Telecom News - הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם
הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם
מאת: אלי ציפורי ואבי וייס 15.11.21, 14:20ניר חפץ מוויקיפדיה
 
העיתונאי מוטי גילת, משופריה הבולטים של הפרקליטות, סגר עבורנו מעגל בכל הקשור לעד המדינה במשפט נתניהו, ניר חפץ. נראה, שגילת לא הבין מה הוא כותב.

עדכון חשוב על בלבול התאריכים בהדלפה של מוטי גילת בסוף הכתבה, כמו גם עדכונים נוספים.
עדכונים אחרונים בתחתית הכתבה: 23.11.21, 25.11.21. (נושא ניגוד העניינים של חפץ לגבי ענייניו של היועמ"ש ד"ר מנדלבליט), ועדכונים חשובים 26-30.11.21. עדכון חשוב נוסף מה-8.12.21. עדכונים מתעדכנים עד 08.9.22.


כתבה זו פורסמה בבוקר (15.11.21) גם בבלוג של אלי ציפורי - כאן.

פרטים נוספים בתחתית הכתבה פרק ו' על העדכונים והחשיפות מביהמ"ש המחוזי בי-ם על תיק 4000 התפור והמופרך- כאן.

עוד מעגל נסגר אתמול בנוגע לניר חפץ (בתמונה מוויקיפדיה משמאל) והפעם באדיבותו של לא אחר מאשר מוטי גילת (כאן), אחד משופרי הפרקליטות הבולטים.

ניר חפץ, כזכור, קיים צירים מקבילים ועסקיים בינו לבין אילן ישועה ולשאול אלוביץ' - שבו האינטרס שלו היה אחד ויחיד: ניר חפץ, רק ניר חפץ ומה ירוויח חפץ בעניין הזה.

על אחד הפרויקטים האלה עדכן ישועה את אלוביץ' אחרי שקיבל הודעה מיונה ויזנטל, (בתמונה משמאל צילום מסך), לשעבר סמנכ"ל התוכן של חברת 'יס', שהיה אמור להיות המנכ"ל של 'הפרוייקט של ניר חפץ'.יונה ויזנטל ציולם מסך החשיפה של חלק מהפרוייקטים הללו בחקירה הנגדית של אילן ישועה - כאן
 
כך כתב ישועה לאלוביץ':
 
"הפרויקט של ניר חפץ" (פרוייקט סודי, כאן נמצאת רשימת חברי הצוות שעבדו על הנושא הזה בחשאיות כשנתיים: 2016-18), הוא הקמת ערוץ ברודקאסט שחלק מרכזי בשידוריו יהיו חדשות ואקטואליה כאשר המטרה שלו היא להגיש בקשה לרישיון בתחילת יוני. כפי שסיכמנו אני אהיה גם שם יועץ בחודשיים האלה ובין היתר נראה איפה אפשר לשלב/לדאוג שוואלה תהיה ספק של חלק מהתוכניות בערוץ זה (לפי בדיקה ראשונה משפטית אין עם זה בעיה)".
 
מה שניסו חפץ וישועה הוא להשתמש באולפנים של ישועה ולצורך זה גייסו כמה מיליארדים תחת הסכם סודיות.

שימו לב לגלריית השמות, שהייתה אמורה להשקיע כ-100 מיליון ש"ח בפרוייקט: ארנון מילצ'ן, ג'יימס פאקר, רופרט מרדוק וככל הנראה גם לארי אליסון.
 
עכשיו נקפוץ לעניין השיבוש, שמיוחס לשאול אלוביץ' בנושא השמדת הראיות.
 
נדמה, שמוטי גילת לא הבין אפילו מה הוא כותב מדף המסרים של הפרקליטות, כי השיבוש היה ביוזמתו של חפץ עצמו!
 
כך העיד ניר חפץ:
 
"בשלב מסוים", מתוך לחץ, חרדה, פאניקה, תקראו לזה איך שתקראו, עשיתי מעשה איוולת, שטות ופניתי לשאול אלוביץ'. ביקשתי לבוא אליו הביתה לפגישה בארבע עיניים וזו התקיימה בשעת ערב, בחשיכה, בחלק העליון של בית המשפחה… הגעתי אליו עם הבשורה שגם בבלפור חוששים שהחקירה היא בענייניו והוא נראה אחוז אימה. כולו היה חיל ורעדה".
 
בפגישה הזאת, שאותה יזם כאמור חפץ, נולדה ההחלטה המשותפת לנסות ולשבש את החקירה באמצעות השמדת ראיות, השמדת מסרונים, והשמדת טלפונים ניידים.
יתרה מזאת: חפץ ביקש משאול ומאיריס אלוביץ', שהשתתפה בחלק מהפגישה, להזמין אליהם הביתה בדחיפות את אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, ולבקש ממנו להתנהג בדרך דומה.
 
ישועה אכן הוזעק בלילה לבית משפחת אלוביץ', שמע מה סיפר להם ניר חפץ, והבטיח לשתף פעולה בהשמדת הראיות. הבטיח, אבל לא קיים.

הוא הצליח להתחמק מהמשימה בכל מיני תירוצים, שמר לעצמו את התחמושת היקרה, ועשה בה שימוש רק אחרי שהוזמן לחקירה במשטרה. רק אז הוא קרע חלון לסיפור הפגישה הלילית בבית אלוביץ'.
 
חפץ עצמו, מיותר לומר, אישר את עדות ישועה ואף אמר לחוקרים:
 
"לא רציתי להיות עבריין… כאן בעדות שלי קשה לי להביט לכם בעיניים… בזמן אמת לא חשבתי שאני עבריין…"
 
כעת אפשר להבין למה חפץ רץ מהר לאלוביץ' ורצה להשמיד את כל התכתובות אצלו ואצל ישועה - זה ממש לא קשור לעסקי השוחד שלא היו. זה קשור אך ורק לעסקיו של חפץ.

הוא חשש, שהעסקים שלו עם ישועה ואלוביץ יתגלו – רק זה מה עניין אותו. על שוחד לכאורה בעסקת המיזוג – זה עניין את קצה הציפורן שלו.
 
חפץ היה כאמור היזם של מיזם טלוויזיה גרנדיוזי, כאשר יונה ויזנטל יועד כמנכ"ל המיזם. הסברים על המיזם הזה יש כאן. על-פי הערכות, חפץ עסק במיזם הזה כנראה מאחורי גבו של נתניהו (למרות שנתניהו היה עקרונית בעד, אבל כנראה נתניהו לא ידע את כל פרטי התכנית, שהייתה מבוססת על ישועה ואולפניו וגם אלוביץ'), יוזמה, שעבד עליה במשך שנתיים מ-2016 (כמוסבר בהרחבה כאן).

בסוף 2016, כשהחלו השמועות אודות החקירות בענייני בזק, הוא פשוט החליט כנראה להעלים את העניין הזה שהיה סודי מבחינתו והוא ידע, שיש שפע של התכתבויות שלו עם ישועה ואלוביץ' על השימוש באולפני וואלה כבסיס למיזם הטלוויזיה שלו.
 
לחפץ היה אינטרס ברור להעלים את פרטי הפרויקט הסודי, כי המשקיעים כבר אמרו לו, שהם כנראה נוטשים את המיזם (עיקרי המיזם דלפו בזמנו ל"דה-מרקר").
 
בקיצור, חפץ רצה להגן על עצמו ועל המשקיעים המיליארדרים, שפחד מהם אם זה ייחשף - כי כולם היו חברים טובים מאוד של נתניהומרדוק, מילצ'ן, פאקר וכמובן גם לארי אליסון. אח"כ התגלה שחפץ נפגש גם עם ראשי קונצרן אקסל שפרינגר הגרמני (זה שקנה מוואלה! את אתר יד 2). 

הוא היה בפאניקה, שהכל יתגלה כולל הקשר עם המיליארדרים הללו, שדרשו סודיות מוחלטת למעורבותם והשקעתם העתידית.
 
ניר חפץ בישל את כל העניין הזה, הוא ולא אחר.

כדי להסוות את המיזם הסודי הזה, הומצאה גרסה אחרת לחלוטין ע"י ניר חפץ (אולי בשת"פ אילן ישועה): שהמיליארדר ג'יימס פאקר, חברו של נתניהו, התעניין ברכישת אתר וואלה! והודלף שזה היה בערך של כ- 600 מיליון ש"ח (זה הודלף למשל כאן לערוץ 10 וכאן למעריב). זאת, במטרה להסיט כל חשד מניר חפץ, שעסק באותה עת באינטנסיביות רבה עם צוות גדול בראשותו של ויזנטל כמנכ"ל, במיזם הטלוויזיה הסודי הזה, שנעשה של בשת"פ מלא עם אילן ישועה, ופעל בעניין זה גם מול פאקר, כמשקיע אפשרי במיזם הטלוויזיה שלו (וכמשקיע סכום הגיוני: 25 מיליון ש"ח במיזם. לא סכום לא הגיוני של 600 מיליון ש"ח ברכישת וואלה!, שנמכרה לאיש העסקים אלי עזור ב-2019 בכ-60 מיליון ש"ח, עשירית מהסכום הזה).

עדכון 17.11.21: עלה פוסט חדש בפייסבוק של מוטי גילת: כאן.
בפוסט הזה יש את הפסקאות הבאות:
א) "הדרישות האלה היו מלוות בתחנונים, בפניקה, בהתנהגות שחפץ מתאר בעדותו "כקרובה להתקף לב של אלוביץ... היה רגע שחשבתי שצריך להזמין לו אמבולנס..." אמר והוסיף: אלוביץ ביקש ממנו בתחנונים ממש למצוא זמן כדי ולהגיע אליו בערב הביתה בעניין בזק" "הוא רצה שאני אקח ממנו מסמך ואתן אותו לנתניהו בלי שום תחנות ביניים, אמר. הוא ביקש מנתניהו להורות לפילבר לקדם את הרפורמה ואת עסקת יס". 
ב) "שאול היה בלחץ עצום והסביר לי ששעון החול לאישור עסקת יס על ידי שר התקשורת הולך ואוזל", העיד חפץ, "הוא אמר לי שעומד לפוג תוקף אישור הרשות להיתרים עסקיים לביצוע העסקה... הוא חיפש שר שיהיה לו נוח, שר הכי טוב בשבילו, הוא הדגיש כל פעם באוזני: הכי טוב יהיה אם נתניהו יהיה שר התקשורת".
אמר וכעבור זמן השיג באמת את מבוקשו: ארדן הורחק, נתניהו החליף אותו ועכשיו יושבים שניהם על אותו ספסל הנאשמים. על זה בדיוק נאמר עוד ניצחון כזה ואבדנו."

מה הטעויות?מוטי גילת מווויקיפדיה
ההדלפה של מוטי גילת מראה בפירוש, שכל העדות של ניר חפץ לא הגיונית וסותרת את לוחות הזמנים של המציאות:
מי שהדליף זאת מהפרקליטות לכתב מוטי גילת, (בתמונה משמאל מוויקיפדיה)לא עשה סינכרון זמנים (כפי שתיאר, זאת יפה אלי ציפורי כאן. החוקרים שתלו במוחו של חפץ והכניסו לעדותו ולכתב האישום, שתאריך הפגישה הוא 28.11.14, המנכ"ל היה אז אבי ברגר ולא שלמה פילבר (שהגיע למשרד התקשורת יותר מחצי שנה אחרי התאריך הזה).

וככה זה מופיע בכתב האישום:
ראיית הזהב

כלומר: לא רק שמדובר בהעברת "הודעה לעיתונות" של הרשות להגבלים עסקיים ("הודעה לעיתונות" שנמצאת במלואה כאן, מ-26.3.14), זו הודעה חסרת כל משמעות חוקית או מעשית מבחינה רגולטורית, שגם אין בה שום לוח זמנים או איזה דחיפות, חצי שנה אחרי שההודעה הזו פורסמה בציבור, והעברת הנייר חסר כל משמעות הזה מאלוביץ' לנתניהו, היא דבר הזוי בפני עצמו (מה נתניהו ייעשה עם "הודעה לעיתונות" של גוף שלטוני אחר, חסרת כל משמעות מעשית ובוודאי לא נוגעת למשרד התקשורת, הודעה מלפני חצי שנה?).

גם הזוי שאלוביץ' מבקש מנתניהו לקדם את המיזוג והרפורמה (איזו רפורמה?) דרך שלמה פילבר, שיגיע רק אחרי חצי שנה ממועד זה (28.11.14) לתפקיד זה של מנכ"ל משרד התקשורת (7.6.15). ממש חוש נבואי היה לו לאלוביץ', ממש "בומבה של נביא". 

יתרה מכך. המסמך המקורי והרשמי (כאן) של מ"מ הממונה על ההגבלים העסקיים, ד"ר אסף אילת (שלא נחקר בכוונה, כדי לא לקלקל את התיק התפור הזה), מכיל בתוכו החלטה אותה האריך כמה פעמים קודם לכן. כלומר: הוא וקודמו בתפקיד האריכו את התוקף של ההחלטות בעניין זה (של אישור "המיזוג", נושא שמוסבר בהרחבה כאן), כך שלא הייתה כל סיבה לשאול אלוביץ', שהכיר היטב את החוקים ודרכי התנהלות הרשות להגבלים עסקיים, להיות בלחץ מיוחד של זמנים ב-28.11.14. מה גם שתוקף האישור הזה של ד"ר אסף אילת, היה עד סוף מרץ 2015. ואכן בסוף מרץ 2015 קיבל ד"ר אסף אילת החלטה המאשרת את ההחלטה הקודמת ולמעשה מאריכה אותו ללא הגבלת זמן (כאן) (ולכן לא היה שום לחץ של פחד מפקיעת תוקף בינואר 2015).
 
בכל מקרה, אין ללו"ז של הרשות הזו, שום קשר ללו"ז של משרד התקשורת, שפועל לפי חוק אחר לגמרי ומנגנון קבלת החלטות שונה לגמרי. 

ועוד כתוב בפוסט: "וכעבור זמן השיג באמת את מבוקשו: ארדן הורחק". זאת, כשארדן סיים להיות שר התקשורת ב-5.11.14, כלומר הרבה לפני ה-28.11.14 (יום הפגישה שחפץ מתאר בעדותו), וגם אם נוסיף לקדנציה של גלעד ארדן כשר התקשורת את השבועיים הארכה שהוא ביקש וקיבל מנתניהו, להיות שר כפול במשרד, כדי לחתום על תקנות "השוק הסיטונאי", אזי זה מוביל אותנו ל-17.11.14, היום האחרון של ארדן במשרד התקשורת, שזה גם כן לפני 28.11.14

הכי סביר, שב-28.11.14 אלוביץ' (אם אכן נפגש עם נתניהו ביום זה, מה שלא ברור כרגע), ירצה לדבר עם נתניהו על המכה הכבדה של "השוק הסיטונאי", שנפלה עליו ב-17.11.14 (היום בו גלעד ארדן חתם סופית, לקראת אישור ועדת הכלכלה ושר האוצר, על כל המסמכים של השוק הסיטונאי), ולא ידבר עימו על שום דבר אחר.
המסמך של גלעד ארדן, שחתם עליו כשר התקשורת ושר הפנים גם יחד, מצוי כאן עם התאריך 17.11.14. כל ההחלטות של השר ארדן ב-17.11.14 - כאן. אגב, שר האוצר (יאיר לפיד) וועדת הכלכלה של הכנסת אישרו הכל גם כן ב-17.11.14 כמופיע במסמך כאן

כלומר: החמור הוא לא מה שהוא (מוטי גילת) לא יודע, ומקשקש בפוסט שלו. "פרשן" שלא יודע דבר וחצי דבר ברגולציית עולם התקשורת. החמור שזה שהדליף לו מהפרקליטות (או זו שהדליפה, יותר נכון), לא יודע\ת גם הוא\היא  מימינו ומשמאלו. הוא\היא לא יודע\ת כלום. שיבוש מוחלט בהבנת הרגולציה ולוחות הזמנים.

ועם הבלבול הזה בזמנים - בלבול ממש קריטי בזמנים, מה שהופך את כל "ראית הזהב" הזו לצחוק ולקלס, התביעה רוצה כעת להציג את "ראיית הזהב" הזו, של "עד המפתח המנצח" - ניר חפץ. 

פשוט הזוי ומביש - ברמות בלתי נתפסות.

"תפירת תיק" ברמה הכי ירודה שאפשר. גרוע מהפברוקים שנעשו לאלפרד דרייפוס בצרפת.  

עדכונים 23.11.21:
א. בהמשך לכתוב כאן מעל מתגלה, שבפגישה של סוף 2016, שנועדה לנסות ולזהות על מה מתקיימת חקירה סמויה, השתתפו 2 עורכי דינו של נתניהו: יוסי כהן ועמית חדד. חפץ לא סיפר להם על היוזמה הפרטית שלו של 100 מיליון ש"ח, שרקח עם צוות שלם מול אלוביץ' וישועה, כאמור לעיל, יוזמה, שהייתה מבחינת המשקיעים סודית ביותר. 

להלן הקטע מעדותו של ניר חפץ בחקירה הראשית ביום השני לחקירתו בבית המשפט המחוזי בי-ם:
"בסוף 2016 פורסם בהארץ שהולכת להיות רעידת אדמה. שאלתי את עמית חדד מה הולך להיות, הוא העריך שמדובר על יחסי אלוביץ-נתניהו.
‏עו״ד יוסי כהן הציג בפני רשימה של אנשים. הוא סיפר, שישב ערב קודם עם נתניהו והם חשבו מי יכול להיות. בראש הרשימה היה אלוביץ', ואחר כך פאקר.
מיד לאחר מכן עשיתי משהו, שאני מצטער עליו. נסעתי לפגישה לילית בביתו של אלוביץ' ואז ישבנו וסיפרתי לו על תוכן השיחה עם עו״ד יוסי כהן
אלוביץ' מיד קטע את השיחה וביקש מאיריס אלוביץ' להיכנס. הטעות הזאת שינתה את החיים שלי, אז קצת קשה לי להעיד.
חזרתי על התיאור באזני איריס אלוביץ' ולמעשה אמרתי להם, שימחקו את ההתכתבויות בנינו.
אלוביץ' אמר שזה לא יעזור, הוא אמר, שצריך ״להיפטר מהברזלים״. הוא אמר שידאג, שאילן ישועה יעשה את זה וגם הוא ואישתו. הוא אמר לי להיפטר מהנייד שלי.
שאלתי אותו אם זה לא ייראה חשוד? הוא  אמר, שהוא יחליף רוחבית סלולריים לכל בכירי בזק. הוא אמר לי להתקשר לאילן ישועה ולעדכן אותו בשיחה עם יוסי כהן.
יצאתי משם הייתי בדאגות קשות, לאחר מספר ימים קניתי מספר חדש אבל לא נפטרתי מהמכשיר הישן שלי.
מיד לאחר מכן פרשת 2000 והייתי מאושר באותו רגע. הטלפון אבד אבל לא נפטרתי ממנו. אני מודע להשלכות ולוקח אחריות מלאה.
לעורכי הדין כהן או חדד לא היה שום מושג על מה שתיארתי כאן.
הזוג נתניהו לא ידעו על פגישת השיבוש שלי עם הזוג אלוביץ'.
מאוחר יותר שרה ויאיר נתניהו ביקשו ממני לוודא, שהזוג אלוביץ' מוחקים את הניידים שלהם - לבנימין נתניהו לא היה זכר באותה פגישה."חפץ ןמנלבליט

ב. למעשה, בדיון היום התברר, שהאינטרס של חפץ היה לקבל מאלוביץ', מישועה ומאחרים פרנסה, עבודה ושת"פ פרטיים שלו, בפרויקטים שונים עם החברות השונות, בעלויות עתק, תוך ניגוד עיניינים חמור לעבודתו כיועץ תקשורת של נתניהו (הסדר ניגוד העניינים שלו כאן, ההסדר שקבע היועמ"ש דאז עו"ד יהודה וינשטיין בסיוע צמוד של עו"ד דינה זילבר לנתניהו, לגבי ניגודי העניינים של ניר חפץ - יש כאן), הכל נעשה בלי שום קשר לנתניהו ובלי ידיעתו של נתניהו (או שרה נתניהו) ובלי שום קשר לכתב האישום.
זה רק מה שעניין אותו (את חפץ) - רק העסקים הפרטיים שלו. 
רשימת החברות שבבעלותו של ניר חפץ יש כאן.
הפרטים מרשות התאגידים על החברה המרכזית של ניר חפץ יש כאן
ניתוח שינויי השמות של החברה המרכזית של ניר חפץ, מול הסדרי "ניגודי העניינים" שלו - כאן

האם נתניהו הסכים לכך שניר חפץ הקים ב-22.12.14 (שם שאושר ברשם החברות ב- 18.1.15 והיה בתוקף עד 11.4.16) חברה ששמה: "מיזם תקשורת - ביבי חפץ תקשורת ואסטרטגיה בע"מ"?

באנגלית שם החברה ממש מרשים, כאילו המדובר בתאגיד בינ"ל ענק: Enterprise Communicaions - BIBI HEFEZ Media & Strategy Ltd.

עניין חמור ביותר זה לא הובהר בדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם!

בנוסף, נושא ניגוד העניינים של ניר חפץ גם נדון בבג"ץ - כאן - שדחה את העתירה, שעסקה גם בקשרים בין חפץ לד"ר מנדלבליט, כשנטען בבג"ץ שחפץ סייע לו (לד"ר מנדלבליט) להתמנות ליועמ"שיודגש שהסיפור הזה נחשף לראשונה אצל אלי ציפורי כאן, ולא זכתה לחשיפה מספקת. כנראה יש קשר בין כל התהליכים הללו, כשניר חפץ הוא הציר המוביל של ההתרחשויות באותה עת, מאחורי גבו של נתניהו. 

להלן הקטע הכי חשוב בעתירה בבג"ץ (עתירה שנדחתה, כאמור לעיל, אבל העובדות הללו אושרו בעיקרן בבג"ץ):
חפץ ומנדלבליט

עדכונים 25.11.21:
א. תשומת לכמה בעיות חמורות
בהסדרי ניגודי העניינים עם ניר חפץ, שהוצגו כאן בלינקים מעל:דינה זילבר
  • ההסדרים הללו נחתמו בסוף 2015, בעוד שניר חפץ החל לעסוק בענייני יחסי ציבור למשפחת נתניהו שנה וחצי קודם לכן (!) למה?
  • למה ההסדרים הללו לא רועננו זמן קצר אחרי כן ע"י עו"ד דינה זילבר, (בתמונה משמאל), מי שהייתה במשך שנים משנה ליועמ"ש, וד"ר מנדלבליט (שנכנס לתפקידו בתחילת פברואר 2016), כשהם החלו לטפל ב"הסדרי ניגודי העניינים" של נתניהו, והוציאו הסדר חדש, שהחל להיות מטופל על ידם מיד לאחר שד"ר מנדבליט נכנס לתפקידו?
  • מי בדק את הפעיליות הרבות של ניר חפץ מידי 3 חודשים, ככתוב במסמכים הללו (זה היה קודם לכל, התפקיד של עו"ד דינה זילבר)?
  • מי בדק את החברה שלו? די בטוח שלא בדקו אותה. זאת, כי ב-2 המסמכים מופיעים שמות שונים של החברה של ניר חפץ: "חפץ תקשורת בע"מ" במסמך של היועמ"ש וינשטיין, ו"ניר חפץ מיזם תקשורת ואסטרטגיה בע"מ" בנייר, שניר חפץ חתם עליו. כשבמציאות לחברה שלו יש שם שונה: "מיזם אסטרטגיה אופרטיבית בע"מ". העובדה, שהשם הנכון של החברה של ניר חפץ לא הופיע ב-2 המסמכים הרשמיים של "ניגודי העניינים" הללו, מצביעה, ששום דבר לא נבדק. כי אם היו בודקים, היו מגלים את השם הנכון של החברה של ניר חפץ, מה יש בפעילות שלה ומיהם בעלי מניותיה \ שותפיה העסקיים.  
  • תשומת לב לחשיפת הקשרים ההדוקים בין ניר חפץ לעו"ד שלומית פרגו-ברנע (היועצת המשפטית של משרד רפרגו ברנע מאתר וויקיפדיהוה"מ, בתמונה משמאל מוויקיפדיה) כבר מ-2010 - כאן וכאן. פרטי הטיוח והקבירה של הפרשה ע"י היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליטכאן, כאן וכאן. יודגש שעו"ד פרגו-ברנע הייתה מעורבת אישית בהכנת 2 מסמכי ניגודי העניינים של ניר חפץ בסוף 2015. כלומר: מי שהיתה בניגוד עניינים חריף עד קיצוני בעניינו של ניר חפץ, היא זו שהכינה לו את "הסדרי ניגוד העניינים" האישיים שלו. פשוט ענק. השחיתות הציבורית (לכאורה) במיטבה. יועצים משפטיים שלא כפופים לשום חוק ונורמה. סדום ועמורה.
  • כתוב במסמך ניגוד העניינים לניר חפץ שבחתימת עו"ד יהודה וינשטיין, שלחפץ היו גם עסקים מחוץ לחברה שלו. אבל לא כתוב אילו עסקים. מהם העסקיים הללו? מי עקב ופיקח עליהם? האם מישהו עקב מידי 3 חודשים על הפעיליות של ניר חפץ, ככתוב בשני מסמכי הסדרי ניגודי העניינים שלו? מי תעד זאת וקיבל החלטה, שכל המיזמים שלו הם כן או לא בניגוד עניינים?
  • אם הסדרי ניגודי העניינים של ניר חפץ, שהוצאו בסוף 2015 (באיחור רב - כאן וכאן) היו נבדקים כנדרש ע"י עו"ד שלומית ברנע פרגו, היא הייתה אמורה לגלות את "ניגודי העניינים" החריפים ביותר שהיו באותה תקופה, בה הוא עבד בתפקידו בבלפור, עבור משפחת נתניהו. המדובר בניגודי עניינים בין הלקוחות של חברות ניר חפץ, לבין היותו של בנימין נתניהו (בנוסף להיותו רוה"מ) גם שר התקשורת (5 בנובמבר 2014 עד 21 בפברואר 2017. ממחצית 2016 והלאה לא עסק בבזק), שר הבריאות (4 בדצמבר 2014 עד 2 בספטמבר 2015, 28 בנובמבר 2017 עד 29 לדצמבר 2019), שר הכלכלה (3 בנובמבר 2015 עד 1 באוגוסט 2016) ועוד. במיוחד הניגוד החריף ביותר היו עסקיו הפרטיים של ניר חפץ מול קבוצת בזק, לרבות בתקופה שנתניהו היה גם שר התקשורת ובראשם קשריו עם שאול אלוביץ' (הרחבה נוספת מיד כאן בהמשך), בזק בינ"ל, קבוצת "וואלה!" בראשות אילן ישועה, ועוד, כמפורט כאן, לקוח מכאן. המעורבות הבולטת ביותר בעניין זה הייתה בשנים 2016-18, ב"מיזם הטלוויזיה של חפץ", שתוכנן להתממש באולפני "וואלה!", על פי הסכם בינו לבין שאול אלוביץ' ואילן ישועה. המדובר בפרויקט ענק ועתיר כספים. כאן נמצאת רשימת חברי הצוות שעבדו על הנושא הזה בחשאיות כשנתיים. זה שהפרויקטים הללו לא מומשו בסוף, לא גורע מהקשרים ההדוקים שהתקיימו באותן שנים, בין חברת ניר חפץ לבין צמרת קבוצת בזק, בגיבוי ובחיפוי (לכאורה) של היועצת המשפטית של משרד רוה"מ, עו"ד שלומית ברנע פרגו, וכנראה גם בידיעת עו"ד דינה זילבר ועו"ד דנה נויפלד (כולן חברות אישיות, מזה שנים). 
  • יודגש, שלעו"ד שלומית ברנע פרגו, שנמצאת כבר 19 שנים בתפקיד (לא ברור מי אישר לה לחרוג מהמסגרת של קדנציה אחת ליועץ משפטי - ללא הארכה, של 7 שנים), אין שום "הסדר ניגוד עניינים" משלה בתפקידה החשוב אותו היא ממלאת מזה 19 שנה, והיא מצפצפת בגלוי על החוק, על הנחיות היועמ"ש בתחום הסדרי ניגודי העניינים - כאן, על הנחיות נציבות שירות המדינה בדיוק בנושא זה - כאן, ועל התקשי"ר (תקנות שירות המדינה החלות על כל עובד מדינה) פרק 13.6 - כאן. בנוסף, היא מסתירה, ככל הנראה, נכס\י נדל"ן יקרים ומניבים, בשת"פ עם בעלה, ד"ר יעקב ברנע. די מזכיר את התנהלותה של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי ובעלה, בענייני נדל"ן. 
  • האם לכל זה יש איזה קשר למה שד"ר אביחי מנדלבליט אמר בקולו (בהקלטה ששוחררה של שיחה שקיים עם עו"ד אפי נוה): "מי שתפרה אותי זה דינה זילבר ושי"?. האם עו"ד דינה זילבר (יחד עם אחרים, לרבות עו"ד שי ניצן), כאמור כאן (לקוח מכאן) היו "הכוח המניע" מאחורי מכתבו של עו"ד יהודה וינשטיין היועמ"ש דאז (אולי בסיוע של עו"ד שלומית פרגו-ברנע) לרוה"מ בנימין נתניהו (כאן) במאי 2015? זאת, מול המסע לכאורה ההפוך, של תמיכת ניר חפץ בקידום מועמדותו של ד"ר אביחי מנדלבליט ליועמ"ש? האם עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט "הושתל" כיועמ"ש, כדי "לסחוט" אותו יותר מאוחר, שיאשר פתיחת חקירות פליליות כנגד משפחת נתניהו? שאלות רבות ללא תשובות, כרגע. 
ב. בהמשך לעניין "ניגודי העניינים" שנחשף לעיל, תשומת לב לעניין קריטי: ניר חפץ טען בקולו (בחשיפה של חדשות 10 בנוגע להקלטות מ-2016 - המועד של מיזם הטלוויזיה של חפץ כאמור לעיל), ששאול אלוביץ' "בכיצילום מסך ניר חפץסו", בשיחה שהוקלטה בינו לבין איש עסקים.

זו שיחה שמוכיחה באופן חד-ערכי שהוא (חפץ) פשוט צפצף על "הסדר ניגוד העניינים" שלו (או שמא קיבל אולי גיבוי וחיפוי שערורייתיים, מעו"ד שלומית ברנע פרגו, עימה היה לניר חפץ קשרים הדוקים כבר מתחילת העשור הקודם - כאמור כאן, כאן, כאן, כאן וכאן)?

כך, לכאורה, אלוביץ', וכנראה גם ישועה, היו שותפים שלו למיזמים שונים, עתירי השקעה. (מפורט גם כאן). 

לכן, הוא הציג לנתניהו ולתביעה (וכעת לבית המשפט) את סיפור "הדלת הפתוחה" שלו ב"וואלה!", כי הוא (לתפיסתו) היה כל יכול ב"וואלה!" באמצעות בעליה (ולא נתניהו). הסרטון ממנו לקוח הטיעון הזה מצוי כאן

צילום מסך מתוך הסרטון - נמצא משמאל ומדבר בעד עצמו.

כך, ניר חפץ מתרברב שהוא הכי קרוב לשאול אלוביץ' ודרכו אפשר להניע כל דבר, בהקשר לנכסים של שאול אלוביץ' בקבוצת החברות שלו (קבוצת פירמידת בזק).

כלומר: מי, שלכאורה, "שלט" באלוביץ' (על פי ההקלטה מדבריו) הוא ניר חפץ, ולא נתניהו.

שונה לחלוטין ממה שיש בכתב האישום ב"תיקי האלפים". 

עדכון 26.11.21: 
מומלץ לקרוא את הכתבה: 10 מכות מצרים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית הראשונים של ניר חפץ.

עדכונים 27.11.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן: "‏שערורייה: האם ניר חפץ דיבר עם אמנון אברמוביץ'?
אברמוביץ׳: ״אם תשאל את חפץ, הנוכחות של נתניהו לא היתה מאיימת. היא היתה מרככת. חפץ הסתכל בעיני נתניהו ונתניהו בשלו. חפץ ראה תחינה, בקשה לחמלה, כאילו אומר לו נתניהו, אתה לא חייב להגיד הכל, לא חייב לדייק. אצלי זו שאלה של חרות או כלא". ‏איזו חארטה!"

באלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב ביותר: "‏מה מסתיר ניר חפץ?
‏בעדותו שטח חפץ סיפור על שיבוש החקירה שהוא יזם להשמדת הסלולרים. להוכחה שלא עשה זאת לבסוף הביאו בפרקליטות תמונת חפץ ביום ההולדת של ניקול ראידמן עם 2 סלולרים בידו (שאיבד שם לטענתו).
‏הבעיה: שיחת השיבוש היתה בסוף דצמבר 2016, ואילו יום ההולדת של ראידמן ב-11.6.2017, קרוב לחצי שנה אחרי!
‏מה שבטוח: הסלולריים נעלמו ובהם סודותיו של חפץ. ‏תודה לאבי וייס."

הערות חשובות:
1) הכיצד בני הזוג אלוביץ' ואילן ישועה נדרשו למחוק את כל תכולת הסלולריים שלהם ולהשמיד את המכשירים עצמם, אבל אין כל ערך להשמדה הזו אם ניר חפץ לא מבצע זאת במקביל (כי כך כל המידע נשאר קיים, אצלו). למה הוא לא השמיד המידע, אם דרש זאת מאחרים?
2) בעיון בתצלום מקרוב רואים שהחזקת 2 הפלאפונים בידו היא מאולצת ולא טבעית. כנראה זה צילום לצרכי הצגה של הטעיה.
3) אם אכן 2 המכשירים של חפץ אבדו במסיבה הזו (קצת לא סביר), אז מה קרה לתוכן של המכשירים? 
התוכן החשוב הזה (כולל כל ההתכתבות שלו עם בני הזוג אלוביץ'אילן ישועה ועוד), הוא הרי לא נמחק והוא נטען אוטומטית וידנית במכשירים החדשים שקנה. 
למה הפרקליטות לא הפיקה את המידע הזה?
למה פרקליטי ההגנה לא דורשים להפיק כעת את המידע הזה מהסלולריים שלו?

תשומת לב לגבי התוכן של הסלולריים של ניר חפץ: ובכן, טלפונים האבודים מהמסיבה של ניקול שבה השתתף ניר חפץ, הטלפונים הללו נמצאו, אבל לא היה עליהם מידע. כלומר: גם הם נמחקו.
זה יהיה מעניין, כי זה סותר מה שאמר בחקירה הראשית (טען שלא השמיד\מחק מידע וטען שאיבד את הסלולריים הללו במסיבה של ניקול).

יש לעניין חמור זה אחת מ-2 המשמעויות הבאות: 
א) חפץ כן מחק הכל, בניגוד למה שאמר בחקירה הראשית והוא שיקר לבית המשפט. 
ב) אולי המשטרה \ הפרקליטות המלווה מחקה את התוכן של הטלפונים כדי לנעלים ראיות מההגנה?
ג) חפץ עצמו, בין בידיעה או אי ידיעת המשטרה והפרקליטות, ניקה את המכשירים ממידע, לקראת חקירתו (וסיפור האובדן היה רק תירוץ), שזה שיבוש והעלמת ראיות, כמו המיוחס לשאול אלוביץ' ולאשתו איריס. אולם, החוקרים והפרקליטות, כנראה, לא ביקשו ממנו שם וסיסמה לכל האפליקציות שלו במכשירים, כדי לטעון את המידע שנמצא בענן. כך, שהמידע הזה עדיין נמצא בעננים (של אפל וגוגל ווטסאפ, מיקרוסופט וכיו"ב). 

כל אופציה היא רעה לשלטון החוק בישראל ומצביעה על תהליכי "תפירת תיק 4000". אם תשובה ג' נכונה, אזי זו רשלנות רבתית (אולי מכוונת) של התביעה ואפשר כעת [לפי הפסיקה החדשה של בית המשפט העליון הנמצאת כאן], לבקש להוציא נתוני תקשורת מהסלולריים הללו בצו של בית המשפט (גם בלי בקשת קצין משטרה, ככתוב ב"חוק נתוני תקשורת" ו"חוק האזנות סתר"). זה טרם נעשה ולא ברור למה. 

עדכון 11.1.22: בית המשפט העליון בדיון בהרכב מורחב קיבל החלטות בנושא "חיפוש במכשירים סלולריים". ההחלטה המלאה של העליון כאן, תמצית ההחלטה - כאן

הערה חשובה: מדובר בגוף (הפרקליטות והיועמ"ש) שנמצא מעל לכל חוק ונורמה וחסין מפני הכל, כמפורט כאן.

עדכון 28.11.21: אלי ציפורי פרסם כאן: "מה הסתירה הפרקליטות מחקירות ניר חפץ:
חפץ: 'חשבתי שזה נכון לעצמי, אם יש לי זמן, להרחיב יותר את הקשרים שלי, להכיר את אלוביץ׳ יותר טוב, בשביל העתיד, הוא אדם, הוא טייקון במשק וזה לא יזיק לי, שזה לא יזיק לי באופן אישי שהציר הזה התחמם למען העתיד... באופן כזה הכרתי את נוחי דנקנר, באופן כזה הכרתי בעבר את עידן עופר ואנשים נוספים במשק... זה דבר נכון לקריירה שלי לפוזיציה שלי, לקשרים שלי'.
חוקרת: 'לא, אבל אני אשאל שוב ואני אחדד... אולי היה לך בראש שזה גם ציפייה של ביבי?'
ניר חפץ: '*ממש לא, ממש לא, ממש לא*'."

עדכונים 29.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן כך: בוקר טוב, קטע מהחקירה של ניר חפץ במשטרה מעיד על האינטרס האישי-פיננסי שלו ביחסים עם אלוביץ', מאחורי הגב של נתניהו.
הדברים יתבררו בימים הקרובים, עם תחילת החקירה הנגדית של ניר חפץ. תמצית הדברים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן עוד מידע בעניין קריטי זה: "הראיות המזכות שהסתירה הפרקליטות בחקירות ניר חפץ:
חפץ: ״… אבל אני, אני ידעתי שאחרי הבחירות האלה, מי יודע, ננצח נפסיד, אם יהיה אלפון פתוח לשאול אלוביץ', זה יכול לסייע לי, ללקוחות שלי, עניינים שלי… זה דבר טוב, זה דבר טוב, ולכן זאת הייתה הסיבה היחידה שכל הנדנודים האלה, והבקשות שאני נעניתי לרוב *לא בגלל שביבי ביקש* אלא, כבר אמרתי יאללה אני ישקיע את החצי שעה, שעה אפילו… אולי ייצא מזה משהו טוב". המשמעות: הציר של חפץ עם אלוביץ' לא היה בגלל נתניהו, אלא אך ורק בגלל חפץ והרצון האישי שלו לייצר מהקשרים האלה כסף."

ג. באתר "כסית" פורסם כאן (כותרת בלבד): "הדור שלא ידע את יצחק מירלרשווילי.
טיפנבורן בפגישה עם מרדוק באנגליה, עקיבא ביגמן כעורך ראשי ו-29 מיליון דולר מלארי אליסון. כך תכנן נתניהו לבנות ערוץ טלוויזיה, עוד לפני עליית ערוץ 20."

ד. עדכון, שעלה מעדותו של ניר חפץ, כמופיע בבלוג של אלי ציפורי כאן: נולד פרט חדש בעדותו של חפץ בעדותו בחקירה הראשית בעניין מיזם הטלוויזיה של 2016: "נפגשתי ביוזמת נתניהו עם העורך הראשי של קבוצת בילד הגרמנית, קבוצת אקסל שפירנגר, עיתונאים מאוד בכירים בגרמניה, אחד מהם חתום על סקופ שהפיל נשיא – והם גם הביעו נכונות להצטרף למיזם." 
המדובר בנתון שלא היה ידוע קודם ולא פורסם בשום מקום. גם לא מתאים למציאות, כי מי שמחובר לאקסל שפרינגר זה אילן ישועה, לא נתניהו, כי אילן ישועה הוא זה שמכר לאקסל שפרינגר את אתר יד 2 בכ-800 מיליון ש"ח והמשיך בקשרים עם הקבוצה הגרמנית הזו, דרך עסקות של יד 2 (שנשאר בפועל צמוד לאתר וואלה! - גם אחרי הרכישה ע"י אקסל שפרינגר). כבר ראינו שמי שסייע לישועה בעסקה זו זה בוז'י הרצוג שהיה קשור עם שפרינגר, לא נתניהו. מכאן, שסביר להניח שישועה הוא זה שהיה שותף ויוזם למהלך הזה של ניר חפץ, מול הגרמנים. 

עדכון 30.11.21ניר חפץ, במסגרת החקירה הנגדית (כמפורט כאן), חשף פרט מוסתר - שהוא גרוש. בוויקיפדיה הערך שלו הוחלף מ"נשוי" ל"גרוש" ב-21.11.21 - כאן.

עדכון 8.12.21: עלה מהסכם עד המדינה, שחשף עו"ד בן צור בחקירה הנגדית בבית המשפט, שניר חפץ הסכים, בהסכם "עד המדינה" שלו להיות סוכן של המשטרה (סוכן נוסף על אילן ישועה - על עניין חמור זה, לגבי אילן ישועה  כאן ובכתבה כאן.)

חשיפת הסודות של אילן ישועה (בהמשך לחשיפות כאן): ביום 4.12.21 פניתי גם למשרד המשפטים וגם לרשות ניירות ערך בנושא היותו של אילן ישועה "סוכן" (קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ של משטרת ישראל). קיבלתי תגובה מתחמקת (אך לא מכחישה) מרשות ניירות ערך הנמצאת כאן, למתעניינים. תגובת משרד המשפטים (מתחמקת אף היא, טוענת שהנושא נדון בבית המשפט - מה שלא נכון בכלל), תגובה חשובה הנמצאת כאן, למתעניינים.

כ"כ על פי המפורסם מההדלפה מהחומרים שהמשטרה תפסה אצלו, כאמור כאן וכאן, עולה שניר חפץ החל להקליט את כל מי שנרראה בעיניו חשוב (סביב נתניהו) כבר ב-2009 (ולא החל מ-2010 כמו שהתגלה עד היום, ואולי אף קודם ל-2009). פשוט מדהים ומזעזע גם יחד. זו התנהלות מובהקת של "סוכן כפול", כמו אילן ישועה

עדכון 9.1.22: פורסם כאן פוסט של אלי ציפורי תחת הכותרת: "במהלך סופ"ש צייץ ניר חפץ, עד המדינה במשפט נתניהו, נגד העיתונאית איילה חסון. הציוצים היו תוקפניים במיוחד, בניסיון להלך עליה אימים. אז לכל מי ששכח מיהו ומהו ניר חפץ, הנה תזכורת נרחבת". מומלץ לקריאה ולהפצה.  

עדכון 17.1.22: בחקירה נגדית של העד יניב פלד (חוקר בלהב 433) הוא אישר את מה שחשפתי מזמן כאן מעל: אילן ישועה היה "סוכן", קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ גם של המשטרה \ להב 433. 
כך מדווח כאן אלי ציפורי מבית המשפט: "פצצה בדיון! חוקר חפץ מודה למעשה שאילן ישועה היה סוכן משטרתי: ״לישועה היה כינוי, כדי לא לזהות, כמו שם של סוכן, כמו קוד. בוא נגיד בולדוג״."

כך צייץ אלי ציפורי ב-18.1.22:
מאלי ציפורי

עדכון 19.1.22: פורסם ע"י איתמר ב"ז ואלעד מן ב"עין השביעית" - כאן, הקובץ של המאמר להורדה - כאן, המסמך של ניר חפץ מתוך המאמר - כאן (כותרת בלבד): "מפת נתניהו לפירוק והרכבה מחדש של התקשורת הישראלית. מסמך מלשכת רה"מ לשעבר משרטט תוכנית לעיצוב הענף בהתאם לאינטרסים האישיים של נתניהו • חלק ניכר מהיעדים הושגו: סעיף הווטו שנועד להגן על "ישראל היום", פיצול ערוץ 2, הכשרת שידורי החדשות של ערוץ 20 והסיוע למיזם העיתונות של המיליארדר פטריק דרהי • חשיפת "העין השביעית"."

עדכון 11.3.22: נחשפו יומניה של עו"ד שלומית ברנע-פרגו - מצ"ב כאן כמה דוגמאות מהיומן שלה. המדובר ביועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה [שעומדת מאחורי האישומים שיש ב"תיק 1000" ואישום "הפרת אמונים" ב"תיק 4000"], ומהיומנים שלה עולה, בין היתר, המעורבות האינטנסיבית ביותר שלה ברשות ניירות ערך ב-2015 [עו"ד ברנע פרגו מכהנת מטעם המדינה, מאז 04.2014, כחברה במליאת רשות ניירות ערך, והיא עד היום בתפקיד זה], בדיוק בזמנים הקריטיים של העיסוק ב"אישור העסקה" (מה שמכונה "מיזוג בזק-YES") ובזמנים הקריטיים של הפעלת הסוכנים של הרשות לניירות ערך ואח"כ המשטרה \ להב 433 כנגד קבוצת בזק, ובראשם הסוכן אילן ישועה. האם היא הייתה מעורבת באופן אישי במהלכים הללו (שהובילו ל"תפירת תיק בזק ותיק 4000")? זה עוד יתברר בקרוב. 

עדכון 24.4.22: בהמשך למה שיש בכתבה כאן למעלה, נשלחה תלונה ליועמ"שית, עו"ד גלי בהרב מיארה, כנגד עו"ד שלומית ברנע פרגו, היועמ"שית של משרד ראש הממשלה.
התלונה - כאן, התלונה עם הנספחים - כאן, אישור קבלה - כאן.
תוכן התלונההנדון: "תלונה בדרישה להשעיית וחקירת עו"ד שלומית ברנע פרגו (תלונה 1 בסדרה) בגין התנהלותה!"
גוף התלונה: "עו"ד שלומית ברנע פרגו, [היועצת המשפטית של משרד רוה"מ] הסתירה את קשריה האישיים ההדוקים מזה שנים עם ניר חפץ, והכינה לו (באיחור רב) בסוף 2015 בזה אחר זה, 2 הסדרי "ניגוד עניינים" (השני חתום ע"י היועמ"ש). 
הבעיה: אלה הסדרים פיקטיביים שלא מומשו והראיה הטובה ביותר לפיברוק: שם החברה של ניר חפץ (יש 2 שמות שונים בהסדרים) - הם שמות שלא קיימים!!"
המסמכים העיקריים המוכיחים את נכונות התלונה - כאן

עדכונים 2.5.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השערורייה הגדולה: שלומית ברנע פרגו, שהייתה שותפה לתפירת התיקים נגד בנימין נתניהו, מכהנת כיועצת משפטית של משרד רה"מ כבר כ-19 שנים, בניגוד לרוח החלטת ממשלה לכאורה - כאן.

ב. התקבלה החלטת היועמ"שית להעביר את תלונתי מס' 1 בעניינה של עו"ד שלומית ברנע פרגו לפרקליט המדינה (עו"ד עמית איסמן). ההחלטה - כאן

ג. נשלחה סדרה של שאלות נוקבות לתגובת לעו"ד שלומית פרגו במשרד רוה"מ ולידיעת צמרת משרד המשפטים, היועמ"שית ונש"מ. מענה לא התקבל ממנה או ממי מטעמה. הפניות נמצאות במלואן כאן

עדכון 5.5.22: נשלחה תלונה שנייה (הראשונה נשלחה לעיל ב-24.4.22) ליועמ"שית - עו"ד גלי בהרב מיארה, בעניינה של עו"ד שלומית ברנע פרגו (או יותר נכון: עו"ד שלומית פרגו). התלונה - כאן. התלונה עם הנספחים - כאן. אישור קבלה - כאן

עדכון 13.5.22: בהמשך לתלונה השנייה (מ-5.5.22) ליועמ"שית בעניינה של עו"ד שלומית פרגו, התקבלה החלטת היועמ"שית עו"ד גלי בהרב מיארה, להעביר את בירור התלונה השנייה, כמו ההחלטה לגבי התלונה הראשונה, לטיפולו של פרקליט המדינה (עו"ד עמית איסמן). ההחלטה - כאן

עדכון 28.6.22: לפי בקשת אתר "העין השביעית" - כאן, ובהסכמת הפרקליטות, נחשפים הסכמי עדי המדינה של ניר חפץ ושלמה פילבר.
הסכם עד המדינה של ניר חפץ נחשף על ידם לראשונה ונמצא - כאן.

ההסכם של שלמה פילבר (כעת נחשף עם השחרת חתימת שלמה פילבר ומספר הת"ז שלו - כאן), נחשף כבר מזמן ע"י אבי וייס בכתבה - חשיפת הסודות מאחורי עלייתו ונפילתו של "עד המדינה המדומיין" שלמה פילבר - כאן.

עדכון 24.8.22: בעקבות תלונת עו"ד ניר חפץ באמצעות עורך דינו במח"ש כנגד צמרת המשטרה, נשלחה פנייה למח"ש - כאן

עדכון 6.9.22: המשנה לפרקליט המדינה, לאחר כמה חודשים של "בדיקה", החליט לדחות את התלונות של אבי וייס כנגד עו"ד שלומית ברנע פרגו (היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה והמעורבת עמוקות ב"תפירת" תיקי האלפים ובעוד שערוריות רבות כחול אשר על שפת הים), בנימוק שעליו לפנות למשטרה (למרות שהמשטרה לא מוסמכת לפתוח בחקירה כנגד יועץ משפטי של משרד ממשלתי, ללא אישור היועמ"ש או פרקליט המדינה). התגובה המוזרה הזו שאבי וייס קיבל היום מלשכתו של עו"ד מומי למברגר, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, המומחה העולמי המוביל למגרסות וטיח - כאן

עדכון 8.9.22: לאור התשובה שאבי וייס קיבל (ראה עדכון מ-6.9.22) מלשכת עו"ד מומי למברגר, הוגשה תלונה למשטרה בגין התנהלותה החשודה במרמה, בעניינה של עו"ד שלומית ברנע פרגו. התלונה כאן. הנספחים שמלווים את התלונה הם כאן.
אישור קבלת התלונה במערכת המקוונת המשטרתית - כאן. אישור משטרתי על קבלת התלונה ומספר תיק - כאן

עדכון 6.10.22אבי וייס מסר עדות במשטרה בשתי פרשיות: פרשת עו"ד שלומית ברנע- פרגו וניר חפץ, ופרשת העדה הדס קליין ושותפיה.

עדכון 6.1.23: בהמשך לדיווח מ-17.1.22 ["בחקירה נגדית של העד יניב פלד (חוקר בלהב 433) הוא אישר את מה שחשפתי מזמן כאן מעל: אילן ישועה היה "סוכן", קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ גם של המשטרה \ להב 433". כך מדווח כאן אלי ציפורי מבית המשפט: "פצצה בדיון! חוקר חפץ מודה למעשה שאילן ישועה היה סוכן משטרתי: ״לישועה היה כינוי, כדי לא לזהות, כמו שם של סוכן, כמו קוד. בוא נגיד בולדוג״."] ולמאמר החשיפה כאן מ-12.4.21, עולה ממסמכים סודיים שנחשפו בעדותה של פולינה קריב-גובזמן, ראש צוות החוקרים מרשות ניירות ערך, שאילן ישועה הופעל ע"י ראש מחלקת המודיעין של רשות ניירות ערך וגם עמד בשנים לאחר מכן - בקשר צמוד עם תנ"צ אלי אסייג ובעלי תפקידים נוספים במ"י וברשות לניירות ערך, כעולה משלושת המסמכים שיש: כאן, כאן וכאן

עדכון 26.7.23: אחרי כשנה וחצי היועמ"שית (כמה מפתיע) אישרה החלטת יחידת העררים בפרקליטות המדינה לגרוס את התלונות שהוגשו ע"י אבי וייס (והוגשו גם ע"י גורמים נוספים במקביל), עם טונה של מסמכים ברורים שלא נבדקו (די ברור למה), בעניינו של אילן ישועה. ההחלטה כאן. הערר שנשלח לפני כשנה וחצי ליחידת העררים בפרקליטות המדינה נמצא כאן, למתעניינים. הדחייה של הערר מנומקת בטענה שמה שאבי וייס התלונן לגביו נדון בבית המשפט המחוזי בי-ם, מה שמהווה שקר מוחלט. התלונות הללו נוגעות בעיקר לנושאים שלא נדונו בבית המשפט (וגם לא יוחלט לגביהם בבית המשפט, מפני שאין הם חלק מכתב האישום, בשום צורה). ככה נראה החוק והצדק במדינת ישראל, ולא בפעם הראשונה (וכנראה לא האחרונה, עם בעלי התפקידים שיש כיום בצמרת הפרקליטות והיועמ"ש).
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים