Telecom News - משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת
עדכונים שוטפים לכל המתעניינים בפרטי משפט העשור, שמכונה "תיקי האלפים", ובמרכזו "תיק 4000". הליך משפטי, שבו נאשמים: בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס. ההתפתחויות, המסמכים, ההפתעות, ההחלטות וכל מה שנוגע לתיקים התפורים, שלא היו אמורים להגיע כלל לבית המשפט. אולם, הם שם, כנראה, לכמה שנים עד "פסק דין חלוט". לכן, יש צורך במעקב שוטף ובעדכונים שוטפים. כל מה שאתה הקורא מעוניין לדעת.
פרק ב' בסדרת העדכונים השוטפים, החל מ-4.5.21. 
מאת: אבי וייס, 4.5.21, 11:00נתניהו ויקיפדיה

הפרק הראשון של העדכונים השוטפים מההליך המשפטי החשוב ביותר כיום, החל מ-8.2.21 ועד 29.4.21 - נמצא כאן - למתעניינים. הפרק השני הנוכחי להלן, מתייחס להמשך המשפט, שהחל אתמול (אתמול היו רק דיונים טכניים) עם סיום ההפסקה בת השבועיים וחצי, אליה יצא בית המשפט המחוזי בירושלים. 

רקע קצר לקוראינו ולינקים למקורות מידע נוספים ומשלימים:

א. 3 כתבות הסדרה המרכזיות האחרונות בסאגת "תיק 4000 התפור" מצויות ב-3 הלינקים כאן, ובהן יש את כל ההתפתחויות העיקריות, המסמכים וההחלטות, החל מ-1.1.21 ועד מרץ 2021 (כולל): ב. מי שמעוניין בלינקים לכתבות הסדרה הקודמות וקישור למסמכים (אלפי מסמכים (מעל ל-1,800), שנחשפו בבלעדיות, עשרות עדים שלא נחקרו - בכוונה, כדי לא לקלקל את "תיק 4000 התפור"), ימצא אותם בכל פרקי סדרת הכתבות והחשיפות סביב "תיק 4000" (מעל ל-50 כתבות ראשיות מפורטות ומאות כתבות נלוות ומשלימות). זה נמצא כאן בלינקים בנספח ג' של פרק 42 בסדרה, או כאן בלינקים של נספח ב' של פרק 53 סדרה. 

ג. מקורות מידע חיצוניים מרכזיים למסמכים:
1) משרד המשפטים\פרקליטות המדינה: "תיקי האלפים" (כיסוי חלקי בלבד של הנושא. מתעדכן לא באופן סדיר). 
2) אתר פרויקט של תולעת המשפט, מכיל הרבה מסמכים, ממש הרבה, הריכוז הגדול ביותר של מסמכים משפטיים בנוגע ל"תיקי האלפים" באתר אחד. אולם, חלקם מסמכים טכניים חסרי משמעות. כך, שמאוד קשה להתמצא באתר זה, שמכיל כמות עצומה של מסמכים משפטיים, למי שלא בקי בהליכים משפטיים.
3) אתר פרטי של "כלכליסט" (תזכורת: אתר של נוני מוזס, אחד הנאשמים ב"תיקי האלפים"), שיש בו הרבה מסמכים והדלפות, שפורסמו ב"כלכליסט" לאורך השנים: כאן וכאן

ד. מעקב שוטף אחרי חדשות שוטפות וחשיפות מ-Telecom News בכל הנושאים כולל "תיקי האלפים", ברשתות החברתיות: MeWeטלגרםטוויטרפייסבוקבלוגרהבלוגWhatsAppפייסבוק (ב"קפה שפירא" עם הרבה סרטונים), LinkedIn.  

ה. חומרים להפצה ע"י הקוראים, למי שמעוניין בתקצירים של "תיק 4000 התפור", תקצירים לקריאה מהירה:
1) 
מצגת קצרה בת 8 שקפים ומאוד קלה להבנה ולהפצה (כולל הדפסתה והפצה בדואר רגיל, או בצורת עלון לשכנים ולמכרים): http://bit.ly/Tik4000FastPowerPoint.
2) דף מקוצר וקל להבנה ולהפצה, אודות השקרים הכי בולטים ב"תיק 4000": http://bit.ly/Takzir20Lies
3)  שני לינקים של מצגות קצרות, שהוכנו ע"י קורא אכפתי, להפצה ולשיתוף ע"י כל אזרח החרד לשלטון החוק והצדק, לכל אלה, שמשום מה לא מכירים מספיק את האמת, ועדיין מאמינים, שנתניהו עשה משהו פסול, או פלילי, במה שמכונה "תיק 4000". 
א) שקרי הפרקליטות: http://bit.ly/PraklitutLies.
ב) התיק התפור: http://bit.ly/Tik4000Tafur.
4) סרטון קצר להפצה: עשרת השקרים הגדולים של תיק 4000: https://bit.ly/10Lies-Tik4000 או: https://bit.ly/10LiesTik4000.

ו. כיסוי מקיף של השקרים והשערוריות, שנחשפו עד כה סביב עדותו המופרכת של אילן ישועה: עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מ-4.5.21:

עדכונים 4.5.21:
ראוי לציין, שאמנם, החלה היום החקירה הנגדית של אילן ישועה, אך כצפוי, אין כעת דיווחים במבזקי החדשות ולא מדווחים ומפרטים מה קורה בחקירה הנגדית גם במהדורות החדשות של ערוצי התקשורת המרכזיים. ממש "דממת אלחוט" ובכוונה כדי להסתיר את האמת. זאת, בניגוד לשידורים חוזרים ונשנים במבזקים ובראש מהדורות החדשות על חקירת אילן ישועה (תוך פירוט כמעט של כל שאלה ותשובה) כשהחקירה נעשתה ע"י הפרקליטות.

א. עם תחילת החקירה הנגדית של אילן ישועאין לישועהה, (בתמונה משמאל), העלה אלי ציפורי כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "אילן ישועה מפיל את עצמו: 'כופפתי את המערכת לשיקולים מסחריים והייתי מעורב במערכת' (והוא עשה זאת מאינטרסים אישיים כמי שהרוויח 80 מיליון ש"ח בוואלה).
********************************************************************
החקירה הנגדית לאילן ישועה על ידי עו״ד ז׳ק חן, פרקליטו של אלוביץ׳:
שאלה: העין השביעית מראיין עיתונאים בוואלה ומגלה כיצד במקביל לפיתוח מחלקת התוכן של וואלה הלך והתעצם מי שחולש על הכל וישועה לא מכחיש ומסביר את הכפפתה של המערכת לצרכיה העסקיים של החברה. אתה זוכר שהתראיינת, ונא תגובתך להצהרתך שהמערכת הוכפפה לצרכים העסקיים של החברה.
תשובה: לחברה יש גם שיקולים מסחריים ואני לא מתבייש להודות במה שמנכ״לים אחרים לא מודים. לפי מה שאני זוכר לא רציתי להכחיש כי כולם עושים את זה. אמרתי שם שהשיקולים העיתונאיים צריכים לנצח, ואני אומר שיכול להיות שזה שאני מתערב יכול להיות שזה טעות. אני מאשר שאני מתערב ואומר מדוע".

כך הוכח, מה שטענתי בעבר והרבה פעמים: אילן ישועה מכר כתבות (בכמויות) בלי לדווח לקוראים, שאלו כתבות ממומנות, ועבר בכך על כל נורמה אפשרית בעולם העיתונות. בקיצור: היה ונשאר שקרן כרוני, שיש לחקור אותו על כל העבירות החמורות ביותר, שהוא עצמו ביצע והסתיר, בתפקידו כמנכ"ל "וואלה!" ויו"ר החברות הבנות ב"וואלה!". 
 
עוד על אילן ישועה והתרגילים השקריים שלו ושל הפרקליטות ניתן לקרוא: כאן, כאן, כאן וכאן

ב. כפי שציינתי לעיל לגבי שתיקת ערוצי התקשורת המרכזיים, גם אלי ציפורי התייחס לכך בפוסט כדלקמן: "ז׳ק חן, פרקליטו של אלוביץ׳, מפרק את אילן ישועה בחקירה הנגדית. ישועה זוכר רק מה שמתאים לו, מספק תשובות הזויות על מעורבתו האגרסיבית בתוכן ומודה, שפעל נגד נתניהו. ואיפה הדיווחים של ערוץ 12 ו-13? פלג ודליפמן נעלמו, בניגוד לכיסוי שלהם בעת עדותו ע״י הפרקליטות. זו צנזורה בוטה. לא מפתיע".

ג. יאיר אלטמן מ"ישראל היום" מביא כאן דיווח על החקירה הנגדית אבל רק עד השעה 09:25 בבוקר, של היום הראשון (כותרת בלבד): "השופט ברעם: 'מודה שאתה מניפוליטיבי?', ישועה: 'כן'. בשעה זו מתנהלת החקירה הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר במסגרת תיק 4000 נגד רה"מ נתניהו. במהלך החקירה הודה ישועה כי התבטא במערכת נגד נתניהו וטען, שהוא 'הורס את המדינה'. סניגורם של הזוג אלוביץ': 'האם העמדות הפוליטיות שלו השפיעו על העדות'?". סיכום הדיווח שלו מבית המשפט: "עדות ישועה: הפערים והסתירות" - כאן.

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט אודות חקירת היום של אילן ישועה: "פרקליטו של אלוביץ' ז׳ק חן מטיח בישועה: ״אתה היית הבנאי, אתה לא חלש ולא פסיבי ולא נלחץ. אתה יוזם, אתה מניפולטור, אתה לימדת את השיטה״.
*****************************************************************************************
לאחר שהציג לו מספר התכתבויות שבהן נראה ישועה כפועל מיוזמתו, עו״ד חן הטיח בישועה: ״אתה אתה הבנאי של כל הפלטפורמה הזו, אתה לא חלש ולא פסיבי ולא נלחץ. אתה יוזם, אתה עושה מניפולציות, אתה מעלה להם מנחה, אתה מלמד אותם את השיטה״.
השופט ברעם העיר לישועה: ״אתה לא חושב שזה לא לא לגיטימי, להיות במסגרת יחסים של טריידוף. זה כשלעצמו לא נעשה משום הסיקור המוטה. אדוני לא סותר את התיאוריה שהדברים האלה [א.ו.: הכוונה לסיקור אוהד] נעשים ממילא. הם מבקשים סיקור ואתה מבקש ראיונות״.
ישועה: ״אמרתי שזה נעשה גם בכלי תקשורת אחרים, שזו חלק ממערכת היחסים שתמיד יש בין מסקר למסוקר בתקשורת״."

ה. התקבלה החלטת השופטים בבית המשפט המחוזי בי-ם לדחות את רוב הבקשות להסרת חסיונות והשחרות ממסמכים שהפרקליטות מסתירה, בקשות שהגישו פרקליטי נתניהו לבית המשפט. גם מסמכים שבעבר הוחלט ע"י השופטים שכן יוגשו להגנה, הוצא בגינם "צו חיסיון" ע"י הפרקליטות, כך שבסופו של תהליך, הם לא יוצגו להגנה. ההחלטה השערורייתית הזו של בית המשפט המחוזי בי-ם מצויה כאן

עדכונים 5.5.21:
א. גיא לוי פרסם כאן פוסט חשוב ביותר (כותרת בלבד): "הכל התחיל לפני מספר חודשים, כאשר השופטים בתיקי האלפים קיבלו חלק ניכר מהבקשות של עורכי הדין של נתניהו והורו לפרקליטות "לתקן" 50 סעיפים מתוך כתב האישום המופרך וההזוי אשר הוגש.
אחד "התיקונים" אשר הוטלו על הפרקליטות, היה למחוק את ה"אירועי סיקור אוהד, לדוגמא" ולהגיש "פירוט של כל אירוע ואירוע"."
מומלץ לקריאה. 

ב. ריאיון מרתק וחשיפות בלעדיות, בעקבות "יום החקירה הנגדית" הראשון של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם. ריאיון של אבי וייס ואלי ציפורי ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" (כ-10 דקות), אודות "שערוריית אילן ישועה". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע אודות השקרן והמניפולטור הזה. הלינק לשידור: http://bit.ly/RatzonZiporiWeiss.

ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט קצר ונוקב: "‏אילן ישועה הנוכל; בראיון ל״גלובס״ ב-2015 (הייתי אז סגן העורך) אמר: ״בתקופת הבחירות, כמעט כל יום היו מאמרים מהותיים נגד נתניהו״. 
לא סיקור אוהד ולא הטיית סיקור.
‏נ.ב. מקווה שאבישי גרינצייג ישלוף הראיון מהארכיון ויחגוג עליו עיתונאית, במקום להגן על עו״ד שחר בן מאיר.
‏תודה לאבי וייס."

ד. בחקירה הנגדית של אילן ישועה עלה שבוצעו ב-19-20 לינואר 2018 "עימותים" בינו לבין אלוביץ', חפץ והנדלר, ללא תיעוד (מצ"ב כאן - מהדיווח על הדיון בבית המשפט). אין מצב שיש עימות בלי תיעוד, כולל הקלטה במעגל סגור ותמלול. איך נעלם הכל? למה זה לא הוצג בבית המשפט? זה דבר בלתי סביר ובלתי קביל בעליל ונראה כרגע כמו "השמדת ראיות" מצד הפרקליטות.

ה. אלי ציפורי העלה פוסט חדש וחשוב כאן: "מדהים! תכתובות בזמן אמת: ישועה אומר שאין שום סיקור אוהד בוואלה; אלוביץ' כותב לו שהקשר למיזוג בזק-יס הוא פרי תדרוכים של גלעד ארדן ואבי ברגר לכתב התקשורת של דה מרקר (מאשש את מה שאני כותב, שהעיתון היה שותף לתפירת התיקים).[הערה: הכתבה של אמיר טייג מ"דה-מרקר"\"הארץ" מ-18.5.15 נמצאת כאן, או כאן, אם הכתבה נעלמת מהאינטרנט]. 
*******************************************
מהחקירה הנגדית, ומההתכתבויות בין ישועה לבין שאול אלוביץ׳ - עולה כי:
בזמן אמת אלוביץ׳ בשיח פתוח אומר, שמדובר ב״דיל״ שנמצא רק בדמיון החולני של ארדן וברגר.
שנית, ישועה בזמן אמת מבהיר, שבוואלה לא היה סיקור אוהד לנתניהו, והוא שולח את אמיר טייג (כתב התקשורת של דה מרקר בזמנו) ואת עמוס שוקן, שהוא דמות נערצת עליו, לבדוק את העובדות."

ו. אלי ציפורי מוסיף כאן פרטים חשובים מהחקירה הנגדית: "ישועה בזמן אמת לכתב ״דה מרקר״ המתודרך: ״וואלה כותבת את החדשות בעד ונגד ביבי יום יום בלי אג׳נדה. קח את האתר ותבדוק. זה הטירוף שלכם ושל וויינט - לנפח ולהכפיש״.
****************************************************************************************
ההתכתבות המלאה בין אילן ישועה לבין שאול אלוביץ׳: השם בראש ההודעה זה ישועה מסביר לאלוביץ' ממי ההודעה.
אמיר זה אמיר טייג, כתב התקשורת של דה מרקר שתודרך ע״י אבי ברגר.
מאמיר - חוץ מזה מבחינתכם זה לגיטימי לחלוטין להיות פרו ואנטי ביבי. הארץ למשל שמאל מוצהר. ישראל היום אותו דבר. מה שלא לגיטימי בעיני זה לפטר מנכ״ל משרד בגלל שעושה דברים שיפגעו בבעל השליטה שלך.
ממני (מישועה לטייג) - וואלה פועלת מזה 5 שנים כדי להפוך לאתר חדשות וערוץ חדשות. וואלה כותבת את החדשות בעד ונגד ביבי יום יום בלי אג׳נדה. קח את האתר ותבדוק. כולל דיווחים מהשבוע האחרון על ארדן ונגד ביבי. אבל מה משנות העובדות כשאתה בונה קונספציה....סליחה כשאתה מתודרך על קונספציה. גם כשיש קונספציה עסיסית ראוי לעיתונאי לחקור קצת יותר...להיות זהיר יותר.....להבין שגם למי שתדרך אותך בשנאה כזו יש אג׳נדה והיא לנפח ולהכפיש לבנות צל הרים כהרים. זה לא שיש לכם אג׳נדה אל תתבלבל אתה פשוט משחק כאן אג׳נדה של אחרים. 
ועוד דבר לידיעתך כל מהלך שלי לחיזוק וואלה כחברת חדשות אושר בדירקטוריון רק אחרי לחצים גדולים ושכנועים שלי כיוון שלא ראו ובצדק ההיגיון הכלכלי במודל הזה. מהלך האולפן אושר רק אחרי 5 חודשים של לחץ מאסיבי שלי. אני חותר להפיכת וואלה לגוף החדשות המוביל בארץ כי זה העתיד היחידי שלה אם ברצונה לשמר מעמדה כאתר המוביל והמדיה המובילה. הקונברגנס של אינטרנט וטלביזיה והקמה אפשרית של ערוץ הם פרי התפתחות טכנולוגית של חיבור הטלוויזיה בסלון לאינטרנט ולא מהלך פוליטי. אבל העובדות לא חשובות...
מאמיר טייג - העובדות ידועות וחשובות. ראה מניות קבוצת אלוביץ'.
ממני (מישועה לטייג) - כל ההשתלחות בוואלה קשקוש שלא מבוסס על שום עובדה חוץ מאג׳נדות של אלו שתדרכו אותך. ודרך אגב וואלה לא היתה שום פרו ביבי בבחירות היא פשוט היתה אובייקטיבית. אני מודה שבטירוף שלכם ושל ווינט נגדו אנחנו נראנו פרו אבל זה רק ליד המראה של האג׳נדות שלכם. חבל שכשאתה כותב דברים חסרי שחר על וואלה מפי אלו שיש להם אג׳נדה אתה לא טורח להרים טלפון ולבדוק העובדות."

ו. אלי ציפורי מוסיף כאן פרט חשוב ביותר מהחקירה הנגדית: "פתק שכתב אילן ישועה בזמן אמת: 'יש יותר מאמרים נגד נתניהו מאשר בעדו'; 'ארדן וברגר מתנהלים בצורה מטורפת נגד בזק'". איזה נוכל האיש!
מהפוסט של אלי ציפורי
 
עדכונים 6.5.21:
א. ריאיון מרתק וחשיפות בלעדיות ומזעזעות, בעקבות "יום החקירה הנגדית" השני של אילן ישועה, בבית המשפט המחוזי בי-ם. ריאיון של אבי וייס ואלי ציפורי ע"י אבי רצוןגלעד צוויק) ב"גלי ישראל" (כ-7 דקות), אודות "שערוריית אילן ישועה". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע אודות השקרן, הספינולוג והמניפולטור הזה. הלינק לשידור: https://bit.ly/RatzonWeissZipori.


ב. ריאיון חושפני ונוקב ביותר ב"רדיו סול - Radio Sol", חשיפת מסכת השקרים שמסתירים ממכם אודות "עדותו של אילן ישועה". ריאיון שנערך עם אבי וייס ע"י המגישים יובל ענתבי ונהוראי זר ב"רדיו סול" בתכנית "הבוקר החמישי" 6.5.21, כאן בלינק מדקה 04:00 עד 20:18: https://bit.ly/RadioSolWeiss


ג. תכניתו של אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" (כאן): "האזינו -
אילן ישועה הוא נוכל ורמאי שהפרקליטות ידעה שהוא נוכל ורמאי והכשירה את עדותו כדי להדיח את נתניהו, תוך שהיא מדליפה קטעים מגמתיים בצורה נפשעת לגליקמנים ולפלגים ומסתירה ראיות מזכות.
בנימין דרייפוס נתניהו עומד למשפט רק בגלל שחבורת נוכלים - מליאת בן ארי ועד ישועה - החליטה להפוך לשחקן פוליטי ולשבש את הדמוקרטיה."

עדכון 7.5.21:
אבי וייס מתראיין בריאיון חשוב ביותר ברדיו "גלי ישראל" בתכנית הבוקר של אלי ציפורי ב-7.5.21, מדקה 16:30 עד דקה 27:45. הלינק לשידור כאן: http://bit.ly/EliTziporiWeiss. וגם כאן, למי שאין מנוי בפייסבוק.

עדכונים 9.5.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "מחר יתקיים דיון בערעור שלי בעליון (מייצג אותי עו"ד אביעד ויסולי התותח) על קבלת חומרי חקירה מזכים לנתניהו בתיק 4000 (תכתובות שבו מאשר משרד המשפטים את כל מעשיו של נתניהו במשרד התקשורת, כולל מיזוג בזק-יס), בפני השופטים חיות, פוגלמן וקרא. אין לי הרבה תקוות – בוודאי שלא לאור ההרכב והלוואי שאופתע.
אין חולק על העובדות: הפרקליטות שיקרה לי לאורך כל הדרך וזיגזגה בין גרסאות שמדובר בחומרי חקירה אבל לא ב"ליבת החומרים" ובין גרסאות שמדובר בחומר "פנימי" - ובלבד שלא אקבל את החומרים המזכים.
לבסוף נאלצה הפרקליטות למסור החומר לפרקליטי נתניהו (לאחר שסירבה למסור גם להם החומרים) בהוראת בית המשפט. אמשיך לעדכן בהתפתחויות." 

ב. אלי ציפורי צייץ כאן, בעקבות ציוץ של שלמה פילבר "עד המדינה" (כביכול) - כאן, בזו הלשון: "שלמה פילבר שוב מפציץ ומזכיר לעיתונאים שאין נגדו בכלל תיק (כי כל התיקים של המעורבים בעבירות שלו נסגרו) ושעיתונאים יצטרכו למחוק לא מעט ציוצים וכתבות שלהם בנוגע אליו.
גרינצייג, אם לא הבנת, הוא מתייחס גם אליך, כולל הכתבה המבולבלת והמביכה שלך היום. תלמד את הפרטים.
תודה לאבי וייס."

עדכונים 10.5.21:
א. "פרשת הצוללות" נגמרה בקול ענות חלושה. הוגשו כתבי אישום שוליים הנמצאים כאן וכאן כנגד אנשים שהציבור בכלל לא מכיר (דוגמת יצחק ליבר ודוד שרן). הלחץ הסמוי (בכך שהתיק הזה היה פתוח ללא הכרעה במשך שנים), שהופעל על עו"ד שימרון (שהוא עד מפתח לטובת נתניהו בתיק 4000) - נגמר. מיכאל גנור כבר לא "עד מדינה" ב"תיק הצוללות" כי הוא חזר בו, אז הפרקליטות הפכה אותו לנאשם, מה שמבטיח שהתיק הזה לא יגיע רחוק, אם בכלל. 
אלי ציפורי העלה כאן פוסט לסיכום הפרשה האומללה הזו: "‏לא להאמין! מכל הטררם של פייק רביב דרוקר על פרשת הצוללות לא נשאר כמעט דבר: התיקים נגד אליעזר מרום ועו״ד שמרון - נסגרו.
‏ולחשוב שדרוקר ניסה להדביק בכוח את הפרשה לנתניהו
‏שוב הוכחה לכך שדרוקר הוא כבר מזמן לא עיתונאי, אלא קבלן של תפירת תיקים."

ב. פורסם פרוטוקול יום החקירה הנגדית הראשון (4.5.21) של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם - כאן

מפרוטוקול 4.5.21 עולה מהפרוטוקול הזה שאילן ישועה דחף את אלוביץ' להתלונן אצלו (זה חלק מ"דפוס הפעלה" של "סוכן מדיח"), כדי שיוכל לבצע "הטיית סיקור" (מצ"ב 2 צילומים - כאן וכאן). השואל את אילן ישועה בקטעים הללו זה עו"ד ז'ק חן. זה היה בהתכתבות שנחשפה מ-28.5.2012, ממש בתחילת "הטיות הסיקור", כנטען בכתב האישום. כלומר: מתחילת הדרך, מי שדחף את שאול אלוביץ' להתלונן אצל אילן ישועה על סיקור מוטה באתר "וואלה!", זה אילן ישועה בעצמו. 

ג. אלי ציפורי מדווח כאן מהחקירה הנגדית של אילן ישועה מהיום בבית המשפט המחוזי י-ם: "ישועה מאשר: לפי יעוץ משפטי שקיבל, נאמר לו כי זכותו של בעל עיתון לא להרגיז את ראש הממשלה.
*****************************************************************
בבית המשפט המחוזי בירושלים מתקיימת הבוקר המשך חקירתו הנגדית של אילן ישועה לפרקליטו של שאול אלוביץ׳ ז׳ק חן
עו״ד חן הקריא לישועה דברים שאמר בחקירתו ברשות ניירות ערך לאחר הכתבה של גידי וייץ בעניין בה נטען אודות הטיית הסיקור באתר וואלה. בחקירתו אמר ישועה:
״הכתבה של גיד וייץ היתה בדצמבר 2015 אולי חודש לפני. הכתבה שהוא חשף שבוואלה מיטיבים עם ראש הממשלה. אחר כך היתה תקופה שהיתה הפוגה וירדו מאיתנו. אני קיוויתי שזו קריאת השכמה שתגרום להפסקת הלחצים, כי אני לעצמי למרות שצריך למלא הוראות של בעל שליטה באתר התחלתי להרגיש לא נוח עם זה ברמה הציבורית, גם לפני זה היה לי מאוד לא נוח וברגע שזה נחשף לעולם הקשר של שאול עם ביבי זה חידד את זה שמבחינתי זה יכול להוביל יום אחד למשהו מעבר לאי נוחות ציבורית. לא רציתי להיות במקום לא נכון שאני עושה דבר לא נכון. 
״אחרי גידי וייץ הלכתי לרלי לשם עורכי הדין של וואלה, וחשפתי בפניו לאור הכתבה את הלחצים שמופעלים עליי לערוך כתבות, לשנות ולהוריד ושאלתי אם אני עובר עבירה בזה. ונאמר לי שזכותו של מו״ל הוא המו״ל בתור זה שהוא הבעלים של וואלה וכיו״ר בזק וכבעלים לדרוש איזה קו מערכתי שהוא רוצה. כולל אמר לי במפורש שזכותו לא להרגיז את רוה״מ שהוא רוצה כדומה".
ישועה אישר את דבריו בחקירה ואישר את נכונותם.
בהמשך החקירה הנגדית הציג חן לישועה ציטוטים נוספים מדבריו בחקירתו השניה במשטרה:
״העברתי את כל ה.. רוב הקבצים של המיילים, הוא הסתכל על זה ואמר תראה, אתה... הוא בעלים של העיתון, אה.. אה.. הוא בעלים והוא הבוס שלך, זה לא סתם בוס, הוא בעלים של העיתון, זאת זכותו אם הוא רוצה לא להרגיז את ראש הממשלה, זכותו לרצות את ראש הממשלה, זכותו אה.. להיות חבר של אה...
חוקר, יריב עמיעד: קשרת את זה למה שאמרת... את האמירות של שאול על בזק? 
נחקר, אילן ישועה: (שתיקה) תראה, אני אמרתי שבאופן אה... אה... אני לא זוכר אם אמרתי את הדברים המדויקים, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא, אני לא זוכר. ברור שאמרתי שאני מרגיש לא בנוח עם זה כי.. כי יש פה
חוקרת, פולינה גובזמן: שאמרת לו שמה שכתוב בכתבה זה נכון למה התכוונת ?
נחקר, אילן ישועה: שאה... מופעל עליי לחץ יומי לשנות את הכתבות אה.. בשביל שמהצד השני החברות של ביבי ושל שאול תישאר טובה וזה משפיע על אה.. זה מה ששאול אמר 
חוקר, יריב עמיעד: אמרת את מה ששאול אמר לך עם הבז.. כאילו ש
נחקר, אילן ישועה: כן
חוקר, יריב עמיעד: שבז.. שבזק וואלה ?
נחקר אילן ישועה: כן, אמרתי, תשמע
חוקר, יריב עמיעד: להקריב את וואלה בשביל בזק ?
נחקר, אילן ישועה: כן, למיטב זיכרוני, למיטב זכ...״. 
ישועה אישר הבוקר בבית המשפט שכך אכן אמר בחקירתו, וכי הדברים נכונים."

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן מחקירתו הנגדית של אילן ישועה: "ישועה בחקירותיו: ״עיכוב עסקת יד2 היא אסון למדינה״ ולא ראה כל פסול בהתערבות בקידום העסקה (וגם קיבל עליה 15 מיליון שקל).
**************************************************************
במהלך חקירתו במשטרה התייחס ישועה לעסקת יד 2, שבה עוסקת כעת חקירתו הנגדית, ואישר שהוא זה שכתב לשאול שיהיה ״מועיל״ אם דנה נויפלד ממשרד התקשורת תקבל ״רוח גבית״, שלא ראה בכך כל פסול ואמר שחשש מעיכוב לא ענייני:
 חוקרת, פולינה גובזמן: למה אתה חושב שרוה"מ יעזור לשאול
נחקר, אילן ישועה: תשמעי, רוה"מ יכול להשפיע על שר תקשורת. אני... אני... 
חוקרת, פולינה גובזמן: למה אבל אתה חושב שהוא יעזור לשאול
נחקר, אילן ישועה: כי אני חושב שזאת עסקה של רבע מיליארד דולר שאין שום סיבה לעכב אותה ו... ולמה שראש ממשלה לא.. לא יגיד לשר תקשורת לחתום על עסקה שהעיכוב יכול להיות שהוא נובע מיחסים רעים, בין שאול לגלעד ארדן היו יחסים לא טובים. למה ש... למה ש... לא יודע, למה שיעשה כזה דבר? חשבתי שזה יהיה אסון למדינה לעכב כזאת עסקה על כזה דבר״.
לפני זה, בחקירה הנגדית לעו״ד חן, אמר ישועה על עסקת יד2:
ש. היית מעורב במכירת יד 2?
ת. כן זו היתה עסקה שלי מאלף עד תף גם הקנייה וגם המכירה. זה עסקה שאני הרצתי אותה לאורך כל הדרך ביחד עם בנק השקעות שנקרא ADVISORS NOAH .דרך אגב התהליך של המכירה של יד 2 התחיל בחלקו בחפיפה לזה שפאקר רצה לקנות את וואלה. וואלה לא היתה אטרקטיבית לו כי היא היתה הפסדית. יד־2 כן היתה אטרקטיבית אז בשלב מסויים נאמר שהוא שוקל לקנות את  וואלה ויד 2 או רק את יד־2 אבל זה לא היה רציני, הם לא הציעו אפילו הצעה ראשונית. הם באו  בשביל וואלה בעצם. יעקב נאמן ז״ל יצג אותו ועוד עורכת דין ישראלית מהרצוג פוקס נאמן שגם היתה מעורבת."

ה. אלי ציפורי הוסיף כאן מחקירתו הנגדית של אילן ישועה: "ישועה מודה ומאשר: לא ראיתי בקשר כמשהו מושחת - ״זה לגטימי לא להרגיז את ראש הממשלה״
******************************
במהלך החקירה הנגדית הציג עו״ד חן לישועה התכתבות בינו לבין זאב רובינשטיין.
רובינשטיין: שלום בוס שוב שואלים למה למה לא שמו בוואלה מפגש עם ילדי יתומים ליום העצמאות בבקשה זה עדיין רלוונטי אנא העלו.
ישועה: ״מטפל בשמחה״.
ישועה אישר שלא ראה שום חיבור מושחת ויכול להיות שגם הוא רצה לא להרגיז את רוה״מ. עוד אמר ישועה שזה לגיטימי לא להרגיז את רוה״מ כך סבר בזמן אמת."

ו. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בעניין החקירה הנגדית של אילן ישועה: "מדהים!
ישועה הודה: כשנאמר חסר לגדול (נתניהו) שלא יספק את הסחורה, ממש לא חשבתי שזה משהו פלילי.
*************************************************************************************************
עו״ד חן: גם ביחס למשפט הזה, האם באמירה הזו אתה התכוונת לסוג של קשר מושחת, אסור, פלילי, שיש במערכת היחסים הזו, חסר לגדול שלא יספק את הסחורה, האם אתה חשבת שאתה עושה משהו מושחת?
ישועה: לגמרי לא. בוודאי לא חשבתי שזה פלילי. בראש שלי זה היה לגמרי לגיטימי. חשבתי שהעסקה ראויה ואם מישהו מכשיל אותה זה לא ראוי. כל אחד היה חותם על דבר כזה.
ישועה: ה״קודים״ שבהם השתמשנו לא נועדו להסתיר משהו. אלה כינויים נאיביים. ראש הרכב השופטים, השופטת רבקה פרידמן פלדמן: ״זה לא כי הסתרת משהו״. ישועה אישר זאת שוב."

ז. עו"ד מיכאל דבורין צייץ כאן (בעניין כתב האישום של "תיק הצוללות"): "שמתם לב מה בולט בכתב האישום בתיק 3000 - כן? אישום נגד לא פחות מארבעה תאגידים, בד בבד. אבל בתיקי 2000 ו4000 לא היו לתאגידים אפילו שימועים ומנכ"ל וואלה התייצב כמו איזה גיבור לעדות. מדגיש שוב, זו לדעתי, זו ההוכחה לאכיפה הבררנית ולעובדה שהתיקים האלה תפורים."

עדכונים 11.5.21:
אאלי ציפורי מדווח כאן אודות יום החקירה הנגדית של אילן ישועה: "ובינתיים: הבלופים של ישועה ממשיכים להיחשף:
ישועה: ״בעדותי הראשית כשאמרתי ׳הטבה רגולטורית׳ התכוונתי ל׳החלטה רגולטורית׳״
**********************************************************************************
במהלך חקירתו הנגדית של אילן ישועה, שבה נשאל ישועה על עסקת יד2, אמרה השופטת פרידמן-פלדמן לישועה: אני מבינה שיד2 צריך היה לקרות, ולא קשור למה שאתה מכנה הסיקור המוטה.
ישועה: ״נכון. זה היה קורה בכל מקרה בלי שום קשר״.
עוד לפני כן בחקירה הנגדית, לשאלת עו״ד חן האם הוא מאפיין את הפעולה שלך כאן ביד 2 ושל אלוביץ הסיקור מוטה תמורת הטבה רגולטורית, השיב ישועה: ״כשאמרתי בעדות הטבות רגולטוריות התכוונתי להחלטות רגולטוריות לא נכנסתי לעומק הפעילות אם זו הטבה או לא מעבר למה שאני קורא בעיתון.
בהמשך לשאלת ההבהרה של השופט ברעם, חזר ישועה ואמר כי כאשר בחקירתו הראשית אמר ׳הטבות רגולטוריות׳, אין לו מומחיות לשפוט אם מדובר ב’הטבה׳ אלא התכוון ל׳החלטות רגולטוריות׳: ״לגבי יד 2, אתמול בילינו כמעט שעה בלראות שיש פה החלטה רגולטורית טכנית, אז בודאי שאני לא חושב שיש פה הטבה. במקרה הזה אני מכיר את הנסיבות״.
מוקדם יותר במהלך חקירתו הנגדית ניסה ישועה לשלב את אירוע יד 2, המהווים חלק מרכזי בכתב האישום, במסגרת מה שכינה ״פאטרן״ של לחצים לסיקור מוטה. על כך אמר פרקליטו של אלוביץ׳ ז׳ק חן: ״לא פה הוויכוח שלי איתך. בתוך הכרונולוגיה יש גם תקופות. עכשיו אנחנו עוסקים בתקופת יד 2 ואני מנסה להראות את פועלך. מה שמשנה הוא שאתה כבר לא עושה את זה כמי שמתנגד או שלוחצים עליו לעשות את זה, אולי לא חדווה, אבל במרץ. לא מאלצים אותך לעשות את זה״ ישועה ענה: ״אמרתי כבר, הנכונות שלי לשתף פעולה נמצא כבר מינואר 2013, שנה לפני״."

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן: "מדהים!
ישועה אישר: ״לא ידוע לי על כל קשר בין אלוביץ׳ לראש הממשלה״
במהלך חקירתו הנגדית אישר ישועה כי לא ידוע לו על שיחות שהיו לשאול אלוביץ׳ עם רה״מ או גורמים אחרים בלשכתו בנושאים במכירת יד 2:
מתוך החקירה: חוקר: ספר לנו על שיחות שהיו לאלוביץ׳ עם ראש הממשלה או גורמים אחרים בלשכתו בנושאים במכירת יד2.
ישועה: לא ידוע לי על שום שיחה כזו.
בהמשך החקירה: ישועה: בעסקה כמו יד2 כל בעל שליטה היה אמור להרגיש חופשי לפנות לרוה״מ.
בהמשך חקירתו הנגדית ישועה מאשר את הדברים שאמר בחקירתו ברשות לניירות ערך שלפיהם שבעסקה כזו כמו יד2 כל בעל שליטה היה אמור להרגיש חופשי לפנות לרוה״מ. 
שאלת החוקר: כן איפה שהוא אתם מרגישים בנוח לבקש את הטובה הזאתי ב....
ישועה: אבל אין טובה פה, אין טובה פה, הוא לא עשה שום טובה.
הוא עשה דבר בסיסי שאם הוא לא עושה אותו זה עבירה.
ישועה כאמור אישר את הדברים."

ג. אלי ציפורי הוסיף עוד פוסט כאן: "*ישועה לאלוביץ׳ על אישור עסקת יד2: ״תודה שסבלת את הנדנודים שלי״*
ישועה ממשיך להעיד בחקירה נגדית על אישור עסקת יד2, העומדת במרכז כתב האישום, ושבמסגרתה פעל ישועה נמרצות מול שר התקשורת דאז גלעד ארדן
ישועה אישר הבוקר כי אלוביץ׳ סבר בזמן אמת ביחס לעסקת יד2 שבעסקה כזו לא תהיה שום בעיה לקבל את האישור של שר התקשורת ורוה״מ. 
עוד לפניכן התייחס ישועה בעדותו למערכת היחסים בין אלוביץ׳ לבין השר ארדן. פרקליטו של אלוביץ׳, עו״ד חן שאל את ישועה האם היה הגיוני בעיני ישועה ששר שנדרש להפעיל את שיקול הדעת שלו בסבירות, יכשיל עסקה שישועה אומר שצריך היה לאשר, רק בגלל נקמנות. ישועה השיב כי היה דם רע בין שאול לארדן, והבהיר שאת הדברים האלה שאול אמר לו. בנוסף אישר ישועה שהביע את עמדתו בחקירה שחשש שהיחסים הרעים יביאו לאי אישר העסקה.
ישועה אישר כי אמר, וכך גם חושב היום, שהיה רצוי לא להרגיז, משום שחשש מהתנהלות לא רציונלית של מקבלי החלטות.
ישועה אישר גם, שכשכתב שאלוביץ׳ וארדן הם ״חברים״, הרי שהשתמש בלשון סגי נהור."

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט מיום החקירה הנגדית של אילן ישועה: "השקרים של ליאת בן ארי ואילן ישועה ממשיכים להיחשף: פרקליטי אלוביץ׳ בדקו והגיעו למסקנה שחלק גדול מהפרסומים בכתב האישום שהוצגו כהטיית סיקור - פורסמו בכלי תקשורת רבים אחרים.
*********************
בן ארי הכניסה לכתב האישום ידיעה אחת שקשורה לסילבן שלום ולא לנתניהו; ישועה על הפניות אליו: ״לא חשבתי שזה פלילי בשום צורה ואופן״.
******************
בסוף הדיון היום סקר עו״ד חן מספר אירועים בנספח א׳ לכתב האישום שהם בתקופה הרלבנטית לעסקת יד2, כלומר כתבות, שמוצגים בנספח לכתב האישום כדוגמאות לסיקור שמיטיב עם נתניהו. במסגרת הזו התברר למשל שאירוע 47, אירוע שהוגדר בכתב האישום כחלק מהכתבות שהורדו במסגרת דרישות נתניהו ו״שתוכנו אינו ידוע״. אלא שמבדיקה שביצעה ההגנה התברר כי אירוע זה כלל לא עוסק בנתניהו, אלא בסילבן שלום
בנוסף, נסקרו אירועים נוספים, כמו אירוע 45, כתבה שלפיה נתניהו הדליק נר לזכר אחיו, שהתברר כי היא הודעת דוברות שסביר שנשלחה לכלל כלי התקשורת. 
עוד הודגם אירוע 49, כתבה בעניין ביקור נתניהו ורעייתו ביפן, שלאלוביץ׳ בתחילה כלל לא הייתה מעורבות בפרסומו. עו״ד חן שאל את ישועה האם יתכן שידיעה זו, כמו גם רוב רובן של הידיעות בכתב האישום, פורסמו בכלי תקשורת רבים אחרים, וישועה אישר זאת והשיב כי יש להניח שאכן כך. 
פרקליטיו של אלוביץ׳ ביצעו סקירה שלפיה אכן חלק ניכר מהפרסומים - פורסמו בכלי תקשורת רבים אחרים.
עו״ד חן סיכם חלק זה: ״תראה מר ישועה, השאלה פה היא, מתוך כל האירועים שאני מציג לך, האם אתה בכל הפעולות - עברת פה עבירה פלילית. אם עשית כאן סיקור מוטה, האם עשית זאת תמורת הטבה רגולטורית, האם ביצעת עבירה״. 
ישועה ענה: ״אמרתי כבר, פעם ראשונה שחשבתי שיש פה בעיה הוא אירוע חציית הקו. עד אז אני לא חשבתי שזה אירוע פלילי בשום אופן״. חן הבהיר: ״אבל פגישת קו חציית הגבול הייתה בדצמבר 2016. אנחנו פה בשנת 2014״.
ישועה: ״לא חשבתי שזה פלילי בשום צורה ואופן״."

ה. גיא לוי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "המשך החקירה הנגדית נגד אילן ישועה ממשיכה ואיתה הסיפור של #פרויקט ה-315.
החקירה הנגדית התמקדה היום בשלושה נושאים עיקריים:
1. התנהלותו של אילן ישועה לפני עסקת יד2:
בנושא הראשון של עסקת יד2, אשר אינו קשור לפרויקט, הוכיחו עורכי הדין של אלוביץ' כי מי שהיה המחולל, הדוחף ובכל האינטרס המרכזי (15 מיליון) בעסקת יד2 היה דווקא אילן ישועה עצמו.
בהודעות רבות אילן לוחץ את אלוביץ' עצמו ואחרים לקדם את העסקה עד כדי כך שהוא מזהיר שאם "זה לא יגמר עד הבוקר, אני אקבל התקף לב"!
בהמשך הם מציגים לו תכתובות ווצאפ, בהן הוא בעצם פונה לאלוביץ' וגורמים בסביבת ראש הממשלה, כאשר הוא שולח להם כתבות אוהדות שהוא יצר מיוזמתו האישית ללא בקשה מאיש, כדי להתחנף ולוודא שיאשרו את העסקה בלי בעיות. (הוא בעצם מטה את הסיקור, כדי לקבל הטבות רגולטוריות בעצמו ולמען עצמו).
2. תוצאות ראשונות של בדיקת אופי הכתבות בוואלה:
כחלק מהמחקר אנחנו בדקנו כל כתבה מהרשימה ואחד הפרמטרים שבדקנו הוא:
היכן הכתבות הללו סוקרו מלבד באתר וואלה?
היום הוצגו בפני אילן ישועה 315 המקרים המוגדרים בכתב האישום כסיקור אוהד.
עורכי הדין הציגו לישועה מספר מקרים לדוגמא מתוכם, אשר סוקרו באופן דומה לאתר וואלה, במרבית האתרים האחרים ואף בטלויזיה וברדיו.
לאחר מכן הוצג לו כל המחקר ההשוואתי לאתרים אחרים אשר אנחנו הכנו ושוכלל ע"י צוות ההגנה.
שם מתגלה כי בחלק מהמקרים, הסיקור בוואלה היה עם אותן מילים ממש (מתוך הודעות הדוברות לעיתונות) והופיע בעוד 13 ערוצי מדיה אחרים במקביל!
אז אם האירועים סוקרו בכל ערוץ מדיה אחר אפשרי, אפילו עם אותו התוכן, אז כיצד זו "הענות חריגה" מצדה של וואלה?
כיצד כתבה שנמצאת בכל ערוץ אחר, הופכת ל"מתת בעסקת שוחד פלילית"?
הם הציגו לו לדוגמא את הבקשה העוסקת בספר על יוני נתניהו, ביום ה-40 שנה למבצע יונתן, ששותפי לפרויקט Moshik Kovarsky כתב עליה אצלו בעמוד, ימים ספורים לפני שחשפנו את הפרויקט.
זה כל כך עצבן אותו, שהוא לא הצליח להתאפק!
עורכי הדין הראו לישועה מתוך המחקר שלנו, כיצד האירוע סוקר בכל ערוץ מדיה אפשרי, כולל שידורים ישירים של שעות ארוכות מהטקסים בישראל ובאוגנדה.
אפילו קבוצת ידיעות אחרונות ועיתון הארץ סיקרו את האירוע באופן נרחב, כולל כתבות ספיישל, כך גם כל ערוץ מדיה רלוונטי בישראל.
בעצם מתגלה כי התביעה סירסרה בזכרון של יוני, ודחפה אותו ללא שום צידוק בכתב האישום כחלק מעברה פלילית, כשבפועל אין ולא היתה שום הענות חריגה בנושא!
3. רשלנות כתב האישום:
היום נחשפה הרשלנות הראשונה בכתב האישום, ראשונה מבין רבות מאד שעוד תשמעו עליהן!
תקשיבו לזה... זה מעניין: היום מתגלה בבית המשפט, שאחד מ-315 הסעיפים בכלל עוסק בסילבן שלום!
לא היה קשר בבקשה הזו לנתניהו, הבקשה לא הגיע על ידי אף אחד מטעמו, ופשוט נכנסה לכתב האישום "בטעות".
אתם מבינים?
בכתב האישום אשר ישבו עליו 4 שנים 25 פרקליטים, נגד ראש הממשלה, במשפט החשוב בהיסטוריה המשפטית של המדינה, וסעיף "נכנס בטעות"?
זה אמיתי הדבר הזה?
חכו... הרשלנות בכתב האישום רק התחילה, אתם לא תאמינו למה שבקרוב תראו ולא ישאר לכם ספק.
כל הסעיפים הללו הם לא יותר מאוסף מהיר שהתביעה ליקטה כדי לתקן את כתב האישום, מבלי שהיא בדקה מה היא מגישה!
כל התיק ההזוי והתפור הזה מתפורר לתביעה מול העיניים, ויום אחד מישהו יצטרך לעמוד על כך לדין!
#פרויקט_ה315
שתפו והמשיכו לעקוב"."

עדכונים 12.5.21:
א. אלי ציפורי מעדכן כאן מהמשך החקירה הנגדית של אילן ישועה: "ישועה: החשש שלי היה מעולמות אתיים וציבוריים בוואלה - בשום אופן לא פלילי.
החקירה הנגדית של אילן ישועה לפרקליטו של שאול אלוביץ׳, עו״ד ז׳ק חן נמשכת הבוקר בביהמ״ש המחוזי.
מהחקירה הנגדית עולה שוב כי החשש של ישועה לא היה שהוא מבצע עבירה פלילית אלא חששות  שהיו כולם נעוצים באספקטים אתיים, ציבוריים ועיתונאיים כמו חשש מעזיבת כתבים, חשש שיהיה ללעג בברנז׳ה העיתונאית, חשש שמפרסמים לא יבואו וכדומה:
ש: עד אירוע ׳חציית הקו׳ בדצמבר 16 החששות שלך היו בעולמות האתיים והציבוריים, ואחרי שחששת יותר, התייעצת עם עו״ד רלי לשם, שהניח את דעתך, וגם אמרת בעדותך כאן שמעולם לא העלת על דעתך שלא מדובר בפלילים.
ת: אמת.
ש: בעולמות הציבוריים, חששת מהתפטרות המונית של אנשים במערכת שבנית.
ת: אמת.
ש: מאבדן אמינות של כלי התקשורת שבנית.
ת: אמת.
ש: חששת מפגיעה בוואלה במישור העסקי.
ת: אמת
ש: וחששת שאתר וואלה תהיו ללעג ולקלס בבנז׳ה התקשורתית.
ת: אמת."

החקירה הזו תומכת חד-ערכית במה שכתבתי לפני שנים (כאן), שכל הסיפור על טענות על "הטיית סיקור" ב"וואלה!" ("התערבות ראש הממשלה ומקורביו בתכנים ובמינויי נושאי משרה באתר "וואלה", לפי ההגדרה הראשונה של המשטרה והפרקליטות לגבי "המתת" - ה"שוחד") היה אמור, לכל היותר, להיות מועבר למועצת העיתונות, ולא למשטרה. 

ב. יובל אראל מחדשות ערוץ 12 מדווח כאן (כותרת בלבד): "חקירת ישועה במשפט נתניהו נמשכת הבוקר: "נמצאו 48 שיחות מחוקות עם רצף תאריכים"
בית המשפט המחוזי בירושלים התחדש הבוקר הדיון במשפטו של ראש הממשלה • חקירתו הנגדית של העד המרכזי בתיק 4000, מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה, נמשכת על ידי סנגורו של שאול אלוביץ', עורך הדין ז'ק חן, שחוקר אותו על השיחות המחוקות מהטלפון שלו."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב בעניין החקירה הנגדית של אילן ישועה: "עו״ד ז׳ק חן לישועה: ״אתה מניפולטור שנוהג בהפרד ומשול, עדותך נובעת מחשש מהעמדתך לדין״
בהמשך החקירה הנגדית עימת עו״ד חן את ישועה עם דברים שאמר בעדותו הראשית לפיהם אינו מקליט פגישות, לעומת העובדה שבזכות בדיקת מומחה ההגנה התברר שכן הקליט פגישות. 
עוד עומת ישועה עם גרסתו שלפיה אחרי הפגישה הלילית, פגישת השיבוש לכאורה שהתקיימה ב-27 בדצמבר 2016, שבה לטענתו הבין שמדובר בעניין לא חוקי. בעוד שגרסתו הראשונה של ישועה הייתה שהיה היה בהלם, וכי עד ה-8 בינואר אלוביץ׳ לא פנה אליו, וכשפנה היה ״בשוק״ מכך, עו״ד חן הראה לישועה תכתובת מיום 29 בדצמבר, יומיים אחרי הפגישה, שלפיה אלוביץ׳ מתכתב איתו בענייני סיקור, והוא פונה למערכת, ועולם כמנהגו נוהג.
כלומר, יומיים אחרי מה שישועה טען שהיא פגישת שיבוש, וטען שהיה בהלם, הוצגה שיחה רגילה לגמרי ביחס לידיעה הנוגעת לרוה״מ. עוד הוצגה לישועה שיחה מאיריס אלוביץ׳, מאותו יום, שבה מוסר לה ישועה מידע מתוך המערכת, ומציע שהוא ידבר עם המערכת כדי לדרדר את הידיעה. 
עו״ד חן דרש מישועה להסביר איך השיחה הזו מתיישבת עם הטענה שלו לנתק, וגם השופטת פרידמן פלדמן חידדה את השאלה:  ״אמרת שהופתעת שהייתה פניה שבוע אחר כך, מה הופתעת שבוע אחר כך אם הייתה שיחה יומיים אחר כך?״, ישועה ניסה להתחמק, והמשיך להתחמק גם אחרי שהוצגה שיחה נוספת עם אלוביץ׳, בניגוד לגרסתו של ישועה לפיה לאחר פגישת חציית הגבול לא היו עוד פניות מצידם. 
בהמשך החקירה הנגדית הראה עו״ד חן כי קיימת סתירה בין הטענה של ישועה שכל הנעשה בוואלה היה גלוי כלפי אנשי המערכת, כולל אמירות שיש עליו לחץ מהבעלים לבין הטענה שלו שהוא רצה להסתיר את הקשר בינו לבינם. בעוד שגרסת ישועה הייתה כי הזוג אלוביץ׳ ביקשו להסתיר את מעורבותם באתר, הרי שישועה היה זה שיזם את ההסתרה. 
״אחד המאפיינים שלך מול הזוג אלוביץ׳ היה הפרד ומשול. ההפרדה הזו היא השיטה שלך. אתה מניפולטור שביקש ליצור חיץ בין הזוג אלוביץ' לבין המערכת, להפחיד אותם, להעלות בהן חששות״ הטיח חן בישועה, והטיח בו גם כי ״כל עדותך בבית המשפט ובחקירה הראשית ובחקירה הנגדית נובעת מהחשש שלך שרשויות האכיפה יעמידו אותך לדין״."

עדכונים 14-15.5.21:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו (כאן, המאמר המלא נמצא כאן, למקרה שייעלם מהאינטרנט), מאמר שבועי מסכם ומקיף (כותרת בלבד): "חשיפת עדויות ממשפט נתניהו: תיק 4000 מתפוגג לאיטו כבר עם העד הראשון.
חשיפת העדויות מצביעה על כך שכולם ראו בוואלה אתר זניח וחסר כל השפעה - כולל כמובן נתניהו; לא רק שלא היה סיקור חיובי אלא שוואלה לא היה אתר חשוב ומרכזי שתודעת נתניהו היתה מרוכזת בו, נהפוך הוא."
מאמר מומלץ לקריאה. 

ב. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה מיום 5.5.21 בבית המשפט המחוזי בי-ם - כאן
מהפרוטוקול עולה, שאילן ישועה מודה\טוען, שהוא שיקר לא רק בתכתובות עם זאב רובינשטיין, אלא הוא גם שיקר למנטור ולחבר האישי שלו - עמוס שוקן (הבעלים והמו"ל של קבוצת הארץ-דה-מרקר), וגם שיקר לעצמו בפתקים, שרשם לעצמו בסמארטפון שלו (?!), בכך, שכתב (לשוקן ולעצמו), שאתר "וואלה!" זה פורטל מוטה חזק כנגד נתניהו. 
בנוסף, ישועה כתב בפתק לעצמו (כאן), לקראת פגישתו עם עו"ד רלי לשם (העו"ד של קבוצת "וואלה! תקשורת"), בנובמבר 2015, לאחר פרסום הכתבה של גידי וייץ בהארץ-דה-מרקר, שהוא צריך להתכונן עם קו הגנה וצריך להיות מוכן להיחקר באזהרה. 
זה סותר את חוות הדעת של עו"ד ליאת בן ארי לפרקליט המדינה וליועמ"ש, כשטענה, שישועה לא ידבר - אם הוא ייחקר באזהרה. הנקודה הזו בכלל לא נבדקה מולו ומול המסמכים שהיו כבר באותה עת, בידי החוקרים והפרקליטות
אם לא די בכך, ישועה חשב (וכך גם כל חברי המערכת אצלו, לדבריו, חשבו), שכל השיחות וההתכתבויות שלו עם בני הזוג אלוביץ', זה לכל היותר עניין אתי (כאן וכאן), זה לא נושא להתלונן עליו במשטרה. על עניין האתי הזה הם (ישועה וחברי המערכת הבכירים), לא מצאו לנכון לפנות למועצת העיתונות האמורה לטפל בבעיות אתיות בעיתונות, מפני שזה נראה להם עניין פעוט ערך ומקובל, שהבעלים והמו"ל של עיתון, מתערב בקו המערכת, לפי האינטרסים הכלכלים או האחרים שלו. יודגש, שזו גם חוות הדעת, שהוא (ישועה) קיבל מעו"ד רלי לשם
מכאן, לא ברור איך כל העניין הזה הפך לפלילי בעיני הפרקליטות, אם בזמן אמת, איש לא ראה בזה עניין פלילי (גם לא היועמ"ש, ד"ר מנדלבליט, שטיפל בהשלכות הכתבה של גידי וייץ ובתלונות חברי הכנסת וגורמים נוספים, שפנו אליו בנושא זה) וכל מי שהיה מעורב ומיודע בנושא "ההתערבות בתכנים" ב"וואלה!", כולם ראו בזה בזמן אמת - עניין אתי מינורי שולי? מה גם, שבפועל אתר "וואלה!", אחרי כל ניסיונות "ההתערבות בתכנים", היה אתר מוטה חזק כנגד נתניהו. אז היכן כאן "המתת" (של השוחד, כביכול, ב"הטיית סיקור", הטייה, שנבראה רק בדימיון של "הפרקליטות המלווה" ביחד עם אילן ישועה, שהמציא גרסה חדשה למה שהוא עצמו כתב והרבה פעמים, בזמן אמת, בעניין ספציפי זה)?

עדכונים 16.5.21:
א. בעקבות ציוץ של שלמה פילבר (כאן), אלי ציפורי העלה פוסט קצר (כאן) בזו הלשון: ‏"ובינתיים - ‏שלמה פילבר תוקף בחריפות את יהיר לפיד וח״כ קארין אלהרר ממפלגתו וחוזר שוב (בפעם המאה ומשהו) על כך, שאין נגדו שום תיק (ומכאן שהוא יכול להשתחרר מהסכם עד המדינה) ועל כך, שאלהרר גרמה נזק של עשרות מיליארדי שקלים למשק הישראלי יחד עם איתן כבל ומבקר המדינה.
תודה לאבי וייס." 

ב. שלחתי את הפנייה הבאה (כאן) לצמרת משרד התקשורת, לצמרת בזק ולדירקטוריון בזק, בעניין מינוי ציפי לבני כחברה בדירקטוריון בזק. תשובה לא קיבלתי מאיש. די ברור למה. מינוי מביש ותמוה, מכל בחינה שלא נסתכל עליו. ציפי לבני היא "עדת תביעה" ב"תיקי האלפים", למי שלא יודע, או שכח. 

עדכונים 18.5.21:
א. אלי ציפורי ממשיך לדווח כאן על חקירתו הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם: "ובינתיים - ממשיכים לפרק את השקרים של אילן ישועה בבית המשפט.
פרקליטתה של איריס אלוביץ' לישועה: “וואלה היה אתר עם תמונות אירוטיות ונשים חשופות חזה”
**************************************************************************************
נמשכת חקירתו הנגדית של מנכ״ל וואלה אילן ישועה לפרקליטתה של איריס אלוביץ׳, עו״ד מיכל רוזן-עוזר
בתחילת הדיון היום הניחה רוזן תשתית לכך שבניגוד לעדותו, אתר וואלה לא היה כה חשוב, כי היה מאופיין בתכנים שונים כמו חיפוש עבודה, ספורט, תיירות ורכילות, וכי בזכות הקישורים הרבים בדף הבית היו לו כניסות, אולם הוא לא נחשב בכלל כאתר חדשות. 
ישועה טען בתגובה כי מדובר בשנים מוקדמות יותר, אולם בדיון התברר כי בניגוד לתשובותיו הקודמות, כאילו כך היה ב-2006, רוזן עוזר הוכיחה שבסוף 2013 אתר וואלה אופיין כאתר שיש בו פורנו רך: כותרת הכתבה בהעין השביעית: ׳מחסום הפטמות׳, ושבה כותרת משנה מפי אילן ישועה: ״כתבות ציצי זה לא תת-רמה״.
לפי חשיפה שלי בסוף השבוע, גם השר גלעד ארדן סבר שמדובר באתר פורנו.
למאמר המלא: https://bit.ly/3oeg4Ph."

ב. אלי ציפורי מוסיף כאן: "אתר חדשות? ישועה: ״חדשות כולל גם מי שנכנס בשביל בוב ספוג״.
נמשכת חקירתו הנגדית של ישועה סביב השאלה עד כמה אתר וואלה היה אתר חדשות. בחקירתו הנגדית הבוקר הודה ישועה כי מעמדו של וואלה כאתר חדשות נקבע, בין היתר, גם על ידי אלה שנכנסו לאתר לצפות בתוכן על בוב ספוג.
איזו בדיחה!"

ג. אלי ציפורי מוסיף כאן דיווח נוסף מבית המשפט: ‏"בחקירה הנגדית מוצגות התכתבויותיו של ישועה עם ינון מגל, שמהן עולים קשריו עם אילן שילוח (טייקון שמאל) ראה דוגמת התכתבות של אילן שילוח עם ישועה - כאן, אבי בנטל, ניר שלום ואחרים, כדוגמאות להתערבות של ישועה מול ינון מגל, מני רבות, שסותרת את דבריו של ישועה בעדותו הראשית שלפיהם שלא התערב בתוכן ובעריכה למעט בקשות שאול בענייני נתניהו."

ד. אלי ציפורי מוסיף כאן מהחקירה הנגדית: "ישועה: ״ההתייחסות וההוראות בעניינו של נוני מוזס היו יותר חשובים מההוראות על ביבי״.
********
חקירתו הנגדית של ישועה: האם הכיר או לא הכיר את גלית חמי (עורכת כלכליסט בבעלות ידיעות אחרונות).
ש: אתה בחקירה הראשית אמרת שאתה לא מכיר את גלית חמי, והנה אנחנו רואים שאתה מדבר עם שאול ואיריס, ואתה אומר להם שפעם היא ביקשה ממך משהו ואתה סייעת לה. אז אתה כן מכיר אותה.
ת: אין לי היכרות עם גלית.. אולי הייתה פעם אחת.. שאולי היא פנתה פעם ועשיתי טובה.
ש: וכשאתה מדבר פה בשיחה על זה שגלית חמי פחדה.. זה אירוע שאתה לא זוכר?
ת: לא זוכר. 
עוד אמר ישועה בחקירתו הנגדית כי ההתייחסות וההוראות בעניינו של נוני מוזס כי ״זה היה יותר חשוב מההוראות על ביבי״.
רוזן עוזר הטיחה בישועה: ״העדת שאתה מנכ״ל שלא מתערב בתכנים, שלא יורד לשטח, שאין לו נגיעה לתוכן, ושהדבר היחיד היה ענייני רוה״מ ורעייתו ומשפחתו. אתה העדת על מנכ״ל שאינו מתערב בתכנים, והנה אנחנו רק התחלנו לראות התערבות שהיא בכל מקום. בתכנים, בכותרות, שאין להם קשר בעולם ובסביבה לנתניהו״.
עוד אמרה רוזן עוזר לישועה: ״אתה מתערב בתוכן ממש. אתה אומר לינון ׳תעלה׳, ׳תוריד׳. אני אומרת לך, שזה בסתירה למה שאמרת בעדותך הראשית״. 
ת: אני לא יושב שיש סתירה, רוב ההתערבות הייתה בעניינים של רוה״מ ומשפחתו. לצד זה בהחלט היו מקרים נוספים של התערבות ופניות שאני קורא להן נורמליות״. 
ש: ״ואנחנו רואים שיש פה התערבות הרבה מעבר למה שאמרת שעשית״.
ת: ״נכון״."

ה. אלי ציפורי מוסיף כאן דיווח חשוב: "אז מסתבר מחקירתו הנגדית של אילן ישועה שהאחרון "שמר" מכל משמר על איש השמאל אילן שילוח, טייקון הפרסום. 
כבר שנים אני העיתונאי היחיד שכותב על הכוח העצום של שילוח בשוק הפרסום ובשוק הטלוויזיה, על כך שהוא התעשר מגביית עמלות פרסום מנופחות, שהוא ייבש למעשה את ערוצי הטלוויזיה ועל כך שהוא ובת זוגו שירה מרגלית (בתו של דן מרגלית) לא מפסיקים לגדף את נתניהו.
אף ערוץ מדיה לא טיפל בכוחו של שילוח ביסודיות פן יבולע לו ועכשיו זה מתברר בחקירתו הנגדית של ישועה. צריך להבין, לא ערוץ 12, 13, 11, כמובן שלא "דה מרקר" ולא "גלובס" במתכונתו הנוכחית – מטפלים בצורה יסודית בכוח העצום של שילוח, איש שמאל די קיצוני (אם היה איש ימין היו קורעים לו את הצורה). 
שילוח הוא האיש האחרון שיכול ללהג על עיתונות חופשית, יושרה והגינות במדיה. כולם מכירים את כללי המשחק הלא כתובים בשוק הזה – לא כותבים כמעט על אילן שילוח כדי לא להרגיז אותו – מהחשש שתקציבי הפרסום לא יזרמו. זה תמיד באוויר - למרות שכל הצדדים מכחישים - מאזן אימה קלאסי של אינטרסים.
עכשיו ישועה אומר גם שהבן שלו עבד אצל שילוח. הנה מעגל האינטרסים נסגר.
עכשיו אני מחכה לכתבה נרחבת על אילן ישועה בערוץ 12 (סליחה, ערוץ אל ג'זירה 12) ועל כוחו העצום בשוק הפרסום. אולי גיא פלג? אולי דנה וייס? אולי רינה מצליח? זה לא יקרה לעולם."

ו. עדכון נוסף כאן של אלי ציפורי: "ישועה הודה: ״פנו אלי פוליטיקאים. ציפי לבני, לפיד, בוז׳י, כחלון״
במהלך חקירתו הנגדית הודה ישועה כי עמד על קשר עם שרים ופוליטיקאים. פרקליטתה של איריס אלוביץ׳, מיכל רוזן עוזר: ״הם פנו אליך אישית״.
ישועה: ״כן אלי באופן אישי״. 
לישועה הוצגו התכתבויות שלו עם אנשי מערכת וואלה הכוללים את דרישותיו שלו לטפל בידיעות הקשורות לפוליטיקאים אלה. 
ישועה למיכל קליין: דרדרי את הרצוג
קליין: דורדר מזמן
ישועה: תוציאי את הרצוג מעמוד הבית
קליין: כן, טופל
רוזן עוזר: זה לא יוזמה של שאול. זה יוזמה שלך.
ישועה: אני לא חושב.
רוזן עוזר: לא חושב שזה יוזמה שלך? 
ישועה: אני לא חושב שזה יוזמה של שאול."

הערה: מי זו מיכל קליין ומה עמדותיה הפוליטיות? לא צריך לנחש, זה בתמונהמיכל קליין כאן משמאל (לחיצה על התמונה מגדילה אותה): דוברת הקמפיינים של מפלגת "כחול לבן" והדוברת והיועצת האיסטרטגית של גבי אשכנזי... במשך שנים.

ז. מוסיף כאן אלי ציפורי: ‏תהייה: ‏"למה ישועה לא הקליט את יהיר לפיד, ציפי לבני, גדעון סער ובוז׳י הרצוג בפניותיהם ה*ישירות* אליו כדי להטות סיקור (נתניהו לא פנה אליו ישירות ולו פעם אחת). ‏התשובות האפשריות: הוא הקליט ומחק, הקליט והסתיר או לא הקליט - כי זה לא היה נוח לתפירת התיקים שלו ושל בן ארי.
‏איזה נוכל!."

ח. פורסם כאן ע"י איתמר לוין מ-News1 (כותרת בלבד): ""יחסי סחיטה באמצעות תקציבי הפרסום של בזק".
ישועה: אלוביץ' חפץ ביקרו של ליברמן. שאול אלוביץ' טען ביולי 2016, כי קיבל מהעיתון כלכליסט מסר לפיו "תנו לנו חסויות ב-400,000 בשנה ולא נכתוב נגדכם".
ישועה התערב לאורך השנים בידיעות הנוגעות להרצוג ואקוניס. מגל התפטר לאחר שישועה הסיר ידיעה על גאולה אבן, בעקבות פנייתו של סער".

אלי ציפורי מוסיף בעקבות הפרסום הזה ב-News1: "‏ישועה מודה: גדעון סער התקשר אליי כדי להוריד כתבה על אישתו גאולה אבן - ינון מגל העורך סירב וישועה עקף אותו. ‏מגל מכחיש את טענותיו של ישועה ואומר שהאייטם היה לגיטימי ולא היתה לו כל מעורבות בו.‏ שוב ישועה נתפס משקר."

אלי ציפורי הוסיף כאן הערה נוספת בעקבות הפרסום ב-News1: "‏מחקירתו הנגדית של ישועה היום מתברר כי ליברמן זכה לסיקור אוהד בוואלה: ״שאול ואיריס חפצים ביקרו של הרוסי״ (ייתכן שזה היה אינטרס של ישועה). ‏לאט לאט מתברר ששורה של פוליטיקאים זכו לסיקור אוהד בוואלה ודווקא נתניהו, שקיבל סיקור מאוד עויין באתר, הועמד לדין."

ט. אבישי גרינצייג צייץ כאן על סדרה שלמה של התערבות בתכנים של אילן ישועה, התערבות שלא הייתה קשורה בכלל לנתניהו

י. איתמר לוין פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, מגלה: ועד הפרקליטים מונע הפקת לקחים סדורה. הוועד דרש לעגן בחוק חסינות לפרקליטים ולהבטיח שממצאי הבדיקה יישארו בתוך הפרקליטות - והתוצאה שאין הפקת לקחים גם כאשר בית המשפט הורה עליה. ניצן הורה לשמור בחשאי את הנוהל להפעלת פרקליט מלווה, למרות שהוא רלוונטי לנאשמים. חלק מתרגילי החקירה אינם מעוגנים בנוהל כלשהו."
הדו"ח המלא של מבקר המדינה, 48 עמודים - כאן. תקציר הדו"ח 8 עמודים - כאן

י"א. פורסם כאן וכאן ע"י אורן פרסיקו ב"עין השביעית" (כותרת בלבד): ""תנו לנו חסויות ב-400 אלף בשנה ולא נכתוב נגדכם". בעל השליטה בבזק סיפר למנכ"ל "וואלה": קבוצת "ידיעות אחרונות" מתנהלת כארגון פשע וגובה פרוטקשן מתאגידים • שאול אלוביץ': שילמנו 400 אלף שקל ל"כלכליסט" כדי שיירדו מבזק • "כלכליסט": "שקר מתועב, חולני והזוי" • משפט המו"לים, שלב העדויות." מומלץ לקריאה. 

עדכונים 19.5.21:
א. בעקבות דו"ח מבקר המדינה, אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר: "‏דוח המבקר אתמול: הפרקליטות משתמשת בתרגילי חקירה בצורה שרירותית בלי לתת בכלל נימוקים.
‏מישהו אמר תרגילי החקירה בתיקי נתניהו?
‏ואיפה בדיוק כל כתבלבי המשפט שירימו תחקיר על הנושא? הלו דליפמן, הלו פלג, השמיעו קול בבקשה."

ב. המשך החקירה הנגדית של אילן ישועה. מדווח כאן אלי ציפורי (כותרת בלבד): "ישועה לעורכת החדשות שלו: ״זה מה שיוצר התמכרות של הגולשים, תתפרעו, תפסיקו לחסוך בדרמות! אני שופך על החדשות עשרות מיליונים והתמורה לא מספקת אותי״ (עוד הוכחה שישועה שלט בתכני וואלה לאינטרסים האישיים שלו)." מומלץ לקריאה. 

ג. אלי ציפורי ממשיך כאן עם מידע נוסף (כותרת בלבד): "ישועה לעורך שלו: ״היחסים עם בנק הפועלים על סף פיצוץ! תעיף את הידיעה לכל הרוחות! אתה לא תקבע את כיוון האתר לבד״." מומלץ לקריאה. 

ד. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מה-10.5.21 - כאן

בפרוטוקול הזה מופיע המשפט המפורסם, המודלף ביותר מהפרקליטות כל השנים, כנימוק מרכזי ל"תפירת תיק 4000":
ציטוט מהחקירה הנגדית

רק שהמשפט הזה מושמע מפי אילן ישועה, לא מפי שאול אלוביץ', משפט שבו אילן ישועה מפליל את עצמו, ב"פרשת יד 2". הוא זה שיזם את "המתת" (עשרות פעולות שנעשו ביוזמתו), כדי לקבל חתימה רגולטורית (מנתניהו), חתימה שתוביל לכיסו עמלה של 15 מיליון ש"ח. לצורך עניין זה, הכל כשר. אין שוחד (בעיניו).... 

ה. אלי ציפורי מוסיף כאן מהחקירה הנגדית: "פרקליטתה של איריס אלוביץ׳ לישועה: ״אתה מציג את עצמך כאישה מוכה? אתה גבר מכה! לא נוח לך להודות שאתה משקר״.
*******************************************
לישועה הוצגה הודעה שלפיה אמר לאלוביץ׳ ״אולי צריך להביא עורך מבית מדרשו של הגדול שמכיר את כללי המשחק", תוך שהוא מתכוון להביא את ערן טיפנברון מכלי התקשורת של נוני מוזס
לאחר שישועה נשאל אודות הודעה זו, כמוכיחה שהוא היה זה שהציע ויזם ולחץ, ולאחר שניסה שוב לדבר על ״הקונטקסט״ וכי מציגים לו עניינים נקודתיים, הטיחה בו רוזן עוזר: ״אנחנו לא מציגים שום דבר נקודתי. התביעה היא זו שהציגה דברים נקודתיים, ומה שאנחנו רואים יותר ויותר זה אירועים שרואים אותך כמנכ״ל מתערב, בעוד שפה אתה מציג את עצמך כמי שעשו לו abuse, כשלא נוח לך להודות שאתה משקר, ושאתה אומר שדברים שאמרת הם אינם אמת, בעוד שלא יכול להיות שהם אינם אמת, ושאתה נותן תשובות שלפיהן אתה מציג את עצמך עצמו כאישה מוכה, בעוד שאתה יותר כמו גבר מכה״."

ו. לאור ציוץ של אבי משולם, שהיה עד 2010 עורך ב"וואלה!" אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר: "‏וואוו! כל האמת על אילן ישועה הנוכל מתחילה לצאת: ‏אבי משולם, היום מנכ״ל רדיו תל אביב, על השקרן ישועה שלא הפסיק להתערב בתכנים ועשה מזה קריירה שהניבה לו עשרות מיליונים."

ז. אלי ציפורי מוסיף כאן מהחקירה הנגדית של אילן ישועה (כותרת בלבד): "ישועה טען שאלוביץ׳ ביקש ממנו לפטר אחד מעורכי וואלה; התכתובות מוכיחות שישועה הוא זה שרצה לפטרו ואלוביץ׳ סרב.
***********
*ישועה לאלוביץ׳: ״אתה רוצה שאשלח אותו? אלוביץ׳: לא*" מומלץ לקריאה. 

ח. אלי ציפורי מוסיף עוד פוסט כאן לסיומו של יום החקירה הנגדית של אילן ישועה: "ישועה לאיריס אלוביץ׳: ״את לא סמרטוט ואני אוהב את זה אצלך״ (אחרי שאלוביץ׳ סירבה לאחת הבקשות לכאורה של שרה נתניהו - דבר המעיד על כך שתיזת השוחד מופרכת).
**********
נושא פיטורי אחד מעורכי וואלה שעלה היום: מדובר בעניין חשוב שכן מדובר בתקופה הכי קריטית - דצמבר 2016 - לפני ההחלטה על הפרדה מבנית, למרות לחצים אדירים של שרה נתניהו עד כדי נתק בין בני הזוג - בני הזוג אלוביץ׳ מסרבים בתוקף לפטר את אבירם אלעד (למרות הצעתו של ישועה לפטרו). 
בניגוד לאמור בכתב האישום - לא דריסת רגל ובניגוד מוחלט לטענת השוחד. ובהמשך, בתחילת דצמבר 2016 אף ישועה משבח את איריס אלוביץ׳ על סירובם לפטר את אבירם אלעד ואומר לה שהיא לא סמרטוט:
ישועה: לא, את בסדר גמור. איריס את בסדר גמור. אני אגיד לך למה. 
איריס: עד כמה אני יכולה למתוח.. 
ישועה: אני אגיד לך למה? את לא סמרטוט ואני אוהב את זה אצלך. וזה בסוף....
איריס: אני משתדלת. 
ישועה: וזה בסוף משודר איכשהו. אנשים מבינים לא להגזים גם כאן באיזשהו מקום. 
איריס: תשמע, זה שהיא אומרת לו תשאל את איריס ואני אומרת לה בתהליך, אני לא חוזרת אליה בכלל."

ט. גלעד צוויק פרסם כאן בישראל היום (כותרת בלבד): "עד התביעה אילן ישועה לחוקרים: "אתם הולכים פארש".
תמלילי חקירה שהוזכרו בדיון בתיק 4000 ונחשפים כאן לראשונה במלואם מלמדים שעד המדינה סבור כי לא נפל פגם בעסקת יד 2. למרות זאת הוא נכלל בכתב האישום." מומלץ לקריאה.

י. איתמר לוין פרסם כאן וכאן ב-News1 (כותרת בלבד): "אילן ישועה טוען בהמשך עדותו במשפט נתניהו: ערן טיפנבורן הקליט את נוני מוזס.
טיפנבורן היה אז עורך ynet וכיום הוא העורך הראשי של וואלה; אמר לישועה על בעלי ידיעות אחרונות: "לו יש כספת עלי ולי יש כספת עליו". אבי אלקלעי, שהיה העורך הראשי של וואלה, כינה את נתניהו "הכלב המתועב" ואת יאיר נתניהו - "הכלב המלכותי". אחד הכינויים לשרה נתניהו במערכת וואלה: "המטורפת"." מומלץ לקריאה. 

י"א. בעקבות פרסום פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה מה-5.5.21, בהם יש את הקטעים כאן וכאן, הפתק המקורי כאן, פרסם כאן אלי ציפורי את הפוסט הנוקב הבא:
"איזו הזייה: אילן ישועה הנוכל טוען שהוא שיקר לעצמו בפתקים שהשאיר בסלולרי שלו; ואיך זה קשור למנטור שלו עמוס שוקן (וכצפוי: התשקורת מתעלמת).
*****************************
בחקירה הנגדית של אילן ישועה בשבוע שעבר, התברר כי בסמארטפון שלו נמצאו פתקים שישועה רשם לעצמו, לקראת שיחתו עם המנטור שלו, חברו הטוב והבעלים והמו"ל של ״הארץ \ דה מרקר״, עמוס שוקן. הפתקים נכתבו על ידו, אחרי הכתבה של גידי וייץ ב״הארץ״, כתבה שקרית שהחלה את תפירת ״תיק 4000". בפתק המרכזי כתב לעצמו ישועה לדבר עם שוקן (אח"כ גם כתב זאת אליו) על כך שאתר וואלה הוא אתר עוין לנתניהו יש בו יותר מאמרים נגדו מאשר בעדו. 
בחקירה הנגדית של ז'ק חן, עורך דינו של שאול אלוביץ', ישועה טוען שמה שכתב לעצמו בסמארטפון שלו, הוא שקר!
עו"ד ז'ק חן מציין, די בלעג, שלא נתקל מעולם בעד כזה, הטוען שמה שכתב לעצמו (בזמן אמת) אינו נכון. הרי קשה להאמין שיש אדם סביר כלשהו, שיטען שמה שהוא כותב לעצמו - הוא בבחינת שקר.
שלא יובן אחרת: מה שכתב ישועה בזמן אמת הוא אמת לאמיתה: וואלה היה עוין לנתניהו והיו בו הרבה יותר מאמרים. אבל כדי לשרת את הפרקליטות, ישועה ממציא גרסה הזוייה.
פשוט לא יאומן רמת השקרים והספינים של אילן ישועה על כולנו. 
תודה לאבי וייס."

עדכונים 20.5.21:
א. ריאיון מרתק וחשיפות בלעדיות של אבי וייס ואלי ציפורי ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" (כ-11:20 דקות), אודות "שערוריית אילן ישועה" במסגרת חקירתו הנגדית בבית המשפט, שחושפת את פרצופו האמתי כ"גבר מכה", במקום "אישה מוכה". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע. הלינק לשידור: http://bit.ly/RatzonTziporiWeiss.


ב. פורסם כאן בציוץ של "גלי ישראל": "אהוד יערי ל@fathizimri: ״מעדותו של אילן ישועה עולה שאנשי תקשורת מסוימים ממש מתנהגים כמו משפחות פשע״."

ג. פורסם כאן ע"י איתמר ב"ז ב"עין השביעית" (כותרת בלבד): ""זה מה שקורה כשפועלים כמו קרנפים טיפשים, במקום למשוך בחוטים בעדינות ובשכל. מנכ"ל 'וואלה' לשעבר המשיך לתאר את מסכת השחיתות העיתונאית באתר וברחבי התקשורת הישראלית. לא רק נתניהו: מאתרגים את בנק הפועלים, שהלווה מיליארדים לבעל השליטה אלוביץ', ומפרסמים גדולים כמו אל-על. נחשפו פרטים נוספים על ערן טיפנברון, עורך "וואלה" הנוכחי. טיפנברון מסרב להגיב. משפט המו"לים, שלב העדויות." מומלץ לקריאה. 

דריאיון נוקב מלא חשיפות מסמרות שיער ברדיו "גלי ישראל". חשיפת מסכת הכזבים, שלא מספרים לכם על "שערוריית אילן ישועה וחבריו", ועל כך שישועה מפליל את עצמו והולך ומסתבך בשקריו. ריאיון בן 12.50 דקות, שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי בלינק כאן: http://bit.ly/TZiporiWeiss.
ה.
פורסם פרוטוקול חקירתו הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 11.5.21, חקירה בו הוא מדווח על היענות חריגה מיוזמתו האישית (בגלל עסקת יד2, שממנה קיבל בונוס של 15 מיליון ש"ח), להטיה גם עבור משפחת נתניהו וגם עבור שר התקשורת דאז גלעד ארדן. כ"כ נחשף שאחד מההטיות הסיקור באותה עת, היה בכלל בעניינו של השר דאז סילבן שלום, והטיה זו התגלגלה בטעות או שלא בטעות, לכתב האישום הרשלני ביותר הזה. מצ"ב כאן.

עדכון 21.5.21: אלי ציפורי פרסם כאן מאמר (כותרת בלבד): "טייקון הפרסום שרוצה לחסל את נתניהו (והעסיק את הבן של אילן ישועה). הדרמה האמיתית במשפט נתניהו התרחשה השבוע דווקא מחוץ לבית המשפט: שורה של אנשים ותיקים בתקשורת לא יכלו לשאת עוד את שקריו וסיפרו עליו את האמת."

בפייסובק פורסם כך ע"י אלי ציפורי: "טייקון הפרסום שרוצה לחסל את נתניהו (והעסיק את הבן של אילן ישועה).
***********************************************************************
אילן שילוח הפך את יוניברסל מקאן למנגנון משומן מאוד של ייצור כסף, בעקבות עמלות שמנות שמגיעות עד 40%(!) ברוטו.
עם השנים נוצר מצב שבו ערוצי הטלוויזיה הפכו לשבויים בפועל של שילוח.
שילוח וכל ערוצי התעמולה – משדרים על אותו גל: רק לא ביבי. לסלק את נתניהו בכל מחיר...הפרסום שרוצה לחסל את נתניהו (והעסיק את הבן של אילן ישועה)."

עדכונים 23.5.21
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "האם בכירי ערוץ 10 (היום 13) נהנו מחסינות בוואלה?
הנה קטע קצר שאני חושף מעדותו של ינון מגל, לשעבר עורך וואלה:
חוקר: ההתערבויות, ההתערבויות, ממי קיבלת את הבקשות?
מגל: ... אתן לך דוגמא. אושרת קוטלר, רצינו לפרסם עליה משהו, הלכו לאילן (ישועה), *ביטלו* לי את זה. ברק, פואד, כאילו... כולם.
חוקר: בסדר.
מגל: כולם, זה...
חוקר: בסדר, יאללה הבנתי (למעשה, לא מאפשר למגל להשלים את דבריו על התערבויות אחרות כי זה לא משרת את תפירת התיקים).
תזכורת: מבדיקה שעשיתי בעבר עלה כי גם רביב דרוקר נהנה מחסינות בוואלה וחלק גדול מהכתבות עליו (כ-90%) היו חיוביות, כולל ראיונות מפרגנים."

ב. בעקבות החקירה הנגדית מיום 11.5.21 והקטעים, שנגזרו מתוכה כאן וכאן, פרסם אלי ציפורי כאן את הפוסט הקצר והנוקב הבא:"‏החפיפניקיות הפושעת של ליאת בן ארי: אילן ישועה הודה באחת מהחקירות הנגדיות שלו שידיעה אחת שיוחסה בכתב האישום להתערבות לכאורה לטובת נתניהו, בכלל עסקה בסילבן שלום.
בן ארי חיפשה את הראש של נתניהו ולא את האמת.
‏תודה לאבי וייס."

עדכונים 24.5.21
א. אלי ציפורי מעדכן כאן מיום נוסף של חקירה נגדית של אילן ישועה: "פרקליטי אלוביץ׳ הוכיחו: ישועה ״חימם״ והסית את הזוג אלוביץ’ נגד עיתונאים בוואלה; חקירתו הראשית כללה תיאורים שקריים ומגמתיים.
*****************************************************************************
לישועה הוצגו מספר התכתבויות שלו עם אנשי מערכת וואלה, שמהן עולה כי ידיעות מסויימות לא עלו באתר וואלה, או שהתעכבו בהעלאתן לאתר, הגם שלדעתו האישית, לא הייתה כל מניעה לפרסמן. 
מההתכתבויות שהוצגו לישועה עולה מצד אחד מעורבות אינטנסיבית של ישועה מול אנשי המערכת, ומצד שני כיצד הוא ״מחמם״ ומסית את הזוג אלוביץ׳ על אנשי המערכת ושל עיתונאים המתנהלים בדווקאיסטיות.
בין היתר הוצג שוב אירוע אורי אריאל, שהוצג בחקירה הראשית אחרת לחלוטין על ידי ישועה, תוך הוספת נתונים שאין להם זכר, והשמטת נתונים מהותיים, באופן  שמה שהוצג על ידי ישועה בחקירתו הראשית כלל תיאורים מגמתיים ושקריים.
בתחילת הדיון היום הוצגו לישועה ציוצים מן הימים האחרונים, בין היתר של ינון מגל שצייץ כי האמת הפוכה ממה שישועה אומר בבית המשפט, וכי בניגוד לעדותו הראשית שבה אמר כי היה מנכ״ל שלא מתערב, הרי שהאמת היא שהוא עשה הכל כדי להוכיח שהוא העורך. וכן הוצג ציוץ של מי שהיה עורך ראשי בוואלה אבי משולם שלפיו אין גורם שישועה לא נבהל ממנו וניסה להשפיע בגללו על המערכת, ולא ביבי או נוני, אלא צביקה פיק ונאור ציון
תגובתו של ישועה לציוצים הייתה הכחשה ושהדברים אינם נכונים. לדברי ישועה, מביאים לו אמירות אנקדוטליות של אנשים שעזבו בנסיבות מסויימות, כלומר רמז שמדובר בעובדים ממורמרים."

ב. אלי ציפורי מוסיף כאן מהחקירה הנגדית: "לא להאמין:
ישועה מודה: אמרתי לאלוביץ' שהמערכת של וואלה עושה לו דווקא, שמאלנית ודווקאיסטית ועם קו אנטי ביבי ולכן הוא מטומטם.
******************************************************************************************
בהמשך חקירתו הנגדית של ישועה הוצגה לו תכתובת שלו עם עורך האתר אבי אלקלעי:
"אילן: יש גרטה??
אבי: מקליט כרגע 
אבי: כבר שולח לך. ואתה. כן אתה, תן בבקשה אישור לאבני על הלפטופ כי אני מנטר רק עם סלולרי ולא טוב הוא"
אילן: זמין?
אילן: תעלה כבר את הטעימה והלינק על גרטה
אילן: תבין אני מבטיח שזה יעלה ב-8:30 ואז לא רק שזה לא עולה אלא שהראשית נכנסת בו בכל הכוח הם באמת משוכנעים שזה מגמתי ודווקא״.
ישועה אישר כי ״הם״, הם בני הזוג אלוביץ׳. פרקליטתה של איריס אלוביץ׳ הטיחה בישועה כי מההתכתבות עם אלקלעי עולה כי ישועה הציג לשאול ואיריס מצג שלפיה שהמערכת עושה דווקא. 
עו״ד רוזן עוזר שאלה: ״האם זה נכון שאתה בזמן אמת ידעת ששאול אלוביץ׳ רואה את המערכת שפועלת באופן דווקאיסטי כדי לנקוט בקו אנטי ביבי״, ולאחר שישועה התחמק, שאלה שוב: ״מה שאנחנו רואים פה זה אמירות שלך בזמן אמת שהוא באמת חושב שזה מגמתי והוא חושב שעושים לו דווקא״.
ישועה ענה: ״כן, אמרתי לו שעושים לו דווקא. ולפעמים אמרתי כן ״שמאלני״ ואמרתי על מישהו שהוא מטומטם כשלא חשבתי שהוא מטומטם. הצגתי תמונה מורכבת שכללה את הכל״. 
רוזן עוזר שאלה שוב: ״האם נכון או לא נכון שאתה הצגת לשאול ואיריס תמונה של מערכת דווקאיסטית שנוקטת בקו אנטי ביבי״.
ישועה: ״הצגתי תמונה מורכבת״.
בהמשך - *עו״ד רוזן עוזר לישועה: ״אתה לא יושב בספסלי התביעה״*
לאחר שישועה ענה לשאלה של רוזן עוזר באופן שלפיו היא מראה לו חלקי דברים, עצרה רוזן עוזר את חקירתה ואמרה: ״מר ישועה, אתה לא יושב בספסלי התביעה. לא אנחנו עשינו זאת. להיפך. מי שעושה את הצ׳רי פיקינג והציגה תמונה חד מימדית - זו התביעה. אנחנו כהגנה ממלאים את הרווחים״."

ג. אלי ציפורי מוסיף עדכון גם כאן מהחקירה הנגדית: פרקליטתה של איריס אלוביץ׳ לישועה: ״אתה מתסיס. אתה מסית, אתה מלבה. אתה מציג לזוג אלוביץ׳ שהמערכת נגדך, שהיא לעומתית, שהיא קליקה שלמה״.
**************

רוזן-עוזר הטיחה בישועה: ״המצג שלך מול איריס ושאול אלוביץ׳ הוא שיש מערכת שפועלת נגדך. מכל מה שהוצג כאן, עולה, ואני אומרת לך, לא רק שאתה לא מרגיע. אתה מתסיס. אתה מסית. אתה מלבה. אתה מציג להם שהמערכת נגדך, שהיא לעומתית, שהיא קליקה שלמה. מול שאול ואיריס אתה מציג מצג מתסיס מתוך שאתה מציג להם מערכת דווקאית ולעומתית״.
ישועה: ״זו תוצאה של הלחץ שהופעל עלי, ושאני גלגלתי אותו למטה, וגם למעלה, כי אני מצדיק את עצמי״.
המשך חקירתו הנגדית של ישועה נסובה סביב השאלה מתי החל קשר יותר אינטנסיבי עם איריס אלוביץ׳ בענייני סיקור. רוזן עוזר לישועה: ״בחקירה שלך במשטרה מדברים איתך על מתי החלה מעורבות יותר גדולה של איריס אלוביץ׳. בחקירה אמרת שזה מועד הקמת קבוצת הוואצאפ שלכם, וגם פה אמרת שזה היה ב-2015. אז אני אומרת לך שבדקנו. תאשר שיכול להיות שהקשר שלך עם איריס אלוביץ החל להיות מוגבר רק בפברואר 2016. אני אומרת לך שמסוף יולי 15 עד פברואר 16 יש שיחות בודדות עם איריס אלוביץ׳, שחלקן כלל לא עוסקות בסיקור. האם זה מזכיר לך שהמערבות היותר גדולה של איריס הייתה החל מפברואר 2016?״. ישועה ענה כי אינו זוכר".

ד. אלי ציפורי ממשיך כאן בזו הלשון: "ישועה אישר: אלוביץ׳ אמרה גם שהיא לא רוצה שוואלה יהיה ביביתון, אלא רוצה סיקור אובייקטיבי ומאוזן.
*****************
המשך חקירתו הנגדית של ישועה מתמקדת בשרה נתניהו, במסגרתה הוצגו לישועה סדרה של התכתבויות עם ישועה בנוגע לשרה נתניהו. אחת ההתכתבויות עסקה בתמונה לא מחמיאה שצורפה לידיעה אודות שרה נתניהו. רוזן עוזר: ״המצג שלך כלפי איריס אלוביץ׳ הייתה שזה באמת לא בסדר ושהייתה תמונה ״עקומה״ ולא ראויה. ישועה: ״כן זו באמת הייתה תמונה לא בסדר״.
בהמשך הוצגה התכתבות עם זאב רובינשטיין, שלגביה נשאל ישועה ״האם זה נכון שמה שאתה ידעת זה שהוא עובד מול שרה נתניהו״. ישועה ענה: ״בעיקר מול שרה נתניהו״. 
עוד הוצגה התכתבות שלפיה ישועה הוא זה שמסביר לאיריס אלוביץ׳ את הדינמיקה מול זאב רובינשטיין. ״מכיוון שאתה מעורב מאוד בקשר מול זאב - בגלל זה אתה מסביר לה״, ישועה אישר והוסיף כי היה מאבק בין זאב רובינשטיין לבין ניר חפץ ואמר ״כן, זה היה מאבק על הקרדיט״. 
עוד הוצגה התכתבות שבהן היו אמירות של איריס אלוביץ' שבהן היא מבקשת איזון. ישועה אישר שגם היו גם אמירות שבהן ביקשה איזון: רוזן עוזר: ״האם נכון בשיחות ובהתכתבויות עם איריס אלוביץ׳ שבהן היא מבקשת שיהיה איזון?״, ישועה השיב ״כן״.
עוד הציגה רוזן עוזר התכתבות עם אלוביץ׳ שלפיה איריס אומרת: ״האתר מזה זמן לא נייטרלי״, ועל כך ענה לה: ״אני מטפל באיזון״. 
ישועה גם תיקן את עדותו בחקירה הראשית, וכי בניגוד למה שהעיד בתשובה לשאלות התביעה, אלוביץ׳ פנתה לישועה לא רק בעניינים שנוגעים לבני הזוג נתניהו, כמו למשל הכתבה על המיצג האומנותי כביכול על דגל ישראל בתחת, ודוגמאות נוספות, בהן הערה על כך שכתבה ביקורתית בנוגע ׳לתרגיל המסריח׳ שנעשה לשמעון פרס, ושפורסמה ימים ספורים לאחר פטירתו, היא איננה ראויה, ועוד דוגמאות של פניות של אלוביץ׳ לגבי איזכור אסון המסוקים, וריענון ידיעות באתר ביום העצמאות. רוזן עוזר הציגה שורה של מקרים בהם אלוביץ׳ התערבה במקומות שהאתר לא בסדר ולא בהקשרים של נתניהו: אסון הכרמל, מצגים אומנותיים שערורייתים אנטי ציוניים, אמירות גזעניות, ובקשה גם להציג את ישראל היפה.
רוזן עוזר: ״איריס אלוביץ׳ ממש לא התעניינה רק בעניינים שקשורים בסיקור ראש הממשלה נתניהו ורעייתו, אלא בעניינים רבים נוספים, בניגוד למה שאמרת בעדותך הראשית. למשל על כך שהאתר לא מבטא את הישראליות כמו שהיא חושבת שהיא קיימת״.
ישועה: ״הדוגמאות שהראית הן בהחלט כאלה״. ישועה אישר גם שפעמים רבות היא הפנתה אותו לסיקור באתרים אחרים בנושאים אלה. ישועה אישר גם שאלוביץ׳ אמרה כי היא לא רוצה שוואלה יהיה ביביתון, ושהיא מעוניינת שבוואלה יהיו אובייקטיביים."

ה. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 12.5.21. הפרוטוקול המלא מצוי כאן

ו. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי מיום 18.5.21. הפרוטוקול המלא מצוי כאן

עדכונים 25.5.21:
אאלי ציפורי ריכז, לנוחות הקוראים והעוקבים, את כל הפוסטים שלו מיום 24.5.21 בבלוג החדש שלו - כאן

ב. בעקבות פרסום הפרוטוקול של 12.5.21 והקטעים שנגזרו מהפרוטוקול: כאן וכאן, פרסם אלי ציפורי כאן את הפוסט הנוקב הבא: "השקרים של ליאת בן ארי נחשפים: 48(!) שיחות של אילן ישועה נמחקו, מהן 8 שיחות שלו עם ניר חפץ (מדובר ב*כל* השיחות בין ישועה לחפץ); בן ארי טענה שיש רק 8 שיחות מחוקות.
*******************************************************
עד כמה ה"כתבים" המשפטיים מחפפים (בכוונה) בסיקור החקירה הנגדית של אילן ישועה אפשר לראות מהפרוטוקול של הדיון ב-15.5 שפורסם אמש ועליו עבר אבי וייס. מהפרוטוקול עולים נקודות שאיש לא טורח לבדוק או לכתוב עליהן, כי הן לא משרתות את הפרקליטות – מחיקת הקלטות ע"י ישועה.
 תזכורת: הפרקליטות טענה (בתגובה לטענות הפרקליטים) שיש אמנם מספר בודד של הקלטות מחוקות במכשירי הסמארטפון של ישועה, אבל לא ניתן לשחזר מהם מאומה. במקביל, אילן ישועה טען לאורך כל הדרך שהוא לא מחק מאומה ואם נמחק משהו זה לא על ידו והוא לא יודע למה נמחק משהו, אם בכלל.
בעקבות התעקשות הפרקליטים (כולל פניות חוזרות ונשנות שלהם לעליון ולמחוזי), נמצאו 7 הקלטות (2 נמצאו ע"י המומחה של ההגנה ו-5 ע"י המומחה של התביעה). הפרקליטות בתגובתה לבית המשפט טענה שיש רק 8 הקלטות מחוקות ו-7 נחשפו בעקבות הבדיקות החוזרות הללו - וזה הכל, לשיטת הפרקליטות.
אולם, למרבה ההפתעה, בחקירה הנגדית מה-15.5 הטיל עו"ד ז'ק חן פצצה של ממש - אחרי שצוותי ההגנה בדקו שוב ולעומק את הפלטים והמסמכים.
וזו השורה התחתונה: יש 48 (!) שיחות מחוקות. לא 7 ולא 8 - 48 שיחות מחוקות, ללא כל הסבר.
הפצצה היותר חשובה היא, שמתוך ה-48 שיחות מחוקות, יש 8 שיחות מחוקות של אילן ישועה עם ניר חפץ. אלו כל השיחות (!) שהיו בין אילן ישועה עם ניר חפץ וכולן נמחקו (!). היות ומדובר בשיחות שלא עוקבות (אלא מפוזרות על פני ימים לא רצופים), אין שום אפשרות שהן נמחקו בטעות. כאמור, אילן ישועה הכחיש בתוקף, גם בעקבות מה שהוצג לו ע"י עו"ד ז'ק חן, שהוא מחק איזו שיחה.
מכאן עולה השאלה המרכזית: השיחות של אילן ישועה עם ניר חפץ, דובר משפחת נתניהו, היו אמורות להיות "ראיית הזהב" ל"עסקת השוחד" ב"תיק 4000". איך זה שכל השיחות החשובות הללו נמחקו ואינן? מי מחק אותן ולמה? תשובה אפשרית והגיונית: אלו לא שיחות של "ראיית הזהב". אלו שיחות שמזיקות לתביעה ומוכיחות את ההיפך הגמור ולכן הן נמחקו.
ככה אפשר לטעון בע"פ, על תוכן השיחות הללו, מה שרוצים, בלי עדות מוקלטת תומכת וככה בדיוק נתפר "תיק 4000". כל מה שסותר את ראיות התביעה - נעלם, נמחק, מוסתר מההגנה, או מוצא לו "צו חיסיון". מדהים.
תודה לאבי וייס."

ג. אלי ציפורי מעדכן כאן אודות פרשה חדשה ובמרכזה עומד בוז'י הרצוג (כיום מועמד לתפקיד נשיא המדינה). למי ששכח על מה נחקר בוז'י הרצוג (ושתק בחקירה, אודות "עמותות ברק"), יכול לרענן את זכרונו בסרטונים שיש כאן וכאן. בחקירת אילן ישועה זה עלה מחדש: "אילן ישועה לבוז׳י הרצוג: ״אם צריך משהו דבר איתי, בכל עת, בלי היסוס. בטוח בצדקתך"
************
ההגנה ממשיכה לסתור את עדות ישועה: בניגוד לעדותו בחקירה הראשית, הסתבר כי ישועה עזר לפוליטיקאים נוספים למרות שבעבר הכחיש זאת. לישועה הוצגה התכתבות שבה כתב לבוז׳י הרצוג לאחר חקירתו: ״אם צריך משהו דבר איתי". בכל עת בלי היסוס". בטוח בצדקתך".
ישועה: ״עכשיו כשאת מזכירה לי אז כן״."

עוד בנושא זה יש כאן ב"מעריב".

ד. אלי ציפורי ממשיך כאן ב"פרשת בוז'י הרצוג": ישועה להרצוג: ״יונית לוי נוראית, בלתי נסבלת, חצופה ומטופשת, לא חכמה. כולם כנופיות. תיעזר בי״.
***********************
המשך הודעותיו ופניותיו של ישועה לבוז׳י הרצוג, והצעתו לסייע לו, בניגוד למה שאמר ישועה בעדות הראשית:
"יונית היתה נוראית בלתי נסבלת אתה היית עשר". 
"מה יכול לעזור?"
"תודה רבה. הם כנופיה שנלחמה במהלך בכל הכוח". 
"תעזר בי"
"הלואי והיה לך סקר מפרגן שמבין היטב את ההזדמנות שהוחמצה"
"אשמח להעזר".
"טוב. אחשוב על כמה רעיונות ואדבר איתך"
"אבל שישאר בינינו".
חשוב מאד. כולם כנופיות".
ברור
"היא הייתה חצופה ומטופשת"
"בכלל לא חכמה"
"גם אמיר תיבון ציני להחריד. לא יאומן במיוחד שהוא קיבל את הסיפור המדיני ממני ראשון לבד לפני שבוע וחצי וכתב משהוא ציני"."

ה. אלי ציפורי ממשיך כאן בדיווח אודות "פרשת בוז'י הרצוג": לא ייאמן: ישועה ו-וואלה מעניקים סיקור אוהד להרצוג ומי עומד לדין? נתניהו.
*************
הרצוג לישועה: ״אשמח שהכותרת תהיה ׳ניצחון מוחץ להרצוג למרות ההתקפות נגדו׳, אני חייב להראות שליטה והדרה של הכלבה (התכוון לשלי יחימוביץ׳)״; ישועה: ״מטפל. שלח לי עוד חומר ונכין אייטם”
********
המשך השיחה בין הרצוג לישועה
״ברכות! אל תהסס להסתייע בי בכל דבר ועניין"
"תודה. אשמח שהכותרת תהיה "ניצחון מוחץ להרצוג למרות ההתקפות נגדו אני חייב להראות שליטה והדרה של הכלבה"
"בסדר מטפל אני בהוואי אבל אנחה את אבי
"איזה כיף !! כן תיתן בבקשה הנחיה לאבי תודה"
בטיפול
"שלח לי עוד חומר ונכין אייטם גדול על הניצחון ועל כל מסכת ניסיונותיה להכשיל"
"מול טל שלו?"
"כן"
"אני אדבר איתה מיד"."

ו. אלי ציפורי ממשיך לדווח כאן אודות ההתפתחויות ב"פרשת בוז'י הרצוג": "השופטים נוזפים בפרקליטות; 
השופט בר-עם: ״נשגב מבינתי איך זה לא סווג כחומר חקירה״ (הכוונה להתכתבויות ישועה-הרצוג).
***********************************************************************************************
מיכל רוזן עוזר: ״מה שטוענת התביעה זה שמדובר בחומר שהועבר אלינו בטעות״. 
יהודית תירוש: ״הסיווג של מה הוא חומר חקירה נעשה על ידי המשטרה״ (משקרת - יש פרקליטה מלווה אחראית שזו היא).
בר-עם: ״נשגב מבינתי איך זה סווג חומר לא רלוונטי״. 
השופטת פרידמן פלדמן: ״לפי מה שאת אומרת החומר לא היה אמור להימסר להגנה. אני לא סתם שואלת, כי אולי צריך לעשות בדיקה מחודשת? האם יש להגנה את כל התכתובות בפועל מהטלפון הזה של ישועה? האם כל הטלפון as is? שהמדינה גם לא עברה עליהם? אני שואלת כי אולי צריך לחזור למשטרה ולהגיד להם תבדקו מחדש״. 
תירוש: ״אולי, אני לא יודעת לענות על השאלה הזו״."
 
ז. אלי ציפורי חושף כאן פרשה מחרידה חדשה לגמרי שקשורה לאילן שילוח (עליו כבר נכתב די הרבה, כאן בכתבה למעלה, בעדכונים מ-18.5.21): "מדהים! הקשרים העיסקיים בין אילן שילוח לאילן ישועה הניבו רווח של 1.5 מיליון שקל לישועה והוא לא סיפר עליהם!
*************
רוזן עוזר לישועה: ״תגיד, אתה דיווחת לפרקליטות על הקשר הזה עם אילן שילוח? על זה שהבן שלך עבד אצלו, שעשיתם במטומי 400 אלף דולר, אתה סיפרת את כל זה?״ (מדובר בחברה שישועה היה הרוח החיה בה והונפקה בחו״ל).
ישועה: ״לא. לא נשאלתי ולא סיפרתי״."

ח. בהמשך לחשיפת הקשר העסקי והאישי הצמוד בין אילן ישועה לאילן שילוח, נחשף המסמך אודות העברת 400 אלף דולרים מאילן שילוח לאילן ישועה - כאן
אלי ציפורי מוסיף כאן כדלהלן: "‏״400 אלף נקי בבנק. דולר״.
‏****************************************************************
‏נחשפים הקשרים העסקיים של אילן ישועה עם החברה של אילן שילוח (מטומי), כאשר ישועה הכחיש כל קשר עם שילוח ולא דיווח לפרקליטות."

אלי ציפורי מוסיף: פרשנות שלי בזמנו ב״גלובס״ על חברת מטומי ואילן שילוח, החברה שאילן ישועה עשה עליה סיבוב של 400 אלף דולר בהנפקה. היו בטוחים שבתשקורת לא יעשו שום כתבה על הקשרים העסקיים בין טייקון הפרסום שילוח לבין ישועה.
למה מנסה אילן שילוח להרחיק עצמו תדמיתית מקריסת מטומי?: כאן

ט. אלי ציפורי מוסיף כאן פוסט נוקב ביותר: "צריך להבין מה נחשף היום ואמרתי זאת בעבר שוב שוב: ליאת בן ארי ויהודית תירוש עסקו במלאכת הסתרה של חומרים בתיקי נתניהו בכוונת זדון: מחיקת שיחות, צווי חיסיון, ״חומרים לא רלוונטיים״ ועוד שלל תירוצים ובלבד שלא יגלו את האמת על תפירת התיקים. רק בטעות הועברו חומרים לפרקליטים והם נחשפים.
תירוש מפילה את זה על המשטרה? היא הפרקליטה המלווה והיא אחראית!
בן ארי ותירוש צריכות לעוף מהפרקליטות מיד יחד עם כל משרתיהם בתשקורת."

י. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד פרטים מהחקירה הנגדית של אילן ישועה: "אילן ישועה על ינון מגל: ״איש שטחי ריק וטיפש מלא באגו נכנס לכנסת"
בהמשך החקירה הנגדית הוצגה לישועה התכתבות של ישועה עם איתן מדמון: איתן: עזב? ישועה: כן. איתן: מינית? ישועה: לא מבין חשבתי שאתה שואל אם ינון עזב. מדמון: כן האם מינית במקומו? מדמון: יש לך עורך פוליטיקאי. 
ישועה: וואלה הרוויחה המדינה הפסידה... בינינו כמובן עוד איש שטחי ריק וטיפש מלא באגו נכנס לכנסת".
הדברים נחשפו לאחר שבחקירה הראשית הוזמן ישועה על ידי התביעה לומר שמגל עזב לבקשת שאול אלוביץ׳ ולומר שזה היה הפסד לוואלה. גם בהתכתבות זו החזיקה הפרקליטות, ומדובר בחומר שסותר את עדותו."."

י"א. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד ניתוח נוקב לגבי "פרשת בוז'י הרצוג": "‏הרצוג כפה על ישועה *בקולו* לשנות כותרת לטובתו בוואלה והפרקליטות הסתירה זאת.
‏לעומת זאת, לפרקליטות אין שום שיחה בין נתניהו לישועה - ולמרות זאת נתניהו הועמד לדין.
‏זו תמצית תפירת התיקים."

י"ב. אלי ציפורי מוסיף כאן: "‏לא זו בלבד שטייקון הפרסום אילן שילוח קיבל חסינות בוואלה והיו לו קשרים עסקיים עם אילן ישועה, אלא שילוח התערב בתכנים וביקש מישועה לעדן ביקורת על חברו הטוב אהוד ברק. ‏מקור: ניוז1 - כאן."

י"ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט של מידע ורקע בזו הלשון: מי שרוצה לדעת מי זה אילן שילוח, האיש שרוצה לחסל את נתניהו, האיש שקיים קשרים צפופים עם אילן ישועה - והטייקון ששולט בשוק הפירסום בטלוויזיה, שמחליט איפוא הפירסומות ישודרו, באיזה מחיר ובאיזה מיקום - מוזמן לקרוא את הכתבה שפרסמתי עליו באתר שהקמתי לאחרונה.
באתר יש גם אופציה לתרומות כדי לתמוך בפעילותי לחשיפת השחיתויות של הפרקליטות והתשקורת. התחלתי במסע לחשיפת תפירת תיקי נתניהו כבר לפני 4 שנים - ואני שמח שהאמת על התפירה נחשפת כעת מדי יום בבית המשפט. למאמר המלא: כאן."

י"ד. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד דיווח מבית המשפט המחוזי: "עו״ד מיכל רוזן עוזר על הפרקליטות בדיון היום: ״לא הסתירו מאיתנו דובדבנים, הסתירו מאיתנו מטע שלם״.
*************************************
עו״ד מיכל רוזן עוזר, פרקליטתה של איריס אלוביץ׳, לישועה היום בדיון: ״מר ישועה, זה לא אנקדוטות. אנחנו, בניגוד לתביעה, מציגים את כל התמונה. ובתמונה יש מנכ״ל, שיודע לפנות לפוליטיקאים, ויודע להעלות ולהוריד ידיעות, בלי שום התנגדות של המערכת״. בהמשך גילתה רוזן עוזר כי: ״כל החומר הזה לא היה בחומר. זה משבש לחלוטין את התמונה שהוצגה לבית המשפט. זה לא מופיע ברול. כשאמרנו שעשו לנו צ׳רי פיקינג, היינו עדינים. לא הסתירו כמה דובדבנים, הסתירו מטע״."

ט"ו. אלי ציפורי מעיר ומסכם כאן את יום הדיונים: "‏הכתובת הראשית לפארסה שמתרחשת במשפט נתניהו היא מנדלבליט
‏כיצד קרה שהאיש שליווה את החקירות (והדליף מהן) לא ידע שליאת בן ארי מסתירה חומרים בהיקף אדיר מההגנה. 
‏אני לא יודע אילו מהאפשרויות גרועות יותר: שמנדלבליט ידע ועצם עיניים לרווחה (כי הוחזק בגרון), ‏או שפשוט חיפף יחד עם 25 הפרקליטים שיישרו קו עם שי ניצן וליאת בן ארי - וחתם על כתב אישום בלי לדעת את התמונה המלאה.
‏בכל מקרה, זו שערורייה רבתי שכל כולה באחריות מנדלבליט. אין פלא שכל עבדיו הנרצעים בתשקורת מחרישים."

ט"ז. איתמר לוין מ-News1 מדווח כאן על תחילת החקירה הנגדית של אילן ישועה ע"י עו"ד בועז בן-צור, עורך דינו של נתניהו (כותרת בלבד): "ישועה על אלוביץ בהתכתבויות מ-2013 שנחשפו: רומני קמצן, חזיר, אפס, זבל.
אילן ישועה כינה את שאול אלוביץ' בשורה של כינויי גנאי קשים בשנת 2013, בהתכתבויות עם מנכ"ל גלובס דאז, איתן מדמון. כך התגלה בתכתובות הפלאפון של ישועה, שלא הועברו בידי התביעה ואותן חשפה ההגנה במשפט נתניהו.
ישועה מגיב: אנשים מקצינים בשיחות; אלוביץ' השתמש גם הוא בכינויי גנאי.
נתניהו סוקר בוואלה 14,950 פעמים בשנים 2016-2013 
בן-צור: ישועה מחניף כלפי מעלה ומטנף כלפי מטה."

אלי ציפורי מסכם את "אמרותיו" של אילן ישועה: "ישועה מטנף על אנשים בשפת רחוב:
על שאול אלוביץ': "חזיר, קמצן ואפס בעיני. הוא רומני קמצן, זבל, יצא קטן כמו תולעת. אני בז לו, רומני ימח שמו"
על יונית לוי: "נוראית, בלתי נסבלת, חצופה ומטופשת. הם כנופייה".
על ינון מגל: "איש שטחי, ריק, טיפש ומלא באגו נכנס לכנסת".
על מנכ"ל יד2 יבין גילמור: "מנוול, שיילך לעזאזל, אדם קטן, רע וקנאי. חורש רע תמיד"."

י"ז. אלי ציפורי מוסיף כאן נתונים חשובים: "שערוריית תפירת תיק 4000 ב-6 מספרים; בגלל שברירי אחוזים של התערבויות מעמידים ראש ממשלה לדין.
**************************
🔴 14,950 – מספר הפעמים שבו סוקר נתניהו בוואלה ב-4 שנים (2013-2016) על פי סקירה שהציגו היום פרקליטי נתניהו.
🔴 315 – מספר האייטמים על נתניהו ובני משפחתו ב-4 שנים שלטענת הפרקליטות היתה בהן "היענות חריגה" (2.1% בלבד מסך האייטמים).
🔴 150 – מספר האייטמים על נתניהו ובני משפחתו ב-4 שנים שלטענת הפרקליטות היתה בהן "מעורבות" של נתניהו למרות שאין לכך שום ראיות (1% בלבד מסך האייטמים).
🔴 70 – מספר האייטמים שבהם זאב רובינשטיין היה מעורב בפניות לוואלה, למרות שאמר שעשה זאת על דעת עצמו וללא כל קשר לנתניהו – ותיקו נסגר.
🔴 10 – הפעמים שבהן פנה נתניהו לאלוביץ' באופן ישיר בבקשות ולא בדרישות (0.07% בלבד מסך האייטמים).
🔴 0 – זו ההשפעה של אתר וואלה בזמנו על שוק התקשורת והפוליטיקה.
ועל ה-0 הגדול הזה תופרים תיקים לנתניהו."

י"ח. שלמה פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת ו"עד מדינה" ב"תיק 4000" לא נח וממשיך לתקוף, במיוחד את מבקר המדינה, בעקבות הפרסום מהיום של בזק בעניין היקף פריסת הסיבים המתוכננת של בזק. מצ"ב כאן הציוץ הנוקב ביותר שלו - בנושא זה.

י"ט. אלי ציפורי פרסם כאן בבלוג שלו (כאן) את הסיכום המלא של היום הסוער שעבר בבית המשפט במחוזי בי-ם. 

כ. שידור מרתק ביוטיוב מערוץ 20, דיווח משולב של הכתבים של ערוץ 20, באייטם שפורסם תחת הכותרת: "הדיווח היומי מחקירת ישועה: היום הוכח שאי פרסום כתבה על נתניהו נבע משנאה לנתניהו ולא בשל בקשתו!!.":


עדכונים 26.5.21:
א. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 19.5.21 - מצ"ב כאן.

ב. אבי זלינגר מפרסם כאן סרטון נוקב ביותר בפייסבוק ובמקביל גם בסרטון יוטיוב - כאן תחת הכותרת "26/05 תפירת התיקים מתגלה". שבו, בין היתר, אבי זלינגר מתייחס בסרטון למפגש שלו עצמו עם אילן ישועה במילים הבאות [ציטוט]: "הסיפור האישי. אני נתקלתי בפח אשפה הזה - אילן ישועה ב-1990 והוא ניסה 'לתפוס עלי תחת' כאילו מט״ח של אמא שלו. מדובר באדם גס, תככן ומניפולטור ונזכרתי בשותפים שלו למחאת 'מושחתים נמאסתם': עו״ד שחר בן מאיר (הגיש עתירה לקשרי נתניהו - אלוביץ' בשנים 2013-2015 וישועה הסתיר את הקשר מדירקטוריון בזק. ואבי קדיש פעיל במחאה. ה-3 פעלו כמו לפני 30 שנה. מדובר ב-3 קציני שריון חברים, שעבדו בבניין המרכז לטכנולוגיה חינוכית (שם היה מתקן סימולטור לאימון תותח טנקים) ברמת אביב. ה-3 היו שכנים קרובים קרובים בקומה ד' בבניין, שכנים משרד למשרד - אז זיהיתי את הטיפוס הנאלח הזה, שמציג עצמו ככבש לשחיטה בבית המשפט, בשעה שניסה לרדות בכל מי שהיה בקרבתו, עקב רגשי הנחיתות שלו."


ג. אלי ציפורי מדווח כאן מהמשך החקירה של אילן ישועה ע"י עו"ד בן-צור (פרקליטו של נתניהו) בבית המשפט המוזי בי-ם: "כל פתיחת הדיון היום בחקירה הנגדית של ישועה ע"י בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו, התמקדה בהתבכיינות של ישועה ליהודית תירוש שפוגעים לו בפרטיות בחשיפת התכתובות שלו (תזכורת: תכתובות שהוסתרו ע"י הפרקליטות). איזה אבסורד: הפרקליטות יחד עם ישועה הציגה תמונה חד צדדית, הסתירה חומרים ושיבשה הליכי משפט. אז הם מתלוננים על פגיעה בפרטיות? הם פגעו בזכות להליך הוגן!."

ד. אלי ציפורי מוסיף כאן דווח נוסף: "החסינות שקיבל ליברמן מישועה בוואלה.
**************************************************************************
ישועה מודה היום שנפגש פעם אחת עם אביגדור ליברמן ואף דיבר כמה פעמים עם יועציו, לטענתו לבקשת אלוביץ׳.
בהודעה ששלח ישועה לאבי אלקלעי, עורך וואלה במרץ 2015 הוא כתב כך: "תשתדל לא לפגוע בליברמן, פגשתי אותו לפני חודשיים טען בצדק שאנו מכסחים אותו". 
ואחר כך כתב ישועה: ״אדרבא, אשמח לראות כותרת חיובית מבחינתו"."

ה. אלי ציפורי מוסיף עוד כאן: "וגם דליה איציק קיבלה יחס מועדף מישועה.
**********************************************************************
ניר שלום, היועץ של איציק, כותב לישועה במהלך שנת 2014: קיבלת את המאמר על דליה איציק?
ישועה: כן.
ישועה: יש לחצים אדירים להעלות עליה תחקירים עם הדירה אני כרגע בולם... שרון שפורר ואלדד יניב רצים עם זה חזק... (יניב פרסם תקופה מסויימת טורים בוואלה ובוחש לא מעט בתשקורת).
ניר שלום: אני כבר מתקשר, תענה לי 5 דקות. ישועה: בכיף."

ו. גלעד צוויק פרסם כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "החוטים בתיק 4000 הולכים ונפרמים, והפרקליטות מתבזה מול השופטים
ההודעות שהפרקליטות "שכחה" להעביר לסנגוריו של אלוביץ' חשפו מציאות מדהימה: יצחק הרצוג, יריבו הגדול של נתניהו בזמנו, נהג להכתיב לאתר "וואלה!" כותרות לכתבות. איך כל זה מסתדר עם הטענה המרכזית של התביעה לקשר "חריג" בין נתניהו ל"וואלה!" ולסיקור אוהד? לליאת בן ארי הפתרונים - או שלא • דעה."

לסיום הטור המאוד מעניין שלו והמומלץ לקריאה, כותב גלעד צוויק כך: "התמונה הרחבה מתבהרת: הפרקליטות התפארה כי העמידה סוללה של 40 עורכי דין כדי להגיש את כתב האישום נגד נתניהו - אך היגיון בריא של איש אחד היה מונע ממנה להתבזות בתיק הדגל שלה, במשפט אולי החשוב ביותר בתולדות מדינת ישראל. משפט נתניהו אמנם רק בתחילתו, אך כבר עתה, כשעד התביעה המרכזי קורס מעל דוכן העדים, יחד עם התזה הבסיסית של התביעה – נשאלת השאלה אם השופטים יאזרו את האומץ להודות שהתיק העומד בפניהם נתפר ברשלנות – והחוטים רק הולכים ונפרמים."

ז. אלי ציפורי מוסיף כאן בנושא אחר אבל חשוב לעניינו: "שלום לאבישי גרינצייג, זה שהגן בעבר בלהט על עו״ד שחר בן מאיר (רודף נתניהו), לאור היכרותו בעבר עם אילן ישועה: אתמול גלגל בית המשפט העליון את בן מאיר מהמדרגות אחרי עוד עתירה מוזרה (בלשון המעטה) שבו דרש בן מאיר לתת צו המונע מנתניהו לחתום על הסכמי השלום עם איחוד האמירויות. למרבה הצער, בן מאיר לא חוייב בהוצאות. מר גרינצייג, מה עם ידיעה על תבוסתו בגלובס?."

ח. עו"ד טליה איינהורן צייצה כאן ציוץ חשוב: "קיראו @KastelMoti - הפרקליטות שהציגה לנו כאילו היא נתלית באילן גבוה, ידעה שהיא מטפסת על קיר חלק.
היא רק קיוותה שהסניגורים לא יגלו את מה שהסתירה מהם.
מזל שעו"ד ז'ק חן הקיש "בטל סינון" באקסל וגילה 900 אנשי קשר של ישועה ותכתובות בהיקף דומה לחומר שנמסר, המערערות מן היסוד את עדות ישועה."

ט. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד קטע בעניינו של ליברמן: "התכתובת המלאה של ישועה עם צחי משה, יועצו של ליברמן: "שים לב כמה זמן הכותרת של ליברמן בראשית וכמה הטקסט מפרגן. ליברמן דיבר יפה מאוד במסיבה".
******************************************************************************************
ישועה: שים לב כמה זמן בראשית וכמה הטקסט מפרגן.... הוא (ליברמן) דיבר יפה מאוד במסיבה.
משה: תודה, אמסור.
ובהמשך: ישועה: תסתכל על הכותרת הראשית בוואלה.
משה: ראיתי, היא בסדר גמור, הבעיה היא לא בסיקור של האירועים השוטפים ה"כלליים" אלא בדברים המוכוונים.
ישועה: מבין. משה: וזה רק על קצה המזלג (שולח לישועה לינקים בוואלה כדי להסביר לו למה התכוון)."

י. מוסיף כאן אלי ציפורי: "ברית השמאלנים - של ישועה עם מנכ"ל ערוץ 10 לשעבר יוסי ורשבסקי (שמקורב לרביב דרוקר): "בשבילך אעשה הכל. תקבל כל סיוע"; ורשבסקי: "אתה באמת אח".
***************************************************************
תכתובת בין ישועה ליוסי ורשבסקי, לשעבר מנכ"ל ערוץ 10, שגם רודף את נתניהו (ורשבסקי היה מקורב מאוד לרביב דרוקר):
ישועה: חוץ מזה, בשבילך אעשה הכל. אבל, כאמור, זה היה לא לעניין והעפתי את הכל.
ורשבסקי: אתה באמת אח. ישועה: במערכת וואלה עשו לי פוזות, במערכת מגוחכים, כל האמת בתחת שלהם.
ורשבסקי: בלי קשר, תודה (על) כל החברות, תיזהר ממנחם בן (איש ימין).
ישועה: מסכים 100%. ורשבסקי: בלי קשר לחברות תראה שמנחם בן ישלם מחיר על הכתבה הזאת. ישועה: ברור.
בהמשך אומר ישועה: אם תצטרך משהו ברמה של וואלה תקבל כל הסיוע."

י"אאלי ציפורי מוסיף כאן: "ישועה אובססיבי לתדמית שלו וליחסיו עם ידיעות אחרונות; דה מרקר מבלפים בכותרת.
**************************************************************************************************************
התכתבות בין ישועה לניר שלום (יועצו של אלוביץ' בזמנו):
ישועה: דה מרקר תיקנו הכותרת לבקשתי מהסיבה הפשוטה - מעולם לא אמרתי את המשפט שכתבו נגד ווינט (ישועה מדבר על ראיון שלו).
ניר שלום: טיפלתי בבעיה, אני אח שלך, תבין את זה. ישועה: תודה, אתה מבין שאילו אמרתי את המשפט הם לא היו משנים את הכותרת.
ישועה: שאלתי אותם למה אתם כותבים משהו שלא אמרתי? התשובה: יש לנו עניין ללבות תחרות בשוק.
ניר שלום: אני יודע דבר אחד. שיש לאח שלי בעייה אני אעשה הכל לעזור לו. ישועה: תודה אחי.
יש להם אג׳נדה נגד ידיעות אחרונות ואז הם גוררים כל דבר לשם. נבלות. אילן ישועה: שוב תודה ושבת שלום. ניר שלום: שבת שלום."

י"ב. אלי ציפורי ממשיך ומדווח כאן מבית המשפט (תשומת לב שאין כל קשר בין אבי וייס מ-Telecom News לאבי וייס מנכ"ל ערוץ החדשות 12): "ברית האחים – ישועה עם אבי וייס מנכ"ל ערוץ 12: "איזה איש מרשים אתה!"; אבי וייס: "הכרתי אותך והתלהבתי מאוד"; ״מבחינתי אין ולא תהיה מלחמה עם וואלה – עם ynet תהיה גם תהיה".
***********************************************************************************
תכתובת בין ישועה לאבי וייס, מנכ"ל ערוץ 12:
ישועה (מתלונן): "כשמכרנו את יד2 לא הזכרתם בכתבה את המילה וואלה... בכתבה אתמול החלטתם לתקן העוול והקפדתם לציין את שמה של וואלה אך לא את מאקו... גם התגובה האגרסיבית שלכם לא מוסיפה כבוד רב להתנהלות הזו"
אבי וייס: "עם כל הכבוד (ויש!), זו לא היתה כתבה, זה היה ראיון של 3 דקות עם ענת באלינט (כתבת לשעבר ב"הארץ" המזוהה עם השמאל), שכולו הוקדש ל-ynet, למעט 15 שניות שהיא הזכירה אותכם, בשעה זניחה – ברגע לחמש. שאגב, לא ידעתי על האייטם אבל לגמרי לגיטימי. פעם אחת מזכירים אותכם לרעה אצלנו אז כולם נרעשים. אתם, באופן יומיומי מלכלכלים עלינו ומעולם לא קיבלת טלפון".
ישועה: "הכל כמובן בפרופורציות, יש לי לא רק כבוד אליך, אלא גם סימפטיה אחרי פגישתנו. הבעיה: זה לא שאומרים משהו רע אלא הצרימה הנובעת מהשמטת מאקו... זה בעיני לא הוגן כמו גם השמטת השם של וואלה מהכתבה הארוכה על מכירת יד2.... וכל אימת שאנחנו עושים משהו לא הגון אתה יותר ממוזמן להסב את תשומת ליבי לכך. אני יכול להבטיח שאין, ולא תהיה אף פעם הנחיה פוליטית אצלנו לגבי האופן בו יש לנהוג בכם".
אבי וייס: "גם אני הכרתי אותך והתלהבתי (מאוד). מבחינתי אין לא תהיה מלחמה. עם ynet – תהיה גם תהיה!".
ישועה: "אחלה, אני מספר לכל מי שאני פוגש איזה איש מרשים אתה!". אבי וייס: "כנ"ל"."

י"ג. אלי ציפורי מוסיף כאן מאולם הדיונים בבית המשפט עוד, בזו הלשון: "ישועה מפנק את אופיר אקוניס (״אני צריך אותו״) ואומר על נתניהו: "שיתעצבן קצת".
*************************
שיח בין ישועה לעורך וואלה בזמנו אבי אלקלעי (ממחיש את ההתערבות בכל פסיק של ישועה באתר):
ישועה לעורך וואלה אבי אלקלעי (מעביר לו הודעה מאקוניס): בוקר טוב, נתתי למיה מנע ראיון מקיף בנושא רשות השידור. ידיעתך. שבת שלום; ישועה מעביר הוראה: "תשגיח שיהיה חיובי, אצטרך הרבה עזרה בקרוב סביב משבר הנגישות".
בהמשך: אבי אלקלעי (מעביר לישועה הודעת יחסי ציבור של אקוניס): "השר אופיר אקוניס בהדסה הר הצופים: סגר מוחלט ביו"ש, הגבלה על יציאת צעירים במזרח ירושלים והריסת בתי מחבלים. השר אופיר אקוניס ביקר לפני הצהריים את פצועי הפיגועים המאושפזים בהדסה הר הצופים. בתום ביקורו אמר: באתי לחזק את הפצועים ואת המשפחות. הצוות הרפואי עושה עבודה מצילת חיים שמעוררת גאווה. השר אקוניס הוסיף שישראל חייבת להטיל סגר מוחלט על יו"ש, להגביל יציאה של צעירים במזרח העיר ירושלים, ולהרוס בתי מחבלים. אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור ברברית ואכזרית ונדרשים צעדים תקיפים מאוד, ומהירים, כדי לבלום אותה".
אלקלעי לישועה: "גם הוא וגם מירי רגב מוציאים המלצות מטעם עצמם כשביבי מכנס ברגעים אלה קבינט. אתה בטוח שאתה רוצה לפרסם?"
ישועה: "כן, הוא עוזר לי הרבה. פה זה בקשה שלי לא של הביביה".
אלקלעי: "לא חושש מ'הקרב על הקרדיט'? כי קים (הכוונה לשליט צפון קוריאה, כך כינה ישועה את נתניהו) עלול להתעצבן שמפרסמים המלצות קבינט".
ישועה: "לא נורא, שיתעצבן קצת".
בהמשך אלקלעי שולח לישועה כתבה על חתימה של שר המדע בזמנו אקוניס על שיתוף פעולה בהשקעות משותפות במחקר עם סין ושואל את ישועה: "אתה רוצה להפניק אותו".
ישועה: "כן". אלקלעי: "אקוניס במייל שלך"."

י"ד. דיווח נוסף כאן של אלי ציפורי מאולם בית המשפט, אודות איילת שקד: "ישועה מחניף לאיילת שקד: "היא מחומר של ראשי ממשלות".
*********
תכתובות בין אילן ישועה ליאיר הירש, רמ"ט שרת המשפטים בזמנו איילת שקד:
ישועה: "שנה טובה, אחלה ראיון בגל"צ (של איילת שקד). כבר יושב 10 דקות בחנייה ומקשיב. תמיד תשובות לעניין, חכמות, ישרות, ממש מרשים. גם אומרת את מה שמאמינה בו וגם לא מתלהמת ולא נופלת לשום מלכודת מיותרת".
הירש: "אין עליך אילן!!! שנה טובה וזכות להכיר איש כמוך בשנה זו".
ישועה: "תשמע, היא מחומר של ראשי ממשלות". הירש: "לחלוטין"."

ט"ו. ולסיכום הפוסטים של הימים האחרונים, מוסיף אלי ציפורי את התובנה הבאה: "עכשיו כולנו מבינים עד כמה נתניהו צדק כשביקש לשדר את המשפט בשידור חי; כך היה נחשף הציבור לעומק הרשלנות, הפאשלות ותפירת התיקים ע״י הפרקליטות. כך הציבור לא היה תלוי בערוצי התעמולה המשרתים את הפרקליטות - ומתעלמים כמעט לחלוטין מהתרסקות התיקים ומהמבוכה של ליאת בן ארי ויהודית תירוש."

סיכום 10 הפוסטים של היום, מאלי ציפורי בבלוג שלו - כאן.

ט"זגלי בת חורין הוסיפה כאן תובנות משלה: "בית  המשפט קיבל כבר ראיות למכביר על אי חוקיות התנהלות המשפט. כתבי האישום עצמם אינם כוללים אשמה אמיתית, הפרקליטות  חרגה בניגוד לחוק מתקציבה, להפליל רוה"מ, הפרקליטה טסה לספארי בעת השימוע, נתפסה בעבירות בניה חמורות לכאורה, וש"לא היה לה מושג". העד הראשון מתגלה כשקרן סדרתי. מעמדו כעד מדינה או לא - הוסתר מהציבור. בניגוד לכל חוק, הסניגורים לא קיבלו את כל המסמכים שהגנה צריכה היתה לקבל. עדים מומחים יחידים בתחומם כמו אבי וייס ואחרים שהיו עדים להתנהלות משרד התקשורת לא הוזמנו או נוכסו ע"י התביעה, רק כדי שההגנה לא תוכל לזמן, אינסוף התנהלויות תמוהות, חשודות, לא חוקיות ורחוקות משקיפות כרחוק החולד מהירח. המשך התנהלות המשפט יחסל מעט האמינות שעוד נותרה בקרב התמימים. והתקשורת לא תוכל לכסות על הכל. יש גבול. עיצרו את הביזיון, והעמידו לחקירה את החשודים האמייתים בהפרת החוק ובחתירה כנגד הדמוקרטיה."

י"ז. עמית סגל מספק תובנה משלו: "אילן ישועה מצטייר מעדותו שלו כאדם רקוב וציניקן מוחלט, עתיר קומבינות, רווי אינטרסים כלכליים אישיים, דורסני ושקרן. גלימת המוסר שמנסים להלביש לו - אינה עולה עליו."

י"חגיא לוי פרסם כאן פוסט מסכם לשבועים שחלפו (כותרת בלבד): "טוב, חייבים לסכם את החקירה הנגדית של אילן ישועה ואת המשמעויות שלה, עד לשלב המוקדם הזה: התזה אשר עומדת במרכז תיק 4,000 היא, שנתניהו זכה "להענות חריגה בקבלת סיקור אוהד" באתר וואלה.
עד התביעה המרכזי שלהם, מי שהיה אמור להיות עד התביעה החזק והמשמעותי ביותר (כי הוא "מגובה במסמכים והודעות") הוא מי ששימש כמנכ"ל וואלה באותה התקופה - אילן ישועה. אחרי שהתובעת יהודית תירוש פינקה את אילן בכמה ימים של חקירה מלטפת, שעסקה בעיקר בחצאי ריכולים וחצי אמיתות, התחילה החקירה הנגדית." מומלץ לקריאה. 

י"ט. חיים שיין פרסם כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "עדות ישועה מוכיחה: מדורת שלטון החוק כובתה.
החקירה הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר מצביעה בבירור כי המשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש לא חיפשו אמת או צדק, אלא להחליף ראש ממשלה בדרכים לא דמוקרטיות • מעטים נבחרי הציבור שהיו עומדים בלחץ ולא מרימים ידיים - ועל זה, ההיסטוריה תזכור את נתניהו לטובה • פרשנות." מומלץ מאוד לקריאה. 

עדכונים 27.5.21:
אאבי וייס מתראיין בריאיון חשוב ביותר ברדיו "גלי ישראל" בתכנית הבוקר של אלי ציפורי ב-28.5.21, כ-10 דקות אודות השערוריות הפליליות, לכאורה, שנחשפות בהתנהלותו של אילן ישועה, מנכ"ל "וואלה! לשעבר. הלינק לשידור כאן: https://bit.ly/ZiporiWeissA.


ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב ביותר בזו הלשון: "אחרי שנתפסו בהסתרת חומרי חקירה ובשיבוש הליכי משפט: ליאת בן ארי ויהודית תירוש מנסות לייצר נרטיב שקרי אחר באמצעות התשקורת - מבחן ההתערבויות בוואלה הוא יחסי ולא כמותי כפי שהן טוענות - עוד ראיה מזכה לנתניהו.
*********************************
הפרקליטות נמצאת במצוקה קשה מאוד אחרי השבוע המאוד קשה שעבר עליה. הסתרת חומרי חקירה בהיקף אדיר, שיבוש הליכי משפט, נזיפה מהשופטים – אלו לא דברים פשוטים. למזלן של ליאת בן ארי ויהודית תירוש, אין עליהן שום בקרה ויש להן תקשורת מחבקת - ולכן במקום שתועמדנה לדין הן ממשיכות לייצר מסך עשן באמצעות אנשי שלומם בתשקורת, כמו נטעאל בנדל מ"הארץ".
הנה שני השקרים החדשים:
• "גם אם ישועה התערב בתכנים של פוליטיקאים אחרים זה לא דומה בכמויות ההתערבויות של נתניהו".
האמירה הזו לא רק שקרית היא גם משקפת חוסר הבנה בחשבון של כיתה א'. המבחן הוא לא כמותי, אלא יחסי. כלומר, מה היקף ההתערבויות באחוזים מסך כל האייטמים שפורסמו על פוליטיקאי כזה או אחר. נתניהו הוא הפוליטיקאי המסוקר בישראל (וגם המושמץ בישראל) ובין 2013 ל-2016 הוא הוזכר כ-15 אלף פעם בוואלה. כמה התערבויות ישירות של נתניהו היו? כ-10, כ-0.07% מסך ההתערבויות. גם לשיטת הפרקליטות סך ההתערבויות של נתניהו לבדו, בלי בני משפחתו, עמדו על כ- 150 בסך הכל (ברובן הודעות דוברות שגרתיות). כלומר כ-1% בלבד מסך האייטמים שפורסמו עליו. זה כלום, פשוט כלום, במונחים של יחסים בין כלי תקשורת לפוליטיקאי, קל וחומר שמדובר בראש ממשלה.
מספר האייטמים שפורסמו על פוליטיקאים אחרים נמוך בהרבה ולכן במבחן היחסי מספר ההתערבויות שלהם גבוה באחוזים על-פי הערכות מנתניהו. מכיוון שהפרקליטות לא טרחה לעשות את הבדיקה המתבקשת הזו, אין נתונים מדוייקים, אבל אין לי ספק שבמבחן האחוזי – זה הרבה יותר גבוה מנתניהו. ישועה הרי שמר על קשר שוטף עם שורה של פוליטיקאים.
• "פוליטיקאים אחרים לא התערבו במינוי של עורכים בוואלה".
בולשיט. בסופו של דבר, אילן ישועה היה האיש הכי חזק בוואלה, כפי שראינו מעדותו, תוך שהוא שיעבד את וואלה לצרכיו האישיים והפיננסיים. זה כולל גם מינוי של עורכים הנוחים לו כמו אבי אלקלעי (ראינו את שיתוף הפעולה ביניהם בהתכתבויות), שישועה הכיר אותו בעבר. וחשוב מכל: כל המינויים היו של אנשי שמאל (למשל, יוצאי "הארץ") וישועה ידע היטב שהם אנשי שמאל, לבד מינון מגל, שאותו ישועה גידף השבוע, ולא במקרה. כלומר, ישועה הביא אנשי שמאל לוואלה כי זה מה שהוא רצה מהם: אתר רק-לא-ביבי, למרות שבעלי האתר, משפחת אלוביץ', ביקשו לאזנו, אבל ישועה צפצף עליהם."

ג. אלי ציפורי מוסיף עוד חשיפה בתיאום עמי, כאן: "היחסים בין אילן ישועה לאילן שילוח הרבה יותר חמורים ממה שחושבים – ומחייבים חקירה של רשות ני"ע נגד ישועה; בנו של ישועה, גיא, שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי ב"מטומי" שהיתה בשליטת שילוח; ישועה ובנו קיבלו מניות *טרם* ההנפקה והרוויחו 400 אלף דולר נקי.
****************************************************************
מעיון נוסף בנוסח התכתובות של ישועה עם בנו, גיא, מצטיירת תמונה הרבה יותר חמורה מכפי שחושבים. ישועה שואל את בנו בנוגע לרווח בהנפקת חברת "מטומי" - "כמו יוצא לנו יחד?" וגיא עונה לו ש-400 אלף דולר "נקי" וגם ויש ש"יש שישה חודשים לוק". המושג LOCK, כשמו כן הוא, הוא חסימה למשך של 6 חודשים לבעלי המניות ה*קיימים", שלא מאפשרת להם למכור את המניות מיד, אלא רק אחרי חצי שנה מיום ההנפקה. המשמעות היא שישועה ובנו קיבלו/רכשו מניות *טרם* ההנפקה; סביר להניח שישועה הבן קיבל אופציות בחברה במחיר מימוש נמוך מאוד – כך נהוג בחברות היי-טק, אבל איך בדיוק קיבל/רכש ישועה את חלקו (כך לפי נוסח ההתכתבויות) בחברה?
בנו של ישועה עבד ב"מטומי" קרוב ל-6 שנים, כאשר החל לעבוד ככלכלן בסוף שנת 2007 עד שמונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ופרש מהחברה בספטמבר 2013, לפני ההנפקה ב-2014.
בכל מקרה, העובדה שוואלה היתה חברה בורסאית עד 2012 ובהמשך חברה נכדה של חברה בורסאית (בזק) - מתעוררת השאלה האם ישועה היה צריך לדווח לדירקטוריון על היחסים העסקיים שלו עם אילן שילוח שנעשו תוך ניגוד עניינים. הרי ישועה שימש דירקטור בוואלה ונושא משרה בכיר בה, שעל-פי החוק (לרבות חוק החברות) חייב בנאמנות למועצת המנהלים שלו בוואלה ולכן היה צריך לדווח לכאורה על קשריו עם אילן שילוח. את השאלה הזו צריכה לחקור רשות ני"ע (ותקופת ההתיישנות לא הסתיימה – 10 שנים).
תודה לאבי וייס."

קורות החיים של גיא ישועה כפי שהוא פרסם זאת בעצמו בדף האישי שלו בלינקדין - כאן

אני מוסיף הערה נוספת מעבר למה שכתב אלי ציפורי לגבי אילן ישועה ואילן שילוח. על פי דברי אילן ישועה (מצ"ב), אילן שילוח בפועל החזיק את "וואלה!" במשך שנים רבות, בתקציבי הפרסום. הוא היה המפרסם העיקרי ב"וואלה!", חברה שכמעט כל הכנסותיה הגיעו מפרסום (לא היו לה מקורות הכנסה משמעותיות נוספות, כל השנים, למעט מקרה אחד - של מכירת יד2 ב-2014). לכן, הפרת האמונים כאן של אילן ישועה כלפי הדירקטוריון, הבעלים, המשקיעים ובעלי המניות בחברה, היא בדרגת חומרה גבוהה, בכך שהוא הסתיר את מהות והיקף הקשרים שלו עם אילן שילוח, כשכל היכולת הכלכלית של חברת "וואלה!" לשרוד כחברה עסקית, הייתה תלויה באדם אחד, באילן שילוח. 

ד. פרופ' טליה איינהורן פרסמה כאן מאמר נוקב באתר "מידה" (כותרת בלבד): "הפרקליטות נתלתה באילן סרק. עדותו של אילן ישועה פותחת צהר מעורר תהיות לתוככי צמרת הפרקליטות. סיכום ביניים של משפט נתניהו ומסקנות להמשך." מומלץ לקריאה. 

עדכונים 28.5.21:
א. איתמר לוין מ-News1 מעדכן כאן (כותרת בלבד): "המדינה מוותרת על 120,000 שקל. שרה נתניהו לא תיתבע בפרשת המעונות. מנדלבליט אימץ את העמדה פה אחד של גורמי המקצוע הבכירים בפרקליטות, לפיה אין מקום להגיש תביעה להחזר הסכומים אותם שילמה המדינה בשנים 2013-2010 בגין הארוחות במעון ראש הממשלה  הסיבות: ההרשעה הפלילית במסגרתה שילמה פיצוי חלקי, ספק אם ניתן להפריד בין אירוח פרטי לרשמי וחלוף הזמן."

ב. אלי ציפורי מעלה כאן פוסט מדהים בזו הלשון: "מדהים: תמלול השיחות בין שאול אלוביץ' לבנו.
********************************************************************************************
אני חושף את תמלילי השיחה המלאים בין שאול אלוביץ' לבנו אור, אחרי שהפרקליטות ניסתה להסית את הבן נגד האב, כדי שישכנע אותו להחליף את עורך דינו ז'ק חן.
שאול אלוביץ' לבנו אור: "יומיים הם הרגו אותי, לחצו אותי עם העד מדינה. בשביל להגיע לאדון נתניהו הם יכולים הכל; אין לי על מה להיות עד מדינה. אני צריך לשקר בשביל להיות עד מדינה. לא דיברתי עם נתניהו על עסקים, לא ביקשתי שום דבר, לא הובטח לי שום דבר ולא הוקלט שום דבר ואין לי הוכחה לשום דבר".
לקריאת החשיפה המלאה: כאן."

ג. יאיר אלטמן פרסם כאן ב"ישראל היום" כתבה מסכמת לגבי שקרי הפרקליטות ואילן ישועה (כותרת בלבד): אמת חלקית: עדותו של ישועה חושפת תהום חדשה של הפרקליטות.
השבוע התברר שוב שבמשפט נתניהו, התביעה התעניינה יותר בהשגת המטרה - ופחות בחשיפת האמת • החקירה הנגדית גילתה מניפולציות, שקרים ואינטרסים פרסונליים • פרשנות."
יאיר אלטמן מסכם את הכתבה במילים הבאות: "בסופו של דבר נשאלת השאלה כיצד ישועה, שקיבל שכר שנתי בסך 2 מיליון שקלים בתוספת 15 מיליון שקלים על מכירת אתר "יד 2" לבדו, והוכח כי התערב בתכנים לפי האינטרסים שלו ודרש מול אלוביץ' את חתימת נתניהו על מכירת "יד 2" ("חסר לגדול שלא יספק את הסחורה אחרי כל מה שעשינו בשבילו") - לא עבר כל עבירה ולא נחקר באזהרה. וכאן לא מדובר בשמפניות או בסיגרים, אלא בהתעשרות ממש אל מול התערבות תכנים שאינה חלק מתפקידו כמנכ"ל.
בתום מחצית החקירה הנגדית, עדות העד המרכזי מתגלה כמניפולטיבית, רצופת שקרים ונגועה באינטרסים פרסונליים, פוליטיים וכלכליים." מומלץ לקריאה.
 
ד. ריאיון חושפני ונוקב ביותר ב"רדיו סול - Radio Sol", חשיפת מסכת השקרים והעבירות הפליליות (לכאורה) שמסתירים ממכם אודות "עדותו של אילן ישועה".
ריאיון שנערך עם אבי וייס, ע"י המגישים יובל ענתבי ונהוראי זר ב"רדיו סול" בתכנית "הבוקר החמישי" 27.5.21, כאן בלינק מדקה 09:38 עד 22:36: http://bit.ly/RadioSolAviw וגם בסרטון ביוטיוב בלינק כאן: https://www.youtube.com/watch?v=nvmeL_xIXQo:


ה. פורסם כאן ב"רוטר": "גיא פלג על תיקי נתניהו: הפרקליטות נזכרה שיש עוד חקירות רלוונטיות של ניר חפץ שלא נמסרו להגנה.
גיא פלג באולפן שישי (ערוץ 12): ״באופן תמוה, כשאנחנו כבר עמוק בתוך המשפט, נזכרה הפרקליטות להודיע לסנגורים בתיק (של נתניהו) שיש עוד שתי חקירות רלוונטיות של עד המדינה ניר חפץ, בקשר לפרשה של השופטת בדימוס הילה גרסטל, שם ניר חפץ מסר עדויות מפורטות, והעדויות האלה מבינים פתאום שהם רלוונטיות גם למשפט עצמו, כשאנחנו כבר בתוך המשפט - רק עכשיו הפרקליטות מוסרת את החומרים האלה.
ולזה מתווספות הערות של השופטים והטענות של הסנגורים של נתניהו על כך שחלק מחומר החקירה שנוגע בין היתר לשיחות של עד המדינה אילן ישועה עם פוליטיקאים אחרים, בינהם גם בוז׳י הרצוג. השיחות האלה לא נמסרו כמו ששיחות כאלה אמורות להימסר לצוות ההגנה.
והערה של השופטים שאמרו - רבותיי אולי יש מקום לעצור ולבקש את יתר החומרים - עד כדי כך. ואין דרך לייפות את הדברים כי מדובר בבעיה משמעותית בהתנהלות״.
"החקירות רלוונטיות והיו צריכות להימסר - כי הן מסייעות להגנה".

עדכונים 29.5.21:
א. אלי ציפורי פרסם בתיאום עמי כאן את הפוסט הנוקב ביותר הבא: "היחסים בין אילן ישועה לאילן שילוח הרבה יותר חמורים ממה שחושבים: ישועה אמר בעדותו ש*רוב* תקציבי הפרסום בוואלה הגיעו מאילן שילוח; בדוחות וואלה נכתב: "אין לוואלה תלות בלקוח בודד ממשרדי הפרסום"; המשמעות: מחוייבת חקירת רשות ני"ע נגד ישועה על פרט מטעה בדוחות הכספיים לכאורה.
***************************************************************************************************************
חשיפת היחסים העסקיים בין אילן ישועה לאילן שילוח רק הולכת ומסתבכת. באחת העדויות של ישועה הוא אומר את הדברים המדהימים הבאים: "היחסים שהיו לי עם אילן שילוח זה שמשרד הפרסום מקאן (ששילוח הוא הרוח החיה בו) הוא משרד שנתן לוואלה את *רוב* התקציבים שלה...". אז הנה, ישועה מודה בקולו, ששילוח היה למעשה הלקוח הכי חשוב שלו שסיפק לווואלה את רוב תקציבי הפרסום שלו. 
ואנחנו יודעים שהבונוס של ישועה (עד מיליון שקל) היה, בין היתר, תלוי בהכנסות וואלה, שכמעט כל הכנסותיה באותם זמנים הגיעו מפרסום. במקביל, שילוח העסיק את בנו של ישועה במשך קרוב ל-6 שנים בחברת "מטומי", קיבל חסינות בוואלה ואף התערב בתכנים, בכל הקשור לפרשת הרפז ואהוד ברק.
ראו עכשיו מה כותבת וואלה בדוח השנתי האחרון שלה ב-2011: "חלק ניכר מתקציבי הפרסום באינטרנט מנוהל על ידי מספר מצומצם של משרדי פרסום, כולם לקוחות החברה. החברה מעריכה כי *אין לה תלות בלקוח בודד*, אם פגיעה בעבודה מול כל אחד ממשרדי הפרסום המובילים עלולה להות בעלת השפעה מהותית על הכנסות החברה ורווחיותה בתחום הפעילות".
האמירה של ישועה בעדות, לא מסתדרת עם הדוחות הכספיים לבורסה, שחתומים ע"י אילן ישועה ושאול אלוביץ'. המשמעות היא כבדת משקל: לא רק שישועה הסתיר את יחסיו המשמעותיים (והדי פסולים) עם אילן שילוח משאול אלוביץ' ודירקטוריון וואלה, אלא שהוא הכליל לכאורה פרט מטעה בדוחות הכספיים – שזה כבר חמור הרבה יותר.
עוד סוגייה שרשות ני"ע *חייבת* לחקור, כי היא פותחת בחקירות על דברים הרבה פחות חמורים מכך.
תודה לאבי וייס."

ב. פורסם בציוץ כאן: 🛑איילה חסון הטילה פצצה עכשיו🛑: "בכיר במשטרה אומר לי שלגבי הטענה של הפרקליטות שהמשטרה זו שסיווגה את החומרים שהוסתרו כלא רלוונטי - לא היה ולא נברא".

ג. נשלח על ידי עדכון נוסף וחשוב ביותר לתלונתי לגבי "הסודות של אילן ישועה", גם למ"מ פרקליט המדינה וגם לרשות ניירות ערך. אישור קבלת התלונה מלשכת פרקליט המדינה יש כאן. אישור קבלת התלונה מרשות ניירות ערך יש כאן

עדכונים 30.5.21:
א. ההשלכות של "פרשת אילן ישועה" על שלטון החוק והצדק, בריאיון של אבי וייס ברדיו "הקו החרדי". כ-20 דקות על הפרשה המחרידה, שרובה ככולה מוסתר מהציבור, המעסיקה כיום את מערכת המשפט והפרקליטות. 
פרטים נוספים בריאיון ב"קו החרדי" (קובץ הקלטה המומלץ להאזנה, לשיתוף ולהפצה): http://bit.ly/KavHarediWeiss.
או לשמיעה בסרטון היוטיוב בלינק כאן:


ב. אלי ציפורי מסכם כאן את השבוע שחלף ואת מה שיהיה בשבוע הקרוב (כותרת בלבד): "מבט שבועי: השקרים של יהודית תירוש וליאת בן ארי והחקירה הנדרשת נגד אילן ישועה.
השבוע תימשך חקירתו הנגדית של אילן ישועה ע"י בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו, למשך כשלושה שבועות נוספים. הנקודות המהותיות הנוספות מחקירתו." מומלץ לקריאה. 

ג. פורסם כאן ב"רוטר": "גיא פלג מפרסם: תרגיל החקירה הפסול והפלילי על ניר חפץ הופעל פעם נוספת, בחקירה אחרת בתיק אחר ועל ידי חוקרים אחרים.
כזכור, לאחר שהתרגיל שהוסתר נחשף, טען מנדלבליט שמדובר באירוע חריג וחד פעמי. נראה יותר כשיטה.
את החקירות על התרגיל הנוסף העבירה הפרקליטות לסנגורי נתניהו רק היום, באיחור רב ובעיצומו של המשפט (באופן פסול).
האיחור במסירת חומרי החקירה האלה מצטרף לעוד חומרים רבים אחרים שנמסרו באיחור ולאחר ערעור ההגנה לעליון או לאחר שהתגלו בטעות על ידי סניגורי נתניהו."

ד. בהמשך לסעיף הקודם, הכתבה של חדשות ערוץ 12 בנושא זה היא כאן ופורסמה תחת הכותרת: "לא רק בתיק 4000: תרגיל החקירה הפסול הופעל על ניר חפץ פעם נוספת.
חומר חדש שהועבר לסנגוריו של נתניהו חושף כי המשטרה השתמשה בעניין הקשור לצנעת הפרט של עד המדינה גם בחקירה אחרת כדי ללחוץ עליו • חפץ טוען כי החוקר רמז שיש בידיו מידע רגיש ואישי שלו • תרגיל דומה, שעירב מקורבת ליועץ לשעבר של נתניהו, בוצע גם בחקירת תיק בזק-וואלה."

עדכונים 31.5.21:
א. אלי ציפורי מפרסם כאן פוסט קצר: "בוקר טוב,
בעוד הסערה הפוליטית בעניין הקמת ממשלה מגיעה לשיאה, אני חושף עוד הסתרות של הפרקליטת ועוד סתירות של התובעת במשפט נתניהו, ליאת בן ארי... קראו באתר שלי: כאן:".
"עוד מההסתרות של הפרקליטות:
שתי שיחות של ניר חפץ עם חוקריו "נמצאו" לפתע לאחרונה ע"י הפרקליטות, שיחות בהן מתלונן חפץ על הלחץ שמפעילים עליו, באותו נושא שיש עליו צו איסור פרסום (זה היה בתיק אחר).
כל שהותר לפרסום כי במסגרת חקירתו של חפץ, לפני שהפך לעד מדינה בתיק 4000, זומנה דמות לעדות ונשאלה שאלות חודרניות על טיב מערכת יחסיה איתו. זו עוד הוכחה שהפרקליטות מסתירה בצורה מכוונת ושיטתית חומרים המזכים את נתניהו. כזכור, גם פרטי תרגיל החקירה של חפץ לא תוכננו להימסר לפרקליטי נתניהו ואלוביץ' – ונמסרו להם בטעות.

הסתירות של ליאת בן ארי:
מחקירתו הנגדית של אילן ישועה (12.5.21) עלה כי אילן ישועה היה מוכן להיחקר באזהרה, אולם איש לא ממש בדק את האופציה הזו, לא עמו, לא עם עורכי דינו ולא סביבו – כמו עובדיו ומכריו.
כלומר, ליאת בן ארי שיקרה בבירור כשטענה בעבר שישועה לא ידבר ולא ישתף פעולה, אם ייחקר באזהרה – וכך היא שכנעה את עו"ד שי ניצן וגם את מנדלבליט, לאשר לה לא לחקור את ישועה באזהרה. מנדלבליט הרחיק לכת וטען בדיונים כי לא עבר שום עבירה ולכן אין מה לחקור אותו באזהרה (כשישועה לא הפסיק להפליל עצמו בחקירתו).

ישועה הרחיב בחקירתו ואמר כי שוחח עם עורכי דינו בטרם נחקר בפעם הראשונה והם הסבירו לו היטב שהוא עלול להיחקר באזהרה וייעצו לו לא לשמור על זכות השתיקה ולמסור בכל מקרה את האמת שלו.
ישועה קיבל את עצתם. אבל במציאות, הוא לא נדרש לעניין זה, כי הוא לא נחקר באזהרה בנימוק שקרי שהמציאה בן ארי, ולא בפעם הראשונה (תודה לאבי וייס)."

הקטע מעדותו (בחקירה הנגדית בבית המשפט המחוזי) של אילן ישועה מה-12.5.21 נמצא כאן - למתעניינים. 

ב. יאיר אלטמן מ"ישראל היום" מדווח כאן באופן שוטף על החקירה הנגדית של אילן ישועה מהיום (כותרת בלבד): "ישועה דרש: "תורידו את חקירת הרצוג מדף הבית"
העד המרכזי בתיק 4000 נחקר על ידי פרקליט רה"מ עו"ד בועז בן צור • בישיבות עולה כי ישועה העניק סיקור אוהד לח"כ לשעבר בוז'י הרצוג • עדכונים שוטפים."

ג. אלי ציפורי מעדכן כאן: "ובינתיים במשפט נתניהו: התכתובות שהוסתרו ע״י הפרקליטות וישועה מוכיחות שלבקשת הרצוג נמחקה כתבה ולדרישת ישועה אורגנה כתבה אוהדת להרצוג, באמצעות טל שלו, הכתבת הפוליטית (מהשמאל) של וואלה."

ד. אלי ציפורי מוסיף כאן (כותרת בלבד): "הטיית סיקור לנתניהו? ישועה עסק אינטנסיבית בהטיית סיקור לבוז'י הרצוג: "דרדרי את הרצוג, תוציאי את הרצוג מעמוד הבית, חזקו את הכותרת לטובת הרצוג, תעשו פולו עם כותרת מפרגנת להרצוג".
****************************************************************************************************
במקביל, הרצוג פונה לישועה אין ספור פעמים: "יקירי, התראיינתי לפני שלוש שעות וזה לא עלה; תשלחו כתב לציון 40 שנה לנאום של אבא שלי; הנאום שלי בעוטף עזה לא עלה"." מומלץ לקריאה. 

ה. מעדכן כאן אלי ציפורי: "אפילו אדיר מילר פנה לישועה להטיית סיקור.
********************************************************************
מילר לישועה: "אילן יקר, זה אדיר מילר. סליחה שמפריע לך אך זה עניין שמציק לי וממשיך להציק וזה הסיקור הבלתי מפרגן ונמשך אליי אצלכם באתר. גם כשאני לא באוויר ואף תוכנית שלי לא משודרת למישהו אצלכם, משום מה, יש דחף לרדת עליי ועוד בכלל בביקורת על סדרה אחרת (להיות איתה של אסי אזר) ולעורך תרבות שלכם יש דחף להבליט את זה בכותרת. בגלל שאני יודע שאתה מפרגן לי תמיד חשוב לי שתדע מה קורה אצלך. מצ"ב צילום מסך של האתר מהיום. תודה, אדיר".
ישועה: "אני בארה"ב, אבל בהחלט אעביר לאבירם העורך הראשי ואבקש התערבותו"."

ו. אלי ציפורי ממשיך כאן ומעדכן מבית המשפט: "ישועה התערב גם לטובת ג'ודי ניר מוזס: "היי מותק, בוואלה לא מפסיקים לרצוח את סטיב... אני רק רוצה שתדע שכל מה שתצטרך בחיים ואוכל לעזור, אני כאן בשבילך!! תודה רבה רבה, לא אחת ששוכחת.... ינון מגל מתנכל לנו"; ישועה: "זה לא יקרה יותר".
*******************************************
תכתובות ג'ודי ניר מוזס וישועה:
ג'ודי ניר מוזס: "שתדע שינון מגל כל הזמן מתנקל (הטעות במקור) לנו!! כולל העלאת ידיעה שאין לנו שום דרך להגיב עליה או להתגונן, לא יודעת אצל מי הוא עובד, אבל הוא משחק מלוכלכך!!! ממש מבאס את אותו דבר אפשר להגיד גם עליך ועל שאול ועל כל אחד בעולם. זה לא הוגן, לא הגון, לא מבינה מה האג'נדה שלו, אולי חברות עם לוסי. מברוק ענק על העיסקה". ישועה: "זה לא יקרה יותר". ניר מוזס: "נשיקות ותודה".
בהמשך: ג'ודי ניר מוזס לישועה: "הבחור עדיין פונה" (מתכוונת לכתב וואלה שפונה אליה בשאלות). ישועה: "מטפל". ניר מוזס: "פשוט כי הוא אמר לי עכשיו שעוד חצי שעה הם עולים עם ההקלטה". ישועה: "זמין, רגע". ניר מוזס: "פשוט חוששת לו מאוד. אני רק רוצה שתדע שכל מה שתצטרך בחיים ואוכל לעזור, אני כאן בשבילך!! תודה רבה רבה, לא אחת ששוכחת".
ישועה: "הכל בסדר, תשמרי על הילד". ניר מוזס: "הכי תודה".
בהמשך: ניר מוזס לישועה: "היי מותק, בוואלה לא מפסיקים לרצוח את סטיב (סילבן שלום). אילן רבינוביץ' כתב מאמר היום. יכול לפחות שידגישו קצת את הדברים הטובים???? טיפונת לאזן את הרצח שעושים לו?" ישועה: "בסדר, אני מטפל. תהיי חזקה ותנמיכי פרופיל"."

ז. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד דיווח: "אילן ישועה מטנף על אבי בלשניקוב עם מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי - ובשיחה ישירה מתחנף אליו.
************
תכתובת של ישועה עם יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10 בזמנו: ישועה: "ראית הראיון המלוקק עם בלשניקוב, מנהל את העסקים של רון לאודר בכל העולם" (הכוונה לאבי בלשניקוב, היה בעברו גם מנכ"ל משרד התקשורת ומנכ"ל הכנסת). ורשבסקי: "היה מביך ברמות". ישועה: "לא להאמין". ורשבסקי: "כל שורה יותר אווילית ופאתטית מהקודמת...". ישועה: "ולא שוכח ללקק לגרייבסקי (מיכל גרייבסקי, היתה נציגתו של לאודר בערוץ 10 יחד עם בלשניקוב). ורשבסקי: "ברור".
ובהמשך בשיחה ישירה של ישועה ובלשניקוב, ישועה מתחנף לבלשניקוב: ישועה: "טופל". בלשניקוב: "המון תודה!!!!!". ישועה: "אין בעיה, אני לא חלק מהמשחקים האלו ולא אוהב את הרוע שבזה". בלשניקוב: "צודק!"."

ח. אלי ציפורי מוסיף כאן דיווח מבית המשפט: "אילן ישועה התערב וקידם כתבה על גן ילדים(!) - לבקשת בנו של אביגדור ליברמן.
*****************************************************************************************************************
התכתובת בין ישועה לעורך וואלה אבי אלקלעי בנושא גן ילדים, שביקש לקדם בנו של אביגדור ליברמן (כך לפי עדות ישועה עצמו). ישועה לאלקלעי: "תנו יותר טקסטים ושפר הכותרת. תודה רבה".
אלקלעי: שולח לו את הלינק של הכתבה תחת הכותרת "הורים, אתם חייבים להכיר את גן שורשים". ישועה: "תכניס גם להורות, זה הרבה יותר מתאים שם ותן קידומים מעוד מקומות". אלקלעי: "אוקיי". ישועה: "לא רואה שזה במגזין? מקדם מעמוד הבית. כמו כן מעט מדי טקסט והכותרת לא טובה. הנקודה כאן קונספט חדש ולא אטרקציות".
אלקלעי: "עולה היום ומקודם בדף הבית. הבעיה היא שהגן בשיפוצים אז אי אפשר היה להראות תמונות, וההדמיות שסיפקו ממש גרועות. אין חידוש מהותי במה שהם מציעים כגן 0-3 ולכן הטקסט רזה. בכדי להציל את המצב הלכנו על כתבת...".

ט. בעקבות חשיפת המסמך (ע"י עו"ד בעז בן צור), שנמצא כאן מסמך תדרוך אילן ישועהמצד שמאל (לחיצה על המסמך מגדילה אותו), שהוא דבר שערורייתי ממדרגה ראשונה (מסמך תדרוך של עו"ד תירוש, התובעת מהפרקליטות, לאילן ישועה, מה לומר לפרקליטי ההגנה בחקירה הנגדית, כדי להפליל את נתניהו), פרסם כאן אלי ציפורי את הפוסט הקצר והנוקב הבא: "‏כך תופרים תיק; עוד הסתרה של הפרקליטות: מסמך של אילן ישועה על הנושאים שהוכתבו לו ע״י הפרקליטות לצורך הגנתו ונחשף רק אחרי חקירתו הנגדית."

י. אלי ציפורי ממשיך ומדווח כאן: "אילן ישועה מספק סיקור אוהד לנוני מוזס: "הגדול (נוני מוזס) בחור יפה. הייתי מצביע לו לראשות ממשלה, נשבע לך, היה דופק את הערבים כמו מפא"יניק טוב".
********
תכתובות בין אילן ישועה לאבי בן טל, לשעבר מנכ"ל ynet והיום מנכ"ל ערוץ 13: בן טל: "יש בראשית של מדור ברנז'ה תמונה לא טובה!!" ישועה: "מחליפים. הגדול בחור יפה... (מתכוון לנוני מוזס). הייתי מצביע לו לראשות ממשלה, נשבע לך היה דופק את הערבים כמו מפא"יניק טוב".
בן טל: "שרמנטי סקסי...". 
בהמשך: בן טל: "אתה בארץ? זמין?" ישועה: "טיפלתי". בן טל: "תודה!!". ישועה: "עלה. התמונה שלך בפנים, ביקשתי שיקדמו אותה לראשי". בן טל: "אתה חבר!!!". ישועה: "אתה רוצה שישאירו כך או שישימו התמונה בראשי?". בן טל: "גם. תודה". ישועה: "מטפל, תיכף. בוצע"."

י"א. אלי ציפורי פרסם כאן גם כדלקמן (כותרת בלבד): "לא רק פוליטיקאים: ישועה מתערב שוב ושוב בעניינים מסחריים לטובת עצמו ומוריד כתבה על קוקה קולה; ישועה לסמנכ"ל השיווק של קוקה קולה: 'תעזור לי פה, זו בקשה אישית. ככל שיתברר שצריך לשפר אני מתחייב לעשות מה שתרצה זה חשוב לי אישית בגלל *יעד אישי שלי*'".

י"ב. והרשימה לא נגמרת: אלי ציפורי פרסם כאן (כותרת בלבד): "ישועה בסיקור חיובי לבנק הפועלים; דוברת הבנק: "ציון קינן, מנכ"ל הבנק, ביקש שזה יימשך לאורך התקופה"; ישועה: "עד חצי המלכות!", ומביא תכתובת עם עפרה פרויס, דוברת בנק הפועלים לשעבר, ותכתובת עם העורך אבי אלקלעי.

י"ג. 
האם המשטרה תעצור את אילן ישועה? אבי וייס בגילויים חדשים ממשפט נתניהו שלא ייאמנו, בכשעה של שיחה בבית "פורום קפה שפירא" ב-31.5.21 בסרטון היוטיוב כאן:

 
עדכונים 1.6.21:
א. אלי ציפורי סיכם בפוסט אחד כאן את כל מה שנחשף ביום האתמול (31.5.21), בחקירה הנגדית של אילן ישועה

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב: "ליאת בן ארי ויהודית תירוש פעלו בניגוד לנוהל של... שי ניצן.
בנוהל על "ראיון עד" נכתב במפורש כי "תובע המראיין עד יימנע *מלהדריך* את העד באשר לתוכן עדותו".
ומה עשתה יהודית תירוש? כתבה לישועה קווי הגנה בהתאם לשאלות שעשויות להישאל ע"י פרקליטי אלוביץ' ונתניהו. כלומר, שתלה לו מילים בפה.
ומי יעמיד לדין משמעתי את תירוש ובן ארי?🤣
תודה לאבי וייס."

ג. אלי ציפורי החל לדווח כאן על המשך החקירה הנגדית של אילן ישועה, היום, בבית המשפט המחוזי בי-ם: "כתב האישום טען שבארוחת ערב בדצמבר 2012 נתניהו ואלוביץ' סיכמו שנתניהו ורעייתו יוכלו לפנות אליהם בנושא הסיקור בוואלה; אלא שיום למחרת היו ידיעות שליליות מאוד לנתניהו בוואלה כמו "ביבי הפראייר"; ישועה: "הידיעות שנכתבו הגיעו מיריבים פוליטיים של נתניהו"; בן צור ליהודית תירוש: ״לא בדקתם סנטימטר ממה שקורה - והגשתם כתב אישום״
********************************************************************
בדיון הבוקר במשפט נתניהו המשיך בעז בן צור להביך את אילן ישועה:
הפעם מדובר בסעיף 18 ו-19 לכתב האישום שבו נכתב כך: "בין נתניהו ובני הזוג אלוביץ' היתה היכרות רחוקה עד סוף שנת 2012. לקראת סוף שנת 2011, בעקבות המלצת זאב רובינשטיין לבני הזוג אלוביץ', ערכו בני הזוג אלוביץ' ביקור ניחומים אצל שרה נתניהו. קודם לכן, רובינשטיין ציין בפני אלוביץ' כי נתניהו מעוניין בכך. לאחר מכן, ביום 27.12.2012 במהלך מערכת הבחירות לכנסת ה-19, הוזמנו בני הזוג אלוביץ' לארוחת ערב במעון ראש הממשלה בירושלים. במהלך ארוחת הערב סוכם בין כי נתניהו ורעייתו יוכלו להפנות לבני הזוג אלוביץ', דרישות הנוגעות לאופן הסיקור התקשורתי שלהם באתר וואלה. בנקודת הזמן שבה התקיים המפגש בין נתניהו ורעייתו לבין בני הזוג אלוביץ', הם ידעו כי כל אחד מהם מחזיק באינטרס משמעותי שהצד השני הוא בעל יכולת לקדמו".
אלא שיש בעיה אחת קטנה עם כל התיאורים המגוחכים הללו: ביום למחרת, היו שורת כותרות שליליות נגד נתניהו "העבודה מציגה: 'ביבי הפראייר, תפיק אירוע בזול' ואף כותרת מפרגנת לשלי יחימוביץ'. יומיים לאחר מכן נתן וואלה כותרת מפרגנת ל... נפתלי בנט ושלושה ימים עוד כותרת שלילית בנוגע לביבי טורס.
בנוסף, ישועה אמר כי "ההודעות על בסיסן נכתבו הגיעו מיריבים פוליטיים של נתניהו"."

ד. גאי לוי מרחיב כאן את כל רשימת הכתבות השליליות שפורסמו על נתניהו לאחר סיכום "עסקת השוחד" הדמיונית בסוף 2012, בארוחה המשותפת של הזוגות אלוביץ' ונתניהו

ד. כתב המשפט מערוץ 20 אברהם בלוך פרסם (מצ"ב הקובץ כאן) את ההודעה הבאה: "משפט נתניהו | הסנגורים דורשים לקבל מהפרקליטות רשימה של כל הגורמים איתם אילן ישועה עמד בקשר מכל מכשירי הטלפון שלו, וכן את כל ההתכתבויות של ישועה עם כל הגורמים הקשורים לסיקור בדרך כלשהו. ‏בנוסף, הסנגורים מבקשים להעביר לידם פירוט של כל המדיה שנתפסה אצל העדים בתיק 4000, ולהורות לפרקליטות להצהיר כי כל חומר החקירה הועבר במלואו. הבקשה מוגשת בעקבות גילוי חומר החקירה שהועבר להגנה בטעות, והתגלה במקרה על ידי עו"ד ז'ק חן."

האלי ציפורי מוסיף כאן: "בעקבות ההסתרות של בן ארי ותירוש - פרקליטי נתניהו ואלוביץ' מבקשים מבית המשפט להורות לפרקליטות להעביר אליהם רשימה של כל הגורמים שדיבר איתם ישועה בכל מכשירי הטלפון שלו שנתפסו במהלך החקירה, כולל גורמים פוליטיים, דוברים, אנשי עסקים, גורמי פרסום, גורמי תקשורת, גורמים מרשויות האכיפה ואחרים; על טענות יהודית תירוש כאלו מדובר בחומרים "לא רלוונטיים": "הצהרות מופרכות חסרות בסיס... היתה בליבה תקווה שחומר החקירה לא יגולה ע"י ההגנה"."

הערה חשובה: מהפניה החדשה הזו עולה שיבוש הליכי חקירה והסתרת מידע מההגנה ומבית המשפט בהיקף עצום ושיטת ההסתרה הייתה לרכז את כל המידע תחת התכתובת של טלי בן עובדיה ולהעביר להגנה רק את התכתובת של טלי בן עובדיה ולא את כל התכתובת עם עוד כ-900 איש שהוסתרו מתחת לתכתובת הזו. מצ"ב כאן הקטע הנוגע. מדובר כאן לא ברשלנות משמעתית, אלא בעבירות פליליות של ממש, במיוחד אחרי שהפרקליטות כבר הצהירה כמה פעמים מתחילת המשפט לבית המשפט, שהם העבירו הכל להגנה ואין שום חומר נוסף.

ו. אלי ציפורי (בעקבות פניית עורכי הדין של נתניהו ובני הזוג אלוביץ' לבית המשפט והקטע מתוך פנייתם הנמצא כאן) כותב כאן פוסט נוקב ביותר בנושא זה: "שיבוש הליכי חקירה ומשפט: ליאת בן ארי ויהודית תירוש הסתירו *בכוונה* את החומרים המזכים של נתניהו; תכתובות של ישועה עם 900 איש(!) הוסתרו.
**************************************************
מהפנייה היום של פרקליטי נתניהו ואלוביץ׳ לבית המשפט החדשה, עולה תמונה חמורה של שיבוש הליכי חקירה והסתרת מידע מההגנה ומבית המשפט בהיקף עצום.
שיטת ההסתרה הייתה לרכז את כל המידע תחת התכתובת של טלי בן עובדיה (עדת תביעה ואשת שמאל) ולהעביר להגנה רק את התכתובת של טלי בן עובדיה ולא את כל התכתובת עם עוד כ-900 איש(!) שהוסתרו מתחת לתכתובת הזו (מצורף הקטע הנוגע לעניין).
מדובר כאן לא רק ברשלנות משמעתית, אלא בעבירות פליליות של ממש, במיוחד אחרי שהפרקליטות כבר הצהירה כמה פעמים מתחילת המשפט לבית המשפט - שהיא העבירה את החומרים להגנה ואין שום חומר נוסף.
תודה לאבי וייס."

ז. גלעד צוויק מ"ישראל היום" מדווח כאן (כותרת בלבד): ""סתירה חד־משמעית": האם החקירה הנגדית של אילן ישועה תמוטט את מגדל הקלפים של הפרקליטות?". מומלץ לקריאה. 

ח. אלי ציפורי מוסיף כאן (בהתייחס למסמך שנמצא כאן מצדאילן ישועה מושחר שמאל, לחיצה על התמונה מגדילה אותה): "פרקליטי נתניהו ואלוביץ׳ חושפים: התדרוך הפסול שנעשה לאילן ישועה ע״י יהודית תירוש (שתלה לו מילים בפה) לקראת עדותו - כפי הנראה בכתב ידו של ישועה. שימו לב: תירוש השחירה חלק מהתדרוך, כרגיל, במטרה להסתיר את מה שלא נוח לה."

ט. אלי ציפורי מוסיף עוד כאן מהחקירה הנגדית בבית המשפט המחוזי בי-ם: "‏סיקור ״אוהד״ או ״הטיית סיקור״ לנתניהו בוואלה שעלו היום בדיון: ״נתניהו - כאב קבוע בטוסיק״.
‏כותבת הידיעה: טל שלו השמאלנית, הכתבת הפוליטית של נתניהו, שעל פי התכתובות, התבקשה ע״י ישועה לעשות כתבה חיובית על יצחק הרצוג."

 י. נתניהו פרסם פוסט כדלקמן:
נתניהו
 
 



 

"בימים האחרונים הוכח בבית המשפט שבניגוד לטענת של הפרקליטות, העד ישועה פעל לטובתם של פוליטיקאים רבים, אנשי עסקים וחברות מסחריות, ודאג להם לסיקור חיובי.
היום התגלתה האמת לגבי טענה יסודית שלהם.
בניגוד לטענת הפרקליטות להיענות חריגה של ישועה ו-וואלה לפניות דוברי נתניהו, הסתבר היום שלא רק שהעד ישועה דחה פניות של דוברי נתניהו והתעלם מקומץ בקשות מקובלות שהופנו אליו, אלא שבאותו הזמן הוא נענה היענות חריגה לבקשותיהם של יריביו הפוליטיים של ראש הממשלה, והעניק להם סיקור חיובי.
לדוגמה, הפרקליטות טענה שההבנות עליהן נשענת טענת השוחד, שלא היה ולא נברא, התגבשו בארוחת ערב שנערכה בין ראש הממשלה ואלוביץ׳ בתאריך 27.12.12.
אבל במשך שעות רבות הציג פרקליטו של ראש הממשלה את הכמות האדירה של הסיקור השלילי שנכתב בוואלה על ראש הממשלה נתניהו, החל מהיום שאחרי אותן הבנות דמיוניות שהושגו לטענת הפרקליטות באותה ארוחת ערב, ועד למועד בחירות 2013.
לדוגמה, כבר ביום שאחרי אותה ארוחת ערב העלה וואלה את הכותרות השליליות הבאות נגד ראש הממשלה נתניהו:
 :28.12.12 
״ביבי הפראייר״.
 :28.12.12 ״בניגוד לקריאות במערב: הממשלה הקפיאה הסכם כלכלי עם הפלסתינים״.
 :28.12.12 ״יחימוביץ: מתאפשר סיכוי שאעמוד בראש הממשלה הבאה״.
הסיקור השלילי נמשך גם בימים הבאים:
29.12.12
ציפי לבני ובנט בדברי ביקורת על ראש הממשלה נתניהו.
30.12.12: הנשיא פרס באתר וואלה: מבקר בחריפות את ראש הממשלה נתניהו.
5 ימים לפני בחירות 2013, נקודת זמן שהפרקליטות מגדירה ״קריטית״, הכותרת הראשית בוואלה הייתה: ״נתניהו - סכנה לדמוקרטיה״.
רוצים דוגמה נוספת?
פרקליטו של ראש הממשלה הציג היענות חריגה לטובת יריביו הפוליטיים של נתניהו: סרטונים רבים של יחימוביץ, לפיד ואחרים שעלו באתר וואלה לקראת בחירות 2013 כחלק מכתבות תוכן. עשרות סרטונים של יריבים פוליטיים של ראש הממשלה לעומת אפס סרטונים של נתניהו באתר, שלא נמצאו.
זה רק קמצוץ מהדוגמאות שהוצגו מתוך אלפי ידיעות בהן וואלה לעג לראש הממשלה נתניהו ועדיין לא הוצגו הכל. זאת ערב הבחירות ב-2013, בתקופה שהפרקליטות טוענת שקיימת ״עסקת שוחד״ בינו לבין וואלה. כלומר, לא רק שלא היה סיקור חיובי - היה סיקור שלילי - ובענק!
**

היום הוכח מעל לכל ספק שבתיק התקדימי הזה, שאין לו דוגמה בשום דמוקרטיה בעולם, התביעה בכלל לא טרחה לבדוק את האתר. במקום זה, היא הזמינה את העד ישועה כעד מרכזי שיעיד על סיקור מוטה בעד נתניהו, כשהמציאות הפוכה לחלוטין.
לסיכום היום הזה, כדאי לשים לב לכמה נקודות דרמטיות שעלו בדיון:
העד ישועה חוזר ואומר על מופעי התקשורת שמוצגים לו - **״לא מכיר״**. אם העד ישועה ״לא מכיר״, אז על מה מתבססת עדותו?
==

נחשף שבתיק תקדימי של סיקור חיוב, התביעה כלל לא טרחה לבדוק את האתר. במקום זה, היא הזמינה את העד ישועה כעד מרכזי שיעיד על סיקור מוטה בעד נתניהו, כשהמציאות, כמו הסתברה היום, הפוכה לחלוטין.
=

הטענה שהאתר היה משועבד לטובת ראש הממשלה נתניהו בבחירות 2013 - נמצאה כוזבת".
 
יגיא לוי פרסם כאן את הפוסט הנוקב הבא: "טוב, הכיף האמיתי מתחיל.
עכשיו בבית המשפט, עו"ד בועז בן צור מציג את סעיף 1 בנספח כתב האישום, בו נטען כי רובינשטיין ביקש מאלוביץ' שתעלה כתבה אשר בה יטען כי: "נפתלי בנט תומך בציפי לבני ושלי יחימוביץ'".
הסעיף בכתב האישום מסתיים במילים "הדרישה נענתה".הרי על זה כל התיק, לא? "הענות חריגה לסיקור אוהד" אמרנו, לא?
אז זהו... שהפרקליטות הפושעת, על כל 25 פרקליטים, אלפי עובדיה ומאות מיליוני השקלים שהיא הוציאה על החקירה הזו, פשוט שלפה את ההתכתבות מתוך הטלפון של אילן ישועה ולא בדקה בעצמה האם "הדרישות נענו" או לא! 
ועכשיו הם מופתעים לגלות בבית המשפט, שלא רק "שהדרישה" לא נענתה, אלא הכתבה שעלתה היתה בעלת תוכן הפוך לחלוטין, מנוגד לאינטרס של נתניהו וההיפך מהדרישה.
ככה זה כשרצים להגיש כתב אישום במהירות לפני בחירות או בזמן ביקור בארה"ב. אין לך זמן אפילו לבדוק אם מה שכתבת הוא נכון או לא! תיק 4000 כבר קורס, ועוד לא ראיתם כלום!"

י"א. שלמה פילבר צייץ כאן כדלהלן: "אני בעד האמת"... "ספוילר: זה כל מה שעד עכשיו העיתונאים(שמחזיקים את תמלילי העדויות) הסתירו ממך". הציוץ המלא כאן

עדכונים 2.6.21:
א. אלי ציפורי מסכם כאן את היום הסוער שעבר אמש (1.6.21) בבית המשפט: "בוקר טוב, עוד יום בחקירתו של עד התביעה, אילן ישועה, והיקף הסתרת המידע והמסמכים נחשף שוב ושוב; "לא בדקתם סנטימטר ממה שקורה והגשתם כזה כתב אישום", כך הטיח פרקליטו של נתניהו, בעז בן צור, בתובעת יהודית תירוש.
אבל הדבר המהותי יותר קרה אתמול מחוץ לדיונים... קראו באתר שלי את סיכום יום אתמול ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה. 

ב. אלי ציפורי מדווח כאן על פתיחת החקירה הנגדית בעניינו של אילן ישועה היום בבית המשפט המחוזי בי-ם: "יום נוסף של חקירה נגדית:
בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו, מפרק את כל התיזה של ״היענות חריגה״.
סעיף 2 ל״היענות חריגה״ גורס כי נתניהו היה מעורב בדרישה לפרסום ידיעה על עבודת רעיית בנט במסעדה לא כשרה.
הבעיות: א. הידיעה מעולם לא פורסמה, אז איך זו היענות חריגה?
ב. ״המתווך״ לידיעה שלא פורסמה הוא זאב רובינשטיין, שתיקו בכלל נסגר ואמר שנתניהו בכלל לא פנה אליו וכל פניותיו היו על דעתו כאקט חברי.
בקיצור: עוד בלוף של ליאת בן ארי ויהודית תירוש."

ג. אלי ציפורי מוסיף כאן: "בלוף נוסף של ליאת בן ארי ויהודית תירוש: כתב האישום קובע כי ״היענות חריגה״ היתה בדרישה, במעורבות נתניהו, לפרסם כתבה שהליכוד זכה בעתירה להסרת שלטים ומודעות שפרסמה מפלגת הבית היהודי. הבעיה: הידיעה פורסמה ב-ynet, המתחרה הגדול יותר של וואלה.
אם זה פורסם אצל המתחרים, אז איך זה ״היענות חריגה״?."

הערה חשובה: חשיפה של אתר "העין השביעית" מ-2014 (כאן), חשיפה שמסתמכת, בין היתר, על נתונים פנימיים של אתר "וואלה!" משנת 2014, מחזקת היטב את המסקנה, שנתוני האתר הזה הם "ישראבלוף" אחד ענק. כלומר: אתר "וואלה!" כלל לא היה מתחרה של YNET. הוא היה אתר שולי ביותר (מקום 9 מבין אתרי החדשות בישראל). 

דגיא לוי פרסם כאן דיווח חשוב מבית המשפט: "ווואוווו עכשיו בבית המשפט: לאחר שעו"ד בועז בן צור התחיל לעבור עם אילן ישועה סעיף אחרי סעיף ב-315 הסעיפים בנספח כתב האישום, הם הגיעו לסעיף 4, כאשר עד רגע זה כל הארבעה שגויים, לא נכונים, עם סיקור שלילי בוואלה לעומת ערוצי מדיה אחרים ותירוש כבר עושה סלטה בבית המשפט.
כידוע לכולכם, בית המשפט קבע כי אם הפרקליטות טוענת שיש כאן עסקת שוחד, אז הם חייבים לפרט מה התמורה אשר ניתנה לנתניהו ולפרט את כל הכתבות שניתנו כסיקור אוהד. בתגובה, הפרקליטות הגישה 315 סעיפים בהם יש "דרישות" לכאורה, של נתניהו ומי מטעמו. עכשיו כשהפרקליטות הרשלנית מבינה שעורכי הדין וצוות #פרויקט_ה315 בצעו מחקר על כל אחד מהסעיפים וגילינו עד כמה זה מופרך, תירוש עושה פרסה וטוענת בפני השופטים, שזה לא כל החומר ויש להם "עדים וראיות כלליות, אשר יעידו על מערכת היחסים השוחדית".
השופט ברעם בתגובה: ‏אז נספח א' לא ממצה את האירועים? כלומר יעלו בעדויות אירועים נוספים שלא מפורטים בנספח א' וההגנה לא מודעת אליהם? 
כשמייחסים לאדם עבירה צריך לייחס לו עובדות. נתבקש להרשיע על אמירה כללית?
תירוש: לא נציג אירועים נוספים, אלא התנהלות כללית. פשוט לא יאומן!."

כלומר, יש כאן עוד מכה לפרקליטות. הפרקליטות לא תוכל להוסיף "דרישות סיקור" נוספות על ה-315 שכבר הוגשו. השופטים החליטו, ש-315 האירועים המובאים בנספח הם סופיים. התביעה לא תוכל להציג מקרים נוספים שלשיטתה מלמדים על ההיענות החריגה לדרישות.

ה. אלי ציפורי מצייץ כאן (בהמשך למסמך שיש כאן): "השקרים של ליאת בן ארי ויהודית תירוש, שחור על גבי לבן:
21.10.2020: הצהרה (שקרית) לבית המשפט שנמסרו להגנה *מלוא חומרי החקירה*״.
מאז התגלו תכתובות של 900 אנשי קשר של אילן ישועה, 2 תמלולים של ניר חפץ ועוד - והיד עוד נטיה. היו בטוחים שייחשפו עוד.
כלומר, תירוש *שיקרה* לבית המשפט."

ו. אלי ציפורי גם מוסיף כאןאילן ישועה בתכתובת עם איתן מדמון, לשעבר מנכ״ל גלובס (תכתובת שהוסתרה): ״נתניהו הוא האסון הגדול ביותר למפעל הציוני, יוביל לחורבן בית שלישי. ביבי אפס״. ישועה אכן היטה סיקור - נגד נתניהו. איזה שקרן ונוכל גייס ארגון הפשע של הפרקליטות כדי להדיח את נתניהו!"

ז. אלי ציפורי מוסיף כאן פוסט קצר: "‏ישועה בתכתובת נוספת על נתניהו: ״מדינה מסכנה, רובה מפגרת, מנוהלת ע״י מטומטם עם הפרעות אישיות קשות״.
‏בהמשך אומר ישועה: ״יש לי סלידה מראש הממשלה, אני לא אוהב אותו״.
‏אז ישועה לא מפסיק לגדף ולקלל את נתניהו וגם פעל נגדו בתפירת התיקים."

ח. שלמה פילבר ("עד המדינה") מצא כתובת חדשה להתעמת אתה בטוויטר: רונן צור (יועץ תקשורת בולט והיה ח"כ של מפלגת העבודה) - כאן

ט. בנימין נתניהו פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "אילן ישועה - עד עויין!
בימים האחרונים הוכח בבית המשפט שעד התפירה אילן ישועה לא אמר אמת ביחס לטענת הפרקליטות על ״היענות חריגה״ של אתר ״וואלה״ לראש הממשלה נתניהו
הוכח כי הטענות בדבר היענות חריגה כלפי נתניהו היו כוזבות, בעוד שמנגד הוכח שישועה פעל לטובת יריבים פוליטיים של ראש הממשלה, אנשי עסקים וחברות מסחריות, ודאג להם לסיקור חיובי. היום התבררה עובדה חשובה נוספת: לאילן ישועה, העד שעליו הפרקליטות מבססת את תיק 4000, יש שנאה תהומית לנתניהו. ראו את ההתכתבויות הבאות של ישועה שנחשפו היום בבית המשפט: ‏ישועה: ״מדינה מסכנה, רובה מפגרת, מנוהלת ע״י מטומטם עם הפרעות אישיות קשות״.
ישועה: ״יש לי סלידה מראש הממשלה, אני לא אוהב אותו״. ‏‏״נתניהו הוא האסון הגדול ביותר למפעל הציוני, יוביל לחורבן בית שלישי״. ישועה: ״ביבי אפס״.
כשזה העד המרכזי של הפרקליטות, לא פלא שנתפר פה תיק חסר תקדים נגד ראש הממשלה נתניהו."

עדכונים 3.6.21:
א. אלי ציפורי מסכם כאן את היום הסוער של אתמול (2.6.21) בזו הלשון: "בוקר טוב, האמת על "הסיקור האוהד" לנתניהו באתר וואלה התבהרה אתמול עוד יותר, בחקירה הנגדית של אילן ישועה; לא רק שלא היה סיקור אוהד, אלא שהיו – כפי שאמר העד אילן ישועה בעצמו – "טקסטים כמעט גבלסיים" כלפיו.
סיכום יום אתמול במשפט נתניהו – 7פוסטים: כאן. קראו באתר שלי ושתפו."

ב. שלמה פילבר לא נח לרגע. בשעת לילה מאוחרת אמש, מיד אחרי הודעת יאיר לפיד לנשיא שהוא הולך להרכיב ממשלה, החליט שלמה פילבר להשתלח עם הטענות המוכרות היטב שלו, ב-3 אנשים בטוויטר גם יחד (לאנשים שמצייצים ושלא מוכרים בציבור. אבל כנראה, כעת, כל אחד מצליח להרגיז אותו) : לירי בורק, רועי ניומן ו"די לצביעות". הציוץ של שלמה פילבר - כאן

ג. בעקבות הציוץ של שלמה פילבר, אלי ציפורי העלה כאן פוסט קצר: "שלמה פילבר על ממשלת ה״שינוי״: ״מחכים לכם פקידים טיפשים ועצלנים. הם גרמו נזק של 50 מיליארד שקל״ (כוונתו: בתיק 4000). 
תודה לאבי וייס."

ד. אלי ציפורי צייץ כאן ציוץ נוקב, בעקבות דבריו של היועמ"ש בכנס של "ערוץ 13": "מנדלבליט טוען שכתב האישום של נתניהו ״מבוסס על ראיות״. ‏בולשיט. 
‏א. הראיות על ״היענות חריגה״ מפוברקות כיוון שהפרקליטות לא טרחה לבדוק את מהות הפניות.
‏ב. אף אחד לא ניסה לשאול אותו איך נעלמה ערמה ענקית של ראיות שכולן מזכות את נתניהו.
‏ואיך הוא לא נחשף אליהן? ‏כי הן הוסתרו בכוונה."

ה. אבי וייס מתראיין בריאיון חשוב ביותר בן כ-14 דקות, על התרסקות עדות אילן ישועה, עם חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומדהימות, ברדיו "גלי ישראל", בתכנית הבוקר של אלי ציפורי ב-4.6.21. הלינק לשידור כאן: https://bit.ly/RadioGaleyIsraelWeiss. ניתן לצפות בזה בסרטון היוטיוב כאן:


ו. גידי וייץ פרסם כאן ב"הארץ" (כותרת בלבד): "נוני מוזס ניהל מו"מ עם הפרקליטות על עסקת טיעון בתיק 2000.
העסקה לא הושלמה עד כה כיוון שמנדלבליט ובכירי הפרקליטות מתנגדים בתוקף להקלת סעיף האישום נגד מו"ל ידיעות אחרונות, הנאשם בהצעת שוחד - מחשש שהדבר ירוקן מתוכן את כתב האישום נגד נתניהו."

עדכונים 4.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן מאמר נוקב תחת הכותרת: "היחסים בין רביב דרוקר לאילן ישועה והמטרות המשותפות.
דרוקר זכה לסיקור אוהד מאוד באתר וואלה, ישועה היה עפ"י מסמך משטרתי מקור של התוכנית של דרוקר ולשניהם היתה מטרה משותפת: להדיח את נתניהו." מומלץ לקריאה. 

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן סיכום של יום האתמול (3.6.21) בבית המשפט תחת הכותרת: "יומן פייסבוק 03.06.2021
3 נקודות חשובות מאוד עלו השבוע בדיונים במשפט נתניהו, כולן מעידות על הלחץ הגדול של הפרקליטות בתיקי נתניהו, לאור ההתפרקות של אילן ישועה בחקירתו הנגדית בתיק 4000."

ג. חשיפת השקרים והעבריינות הפלילית (לכאורה והמתועדת היטב) המחרידה והמוסתרת מהציבור, בפרשת "עדותו של אילן ישועה" בבית המשפט המחוזי בי-ם, בראיון רדיו ב"גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם מייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-4.6.21. כ-22 דקות, מדקה 49:14 עד דקה 1:12:50. הלינק לשידור בפייסבוק כאן: https://fb.watch/5VRGtXZ4nM. ניתן לצפייה גם ביוטיוב כאן:

עדכונים 6.6.21:
א. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 24.5.21 - מצ"ב כאן.

הערה חשובה: אילן ישועה בחקירה הנגדית בפרוטוקול של ה-24.5.21 הגניב בתשובתו משפטים, שבו הוא טוען ששאול אלוביץ' חושב כמוהו, ש"המדינה נגנבה ע"י פושעים" (הכוונה כאן, כמובן, למשפחת נתניהו ותומכיו). לא ייאמן. מצ"ב צילום הקטע הזה.

ב. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 25.5.21 - מצ"ב כאן.

הערה חשובה: אילן ישועה בחקירה הנגדית של ה-25.5.21 בתגובה לשאלה של עו"ד בעז בן צור טען שהוא לא דיבר עם עו"ד שחר בן מאיר מזה כ-25 שנה. תגובתו מצ"ב כאן

ג. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 26.5.21 - מצ"ב כאן.

ד. פורסםמה כתבה כאן ב"ערוץ 20" תחת הכותרת: "הצוות שמפורר את סעיפי "הסיקור האוהד" של הפרקליטות בתיק 4000". המדווח הוא גיא לוי שמרואיין ע"י יערה זרד. מומלץ לצפייה. 

עדכונים 7.6.21:
א. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך העלה את תגובת הפרקליטות להסתרת חומרים מהטלפונים של אילן ישועה: "הפרקליטות: מסרבים למסור לידי ההגנה את רשימת אנשי הקשר בטלפון של אילן ישועה, מסרבים לכל בקשה גורפת של הסנגורים - מסכימים למסור התכתבויות ושיחות של ישועה עם גורמים פוליטיים, אנשי עסקים ועוד בקשר למעורבותו בסיקור, בתנאים מאוד מסוימים." תגובת הפרקליטות - כאן

ב. אלי ציפורי מדווח כאן מהחקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם: "מי האיש החזק במדינה לפי אילן ישועה
נוני מוזס (ולו הוא העניק חסינות!). ישועה אומר לרון אילון, בזמנו מנכ"ל yes: "שים לב איזו עוצמה יש לנוני מוזס. מעביר חוק נגד ראש הממשלה. במחשבה שנייה, זה אולי מבטא את חולשתו של ביבי".
המשך החקירה היום: בעז בן צור מביא דברים של רביב דרוקר בראיון לאביב גפן שהתקשורת מוטה שמאלה ורוצה להדיח את נתניהו (בעצם, דרוקר מעיד על עצמו עם התחקירים השקריים שלו על וואלה)."

גאלי ציפורי ממשיך ומדווח כאן: "אילן ישועה מתפרק על דוכן העדים: "אין לי מושג מה קרה באתר" (אחרי שטען שהאתר היה מוטה לטובת נתניהו); פרקליטו של נתניהו: "אתה נטול מושג, אני מסכים איתך – עד התביעה המרכזי חסר כל מושג" (אגב, תשובתו של ישועה "אין לי מושג" זהה לתשובות של בן ארי בחקירתה על עבירות הבנייה בראש העין. אין ספק שקיבל תדרוך ממורה ״טובה״).
*****************************************************************
 שימו לב לדין ולדברים של בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו, עם אילן ישועה היום בבית המשפט (תודתי נתונה לאברהם בלוך מערוץ 20 – הכתב המשפטי היחידי הרציני בישראל). בן צור מציג לישועה מחקרים ואמירות שוואלה נטה שמאלה יחד עם כל התקשורת – נגד נתניהוישועה עונה לו: "אני לא יודע". בן צור: "מה אתה לא יודע?". ישועה: "שום דבר". בן צור: "זה אני יודע. אנחנו מגיעים למסקנה שחוץ ממה שהתכתבת, לא היה לך מושג במה שמתרחש באתר. אתה נטול מושג. אני מסכים איתך – עד התביעה המרכזי חסר כל מושג".
בהמשך: אילן ישועה טוען כי מערכת וואלה היתה בקמפיין נגד מני נפתלי. בן צור צוחק: "אתה בטוח, כמה כתבות העלתם בסך הכל על מני נפתלי?"
ישועה: "עשר כתבות לערך". בן צור תופס אותו בשקר נוסף: "109 כתבות העלתם על מני נפתלי, רובן המוחץ נגד נתניהו! ניצחתם בנוקאאוט את כמות הסיקור ב-ynet!". בן צור: "אתה אומר לבית המשפט שאתה לא ידעת מה היה באתר, אתה חוזר על כך?". ישועה: "חוץ מההתקשרויות שלנו לא ידעתי".
ישועה משקר: הוא ידע גם ידע והתווה את קו האנטי נתניהו בוואלה.
בהמשך: בן צור מציג כתבה על "סוף עידן נתניהו" ומבקש אישור שהיא הדהוד דף המסרים של גורמי אופוזיציה. ישועה מאשר זאת. בן צור: "באתר שלכם האמירות של גורמי השמאל והאופוזיציה עברו כמות שהן לכתבות. אתה יודע, או יודע משהו אחר?" ישועה: "אין לי מושג". בן צור: "אין לי מושג זה טוב, עד התביעה המרכזי"."

ד. אלי ציפורי מפרסם כאן עוד פוסט נוקב ואישי אודות הרקע של מה שמתרחש בבית המשפט: "חיסולי החשבונות והצנזורה שעשו לי ב"גלובס" בגלל שחשפתי את תפירת תיקי נתניהו.
*******************
הרשלנות הפושעת של ליאת בן ארי ויהודית תירוש: לא טרחו לבדוק בכלל את הידיעות שהוכנסו לכתב האישום כ״הטיית סיקור״ - רובן היו בכלל הודעות לעיתונות.
********************************************
פרקליטו של נתניהו המשיך היום לכתוש את ישועה ולהוכיח שהסיקור בוואלה היה עוין מאוד לנתניהו ולא היתה שום הטיית סיקור. אותי זה לא מפתיע, כי כבר במהלך מארס 2018 פרסמתי מחקר שהתפרס על פני 4,000 כתבות (עברתי אחת אחת), בשנים 2015-2016 ונדהמתי מהרעל נגד נתניהו בוואלה. 
כשפניתי בזמנו לפרקליטות ושאלתי אם הזמינו איזשהי עבודת מחקר מחברות שמנטרות את המידע, הם השיבו בשלילה. 250 מיליון שקל הם בזבזו על תיקי נתניהו, אבל לא מצאו כמה עשרות אלפי שקלים לניטור המידע בוואלה, שהיה מייתר את התיק. הם לא טרחו אפילו לבדוק כל ידיעה וידיעה שנטען שהיא "הטיית סיקור", כי אם היו בודקים, היו רואים שרובן זה הודעות לעיתונות סטנדרטיות.
אלא שהסיפור של המחקר הזה, מוכיח עד כמה קיימת צנזורה בתשקורת. נעמה סיקולר, עורכת "גלובס", צינזרה את הפרסום בתחילה ורק לאחר התעקשותי פרסמה אותו שבוע מאוחר יותר, תוך שהיא מעדנת את הכותרות ומצנזרת קטעי ביקורת על עמוס שוקן (שדרש לפטר אותי) וערוץ 10 (שם היא מופיעה עד היום). 
עוד לפני פרסום המחקר, התחיל מסע חיסולי חשבונות נגדי בתוך "גלובס" שהמשיך ביתר שאת אחרי פרסום המחקר. רועי ברק, "עורך" החדשות בזמנו ועושה דברה של סיקולר, כתב בגנותי בעיתון עצמו(!) וטען שלא מדובר בתחקיר (כדעתה של סיקולר); חן מענית, שופר ועבד נרצע של הפרקליטות, לגלג על המחקר ואמר שזו בכלל דעה וכד'.
לפני ואחרי צונזרו מאמרי ביקורת של על אהוד ברק, אורית פרקש הכהן מכחול לבן ומאמר נוסף על תפירת התיקים של נתניהו. סיקולר ואלונה בר און, הבוסית שלה, מטיפות השכם והערב על עיתונות חופשית אבל בביתם מתנהגות אחרת לגמרי.
עכשיו, כשהאמת יוצאת החוצה וברור שוואלה היה אתר רק-לא-ביבי, השתיים לא טורחות אפילו חשבון נפש. היי, אבל העיקר שאבישי גרינצייג קובע ב"גלובס" שעדותו של ישועה "אמינה"(!) - הוא בטח ביצע מחקר על הנושא הזה...
התשקורת היתה שותפה מלאה לתפירת התיקים של נתניהו והיו בטוחים: מה שעושה בן צור לישועה זו רק ההתחלה וזה רק קצה הקרחון - ואני אמשיך לחשוף אותו."

ה. אלי ציפורי חושף כאן דיווח בנוגע לעו"ד ליאת בן ארי שווקי: **** ח ש י פ ה ****
הפרקליטות הודיעה לחנוך עוז כי נפתח תיק ערר בשל פנייתו כנגד ההחלטה לסגירת תיק עבירות הבנייה של ליאת בן ארי - וכי הוחלט להעביר את תיק הערר ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט. המשמעות: פתיחת תיק הערר על ידי הפרקליטות והעברתו למנדלבליט -  לאחר שבפרקליטות הבינו שהם בניגוד עניינים חמור.
התהיות:
א. האם גם ההחלטה והטיפול של התובעת העירונית אפרת הדר לסגור התיק ״מחוסר עניין״ נגועה בניגוד עניינים.
ב. האם מנדלבליט יכול להחליט בכלל בעניין בגלל קרבתו לבן ארי?
חנוך עוז בתגובה: “אני שמח שהפרקליטות נוקטת משנה זהירות בעניין התיק של גב׳ בן ארי, המשנה לפרקליטות המדינה. יחד עם זאת, צריך ללמוד את ההחלטה להעביר את הטיפול ליועמ"ש לממשלה במקום פרקליט המחוז״. נמשיך לעקוב."

תשומת לב הקוראים, שמי שקידם, תמך ומינה במרמה ובכחש את עו"ד ליאת בן ארי שווקי, לתפקיד משנה לפרקליט המדינה, היה אותו ד"ר אביחי מנדלבליט, שכעת יעסוק בערעור בעניינה: http://bit.ly/Tik4000No33. לא ייאמן. "יד רוחצת יד". 

ו. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד מהגילויים מבית המשפט: "״פאורדיה״ בוואלה על תודות של אזרחים לנתניהו (תמיד זה בפוזה של ״אומנות״ ו״פארודיה״).
צלבי קרס וגידופים מזעזעים עיטרו את התודות.
באחת התודות לכאורה נכתב, בין היתר, ע״י איש השמאל אמיר שיבי: ״הנאצי הנרקומן שיבי זיבי הבן של היטלר חחחחח״.
חתיכת ״פארודיה״ שעברה את אילן ישועה ו״עורכי״ וואלה. איזו חרפה!."

ז. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב בעקבות תגובת הפרקליטות בדבר העלמת חומר מהסמארטפונים של אילן ישועה: "התירוצים של ליאת בן ארי ויהודית תירוש להסתרת החומרים בהיקף עצום: “מצירים על התקלה, זה השתרבב בטעות, לחיצה תמה על כפתור לא נכון, לא מכירים את החומר״.
אין גבול לשקרים של השתיים - איזו רשלנות פושעת!."

ח. מוסיף בעניין זה (של תגובת הפרקליטות) אלי ציפורי כאן בזו הלשון: "לליאת בן ארי ויהודית תירוש לא נותרה ברירה: הן הסכימו למסור את כל ההתכתבויות החסרות של ישועה (פוליטיקאים, גורמי תקשורת ופרסום, אנשי עסקים וגורמי אכיפה) אלא שהחיפוש ייעשה על ידן; 
עם זאת הן מתנגדות למסירת אנשי הקשר של ישועה בגלל החשש מפגיעה בפרטיות (ממש נוגע ללב, הרי השתיים לא חששו להפר את הפרטיות של ניר חפץ בתרגיל החקירה הלא חוקי - שגם הוא הוסתר)."

עדכונים 8.6.21:
א. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 31.5.21 - מצ"ב כאן.

1) נקודה מעניינת שעלתה בקריאת הפרוטוקול של הדיון ב-31.5.21: מי שביצע את המחיקות השחורות ב"דף התדרוך של קווי הגנה", היה אילן ישועה עצמו, ולא עו"ד יהודית תירוש או מי בשמה מהפרקליטות. שלב נוסף בכיאוס המשפטי, או יותר נכון: הקרקס המשפטי. 

2) בפרוטוקול של ה-31.5 אילן ישועה מסתבך עם ההסברים האם דיווח על אילן שילוח \ משרד פרסום "מקאן" לבורסה, כלקוח מהותי של "וואלה! תקשורת", אם לאו (במציאות הוא דיווח לבורסה מידי שנה, שאין ל"וואלה! תקשורת" תלות בשום משרד פרסום, מה שהיה שקר מוחלט). מצ"ב כאן וכאן "הדו שיח של חרשים", בין עו"ד בעז בן צור לבין אילן ישועה, שממציא שקרים חדשים - "תוך כדי החקירה"...

3) בחקירתו הנגדית ב-31.5.21 אילן ישועה החליט לפתע שאלי ציפורי ואני הם "שופרות" ומקבלים תדרוכים (הכוונה שלו בטח לתדרוכים מ"בלפור") - כאן, כאן, כאן וכאן. בקיצור: אילן ישועה משקר בגדול, כל הזמן ובכל נושא, גם בהקשר של שמי ושל אלי ציפורי.

4) אילן ישועה מסתבך עם ההסברים לגבי הקשר העסקי שלו עם ניר חפץ (שהיה דובר משפחת נתניהו והפך להיות "עד מדינה") וטוען שלא היה קשר כזה ואחרי כן לפתע ממציא איזה סיפור הזוי של עסקה וזורק את זה על שי מגל (משנה למנכ"ל). זאת, כאילו שי מגל לא מישנה שלו ולא פועל בשמו וברשותו. מצ"ב כאן

ב. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 1.6.21 - מצ"ב כאן.

ג. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט המחוזי בי-ם מיום 2.6.21 - מצ"ב כאן.

ד. אלי ציפורי סיכם כאן את יום האתמול בבית המשפט כך: "בוקר טוב, גם אתמול נמשכה חקירתו של אילן ישועה, עד התביעה המתפרק במשפט נתניהו, וגם אתמול המשכתי לספק לכם ידיעות ופרשנויות בזמן אמת על המתחולל בחקירה המדהימה הזאת - הרשלנות המכוונת והפושעת של התובעות, ליאת בן ארי ויהודית תירוש, והתנהלות השופטים. סיכום יום אתמול: קראו באתר שלי ושתפו - כאן

ה. אלי ציפורי מוסיף כאן את הפסט הנוקב ביותר הבא: "איזו שערורייה! בן ארי ותירוש מודות: לא בחנו תכתובות של ישועה עם פוליטיקאים וגורמים אחרים שרלוונטיים למשפט; השופטים נוזפים בתירוש: "שהמדינה תתאמץ קצת יותר, שמישהו יעבוד קצת יותר קשה".
*****************************************************************************************
בלתי נתפס! יהודית תירוש מהפרקליטות מודה שהיא ובן ארי לא בחנו בחומרים של ישועה תכתובות עם פוליטיקאים אחרים או אנשים אחרים (כמו אנשי תקשורת, אנשי עסקים, גורמים פרסום ועוד) ושמדובר בחומרים רלוונטיים. הפרקליטות מודה, אם כן, שהיא בחנה רק שיחות של ישועה עם עורכיו בוואלה ועם שאול ואיריס אלוביץ'! איזו רשלנות פושעת! כפי שכתבתי, ישועה העביר רק חומרים "מסוננים" מכל תעבורה אחרת, מכיוון שזה שירת את התיזה המופרכת של הפרקליטות.
הבוקר כאמור התקיים דיון על בקשת ההגנה לקבל את כל החומרים החסרים, אלא שהפרקליטות מנסה להערים קשיים – והויכוח מתנהל על איך יעשו החיפוש אחרי החומרים החסרים (כאמור, מה שנחשף זה רק קצה הקרחון). הפרקליטות רוצה לעשות זאת באמצעות מילות חיפוש ואילו פרקליטי נתניהו ואלוביץ' מתנגדים כיוון שחיפוש כזה לא יחשוף את הכל והשופטים מסכימים איתם.
השופטים אף נוזפים בתירוש על התעקשותה לעבור על הר החומרים באמצעות מילות חיפוש:
השופט בר-עם: "קשה לי להבין את ההתעקשות הזו. גבירתי מודה שהיתה פה תקלה, אנחנו מוכנים לקבל שזה היה בתום לב (אגב, שום תום לב, כוונת מכוון – לא יכול להיות אחרת עם תיק שעובדים עליו מאות אנשים – א.צ), אבל דווקא בשל העובדה שמדובר בתיק כל כך משמעותי, אז שהמדינה תתאמץ קצת יותר".
השופטת פרידמן-פלדמן: "איך לא יתפספסו נתונים רלוונטיים כתוצאה מצורת החיפוש? היתה פה כבר תקלה. אנחנו יודעים שיש כאן דברים שרלוונטיים להגנה ושאי אפשר לחשוב מראש על מילת חיפוש שתאתר אותן. אז שזה ייעלם או שמישהו יעבוד קצת יותר קשה?"."

ו. אלי ציפורי מוסיף כאן: "הטיית סיקור? החרפה של ישועה והפרקליטות: בוואלה העלו משחק רשת מכוער ש״עוזר״ לשרה נתניהו לאסוף בקבוקים למחזור - אין גבול לרשעות ולרוע.
***********
במשחק מופיעה דמותה של שרה נתניהו על רקע אולם מלכותי מפואר, כאשר מהתקרה צונחים בקבוקים ריקים אותם עליה לאסוף בסלסלה שבידיה. כל איסוף של בקבוק מזכה אותה ב-25 אגורות החזר פיקדון. יש להשתמש במקשי החצים כדי להזיז אותה מימין לשמאל ולקפוץ מעל התהומות הפעורים ברצפה. ברקע נשמעת המנגינה של השיר "שרה" של אלונה דניאל."

ז. גיא לוי מפרסם כאן ניתוח בזו הלשון: "למעלה מ-4 שנות חקירה. למעלה מ-180 שוטרים וחוקרים שהיו מעורבים. חקירה שהתקיימה בחמש יבשות. כ-333 עדי תביעה. כ-25 מבכירי הפרקליטים של פרקליטות ישראל.
צוות עורכי דין חיצוני של "איפכא מסתברא". מאות מיליוני שקלים שלכם בעלויות החקירה. מאות מיליארדים שלכם כפגיעה במשק, כתוצאה מעצירת פריסת הסיבים האופטים בחמש השנים האחרונות. זעזוע בן ארבע שנים רצופות של המערכת הפוליטית. החלפת שלטון בגניבה, דה לגיטימציה ומסע הכפשה אישי וארסי נגד בנימין נתניהו!
כל זה והפרקליטות "לא בדקה את קווי ההגנה"? באמת? חשוב לזכור שאת זה, לא אני אמרתי! מי שאומר זאת היא התובעת יהודית תירוש שמודה בעובדות וזה השופט ברעם שזועם עליה. גם אם זה יהיה הדבר האחרון שאזכה לעשות, יבוא יום ואני אזכה לצפות בכל המעורבים בפוטש הפוליטי הזה, כאשר הם עומדים לדין צדק בפני בית משפט אמיתי. אני נשבע!"

ח. גיא לוי מוסיף עוד פוסט דיווח נוקב מבית המשפט כאן: "עו"ד בועז בן צור ממשיך לפרק התיק התפור, עכשיו בבית המשפט.
טענת הפרקליטות בסעיף 80: "הורדת כתבה העוסקת בהתנערות הארגונים היהודים בארה"ב מנאום הנאשם נתניהו בקונגרס." (לא מדובר בדרדור, אלא בטענה להסרה). בפועל: ביום המדובר עלתה הכתבה: "הרצוג: נתניהו זורק את ביטחון ישראל מתחת לגלגלי האוטובוס". (עדיין קיימת באתר). עוד באותו היום עלתה הכתבה: "ביידן לא יצפה בנאום נתניהו אבל נפגש עם הרצוג". (עדיין קיימת באתר). ולפני סיום עלתה הכתבה: "הכותרות המרכזיות שעשו את השבוע", כתבה שריכזה את הכתבות: "וושינגטון מפנה את הגב", "הרצוג נתניהו זורק את ביטחון ישראל מתחת לגלגלי האוטובוס", "איראן – כישלון השיחות יגרום לעליית הקיצוניים". 
כל הכתבות שעסקו בנתניהו במישרין או עקיפין, היו שליליות! (עדיין קיימת באתר).
ומה לגבי הכתבה הספציפית המצויינת בכתב האישום אתם שואלים? אז תעשו פרצוף מופתע, גם היא עדיין קיימת באתר עד היום! "הארגונים היהודים מתנערים מנאום נתניהו: "לא קשורים לזה". מצרף לכם צילום מסך שצולם הרגע (ושימו לב לתמונה).
כשאני אומר לכם שהפרקליטות פשוט לקחה את הטלפון של ישועה ושלפה משם הודעות מבלי לבדוק האם זה באמת הדברים התרחשו או לא, אלו בדיוק ההוכחות החד משמעיות לכך! #פרויקט_ה315."

ט. רוה"מ בנימין נתניהו פרסם בפייסבוק כאן: "היענות? אי-ענות! בבית המשפט נמשכה היום קריסת התיק התפור 4000 - בשורה של הוכחות וראיות מוחצות לכך שהסיקור ב״וואלה״ כלפי ראש הממשלה נתניהו היה עויין לחלוטין, וכי הטענות של הפרקליטות על "היענות חריגה" כלל לא התקיימו. היום הודתה גם הפרקליטות שהם לא בחנו תכתובות של העד אילן ישועה עם פוליטיקאים וגורמים אחרים שרלוונטיים למשפט. בנוסף, עו״ד בעז בן צור המשיך להוכיח כי הסיקור בוואלה היה שלילי לחלוטין"..... "בכל יום דיון בבית המשפט, התיקים התפורים נגד ראש הממשלה נתניהו מתפוררים לרסיסים"."

עדכונים 9.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן סיכום של יום האתמול 08.6.21) בבית המשפט המחוזי בי-ם: "בוקר טוב, אתמול הוכיח בעז בן צור, פרקליטו של ראש הממשלה נתניהו, כי ליאת בן ארי ויהודית תירוש הגישו נגד נתניהו כתב אישום שקרי. סיפרתי לכם על כך אתמול בפייסבוק. היום באתר שלי תוכלו לראות כמה דוגמאות בולטות להבדלים בין האישום השקרי למציאות. קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי מדווח כאן מבית המשפט המחוזי אודות המשך החקירה הנגדית של אילן ישועה: "כתב האישום השקרי שהגישו ליאת בן ארי ויהודית נגד נתניהו (1).
**********************************************************************************************
 האישום השקרי – סעיף 84 לכתב האישום: ינואר 2015 – "דרישה לפרסום מכתבי תמיכה של עובדי מעון ראש הממשלה. נתניהו היה מעורב בדרישה. הדרישה הועברה באמצעות חפץ לישועה".
במציאות: ניר חפץ פונה בווטאספ לאילן ישועה בזו הלשון – "אני שולח לך שני מכתבים שחתומים עליהם עובדים לשעבר בבלפור. נשמח אם המערכת תשקול לעשות מזה סיפור גדול. כמובן לפי שיקולי העריכה העיתונאיים שלכם". אין פה שום "דרישה" אלא בקשה מאוד אופיינית לדובר שמשאירה את שיקול הדעת לישועה.
מה קרה בפועל? הבקשה כלל לא נענתה ולא פורסם דבר. עוד שקר!."

ג. אלי ציפורי מוסיף כאן דיווח נוסף מהחקירה הנגדית של אילן ישועה בבית המשפט: "כתב האישום השקרי שהגישו ליאת בן ארי ויהודית תירוש נגד נתניהו (2): המקרה של מושיק גלאמין ושרה נתניהו.
*****************************
האישום השקרי – סעיף 85 לכתב האישום: ינואר 2015 – "דירדור כתבה של סרטון על מעון ראש הממשלה בהשתתפות מושיק גלאמין. הכתבה דורדרה במעורבות ישועה בהתאם להנחיה הכללית שקיבל מבני הזוג אלוביץ'" (שימו לב: גם בכתב האישום אין במקרה הזה מעורבות של נתניהו).
במציאות: לא היתה שום פניה ולא היה שום דרדור.
מה קרה בפועל: הסרטון של גלאמין פורסם במקביל בשלל כלי תקשורת ואילו בוואלה היו שלל כתבות שליליות בעקבותיו, כולל כותרת כמו "הממיאדה: הרשת צוחקת על הסרטון של מושיק גלאמין" או ביקורת של זהבה גלאון."

ד. דיווח נוסף כאן מאלי ציפורי בדבר החקירה הנגדית: "עורך וואלה מודה בתכתובת עם ישועה שהם עבדו בשביל מני נפתלי: "צריך להרגיע קצת את הדבר הזה, אנחנו יותר מדי בקקי של מני נפתלי" (שפעל נגד נתניהו).
**************************************************
שימו לב להודעה ששולח אבי אלקלעי, עורך וואלה, לאילן ישועה בנוגע ליחסי הציבור שוואלה נותן למני נפתלי (נגד נתניהו) – הודעה שהוא שלח לאחד העורכים בוואלה: "נועם דביר מוויינט (התלונה בעפולה) וגלי שלנו (רוזנטל של מני נפתלי והעובד לשעבר). יותר מדי בקקי של מני נפתלי שפתאום יש לו סוללת עורכי דין ויח"צנים... צריך להרגיע קצת את הדבר הזה כי הוא מתחיל להסיט את סדר היום מדברים קצת יותר חשובים לרכילות ממונפת, יחצ"נים של בית המלוכה ויח"צנים של המשרת הנבגד... עשה טובה תוריד את זה בשבע בבוקר ולטעמי אפשר להתחיל לסנן קצת את הידיעות האלה, אנחנו בפינג פונג בין ניר חפץ לצוות היח"צ של נפתלי וזה קצת יותר מדי צעקני..."."

ה. התקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם בעניין חומרי החקירה החסרים והמוחבאים מהסמארטפונים של אילן ישועה. הפרקליטות תבצע בעצמה חיפוש מחדש בטלפון של אילן ישועה. ההחלטה במלואה כאן

ו. אלי ציפורי מפרש את ההחלטה הזו (של בית המשפט) כאן: "ניצחון לפרקליטי נתניהו ואלוביץ' על הפרקליטות: הורה לפרקליטות להעביר את כל ההתכתבויות החסרות של אילן ישועה עם  גורמים פוליטיים, דוברים, אנשי עסקים, גורמי פרסום, גורמי תקשורת וגורמים מרשויות האכיפה. החיפוש לא ייעשה רק באמצעות מפתח אלא חיפוש רחב יותר בשיתוף ההגנה. כמו כן תעביר הפרקליטות את רשימת אנשי הקשר להגנה חוץ מאנשים שעלולים לפגוע בפרטיות (כמו משפחה)."

ז. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "לפרקליטות מיסוי וכלכלה צריך לקרוא מעתה ״פרקליטות מיסוי והסתרה״.
ליאת בן ארי ויהודית תירוש אחראיות לשיבוש הליכי חקירה ומשפט בהיקף הגדול ביותר בהיסטוריה המשפטית ועוד במשפט של ראש ממשלה!
‏הן מייצגות ארגון רקוב ומושחת שפשטה בו תרבות של שקר והונאה. ‏מקומן הראוי הוא על ספסל הנאשמים."

ט. עו"ד חיים משגב צייץ כאן: "פרקליטות המדינה והמשטרה לא חיפשו את האמת...הם חיפשו את ראשו של בנימין נתניהו...בכל מדינה מתוקנת, בארה"ב, למשל, האנשים האלה היו מועמדים לדין פלילי...אכיפה בררנית היא פשע...הסתרת ראיות רלוונטיות היא פשע...הפיכה שלטונית באמצעות מערכת המשפט, אין לה כפרה..."

ישלמה פילבר מצא כתובת נוספת להתנגח מולה: רותם שטרקמן מדה-מרקר... זאת, בענייני "הטלפוניה הסיטונאית". מצ"ב כאן

עדכונים 10.6.21:
א. אלי ציפורי סיכם כאן את יום האתמול בבית המשפט המחוזי בי-ם כך: "בוקר טוב, אתמול התחוללה עוד דרמה ענקית במשפט נתניהו, כאשר השופטים הורו לפרקליטות למסור לפרקליטי נתניהו את כל החומרים "שנעלמו".
השופטים אמנם נזהרו בכבוד הפרקליטות, אבל ההבנה שהיו פה שיבושי חקירה ושיבושי משפט מהחמורים שידעה ישראל, כבר יוצאת לאור.
כרגיל, לאורך היום סיקרתי עבורכם בפייסבוק את ההתרחשויות, וריכזתי את הדברים בסיכום היומי באתר שלי. קראו ושתפו: כאן

ב. אלי ציפורי מוסיף כאן פוסט נוקב ביותר: "מאות אלפי ווטסאפים של ישועה ש״נעלמו״. מאות אלפי מיילים של ישועה ש״נעלמו״.
10 אחוז בלבד מהחומר נמסר להגנה, 10 אחוזים נוספים התגלו בטעות, השאר ״נעלם״. אפס ביקורת על הפרקליטות מצידם של ״כתבי״ ו״פרשני״ המשפט, אלה שחיים רמון אמר עליהם שהם עושים עסקאות מושחתות עיתונאיות עם הפרקליטות. הביזיון הוא לא רק של בן ארי ותירוש, הביזיון הוא גם ואף במיוחד של התשקורת, שאמורה להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה והפכה לכלב השמירה של הפרקליטות."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "עו״ד דוד פורר: ״איך יכול להיות שמנדלבליט אישר את כתב האישום נגד נתניהו בלי תהליך בדיקה אמיתי וסדור? אי אפשר לעבור עם מה שקרה עם החומרים שנעלמו לסדר היום. בפרקליטות מיסוי וכלכלה יש תמיד בעיות, תקלה אחר תקלה. היה פה סימון מטרות. זו לא המצאה שלי, אמר את זה מני מזוז״."

ד. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "חיים רמון: “במדינה מתוקנת כל האנשים המעורבים בהסתרת החומרים במשפט נתניהו היו צריכים לעמוד לדין ובמקביל מבטלים את כתב האישום או שסעיף השוחד היה מבוטל. הרי המטרה העליונה הושגה ונתניהו הודח. בין אם ההסתרה נעשתה ברשלנות או בזדון זה איום ונורא, זה דבר קריטי! 25 פרקליטים יושבים על העניין ואף אחד לא קם ואמר שיש בעיה?״."

ה. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט נוקב מאוד: "הנאשמים: החתומים מטה, שחתמו על כתב האישום הרשלני, השיקרי והחסר נגד בנימין נתניהו, נאשמים בשיבוש הליכי חקירה ומשפט, מרמה והפרת אמונים – לאחר שהסתירו, גם אם ברשלנות, ראיות מזכות לראש הממשלה.
ד"ר אביחי מנדלבליט – היועץ המשפטי לממשלה.
ליאת בן-ארי שווקי – משנה לפרקליט המדינה (אכיפה כלכלית).
יהונתן תדמור – משנה לפרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה). היום פרקליט המחוז.
יהודית תירוש – מנהלת מחלקת ני"ע בפרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה).
ד"ר אלון גינדין – ממונה בפרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה).
זה מה שהיה צריך לקרות במדינה מתוקנת, כפי שחיים רמון אמר, אבל אנחנו לא מדינה כזו."

ושלמה פילבר ממשיך לצייץ ולירות לכל כיוון אפשרי. הפעם החליט לצאת נגד רוב עיתונאי ישראל ובמיוחד יצא כנגד: גליקמן, קרא ובן כספית. מצ"ב ציוציו המרכזיים במתקפה החדשה הזו: כאן, כאן וכאן

ז. אלי ציפורי צייץ כאן בעקבות סעיף י' מאתמול כאן למעלה: "שלמה פילבר על ״הארץ דה-מרקר״: ״מוכרי אגדות, עיתון שהוא בית דין שדה״ (אומר זאת לסגן עורך העיתון בהקשרים של תיק 4000 אחרי שטעו בנוגע לרפורמה הסיטונאית). תודה לאבי וייס."

עדכונים 11.6.21
א. אלי ציפורי מפרסם כאן את סיכום השבוע הסוער בבית המשפט המחוזי בי-ם בחקירתו הנגדית של העד השקרן הכרוני והעבריין הסדרתי (לכאורה) אילן ישועה: "בוקר טוב, הגילויים המטלטלים מעדותו של אילן ישועה מתחילים לחלחל. אתמול אספתי עבורכם תגובות של משפטנים, וריכזתי לכם את רשימת העדים שעוד מחכה לנו – פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים, גורמי משפט. מה יהיו ההשלכות של דרישת השופטים מהפרקליטות לחשוף חומרים שהוסתרו? קראו באתר שלי ושתפו: כאן

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט (גם בתיאום עמי) אודות העסקים של ניר חפץ ("עד המדינה") עם אילן ישועה, "וואלה! תקשורת" ושאול אלוביץ'. זה סותר כמובן את כל התזה של תיק 4000, אם המניעים של השניים (ניר חפץ ואילן ישועה) היו גם עסקיים, בגלל קשרים עסקיים, שנעשו מאחורי הגב של נתניהו. (כותרת בלבד): "הקשרים העסקיים בין ניר חפץ לוואלה ולאילן ישועה – "הפרוייקט של ניר חפץ. מיליון. סגור". בין יתר הגילויים המסעירים בחקירתו של עד התביעה אילן ישועה, מתברר כי בין ישועה לבין עד נוסף, ניר חפץ, נרקמו מיזמים עסקיים. גם בעניין זה מסתבר שהעד שיקר. " מומלץ לקריאה. 

ג. אלי ציפורי העלה כאן ציוץ (בהמשך לסעיף ו' מאתמול כאן מעל) בזו הלשון: "עוד פצצה של שלמה פילבר: על רביב דרוקר: ״עשה לי בית דין שדה, מגמתי ולא ענייני״. על ברוך קרא ואביעד גליקמן: ״עוד אעשה סבב הרצאות מדיווחי הפייק שלהם״.
אם מישהו עוד לא הבין: אין תיק 4000. תודה לאבי וייס."

ד. חשיפת המשך השקרים והעבריינות הפלילית (לכאורה והמתועדת היטב) המחרידה והמוסתרת מהציבור, בפרשת "עדותו של אילן ישועה" בבית המשפט המחוזי בי-ם, והחלטות בית המשפט בענייני העלמת מסמכים ע"י הפרקליטות, בראיון רדיו ב"גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם מייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-11.6.21. כ-14 דקות, מדקה 38:09 עד דקה 52:18. הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/bWAROip0-3M.

ה. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך פרסם מסמך מדהים של הפרקליטות, מסמך הבהרות שמבקשים מבית המשפט אחרי החלטת בית המשפט לחשוף את כל החומר שהועלם מהתביעה. כך, היקף העלמת החומר מתחיל להיחשף. מה שנכתב בפניה היא שהפרקליטות מצאה את הנתונים הבאים: 150 אלף שורות ווטסאפ ו-SMS ו- 350 אלף פרטי דואר אלקטרוני ב-24 אלף תיבות מייל. לא ייאמן. בבקשה הזו הם (הפרקליטות) מנסים לסרס את החלטת השופטים ולהתחמק ממלויה, בטענה שזו מטלה קשה שתימשך חודשים. מצ"ב הבקשה המפתיעה ביותר הזו - כאן.

ו. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בעניין זה (של בקשת הפרקליטות מבית המשפט). בהחלט סביר שיש כאן סיבה נוספת לניסיון ההתחמקות ולניסיון לרתום את אילן ישועה ל"מאמץ המיון" ביחד עם הפרקליטות: מתן אפשרות לכך, שהם יעלימו התכתבויות המסבכות אותו (את אילן ישועה) אישית, למשל עם עו"ד שחר בן מאיר. על פי דברי הסניגורים, הם מתנגדים לבקשת הפרקליטות ויגישו בתחילת השבוע הקרוב את תגובתם לבית המשפט.

ז. אלי ציפורי צייץ כאן: "שלמה פילבר לאביעד דליפמן: התמלילים שפרסמת עליי ״ממש לא מדוייקים״ (הווה אומר: פרסמת עליי שקרים).
פילבר לציבור: אל תסמכו על העיתונאים בתיק 4000. למישהו עוד לא ברור שאין תיק 4000? תודה לאבי וייס."

עדכונים 12.6.21:
א. בעקבות איתור המסמך שיש בתצלום כאן, אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב: "שערוריית ההסתרות והשקרים של הפרקליטות:
היום שבו אילן ישועה מסר לחוקרים (שמלווים בידי הפרקליטות) את הכונן הקשיח שלו עם כל הדואר האלקטרוני (24 אלף תיקיות) – היה ב-31.12.17 – לפני כשלוש וחצי שנים(!). אז איך בדיוק "נעלמו" חומרים והתגלו רק בטעות ע"י פרקליטו של אלוביץ' ז'ק חן? 3.5 שנים ומה שהם מצאו, "במקרה", זה רק תכתובות שתומכות בתזה המופרכת שלהם? עבריינים. תודה לאבי וייס."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט "פרומו" בזו הלשון: "תיקי נתניהו - שערוריית המאה:
48 שיחות מחוקות.
28 אלף שורות תכתובות שהתגלו בטעות ע״י ההגנה.
150 אלף שורות תכתובות נוספות שהוסתרו.
350 אלף פריטים במיילים שהוסתרו ב- 24 אלף תיקיות במיילים של ישועה.
מחר אבי וייס ואני נפרסם ניתוח מיוחד שלא תקראו באף מקום, על הונאת המאה של ליאת בן ארי, עם פרטים חדשים."

ג. אמיר אברמזון פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "שני אנשים איכפתיים, מקצועניים, עקשניים, ראויים למדלית או לפרס על  שנים של עבודה ללא תמורה כספית, כאשר הם היחידים אשר מסקרים, בודקים, מנתחים, חוקרים, מציפים ומפרסמים את משפט נתניהו. אנחנו לא היינו יכולים להבין מה העוול שעושים לנתניהו, אלמלא אבי וייס ואלי ציפורי. כמי שמכיר את שניהם אישית, הם 'רובין הודים' של זממנו. לא סתם מחר מורכבת ממשלת שמאל. חברו יחד פקידים מושחתים שוטרים מושחתים עורכי דין מושחתים, כלי תקשורת מגמתיים, עיתונאים מלחכי פינכה ומשרתיו של האיש שתכנן את ההפיכה המשפטית דון פאפא ברק והצליחו להנדס תודעת הציבור. אלמלא משפט נתניהו, לעולם לא היינו מאמינים איזה כוחות חברו לקפד ראשו של מנהיג הימין. והעובדה כי האיש לא נשבר למרות שכל בית משפט היה מורה לבטל את כתב האישום, אולם לא ש-3 שופטים הרכב מחמיר, אשר נבחר בקפידה. אולם גם הוא לא יכול להתעלם מהחרפה שכל יום בחקירת אילן ישועה, פושע שראוי להיות בחקירה משטרתית, ש-25  גלמים ומשרתי פרקליט המדינה הסכימו פה אחד, שהוא 'מספק את הסחורה'."

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "אזרח הולך למשטרה שעובדת בצמוד עם הפרקליטות, אומר להם שיש לו ראיות להטיית סיקור של נתניהו באתר וואלה, מגיש להם חומר מסונן בלבד, והם לא טורחים לבדוק אם מה שמסר בכלל נכון והאם יש עוד חומרים אחרים, שבמקרה מזכים את נתניהו.
לא להאמין, אבל כך הוגש כתב אישום נגד ראש ממשלה בישראל. האזרח הוא השקרן אילן ישועה ומי שאישר את כל זה הוא מנדלבליט. כל השותפים במזימה הזו צריכים לעמוד לדין, כולל ״עיתונאים״."

ה. אלי ציפורי צייץ כאן: "שלמה פילבר במסר לליאת בן ארי ולכתבי החצר שלה - על תיק 4000: ״בעדות שלי אני אספר את כל מה שהעיתונאים הסתירו״.
ושוב: עוד לא ברור לכם שאין תיק 4000? תודה לאבי וייס."

עדכונים 13.6.21:
א. בלעדי וראשוני לגולשים באתר כאן: דבר קצר ומרתק ביותר: ב-9 הבוקר עו"ד עמוס פוגל מחיפה אמור להגיש את העתירה לבג"ץ המצ"ב כאן, בניסיון אחרון למנוע את הקמת הממשלה של בנט-לפיד.... את סיכוייו להצליח כולנו יודעים היטב (אפס). אולם, זו דוגמה מובהקת, למה שעורכי הדין בעלי מצפון ויושרה, יכלו לבצע כל השנים (ובמציאות לא עשו, למעט עורכי הדין שפטל ובראשי, בעתירה אחת מאוד נוקבת וחשובה, שהגישו כנגד היועמ"ש). הגשת עתירות לבג"ץ (כמו שהשמאל עשה ועושה כל השנים בקצב אדיר), נועדו כמו העתירה הזו, לנסות ולמנוע את "השחתת המידות" (בלשון המעטה) של המערכת המשפטית בישראל, שהשתלטה על הכל, גם על החלטות הכנסת. זאת, בפעילות שהייתה צריכה להיעשות במשך שנים ולא נעשתה, כנגד כל מהלכי "תפירת התיקים" והונאת הציבור, של "הקליקות" ותומכיהם בכלי התקשורת, בציבור החבר ב"כת הרל"ב" (RakLoBibi) ובפוליטיקה. מדהים.

ב. בהמשך לסעיף א' כאן מעל, הבוקר הוגש הבג"ץ של עמוס פוגל מחיפה ותצלום הדף הראשון מצוי כאן מצד שמאל. מרתק.  בגץ עמוס פוגל
לחיצה על התמונה מגדילה אותה. 

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חדש: "בוקר טוב, הפרקליטות מנסה לצפצף על החלטת בית המשפט, לחשוף את החומרים שנעלמו, ולומר שאין לה תוקף – והיא כמובן משקרת. הם מבינים שהם במצוקה אדירה ונתפסו בעבירות של שיבוש הליכי חקירה ומשפט.
סיכמתי לכם את השתלשלות העניינים מיום שישי ועד הבוקר, בכל הקשור לתגובת הפרקליטות. קראו ושתפו: כאן

ד. אלי ציפורי העלה כאן פוסט מאוד נוקב: "ניתוח מיוחד ‼️ כתב האישום נגד נתניהו - הונאת המאה ושיבוש הליכי חקירה ומשפט מהגדולים אי פעם: 48 שיחות מחוקות, 28 אלף שורות ווטאספ ו-SMS שהתגלו בטעות ע"י ההגנה, 150 אלף שורות נוספות שנעלמו; 350 פריטים במייל ב-24 אלף תיבות מייל.
אבי וייס, העורך והבעלים של Telecom News, הכין במיוחד את כל רשימת ההסתרות ה"מפוארת" של הפרקליטות, יחד עם כל השאלות הקשות שעולות מההונאה האדירה והתירוצים של הפרקליטות - ויחד עמי אנחנו מגישים לכם ניתוח שכמובן לא תקראו באף כלי תקשורת שממשיך להגן על ההונאה במצוות הפרקליטות.
עכשיו באתר שלי – קראו ושתפו: - כאן

ה. פורסמה כתבת חשיפה נוקבת ביותר ומשותפת לאלי ציפורי ולאבי וייס - כאן

ו. תגובת פרקליטי נתניהו ואלוביץ' לבית המשפט לגבי בקשת הפרקליטות - כאן

ז. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב נוסף, בעקבות תגובת פרקליטי הנאשמים לבית המשפט המחוזי בי-ם: "פרקליטי נתניהו ואלוביץ' תוקפים את הפרקליטות על נסיונה למרוח את הוראת בית המשפט: ״מצופה מהפרקליטות שתבחן כבר עתה רשימת אנשי קשר של ישועה ותחל במלאכת בחינת ההתכתבויות בהתאם להחלטת בית המשפט"; "הפרקליטות אינה חפה מכל ידיעה והיכרות עם אנשי הקשר של ישועה והיא מנסה להתפרק מחובתה ולהעביר אותה לכתפי העד ישועה"; "הנתונים על תיבות המייל מעוררים תמיהה. שתפרט קודם מה זה 'דואר יוצא', 'דואר נכנס', "דואר זבל' וכד'"."

ח. בג"ץ דחה על הסף את העתירה שהוגשה היום ע"י עמוס פוגל: "הטענות המועלות בעתירה אינן מבססות כל עילה משפטית להתערבות. טענות העותר בנוגע לביצוע עבירות פליליות חסרות יסוד. אף אין מקום לדון ביתר הטענות בדבר חוסר תום לב ו"גניבת קולות", וממילא לא ניתן להיעתר לסעדים המבוקשים בעתירה". דחיה +2000 שח הוצאות." החלטת הבג"ץ - כאן

ט. שלמה פילבר ממשיך לצייץ כנגד כל מי שמבקר אותו - כאן

עדכונים 14.6.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, חוזרים למשפט נתניהו; עדותו של אילן ישועה היא רק קצה הקרחון.
רמזים קיבלנו משלמה פילבר, גם הוא עד מדינה, שתוקף את רביב דרוקר, ברוך קרא, אביעד גליקמן ובן כספית: "אתם מפיצים שקרים". קבלו סקירה מפורטת.
וגם: פרקליטי נתניהו ואלוביץ' מגיבים ל"הבהרה" של הפרקליטות על החומרים שהוסתרו. קראו ושתפו: כאן

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר בעקבות הציוצים של שלמה פילבר: "‏רמז עבה מאוד של שלמה פילבר. ‏כותב לגולש שלועג לו: ״לא בטוח שתאהב את מה שאני יאמר על דוכן העדים״. ‏ואחר כך: ״עושים משפטי ראווה בתקשורת״."

ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט לגבי המשך המשפט: "המשך משפטו של נתניהו היום: פרקליטו בעז בן צור ממשיך לפרק את ישועה ואת כתב האישום – ובמרכז היום הראיון המדובר של נתניהו לדב גיל-הר, שעל פי כתב האישום "צונזר" ונערך מחדש. 
תזכורת: דב גיל-הר, שמאלן ואנטי ביבי היום מתאגיד השידור על חשבונינו (קרוב ל-40 אלף שקל בחודש) - וגם עד תביעה נגד נתניהו - הוא איש שעדותו פסולה מראש ומוטה לחלוטין: בזמן שהעיד על כך שנתניהו "צנזר" ו"ערך" את הראיון איתו בוואלה בבחירות 2015 הוא שכח לספר על הראיון המלטף והכותרות המחמיאות בזמנו שהעניק ליצחק הרצוג וציפי לבני ועל כך שהיה לעומתי מאוד וקנטרני מאוד בראיון עם נתניהו;  וחמור מכך: על-פי עדויות ניר חפץ במשטרה - בראיון הופרו הסכמים מראש עם וואלה ולכן אין בכלל תוקף לאישומים. מחר אביא באתר שלי את הסיפור המלא מאחורי הראיון הזה ועדויות ניר חפץ."

ד. ריאיון מרתק וחשיפות בלעדיות על הסתרות הפרקליטות בעניינו של אילן ישועה בביהמ"ש המחוזי בי-ם. ריאיון של אבי וייס ואלי ציפורי ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" ב-13.6.21 (כ-10 דקות), על "שערוריית אילן ישועה". כל מה שלא רוצים שהציבור ידע אודות השקרן והמניפולטור הזה, ועל הסתרת מסמכים בהיקף מפלצתי מבית המשפט ומהסנגורים, מה שלא היה מעולם בשום מקום בעולם ובשום מערכת משפטית. הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/uyX_oGPWC7A. פרטים נוספים למתעניינים יש בכתבה החדשה כאן: https://bit.ly/YeshuaBigMail.


עדכונים 15.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן את סיכום יום האתמול בבית המשפט המחוזי בי-ם: "בוקר טוב, הראיון של בנימין נתניהו לדב גילהר בוואלה (2015) "כיכב" אתמול בחקירה הנגדית של אילן ישועה. עוד עניין שמשקף עד כמה הפרקליטות היתה נחושה לתפור את התיק הזה, עם שיתוף פעולה של התקשורת.
סיכמתי עבורכם את הפרשה באתר שלי. קראו ושתפו: כאן

ב. אלי ציפורי מדווח כאן על השערורייה הפלילית החדשה, שנחשפה בבית המשפט: "אילן ישועה מודה: הייתי למעשה מקור עיתונאי של ברוך קרא (נפגש עם קרא בביתו) ורביב דרוקר; נפגש גם עם איתן אבריאל מדה-מרקר, עוד עיתונאי שמאל.
***********************************************************************
ישועה על דוכן העדים: ״לפני שידור תכנית ׳המקור׳ נפגשתי עם ברוך קרא. לא עדכנתי את הפרקליטות. ישועה אף מודה ששלח תמונות שלו לרביב דרוקר לצרכי יחסי ציבור. זה מה שאני כותב מזה זמן רב: ישועה שיתף פעולה עם עיתונאי השמאל בתכנית שקרית שכל מטרתה היתה לשבש הליכי חקירה ומשפט. איזו חרפה!
מעניין אם הפרשששן המשששפטטי קרא ודרוקר ידווחו על כך הערב🤣🤣🤣."

למעשה, אילן ישועה מודה, שהוא היה המקור להדלפת חומרי חקירה חסויים מתיק 4000 לרביב דרוקר וברוך קרא לתכנית "המקור", תוכנית, שבה הופעתי (בתצלום כאן מתחת) ורביב דרוקר הילך בה איימים על עדים בתכנית, כפי שדיווחתי על כל הפרטים הקשורים בתכנית הזו למשל - כאן (בשיתוף עם אלי ציפורי), גם כאן וכאן.
 
וייס בתכנית המקור

גאלי ציפורי מוסיף כאן ניתוח ל"תגלית היום" של אילן ישועה כמקור של תכנית "המקור": "העליון רמז למנדלבליט שצריך לחקור את אילן ישועה בעניין ההדלפות לברוך קראמנדלבליט מרח ושיקר את העליון כדי להגן על ישועה ובעיקר על מי שמגן עליו בתשקורת – קרא ודרוקר.
*********************************************************************************************
פרשת אילן ישועה ויחסיו עם ברוך קרא ורביב דרוקר שנדונה היום בבית המשפט מסתעפת, אם זוכרים את העתירה של ז'ק חן, פרקליטו של אלוביץ', לחקור את ההדלפות הפליליות. העתירה זכתה לגב מהעליון שביקש הסברים ואף ביקש לחקור את העניין, אך התמסמסה בגלל הסבריו של מנדלבליט כאילו מדובר בקבוצה גדולה מאוד של אנשים נחשפו לחומר ברשויות האכיפה ולכן קשה לבצע את החקירה.
וזה הסיפור: ז'ק חן עתר על שני עניינים. הראשון, הדלפת ופרסום של הקלטות שמע של שיחות טלפוניות בין שאול ואיריס אלוביץ' לבין אילן ישועה ששודרו ביום 10.6.2020 בתוכנית "המקור" של רביב דרוקר (הפגישה של ישועה עם ברוך קרא, לפחות זו שנחשפה, היתה בנוגע לתוכנית קודמת ב-2018); העניין השני, פרסומים בחדשות 13 בדבר ראייה בדמות רישומים של עד מדינה. כל אלה הגיעו לידי העיתונאים עוד בטרם הגיעו החומרים לידי פרקליטי אלוביץ' ונתניהו.
בדיון בעתירה, השופטים, ובכללם הנשיאה חיות, נזפו בפרקליטות על ההדלפות ואף הצביעו על אחד החשודים: אילן ישועה. השופט סולברג אמר כך: "אנחנו מאמינים באמונה שלמה שהיועמ"ש רואה את הדברים בחומרה מלאה, רק שהחומרה צריכה לקבל ביטוי. גורמי האכיפה מיומנים מספיק כדי לעשות פעולות ראשוניות, כדי לבדוק, גם לעצור בצורה מסויימת. על פני הדברים, יש מי שחשוד יותר או מי שחשוד פחות. מבלי לנקוט עמדה, אילן ישועה נחקר – והוזהר, כמו שנחקרים מוזהרים בחקירות. אחר כך, שום דבר. אז מה הפשר שנחקר מוזהר אם אחר כך לא עושים שום דבר?".
והנשיאה חיות הצטרפה לדבריו: "גם מבחינת התביעה, אם אנחנו שומעים עכשיו שיש אפשרות שמדובר באילן ישועה שההקלטות היו בידיו, אולי כדאי שאדוני יגיב על כך". ועו"ד יונתן נדי"ב, נציגו של מנדלבליט ענה: "אני לא יודע, אפשר לבדוק את זה".
הם כמובן לא בדקו. במקום זה מנדלבליט מרח-שיקר את העליון במין תירוץ עקום: "... המבקש טוען כי יש לחקור באזהרה את ישועה בנוגע למסירה לכאורה של ההקלטות לעיתונאי ברוך קרא – עמדת היועמ"ש, לאחר ניתוח ראייתי של המזכרים, היא שאין אינדיקציה לכם שהמזכרים עוסקים בהקלטות שבמוקד העתירות ובתוכנית שבה הושמעו, ואין בהם כדי להקים נגד ישועה חשד קונקרטי למסירת ההקלטות. לעמדת היועמ"ש, אין מקום לפתוח בחקירה פלילית בעניינו של ישועה בטענה שיש לעמוד על מהימנותו של ישועה. לשם כך נועד ההליך הפלילי, בו לנאשמים ולבאי-כוחם יש כלים לבחינת מהימנות עדי התביעה ובפרט החקירה הנגדית".
אלו כמובן תירוצים מגוחכים. יש ועוד יש, אינדיקציה ברורה לקשר בין ברוך קרא לאילן ישועה, עילה מספקת לפתיחת חקירה פלילית - ולכן היה צריך לחקור. והיום ברור, יותר מאי פעם, שהקשר הזה כלל מפגש בביתו של ישועה – עוד ב-2018 – טרם הסתיימה החקירה, טרם שהוגש כתב אישום וטרם שנפתח המשפט. מדוע מנדלבליט לא מורה על חקירת ישועה בחשד לשיבוש הליכי חקירה לפחות?
התשובה עבורי ברורה מאוד: מנדלבליט שיקר ומרח את בג"ץ בנושא ההדלפות, כדי להגן על ישועה ולא פחות: להגן על אלו שמגינים עליו בתשקורת: רביב דרוקר וברוך קרא שקיבלו את החומר המודלף בצורה פלילית. הוא לא יעשה דבר גם בעקבות ההתפתחות היום.
איזו מערכת רקובה! תודה לאבי וייס."

ד. פורסם כאן ב-YNET: "תביעת ניר חפץ נדחתה, ביקורת על השר לשעבר אוחנה: "הפר צו על דעת עצמו". בית המשפט דחה על הסף את תביעת הדיבה של עד המדינה בתיקי האלפים נגד שר המשפטים לשעבר - אבל קבע במקביל כי אוחנה "הפר צו איסור פרסום לצורך מטרה שהעמיד לנגד עיניו תוך התעלמות מצו שמטרתו הייתה להגן על ביטחון חפץ ועדה נוספת"."

ה. פרופ' טליה איינהורן צייצה את סיכום היום בבית המשפט: "סיכום יומי של תיק 4000:
1. ישועה נפגש עם ברוכי קרא לפני תכנית המקור בה הודלפו חומרי חקירה שהיו בידיו ובידי גורמי האכיפה בלבד (טען שלא הוא המקור), בלי לעדכן את הפרקליטות;
2. 165 מ-315 פריטי ההענות החריגה היו פרסומים ללא מעורבות כלל של מי מאנשי רה"מ @netanyahu, כלומר ללא היענות."

ו. שלמה פילבר ("עד המדינה" המדומה) לא נח לרגע. כעת שוב הוא תוקף את פקידי האוצר שהתנכלו לו ולשם קינוח תוקף גם את מבקר המדינה, הפעם בנושא הסלולר: כאן וכאן

עדכונים 16.6.21:
א. פורסם כאן ב"הארץ" מאת נטעאל בנדל (כותרת בלבד): "משפט נתניהו | ישועה: זכותו של בעל עיתון לקבוע קו מערכתי, בתנאי שזה ידוע ומוצהר.
עורך דינו ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו טען אתמול בדיון במשפטו כי קו העריכה בוואלה היה אוהד לשמאל, וכי בקשותיהם של בעלי האתר עסקו באיזון שלו ולא בהטיית הסיקור לטובתו."

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, אתמול פרסמתי כאן את הפרשה החמורה של אילן ישועה-ברוך קרא-רביב דרוקר; מנדלבליט שיקר ומרח את בג"ץ כדי להגן על אילן ישועה ולא פחות - כדי להגן על אלו שמגינים עליו בתשקורת: רביב דרוקר וברוך קרא. לנוחותכם, העליתי את סיכום הדברים לאתר שלי. קראו ושתפו: כאן

ג. פורסם כאן ב-YNET מהכתב קובי נחשון (כותרת בלבד): "סנגורי נתניהו מבקשים לדחות את המשך הדיונים במשפט: "ייתכן שעד אחרי החגים".
אחרי שבית המשפט פסק שפרקליטיהם של יו"ר האופוזיציה ושאול אלוביץ' יוכלו לקבל את ההתכתבויות של ישועה עם פוליטיקאים נוספים, מבקשת ההגנה דחייה נוספת בדיונים - בטענה שיידרש זמן רב ללמוד את החומרים החדשים."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב ביותר (כותרת בלבד): "ערוץ 12 הוא מונופול אלים, בריוני, גזעני ומסוכן לדמוקרטיה; אחראים לזה שניים שלא כל כך מוכרים לציבור: אבי וייס, מנכ"ל חדשות 12 ואבי ניר מנכ"ל קשת – שעובדים בשביל יהיר לפיד וכל הפריבלגים." 

ה. אחרי דחיית בקשת פרקליטי נתניהו והזוג אלוביץ' לעכב את העדויות בתיק 4000, חזר בו בית המשפט וקבע, שהדיונים במשפט נתניהו יוקפאו ל-3 שבועות. בהסדר שאליו הגיעו הצדדים נקבע, שהתביעה תעביר לידי ההגנה התכתבויות, שניהל אילן ישועה עם פוליטיקאים אחרים עד 28.6.21, מה שישאיר להגנה רק כשבוע ללמוד אותן, כי עד שיקבלו את החומר החדש והעצום במימדיו מהפרקליטות זה יהיה לפחות רק בעוד שבועיים - אם אכן יספיקו בפרקליטות להכין אותו. לטענת הסניגורים, לחומרים שתעביר הפרקליטות מההתכתבויות של ישועה יש השפעה על העדויות הבאות, שאמורות להישמע, של עובדי וואלה! ושל אבי ברגר, שהיה מנכ"ל משרד התקשורת. (לכן, לטענתם, היה צורך לדחות את העדויות).

ו. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בהמשך להחלטת בית המשפט: "בגלל הרשלנות הפושעת של ליאת בן ארי ויהודית תירוש, ניצחון לפרקליטי נתניהו ואלוביץ': משפט נתניהו יופסק ויתחדש ב-5.7 אחרי שהפרקליטות התחייבה למסור את כל החומרים שנעלמו עד 28.6.
**********************************************************************************************
השופטים במשפט נתניהו נמלכו בדעתם. אחרי שהחליטו במהלך היום שמשפט נתניהו יימשך כרגיל, למרות שהפרקליטות צריכה להפיק את כל החומר שנעלם מהסלולרים של ישועה, הם החליטו בסופו של דבר שהחקירה הנגדית של ישועה תתחדש רק ב-5.7 והפרקליטות מחוייבת למסור את כל החומרים החסרים עד ה-28.6 (עוד כשבועיים). אני מסופק אם הפרקליטות תצליח לעמוד בלוח הזמנים – אבל כל העיכוב הזה נגרם בגלל רשלנותה ולא בגלל פרקליטי נתניהו ואלוביץ' (עוד ספין של התשקורת)."

ז. גיא לוי פרסם כאן פוסט מעניין: "עוד רגע של פארסה עכשיו בבית המשפט: על פי סעיף 221 לנספח בכתב האישום, היתה "דרישה" לפרסם כי המדינה החליטה לערער על ההחלטה בעניינו של מני נפתלי. והבקשה נענתה.... קדימה ביבי, לכלא... אהההה.... בעצם, רק רגע אחד, נתניהו לא היה לבד...
יש לכם מושג מי עוד ביקש מוואלה ואחרים לפרסם את הכתבה הזו? לא יודעים? אז אני אספר לכם...
מי "שדרש" את פרסום הכתבה הזו במקביל, היה האדם אשר כתב את הערעור בעצמו, והוא העוזר של היועמ"ש אביחי מנדלבליט אשר עומד עכשיו בראש התביעה - ד"ר גיל לימון. וזו פניתו כפי שנתפסה בטלפון של אילן יושועה: "ערב טוב - אם תרצו תדרוך לגבי הערעור מהפרקליטות - ניתן לפנות לדוברת היועמש ***
עו״ד גיל לימון מהפרקליטות, שכתב את הערעור בנושא מני נפתלי, ישמח לתדרך כתב שלכם. "כדי להשיגו ניתן לפנות לדוברת היועמש ****"
אם הפארסה הזו לא היתה אמיתית, אף אחד לא היה מסוגל לכתוב אותה!."

ח. פורסם פרוטוקול הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם בחקירתו הנגדית של העד אילן ישועה מיום 7.6.21, מצ"ב כאן.

1) עו"ד ז'ק חן מציג נתון מאוד מרתק מהחקירה הנגדית הזו ב-7.6.21 כמופיע בתצלום כאן: בחקירתו (בכל 9 החקירות שהקיפו 1,400 עמודי חקירה) לא הוצג לישועה אפילו לא מאמר אחד מאתר "וואלה!". כלומר: בפרקליטות המציאו בכתב האישום את ההטיה \ היענות חריגה ("התערבות ראש הממשלה ומקורביו בתכנים ובמינויי נושאי משרה באתר "וואלה", לפי ההגדרה הראשונה של המשטרה והפרקליטות לגבי "המתת" - ה"שוחד"), בלי לבדוק שום כתבה באתר "וואלה!". האמינו לו שהייתה היענות חריגה \ הטייה בלי לבדוק העובדות (להזכיר: בין כללי החקירה הבסיסיים לחוקר מתחיל, ממש בתחילת קורס חוקרים, מלמדים את החוקר הזוטר: דבר ראשון בחקירה - תבדוק אם בכלל היה אירוע כזה, מה שהעד מתאר). אז כולם, מהחוקרים הזוטרים עד הבכירים, דרך כל המערכת של קציני החקירות ועד ראש אח"מ, המפכ"ל, הפרקליטות כולה ועד ד"ר מנדלבליט, כולם שכחו את הכלל הבסיסי הזה. ככה ניהלו את חקירת רוה"מ. פשוט מדהים.

2) נקודה נוספת מעניינת מאותה חקירה ב-7.6.21 כעולה מהתצלומים: כאן, כאן וכאן. ב-7.6 ישועה עדיין לא ידע על החלטת בית המשפט (9.6), להעביר לתביעה חומרים מוסתרים ולא ידע מה היקף החומרים שיועברו (מאות אלפי מסמכים), מה שהתגלה רק בתגובת התביעה (ב-13.6). כאן הוא נשאל על עובדה חשובה שהתגלתה בחומר שהסתתר בלשונית טבלת האקסל של טלי בן עובדיה ונחשף ע"י עו"ד ז'ק חן. יש כאן בפרוטוקול 7.6.21 כמעט 3 עמודים של שאלות בעניין זה, של עו"ד בעז בן צור בעזרת עו"ד ז'ק חן, שבו אילן ישועה מכחיש בתוקף כל קשר לרשות ניירות ערך וליו"ר רשות ניירות ערך (פרופ' שמואל האוזר, שפנה אליו) ב-2016. הפנייה של פרופ' האוזר לישועה היא בנובמבר 2016. ייתכן והנתון המעניין הזה, מה היה הקשר ביניהם, ייחשף בחומרים המוסתרים - שייחשפו בקרוב ע"י הפרקליטות, לפי החלטת בית המשפט.

להשלמת התמונה בעניין חמור ביותר הזה: באותה עת כבר היו בפני הרשות לניירות ערך תלונות לא מעטות כנגד שאול אלוביץ' ובזק (תלונות שהחלו כבר שנים קודם לכן, גם ב"תביעות נגזרות" ו"תביעות ייצוגיות") ובאותה תקופה בדיוק (סוף 2016), רשות ניירות הערך החלה במעקב סמוי אחרי כל המעורבים במה שמכונה "תיק בזק", תיק שהחקירה הגלויה שלו החלה במחצית 2017, ברשות ניירות ערך, על פי החלטתו של פרופ' האוזר, בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א. לא נראה שיש איזו סיבה סבירה, שפרופ' האוזר יתקשר לאילן ישועה באותה עת שבה החקירה כנגד אלוביץ' וצמרת בזק (וצמרת משרד התקשורת), חקירה שהייתה אז סמויה וחשאית ביותר, במסגרת רשות ניירות ערך. 

ט. גיא לוי מוסיף כאן עוד פוסט: "עוד אירוע מבית המשפט שיגרום לכם לתלוש את השערות מהראש: עוד פשע של נתניהו לטענת הפרקליטות: סעיף 252, אירוע מהימים 6.7.16-7.7.16 : דרישה לפרסום גינוי לסרטון שפרסם אסף הראל. הנאשם נתניהו היה מעורב בדרישה. הדרישה הועברה באמצעות חפץ לנאשם אלוביץ' ולישועה. הדרישה טופלה במעורבות בני הזוג אלוביץ'. הדרישה נענתה."
אז מה באמת היה שם? מדובר בסרטון החולני של אסף הראל, אשר בו נראה טקס אפריקאי עם הטסקט המבזה של "כי יוני מת, כי יוני מת" ובו הוא צוחק על יוני נתניהו, אשר נהרג כאשר הוביל את מבצע אנטבה ההיסטורי. כאשר הסרטון החולני הזה פורסם, כל הארץ געשה ורעשה ולמעט אצל מיעוט הזוי ידוע, הגינוי היה כמעט מקיר לקיר. כמעט מקיר לקיר, כי משום מה, באתר וואלה לא עלה שום גינוי. שאול אלוביץ' פנה לאילן ישועה ושואל אותו: למה לא עלתה כתבה המגנה את דבריו של אסף הראל? אילן ישועה חוזר לאלוביץ': "מתוך עשרה כתבים שבדקתי איתם, אף אחד לא מוכן לכתוב את זה." "אולי ננסה למצוא מישהו מכותבי טורי הדעות, צריך להכין מאגר של כותבים ימניים" (צריך להכין, כי אין כאלו באתר). שאול עונה לישועה: "לא צריך להיות ימני כדי לגנות את זה, מספיק להיות שפוי!"
אתם מבינים? בכל "האתר המוטה שנתניהו שיעבד לטובתו", לא הצליחו למצוא כתב אחד ימני או כתב אחד שפוי, שיעשה את המובן ומאליו ויגנה את ה"מערכון" חסר המוסר הזה, ובעקבות ההזיה הזו, שאול התערב. פרקליטות המדינה והיועמ"ש: "הענות חריגה". #פרויקט_ה315."

י. אלי ציפורי מדווח כאן כדלהלן: "שאול אלוביץ' לאילן ישועה: "הפכנו לאתר שמאל קיצוני"; עוד הוכחה שאלוביץ' רצה לאזן את האתר אבל ישועה המשיך בשלו.
*****************************************************************
שימו לב לתכתובות בין איריס ושאול אלוביץ' לבין ישועה שהוצגה אתמול ע"י בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו: איריס אלוביץ' לישועה: "זהבה גלאון באולפן וואלה היום...". שאול אלוביץ' לישועה: "אתר שמאלני". איריס אלוביץ' לישועה: "אילן, חשבתי שיש קונצנזוס לגבי שוברים שתיקה". שאול אלוביץ' לישועה: "שברנו שמאלה שוב? לא ראיתי תגובה של מירי או אורן חזן לגביו כמו באתרים אחרים". שאול אלוביץ' לישועה: "הכתבה של תיבון (אמיר תיבון – עיתונאי שמאל שעובד היום ב"הארץ") חד צדדית ולא מאוזנת. צומח לנו בן כספית חדש. אין גם מישהו אחר שמאזן אותו אחד כמו קלמן (ליבסקינד)."."

י"אאבי זלינגר מדווח בסרטון כאן (ובסרטון מתחת) שפורסם על ידו ברשת תחת הכותרת: "16/06 ״התיקים של אפריים ברכה״, שעל פי מה שהוא יודע (לי זה לא ידוע, אין לי כל מסמך לגבי זה, ואני מנתח רק על סמך מסמכים), אילן ישועה היה מופעל כ"מקור" או כ"סוכן" ע"י אפריים ברכה ז"ל מהמשטרה (היה תנ"צ, מפקד יאח"ה): 


י"ב. פורסם פרוטוקול הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם בחקירתו הנגדית של אילן ישועה מיום 16.6.21 - מצ"ב כאן

עדכונים 17.6.21:
אאלי ציפורי סיכם כאן את יום האתמול בבית המשפט המחוזי בי-ם: "בוקר טוב, כפי שדיווחתי לכם בזמן אמת בפייסבוק, אתמול היה יום של החלטות מסעירות במשפט נתניהו. הפרקליטות קיבלה שבועיים כדי לספק את כל החומרים שהוסתרו/נשכחו/נשמטו מכתב האישום.
בנוסף, השופטים החליטו על הפסקת המשפט עד 5 ביולי. איך זה קרה? מי יהיו העדים הבאים? למה גיא פלג מתחמק מהמשפט?
סיכמתי לכם את הדברים באתר שלי. בסיכום היומי באתר תוכלו למצוא גם קישור לרשימת "השקר והאמת" במשפט נתניהו - ניתוח מפורט של כל השקרים שהצטברו עד כה. כנסו, קראו ושתפו: כאן

ב. אלי ציפורי העלה מאמר מסכם בבלוג שלו כאן לגבי "הסיקור האוהד" \ "היענות חריגה" (כותרת בלבד): "רשימת "השקר והאמת" במשפט נתניהו.
כך פירק פרקליטו של נתניהו את התיזה של "היענות חריגה"; כתבת סיכום מיוחדת לכתב האישום המופרך שתפרה הפרקליטות – איך הם שיקרו ומהי האמת, סעיף אחר סעיף." מומלץ לקריאה. 

ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב לקראת שידור ראיון רדיו עמי ב"גלי ישראל" (ישודר מחר 18.6.21 בבוקר) בזו הלשון: "‏אבי וייס, טלקום ניוז: ״אמנם אין ראיות אבל יש סימנים שאילן ישועה היה סוכן. איך הוא אגר 7 שנים מידע כה רב וידע לשלוף בדיוק את מה שמתאים לפרקליטות על סיקור אוהד? כיצד קרה שבחקירותיו הרבות לא הציגו בפניו ולו כתבה אחת! בכל מקרה, ישועה עבר שורה ארוכה של עבירות חמורות וצריך לחקור אותו״. הראיון המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל."

פרטים נוספים יש במאמר: "האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו?".

דאלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "כנרת בראשי: ״רביב דרוקר וברוך קרא הם חלק מהפרשה של תיקי נתניהו, הם חלק מההתנעה של הפרשה, הם חלק מהשחרת נתניהו, הם חלק מהבלוף, הם חלק מהשיסוי והקיטוב. אם הם יסקרו את הדרמות במשפט נתניהו הם ייאלצו להודות ששיקרו״; ״אביעד גליקמן? הוא בסך הכל קלדנית של הפרקליטות״. הראיון המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל".

ה. אבישי גרינצייג מ"גלובס" פרסם כאן כתבה (שנמצאת כאן במלואה, במקרה ותיעלם מהאינטרנט), כתבה כביכול בלעדית (כותרת בלבד): "פרשת 4000 מצדיקה אישום בשוחד? המחלוקות במשרד המשפטים לפני ההחלטה הגורלית נחשפות. גלובס חושף ויכוח פנימי במשרד המשפטים: המשנה ליועמ”ש, עו”ד רז נזרי, סבר כי יש לסגת מסעיף השוחד נגד נתניהו בתיק בזק–וואלה בניגוד לעמדת התובעת, עו”ד ליאת בן ארי, ויתר הבכירים • נזרי העלה טיעונים דומים לאלו שמעלים כעת סנגורי רה”מ לשעבר בביהמ”ש."

ו. ראיון מסעיר של אבי וייס בתכנית הבוקר של אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-18.6.21, כ-13 דקות, עם התמקדות בסוגיה: ״אמנם אין ראיות, אבל יש סימנים ברורים, שאילן ישועה היה סוכן". סוכן של מי? למה? תשובות לשאלות, שהציבור כלל לא מכיר ולא שמע עליהן. אין ספק, שאילן ישועה עבר שורה ארוכה של עבירות חמורות, שעל חלקן כבר הודה במו פיו בבית המשפט, ויש לעצור ולחקור אותו דחוף - באזהרה. הלינק בסרטון יוטיוב כאן: https://youtu.be/vci07xgMa5M. קובץ הריאיון - כאן. פרטים נוספים למתעניינים בכתבה הבאה: https://bit.ly/3vdMj3a.


עדכונים 18.6.21:
א. אלי ציפורי מפרסם כאן (וכאן במלואו, במקרה והוא נעלם מרשת האינטרנט) בבלוג שלו (כותרת בלבד): "חשיפה: מתוך החקירה של עד המדינה שלמה פילבר.
"יש לך שבעה ילדים, זו חתיכת אירוע לא פשוט, תפתח את הראש, אתה תישאר לבד. יש לנו מספיק ראיות..." לחץ חריג על שלמה פילבר כדי שיחתום על הסכם עד מדינה במשפט נתניהו." מומלץ לקריאה. 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן בבלוג שלו מאמר לסיכום סוף השבוע בחקירת אילן ישועה (כותרת בלבד): "יומן פייסבוק 17.06.2021: האם אילן ישועה שימש כסוכן? רשימת אנשי הקשר שלו כללה את שמואל האוזר, לשעבר מי שעמד בראש רשות ני"ע הרבה לפני תחילת החקירה." מומלץ לקריאה.

עדכונים 19.6.21:
א. פורסם ע"י טל אור טסונה כאן (כותרת בלבד): "תחזיקו חזק, אישום חדש נולד במדינת ישראל: ציפייה לתמורה!
מסתבר שגם בפרקליטות מבינים שהתיקים קרסו. מה שהחל כסיקור אוהד (תקדים משפטי בפני עצמו), הפך בהמשך ל-"היענות חריגה" שאף אחד בפרקליטות לא טרח לבדוק ביחס למה בדיוק היא חריגה והאם בכלל הייתה הענות.
אבל גם התקדים ההזוי הזה קרס כבר עם חקירת עד התביעה הראשון (יש עוד 332 לא כולל עדי הגנה) וכעת ברור לכולם שנתניהו לא קיבל שום דבר מאלוביץ', ואלוביץ' לא קיבל שום דבר מנתניהו. אז כדי להציל את המצב, גיא פלג אשר חייב רבות מפרנסתו להדלפות לא חוקיות מחקירות נתניהו, הגיע אתמול לערוץ 12 כדי להסביר (טה דאם) שמה שחשוב זו לא התמורה אלא הציפייה לתמורה!" מומלץ לקריאה.

עדכונים 20.6.21:
א. אלי ציפורי כתב כאן כך: "בוקר טוב, ליאת בן ארי ויהודית תירוש יודעות היטב שתיק 4000 קרס. לפי התדרוכים השקריים לגיא פלג, ברוך קרא ושאר השופרות הן במצוקה אדירה, אבל הן לא ירדו מהעץ. כנסו, קראו ושתפו: כאן". מאוד מומלץ לקריאה.

ב. אלי ציפורי מפרסם כאן פוסט נוקב בבלוג שלו (כותרת בלבד): "לברוך קרא אין שום מושג בעיתונות, וגם לא במשפט.
10 השקרים הכי גדולים של ברוך קרא במאמר שכתב על תיק 4000 באתר "וואלה" כדי לשרת את הפרקליטות, שנמצאת במצוקה אדירה לאור קריסת תיק 4000." 
מאוד מומלץ לקריאה.  

ג. אלי ציפורי הוסף כאן כך: "השקרים של ברוך קרא. ברוך קרא חי בסרט, מבלף, מסתיר את הקשר שלו בעבר הרחוק לאילן ישועה ובכלל לא מבין את המתרחש בבית המשפט, מבחינת עולם דיני הראיות של משפט פלילי. הוא לא כותב שום ביקורת על הסתרת החומרים האדירה של הפרקליטות, והחמור מכול: הוא ממשיך לכתוב על תיק 4000 בניגוד עניינים חמור מאוד ובניגוד לכל כללי האתיקה העיתונאיים הבסיסיים. יחד עם אבי וייס סיכמתי עבורכם את 10 השקרים של ברוך קרא, כפי שמתברר ממאמר שקרא פרסם באתר 'וואלה', כדי לשרת את הפרקליטות שנמצאת במצוקה לאור קריסת תיק 4000."

ד. פורסם פרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם, מהחקירה הנגדית של אילן ישועה לתאריך 8 ליוני 2021. מצ"ב כאן.

ה. פורסם פרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם, מהחקירה הנגדית של אילן ישועה לתאריך 9 ליוני 2021. מצ"ב כאן.

עדכונים 21.6.21:
אגיא לוי פרסם כאן פוסט נוקב (כותרת בלבד): "שלום לך ברוך קרא, כאשר אני רואה אותך בימים האחרונים מתרוצץ בין ערוצי התקשורת השונים, קורא את הטור שלך, שומע אותך מדברר את הפרקליטות, אני מגיע למסקנה שאיבדת כל גרגר שארית של שמץ יושרה עיתונאית שנותרה בך." מומלץ לקריאה. 

ב. פורסם פרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם, מהחקירה הנגדית של אילן ישועה לתאריך 14 ליוני 2021. מצ"ב כאן.

ג. 'חדשות 13' חושפים הערב כי רוני אלשיך (לשעבר המפכ"ל. היה מפכ"ל בעת חקירות "תיקי האלפים" כולל "תיק 3000"), היה יועץ הסתרים של "הדגלים השחורים". זה עלול להוביל לעוד סבב של קמפיין לבטל את האישומים ב"תיקי האלפים". מזעזע

עדכונים 22.6.21:
א. טל אור טסונה כותב כאן כך (כותרת בלבד): "רוני אלשיך, המפכ"ל אשר הוביל את חקירות המשטרה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, חקירות משטרה שנפתחו בניגוד לחוק יסוד, חקירות בהן עונו אזרחים תמימים עד זוב דם ואבדן השפיות, הוא יועץ הסתרים של הדגלים השחורים!
אלוהים אדירים, היש אדם אחד שעדיין לא ברור לו שהתנקשו משפטית בראש ממשלה בישראל? אתם בכלל מבינים מה התגלה היום?
תיקים תפורים בהם האישום משתנה שוב ושוב, לאחר שנחשף כי הפרקליטות שיבשה משפט, העלימה ראיות מזכות, השחירה תמלילים, שינתה את תוכנם במזיד והגישה תצהירי שקר לשופטים. אביחי מנדלבליט, יועץ משפטי לממשלה המסתתר מאחורי צו איסור פרסום בפרשת ניסיון הפללת סגן רמטכ"ל, בעודו נאחז בגרונו על ידי פרקליט המדינה שי ניצן עליו הוא אמור לפקח." מומלץ לקריאה. 

ב. מושיק קוברסקי פרסם כאן פוסט קצר מלווה בסרטון (כאן): "היה כיף הערב בערוץ 20, עם אראל סג"ל וארז תדמור התותחים, יוסי פוקס הפרשן המשפטי, וכמובן שותפי לדרך Guy Levy."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט וגם כתבה בבלוג שלו בזו הלשון: "בוקר טוב, רביב דרוקר הודה שהפעיל צנזורה עצמית, אחד מסעיפי האישום בתיק 4000.
התמורה היתה: הטיית בחירות לטובת לפיד וגנץ ו/ואו "קניית" שלטון באמצעות הטיית סיקור וצנזורה עצמית. אז למה דרוקר לא נחקר תחת אזהרה?
כנסו, קראו ושתפו: כאן." מומלץ לקריאה. 

ד. סגן רה"מ ושר המשפטים ח"כ גדעון סער צייץ בטוויטר: "‏החלטתי למנות את עו״ד עמית אייסמן לתפקיד פרקליט המדינה, בהתאם להמלצת ועדת האיתור שהתקבלה פה אחד. תפקיד פרקליט המדינה אינו מאוייש במינוי קבע מזה כשנה וחצי. מינוי פרקליט המדינה כעת חיוני לפרקליטות המדינה ולתפקודה התקין ולכן החלטתי להביא את המינוי לאישור הממשלה ללא דיחוי."

עדכונים 23.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט (בחלקו בתיאום עימי): "בוקר טוב, הפרסום אודות מעורבותו של המפכ"ל לשעבר, רוני אלשיך, בפעילות של ארגון 'הדגלים השחורים', מחזירה אותנו לקופת השרצים של אלשיך – מהדלפה פלילית ועד המימד החמישי. הכנתי לכם רשימה באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מאוד מומלץ לקריאה.

ב. אלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הבא: "כך הפכה תוספת השיער (המומצאת) של שרה נתניהו לסעיף שוחד בכתב האישום בתיק 4000.
******************
השקר: סעיף 62 לכתב האישום – אירוע מיום 9.12.2014 - דרישה להסיר ידיעה הנוגעת לשיער של שרה נתניהו.
האמת: וואלה סלבס (מדור רכילות באתר) פנו בשאילתא בנוגע לתוספת השיער של שרה נתניהו ונענו שאין כזו. השאילתא הוגשה לאחר שליאורה מ"מעריב" פנתה ל-ספר של שרה נתניהו, בשאלה בנוגע לתוספת השיער של שרה נתניהו וקיבלה תשובה שלילית. 
למרות זאת וואלה, החליט "לחפור" בעניין הרה הגורל הזה. למה? כי זה הקו שאילן ישועה מאחז העיניים השליט באתר: לתקוף ולבזות את נתניהו ובני משפחתו כל הזמן." 

ג. פורסם פרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם, מהחקירה הנגדית של אילן ישועה לתאריך 15 ליוני 2021. מצ"ב כאן.

1) בפרוטוקול של ה-15.6.21 ששוחרר יש המון "פנינים". הראשון (כעולה מהצילומים: כאן, כאן, כאן וכאן): אילן ישועה היה חבר ברמה האישית והחברית עם זאב רובינשטיין. כלומר: הטענה של לחצים מצד זאב רובינשטיין (מה שמופיע בכ-70 אירועי "הטיות סיקור" בכתב האישום), לא מסתדרת עם העובדות שהם היו חברים טובים ברמה האישית ובין חברים טובים עושים טובות אחד לשני מפעם לפעם. העובדות שנחשפו: בני הזוג ד"ר חני ואילן ישועה נפגש מספר לא קטן של פעמים עם גילה וזאב רובינשטיין, וגם היה כנראה קשר בין הנשים של השניים. בנוסף, זאב רובינשטיין עזר כנראה לבנו - גיא ישועה, כשגיא עבר לארה"ב.
כלומר: לא היה צורך בשאול או איריס אלוביץ' לצורך העברת מסרים מזאב רובינשטיין - הם ממילא היו מדברים בניהם ישירות, כחברים. שלא לדבר שכל המסרים של זאב רובינשטיין בענייני סיקור ב"וואלה!" היו על דעת עצמו (הוא לא קיבל הנחיות מ"בלפור", כך קבעה הפרקליטות בעצמה). כך שלטעון על "הטיית סיקור", שמקורה בידידות אישית בין אנשים, זה פשוט "תפירת תיק" ברמה הכי נמוכה ובזויה.

עולה כאן שאלה מעניינת, למה אילן ישועה הפך לחבר ברמה האישית (עם שילוב של בני הזוג של שניהם) של זאב רובינשטיין? זה מחזיר אותנו לגישת "הסוכן המדיח" שציינתי כעולה מהפרוטוקול של 4.5.21. לא רק שישועה ידע משאול אלוביץ' על קיומו של זאב רובינשטיין, הוא ידע שזאב היה מנהל השיווק של יורוקום (החברה הפרטית של אלוביץ') וגם סמנכ"ל השיווק, המכירות והפיתוח עסקי של בזקכל ששיווקה ומכרה את מוצרי יורוקום (והתמודד על תפקיד מנכ"ל בזק ולא זכה, והתפטר כשלא קיבל את תפקיד מנכ"ל בזקכל, ואז עבר לארה"ב). בנוסף, ישועה ידע שזאב גם חבר של משפחת נתניהו (בעיקר של שרה). לעניות דעתי, אילן ישועה פשוט הדיח את זאב לפנות אליו בבקשות (כמו שעשה כך כלפי אלוביץ') ובמקביל גם "חלב" ממנו מידע על חברו - שאול אלוביץ'. להערכתי, זאב רובינשטיין לא היה מעלה על דעתו להיות עם אילן ישועה בקשר כל כך צמוד ואישי במשך שנים, אם היה יודע שאילן ישועה מתעד הכל.

2) אילן ישועה שיקר למשטרה (לצוות שעמד בראשו סנ"ץ יורם נאמן) כשהוזמן לברור במשטרה, כשעלה חשד של המשטרה שהוא נפגש עם עיתונאים, בתקופה של החקירות שלו. הפגישות של אילן ישועה כפי שנחשפו בחקירה הנגדית ב-15 ליוני 2021, עם עיתונאים בכירים, למרות שנאסר עליו ואף חתם על מסמך "הצהרת סודיות" היו עם: 1) ברוך קרא: פגישה בביתו של ישועה ושיחות טלפון במספר לא ידוע (אבל כנראה מעל עשר). ישועה שיקר לגבי מועד הפגישה, טען בחקירה הנגדית בתחילה שזה היה ממש לפני תכנית "המקור" הראשונה של דרוקר בענייני "וואלה!" ו"תיק 4000" (יום או יומיים לפני התכנית, כך טען), אבל הפגישה בביתו הייתה מעל לחודש קודם לכן. 2) אילנה דיין (טלפונית, לא ידוע כמה פעמים). 3) רביב דרוקר (טלפונית, דיבר כמה פעמים. ישועה טוען שהוא התקשר לפני תכנית המקור השנייה אודות "תיק 4000", תכנית בה אני אישית השתתתפתי). 4) עמית סגל - מפגש אישי וגם שיחות, לא ידוע כמה שיחות. 5) איתן אבריאל (מדה-מרקר) - מפגש אישי וגם שיחות, לא ידוע כמה. במסמך סיכום הפגישה המשטרתי עם אילן ישועה, כשהם חשדו בו שהוא מדבר עם עיתונאים, הוא אמר לשוטרים שהוא לא דיבר עם איש.... בחקירה הנגדית התפתל בתשובותיו השקריות. מצ"ב כאן הקטע מהפרוטוקול המדבר בעד עצמו.

3) עולה מהחקירה הנגדית, שכנראה ההקלטות (שיחות בין אילן ישועה לבני הזוג אלוביץ') ששודרו בתכנית "המקור" השנייה של רביב דרוקר וברוך קרא - הגיעו לרביב דרוקר מהפרקליטות. אילן ישועה טוען בחקירתו הנגדית, כעולה מהפרוטוקול של ה-15 ליוני, והוא טען זאת לא פחות מ-3 פעמים ובצורה נחרצת (ראה: כאן, כאן וכאן), לשאלות שנשאל ספציפית על כך, ע"י עו"ד בן צור,  שלרביב דרוקר היו את ההקלטות הללו, עוד לפני שדרוקר התקשר אליו. 
זה מאוד תואם את מה שאני עצמי חשפתי (כאן: https://bit.ly/DrukerMkorLiar), שרביב דרוקר, כשנלחץ על ידי בתכנית "המקור" בה הופעתי, פלט מולי בשידור החי נתון מאוד ספציפי (תאריכי איכון סלולריים של הסמארטפון של שלמה פילבר. אלו נתונים שנאספו רק לקראת השלמת חקירה, שנעשתה ללא אישור בית המשפט לשלמה פילבר, אחרי הגשת כתב האישום, בתחילת 2020). הנתון הספציפי הזה היה ידוע רק לחוקרים שאספו את נתוני האיכון הזה, מהסמארטפון של שלמה פילבר, ולצוות של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי בפרקליטות. איש מלבדם - באותו מועד, לא ידע שנאספו נתונים כאלו - מהסמארטפון של פילבר. מכאן, אם אילן ישועה לא שיקר בעניין זה בחקירתו הנגדית (דבר שטעון בדיקה נוספת, אם ייחקר תחת אזהרה ויישלח לפוליגרף), רביב דרוקר קיבל את ההקלטות הללו (שלא היו באותה עת בידי הסנגורים), רק מהפרקליטות, או מהמשטרה. הסבירות הברורה כאן היא זו שהדלפת ההקלטות (שהיא מעשה בלתי חוקי בעליל וגם "שיבוש הליכי משפט", שכן ההליך המשפטי בבית המשפט המחוזי בי-ם כבר החל באותו זמן), באה מהפרקליטות, שבאותה עת שהתכנית הוכנה והוקלטה ע"י הצוות בראשותו של רביב דרוקר, הייתה די לחוצה "להשחיר את נתניהו" לקראת הבחירות של 2020 (אולם, בסופו של דבר התכנית הזו שודרה אחרי הבחירות, כי השידור עצמו, אחרי סיום ההקלטות שלו, נדחה בחודשיים - בגלל מגפת הקורונה שהשתוללה אז ושיבשה את מועד השידור).
עדכון 25.3.22: לא היה שום איכון סלולרי לשלמה פילבר בשבוע הראשון לתפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת, כך שהוא לא היה לא במשרד רוה"מ ולא במעון רוה"מ, או בכל מפגש אחר עם רוה"מ \ שר התקשורת בשבוע הראשון שלו בתפקיד (למעט הגעתו לבניין משרד רוה"מ ביום הראשון לתפקיד, לקבל תעודת מינוי כמנכ"ל).
כלומר: "פגישת ההתנעה" היא שקר מוחלט.

עדכונים 24.6.21:
א. פורסם כאן ע"י יובל אראל מ"מאקו- 12" (כותרת בלבד): "בפרקליטות תוקפים את ההגנה.
בפרקליטות פנו לבית המשפט וטענו כי הסנגורים מסרבים שייעשה חיפוש בחומר החדש באמצעות מילות חיפוש הקשורות לנתניהו • הפרקליטות צריכה להעביר עד השבוע הבא את כל החומרים • גורם משפטי: "הפרקליטות מעוררת סערה בצלוחית תה - מנסים לעשות ספין" • כל הפרטים."

כך, הפרקליטות שוב מטרידה את בית המשפט בניסיון נוסף להתחמקות מהצורך, שיש לגביו כבר החלטות ברורות של בית המשפט, להעברת החומרים המוסתרים על ידה, בעניינו של אילן ישועה (טונות של מסמכים. קרוב -3/4 מיליון רשומות מסוגים שונים), בטענות מוזרות. מצ"ב כאן פניית הפרקליטות לבית המשפט.

ב. בתגובה לפניית הפרקליטות לבית המשפט, פרסם כאן אלי ציפורי את הפוסט הבא: "פרקליטי נתניהו ואלוביץ' בביקורת קשה על הפרקליטות והמחצרצים שלה בתשקורת: "מוטב שתחת לעסוק בסחרירים תקשורתיים, תעסוק הפרקליטות במלאכת החיפוש שהוטלה עליה כתוצאה ממחדלי החקירה הקשים שנפלו בתיק"
***********************************************************************************************************
את "הסחריר" מיהרו לפרסם במהירות מסחררת אביעד דליפמן, ברוך קרא ואבישי גרינצייג, בניגוד כמעט מוחלט לחוסר הביקורת שלהם על הסתרת החומרים ע״י הפרקליטות.
*************
פרקליטי נתניהו ואלוביץ' תוקפים בחריפות את הפרקליטות ואת טענותיה כאילו מונעים ממנה לחפש מילים מסויימות בחומר שהוסתר (כמו נתניהו): "חקירת תיק 4000 באה לסיומה עם הגשת כתב האישום. מילות החיפוש שהוצעו על ידי הפרקליטות, המכוונות בבירור לביצוע השלמת חקירה אינן במקומן" (אגב, גם בית המשפט לא איפשר לפרקליטות להרחיב את כתב האישום אל מעבר ל-315 מקרים של "היענות חריגה" כביכול).
עם זאת, רק בגלל שלא תעלה טענה של הפרקליטות לעיכוב החומרים (להערכתי זו מהות הפנייה – לגרום לעיכוב העברת החומר לפרקליטי ההגנה  (שלפי החלטת בית המשפט מועד המסירה הוא 28.6) מאפשרים הסניגורים את החיפוש לפי בקשת הפרקליטות, אם כי שומרים את טענותיהם לליבון המחלוקת בבית המשפט.
שימו לב לפסקת הסיום, עם רמז ברור לכל מחצרצי טענות הפרקליטות, כאילו ההגנה חוששת מחיפושיה (טענה שהעלה גם אבישי גרינצייג מ"גלובס"):  "יש להצר על כך כי עוד בטרם יבשה הדיו מהבקשה אצה הפרקליטות לפרסמה בשער בת רבים. ניסיונה של הפרקליטות להציג מצג תקשורתי כאילו ההגנה חוששת מחיפושיה הוא עקר, חסר יסוד ובלתי ראוי. מוטב שתחת לעסוק בסחרירים תקשורתיים, תעסוק הפרקליטות במלאכת החיפוש שהוטלה עליה כתוצאה ממחדלי החקירה הקשים שהוכח כי נפלו בתיק ותעמוד במועד שקצב לה בית המשפט". רמז מאוד ברור להדלפות שמגיעות מליאת בן ארי ושות׳."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב בעניין זה: "ככה נראה הספין של הפרקליטות היום וככה עובדת תעמולה מגוייסת:
10:56: אבישי גרינצייג – "זה נראה שסנגורי נתניהו ואלוביץ' קצת חוששים ממה שיימצא בטלפון של ישועה".
10:57: אביעד דליפמן – "האם צוות ההגנה של נתניהו מקבל ברכיים קרות פתאום? האם ההגנה מפחדת שהפרקליטות תמצא פתאום חומרים שמזיקים לה?"
10:58: ברוך קרא – "הסניגורים של נתניהו ואלוביץ' מתחילים לגמגמם. מבקשים להגביל את מילות החיפוש בתכתובות לבל יידפקו ויתגלה דבר מה שלא רצו שיתגלה". הספין: הפרקליטות מנסה להסתיר את מחדלי החקירות והסתרת החומרים האדירה שלה וכנראה מנסה לעכב את מסירת החומרים (28.6 לפי פסיקת בית המשפט, יום שני הקרוב)."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בבלוג שלו (כותרת בלבד): "יומן פייסבוק 23.06.2021. חשיפה: כך עובדת ההשחתה בפרקליטות, במיוחד של ליאת בן ארי. משתמשים ביוזרים אנונימיים כדי לדברר אותה ולנגח את כל מבקריה (לדוגמא: המקרה של "אור כרמי" בטוויטר)." מומלץ לקריאה. 

ה. התגובה החריפה של סנגורי הנאשמים לפניית הפרקליטות לבית המשפט מהיום - מצ"ב כאן.

ו. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט (כותרת בלבד) בהמשך לפרסום שלי (סעיף ג' 2) מאתמול): "מה מסתירים הפרקליטות, אילן ישועה, רביב דרוקר וברוך קרא? ישועה שוחח עם קרא 5-6 פעמים, עם דרוקר 2-3 פעמים ואף נפגש עם קרא בביתו וכל זאת גם במהלך החקירה בתיק 4000". בסיום הקטע הזה מסכם אלי ציפורי: "מדהים בעיניי שאחד העדים המרכזיים בתיק 4000 מוצא לו זמן להיפגש ולשוחח עם עיתונאים, לדאוג לתדמיתו וגם לא לדווח על כך לפרקליטות. מישהו מאמין לגרסה שלו שהוא מסר רק תגובות לקוניות? בשביל זה לא צריך פגישות, בשביל זה יש עורך דין שמפנים אליו שאלות והוא נותן את התשובות." מומלץ לקריאה. 

עדכונים 25.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: בוקר טוב, שני דברים חשפתי אתמול בפייסבוק שלי:
א. הספין של הפרקליטות בנושא החיפוש "בחומר הנעלם".
ב. תמליל החקירה הנגדית הקשורה לקשרי אילן ישועה עם ברוך קרא ורביב דרוקר.
ריכזתי לכם את הדברים באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה. 

ב. יובל בלומברג פרסם באתר מידה מאמר נוקב (כאן, כותרת בלבד): "ההיסטוריה של ההווה – קיצור תולדות ההשחתה. הפלתו של ראש הממשלה, נתניהו, היא תוצר של תהליך ארוך שנים ומתוכנן היטב. יובל בלומברג מפרק לגורמים ומסביר, שלב אחר שלב כיצד אליטות קיצונית ומלאת שנאה השחיתו את מדינת ישראל."
מאוד מומלץ לקריאה. 

עדכונים 26.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב ביותר בזו הלשון: "שקרן וגם מנוול: ישועה היה חבר של זאב רובינשטיין, שנחשד שהעביר 70 "פניות חריגות" לטובת נתניהו אבל תיקו נסגר; ישועה לרובינשטיין: "אתם זוג מדהים, חיבוקים, נשיקות שוב לגילה (אישתו של רובינשטיין); "תמסור ד"ש חמה ממני ומחני (חני ישועה, אישתו של ישועה) לגילה"; ישועה גם נתפס משקר בנוגע לתאריך ניתוק היחסים עם רובינשטיין; עוד חיזוק לאפשרות שישועה שימש כסוכן.
******************************************************************************************************
 כולנו יודעים שאילן ישועה הוא עד לא אמין, שהוא שקרן כרוני, שהוא פעל בוואלה אך ורק לטובת האינטרסים האישיים והכלכליים שלו, שהוא פעל יחד עם הפרקליטות כדי לתפור את תיק 4000 נגד נתניהו. את כל זה אנחנו יודעים, אבל יש עוד אספקט באישיותו של ישועה שמתחבר לכל התכונות הרעות הללו שנחשף בחקירות הנגדיות: הוא מנוול, כן מנוול, בוגד סידרתי בחברים.
מסתבר שישועה היה מיודד עם זאב רובינשטיין, מי שנחשד שהיה חלק מהתיווך של כל אותן "היענויות חריגות" אבל תיקו נסגר. כזכור, כתב האישום מייחס לרובינשטיין כ-70 פניות לישועה, בעיקר בנושא שרה נתניהו, אליה היה מקורב. רובינשטיין אמר שפניותיו לא היו על דעת בני הזוג נתניהו והוא עשה זאת כאקט של חברות, כמו במקרים אחרים. העובדה שתיקו של רובינשטיין נסגר בלא כלום, רק ממחישה שכל 70 הפניות שלו הוכנסו לכתב האישום במזיד.
ועכשיו מסתבר עוד דבר שעלה בחקירתו הנגדית של ישועה: הוא ורובינשטיין היו חברים-ידידים או איך שתקראו לזה. נשותיהם הכירו, רובינשטיין אף הציע לישועה ולאישתו ללון אצלם בארה"ב (הוא משמש כסגן יו"ר הבונדס ומתגורר בארה"ב) ואף הציע לישועה עזרה עם בנו.
ולא די בכך: בעז בן צור תופס את ישועה בשקר לגבי שנת ניתוק היחסים בינו לבין רובינשטיין. ישועה אמר דבר אחד בחקירה שלו אבל בן צור, בעזרת ההתכתבויות ביניהם (שכנראה הוסתרו), מוכיח לנו שהקשר החברי נמשך אחרי שהוא אמר שנותק.
הנה תמליל חקירתו של ישועה בעניין רובינשטיין כפי ששלף לי אבי וייס. כל השיח הזה, אגב, מחזק את האפשרות שישועה פעל כסוכן במטרה להפיל אנשים בפח כמו אלוביץ' ורובינשטיין." המשך הפוסט מצוי בלינק כאן. מומלץ לקריאה.

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "נוכל ורמאי: אילן ישועה אמר במשטרה שאיש לא יצר איתו קשר בנוגע לחקירה למרות שרביב דרוקר, ברוך קרא ואילנה דיין יצרו איתו קשר מספר פעמים. ראו (כאן) הקטע מתוך חקירתו הנגדית של ישועה שבו הוא נתפס בעוד שקר. תודה לאבי וייס."

עדכונים 27.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב ביותר: "הרמאי והנוכל אילן ישועה: פעל לטובתו האישית ביחסיו עם ניר חפץ – "ניר, תעשה טובה, תן רוח גבית לתקציבי הפרסום של הליכוד בוואלה" (שכרו של ישועה היה, בין היתר, תלוי בכך).
*************************************************************
עוד קטע חשוב מחקירתו הנגדית של אילן ישועה שבו מתברר עד כמה ישועה ניהל את מערכת יחסיו עם גורמים המקורבים לנתניהו ולמשפחתו על בסיס אינטרס אישי שלו בלבד והכוונה לאינטרסים כספיים ולרווח שלו. כזכור, חשפתי כבר שניר חפץ, דוברו של נתניהו באותה עת, היה במו"מ הן עם אלוביץ' והן עם וואלה בכל הנוגע למיזמים עסקיים. אבל, יש גם צד הפוך, והרבה יותר רלוונטי למשפט נתניהו: האינטרסים של אילן ישועה, שהציג את עצמו כ"אישה מוכה".
בתמלול הבא (ותודתי נתונה שוב לאבי וייס) מתברר שישועה רצה בקשר עם חפץ למטרות כספיות, כדי שחפץ ייתן לו "רוח גבית" לתקציבים שהליכוד יעביר לוואלה בתקופת הבחירות. כזכור, חלק משכרו של ישועה היה בנוי על פרמטרים הנוגעים להכנסות וואלה ולכן זה אינטרס אישי שלו."
המשך הפוסט כאן - מומלץ מאוד לקריאה. 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, למי שהחמיץ את החשיפות בסופ"ש, הכל באתר שלי.
על הפרקליטות שעלולה לעכב את משפט נתניהו; ועל שקרי ישועה: שיקר למשטרה בנוגע לפגישותיו ושיחותיו עם ברוך קרא ורביב דרוקר, שיקר במשטרה על הפסקת הקשר עם זאב רובינשטיין. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה. 

גאלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "כמו מדינת עולם שלישי: ישראל במקום ה-60 בעולם במהירויות גלישה וזה ממש לא בגלל ״קיפאון רגולטורי״ אלא אך ורק בגלל תפירת תיק 4000 נגד נתניהו. בגלל מנדלבליט, בגלל ליאת בן ארי, בגלל יהודית תירוש, בגלל שי ניצן, בגלל פקידי משרד התקשורת, משרד האוצר ומשרד מבקר המדינה וכמובן התשקורת. לתשומת לב כל התופרים: בזק התחילה בפריסת סיבים אופטיים כבר ב-2013 והייתה ערוכה להדליק את הסיבים ולהספקת שירות כבר בתחילת 2016. ואז התחיל פסטיבל פילבר, תיק בזק רשות ני״ע ואחריו תיק 4000. והנזק: כ-50 מיליארד שקל."

ד. הפרקליטות (כהרגלה) מתקשה להתמודד עם מה שהסתירה (מבית המשפט, מהסנגורים ומכולם). לכן, הפרקליטות מבקשת כעת ארכה של שבועיים נוספים, כדי לעבור על החומרים מהטלפון של אילן ישועה, ומציעה להעלות לעדות את מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר - ורק לאחר מכן להמשיך את חקירת ישועה.
מצ"ב כאן בקשת הפרקליטות, שתיענה ממש בקרוב, בתגובת הסנגורים. 

רק לצורך ההכרות לציבור שלא מכיר, מי הוא "עד המפתח" הבא של הפרקליטות, אבי ברגר: הוא "דמות למופת" לא פחות גרועה מאילן ישועה רשלן, חסר כל מוסר ועכבות, שפיטר בהפתעה וללא כל שימוע עובד משרד התקשורת בכיר שהיה כפוף לו - עיוור (והמשרד נאלץ לשלם לו פיצויים, לאחר הפסד בבית הדין לעבודה). נראה שאין נורמה אחת שיש בחוקי מדינת ישראל ובתקש"יר, שהוא לא צפצף עליה בגלוי, מיומו הראשון עד האחרון, כמנכ"ל משרד התקשורת. העיקר: אין לו צל של מושג בנושא "תיק 4000" וכל מה שהמציא ומכר לפרקליטות, זה זבל ירוד ולא פחות גרוע, מהזבל שאילן ישועה מכר לפרקליטות. 

ה. אלי ציפורי מגיב על ההתפתחות הזו כאן: "הפרקליטות שוב מעכבת את משפט נתניהו.
*************************************************************************************
ליאת בן ארי ויהודית תירוש מצפצפות על החלטת בית המשפט למסור את החומרים שהוסתרו עד מחר (ב׳) ומבקשות הארכה של שבועיים. בינתיים, מלחץ קריסת תיזת הטיית סיקור, הן מבקשות להעלות את אבי ברגר, לשעבר מנכ״ל משרד התקשורת, במקום עורכי וואלה שהיו אמורים לעלות.
בואו נראה עכשיו את ברוך קרא, אביעד דליפמן, אבישי גרינצוייג וגיא פלג מותחים ביקורת נוקבת על הפרקליטות."

וגיא לוי פרסם כאן פוסט: "פוסט זה מוגש כחומר מונע פייק ניוז לציבור. סדר האירועים:
1. אילן ישועה אשר פחד להסתבך בתיק בזק הישן, פנה למשטרה והגיש להם את כל השיחות והתכתובות שלו אשר עסקו בנתניהו, כדי לקבל כרטיס "חופשי מהכלא".
2. המשטרה והפרקליטות לוקחים את החומרים שהוא נתן להם בשמחה, תוך כדי שהם כלל לא בודקים מאות אלפי תכתובות אחרות שלו, עם גופים עסקיים, ערוצי מדיה וכמובן עם פוליטיקאים אחרים.
3. בחקירה הנגדית של אילן ישועה, עו"ד (המצויין) בועז בן צור גילה על כל התכתובות המוסתרות והגיש בקשה לבית המשפט לבדוק אותם.
4. הפרקליטות שלא היתה מעוניינת בבדיקה, הגישה התנגדות לבית המשפט.
5. בית המשפט הכריע כי על הפרקליטות לבצע את החיפוש בעצמה ולהעביר את כלל החומרים לידי ההגנה, תוך 14 יום.
6. אחרי 9 ימים, הפרקליטות ניסתה לפוצץ את החיפוש וביקשה להוסיף למילות המפתח גם את שמו של נתניהו והעוזרים שלו.
7. למרבה הפתעתם, עו"ד בן צור השיב: אתם בעצם מבקשים השלמת חקירה לא חוקית אחרי שהמשפט התחיל, אבל כדי לא לעכב את החיפוש, אין בעיה... חפשו מה שאתם רוצים, אנחנו נתנגד אחר כך.
8. היום כבר הפרקליטות מודיעה שהיא לא תספיק לעשות את מה שהיא היתה אמורה לעשות ב-4 שנות החקירה, ומבקשת מבית המשפט, לדחות את העברת החומרים ל-5.8.21 והמשך העדות של אילן ישועה ל-5.9.21.
תגידו, זה לא היה אמור להיות "תיק סגור שלמנדבליט אין ברירה, אז הוא מגיש בלב כבד אבל שלם"?
זאת האמת, כל השאר זה ספינים, ואל תתנו להם לעבוד עליכם!."

עדכונים 28.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, הפרקליטות מעכבת שוב את משפט נתניהו ומשבשת את סדר העדים, כאשר מתגלה כי עד התביעה אילן ישועה פעל לטובתו האישית ביחסיו עם ניר חפץ. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה. 

ב. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך פרסם את תגובות פרקליטי נתניהו ופרקליטי משפחת אלוביץ' (תגובות מאוד נוקבות), לפניית הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בבקשה לדחות את מועד הגשת החומרים המוסתרים של אילן ישועה. התגובת מצ"ב: כאן (פרקליטי נתניהו) וכאן (פרקליטי אלוביץ').

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בעקבות פרסום התגובות שבסעיף הקודם: "פרקליטי אלוביץ׳ תוקפים בחריפות את ליאת בן ארי ויהודית תירוש: ״הפרקליטות הציבה אותנו בפני עובדה מוגמרת״ (על בקשת הארכה להפקת החומרים שהוסתרו לשבועיים); מתנגדים למתווה שבו יעלה אבי ברגר כעד: ״הפרקליטות פוגעת בסדרי הדיון שנגרמו כתוצאה ממחדליה, בדרך של התנערות מאחריותה וניסיון לגלגל זאת לפיתחה של ההגנה״." 

ד. אלי ציפורי מוסיף כאן: "פרקליט נתניהו: "חומרי החקירה שהועברו בימים האחרונים הם *רבי משמעות* לחקירתו של ישועה ולחקירת עדי וואלה הנוספים"
*****************************************************************************************************
עו"ד בעז בן צור תוקף בחריפות את הפרקליטות – ליאת בן ארי ויהודית תירוש: "הצניעו, לשון מאופקת, את החומרים הרלוונטיים... ועוד תגיע העת להידרש למשמעותו של מחדל כבד זה"; גם פרקליטי נתניהו מתנגדים למתווה העקום שהציעה הפרקליטות – להחליף את סדר העדים: "הגנה במשפט פלילי אינה כדור משחק שניתן לזרוק אנה ואנה, לעבור מעד זה לעד אחר, להפסיק חקירה נגדית באמצעה ולשוב בהמשך, והכל בשל מחדליה של הפרקליטות ותוך פגיעה קשה בזכויות הנאשמים...הפרקליטות מבקשת להפסיק בטבורה את חקירתו הנגדית של ישועה ול'דלג' על שמיעתם של שלושה עדי תביעה נוספים בהתאם לסדר העדים שהיא עצמה קבעה".
בנוסף, פרקליטי נתניהו מבקשים לקצר את הארכה שביקשה הפרקליטות (שבועיים) להפקת החומרים ומוסיפים שהם אינם יכולים לקיים דיונים במהלך הפגרה.
כזכור, הפרקליטות העבירה בימים האחרונים את תכתובות הווטאספ של ישועה אבל לא הספיקה להעביר את המיילים שלו וביקשה ארכה של שבועיים."

ה. שלמה פילבר (עד המדינה) צייץ כאן וכאן על האיחור הענקי בפרסית סיבים בישראל (צילומי הציוצים: כאן וכאן). אלי ציפורי צייץ על כך: "שלמה פילבר מסביר לכם מי אשם שאין לכם אינטרנט מהיר: תופרי תיק 4000 ובהם מבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא. הנזק של התופרים למשק: יותר מ-50 מיליארד שקל."
"שלמה פילבר ממשיך לקבור את תיק 4000: אומר ובצדק שיוסף שפירא, מבקר המדינה לשעבר, ״קבר״ 52 מיליארד שקל אחרי שעצר את מתווה הסיבים האופטיים של פילבר ב-2017. ‏כזכור, דוח מבקר המדינה היה חלק מהתשתית לתיק 4000 התפור."

עדכונים 29.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט לסיכום היממה שחלפה: "בוקר טוב, כפי שדיווחתי לכם אתמול, פרקליטי נתניהו ואלוביץ' מתנגדים למתווה העקום שהציעה הפרקליטות, מתווה המדלג על שלושה עדי 'וואלה', ומנסה להביא אל דוכן העדים בשבוע הבא את אבי ברגר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת.
הפרקליטות מפחדת ומבקשת לדחות כמה שניתן את חזרתו של ישועה לדוכן העדים. עוד דיווחתי לכם אתמול על הציוצים של שלמה פילבר שממשיך לקבור את תיק 4000. הכל מרוכז עבורכם באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה.

ב. אלי ציפורי מעדכן: "הפרקליטות נכשלה בניסיון לדחות את עדות אילן ישועה ובהבאת אבי ברגר לעדות; בית המשפט החליט: עדות ישועה תתחדש ב-12.7 ותימשך עד תחילת פגרת הקיץ ב-21.7 (ותתחדש לאחריה רק ב-5.9). העיכוב במשפט נתניהו – כולו באחריות הפרקליטות, ליאת בן ארי ויהודית תירוש, בעקבות מחדליה הקשים בהסתרת החומרים, אבל כל כתבי החצר שלהן לא פוצים כמובן פה." החלטת בית המשפט - כאן

ג. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך פרסם החלטה חדשה של בית המשפט העליון: "משפט נתניהו | בית המשפט העליון דוחה את ערר סנגורי נתניהו לחשיפת השורות המושחרות מהעדות של ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו." כך, ממשיכים להסתיר פרשיות מטרידות תחת צווי איסור פרסום והשחרות. ההחלטה בעליון - כאן

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "‏זוכרים שמנדלבליט אמר לדנה וייס במפגש ״מקרי״ ברחוב בת”א שהוא יקבל החלטות בתיקי נתניהו אך ורק לפי הראיות? אז זהו, שהוא לא ראה ערימה ענקית של ראיות מזכות שהוסתרו.
‏אז אולי דנה וייס תיתקל בו שוב ברחוב בת״א ותשאל אותו איך חותמים על כתב אישום בלי לראות את *כל* הראיות ולמה זה הוסתר?."

ה. פורסמה על ידי כתבה נוקבת וחריפה תחת הכותרת: למה "תיקי האלפים" נראים כמו חלטורה מקרטעת של טירונים כושלים?. מאוד מומלץ לקריאה ולהפצה.

ו. חשיפת "הסוכן - המדיח" אילן ישועה, כולל השקרים והעבריינות הפלילית (לכאורה והמתועדת היטב) המחרידה והמוסתרת מהציבור, בפרשת "עדותו של אילן ישועה" בבית המשפט המחוזי בי-ם, בראיון רדיו ב"גלי אשקלוןנט". ראיון מדהים של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם מייק אטדגי, וליאור שוורץ, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-25.6.21. כ-18 דקות, מדקה 44:00 עד דקה 1:02:05. הלינק לשידור ביוטיוב כאן. ניתן לצפייה גם ביוטיוב כאן: https://youtu.be/6qC2r2c0e-o


עדכונים 30.6.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "משפט נתניהו: התרגיל העקום של ליאת בן ארי ויהודית תירוש לא עבר את בית המשפט.
*******************************************************************************
הפרקליטות ספגה אתמול עוד מכה לאחר שבית המשפט דחה את דרישתה להקדים את עדותו של אבי ברגר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, ולדלג על שלושת עדי וואלה, בגלל הסתרת החומרים האדירה.
וזה לוח הזמנים הצפוי לפי החלטת בית המשפט:
✔️ 5.7.2021 – יום ב' הקרוב, הפרקליטות אמורה למסור את יתרת החומרים החסרים להגנה (במקום ארכה של שבועיים כפי שביקשה, ניתנה ארכה רק של שבוע).
✔️ 12.7.2021 – שבוע לאחר מכן, ביום ב', תתחדש חקירתו הנגדית של אילן ישועה ותימשך עד לתחילת פגרת הקיץ, ב-21.7, פגרה שתימשך עד ה-5.9. כלומר, בין ה-12 ל-21 ליולי, נותרו רק 5 דיונים (הדיונים מתקיימים שני, שלישי ורביעי בכל שבוע) והצפי הוא שחקירת ישועה לא תסתיים עד אז ותתחדש בספטמבר.
תזכורת: החומר החדש כולל עדויות מזכות נוספות, בין היתר שיחות של ישועה עם פוליטיקאים ואנשי עסקים שמבקשים ממנו סיקור אוהד.
המשמעות של עיכוב ההליכים במשפט נתניהו היא שעדותו וחקירתו הנגדית של ישועה תימשך לפחות חמישה חודשים ברוטו, לאחר שעדותו החלה ב-5.4.
כמובן שהעיכוב הוא באחריות הפרקליטות שהסתירה הררי חומרים, אבל גם אם לוקחים בחשבון שישועה הוא אחד העדים המרכזיים, המשפט בקצב הזה יימשך שנים ארוכות, כ-6 עד 8 שנים. כזכור, יש 338 עדי תביעה ועוד מחכה לנו רשימה של עדי הגנה. כפי שכתבתי בעבר, לא אתפלא אם נתניהו יחזור לקדנציה אחת לפחות ואפילו שתיים – אם ינצח – והמשפט עוד יימשך."

ב. פורסם פרוטוקול בית המשפט המחוזי בי-ם, מהחקירה הנגדית האחרונה לפני "פגרת הקיץ" של אילן ישועה, לתאריך 16 ליוני 2021 (16.7.21). מצ"ב כאן.

עדכונים 1.7.21
א. עו"ד אפריים הלפרין פרסם כאן ב-News1 מאמר נוקב ביותר (כותרת בלבד): לא תענה ברעך עד שקר.
הדיבר התשיעי באספקלריא של היום: אדם הנאלץ להתמודד עם עד שקר או עם עדי שקר, נמצא במצב בלתי אפשרי, עובר ייסורי איוב, עובר עינוי פיזי ומנטלי." 
מומלץ לקריאה.

ב. ראיון מסעיר של אבי וייס בתכנית הבוקר של אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-2.7.21. כ-15 דקות, עם התמקדות בסוגיה: ״למה "תיקי האלפים" נראים כמו חלטורה מקרטעת של טירונים כושלים?" תשובות לשאלות, שהציבור כלל לא מכיר ולא שמע עליהן. אין ספק, שהפרקליטות כשלה לחלוטין בהבאת עדותו של אילן ישועה כעד מרכזי ראשון, עד שעבר שורה ארוכה של עבירות חמורות, שעל חלקן כבר הודה במו פיו בבית המשפט. הלינק בסרטון יוטיוב כאן: https://youtu.be/oizXGR26lX0
קובץ הריאיון להורדה - כאן. פרטים נוספים למתעניינים בכתבה הבאה: https://bit.ly/PraklitutTakala.


עדכון 2.7.21: דו שיח קצת חריף בין העיתונאי אורי משגב ("הארץ", "הדגלים השוחרים") לבין שלמה פילבר ("עד המדינה"), שמעמיד את אורי משגב על טעותו - כאילו תיק בזק עדיין פתוח כנגד שלמה פילבר - כאן

עדכונים 4.7.21:
א. אלי ציפורי מפרסם כאן פוסט (כותרת בלבד): "חשיפה: השקר הגדול ביותר של גיא פלג.
ה"פתק" שנמצא בביתו של ניר חפץ הוצג על ידי גיא פלג כראייה מפלילה, אבל בפועל זו ראייה מזכה ולכן היא נעלמה מכתב האישום."

הניתוח שהפתק הזה הוא שקרי (כלומר: מיוחס לתקופת זמן של 2015 בו נתניהו היה שר התקשורת ולא ל-2016 לתקופה בה נתניהו כבר לא עסק בבזק, ולכן זו ראיה לזכותו של נתניהו ולא לחובתו) יש כאן, בסעיף 1. 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן (כותרת בלבד): "פרקליטו של נתניהו במכתב התראה לשלומית ברנע פרגו, היועמ"ש של משרד ראש הממשלה: "את רודפת את משפחת נתניהו משנת 2010, מועד בו זממת ביחד עם ניר חפץ כיצד להפליל את משפחת נתניהו וביצעת עבירות פליליות לכאורה; אין לי ספק את העברת המידע המכפיש על הג'קוזי לאמצעי התקשורת ותדרכת אותם בעניין"." המכתב של עו"ד יוסי כהן לעו"ד שלומית ברנע פרגו - כאן.

ג. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך מדווח 2 דיווחים מעניינים: 
1) בית המשפט העליון דוחה את הערר של בקשת "העין השביעית" לפרסם את ההקלטות של הדיונים ב"תיקי האלפים" ההחלטה - כאן
2) הפרקליטות מבקשת מבית המשפט המחוזי בי-ם דחייה של עוד שבוע בהעברת החומרים המוסתרים על ידם לסנגורים. הפנייה כאן.   

פרקליטי הנאשמים צפויים להגיב ממש בקרוב על הפנייה הזו. 

דאלי ציפורי מגיב כאן בקצרה על בקשת הדחייה של הפרקליטות: "חבורת הנוכלים של הפרקליטות בלחחחחץץץץ מהסתרות החומרים - ואיתם העבד הנרצע שלהם אביעד דליפמן."

ה. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך פרסם כאן את תגובתם החריפה והמדהימה של פרקליטי אלוביץ' לבקשת הדחייה של הפרקליטות. 

ו. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט מרעיש, בעקבות תגובת פרקליטי אלוביץ': "איזו דרמה!
פרקליטי אלוביץ׳ לפרקליטות: תשקלו את תיזת כתב האישום על בסיס החומרים שכבר קיבלנו: ״הגם שההגנה לא קיבלה את מכלול חומר החקירה, כבר מחומר החקירה שהועבר אליה, ניתן לומר בבירור כי הוא כולל התכתבויות הנוגעות, ישירות, לסוגיות מרכזיות בעדותו של עד התביעה ישועה, ויורדות לשורשיה כמו גם לשורשי תזת המאשימה. ראוי שהיא תעשה חשיבה מהותית בדבר השלכותיו של חומר חקירה זה על תזת כתב האישום״."

ז. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך מפרסם את תגובת פרקליטי נתניהו לבקשת הדחייה של הפרקליטות, תגובה בהחלטה חריפה, לנוכח חומרת המצב שנחשף לבית המשפט. מצ"ב כאן תגובת עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו.

חאלי ציפורי צייץ כאן: "עמית איסמן, הבטחת שינוי אז תתחיל לקיים: הראיות החדשות בתיק 4000 והסתרת החומרים האדירה מחייבת חשיבה מחדש על כתב האישום. כך נוהג כל ארגון הגון. זה המבחן שלך: האם תוכל להתמודד עם ליאת בן ארי ומנדלבליט שממשיכים להתעקש על תיזה מופרכת של כתב אישום שנשענה על מסד נתונים חלקי ושקרי?."

ט. משה נוסבאום פרסם כאן בחדשות "ערוץ 12" (כותרת בלבד): "ניר חפץ התלונן במשטרה נגד יאיר נתניהו: משתמש בחומרי חקירה חסויים.
פרסום ראשון | לפי תלונתו של חפץ, נתניהו השתמש בחומרים המסווגים שאותם השיג מתיק 4000 בתביעה אזרחית נפרדת שהוא מנהל • הפרקליטות: "בנימין נתניהו ופרקליטיו התחייבו שלא להעביר את החומרים למי שאינו חלק מההליך" • חפץ טוען שמדובר בקבלת דבר במרמה, ניסיון להטרדת עד והפרת הוראה חוקית."

י. פרופ' בועז סנג'רו פרסם ב"ישראל היום" כאן מאמר (כותרת בלבד): "לא תשמעו מהם ביקורת על חקירת ניר חפץ.
חפץ הגיש תביעת פיצויים נגד ח"כ אוחנה על חשיפת פרטי חקירתו, אך בית המשפט פסק על סילוק התביעה • התברר כי המשטרה הפעילה לחץ עצום ו"תרגילי חקירה" על חפץ - עד מדינה בכתב האישום נגד נתניהו • האם זהו המסר אותו רוצה בית המשפט להעביר?."
כתב התביעה של ניר חפץ נמצא כאן. החלטת בית המשפט שהותרה לפרסום נמצאת כאן

עדכונים 5.7.21:
א. ממתי החלה עדותו של אילן ישועה להתמוטט? ריאיון מרתק וחשיפות בלעדיות של אבי וייס והשופט בדימוס הרן פינשטיין ע"י אבי רצון בתכנית הבוקר 5.7.21 ב"גלי ישראל" (כ-14 דקות), אודות "שערוריית אילן ישועה" והסתרת הררי המסמכים מפני הסנגורים ובית המשפט. האם היועמ"ש, פרקליט המדינה והפרקליטות יבצעו כעת "חישוב מסלול מחדש", לאור החשיפות? כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע. הלינק לקובץ השמע של התכנית כאן: https://bit.ly/AviRatzonAviWeissYeshua
הלינק לסרטון היוטיוב של השידור: https://youtu.be/G3XfAKiw_bE.
פרטים נוספים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim2.


ג. אלי ציפורי מעדכן כאן כדלהלן: בוקר טוב, אתמול התרחשה דרמה כפולה בכל הקשור לרדיפה של נתניהו ומשפחתו ע"י הפרקליטות וסביבותיה.
דיווחתי לכם על כך בזמן אמת כאן בפייסבוק, וכרגיל ריכזתי עבורכם את הדברים ביומן הבוקר באתר שלי:
א. פרקליטי אלוביץ' רומזים כי התגלו עוד דברים חמורים, שלמעשה פוסלים את כתב האישום.
ב. פרקליט נתניהו רומז מאין הגיע ספין "הג'אקוזי".
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה. 

ד. אלי ציפורי מעדכן אודות החלטת בית המשפט לבקשת הדחייה של הפרקליטות (ההחלטה כאן): ‏"בגלל תרגילי הפרקליטות והסתרת החומרים: עוד עיכוב במשפט נתניהו - הדיונים יתחדשו רק ב-19.7 במקום ב-12.7. כיוון שפגרת הקיץ מתחילה ב-21.7 אמורים להתקיים שני דיונים בלבד וחקירת ישועה תימשך עם סיום הפגרה ב-5.9. ‏עד אחד, אמנם מרכזי, ייקח 5 חודשים. ויש לנו 338 עדי תביעה ועוד עדי הגנה..."

עדכונים 7.7.21:
א. בעקבות ציוץ של שלמה פילבר (כאן), אלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הבא: "‏שלמה פילבר על פקידי האוצר בעבר ובהווה: לא באמת מבינים כלום מהחיים שלהם.
פילבר מתכוון להבנתם הלא קיימת בשוק התקשורת, כולל נושאים שבליבת תיק 4000 (סיבים אופטיים למשל).
‏אגב, בין עדי התביעה בתיק 4000 גם כמה מבכירי האוצר לשעבר, כמו אמיר לוי, לשעבר ראש אגף התקציבים.
‏יהיה שמח במשפט."

ב. גלעד צוויק פרסם כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "כך נכנעה הפרקליטות לארי הרו בתמורה לעדותו נגד נתניהו.
ראש הסגל לשעבר של נתניהו כבר היה בדרך הבטוחה לכלא, אלא שאז נמצאו אצלו הקלטות של שיחות נתניהו-מוזס, והמו"מ על הפיכתו לעד מדינה החל • לאחר משא ומתן שהתנהל לדברי עורך דינו של הרו כמו "בזאר מזרחי", הודה נציג הפרקליטות בפני הרו: "המחיר שאתה משלם הוא אפס" • לבקשת "ישראל היום" התיר בית המשפט לחשוף את הפרוטוקולים." מומלץ לקריאה. 

ג. חשיפת מחדלי הפרקליטות והיועמ"ש בכתבה שלי שפורסמה תחת הכותרת: "צריך להקים יחידה בשם "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ), עצמאית לחלוטין".

עדכונים 8.7.21:
א. נציבות שירות המדינה ומשרד המשפטים הגישו בקשה דחופה לבית הדין לעבודה בירושלים, להפסיק את השביתה הפראית של פרקליטי המדינה שהחלה אמש, הבקשה מצ"ב כאן. ככה זה כשהפרקליטים מתפרעים, מחוץ לכל מסגרת חוקית: https://bit.ly/MachapNow.

ב. הוגשה תלונה חריפה ביותר ל"רשות השנייה", כנגד הכתבת של חדשות ערוץ 12 - רינה מצליח, על דבריה המשתלחים כנגד לשכת רוה"מ לשעבר (הלשכה של נתניהו). התלונה של היועמ"ש של תנועת הליכוד - כאן.

ג. פורסם כאן ע"י הלל ביטון רוזן ב"ערוץ 20" (כותרת בלבד): "פרסום ראשון: הנציב רוזן נזף במנדלבליט.
פנייה שנשלחה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לפתוח כנגד בן ארי בחקירה פלילית לא נענתה – הנציב רוזן נזף ביועמ"ש: חוק התקשי"ר מחייב תמיד מתן מענה לכל פונה תוך 45 יום."

המשך עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מיום 11.7.21 - כאן

SEWING FREE
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים