Telecom News - תיק 4000: חקירת מימון שמילה והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: חקירת מימון שמילה והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: חקירת מימון שמילה והמשך עדכונים בתיקי האלפים

-תיק 4000 התפור חזר לביהמ"ש: חקירת מימון שמילה והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 6.12.22, 10:22


מימון שמילה

לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק (בניסיון לגדוע את תהליך כישלונה המהדהד בתיק 4000), עם העדות של הדס קליין ועוד 13 עדים בתיק 1000, ולאחר שארנון מילצ'ן לא הגיע בינתיים למתן עדות בביהמ"ש בתיק 1000, חזרה הפרקליטות לתיק 4000, והתחדש מצעד עדי התביעה בתיק 4000. העד הראשון במצעד היה עדי קופלביץ, השני היה יאיר חקאק והשלישי היה הרן לבאות. כתבה זו עוסקת בחקירת העד הרביעי במצעד המחודש - שמילה מימון (בתמונה משמאל, עם סיגר ושמפניה ורודה...), שהיה בתקופה הרלבנטית סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה במשרד התקשורת (כיום הוא משנה למנכ"לית ומנהל מינהל הנדסה), ובהמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-6.12.22 עד 13.12.22 צהריים.

הכתבה לגבי חקירת הרן לבאות והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-29.11.22 עד 5.12.22 כולל - כאן.

הכתבה לגבי חקירת עדי קופלביץ' ויאיר חקאק והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-21.11.22 עד 28.11.22 כולל - כאן.

הכתבה לגבי עדות עד התביעה שי חייק בתיק 4000, שהעיד לאחר שלמה פילבר (והיה האחרון להעיד בתיק 4000 לפני הקפיצה לתיק 1000) - כאן

הכתבה האחרונה לגבי עדותו של שלמה פילבר בתיק 4000: עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ג', שהסתיימה ב-14.6.22 (היום בו תם הטקס של בן ארי ותירוש באופן רשמי, כי לא היו להן שום ראיות לפגישת ההנחיה המדומיינת בתיק 4000 אחרי שהדיחו את פילבר לעדות שקר ושיקרו לביהמ״ש), (והראשית החוזרת, שהסתיימה ב-29.6.22) - כאן.

6.12.22: יום חקירה ראשית מימון שמילה
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו לגבי חקירת הרן לבאות אתמול: איך אפשר לסכם בשתי מילים את עדותו של הרן לבאות, לשעבר סמנכ"ל הכלכלה במשרד התקשורת? "לא זוכר". מדובר במיזוג בזק-יס, פרויקט גדול מאוד, ששימש בסיס לכתב האישום בתיק 4000. אבל סמנכ"ל הכלכלה, האיש שהיה צריך לספק חוות דעת לעסקה, "לא זוכר". התמליל לפניכם - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם מביהמ"ש לגבי החקירה הראשית של מימון שמילה
ציפורי
ציפורי

שמילה הדגיש, שנתניהו נתן לו הוראה כממלא מקום מנכ"ל לפני ששלמה פילבר מונה, לפתח את התחרות. הוא הוסיף, שהיו גורמים במשרד כמו הרן לבאות, שתקעו מקלות בגלגלים, ושהיו הדלפות, ושהם לא ביצעו את מה שהוא הטיל עליהם. הוא הדגיש, שנושא "מיזוג בזק יס" התחיל הרבה לפני שפילבר הגיע למשרד.

שמילה אמר, שנתניהו ואיתן צפריר לא דיברו איתו וגם לא אנשי בזק בנושא "מיזוג בזק-יס".

שמילה אמר, שהוא לא הכיר את אלי קמיר יועצו של אלוביץ' ושהוא לא השפיע עליו ועל תהליכי המיזוג.

גם כאן מתברר, שבחקירה במשטרה לא הציגו לשמילה את כל המסמכים הרלבנטיים.

שמילה אמר, שהוא היה שלם עם עצמו לגבי ההחלטה ביחס למיזוג.

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
אלי ציפורי פרסם פירוט נוסף על נקודה זו:
ציפורי

שמילה אמר, שנסע (כבכיר ביותר במשרד התקשורת באותו הזמן, כי פילבר היה בלונדון) מת"א לירושלים לנתניהו ונתן לו אישית את המסמך של "מיזוג בזק-יס" לחתימתו, ונתניהו רצה לברר לפני חתימתו - שהכל בסדר ואושר ע"י כל הגורמים המקצועיים הרבים (חלקם גורמים עצמאיים כמו ממועצת הכבלים והלוויין, השב"כ ועוד, ולא קשורים לנתניהו). הוא חתם רק לאחר התשובות של שמילה - שהכל נבדק ואושר.

בהקשר זה עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת

 אלי ציפורי פרסם מביהמ"ש על ההתנהלות היום של התובעת (בתמונה משמאל):תירוש
ציפורי

אלי ציפורי פרסם בטוויטר על התנהלות שווה של פילבר כלפי כל החברות:
שמילה: "פילבר שונה ממה שהכרתי, הוא איש של שותפות ופחות כוח ורגולציה. הוא אמר שהחברות הן לא אויב, זה חשוב לא ללכת מכות, עדיף יד ביד, כדי להביא תוצאות לצרכן".
ציפורי

הערה: יש חשיבות גדולה ביותר לדברי שמילה כאדם מקצועי הבכיר ביותר גם כיום במשרד התקשורת, בכך, שהוא אמר, שלפילבר לא הייתה מדיניות מיוחדת כלפי בזק והוא התייחס באותה צורה לכל החברות. שום העדפה לבזק.

הדיון המשיך בנושא הסיבים האופטיים: העד הדגיש, שבזק היתה כמובן מרוויחה, בסופו של דבר, אם הייתה משקיעה בסיבים - אם פריסת הסיבים האופטיים הייתה יוצא לפועל, (ללא שום קשר לסיקור אוהד בוואלה! לפי תזת התביעה). אגב, בנקודת זמן זו (של נושא הסיבים) נתניהו לא נמצא בכלל בתמונה אלא השר צחי הנגבי - הפוך לכתב האישום.

העד אמר, שהבין, שבחקירות במשטרה "עבדו עליו" ביחס להתחייבויות של בזק כלפי המשרד, כי הוא ידע (ויש מסמך), שבזק התחייבה להשיק שירותים על הסיבים וזאת השקעה של מיליארדים.

העד התלונן בעדותו היום על החקירה במשטרה (שלוותה מקרוב ע"י בן ארי ותירוש, שהשפיעו עליה) (והוא הרי לא היה חשוד בכלום) ועל כך, שהובילו אותו במשטרה "לא נכון". הוא אמר, שחש, שהחוקרים היטעו אותו, והוא הרגיש מתוסכל. (זו הייתה התשובה לעוד אחת מהשאלות המכשילות את עצמה של עו"ד תירוש).   

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

לסיכום: התובעת עו"ד תירוש הייתה היום בהלם מתשובות מימון שמילה, שהפך כבר מהדקות הראשונות של החקירה הראשית מעד תביעה מס' 32 לעד הגנה. תירוש ספגה מהלומה אחר מהלומה - כי שמילה דיבר לעניין. מדובר בפקיד בכיר ביותר, שהתעקש היום לכל אורכו לא להיות עד תביעה אלא עד של המציאות ע"ס מסמכים, עד מקצועי ועינייני, שהראה, שתזת כתב האישום של מניעים לא מקצועיים ב"מיזוג בזק-יס" היא עורבא פרח. ושוב, אין קשר לנתניהו ולאלוביץ'. העד הביא לשלילת עוד סעיפים בכתב האישום. מפלה גמורה לתירוש.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

אלי ציפורי עדכן בטוויטר:
ציפורי

7.12.22: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה הראשית של העד מימון שמילה, סמנכ״ל במשרד התקשורת, ומי שהביא לנתניהו את מסמכי מיזוג בזק-יס לחתימה. כמו עדי התביעה הקודמים, גם שמילה ריסק את תזת הפרקליטות, ואפילו ביותר עוצמה מאחרים. יהודית תירוש מיהרה לסיים את החקירה - כאן.

ב. פורסמו 3 פרוטוקולים מהדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים: 28.11.22, 29.11.22, 30.11.22

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

8.12.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ב. גיא לוי פרסם ציוץ כאן:
בעקבות בקשה של עמותת "הצלחה" פורסם יומנו של שלמה פילבר (לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת ו"עד מדינה" בתיק 4000). היומן נמצא כאן, למתעניינים. 
היומן מחזק מספר עובדות ששמענו בעדותו של פילבר ותגלית נוספת על התנהלות הרשות לניירות ערך:
1. פילבר נפגש עם המנכ"לים ובעלים של כלל ערוצי התקשורת בישראל, כאשר הפגישות עם בזק מתאימות להיקף עיסוקיה.
2. עוד עולה כי שלמה פילבר נפגש עם כלל נציגי אותן החברות באותו בית הקפה המפורסם "קפית" (77 פגישות לפחות), אשר לגביו נטען כי פילבר נפגש בו רק עם בזק, כדי "להסתיר את הפגישות".
3. אינטנסיביות הפגישות, המגוון של הדמויות ואירועי היומן מלמדים אותנו כי פילבר היה מנכ"ל חרוץ שפעל לילות כימים, מסביב לשעון וללוח השנה, מול כל הגורמים בשוק התקשורת. והכל מתוך מטרה ברורה לקדם את השוק למען כלכלת המדינה וכלל ואזרחי ישראל.
4. לסיום אנו מגלים כי הפרקליטות ידעה על קיומו של היומן הזה עוד לפני 5 שנים והיא מנעה את פרסומו, לא העבירה אותו והסתירה אותו מידי ההגנה ובית המשפט, כנראה כי תוכנו סותר באופן מוחלט, את התזה המגוחכת של כתב האישום.

הערת המערכת: ביומן של שלמה פילבר אין שום חדש וממילא רובו כבר פורסם וגם על ידי אבי וייס במשך השנים באתר Telecom News. מה שחשוב זה היומן של נתניהו, שנחשף על ידי אבי וייס וגם ע"י אחרים (דוגמת אלי ציפורי). כי פגישת הנחייה שהיא הלב של שרשרת השוחד, תלויה שנתניהו הקצה זמן לפגישה עם פילבר ועם דוד שרן, כנטען בכתב האישום (פילבר תמיד יתיישר לפי הזמנת נתניהו, זה ברור כשמש, ולכן היומן של נתניהו הוא החשוב כאן). 
אולם, ביומן שלו (של נתניהו) אין דבר כזה (וגם לא ביומן של פילבר) וגם לא יכול היה להיות דבר כזה, לפי ראיות פורנזיות (מדעיות) דוגמת איכונים. אבי וייס ניתח זאת לאורך כל השנים בעשור החולף ולאחרונה לפני כשנה ורבע במאמר נוקב ביותר שכותרתו: "גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000": https://bit.ly/Tik4000No58.

ג. תגובת עו"ד גיל לימון (משנה ליועמ"שית) לשר המיועד לבט"פ - ח"כ איתמר בן גביר לגבי מינויי בכירים במשטרה ממש לפני כניסתו לתפקיד שר. תשומת לב לכתוב במסמך, ששוב הצניחו קצין מ-8200 לרח"ט [ראש חטיבה, דרגת תנ"צ] סיגינט-סייבר במשטרה, ללא כל ידע, הכשרה, השכלה וניסיון משטרתי. התגובה כאן.

ד. תזכורת חשובה לתיקי האלפים: ראיות פיזיות אינן יכולות להיות שגויות. הן אינן יכולות לשבש את עצמן והן אינן יכולות להיעדר לחלוטין, אלא יש רק כישלון אנושי למצוא אותן, ללמוד אותן ויכולות להפחית מערכן, אם יש כמה ראיות באותו נושא. הכי חשוב כיום אלו הראיות הדיגיטליות
ומשכך, לאן שהפושע \ החשוד הולך, במה שהוא נוגע או פועל, הוא משאיר משהו אחריו. יש מאחוריו מלפניו ומעליו, שובל של ראיות. 
כל אלו, משמשים כעדים שקטים נגדו. הם עדים אילמים נגדו. זו הוכחה שלעולם לא נשכחת. ההוכחות הללו אינן נמצאות בלחץ. הן אינן מאבדות זיכרון. הן לא מתבלבלות. זו עדות עובדתית!!
עדויות פיזיות ופורנזיות (מדעיות) כאלו, אינן יכולות להיות שקריות. הן גם אינן יכולות להסוות את עצמן או להיעלם לגמרי. הן אמת ניצחת ומנצחת, במשפט הפלילי. 
שום עדות מפי אדם, אינה יכולה להיות יציבה ותקפה - מול ראיות מדעיות. 

9.12.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לקראת העדות של ד"ר יפעת בן חי שגב, שאישרה את מיזוג בזק-יס, חשוב להיזכר בהדלפה השקרית של הפרקליטות, באמצעות השופר אביעד גליקמן, שמטרתה הייתה להשפיע על תוצאות הבחירות במסגרת המסע להפלת נתניהו - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שורת האחראים: הדמויות המובילות בתיקי נתניהו והיחסים ביניהן. כולם נושאים באחריות ואת כולם צריך להעמיד לדין. מה שקורה כעת הוא שכולם מנסים לברוח מההתרסקות של תיק 4000. על מי זורקים את האחריות, מי מצליח לברוח ואת מי מקריבים? כל התשובות - כאן.

ג. לפתע, אחרי 7 חודשים משאלות אבי וייס, מתקבלת תשובה מאוד מוזרה מ-INSS (מכון מחקר באוניברסיטת ת"א) לגבי ניצב (בגימ.) מני יצחקי. מה עורר את המכון אחרי 7 חודשים לענות לשאלות ובמענה קצר של התחמקות? זה עוד יתברר בעתיד הקרוב... המענה כאן

11.12.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתב התחת הכותרת: פני הרוע והאכזריות: כך התעללו ליאת בן ארי ויהודית תירוש בעדי קאהן, העוזרת של שלמה פילבר במשרד התקשורת, הילכו עליה אימים וקיפחו את פרנסתה. הפרוטוקולים מדברים - כאן.

ב. אֱמֶת מֵאֶרֶץ תִּצְמָח וְצֶדֶק מִשָּׁמַיִם נִשְׁקָף: כמה משפטנים שלחו את המסמך המצ"ב, המדבר בעד עצמו לגבי הרעיון ההזוי לתת באמצעות "תפירת מכרז" מינוי קבע לעו"ד דנה נויפלד כיועצת משפטית למשרד הבריאות.

אלי ציפורי פרסם בהקשר זה בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ה. פורסמו 2 פרוטוקולים מהדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים: 5.12.22, 6.12.22

12.12.22: יום חקירה נגדית מימון שמילה ע"י עו"ד בעז בן צור
א. ​אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדים "הטובים" של הפרקליטות, אלו שבנו עליהם הרים וגבעות בדרך להפלת שלטון נתניהו, סיימו את חלקם במשפט נתניהו. עכשיו יתחיל מצעד של עדים טכניים שהולכים להפוך את חייה של יהודית תירוש לסיוט. זה רק מתחיל - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

המסמך במלואו - כאן.

המסמך הזה (בו נעשה ניסיון ברור להפליל את מימון שמילה ונתניהו) קשור למסמך שיש כאן, מיו"ר מועצת הכבלים והלוויין (ד"ר יפעת בן-חי שגב) אל שר התקשורת וראש הממשלה נתניהו

יודגש, שבשנים 2018-2021 אתר Telecom News חזר והדגיש מאות פעמים, שההליך המכונה "המיזוג" נעשה כדת וכדין עם הקפדה יתרה על "קוצו של יוד", וללא כל קשר ישיר או עקיף לאיזו "עסקת שוחד" בנוגע לתכנים באתר "וואלה! ודוגמה לאחת מכתבות החשיפה הנוקבות הללו בזמנו יש כאן

ג. בנוסף, נחשף ע"י מימון שמילה, שהוא שלח 5 מיילים לחוקרים שלו כדי לסתור את מה שטענו בחקירתו, והמיילים הללו לא נמצאים בחומרי החקירה. הם פשוט הועלמו.

ציפורי

ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. לסיכום: עד התביעה מס' 32 מימון שמילה הפך גם היום לעד הגנה מובהק מס' 32 וחשף את הפנים האמיתיות של החוקרים והתובעת, שחיפשו את ראשו של נתניהו בכל מחיר.

ה. בהמשך לאמור בסעיף ב' מ-11.12.22 לעיל, התקבלה תגובה מהירה מנציבות שירות המדינה בעניין המכרז התפור עבור עו"ד דנה נויפלד לתפקיד היועצת המשפטית של משרד הבריאות. התגובה כאן. לאור התגובה המוזרה הזו, שלח אבי וייס פנייה נוספת לנציבות שירות המדינה - כאן

ו. באופן די אירוני, רשויות המס האריכו היום לבזק (על פי הודעת בזק לבורסה) בעוד שנה את האופציה לנצל את "נכס המס" של YES מול בזק (כלומר: קיזוז הפסדים של יס מול רווחים של בזק), אם יתרחש מיזוג אי פעם בין החברות. האופציה הזו הוארכה בעוד שנה.... ככה זה נמשך ונגרר מהעשור הקודם, ומיזוג עדיין אין... ההודעה במלואה - כאן

ז. יוסי באום פרסם בטוויטר כאן, המסמך המלא כאן: ""בית הקלפים - גרסת המציאות". האם וכיצד ניסה נוני מוזס לסחוט את רה"מ נתניהו.
פרק ב' -האם הרומן בין החוקר אבי רוטנברג לג'ודי מוזס השפיע על התיקים; אבי רוטנברג פעל גם *בתיק 1000* (לכאורה); התיזמון המפתיע להעברת רוטנברג מתפקידו." 

המסמכים שהוצגו בבית המשפט בנוגע לחשיפת הרומן (ובין רפ"ק (לשעבר) רוטנברג לבין ג'ודי ניר מוזס יש כאן.

יודגש, שבעתירת פרקליטי נוני מוזס ("עתירה לגילוי ראיה חסויה") מה-13.9.20 - כאן, יש נספח שבו מרוכזים רוב הידיעות שהעביר בן כספית למפעיליו במשטרה, כמות עצומה של ידיעות (כ-50 ידיעות), שנמצאות בתמצית תחת "תעודות חיסיון" שונות.
​הרשימה המלאה של הידיעות כפי שהפרקליטות מסרה לפרקליטי נוני מוזס והמצויה בעתירה של פרקליטיו - נמצאת מופרדת לנוחות הקריאה - כאן.
העתירה של פרקליטי נוני מוזס כמובן לא הביאה לגילוי חומר נוסף (בעניין בן כספית), בגלל התנגדות הפרקליטות, שקיבלה גיבוי של בית המשפט. 

יוסי באום (כאן בטוויטר) פרסם סדרה רחבה של גילויים סביב נוני מוזס ובין היתר על חלקו של רפ"ק (דאז) אבי רוטנברג (בן זוגה דאז וכנראה עד היום של אחותו של נוני מוזס - ג'ודי שלום ניר מוזס), בקבלת מידע מודיעיני, כנראה גם כן מבן כספית - כאן

13.12.22: יום חקירה נגדית של מימון שמילה ע"י עו"ד ז'ק חן עד שעה 13:00 בצהריים.
א
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בום! בום! בום! עד התביעה, מימון שמילה, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) החל לטפטף דברים כבר בחקירה הראשית. אתמול, בחקירה הנגדית, זה התפוצץ. התובעת, יהודית תירוש, ניסתה לשבש את החקירה. ללא הצלחה. שמילה הגיע נחוש לחשוף את האמת - כאן.מימון שמילה צילום אלי ציפורי

ב. בחקירה הנגדית היום שמילה אמר, שפילבר לא השפיע ולא נתן הנחיות להורדת התנאים, (אותם חיבר הרן לבאות בתקופת אישור "מיזוג בזק-יס").

עו"ד ז'ק חן הראה, שלא הציגו לשמילה את כל המסמכים וטען, ש"הרעילו" את מוחו של שמילה.

נחשף בדיון היומן של שלמה פילבר: מסתבר, שליאת בן ארי ויהודית תירוש הסתירו מההגנה את היומן של פילבר, שבו לא רשומה שום פגישת הנחייה של פילבר עם נתניהו. (הלב של כתב האישום בתיק 4000)התירוץ של תירוש: ״לא ביקשו מאיתנו את היומן״. איזו רמאות של התביעה.

מסתבר, שאכן אין ביומן של פילבר פגישת הנחייה עם נתניהו אבל יש אלפי שורות ומאות פגישות אחרות עם אנשים וחברות במשרד ומחוצה לו. היומן לא נמסר להגנה וכאמור, הוסתר עד כה. 5 שנים החזיקה התביעה בסתר את היומן החשוב הזה, למרות שהתביעה מחויבת על פי חוק להעביר להגנה חומרי חקירה. התביעה הסתירה חומר מזכה לנתניהו!

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי הנזיפה של השופטת בתובעת:
ציפורי

ד. בחקירה החוזרת השופט בר עם תהה על שאלותיה של עו"ד תירוש ומה היא רוצה להשיג באמצעותן. כ"כ, התובעת הציגה לשמילה מחקרי תקשורת מהתקופה לפני שפילבר נכנס לתפקיד. שמילה לא זכר זאת.

מסמך "מחקרי התקשורת" שבוצע במערכת של "סלברייט" בסמארטפון של שמילה מימון, מסמך הכולל חיתוך ושליפה של כל המסרונים שלו (יוצאים ונכנסים) מהשנים 2015-2017 נמצא כאן

שאלת מערכת: מהיכן יש לתביעה את מחקרי התקשורת הללו בלי צו למחקרי תקשורת לתקופה המדוברת? השופטים לא מבינים את הנקודה החוקית הזו.

ה. היום למעשה, המשיך עד התביעה מס' 32 מימון שמילה להוסיף בנחישות עוד נדבכים לסתימת הגולל על אישומי התביעה בתיק 4000 התפור. הסתרת מסמכים ע"י התביעה, שניסתה להטעות אותו, לא עזרה לה. שמילה הפך במשך 3 ימי עדותו לעד הגנה מושלם. שמילה קנה את עולמו בכך, שעמד איתן מול לחצי התביעה להביא את ראשו של נתניהו בכזבים, והיפנה את חיציו כלפי התביעה, שהציגה לו מצג כוזב.

והערת אגב חשובה: 10 ימים לפני "אישור המיזוג", חתם בנימין נתניהו "אישור העברת מניות בתוך קבוצת יורוקום" המצ"ב כאן (זו המצאה של עו"ד דנה נויפלד, ש"תקעה מקלות בגלגלים" בכל סעיף הזוי ושולי ככל שלא יהיה. כך, עו"ד דנה נויפלד דרשה מהמנכ"ל הטרי (שלמה פילבר), שגם לעניין זה יהיה אישור השר, למרות שהמועצה (מועצת הכבלים והלוויין) אישרה זאת בלי שום קשיים או התנגדויות חצי שנה קודם ובזה נגמר העניין). 
בעניין זה הכתב עמית סגל הטעה את הציבור בכך, שהציג את אישור דנה נויפלד לשינוי הפנימי הזה במניות, כאילו זה אישור "המיזוג" על ידה. פרטים נוספים ראה כאן: https://bit.ly/Tik4000No57

ז. יודגש, שב-2014, הרבה לפני שד"ר יפעת בן-חי שגב נכנסה לתפקידה (ב-1.9.14), בקשת אישור המיזוג של יס הועברה ממשרד התקשורת, מהשר גלעד ארדן לדנה נויפלד וממנה אל מועצת הכבלים והלוויין, שהייתה אמורה אז להתחיל לטפל בבקשה, כבר אז, תחת מ"מ היו"ר שמילה מימון. מסמך ההעברה של הבקשה של יס ליועץ המשפטי של המועצה ולמ"מ יו"ר המועצה - נמצא כאן

אולם, ד"ר יפעת בן-חי שגב התעקשה לקבל "מכתב התנעה" (מה שלא נדרש בחוק ובתקנות), משר התקשורת (כנראה כדי לכסות על שמונת החודשים שבקשת יס לא טופלה) והנחתה את ראשי המועצה ובהם היועץ המשפטי של המועצה, לטפל בבקשת יס אחרי שיתקבל "מכתב התנעה" מהשר. המיילים בעניין זה - כאן

ח. בהמשך לסעיף ג' מאתמול (12.12.22) לעיל, 5 המיילים של שמילה מימון ללהב 433 בתחילת 2019 התקבלו בלהב 433 ומשום מה סווגו שם בסיווג "סודי", ועצם קיומם נחשף רק בעדותו של שמילה מימון בבית המשפט. המיילים הללו נחשפים ונמצאים במלואם כאן

במייל מס' 4 מ-5 המיילים, שמילה מימון מוכיח בעזרת סדרת מסמכים, שהפיק ממחשבי משרד התקשורת, שלא הייתה שום הורדה של תנאים מ"אישור המיזוג" ע"י נתניהו ועל ידו ומדובר בטענה שקרית. מייל מס' 4 הגזור מתוך 5 המיילים נמצא כאן

במייל מס' 5 מסדרת 5 המיילים, שנשלחו על ידו ללהב 433, שמילה מימון מציג את תגובתו החריפה למייל של הלשכה המשפטית, שהאשימה אותו בשת"פ עם נתניהו בהורדת תנאים ממסמך "אישור המיזוג". המייל החמישי הגזור מתוך 5 המיילים נמצא כאן. ההתכתבות הזו היא בהמשך להתכתבות נוספת, שהייתה בתוך המשרד, בין הלשכה המשפטית לשמילה מימון ונחשפה כעת והנמצאת כאן

כ"כ, מתברר כעת, ששמילה מימון שלח גם המון מסמכים לרשות ניירות ערך לפולינה (החוקרת הראשית). מצ"ב כאן המסמכים הרבים, שהועברו לפולינה בתיאום איתה ועל פי דרישתה ע"י שמילה מימון, והם נחשפו במסגרת עדותו בבית המשפט. 

ט. יום הדיונים הזה המשיך מהצהרים בחקירה ראשית של ד"ר יפעת בן חי שגב.

עדכון 31.1.23: אבי וייס חשף בשידור כאן את המסמכים המוכיחים את עניין החזרת המוצגים (חומרי החפיפה לשלמה פילבר שהוכנו ורוכזו ע"י עו"ד איתן צפריר, לקראת כניסתו לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת). אלו מסמכים חשובים התומכים בגרסת ההגנה שנתפסו ע"י החוקרים והוחלט להחזירם לשמילה מימון - כאן. ככה ניסו להסתיר ראיות התומכות בגרסת נתניהו, כחלק מתפירת תיק 4000. 

עדכון 1.2.23: משרד מבקר המדינה דחה את התלונה של אבי וייס בנושא אי קבלת מענה מנש"מ. הדחייה ונימוקיה ההזויים - כאן. בתגובה אבי וייס פנה למשרד מבקר המדינה לשקול מחדש את התשובה השגויה הזו - כאן. עדכון 27.3.23: משרד מבקר המדינה דחה סופית את התלונה - כאן

כתבת ההמשךתיק 4000 התפור חזר לביהמ"ש: חקירת ד"ר יפעת בן חי שגב, העדים שלאחריה והמשך עדכונים בתיקי האלפים - כאן.



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים