Telecom News - חשיפות ועדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000

חשיפות ועדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חשיפות ועדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000
חשיפות חדשות, בעקבות החשיפות, שיצאו לאור, באירוע "אלופים כנגד אלפים" על התרמיות בתיקי נתניהו התפורים, במסגרת "פורום קפה שפירא", בהשתתפות אבי וייס עורך טלקום ניוז, העיתונאי אלי ציפורי ואלוף (מיל.) דן ביטון.
פרק 52 בסדרת הכתבות על שערוריית תיק 4000.
עדכונים שוטפים בסוף הכתבה. 

מאת: אבי וייס, 24.2.21, 12:09אילן ישועה תמונת יחצ

אמש (23.2.21) נערך ברמת גן אירוע "אלופים כנגד אלפים" במסגרת "פורום קפה שפירא" בו נחשפו ע"י אבי וייס, עורך Telecom News, העיתונאי אלי ציפורי ואלוף (מיל.) דן ביטון עוד תרמיות בתיקי נתניהו התפורים. האירוע, שנמשך כשעתיים וחצי, נמצא בסרט היוטיוב - כאן ומומלץ לצפיה. 

אפשרות נוספת לצפייה בשידור נמצאת ב"חדר מצב" - כאן 

פרק זה מהווה פרק מס' 52 בסדרת הכתבות על תפירת תיק 4000. רשימת הפרקים המרכזיים נמצאת בנספח ג' בכתבה - כאן.

באירוע בר"ג חשפתי כמה חשיפות, ובכתבה כאן אני מביא את החשיפה המרכזית לגבי עדות אילן ישועה, (בתמונה משמאל).

בשונה ממאמרים קודמים, הפעם יש מעט מאוד לינקים, כי את המסמכים המרכזיים כבר פורסמתי בכל פרקי הסדרה.

לגבי אילן ישועה, מומלץ גם לקרוא 2 כתבות, שכבר פרסמתי בעבר, עם הרבה מסמכים תומכים, שמצויות בלינקים הבאים: עובדות ולוח זמנים - אילן ישועה:
********************************
1. עוד עובדות חשובות על אילן ישועה מנכ"ל וואלה! מעבר למה שאלי ציפורי פרסם אודותיו ב-18.2.21 (כאן):
התחלת תפקיד: 30.10.2006.
סיום תפקיד: 11.6.2019. 
קדנציה ארוכה ביותר לתפקיד כזה כמנכ"ל אתר "וואלה!", כמעט 13 שנה! 
תזכורת: אלוביץ' רכש את בזק מסבן בסוף 2009 (העסקה הושלמה באפריל 2010). 
כלומר: ישועה היה מנכ"ל גם אצל סבן וגם אצל אלוביץ' (והמשיך בכך כ-13 שנה עד שהקבוצה נרכשה ע"י סרצ'לייט ודוד פורר מכונס הנכסים, ביוני 2019). 

2. לוח זמנים ועובדות מתגלגלות הקשורות זו בזו:
א. סוף 2012 \ תחילת 2013: התחלת הקלטות \ תיעוד ע"י אילן ישועה, מסיבות לא ברורות (אז).

עדכון: מדיון בבית המשפט המחוזי בי-ם התגלה שאילן ישועה החל לתעד את מגעיו עם בעלי קבוצת בזק (משפחת אלוביץ') כבר ב-2011 - כאן

כיום, סביר להניח שההקלטות הללו נועדו לצורך גיבוי ו"לכל מקרה" שלא יהיה, כחלק מפעילותו החשאית והמוסתרת היטב של אילן ישועה, אולי כ"מקור" של רשות ניירות הערך וכמי שחתר וחותר תחת הקבוצה וכנגד נתניהו, בשת"פ חבריו מהעבר ומהווה, פעילות שבוצעה באופן ברור כנגד האינטרסים של בעלי בזק שהעסיקו אותו (משפחת אלוביץ'), עבורם הוא עבד שנים, כבעל תפקיד בכיר ביותר בקבוצת בזק, והתפרנס היטב מכך. זאת, מבלי שאיש ידע מכך, בזמן אמת. 

יצויין שבשנת 2011 הוגשו כמה תביעות נגזרות ע"י עו"ד שחר בן משה (וכמה שותפים לדרך  שלו - להגשת התביעות הללו) כנגד בזק ובעליה (ובראשם שאול אלוביץ'). התביעה הראשונה הוגשה ע"י עו"ד שחר בן מאיר בינואר 2011 וזכתה לתמיכה של רשות ניירות הערך ויו"ר הרשות פרופ' שמואל האוזר (כאן, והמסמך שהוגש לבית המשפט מצוי כאן), אך זה לא עזר לתובעים והתביעות הללו מינואר 2011 נדחו בבית המשפט - כאן. גם התביעות הבאות (מסוף 2011 ומ-2012 והלאה) נדחו בבית המשפט המחוזי (וגם בערר בעליון), אך יש עדיין תביעה פתוחה כנגד בזק, שעו"ד שחר בן מאיר מעורב בה, שטרם הסתיים הדיון בעניינה. רשות ניירות ערך העלתה את המסמכים הנוגעים לתביעות הראשונות הללו, שעו"ד שחר בן מאיר מעורב בהן - מתחילת 2011, רק ביולי 2012, וזאת רק לאחר פנייתי המפורשת בנושא זה לרשות ניירות ערך - כאן

ב. בכתב האישום המתוקן (350 פריטים) ההקלטה הראשונה: 17-18.1.2013.

עדכון: ניתוח של 315 המקרים הללו יש כאן ("פרויקט 315").

ג. רק ב-2013 יש 30 פריטים (29 דרישות הגיעו מזאב רובינשטיין, שתיקו נסגר ודרישה אחת מגיל שפר).

תשומת לב שזה סותר לחלוטין את דבריו של אילן ישועה ל"עין השביעית" מ-18.7.13 שהוא "גם המו"ל" ואיש לא מתערב בעבודתו ובהחלטותיו (כאן). אז למה הוא מקליט את המו"ל (אלוביץ' ובני משפחתו) מסוף 2012? הסבר סביר אפשרי: הוא "בונה תיק" למעסיק שלו - "לכל צרה", או לצרכי סחיטתו. גם בראיון שנתן ל"גלובס" (ליונתן כיתאין ולי-אור אברבך) ב-15.6.15, ממש כמה ימים בודדים לפני אישור "עסקת בזק-Yes ע"י נתניהו (ב-23.6.15), הוא (ישועה) אמר דברים דומים (כאן).    

ד. פורסם בכמה כלי תקשורת (כולל בעין השביעית), שב-2014, ככחלק מפרשות אביגדור ליברמן ופאינה קירשנבאום, הוזמנו דרך "עמותת איילים" כתבות מפנקות ל"ישראל ביתנו" ב-120 אלף ש"ח מוואלה! (10 כתבות), בלי שצויין, שאלו "כתבות ממומנות". נטען, שוואלה רגילה לסחור בכתבות ממומנות בלי לדווח על כך לקוראים. דוגמאות נוספות הן הפרסום הסמוי ש"וואלה!" עשו עבור "בנק הפועלים" - כאן, או עבור תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל" - כאן. יצויין שוואלה! לא הייתה בודדה בשיטה הנלוזה הזו.   

ה. 29.10.15  פרסום הכתבה של גידי וייץ ב"הארץ" (כאן), שהיא הבסיס לכתב האישום ב"תיק 4000". 
אילן ישועה (והעורך הראשי אבי אלקלעי) משקרים בכתבה הנ"ל בתגובתם לגידי וייץ במצח נחושה. כל המגיבים לכתבה משקרים, רק נתניהו ענה אמת בתגובתו לגידי וייץ. 

מי היה מקור המידע המרכזי של גידי וייץ לכתבתו? לא צריך להיות בלש מומחה, כדי לנסות ולגלות שייתכן שזה היה אילן ישועה, או מישהו מטעמו (למשל באמצעות העורך בפועל אבי אלקלעי, שגם הוא עבד שנים במט"ח - תחת אילן ישועה), החותר בשקט מתחת לרגליים של הממונים עליו ומתאם מהלכיו עם חבריו הקרובים מהעבר (במט"ח, בריטניקה ועוד).

זאת, מבלי לדווח לממונים עליו (או לדירקטוריונים בו הוא היה חבר ו\או משתתף קבוע, בקבוצת בזק), על ההכרות המוקדמת והעמוקה שלו, עם מי מהתובעים והמפרסמים כנגד בזק ובעליה. מדובר למשל בקשר שנמשך כמעט עשור, בין אילן ישועה לעו"ד שחר בן מאיר (היו במט"ח, באותה יחידה, חדר ליד חדר באותה קומה), קשר אישי שהוסתר היטב, שנים רבות (עד שנחשף לאחרונה ע"י אבי זלינגר).

תשומת לב שבחומרים שנמסרו לעורכי דינו של נתניהו (כאן וכאן), אין פלט שיחות של אילן ישועה לשנת 2015 (כנראה בכוונה), אלא רק מ-2014 ואח"כ פלט מ-2016 עד 2018. יצויין שמשום מה לפלט מ-2016-18 המדובר בפלט למכשיר שהמחזיק בו נקרא בשם "איזי מרכז". איך שם כזה השתרבב לחומרי החקירה של אילן ישועה? כנראה שזה היה שם הכיסוי של אילן ישועה כ"מקור מודיעיני" (כלומר: היה לו כנראה סמארטפון ייחודי לקשר הסודי שלו, עם מפעיליו ברשות ניירות הערך, כמקור).

למיטב הערכתי, אם היה מופק פלט שיחות של שנת 2015 מהמכשירים של אילן ישועה, היה אולי מתגלה הקשר של אילן ישועה לכתבה של גידי וייץ ב"הארץ" ולשלושת התביעות של עו"ד שחר בן משה שהחלו ב-2015, כנגד בזק וגם כנגד נתניהו ואלוביץ'

ו. מייד אחרי פרסום הכתבה של גידי וייץ, עם השקרים של צמרת וואלה!, בנובמבר 2015, פונה אילן ישועה לעו"ד רלי לשם, העו"ד של "וואלה!" ואחד המומחים הכי גדולים בישראל לתחומים הללו, ומקבל ממנו חוות דעת, שזכותו של אלוביץ' לקבוע את הכיוון של המערכת.
מעדותו של אילן ישועה במשטרה: "הלכתי לרלי לשם, עורכי הדין של וואלה, וחשפתי בפניו לאור הכתבה את הלחצים שמופעלים עליי לערוך כתבות, לשנות ולהוריד ושאלתי אם אני עובר עבירה בזה. ונאמר לי שזכותו של מו"ל (שאול אלוביץ'), המו"ל בתור זה שהוא הבעלים של וואלה וכיו"ר בזק לדרוש איזה קו מערכתי שהוא רוצה, כולל אמר לי במפורש שזכותו לא להרגיז את ראש הממשלה שהוא רוצה וכדומה...".

המשמעות: עו"ד רלי לשם, אחד מבכירי עורכי הדין בישראל, מעמיד את ישועה על כך, שאין דופי - ודאי לא פלילי, בכך, שמוציא לאור של כלי תקשורת קובע קו מערכתי עבור כלי תקשורת. אבל, באורח פלא, החוקרים לא שאלו את עו"ד לשם בעדותו על חוות הדעת הזו ומן הסתם היא הוסתרה מחומרי החקירה מהטעם הברור: היא לטובת אלוביץ' ובעצם לטובת נתניהו. 

ז. בסוף 2015, או ממש בתחילת 2016, אחרי שקיבל חוות דעת אחת מעו"ד רלי לשם, אילן ישועה פונה לחוות דעת נוספת (בעניין כתבתו של גידי וייץ), לעו"ד אייל רוזובסקי, שאמר לו, ככל המשתמע מדבריו, שיתחיל להקליט, ושיביא לו לשמור את ההקלטות הללו בכספת שלו. זה כמובן מאוד תמוה, כי ישועה מקליט ומתעד (ווטסאפ, מסרונים, מיילים, שיחות טלפון וכיו"ב) באותה עת, כבר מעל ל- 3 שנים... 

ח. סוף 2016: 27.12.16. קב"ט בזק ובני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' (כנטען ע"י ישועה) מבקשים מאילן ישועה (וגם מחפץ) למחוק את מה שיש אצלו במכשיר. במקום למחוק, מחביא ישועה את ההקלטות בכספת של עו"ד אייל רוזובסקי.
הלחץ על ישועה מצד אלוביץ' המשיך (לדבריו) כל הזמן וגם בעת חקירת "תיק בזק", שהחלה באופן גלוי ביולי 2016. 
אילן ישועה לא מדווח לאיש ממערכות אכיפת החוק על כל הלחצים הללו.

אגב, יש טענהחפץ, "עד המדינה" ומאילנה דיין), שרביב דרוקר וברוך קרא הוזנו במידע ממנו. לא ברורה נכונות הטענה הזו המופיעה במסמך משטרתי

ט. 14.11.17: עו"ד שחר בן מאיר והעמותה לטוהר המידות הגישו "עתירה לבג"ץ" בדרישה "שיורה לחקור את ראש הממשלה והיועץ המשפטי לממשלה בתיק 4000". העתירה נדחתה (אבל החקירה החלה, כבר קודם לכן, כמתואר בהרחבה במסמכים, שהוגשו לבית המשפט, וגם בית המשפט המחוזי בי-ם אכן קבע ב-22.2.21, שהחלה חקירה עוד בטרם התקבל אישור היועמ"ש). עתירה נוספת בנושא כנגד היועמ"ש בסוף 2017, נדחתה אף היא.

הערת אגב מאוד חשובה: עו"ד שחר בן מאיר ואילן ישועה עבדו בעברם במשך שנים, יחד במט"ח. פירוט ייעשה בנפרד. 

יצויין שעו"ד שחר בן מאיר היה כפוף במט"ח לאבי קדיש. שניהם היו מראשי המחאה של שנות ה-90 וגם קיימו שביתת רעב מאוד מתוקשרת. לפי הלינקדאין של אבי קדיש, הוא היה במט"ח (CET) בשנים 1986 עד 1997 (11 שנה). אילן ישועה היה במט"ח מ-1979 עד 2001, כך ש-11 השנים הללו של אבי קדיש במט"ח, חופפים לתקופה של ישועה במט"ח. 
משום מה כשהוא מדבר על עברו, עו"ד שחר בן מאיר לא מזכיר את הפרק הזה בהיסטוריה של עצמו - כאן

עו"ד שחר בן מאיר גם לא מגלה את הקשר שלו לעו"ד ליאת בן-ארי שווקי, כעולה מהכתבה שהוא עצמו פרסם ב"גלובס" - כאן

במקביל, ואף קודם לכן, הופיעו "כתבות עידוד" בהארץ, דה-מרקר (גם כאן), כלכליסט (גם כאן) ועוד, שמדברות על "תיק 4000", כשבאותה עת היה רק "תיק בזק"!!!

מהיכן ידעו אז העותרים שיש "תיק 4000"??? כנראה מהדלפות.... מי מדליף? זה כאן, כאן, כאן וכאן


י. 14.12.17: המדינה בתגובה לעתירות מהסעיף הקודם מדווחת לבג"ץ: "התיק [תיק בזק] הועבר לפרקליטות אבל כבר בשלב זה הוחלט כי יידרשו השלמות חקירה והן יבוצעו במועד הקרוב".
מההודעה לא היה ברור באם השלמת החקירה הללו כוללת את נתניהו. 

י"א. אילן ישועה מוסר 9 עדויות לפחות (כמפורט כאן), שהחלו במסירת מידע באופן סמוי כנראה ב-12 לדצמבר 2017 ברשות ניירות הערך. עדות סמויה כתובה ומתועדת ראשונה בוצעה ב-28.12.17, שבעקבותיה הוא העביר כבר באותו יום - 28.12.17, הקלטות הראשונות, שהכין (הכל היה מוכן מראש) לחוקרים (מרשות ניירות הערך + מפעיל סוכנים מלהב 433), והחקירות הללו הפכו לגלויות במשטרה ב-8 לפברואר 2018. 

השתשתלות החיפושים והשגת חומרים ע"י החוקרים והפרקליטות מפורטים בבקשה שהגישו עו"ד של נתניהו ל"פסילת ראיות" (מסמך הבקשה המלא כאן, תגובת הפרקליטות לבקשות הפסילה - כאן), מתוכו נגזרו על ידי (הקטע הגזור נמצא כאן) כל המהלכים של העברת החומרים ע"י אילן ישועה לחוקריו (הסעיפים החשובים סומנו במסמך החתוך בצבע להדגשה), מהלכים להעברת קבצים שנעשו בשני מנות:
1). העברת קבצים מוכנים מראש שהיו כבר בווטסאפ, טרם החקירה, שהועברו מהסמארטפון של ישועה לסמארטפון של החוקר במהלך החקירה עצמה, שהייתה ביום חמישי 28.12.17.
2). ביום ראשון 30.12.17 ישועה הביא לחוקרים עוד 4 סמארפונים וכן כונן מחשב קשיח, שבהם היה כל שאר הקבצים שאגר במשך השנים. 

כלומר: אילן ישועה החל להעביר חומרים מההקלטות שלו (כולל מיילים, ווטסאפ וכיו"ב) לידי החוקרים כ-7 שנים לאחר שהחל להקליט ולתעד וכשנה אחרי שהוא נדרש למחוק ההקלטות ע"י אלוביץ'. 

למה דווקא במועד הזה?

האם הוא הבין ממה שכתבתי קודם, שחקירת "תיק 4000" יצאה לדרכה והוא חשוד מרכזי בה, כשותף מרכזי לכל מה שנטען בכתבתו של גידי וייץ (ובכתבות רבות שפרוסמות אחרי כן) ובעתירות לבג"ץ? 


י"ב. ב-24.12.17 נחתם הסכם בין האחים אלוביץ' (בעלי יורוקום, חברת האחזקות שמחזיקה את "פירמידת בזק"), לאחים סיידוף (נתי ועופר סיידוף שעוסקים בנדל"ן, מארה"ב), על רכישת השליטה בבזק, לאחר שהבנקים הנושים הגישו בקשת מינוי משקיפים ואח"כ כונס נכסים ליורוקום ובקשתם למינוי משקיפים ביורוקום אושרה ע"י השופט המחוזי איתן אורנשטיין למחרת, 25.12.17. יורוקום פורקה סופית בהחלת השופט אורנשטיין ב-22.4.18.
 
כלומר: השליטה ביורוקום ובכל "פירמידת בזק" ניטלת בפועל מאלוביץ' ומועברת למשקיפים ואח"כ לכונס הנכסים, שמונה ע"י בית המשפט המחוזי, בסדרת מהלכים, כשהעסקה עם סיידוף ב-24.12.17 ניסתה למנוע, ע"י מכירת יורוקום לסיידוף, את התפרקות "פירמידת בזק", אך בלא הצלחה.

זה היה בפועל הסוף של אחזקות משפחת אלוביץ' בפירמידת חברות בזק. 

כלומר: הקלטות, ששימשו, ככל הנראה, "קלף הגנה" כנגד הבעלים (משפחת אלוביץ') במשך שנים, הפכו ללא רלבנטיות מול ההסכם בין אלוביץ' לסיידוף ומול פתיחת חקירת תיק 4000 כהמשך לתיק בזק.

לכן, הוחלט, ככל הנראה מהעובדות הנ"ל, להסב את הקלטות לשימוש אחר ועדכני יותר: להגן על אילן ישועה מפני תיק פלילי וגם מפני פיטורין, היות ועתיד להגיע ל"פירמידת בזק" בעלים חדשים מארה"ב.


3. אגב, ב-11.3.18 סיידוף נסוג בו מהעסקה, לאחר פרסום כל המעצרים (שהחלו ה-18.2.18) ב"תיק 4000", כולל אלוביץ' אשתו ובנו. 

זה היה די לאחר שאילן ישועה גמר את מסירת כל (או לפחות רוב) הידוע לו לחוקרים ברשות ניירות הערך ובלהב 433, ב-8 חקירות מתועדות. 

הכותרות כאן מ"כלכליסט" בזמן חקירות (כותרות שהועלמו זמן קצר לאחר שעלו לאוויר), מספרות בצורה ברורה את כל הסיפור שחשף כאן, מה שלא הובן בזמן אמת - לאיש.

לכן, נשאלת כאן השאלה: למה אילן ישועה פנה לרשות לניירות ערך (והמשטרה הצטרפה אח"כ לחקירה), ולא פנה ישירות למשטרת ישראל?
ייתכן והסיבה לכך היא שבאותה עת הוא היה סוכן \ מודיע של רשות ניירות הערך ועם התפתחות העדות שלו ברשות לניירות ערך, עבר להיות מופעל כסוכן \ מודיע גם ע"י להב 433 של המשטרה. המעבר הזה התרחש ב-7.2.18, על פי התיעוד הקיים.

בעררים לבית משפט עליון של פרקליטי אלוביץ' (כאן) ונתניהו (כאן), הנושא הזה (של הפעלת אילן ישועה כמודיע\סוכן), עומד במרכז הטיעונים שהוגשו. לא ברור אם הפעלתו כסוכן (ככל שהיה סוכן) אושרה כדין, כמופיע בנוהל של פרקליט המדינה - כאן

4. הטריק המשפטי (כנראה בעקבות ייעוץ משפטי) של אילן ישועה, מה שזיהיתי מיד בהתחלה, במאמר הראשון, שניתחתי את התנהלותו ועדויותיו, כי זה לא היה סביר בעיני ובעיני רבים, שהוא לא יהיה "עד מדינה", היה די מבריק, מבחינתו.

האופציה היחידה החוקית, שהוא הלך בה, הייתה במסלול של מודיע\סוכן, כדי לצאת נקי לגמרי ממעורבות בתיק. זאת, כי הוא ידע היטב, שהוא היה שותף מלא לכל מה שהתרחש בוואלה ב-5 השנים שבהן עסק בהקלטות (סלקטיביות). 

לסוכן\מודיע אין הסכם "עד מדינה". הוא פשוט יוצא חלק ונקי מתיק פלילי, בהחלטה מנהלית של הפרקליטות. בדיעבד, גם היועמ"ש כנראה אישר זאת. 

ההחלטות הללו מוסתרות היטב, עד רגע זה. 

שורה תחתונה: ניתוח השתשלשות לוח הזמנים כמפורט לעיל מצביע בברור, שכל מהלכי אילן ישועה היו מתוכננים לפרטי פרטים, לוו בייעוץ משפטי וניזונו ממידע רב, שזרם בכל הכיוונים, ולכן הוא לא "עד מדינה" ולכן הוא הגיע במועד מאוד ספציפי, במחצית דצמבר 2017, כדי למסור לחוקרים את הקלטות, שאגר במשך כ-5 שנים (ולא את כולן, חלק הוא פשוט מחק, מסיבות ברורות). 

ככה תפרו את תיק 4000. 

ככה חקרו את תיק 4000, בלי אישורי יועמ"ש כנדרש בחוק יסוד. 

ככה המציאו עבירות בתיק 4000 שאינן רק בגלל שכמה אנשים מאוד נחושים וממוקדי מטרה חברו יחדיו במטרה אחת ברורה: להפיל את נתניהו מכסאו והכל כשר כדי להשיג את המטרה הזו. גם להמציא תיק פלילי שלא קיים. 

 
אבי וייס
נספח א':
לשאלה, למה אני ממשיך בסדרת הכתבות על תיק 4000, הרי כעת הכל מתברר בבית משפט והאם לא חבל על זמני? כבר עניתי כמה וכמה פעמים, למשל כאן בשאלה ראשונה בחלק התחתון של הכתבה וכאן בנספח א'.

ממש בקצרה: אני עוסק בנושא של "תפירת תיקים", כאשר אין מנגנון משום סוג בישראל לטפל בזה (בשונה מהנעשה בכל מדינות העולם הדמוקרטי).

כפי שציינתי לא אחת, גם אם נתניהו יזוכה לחלוטין, או יורשע בסעיפים שוליים וללא קלון, או יורשע בסעיפים פעוטי ערך, לא יקרה מאומה למעלילים, לשקרנים ולתופרי התיקים. הסברים מעמיקים ומשפטיים נוספים, יש בסדרת הכתבות המפורטת כאן למטה.

אין כרגע שום מנגנון, שעוצר את "מרוץ ההתיישנות" (סקירה בינלאומית משווה של מנגנוני ההתיישנות בעולם המערבי מול מה שיש בישראל יש כאן, מהלשכה המשפטית של הכנסת). מדובר כמובן בהתיישנות שחלה על עבירות, שבוצעו סביב תיק 4000 (מאות רבות של עבירות).

עבירות החטא הן כבר מזמן אחרי תקופת ההתיישנות (שהיא שנה).

כל עבירות המשמעת, שבוצעו ע"י החוקרים והפרקליטים - חלה עליהם כבר התיישנות (שהיא שנתיים).

כך, שגם אם נתניהו ייצא זכאי לחלוטין או חצי זכאי, העבירות הללו לא תבוררנה בכלל, לעולם, בגלל התיישנות.

כך, גם לגבי עבירות פליליות ברמה של עוון, שההתיישנות היא של 5 שנים, שכעת אנו בקצה של ה-5 שנים הללו, בלי שאיש עוצר את "שעון ההתיישנות".

בעבירות הפליליות ברמה של פשע, ההתיישנות היא 10 שנים וההתיישנות הזו תגיע ותהיה בתוקף בשנים 2026-8 (10 שנים מאז שהחקירה בתיק 4000 החלה ועד שהסתיימה), עוד לפני שיהיה פסק דין חלוט בתיק 4000 ואיש לא עוצר את "שעון ההתיישנות" הזה (בכוונה).

"הקליקה" נמצאת מעל לכל חוק ונורמה ויודעת היטב, ש"שעון ההתיישנות" יגן עליה מפני כל בדיקה, חקירה, תביעה וענישה, על מה שהיא עשתה או לא עשתה בתיק הזה.  

היקף העבירות, לכאורה, שנעשו בתפירת התיק הזה, הוא אות קלון על מערכת הפרקליטות בישראל ואת זה אני חושף שוב ושוב, הכל מגובה במסמכים, בכל סדרת המאמרים, מזה כ-5 שנים ויותר. את החשיפות הללו אני לא מפסיק, כי יש עוד. חשיפה אחרונה היא כאן וגם כאן, והחשיפות הללו מתעדכנות ברמה יומית.

בגלל שאין בישראל מוסדות חוקיים לטיפול בעבריינות, לכאורה, של ראשי מערכות החקירה והתביעה בתהליכי "תפירת תיקים", בשונה מכל מדינה דמוקרטית אחרת בעולם, אחת הדרכים לטפל בבעיה הזו, היא בהקמת ועדת חקירה ממלכתית, או מה שיותר מהיר: "ועדת בדיקה ממשלתית" בראשות שופט בדימוס, שזה בסמכותו של שר המשפטים.

ברור, שכרגע מדובר ב"חלומות באספמיה". עם שר המשפטים (כרגע בני גנץ) היושב כעת במשרד המשפטים. 

אפשרות אחרת היא להקים בישראל מוסד של "חוקר עצמאי", שיכול לחקור רק בכפיפות לחוק ולא לשום אדם או מוסד ("תובע מיוחד" הוא נקרא בארה"ב), אדם, שיוכל לחקור ולעצור את כולם, החל משופטים וכלה ביועמ"ש ופרקליט המדינה ולא יהיה תלוי בהם, בשום צורה. זה דורש שינוי חקיקה, שכרגע אין סיכוי שתתרחש. 

בחשיפות שלי, זהיתי בוודאות מלאה, מגובה בכמות עצומה של מסמכים ועדויות (מאנשים שלא נחקרו), היכן בדיוק החל תהליך תפירת תיק 4000 ולמה, וזה מפורט לפרטי פרטים מלווים במסמכים רבים וברורים, ועדויות (שלא נגבו, כמובן), למשל כאן וכאן, למתעניינים, ובפרקי הסדרה המפורטים כאן למטה בנספח ג' ובמיוחד בכתבה: "פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד), שמסתירים בכוונה מהציבור!".

כל "ראיות הזהב" ב"תיק 4000" הם אוסף של שקרים וספינים, והתמוטטות "תיק בזק" מזמן הייתה אמורה להוביל למחיקת "תיק 4000", כי הוא (לטענת הפרקליטות) המשך ישיר ל"תיק בזק" ונובע ממנו. 

ככה נתפר תיק 4000. מכלום. 

וכפי שכבר כתבתי בעבר, הפארסה המדהימה הזו, שנקראת תיק 4000 (בשונה מתיק בזק), מזמן הייתה אמורה להיסגר ואת מי שיש להעמיד לדין - זה את אלה שקשרו קשר ליצור ולפברק את ההתנקשות המשפטית הזו

יש לנו כאן חשד, לכאורה, לתכנון "הפיכה שלטונית" באמצעות "פיברוק תיק", שקרים, בידוי ראיות ועוד, שזה אוסף אדיר, לכאורה, של עבירות הקיימות בספרי החוק של מדינת ישראל.

יצרו כאן עבירות "יש מאין".

מעולם, בהיסטוריה של תהליכי האישורים הרגולטוריים הקיימים במשרד התקשורת, לא נעשו כל כך הרבה בדיקות, בדיקות חוזרות, הצלבות ואישורים, בצורה כל כך מקצועית ויסודית, עם הקפדה יתרה על כל פסיק בחוקים, בתקנות וברישיונות, כמו שנעשה בהחלטות הנוגעות לבזק, החלטות שאושרו שוב ושוב ע"י "ארמייה של יועצים משפטיים".

אז מה רוצים מנתניהו?

חוץ מ"תפירת תיק" לצרכי פוטש פוליטי, תפירה, שהחלה מסיבות כלכליות של המתחרות בבזק ובראשן קבוצת סלקום (וגם פרטנר), ומשנאה של קבוצה קטנה של עיתונאים ופוליטיקאים, אין לי כל הסבר סביר, מתועד וקביל.

מאז "פרשת דרייפוס", לא הייתה עלילה כזו מרושעת ונבזית, של "תפירת תיק", בהיסטוריה הפלילית של העולם המערבי, שאנו מתיימרים להיות חלק ממנו.

עדכונים:


עדכון 24.2.21: אלי ציפורי צייץ כאן: "השורה התחתונה של אבי וייס בנוגע לאילן ישועה: הוא הפך למודיע/סוכן כדי לצאת נקי לגמרי מהתיק. ישועה הרי היה שותף מלא למתרחש בוואלה ב-5 השנים שבהן עסק בהקלטות (סלקטיביות). לסוכן/מודיע אין 'הסכם עד מדינה' והוא יוצא חלק ונקי מתיק פלילי, בהחלטה מנהלית של הפרקליטות. וליאת בן ארי מסתירה זאת."

עדכונים 27.2.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "מדהים! מנדלבליט בעצמו מעריך בשיחות תדרוך לשופריו: בידי אפי נוה קלטות על דעתו "הקרירה" של מנדלבליט על תיקי נתניהו (עוד עדות לסחיטתו).
**************************************************
מתדרוך שנתן מנדלבליט לגידי וייץ מ"הארץ" בסוף השבוע (כאן), אחד מה"עיתונאים" שתפרו את תיק 4000 ונמצא ביחסי תן וקח עם היועץ עולה: 
מנדלבליט שיתף ככל הנראה את אפי נווה ב"דעתו הקרירה" על תיקי נתניהו. וכך ניסח זאת וייץ מפי הסוס (מנדלבליט): "ייתכן שבשיחות ביניהם, שנוה תיעד, שיתף אותו היועץ בדעתו הקרירה על תיקי נתניהו כשאלה עדיין היו בשלב העוברי שלהם". זה מסר ברור של מנדלבליט למטפלים בתיקו של אפי נוה: הניחו לנוה אחרת יפתח עליי (את האמת)."

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט קצר: "תזכורת לחשיפה של יואב יצחק כבר מ-2017: מנדלבליט אמר לגורמים שונים ש״נתניהו הוא לא עבריין״ (אבל אז התחילו שי ניצן וליאת בן ארי לסחוט אותו).
בזמנו פרסמתי את הידיעה בעמודו הראשון של ״גלובס״ באישורו של יצחק ואז התחיל קמפיין נגדי של חן מענית, שופריקו של הפרקליטות ושל משה כהן, הדובר הנרצע של מנדלבליט במטרה למנוע ממני לפרסם ידיעות של יצחק. עוד דוגמא לדרך הפעולה של המנוולים."

ג. עלה הפרק המלא שבו יערה זרד מראיינת את אבי וייס ואלי ציפורי במיקוד לגבי "תיק 1000" והחשיפות הטריות והמדהימות סביב תיק תפור זה, במסגרת שידורי "שישי אלטרנטיבי", השידור המלא כאן

עדכונים 1.3.21:
א. אבי זלינגר פרסם סרטון ביוטיוב תחת השם "01/03 ״מחאת קציני השריון״ שבו הוא קושר בין אילן ישועה וחבריו הקרובים מתקופת עבודתו במט"ח, בלינק כאן:


ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף על אילן ישועה בזו הלשון: "למה אילן ישועה, אחד מ"עדי המפתח" בתיק 4000, הוא שקרן סידרתי, מניפולטור ואיש לא אמין – שפעל להפללת נתניהו בכוונת זדון.
********************************************************************
חצי שנה אחרי שישועה החליט להקליט את שאול ואיריס אלוביץ' (בתחילת שנת 2013) הוא קיבל ראיון מתחנף ומלוקק באתר השמאל הקיצוני הרקוב "העין השביעית" שבו ישועה החמיא לעצמו עד כמה הוא המו"ל של האתר, המוציא והמביא שלו, "עורך העל והאסטרטג הראשי שלו", ולמה אין פסול בהתערבויות בתוכן! 
ישועה אף הודה שהוא אחראי על מינוי העורכים הראשיים באתר ואין ספק שהוא מימש זאת: לבד מינון מגל, כל העורכים הראשיים והעורכים והעורכות מתחתם היו מהשמאל הקיצוני – שהרי ישועה נמצא עמוק עמוק שם ("נתניהו מחריב את המפעל הציוני", הוא אמר לעובדיו). כלומר, ישועה מודה שהוא היה האיש הכל-יכול בוואלה, הוא קבע, הוא ידע, הוא כיוון, הוא שלט – אבל כדי להדיח את נתניהו הוא צייר תמונה שבה "נכפו" עליו שינויים כאלה ואחרים – תוך שהוא מקליט בצורה מגמתית ומסנן שיחות שלא נוחות לו.
ישועה אף החניף בכתבה לעמוס שוקן, שהיה דירקטור בוואלה (בזמן ש"הארץ" החזיקה במניות וואלה), ונראה ששוקן הוא המנטור הרוחני של ישועה מבחינת תוכן. את הראיון המלוקק ערכו שניים: אורן פרסיקו ואיתמר ב"ז – שהם סמל ומופת להשחתה עיתונאית ומוסרית. הם מעניקים סיקור אוהד לכל איש שמאל ובמקביל יוצאים במסע של חיסולי חשבונות שקריים לכל אנשי הימין. האתר ממומן בשנים האחרונות בעיקר ע"י הקרן החדשה לישראל וה"עורך" שלהם, שוקי טאוסיג, אף הפר בעבר את הסודיות הרפואית של בנותיי הקטינות בניסיון להלך עליי אימים.
אלו האנשים – מפחיד!
תודה לאבי וייס."

עדכונים 2.3.21:
אאבי זלינגר פרסם סרטון נוסף תחת הכותרת: "02/03 ״תאוריית ההסתברות הסטטיסטית״ אודות אילן ישועה וחבריו ממט"ח כמפורט בסרטון כאן: 


ב. כל המידע שאבי זלינגר אסף בנושא זה מרוכז באתר שלו כאן.  

עדכונים 3.3.21:
אאבי זלינגר פרסם סרטון נוסף תחת הכותרת: "03/03 ״פרשת בריטניקה״״, אודות אילן ישועה וחבריו ממט"ח וב"בריטניקה", כמפורט בסרטון כאן: 


עדכונים 4.3.21:
אאבי זלינגר פרסם סרטון נוסף תחת הכותרת: "04/03 ״התיק מוכן״״, אודות אילן ישועה וחבריו ממט"ח וב"בריטניקה", כמפורט בסרטון כאן: 


ב. ריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות ב"רדיו גלי ישראל", חשיפת מסכת השקרים שלא מספרים לכם על "עד המפתח" אילן ישועה. ריאיון בן כ-15 דקות, שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: http://bit.ly/IlanYeshua.  

גאלי ציפורי צייץ כאן (בעקבות השידור כאן) בזו הלשון: "מי אתה אילן ישועה, העד הראשון בתיק 4000? אבי וייס חושף מחר בתוכניתי עניין שישועה מסתיר: הוא עבד בעבר בחברת מט״ח יחד עם עו״ד שחר בן מאיר, שרודף את נתניהו וגם עם אבי קדיש, ממובילי מחאת ׳מושחתים נמאסתם׳ ובלפור. בן מאיר הגיש תביעות בנושא בזק וואלה. לשלושתם מטרה משותפת: לסלק את נתניהו."

יודגש, שבמעשים חתרנות אלו כנגד מעסיקיו, (לכאורה), עבר אילן ישועה עבירות חמורות ביותר, שיש בחוק העונשין ובחוק ניירות הערך. הוא מעולם לא נחקר אודות מעשים אלו (לכאורה). אפילו לא נשאל בתשאול כלשהו. 

עדכון 8.3.21אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב ביותר בזו הלשון: "כך תפר אילן ישועה את תיק 4000: הקליט 5(!) שנים את אלוביץ', העלים שיחות בצורה מגמתית, שימש כמקור מודיעיני, שיקר בתגובות לכתבות על וואלה ופלט שיחותיו בשנת 2015 הקריטית "נעלם"; ומי זה המקור שנקרא "איזי מרכז"?
****************************************************
אין לי ספק שאילן ישועה הוא אחד המנועים העיקריים מאחורי תפירת תיקי נתניהו – הוא איש מאוד כוחני, מניפולטיבי ושקרן סידרתי, שהסתיר עד לאחרונה את היכרותו בעבר עם עו"ד שחר בן מאיר. הערפל סביב ההסדרים שיש לו עם הפרקליטות הוא כמובן מכוון וליאת בן ארי עושה הכל כדי להסתיר זאת מפרקליטי נתניהו ואלוביץ'. כזכור, ישועה התחיל להקליט בסוף 2012-תחילת 2013. למה הוא החליט להעביר חומרים לפרקליטות 5(!) שנים אחרי? לא ממש ברור, לבד מהערכה שהוא רצה קלף מיקוח בידיו מול אלוביץ'.
אלא שידידי אבי וייס חושף דבר מאוד מעניין. הכתבה שהציתה את תפירת תיק 4000 היתה של גידי וייץ ב"הארץ" בסוף אוקטובר 2015 שהעלתה לראשונה את התיזה המופרכת של סיקור אוהד תמורת הטבות (שימו לב: וייץ איננו בקיא בכלכלה, רגולציה ופיננסים וכל שעשה הוא להעלות ציטוטים אנונימיים ללא שום ביסוס עובדתי).
מי היה אחד המקורות של וייץ? ייתכן בהחלט שישועה בעצמו – הרי הוא היה אחרי 3 שנים של הקלטות – והוא גם הגיב בצורה שקרית לכתבה. 
שימו לב: בחומרים שנמסרו לעורכי דינו של נתניהו אין פלטי שיחות של אילן ישועה דווקא לשנת 2015, אלא רק שיחות מ-2014 ואח"כ פלט שיחות מ-2016 עד 2018. זאת ואף זאת: בפלט לשנים 2016-2018 מדובר במכשיר שהמחזיק בו נקרא בשם "איזי מרכז". איך שם כזה השתרבב לחומרי החקירה של ישועה? האם זה היה שם הכיסוי של ישועה כמקור מודיעיני? (כלומר, היה לאותו "איזי מרכז"  מכשיר סלולרי ייחודי לקשר עם מפעיליו).
אבי וייס מעריך כי אם היה מופק פלט שיחות של ישועה מ-2015 היה מתגלה הקשר שלו עם עיתונאים כמו גידי וייץ וגורמים אחרים השותפים לתפירת התיק. זו גם הסיבה שישועה מחק שיחות מסויימות והגיע לפרקליטות רק עם שיחות שנוחות לו.
מה לא עושים בשביל לתפור תיק לנתניהו – מסתירים שיחות רלוונטיות, מסתירים את מעמדו של ישועה כמקור מודיעיני ומסתירים עם קשריו בתוך התשקורת. בקיצור, מסתירים את האמת."

עדכון 11.3.21: ריאיון מדהים (כ-9 דקות, של אבי וייס, מתחילת התכנית ומדקה 12:30 עד 21:00 ואח"כ ניתוח של יעקב ברדוגו לחשיפה המרכזית בעניין עדותו של בן כספית במשטרה), בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל", של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשרים של "תיק 1000": https://bit.ly/Tik1000 ואילן ישועה ב"תיק 4000": https://bit.ly/Tik4000No52). חשיפת הסודות המזעזעים שהסתירו ובכוונה מהציבור. החשיפות המטלטלות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AViRatzonWeiss:
עדכון 12.3.21: ריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות וחדשות ב"רדיו גלי ישראל", על הנעשה בתיקי 1000, 2000 ו-4000. ריאיון בן כ-15 דקות (מדקה 1:21:40 עד 1:36:00), שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: http://bit.ly/ZiporiWeiss.

עדכון 22.3.12אבישי גרינצייג פרסם כאן ב"גלובס" חשיפה מאוד מוזרה ומעניינת, מעניינת גם בעיתוי שלה (כותרת בלבד): "מדוע מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה לא נחקר באזהרה? עמדות בכירי משרד המשפטים נחשפות.
בחודש הבא יעלה מנכ"ל וואלה לשעבר על דוכן העדים כעד מרכזי בפרשת בזק-וואלה במשפטו של נתניהו • מאחר שישועה לא נחקר באזהרה, הסנגורים טענו כי הוא עד מדינה, וכי ההסכם עימו מוסתר • גלובס חושף את המחלוקת בצמרת משרד המשפטים לגבי מעמדו המשפטי של ישועה."

מדובר באחד ממהלכי ה-Cover הכי ירודים ונחותים, ממש על סף הפלילי, תוך הפרת החלטות בית המשפט המחוזי בירושלים, בשת"פ מלא של כתב גלובס, מהלכים שנועדו "להלבין" את אילן ישועה ועדותו ו"להלבין" את החלטות צמרת הפרקליטות והיועמ"ש, בעניינו. המציאות המתועדת היטב נחשפה על ידי אבי וייס (וע"י אחרים, דוגמת אלי ציפורי ואבי זלינגר), כאן מעל. 

עדכונים 24.3.21:
אאברהם בלוך מ"חדשות סרוגים" פרסם כאן (כותרת בלבד): "משפט נתניהו | פרטים מעדותו של אילן ישועה נחשפים.
פרטים מעדותו של מנכ"ל אתר וואלה! לשעבר נחשפים: השיקול להעסקת עיתונאים היה היכולת לשלוט בהם, ולכן איילה חסון נבלמה. חזרתו של ינון מגל נעצרה בשל חשד שהוא תומך בבנט."

ב. המסמך המלא של "רענון עד לקראת עדותו" שביצעה הפרקליטות לאילן ישועה - כאן

ג. בעקבות קבלת המסמך הנ"ל מהפרקליטות, פרקליטי משפחת אלוביץ' הגישו פנייה נזעמת ביותר לבית המשפט, פניה הנמצאת כאן במלואה.

ד. גם פרקליטי נתניהו הגיבו בחריפות יתרה לבית המשפט, בעקבות קבלת מסמך הפרקליטות בעניין "תשאול אילן ישועה". פנייתם נמצאת כאן במלואה. 

יודגש, שפרקליטים (בכל דרגה) בפרקליטות, אינם מוסמכים לבצע חקירות ותשאולים. הם לא עברו כל הכשרה והסמכה במשטרת ישראל לבצע חקירות (או בכל גוף אחר שקיבל הסמכה בחוק לבצע חקירות, דוגמת רשות ניירות הערך). ביצוע תהליך של חקירה או תשאול ע"י פרקליט מפרקליטות המדינה, לא חשוב דרגתו ומעמדו בפרקליטות, סותרת חוקים רבים ובראשם: חוק סדר הדין הפלילי (חקירת חשודים), תשס"ב-2002 ופקודת המשטרה [נוסח חדש], תשל"א-1971.

ה. בעקבות ההתפתחויות בעניינו של אילן ישועה והפרקליטות, פרסם כאן אלי ציפורי פוסט חריף ביותר בזו הלשון: "מפלגת הפרקליטות עושה הכל כדי להדיח את נתניהו ולהקשות על הגנתו.
***************************************************************
לא להאמין! יומיים לפני הבחירות וזמן קצר לפני עדותו של אילן ישועה (ב-5 לאפריל) – העבירה הפרקליטות "תרשומות" חדשות של ישועה באצטלה של "ראיון עד" שנעשה לאחרונה, למרות שמדובר בהשלמת חקירה, שכללה הצגת מאות מסמכים שאף אחד מהם לא הוצג לישועה בחקירותיו הקודמות במשטרה.
***************************************************
פרקליטי אלוביץ' בפנייה לבית המשפט על רקע "ראיון העד" שנערך לישועה: "זו פגיעה עמוקה ובסיסית ביכולת לרדת לחקר האמת ולעשות משפט, וממילא מהווה פגיעה אנושה בזכותם של הנאשמים להליך הוגן ואף הביאה לפגיעה קשה בניהולו התקין של המשפט".
מדובר במסמך בן 7 עמודים שהעבירה הפרקליטות, כאמור, לפני יומיים בלבד ולפי דברי פרקליטי נתניהו לא מדובר במזכר של "ראיון עד", אלא בהשלמת חקירה, שלא לומר חקירה חדשה, שהתפרסה על עשרות רבות של מסמכים המכילים מאות עמודים, שאף אחד מהם לא הוצג לעד בחקירתו במשטרה.
הפרקליטים מבקשים כי השלמת החקירה שנערכה לעד היא פסולה וכי הפרקליטות לא תוכל לעשות שימוש בתוצריה. כמו כן, כותבים הפרקליטים כי "משזוהמה" עדות ישועה באופן הזה, אין מנוס מהוראה להעביר את ישועה להשלמת חקירה במשטרה כדין. כמו לכן, להעביר להגנה, לאלתר, את מועדן ומשכן של כל הפגישות שקיימה הפרקליטות עם ישועה.
כמו כן מבקשים הפרקליטים להימנע מלנצל את "ריענון העד", שלא כדין, לביצוע השלמת חקירה ולהעביר תרשומות מרענוני העדים מיד לאחר קיומם."

ואלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בעניין "התשאול" לאילן ישועה: "שערוריית אילן ישועה: עוד מחדל של ליאת בן ארי.
****************************************************************************************************************
פרקליטי נתניהו פנו לבית המשפט בביקורת קשה על ליאת בן ארי ו"רענון" העד ישועה: "פעלה בניגוד להצהרותיה, מדובר במחדל ובניסיונות 'להתאים' את תשובותיו של ישועה לטענות ההגנה שהועלו על-ידי נתניהו ואלוביץ'"; "עשתה מקצה שיפורים מקיף לחקירה שנערכה ושהסתיימה לפני זמן רב"; "בחלק מהמקרים מדובר בשינוי גרסאות של ישועה, אל מול דברים שמסר בחקירה, מתוך רצון לבצע מקצה שיפורים, בעיקר על רקע טענות שהועלו מטעם ההגנה";
"הפרקליטות, בכוונת מכוון, יצרה הכבדה ניכרת על עבודת הסנגוריה העולה כדי שיבוש היכולת לנהל הגנה סדורה";
"הפרקליטות אינה רשאית להפוך את רענוני העדים לזירה המבקשת להכשיר ולהלבין בדיעבד אי הצגת מסמכים והימנעות משאלת שאלות בחקירות".
פרקליטי נתניהו מבקשים מבית המשפט לאסור על ליאת בן ארי לעשות שימוש במפגשי "הרענון" של אילן ישועה לשם ביצוע השלמות חקירה, או לחילופין להפנות אותו להשלמת חקירה. כמו כן מבקשים הפרקליטים למסור את המועדים המפורטים שבו "רואיין" ישועה."

זאברהם בלוך ב"חדשות סרוגים" פרסם כאן כתבת המשך לכתבה המקושרת בסעיף א' כאן למעלה (כותרת בלבד): "משפט נתניהו | עו"ד בועז בן צור: הפרקליטות מבצעת השלמות חקירה בניגוד לכללים.
עו"ד בועז בן צור, פנה לבית המשפט המחוזי בירושלים ודרש כי בית המשפט יקבע כי הפרקליטות אינה רשאית לעשות שימוש במפגשי הריענון עם העדים לשם ביצוע השלמות חקירה מטעמה."

ח. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בנושא "התשאול" של אילן ישועה, בעקבות תגובה של איילה חסון - כאן: "‏שימו לב לשקרים של אילן ישועה: הוא טען ברענון״ שלו שאלוביץ׳ התנגד להעסקתה של איילה חסון בוואלה; אלא שחסון אומרת שהיא בכלל סירבה להצעתו.
‏כבר אמרתי אין ספור פעמים: ישועה הוא איש לא אמין והעובדה שבן ארי זימנה אותו ל״רענון״ כדי בפועל ״לשתול״ לו גרסאות שמתאימות לה - מדברת בעד עצמה.
יתירה מזו: ישועה אמר בפועל שהוא שלט במינויי הבכירים במערכת - ואין בכך כל פלא: הוא הביא אנשים בצלמו ובדמותו - אנשי שמאל קיצוני שתקפו כל העת את נתניהו."

ט. תשומת לב לפסקה הבאה ב"רענון" של אילן ישועה כפי שנמסר ע"י הפרקליטות (תצלום): 
טלי בן עובדיה

במציאות, טלי בן עובדיה, יוצאת ערוץ 10, הייתה זמן קצר ביותר ב"וואלה!", מתחילת דצמבר 2012 ועד תחילת פברואר 2013, עת עברה לתפקיד בכיר מהגוף ממנו יצאה (ערוץ 10), בגלל שהציעו לה שם (בערוץ 10) - קידום. זה מה שהיא דיווחה בזמן אמת. זה כל הסיפור האמתי של טלי בן עובדיה.
כל הסיפור שיש במסמך הרענון של הפרקליטות מפי אילן ישועה כאן למעלה, על "בלפור" ו"קבוצת בזק", נראה תלוש מכל מציאות. זאת, משום שמי ששלט ביד רמה במשרד התקשורת ולא נתן לאיש (גם לא לנתניהו) להתקרב למשרד התקשורת, היה אז השר משה כחלון... כך, הדביקו אירוע מתחילת 2013, לכתב האישום בהקשר של נתניהו, באופן מלאכותי, ושכחו שהשר הקובע הכל בענייני בזק באותה עת, היה משה כחלון, שלא התעניין אז (ובכלל) ב"וואלה!".
עוד שקר בערימת השקרים הבלתי נגמרת של אילן ישועה, בחסות הפרקליטות. 

עדכונים 25.3.21:
א. ריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות ב"רדיו גלי ישראל": חשיפת מסכת השקרים, שלא מספרים לכם על "עד המפתח" אילן ישועה, "ריענון העדים", שנעשה לו ע"י הפרקליטות ולמה לא נחקר באזהרה. זאת, בהמשך לכתבה כאן:
https://bit.ly/Tik4000No54. הריאיון בן כ-14 דקות, נערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: https://bit.ly/EliTziporiAviWeiss.


ב. עורכי הדין של משפחת אלוביץ' הגישו בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בי-ם, לקבל את הפרוטוקולים שהוסתרו מהם עד כה והתפרסמו בכתבה של "גלובס", כמפורט כאן למעלה.

הפנייה המלאה של עורכי הדין של אלוביץ' נמצאת כאן - למתעניינים. 

בפנייה זו עולה, שהיו 3 דיונים בנוגע למעמדו של אילן ישועה, שדווחו לסנגורים (כאן ובתצלום מתחת): 4.1.186.2.188.2.18.
תאריכי הדיונים בעניינו של אילן ישועה

2 התאריכים האחרונים (6.2.18 ו-8.2.18) הם אחרי 6 עד 8 חקירות ארוכות וממושכות של אילן ישועה (!) כמופיע בטבלה כאן.

כלומר: 2 מתוך 3 הישיבות המוזכרות בנספח ב' של הסנגורים, בוצעו אחרי שעיקר חקירת אילן ישועה - בוצעה. החקירה התשיעית והאחרונה בוצעה אחרי 10 חודשים מהחקירה השמינית.

כלומר: יש כאן קודם לכל בעיה חמורה עם הנימוקים, שהועלו בישיבות הללו, כמודלף בגלובס. למשל, החשש, שאילן ישועה לא ימשיך להעיד וישתף פעולה לא היה קיים במציאות. גם הטיעון, שלא ברור באיזה עבירות הוא מעורב בהן. לא ייתכן שהסוגיות הללו לא עלו, אחרי כל כך הרבה חקירות ארוכות, עם כל כך הרבה מסמכים, שנאספו סביב החקירות הללו.

העיקרחסר תאריך של של דיון אחד מהשניים, שנעשו בין החקירה הראשונה והשנייה של אילן ישועה, כעולה מההדלפה ב"גלובס" (מדובר ב-2 ישיבות, שנערכו ממש בסמיכות אחת לשניה, מיד אחרי חקירתו הראשונה. הישיבה הראשונה בוצעה אצל עו"ד שי ניצן והשנייה אצל ד"ר אביחי מנדלבליט, ישיבות, שהיו בשבוע הראשון של ינואר 2018). בעוד שהסנגורים קיבלו דיווח על ישיבה אחת בשבוע הראשון של ינואר: 4.1.18.

כלומר: לישיבה אחת מהשתיים לא היה כל תיעוד מדווח, שהועבר בדיווח של התביעה לסנגורים, והתיעוד הזה הוסתר עד חשיפתו בהדלפה בגלובס, כולל שינויי העמדות של אחד המשתתפים בישיבות הללו, של עו"ד שי ניצן, ששינה דעתו בין הישיבה הראשונה לשנייה. העלמת הרישום של ישיבה אחת מהשתיים מעידה, שהיה כאן אינטרס לפרקליטות להסתיר כמה שיותר פרטים מההליכים, שבוצעו בעניינו של אילן ישועה

עדכון 26.3.21אלי ציפורי העלה בעקבות המופיע בתצלום כאן, פוסט קצר ונוקב בזו הלשון: "שערוריית אילן ישועה והשקרים של ליאת בן ארי.
****************
גילויים חדשים של אבי וייס: לא די שדיונים פנימיים על מעמד אילן ישועה שלא נמסרו לפרקליטי נתניהו ואלוביץ׳, מצאו את עצמם אצל אבישי גרינצייג מ״גלובס״, עולה גם שהפרקליטות השמיטה (כנראה בכוונה) דיווח על ישיבה אחת מתוך השתיים. זאת בנוגע לישועה והאם לחקור אותו באזהרה, ישיבות שהתקיימו כעולה מההדלפה ל״גלובס״, בשבוע הראשון של ינואר 2018."

עדכון 31.3.21: עו"ד שחר בן מאיר (ביחד עם עו"ד יובל יועז מ"עמותת משר הדמוקרטיה הישראלית") פנה לנשיא המדינה לא להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, כי הוא עומד לדין. הפנייה - כאן

עדכון 25.4.21: בעיון הפרוטוקול של בית המשפט מה-19 באפריל (היום השישי במשפט - כאן) עולה פרט מדהים שלא פורסם (למיטב ידיעתי) עד כה. בעקבות הכתבה של גידי וייץ מ-29.10.15, שהיא למעשה כל "תיק 4000" בכתבה אחת, במקביל להתייעצות של אילן ישועה עם עורכי הדין של "וואלה!", הוא מדווח לבית המשפט שהייתה פנייה ליועמ"ש, לבדוק את החוקיות שנובעת מהפרסום הזה. בעדותו לא ברור בדיוק מי פנה ליועמ"ש ומה הייתה התשובה. אילן ישועה השאיר זאת בעדותו כתעלומה מוחלטת. 
תזכורת: היועמ"ש באותה עת היה עו"ד יהודה וינשטיין. עו"ד ד"ר מנדלבליט החל להיות יועמ"ש רק בפברואר 2016. האם וינשטיין מצא בעקבות הפנייה שזה לא עבירה (די בדומה למה שעו"ד רלי לשם אמר לישועה)? ומסתירים החלטה כזו של היועמ"ש? מדהים. כזכור, חשפתי ומזמן שגם הסתירו את האישור של עו"ד וינשטיין לעסקת בזק-YES של 2015 והסתירו את סירובו של וינשטיין לחקור את "תיק 1000 הישן".
 בכתבת המשך של גידי וייץ נחשף שחברי הכנסת זהבה גלאון ונחמן שי הם אלו שפנו ליועמ"ש. למה התשובה ניתנה בסוף ע"י מנדלבליט אחרי המון חודשים (החלטת מנדלבליט הייתה במחצית 2016, בדמות הסדר "נטרול ביבי מבזק". הכתבה של גידי וייץ הייתה ב-29 לאוקטובר 2015)? מה החליט וינשטיין בפניה שקיבל ב-2015? לא ידוע.
אכן, בחוות הדעת של מנדלבליט ממחצית 2016, הוא מזכיר מיד בהתחלה את המאמר של גידי וייץ מ-2015 ואת הפניה של ח"כ זהבה גלאון אליו (לא מזכיר משום מה את ח"כ נחמן שי).

בהערת אגב יצויין שהיועמ"ש הקודם (יהודה וינשטיין) קיבל אז (לקראת סוף 2015) פניות מגופים נוספים, למשל מתנועת "אומץ" (כאן) שפנתה בתחילה למבקר המדינה, ומ"התנועה לחופש המידע". אולם, אין כל התייחסות מצדו לפניות הללו. 

אנו מסיקים מכך 2 מסקנות חשובות
א. היועמ"ש יהודה וינשטיין החליט כנראה לא לטפל בזה (זה מזכיר את הסירוב שלו לטפל בתלונות של בן כספית ושותפיו בתיק 1000), כי כנראה לא ראה שום עניין פלילי בנושא הזה (כתבות מוטות תמורת הטבות רגולטוריות). אין שום תיעוד גלוי לעניין זה. 
ב. אחרי שמנדלבליט נכנס לתפקידו בפברואר 2016, חברי כת רל"ב (רק לא ביבי) העלו את הנושא הזה שוב בפניו (די מקביל למה שקרה בתיק 1000), והוא, רק אחרי כמה חודשים, החליט שזה עניין מנהלי ולא פלילי וזה יטופל דרך "הסדר ניגוד עניינים של שרים". 

גם מבקר המדינה שבדק את הנושא לעומק כשנה אחרי מנדלבליט, לא מצא שום היבטים פליליים בנושא, רק עניינים מנהליים די שוליים.
 
כלומר: בזמן אמת, גם וינשטיין וגם מנדלבליט, לא ראו בכתבות של גידי וייץ (וכל מה שנלווה אחריהן, בכל "השופרות" ששכפלו את זה, בעיתונות, בכנסת, בעמותות השונות שנלחמו בנתניהו וכיו"ב) איזה עניין פלילי. 

זה הפך לפלילי רק כשהחלה חקירת "תיק 4000", בסוף 2017.

אם וינשטיין ומנדלבליט לא מצאו ב-2015-16 שהטיית סיקור תמורת הטבות רגולטוריות זה איזה עניין פלילי, ועורך הדין של "וואלה!" מסר לאילן ישועה שזה בסדר שאלוביץ' פונה אליו בבקשות שהאתר לא יהיה כזה שמאלי, למה אילן ישועה ממשיך (ובקצב מוגבר) להקליט ולתעד את כל מגעיו עם בני משפחת אלוביץ' ואנשים נוספים?
נשאלת כאן שאלה יותר רחבה: למה הוא בכלל החל לתעד את מגעיו עם הבעלים של בזק כבר ב-2011 (הוא היה מנכ"ל מ-2006 ואלוביץ' נכנס כבעלים של בזק ב-2010), כשאז לא היה בכלל שום "הטיית סיקור" תמורת "הטבות רגולטוריות"?
התשובה נעוצה במקום אחר לגמרי. אילן ישועה מתעד מ-2011, כדי לשמור לעצמו "קלפי מיקוח", במקרה שתתגלה מסכת הקשרים האישיים שלו, עם מובילי מחאת "מושחתים נמאסתם" משנת 1990, שהפכו ל"כת רל"ב" מ-2015 ועד עצם היום הזה.

כך כתב וצייץ אלי ציפורי ב-18.1.22:
מאלי ציפורי

המשך העדכונים בנוגע לאילן ישועה: ראה כאן וההמשך יש גם: כאן וכאן



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים