טענה, שהחיפוש כפי שביהמ"ש ביקש יארך "חודשים רבים", ובתוך כך חשפה את היקף החומר האדיר שהוסתר.

אבי וייס, העורך והבעלים של Telecom News הכין במיוחד את כל רשימת ההסתרות ה"מפוארת" של הפרקליטות, יחד עם כל השאלות הקשות, שעולות מההונאה האדירה והתירוצים של הפרקליטות – ויחד עם אלי ציפורי מוגש לכם ניתוח, שכמובן לא תקראו באף כלי תקשורת, שממשיך להגן על ההונאה במצוות הפרקליטות.

ראשית, ההיקף של הסתרת-העלמת ראיות מבית המשפט ומעורכי הדין של אלוביץ' ונתניהו הוא כזה אדיר וכולל כמה נדבכים, כך שלא יכול להיות שמדובר בדבר מקרי, או טעות בתום לב, או "לחיצה תמה לב על הכפתור הלא נכון" כפי שטענה הפרקליטות.

בגלל ההיקף של העלמת ראיות ודיווחים כוזבים בכמה וכמה תצורות בו זמנית, אין מנוס מהמסקנה, שמדובר בשיטה. ואכן, מספר עורכי דין בכירים, שאבי וייס ואלי ציפורי דיברום איתם, אמרו, שזו שיטת העבודה בפרקליטות וכל עורך דין יודע זאת.

ההפתעה במקרה שלפנינו – שזה נעשה בהיקפים בלתי נתפסים ונעשה דווקא בתיק של ראש ממשלה – שאפשר היה לצפות שייסרק במסרקות ברזל לפני שמוגש כתב אישום.

העלמות ההתכתבויות של אילן ישועה באייפון

הפרקליטות דיווחה כבר ב-2020, שהיא מסרה את כל החומרים ואף למעלה מזה להגנה.אישור העברת כל החומרים

דוגמה אחת מני רבים לאישורים הללו יש כאן בתצלום משמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו).

מתחת לצילום זה יש צילום של אישור נוסף באותו סגנון, הפעם עם יותר חתימות (לחיצה על התצלום מגדילה אותו).

כך זה נמשך חודשים רבים, עם הודעות שקריות לבית המשפט המחוזי ולבית המשפט העליון, שוב ושוב, ע"י הפרקליטות, שכל החומר נמסר להגנה.

אולם עו"ד ז'ק חן (פרקליטו של שאול אלוביץ') מצא בקובץ אקסל בן 28 אלף שורות, שנמסר בטעות להגנה, רישומים מוסתרים של התכתבויות של אילן ישועה באפליקציית i-Massages של האייפון שלו עם כ-900 (!) אנשי קשר, שהוסתרו תחת הלשונית של טלי בן עובדיה (עיתונאית שמאל ועדת תביעה נגד נתניהו).

מדובר בכמות עצומה של אלפי התכתבויות, שחלקן נחשפו במהלך החקירה הנגדית שלאישור שמסרו הכל 2 ישועה (כמו ההתכתבויות עם בוז'י הרצוג ואנשי עסקים - להפתעת ישועה והפרקליטות).

חייבים להדגיש: על החומר הזה אילן ישועה כלל לא נחקר אודותיו וכמובן נתניהו ואלוביץ' לא ידעו עליו ולא נחקרו לגביו.

העלמת התכתבויות ומסרונים במכשירים שאינם אייפון

העלמות התכתבויות ומסרונים (SMS) שנעשו בעיקר בווטסאפ ,עם כל אנשי הקשר, שאין להם את תוכנת האייפון i-Masseges - ובמכשירי הסלולר עצמם (לאילן ישועה היו 5 מכשירי סלולר, שהוא שמר את כולם).

לדברי הפרקליטות, בבקשת ההבהרה, שנשלחה לבית המשפט ביום 11.6.21, הפרקליטות מדווחת, שנושא זה כולל לא פחות מ-150 אלף שורות של התכתבויות.

כלומר, כל קובץ האקסל, שנמסר בטעות להגנה, שמכיל 28 אלף שורות, מתגמד ליד מה שהסתירו בפרקליטות, כי רק בסעיף זה יש בו כ-150 אלף שורות.

העלמת מיילים של אילן ישועה

כאן מדובר בהסתרה והעלמה בסדר גודל מפלצתי, שלא היה אי פעם בעולם, בשום מערכת משפטית 350 אלף פריטים הנמצאים בתוך 24 אלף תיבות דואר פנימיות, בתכנת הדואר האלקטרוני של אילן ישועה.

המספרים הללו של ההסתרה של מיילים מגמדים את כל מה שקיבלה ההגנה עד היום.

על-פי הערכות, ההגנה קיבלה כ-10% מהחומר, 10% נוספים התגלו על ידה בטעות ו-80% נוספים נעלמו והוסתרו.

מה שמדהים, שישועה אגר כל כך הרבה מידע. הרי כל אחד מאיתנו מוחק מדי פעם מיילים, ווטאספים וכד', ואילו הוא אסף באופן שיטתי על פני שנים כמויות חומר אדירות באופן שיטתי.

למה? זה בהמשך.

הפרקליטות משקרת לבית המשפט: אפשר לסנן תכנים במהירות  

הפרקליטות, שיש לרשותה מערכות תוכנה לסינון תכנים ולמיון תכנים מאוד מתקדמות, שמופעלות ע"י אגף המחשוב במשרד המשפטים, מטעה את בית המשפט בטענה שקרית, שמיון החומר הזה ייקח חודשים.

נגמרו מזמן הימים, שחומר דיגיטלי ממיינים ביד מדפים מודפסים, שעוברים עליהם שורה שורה.

יודגש, גם שבית המשפט לא אסר על הפרקליטות לשכור אנשי מקצוע (אם צריך), שיעזרו לפרקליטות למיין חומר דיגיטלי.

יודגש בנוסף, שאין שום בעיה למיין את החומר בכלי מחשוב קיימים מהסוג של Big Data  וכיו"ב ולהגיש הממצאים לבית המשפט ולהגנה בלו"ז, שקבע בית המשפט (עוד כשבועיים).

ישועה מסר את כל החומרים לפני 3.5 שנים!

והכי חמור: הרי הפרקליטות (בפועל: היחידה החוקרת, בליווי הפרקליטות), קיבלה את כל החומרים הללו מאילן ישועה מיד אחרי שהופיע שם לתת עדות ראשונה בסוף דצמבר 2017. כבר באותו ערב של עדותו הראשונה, החוקרים הציגו לו צו חיפוש ותפיסה, על כל הסמארטפונים שלו, המחשבים שלו וכל מה שיש לו.

במשך כמה ימים בודדים הוא אסף הכל (כולל סמארטפונים ישנים ודיסקים ישנים, שהיו לו במשרד ובמגירות בבית) ומסר הכל לחוקרים. יצויין שאילן ישועה חזר מביקור בארה"ב ביום 26.12.17 (קיבל את הזימון לחקירה בהיותו בארה"ב, בביקור אצל בנו) והגיע לחקירה ב-28.12.17 בבוקר. כלומר: לא היה לישועה שום זמן פנוי כדי למיין את הררי החומרים שהיו בידיו, לקראת החקירה. 

ישועה החל להעביר את כל החומרים הללו כבר מהערב של ה-28.12.17 וסיים להעביר הכל יומיים-שלושה אחרי כן (כאן נמצא תאריך ההעברה: 31.12.17). לפני כ-3.5 שנים!

יודגש, כי לחוקרים ישועה העביר קודם חומר מסונן, שהוא בעצמו הכין, שעוסק ב"הטיית הסיקור". את שאר החומרים הוא מסר כמות שהם, ומומחי היחידה החוקרת בליווי הפרקליטות העתיקו את כל החומרים, מיינו אותם ושמרו אותם אצלם.

הוא נחקר רק על החומר, שהוא העביר (החומר הממוין שמסר), וגם לא על כולו.

לכן, ב"רענון" שנערך לו, הפרקליטות ביצעה לו "השלמת חקירה" בהליך, שלא מבוסס על שוק חוק קיים.

כלומר: לפרקליטות ולמשטרה ולרשות ניירות הערך היה מספיק זמן, מתחילת ינואר 2018 - כמעט שנתיים עד 2020 - למיין את החומרים הללו ולהגישם ממוינים להגנה, כנדרש בחוק, ולפחות לכל המאוחר להגישם לעורכי הדין של אלוביץ' ונתניהו, עד שהוגש כתב האישום לבית המשפט המחוזי בתחילת 2020 .(28.1.20)

הסנגורים הרי טענו מיד בהתחלה, שחסר חומר, והתקיימו על זה דיונים חוזרים ונשנים בבית המשפט המחוזי ובבית המשפט העליון החל ממחצית 2020.

בפרקליטות מרחו את הסנגורים (ואת בית המשפט המחוזי והעליון) בתשובות שקריות, שוב ושוב, כבר ב-2020.

המשמעות: מינואר 2018 עד 2020 (כולל), היו לפרקליטות 3 שנים לפחות, למיין ולסדר כל החומר, שיש בידם, שנתפס על ידם על פי צו החיפוש והתפיסה, שהוצא באישור וידיעת כל הדרגים, עד היועמ"ש מנדלבליט (נתעלם כרגע מסוגיית האישור הרשמי של היועמ"ש לחקור את "תיק 4000 ."אין מחלוקת שהוא ידע, בזמן אמת, על המהלכים הללו עם אילן ישועה, כולל על כך, שמסר חומרים רבים. מנדלבליט קיבל דיווחים בישיבות שהתקיימו בנושא זה אצלו).

הסתרה בכוונת מכוון כדי לתפור תיק

למה הפרקליטות לא עשתה מיון של החומר הזה במשך כל ה-3 שנים הללו?

זה ברור. הפרקליטות ביחד עם אילן ישועה "תפרו תיק" ולא חשבו, שיש צורך לגלות את האמת לנתניהו ולאלוביץ.

הם לגמרי שכחו, שמטרת החקירה במדינת חוק מערבית היא גילוי האמת - לא "תפירת תיק" והרשעה בכל מחיר.

נראה, שהם לקחו את החומר "המסונן" של ישועה והסתמכו רק עליו, כי זה שירת את התיזה המופרכת של הפרקליטות.

איך אילן ישועה סינן הררי חומרים תוך זמן קצר?

שאלה חשובה, שנשארה כאן פתוחה: איך אילן ישועה בעצמו, בהררי החומר הזה, שלטענת הפרקליטות ייקח חודשים למיין עם צוותים גדולים של עובדים, הצליח למיין לבדו וללא כל כלים מתקדמים, את החומר שהיה בידו?

הרי בין מועד הזמנתו לחקירה (היה בחו"ל וקיבל טלפון מחוקרת ברשות ניירות הערך להגיע לחקירה כשיחזור לישראל), ועד יום החקירה חלף בקושי שבוע ובמשך הזמן הזה הוא הצליח לאסוף, לכאורה, רק את החומרים המראים "הטיית סיקור" בוואלה - ובמקרה כולם היו דוגמאות, שמשרתות את התיזה נגד נתניהו ובני משפחתו?

זה בהחלט לא נשמע סביר.

מה שסביר זו אחת מהאפשרויות הבאות:

א. הוא התכונן לחקירה כל השנים (החל לתעד כבר מ-2011) והכין לעצמו בצד רשימות "מסוננות" לחוקרים מתוך הררי החומר, שהוא צובר בתיעוד שלו. ישועה עשה זאת כ"פוליסת ביטוח" מפני כל העבירות, לכאורה, של עצמו. זאת, כי ישועה החל לתעד ולשמור חומרים הרבה לפני שהייתה איזושהי הטיית סיקור (מה שהחל רק בתחילת 2013).

ב. אפשרות חליפית: אילן ישועה נעזר באחרים. לאורך כל המשפט הרי ישועה טען, שהוא לא איש טכני במחשבים וסמארטפונים ולא מבין בטכנולוגיות ובאפליקציות. כך, שלא נראה סביר, שהוא היה מסוגל טכנית למיין ולשלוף חומרים בצורה כה מסוננת וכה ממוקדת. 
לכן, סביר שאולי קיבל עזרה, שכרגע לא ידועה ממישהו, כדי למיין את הררי החומר ולשלוף רק את מה שמתאים לתזה, שהוא בנה (יחד עם הפרקליטות והחוקרים) - סביב "הטיית סיקור".

מה עוד מסתירים מההגנה?

למרות חשיפת החומרים האדירה ומכיוון שמדובר בשיטת העבודה של הפרקליטות, טבעי לחשוב, שהפרקליטות מסתירה עוד חומרים אצל עדים אחרים.

עד עתה בית המשפט סירב לקבל את בקשת ההגנה מבית המשפט ומהתביעה לחשוף חומרים מוסתרים (ככל שיש כאלה) מעדי תביעה אחרים הקיימים בתיקי האלפים.

לא נותר לנו אלא להניח, שהתופעה המחרידה והפלילית, לכאורה, הזו קיימת בהיקפים לא ידועים כרגע בחומרים הנוגעים לעדי תביעה אחרים ובתיקים האחרים (1000 ו-2000), שנמצאים. זאת, מעבר למה שכבר נחשף עד כה בעניין ההסתרה של המסמכים של העד הראשון בלבד (אילן ישועה) בתיק 4000.

עוד הסתרה: ההקלטות מהטלפון של ישועה
בתחילה טענה-שיקרה הפרקליטות, שנמחקו מעט שיחות, ורק אחרי כמה עררים, הודתה הפרקליטות בבית המשפט, שיש 8 הקלטות מחוקות ומהן שוחזרו 7 הקלטות (2 ע"י מומחה ההגנה ו-5 ע"י מומחי התביעה).

רק כדי להבין את חומרת המעשה הזה: חלק מהשיחות ששוחזרו תומכות, למעשה, בקו ההגנה של נתניהו ואלוביץ', ודי ברור למה הן נמחקו והועלמו מההגנה.

אולם, זה רק קצה הקרחון.

בבדיקה לעומק של עו"ד ז'ק חן וצוותו (פרקליטו של שאול אלוביץ'), התגלה ,שנמחקו 48 הקלטות, לא 8 - כטענת הפרקליטות, מהן 8 הקלטות של שיחות בין אילן ישועה לניר חפץ - עד המדינה (שהן כל ההקלטות של השיחות בין אילן ישועה לניר חפץ).

ברור, שהיה כאן רצון להסתיר (אולי בגלל הקשרים העסקיים בין ישועה לחפץ, שנחשפו ב-11.6.21), מה שסותר את קו התביעה, שחפץ לחץ על ישועה "להטות סיקור" לטובת נתניהו, בזמן ששניהם היו עסוקים במשהו אחר לגמרי: הם היו כנראה עסוקים בתכניות עסקיות משותפות - איך "לעשות כסף מהצד" - ללא ידיעת נתניהו וכנראה לא אלוביץ' (התוכניות, אמנם, לא יצאו אל הפועל, אבל בהחלט התגבשו לפי חומר הראיות).

כיום, יש מו"מ בין התביעה וההגנה כיצד משחזרים את כל השיחות המחוקות הללו. העניין הזה טרם מוצה וטרם הסתיים.

העלמת רישומי שיחות של אילן ישועה

כל רישומי השיחות של אילן ישועה משנת 2015 הועלמו ולהגנה נמסרו "מחקרי תקשורת" (כלומר: המידע על רישומי השיחות, שנרשמו בחברת הסלולר) לשנים 2014 ו-2016 עד 2018.

כלומר, השנה הכי קריטית מבחינת "עסקת השוחד" - שנת 2015 - חסרה ברישומי השיחות של אילן ישועה - ולא במקרה.

העלמת פרוטוקולים על ההחלטה לא לחקור את ישועה באזהרה

הפרוטוקולים המלאים, שבהם הוחלט (בפרקליטות וע"י היועמ"ש מנדלבליט) שלא לחקור את אילן ישועה באזהרה לא נמסרו להגנה. בית המשפט, משום מה, לא אישר להעביר את החומר הזה להגנה, כבקשתה, בטענה שאלה "דיונים פנימיים".

הסתרת התדרוך הפסול עשתה עו"ד יהודית תירוש לאילן ישועה

הפרקליטות הסתירה את התדרוך של עו"ד יהודית תירוש את אילן ישועה (תדרוך האסור על פי הנחיות פרקליט המדינה), בנושא "קווי ההגנה". בית המשפט אילץ את אילן ישועה להגיש את הנייר הזה לסנגורים, לאחר שעצם קיומו, שהוסתר היטב מההגנה ונחשף על ידה ממש במקרה, תוך כדי החקירה הנגדית, בגלל פליטת פה של אילן ישועה

פירוט מלא של כל ההסתרות הללו, עם כל המסמכים התומכים - יש כאן

פרקליטי הנאשמים נחרדו מפניית הפרקליטות לבית המשפט בסוף השבוע החולף והם בתגובה לבית המשפט המחוזי תוקפים את פניית הפרקליטות לבית המשפט במילים חריפות ביותר - כאן ומסמך תגובת הפרקליטים - כאן


לכן, חשוב שוב להבהיר: לא אילן ישועה הסתיר את הכמויות המפחידות והמפלצתיות (מעל ל-500 אלף רשומות) של מידע מההגנה. רק הפרקליטות עשתה כך. רק מערכת התביעה. אילן ישועה מסר את הכל בתאריך מאוד ספציפי, כמופיע בתצלום כאן. כל החומר הזה היה בידי החוקרים והפרקליטות המלווה מאז סוף 2017, והם אלו שהחליטו כבר אז, להתעלם ולהסתיר מה שלא מתאים לתזת הפללת נתניהו.

השורה התחתונה: שיבוש הליכי חקירה ומשפט בהיקף מפלצתי שרק מתחיל להיחשף. תארו לעצמכם מה יקרה עם העדים הבאים.

עדכון 6.1.23: בהמשך לדיווח מ-17.1.22 ["בחקירה נגדית של העד יניב פלד (חוקר בלהב 433) הוא אישר את מה שחשפתי מזמן כאן מעל: אילן ישועה היה "סוכן", קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ גם של המשטרה \ להב 433". כך מדווח כאן אלי ציפורי מבית המשפט: "פצצה בדיון! חוקר חפץ מודה למעשה שאילן ישועה היה סוכן משטרתי: ״לישועה היה כינוי, כדי לא לזהות, כמו שם של סוכן, כמו קוד. בוא נגיד בולדוג״."] ולמאמר החשיפה כאן מ-12.4.21, עולה ממסמכים סודיים שנחשפו בעדותה של פולינה קריב-גובזמן, ראש צוות החוקרים מרשות ניירות ערך, שאילן ישועה הופעל ע"י ראש מחלקת המודיעין של רשות ניירות ערך וגם עמד בשנים לאחר מכן - בקשר צמוד עם תנ"צ אלי אסייג ובעלי תפקידים נוספים במ"י וברשות לניירות ערך, כעולה משלושת המסמכים שיש: כאןכאן וכאן
 
עדכון 26.7.23: אחרי כשנה וחצי היועמ"שית  אישרה (כמה מפתיע) את החלטת יחידת העררים בפרקליטות המדינה לגרוס את התלונות שהוגשו ע"י אבי וייס (והוגשו גם ע"י גורמים נוספים במקביל), עם טונה של מסמכים ברורים שלא נבדקו (די ברור למה), בעניינו של אילן ישועה. ההחלטה כאן. הערר שנשלח לפני כשנה וחצי ליחידת העררים בפרקליטות המדינה נמצא כאן, למתעניינים.

הדחייה של הערר מנומקת בטענה, שמה שאבי וייס התלונן לגביו נדון בביהמ"ש המחוזי בי-ם, מה שמהווה שקר מוחלט. התלונות הללו נוגעות בעיקר לנושאים שלא נדונו בביהמ "ש (וגם לא יוחלט לגביהם בביהמ"ש, מפני שאין הם חלק מכתב האישום, בשום צורה). ככה נראים החוק והצדק במדינת ישראל, ולא בפעם הראשונה (וכנראה לא האחרונה, עם בעלי התפקידים שיש כיום בצמרת הפרקליטות והיועמ"ש).
מומחים למשפט פלילי מציינים שהומצאה כאן עילת דחיית ערר שלא כתובה בספר החוקים, או בתקנות, או באיזה נוהל או פסיקה, ולמעשה אילן ישועה פשוט "מאותרג" באופן מוחלט. לא מעניין את מערכות החקירה והפרקליטות מה הוא עשה או עושה. כלום. 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים