Telecom News - תיק 4000: היום השלישי בחקירת תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: היום השלישי בחקירת תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: היום השלישי בחקירת תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000 התפור חזר לביהמ"ש: היום השלישי של החקירה הנגדית של תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 25.1.23, 10:23
תלם. צילום אלי ציפורי


לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק (בניסיון לגדוע את תהליך כישלונה המהדהד בתיק 4000), עם העדות של הדס קליין ועוד 13 עדים בתיק 1000, ולאחר שארנון מילצ'ן לא הגיע בינתיים למתן עדות בביהמ"ש בתיק 1000, חזרה הפרקליטות לתיק 4000, והתחדש מצעד עדי התביעה בתיק 4000: עדי קופלביץ, יאיר חקאק, הרן לבאות, מימון שמילה, ד"ר יפעת בן חי שגב, דוד שרן, פולינה קריב-גובזמן, עו"ד דוד קובסיאנו, עו"ד יעל מלם-יפה.

כתבה זו עוסקת ביום השלישי של החקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-25.1.23 עד 29.1.23 כולל.

הכתבה לגבי היום השני בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-24.1.23 - כאן.

הכתבה לגבי היום הראשון בחקירת (ראשית ונגדית) של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-23.1.23 - כאן.

הכתבה לגבי חקירת עו"ד דוד קובסיאנו ועו"ד יעל מלם-יפה והמשך העדכונים מתיקי האלפים מ-17.1.23 צהריים עד 22.1.23 כולל - כאן.

הכתבה לגבי חקירת ד"ר יפעת בן חי שגב,  דוד שרן ופולינה קריב-גובזמן והמשך העדכונים לגבי תיקי האלפים מ-13.12.22 עד 17.1.23 צהריים- כאן.

הכתבה לגבי חקירת מימון שמילה והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-6.12.22 עד 13.12.22 צהרים - כאן.

הכתבה לגבי חקירת הרן לבאות והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-29.11.22 עד 5.12.22 כולל - כאן.

הכתבה לגבי חקירת עדי קופלביץ' ויאיר חקאק והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-21.11.22 עד 28.11.22 כולל - כאן.

תנ"צ יואב תלם היה מראשי צוות החקירה בתיק 4000. 

25.1.23: חקירה נגדית של תנ"צ יואב תלם ע"י עו"ד ז'ק חן.
א. 
 אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד ז'ק חן, פרקליטם של איריס ושאול אלוביץ', המשיך אתמול בחקירה של תת ניצב יואב תלם. בין השאר נחשף הקשר משטרה-עיתונות, ואיך בוחרים שופטים נוחים. שאול אלוביץ' אמר פעם אחר פעם שאינו מוכן לשקר כדי להפוך לעד מדינה. חוקרים את החוקרים ‼ - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

ג. משידור התמלול של "ערוץ אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: עו"ד ז'ק חן: "חלפו 5 ימים. אתם מנסים ומנסים והוא עומד על גרסתו. יושבים עליו כמו מכבש כדי לשבור את רצונו החופשי ונפשו. הבן אדם במצב קשה. חרבתם לו את החיים. הוא לא ישן. אז מתי די. עד שלא תקבל ממנו הודאה - לא תפסיק". תלם: "אנו מחפשים גרסת אמת". חן: "אתה רומז לו לבצע עסקה. מחמם מנועים. ממשיך עם הבליץ. שואל אותו למה סיבכת את הבן שלך". תלם: "זה מתחבר למה שהיה שגם הבן שלו מסובך בעניין הפלילי".

ד. חן: עוברים לתרגיל החקירה על אור אלוביץ' עם אביו. הבן נשלח לשכנע אותו להפוך לעד מדינה ולהחליף את עורך דינו - ז'ק חן. זה אירוע חריג". תלם: "נזכרתי בזה. כן, הוא חריג". חן: "איפה החריגות?" תלם: "שבן משפחה יירתם לשכנע את אביו למסור גרסת אמת". חן:"אמרת שזה חריג לנצל בן נגד אביו". תלם: "לא נגד. כדי שימסור גרסת אמת". חן: "בוא נלך לאט. זה להשתמש  בבן נגד אביו". תלם: "אני לא חושב שבזה החריגות. החריגות שאור הסכים למהלך". חן: "אתם עשיתם שימוש חריג בבן להפעיל לחץ על אביו. זה חריג, פסול, לא אנושי, מעורר אימה, לא מוסרי בכל מובן וסוג שהוא. ואז להשתמש במכבסת מילים". תלם: "בעיני זה חריג אבל לגיטימי". חן: "לפחות התקדמנו. אמרת שזה מהלך חריג. זה אושר ע"י הגורמים הממונים". תלם: "מבחינתי אלי אסייג". חן: "וגם הפרקליטות ידעה". תלם: "אני מניח שהם ידעו".
אלי ציפורי הדגיש זאת בטוויטר:
ציפורי

ה. חן: עוד משידור התמלול של "ערוץ אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן: "אורי קנר החוקר של שאול יש לו גיחה לאור אלוביץ'. אומר לו על דרדור המשפחה לתהום. שואה כלכלית ובשביל מה להישכב על הגדר בשביל נתניהו. מנסים להשתמש באור כדי לשלח אותו באביו. ראינו זאת גם אצל איריס אלוביץ'. מדובר בשיטה". תלם: "בהחלט מדובר בשיטת חקירה". חן: "זה הכל באישורך. בליוויך". תלם: אני בהחלט לוקח אחריות". חן: "זה בעדכונים ובישיבות. אתה לא לוקח אחריות. היית שותף אקטיבי".

חן: "בוא נזכור שאור אלוביץ' לא הועמד לדין. התיק נגדו נסגר. לא הייתה לו שום מעורבות. הוא נכנס צח כשלג ויצא צח כשלג כשאתם חושדים בו". תלם: "מדוייק". חן: "האם זה לגיטימי שוב להפעיל בן נגד אביו?" תלם: "בנסיבות אלה זה נראה לגיטימי". חן: "לאיריס אומרים שדמה בראשה ולאור אומרים שידרוש מאבא שלו להציל אותו".השופט בר-עם: "זה מקובל בשימוש בני משפחה בדרך הזו?" תלם: "אין פה חריגה מהמקובל". חן: "התשובה שלך לא נכונה. ביהמ"ש העליון מתח ביקורת חריפה על שימוש בבני משפחה ואמר שזה שימוש פסול". תלם: "לא מכיר את פסק הדין". חן: "החוקרת אומרת לאור שזה מרדף. מרדף אחרי מה?" תלם: "מניח שלמסור גרסאות". חן: "זה מירוץ לעד מדינה". תלם: "אני מניח שזה הלך הרוח של החוקרת".
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ו. חן: "אתה זוכר שהחוקרת נסתה לשכנע את אור להחליף עורך דין". תלם: "אני לא זוכר. זה דבר פסול. אני לא מכיר". חן: "היא אומרת לו לדבר עם אביו על נושא זה". תלם: "ככל שהייתה אמירה להחליף ייצוג משפטי במרומז זה פסול"... "הלחץ והשכנוע, השיח עם אור אלוביץ' לגבי נושאי ייצוג לא ראויים ומוטב שלא היו נאמרים".
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

זלגבי עצם ותוכן הקלטת השיחה של אור אלוביץ' בחדר ההיוועצות עם עורכי דין:
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

עוד משידור התמלול של "ערוץ אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןחן: "החוקרת אומרת לאור שזה חדר היוועצות עם עורכי דין ושידאג להעביר את המסר שלו".  בר-עם: "האם יש מצב שהוא הבין שלא מקליטים את השיחות?" תלם: "בחדר היוועצות לא צריכה להיות הקלטה. בהנחה שיש תשתית קבועה הייתי ממקם את חדר ההיועצות במקום אחר". חן: "אלוביץ' האב אומר שהוא יכול להיוועץ בעוד 100 עורכי דין. "הם ניסו להפוך אותי לעד מדינה. הם הרגו אותי. אין לי על מה לשקר. אין לי הוכחות לשום דבר. בשביל להגיע לנתניהו הם יכולים הכל. אין לי על מה להיות עד מדינה". חייב להדגיש. גם אור וגם אביו בטוחים שהם לא מוקלטים וזה מחזק את האמינות של הדברים. אלוביץ' אומר במפורש שהוא לא דיבר עם נתניהו על עסקים ואין לו על מה להפוך לעד מדינה. בחקירה הראשית אמרת שהתרגיל לא הצליח ואתה מוסיף שזה הוסיף תוצרים להגנה". תלם: "נכון".

אגב, הפרקליטות שיקרה במצח נחושה בנושא זה (כאן), וכך גם היועמ"ש דאז ד"ר מנדלבליט בתגובתו לעו"ד אבי חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין שפנה אליו לחקור את עניין הניסיון להחלפת ייצוג. אבי וייס הציג בשידור כאן, את המסמך המוכיח שהתמלול של שיחת החוקרת רינת סבן עם אור אלוביץ' לעניין החלפתו של עו"ד ז'ק חן, העו"ד של שאול אלוביץ' (כדי ששאול אלוביץ' ייקח עו"ד אחר, שיסכים שהוא יהיה "עד מדינה" כנגד נתניהו), השיחה המתומללת הזו ככל הנראה זויפה, לא ברור בהוראה של מי, אבל ברור שתנ"צ יואב תלם היה אחראי על החקירה והיה אחראי אישית על התרגיל המתוכנן הזה - כאן

השופט בר-עם: "שאדוני קורא את התמליל של עד מרכזי במקום שהוא הניח שאין הקלטה, איזה משקל יש לזה לדעת אדוני?" תלם: "אני תומך באותנטיות של דבריו. אפרופו נסיונות ההבקעה. הראיות מבחינתו חד משמעיות. הוא אדם אינטליגנטי או שהוא בכלל לא מבין ומאמין לסיפור שהוא מספר לעצמו". בר-עם: "זה דבר דרמטי. הוא מדבר עם הבן שלו בנסיבות קשות אחרי ימים ארוכים. הוא אומר זאת לבנו. מה, אין לזה משקל?". תלם: "אני אענה בשפת רחוב. יש בוודאי לזה משקל וצריך לקחת זאת בחשבון בהחלטה אך אני לא קונה את הגרסה הזו".
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ח. עוברים לדיון במסמכי מיזוג בזק/יס, ב"פגישת ההנחייה", ובחקירת חפץ. 
חן: "במסגרת תפיסת מסמכים אתם מציגים לנחקרים את המסמכים. לא את כולם. עשיתם חיפוש בביתם של חפץ, פילבר וסטלה הנדלר. אני מראה לך מסמך של רשות ני"ע, מסמך מזכה המוכיח שהמיזוג נעשה כדין. מה ההסבר שלך שהמסמכים האלה לא הוצגו לעדים לא ברמז ולא בכלום?" תלם: "אין לי הסבר. יכול להיות שבתעדוף היה צריך להציג את כל המסמכים".
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

לגבי ניסיון הזזת תאריך "פגישת ההנחייה" בחקירת חפץ, (בתמונה משמאל, צילום מסך). תוך הקרנת קטעים מהחקירה ההזוייה של חפץ (בה חפץ זורק תאריכים עלחפץ צילום מסך בסיס מצגי השווא של החוקרים). עוד משידור התמלול של "ערוץ אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןחן: "נתניהו ואלוביץ' הכחישו שהייתה פגישת הנחייה. אתם לא מאתגרים אפשרויות אחרות לפגישה, שהפגישות עם שאול היו מתוך אינטרסים אישיים של חפץ. אתם לא מאתרגים עם מה שידעתם". תלם: "נכון". חן: "הגרסה שלו לא מתיישבת עם מה שיש לכם". תלם: "מקובל". חן: "אתם מנסים לרענן אותו כדי לייצר תאריך שמתאים לכם. זו לא הבניית זיכרון". תלם: "אני לא סבור שזו הבניית זיכרון".חן: "למה לנסות ללחזק את זיכרונו של חפץ בתקופה הלא רלבנטית?" תלם: "פורסם מפגש בין נתניהו לאלוביץ'. ניסינו לראות אם יש לה תאריך יותר מדוייק. סברנו שאלו תאריכים שיכולים להיות רלבנטיים".

חן: "תפקידכם במשטרה לחשוף את האמת. כל מה שאמרת כעת זו הנחת המבוקש. אני מאמין לו אך צריך ליישב גרסתו לפי האירועים המתאימים לכם. זה לא גילוי האמת. זה מה שרציתם להוכיח. אתם הקרנתם לו מצג כוזב. מצב שווא, שנותן לנחקר תחושה מוטעה של פגישה אחרת רק כדי למקם אותו בסוף 2014". תלם: "אני דוחה את הטענה. לא ניסינו להכניס מילים לפה של חפץ ובסיום החקירה חפץ לא אישר תאריך כזה או אחר". חן: "חפץ מדבר על מיזם משותף שלו עם וואלה!, והחוקרים הודפים אותו שזה לא רלבנטי. עד מדינה אומר שבחלק מהפגישות היה לו אינטרס. הנה סיבה לחקור את האינטרס, איזה פגישות היו, עם מי ומתי ועל מה דובר". תלם: "זה יכול היה להיות רלבנטי". חן: "לא היה אכפת לכם".

הסתיימה החקירה הנגדית ע"י עו"ד ז'ק חן. בשבוע הבא יחקור את תנ"צ יואב תלם עו"ד בעז בן צור.

ט. פורסם כאן (כותרת בלבד): "תמלילי חקירת נתניהו נחשפים: "האתר הוא וואלה חמאס".
ראש הממשלה טען בחקירתו כי הייתה הפרדה מוחלטת בין ענייניו העסקיים עם אלוביץ' לענייני תקשורת. הוא הוסיף באשר לסיקור באתר 'וואלה': "לא חלמתי לתת פקודות לאלוביץ'"."

י. בהמשך לחקירתו של תנ"צ יואב תלם בביהמ"ש המחוזי בי-ם, עולה שתלם, זה שחתם על הסכם עד המדינה עם ניר חפץ (כאן), הזהיר את ניר חפץ מפני מגע עם עיתונאים, כי זה יסכן את הסכם עד המדינה שלו - כאן, אבל בפועל ניר חפץ לא רק שקיים קשר עם עיתונאים, הוא היה שותף לתוכנית טלוויזיה של רביב דרוקר ואף קיבל על כך כסף - כאן, ותנ"צ תלם לא עשה עם זה מאומה, לא ברור למה. 

26.1.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תת ניצב יואב תלם, מבכירי החוקרים בתיק 4000, הודה כי התרגיל שעשו לשאול אלוביץ' היה פסול. הם ניסו להפעיל את בנו כדי לשכנע אותו להיות עד מדינה נגד נתניהו, בניגוד לסעיף 4 לפקודת הראיות. בשבוע הבא תלם ייחקר ע"י עו"ד בן צור. חוקרים את החוקרים - כאן.

ב. אלי ציפורי הדגיש בטוויטר, בהמשך למסמכים (כולל המסמך להלן) המצויים בלינקים בסעיף ז' מיום 25.1.23 לעיל:
ציפורי
ז'ק חן

ג. פורסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "נתניהו: "סוכלתי על-ידי החקירות האלה - ומונופול הדעות חזר".
טען שגורמים בתקשורת גרמו לחקירה נגדו בתיק 4000 כדי למנוע את פתיחת השוק לתחרות ● סיפר שלחץ להחליף עיתונאים במעריב ובגלי צה"ל בנימוק שקיימת הטיה לשמאל ● טען שכחלון וארדן הם שקיבלו סיקור אוהד, כאשר היו שרי התקשורת."

קובץ המסמכים המלא של חקירת נתניהו ב- 17.8.18 המוזכרת בכתבה זו - כאן

כ"כ פורסם כאן (כותרת בלבד): "נתניהו לא חשף בהסדריו את השיחות עם אלוביץ על וואלה.
אמר לחוקרים כי סבר שהדבר מובן מאליו מאחר שהוא משוחח עם כל המו"לים ● הגיב על דבריו של חפץ בנוגע למסר מאלוביץ: "שקרן, שקרן" ● אומר שלא דיבר עם אלוביץ על ענייני בזק ערב בחירות 2015 ● על דברי בנו יאיר בנוגע להטבות לבזק: "זה מעיד על מידת הבנתו שהיא אפס"."

קובץ המסמכים המלא של חקירת נתניהו ב-26.3.18 המוזכרת בכתבה זו - כאן

כ"כ פורסם כאן (כותרת בלבד): "נתניהו לחוקריו: אתם מציגים אותי גם כמושחת וגם כאידיוט.
דחה מכל וכל את הטענות בדבר זיקה בין הסיקור בוואלה לבין החלטותיו בנושאי בזק: הסיקור היה ונותר עוין, החתימות היו פורמליות ובעצת הדרג המקצועי ● אמר שביקש מאלוביץ, כאיש ימין, לשנות את הקו של וואלה - ולא נענה ● הדגיש שפנה הרבה יותר פעמים לישראל היום."

קובץ המסמכים המלא של חקירת נתניהו ב-2-3.3.18 המוזכרת בכתבה זו - כאן

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ציפורי
המסמך - כאן.
השידור מהיום ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" בו הוצג ונותח המסמך הזה - כאן.

27.1.23: 
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: תרגיל החקירה הלא חוקי של אור ושאול אלוביץ': ליאת בן ארי ויהודית תירוש שיקרו לאביחי מנדלבליט. "יד נעלמה" העיפה מתמליל השיחה בין אור אלוביץ' לחוקרת שלו את המילה "ז'ק" (חן) 7 פעמים כדי לטייח את התרגיל - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מתוך חקירות נתניהו במשטרה:
ציפורי
המסמך - כאן.
ציפורי
המסמך - כאן.

ג. אמש נחשפו בשידור חי ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" הנמצא כאן, 2 צווי החיפוש לשאול (וגם לאיריס, בצו השני) אלוביץ' והפרות החוק הנרחבות והמזעזעות, שנבעו מצווים אלה, שנחתמו ע"י השופטת רונית פוזננסקי-כץ (שהסתבכה ב"פרשת המסרונים", שנבעה ממעורבותה כשופטת מעצרים ב"תיק בזק" ו"בתיק 4000"), וכללו:
א). צו חיפוש ראשון מ-19.6.17 מהרשות לניירות ערך - צו חיפוש הנמצא במלואו כאן.
ב). צו חיפוש שני מ-8.2.18 ממשטרת ישראל\להב 433 - צו חיפוש הנמצא במלואו כאן.תלם אלוביץ' נתניהו פוזננסקי

מה פגום משפטית ב-2 הצווים הללו?
1) היות והיה ברור לכל (גם אם זה לא נכתב בצו), שהחקירות הללו מובילות וקשורות לרוה"מ בנימין נתניהו וסביבתו (אשתו ובנו נחקרו אף הם כחשודים בתיקי האלפים), והיה כבר ידוע גם אז, ששאול אלוביץ' ואשתו בקשרי ידידות עם בנימין נתניהו ואשתו, השופטת הייתה אמורה לדרוש אישור יועמ"ש לקיים חקירה הנוגעת לרוה"מ, לפי סעיף 17 לחוק יסוד הממשלה.
לא היה אישור כזה במועד הוצאת הצו הראשון. 

לפני הצו השני, היה אישור (שהוא לא בדיוק אישור, אבל זה מה שהיה - כאן) רק לגבי חקירת בני הזוג אלוביץ'. אבל לא היה אישור מפורש וברור לגבי רוה"מ (!). ברור לחלוטין (אם היה ספק בכך במועד הוצאת הצו הראשון) לגבי מוקד החקירה (כלומר, רוה"מ), בפברואר 2018 היה ברור ומוצהר, שזו חקירה, שאמורה להוביל לרוה"מ נתניהו, ולכן על השופטת הייתה מוטלת החובה לוודא, שיש אישור ברור וכתוב של היועמ"ש לחקירה המובילה לרוה"מ. 

2) יתרה מכך. היות והחקירה ו"החיטוט" בכלים חודרניים במחשבים ובסמארטפונים של בני הזוג אלוביץ', עלולה\עשויה להוביל לנתניהו וסביבתו, על פי חוק חסינות חברי הכנסת סעיף 2 על תת סעיפיו, זה דורש אישור שופט עליון, בנוסף לאישור היועמ"ש, כדי לעסוק בחומרים הנתפשים תוך כדי מימוש צו חיפוש והנוגעים לרוה"מ, או כל שר וחבר כנסת אחר.
לא היו שום אישורים כאלה במועד הוצאת הצו השני.

תנ"צ יואב תלם, המפקד של יחידת החקירות, שחקרה את "תיק 4000", היה אמור לדעת זאת. הוא הממונה על אכיפת החוק וקיום החוק. 
כלומר: השופטת הייתה אמורה לוודא, שיש אישורים כאלה, או לחילופין לסייג את הצו ולציין, שבכל מקרה, שיש ממצאים הקשורים לח"כ\שר\רוה"מ, יש להפסיק החיפוש בחומרי המחשב\סמארטפונים ולחזור אליה להמשך הנחיות. היא פשוט התעלמה מהחוקים (בדיוק כמו תנ"צ יואב תלם). 

3) השופטת אישרה שימוש במה שמכונה "חדירה נמשכת" (הסברים מה זה ראה בסעיף ו' כאן), שאין לה עיגון מפורש בחוק והיא למעשה היתר להפעיל כלים אגרסיביים, חודרניים ולא חוקיים, "דמויי פגסוס". השופטת הייתה אמורה לבקש מרשות ניירות ערך (שהפעילה, לפי הצו, כלי חדירה של חברת מיסטי) ומהמשטרה (שהפעילה את הכלים של חברת סלברייט, שהסברים אודות יכולותיה יש כאן וכאן ובפירוט רב ומקצועי בדו"ח הטרי של איגוד האינטרנט - כאן), לבקש להציג לה אישורים להפעלת הכלים הללו, כלים המבצעים "מעקף" של חוק האזנת סתר ומבצעים חדירות דמויות פגסוס למחשבים ולסמארטפונים שנתפסו, בלי ידיעת והסכמת בעלי המכשירים הללו, תוך הפרה חמורה של חוקי הגנת הפרטיות. השופטת לא הכניסה שום מגבלה או הסתייגות לשימוש בכלים הללו, כפי שנתן לראות בתצלום הצו השני כאן מתחת, בו היא מציינת במפורש, שייעשה שימוש בכלים מסווגים והשימוש ייעשה ללא נוכחות עדים. היא כלל לא בדקה האם הכלים הללו חוקיים ומה הם בדיוק מבצעים במחשבים ובסמארטפונים שנתפסים:
צו חיפוש שני שאול אלוביץ'

מה פגום משפטית רק בצו השני?
מעבר למה שציינו כאן לעיל וכפי שניתן לראות בתצלום כאן מעל, הצו הזה כלל לא מדבר על תפיסת כל רכוש של בני הזוג אלוביץ', אלא רק על תפיסת מסמכים וחפצים הקשורים לחקירה ובדגש על מחשבים (וסמארטפונים, שנחשבים למחשבים, בהגדרות החוק). 

ממסמך ביצוע הצו הנמצא כאן, עולה, שבוצעה תפיסת רכוש מלאה עם ליווי וביצוע צמודים של משרד המשפטים, ללא כל בסיס חוקי. על העניין הזה נמתחה ביקורת נוקבת ביותר מבית המשפט העליון - כאן.

על פי הצו, מבצעי הצו היו אמורים לחזור לשופטת ולדווח לה לאחר ביצועו ולא יאוחר מ-60 יום לאחר מועד מתן הצו. זה לא בוצע והשופטת בכלל לא התעניינה מה נעשה בצו שנתנה ואיך הצו הזה הפך לצו דרקוני, שחרג מכל חוק, תקנה, נוהל הגיון וסבירות, עד כדי תלישת העגילים מאזניה של איריס אלוביץ', ותלישת טבעות הנישואין של בני הזוג אלוביץ' מעל ידיהם, בנוסף להחרמת כל רכושם כולל כל אוסף האמנות הפרטי והיקר שלהם. הכל ללא כל בסיס חוקי. ככה זה שמצפצפים על חוק ונורמה, רק כדי לנסות ולהפיל את רוה"מ נתניהו מכיסאו.

שטאזילנד - לתפארת מדינת ישראל. 

ד. במהלך חקירתו של תנ"צ יואב תלם התברר, שמסמכים, שהיו בידי גורמי החקירה, לא הוצגו לנחקרים (ובמיוחד לנאשמים). לדוגמה המסמך החשוב ביותר מ-9.2.16 הנמצא כאן, שהוא טיוטה ראשונה שלמה ומקיפה של "מתווה הסיבים", שיזם שלמה פילבר, מאז כניסתו לתפקידו במחצית 2015, מסמך, שהועבר ע"י העוזרת שלו (עדי קאהן גונן) גם לבזק - שמאוחר יותר המנכ"לית של בזק התחייבה לקיים את המתווה הזה, למשרד האוצר וגם לגורמים המתאימים בתוך המשרד, ומאחד הגורמים הללו, המסמך הזה גם דלף לחברות המתחרות בבזק ולתקשורת.

המסמך הזה היה בידי רשות ניירות ערך כבר ב-13.7.17 (ראה צילום הרישום מראש המסמך), ונסרק למערכת המחשוב של הרשות ואח"כ במערכת המחשוב לתיוק מסמכים של משרד המשפטים, אבל לא הוצג לעדים ולחשודים (בכוונה). 

יצוין, שהמסמך הזה הודלף לתקשורת וגרם לגל ענק של התנגדויות, כולל מתוך משרד התקשורת (דוגמת הרן לבאות - סמנכ"ל הכלכלה ועו"ד דנה נויפלד, היועמ"שית של המשרד, שבכלל אסור היה לה להיות מעורבת בנושא זה, בגלל הסדר ניגוד העניינים שלה), ומצד לא מעט חברי כנסת ובמיוחד מהשמאל, וזה הוביל לדיון מאוד מעמיק ונוקב במסמך הזה, ביוזמת אותם חברי כנסת, דיון שנערך בכנסת בוועדת הכלכלה ב-7.3.16 (הפרוטוקול המלא של הדיון בכנסת - כאן. אחרי כן נערכו עוד כמה דיונים בנושא זה, עד שבתחילת 2017 המתווה הזה נעצר\הוקפא, בהוראת מבקר המדינה ובגיבוי יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת).פילבר

בדיון זה בכנסת ב-7.3.16, שלמה פילבר, (בתמונה משמאל, צילום מסך), הסביר באריכות את הנימוקים, שהובילו את צמרת המשרד לחיבור המסמך וענה לכל השאלות, שנשאלו ע"י חברי הכנסת, שלא היססו לתקוף אותו (כנראה בשליחות המתחרות בבזק). קצת יותר מאוחר, במחצית 2016, שלמה פילבר הציג את המתווה הזה לציבור בכנס מקצועי ענק - כאן. כך, שהטענה שהמסמך הזה לא היה מוכר למי מצמרת משרד התקשורת ו\או למתחרים בבזק ו\או לציבור, היא שקר גס, לאור העובדה, שהיה דיון נרחב בנושא זה בכנסת, דיון ששודר והופץ לציבור בזמנו ולדיונים ולפרסומים שנעשו במהלך 2016 ולאור העובדה שהמסמך הזה היה בידי רשות ניירות ערך כבר בחקירה הראשונה ב"תיק בזק", במחצית 2017.
מי יחקור ויעמיד לדין את תופרי התיקים?

29.1.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בנימין נתניהו נחקר בזמנו ע"י מספר חוקרים, ביניהם תת-ניצב יואב תלם, שנמצא כעת בחקירה נגדית מול עורכי הדין של נתניהו ושל אלוביץ'. השבוע פורסמו תמלילי החקירות של נתניהו. כמה דברים בולטים בתמלילים - כאן.

ב. הפרקליטות הגיבה כעת לבית המשפט המחוזי בהתנגדות גורפת לדרישת של עו"ד ז'ק חן ובעז בן צור ולהחלטת השופטים מיום 18.1.23 למסור את שמות המשתתפים בישיבה, שהייתה בלהב 433 ב-20.2.18, שבה נדונו התרגילים (הלא חוקיים יש לומר) הנוגעים לניר חפץ. המסמך המלא - כאן
בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי


הכתבה: תיק 4000 התפור חזר לביהמ"ש: היום הרביעי של החקירה הנגדית של תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-30.1.23 - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים