Telecom News - עדכונים שוטפים שצריך לדעת ממשפט "תיקי האלפים" עם כתב האישום השקרי

עדכונים שוטפים שצריך לדעת ממשפט "תיקי האלפים" עם כתב האישום השקרי

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עדכונים שוטפים שצריך לדעת ממשפט "תיקי האלפים" עם כתב האישום השקרי
עדכונים שוטפים לכל המתעניינים בפרטי "משפט העשור", מה שמכונה "תיקי האלפים", ובמרכזו "תיק 4000". הליך משפטי, שבו נאשמים: בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס. ההתפתחויות, המסמכים, ההפתעות, החשיפות, ההחלטות וכל מה שנוגע לתיקים התפורים, שלא היו אמורים להגיע כלל לפתחו של בית המשפט. אולם, הם שם, כנראה, לכמה שנים טובות, עד "פסק דין חלוט". לכן, יש צורך במעקב שוטף ובעדכונים שוטפים. כל מה שאתה הקורא ואת הקוראת מעוניין\מעוניינת לדעת ולא תקרא\י בשום כלי תקשורת מרכזי אחר בישראל.
פרק ה' בסדרת העדכונים השוטפים, החל מ-11.10.21. נתניהו צילום לעמ עמוס בן גרשום
מאת: אבי וייס, 11.10.21, 17:30

הפרק הראשון של העדכונים השוטפים והחשיפות הרבות מההליך המשפטי החשוב ביותר כיום בישראל, משפט נתניהו (בתמונה משמאל, צילום לע"מ עמוס בן גרשום). החל מ-8.2.21 ועד 4.5.21 - נמצא כאן - למתעניינים.

הפרק השני, שהתייחס להמשך המשפט ותחילת עדותו של אילן ישועההחל מ-4.5.21 ועד 9.7.21 - נמצא כאן - למתעניינים. 

הפרק השלישי נמצא כאן - למתעניינים, התייחס להמשך חידוש המשפט, שהיה אמור להמשיך בחקירה נגדית של אילן ישועה מ-11.7.21, על פי החלטת בית המשפט, לאחר שהפרקליטות אמורה הייתה להעביר להגנה עד 12.7.21 את כל הררי המסמכים של אילן ישועה, שהוסתרו מההגנה. אך ההמתנה להעברת המסמכים הייתה הסיבה (בנוסף ל"קושי אישי" מוזר של אילן ישועה מה שהוסתר בצא"פ), שיצרה הפסקה של כ- 3 חודשים, אליה יצא ביהמ"ש המחוזי בי-ם, מאז הדיון האחרון בחקירה הנגדית של אילן ישועה, שהיה ב-16.6.21. זאת, עקב בקשות חוזרות ונשנות של הפרקליטות לדחייה בדיונים, מאחר שהפרקליטות לא עמדה בלו"ז, שקבע בית המשפט, לסיווג והכנת המסמכים המוסתרים על ידה ומסירתם להגנה. פרק זה נגמר ב-12.9.21 וכלל גם עשרות רבות של עדכונים, שנחשפו במהלך הפסקת הדיונים המשפטיים. 

הפרק הרביעי  נמצא כאן - למתעניינים, מכסה את התקופה של החקירה הנגדית של אילן ישועה מ-13.9.21 ועד 11.10.21, עם כמות חשיפות ענקית ומהממת של מסכת השקרים שלו, כפי שנחשפה גם בביהמ"ש וגם על ידי ועל ידי כתבים חוקרים נוספים, כולל "עלייה לאוויר" של 2 פרויקטי חשיפה ענקיים בהקשר ל"תיק 4000" ואילן ישועה (פרויקט אחד הוא זה שמובילים גיא לוי וד"ר עדי סבו עם שותפים רבים והפרויקט השני הוא של עו"ד כנרת בראשי ואלי ציפורי, בליווי אורחים המוזמנים לשידורים החיים מבית המשפט ולסיכומים השבועיים). 

הפרק החמישי, שמתחיל כעת כאן למטה מ-11.10.21, מתחיל בחקירת העד אבירם אלעד (בתמונה משמאל, יח"צ). הוא מונה לעורך הראשי של חדשות וואלה! ב-25.10.16.אבירם אלעד יחצ (זאת, לאחר שעבר לוואלה! מעיתון "הארץ" שם היה עורך החדשות במרץ 2011, וכיהן כחמש וחצי שנים כראש מערכת החדשות של וואלה!). ב-28.8.18 הודיע אלעד על פרישתו ממשרת עורך וואלה! NEWS, לאחר כשנתיים בתפקיד. 

רקע קצר לקוראינו ולינקים למקורות מידע נוספים ומשלימים:

א. 13 כתבות הסדרה המרכזיות האחרונות בסאגת "תיק 4000 התפור" מצויות ב-13 הלינקים כאן, ובהן יש את כל ההתפתחויות העיקריות, המסמכים וההחלטות, החל מ-1.1.21 ועד תחילת אוקטובר 2021 (כולל): ב. מי שמעוניין בסרטוני יוטיוב המביאים את עיקרי החשיפות המזעזעות והמרתקות ב"תיק 4000" ו"בתיק 1000", יוכל למצוא עשרות סרטונים בקישורים הבאים:
1) ערוץ הסרטונים ביוטיוב תחת הסיווג של "מנהיגות חזקה לישראל" - כאן. זה כולל בתוכו את הפלייליסט של אבי וייס - כאן
2) פורום הסרטונים של אבי וייס, שמנוהל ע"י גלי בת חורין, במסגרת "פורום קפה שפירא" - כאן. הכניסה לפורום כרוכה בהרשמה חינמית. 

ג. מי שמעוניין בלינקים לכתבות הסדרה הקודמות וקישור למסמכים (אלפי מסמכים - מעל ל-1,900), שנחשפו בבלעדיות, עשרות רבות של עדים שלא נחקרו - בכוונה, כדי לא לקלקל את "תיק 4000 התפור", ימצא אותם בכל פרקי סדרת הכתבות והחשיפות סביב "תיק 4000" (מעל ל-60 כתבות ראשיות מפורטות ומאות כתבות נלוות ומשלימות, סה"כ מעל ל-550 כתבות). זה נמצא כאן בלינקים בנספח ג' של פרק 42 בסדרה, או כאן בלינקים של נספח ב' של פרק 53 סדרה. 
קישור ל"לוח הזמנים של 'תיק 4000' והקליקה ומעלליה" - כאן.

ד. מקורות מידע חיצוניים מרכזיים למסמכים בהליך המשפטי של "תיקי האלפים":
1) משרד המשפטים\פרקליטות המדינה: "תיקי האלפים" (כיסוי חלקי בלבד של הנושא. מתעדכן לא באופן סדיר וממש די לקוי וחסר, כמו כל ההתנהלות של הפרקליטות ב"תיקי האלפים"). 
2) אתר פרויקט של תולעת המשפט, מכיל הרבה מסמכים, הריכוז הגדול ביותר והמקיף ביותר של מסמכים משפטיים בנוגע ל"תיקי האלפים" באתר אחד. אולם, חלקם הגדול אלה מסמכים טכניים חסרי משמעות. כך, שמאוד קשה להתמצא באתר זה, שמכיל כמות עצומה של מסמכים משפטיים, למי שלא בקי בהליכים משפטיים ובעולם המושגים המשפטי. זה המקור המרכזי של מסמכים בתחום המשפטי, סביב מה שמתקיים בבית המשפט המחוזי בי-ם.
3) בנוסף, ריכוז כל הפרוטקולים של הדיונים שהתקיימו בבית המשפט המחוזי עד כה, נמצא כאן. זו יוזמה של "פרויקט 315". 
4) אתר פרטי של "כלכליסט" (תזכורת: אתר של נוני מוזס, אחד הנאשמים ב"תיקי האלפים"), שיש בו הרבה מסמכים והדלפות, שפורסמו ב"כלכליסט" לאורך השנים: כאן וכאן. אתר זה לא מכסה מלא ושוטף את התנהלות המשפט ויש בו נתונים לא תמיד מדויקים (בלשון המעטה). 

ה. מעקב שוטף אחרי חדשות שוטפות וחשיפות מ-Telecom News ומערוצים חופשיים אחרים שיש ברשת (דוגמת הבלוג של אלי ציפורי), בכל הנושאים כולל "תיקי האלפים", ברשתות החברתיות: מייקיMeWeטלגרםטוויטרפייסבוקבלוגרהבלוגWhatsAppפייסבוק (ב"קפה שפירא" עם הרבה סרטונים), LinkedIn.  

ו. חומרים להפצה ע"י הקוראים לציבור, שלא מכיר את תחום "תפירת התיקים", למי שמעוניין בתקצירים של "תיק 4000 התפור", תקצירים להפצה ולקריאה מהירה:
1
מצגת קצרה בת 8 שקפים ומאוד קלה להבנה ולהפצה ע"י כל אחד (כולל הדפסתה והפצה בדואר רגיל, או בצורת עלון לשכנים ולמכרים): http://bit.ly/Tik4000FastPowerPoint.
2) דף מקוצר וקל להבנה ולהפצה, אודות השקרים הכי בולטים ב"תיק 4000": http://bit.ly/Takzir20Lies
3)  שני לינקים של מצגות קצרות, שהוכנו ע"י קורא אכפתי, להפצה ולשיתוף ע"י כל אזרח החרד לשלטון החוק והצדק, לכל אלה, שמשום מה לא מכירים מספיק את האמת, ועדיין מאמינים, שנתניהו עשה משהו פסול, או פלילי, במה שמכונה "תיק 4000": 
א) שקרי הפרקליטות: http://bit.ly/PraklitutLies.
ב) התיק התפור: http://bit.ly/Tik4000Tafur.
4) סרטון קצר להפצה: עשרת השקרים הגדולים של תיק 4000: https://bit.ly/10Lies-Tik4000 או: https://bit.ly/10LiesTik4000.
5) מאמר נוקב להפצה: 10 הבלופים הגדולים ביותר של תיק 4000: https://elizipori.co.il/articles/lies-211001.

ז. 2 פרויקטים עצמאיים - התנדבותיים להפצת האמת על "תיקי האלפים" שמומלצים לצפייה ולהפצה (עם סרטונים שמתעדכנים כל הזמן): 
1) פרויקט אחד בשם "315 אזרחים בשירות האמת" הוא זה שמובילים גיא לוי וד"ר עדי סבו עם שותפים רבים. הסרטונים ביוטיוב מרוכזים כאן
2) הפרויקט השני הוא של עו"ד כנרת בראשי ואלי ציפורי, בליווי אורחים רבים ובראשם עו"ד דוד פורר, המוזמנים לשידורים החיים מבית המשפט ולסיכומים השבועיים. הסרטונים ביוטיוב מרוכזים כאן.

ח. כיסוי מקיף של השקרים והשערוריות, שנחשפו עד כה, סביב עדותו המופרכת וההזויה של אילן ישועה"הסוכן המדיח" והמסייע הראשי לפרקליטות וליועמ"ש ב"תפירת תיק 4000", אדם ששמו אילן ישועה (בתמונה משמאל): עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מ-11.10.21:

עדכונים 11.10.21:
א. לאחר שישועה העיד על מנהגו לשקר לעצמו ולאחרים, ויתרו היום בפרקליטות על האפשרות לשקם את אמינותו, והעדיפו לסיים בזריזות את החקירה החוזרת שלו, לשלח אותו לדרכו, ולהתחיל עם עדותו של אבירם אלעד, שהיה, כאמור, העורך הראשי של אתר וואלה!גד ויסלוביץ להב מעמוד הלינקדאין שלו

ב. הפרקליטות מטעה את הציבור ובית המשפט (בכוונה), משום ש"הטיות סיקור" החלו בסוף 2012 והיה צורך לחקור ולהביא לעדות את העורך הראשי עד סוף 2012 גד ויסלוביץ' להב, (בתמונה משמאל, מעמוד הלינקדאין שלו), (כאן) שהיה עורך ראשי בשנים 2011-2012.

בנוסף, בתחילת דרכו של אבירם אלעד ב"וואלה!", היה מעליו עוד בעל תפקיד וזה סמנכ"ל התוכן יהורם דילמאני, שהיה 15 שנים בוואלה ועזב באפריל 2012 ותפקידיו הועברו (בתחום התוכן) לגד ויסלוביץ' להב. גם הוא לא נחקר (בכוונה). כרגע חשיבותו פחותה, אבל הוא אמור היה לדעת ולהעיד מה קרה ב"וואלה!" - עד כמעט מחצית 2012 (כתב האישום עמ' 6 מתחיל משום מה ב-2010). 

גם התעלמו מקיומו של בעל תפקיד חשוב ביותר נוסף, שהיה בהיררכיה של "וואלה!", מעל אבירם אלעד. המדובר במשנה למנכ"ל מאז 2006 דודו (דוד) בקר, (בתמונה משמאל מתחת לזו של גד ויסלוביץ' להב), (כאן), שליווה את אילן ישועה 29 שנים, לאורך כל הקריירה שלו ב"מט"ח" ב"בריטניקה" וב"וואלה!" (הוא ליווה באופן צמוד את אילן ישועה לאורך כל הקריירה שלו, עד פרישתו של אילן ישועה מ"וואלה!" ב-2019).דודו בקר העלמתו מתיק החקירה מאוד בולטת ומעוררת שאלות רבות - למה? 

שניהם (דודו בקר וגד ויסלוביץ' להבלא נחקרו - בכוונה, כנראה כדי לא לקלקל את התיק התפור וההזוי הזה.

לוח הזמנים המלא של אילן ישועה וחברת "וואלה! תקשורת" נמצא בכתבה: "חשיפות ועדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000". 

תשומת לב שאבירם אלעד מונה לעורך ראשי של "וואלה!" רק ב-25.10.16, הרבה אחרי שנתניהו נוטרל מעיסוק ב"בזק" ויותר משנה אחרי שנתניהו חתם על אישור מה שמכונה "המיזוג", וכל מה שקרה ממחצית 2016 עד מחצית 2017 קרוי בכלל "תיק בזק", תיק שכבר נסגר ולכן לעדותו שאין שום ערך ושום שייכות לשום תיק פלילי קיים. מדובר פשוט בטעייה ו"זריעת חול" של הפרקליטות בעיני בית המשפט והציבור.

בשנים 2011 עד 2016 הוא לא היה כלל עורך ראשי, אלא בתפקיד זוטר יותר, ומה שהוא מספר - נשמע כמו סיפור בדיוני של צד ג' - שלא רלוונטי בכלל ל"תיק 4000". 

אבירם אלעד טוען, שהגיע ל"וואלה!" בגלל גד ויסלוביץ' להב, שהיה העורך הראשי, ומיד קיבל כביכול הנחיות ל"הטיית סיקור" לטובת נתניהו. אז למה העורך שהיה מעליו והביא אותו לתפקיד ראש מערכת החדשות של "וואלה!", גד ויסלוביץ' להב, לא נחקר כלל, אלא נחקר מי שזוטר ממנו? שאלות ללא תשובות.  

לסיכום: איך זה שנחקר מס' 4 (אבירם אלעד) בהיררכיה ב"וואלה!" - מתחת לאילן ישועה? וכל אלה שמעליו (דודו בקר, גד ויסלוביץ' להב ויהורם דילמאני) - נעלמו כלא היו? 

ג. לגבי מהלך עדותו של אבירם אלעד, פורסם כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): "עורך וואלה! לשעבר מעיד: "ההתערבות הייתה לטובת נתניהו".
"אבירם אלעד הוא העד השני שמעיד במסגרת תיק 4000 לאחר סיום עדותו של אילן ישועה. בעדותו טען: "ישועה הסביר לנו - אלוביץ' צריך את עזרת נתניהו, ועלינו לסייע לרה"מ"."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏הכותרת של היום בדיון: עד התביעה החדש אבירם אלעד (היום מנכ״ל חדשות 13) נתפס משקר: אמר שהיתה התערבות *ברורה* לטובת נתניהו אבל הצליח לזכור בקושי 3-4 מקרים בכהונתו כעורך החדשות בין 2011 ל-2014. 4 שנים, 4 התערבויות, והשאר רכילויות על שרה נתניהו. זו התערבות ברורה? ממש לא.אבירם ותירוש צילום אלי ציפורי

מחר אביא ציטוט מתוך עדותו המקורית שסותרת את מה שאמר היום. מיותר לציין שאלעד שייך לחונטת השמאלנים בתשקורת.
בתמונה [משמאל, צילום: אלי ציפורי]: תירוש ואלעד - שעבר כמה רענונים על ידי תירוש כדי שיגיד בדיוק את מה שהיא רוצה."

ה. אלי ציפורי צייץ כאן: "שאלה למר שקרן ומר צביעות, אבירם אלעד, מנכ״ל חדשות 13: איך נשארת קרוב ל-4 שנים בקדנציה ה-1 שלך בוואלה כעורך החדשות, שכל הזמן מורידים עליך ״פקודות״ לדבריך ומבקשים ממך ״להטיב עם נתניהו״ בניגוד לערכיך העיתונאיים הנשגבים כפי שטענת? מה, אתה מזוכיסט?

יאללה, יאללה, מספיק עם השקרים."

ו. סרטון של שעתיים, שיחה עם אבי וייס ב"פורום קפה שפירא": איך נחשפו תהליכי תפירת "תיק 4000" והמסמכים המוכיחים שאין שום תיק ושום אשמה כנגד נתניהו. הסרטון חודש ועלה ליוטיוב תחת הכותרת: 'נצ"מ בדימוס אבי וייס: שעתיים מרתקות של גילויים רבים בתיקי האלפים'.

עדכונים 12.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, כצפוי, גם עד התביעה השני, אבירם אלעד שהיה עורך חדשות באתר וואלה, נתפס בשקרים.
עוד משהו שקרה אתמול במשפט נתניהו: התובעת, יהודית תירוש, חטפה מהלומות מהשופטים. "מנסים ליצור הצגה לתקשורת".
כל הפרטים מיום אתמול במשפט נתניהו, ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

בנטעאל בנדל מצייץ כאן: "עדות אבירם אלעד מגלה מודעות של ישועה לשוחד (לפי נרטיב כתב האישום), כך ששוב תמוה מאוד איך לא נחקר באזהרה: "אילן תאר לי בצורה ברורה כמה פעמים שאלוביץ' ובזק תלויים בהחלטות רגולטוריות שונות ולכן חשוב מאוד שוואלה יחמיא ויתיישר למרותו של רה"מ כדי שההחלטות יתקבלו, שיש מיליארדים על הכף"."

ג. הופעתי בשידור של עו"ד כנרת בראשי - כאן בטוויטר, כאן ביוטיוב. מומלץ לצפייה. 

סרטוני יוטיוב על החקירה הנגדית של עד התביעה אבירם אלעד ב-3 חלקים:
"האולפן הפתוח – כנרת בראשי מארחת את אבי וייס כ-4 שעות מרתקות על תיקי נתניהו חלק א'" - כאן
"האולפן הפתוח – כנרת בראשי מארחת את אבי וייס כ-4 שעות מרתקות על תיקי נתניהו חלק ב'" - כאן
"האולפן הפתוח – כנרת בראשי מארחת את אבי וייס כ-4 שעות מרתקות על תיקי נתניהו חלק ג'" - כאן.

ד. עו"ד כנרת בראשי צייצה כאן דיווחים מהנעשה בחקירה הנגדית של אבירם אלעד:
1) "אתר וואלה בניצוחו של אילן ישועה ותחת עריכתם של אבירם אלעד ואבי אלקלעי היה *גם* אתר פורנו .
את הדברים אישר היום בבית המשפט מנכ"ל חדשות 13 דהיום ועורך וואלה בזמנים הרלוונטים לכתב האישום בתיק 4000."
2) "מהחקירה הנגדית של אבירם: ש: תפיסת העולם שלכם היתה שאתם רוצים טראפיק והכנסות ולכן אתם עושים דברים צהובים ופורנו כדי להשיג זאת; 
ת: זו לא תפיסת העולם שלי. ש: שאלתי אם זו תפיסת האתר; ת. תפיסת העולם שלי היה שזה תמהיל של חדשות בסוף רשימה, ואחר כך ספורט ובסוף הרשימה יש דברים כמו פורנו."
3) קצת מהיום שהיה: אבירם אלעד: ישועה הנחית עלינו הוראות ביצוע כדי שהכתבות יטיבו עם נתניהו, הוא עשה זאת לדרישת אלוביץ'.
עורכי הדין: האם שוחחת עם דוברי נתניהו? לא. האם שוחחת עם מי משפחת נתניהו? לא. האם שוחחת עם איריס/שאול אלוביץ'? לא. האם שמעת את אלוביץ' משוחח עם ישועה? לא. אז מי סיפר לך את זה? אילן ישועה סיפר לי ששרה הייתה צורחת עליו בשיחות. אתה יודע שישועה טען בחקירתו כי מעולם לא שוחח עם שרה נתניהו? אבירם פנים סמוקות...."

ה. מתברר מעדותו של אבירם אלעד היום, שגם לגבי השר דאז משה כחלון, שהיה באותה תקופה שר התקשורת, הוא (כחלון) קיבל "הטיית סיקור" או "איתרוג" מאילן ישועה, לדבריו זה בא לישועה מאלוביץ' והנה הקטע מעדותו בתצלום כאן מתחת (לקוח מ-YNET):
איתרוג משה כחלון בוואלה!

ו. אלי ציפורי צייץ כאן כמה ציוצים בנוגע לחקירה הנגדית של אבירם אלעד:
1) "עוד כותרת חשובה מהדיון היום: אבירם אלעד: ״דבר ראשון שאמרתי לחוקרים: אני שמח ומברך על החקירה בתיק 4000. העברתי מיוזמתי לחוקרים מיילים שלי עם אילן ישועה״. אתם מבינים שיש לנו עסק עם עוד סייען מהשמאל לתפירת התיקים - שרוצה לתפור בכל מחיר את נתניהו?."
2) "אבירם אלעד הודה כרגע שהוא פרסם דף מסרים של ציפי לבני בוואלה בבחירות 2013. זה מנכ״ל חדשות 13 כיום. ואיפה דליפמן? הבריז אחרי ההפסקה הבריז כדי לא לדווח על השקרים של הבוס שלו."
3) "לא להאמין! אבירם אלעד הודה שיהודית תירוש עשתה לו סימולציה על קווי ההגנה ולמעשה שתלה לו מילים בפה בנוגע להטייתו הפוליטית (הוא איש שמאל), המחקר שעשו על ההטייה השלילית בוואלה נגד נתניהו וגם דברים בנוגע לנתניהו. כלומר, תירוש לוקחת את ״רענון העדים״ עד לקצה ומתדרכת עדים מה לאמר."
4) "הכותרת עד עכשיו מהחקירה הנגדית של אבירם אלעד: ״אילן ישועה לא שיקר לי״; ואז פרקליט נתניהו מוכיח לו שישועה שיקר לו לפחות פעמיים בקשר לצעקות של שרה נתניהו ומעבר מזומנים לכאורה מאלוביץ' לנתניהו. אלעד התפתל על דוכן העדים. זה מה שקורה ששקרן מאמין לשקר ואחר מגבה את השני."
5) "השקר הבולט אתמול של אבירם אלעד
  • בעדותו במשפט: "היתה התערבות ברורה מאוד לטובת נתניהו בוואלה".
  • בעדותו במשטרה: "מדובר על בקשות מאוד ספציפיות שחלקן לא התבצעו וחלקן במבחן התוצאה היו שוליים מאוד בהשפעה על הציבור. אפס השפעה".
בואו נראה אם דליפמן וברוך קרא ידווחו על הסתירות."

ז. אבי זילנגר הדגיש בסרטון יוטיוב כאן, שאבירם אלעד לא הלך למשטרה או לכל גוף אחר להתלונן על "הטיית סיקור" באתר, אבל לעומת זאת העיד (כפי שפורסם כאן) שכן הלך לעו"ד לענייני עבודה להתייעץ. מה היו תוצאות הייעוץ הזה? לא ברור כרגע. 

עדכונים 13.10.21:עו"ד יהודית תירוש-גרוס, מאתר רשות ניירות ערך
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "🔴 יהודית תירוש [בתמונה משמאל] מגיעה מדי יום עם 5 עוזרות ועוזרים. כמובן שיש עוד הרבה סייענים במשרד. תארו לכם כמה עולה לנו המשפט רק בשביל לדון על אייטמים רכילותיים של שרה נתניהו.
🔴 בנוסף נוכחת מדי יום הדוברת של פרקליטות מיסוי וכלכלה הילה קובו. למה דוברת צריכה להקדיש את כל זמנה רק לתיק אחד?"

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, החקירה הנגדית של עד התביעה השני, אבירם אלעד שעבד תחת עד התביעה הראשון, סיפקה עוד שקרים וסתירות, כולם מביכים, חלקם אף משעשעים. חלקם מעלים תהיות נשתלו מילים בפיו של העד ❓
פירטתי לכם את מסכת השקרים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ג. עו"ד כנרת בראשי מעדכנת כאן בטוויטר והשידור שלה היום על הנעשה בבית המשפט נמצא כאן ביוטיוב וכאן בפייסבוק:
1) "אילן ישועה במסרון לזאב רובנשטיין על שרה נתניהו: "כואב לי עליה ועל הילדים, הם לא נותנים לה מנוח, כמו חיות טרף, מרגיש צורך עמוק לתקן"."
2) "מהחקירה הנגדית של אבירם אלעד: קיבלתי אין ספור פניות של פוליטיקאים. השופט בר עם: זה לא התערבות? 
אבירם: לא. השופט: אני רוצה להבין, מה זה התערבות, שמנכ"ל פונה זו התערבות ופוליטיקאי אומר זה לא התערבות. כך אני מבין ממך?
אבירם: נכון. אתם מבינים?."
3) עד כה עדותו של אבירם אלעד היא עדות מפי השמועה. השמועה מגיעה מישועה שנתפס באין ספור שקרים, גם לעצמו וגם לזולת.
(להזכיר את האמירה של השופט בר עם לישועה: " אדוני יתן סימן מתי הוא כותב לעצמו דבר שקר ומתי אמת". ישועה: "שיקרתי אבל אני לא שקרן")
משקלה של עדות מפי השמועה משקלה 0."
4) על אף הניסיון של עד התביעה אבירם אלעד להציג את ישועה כמנכ"ל א-פוליטי שלא מתערב בתוכן למעט נושאים הקשורים בנתניהו, ההגנה מציגה לו התכתבות מקבוצת ווצאפ, שם מנחית ישועה על העורכים הוראות לגבי תוכן בעניינים שאינם קשורים בנתניהו. אבירם לא מצליח להסביר את הפער בין הראיות לגרסתו, ומשתמש בטיעון לא יודע לא זוכר."

ד. התפרסם (כאן, התודה לכתב אברהם בלוך שחשף את המסמך) דו"ח מזעזע של ועדת הביקורת של מועצת העיתונות, הכותש את התנהלות שופטת העליון ונשיאת המועצה בדימוס, דליה דורנר. אם כך נהגה נשיאת מועצת העיתונות, מה באים בטענות לאילן ישועה שהפך את אתר "וואלה!" למזבלה? 
לכן, הכי חשוב לתקן כעת, את דבר המאוד מעצבן הבא: שנוני מוזס, קודם לאיתרוג של "הקליקה", תחום בו הוא עסוק שנים, ימלא אחרי החלטות משפטיות חלוטות וסופיות וברורות כשמש, בדיונים שנמשכו בשנים 2019-20, של הגוף בו הוא חבר מזה שנים. פסק הדין המלא בלינק כאן, ובקצרה מוסבר בלינק כאן. למה הוא (נוני מוזס) מרשה לעצמו לצפצף על ההחלטות הללו ועל כולנו? כי הוא יכול! ככה נראה עולם העיתונות מודל 2021. מביש ומזעזע גם יחד

ו. אלי ציפורי מצייץ כאן:
1) "עורך וואלה לשעבר אבירם אלעד מודה בריש גלי בדיון היום: ״אתר וואלה לא היה מאוזן״."
2) אבירם אלעד לאילן ישועה על פרשת הצוללות: ״זה סיפור שיכול להפיל ראש ממשלה״. אילן ישועה: ״אמן״. שני שמאלנים שרצו להפיל את נתניהו בכל מחיר."
ראה בתצלום:
הראיה על ההתכתבות בין ישועה לאבירם
3) "היום התברר בדיון שאבירם אלעד, זה שדיבר על ערכים עיתונאיים, היה חבר בשתי קבוצות ווטסאפ שבהן היו ישועה וסמנכ״לים נוספים בוואלה. בקבוצות היו עשרות התערבויות בתוכן שלא קשורות לנתניהו. תירוצי אלעד; לא מדובר ב״פקודות״, אלא ״דיונים עריכתיים״ שחלקם היו לא תקינים. תשובות של תופר תיקים."
4) "ב-2013 כתב בוואלה העד השקרן אבירם אלעד בנחרצות ובנבזיות על נתניהו: ״הנושא האיראני מת. הלווייה תצא מהבית בבלפור (נרות ריחניים כבר יש), והגיע הזמן שבעל הבית יתחיל לחשוב על ה׳נושא׳ הבא״.
‏מעבר לשטויות שכתב, אלעד רמז לעוד פרשה שהומצאה בזמנו על נתניהו. הטון שלו לא מותיר ספק: הוא שמאלן דוחה שרצה בסילוק נתניהו - וזה עד תביעה שמבלבל לנו את המוח על ״ערכים עיתונאיים״. וזה מי שהתמנה אך לאחרונה למנכ"ל ערוץ 13. איזו תת-רמה של ידע והבנה. "מטר קדימה הוא לא רואה". אפס מוחלט. 

ז. עכשיו, כשתיק 4000 מתפוצץ לתופרים בפרצוף, יחד עם העד הראשי והתופר הראשי שהם המציאו: אילן ישועה וחבר מרעיו, שנחשפו כעדי שקר בבית המשפט ולמעשה הם "עדי הגנה", נזכור מי היה הראשון, שחשף את תפירת תיק 4000 ואיך. שיחה מסמרת שיער ב-13.10.21 בת כשעתיים, ב"פורום קפה שפירא" בהנחיית גלי בת-חורין, עם חשיפות מזעזעות ובלעדיות שלא תשמעו בשום מקום אחר. 
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/Ooc2dZbY1sw. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim4


עדכונים 14.10.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "בוקר טוב, אתמול במשפט נתניהו: בחקירה הנגדית של עד התביעה, אבירם אלעד, עלו דברים משמעותיים על פרשת הצוללות, על השמלה של שרה נתניהו, על חוסר האיזון באתר וואלה, על כינויי הגנאי לנתניהו...
וזה עוד לא הכל ‼ מבחר ציטוטים ופרשנויות ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן: "כנרת בראשי: ״קידמו עורכת דין בפרקליטות למרות שרכשה דירה שלא כדין בתוכנית מחיר למשתכן, כי היא מחזיקה אותם בגרון בנוגע למנדלבליט״;

תשומת לב, ש"תיק 4000" לא היה מגיע לכתב אישום אם צוות פרקליטים בכירים לא היה "מחזיק את מנדלבליט" בגרון ומאלץ אותו (ככל המסתמן ממה שפורסם) לאשר את הגשת כתב האישום כנגד נתניהו

עו"ד כנרת בראשי צייצה כאן: "תעשו פרצוף מופתע, המשנה ליועמ"ש, עו"ד עדי מנחם באר, ביצעה, לכאורה, עבירה של ניסיון השגת דבר במרמה, זיוף מסמך וניסיון לשבש משפט בתמורה ובמקום במינימום להחקר העבירו אותה להיות ממונה בפרקליטות מיסוי וכלכלה, רוצים לדעת למה, תמשיכו. עו"ד באר מחזיקה באמתחתה את החומרים נגד מנדלבליט, היא זו שחשבה שהתיק צריך להסגר, אם להסגר בחוסר אשמה כדי שלא יוכל לקבל את המינוי המיוחל...
אף אחד לא רוצה לעצבן אותה. דין אחד לאזרח ודין אחר לפרקליט. מושחתים."

בשנת 2018 עו"ד עדי מנחם נבחרה במסגרת "הצעירים הנבחרים 2018" של דה-מרקר - כאן
בשנת 2019 עו"ד עדי מנחם הוצגה בהרחבה באתר "מקור ראשון" ע"י נטעאל בנדל בכתבה תחת הכותרת: "חמישה בעקבות אחד: הכוורת של מנדלבליט, "חמשת עוזריו הבכירים של היועץ המשפטי לממשלה פותחים צוהר לאחת הלשכות החשובות במדינה. הם מדברים על ההכרעה המתקרבת בתיקי ראש הממשלה ("לפזר את העננה במהירות"), על חקירות גל הירש ("התיק היה ראוי להיחקר"), על דינה זילבר ("עשויה מחומרים אחרים"). ראיון ראשון בימים סוערים."". 

לפי עו"ד כנרת בראשי, היא (עו"ד עדי מנחם באר) כנראה החזיקה אצלה כנראה העתק של החומר של מה שקרוי "הכספת של שי ניצן" בנוגע לתיק של עו"ד ד"ר מנדלבליט. כשד"ר מנדלבליט נכנס לתפקידו וביקש (דרך העו"ד שלו דאז, עו"ד ז'ק חן) מעו"ד שי ניצן לתת החלטה על סגירת התיק שלו מ"חוסר אשמה" - היא הייתה מעורבת במהלך של "אחיזת מנדלבליט בגרון" (כפי שהוא דיבר בקלטת ששחרר עו"ד אפי נווה). זה הפירוש הברור של הסיפור הזה: עו"ד באר גם היא (לא רק עורכי הדין שי ניצן ודינה זילבר) "החזיקה את ד"ר מנדלבליט בגרון" (או הרבה למטה מהגרון...), בגלל בקשתו לסגור את "תיק הרפז" בעניינו - מחוסר אשמה.
היא (עדי מנחם) המליצה בזמנו אז על סגירה "תיק הרפז-מנדלבליט" מ"חוסר ראיות", כך שזה סיכן ומסכן את מינויו של ד"ר מנדלבליט ליועמ"ש ומסכן את עתידו ותכניותיו להיות שופט בית משפט העליון. לא ניתן להיות יועמ"ש או שופט עם תיק פלילי שנסגר ב"חוסר ראיות". כך, שכל ניסיון לפתוח בהליכים פליליים או משמעתיים כנגדה, יכול לסכן ישירות את היועמ"ש ד"ר מנדלבליט ולכן פשוט גרסו בפרקליטות את העבירות החמורות (לכאורה) שהיא ביצעה, בתחום "מחיר למשתכן". 
תשומת לב שבעניין הזה (פרשת סגירת התיק של ד"ר מנדלבליט המפורטת בהרחבה כאן באתר "מידה"), היו מעורבים עוד כמה פרקליטים בכירים בפרקליטות דוגמת: המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים עו"ד מומי למברגר, הפרקליטה המלווה את "תיק הרפז - מנדלבליט" מפרקליטות ת"א - עו"ד טוני גולדנברג, עו"ד עמית איסמן (פרקליט המדינה כיום, שדווקא סבר בזמנו שיש לסגור התיק נגד ד"ר מנדלבליט מ"חוסר ראיות") ועו"ד שלומי אברמסון (מנהל המחלקה לבדיקת תלונות נחקרים בשב"כ (מבת"ן) בפרקליטות). 

ג. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "בנימין נתניהו בישראל, סבסטיאן קורץ באוסטריה. אומרים לכם שזה דומה? זה לא!
התקשורת מנסה למכור לכם שהסיפור באוסטריה, שהוביל להתפטרות הקנצלר, ממש דומה לתיק 4000. אלא שבדיקה קלה מוכיחה שהם מפייקים כרגיל. אם כבר, זה דומה לסיפור של נפתלי בנט."

ד. חשיפת הטעיית בית המשפט והציבור ע"י הפרקליטות, כחלק מתפירת תיק 4000: כיצד שני עדי התביעה הראשונים (אילן ישועה ואבירם אלעד) נתפסו משקרים והפכו מעדי תביעה לעדי הגנה. נצ"מ (בדימוס) אבי וייס והשופט (בדימוס) הרן פינשטיין מתראיינים ע"י אבי רצון בתכניתו ב"גלי ישראל": "אבי רצון בבוקר" ב-14.10.21, כ-15 דקות. פרטים מדהימים שלא תשמעו בשום מקום אחר. 
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/IAlsygFPgiI. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim5.


עדכונים 15.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, החקירה הנגדית של אבירם אלעד, שהיה עורך חדשות ב-וואלה, התמקדה בקבוצות ווטסאפ בהן היה שותף, יחד עם אילן ישועה ומנהלים בכירים של אתר וואלה. מה התחולל בתוך קבוצות הווטסאפ הללו? קבלו טעימה... כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי צייץ כאן: גיא פלג ממשיך לבלף היום ברדיו:
״נתניהו יכול להשיג עסקת טיעון נוחה רגע לפני שמנדלבליט הולך הביתה״. פלג ממשיך לשווק עיסקת הטיעון אז סימן שהפרקליטות בלחץ!
״המשפט מתנהל בקצב שבו נתניהו ופרקליטיו רוצים״. פלג לא נוכח בדיונים, לא קורא פרוטוקלים ומקשקש את שטויות הפרקליטות. בושה."

ג. למה שני עדי התביעה הראשונים: אילן ישועה, ואבירם אלעד, הפכו לעדי הגנה? חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע, בראיון בלעדי ברדיו ב"גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס ע"י יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-15.10.21. כ-10 דקות, בחשיפות מדהימות שלא סיפרו לכם בערוצי התקשורת המוטים, אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים", בכוונה. 
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/hOExYohS7d0. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim5.


עדכונים 16.10.21:
א. פורסם כאן באתר מידה ע"י אורנה ישר (כותרת בלבד): "גיא לוי עונה: אחת עשרה שאלות על 315 סעיפים. פרויקט 315 חושף את המחדלים מאחורי תיק 4000 של נתניהו. גיא לוי, יוזם הפרויקט: "השופטים שלחו את הפרקליטות לתקן 50 סעיפים. 50!". מומלץ לקריאה ולהפצה.  

ב. אלי ציפורי צייץ כאן: "אבישי גרינצייג הכריז לפני כ-3 שבועות [כאן] על *ראייה חזקה ביותר* לטובת הפרקליטות בתיק 4000. איזה קשקוש על מייל ששלח אלוביץ' על חוב של נתניהו כביכול.
העובדות: שר התקשורת באותו זמן היה גלעד ארדן, התביעה בכלל לא העלתה זאת לדיון וגרינצייג עם פייק מדהים.
היי, אבל האיש מטיף ל״ביביסטים״.

עדכונים 17.10.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, התקשורת הישראלית הוכיחה שוב שאין לה תחתית. קראו על שלושת "הגדולים" של סופ"ש:
😮 מופע הגזענות של דנה וייס,
😮 מופע הסילופים של אמנון אברמוביץ' וגיא פלג,
😮 מופע החירטוטים של אבישי גרינצייג.
כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. פורסם סרטון תזכורת חריף ביותר, ליחסי ד"ר אביחי מנדלבליט עם עו"ד שי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר - כאן.

ג. אלי ציפורי צייץ כאן: "לקראת התחדשות משפט נתניהו מחר, קטע משבוע שעבר:
עו״ד בן צור: ״דיברת על ערכים עיתונאיים; דעתך על תשלום מאות אלפי שקל לניר חפץ ע״י תוכניתו של רביב דרוקר
אבירם אלעד (מתחמק): ״התכנית לא באחריותי״. טכנית זה נכון, מהותית זה שקר. דרוקר מקדם התכנית באמצעות החדשות. אלעד פשוט רועד ממנו."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן כדלהלן: "בלי חשבון, רדיו גלי ישראל: התוכנית המלאה מיום שישי 15.10.2021 עלתה גם לאתר שלי:
נותנים לפקיד לקבוע מי יהיה ראש ממשלה, עורכת דין בפרקליטות מחזיקה אותם בגרון בנוגע למנדלבליט, יש משבר פוליטי עמוק, עדותו השקרית של אבירם אלעד, ארה"ב לא תמהר לפעול צבאית באירן, תעשיית הג'ובים במוסדות, חיסול רשות הבדואים... כנסו, האזינו ושתפו: כאן."

ה. אלי ציפורי מצייץ כאן: "לקראת התחדשות משפט נתניהו מחר, קטע משבוע שעבר: עו״ד בן צור: ״דיברת על ערכים עיתונאיים; דעתך על תשלום מאות אלפי שקל לניר חפץ ע״י תוכניתו של רביב דרוקר
אבירם אלעד (מתחמק): ״התכנית לא באחריותי״. טכנית זה נכון, מהותית זה שקר. דרוקר מקדם התכנית באמצעות החדשות. אלעד פשוט רועד ממנו."

עדכונים 18.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, לקראת סיום החקירה הנגדית של עד התביעה במשפט נתניהו, אבירם אלעד, אני מדגיש לכם קטע מהחקירה שממחיש את "נאמנותו" של העד לערכים שהוא מתיימר לייצג כעיתונאי.
בנוסף, לקראת תחילת העדות של מיכל קליין, סגניתו של אלעד, סקירה קצרה על מעיינות השקפותיה הפוליטיות "ואהבתה" לבנימין נתניהו. כנסו, קראו ושתפו: כאן

ב. אלי ציפורי מדווח כאן מבית המשפט המחוזי (ביחד עם עו"ד כנרת בראשי ב"אולפן הפתוח" - כאן) את הנושאים עיקריים מהמשך חקירתו הנגדית של עד התביעה (שהפך לעד הגנה) אבירם אלעד:
1) ‏אבירם אלעד בחקירתו במשטרה: ״אתה לא מבין כמה היה לי *מתוק* לפרסם את הקלטת פסיכולוגית של שרה נתניהו״. ‏איזה איש דוחה, מגעיל ומרושע השמאלני הזה, בדיוק כמו כנופיית דרוקר."
2) "איזו פאדיחה לפרקליטות ולאבירם אלעד, העד השקרן: ההגנה הוכיחה שמשה חוגג קיבל סיקור אוהד בוואלה בזמן שאלעד עבד בשני סטארטאפים שלו בזמני הביניים שלא היה בוואלה - כולל סרטון בכותל של חוגג, בזמן שאלעד התרעם על סרטון בכותל של נתניהו. אלעד הכחיש שנתן כל הנחייה לכך אבל מי מאמין לשקרן?"
"משה חוגג מבקר בכותל זה בשביל אבירם אלעד אייטם עיתונאי לגיטימי (״לא התערבתי ולא הנחיתי״). ראש הממשלה נתניהו מבקר בכותל זה ״היענות חריגה״ בשבילו. אלו התשובות המגוחכות של מי שעבד בשני סטארטאפים של משה חוגג מחוץ לתקופותיו בוואלה - ומשום מה הכתבות על חוגג בוואלה היו מלטפות."
3) נחשף היום בדיון, התכתבות של אילן ישועה עם סמנכ״ל שלו: ישועה: ״אני הולך לעקוב אחרי דף הבית באתר וואלה כמו עורך ראשי. אני אשלח חצי מערכת הביתה אם יהיה ולו גם מצמוץ אחד״. המשמעות: ישועה עשה בוואלה ככל העולה על רוחו, בלי כל קשר לנתניהו."
4) "הכותרת של היום מהדיון במשפט נתניהו: אבירם אלעד בחקירתו במשטרה: ״וואלה לא היה כלי שרת״. זה מה שאמר וכל שאר התיאורים של השמאלן בעדותו [בבית המשפט בחקירה הראשית] שקריים, כדי לשרת את התיזה המופרכת של הפרקליטות."
5) "נמצא השטיקנר לתפירת התיק? אבירם אלעד הודה היום שהוא ועמוס הראל (שמאלני ב״הארץ״) חברים טובים מאוד. שאלה: ״דיברת עם עמוס הראל על וואלה״.
אבירם אלעד: ״לא זוכר״. איזה שקרן! כמו שאמרתי תמיד: חבורת שמאלנים מ״וואלה״ תפרה את תיק 4000 יחד השמאלנים מ״הארץ דה מרקר״."
"עמוס הראל, עוד טהרן מ״הארץ״ וחברו הטוב מאוד של אבירם אלעד, מסרב להגיב לי אם דיבר עם חברו על וואלה ומה שקרה שם - ותחת זאת מאיים בתביעה.
לא מתרגש מטהרני העיתון והאיומים שלהם. כוונתי ב״שטינקר השמאלני״ היתה לחברו הטוב מר אלעד שנתפס משקר על דוכן העדים ומסר מיילים לחוקרים. שטינקר שכזה."מיכל קליין צילום אלי ציפורי
6) "השקר של השמאלנית מיכל קליין, (בתמונה משמאל, צילום: אלי ציפורי): ״אתר וואלה לא נערך לפי אידאולוגיה פוליטית כמו עיתון הארץ״. איזו בדיחה. כל הבדיקות הראו שוואלה היה עם הטייה ברורה מאוד נגד נתניהו ורק ראש מערכת החדשות באתר, אחת האחראיות לכך, לא ידעה על זה. מישהו מאמין לה?"
7) סיפור תיק 4000 התפור דרך 5 עדי וואלה, כולל אבירם אלעד ואלו שיבואו אחריו:
  • הם שמאלנים טהרנים.
  • הם שקרנים.
  • הם מתעבים את נתניהו.
  • הם הרכיבו את רשימת 315 האירועים החריגים המופרכת.
  • בחקירתם הם ״שכחו״ את הליקוקים להרצוג, לבני, בנט.
  • עדותם לא שווה דבר.
והם חלק מתפירת התיק."

גאודי גבע (בתיאום עמי) הכין סקירה משווה, בעקבות "תיקי האלפים", בין מערכת המשפט והפרקליטות הישראלית לעולם המערבי דמוקרטי. הטיוטה הכמעט סופית נמצאת כאן בתצלום ובקובץ אקסל כאן. כל הערה לחומר הזה יתקבל בברכה. כך כותב אודי גבע: "השוואת מערכת המשפט בישראל מול כל מדינות המערב האחרות: הסבר כיצד מערכת ישראל שונה משאר מדינות המערב. אנשים לא יודעים עד כמה המערכת הישראלית שונה מהמקובל בעולם - דבר שאינו קיים בשום מקום אחר - זוהי ביקורת על מערכת המשפט הישראלית מחו"ל, כיון שהם עושים בכוחנות החוק שבידיהם את כל מה שהם רוצים.
ייעוץ משפטי במשרדי הממשלה שהפך לפסיקה בפועל ללא כל חופש מיניסטריאלי או ממשלתי לעשות כל דבר אחר - "הייעוץ" נשלט ונצפה על ידי בית המשפט העליון, אשר יש לו זכויות בלתי מוגבלות לאלץ את הכנסת, הממשלה ואת השרים - לציית להחלטתו - ניגוד עניינים בתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. העסקת בני משפחה ומקורבים במערכת. מינוי שופטים ע"י המערבת המשפטית עצמה וללא ביקורת חיצונית."

ד. פורסם סרטון יוטיוב על פעילות בספייס בטוויטר: "שלומית כהן מארחת את אלי ציפורי, אבי וייס, עו״ד כנרת בראשי ועו״ד דוד פורר" - כאן

ה. פורסמו הפרוטוקולים של הדיונים מבית המשפט המחוזי בי-ם לתאריכים הבאים: 13.9.21, 14.9.21, 29.9.21, 4.10.21, 5.10.21, 6.10.21

עדכונים 19.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, משפט נתניהו: אתמול הסתיימה החקירה הנגדית של אבירם אלעד, והחלה עדותה של מיכל קליין.
מה שלא השתנה זה השקרים והטינופת כלפי משפחת נתניהו. קבלו את הפירוט ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. גיא לוי פרסם כאן פוסט בזו הלשון לגבי החקירה הנגדית, "מחלת השכחה" ו"עדות השמיעה" של מיכל קליין: "עכשיו בבית המשפט,לאחר שאילן ישועה קרס בבית המשפט, מיכל קליין משנה את עדותה על הדוכן ופתאום היא 'מתקשה להיזכר' במשהו. העדות שלה הופסקה למספר דקות, והיא עכשיו כמעט לא "מצליחה" לענות על אף שאלה. מ'לחץ של מאות פניות' נשארה רק פניה אחת, ומסתבר שבכלל הפנייה הזו הגיעה משמעון פרס".

ג. אתר "כיפה" מדווח כאן (כותרת בלבד): "ועדת האיתור המליצה על [עו"ד] כרמית יוליס לתפקיד המשנה ליועמ"ש. הוועדה לאיתור מועמדים למשרת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה המליצה לשר המשפטים גדעון סער למנות את עו"ד כרמית יוליס לתפקיד, במקום [עו"ד] ארז קמיניץ. יוליס, תושבת אלון שבות מכהנת מ-2014 כראש אשכול הנדל"ן במשרד המשפטים."

ד. השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אלי ציפורי מבית המשפט - כאן.
ה. עו"ד
כנרת בראשי מצייצת כאן כמה דיווחים חשובים מהדיון בבית המשפט המחוזי בחקירה הנגדית של מיכל קליין:
1) "מיכל קליין הודתה שהייתה הענות חריגה בוואלה, לא לנתניהו, לבוג'י הרצוג... ערב טוב."
2) "תיק 4000: עו"ד בן צור: "הרצוג נחקר באזהרה פעם נוספת בחשד לעבירות בחירות. את יודעת שהרצוג פנה לישועה בקשר לזה? מיכל קליין: לא יודעת. עו"ד בן צור: "ישועה פונה אליך ואת מבצעת את ההנחיה (להוריד את הכתבה). קליין: נכון. שופט: "זו הייתה פניה חריגה"? קליין: "כן"."
3) "אילן ישועה למיכל קליין: ״המשטרה משתמשת בכם ומתדרכת בעניין שרה נתניהו מעבר לדיווח הרשמי״. תשאלו את אביעד גליקמן שבחר למלא ציוציו מים היום, האם אמירה זו של ישועה מקובלת עליו."
4) "עדותה של מיכל קליין זו עדות זהב להגנה."
5) מיכל קליין בחקירה הנגדית: ב 2013 היה אירוע אחד וב 2015 היה סיקור ענייני. בניגוד למה שאמרה אתמול בחקירה הראשית ״הייתי בלחץ של מאות פניות״."
6) החקירה הנגדית של מיכל קליין מתחילה כבר בהתחלה העדה מודה שהתאימה את העדות שלה לעדות של אבירם אלעד אחרי שנחשפה אליה! עו"ד בועז בן צור: האם שינית את הגישה כיוון ששמעת את העדות של אבירם? מיכל קליין: כן." ורק עכשיו התחלנו."

ו. אלי ציפורי צייץ אף הוא כאן כמה דיווחים חשובים מהחקירה הנגדית של מיכל קליין:
1) "תכירו את מיכל קליין
״לא יודעת על עשרות התערבויות של פוליטיקאים אחרים״ (אבל הורידה ידיעות על הרצוג).
״לא חושבת שוואלה היה עם הטייה פוליטית״ (פחחח).
״לא חושבת שישועה היה עם זיקה פוליטית״ (פחחח).
״לא זוכרת את כל הציוצים שהדהדתי נגד נתניהו״ (פחחח).
שקרים של שמאלנים."
2) "השופט בר-עם: ״האירוע שבו הורדת את הידיעה על הרצוג היה חריג?״. מיכל קליין: ״כן, אבל הוא היה בודד״. בן צור: ״לא בודד, עשרות. איך את זוכרת בבהירות אירועים עתיקים על נתניהו מ-2013 ואירועים של עשרות התערבויות כמו הרצוג את לא זוכרת בכלל?״ קליין (נלחצת): ״זה מה שחוויתי״."
3) תראו תראו את השמאלנית הצבועה והשקרנית מיכל קליין: היום התברר שטסה בזמן שעבדה בוואלה עם שמעון פרס לביקור ארוך במקסיקו במימון בית הנשיא. היא לא הזכירה בכתבתה שפרס חש ברע ובוטלו נאומים שלו בביקור - ואחרי זה היא עוד מדברת גבוהה גבוהה על סיקור אוהד והיענות חריגה." 
כך שהיה "סיקור אוהד" נרחב במשך השנים ב"וואלה!, אבל לשמעון פרס ז"ל... וגם לבוז'י הרצוג, אבי גבאי, נפתלי בנט, ציפי לבני, אביגדור ליברמן ובניו, אילן שילוח ראה דוגמת התכתבות של אילן שילוח עם ישועה כאן ועוד ועוד. רק לא לנתניהו

ז. פורסם כאן ב"הארץ" ע"י גידי וייץ ומיכאל האוזר טוב (כותרת בלבד): ""צופה פני עבר" | דמדומי שלטון נתניהו שכנעו את היועמ"ש לתמוך בחוק להגבלת כהונת נאשם כרה"מ. היועמ"ש סבור כי מעשיו והתנהגותו של רה"מ לשעבר מצדיקים את הצעת החוק שמקדם גדעון סער. בישיבות במשרד המשפטים אמר מנדלבליט כי נתניהו ניסה לנצל את תפקידו כדי לבלום את ההליכים המשפטיים נגדו, ואם היה מצליח "זה היה סופה של הדמוקרטיה הישראלית"."
הצעת החוק של שר המשפטים (שיש כנגדו תלונות פליליות חמורות ביותר, מכאן ועד הודעה חדשה) גדעון סער להגבלת הרכבת ממשלה ע"י נאשם בפלילים - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש ד"ר מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר!: https://bit.ly/Tik4000No49.

ח. איתמר לוין פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "סניגורו של נתניהו חושף חלק מקו ההגנה: "פניות אנשי נתניהו לישועה היו שגרתיות". מצטט את דבריו של חפץ בחקירתו: נתניהו הנחה אותי לדבר תמיד עם הבעלים והמנכ"לים. ראש מערכת החדשות לשעבר: הרושם שלי בזמן אמת היה שהסיקור בוואלה בבחירות 2015 היה הוגן; היום אני יודעת יותר. "חשבנו שזו שערורייה שהידיעה על דוח העוני יורדת משיקולי תקציב הפרסום של הליכוד"."

עדכונים 20.10.21:
א. עו"ד כנרת בראשי צייצה כאן: "כששלושת העדים הראשונים בתיק 4000 מוכיחים שהחריגות היחידה בתיק הזה היא שנתניהו היה הפוליטקאי היחיד שלא קיבל סיקור חיובי, מנדלבליט וסער נכנסים לכוננות ב׳ למהפכה ומנסים את כוחם בהפלת עוד לבנה בחומת הדמוקרטיה. ב ו ש ה."

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בו הלשון: "בוקר טוב, מיכל קליין, עדת התביעה במשפט נתניהו, התפרקה על דוכן העדים... 😮😮😮
כל הפרטים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ג. עו"ד כנרת בראשי מדווחת כאן מבית המשפט המחוזי בי-ם (השידור הישיר נמצא כאן) בדבר המשך החקירה הנגדית של עדת התביעה השקרנית מיכל קליין:
1) "שתפו בכל הכח! עו"ד בן צור מציג לקליין התכתבות בינה לבין ישועה: "ביקשתי לא ללכת על הראש של ליברמן בתקופה הקרובה. חייבים תמיד לעשות ההיפך ועוד בראשית? 
קליין: "שיניתי". בן צור: "הוא מבקש בהודעה לא להגזים עם ליברמן. קליין: "אני לא יודעת אם לא לפרסם בכלל, הוא לא ביקש לאשר איתו כל דבר שנוגע לליברמן".
בן צור: "אל תברחי למקומות אחרים". קליין: "הוא ביקש לא לתקוף את ליברמן בתקופה הקרובה, אני חושבת שזה אחרי המינוי שלו (של ליברמן)". 
בן צור: את עונה לו מיד "שיניתי הכל". מאשרת? קליין: "לפי מה שכתוב פה, זה נכון". בן צור: "הוא (ישועה) כותב ממתין לראות את השינוי". ואת עונה לו -"שונה עוד לפני שפניתי אליי". "כלומר, את ממלאת את ההנחייה מראש". קליין: "לא זוכרת, פעלתי לפי שיקול הדעת שלי!". פרשנות שלי - אבי אבות הטומאה במדינה דמוקרטית זו אכיפה בררנית."."
2) "בן צור אומר למיכל קליין העדה שלא מצליחה להוציא דבר אמת אחד. ״אני חושב שלא ניכרים סימני אמת במה שאת אומרת״.
האישה שקראה לביבי: קים זון און ולרעייתו: ריי סול, אומרת שהדעות שלה לא היו ידועות לכתבים. המתנה של ההגנה! אוהבים אותך מיכל קליין."
3) "עורך דין בן צור: ״הייתם אתר בעד ביבי״? מיכל קליין: ״לא״."
4) מיכל קליין: ״לא זוכרת שאילן [ישועה] אמר אי פעם ששאול מבקש". כלומר לא שמעה מישועה שאלוביץ' מתערב בתכנים."
5) "מיכל קליין נשאלת בחקירתה הנגדית איך היא מסבירה את הפער בין האינפורמציה שמסרה ברשות לניירות ערך לחקירה הראשית שלה בבית המשפט
לטענתה : הייתי חודש אחרי לידה היום אחרי שנים אני זוכרת יותר." מדהים איך שהיא משקרת, בלי למצמץ. 
6) "בסוף יתברר שאילן ישועה רצה להקים אתר פורנו וכל חטאו של אלוביץ' היה להפוך את זה לאתר חדשות."

ד. אלי ציפורי דיווח כאן מבית המשפט המחוזי בי-ם בעבר המשך החקירה הניגדית של מיכל קליין:
1) "פצצה היום בדיון: ישועה הנחה את מיכל קליין ״לא ללכת על הראש״ של אביגדור ליברמן עם מינויו לשר הביטחון. קליין מילאה את ההנחיות במלואן.
כרגיל, היא לא זכרה זאת עד היום. אבל נתניהו היא זוכרת עד לגבול האיזטוריה."
2) "אבירם אלעד, העד הלא אמין במשפט נתניהו - והיום מנכ״ל חדשות ערוץ 13 - מונע בפועל מהציבור מידע על התפרקותה של מיכל קליין על דוכן העדים - כנראה בגלל שעבדה תחתו ושותפה לכת רק לא ביבי. ועל דוכן העדים הוא ליהג על ״ערכים עיתונאיים״. כך נראית תשקורת שמאלנית רקובה וצבועה."
3) "‏עוד פצצה היום בדיון: מיכל קליין מודה שוואלה לא היה בעד נתניהו: ‏בן צור: ״עמית סגל אמר שאתר וואלה נגד נתניהו. זה משקף?״ ‏קליין: ״לא חושבת שהיינו אתר מאוד מאוד מאוד נגד ביבי״. ‏בן צור: ״אולי מאוד אחד?״. ‏קליין: ״לא היינו אתר נגד ביבי״. ‏בן צור: ״הייתם אתר בעד ביבי״. ‏קליין: ״לא״."
4) "תראו תראו, מיכל קליין אומרת שבקשה לגיטימית של ישועה לסקר (״סיקור עומק״) את מחאת המילואימניקים נגד עיתון ״הארץ״ ואת ההתפטרות של ג׳פרי גולדברג מהעיתון היא ״פגיעה בחופש העיתונות״ כי בשבילה זה ״תחקיר״ כדי לחסל חשבונות עם ״הארץ״. איזו חונטה!."
5) "מיכל קליין, שימו לב, מסכימה עם הקביעה שבעלים של תקשורת יכול לקבוע קו פוליטי וכלכלי. משעשע, אלוביץ' ביקש בסך הכל את וואלה ומיכל קליין היה אחת מיני רבים שלא ממש הסכימה לאזן את האתר."עמית אשל צילום מסך

ה. בשבוע הבא תתחיל עדותה של עדת התביעה עמית אשל, (בתמונה משמאל, צילום מסך), כיום ראש דסק ב"הארץ" - עיתון העוין את נתניהו. לפני כן היא הייתה ראש דסק חדשות ב"וואלה! ניוז".

כלומר, היא עובדת זוטרה מתחת לאבירם אלעד ולמיכל קליין, שהם בעצמם היו זוטרים יותר מעובדים בכירים אחרים (דודו בקר, גד ויסלוביץ' - להב ויהורם דילמאני), שלא הובאו כלל לחקירה (ובכוונה, כדי לא לקלקל את התיק התפור הזה ששמו "תיק 4000").

קצת רקע לעדותה:
מצביעת מרץ
עמית אשל היא שונאת נתניהו המצביעה מרצ ומתגאה בכך, כפי שהיא בעצמה פרסמה בפייסבוק שלה (בתמונה משמאל):
מה שמוכיח, את ההטיה הפוליטית, שעמדה מאחורי תפירת "תיק 4000", שהיא חלק ממנה. כל העדים עד כה הם מהשמאל והשמאל הקיצוני נגד נתניהו.

היא בעצמה מעידה על עצמה כמי שהדליפה ביחד עם עוד כמה כתבים (מי ארגן אותם?) מתוך וואלה! לגידי וייץ' מ"הארץ" ולאחרים ושהיא שיתפה פעולה עם רביב דרוקר בתכנית "המקור" הראשונה שלו - כאן בפוסט שלה מ- 26.11.18

אם לא די במה שפרסמה בפוסט שלה בפייסבוק, היא העלתה ב"הארץ" (מיד אחרי שהסתיימו תהליכי גביית העדויות מאילן ישועה, חקירתו האחרונה והתשיעית הייתה ב-20.11.18, הכתבה, שפורסמה על ידה ב-27.11.18), כתבה זהה לפוסט, שפרסמה יום קודם בפייסבוק, תחת שמה ותמונתה, כתבה, שפורסמה תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "למה השתתפתי בתחקיר "המקור" על וואלה".

להלן כמה "פנינים" מעמוד הפייסבוק שלה, שמצביעים בברור, שיש לפרקליטות בעיה ענקית עימה:
עמית אשל טיפול פסיכולוגי

עמית אשל פוסט

עמית אשל מנדלבליט

עמית אשל יאיר
התוכן שמחוק כיום בפוסט זה, פוסט קצר לגבי השנאה התהומית שלה ליאיר נתניהו, קשור לכתבה - כאן.

עוד מעמית אשל

ויש עוד לא מעט פוסטים שלה כנגד נתניהו באופן ישיר, למשל כאן וכאן. אין צורך בהסברים ופרשנות שלי... 

ניתוח: מעיון בפוסטים שיש כאן מעל של עמית אשל ולאור העובדה שאילן ישועה נתפס אצלה כחיובי (למרות שהוא ואבי אלקלעי שיקרו לגידי וייץ), אני מסיק את המסקנות הבאות:
א) הייתה התארגנות כתבים ועורכים בוואלה לדבר עם גידי וייץ, ייתכן וזה היה על דעת אילן ישועה וההכחשה שלו הייתה רק הסחת דעת כלפי הבעלים (שאול אלוביץ') ובעלי המניות.
ב) הכתבים ראו את  הנושא כמלחמה שלהם כנגד נתניהו אלוביץ') ולא כעניין פלילי, או משמעתי, כי אז היו הולכים למשטרה, או לרשות ניירות ערך, או למועצת העיתונות, או לארגון העיתונאים בו הם חברים, או לעורכי הדין של וואלה [מה שישועה עצמו כן עשה - בשלב די מאוחר], מה שלא קרה אצל הכתבים הללו, אלא הם הלכו לעיתון הארץ - הכי קיצוני שהיה אז וגם היום כנגד נתניהו.
ג) היות והכתבה של גידי וייץ עסקה בכל צדדים של הנושא (גם בצד הרגולציה ומשרד התקשורת), כנראה היה שת"פ מקיף של העיתונאים הללו מוואלה, עם האנשים מהצד של הרגולציה, דוגמת אבי ברגר, שהזינו את גידי וייץ. הם כנראה היו מתואמים לצורך "מלחמה על הבית" ו"אי הפקרת האתר" מה שהוביל לתפיסתם ל"ניצחון". כמובן שהניצחון שהיא מדברת עליו - הוא כנגד נתניהו אלוביץ').

ועידו שיפוני צייץ כאן את הסיכום שלו ליום החקירה הנגדית (החליף את עו"ד כנרת בראשי בשידור, בגלל צרידות קולה): "מעלה שוב מסודר סיכום עדותה של עדת התביעה השלישית בתיק 4000, מיכל קליין. שוב ערימות של שקרים מוכחים, ועדויות מפי השמועה. עדותה של קליין הייתה רצופה שקרים מביכים, תוך שהיא מאבדת את קור רוחה פעם אחר פעם.
בניגוד לשקריה בחקירתה הראשית, כאילו אילן ישועה התערב אך ורק בעניינים הקשורים לנתניהו, הוכח לא רק שלא הייתה התערבות שכזו בעניינו של נתניהו, אלא שישועה התערב בשורה ארוכה של עניינים אחרים, הקשורים לפוליטיקאים וגורמים מסחריים שחפץ ביקרם, עד כדי הכתבת כותרות ואייטמים ברמת המילה.
הוכח שבהכתבת ישועה, קליין הטתה את הסיקור בנוגע לאביגדור ליברמן, כולל הסרת פרסומים, שינויים עד כדי דיווחים שקריים, והתעלמות מכוונת ומודעת מידיעות שליברמן לא אהב. הוכח שישועה היה היסטרי ביחס לליברמן, והורה לקליין במפורש לאתרג אותו, תוך שהוא נוקט כלפיה שפה קשה ובוטה בכל פעם שלא מילאה מיד את הוראותיו. הובאו מקרים בהם ישועה ממש דרס את דעתה של קליין בנוגע לליברמן, וממש כפה עליה את הטיית הסיקור כדי לרצות את ליברמן ואנשיו. ההתנהלות שנחשפה בעניינו של ליברמן, היא מאפיוזית בכל קנה מידה. כל המקרים המפורטים בכתב האישום כאילו מדובר בקשות מצד נתניהו ואנשיו שההיענות להם מצד וואלה הייתה חריגה, התבררו כהודעות דוברות רגילות, שהועברו ופורסמו בכלי תקשורת אחרים. כך גם האייטם היחיד שהגיע לקליין מניר חפץ, היה אייטם נטול כל ייחודיות, שפורסם גם בכלי תקשורת אחרים. קליין ניסתה להכחיש את העובדה (שלמעשה אינה במחלוקת), שאנשי מערכת וואלה היו כולם בעלי דעה שמאלנית ו-"אנטי ביבי" קיצונית, למרות שכפי שעלה מעדויות קודמות, אנשי וואלה עצמם סברו כי הסיקור בוואלה אינו מאוזן, וחיפשו עיתונאי בעל אוריינטציה ימנית, כדי לאזן. ניסיונה זה של קליין הופרך כליל, בשורה ארוכה של ראיות.
נקודה סופר חשובה: קליין העידה, שנתניהו קיבל בוואלה סיקור שלילי, ולמעשה, לא הצליחה להיזכר ולו גם בטור או מאמר אחד בוואלה, שהיה אוהד לנתניהו. לא ניתן להגזים בחשיבותו של עניין זה. קליין העידה, שישועה מעולם לא ביקש ממנה להעניק לנתניהו סיקור חיובי, ואף לא אמר לה, גם לא כעדות מפי השמועה, שאלוביץ' ביקש ממנו להעניק לנתניהו סיקור כאמור. למעשה, בניגוד גמור לשקריה בחקירתה הראשית, הוכח כי לא היה כל בסיס עובדתי, לטענה כאילו הייתה אווירה כלשהי, של הענקת סיקור חיובי לנתניהו.
קליין מעולם לא סירבה לדרישותיו של ישועה, גם אם בשני מקרים ניסתה להתווכח עמו, לפני שנכנעה לו. שני המקרים הנ"ל אינם קשורים לנתניהו, וממילא אינם נכללים בכתב האישום. בנוסף לליברמן, הוכח כי ישועה דאג להטות לחיוב בבוטות, גם את הסיקור שזכו לו בוז'י הרצוג ואבי גבאי
לסיכום: עד כמה שנשמע הדבר בלתי אפשרי, עדותה של קליין הייתה עוד יותר מביכה ומזיקה לתביעה, מאלו של אילן ישועה ואבירם אלעד. עדותה לא רק שלא תרמה דבר להוכחת העובדות הנטענות בכתב האישום, אלא הפריכה באופן מוחלט רבות מהן. זהו. ממתינים לעונג הבא."

עדכונים 21.10.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, ממשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות במשפט נתניהו 👈
החקירה הנגדית של עדת התביעה, מיכל קליין, המשיכה לספק "מתנות" להגנה של נתניהו. אתמול נחשף היחס "המיוחד" שקיבלו באתר וואלה הפוליטיקאים אביגדור ליברמן ואבי גבאי.
נתניהו קיבל פחות, אם בכלל... 😮 כל הפרטים מהחקירה ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי צייץ כאן: 1) תכירו: עמית אשל השמאלנית, עדת התביעה הבאה במשפט נתניהו - לשעבר ראש דסק בוואלה והיום ב… ״הארץ״ שהיה שותף לתפירת תיק 4000. אמרה בעבר: ״יש מדור מיוחד בגיהנום ליאיר נתניהו ושכמותו״. יש לי תחושה כבדה שהיא לא מחבבת במיוחד את נתניהו ומשפחתו. ויש עוד פנינים… תכינו את הפופקורן."
2) "נא להכיר, עמית אשל, עדת התביעה השמאלנית הבאה במשפט נתניהו: מצביעת מרצ. כפי שאמרתי כבר לפני קרוב ל-5 שנים: תיק 4000 - תיק שנתפר, ע״י החונטה השמאלנית בתשקורת והחונטה השמאלנית בפרקליטות. ואיזה כיף שכל זה נחשף במשפט, למרות ששתי החונטות מנסות לחסום את המידע מהציבור. תודה לאבי וייס."

ג. אביעד גליקמן מדווח כאן בחדשות ערוץ 13 (כותרת בלבד): "בגלל "אי התאמה": סגן ראש מח"ש יפוטר בכפוף לשימוע. פרסום ראשון: פרקליט המדינה הודיע למשה סעדה על ההחלטה בטענה ל"אי התאמה", אך ברקע טענות נגד סעדה כי הוא פועל נגד מח"ש והעומדת בראשה קרן בר מנחם. בסביבתו טוענים: בר מנחם מתנכלת לו." הרחבה ורקע אודות השערוריה החדשה-ישנה הזו, הקשורה במשה סעדה, עו"ד שי ניצן והמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך - יש כאן

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "‏עסקת השוחד לכאורה בין מנדלבליט לגדעון סער: סער ירד לעת עתה מפיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה, מנדלבליט תמך בחוק האנטי דמוקרטי שלו נגד נתניהו כי הבין שתיקי נתניהו מתרסקים. קנונייה לסלק את נתניהו בכל מחיר מהפוליטיקה."

"האזינו - הקנונייה של סער ומנדלבליט נגד נתניהו: כאן. הדרך של גדעון סער ומנדלבליט לסלק את נתניהו היא באמצעות חוקים עקומים. אלא שאף חוק עקום, לא יוכל להחליף את רצון העם. ורצון העם הוא לסלק את גדעון סער מכל השפעה פוליטית – וזה מה שיקרה במוקדם או במאוחר."

ה. ריאיון נוקב של 12 דקות בלבד המסכם את מה שקרה בתיק 4000 עד כה בבית המשפט ומה הציבור לא יודע שקורה בתיק התפור הזה ולאן הוא מתפתח. זאת, בריאיון ממוקד ב-21.10.21 של אבי וייס ע"י יוסי טסלר ברדיו החרדי "קול הציבור". קובץ הקול - נא ללחוץ על הלינק כאן: https://bit.ly/RadioKolHatzibur. מומלץ להאזנה ולהפצה. עדכונים ופרטים נוספים מ"משפט האלפים" למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim5.

עדכונים 22.10.21
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "בוקר טוב, תמליל החקירה הנגדית של עדת התביעה, מיכל קליין, ע"י פרקליטו של שאול אלוביץ', ממחיש היטב עד כמה החונטה השמאלנית ששולטת בתקשורת חוסמת תחקירים ולמעשה מגינה על עצמה. התביעה במשפט נתניהו ממשיכה להתפורר. כנסו, קראו ושתפו: כאן.  

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן כתבה תחת הכותרת: "משפט נתניהו: איך התקשורת עובדת עליכם? כתבי המשפט למעשה לא מסקרים את משפט נתניהו. כך יוצא שהציבור למעשה מקבל דיווח מעוות ושקרי. איך ההסתרה עובדת? מבט אל מאחורי הקלעים של החונטה." מומלץ לקריאה ולהפצה.

ג. אברהם בלוך מ"ערוץ 20" פרסם כאן מאמר (כותרת בלבד): "משפט נתניהו | מספר נקודות חשובות שכדאי לדעת. 315 אירועי הסיקור בהם נאשמים נתניהו והזוג אלוביץ', הופקו כמעט באופן בלעדי מהווטסאפ של אילן ישועה. בפרקליטות לא איבדו תקווה כי השופטים יקחו בחשבון גם עדויות רוחב."

ד. חשיפת "עדת התביעה" מיכל קליין שהפכה בחקירה הנגדית ל"עדת הגנה" וסתרה את כל התזה של תיק 4000. איך תפרו את תיק 4000 מקבוצת שונאי נתניהו שהצטברו להם בוואלה? חשיפות בלעדיות בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-22.10.21 (14 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע.
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/h-hyIE4nXBU. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim5.


ה. לא ברור למה עדי השקר שכבר הופיעו (אילן ישועה, אבירם אלעד ומיכל קליין) לא נחקרים ומועמדים לדין על "עדות שקר", מלבד זאת שהם היו אמורים להיחקר באזהרה ולהיות מואשמים כשותפים לפשע הקרוי "שוחד" בדמות "הטיית סיקור\פתיחת דלת באתר וואלה!", על פי תזת הפרקליטות המופיעה בכתב האישום של "תיקי "האלפים". במיוחד המדובר באילן ישועה, ממנו יצאה "תרבות השקר" של אנשי חברת "וואלה תקשורת!", אלו שכבר העידו (ויש עוד כמה שקרנים בתור להעיד). נקבע בסעיף 237 לחוק העונשין שהעונש על עדות שקר הוא מאסר של עד 7 שנים לפחות כדלהלן: "המעיד בהליך שיפוטי, ביודעין, עדות כוזבת בדבר מהותי לגבי שאלה הנדונה באותו הליך, הרי זו עדות שקר, ודינו - מאסר שבע שנים; עשה כן בעד טובת הנאה, דינו - מאסר תשע שנים". למי ששכח, האיסור על "עדות שקר" מופיע כבר בעשרת הדיברות: "לֹא-תַעֲנֶה בְרֵעֲךָ עֵד שָׁקֶר" (ספר שמות, פרק כ', פסוק י"ב). אצלנו - ההפקרות בחסות הפרקליטות - חוגגת (!).

ו. ה"כסח" הלוהט בין אבי וייס לעו"ד מאוהדי הפרקליטות, על הסוגיה למה 3 עדי התביעה הראשונים: אילן ישועה, אבירם אלעד ומיכל קליין, הפכו לעדי הגנה? למה היועמ"ש והפרקליטות עוברים על החוק בתידרוכים היומיים לתקשורת? חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע, בראיון בלעדי של אבי וייס ברדיו ב"גלי אשקלוןנט". ע"י יוסי פרטוק, באולפן גם עו"ד תמר קידר ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-22.10.21. כ-16 דקות, בחשיפות מדהימות שלא סיפרו לכם בכוונה אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים".
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/RljV0DG7RAc. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim5.


עדכונים 23.10.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בזו הלשון (חלק מהכותרות בלבד): "התכנית המלאה של "בלי חשבון": הפתיח שלי על מנדלבליט וגדעון סער: החוק האנטי דמוקרטי של השניים – תולדה של אחזקה בגרון. 
השופט בדימוס הרן פינשטיין: "השופטים במשפט נתניהו מפחדים פחד מוות מהתקשורת"; "הסניגורים של נתניהו ואלוביץ' עושים עבודה מצויינת, אבל במקומם הייתי מתנגד כל דקה בעדות של עדי וואלה כיוון שזו עדות מפי השמועה ועדות לא קבילה – עד שהשופטים יבינו זאת"; "כל שופט הוא גם פוליטיקאי, עניין הקלון בחוק של סער הוא בין ביזיונריות לטיפשות; בית המשפט העליון המציא את עניין הסבירות והמידתיות כדי לייצר לו את הסמכות למרות שאין לו בכלל סמכות לעשות זאת".
אבי וייס על השקרים של מיכל קליין, עדת התביעה במשפט נתניהו וגם חושף את הלכי הרוח בפרקליטות השבוע: "הם עסקו בקבוצות הווטאספ בחוק נגד נתניהו – זה מה שמעניין אותם. לסלק אותו"
ישראל לוין, לשעבר עובד הגנזך בשירות המדינה, בעדות מטלטלת: כך קברה הפרקליטות הפרקליטות את תיקי רות דוד והשמידה ראיות."

ב. פורסמה על ידי "פרשת פואד ז"ל": כזבים חדשים של היועמ"ש והמשנה ליועמ"ש עו"ד עמית מררי: הרמת מסך" בעניין מי שהייתה הכי קיצונית ב"תיקי האלפים" נגד נתניהו, המשנה ליועמ"ש עמית מררי, בת זוגו של היועמ"ש לשעבר של הכנסת, עו"ד אייל יינון, עד תביעה מס' 299 נגד נתניהו, שנהיה פתאום מועמד להית שופט בביהמ"ש העליון. חשיפת אחת השערוריות של טיוח ושקרים של היועמ"ש והמשנה ליועמ"ש, שר המשפטים (הקודם: אבי ניסנקורן) והמשטרה, בפרשה, שהחלה בעשור הקודם ב(אי) חקירת החשדות כנגד השר וח"כ לשעבר, בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל, (שאגב, התברר כעת, שקיבל "איתרוג" ו"הטיית סיקור" ענקית מאילן ישועה, לשעבר מנכ"ל קבוצת "וואלה! תקשורת" ועד מפתח ראשי ב"תיקי האלפים). ברקע עומד קצין משטרה לשעבר ביאח"ה\לה"ב 433, שלא מהסס לחשוף את הטיוח של החקירה וערימת השקרים החדשים של צמרת היועמ"ש - פרשה טרייה (מסוף 2020 ועד מחצית 2021), שלא תיאמן. הכתבה כאן

ג. אלי ציפורי צייץ כאן: "הטעות האתית החמורה של עמית סגל: ליהג ב״נוניתון״ על תסריט לעיסקת טיעון לנתניהו בתיק 2000 שבו יימחק האישום לנתניהו - בלי להזכיר בכלל שנוני מוזס, מו״ל ״ידיעות אחרונות״, העיתון שבו הוא כותב, נאשם בניסיון לשוחד בתיק 2000 ולמעשה תלוי בעיסקת טיעון כזו. פרטים מחר - באתר שלי."

עדכונים 24.10.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "בוקר טוב, הטעות האתית החמורה של עמית סגל ‼ למה הוא משווק בעיתון "ידיעות אחרונות" עסקת טיעון לנתניהו? האם יש לזה קשר לנוני מוזס, הבעלים של העיתון ונאשם בתיק 2000, ולגדעון סער?
✅ אז מה באמת מפריע לעמית סגל?
✅ איפה המניפולציה?
סקירה ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. פורסם כאן: "הממשלה אישרה את מינויה של [עו"ד] כרמית יוליס לתפקיד המשנה ליועמ"ש לממשלה". היא החליפה את עו"ד ארז קמיניץ כמשנה ליועמ"ש לעניינים אזרחיים. היא בוגרת "מעוז". חלק מה-Deep State...

ג. אלי ציפורי פרסם כאן: "בלי חשבון, רדיו גלי ישראל: התוכנית המלאה מיום שישי 22.10.2021 עלתה גם לאתר שלי: החוק נגד נתניהו מדאיג מאוד, ביטול חזקת החפות, פיגוע בדמוקרטיה, השופטים מפחדים פחד מוות מהתקשורת, גברת רבין אל תחנכי אותנו, השקרים של מיכל קליין, כך קברה הפרקליטות את תיקי רוד דוד... כנסו, האזינו ושתפו: כאן

עדכונים 25.10.21
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, משפט נתניהו: היום תעלה לדוכן עדת התביעה הרביעית, עמית אשל, שהיתה ראש דסק החדשות באתר וואלה. היא אשת שמאל קיצוני שכבר רמזה על התפקיד המתואם של "העיתונות" בהפלת נתניהו ובתפירת תיק 4000. סקירה מפורטת על עדת התביעה הבאה, ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. דווח כאן ב-YNET ע"י גלעד מורד: "ראש דסק לשעבר בוואלה העידה: "אי אפשר לדווח חופשי על משפחת נתניהו". "בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתחה עדותה של עמית אשל, ראש דסק לשעבר באתר וואלה, בעניין תיק 4000. "סגן ראש מערכת החדשות הבהיר לי שיש נוהל - כל אייטם שיש לו נגיעה מדינית צריך לעבור דרך עורך האתר אבי אלקלעי", אמרה אשל בעדותה. "הבנתי שיש סוגיות רגישות שנוגעות למשפחת נתניהו וצריך לפקח ביתר שאת על הדיווח שלהן. אי אפשר לדווח חופשי - זה עובר פילטור". אשל סיפרה כי נחשפה להסרת ידיעה של כתבת המשפט שעסקה בשרה נתניהו, והוסיפה: "זה היה תמוה, זה נעשה מעל הראשים של עובדי דסק החדשות"."

ג. אלי ציפורי מדווח מבית המשפט ומצייץ כאן (הדיווח מבית המשפט נעשה ע"י עו"ד כנרת בראשי כאן או כאן, ביחד עם גיא לוי ועידו שיפוני) כדלהלן:
1) "בוקר טוב מבית המשפט המחוזי בירושלים: זאת עמית אשל, לשעבר בוואלה, והיום ב״הארץ״ שתעלה לעדות היום. כצפוי, אשל היא שמאלנית, טהרנית, צדקנית ומתעבת את נתניהו ומשפחתו. היא שיתפה פעולה עם רביב דרוקר, התפארה בזאת (!) וכתבה ש״ניצחנו״. עדותה לא שווה דבר. כך נראית תפירת תיק."
2) "העדות המביכה של עמית אשל: עו״ד בן צור: ״תאשרי לי שאת שוטמת את נתניהו ומשפחתו? אשל: ״אתה מדבר על רגש? אני לא שונאת את נתניהו, יש בי סלידה ממעשים שלהם״. בן צור: ״קראת לנתניהו ראש ממשלה הפחדן, העלוב והמופרע שלנו״. משקף עמדתך?״ אשל: ״באותם ימים כן, הוא רצה לסגור את תאגיד השידור״." בהערת אגב נציין, שהשופטים גערו מספר פעמים בעדה עמית אשל וגם אמרו לה, שמשפט פלילי זה לא מקום ל"צחוקים" (כי היא צחקקה המון במקום לענות לעניין, כשנתפסה משקרת בחקירה הנגדית). 
3) "מעשה הנבלה של יהודית תירוש: צריך להבין מה קרה היום בבית המשפט: הפרקליטות הביאה כעדה רביעית(!) עובדת זוטרה בוואלה מהשמאל הקיצוני שאין שום משמעות לעדותה רק בגלל שהיא מתעבת את נתניהו ומשפחתו, שלא הפסיקה לגדף אותם - רק בשביל שתעביר ״חווייה״ על מה שקרה בוואלה. כך נראית תפירת התיקים."
4) "פרט חשוב: מי שראיין את עמית אשל בבית דין השדה של תוכנית המקור של רביב דרוקר הוא… ברוך קרא." 
5) "ברוך קרא הגיע כצפוי רק בשביל לעוות, לסלף ולשקר לציבור: ראשית, וואלה היה עוין לנתניהו ושום דעה של קרא והפרקליטות לא תשנה זאת. יש מחקרים רבים על כך. וואלה לא היה מעולם אתר רכילות של נתניהו, הוא היה בהחלט אתר מלטף לרביב דרוקר ולתכנית המקור, שבה קרא היה שותף.
‏שנית, בן צור לא עשה שום תרגיל, וואלה סלבס זה חלק מוואלה - וזה לא משנה לציבור איפה זה מופיע.
‏את זה שתירוש נתפסה בהטעייה חמורה הוא לא דיווח. זה שהיא והצוות שלה מנסה ללחוש לעדה תשובות שיתאימו לתזה שלו ושל הפרקליטות.
מוטב שקרא יספק לציבור תשובות על איך הגיעה העדה השמאלנית היום לבית דין השדה של תכנית המקור שברוך קרא מראיין אותה! רגע, זה לא ניגוד עניינים?."

ג. עו"ד כנרת בראשי צייצה כאן כדלהלן:
1) "תיק 4000: השופט לתביעה: "לא היה ראוי להביא את החומרים החדשים ברענון העד לידיעתה?"

ד. גיא ברוך צייץ כאן כאן: "עדי התביעה של הפרקליטות בתיק 4000 לא מפסיקים לספק פנינים להגנה:
ביהמ"ש שואל למה צריך את העדה עמית אשל, שמעולם לא דיברה עם ישועה, מעולם לא עם משפחת נתניהו, וכל עדותה לא שווה כלום משפטית, נסיבתית וברור כי היא מעידה בגלל עמדתה הפוליטית. עוד עדה שמוכיחה כי מדובר בפוטש פוליטי ותו לא."

ה. אלי ציפורי מסכם כאן את יום הדיונים בחקירה הנגדית של עמית אשל: ""סיכום הדיון היום: עדת התביעה עמית אשל ההזוייה (כן, הזוייה, אין פלא שעובדת ב״הארץ״) צחקקה לאורך כל העדות; כשנשאלה למה היא צוחקת ומה משעשע אותה, כי זה הרי משפט פלילי, היא המשיכה לצחקק; 
כשפורסמה הקלטת של שרה נתניהו בוואלה היא העלתה פוסט וכתבה: "חברים, אפשר להירגע, אני על הכוריאוגרפיה פה בדסק". כשנשאלה למה התכוונה השיבה שהיא למדה ריקוד. עם האנשים הדוחים האלה - תפרו תיקים לנתניהו."

עדכון 26.10.21: אלי ציפורי העלה פוסט מסכם כאן ובבלוג שלו ליום האתמול: בוקר טוב, גם עדת התביעה מס' 4 במשפט נתניהו, עמית אשל "המצחקקת", התפרקה על הדוכן. עדותה הפכה למפגן ענק של מבוכה לפרקליטות. השופטים סימנו לתביעה שיש בעיה קשה. כל הפרטים מהעדות "המוזרה" של אתמול, ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן

המשך עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מיום 26.10.21 - כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים