Telecom News - משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת
עדכונים שוטפים לכל המתעניינים בפרטי "משפט העשור", מה שמכונה "תיקי האלפים", ובמרכזו "תיק 4000". הליך משפטי, שבו נאשמים: בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס. ההתפתחויות, המסמכים, ההפתעות, החשיפות, ההחלטות וכל מה שנוגע לתיקים התפורים, שלא היו אמורים להגיע כלל לפתחו של בית המשפט. אולם, הם שם, כנראה, לכמה שנים טובות, עד "פסק דין חלוט". לכן, יש צורך במעקב שוטף ובעדכונים שוטפים. כל מה שאתה הקורא ואת הקוראת מעוניין\מעוניינת לדעת ולא תקרא\י בשום כלי תקשורת מרכזי אחר בישראל.
פרק ד' בסדרת העדכונים השוטפים, החל מ-13.9.21. נתניהו ויקיפדיה
מאת: אבי וייס, 13.9.21, 08:00

הפרק הראשון של העדכונים השוטפים והחשיפות הרבות מההליך המשפטי החשוב ביותר כיום בישראל, החל מ-8.2.21 ועד 4.5.21 - נמצא כאן - למתעניינים.

הפרק השני מתייחס להמשך המשפט ותחילת עדותו של אילן ישועההחל מ-4.5.21 ועד 9.7.21 - נמצא כאן - למתעניינים. 

הפרק השלישי נמצא כאן - למתעניינים, התייחס להמשך חידוש המשפט, שהיה אמור להמשיך בחקירה הנגדית של אילן ישועה מה-11.7.21, על פי החלטת בית המשפט, לאחר שהפרקליטות אמורה הייתה להעביר להגנה את כל הררי המסמכים של אילן ישועה - מסמכים, שהוסתרו מההגנה - עד 12.7.21. אולם, ההמתנה להעברת המסמכים הייתה הסיבה (בנוסף ל"קושי אישי" מוזר של אילן ישועה מה שהוסתר בצא"פ), שיצרה את ההפסקה בת כמעט 3 חודשים, אליה יצא בית המשפט המחוזי בירושלים, מאז הדיון האחרון בחקירה הנגדית של אילן ישועה, שהיה ב-16.6.21. כל זאת, עקב בקשות חוזרות ונשנות של הפרקליטות לדחייה בדיונים, מכיוון שהפרקליטות לא עמדה בלו"ז, שקבע בית המשפט, לו"ז של סיווג והכנת המסמכים המוסתרים על ידה ומסירתם להגנה. פרק זה נגמר ב-12.9.21 וכלל גם עשרות רבות של עדכונים, שנחשפו במהלך הפסקת הדיונים המשפטיים. 

הפרק הרביעי, שמתחיל כאן מ-13.9.21, מתחיל בהמשך החקירה הנגדית של אילן ישועה. 

רקע קצר לקוראינו ולינקים למקורות מידע נוספים ומשלימים:

א. 11 כתבות הסדרה המרכזיות האחרונות בסאגת "תיק 4000 התפור" מצויות ב-11 הלינקים כאן, ובהן יש את כל ההתפתחויות העיקריות, המסמכים וההחלטות, החל מ-1.1.21 ועד תחילת ספטמבר 2021 (כולל): ב. מי שמעוניין בסרטוני יוטיוב המביאים את עיקרי החשיפות המזעזעות והמרתקות ב"תיק 4000" ו"בתיק 1000", יוכל למצוא עשרות סרטונים בקישורים הבאים:
1) ערוץ הסרטונים ביוטיוב תחת הסיווג של "מנהיגות חזקה לישראל" - כאן. זה כולל בתוכו את הפלייליסט של אבי וייס - כאן
2) פורום הסרטונים של אבי וייס, שמנוהל ע"י גלי בת חורין, במסגרת "פורום קפה שפירא" - כאן. הכניסה לפורום כרוכה בהרשמה חינמית. 

ג. מי שמעוניין בלינקים לכתבות הסדרה הקודמות וקישור למסמכים (אלפי מסמכים - מעל ל-1,800), שנחשפו בבלעדיות, עשרות עדים שלא נחקרו - בכוונה, כדי לא לקלקל את "תיק 4000 התפור", ימצא אותם בכל פרקי סדרת הכתבות והחשיפות סביב "תיק 4000" (מעל ל-60 כתבות ראשיות מפורטות ומאות כתבות נלוות ומשלימות, סה"כ מעל ל-500 כתבות). זה נמצא כאן בלינקים בנספח ג' של פרק 42 בסדרה, או כאן בלינקים של נספח ב' של פרק 53 סדרה. 
קישור ל"לוח הזמנים של 'תיק 4000' והקליקה ומעלליה" - כאן.

ד. מקורות מידע חיצוניים מרכזיים למסמכים בהליך המשפטי של "תיקי האלפים":
1) משרד המשפטים\פרקליטות המדינה: "תיקי האלפים" (כיסוי חלקי בלבד של הנושא. מתעדכן לא באופן סדיר ודי לקוי, כמו כל ההתנהלות ב"תיקי האלפים"). 
2) אתר פרויקט של תולעת המשפט, מכיל הרבה מסמכים, ממש הרבה, הריכוז הגדול ביותר והמקיף ביותר של מסמכים משפטיים בנוגע ל"תיקי האלפים" באתר אחד. אולם, חלקם הגדול אלה מסמכים טכניים חסרי משמעות. כך, שמאוד קשה להתמצא באתר זה, שמכיל כמות עצומה של מסמכים משפטיים, למי שלא בקי בהליכים משפטיים ובעולם המושגים המשפטי.
3) אתר פרטי של "כלכליסט" (תזכורת: אתר של נוני מוזס, אחד הנאשמים ב"תיקי האלפים"), שיש בו הרבה מסמכים והדלפות, שפורסמו ב"כלכליסט" לאורך השנים: כאן וכאן. אתר זה לא מכסה מלא ושוטף את התנהלות המשפט. 

ה. מעקב שוטף אחרי חדשות שוטפות וחשיפות מ-Telecom News ומערוצים חופשיים אחרים שיש ברשת (דוגמת הבלוג של אלי ציפורי), בכל הנושאים כולל "תיקי האלפים", ברשתות החברתיות: מייקיMeWeטלגרםטוויטרפייסבוקבלוגרהבלוגWhatsAppפייסבוק (ב"קפה שפירא" עם הרבה סרטונים), LinkedIn.  

ו. חומרים להפצה ע"י הקוראים, למי שמעוניין בתקצירים של "תיק 4000 התפור", תקצירים לקריאה מהירה:
1
מצגת קצרה בת 8 שקפים ומאוד קלה להבנה ולהפצה (כולל הדפסתה והפצה בדואר רגיל, או בצורת עלון לשכנים ולמכרים): http://bit.ly/Tik4000FastPowerPoint.
2) דף מקוצר וקל להבנה ולהפצה, אודות השקרים הכי בולטים ב"תיק 4000": http://bit.ly/Takzir20Lies
3)  שני לינקים של מצגות קצרות, שהוכנו ע"י קורא אכפתי, להפצה ולשיתוף ע"י כל אזרח החרד לשלטון החוק והצדק, לכל אלה, שמשום מה לא מכירים מספיק את האמת, ועדיין מאמינים, שנתניהו עשה משהו פסול, או פלילי, במה שמכונה "תיק 4000". 
א) שקרי הפרקליטות: http://bit.ly/PraklitutLies.
ב) התיק התפור: http://bit.ly/Tik4000Tafur.
4) סרטון קצר להפצה: עשרת השקרים הגדולים של תיק 4000: https://bit.ly/10LiesTik4000.

ז. כיסוי מקיף של השקרים והשערוריות, שנחשפו עד כה, סביב עדותו המופרכת וההזויה של "הסוכן המדיח", ששמו אילן ישועה: עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מ-13.9.21:

עדכונים 13.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, שני עניינים חשובים על הפרק: אחד יתרחש היום בעוד כמה שעות, והשני התרחש אתמול: היום, אחרי פגרת הקיץ הארוכה, יתחדש משפט נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. אני אהיה שם כדי לשדר לכם, מהאולפן המיוחד של כנרת בראשי (בתמונה משמאל).כנרת בראשי צילום מסך מהשיחה בפייסבוק

אתמול התראיינה פרופ' גליה רהב, מנהלת המחלקה למניעת זיהומים בבית החולים שיבא, ותיארה מצב קשה מאוד של הקורונה בבתי החולים. הדברים צריכים לזעזע כל אחד. 

על שני אלה ביומן הבוקר באתר שלי... כנסו, קראו ושתפו: כאן". מומלץ להפצה. 

בגיא לוי מעדכן כאן: "רעידת אדמה בבית המשפט!!!

בעקבות קריסת תיק 4,000 קורס בבית המשפט, יחד עם עדותו של אילן ישועה, (בתמונה אילן ישועהמשמאל), 315 הסעיפים שלא היו, והחומרים החדשים שנתגלו בשבועות האחרונים, הפרקליטות עוצרת את עדותו של אילן ישועה ולא מוכנים לאפשר להמשיך את החקירה הנגדית. כך קרס העד הראשון והמרכזי של הפרקליטות!".

יצויין שעו"ד בעז בן-צור הדגיש בפני בית המשפט שאין דבר כזה "חומר ישן" וחומר חדש". זה ברור שכל החומר, כולל זה שהוסתר מההגנה, היה בידי התביעה, מהרגע שנמסר ע"י אילן ישועה לחוקריו, שלוו ע"י פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א - כאן

ג. התרגיל הזה (בדיווח בסעיף הקודם) של הפרקליטות לדחיית המשפט ולעבור לגביית עדות של אבי אלקלעי לא הצליח והשופטים יקבלו החלטה יותר מאוחר בעניין גביית עדות מאבי אלקלעי ולכן אילן ישועה עולה להמשך החקירה הנגדית.

ד. האולפן הפתוח של כנרת בראשי (בשת"פ אלי ציפורי ואורחים) על הדיון בבית המשפט - כאן.

ה. אבי זלינגר חושף כאן (בתחילת הכתבה ושוב לקראת סוף הכתבה) בשידור יוטיוב תחת הכותרת: "13/09 משפט נתניהו מתחדש", את הסיבה להעדרותו של אילן ישועה מ"סיבות אישיות" ממתן עדות בחקירתו הנגדית.אבי גבאי ויקיפדיה

ו. נחשף "סיקור חיובי" בן 530 כתבות ב"וואלה!" על אבי גבאי, (בתמונה משמאל), (אז היה בכיר בקבוצת בזק, לרבות מנכ"ל בזק, מנכ"ל בזק בינלאומי וגם יו"ר "וואלה!" (כלומר: היה הבוס של אילן ישועה - כאן וקבע את שכרו והבונוסים שלו) ואח"כ פוליטיקאי, שר כושל ויו"ר מפלגת העבודה).

אבי גבאי היה היו"ר של "וואלה! תקשורת" (כאן) וזה שקיבל את אילן ישועה לתפקיד המנכ"ל ב-2006 (כנראה אחרי שעמד עמו בקשר ב-2001, עת אילן ישועה היה ב"בריטניקה", בין היתר, כמנכ"ל ויו"ר עולמי - כאן), והוביל לאישור הדירקטוריון שקבע לו את שכרו (המנופח) וכל שאר ההטבות במיליונים שקיבל כמנכ"ל, על כלום, בחברה קטנה ומפסידה (שנים), בקבוצת החברות של בזק. 

דוגמה להתכתבות בין אילן ישועה לאבי גבאי יש כאן בתצלום משמאל (לחיצה על התצלום מגדילאבי גבאיה אותו).

אבי גבאי היה אמור להיות נחקר בתיק 4000 (ואולי אף לעמוד לדין) - מה שלא קרה. אני חשפתי כמה פעמים את חלקו בתיק זה ("תיק 4000") ובין היתר בכתבה: "התבלבלתם: גיא פלג הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000". קראתי בזמן אמת בצורה שלא משתמעת לשתי פנים לחקור אותו - כאן וגם כאן

ז. שי גולדן טוען (ובצדק) בשידור של כנרת בראשי (כאן), שהייתה "עסקת שוחד", לכאורה, בין אילן ישועה לאבי גבאי, והשווי של העסקה לפחות חצי מיליון ש"ח (בהנחה, שאבי גבאי לא שילם על הכתבות, מה שלא ידוע כרגע). 

יודגש, שכבר כמה פעמים קראתי לחקור את אילן ישועה על כל שלל העבירות החמורות, לכאורה, שעבר ובין היתר, סיפקתי טונות של ראיות לעניין זה, גם לפרקליט המדינה וגם לרשות ניירות הערך ולאחרונה פרסמתי זאת בכתבה הנוקבת: "האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו?"

ח. שוב התרשלות בהשחרות, ומצ"ב מצד שמאל הקטע שהוצג בבית המשפט (ההתכתבות שהבאתי קודם בין אילן ישועה ואבי גבאי) עם הורדת רוב ההשחרות. בלי השחרותלחיצה על התצלום מגדילה אותו. 

ט. יצויין, כאמור לעיל, שאבי גבאי היה היו"ר של "וואלה!" לא מעט שנים. ב-2010 אחרי ש"וואלה!" עברה לבעלות בזק (מבזק בינלאומי) עדיין אבי גבאי היה בין הבעלים של "וואלה!" (כמנכ"ל בזק), שכאילן ישועה היה המנכ"ל של "וואלה!".
שאול אלוביץ' התמנה לדירקטור וליו"ר "וואלה!" רק ב-2011. כך, שאבי גבאי היה לא מעט שנים הבוס של אילן ישועה והטענה של ישועה שהוא נפגש עם אבי גבאי רק כמה פעמים לא הגיונית ושקרית, בקשר ההדוק שיש בין מנכ"ל ליו"ר. ייתכן והוא הבין ששואלים אותו על מפגשים עם אבי גבאי כשהיה במפלגת העבודה בלבד.
אבי גבאי היה מנכ"ל בזק בינ"ל בין השנים 2003 ל-2007 ואז נהיה מנכ"ל בזק עד 2013. אילן ישועה נכנס כמנכ"ל "וואלה!" באוקטובר 2006, הוא נבחר לתפקיד ע"י אבי גבאי (כמפורט כאן בכתבה ב"הארץ"). כלומר הם עבדו יחד (בין שאבי גבאי היה יו"ר החברה ובין שאבי גבאי היה מנכ"ל חברת האם של "וואלה! תקשורת", מאוקטובר 2006 ועד ששאול אלוביץ' התמנה כיו"ר חברת "וואלה!" ב-2011 - לא פחות מכ- 5 שנים.

בפועל ועל פי המסמכים מאתר הבורסה, אבי גבאי היה יו"ר "וואלה! תקשורת" לסרוגין: ב-2006 גבאי (שהיה יו"ר כבר קודם) ומיום מינוי אילן ישועה למנכ"ל -30.10.06 ועד 7.3.07, אז מונה יעקב גלבר ליו"ר (ואבי גבאי היה מאחור, כמנכ"ל החברה שהייתה הבעלים ובעלת "היתר השליטה" של "וואלה!" - חברת בזק בינ"ל), ואבי גבאי חזר שוב להיות יו"ר "וואלה! תקשורת" ב-27.06.07 והמשיך עד שהוחלף שוב ב-20.11.07 ע"י שלמה רודוב וחזר להיות מאחור כמנכ"ל החברה בעלת השליטה ב"וואלה!". שלמה רודוב היה יו"ר החברה עד שהוחלף ע"י שאול אלוביץ' בתחילת ינואר 2011. כך שיש לנו 2 תקופות שבהם אבי גבאי היה היו"ר הישיר של אילן ישועה, הוא זה שבחר בו לתפקיד המנכ"ל, הוא זה שנתן לו "יד חופשית" לנהל את החברה והעיקר: קבע את שכרו, האופציות שלו, הבונוסים שלו וכיו"ב: 30.10.06 עד 7.3.07 והתקופה השנייה: 27.06.07 עד 20.11.07. 

מצ"ב כאן דיווח "וואלה! תקשורת" לבורסה, אודות מצבת הדירקטוריון של החברה, נכון ליום 5.11.2006. אבי גבאי יו"ר ואילן ישועה מנכ"ל. 

יש דבר נוסף מדהים שהתגלה לי בעקבות החיפושים בדוחות של חברת "וואלה! תקשורת". היה ל"וואלה!" עורך ראשי (וגם חבר הנהלה) בשנים 2011 עד 2013 (כזכור כתב האישום מאשים ב"סיקור מוטה" מסוף 2012) ושמו ויסלוביץ' גד. מצ"ב כאן תמצית קורות החיים שלו מלינקדאין וכאן דיווח לבורסה על המינוי שלו לתפקיד עורך ראשי וחבר הנהלה של "וואלה!". בדקתי את הדוחות הרבעוניים והשנתיים של "וואלה!" והוא אכן מופיע כ"עורך ראשי" עד 2013 (כולל).

איש לא ידע עליו (על גד ויסלוביץ') ואיש לא חקר אותו... לפחות לתקופה שיש בכתב האישום. מדוע? אולי כדי לא לקלקל את כתב האישום

גם דודו בקר, המשנה למנכ"ל לא נחקר, במיוחד על "נתיבי הכסף" בין פוליטיקאים, מפלגות (דוגמת "המערך" ו"ישראל ביתנו"), ל"וואלה!" ואילן ישועה. דודו בקר ליווה את אילן ישועה כ-29 שנה (החל ממט"ח, דרך בריטניקה וכלה בכל השנים ב"וואלה!"), כך שהוא יודע הכל, ממש הכל, על אילן ישועה

י. אלי ציפורי מוסיף עוד קטע מהחקירה הנגדית: "התכתבות נוספת בין ישועה לגבאי: ״מצאבי גבאי 2דיע לך!״ מבטיח לעבור ״אישית״ על חומרים שישלח לו גבאי". מצ"ב בתצלום כאן משמאל, עם ההשחרות כמו במסמך הקודם. לחיצה על התצלום מגדילה אותו. 

המסמך הזה ללא ההשחרות נמצא כאן - למתעניינים. 

י"אאלי ציפורי צייץ כאן מבית המשפט: "עוד התכתבות מחניפה: ישועה לגבאי: ״מדברים עליך כעל ראש הממשלה הבא״."

המסמך נמצא כאן, עם ההשחרות. המסמך ללא ההשחרות נמצא כאן

"התכתבות מחניפה בין גבאי לישועה אחרי שנבחר בפריימריז במפלגת העבודה". 

המסמך נמצא כאן, עם ההשחרות. המסמך ללא ההשחרות נמצא כאן.

"גבאי שולח לישועה תלונות על טוקבקים: ״טרולים שמזהמים את האינטרנט״; ישועה: ״שלח לי חומרים״ (היענות חריגה!)."

המסמך נמצא כאן, עם ההשחרות. המסמך ללא ההשחרות נמצא כאן

"התכתבות מחניפה בין גבאי לישועה אחרי שנבחר בפריימריז במפלגת העבודה".

המסמך נמצא כאן, עם ההשחרות. המסמך ללא ההשחרות נמצא כאן

תשומת לב' שההתכתבויות המצולמות הללו (שיש כאן לעיל) הן נעשו כאשר כנגד בזק (ומשרד התקשורת) החלה אז חקירה של מבקר המדינה (מסוף 2016 וחקירה סמויה של רשות ניירות ערך במקביל ועד מחצית 2017 וחקירה פלילית (כולל מעצרים) של רשות ניירות ערך, שהחלה מ-20.6.17), ואילן ישועה מתכתב עם אבי גבאי תוך התעלמות מוחלטת לגבי מה שקבוצת בזק עוברת באותה עת. לוח הזמנים המלא של "תיק 4000" נמצא כאן, למתעניינים. 

י"בגיא לוי מסכם כאן את יום הדיונים הראשון בחקירה הנגדית של אילן ישועה אחרי הפגרה כך: "במהלך כל היום ראינו מה קיבל אבי גבאי מאילן ישועה בסיקור אולטרה אוהד ומלטף באתר וואלה. עכשיו הגיע הזמן לראות מה אילן ישועה קיבל לפני כן מאבי גבאי בתמורה. פרקליטות המדינה - לא הענות חריגה!"

י"ג. בנוסף, אלי ציפורי סיים את הדיווח מבית המשפט: "סיום להיום: וואלה העניק סיקור חיובי ומלטף לאבי גבאי. קו ההגנה, שהוכתב לישועה ע״י תירוש: לא הייתי מעורב בכתבות החיוביות, המערכת עצמאית (בולשיט, ישועה שלט במערכת). ישועה הודה שהוא חבר של גבאי. וככה זה עבד: לחברים האידיאולוגים  ליטופים, לאויבים (נתניהו) רעל ועוד רעל."

עדכונים 14.9.21:
א. איזו טרגדיה: חיים גרון, (בתמונה משמאל) חיים גרוןשהיה סמנכ"ל שנים רבות במשרד התקשורת ואחד מעמודי התווך הבולטים של משרד התקשורת, נהרג בהתרסקות מטוס קל ביוון, יחד עם אשתו. היה "עד תביעה" בתיקי האלפים (אך למעשה היה "עד הגנה", לא "עד תביעה"). כ"כ, הוביל בשנה האחרונה את המאבק של גמלאי המשרד. קשה להאמין. יהי זכרו ברוך.

מה הפסדנו בגלל מותו הטרגי של חיים גרון ז"ל אפשר לקרא בכתבות הרבות באתר זה, למשל כאן

באלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, אתמול התחדש משפט נתניהו.
המשך עדותו של אילן ישועה, מנכ"ל וואלה לשעבר, סיפק לנו חשיפה על מערכת היחסים עם אבי גבאי, מי שהיה יו"ר מפלגת 'העבודה' והשר להגנת הסביבה - חברות אמיצה, סיקור אוהד באתר וואלה והתכתבויות מחניפות. עשיתי לכם סדר בגודש הדברים שהתגלו. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ג. גם היום יש שידור ישיר של כנרת בראשי - באולפן השידור בשת"פ אלי ציפורי הנמצא בחדר העיתונות בבית המשפט (כאן). 

ד. החקירה הנגדית היום מתמקדת ביחסים בין אילן ישועה לאביגדור ליברמן, כולל קידום עסקיו הפרטיים של הבן של ליברמן. כבר חשפנו בהרחבה וכמה פעמים את מערכת היחסים המושחתת הזו, כולל סכומי הכסף, ששולמו עבור "כתבות מפנקות" לליברמן ומפלגתו וזה קיים בכל הלינקים לכתבות שיש כאן מעל (סעיף ז' בחלק העליון של הכתבה לפני פירוט העדכונים.) וזה מתחיל בכתבה הראשונה הממוקדת בנושא זה: "איך "כתבות מפנקות" הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד?"

ה. אם היו חוקרים את הצד הכלכלי של "וואלה! תקשורת", למשל, דרך המשנה למנכ"ל דודו בקר, היינו נחשפים להיקף הכספים, ש"שימנו" את המסלול של "הכתבות המפנקות" בהיקף עצום, שקיבלו פוליטיקאים (דוגמת בוז'י הרצוג, אבי גבאי, משה כחלון, אביגדור ליברמן ועוד), בעלי עסקים (דוגמת אילן שילוח ורבים אחרים) ו"סלבס", אצל אילן ישועה. נתניהו קיבל כמובן כתבות שליליות, בטונות, כי הוא לא שילם לאילן ישועה... 

תזכורת: בגזר הדין של פאינה קירשנבאום (יד ימינו של אביגדור ליברמן) כאן, יש כמה פסקאות דוגמת מה שיש כאן, שהיא (פאינה) הזרימה כ-218 אלף ש"ח לכתבות מפנקות עבורה דרך עמותת "איילים". ידוע שלפחות כ-120 אלף ש"ח מזה הגיעו לאתר "וואלה!" (כנחשף כאן, כאן וכאן).

ב- 7.7.22 עו"ד זהבה גור הגישה (כאן) פנייה ליועמ"שית מאוד חריפה כנגד יאיר לפיד תחת הכותרת: "דרישה דחופה לפתיחה בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה מר יאיר לפיד בחשד לביצוע עבירה של לקיחת שוחד - ארגון כנס בחירות של תנועת "יש עתיד" ומימונו ע"י עמותת איילים." הפניה לא טופלה (כרגיל). 

בקשר לשר התקשורת לשעבר משה כחלון, שהקשר ההדוק (אישי וכספי) עימו נחשף בחקירה הנגדית של אילן ישועה, קראתי מספר פעמים רב לחקור אותו (וגם הגשתי כמה תלונות חריפות ביותר מלוות בתיעוד רב וחד-משמעי ליועמ"ש ד"ר מנדלבליט בעניינו של משה כחלון ו"חבריו" - תלונות שנגרסו) וזה מפורט בהמון כתבות באתר Telecom News ובכלל זה בשלש הכתבות המובילות הבאות: 
1) ""יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום?",
2) "חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון."
3) "התבלבלתם: גיא פלג הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000."

ואלי ציפורי מצייץ: "אסכם: ישועה אמר שהוא מעריץ ומעריך את ליברמן, ניהל התכתבויות מחניפות עם יועציו ועם בנו (על גן ילדים), כתב שהעניק לו כותרות יפות שהוא שומר עליו. גרסתו: קיבלתי הוראה. בולשיט!."

ז. הכתב אברהם בלוך צייץ כאן מהמשפט: "משפט נתניהו | אילן ישועה הורה לינון מגל לעצור את פרסום הטענות בנוגע להטרדות מיניות נגד סילבן שלום, כיוון שמדובר ב"עלילה". וכמו ישועה קלאסי, ישועה לא שכח לפנות לסילבן שלום ולכתוב לו: "תהיה חזק וקר רוח, אסייע כמיטב יכולתי"."

ח. ד"ר אבישי בן חיים צייץ כאן: "״רדיפת דרייפוס״ ו״רדיפת נתניהו״.
מה, אחרי אלף אלפי הבדלות, בכל זאת השוואה מרתקת בין השתיים? שתיהן מסמלות נסיגה של מעמדות שליטים מרעיונות מרכזיים של המהפכה הצרפתית.
שם: נסיגה מרעיון השוויון ליהודים. פה: נסיגה מרעיון זכות הבחירה החופשית לגמרי של פשוטי העם. והגבלתה. (להבדיל!!!)."

טאלי ציפורי צייץ כאן: "סיכום הדיון היום: 
א. וואלה וישועה העניקו לליברמן סיקור אוהד בצורה חריגה כולל פרסום חריג על גן ילדים בבעלות בנו של ליברמן. זה פרסום שווה כסף באופן מובהק.
ב. וואלה וישועה העניקו סיקור אוהד בצורה חריגה למשה כחלון. במקביל, ישועה ביקש מכחלון עזרה בתקציב הפרסום של מפלגתו. איך לא חקרו?."

תזכורת: כבר העברתי "חומרים יצוקים בבטון בטונות" לרשות ניירות ערך ולפרקליט המדינה כנגד אילן ישועה וחבריו לעבירות הרבות (לכאורה) שביצע ופרסמתי זאת תחת הכותרת הנוקבת: "האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו?" תשובה לשאלה הזו - אין וכנראה לא תהיה. הוא (ישועה) חלק מ"הקליקה" - "חסין אש". 

י. ינון מגל, "עד תביעה" ומי שהיה עורך ראשי ב"וואלה!" צייץ כאן: "כשהפרקליטות מדברת על "היענות חריגה" בתיק וואלה, היא מתכוונת שמה שחריג זה שנתניהו היה צריך לבקש, לדרוש ולהתחנן. לפוליטיקאים אחרים הדלת היתה פשוט פתוחה."

י"אברוך קרא פרסם כאן ב"וואלה!" פוסט מפתיע (כותרת בלבד): "לא רק הפוליטיקאי והבעלים, גם אנחנו העיתונאים זקוקים לחשבון נפש בתיק 4000. הסיפור הגרעיני של אחד התיקים החשובים בתולדות המדינה מורכב מדמויות מפתח שנושאות באחריות שאיננה רק פלילית, אלא גם מוסרית. לפני יום הכיפורים, הגיע הזמן להביט על שכרון הכוח הפוליטי, תאוות הבצע של המו"ל ועלינו, התקשורת, שלא עשתה מספיק כדי להימנע ממקרים דומים."

י"ב. אבישי גרינצייג צייץ כאן לגבי "הסיבה האישית" להעדרותו של אילן ישועה: "עכשיו כבר אפשר לגלות שהסיבה הייתה שאביו של ישועה שכב על מיטת חוליו, בין חיים למוות. ביום שהיה צריך להעיד, האבא נפטר. 
כיוון שהאבא עקב כמעט עד הרגע האחרון אחר הנעשה במשפט, ישועה ביקש שהסיבה לבקשת הדחייה לא תפורסם כדי שהאבא לא יקרא שהסיבה היא מצבו הרפואי הקשה מאוד שלו עצמו."

יצויין שידעתי על כך ממודעת האבל על מות האב שפורסמה כאן. אולם, לא פרסמתי זאת בכל החודשים שחלפו - בגלל הצא"פ.
כדי לחפות על מה שקרה לאילן ישועה היום בדוכן העדים ולטשטש את הרושם השלילי ביותר שנוצר, בקרב כל מי שכיסה את החקירה הנגדית של אילן ישועה היום, הפרקליטות החליטה שכבר אין צורך בצא"פ....
למה בית המשפט שיתף פעולה עם הפארסה המזעזעת הזו והספינים של הפרקליטות ואילן ישועה? זה לא ברור. מביש ברמות לא נתפסות. 

עדכונים 15.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "בוקר טוב, הדיון אתמול במשפט נתניהו היה דרמטי במיוחד.
עדותו של אילן ישועה חשפה את הקשרים והיחסים התקשורתיים עם אביגדור ליברמן, והעד היה בסערת רגשות אדירה. לקראת סוף היום הוא אמר שיש לו כאב ראש נוראי ובחילה והדיון נסגר מוקדם מהרגיל. ריכזתי לכם את עיקרי הדברים שגרמו לישועה להתפרק על דוכן העדים. כנסו, קראו ושתפו: כאן

ב. יואב פרנק צייץ כאן כך: "בהמשך לתלונה אמש, הגשתי הבוקר מכתב תלונה נוסף, בצירוף עדויות וטיעונים חדשים.
העובדות מוכיחות את עסקת השוחד לכאורה בין אביגדור ליברמן, בנו עמוס ליברמן ובין אתר וואלה - דוגמת הכתבה המפנקת חינמית-שיווקית שפורסמה בוואלה ב-28.7.2016 אודות גן ״שורשים״ שפתח עמוס ליברמן בצפון תל-אביב."

התלונה הראשונה של יואב פרנק צויצה בטוויטר כאן: "@AvigdorLiberman שר האוצר, אביגדור ליברמן, הגשתי נגדך תלונה במשטרה וליועמ"ש בחשד לביצוע עבירה של לקיחת שוחד - בעקבות עובדות שהתגלו בחקירתו הנגדית של מר אילן ישועה לפיהן קיבל בנך עמוס ליברמן קידום תוכן שיווקי בחינם באתר וואלה וכן ניתן לך סיקור אוהד. לעיונך: כאן."

ג. שלמה פילבר ("עד המדינה" המדומיין, בתמונה משלמה פילברשמאל), מדווח לגדי פרץ מ"גלובס" למה השינוי במחירים של הטלפוניה בישראל נתקעו, וזה בגלל ההתנגדות של הרן לבאות (אז סמנכ"ל הכלכלה במשרד התקשורת) שהוא לא מזכיר את שמו, אך מציין שההתנגדות זו תקעה את המחירים לשנים. הציוץ של שלמה פילבר נמצא כאן

שלמה פילבר מתייחס בציוץ שלו לשימוע החדש של משרד התקשורת (ראה הסעיף הבא).

ד. משרד התקשורת פרסם שימוע (כאן), תחת הכותרת: "קישור גומלין – שינוי משטר התעריפים".
כ"כ המשרד מפרסם כאן את "טיוטת תקנות התקשורת (בזק ושידורים) (תשלומים בעד קישור-גומלין)(תיקון), התשפ"ב-2021". בשימוע הזה מוסבר בהרחבה (למשל כאן) מדוע כל כך הרבה שנים התעכב נושא הורדת תעריפי הקש"ג בקווי ובסלולר. בכל מקרה, אין לזה שום נגיעה לנתניהו

פרטים נוספים לגבי השימוע החדש יש בכתבה: "משרד התקשורת מתכוון לבטל בהדרגה את דמי הקישוריות בטלפון הקווי/הנייד."

ה. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "‏זו הכתבה והתמונה בוואלה שהביכה את ליברמן (אז שר הביטחון) וישועה נזף ודרש מעורכת החדשות ״להעיף אותה מיד״ מדף הבית ומהכותרת הראשית. ‏כמובן שזה אייטם עיתונאי לגטימי וכניעת ישועה היא בבחינת היענות חריגה. ישועה טען שהוא נדרש לאתרג את ליברמן אבל הקשר הצפוף שלו עם סביבת ליברמן מעיד אחרת."

ו. מיכאל דבורין צייץ כאן כך: "לא פרסמנו במהדורה: ב-16 לאוגוסט או סביבתו נערך שימוע לחלק מתאגידי הענק בתיקי האלפים בחשד למתן וקבלת שוחד למרות שכלל לא ברור איך יעמידו לדין את התאגידים במשפט נפרד. הפרקליטות לא דיווחה על השימוע, התאגידים הסתירו את דבר השימוע ולנו, התקשורת הישראלית, זה עניין את הביצה השמאלית."

עדכונים 16.9.21:
א. אלי ציפורי צייץ כאן: "חידודים על יחסי ליברמן ו-אילן ישועה ו-וואלה -
  • הבן עמוס ליברמן קיבל במתנה כתבת תוכן שיווקי לגן ילדים בשווי עשרות אלפי ש׳.
  • פאינה קירשנבאום העבירה לוואלה דרך עמותת איילים כ-120 אלף שקל לכתבות אוהדות.
  • ישועה: "מעריץ את ליברמן, שומר עליו כל הזמן, הוא מקבל כותרות ראשיות יפות"."
ב. אלי ציפורי פרסם כאן: "השופט בדימוס הרן פינשטין מפרט על פסק דין בעליון לאחרונה שביטל חלק מכתב אישום של אב שהתעלל מינית בבתו בגלל שלא היה אישור יועמ״ש: ״לו הייתי בנעלי פרקליטי נתניהו הייתי מבקש לבטל כתב האישום של נתניהו על בסיס ההלכה של העליון. מה יש להם להפסיד? לבית המשפט המחוזי לא תהיה ברירה אלא להתייחס להלכה הזו, אבל זה ייקח שנים, רק לאחר שישמעו את כל העדים״. הראיון המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל - 7-9 בבוקר."

התכנית של אלי ציפורי ב"גלי ישראל" עם השופט בדימוס הרן פינשטין - כאן

הכתבה אודות פסק הדין של בית משפט עליון עם ניתוח משפטי נוקב של השופט בדימוס פינשטין נמצאת כאן, בבלוג של אלי ציפורי

גמוטי טל מצייץ כאן: "שי גולדן חושף שמי שבעצם מינה את אילן ישועה למנכ"ל "וואלה" זה למעשה אבי גבאי.
אז מי שמינה את ישועה למנכ"ל והפך אותו לאדם עשיר מאוד, מקבל ממנו אח"כ מאות פרסומים חיוביים ועזרה תמידית.. מישהו אמר שוחד??
אבל את מי חוקרים ומעמידים לדין? את מי שמעולם לא דיבר עם ישועה."

ד. שלמה פילבר (בתמונה משמאל, שלמה פילבר"עד המדינה" המדומיין), צייץ כאן שוב והציג את עמדתו ואת העובדה שהתיק נגדו ("תיק בזק") נסגר - כאן

עדכונים 17.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "בוקר טוב, החקירה הנגדית של עד התביעה במשפט נתניהו, אילן ישועה, ממשיכה לספק תמונה על יחסי "העיתונות" בין ישועה ובין כל העולם. הפעם עם משה כחלון. ריכזתי לכם את הפרטים המטלטלים ביומן הבוקר באתר שלי... כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט והקלטה ב"גלי ישראל" בזו הלשון: "האזינו - מריחים כישלון: לאן נעלמו ליאת בן ארי ומנדלבליט?
בן ארי היא הרוח החיה מאחורי התיקים, היא התובעת הראשית בפועל, היה לה נוח ליהנות מאור הזרקורים עם הגשת כתב האישום ועם פתיחת המשפט, ועכשיו, כשהכל מתפקשש, היא נעלמת? שלא תטעו: בן ארי ידועה ברדיפתה אחרי פרסום וברדיפתה אחרי קרדיטים.
אם הפרקליטות היתה רושמת הצלחות במשפט נתניהו, בן ארי היתה מתייצבת לקטוף את הקרדיט. 
בן ארי בורחת כי היא מריחה את הכישלון, היא ומנדלבליט."

ג. חשיפת מה שהעד המהולל של "תיקי האלפים": אילן ישועה, ביחד עם: אבי גבאי, משה כחלון ואביגדור ליברמן, ממש לא רוצים שהציבור יידע, בראיון רדיו ב"גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס ע"י יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-17.9.21. כ-18 דקות, בחשיפות מדהימות שלא תשמעו בכל מקום אחר. הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/lIAq9qYb-6k. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim4.


עדכונים 18.9.21
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "אמנון אברמוביץ' וגיא פלג מבלפים את הציבור בתיקי נתניהו - בשירות הפרקליטות.
******************************************************************************************************************
אמנון אברמוביץ' הבור אמר אתמול באלג'זירה 12 ש"התביעה מרוצה" מעדות ישועה כי הוא הוכיח למעשה את "צינור השוחד" (איזו שטות ושקר גס!). אני בטוח שאברמוביץ' לא קרא ולו פרוטוקול אחד מעדות ישועה ולא מבין בכלל על מה מדובר. הוא הורגל להקריא כמו תוכי את דף המסרים של יהודית תירוש, ליאת בן ארי ומנדלבליט. גם גיא פלג מלמל את המנטרה שלו שאביגדור ליברמן, משה כחלון ועוד – שזכו לסיקור אוהד מאוד בוואלה ע"י אילן ישועה "לא התקשרו לשאול אלוביץ' כמו נתניהו"; איזו בורות: נתניהו התקשר פעמים בודדות מאוד לבקש מאלוביץ' לאזן את אתר השמאל הקיצוני וואלה, שתקף אותו ללא הרף.
ובכלל, הן אברמוביץ' והן פלג, דילגו באלגנטיות (שלא לאמר בכוונת מכוון) ממה שהתגלה בחקירה הנגדית של ישועה: הוא העניק מתנה בת עשרות אלפי שקלים לפחות לבנו של ליברמן, עמוס ליברמן, בדמות כתבת תוכן שיווקי לגן ילדים בבעלותו ובמקביל פאינה קירשנבאום הזרימה כספים לוואלה דרך עמותת איילים לצורך כתבות אוהדות. אצל כחלון זה היה יותר ישיר: ישועה ביקש ממנו להגדיל את תקציבי הפרסום של מפלגת "כולנו" בוואלה ובמקביל סיפק לו סיקור אוהד מובהק.
אז יש את נתיבי הכסף, יש כסף ציבורי, יש סיקור אוהד מנגד – ואברמוביץ' ופלג מחרטטים ומבלפים את הציבור ולא מעלים את השאלה המתבקשת: למה לא חקרו במקרים האלה? 
בשביל זה קם המיזם של כנרת בראשי. בשביל להעביר את האמת על התיקים התפורים מבית המשפט נגד כל מסעי התעמולה השקריים של הפרקליטות וכתבלבלי החצר שלה."

ב. אורן פרסיקו מ"העין השביעית" פרסם כאן (כותרת בלבד): "ביהמ"ש פסק, נתניהו מצפצף. בתום התדיינות משפטית ממושכת הורה ביהמ"ש לנתניהו לחשוף את יומן רה"מ לציבור • נתניהו מחזיק את היומנים ברשותו ולא מוסר אותם למשרד רה"מ • "הארץ" והצלחה מאיימים לעתור להרשיעו בביזיון ביהמ"ש." 

היומן של נתניהו ל-2015 כאן כן נחשף על פי החלטת בית המשפט, אך לא של השנים שאחרי כן ולפני כן. 

עדכונים 19.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הבא: "בוקר טוב, בסופ"ש הסיקור האוהד לנפתלי בנט הגיע למימדים צפון קוריאנים.
הנדסת התודעה החמורה ביותר היתה בנושא הקורונה באולפן שישי של ערוץ 12. הפירוט המלא ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן

ב. פורסם כאן ב"סרוגים" (כותרת בלבד): "עימות בין עמית סגל לברוכי קרא: "מפגן בורות מביך".
הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, התייחס לדבריו שכתב ברוך קרא על משפט נתניהו והציג עובדות הפוכות מהנכתב. קרא כינה את דבריו של סגל 'מפגן בורות', אך נפל בפרט קריטי."

ג. גיא לוי פרסם כאן פוסט נוקב (כותרת בלבד): "מען בריאותי, כהרגלי לא צפיתי אתמול במהדורת שישי של ערוץ 12.
אבל מהרשתות החברתיות הבנתי שהפרקליטות שנלחצה מכך שחומת ההשתקה שלה קורסת והציבור מתחיל להבין מה הולך בתיק התפור בבית המשפט,
אז הם שלחו את השופרות שלהם גיא פלג ואמנון אברמוביץ', למכור שהתיק "חזק מאד בבית המשפט". לא היתה ברירה, אז התיישבתי על הספה, לחצתי על כפתור השלט וצפיתי עבורכם בעינוי הרדוד הזה." מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ג. עו"ד דוד פורר צייץ כאן: "אילן ישועה סותר את תיאוריית השוחד של הפרקליטות. 
ישועה הבטיח היענות מופלאה למתנגדי נתניהו, כך שגם אם נתניהו קיבל היענות - זו לא היענות חריגה."

ד. עו"ד דוד פורר צייץ כאן: "עכשיו כשמתברר שעדותו של אילן ישועה סותרת את תיאוריית השוחד של הפרקליטות, כבר יש מי שאומר שהפרקליטות לא ראתה בישועה עד מרכזי. מעניין. והזוי. הפרקליטות עצמה טענה בדברי הפתיחה (5.4.21) שעדות ישועה והחומרים שמסר הם שביססו את החשד לעבירת השוחד."

ה. אלי ציפורי בעקבות המסמך כאן מלשכת היועמ"ש (ייעוץ וחקיקה), פרסם כאן פוסט: "כך מכשיר מנדלבליט את מינוייה השערורייתי של מקורבתו אמי פלמור ליו״ר חברת החשמל: ‏התירוץ: אפשר למנות באופן *חריג ומצומצם* אנשים מחוץ לנבחרת הדירקטורים לפי חוות דעת בלה בלה בלה.
‏תמיד החבורה הזו תתאים את חוות הדעת לפי האינטרסים שלה. ‏שורה תחתונה: מה שהיה אסור לאמסלם מותר ללפיד."

ואלי ציפורי צייץ כאן כך: "לידיעת ברוך קרא ועמית סגל נפוחי האגו - העד הכי מרכזי בתיק 4000 הוא לא ישועה אלא פילבר. וזה לא מפסיק ״להעיד״ בטוויטר שתפרו למעשה תיק (האצבע המאשימה למבקר המדינה ול״עיתונאים״), בין היתר לו אישית. הנה עדותו האחרונה לפני 3 ימים. מוטב שתתווכחו על כך ולא על זוטות. תודה לאבי וייס."

עדכונים 20.9.21:
א. עד המדינה המדומיין, שלמה פילבר, ממשיך להתקוטט בלי הפגה עם שלמה רז (לשעבר ממשרד מבקר המדינה), אודות דו"ח מבקר המדינה שקדם לפתיחת חקירת "תיק בזק" - ומצייץ כהרגלו בטוויטר: כאן וכאן

ב. מה פשר היחסים ההדוקים והחמים בין אילן ישועה ואבי גבאי? חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומדהימות, אודות מה שכלי התקשורת שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-17.9.21 (כ-14 דקות), אודות "שערוריית ישועה-גבאי ונתיב הכסף". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך "תפרו תיק" לאדם אחד (נתניהו) והאחרים "חסינים" מהכל. גילויים ועובדות מרתקות שלא תקראו ולא תשמעו בשום מקום אחר.
הלינק לסרטון היוטיוב: https://youtu.be/FSMr0IZVFJw. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim4.


ג. אלי ציפורי צייץ כאן: "עלילות כנופיית דרוקר-קרא-דליפמן:
  • הכנופייה תוקפת בפראות את שופטי נתניהו כיוון שהמשפט מתנהל לא לרוחם (נחשפות הפאשלות של הפרקליטות).
  • התקפות כאלה מימין היו זוכות מהם לביקורת חריפה על ״הרס הדמוקרטיה״.
  • לתפיסתם, אחרי הרשעת נתניהו בבית השדה של הכנופייה אין צורך במשפט. הוא מיותר."
ד. שלמה פילבר הוסיף כאן עוד ציוץ, על תמריצים שמובילים לחדרי חקירות ואיבוד תפקיד... - כאן. הוא מתכוון למה שהוא נעצר ונחקר בו ב"תיק בזק". 

עדכונים 22.9.21:
א. ד"ר גדי טאוב פרסם בבלוג שלו את 2 הפרקים שפורסמו על ידו ב"הארץ" בנוגע ל"תיק 4000" ולעניין עדותו של אילן ישועה: כאן וכאן. מומלץ לקריאה ולהפצה.

ב. משה גורלי מכלכליסט פרסם כאן (כותרת בלבד): "מותו של חיים גרון בתאונת מטוס קטע עדות שהיתה עשויה לשרת את שני הצדדים.
הסמנכ"ל לשעבר במשרד התקשורת היה מועיל לנתניהו באישור העובדה שמשרד המשפטים היה בעד עסקת בזק-yes כבר מ-2005. אך בכובעו כאיש טכני הוא ידע להצביע על הכשלים בתנאים שבזק התחייבה להם תמורת המיזוג." ניכר שהכותב לא מבין דבר וחצי דבר ברגולציית עולם התקשורת, כמו רוב כתבי התקשורת.
ציוץ אברהם גרינצייג
ג. אברהם גרינצייג צייץ ציוץ מאוד מעניין ונכון (בתמונה משמאל).  

עדכונים 23.9.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר: ​"עו״ד אייל בסרגליק: ״ההתנהלות של הפרקליטות במשפט נתניהו היא פסולה, מקוממת, לא הוגנת ושלא בתום לב. זה לא בסמכותה לעשות מקצה שיפורים באמצעות השלמת חקירה, זה עולה כדי שיבוש הליכי משפט. היא עשתה שלושה פאולים במהלך החקירה והמשפט והיא צריכה לעשות בדק בית, גם להחזיר את התהליך לשלב השימוע״. הראיון המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל- 7-9 בבוקר.
משפט נתניהו יתחדש ביום רביעי בשבוע הבא."

עדכונים 24.9.21:
א. פורסם על ידי (בתיאום עם אלי ציפורי) מאמר נוקב מלא חשיפות חדשות תחת הכותרת: "גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000."

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "חשיפה: הפגישה שעליה מתבסס תיק 4000 כלל לא מתועדת ביומן של נתניהו.
איך הפרקליטות מתבססת על פגישה שאיננה מתועדת בכלל? הרבה שאלות ותמיהות ותשובה אחת - כך תופרים תיקים במדינת ישראל. גילוי מדהים של אבי וייס."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, התקשורת בנתה את תיקי "האלפים" נגד נתניהו, ניפחה אותם, עיוותה אותם – וזה מה שהיא עושה עם בנט. היא מנפחת אותו, מעוותת את המציאות בשבילו ובונה מציאות מדומיינת עבור צופיה. נפתלי בנט חי בבועה. כשהוא קורא את תקציר העיתונים בכל סופשבוע הוא בטוח שהוא מלך המלכים. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ד. אבישי גרינצייג מ"גלובס" פרסם כאן (כותרת בלבד): "אלוביץ' גובה חובות והדלת הפתוחה של ישועה - מה צופן לנו העתיד?
בשנת 2013 שאול אלוביץ' התאכזב ממהלך רגולטורי נגד בזק ואמר שהוא צריך "להתחיל לגבות חובות" כי נתניהו לא מספק את הסחורה • שנתיים לאחר מכן כבר כתב ש"הגדול יוצא מעורו כדי לעזור" • ישועה, שטען שכמעט ולא התערב בענייני הסיקור, מתברר מתוך החומרים כמנכ"ל מעורב מאוד."

אבישי גרינצייג שוב נפל בפח של השקרנים מהפרקליטות. וכך כתב (היישר מההדלפה של הפרקליטות): "הראיה החזקה ביותר לטעמי לטובת תיזת הפרקליטות היא הודעת אימייל שנחשפת כאן לראשונה. בשלהי 2013 שלח שאול אלוביץ' לאילן ישועה הודעת אימייל ובה הוא מביע את אכזבתו ממהלך רגולטורי של נתניהו נגד בזק שקשור לפרויקט הסיבים האופטיים."
תזכורת: מ- 18.3.13 - גלעד ארדן הושבע כשר התקשורת (אחרי משה כחלון) והיה שר בתקופה הזו ועד סוף 2014 והוא לא נתן לבנימין נתניהו שום "דריסת רגל" במשרד התקשורת והיה מעין "נפוליאון" קטן במשרד התקשורת. מה גם שנתניהו כלל לא התעניין אז בקבוצת בזק. בנוסף, נתניהו לא קיבל שום החלטות בענייני סיבים ב-2013, כך שההדלפה הזו היא עוד "ראיית זהב" ירודה ביותר, שמקומה בפח הזבל של ההיסטוריה של "תפירות תיקים", עם כל שאר "ראיות הזהב" של הפרקליטות, כמפורט בכתבה: "7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידית היישר לפח הזבל".  

עדכונים 25.9.21:
א. חשיפת 2 חוות דעת שמנכ"לית משרד התקשורת (לירן אבישר בן-חורין) והשר (יועז הנדלהתעלמו מהן כליל, טרם קבלת החלטות השר יועז הנדל בעניין מתן הרשות הרגולטורית לבזק להיות גם ISP:
1). חוות דעת של פרופ' (ורואה חשבון) ירון זליכה והכלכלן חנן שרון תחת הכותרת: "חוות דעת כלכלית בנושא ביטול ההפרדה בין ספקי תשתית לספקי גישה בתחום האינטרנט" - כאן.
2). חוות דעת של עו"ד דרור שטרום (מי שהיה הממונה על ההגבלים העסקיים ועומד בראש המכון הישראלי לתכנון כלכלי) תחת הכותרת: "הפגיעה בתחרות עקב הכנסת מונופול התשתית בזק לשיווק ישיר של הגישה לאינטרנט" - כאן
שתי חוות הדעת הללו מצביעות בברור, שבזק מקבלת כעת הטבות רגולטוריות ענקיות מצמרת משרד התקשורת, מעל ומעבר למה שהיה מוכן לתת בזמנו המנכ"ל שלמה פילבר לבזק (תמורת פריסת סיבים), ועוד פתחו נגדו בחקירה פלילית וכל החלטותיו (שלא מומשו בפועל, כי הן טורפדו בכמה מהלכים, שהראשון שלהם היה הקפאת הליכים לפי דרישת מבקר המדינה והחלטת וועדת הכלכלה של הכנסת, בסוף 2016 \ תחילת 2017), התכניות הללו של שלמה פילבר הפכו לסעיפים בכתב האישום כנגד נתניהו, שכביכול הנחה את פילבר לסייע לבזק, כשהיום בזק מקבל הטבות רגולטוריות גדולות פי כמה, ללא כל טרוניה (למעט של "ועד עובדי אלפא" - ועד העובדים של חברות הבנות של בזק, שמתנגד בחריפות למהלכים הללו, שיובילו לפיטורים רחבי היקף במיוחד בחברת בזק בינלאומי, שתתפרק ל-2 חברות, כשאחת מהן תמוזג לתוך YES). 

ב. האם הייתה "פגישת תדרוך \ התנעה" בין ביבי נתניהו לשלמה פילבר ("עד המדינה"), מה שמהווה הבסיס המרכזי לכל האישומים ב"תיק 4000" בצד של "השוחד הרגולטורי"? חשיפה בלעדית, מסמרת שיער ומדהימה, אודות מה שכלי התקשורת לא מעוניינים לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-24.9.21 (כ-11 דקות), אודות "שערוריית תיקי האלפים והפגישה העיקרית שנעלמה". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך "תפרו תיק" לאדם אחד (נתניהו) והאחרים "חסינים" מהכל. גילויים ועובדות מרתקות שלא תקראו ולא תשמעו בשום מקום אחר.
הלינק לסרטון היוטיוב: https://youtu.be/coHlcPe6QPc. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Tik4000No58


עדכונים 26.9.21:
א. בית המשפט המחוזי בי-ם אישר לפרקליטות לבצע השלמה חקירה (במשטרה) לעד התביעה אבי אלקלעי. החלטת בית המשפט - מצ"ב כאן

ב. אלי ציפורי צייץ ופרסם כאן: "ביהמ"ש דחה את בקשת פרקליטי נתניהו ומאשר את חקירת אבי אלקלעי במשטרה אבל מותח ביקורת על הפרקליטות: "ניתן היה לכאורה לעשות כן בשקידה סבירה טרם הגשת כתב האישום. נתניהו ואלוביץ' רשאים להשיג על השלמת החקירה וקבילות תוצריה, בהתאם לכללי הפסילה ולטענה המהותית להגנה מן הצדק, טענות אשר שמורות להם וייבחנו במסגרת הכרעת הדין".
אל דאגה, ממילא הפרקליטים יעשו קרקס מעדותו של אלקלעי השקרן שעדותו ששווה כקליפת השום, במיוחד לאחר שהתגייס לטובת הפרקליטות כבעל עניין ושלח מסרונים ליהודית תירוש במהלך המשפט."

ג. אלי ציפורי פרסם פוסט בהתייחס לפרסום של אבישי גרינצייג (ראה סעיף ד' מ-24.9.21 ובתמונה מצד שמאבישי גרינצייגאל) כדלהלן: "‏אבישי גרינצייג מ״גלובס״ מביא פתאום עוד ראייה ״חזקה״ של הפרקליטות שבה אלוביץ׳ כותב לישועה שאולי צריך לגבות חובות, כיוון שנתניהו לא מספק את הסחורה, בנושא הסיבים האופטיים ב-2013. ‏
בעיה קלה: במרבית שנת 2013 מי שהיה שר התקשורת וקיבל ההחלטות בנושא הסיבים היה… גלעד ארדן. ‏חפיפניקיות."

ד. תזכורת: מבחינת מי היה שר התקשורת בשלהי 2013: 18.3.13 - גלעד ארדן מושבע כשר התקשורת והחליף את השר משה כחלון. הוא היה שר עד סוף נובמבר 2014. היה "נפוליאון קטן" במשרד ולא נתן לאיש (כולל לא לנתניהו) להתערב במה שיש במשרד התקשורת ובהחלטותיו. 
נתניהו לא קיבל החלטות בענייני סיבים ב-2013, וייתכן והכותב מתכוון להחלטת הממשלה כאן ממש בסוף 2013. אולם, זו החלטה רוחבית של מדיניות לכל השוק. לא ידוע כרגע מועד המייל המודלף לגרינצייג, ולא ברור אם זה קשור לזה. אם כן - זה לא היה מהלך רגולטורי של נתניהו אלא של גלעד ארדן ואין בהחלטה הזו מילה אודות בזק.
היות ואני ליוויתי מקרוב את נושא פריסת הסיבים וליוויתי זאת אישית ומאוד מקרוב באתר Telecom News, בדקתי את האתר החל ממחצית 2013 עד סוף 2013 (מה שיכול להתאים להגדרה "שלהי 2013"), ובדקתי האם נתניהו היה מעורב באיזו צורה בענייני סיבים, ומצאתי כמה ידיעות, אבל שקשורות רק לגלעד ארדן, הוא בלבד ויש כאן את הלינקים: כאן, כאן, כאן, כאןכאן וכאן.
שורה תחתונה למה שמצאתי בבדיקה מעמיקה שערכתי באתר וגם בגוגל: אין שום זכר לנתניהו בעולם רגולציית הסיבים ב-2013. לא החלטה, לא מסמך שחתם, כלום. 
נקודה נוספת: אם בשלהי 2013 שאול אלוביץ' טוען שנתניהו "לא מספק את הסחורה" ולא עוזר לקבוצת בזק, אז למה בכתב האישום מיוחסים לנתניהו שלושה "מעשי שוחד" בדמות מתת רגולטורי:
1) 2010 אישור "העברת שליטה" בבזק (מסבן לאלוביץ').
2) 2011 אישור לבי-קום (חברת האם הבורסאית של בזק) לרדת מתחת לרמת אחזקות מינימלית בבזק.
3) 28.1.14 נתניהו חתם על היתר שיעבוד מניות השליטה בבזק כדי לבצע הנפקת אגרות חוב של בי-קום.
האם בין שלהי 2013 לינואר 2014 והלאה - נתניהו התהפך ולפתע הפך להיות "אוהד בזק"?
איך כל זה קשור להטבות רגולטוריות לבזק שנתניהו נתן כביכול, על פי כתב האישום ב-2010 ו-2011? 
בנוסף: איך כל זה מסתדר עם הפסקה הבאה של גרינצייג, שברור שהגיעה מהפרקליטות: "הודעה זו, שאף משתמשת בביטוי "חוב", מתאימה בדיוק לתיזת כתב האישום שלפיה אלוביץ' העניק לנתניהו סיקור אוהד החל ממערכת הבחירות של שנת 2013 ואילו את ההטבות הרגולטוריות החל לקבל רק בשנת 2015 ואילך". השאלה העולה מיד מפסקה הזויה זו: אם "ההטבות הרגולטוריות" היו רק מ-2015 והלאה, אז איך זה יש בכתב האישום "הטבות רגולטוריות" של נתניהו מהשנים 2010 עד 2014 (כולל "עסקת יד 2" - שהייתה ב-2014)?
למה ואיך בכתב האישום יש "שוחד" מ-2010 עד 2014 (כולל), בזמן שכעת לפתע הפרקליטות ממציאת תזה חדשה, שהשוחד הרגולטורי ניתן ע"י נתניהו רק משנת 2015 והלאה? האם הם מתכוונים למחוק חצי מכתב האישום, עקב התגלית המופלאה הזו? ברור שלא.
מדובר בעוד כשלון קולוסאלי של הפרקליטות, שלא רק שלא מכירה את רגולציית שוק התקשורת בכלל, והפרקליטות מניעה כאן (כהרגלה) את "שעון הזמן" קדימה ואחורה באופן חופשי - בלי תלות במציאות, הפרקליטות באישור היועמ"ש תפרו כאן תיק - בחוטים גסים במיוחד

עדכונים 27.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, תיק 4000 מתפרק‼
איך אפשר לדעת שהפרקליטות בלחץ אדיר ממה שמתרחש? צריך לעקוב אחרי תרועת השופרות. פירטתי לכם באתר שלי 2 דוגמאות מיום אתמול – אחת של אביעד גליקמן ואחת של אבישי גרינצייג מגלובס. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. פתאום, ממש לפני כניסת החג, שלמה פילבר, "עד המדינה המדומיין" (הוא דתי, כזכור), מעלה ציוץ מלא משמעויות... בתצלום משמאל. חקרו אותי - שלמה פילבר

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר: "‏שלמה פילבר ממשיך לרסק את תיק 4000: ״חקרו אותי רק בגלל שהעזתי לחלוק על עמדת הפקידים והחלטתי בניגוד לעמדתם״ (רמז גם לעימות בין בנט לד״ר פרייס). ‏כלומר, פילבר בעצם אומר שהפקידים תפרו לו תיק. ‏תודה לאבי וייס."

עדכונים 28.9.21:
א. עו"ד דוד פורר צייץ כאן: "מחר ממשיך משפט נתניהו עם עדותו של אילן ישועה. עד עכשיו העדות סייעה יותר לנתניהו, ולא לפרקליטות, מכיוון שהתברר שישועה נענה כדבר שבשגרה לפוליטיקאים. 
כך שגם אם היתה היענות לבקשות נתניהו, היא לא היתה חריגה."

עדכונים 29.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, בשעה שכולם ימשיכו לעסוק בנאום המגוחך של נפתלי בנט באו"מ, יתחדש הבוקר משפט נתניהו עם המשך החקירה הנגדית של אילן ישועה.
בערב החג ואתמול צייץ עד התביעה "הסורר", שלמה פילבר, שני ציוצים חשובים – אחד קצרצר ואחד ארוך – תזכורת מה עומד באמת מאחורי תיק 4000, והסבר מדוע יש חוסר אמון בנפתלי בנט. סיכמתי לכם את הדברים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. נפתח "אולפן פתוח - תיק 4000" בהנחיית עו"ד כנרת בראשי, בבית המשפט המחוזי בי-ם נמצא אלי ציפורי. דיווח על המשך החקירה הנגדית של אילן ישועה ע"י עו"ד בן צור - כאן.אופיר אקונמיס ויקיפדיה

גאלי ציפורי צייץ כאן: "עכשיו עוברים לסיקור של אופיר אקוניס, (בתמונה משמאל), ב-4 שנים: הוזכר 304 פעמים בוואלה לעומת 180 בוויינט. ישועה זוכר שנוצר איתו קשר ב-2012 אבל לא זוכר באיזה קשר."

ד. חשוב להבהיר: לא אילן ישועה הסתיר את הכמויות המפחידות והמפלצתיות (מעל ל-500 אלף רשומות) של מידע מההגנה (כמפורט כאן). רק הפרקליטות עשתה כך. רק מערכת התביעה. אילן ישועה מסר את הכל בתאריך מאוד ספציפי, כמופיע בתצלום כאן. כל החומר הזה היה בידי החוקרים והפרקליטות המלווה מאז סוף 2017, והם אלו שהחליטו כבר אז, להתעלם ולהסתיר מה שלא מתאים לתזת הפללת נתניהו.

לכן, גם הגשתי כמה תלונות חריפות, גם לרשות נירות ערך וגם לפרקליט המדינה כנגד אילן ישועה שטרם טופלו - כאן.

 ה. אלי ציפורי צייץ כאן: "סיכום ביניים:
🔴 ישועה טיפל אישית בפניות של עשרות גורמים תקשורתיים ועסקיים.
🔴 ישועה טיפל אישית ובאינטנסיביות בפניות של אופיר אקוניס ודוברו בצורה חריגה.
🔴 הטענה השגרתית של ישועה - אלוביץ' ביקש.
🔴 הן בן צור והן אלוביץ' גיחכו לשמע טענתו של ישועה."

ו. אלי ציפורי הוסיף ציוצים כאן: "לתשומת לב אביעד דליפמן והגאון המשפטי ברוך קרא: לפי ראיות שהציג פרקליט נתניהו, אבירם אלעד, היום מנכ״ל ערוץ 13, ואז עורך וואלה - טיפל בבקשות של ישועה בנוגע לכתבות של אל על כי ישועה דאג לתקציבי הפרסום של אל על. האם שני הליצנים ידווחו על זה הערב בחדשות 13?"
"צריך להבין את השערורייה: אבירם אלעד, לשעבר עורך בוואלה והיום מנכ״ל חדשות 13, ״שיחק״ בשביל האינטרסים האישיים של ישועה בידיעות של אל על בוואלה. יושבים דליפמן וברוך קרא בדיון ובינתיים לא כותבים מילה על הבוס ומעלימים זאת מהציבור. אחר כך ״הגאון״ המשפטי עוד יטיף לנו על עיתונות ואתיקה."
"אבירם אלעד היה גם מעורב בשינוי כותרת למירי רגב, כיוון שישועה היה צריך את עזרתה בנוגע ללשכת הפרסום הממשלתית (שוב ענייני כסף).
איפה אדונים קרא ודליפמן? האם יהיה הערב דיווח על הבוס שלהם ו״עשייתו״ בוואלה?"בנט נפתלי צילום בכנס אבי וייס

זאלי ציפורי צייץ כאן: "הכותרת של היום: ישועה מבטיח לנפתלי בנט, (בתמונה משמאל),  ״אישית״ תמורה מעל ומעבר בתמורה להעברת קמפיין פרסומי מוויינט לוואלה. זה שוחד!!!"

חגיא לוי העלה כאן פוסט נוקב: "וואוו עכשיו בבית המשפט, שתי פצצות אחת אחרי השנייה:
1. מתגלה כי נשיאנו האהוב בוז'י הרצוג סייע לאילן ישועה מול אקסל שפרינגר לסגור ולקנות את אתר יד 2, אשר ממנה אילן הרוויח באופן ישיר למעלה מ-13 מיליון ש"ח. להזכירכם, עסקת יד 2 נמצאת בכתב האישום נגד נתניהו, כאשר לא נטען שהוא מעולם דיבר עם מישהו לגביה, קידם אותה או עשה כל פעולה יזומה להביא אותה לביצוע, מלבד החתימה הסופית והאחרונה.
2. מתגלה שראש ממששתנו המוזר נפתלי בנט, העביר את תקציבי הפרסום של הבית היהודי מ-ynet לוואלה, תמורת הבטחה מאילן ישועה "לתמורה מעל מעבר". רוצים לגלות מה התמורה? שנתיים ללא כתבה ביקורתית אחת על הבית היהודי או נפתלי בנט בוואלה!"

ט. למעשה, ישועה הציע לבנט "עסקת שוחד": סיקור אוהד (״תמורה מעל ומעבר״) בתמורה לקמפציוץ של נתניהו שצולם במעריביין של הבית היהודי שישים בנט בוואלה! (היה קודם ב-ynet), כדי שלא תהיה שום כתבה ביקורתית עליו או על הבית היהודי (בתמונה משמאל, ציוץ של נתניהו):
י. אלי ציפורי מוסיף כאן:
"ישועה מודה: רציתי שהרצוג ינצח בבחירות ויציל אותנו מנתניהו
ברור אם כן שישועה היטה את הסיקור בוואלה לטובת הרצוג ואפשר לראות זאת בהיענות חריגה לבקשות הרצוג."

י"א. אלי ציפורי מוסיף כאן: " "‏זה (כאן) תיעוד המייל של הכותרת הראשית היום מדיון משפט נתניהו: ישועה מציע לבנט למעשה עסקת שוחד: סיקור אוהד (״תמורה מעל ומעבר״) בתמורה לקמפיין של הבית היהודי שישים בנט בוואלה."

י"באלי ציפורי מוסיף כאן סיכום חלקי להתפתחויות היום בחקירה הנגדית של אילן ישועה: "‏זאת האחראית לתפירת התיקים (אחרי שליאת בן ארי ברחה מכישלון התיקים) - יהודית תירוש בצאתה היום מביהמ״ש.
‏וזה אחרי עוד דיון שבו תירוש נחשפה ברשלונתה. חקירת ישועה המקורית באחריותה ריקה מכל תוכן משום שהתמקדה (בכוונת מכוון) רק בנתניהו והסתירה את כל שאר הפוליטיקאים שקיבלו סיקור אוהד ובקשותיהם נענו בצורה חריגה (בנט, הרצוג, כחלון, ליברמן ועוד). ‏על בסיס מה שנחשף היום בנוגע לנפתלי בנט - צריך להזמין אותו לחקירה תחת אזהרה. יש פה הצעה ברורה לעסקת שוחד מובהקת - הטיית כספי קמפיין (כספי ציבור של מימון מפלגות) תמורת הטיית סיקור."

י"ג. כאמור לעיל, עוד הרבה לפני שהפרטים המזעזעים של היום נחשפו, הגשתי כמה תלונות חריפות, גם לרשות ניירות ערך (6 תלונות עם מסמכים) וגם לפרקליט המדינה (5 תלונות עם מסמכים) כנגד אילן ישועה וכל אלו שהיו מעורבים עימו בקנוניות הכספיות הפליליות לכאורה, שהוא עסק בהן שנים, תלונות שטרם טופלו. פרטים נוספים יש בכמה כתבות ובמיוחד כאן: https://bit.ly/Tik4000No56.

י"דאלי ציפורי צייץ כאן: "צחוק הגורל: זו הידיעה שישועה הנחה להעלות בוואלה לבקשת בנט - ״בנט היה מאוד בלחץ, העלינו אחרי שפנה אליי ידיעה על איך הליכוד והמחנה הציוני מנסים לגנוב קולות מבית היהודי ומלפיד״ (מרץ 2015). עוד הוכחה שבנט היה בחשן גדול בתשקורת כבר לפני שנים."

עדכונים 30.9.21:
א. עו"ד דוד פורר צייץ כאן כך: "תקבל תמורה מעל ומעבר (בנט).
תיעזר בי גם 10 פעמים ביום (הרצוג).
אעזור לך בכל דרך אפשרית (גבאי).
קדחת היענות חריגה."

ב. ניתוץ כל תיקי האלפים וחשיפות חדשות ומזעזעות, בריאיון של שעתיים וחצי של אבי וייס אצל גילה בויום, מה שלא תשמעו בכל מקום אחר. האמת על הטעיות הציבור ובית המשפט. ראיון נוקב על תיקי נתניהו במיוחד תיק 4000, היכן נולד התיק הזה ואיך. בנוסף, נחשף את מי כן צריך להעמיד לדין ולמה. מומלץ להפצה לכל מי שלא מכיר את העובדות והמסמכים, המדברים בעד עצמם. הלינק לסרטון: https://youtu.be/G3a6Pu4kQ_k. מידע נוסף על ההתפתחויות במשפט נתניהו כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim4


ג. אלי ציפורי כתב כאן כך: בוקר טוב, יחסי השוחד בין נפתלי בנט לבין אילן ישועה, צריכים להוביל את שניהם לחדר החקירות תחת אזהרה.
כך מתברר, לכאורה, מן הגילויים המטלטלים, בהמשך החקירה הנגדית של עד התביעה הראשון במשפט נתניהו שהתקיימה אתמול.
כל הפרטים בהרחבה ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

עדכונים 1.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן:" כותרת המאמר השבועי באתר שלי: 10 הבלופים הגדולים ביותר של תיק 4000 ‼
פירוט מורחב של השקרים ושל האמת אחד לאחד; עיתונות בשירות הפרקליטות: כך שיווקו גיא פלג, רביב דרוקר, אביעד גליקמן וברוך קרא "ראיות זהב" שלא היו ולא נבראו. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

פוסט זה משלים את המאמר שלי שפורסם תחת הכותרת: "7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידית היישר לפח הזבל."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "התכנית המלאה של בלי חשבון.
************
הפתיח שלי על בנט – לא כשיר להיות ראש ממשלה, כשיר לבלות בחדרי החקירות במשטרה
*****************
חיים רמון: “באו״ם לא ישכחו לעולם את הנאום הביזארי של בנט. ראש ממשלה שתוקף את הפקידות של מדינתו, לא היה דבר כזה״; ״אני מעריך שחצי מהמתים מהקורונה מתו בגלל המודל של בנט שבו הוא התפאר. השתגעת, בנט? עם הולך ומת באופן מיותר. במדינה מתוקנת הוא היה צריך להתפטר אבל אפילו שרון לא היה מאותרג כמוהו״; ״מנדלבליט צריך להורות הבוקר על חקירה נגד ישועה ובנט; השופטים במשפט נתניהו צריכים לקרוא לתביעה ללשכתם ולהוריד אותם מסעיף השוחד בתיק 4000״.
******************
כנרת בראשי: ״למרות שהתשובה האוטומטית היא לא, אני מתכוונת לפנות למנדלבליט בשבוע הבא כדי שיפתח בחקירה נגד בנט וישועה; הפרקליטות נכנסה פה לפלונטר כי נעשתה פה הפיכה פוליטית שפוגעת ביסודות הדמוקרטיה ובעיקרון השוויון בפני החוק״; ״יונית לוי הקריאה במהירות ותוך שניות את הידיעה על בנט. תאר לך מה היה קורה אם ישועה היה כותב זאת לנתניהו״.
****************
אודי רייטר, יועצו לשעבר של בנט שמתכוון לתבוע אותו: ״בנט מתנהל כאיש שיווק שלוקח קרדיטים לאחרים. אנשיו פנו לעורך דיני מיכאל דבורין כדי לשוחח איתו על התביעה״; ״התקשורת והממשלה הם גוף אחד, והיא נלחמת במבקרי בנט. עשו עליי כתבת השחרה ב'גלובס'״; ״אין לי ראיות אבל אני מעריך שערוץ 12 היה שותף לסיכול פגישתי עם בכירי משרד הבריאות. הערוץ מייצג את בנט, להקת המעודדות שלו, תראה את דנה וייס, זה ממש בזוי. זה סוג של דיקטטורה שמוכנה שאנשים ימותו מהקורונה״.
***************
רן רזניק: "בנט אומר שאין קשר בין הופעה של שלמה ארצי למה שקורה ביישובים ערביים? זו דמגוגיה שהפכה אצלו לסמל, כי אנשים נעים ממקום למקום. חוץ מזה הוא לא עושה כלום במגזר הערבי. ההתנהלות שלו היא ילדותית ופוגענית. הוא גרם לנזק גדול".
****************
סטלה קורין ליבר על הסחבת במערכת המשפט (כרמל מעודה ומשה איבגי), על שר האוצר ליברמן פקה-פקה ולמה לבנט יש צורך להקטין אנשים ומה זה אומר עליו
***************
אבי וייס ממשיך לפרק את תיק 4000: והפעם – הקשרים הכספיים בין ישועה לבנט ולהרצוג – "זו מסכת עבריינית לכאורה"."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "בוקר טוב, יום הדיונים השבוע במשפט נתניהו היה עשיר בגילויים חדשים מהחומרים שהוסתרו ע"י הפרקליטות.
אתמול כתבתי על נפתלי בנט ויחסיו עם עד התביעה, אילן ישועה, כולל יחסים כספיים, שמחייבים חקירת משטרה.
במהלך הדיון צצו עוד כמה שמות עליהם אני כותב היום: הקשרים של אילן ישועה, עם יצחק הרצוג, עם פואד בן אליעזר ז"ל, עם אופיר אקוניס עם דוד מימון ועם עוד שורה של פוליטיקאים ואנשי עסקים. היענות חריגה במלוא הדרה... כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ד. פורסם כאן סיכום של אסתר ברנד למאמר של טל אור טסונה: "מסכם קצר וקולע, טל אור טסונה: מסקנות מעד התביעה הראשון:
1. נתניהו הצדיק היחיד בסדום ולכן הוא עומד למשפט.
2. וואלה לא בודדת במערכה.
3. ידיעות, 11, 12, 13 - בכולם השיטה זהה.
4. המשפט תפור מתחילתו ועד סופו.
5. מקומם של התופרים בכלא לשנים רבות.
6. ההפיכה לא היתה מצליחה לולא הבגידה של בנט.
זה רק קצה הקרחון."

ד. חשיפת "נתיבי הכסף": דפוס ההתנהגות השוחדי-פלילי והפיננסי (לכאורה) של אילן ישועה, בשת"פ פוליטיקאים שרובם מתנגדים חריפים של נתניהו. איך שכיר הופך למיליונר ולמולטי-מיליונר בוואלה? חשיפות בלעדיות בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-1.10.21 (14 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע.
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/uHIGrTfPm-Y. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim5.


עדכונים 2.10.21:
א. אלי ציפורי צייץ כאן בעקבות ציוץ של שלמה פילבר (כאן, הציוץ כאן) כדלהלן: "פילבר צודק: דה מרקר הוא ״עיתון״ רקוב ובולשביקי, שתפר את תיק 4000, גרם נזק של עשרות מיליארדי שקלים בשוק התקשורת, גרם נזק של עשרות מיליארדי שקלים בשוק הגז -ומקיים יחסי השחתה עיתונאית עם פקידי ציבור וגם עם העין השביעית, כדי לחסל חשבונות ולהציג כל מי שלא מיישר קו - כמושחת."

ב. עלתה ברשת כתבה אנונימית ונוקבת ביותר, עדות מתוך הפרקליטות, אודות "פשעי הפרקליטות" - כאן. מאוד מתאים לכתבות שלי דוגמת: "צריך להקים יחידה בשם "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ), עצמאית לחלוטין."

ג. עלתה כתבה חדש ומסעירה בסדרת החשיפות שלי תחת הכותרת: "חשיפת הטיוחים והשקרים של היועמ"ש והמשנה ליועמ"ש בפרשת פואד ז"ל."

דגיא לוי וד"ר עדי סבו העלו כאן סרטון ראשון בסדרת "פרויקט 315". 

עדכונים 3.10.21.
א. נפתחה הרשמה לערוץ היוטיוב של סרטוני "פרוייקט ה-315" - כאן

ביואב פרנק צייץ כאן כך: "הגשתי תלונה נגד נפתלי בנט @naftalibennett בחשד לביצוע עבירת לקיחת שוחד עקב עובדות שהתגלו בחקירתו הנגדית של אילן ישועה ולפיהן קיבלו בנט ומפלגת הבית היהודי סיקור אוהד באתר וואלה כנגד הפניית תקציב פרסום בבחירות לכנסת שהתקיימו במרץ 2015. לצפייה היכנסו לקישור: כאן. הקובץ של התלונה נמצא גם כאן

עדכונים 4.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: בוקר טוב,  היום מתחדש משפט נתניהו והחקירה של עד התביעה, אילן ישועה, עוברת לסנגורים של אלוביץ'.
אנחנו צפויים לעוד גילויים על עוד פוליטיקאים שזכו ליחס מפנק מישועה. אז מה זה "היענות חריגה"?
למה הפרקליטות בלחץ? מה כולל דף המסרים החדש של הפרקליטות? סקירה נרחבת ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן

ב. אלי ציפורי מצייץ מבית המשפט: "פרקליט אלוביץ לישועה: תפסיק לתת כותרות שקריות. אתה משקר במצח נחושה. הצגת מציאות שטוחה, מרובדת, כזבים, הסתרות ואתה עוד אומר לי שאני מטעה אותך? לשונך זריזה, אתה מפזר רעל והאשמות."

ג. שידור האולפן של עו"ד כנרת בראשי (בדיווחים של אלי ציפורי) מצוי כאן וביוטיוב כאן.

ד. אלי ציפורי מעדכן כאן מבית המשפט: "כותרת היום!
וואלה עשתה בדיקה פנימית על סיקור שרה ובנימין נתניהו לבקשת ישועה והתוצאות היו שרוב הסיקור שלילי ב-2015. 
הן הפרקליטות והן ישועה הסתירו זאת במהלך החקירה. התירוץ של ישועה: לא זכרתי, הבדיקה היתה חלקית."

"עוד כותרת פצצה! הבדיקה הפנימית לבקשת ישועה הוכיחה שהסיקור על שרה נתניהו בוואלה היה אפילו יותר שלילי מוויינט!
ישועה והפרקליטות הסתירו את הכל! איזו שערורייה!"

"טלי בן עובדיה השמאלנית לאילן ישועה: אתה פותח רגליים בפני הפוליטיקאים, תהיה גבר ואל תפנה לכפופים אליי. 
בן עובדיה עזבה אחרי חודש בלי כל קשר ל״לחץ מבלפור״ וקיבלה לטענת ישועה 350 אלף שקל בשביל חודש עבודה."

ה. עו"ד כנרת בראשי מוסיפה כאן: "הכותרת של היום הזה מתיק 4000: בדיקת וואלה עצמה - שרה ובנימין נתניהו זכו לסיקור שלילי - והחומרים הללו הוסתרו!
 ש. מדוע לא הזכרת זאת במשטרה. ת. לא זכרתי זאת. התרשמתי שהבדיקה חלקית."

החשיפה הזו היא תוספת לחשיפת המחקר שערך ניר חפץ בשנת 2015 לגבי פרסומים מסוף 2014 עד מחצית 2015 בכל כלי התקשורת המרכזיים בישראל והמחקר הצביע שאתר וואלה היה מאוד שלילי כלפי נתניהו, גם בהשוואה מול אתרי החדשות האחרים.

המצגת הזו נחשפה לראשונה בציוץ (הדלפה מהפרקליטות, 25.1.20) של הכתב תומר גנון - כאן והמצגת שתומר גנון הציג בת 3 עמודים נמצאת כאן

תזכורת: גם באתר "מידה" פורסם (ולא בפעם הראשונה) ע"י גלעד צוויק כבר ב-2018 שאתר וואלה היה עוין לנתניהו - כאן.
אחריו גם "העין השביעית" וגם אלי ציפורי ביצעו בדיקות משל עצמם והגיעו לתוצאות דומות: האתר היה עוין למשפחת נתניהו

וגיא לוי העלה כאן פוסט: "למי שלא הבין מה היה הבום הגדול הזה שהוא שמע  עכשיו מהדהד ברחבי הארץ, אז הוא יצא מבית המשפט המחוזי בירושלים,
וזה הסיפור כולו: באוקטובר 2015 גידי וייץ כתב את הכתבה הראשונה העוסקת בקונספירציה על  הקשר בין סיקור מוטה בוואלה ובין שרה נתניהו בעיקר וקצת גם כלפי נתניהו בעצמו. בתגובה לכתבה של גידי וייץ, אתר וואלה ביצע בדיקה פנימית בתוך האתר, בדקו אלפי כתבות, כותרות, תמונות ותכנים, והתוצאות שהם הגיעו אליהן היו ש: "הטענה איננה נכונה, ונתניהו קיבל בתקופה המדוברת סיקור הרבה יותר שלילי מאשר חיובי באתר וואלה, גם ביחס לאחרים". 
עכשיו מתגלה המחקר הפנימי של וואלה בבית המשפט, לאחר שזה הוסתר על ידי אילן ישועה וחמור הרבה יותר, אחרי שהוסתר גם ע"י הפרקליטות!
לא פלא שעכשיו כשתיק 4000 גוסס ומת, הם מנסים להנשים את תיק הצוללות."

עדכונים 5.10.21:
א. פנייה ב"מייל האדום" אלי: בכתבה כאן יש ציטוט של אילן ישועה מחודש מאי ש"אין סקר מדעי כמה עזרנו לנתניהו, אבל עזרנו לו הרבה".
https://news.walla.co.il/item/3434504
כעת מתברר שדווקא כן הייתה בדיקה מזמן אמת (שבוצעה בסמוך לפרסום כתבתו של גידי וייץ ב"הארץ" על הטענה שוואלה! מעניק סיקור אוהד לנתניהו) שמצאה שהסיקור של נתניהו בוואלה! היה יותר ארסי ועוין, אפילו מווינט!
זה מה שנאמר בחקירה הנגדית ב-10.5.21: "ישועה: ברור 'שניצחתם לו את הבחירות' (לנתניהו) זה רק מבטא את התחושה שעזרנו הרבה. אבל אין לי איזה סקר מדעי כמה עזרנו לו.
עו"ד חן: בדיוק לכן אני נכנס לזה, כדי לדייק עוד יותר. זה ממש דברים לא נכונים, שנעשו למטרה אחרת."

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: :בוקר טוב, חשיפה מדהימה ‼ משפט נתניהו קורס ברעש גדול ‼
אתמול נחשף בחקירה הנגדית של עד התביעה, אילן ישועה, כי בזמן אמת נערכה באתר 'וואלה' בדיקה והוכח כי הסיקור של שרה ובנימין נתניהו היה שלילי, אפילו יותר מזה של Ynet.

ממצאי הבדיקה הוסתרו, ע"י ישועה והפרקליטות, והתגלו במקרה ע"י ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ'.
אתמול הכל נחשף. סיכום הגילויים המדהימים מהדיון אתמול במשפט נתניהו, ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו קראו ושתפו: כאן

יצויין שבמאמר "איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום?" האילן ישועה בתגובה לגידי וייץבאתי את הציטוט שאילן ישועה אמר כבר ב-2015 בתגובתו לגידי וייץ מ"הארץ" (כשהוא - ישועה כבר ידע על המחקר הסטטיסטי שהוא עצמו ערך, ראה בתצלום משמאל. לחיצה על התמונה מגדילה אותה): "...באתר מופיעים מאמרי דיעות ופרשנות נגד נתניהו לרוב. לא אתפלא אם בדיקה סטטיסטית תעלה, שרוב המאמרים הם דווקא נגדו."

ג. אלי ציפורי תוהה כאן בפוסט: לקראת עוד דיון היום במשפט נתניהו - שאלות ותשובות: כיצד קרה שהפרקליטות וישועה ״סיננו״ את כל החומרים המזכים לנתניהו?
התירוץ: טעות בתום לב; האמת: הסתרה מכוונת כדי להרשיע בכל מחיר.
איך מסביר ישועה שלא דיבר על כך בחקירתו? טענתו: ״לא נשאלתי, לא זכרתי, אין לי מה להוסיף, תבין מזה מה שאתה רוצה״; האמת: הסתרה מכוונת.

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן (בהתייחס לצילום כאן ומצד שמאלהפתק של אילן ישועה): "‏זה הפתק שכתב לעצמו אילן ישועה לקראת פגישתם.

‏שחור על גבי לבן: ״יש יותר מאמרים נגד נתניהו מאשר בעדו״. ‏הבלוף של תיק 4000."

אלי ציפורי מוסיף: "ישועה כותב במייל: ״יש כמעט כל יום כתבה שמבקרת מהלכים של הממשלה ושל ביבי״. עוד הודאה בזמן אמת שכל יום(!) היתה כתבה ביקורתית על נתניהו."

הגיא לוי העלה כאן פוסט נוקב: "בום!!! עכשיו בבית המשפט, השופט ברעם מתפוצץ באולם על אילן ישועה אחרי עוד שקר שלו שמתגלה!
צוות ההגנה חושפים את בית המשפט ואילן ישועה לפתק שהוא כתב בעצמו ולעצמו בזמן אמת, לקראת פגישה עם עמוס שוקן.
בפתק ההכנה אילן ישועה כותב לעצמו כי וואלה מסקר באופן שלילי את נתניהו וכי "יש הרבה יותר מאמרים נגד ביבי מאשר בעדו"
וכאשר הוא נשאל על כך עכשיו בבית המשפט, אילן ישועה טען שהוא שיקר לעצמו בפתק שהוא כתב לעצמו, כהכנה לפגישה.
זה הרגע שלשופט ברעם נגמרה הסבלנות והוא מתפוצץ על אילן ישועה ושואל אותו: איך אנו אמורים לדעת מתי אתה דובר אמת ומתי אתה דובר שקר? 
גם בפתקים אישיים שאתה כותב לעצמך שיקרת? אדוני יכול לתת לבית המשפט בדבריו סימנים, כדי שנדע מתי אדוני דובר אמת ומתי אדוני דובר שקר?."

ו. בועז גולן פרסם כאן ב-0404: (כותרת בלבד): בנט ולפיד סיכמו: שי ניצן יכהן כיועץ המשפטי לממשלה. מדובר בידיעה ממאי 2021 שכעת עוררו אותה שוב. 
בעניין זה מופץ ברשת פוסט מאוד נוקב - כאן - כנגד עו"ד שי ניצן

ז. פורסם כאן ב-YNET תיק 4000: עורך אתר "וואלה" לשעבר אבי אלקלעי עבר השלמת חקירה. התובעת במשפט בתיק 4000, עו"ד יהודית תירוש, עדכנה כי אבי אלקלעי, עורך אתר "וואלה" לשעבר, עבר השלמת חקירה שאותה ביקשה הפרקליטות לערוך בעקבות הסריקה המחודשת בטלפון הנייד של מנכ"ל "וואלה" לשעבר אילן ישועה. עו"ד תירוש אמרה כי "אתמול ביצענו השלמת חקירה לעד אבי אלקלעי. החקירה נערכה מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה. הבוקר עברנו על התוצרים ומחר הוא יזומן שוב. לאחר מכן נעביר את החומר לסנגורים". בפרשה מואשם ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בשוחד, מרמה והפרת אמונים."

ח. אלי ציפורי הוסיף כאן: "כשאילן ישועה העיד באפריל גיא פלג הופיע באולפנים וקבע נחרצות שלעדותו היה ״אפקט חזק״ והכי משעשע: ״עדותו הקרינה הרבה מאוד אמינות״. ‏ברור שפלג תודרך אז ע״י הפרקליטות - ומאז הוכח שישועה שקרן סידרתי ומניפולטור שסובב בכחש רבים.
‏ומאז פלג נעלם ונאלם. ‏עוד דוגמא לריקבון של התשקורת והפרקליטות."

ט. עלה ציוץ כאן: עו'ד ז'ק חן מפרק את אילן ישועה היום, אבל שימו לב!
חן שאל את ישועה: מדוע הוא לא מפרסם את ההתכתבויות עם שאר הפוליטיקאים?
ואז ישועה ענה והסביר הכל: "שאלו אותי רק על ביבי ולא על שאר הפוליטיקאים"...
הבנתם? בפרקליטות סימנו מראש את ביבי בכל מחיר!!"

יאלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון (כותרת בלבד): "ישועה, תן סימנים מתי זה אמת או שקר"; ישועה: "כמנכ"ל אמרתי דברים שלא התכוונתי אליהם. זו התנהגות מסחרית". עיקרי הדיון היום במשפט נתניהו (הרחבה מחר באתר שלי): כאן."

י"א. פורסם פרוטוקול הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם בחקירתו הנגדית של אילן ישועה מיום 13.9.21 - מצ"ב כאן.  

י"ב. פורסם פרוטוקול הדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם בחקירתו הנגדית של אילן ישועה מיום 14.9.21 - מצ"ב כאן

י"ג. פורסמה החלטת השופטים לגבי סיווג החומרים הרבים שההגנה מסרה לבית המשפט - כאן

י"דאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו (כותרת בלבד): "יומן פייסבוק 05.10.2021. תוצאות בדיקה פנימית שמוכיחות בזמן אמת כי תיק 4000 נשען על תזה מופרכת, הוסתרו והתגלו בטעות. התירוצים של עד התביעה: "לא זכרתי, לא נשאלתי, הבדיקה היתה חלקית, תבין מה שאתה רוצה"."

ט"ו. אלי ציפורי צייץ כאן: 1) מדהים! הנוכל מהפרקליטות גילה לנו עובדה מרעישה - הוא נוכל!
אז ככה:
א. הפרקליטות תדרכה שנתניהו *ערך* את וואלה.
ב. ישועה אמר שוואלה באמצעותו ״איתרגה״ את נתניהו.
ג. ל-א ו-ב לא סופקה שום ראיה אמפירית או השוואתית.
ד. הנוכל אובססיבי לעו״ד פורר יותר מהאובססיה שלו לקריאה על סוטי מין."

ואלי ציפורי גם צייץ כאן: 2) "דליפמן מקבל שוב הדלפה פלילית מהפרקליטות על חקירת אבי אלקלעי (שעוד לא הושלמה וחלקה התקבלה רק הבוקר).
לא שהחקירה הזו שווה משהו אבל במדינה חוק מתוקנת הן דליפמן והן יהודית תירוש היו צריכים לבלות הערב בחדרי החקירות תחת אזהרה."

ט"זאיתמר לוין מ-News1 מדווח כאן כך (כותרת בלבד): "ישועה בזמן אמת: תחקירו של ויץ לא שיקף מציאות. בעדותו טען ישועה שהתחקיר תיאר את הטיית הסיקור באתר; אומר כעת ששיקר באותן התכתבויות. ורשבסקי מנע תחקיר המשך בערוץ 10. ישועה: עד אז לא חשבתי שאני מבצע עבירה."

י"ז. ברשת האינטרנט החל להסתובב ספרון בשם "שופט הארץ", שלא ברור מי חיבר אותו, ספרון המתאר קנונייה ופשעים בהיקף מחריד של מערכת המשפט והפרקליטות בשת"פ התקשורת. לא ברורה מידת הנכונות של הטיעונים והחשיפות שיש בספרון, אך הוא ללא ספק מטריד. הספרון כאן
 
עדכונים 6.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, הקריסה המהדהדת של "תיק 4000" נמשכה גם אתמול.
אפילו השופטים כבר הבינו שעד התביעה, אילן ישועה, אינו אמין, והשופט משה בר-עם אף העיר לו בציניות.
סיכמתי לכם את האירועים אתמול במשפט נתניהו ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן

בגיא לוי העלה כאן פוסט חשוב (כותרת בלבד): "כבר קראתם ציוץ מזלזל ומתנשא מאור כרמי או אורלי בר לב, על כמה שאנחנו לא מבינים כלום ושעדותו של אילן ישועה היא בטון יצוק? כבר שמעתם את גליקמן, אברמוביץ' וברוכי מסבירים שהתיק ממש לא קורס, זה רק המצאות שלנו ה"ביביסטים"?
כבר ראיתם איך בטורי הדעה הם מספרים שיש מרחק עצום בין מה שקורה בבית המשפט ובין איך שזה מוצג ברשתות?
אז לכבוד האירוע, אספתי לכם לקט קצר מבית המשפט עצמו, כדי שתוכלו לשפוט בעצמכם:."

ג. אלי ציפורי החל מדווח כאן מבית המשפט המחוזי בי-ם (פרטים גם בסרטון כאן):
1) "לא הרבה יודעים: ישועה לטש עיניו לתפקיד מנכ״ל בזק לאחר שידידו אבי גבאי פרש מתפקידו בתחילת 2013.
אלוביץ' החליט למנות את סטלה הנדלר ובסביבת אותו זמן התחיל ישועה את מפעל ההקלטות שלו. כשנעצרו אלוביץ' והנדלר הוא שמח לאידם. התיק נגד הנדלר נסגר, לישועה יישאר לעולם תיק השקרים והרוע?."

2) "יהודית תירוש פונה לצלמים ומלמלמת משהו על ״מר ציפורי״ (כוונתה היתה שגם אני צילמתי אותה בעבר).
שאלתי אותה: ״יהודית, זה מפריע לך? את הרי אשת ציבור״. תירוש: ״לא״. היא רגילה שכל מתודרכיה רוקדים לפי החליל שלה."

3) "פתיחת הדיון: בן צור מתלונן שחקירת אלקלעי הודלפה לדליפמן כפי שדיווחתי אתמול ומצהיר שההדלפה לא באה מהפרקליטים ומבקש שהתביעה תצהיר שגם היא לא הדליפה. תירוש: ״לא ראינו בכלל טלוויזיה, לא הדלפנו, אנחנו לא יודעים על מה מדובר, עסוקים בחקירה״."

4) "אילן ישועה לאיתן מדמון: שם זין על כל העיתונאים, המזדיינים האלה. ש. זה נוגד את כל התיאורים המתחסדים שלך על מקצוע העיתונות.
ת. הקצנתי, מצטער על השפה הירודה. את מוציאה דברים מהקשרם."

5) "ישועה לאילן שילוח: לא אתן לילדים זבי חוטם, חלקם טיפשים ולא משכילים להרוס את החברה (על עיתונאים).
ישועה: הקצנתי, יש עיתונאים שאני מעריך ויש לא. זו לא נקודת המבט הכוללת שלי."

6) "ישועה כותב למישנה שלו על ינון מגל: אני חושב שהוא לא יכול להישאר כעורך ראשי וצריך להכין חלופות. מציע להשמיד ההודעה לאחר שקוראים אותה.
ש. לא רצית אותו כעורך? ת. הייתי אמביוונלטי."

7) "כותרת ביניים - שני סמנכ״לים בוואלה, שי מגל ועידו אשד, התערבו בתכנים והעיפו ידיעות, בידיעתו של ישועה! ובלי כל קשר לנתניהו ואלוביץ'.
ישועה: הם ביקשו לשפר את האתר."

הערה: בשנים 2007 עד ינואר 2014 דודו בקר היה משנה למנכ"ל "וואלה!" ואח"כ יועץ אישי למנכ"ל אילן ישועה עד פרישתו ב-2019. בינואר 2014 מונה שי מגל למשנה למנכ"ל ועזב את תפקידו בסוף דצמבר 2015. החליף אותו עידו אשד, שלא היה משנה למנכ"ל אלא סמנכ"ל בכיר. הוא מונה לסמנכ"ל בכיר כבר בינואר 2014, והמשיך בכך עד יוני 2019 עת התמנה למנכ"ל, במקום אילן ישועה שפרש. עידו אשד פרש מתפקיד המנכ"ל באוקטובר 2021. במקביל, ערן טיפנברון מונה לעורך הראשי של "וואלה!" בפברואר 2021 במקומו של מעין דגן

8) "דליפמן וברוך קרא לא הגיעו גם היום. אל דאגה: דליפמן יקבל באמצעות יונת דואר בדיוק, אבל בדיוק, את מה שהפרקליטות רוצה שייכתב ויוסתר.
היי, אבל יהודית תירוש לא יודעת, לא רואה ולא שומעת על ההדלפות שדליפמן מקבל - היא אפילו לא צופה בטלוויזיה! בטח עסוקה ב… תדרוכים."

9) "אילן ישועה על ינון מגל בהתכתבות עם איתן מדמון: ״נמאס לי מהחצוף. זה קרה איתו כבר 10 פעמים בעבר. עקומת הלמידה שלו שטוחה בכל נושא, הזלזול שלו עבר כל גבול. הוא חושב שבגלל שהוא הפנים של החברה, אז החברה שייכת לו. אידיוט וילדותי״."

10) "כנרת בראשי מפריעה מאוד לנוכל הפרקליטות! לא לחשוף התכתבות שחושפת את שיטות העבודה הרקובות שלו - זה לא, אבל לרקוד על דמו של חלל צה״ל ולשרת פרקליטות מושחתת - זה כן. עולמם ההפוך של המושחתים."

11) "נחשף בדיון: ערן טיפנבורן, בזמנו כעורך וויינט, הדליף לאילן ישועה שנוני מוזס הולך על הראש של שאול אלוביץ' ומנחית הוראות על כך. טיפנבורן היה במקביל במו״מ חשאי עם ישועה (דרך הטלפון של אישתו) להתמנות לעורך וואלה דבר שלא יסתייע אז. צחוק הגורל: טיפנבורן הוא היום עורך וואלה."

12) "כך מסכמים השופרות את חקירתו הנגדית של ישועה:
  • ברוך קרא: בגלל שהשופטים מנהלים את המשפט רע מאוד, וצריך להגיד את זה בקול רם, ישועה התבלבל מדי פעם.
  • אביעד דליפמן: כל מילה של ברוכי.
  • גיא פלג: לישועה היה אפקט חזק, השקרים שלו היו עם הרבה אמינות, הוא סיפק את הסחורה לפרקליטות."
13) "סיכום הדיון היום:
  • ישועה הוא האיש הכל יכול בוואלה: מתערב בתכנים בצורה אינטנסיבית, בלי כל קשר לנתניהו. שני סמנכ״לים שלו מעבירים גם הם הנחיות לעורכים.
  • ישועה לא סופר עיתונאים ומשתמש כנגדם במילות גנאי קשות.
  • ישועה מתחנף לאנשים ומלכלך עליהם מאחורי הגב.
  • ישועה משקר, בלי הפסקה."
ד. עו"ד כנרת בראשי הוסיפה כמה ציוצים משלה (מעבר לשידור הישיר של מהלך הדיון המשפטי) כאן:
1) "מתוך כתב התביעה שהגיש אבי אלקלעי שהם הוא טוען שאילן ישועה הוא המנכ"ל בפועל .." ראה תצלום משמאל. מה תפקידו של אילן ישועה
כלומר: אילן ישועה הוא העורך הראשי של וואלה (מלבד היותו מנכ"ל...).
כך לדברי אבי אלקלעי בתביעת דיבה שהגיש (בין היתר כנגד יאיר נתניהו). 

2) "אילן ישועה מודה: התערבתי בתכנים של וואלה לגבי פוליטקאים ומפרסמים גם בלי הנחתות מצד שאול ואיריס אלוביץ'..."

3) "מיכל [עורכת הדין של איריס אלוביץ'] מסבירה לשופטים שהדמות של ישועה צויירה כמי שהתערב בגלל שהתבקש ואני רוצה להראות שהוא התערב כשיטה.
השופט בר-עם: 'לא למדנו זאת כבר מהחקירות הנגדיות הקודמות?' למדנו למדנו."

4) "זוכרים שכתב הפרקליטות אמר שהחומר החדש מחזק את תיזת הפרקליטות? אז הפוך."

ה. צויץ כאן ע"י נטעאל בנדל: תיק 4000: הסתיימה החקירה הנגדית של אילן ישועה.
 ביום שני [הבא] תהיה חקירה חוזרת של הפרקליטות את ישועה במשך כמה שעות ולאחר מכן צפוי להישמע העד הבא: אבירם אלעד."

עדכונים 7.10.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "בוקר טוב, החקירה הנגדית של עד התביעה, אילן ישועה, הסתיימה ביום נוסף של שקרים.
השורה התחתונה: ישועה התערב בתכנים של פוליטיקאים ומפרסמים בלי כל קשר לנתניהו.
המשמעות: אין שום היענות חריגה.עיקרי הדברים שנחשפו אתמול בבית המשפט ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

בברוך קרא פרסם כאן עוד ספין של הפרקליטות (כותרת בלבד): "הוכח שישועה התחנף, איך זה סודק את הראיות שסיפק? סיכום העדות הראשונה בתיקי נתניהו.
חצי שנה מפתיחת שלב ההוכחות, עדות מנכ"ל וואלה! לשעבר סוף סוף מסתיימת. סניגורי הנאשמים רשמו הישגים נקודתיים, אך לא באמת סדקו את ליבת העדות, שהתבססה על תיעוד של ממש. ישועה אינו נאשם בתיק, ועובדת היותו מרצה סדרתי רק מחזקת את שרשרת השוחד שהפרקליטות מנסה להוכיח."

ג. אלי ציפורי הגיב כאן כך (למאמר של ברוך קרא): "ה״גאון״ המשפטי ברוך קרא ממשיך לדברר בצורה נלעגת את הפרקליטות.
בשביל זה קם המיזם של כנרת בראשי, לחשוף את מה ששני הליצנים דליפמן וקרא מנסים להסתיר בשירות הפרקליטות.
אגב, הליצן בכלל לא נכח בדיונים השבוע, כשהוא מואיל בטובו לבוא, הוא רושם 3 ציוצים ומבריז. חפיפניק."

ד. גיא לוי פרסם כאן: "האתר של #פרויקט_ה315 עלה לאויר. הכניסו למועדפים  שלכם ושתפו בכל מקום, כולל בקבוצות ווטסאפ, פייסבוק, טוויטר וטלגרם: האתר כאן."

ה.  אלי ציפורי פרסם כאן: "‏כנרת בראשי: ״שני שופטים מכהנים דיברו איתי על משפט נתניהו ואמרו לי שזו שערוריית השערוריות: ׳אי אפשר להתבסס על עד לא אמין׳״; אביעד גליקמן? מקליד את מה שנותנים לו בפרקליטות, בלי שום ידע, בלי הבנה, הוא לא בוחן ולא מברר. הוא קלדן״.
‏הראיון המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל - 7-9 בבוקר."

ואלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "עו״ד אייל בסרגליק: ״עדות אילן ישועה קרסה. חבל על הזמן שבוזבז על עד פתלתל, שקרן שגם משקר לעצמו; ההתבטאות של השופט בר-עם על אמינות ישועה נאמרת בדרך כלל בהכרעת הדין והפרקליטות צריכה לעשות חשבון נפש וחישוב מסלול מחדש - זו הוגנות ציבורית; גם ההדלפות הן שיבוש חמור מאוד, בזויות ולא חוקתיות; אני מניח שהסבלנות של השופטים תיגמר בשלב מסויים״. הראיון המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל - 7-9 בבוקר."

זאורן פרסיקו מ"העין השביעית" פרסם כאן (כותרת בלבד): "עיתונאי בכיר לשעבר ב"וואלה" תובע את האתר ומאשים את העורך הראשי טיפנברון בהתנהלות מושחתת. ראש מערכת החדשות לשעבר, רועי שושן, שפוטר ע"י ערן טיפנברון, תובע בשל פיטורים שלא כדין • טוען כי טיפנברון פעל לקידום אינטרסים זרים במערכת • טרם הוגש כתב הגנה."

עדכונים 8.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, היה לי ברור כשמש שבסיום החקירה הנגדית של אילן ישועה, כינורות הפרקליטות ימהרו לקבוע נחרצות שעדותו חיזקה את תזת הפרקליטות "בתיק 4000" (סיקור אוהד וכו'). כצפוי, היה זה ברוך קרא, שקפץ בראש עם מאמר נלעג ועמוס שקרים.
ריכזתי לכם את 10 השקרים הבולטים של ברוך קרא, ביומן הבוקר באתר שלי. אחד לאחד - השקר מול האמת. כנסו, קראו ושתפו: כאן". 

באלי ציפורי מפרסם בבלוג שלו כאן פוסט נוקב (כותרת בלבד): "אילן ישועה היה שותף לתפירת התיק נגד נתניהו.
ההתמקדות בשקרים של אילן ישועה, חשובה ככל שתהא, מפספסת את התמונה המלאה.
להערכתנו - של אבי וייס ושלי - ישועה נטל חלק פעיל בתפירת התיק נגד נתניהו, ויש לכך כמה וכמה ראיות בולטות." מומלץ לקריאה ולהפצה.

הכתבה בסעיף ב' הנ"ל נכתבה בשת"פ בין אבי וייס לאלי ציפורי: האמת שלא סיפרו לכם: מי תפר את תיק 4000 ולמה.
פרטים נוספים למתעניינים יש בכתבה: "פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו"

אלי ציפורי כתב בעניין זה כאן כך: "ההתמקדות בשקרים של עד התביעה אילן ישועה, חשובה ככל שתהא, מפספסת את התמונה המלאה.
לפי הערכה של אבי וייס ושלי – אילן ישועה נטל חלק פעיל בתפירת התיק נגד נתניהו, ויש לכך כמה וכמה ראיות בולטות.
כל הפרטים במאמר החדש באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ג. שמתי לב שהשלמת החקירה של אבי אלקלעי בוצעה ברשות ניירות הערך ולא בלהב 433. זאת, כהמשך לחקירתו הראשונית שם בפברואר 2018. זה מגביר את החשד שההדלפה באה מהפרקליטות, כיוון שחוקרי הרשות די סגורים. לא נתקלתי בעבר שהם מדליפים מחקירות. זו יחידה יחסית מאוד קטנה וכמעט כולם עורכי דין, רואי חשבון, או כלכלנים, שדברים כאלו לא נעשים אצלם וגם אין להם מסורת של קשרים עם עיתונאים, בשונה מהמשטרה, שהיא ענקית עם המון בעלי אינטרסים וקשרים עם עיתונאים בכל כיוון. אמנם בית המשפט המליץ לפרקליטות לחקור את מקור ההדלפה, אבל ברור שהפרקליטות (בגיבוי היועמ"ש) יצפצפו (כהרגלם) ולא יחקרו את עצמם. זה מגביר את הצורך שמנותח בכתבה: "צריך להקים יחידה בשם "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ), עצמאית לחלוטין".

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט מהשידור שלו ב"גלי ישראל": "האזינו. יהודית תירוש, התובעת הראשית, ממשיכה לשבש הליכי משפט בתדרוכים ובהדלפות פליליות לדליפמנים - במהלך המשפט. משפט נתניהו הוא משפטם של תירוש, ליאת בן ארי, שי ניצן, אביחי מנדלבליט והתשקורת המתרפסת.
האישום: מרמה והפרת אמונים, הדלפות פליליות והפיכה שלטונית."

ה. באתר "פרויקט 315" פורסם (כאן) הניתוח המסכם של כל 315 המקרים שנותחו ע"י המשתתפים בפרויקט בהובל גיא לוי, ד"ר עדי סבו ומשתתפים רבים נוספים. 

ו. חשיפת הראיות החותכות להתנהלות השוחדית-פלילית והפיננסית (לכאורה) של אילן ישועה ושותפיו למזימה, כדי להשחיר ככל האפשר את נתניהו. הפוך בדיוק לתזת כתב האישום המפוברק והתפור. חשיפות בלעדיות בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-8.10.21 (15 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע. הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/YEZk1BkXSMM. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim5.

עדכונים 9.10.21: 
א. גיא לוי פרסם כאן פוסט (כותרת בלבד): "כמה פעמים שמעתם בימים האחרונים שאילן ישועה הוא לא כזה עד מרכזי?
שיש עוד 332 עדים וזו רק ההתחלה? השופרות בינהם גיא פלג, גליקמן, ברוך קרא ואור כרמי, מנסים למכור לנו עכשיו סיפור, כאילו "אילן ישועה לא היה אמור מלכתחילה לספק ראיות אשר ירשיעו את נתניהו, אלא רק את שאול אלוביץ' ואת זה יעשו חפץ ופילבר".
אז כדי לסגור לכם את הפינה מול חבורת השופרות הזו, בואו ניזכר בדבריה של התובעת הראשית ליאת בן ארי ב"נאום הפתיחה" שלה, ביומו הראשון של המשפט:
ליאת מזכירה בנאום הפתיחה שלה את אילן ישועה, בשלוש הזדמנויות שונות:" מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. אלי ציפורי כתב כאן פוסט בעקבות התכנית שלו ברדיו גלי ישראל: "התוכנית המלאה של בלי חשבון.
**************
הפתיח שלי – על יהודית תירוש התובעת הראשית בתיקי האלפים  – מנסה לשבש הליכי משפט.
*************
כנרת בראשי: ״שני שופטים מכהנים דיברו אותי על משפט נתניהו ואמרו לי שזו שערוריית השערוריות: ׳אי אפשר להתבסס על עד לא אמין׳״; אביעד גליקמן? מקליד את מה שנותנים לו בפרקליטות, בלי שום ידע, בלי הבנה, הוא לא בוחן ולא מברר. הוא קלדן״.
***************
עו״ד אייל בסרגליק: ״עדות אילן ישועה קרסה. חבל על הזמן שבוזבז על עד פתלתל, שקרן שגם משקר לעצמו; ההתבטאות של השופט בר-עם על אמינות ישועה נאמרת בדרך כלל בהכרעת הדין והפרקליטות צריכה לעשות חשבון נפש וחישוב מסלול מחדש - זו הוגנות ציבורית; גם ההדלפות הן שיבוש חמור מאוד, בזויות ולא חוקתיות; אני מניח שהסבלנות של השופטים תיגמר בשלב מסויים״.
***************
פרופ' טליה איינהורן: "ממשלת בנט לא מנסה רק לסתום לי את הפה, אלא גם לאחרים; אין הבטחה שהממשלה הזו לא הפרה, חוץ מבחירות 5; אם אני מהדהדת  ציוצים של משפחה שכולה שבנט רק את דלתו בפניהם לאחר שהצביעה לו – זה ערעור של הלגטימיות של הממשלה? מסכימה איתך שזו סכנה לחופש הביטוי ולדמוקרטיה".
*****************
אבי וייס על תעשיית השקרים של אילן ישועה והתרסקות עדותו בתיק 4000 – האיש שעשה בוואלה כבתוך שלו – רק לטובתו האישית."

גסמדר הילה שמואלי צייצה כאן כך: "על פי פרוטוקול הדיון, נפתלי בנט העביר את כל תקציב הבית היהודי לוואלה תמורת שנתיים של סיקור אוהד. במשפט הזה נחשף כמה שאתם (לא נעים להגיד) שקרנים. ואתם כל כך נפוחים ומנותקים שאתם לא קולטים כמה נזק נגרם לכם."
"נכון. ויתרה מכך - בעדות ישועה יש הרמת מסך. אנחנו נחשפים לדילים כלכליים בין מפלגות לכלי תקשורת. חוץ מנתניהו והליכוד, מסתבר שכולם סחרו עם האתר העלוב "וואלה" וסילפו את הדיווח העיתונאי."

ד. פרופ' טליה איינהורן צייצה כאן כך: "אמל"ק למתעניינים בתיק 4000 נ׳ @netanyahu:
1. תמה החקירה הנגדית של מנכ"ל וואלה אילן ישועה;
2. "היענות" ישועה ל-@netanyahu היתה חריגה לרעה, בניגוד ליחס המעולה שנתן ביוזמתו ליריביו;
3. התעלמות ערוצי התקשורת המרכזיים מהסתרת חומרי החקירה ע"י הפרקליטות ומשקריו של ישועה פוגעת באמון הציבור."

עדכונים 10.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, ביום חמישי בערב הופיע רביב דרוקר בחדשות 13 עם הידיעה הבאה:  ארגון בשם 'שומרים' "חשף" כי לארנון מילצ'ן מאות מיליוני דולרים במקלטי מס, כולל חפצי אמנות. רביב דרוקר מיד קישר את זה לנתניהו ולתיק 1000.
לא רק שהדיווח של דרוקר מטעה ושקרי, הוא גם נגוע בניגוד עניינים חמור. כל הפרטים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן

ב. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏הסיפור של קנצלר אוסטריה - כספי מפלגות תמורת סיקור אוהד - רק ממחיש למה צריך להעמיד לדין את נפתלי בנט, יאיר לפיד, יצחק הרצוג ואביגדור ליברמן. הם השתמשו בכספי ציבור (מימון מפלגות) כדי לקבל סיקור אוהד, בין אם זה ב'וואלה' או בין אם זה ב'ידיעות אחרונות'. ‏זה בכלל לא דומה לנתניהו."

ג. עכשיו, כשתיק 4000 מתפוצץ לתופרים בפרצוף, יחד עם העד הראשי והתופר הראשי שהם המציאו: אילן ישועה, נזכור מי היה הראשון, שחשף את תפירת תיק 4000 ואיך. בואו לפגוש את נצ"מ בדימוס אבי וייס ביום רביעי 13.10.21 בערב, פנים אל פנים (או בזום). ההרשמה כאן: https://tickchak.co.il/21118.

ד. אלי ציפורי פרסם כאן: "בלי חשבון, רדיו גלי ישראל: התוכנית המלאה מיום שישי 08.10.2021 עלתה גם לאתר שלי:
אי אפשר להתבסס על עד לא אמין, עדות ישועה קרסה, קשה לשופרות עם עמדות לאומיות, אין הבטחה שהממשלה לא הפרה, האיש שעשה בוואלה כבתוך שלו, ההנחות לעברייני מין, מתי נצטרך חיסון רביעי... כנסו, האזינו ושתפו: כאן."

ה. פורסם כאן ב"מעריב" עוד מאמר זבל מהמתחזה לעיתונאי (ברוך קרא) (כותרת בלבד): "קרא שוחח היום (ראשון) עם אראל סג"ל ויריב אופנהיימר בתוכניתם ב-103FM והסביר מדוע לדעתו הסנגורים לא הצליחו לקעקע את עדותו של ישועה". "ברוך קרא מסביר: זו הסיבה שהחקירה הנגדית לא קיעקעה את עדות אילן ישועהברוך קרא, עיתונאי חדשות 13, דיבר ב-103FM וסיכם כחצי שנה של עדות של מנכ"ל וואלה! לשעבר על דוכן העדים בתיק 4000. "הפרקליטות העלתה את ישועה על דוכן העדים לצורך דבר אחד, יש לו נכס".
אלי ציפורי כבר חשף כאן וכאן את כל שקרי החרטטן ו"שופר הפרקליטות" הירוד, הנקלה והבזוי הזה. לא ברור למה אראל סג"ל נתן לו במה למחזור שקריו. 

עדכונים 11.10.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "בוקר טוב,שני עניינים משפטיים במוקד תשומת הלב:
1️⃣ סיום עדותו של אילן ישועה במשפט נתניהו.
2️⃣ פנייתו של עו"ד אילן בובמך לבג"צ בעתירה של חברי כנסת מהליכוד וש"ס.
על שני אלה ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בנוגע לשקריו של "שופר הפרקליטות" הבזוי והירוד ברוך קרא: "‏הבינותי שברוך לא-קרא את העובדות והפרוטוקלים במשפט נתניהו, השווה אתמול את נתניהו לקנצלר אוסטריה. ‏ובכן, ברוך לא-קרא ממשיך לשטות בציבור בשירות הפרקליטות: קנצלר אוסטריה חשוד שהעביר לעיתונים כספי ציבור תמורת הטיית סיקור וסקרים. 
‏זה בדיוק מה שקרה עם בנט, הרצוג וליברמן, ממש לא נתניהו. שני חברי חונטה נוספים, נדב איל ונחום ברנע, חזרו על ההשוואה המטופשת הזו. 
חפיפניקיות בשירות הפרקליטות."

ג. עו"ד כנרת בראשי מצייצת בעניין החקירה החוזרת של אילן ישועה ע"י עו"ד יהודית תירוש בבית המשפט המחוזי בת"א וגם משדרת ב"אולפן הפתוח" כאן וכאן:
1) "אילן ישועה ממשיך בשקריו וטוען שרק אצל נתניהו היו שולחים כתבות לאישור, כאילו לא ראינו, קראנו ושמענו את זה בעניין של גבאי, בוזי, בנט, ליברמן, אקוניס ועוד."
2) "בלי לשים לב גליקמן אישר שישועה שקרן: אביעד גליקמן: תיקי נתניהו: חקירה חוזרת לישועה: התובעת יהודית תירוש מציגה מסרון בין ישועה לאיריס אלוביץ' אחרי ראיון של ישועה בגלובס שבו הכחיש את מעורבות נתניהו באתר וואלה שבו כותבת אלוביץ':"ראיון טוב- אם יחברו אותך לפוליגרף יתפוצץ". תירוש מציגה את המסרון אחרי שפרקליטו של נתניהו טען בדיון כי זוהי עמדתו האמיתית של ישועה ולא מה שאמר במשטרה ובבית המשפט. המסרון שהציגה תירוש סותר את תיזת פרקליט נתניהו".
3) "עו"ד תירוש מקבלת מהלומה קשה מאוד שאלותיה נדחות ע"י הרכב השופטים.
עו"ד ז'ק חן: "חקירה החוזרת נעשתה לא לתקן דברים אלא לצורך שאני לא רוצה להעלות על דל שפתיי, אבל בהחלט הוא עולה על דעתי, יש פה ניצול שלא כדין של ההזדמנות לחקירה חוזרת כדי להעלות דברים שלא קשורים למשפט"."
4) "איריס אלוביץ' קוראת לישועה שקרן. הפרקליטות מציגה זאת לבית משפט וטוענת כי מדובר בכתבה שעניינה הסיקור לו זכה נתניהו בוואלה.
עכשיו כנסו לכתבה בגלובס ותגידו לי מה הקשר בין הכתבה לקשקוש של גליקמן."  

דאלי ציפורי צייץ כאן כך: "עוד כותרת: יהודית תירוש חטפה מהלומה אחרי מהלומה בחקירה החוזרת של ישועה. מרבית ההתנגדויות לשאלותיה התקבלו ולמעשה החקירה היתה ריקה מתוכן. מה שניסתה תירוש לעשות בהמשך לתדרוכיה, היא לתפוס כותרות על כך שההגנה מטעה כביכול, שמציגה תמונה חלקית וכד׳. הקו הזה קרס. התברר שהיא זו שמטעה."

"דליפמן משקר בנוגע לדיון בשירות הפרקליטות: רוב ההתכתבויות שהוצגו היו עם ניר חפץ, זאב רובינשטיין ואבי אלקלעי. השופטים קיבלו פעמיים את ההתנגדות של פרקליטי נתניהו ואלוביץ' בנוגע לקו החקירה הפסול של יהודית תירוש."

ה. ‏לאחר שישועה העיד על מנהגו לשקר לעצמו ולאחרים, ויתרו היום בפרקליטות על האפשרות לשקם את אמינותו, והעדיפו לסיים בזריזות את החקירה החוזרת שלו, לשלח אותו לדרכו, ולהתחיל עם עדותו של אבירם אלעד, שהיה העורך הראשי של אתר וואלה!.

עדכון 14.7.22יהודה שרוני מ"מעריב" מדווח כאן (כותרת בלבד) אודות סטלה הנדלר לשעבר מנכ"לית בזק: "אחרי הפרישה מבזק: המנכ"לית לשעבר סטלה הנדלר יוצאת לדרך חדשה.
אשת העסקים סטלה הנדלר משקיעה בהפקות ד"ר תדמור ובחברת הדג'וויז, לאחר שפרשה על רקע החקירות שהתנהלו נגד החברה בפרשת בזק־יס וההטבות הרגולטוריות."

המשך עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מיום 11.10.21 - כאן
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס