Telecom News - תיק 4000: חקירת הרן לבאות והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: חקירת הרן לבאות והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: חקירת הרן לבאות והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000 התפור חזר לביהמ"ש: חקירת הרן לבאות והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 29.11.22, 12:54


הרו לבאות

לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק (בניסיון לגדוע את תהליך כישלונה המהדהד בתיק 4000), עם העדות של הדס קליין ועוד 13 עדים בתיק 1000, ולאחר שארנון מילצ'ן לא הגיע בינתיים למתן עדות בביהמ"ש בתיק 1000, חזרה הפרקליטות לתיק 4000, והתחדש מצעד עדי התביעה בתיק 4000. העד הראשון במצעד היה עדי קופלביץ והשני היה יאיר חקאק. כתבה זו עוסקת בחקירת העד השלישי במצעד המחודש - הרן לבאות, (בתמונה משמאל), שהיה בתקופה הרלבנטית סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת, ובהמשך עידכונים לגבי תיקי האלפים מ-29.11.22 עד 5.12.22 כולל.

הכתבה לגבי חקירת עדי קופלביץ' ויאיר חקאק והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-21.11.22 עד 28.11.22 כולל - כאן.

הכתבה לגבי עדות עד התביעה שי חייק בתיק 4000, שהעיד לאחר שלמה פילבר (והיה האחרון להעיד בתיק 4000 לפני הקפיצה לתיק 1000) - כאן

הכתבה האחרונה לגבי עדותו של שלמה פילבר בתיק 4000: עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ג', שהסתיימה ב-14.6.22 (היום בו תם הטקס של בן ארי ותירוש באופן רשמי, כי לא היו להן שום ראיות לפגישת ההנחיה המדומיינת בתיק 4000 אחרי שהדיחו את פילבר לעדות שקר ושיקרו לביהמ״ש), (והראשית החוזרת, שהסתיימה ב-29.6.22) - כאן.

הכתבה האחרונה לגבי הדיונים בתיק 1000: משפט תיקי האלפים: חקירת זאב פלדמן יועץ המס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר כאן.

אלי ציפורי פרסם אתמול בטוויטר לגבי הרשימה:
ציפורי

אלי ציפורי פרסם אתמול בטוויטר גם  לגבי הרן לבאות:
ציפורי

29.11.22:
א. לגבי עדות יאיר חקק מאתמול, אלי ציפורי פרסם היום בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אחרי כמה דקות בלבד מתחילת החקירה הנגדית של יאיר חקאק, פקיד במשרד התקשורת, עו"ד ז'ק חן פוצץ לחלוטין את הבלון של חקאק. עוד עד תביעה במשפט נתניהו הפך לעד הגנה - כאן.

ב. חקירה ראשית של הרן לבאות.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
עדותו של לבאות לגבי כל מיני מסמכים, שמציגה לו תירוש, מלווה בהרבה תשובות של "לא יודע", "לא זוכר". לבאות לא זוכר, ואם זוכר אז דבריו הם לטובת ההגנה. 

בהקשר ל"זיכרון" של לבאות, עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
הערה: השופט שחם אמר היום במהלך החקירה הראשית כאשר תירוש לא "הסתדרה עם המסמכים שלה", שהבעיה היא לא בחבילת המסמכים, אלא ש"משהו לא סדור שם".

ג. חקירה נגדית של הרן לבאות ע"י עו"ד ז'ק חן.
לאחר שתירוש הציגה חקירה ראשית מבולבלת עקב הכנה מקצועית ירודה, ולאחר שהשופטים, שאבדו את סבלנותם, העירו לה כמה פעמים, היא נאלצה לקצר את החקירה לפחות בשעה וחצי ולכן עו"ד ז'ק חן (בתמונה משמאל, צילום מסך) התחיל את החקירה הנגדית, שלא הייתה מתוכננת היום.ז'ק חן צילום מסך
כתשובות לשאלות עו"ד ז'ק חן ענה לבאות: 
שאמנם, בחקירתו ברשות ני"ע הוא אמר, שפילבר לא נתן בו אמון, אך הוא רוצה לחדד כעת ולומר, שזה לא היה באופן גורף כפי שנראה ברשות ני"ע,
שהוא חושב, שהתנהלות פילבר כלפי בזק הייתה דומה לזו כלפי חברות אחרות,
ושהוא לא ידע על הנחיות של איתן צפריר בשם שר התקשורת נתניהו. לו עצמו הוא לא נתן שום הנחיות.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

לסיכום: ז'ק חן הראה לעד שרשרת מסמכים, שלא הראו לו בחקירותיו ובריענון עד. חן עסק במכתב רשות ני"ע לאחר מיזוג בזק-יס לקבלת מידע על התהליך. בחקירה הראשית (לעיל) אמר לבאות, שמבחינתו אפשר היה לאשר את המיזוג בלי התנאים (מסמך התנאים ל"מיזוג" שהרן לבאות שלף ברגע האחרון, כנראה ממסמך שחיבר לו אבי ברגר - כאן). כעת הוא הדגיש, שאכן, אלה היו רק תנאים טקטיים, שניתן להפעילם בכל עת. העד קיבל, למעשה, את התזה של ההגנה. התביעה טענה, שחריגת פילבר מעמדות לבאות נבעה ממניעים מושחתים בהנחיית נתניהו. אך לבאות אמר, שס"ה הוא הסכים למדיניות של פילבר למרות שהיו לו כמה הסתייגויות. גם אם היו אילו מחלוקות ביניהם הן היו מקצועיות ולא קשורות בשחיתות. אבל היכן נמצא נתניהו? החקירה הנגדית תימשך מחר.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

איש סביר פרסם בטוויטר סיכום של יום הדיוניםhttps://twitter.com/AverageMan_to4/status/1597653738868838403
להלן תקציר הסיכום שלו:
"התביעה בחרה להציג את לבאות כאדם המקצועי, חף ממניעים זרים, ושעמדתו שיקפה את העמדה הראויה. היא קבעה, שחריגת פילבר מעמדת לבאות נבעה ממניעים זרים ומושחתים בהנחיית נתניהו. התביעה טענה, שפילבר סייע לבזק לא מעמדה מקצועית אלא עקב הנחיית נתניהו באישור מיזוג בזק-יס ללא תנאים, ברמות מחירים, בשוק סיטונאי בטלפוניה ובביטול ההפרדה המבנית/תאגידית.

אך לבאות אמר, שההחלטה להסיר את התנאים לאישור המיזוג הייתה מקובלת עליו ושאין הכרח בהצבת התנאים, שרמות המחירים נקבע בחוק והחישובים לא היו שגויים, שהרעיון שהחברות השונות לא תוכלנה להיכנס לתשתיות בזק, אלא לקנות דקות שיחה במחיר מוזל לא הגיע מפילבר - ושהנושא לא עניין את פילבר, שלא בא לקראת בזק וקבע מחיר גבוה. אגב. פילבר האשים את לבאות בהדלפת המו״מ בנושא המחירים לתקשורת.

פילבר תכנן לבטל את ההפרדה המבנית בין בזק ליס (כך, שבזק תוכל למכור שירותים משולבים כמו "טריפל"), בתמורה להשקעה אדירה בפריסת סיבים. הוא נקט במדיניות דומה מול הוט, וכתב נייר מדיניות בעזרת עדי קהאן ללא מעורבות אגף הכלכלה מחשש להדלפות, ולאור חוסר אמון בלבאות. לבאות אמר, שאומנם הוא חשב, שנכון להתייעץ עם אגף כלכלה, אך זו סמכות פילבר לא לעשות זאת. הוא הדגיש, שהוא הסכים עקרונית עם מדיניות פילבר כלפי בזק חוץ מכמה הסתייגויות מקצועיות. וס"ה הוא ופילבר ראו בהרבה נושאים ״עין בעין״. גם בחקירה במשטרה הדגיש לבאות, שפילבר פעל ממניעים מקצועיים בצורך החיוני בפריסת סיבים ולא מתוך שחיתות. כ"כ, הופרכה הטענה בכתב האישום, שאיתן צפריר הנחה את עובדי המשרד בנושא בזק, כאשר לבאות הדגיש, שהוא ואחרים לא התייחסו לדבריו".
 
30.11.22: יום המשך חקירה נגדית של הרן לבאות ע"י עו"ד ז'ק חן.
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה הראשית אתמול של העד הרן לבאות, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), לשעבר סמנכ"ל הכלכלה במשרד התקשורת, היתה קצרה מהצפוי. התובעת יהודית תירוש התפרקה מול אחד מהעדים המרכזיים שלה ומול עיני השופטים, ונאלצה לקצר את החקירה. עו"ד ז'ק חן התחיל מייד את החקירה הנגדית - כאן.הרן לבאות צילום אלי ציפורי

ב. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת
כנרת

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

עו"ד חן הראה ע"ס מסמכים את ההתנהגות הלא מקובלת של לבאות מול הבוס שלו (פילבר), כאשר לא דיווח לו על פגישות, שעשה מחוץ למשרד, ועל היעדרויות שלו מהמשרד, ועל הדלפות שלו, מה שהוביל לחוסר האמון המקצועי.

פילבר הטיל על לבאות להכין מסמך מדיניות מול בזק והוא גרר רגליים ולא עסק בהכנתו (כמו פקידים אחרים במשרד). לכן פילבר הכין את המסמך עם עדי קאהן והמסמך לא היה הפתעה כפי שלבאות טען, אלא ההפתעה הייתה של פילבר, שנוכח לדעת, שלבאות נמצא בזמן שקיבל ממנו את המסמך הזה בחו"ל מבלי שעדכן אותו על נסיעתו.

לסיכום: עו"ד ז'ק חן המשיך לפרק את עד התביעה באמצעות הצגת עשרות תכתובות ומסמכים רגולטוריים והוכיח, שתהליך אישור מיזוג בזק-יס היה מקצועי ותקין לחלוטין, וכך גם שאר תהליכי קבלת ההחלטות לגבי הטלפוניה, המחירים וההפרדה המבנית, הפוך לתזת התביעה, ולמעשה, מחק אחד לאחד את סעיפי כתב האישום הרלבנטיים והפך את לבאות מעד תביעה לעד הגנה מס' 31. ועדיין אין קצה חוט נגד נתניהו.

איש סביר פרסם בטוויטר סיכום של יום דיונים זה - 
https://twitter.com/AverageMan_to4/status/1597993963667193857
להלן תקציר הסיכום שלו:
"
מטרת עו״ד חן הייתה להראות, שמשרד התקשורת ופילבר לא העניקו הטבות לבזק ושהמדיניות ביחס לבזק נוהלה בצורה תקינה ומקצועית, ולא ע"י מחטף של פילבר, שכביכול, הונחה ע"י נתניהו במסגרת עסקת השוחד. הוא עבר נושא נושא בכתב האישום, והראה איך טענות התביעה הן מופרכות.

לגבי מיזוג בזק-יס לבאות שוב אישר, שהוא הסכים להורדת התנאים לאחר שהשתכנע, שאינם הכרחיים. גם לגבי סעיף 7 ביחס לאכיפה נגד בזק, התברר, שמימון שמילה (האחראי על אכיפה ורגולציה) אמר, שזה ״זוטי זוטות״ וללבאות לא הייתה התנגדות בנושא. החלטת פילבר הייתה מקצועית וללא התנגדות.

לגבי טלפוניה ושוק סיטונאי, לבאות אישר, שהפתרון של ״ריסייל״, שאומץ ע"י פילבר, נדון במשרד ב-2014 והוצג ע״י חיים גירון ז"ל וזה היה רעיון, שעלה ע״י הדרג המקצועי. הפתרון לא היה מקובל על בזק והיא הסתייגה ממנו וברור, שלא דובר בהטבה. הפתרון אפשר לכפות את יישום הרפורמה, ובניגוד לטענות התביעה, פילבר לא עיכב את יישומה בשנה כדי להטיב עם בזק, אלא היא התעכבה עקב סיבות חיצוניות שלא קשורות בו. כ"כ, היא הייתה חסרת חשיבות ואף אחד לא השתמש בה.

לגבי ההפרדה מבנית טען לבאות קודם לכן, שהוא לא הכיר את הנושא של הפרדה תאגידית אותה פילבר קידם, אך מסמכים שהוצגו הראו, שהוא הכיר זאת חודשים רבים לפני שפילבר הכריז על כך. לבאות טען, שהוא הופתע מנייר המדיניות בנושא ההפרדה המבנית, שפילבר פרסם ב-2016, אך התברר, שלאורך השנה היו ימי אסטרטגיה, שעסקו במדיניות זו והוא השתתף בהם.

כ"כ, לבאות ידע, שאמור לצאת מסמך בנושא באופן עקרוני ושהתבצעה עבודת מטה במשרד. המסמך הופץ כשהוא היה בחו״ל, אך SMS בזמן אמת מעיד, שפילבר הופתע מכך, שהוא היה בחו״ל. גם ההחלטה למדר אותו נבעה מכך, שפילבר ראה בו כמי שמדליף לתקשורת. המסמך של פילבר היה רק יריית פתיחה, שלאחריה התנהלו דיוני המשך בנושא בנוכחות לבאות והדרג המקצועי.

עו"ד חן הראה, שלא נפל פגם בהתנהלות פילבר, וזה מחזק את טענת ההגנה, שלא הייתה הנחיה מנתניהו להיטיב עם בזק ואז אין שוחד.

כ"כ שוב הוכח, שחוקרי המשטרה והפרקליטות לא הציגו לעד מסמכים רלוונטיים הסותרים את עדותו. הם התעלמו מכל ראיה מזכה כדי לשמור על התזה שלהם לפיה נתניהו מושחת".

ביום שני הקרוב תימשך החקירה הנגדית ע"י עו"ד בעז בן צור וחקירה חוזרת, (שכבר לא תשנה את תמונת הקריסה של תזת התביעה), וייתכן שתחל החקירה הראשית של שמילה מימון.

ג
פורסמו הפרוטוקולים של הדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים: 14.11.2215.11.2221.11.22.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי אי הגעתו של מילצ'ן לעדות בביהמ"ש (זה היה צפוי בגלל שערוריית העלמות המס, שחשפו אבי וייס ואלי ציפורי):
ציפורי

1.12.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה הנגדית של עד התביעה הרן לבאות נמשכה אתמול. שוב עדות מתפרקת, שוב תמיהות של השופטים, שוב סתירות בין העדויות במשטרה לעדות בבית המשפט. שוב בלי נוכחות של "העיתונאים" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. התקבל עדכון מבית המשפט המחוזי בהקשר של הערר של אבי וייס לגבי צו איסור הפרסום, שהוטל עליו (ראה פירוט במאמר כאן), כשנשיאת בית המשפט המחוזי החליטה: "לתגובת הפרקליטות עד 20.12.22". ההחלטה - כאן

ד. פורסמה כתבה לגבי דבריה ההזויים של עו"ד ליאת בן ארי:
תמר אלמוג פרסמה כאן בפורטל "כאן": "צו מניעת הטרדה הוצא נגד פעילת הליכוד אורלי לב.
בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות. בן ארי בדיון: "אני פה כי נחצה קו אדום" | כל הפרטים.
בית משפט השלום בתל אביב החליט היום (חמישי) להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד פעילת הליכוד אורלי לב, בשל התבטאויותיה נגד עורכת הדין ליאת בן-ארי, העומדת בראש צוות התביעה בתיקי נתניהו.
"אני פה כי נחצה קו אדום", אמרה בן ארי במהלך הדיון. "אני עובדת ציבור ולא נבחרת ציבור. בעלי, הבנים שלי והבת שלי, איש מהם לא בחר שאהיה בפרקליטות. הם מתמודדים עם זה, ואני גאה באופן שהם מתמודדים". לדבריה, "אין סיבה שבני, חייל ביחידה מובחרת, יצטרך להסביר למפקדים למה אומרים שהוא מרביץ לשוטרים. למה? כי אורלי לב החליטה על דעת עצמה שהבן שלי הרביץ לשוטר, בלי שום ראיות. כי ככה היא החליטה. אין סיבה שזה יתאפשר".
בבקשה שהגישה היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לבית המשפט נכתב כי מטרת הפרסומים של לב היא "להטיל מורא על בן ארי ולרפות את ידיה, להתיש אותה נפשית, להלך עליה אימים ולגרור אנשים נוספים בציבור שיפעלו גם הם להטריד אותה ואת בנה ולפגוע בשלוות חייהם".

החלטת בית המשפט במלואה - כאן. "שטאזילנד" תוצרת ישראל. 

ה. פורסמו 2 פרוטוקולים נוספים מהדיונים מבית המשפט המחוזי בירושלים: 22.11.22, 23.11.22

ו. פורסם ע"י הפרקליטות\יחידת הסייבר: הפרקליטות הגישה כתבי אישום בבית המשפט השלום בת"א-יפו נגד 4 נאשמים בהטרדות של עד המדינה ניר חפץ ועדת התביעה הדס קליין
4 כתבי האישום ההזויים הללו, בגין ציוצים בטוויטר, נמצאים כאן, במלואם. 

ז. טל רימר צייץ כאן (כותרת בלבד): "בשעה טובה מוגשת העתירה לבית המשפט לעניינים מנהליים בירושלים.
באמצעות התותח עו"ד זיו מאור. נתקוף נושא אחר נושא בעזרתכם. כנסו וקיראו את העתירה, צירפתי אותה פה לעיונכם במלואה."

המענה ההזוי, שקיבל טל רימר מהמשטרה (דרך "חוק חופש המידע") בעניין עלויות אבטחת העדים ב"תיקי האלפים" והעתירה במלואה, שהגיש עו"ד זיו מאור בעניין זה לבית המשפט המחוזי - נמצאים כאן

ח. באיחור רב, ולאחר שפורסם לפני כשבועיים המענה, שאזרח קיבל ממשרד הבריאות, התקבל היום המענה של יחידת "חופש המידע" של משרד הבריאות עם הסברים למה יש המון השחרות בהסדר ניגוד העניינים של עו"ד דנה נויפלד. 2 המסמכים המלאים שהתקבלו נמצאים כאן. אין במסמכים הללו כל הסבר לשיהוי העצום של המענה ושל השיהוי העצום בחתימה על הסדר ניגוד העניינים, מצדה של עו"ד דנה נויפלד

אגב, בינתיים הוגשה עוד תלונה בעניינה של עו"ד דנה נויפלד, תלונה, שטרם התקבלה לגביה שום תגובה לגביה ממשרד הבריאות ו\או נש"מ ו\או היועמ"שית - כאן
תשומת לב לתאריך של הסדר ניגוד עניינים: 15.8.22. עו"ד דנה נויפלד עברה למשרד הבריאות ב-5.9.21 ומיד אחרי כן ביקש אבי וייס את הסדר ניגוד העניינים שלה, שנחתם על ידה כשנה אחרי הפניה שלו (!). וגם הסדר זה הפך למרמס ולבדיחה ע"י עו"ד דנה נויפלד, כמתואר בתלונה החדשה, שהוגשה בעניינה. 

2.12.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים. עד התביעה, זאב פלדמן, מהנדס המס של ארנון מילצ'ן, הפליל למעשה את הלקוח שלו בעבירות מס חמורות (למה מילצ'ן לא רוצה להגיע ישראל להעיד במשפט נתניהו?). איך עו"ד חדד, יחד עם השופטים, פורם את השערורייה - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השאלה הגדולה של משפט נתניהו: מי באמת היה צריך לשבת על ספסל הנאשמים? המהות של תיק 4000 נחשפת: במקום תופרי התיקים והפקידים שפגעו בשיטתיות באינטרסים של המשק הישראלי, על ספסל הנאשמים יושבים אנשים שהופללו על לא עוול בכפם. התפכו היוצרות - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי העלמת המס של מילצ'ן, שחשפו אלי ציפורי ואבי וייס:
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

3.12.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

4.12.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: היועץ הקרוב של ארנון מילצ'ן, זאב פלדמן, מספק עוד הוכחה לכך שיאיר לפיד הוא זה שהיה צריך לחטוף כתב אישום בתיק 1000 ולא בנימין נתניהו. חומרי החקירה זועקים לשמיים והפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
יהונתן תדמור צילום מסך
ציפורי

5.12.22: יום המשך חקירה נגדית של הרן לבאות ע"י עו"ד בעז בן צור.עו"ד  בעז בן-צור
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה ‼ הסכסוך בין המיליארדרים: ג'יימס פאקר השקיע 15 מיליון דולרים בחברה של ארנון מילצ'ן בהודו, למרות שהיתה ללא פעילות; יועצו של מילצ'ן דיבר על שוחד בהודו, החוקרים המשיכו הלאה - כאן.

ב. החקירה הנגדית ע"י עו"ד בן צור (בתמונה משמאל, מאתר משרדו), לגבי תיפקודו ומהלכיו של הרן לבאות בתהליכי "מיזוג בזק-יס" במשרד, לוותה בהרבה תשובות של "לא זוכר" של הרן לבאות.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ובעניין ההדלפות של לבאות:
ציפורי

החקירה התמקדה בהתנהלות משרד התקשורת ולבאות בראשות המנכ"ל פילבר. ועדיין אין שום קשר לנתניהו, לשוחד ולשאר מיני הירקות הרשומים בכתב האישום המפוברק.

החקירה החוזרת (והמיותרת) ע"י תירוש, שלא הייתה ממוקדת, ושהתעסקה עם הניירות שלה מצד לצד ולא יצאה מהבלאגן אצלה, לא הניבה לה איזה פרי בשאלות שלה. גם כאן לבאות "לא זכר".

לסיכום: העד אמר בתחילת היום, שמעולם הוא לא נפגש עם נתניהו. הוא "תקע" את פריסת הסיבים לפחות ל-5 שנים עם נזק במילארדים למשק. נראה, שבמקום שהפרקליטות תסדר את סדר העדים לפי חשיבותם בתחום, היא סידרה אותם, כנראה, לפי רמת "הלכלוך" שלהם על נתניהו בחקירות. העד הוכיח, שהוא מסוגל לאבד את הזיכרון באופן מופלא בדברים מהותיים ולא הביא ולו בדל של ראיה הקושרת את נתניהו להתנהלות המשרד. הוכח גם, שהפרקליטות לא הראתה גם ללבאות מסמכים משמעותיים בזמן החקירות. כ"כ, לא הוכח שבזק קיבלה אילו הטבות ממשרד התקשורת להפך, בזק סבלה קשות מהחלטות המשרד. לבאות סופית הוא עד תביעה מס' 31 שהפך לעד הגנה.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

6.12.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו לגבי חקירת הרן לבאות אתמול: איך אפשר לסכם בשתי מילים את עדותו של הרן לבאות, לשעבר סמנכ"ל הכלכלה במשרד התקשורת? "לא זוכר". מדובר במיזוג בזק-יס, פרויקט גדול מאוד, ששימש בסיס לכתב האישום בתיק 4000. אבל סמנכ"ל הכלכלה, האיש שהיה צריך לספק חוות דעת לעסקה, "לא זוכר". התמליל לפניכם - כאן.

כתבת ההמשך החל מ-6.12.22: תיק 4000 התפור חזר לביהמ"ש: חקירת מימון שמילה והמשך עדכונים בתיקי האלפים - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים