Telecom News - חשיפה: הפרקליטות מסתירה את המודיע של בן כספית (מאבטח\נהג מהשב"כ)!

חשיפה: הפרקליטות מסתירה את המודיע של בן כספית (מאבטח\נהג מהשב"כ)!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חשיפה: הפרקליטות מסתירה את המודיע של בן כספית (מאבטח\נהג מהשב"כ)!
"הרמת מסך" מעל אחת התעלומות המסתוריות של "פרשת בן כספית ותיק 1000". בנוסף לאודליה כרמון, היה לבן כספית מקור נוסף, שהזין אותו בסיפורים על נתניהו. למה הפרקליטות מסתירה אותו היטב? למה בשב"כ לא חקרו את הדליפה הזו? למה בית המשפט לא עודכן בפרטים הנחשפים מעדותו של בן כספית? הרבה שאלות בלי תשובות. בהחלט נושא ראוי לוועדת חקירה על תהליכי "הבישול והתפירה" של "תיק 1000". פירוט חשיפת המילים המושחרות בעדותו של בן כספית במשטרה.
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 10.3.21, 06:30חקירת בן כספית

החשיפה כאן היא המשך ישיר לפרק הקודם, שלא אחזור עליו כאן, שפורסם על ידי תחת הכותרת: "חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו", ובהמשך לכתבה: "מה מסתתר בשורות שהושחרו ע"י הפרקליטות בעדות בן כספית בתיק 1000?".

כותרת המשנה של הכתבה הקודמת: "חשיפת פרשה מדהימה, של הפקרות בחקירת "תיק 1000" ע"י צמרת המשטרה, הפרקליטות, היועמ"ש, הטעיית בית המשפט והדחיפה של עיתונאים לקיים חקירה נגד נתניהו, בכל מחיר, גם במחיר האמת. אחרי החשיפה כאן, ובהמשך למכתבו של עו"ד חדד מהיום לבית המשפט, אין מנוס אלא לבטל מידית את תיק 1000. חשיפת הסודות של הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000, מה שהם לא רוצים שאתם תדעו (ושבית המשפט ידע), צעד אחר צעד."

רשימת כל עשרות פרקי הסדרה הקודמים ועשרות כתבות נלוות וכן מענה לשאלות נפוצות לגבי תחום "תפירת התיקים" ולמה אני עוסק בזה, יש בנספחים כאן

יודגש, ליתר זהירות, שכל הכתוב בכתבה הנ"ל וגם כאן, הוא "לכאורה", ו"חזקת החפות" חלה על כל מי שמוזכר בכתבות.

בכתבה הקודמת חשפתי את המילה החסרה בפסקה השנייה (ראה בתצלום למעלה בקטע התחתון) לגבי אודליה כרמון, וזו המילה "בהקלטה" או "בהקלטות" (הטשטוש כאן של המילה החסרה היה מאוד חזק, מכדי להגיע לפענוח מושלם).

כלומר, כתוב בהודעה הזו של בן כספית: "לגבי אחרים, אודליה כרמון מתייחסת בהקלטה\בהקלטות..." (במציאות היו לה כמה הקלטות, שנמסרו על ידה, או ע"י בן כספית, למשטרה\להב 433).

ריכוז הפארפרזות (תקצירים) של המיידעים שקיבלו הסנגורים ב"תיקי האלפים" נמצא כאן. רוב הידיעות (כמעט כולן) הגיעו מבן כספית ומספר מצומצם של ידיעות הגיעו מארי הרו ומעדים נוספים. 

החלטות היועמ"ש בנוגע לחקירת ארי הרו נמצאות כאןא"ה במסמכים הללו זה ארי הרו. אפשר להבחין שאין כל קשר בין החלטות היועמ"ש לבין מה שנעשה בחקירות בלהב 433. כמובן בגיבוי וחיפוי הפרקליטות המלווה. 

סביב זה חשפתי את כל תהליכי תפירת "תיק 1000", שהחלו כבר ב-2013 ונחקרו, בהיקף עצום, למרות החלטת 2 יועצים משפטיים (עו"ד וינשטיין ועו"ד ד"ר מנדלבליט) לא לחקור (בנימוקים של התיישנות וחוסר אמינות של המידע). הכל מפורט בכתבה הקודמת

איך אנו יודעים שההתיישנות הייתה הנימוק העיקרי לסגירת החקירות הללו ע"י היועצים המשפטיים וינשטיין ומנדלבליט? זה מדבריה של אודליה כרמון כאן.

בנוסף, בן כספית עצמו יצא בקצף כנגד הנימוק של "התיישנות", בכתבה שהקדיש לנושא זה, כמודגש בתצלום הבא:
חלה התיישנות? 

למיטב הערכתי, חלה התיישנות על כל הסיפורים הללו, כי כמעט כולם הם רסיסי מידע ורכילות המתייחסת לקדנציה הראשונה של נתניהו כראש ממשלה (1996 עד 1999) ואף קודם לכן.

אלי ציפורי פרסם כבר ב-2018 (כאן) ניתוח המפריך את כל תזת תיק 1000 (כותרת בלבד): "שווי הסיגרים שניתנו לנתניהו במתנה נמוך דרמטית מהערכות המשטרה
רשלנות משטרתית, תיק 1000: מדוע לא נבדקו חשבוניות ספק הסיגריות לחנויות שמהן קנה ארנון מילצ'ן את הסיגרים?".
אלי ציפורי הציג את הממצאים של התחקיר שלו שוב בבלוג שלו ובקצרה כאן. מומלץ לקריאה. 

את הסיבות, שעו"ד ד"ר מנדלבליט, (בתמונה משמאל), שינה את דעתו לד"ר אביחי מנדלבליטפתע בסוף 2016, וכן אישר במחצית דצמבר 2016 לחקור ב"תיק 1000" את הנושא הזה, הסברתי בכתבה הקודמת. 

אולם, בתצלום כאן למעלה משמאל, יש עוד פרט מאוד מעניין וחשוב ביותר, שעולה מעדותו של בן כספית

בן כספית, נחקר ב-11.4.16 (כאן), יותר מחצי שנה לפני שנתקבל אישור היועמ"ש, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט לחקירת "תיק 1000" כנגד נתניהו (אישור די פגום, יש לציין. זה כבר נקבע ע"י בית המשפט המחוזי). לטענת הפרקליטות, הוא נחקר רק פעם אחת, למרות שבתכניתו ברדיו מסר בן כספית בקולו, שהיה לפחות 3 פעמים במשטרה. חקירתו והפעלתו של בן כספית כמקור מודיעיני של להב 433, לא תואמת גם את הנוהל המשטרתי לנושא זה (כאן). 

בעדות זו בפסקה השנייה, מציין בן כספית, שלגבי מילצ'ן הוא יודע על המתנות "ממקור אחר".

מי זה המקור האחר?

את זה אנו יכולים למצוא בחלק המושחר בפסקה הראשונה בצילום למעלה משמאל. 

איך נחשף החלק המושחר בפסקה הראשונה בעדותו של בן כספית במשטרה?
בעקבות הכתבה, שבה פרסמתי את צילום עדותו של בן כספית, כפי שפרסמו עורכי הדין של נתניהו בפנייתם לבית המשפט המחוזי (כאן, בחצי התחתון של הכתבה), התקשרו אלי 2 אנשים המתמחים בעולם המסמכים, ששמם יישאר חסוי, אחד מישראל ואחד מחו"ל, ושניהם טענו באזני, שהם קוראים קבועים שלי ונתקלו בתצלום הזה והם מבקשים ממני את המקור (כלומר: את המסמך שהוגש לבית המשפט), כי לדעתם ניתן להוריד את ההשחרה מעדותו של בן כספית, כי ההשחרה הזו נעשתה ע"י הפרקליטות ברשלנות (מול ההשחרה של שאר המסמכים, שנמסרו לעורכי הדין של הנאשמים, השחרה, שבוצעה ע"י הפרקליטות כראוי). 

הראשון שיצר עמי קשר, מומחה למסמכים מישראל, הצליח להוריד את ההשחרה מהחלק העליון של העדות ואף מסר לי איך עשה זאת: בפוטושופ. כל מי שיש לו ידע בפוטושופ, יכול לעשות אותו דבר.

השני שיצר עמי קשר (שלא היה מוכן לספר לי באיזה כלי תוכנה השתמש, לא פוטושופ), מסר לי, שהוריד את ההשחרה גם מהחלק העליון וגם את המילה המושחרת לגבי אודליה כרמון - בחלק התחתון ("בהקלטה" או ב"הקלטות"), וזה מה שהוביל אותי לכתבה הנוקבת, שפרסמתי בעקבות גילוי זה.

שני מומחי המסמכים, שיצרו עמי קשר (אחד מהארץ והאחד מחו"ל, שלא מכירים זה את זה והשתמשו בשני כלים שונים לפענוח), הגיעו לאותה תוצאה בדיוק, בקילוף ההשחרה של החלק העליון בעדותו של בן כספית.

כך, שיש כאן ודאות מוחלטת בזיהוי, של מה שכתוב מתחת להשחרה בחלק העליון של תצלום העדות, ואביא כאן רק מסמך אחד להדגמה, ממה שהם העבירו לי, של קילוף ההשחרה של החלק העליון בעדותו של בן כספית: 
קילוף עדותו של בן כספית

ואלו המילים, שהושחרו בעדותו של בן כספית:

1. בשתי השורות הראשונות: "מסיעים את נתניהו בחו"ל, הנהגים למדו שמזוודותיהם מוצמדות לכבודה של נתניהו ולא עוברות מבט (או מכס)"

2. בסיום השורה האחרונה בפסקה זו יש 2 מילים: "לגבי הנהגים". 
חוק השב"כ
למי שלא יודע, אלה לא סתם נהגים, הנוסעים עם נתניהו לחו"ל.

אלה מאבטחי השב"כ.

על פי חוק השב"כ (כאן בתצלום מצד שמאל), מי שמפרסם מידע אסור וחסוי, דינו מאסר 3 שנים ומאבטח שב"כ, שמוסר מידע אסור וחסוי, דינו 5 שנים מאסר. 

היות וזיהיתי גם מי הוא המאבטח הזה, וייתכן והיו לו עוד שותפים מקרב חבריו ליחידת האבטחה של השב"כ, שלחתי ביום 24.2.21 את השאלות הנוקבות הבאות למשרד המשפטים וכן למשטרה, לבן כספית, למשרד רוה"מ ולשב"כ, בזו הלשון:

"הנדון: שאלה דחופה למשרד המשפטים בעניין עדותו של בן כספית וחשד לגבי מקור מהשב"כ.
שלום רב,
1. במסגרת הדיונים המשפטיים ב"תיקי האלפים" פורסמה (וזה קיים חופשי גם באתר משרד המשפטים) עדותו של בן כספית, שנמסרה במשטרה\להב 433 ב-2016 (מצ"ב).

2. מתברר, שמעבר לאודליה כרמון, שהיא גלויה בשמה ובדבריה בעדות הזו (ובכתבות נוספות, שפורסמו מפיה), היה עוד מקור למידע לבן כספית, וזה נהג, שהיה צמוד לנתניהו בארץ ובנסיעותיו בחו"ל. כלומר: מאבטח שב"כ.

3. לא צריך להתאמץ הרבה כדי למצוא מי זה (יודגש, שמדובר כאן לכאורה. חזקת החפות חלה על כל אחד, גם במקרה זה). זאת, כי זה מגיע ישירות "מפי הגבורה" - כאן.

4. השאלות:
א. האם "בזמן אמת" - דהיינו: בעת קבלת המידע מבן כספית ו\או מיד לאחר מסירת עדותו ב-11.4.16, הפרקליטות המלווה (או אולי מי מלה"ב 433), פנתה לשב"כ להתריע על כך, שלבן כספית יש (או היה) מקור מבין מאבטחי השב"כ, שהיו צמודים לנתניהו ובארץ ובחו"ל?

ב. אם לאו - מי אישר להתעלם מהמידע המאוד חשוב הזה מאז 2016 ועד היום?

ג. מי החליט להשחיר את החלק בעדותו של בן כספית, שלמעשה, מצביע על מקור כזה (כלומר מיחידת האבטחה של השב"כ), בעת שהעדות הזו הועברה לפרקליטי נתניהו ולמה?

זאת, בזמן ששמה של אודליה כרמון לא נמחק מהעדות הזו.

כלומר: הייתה כאן כוונה ספציפית להסתרה הזו מצד הפרקליטות, כנראה, כדי לא לחשוף את מקור המידע הזה.

5. אודה להתייחסותכם הדחופה ביותר, לנוכח חשיבות ודחיפות הנושא."

תגובת משטרת ישראל: "למענה לפנייתך יש לפנות לפרקליטות".

תגובת משרד המשפטים והפרקליטות: "
איננו מוצאים לנכון להגיב לטענות כאלה ואחרות מתוך התיק במסגרת עיתונאית, ואין בכך לאשר או להכחיש דבר מן הנטען בפנייה. כל פרסום הוא באחריות המפרסם בלבד". 

מאחר שלא קיבלתי כל הכחשות, אלא קיבלתי תשובות מתחמקות, ולא הצלחתי לקבל תשובות נוספות, חשפתי במפגש משודר בפורום "קפה שפירא" - הסרטון המלא כאן, את עיקרו של הסיפור, ואח"כ גם במקומות נוספים, כמופיע בעדכונים בכתבה הקודמת, אך ללא חשיפת המילים המושחרות בעדותו של בן כספית, מילים המדברות בעד עצמן.

החשיפות הפומביות הללו נועדו (מבחינתי), לעורר את אלה, שלא הגיבו לשאלותיי, אבל זה לא קרה.

כעת, כשעבר מספיק זמן מאז ששאלתי (24.2.21) ואח"כ גם שלחתי תזכורת, ולא קיבלתי, כאמור, הכחשות או איזו דרישה לא לפרסם, הגיעה העת לחשוף את המידע הזה גם לציבור. וזה כאן למעלה, מדבר בעד עצמו.

כל מקבלי השאלות שלי, יודעים היטב במי ובמה מדובר.

אולם, עד רגע זה איש לא עשה מאומה, עם החשיפה הזו.

שקט מוחלט וטיוח מלא. 

אם מישהו מהשב"כ, או כמה מהנהגים של נתניהו היה\היו מודיע\ים של בן כספית, זו רעידת אדמה מחרידה, גם לשב"כ. זה לא נהג שכיר חיצוני, כמו שהיה לבן של נתניהו - יאיר (עם פרשת ההקלטה אחרי בילוי במועדון).

למיטב הערכתי, במשטרה ובפרקליטות ידעו על המקור הזה, שמהווה פגיעה חמורה בראש הממשלה, בביטחון המדינה ובחוק, ומישהו במערכת האכיפה, החליט להסתיר את המקור מפני השב"כ עצמו, פרקליטי נתניהו ובית המשפט ולתת חסינות גם לנהגים\מאבטחים של נתניהו וגם לבן כספית עצמו, ולא לדווח על כך לשב"כ, למרות שמדובר, לכאורה, בעבירות מאוד חמורות, של הנהג או הנהגים (ובן כספית עצמו).

לכן, היה צורך לכסות על כך ולהשחיר את השורות המוזכרות לעיל.

מכאן, אני חוזר כאן על מה שכתבתי בסיום הכתבה הקודמת, לגבי "תיק 1000" (הישן והחדש, שהם אותו תיק):

מדובר באוסף אדיר של מעשי הונאה, הסתרה, שקרים, טיוחים, סילופים וספינים, על הציבור ועל בית המשפט, מצד היועמ"ש, צמרת הפרקליטות והמשטרה, כדי להסתיר את העובדה, שתיק 1000 זה גלגול של הרבה חקירות לא חוקיות וללא אישורי היועמ"ש, בניגוד לחוקי מדינת ישראל. 

אין מנוס אלא לבטל את החלק של תיק 1000 מכתב האישום, ויפה שעה אחת קודם. 

ברור כשמש, שיש צורך בוועדת חקירה, לעניין חמור ביותר זה. 
HIDING FREE
עדכון 9.1.19: פורסם כאן ע"י חיים לוינסון ב"הארץ" (כותרת בלבד): "העוזרת של מילצ'ן תובעת את אמסלם לאחר שרמז שהדליפה את עדותה בתיק 1000.
זו התביעה השנייה שהגישה הדס קליין נגד יו"ר הקואליציה. עורך דינה הגיש אתמול כתב הגנה בתביעה שהגיש נגדו אמסלם משום שאמר כי התנצל בפני קליין בפשרה בתביעה הקודמת."

עדכון 18.1.21: העיתונאי אבישי גרינצייג מ"גלובס" פרסם כאן כתבה (כותרת בלבד): "תיקי נתניהו | בלעדי.
כך הפך העיתונאי בן כספית למקור משטרתי חוזר בתיקי נתניהו.
החקירה בתיק 1000, המידע המודיעיני בתיק וינשטיין-נתניהו שנגנז ו"ראיית הזהב" בעניין השופטת גרסטל • כך הפך כספית למקור מודיעיני פורה, עד שהיועמ"ש ופרקליט המדינה הורו למשטרה להפסיק לקבל מידע ממנו • כספית: "אין לי רצון להשתתף בחגיגת השיבוש וההתקפה על רשויות החוק והחקירה".

החקירה של בן כספית בלהב 433 (כנראה בתצלום כאן), כללה 6 עמודים בגוף ההודעה ועוד 51 עמודים כנספחים, סה"כ 57 עמודים (!).   

עדכון 11.3.21: ריאיון מדהים (כ-9 דקות, של אבי וייס, מתחילת התכנית ומדקה 12:30 עד 21:00 ואח"כ ניתוח של יעקב ברדוגו לחשיפה המרכזית בעניין עדותו של בן כספית במשטרה), בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל", של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשרים של "תיק 1000": https://bit.ly/Tik1000 ואילן ישועה ב"תיק 4000": https://bit.ly/Tik4000No52). חשיפת הסודות המזעזעים שהסתירו ובכוונה מהציבור. החשיפות המטלטלות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AViRatzonWeiss:


עדכון 12.3.21: ריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות וחדשות ב"רדיו גלי ישראל", על הנעשה בתיקי 1000, 2000 ו-4000. ריאיון בן כ-15 דקות (מדקה 1:21:40 עד 1:36:00), שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: http://bit.ly/ZiporiWeiss.

עדכונים 30.3.21:
א. בעקבות פניית פרקליטי נתניהו בעתירה לבית המשפט המחוזי (העתירה במלואה, מהכתב אברהם בלוך, מצויה - כאן), אלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הבא: "פרקליטי נתניהו דורשים לקבל את החומרים של בן כספית במשטרה בעניינו שליאת בן ארי מסתירה: "העובדה שהמשטרה פנתה באופן יזום לכספית מחזקת באופן משמעותי את התמונה העגומה לפיה מדובר בחקירה לגופו של אדם ולא לגופו של עניין".
*****************************************
פרקליטי נתניהו דורשים להסיר את החיסיון על תוכן הידיעות שמסר בן כספית למשטרה: "חשיפת כל החומר הנוגע להפעלתו של כספית כמקור משטרתי; ובכלל זה יצירת הקשר של חוקרי המשטרה עם כספית; האישורים שהתקבלו; ההוראות שניתנו לכספית; והמידע שמסר למשטרה – תאפשר לעותר לעמוד על התנהלותה של הפרקליטים בשלבים המוקדמים של החקירה בעניינו, שבוצעו ללא אישורו של היועץ המשפטי לממשלה. ובפרט להתייחס לחשש המשמעותי שעולה מחומר הראיות שמצוי כיום בידי ההגנה, לפיו רשויות החקירה פעלו באופן יזום כדי לאסוף שברי רכילויות וחשדות בעניינו, בניסיון לאתר גרסה מפלילה כלשהי הנוגעת אליו, תהיה אשר תהיה".

"העובדה שהמשטרה פנתה באופן יזום לעיתונאי בן כספית והפעילה עליו לחצים כבדים כדי שימסור מידע בעניינו של העותר, מחזקת באופן משמעותי את התמונה העגומה לפיה מדובר בחקירה לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. חשיפת המידע שמסר כספית לפרקליטות תאפשר לנתניהו לחדד ולהבהיר את הפסול שנפל בהתנהלות הפרקליטות, להבין את עומק החקירה שבוצעה על ידי הפרקליטות ללא אישורו של היועץ המשפטי לממשלה, ולעמוד על הפגמים החמורים שנפלו באופן שבו שנערכה החקירה"."

ב. בעקבות הקטע שיש כאן (לקוח מפניית פרקליטי נתניהו, שיש בסעיף הקודם), כתב כאן אלי ציפורי פוסט נוסף: "חשיפה חשובה של אבי וייס: האם רוני אלשיך וליאת בן ארי הפעילו מדובבות נגד איריס אלוביץ׳ וסטלה הנדלר בניגוד לנהלים במטרה להרשיע את נתניהו בכל מחיר?
*********************
בעתירה החדשה היום של פרקליטי נתניהו לחשיפת המסמכים הנוגעים לבן כספית, יש תגלית חדשה המסתתרת ב"תעודת החיסיון". מתברר, שבנוסף למדובב שהופעל ככל הנראה על ניר חפץ, היו בפרשה הזו גם שתי מדובבות בשמות הכינוי "שרה" ו"בר גוזלן".
כידוע, בתא מעצר של נשים אפשר להכניס רק נשים (כמדובבות). 

בתיקי האלפים היו רק 2 נשים שישבו במעצר: איריס אלוביץ' (אשתו של שאול אלוביץ', הבעלים של "פירמידת בזק") וסטלה הנדלר (לשעבר מנכ"לית בזק). העובדה שהופעלו כאן 2 מדובבות, מצביע שכנראה כנגד שתיהן (איריס וסטלה) הופעלו מדובבות. 
האם "נוהל הפעלת מדובבים" [https://www.gov.il/.../18-09-2019/he/snitch-guidence.pdf] קוים כאן לגבי הנשים העצורות (יודגש שבעניין של חפץ, כבר נמצא שלא)? בספק רב אם הנוהל קויים. 

אין ספק שמדובר כאן בתהום עמוקה ביותר, של שימוש בכלי חקירתי יקר ביותר (שכן סביב המדובב יש לבנות מערכת שלמה של אלקטרוניקה: צילום והקלטה ומוקד פיקוח מאויש 24 שעות), כלי שנועד למקרים חמורים ביותר (דוגמת רצח ופח"ע). 

למה זה הופעל כאן כנגד הנדלר ואיריס אלוביץ׳? זה ברור: רצון להפיל את נתניהו ע"י גיוס שתיהן כעדות שמיעה כנגד נתניהו
אבל זה לא קרה. סטלה הנדלר לאחרונה סיימה את התיק הפלילי כנגדה בקנס מנהלי בלבד על עניין איזוטרי ושולי. 
כלומר: הפרקליטות והמשטרה נקטו באמצעי חקירה אלימים וקיצוניים רק כדי לנסות ולהפיל את נתניהו. במקרה של הנדלר ואלוביץ׳ זה לא עבד."

עדכונים 6.4.21:
א. בעקבות סרטון של אבי זלינגר (כאן), מתברר שאכן עו"ד ליאת בן-ארי שווקי שרתה בשב"כ (זה היה השירות הצבאי שלה, כנראה בשנים 1984-6), כפי שהיא מסרה על כך בעצמה בראיון (כאן, לקוח מכאן). ייתכן וזה מסביר כמה מהדברים הלא מוסברים שנחשפו כאן למעלה, ומסביר את הקיום של מסגרת "תרגילי חקירות תיק 4000" - שנעשו באישורה, תרגילים המקובלים להיעשות בשב"כ כנגד עצורי פח"ע, אבל לא בחקירות "צוורון לבן" במשטרה (אך תחת המפכ"ל יוצא השב"כ, רוני אלשיך, הפכו להיות מקובלים גם במשטרה, ללא בסיס חוקי ברור). 

באבי זלינגר פרסם כאן (הסרטון כאן) שעו"ד ליאת בן-ארי שווקי שרתה בעברה בשב"כ. זה גם מאומת מדבריה - כאן (לקוח מכאן). ייתכן וזה מסביר חלק מהתהליכים הנחזים כפסולים, שאושרו על ידה בחקירות "תיק בזק" ו"תיק 4000". 

גאלי ציפורי מפרסם כאן חשיפה שלי (במקביל לאבי זלינגר): "הידעתם שליאת בן ארי עשתה שירות צבאי כנראה בשב״כ (״משרד ראש הממשלה בשכם״ לפי עדותה בעוד ראיון מלטף) וגם לא התקבלה בתחילה ללימודי משפטים?
שמא יישמה בן ארי את מה שחוותה בצעירותה - בבגרותה בפרקליטות המדינה כפרקליטה מלווה של חקירות?
רפרוטאר חקירות הכולל טרטורים, דיבובים, סחיטה באיומים, הבאת דמויות לא קשורות ולחץ בלתי אנושי - כולם הרי התרחשו בתיקי נתניהו. תודה לאבי וייס."

עדכונים 11.4.21:
א. מכה לפרקליטות ולשופטי בית המשפט המחוזי בי-ם, משופט בית המשפט העליון בעניין ערר הסנוגרים: כבוד השופט העליון השופט שטיין מורה למדינה להעביר לידי הסנגורים רשימת חומרי חקירה נוספים. מדובר בשתי הודעות ומספר עמודים מתוך 17 קלסרים שונים בהם מאוגדים חומרי תיק 1000 הישן. כך, שופט העליון החליט שהפרקליטות תמסור לעורכי הדין של נתניהו חלקים נרחבים מעדותו של בן כספיתאודליה כרמון וכמו כן תמליל עדותו של ישראל בכר ועוד.

החלטת השופט העליון א' שטיין - כאן.

ב. בהחלטת השופט העליון יש דבר מעניין: השופט החליט לחשוף את המילה "בקלטת" שיש בעדותו של בן כספית - זו המילה בשורה 107 כמופיע בתצלום המצ"ב כאן:
חקירת בן כספית
זה חלק מכל הפסקה של עדותו של בן כספית, מה שיש בתצלום כאן.
אולם, שופט בית המשפט העליון לא התיר לחשוף את העניין של הנהגים מהשב"כ, שמופיע בשורות 93, 94 ו-99, עניין אותו חשפתי בכתבות: https://bit.ly/Tik1000 ו-https://bit.ly/BenCaspitShabak.

עדכון 20.7.21: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בתיאום עמי (כותרת בלבד): "כך הדליף רוני אלשיך בצורה פלילית את עדותו השקרית של יאיר לפיד שניסה להפיל בפח את נתניהו בתיק 1000 -  ואיך קשורה לזה מירב לפידות, הדוברת המקורבת אל לפיד ואלשיך." מומלץ לקריאה.

עדכון 21.7.21אאלי ציפורי העלה כאן פוסט חדש (כותרת בלבד): "בוקר טוב, ביומן הבוקר באתר שלי אני חושף (יחד עם אבי וייס):
✅ למה עדותו של יאיר לפיד במשפט נתניהו תהיה ההצגה הכי טובה בעיר?
✅ איך הדליף רוני אלשיך בצורה פלילית את עדותו השקרית של יאיר לפיד?
✅ למה יועז הנדל יכול להיות עד הגנה מצוין במשפט נתניהו?
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה.

הכתבה המקבילה שלי פורסמה תחת הכותרת: "מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?". מומלץ לקריאה. 

עדכון 23.7.21: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בבלוג שלו (כותרת בלבד): "כך ניסה יאיר לפיד להפליל את נתניהו בתיק 1000. חשיפה: יאיר לפיד ניסה להפליל את נתניהו בתיק 1000, הסתבך בשקרים, הפליל את עצמו, אבל שוב קיבל הגנה מהפרקליטות. תמלילים מעדויות ארנון מילצ'ן." מומלץ לקריאה. 

עדכון 30.7.21אלי ציפורי מפריך לחלוטין את השקר שנתניהו קיבל סיגרים במתנה (ממילצ'ן ומאנשים אחרים). אלי ציפורי פרסם זאת בצורה נוקבת ביותר בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "חשיפה! גיא פלג שיקר בשליחות הפרקליטות, כך עולה מחומרי החקירה.
ביולי 2019 הקריא גיא פלג תמלילים קצרים בשליחות הפרקליטות להשחרת נתניהו. אלא שהאמת היא אחרת לגמרי, וכאן אני חושף פרק נוסף מתוך חומרי החקירה בתיק 1000." מומלץ לקריאה!

עדכון 3.12.21: פורסמה ב"גלובס", גם כאן, כתבה נוקבת של אבישי גרינצייג תחת הכותרת: "מה קורה כשעיתונאי הופך למקור משטרתי מדיעיני בחקירת ראש הממשלה". מומלץ לקריאה להפצה.

תגובות נזעמות על חשיפת בן כספית כמקור משטרתי יש כאן ב"מעריב" מהעיתונאי קלמן ליבסקינד וכאן ב-ICE"" מהעיתונאי שמעון ריקלין

עדכון 15.4.22: בן כספית פרסם במעריב כתבה תחת הכותרת: מערכת ההקלטה שהותקנה בתקופת אולמרט פעלה בלשכת נתניהו - ללא ידיעתו - כאן.

החשיפה של בן כספית ב"מעריב" (כאן: https://www.maariv.co.il/journalists/Article-911655) על מערכת האזנה סודית של השב"כ שפעלה מעל לעשור בלשכתו הסגורה של נתניהו כראש ממשלה, יש לה רק משמעות אחת, לפי מיטב הבנתי: זה סוג של איום כלפי משפחת נתניהו, מקורביה ותומכיה: תדעו לכם שלא רק העיתונות\חלק מהמפלגות\המשטרה\הפרקליטות\היועמ"ש ומשניו היו ועודם חלק מ"תפירת תיקי האלפים" נגד נתניהו וסביבתו, גם השב"כ נמצא עמוק ב"חגיגה" הזו.

כך, צמרת השב"כ, במקום לעסוק בייעודי הארגון, כמפורט ב"חוק השב"כ", הצטרפה למהלכי החתרנות הללו, שנועדו להחליף שלטון דמוקרטי בישראל, באמצעות מערכת המשפט, בתצורה של תפירת תיקים פליליים.
  
שלא יהיה צל של ספק לאיש: השב"כ היה ועודנו מעורב "עד צוואר" ב"תפירת תיקי האלפים", בגיבוי וחיפוי וגם סיוע ל"תופרים", וחשפתי זאת עשרות פעמים ובכלל זה בכמה חשיפות מובילות כדלהלן:
https://bit.ly/BenCaspitShabak,
https://bit.ly/Siginet-Cyber,
https://bit.ly/BlackBadSpy
https://bit.ly/MunicipalityCyber

גם ועדת חקירה ממלכתית, לא תצליח לנקות את הקשר הפלילי להחלפת שלטון ב"פוטש" משפטי, המבוסס ע"י קבלת מידע שקרי ומומצא, מקורות מודיעים עיתונאיים והמצאות מצוצות מקצה האצבע ב"מכתבים אנונימיים עצמיים", בליווי של מערכות שלטוניות מושחתות ומוסתות, שהפעילו מאות אנשים בתקציבי ענק במשך שנים, כדי להפוך את המידע השקרי הזה, בהליך סחיטה של עדים ועדי מדינה מדומיינים, לכתבי אישום חסרי בסיס. 

מי ששותק ולא מפיץ את המידע ומסייע להחזיר את השפיות, היושר, החוק והצדק למדינת ישראל, הופך בשתיקתו לשותף למציאות שהפכנו וממזמן - ל"שטאזילנד". 

עדכון 20.4.22ראש אח"מ, בשת"פ עם רח"ט (ראש חטיבת) מודיעין, ו\או ראשי להב 433, או מי מאנשיהם הנאמנים, היו שולחים לעצמם מכתבים אנונימיים ומזינים זאת כמידע מוצק, שמחזק את המידע המפוברק מהעיתונאים שקיבלו, בדגש על עיתונאי אחד (בן כספית). לעיתים, גם בגלל הלחץ, הם חסכו את עלות הבול והמעטפה של משלוח מכתב אנונימי לעצמם, והזינו את המידע ממוחם הקודח והפורה, היישר לתוך מחשב המודיעין...

מדינת "שטאזילנד" במיטבה.

יתרה מכך. שאלתי את שר לבט"פ ואת צמרת המשטרה דהיום: מי הבכיר בצמרת המשטרה שהחליט לצפצף צפצוף ארוך על הנחיות היועמ"ש (עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט) דאז ופרקליט המדינה (עו"ד שי ניצן) דאז (כאן: https://bit.ly/GreenziegBenCaspit, לקוח מכאן) והחליט כן לקבל מידע הזוי ממקור מודיעין עיתונאי, כלומר: מבן כספית, מה שהוביל ל-3 צווי האזנת סתר מפוברקים לנתן אשל, חברו של רוה"מ דאז, נתניהו, כנחשף בהרחבה בלינק כאן?. תשובה לא קיבלתי. די ברור למה.

תשומת לב שההוראה להפסיק ולהשתמש בבן כספית כמקור מודיעיני הייתה בתחילת 2016. במציאות, ראשי אח"מ ולהב 433 המשיכו להפעיל אותו כמקור מודיעיני חסוי, במשך מעל לשנתיים אחרי ההוראה הברורה ביותר הזו, מה שהוביל לפעילות משטרתית \ מודיעינית וחקירתית נרחבת ביותר, כולל הוצאת צווי האזנת סתר לנתן אשל ב-2017

ההנחיות של המשטרה הפנימיות ("תורת המודיעין") בנושאים הללו, שהיו בתוקף בתקופה שבן כספית הופעל ומסר מידע בקצב גבוה - כאן

עדכון 1.5.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "האם שב"כ היה מעורב בתפירת התיקים לראש הממשלה בנימין נתניהואבי וייס כבר חשף בעבר שפעילות פגסוס בוצעה ע"י שב"כ. הפרוטוקולים מוכיחים שהתובעת יהודית תירוש בעצם הפילה את עצמה ואת הפרקליטות בפח בעניין פגסוס. גם בן כספית חשף מעורבות של שב"כ בתפירת התיקים."

עדכון 29.5.22: פרקליטי נתניהו הגישו עתירה לגילוי ראיה חסויה: לחשוף את המתחזה לעיתונאי: בן כספית. העתירה המלאה מצויה כאן

את בן כספית חשפתי מזמן כ"מויסר", יחד עם חבריו למקצוע הייחודי הזה: https://bit.ly/Tik1000https://bit.ly/Tik1000HidingSecretshttps://bit.ly/BenCaspitShabak

עדכון 5.7.22: נחשף כעת שהתקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם ב-30.6.22 בעניין "חשיפת ראיה חסויה" (עניינו של בן כספית כמודיע משטרתי), החלטה שדוחה את הבקשה של הסנגורים כלאחר יד ובנימוקים לא בדיוק ברורים. מצ"ב כאן ההחלטה במלואה.

עדכון 7.5.23: הוגשה בקשה נוספת ומעודכנת של ההגנה (עו"ד עמית חדד וצוותו) לקבל מסמכים הקשורים במודיע המשטרתי בן כספית. הבקשה כאן.
חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו - לחץ כאן



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים