Telecom News - תיק 4000: חקירת בן חי שגב, שרן, קריב והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: חקירת בן חי שגב, שרן, קריב והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: חקירת בן חי שגב, שרן, קריב והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000 התפור חזר לביהמ"ש: חקירת ד"ר יפעת בן חי שגב, דוד שרן ופולינה קריב-גובזמן והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 13.12.22, 14:32
יפעת בן חי שגב


לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק (בניסיון לגדוע את תהליך כישלונה המהדהד בתיק 4000), עם העדות של הדס קליין ועוד 13 עדים בתיק 1000, ולאחר שארנון מילצ'ן לא הגיע בינתיים למתן עדות בביהמ"ש בתיק 1000, חזרה הפרקליטות לתיק 4000, והתחדש מצעד עדי התביעה בתיק 4000. העד הראשון במצעד היה עדי קופלביץ, השני היה יאיר חקאק, השלישי היה הרן לבאות והרביעי היה מימון שמילה. כתבה זו עוסקת בחקירת עדים 5-7 במצעד המחודש - ד"ר יפעת בן חי שגב (בתמונה משמאל) שהייתה בתקופה הרלבנטית ראש מועצת הכבלים והלוויין, שאישרה פה אחד את "מיזוג בזק-יס", ובעדות העדים שלאחריה - דוד שרן, ראש הסגל וראש הלשכה של נתניהו בתקופה הרלבנטית, ופולינה קריב-גובזמן, החוקרת הראשית בתיק בזק ברשות ני"ע, ובהמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-13.12.22 צהרים ועד 17.1.23 צהריים כולל.

הכתבה לגבי חקירת מימון שמילה והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-6.12.22 עד 13.12.22 צהרים - כאן.

הכתבה לגבי חקירת הרן לבאות והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-29.11.22 עד 5.12.22 כולל - כאן.

הכתבה לגבי חקירת עדי קופלביץ' ויאיר חקאק והמשך עדכונים לגבי תיקי האלפים מ-21.11.22 עד 28.11.22 כולל - כאן.

הכתבה לגבי עדות עד התביעה שי חייק בתיק 4000, שהעיד לאחר שלמה פילבר (והיה האחרון להעיד בתיק 4000 לפני הקפיצה לתיק 1000) - כאן

הכתבה האחרונה לגבי עדותו של שלמה פילבר בתיק 4000: עדכונים מהחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר ע"י עו"ד בן צור חלק ג', שהסתיימה ב-14.6.22 (היום בו תם הטקס של בן ארי ותירוש באופן רשמי, כי לא היו להן שום ראיות לפגישת ההנחיה המדומיינת בתיק 4000 אחרי שהדיחו את פילבר לעדות שקר ושיקרו לביהמ״ש), (והראשית החוזרת, שהסתיימה ב-29.6.22) - כאן.

13.12.22: יום חקירה ראשית וחקירה ראשית-נגדית של ד"ר יפעת בן חי שגב.
א. כבר מהדקה הראשונה של החקירה הראשית אמרה ד"ר יפעת, שהיא מחכה הרבה זמן לעמוד על דוכן העדים ולומר את האמת לגבי גרירת הסכם "מיזוג בזק-יס" במשרד התקשורת, שהיא לכן סירבה לריאיונות ושהיא תגיד את האמת וכל האמת על החקירה המגמתית, הדורסנית, הלא אנושית, החובבנית והמטעה, בה הטילו עליה מורא ופחד פסולים, בה היא סורבה מלעיין במסמכים, בתנאים לא אנושיים, דבר שצריך להטריד כל אזרח במדינה.

היא סיפרה, שהחוקרים, לא הצליחו למחוק לה את הזיכרון, שהם הפכו את העובדות, שניסו להכניס לה מילים בפה, שלא נתנו לה לתקן עובדות שקריות ומסמכים שקריים, ושדבריה, הערותיה ותיקוניה לא נכנסו לפרוטוקולים של החקירה, שהציגו לה עובדות שקריות וחצאי מסמכים ואז היא הבינה את גודל הטרגדיה.

ד"ר יפעת אמרה, שהיא שלחה מסמכים גם באמצעות עובדי מועצת הכבלים והלוויין, ונראה שהחוקרים והתביעה העלימו אותם - העלמה סיטונאית!

היא אמרה, שבריענון (לפני שבוע) היא לא אמרה את הדברים הללו כי הרענון היה קצרצר והיא חיכתה לומר את האמת לשופטים, כי אין לה שום אמון במערכת! שביקשה להכניס לה לפה שלה מילים ולגרום לה לשקר. 

העדה הפכה לעדה מס' 33 של התביעה, שהפכה כבר בדקות הראשונות של החקירה הראשית לעדת הגנה.

התובעת ביקשה רק לאחר כ-20 דקות של חקירה ראשית להכריז עליה כ"עד עוין", וד"ר יפעת ענתה, "שלגבי התובעת היא עויינת לאמת".

לאחר שמיעת הסניגורים, שאמרו שזו "תכלית נבזית", החליטו השופטים לא לאפשר להכריז על ד"ר יפעת כ"עד עוין" ועל קיום של "חקירה ראשית-נגדית" של התביעה כמו שהיה במקרה של שלמה פילבר.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
השקר הגס וההפוך למציאות של גליקמן מדברר התעמולה השקרית של הפרקליטות הנואשת:
ציפורי

ציפורי
*אבי ברגר (במקום אבי ברכר)
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

גם עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר מביהמ"ש:
כנרת
כנרת

החקירה הראשית המשיכה במתכונת "חקירה נגדית של התביעה". תירוש עשתה חקירה ראשית-נגדית עם תשובות של העדה לטובת ההגנה. היא משכה את הדיון ומרחה את הזמן, אבל מחר בבוקר תירוש תצטרך להתמודד ברצינות עם המציאות הכואבת מאוד עבורה, של עדה דוברת אמת, שלא נתנה למערכת להנדס לה את התודעה ולהכריח אותה לשקר.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

תזכורת: האישור החשוב הזה של "העסקה" (מה שמכונה בטעות "עסקת המיזוג"), שהוא לב תיק 4000, ניתן ע"י צמרת משרד התקשורת באופן רשמי בדיון עם מנכ"ל YES ב-19.3.15 [לקוח מכאן] (ואחריו ב-24.3.15 יצא "מכתב ההתנעה", שחיברה עו"ד ברוריה מנדלסון, סגניתה של עו"ד דנה נויפלד, והועבר מדנה לאבי ברגר - שאישר אותו ללא הערות, והמכתב הועבר לחתימת נתניהו, להתניע את התהליך של האישור, שבראשו עמדה ד"ר יפעת בן-חי שגב, במועצת הכבלים והלוויין).

דיון נוסף לקידום תהליכי האישור של "העסקה" התקיים בלשכת המנכ"ל, אבי ברגר, ב-30.3.15 שעה 14:00 - כאן. בדיון השתתפו מלבד המנכ"ל: עו"ד דנה נויפלד, עו"ד יולי מהלשכה המשפטית, עו"ד איה מהלשכה המשפטית והרן לבאות, הסמנכ"ל הבכיר לכלכלה. 
 
כלומר: האישור לעסקה והחלטות לאשר ולקדם את העסקה נפלו במרץ 2015 - בזמן שאיש במשרד התקשורת או מחוצה לו - לא שמע אז על אדם בשם פילבר, ונתניהו לא דחף את ההחלטות הללו, גם לא שאול אלוביץ', החלטות מקצועיות, שהתקבלו בהליכי פנימיים של דיונים בתוך משרד התקשורת.
 
דהיינו: כל תזת השוחד של תיק 4000 מתה, ברגע שלא שלמה פילבר הוא זה שאישר וקידם את העסקה, אלא אבי ברגר ועו"ד דנה נויפלד בעצמם, ואחריהם ד"ר יפעת בן-חי שגב, כבר מתחילת מרץ 2015!!!!.

14.12.22: יום חקירה ראשית-נגדית של ד"ר יפעת בן חי שגב.
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עוד יום דרמטי במשפט נתניהו ‼ ד"ר יפעת בן חי שגב (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), עלתה אתמול לעדות ותוך 20 דקות ניסתה התובעת, יהודית תירוש, להכריז עליה 'עד עוין'. זה לא צלח. דרמה נוספת: נחשף הניסיון של הפרקליטות להסתיר מההגנה את היומן של פילבר - כאן.יפעת בן חי שגב צילום אלי ציפורי

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. ד"ר יפעת התעקשה לדווח בביהמ"ש שוב ושוב כיצד היטעו אותה בחקירה במשטרה, לא נתנו לה להביט בטלפון (נלקח ממנה) כדי לאמת תאריכים ועובדות, וניסו להוציא ממנה משפטים, שאינם אמת רק כדי לרצות את התזה השקרית שהם בנו, והיא התקוממה אז נגד זה וכעת גם בביהמ"ש.

התובעת הביאה ניירות, שד"ר יפעת בכלל לא צד בהן, והשופטת העירה לה על כך בצורה יוצאת דופן, כי במשפט הזה מביאים יותר מדי מסמכים, שהעדים לא קשורים אליהם. (ואת המסמכים שהם כן קשורים אליהם - מסתירים).

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
כנרת
כנרת
כנרת

ה. עו"ד תירוש המשיכה להציג חלקי מסמכים, והראתה לד"ר יפעת, למשל, תכתובת בין אלוביץ' לעמיקם שורר (סמנכ"ל בבזק) (כדי להניח ממנה שהיו כביכול הנחיות מנתניהו לד"ר יפעת לקדם את המיזוג) וד"ר יפעת ענתה, שהיא לא מכירה את זה, שזה לא נוגע אליה, שהיא דבקה באמת, ושצריך להיצמד לעובדות ולא לנחש.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ו. התובעת תירוש לא הייתה מרוכזת במהלך הדיון וספגה מפלה אחר מפלה בתשובות של ד"ר יפעת לשאלותיה. השופטיים איבדו סבלנות והאיצו בתובעת להמשיך הלאה בשאלותיה. נראה, שהתובעת משכה זמן כדי לא להגיע לחקירה הנגדית. ההגנה טענה שזה פיליבסטר.

התגלה כעת, שתירוש רוצה לוותר על עדותו של רון איילון מנכ"ל יס! האיש הכי מרכזי ובכיר. (לאחר שהביאו עדים זוטרים כמו קופלביץ'הערה:  - פתאום תירוש רוצה לוותר עליו? למה? - כי לא רוצים לשמוע את האמת ממנכ"ל יס, שעליו בנוי התיק הזה. קרקס משפטי במיטבו.

ד"ר יפעת טענה, שהכריכה בין תנאים לבזק לבין בקשת יס היא לא חוקית, כי אי אפשר להתנות בקשה של חברה אחת לתנאים לחברה שניה. כלומר, אבי ברגר ניצל את כוחו לרעה. 

בדיון לגבי סדר העדים, התובעת אומרת שהיא לא ערוכה לחקירת העד הבא בתור לאחר ד"ר יפעתדוד קובסניאנו. לכן, אחרי ד"ר יפעת יעיד דוד שרן מי שהיה מנהל לשכתו של נתניהו בתקופה הרלבנטית.

ז. נותרו כמה דקות היום לחקירה נגדית של עו"ד בן צור (שתהיה ביום שני הקרוב).
ד"ר יפעת אמרה שנתניהו לא דיבר איתה מעולם מילה וחצי מילה על המיזוג.

עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
ציפורי
ולדברי עו"ד בן צור:
כנרת

גם אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ולגבי השקפתה הפוליטית (שהיא לא אוהדת של נתניהו) ענתה, שהיא אשת מקצוע ושהשקפתה הפוליטית לא רלבנטית, ושכל מה שעשתה היה לטובת הציבור, ושהחוקרים לא הצליחו לשתול במוחה שקרים. 

ח. לסיכום החקירה הראשית-נגדית: ד"ר יפעת נשארה עדת הגנה מובהקת, שהפריכה את הקייס נגד נתניהו, ועשתה מהתובעת הראשית צחוק בכך, שהראתה שתירוש לא בקיאה בפרטי עבודתה. 

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

ט. בהמשך לסעיף ה' מיום 12.12.22 כאן, הנציבות (נש"מ, נציבות שירות המדינה) גרסה סופית את תלונות אבי וייס בעניין עו"ד דנה נויפלד במשרד הבריאות."הקליקה" קובעת שהכל בסדר.... מסמך הגריסה נמצא כאן

15.12.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה הראשית של ד"ר יפעת בן חי שגב ע"י התובעת יהודית תירוש נמשכה אתמול. שוב העדה לימדה את התובעת דבר או שניים בהלכות אמת ויושרה. הפנים של הפרקליטות נחשפות - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. פורסם כאן (כותרת בלבד): "הדס קליין הגישה תביעת לשון הרע על סך 5 מיליון שקלים נגד העיתונאי אלי ציפורי". כתב התביעה שהוגש - כאן.
כתב התביעה עם הנספחים - כאן

"נוהל חקירת עיתונאים" מעודכן נמצא כאן

16.12.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: האם העדות של ד"ר בן חי שגב הפתיעה את יהודית תירוש? מה היה דרמטי כל כך בעדות הזאת? איך עדה שהוגדרה על ידי הפרקליטות כעדת תביעה מרכזית הופכת לעדת הגנה מרכזית? האם התרחיש צפוי לחזור על עצמו עם עדים נוספים? איפה השופטים, למה אנחנו לא שומעים את קולם? - כאן.

בפועל, אישור של מה שמכונה "המיזוג" החל במרץ 2015 בתקופתו של אבי ברגר כמנכ"ל המשרד שאישר את "המיזוג" ודיווח על כך למנכ"ל YES (רון איילון) ותהליך ההתנעה לאישור הזה הובל על ידו ועל ידי מ"מ היועצת המשפטית של המשרד, בכך שאבי ברגר החתים את השר ורוה"מ (נתניהו) על מכתב ההתנעה לאישור, מכתב שהכינה היועצת המשפטית: כאן

במקביל למכתב ההתנעה, ד"ר יפעת בן-חי שגב הנחתה את היועץ המשפטי של המועצה (עו"ד דודו קובסניאנו) להתניע תהליך של בדיקת הבקשה ל"מיזוג" מול המועצה. המייל שלה אליו מ-24 במרץ 2015, חודשים לפני שמישהו חלם או חשב שפילבר יגיע למשרד התקשורת כמנכ"ל....: כאן

מסמך העדות המלא של ד"ר יפעת בן-חי שגב ברשות ניירות הערך ב-18.2.18 - כאן

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שבוע דרמטי במשפט נתניהו: יהודית תירוש נפלה בפח. כך תירוש חשפה את הקשר המשחית בין הפרקליטות לבין "הארץ דה מרקר" ובין אביעד גליקמן. עו"ד ז'ק חן לא פספס את הרגע. הכל התחיל בעדות החזקה של ד"ר יפעת בן חי שגב - כאן.

גמושיק קוברסקי פרסם באתר "מידה" כאן (כותרת בלבד): "בית הקלפים של תיק 4000 ממשיך להתמוטט.
שני עדים בכירים ומעורים בחומר השמיעו טענות הסותרות את כתב האישום, יחד עם האשמות קשות על אופן ניהול החקירה."

17.12.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

18.12.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עוד שבוע מסויט צפוי לתובעת יהודית תירוש. השבוע יעלה להעיד מטעם התביעה דוד שרן, (בתמונה למטה, צילום מסך), מי שהיה ראש הסגל של נתניהו ומנהל לשכת ראש הממשלה. יש סיכוי שגם דוד שרן יהפוך לעד הגנה - כאן.דוד שרן צילום מסך

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. הוגשה תלונה חדשה ליועמ"שית, בנוגע להתפתחויות סביב תיק 1000. אישור קבלת התלונה - כאן.

19.12.22: יום חקירה נגדית של ד"ר יפעת בן חי שגב
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו נכנס לשבוע דיונים נוסף. כפי שהדברים נראים, המפולת של התובעת יהודית תירוש תימשך: העדים ד"ר יפעת בן חי שגב ודוד שרן ימשיכו לחשוף גם השבוע את תפירת התיקים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ד. בעדותה היום הציגה ד"ר יפעת בן חי שגב מסמך של מי שהייתה מ"מ כלכלנית המועצה, ריקי וייסמן, שנכתב בתקופת המנכ"ל אבי ברגר. המסמך הזה הגיע לידי אבי וייס בתחילת 2019 ע"י אלמוני שהכניס אותו בתיבת הדואר שלו במקום מגוריו... ואבי וייס חשף אותו במאמר באפריל 2019 כאן: http://bit.ly/Tij4000No22. מדהים איך המשטרה והפרקליטות התעלמו שנים מראיות חד משמעיות מזמן אמת, שסותרים את כל תזת כתב האישום בתיק 4000. 

ה. מצ"ב כאן המאבק המשפטי של פרקליטי נוני מוזס (שלא עלה יפה) להשיג את החומרים המוסתרים בעניינו של ארי הרו ונושאים מוסתרים נוספים מפרקליטי ההגנה. הסתרת מסמכים היא הקו שמאפיין את כל תיקי האלפים (כולל תיק 2000 בעניינו של נוני מוזס).

ו. מצ"ב כאן תביעת דיבה ענקית (1.2 מיליון ש"ח) שהגיש רביב דרוקר כנגד עו"ד כנרת בראשי ושורה ארוכה של כתבי וכלי תקשורת (סה"כ 14 נתבעים), בעניין מסמך שפרסמה עו"ד כנרת בראשי, מסמך שהוצג, ככל הידוע כרגע, ע"י ד"ר יפעת בן חי-שגב

20.12.22: סיום החקירה של בן חי שגב ותחילת חקירה ראשית של דוד שרן.
א. אלי ציפורי
פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו: העדות של ד"ר יפעת בן חי שגב הופכת להיות דרמה ענקית. כל יום בעדותה, ראשית ונגדית, סיפק טלטלות מהדהדות, ואתמול זה הגיע לשיא נוסף. ברגע מסוים העדה אף הצליחה להפעיל את השופטים. ימים קשים לפרקליטות ולתירוש בפרט - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי

לאחר חקירה חוזרת כושלת ע"י עו"ד תירוש (עימות חריף בינה לבין העדה) ירדה ד"ר בן חי שגב מדוכן העדים כעדת תביעה מס' 33 שהפכה לעדת הגנה מצוינת.

ג. חקירה ראשית של דוד שרן ע"י עו"ד אמיר טבנקין:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

לריענון העד של שרן הביאו את החוקר שלו מתיק הצוללות!

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:

כנרת
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת
כנרת

ה. דוד שרן הפך כבר היום בדקות הראשונות של החקירה הראשית לעד תביעה מס' 34 שהפך לעד הגנה. בן אדם שנעשה לו עוול נורא רק בגלל שדיבר אמת ולא מכר את נתניהו.

ו. התקבלה תגובת הפרקליטות לערר שאבי וייס הגיש לנשיאת ההרכב בבית המשפט המחוזי בי-ם בנוגע ל"צו איסור הפרסום" ו"דיון בדלתיים סגורות" שהופעל רק על אתר "טלקום-ניוז" של אבי וייס. בהתייחס לתגובה הזו, אבי וייס פנה לפרקליטות בשאלה האם התגובה עצמה חוסה תחת "צו איסור הפרסום" ו"דלתיים סגורות". הפנייה של אבי וייס נמצאת כאן. תשובה לא התקבלה מהפרקליטות. לכן, מטעמי זהירות יתר, אבי וייס מתייחס גם לתגובת הפרקליטות לבית המשפט כמסמך החוסה תחת "צו איסור הפרסים" ודיונים ב"דלתיים סגורות", ללא היתר לפרסם את תוכן הנכתב והנאמר ב"דלתיים הסגורות". לכן, תגובת הפרקליטות לא מפורסמת בשלב זה. 

21.12.22: יום המשך חקירה ראשית ע"י עו"ד אמיר טבנקין (תיק 4000), ואלון גילדין (תיק 1000) וחקירה נגדית של דוד שרן ע"י עו"ד כרמל בן צור.
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: דוד שרן פתח את עדותו אתמול במשפט נתניהו במונולוג מצמרר. זה היה כתב אישום חריף במיוחד נגד הפרקליטות ונגד המשטרה. נציג הפרקליטות, עו"ד אמיר טבנקין, מיהר לבקש להכריז על שרן עד עוין - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת
כנרת

ד. לסיכום: דוד שרן האשים את הפרקליטות בהדחה לעדות שקר. הנאשמים היחידים בתיקי האלפים צריכים להיות המשטרה והפרקליטות. העדויות המזעזעות מ-3 העדים האחרונים אמורים לזעזע כל אדם ישר ושוחר צדק בישראל.

ה. התקבלה תשובה מלשכת המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים (עו"ד מומי למברגר) בנוגע לתלונתי בפרשת "קטארגייט" והתגובה מפנה אותי להתלונן במשטרה. התגובה במלואה - כאן

22.12.22: אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול, בחקירה הראשית והנגדית של דוד שרן, התרחשו אירועים שהמילה "מדהימים" קטנה עליהם. מי שלקחה על עצמה את הפירוק של הפרקליטות הפעם היא עו"ד כרמל בן צור, בתו של עו"ד בעז בן צור. ביד אומן היא הובילה את החקירה לאחד משיאי משפט נתניהו עד כה: הפרקליטות הדיחה עד לעדות שקר ‼ - כאן.

23.12.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בחקירתו במשטרה אמר דוד שרן שנתניהו עישן 3-4 סיגרים ביום. מספר לא הגיוני לכל אדם, קל וחומר למי שיש לו הרבה פגישות לאורך היום. במשפט הוא דיבר על סיגר אחד בכל שלושה ימים. איך ההערכות של הפרקליטות על "אספקת הסיגרים" עלו בעשן - כאן.

ב. בשבוע הבא (דוד שרן נסע לחו"ל), לאחר עדות 3 האנשים הבכירים והמרכזיים בתיק 4000, (מימון, בן חי שגב ושרן) שכולם הראו את תפירת תיק 4000 בחוטים גסים ואת ערוות הפרקליטות במהלכיה הפסולים, יתחיל מצעד עדים שוליים וזניחים בתיק 4000, שכבר לא יועילו לעצור את קריסת התיק ההזוי. הראשונה בתור היא החוקרת פולינה קריב-גובזמן מרשות ני"ע, שהתחילה עם חקירת תיק בזק ברשות ני"ע והצטרפה לחקירת תיק 4000 במשטרה.

25.12.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ב. עו"ד בעז בן צור הגיש לבית המשפט מסמך בקשות לקבלת מסמכים מהפרקליטות בנוגע לחקירת ניר חפץ. הבקשה שהוגשה נמצאת במלואה כאן

26.12.22: יום החקירה הראשון של פולינה קריב-גובזמן.
א. אלי ציפורי
פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יהודית תירוש ידעה על כל מה שקורה בחדרי החקירות: ההתעללות, הסחיטה, ההדחה לעדות שקר. היא צפתה במתרחש ונתנה הוראות. הנה קטע מהחקירה הנגדית של ניר שוורץ, החוקר המשטרתי שחקר את ניר חפץ. הכל ברור - כאן.

ב. אלי ציפורי דיווח בטוויטר:
כבר בחקירה הראשית ע"י תירוש מודה החוקרת פולינה (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), שלא בדקו את כל התכתובות של אילן ישועה עם פוליטיקאים אחרים כמו הרצוג ובנט ושהתמקדו רק בתכתובות הקשורות לתכנים הנוגעים לנתניהו, ושלא הוצג לה אישור מהיועמ"ש לגבי החקירה. היא מאשרת, שהפרקליטות ליוותה - ישבה בלהב 433, ראתה את החקירות, עודכנה ונתנה הנחיות בתיק 4000 אבל מתקשה לספק שמות (כל הזמן מתבוננת לעברה של תירוש - נראית די מבוהלת).פולינה צילום אלי ציפורי

יש הטוענים שהמעורבות של בנט ושקד ב"תיקי האלפים" היא גדולה בהרבה ממה שאנו יודעים. זה מפורט כאן. איש לא בדק את הסיפור החמור הזה לעומקו. 

בחקירה הנגדית אמר עו"ד חן: "את יודעת שמפעל חייו של אלוביץ' נהרס. איך את לא יודעת שאיימת עליו בהרס עסקיו?" קריב: "אנו אומרים דברים בחקירה כדי לעודד אותם להגיד אמת". בלתי נתפס שחוקרת אומרת שזה לגיטימי להגיד לחשוד שכל עולמו הכלכלי ייהרס, שיישאר בלי כלום ואחרי שיישלח לכלא יעבוד כשומר בסופר - כדי ״לעודד אותו להגיד את האמת". השופט בר-עם בהלם מה שנחשף על החקירות האכזריות ושאל את קריב אם כל האמצעים כשרים והיא גמגמה שלא הכל כשר ושנאמרים דברים לא פשוטים בחקירות. מסתבר, שאלוביץ׳ הטיח בקריב במהלך חקירתו במשטרה: "אני מרגיש כמו בשבי הסורי" ושהחוקרים בליווי הפרקליטות מנעו ממנו בדיקת אקו לב שנקבעה מראש לפני מעצרו.

ובלתי נתפס השימוש בהורים קשישים כדי ללחוץ על עדים לשקר לפי תזת הפרקליטות. לא רק אימו בת ה-85 של דוד שרן נגררה לחקירה: גם אימו של עמיקם שורר (יד ימינו של אלוביץ') בת ה-80 נגררה לחקירה לשלילת קצבת הביטוח הלאומי. וגם אמה בת ה-82 חולת הסרטן של איריס אלוביץ' נגררה לחקירה על לא עוול בכפה בשאלות על תו הנכה שלה.

ציפורי

27.12.22: יום החקירה השני של פולינה קריב-גובזמן.
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכורת: משפט נתניהו, תמליל החקירה הנגדית של פולינה קריב-גובזמן, החוקרת שניהלה את החקירה של אלוביץ' ואחרים. אין צורך בפרשנות כדי להבין מה התחולל בחקירות האלו. שיטות אפלות - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
באולם מוקרנים סרטונים קשים שבהם קריב משתוללת בצרחות אימים על שאול אלוביץ’. קריב: זה לגיטימי.

השופט שחם: ״המסר שאת מעבירה לאלוביץ' הוא שכדאי לו להיות עד מדינה?״ קריב מודה: ״כן״.

חן תופס שוב ושוב את קריב בשקרים: אחרי שהכחישה אתמול שהייתה מעורבת בלחץ על שאול אלוביץ' להפוך לעד מדינה (לא ידעתי, לא ראיתי, לא שמעתי) הוא מקרין לה סרטונים שבו היא אומרת לו במפורש שכדאי לו להיות ראשון במרוץ לעד מדינה וכך הוא ירוויח. 

קריב: ״אני גם משקרת בחדרי החקירות כדי להגיע לחקר האמת״.

יום המעצר הראשון של שאול אלוביץ': 
06:15: דפיקה על דלת ביתו, שתי משאיות אוספות את כל הרכוש, טבעות נישואין ועגילים של אישתו.
07:00 תחילת חקירתו למשך כ-9 שעות, דיון בהארכת מעצר, והמשך חקירה עד 22:00.
02:00 סוף הקליטה במתקן המעצר.
04:00 מעירים את אלוביץ'.
למחרת: חקירה בת 11 שעות.

עו״ד חן מטיח בקריב בעקבות תרגיל החקירה עם איריס אלוביץ' האזוקה: ״זה תרגיל מטונף ואת משקרת כמו שאת נושמת״. ״תגידי, אין לך לב?!״

שאול אלוביץ' בחקירתו: ״גם אם תכניסו אותי ל-100 שנה בכלא ואני אמות שם, לא אשקר בשביל להפוך לעד מדינה״.

עו״ד חן לשופטים: ״אני חושב שהעדה משקרת בלי להניד עפעף, אני חושב שהראש הקטן שהיא מנסה להציג, לא עובר ילד בכיתה ד'״.

עו״ד חן מטיח בקריב: ״עדות שקר היא עבירה מסוג פשע ובעיני את חשודה במתן עדות שקר״.

החזיקו את איריס אלוביץ' בת ה-58 במתקן משטרתי בלהב 433 אזוקה בידיה וברגליה כדי להפעיל לחץ על בעלה ולהשפיל את שניהם. מוציאים אותו לרגע מחקירתו ומראים לו את אישתו אזוקה בחצר.

ג. עו"ד ח"כ טלי גוטליב הגישה תלונה לראשת מח"ש בפרקליטות, בדרישה לפתוח בחקירה נגד הפשעים שבוצעו (לכאורה) ע"י החוקרים בתיקי האלפים. התלונה - כאן.

28.12.22: יום החקירה השלישי של פולינה קריב-גובזמן.
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: משפט נתניהו: החקירה הנגדית של פולינה קריב-גובזמן נמשכה (אתמול) וסיפקה עוד רגעים מטלטלים. עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ', האיר בשאלותיו את השיטות האיומות של מערכת אכיפת החוק בישראל. את העדות הוא כינה "עדות שקר" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
קריב נתפסה בעוד שקר גס: היא טוענת שלא ראתה ולא הכירה מסמכים מזכים בנוגע למיזוג בזק-יס. עו"ד חן מוכיח לה באמצעות מיילים, שמימון שמילה שלח לה קבוצה של מסמכים, והדגיש את המסמך המזכה. והיא עצמה ביקשה את המסמך כיוון שלא הגיע אליה. קריב בעוד תשובה מגוחכת: "לא התעמקתי".

קריב שוב בורחת מהפללה: עו"ד חן שואל אותה שוב ושוב למה הם לא בדק וחקרו את הקשר של פילבר עם חברות תקשורת אחרות כמו הוט, פרטנר וסלקום. היא מנסה להתחמק מתשובה כאילו זה לא היה חשוב, אבל לשאלת השופט בר-עם היא מגלגלת האחריות: "תשאלו את מקבלי ההחלטות" (גם בן ארי ותירוש).

קריב מאשרת שהבאתו של אילן ישועה ללהב 433 כדי לצחקק עם חוקריו ולשתות איתם אספרסו מול פניהם של עדי המדינה ניר חפץ ושלמה פילבר - היה תרגיל חקירה. לשאלה למה אין שום מזכר לזה בחומרי החקירה ענתה קריב: "ההחלטה לא התקבלה על ידי. היו מספיק ממונים, גם בפרקליטות".

עוד תשובה מהרפרטואר של קריב על ״היעלמות״ חומרים מזכים מתיקי החקירה. ״זה התפספס״.

יהודית תירוש הסתירה מההגנה ומבית המשפט בדיקה שעשתה עם רשות ני"ע על מסמכים מזכים שד"ר יפעת בן חי שגב התלוננה בריענון העד שנשלחו לחוקרים ו"נעלמו" משום מה. השופטת פרידמן פלדמן נזפה קשות בתירוש: למה לא העברתם, צריך ליידע את ההגנה, כל פעולה צריך ליידע את ההגנה!

קריב מודה שהיא זו שסיננה את התכתובות של אילן ישועה ולא העבירה את התכתובות המזכות על שיח מתחנף של ישועה עם הרצוג, בנט ועוד. והפרקליטות בכלל חשבה שזה חומר חקירה לא רלוונטי!

עו"ד חן מטיח בקריב: "אתם שיבשתם חקירה עם ניר חפץ, הוזזתם פגישה שלו עם אלוביץ׳ בזיכרונו לפי מה שהתאים לכם". קריב: "אתה אומר שעשינו משהו לא חוקי? החקירה לוותה על ידי היועצים המשפטיים וגם של הפרקליטות. עשינו 'ריענון זיכרון'״.

האמירה המזעזעת של קריב לפילבר בחקירתו: קריב: ״יש לי חברים שמסרו את החיים בשביל המדינה הזאת וככה אתה מתנהל?״. פילבר: ״זה נורא יפה להגיד את זה״. קריב היום: "נכון שזו אמירה קשה, חשבתי אם להגיד אותה, רציתי לזעזע אותו".

הדבר הכי מטלטל שנחשף היום: ציפי גז, היום שופטת שלום בישראל, לשעבר מנהלת מחלקת חקירות מודיעין ברשות ני״ע, נתנה אישור לקריב לחקור נושאים הקשורים לנתניהו, בלי שהיה לה בפועל אישור מסודר ממנדלבליט - עפ״י חוק יסוד. (עפ״י החוקרת שלה קריב, עו"ד גז אישרה את כל תרגילי החקירה הלא חוקיים נגד משפחת אלוביץ').

עו"ד בן צור הטיל פצצה! ״מכיוון שמנדלבליט הגיש מזכרים על מועדי האישורים לפתיחת חקירה נגד נתניהו, הוא הפך את עצמו לעד. ואני מניח שהוא יבוא להעיד״ - מתכוון שבמסגרת עדי הגנה. זו פעם ראשונה שפרקליטי נתניהו אומרים בריש גלי שהם מתכוונים לזמן את מנדלבליט כעד הגנה. משמעות הצהרת הכוונות הזו: בכירי מערכת אכיפת החוק במשטרה ובפרקליטות עלולים למצוא את עצמם מוזמנים כעדי הגנה!

29.12.22
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדות של פולינה גובזמן-קריב היא קו פרשת מים בכל הנוגע למודעות הציבורית לחומרים מהם בנוי כתב האישום נגד בנימין נתניהו – רוע, שקרים, התעללות. הכל בידיעה ובגיבוי של הפרקליטות. העדות תימשך בשבוע הבא. סיכום של עיקרי הדברים עד כה - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. המשך הדיונים נדחה ל-9.1.23. החלטת הדחייה - כאן

ד. פורסמו הפרוטוקולים מדיוני בית המשפט המחוזי בי-ם: 12.12.22, 13.12.22, 14.12.22.

30.12.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך התעללו החוקרים אלי אסייג ויואב תלם, שני מנהלי חקירת תיק 4000, באיריס אלוביץ': "את יכולה לגרום לבעלך נזק בלתי הפיך". בקשת ההגנה מן הצדק שהגיש ז'ק חן חושפת התנהלות לא חוקית, לא מוסרית ולא אנושית - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: המפולת: הדמויות המרכזיות משתוקקות להסדר טיעון במשפט נתניהו. אני מעריך שגם בפרקליטות מבינים כי תיק 4000 איננו, ואם זה לא קרה עד עכשיו, עדויות השבוע האחרון במשפט נתניהו הבהירו להם את המצב. כולם מנסים לברוח מאחריות וחולמים על ביטול המשפט כדי להימנע מעדויות של בכירי המערכת - כאן.

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: אנשי משטרה ואנשי רשות ני״ע שהיו שותפים לתפירת תיקי נתניהו נרשמו ע״י הפרקליטות כעדי תביעה בתיקי האלפים, בהם שופטת אחת כיום (ציפי גז). עד היום הגיעו לעדות רק 3 חוקרים וכולם גלגלו את האחריות ל״ממונים״. על חלק אמנם יוותרו בהסכמה עם ההגנה אבל חלק גדול יגיע גם יגיע.

2.1.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוזרים לעדותה של ד"ר יפעת בן חי שגב, שהטיחה בפרקליטות ובמשטרה מילים קשות מאוד והצהירה על חוסר אמון במערכת. פניה של מערכת אכיפת החוק בישראל כפי שהם משתקפים בפרוטוקולים של משפט נתניהו - כאן.

ב. פורסם פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים: 19.12.22.

3.1.23
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים ‼ ד"ר יפעת בן חי שגב: "נתניהו מעולם לא דיבר איתי על מיזוג בזק-יס. תחושתי הייתה שמוליכים אותי באף בחקירה" - כאן.

ב. עד כמה החקירה של תיק 4000 נוהלה בכיאוס ובצורה רשלנית, עד כדי שיבוש הליכי חקירה ומשפט, אפשר לראות מהמסמך המפוברק המצ"ב בלינק, שכביכול נשלח ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין ביום 4.3.18 (במועד אחרי שתיק 4000 היה בעיצומו בשיא הפעילות עם המון עצורים וגם עם עדי מדינה). זה מכתב שבו היא נדרשת לספק לרשות ניירות ערך את כל המסמכים לגבי מה שמכונה "המיזוג", וזאת עד תאריך 21.9.17 (!). איך ב-4.3.18 ד"ר יפעת אמורה לספק מסמכים עד 21.9.17? למה היה צריך לפברק את המסמך ההזוי הזה? כי ב-21.9.17 לא היה אישור יועמ"ש לחקור חקירה כלשהי בה מעורב רוה"מ. וזה כן נעשה בפועל (וגם ניסו אז לגייס את שלמה פילבר כעד מדינה נגד נתניהו, כבר בחקירת רשות ניירות ערך). הדבר הלא פחות חמור מפיברוק המסמך: כל החומרים והמסמכים שיו"ר המועצה סיפקה לרשות ניירות ערך גם מיוזמתה וגם על פי דרישת חוקרי הרשות, מסמכים בהיקף עצום, הועלמו מבין חומרי החקירה ולא נמסרו להגנה (כי הם סתרו חזיתית את תזת התיקים התפורים הללו: "תיק בזק" ו"תיק 4000") והמסמכים הללו התגלו רק בחקירה הראשית / הנגדית של ד"ר יפעת בן חי-שגב, יו"ר המועצה בדיון בבית המשפט המחוזי, פי שמתואר בהרחבה בבלוג של אלי ציפורי

בפניית עורך הדין ז'ק חן לבית המשפט כאן בסעיף 7 (כאן בתצלוםסעיף 7 בפניית ז'ק חן משמאל) עולה שהמסמך הזה בכלל לא נשלח (ולכן לא ברור למה הוא הופק ברשות ניירות ערך בתאריך מפוברק ומדוע נקלט במערכת המחשוב של הפרקליטות. זאת, מלבד הטעיית בית המשפט וההגנה, שהיא מהלך חמור בכל היבט, של הפרקליטות ורשות ניירות ערך).

ג. פורסם ע"י גיא פלג ב-N12 כאן (כותרת בלבד): "הפרקליטות מודה: ידענו על תרגיל החקירה של חפץ בזמן אמת | פרסום ראשון.
לדבריה היא הכירה את פעולות החקירה הצפויות בתיק כמו חיפוש אצל מקורבת לחפץ, על כוונה לחקור אותה ואף להפגיש אותה עמו • מנדלבליט טען בעבר שלא ידע בזמן אמת על התרגיל ושמע עליו בזמנו רק בשלב השימוע • בזמנו, הוטל צו איסור פרסום על הפרשה שנחשפה בחדשות 12 אך יומיים לאחר מכן, חה"כ אמיר אוחנה השתמש בחסינותו וחשף במליאה את הפרטים החסויים."

מסמך הפרקליטות המלא לבית המשפט- כאן

המסמך החשוב הזה בא בתגובה לפניית עו"ד בן צור לבית המשפט (ראה לעיל סעיף ב' מה-25.12.22). 
 
ד. בתגובה להודעת הפרקליטות לבית המשפט מהסעיף הקודם, הסנגור עו"ד ז'ק חן בשם הנאשמים (בנימין נתניהו ומשפחת אלוביץ') הגיש תגובה חריפה לבית המשפט בבקשה לקבלת מסמכים שהוסתרו עד כה (ואף ראשי הפרקליטות והיועמ"ש שיקרו לבית המשפט, לנאשמים, לעדים, ליו"ר לשכת עורכי הדין ולציבור, עד כה. בעניין מעורבותם בתרגילי החקירה על ניר חפץ. תגובת הסנגור המלאה - כאן.

4.1.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בום ‼ הפרקליטות השיבה סוף סוף לבקשת צוותי ההגנה במשפט נתניהו, שדרשו לקבל את כל חומרי החקירה ותרגילי החקירה שנעשו לניר חפץ. בתשובתה חשפה הפרקליטות כי הייתה מודעת לתרגיל החקירה. כפי שתראו, התשובה מפותלת ומסולסלת, אבל האמת יצאה לאור - כאן. כלומר, יהודית תירוש, ליאת בן ארי ושי ניצן הודו בפועל בעבירות לאחר שידעו ואישרו את תרגיל החקירה הלא חוקי של ניר חפץ.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
 


 



המסמך של עו"ד ז'ק חן נמצא במלואו - כאן. הפנייה עם הנספחים - כאן

ג. פורסמו הפרוטוקולים של דיוני בית המשפט המחוזי בי-ם: 20.12.22, 21.12.22, 26.12.22

5.1.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים: ד"ר יפעת בן חי שגב דיברה על הדלפות והכפשות נגדה במהלך עדותה. היא התכוונה בעיקר לעיתונאים רביב דרוקר ואביעד דליפמן. יהודית תירוש, התובעת, היתממה והתעלמה - כאן.

6.1.23:
אאלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים: העדות המטלטלת של דוד שרן: ה"עיתונאית" שהטרידה אותו, סגירת חשבונות הבנק לאמו בת ה-85 שנחקרה בתיק הצוללות, מעצר אשתו, האיום בשליחת ילדיו לרווחה, ועוד איום שלא ישתתף בלוויית אביו - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: למה הפרקליטות מסתירה את פרוטוקול הישיבה בנושא תרגיל החקירה? הפרקליטות הודתה השבוע כי ידעה על תרגיל החקירה הבלתי חוקי שנעשה לעד המדינה ניר חפץ, זאת לאחר הכחשות מתמשכות. כעת בפרקליטות מסרבים לספק את הפרוטוקול של הישיבה בה דווח להם על ההתרחשות הצפויה - כאן.

ג. אבי וייס התראיין לרדיו "אשקלונט" - כאן. באולפן: יוסי פרטוק, ליאור שוורץ ומייק אטדגי. דברי אבי וייס מדקה 1:09:35 עד 1:23:20.

ד. בהמשך לדיווח מ-17.1.22 ["בחקירה נגדית של העד יניב פלד (חוקר בלהב 433) הוא אישר את מה שחשף אבי וייס מזמן: אילן ישועה היה "סוכן", קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ גם של המשטרה\להב 433. כך, מדווח כאן אלי ציפורי מבית המשפט: "פצצה בדיון! חוקר חפץ מודה, למעשה, שאילן ישועה היה סוכן משטרתי: לישועה היה כינוי, כדי לא לזהות, כמו שם של סוכן, כמו קוד. בוא נגיד בולדוג"], ובהמשך למאמר החשיפה כאן מ-12.4.21, כעת עולה ממסמכים סודיים, שנחשפו בעדותה של פולינה קריב-גובזמן, ראש צוות החוקרים מרשות ניירות ערך, שאילן ישועה הופעל ע"י ראש מחלקת המודיעין של רשות ניירות ערך וגם עמד בשנים לאחר מכן - בקשר צמוד עם תנ"צ אלי אסייג ובעלי תפקידים נוספים במ"י וברשות לניירות ערך, כעולה מ-3 המסמכים שיש: כאןכאן וכאן

8.1.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ההתעללות במשפחת אלוביץ': תפיסת החשבונות של אחיו, הילד שנותר בדרום אמריקה ללא אמצעי תשלום, האמא חולת הסרטן בת ה-82 של איריס אלוביץ' שנחקרה שעות בגלל תו נכה, אימו של עמיקם שורר שנחקרה על הירושה שלה וקצבת ביטוח לאומי. הפרוטוקולים מדברים ‼ - כאן.

ב. השופט עודד שחם בשם שופטי ההרכב, פרסם החלטה, שהחל מה-6.3.23 ולאורך חודש מרץ 2023 תהיה הגבלה על הופעת עדים ויש צורך להכין רשימות אלו עדים חיוניים יישמעו וייחקרו בבית המשפט ואיזה לא, החל מאפריל 2023. ההחלטה הזו נועדה לדחוק את הצדדים לקצר את המשפט החל מאפריל 2023. ההחלטה המלאה של השופט שחם - כאן
הסיבה: החל מ-5.3.23 ולאורך חודש מרץ 2023 שניים מהרכב השופטים יהיו בשבתון ולכן יתקיימו דיונים בדלתיים סגורות רק בפני השופט שחם, כאמור בהחלטתו. הודעת נשיאת ההרכב לגבי הדיונים במרץ 2023 - כאן

ג. נשיאת ההרכב החליטה שניר שוורץ וניר חפץ יוכלו להגיב לבקשת הסנגור לקבל את ההתכתבות ביניהם (ראה סעיף ד' לעיל מה-3.1.23). ההחלטה - כאן

ד. עו"ד יהודית תירוש (תשומת לב לחתימתה, שבה היא מקפידה לציין שהיא חלק מרשות ניירות ערך, לא רק עובדת של פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א), הגיבה לעורכי הדין של הנאשמים - לגבי מסמכים שהועברו לחוקרת פולינה מרשות ניירות ערך (ע"י שמילה מימון) ומשום מה לא נמצאו בין חומרי החקירה שהועברו להגנה, לא לקראת השימוע ולא בהגשת כתב האישום. המסמך של יהודית תירוש לעורכי הדין נמצא כאן

9.1.23: יום החקירה הרביעי של פולינה קריב-גובזמן.
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים ‼ כך הפלילה בפועל החוקרת פולינה גובזמן-קריב את הפרקליטות המלוות, יהודית תירוש וציפי גז (היום שופטת שלום): "הן צפו לפעמים בחקירות מחדר הבקרה, עודכנו ונתנו הנחיות" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
חשיפת מסמך המזכר של פולינה שהוצא באיחור של שנה, לגבי בדיקת המחשבים והפלאפון של שלמה פילבר ב-2017, לגבי פגישותיו בשנים 2015-16 - כאן

חשיפת הפעולות שעשתה פולינה לצלם את המעיל של שאול אלוביץ' (כדי לשתול לו האזנה במעיל) - כאן

איכונים של שלמה פילבר ל-9.6.15 - כאן (מה שמוכיח שלא היה בכלל בירושלים. נתניהו היה באותו ערב באירוע בינתחומי בהרצליה - כאן וכאן, ובסרטון היוטיוב כאן אפשר לראות את נתניהו נואם בכנס הענק הזה, שהתקיים בהרצליה. ברור שבאותו ערב הוא (נתניהו) לא היה יכול להיפגש עם שלמה פילבר בלשכת רוה"מ בירושלים, כשהוא נמצא בהרצליה בכנס). הניסיון הזה להזזת התאריך נבע מהשרבוט של שלמה פילבר כאן - כי 9.6.15 נקי אצלו מפגישות חשובות. 

ג. עו"ד פיני פישלר קיבל את המכתב המצ"ב כאן לפיו "תיק חקירת המימד החמישי" מצוי כעת על שולחנו של פרקליט המדינה. זה קצת סותר את האמור במסמך כאן ממנו עולה, שפרשת "קטארגייט", שהיא חלק מאותה פרשה ואף החלק החמור יותר שיש בה - בכלל לא נחקרה ובפרקליטות מחכים להגשת תלונה במשטרה (כאילו לא הוגשו מספיק תלונות בנושא זה, גם במשטרה). הנושא הוצג ע"י עו"ד פיני פישלר בשידור ביוטיוב של "ערוץ אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: זה השרבוט, מן שבץ נא שעשה פילבר יחד עם חוקריו (ביניהם פולינה גובזמן קריב), כדי למקם את פגישת ההנחייה המדומיינת כך שתתאים לתיזה השקרית של הפרקליטות. מה שמדהים הוא שהחוקרים החזיקו במקביל את היומן של פילבר שהוכיח שלא הייתה פגישה כזו - והם הסתירו היומן מפילבר ומצוותי ההגנה. השרבוט של שלמה פילבר - כאן.
השרבוט של שלמה פילבר + אישור חברת פלאפון על מסירת הפלט של השיחות של שלמה פילבר לפי הצו - כאן
על השרבוט פרסם גיא לוי בטוויטר:
גיא לוי

10.1.23: היום החמישי של חקירת פולינה קריב-גובזמן.
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדה פולינה גובזמן-קריב חשפה אתמול דבר מדהים: היא ידעה והעבירה לממונים עליה כי ביומן של שלמה פילבר אין פגישת הנחיה עם נתניהו. כלומר, כתב האישום בתיק 4000 התבסס על נתון מרכזי שכולם ידעו שהוא שקרי. תפירת התיקים נפרמת - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך (היומן של שלמה פילבר) - כאן.
ציפורי
ציפורי
ה"בלוק הצהוב" של שלמה פילבר - כאן. (הבלוק הצהוב נכתב כהכנה לפגישה עם נתניהו ואחרי הפגישות של פילבר עם בכירי משרד התקשורת, נויפלדקמיר ואלוביץ' ולא בזמן "פגישת הנחיה" מדומיינת).
ציפורי
ציפורי
צו החיפוש שהוצא ברשות ניירות ערך לשאול אלוביץ' נמצא כאן

ג. הפרקליטות הגישה לבית המשפט מסמך "השלמת תשובה", בנוגע לדרישת הסנגורים לקבל מסמכים בעניין ניר חפץ (ראה סעיף ד' מ-3.1.23 לעיל). תגובת הפרקליטות אומרת למעשה, שאין מסמכים נוספים למסור להגנה. התגובה של הפרקליטות - כאן

ד. פורסם פרוטוקול הדיונים בבית המשפט המחוזי נכון ליום: 27.12.22

11.1.23: היום השישי של חקירת פולינה קריב-גובזמן והמשך חקירת דוד שרן (יום שלישי של חקירתו).
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ימים מדהימים במשפט נתניהו! אתמול קרו 3 דברים שחשוב לתת להם תשומת לב מיוחדת: חוסר הסבלנות של השופטים לסגנון העדות של פולינה גלובזמן-קריב, גילוי שערוריית הבלוק הצהוב של פילבר, הודאת תירוש בעניין מיילים שנלקחו ממחשבי אלוביץ' כבר ב-2017 - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
אחד המסמכים החשובים מזמן אמת שהועלם מחומרי החקירה (ובכוונה) וגם לא הוצג לנחקרים, נחשף ב-2019 ע"י אבי וייס כמתואר כאן, מסמך של מ"מ הכלכלנית של מועצת הכבלים והלוויין, מסמך עוד מתקופתו של אבי ברגר כמנכ"ל, הרבה לפני שמישהו חשב ששלמה פילבר עתיד להיות מנכ"ל משרד התקשורת, מסמך המצוי במלואו כאן. במסמך זה, בין היתר, מובאת עמדתו של הרן לבאות, שהיה אז סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת (קיטוע עמדתו מהמסמך החשוב הזה היא כאן). 

סיכום עדות פולינה:

ציפורי

המשך עדות דוד שרן:
ג. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
בהקשר לכך עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ה. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
בהקשר לדברי שרן, שנתניהו לא היה מרוצה מחפץ ורצה לפטר אותו פעמיים במהלך הקמפיין, פרסם אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי
הכתבה על הסודות של ניר חפץ - כאן. ההמשך - כאן

ויוסי באום צייץ כאן שרשור מדהים בטוויטר המבוסס על מסמכים מקוריים שפורסמו באתר Telecom News, לפיו בן משפחת ריבלין (לשעבר נשיא המדינה) מעורב בתפירת "תיקי האלפים", על בסיס מידע שהתקבל מבן כספית

12.1.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: זהו, הסתיימה עדותה של החוקרת פולינה גובזמן-קריב. גם ביום האחרון נחשפו דברים מטלטלים: התכתבויות שנעלמו, מסמכים שהוסתרו, איכונים שנמוגו, ושאר עיוותי חקירה. האמת המרה על חקירות נתניהו מצטברת. בהמשך עלה שוב העד דוד שרן - כאן.

ב. נשלחה תזכורת למבקר המדינה מה נעשה אצל המבקר עם פניית תנ"צ (דאז) גיא ניר למבקר המדינה. התזכורת נמצאת כאן

ג. פורסם פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בי-ם: 28.12.22.

ד. עו"ד ז'ק חן בשם משפחת אלוביץ' הגיש התנגדות להצעת התביעה לוותר על עדותה של עו"ד יעל מלם-יפה ממשרד התקשורת (העדה הבאה בתור בתיקי האלפים \ תיק 4000), בגלל שהעדות שלה מכילה קטעים, שאינם רלוונטיים או אינם קבילים. המסמך של עו"ד ז'ק חן - כאן

תגובת הפרקליטות לעניינה של יעל מלם-יפה נמצאת כאן. עדותה נצבעה בשני צבעים בגלל חילוקי הדעות של התביעה מול ההגנה (ז'ק חן) מה ניתן להגיש לבית המשפט מתוך עדותה. 

ה. הפרקליטות השיבה שוב לבית המשפט, שהיא מתנגדת נחרצות להעביר להגנה התכתבויות פנימיות הנוגעות להעברת מסמכים של ד"ר יפעת בן חי שגב לחוקריה, מיד לאחר חקירתה. תגובת הפרקליטות המלאה לבית המשפט - כאן.
בתגובה, עו"ד ז'ק חן בשם הנאשמים (משפחת אלוביץ') הסכים להצעת הפרקליטות, שהתכתובת הזו תועבר לעיונו של בית המשפט במעמד של צד אחד. תגובת עו"ד ז'ק חן - כאן.  

ו. בשידור הערב במיזם החדש - ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן, חשף אבי וייס 3 מסמכים: הראשון עוסק בתפיסת קובצי ווטסאפ של אילן ישועה - כאן, השני עוסק בתפיסת דיסק קשיח ו-3 סמארטפונים של אילן ישועה - כאן, והשלישי הוא המסמך המרכזי: מהמסמך עולה, שהחוקרת פולינה קריב והממונה עליה ציפי גז (היום שופטת) העלימו את הדיסק הקשיח והסמארטפון של אילן ישועה (החשוב מבין ה-3), מהפרקליטות, מביהמ"ש ומההגנה - כאן. החומרים בדיסק הקשיח ובסמארטפון מוכיחים, שלא הייתה הטיית סיקור ב"וואלה!" ואין בסיס לכתב האישום.

בהקשר זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

13.1.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כך השתתפה מי שהיום היא שופטת בישראל בתפירת התיקים נגד בנימין נתניהו: בשיח לא מתועד עם עד המדינה ניר חפץ, מחוץ לחדר החקירות. התמליל הוגש לבית המשפט - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: "מי יחקור את החוקרים?" השבוע התחלנו לקבלת את התשובה: פרקליטי נתניהו ואלוביץ'. החקירה הנגדית של החוקרת פולינה גלובזמן-קריב, ע"י הפרקליטים חן ובן צור, פתחה תיבת פנדורה ויצרה מחול שדים. האמת צפה ושרשרת האחריות נחשפה. שני העניינים המשמעותיים: הסתרת ראיות ואישורי מנדלבליט. זאת רק ההתחלה - כאן.

ג. לאור החלטת המשנה לפרקליט המדינה (פלילי) (ראה עדכון כאן מ-21.12.23), הוגשה תלונה מקוונת למשטרת ישראל ב"פרשת קטארגייט". אישור קבלת התלונה - כאן. מספר התיק - כאן. מסמכי התלונה עצמה - כאן

15.1.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: סתימת פיות ‼ הספין החדש והמגוחך של התובעת יהודית תירוש: צוותי ההגנה של נתניהו ואלוביץ' "משתלחים" בעדים, היא אומרת. איך לא עלה בדעתה שחקירות נגדיות נועדו להגיע לחקר האמת? - כאן.

ב. בהסכמה בין התביעה להגנה, עדותו של היועמ"ש לשעבר של מועצת הכבלים והלוויין, דודו קובסניאנו, תוגש לבית המשפט ללא מתן עדות בחקירה ראשית. ההודעה לבית המשפט בעניינו וכן עדותו והמסמכים הנלווים לעדותו, כולל מסמך ריענון עד - מצויה במלואה כאן.

ג. עו"ד ז'ק חן, פרקליטם של בני הזוג אלוביץ', הגיש לבית המשפט המחוזי בי-ם התנגדות חריפה ביותר לצורת הגשת מוצגים וראיות ע"י התביעה, בכל הנוגע לשאול אלוביץ' ובנו אור אלוביץ'. הפנייה שלו לבית המשפט נמצאת במלואה כאן

ד. משטרת ישראל ענתה ב"אין תגובה" לחשיפת אבי וייס לכך, שמשטרת ישראל השתמשה ומשתמשת גם כיום (למרות השבתת מערכת הפגסוס\סייפן, ראה דו"ח מררי - כאן וכאן), במערכת האזנת סתר לטלגרם - בתוכנה להעתקת טלגרם, מערכת נפרדת מזו של הפגסוס\סייפן. תגובת משטרת ישראל - כאן

16.1.23: היום הרביעי והאחרון של חקירת דוד שרן (חקירה נגדית בתיק 4000 ע"י עו"ד בן צור ובתיק 1000 ע"י עו"ד חדד).
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים ‼ דוד שרן: "אמרו לי במפורש, רק תביא כל דבר מפליל על נתניהו או על שטייניץ בתיק הצוללות, אנחנו נדע להסתדר איתך"; המשמעות: החוקרים והפרקליטים המלווים עברו על החוק כשניסו להפוך את שרן לעד מדינה נגד נתניהו בתיק 3000 - בלי שנתניהו בכלל חשוד בתיק - כאן.

ב. דוד שרן הגיש היום מוקדם בבוקר תלונה במשטרה נגד רביב דרוקר על הטרדת עד ואיומים.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
בהקשר זה פרסמה עו"ד כנרת בראשי בטוויטר:
כנרת

ג. שרן העיד, שנתניהו מעולם לא הנחה אותו לקדם את ענייניה של בזק/YES בנוגע לאישור העברת השליטה - "חד משמעית לא!". 
שרן העיד, שמאחר שכל הזמן במהלך החקירה הראשונה שלו אמרו לו החוקרים שמה שהוא אומר אינו לוגי, אזי בחקירה השניה הוא אמר לחוקרים שהם צודקים, כי פחד שהם יפתחו נגדו בחקירה באזהרה.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
המסמך - כאן.

המסמכים של עו"ד שלומית פרגו-ברנע מזמן אמת המוכיחים "שחור על גבי לבן" שנתניהו כלל לא הסתיר את היכרותו עם שאול אלוביץ' ושהעניין הזה היה תחת בקרה משפטית מקפת ורצופה - כאן

המטרה של המשטרה והפרקליטות הייתה להגיע לנתניהו. שרן אמר שזו לא הייתה תחושה שלו אלא שאמרו לו זאת במפורש: "אמרו לי תביא על שטייניץ או על נתניהו. היית לידם מספיק שנים".

ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

נושא הקלטות הסתר (והשימוש בפגסוס ובכלים חודרניים נוספים) בתיקי האלפים כוסה בעשרות כתבות באתר זה ואחת הכתבות המומלצות ביותר נמצאת כאן

היכולות להפעיל את המיקרופון (וגם את המצלמה) בסמארטפון מרחוק, בלי ידיעת "הקרבן" של האזנת הסתר הזו, כפי שהתגלה במקרה של העד דוד שרן, היא חלק מהיכולות הנרחבות של הפגסוס \ סייפן, כפי שמופיע במפרט של המערכת מתוצרת NSO - כאן

ד. דוד שרן אמר היום משפט חשוב מאוד בעדותו: "הזמנים שבהם אתם מתעמרים ומתעללים בנחקרים - הזמנים האלה נגמרו".

ה. אבי וייס מדווח: בכתב האישום המתוקן בתיקי האלפים (כאן) יש 338 עדים. יותר מאוחר נוספו 3 עדים בעניין "התכשיט של שרה", שזה סה"כשאלה 341. כעת הפרקליטות מפרסמת (כאן) את רשימת העדים המעודכנת, לאחר שהורידה מהרשימה את עד 134 (אור אלוביץ'), הורידה את העדים שנפטרו (3), והורידה את העדים שכבר העידו (34 עדים) וסה"כ יש כעת שוב 341 עדים. הכיצד? את מי הוסיפו בסתר לרשימה? כמה זמן יימשך המשפט, אם אחרי שנתיים עדיין יש רשימה של 341 עדי תביעה הממתינים להעיד? וכמה עדי הגנה יהיו? פניה לתשובות מ"חוכמת ההמונים".

עדכון 17.1.23: בדיקת "חוכמת ההמונים" העלתה, שהפרקליטות לא עדכנה את מספרי העדים. כלומר, היא הורידה את אלה שהעידו/ נפטרו בלי לשנות את מספור של העדים. כך שבטקסט יש דילוגים על מספרי עדים והעדים נשארו עם המספר האורגינלי שלהם.

17.1.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יום העדות האחרון של דוד שרןאתמול, סיכם בצורה הכי קולעת את עדותו הנוקבת נגד מערכת אכיפת החוק ונגד התקשורת. אם תרצו, שרן הגיש באמצעות עדותו כתב אישום קשה נגד החוקרים, נגד הפרקליטות ונגד התקשורת - כאן.

ב. פורסם ע"י עומר כביר מ"כלכליסט" כאן (כותרת בלבד): "איגוד האינטרנט הישראלי: "המידע שהמשטרה שואבת ממכשירים לרוב כרוך בעבירות פליליות וחורג מסמכויותיה".
הדו"ח מבקר את השימוש שעושות רשויות אכיפת החוק בישראל בכלי פריצה, ריגול ושאיבת מידע. ומדגיש את הצורך לעדכן את החוק והרגולציה בנושא חדירה למכשירים חכמים ושירותי ענן. כמו כן, מחברי הדו"ח מציעים מתווה לאסדרת החיפוש." 
המסמך המלא של המחקר מצוי כאן (או כאן, אם זה ייעלם מרשת האינטרנט). 

ג. פורסם כאן על כלים חודרניים נוספים של המשטרה לאיסוף מידע לא חוקי מהציבור שנחשפו ע"י הסנגוריה הציבורית (כותרת בלבד): "דוח הסנגוריה: ישראל בין המדינות המובילות במספר העצורים במערב.
הסנגוריה הציבורית מתריעה כנגד טכנולוגיית "איכון הפוך" של המשטרה, דורשת הגבלת צווי חיפוש, יוצאת נגד צמצום השחרורים המנהליים, מבקשת שילוב עברייני מס בבתי משפט קהילתיים ומזהירה מריבוי כתבי אישום נגד קטינים במעונות". הדוח שנתי המלא לשנת 2021 - כאן.  

ד. פורסם ב"גלי ישראל" בתכנית "פתחי וזמרי בעם" כאן (כותרת בלבד): "הגר שרן, רעייתו של דוד שרן: "היום אני מבינה שאסור היה למשטרה לעשות לא מעט דברים שהם עשו" | ריאיון מטלטל". 

ה. למרות התנגדות הפרקליטות (ראה סעיף ג' מ-10.1.23 לעיל), למסור להגנה את הפרוטוקולים של הדיונים וההחלטות הנוגעים לתרגילי החקירה בעניינו של עד המדינה ניר חפץ, חוזר היום בעקשנות, שוב פעם, עו"ד בעז בן צור, על הבקשה שלו מבית המשפט כן לקבל את המסמכים הללו, שמוסתרים ע"י התביעה. הפעם הוא מביא נימוקים חזקים וחדשים נוספים במטרה שבית המשפט כן ייענה לבקשתו. פניית עו"ד בעז בן צור בשם הנאשמים נתניהו ובני הזוג אלוביץ' - כאן
בהקשר זה פרסם אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי

המשך העדכונים על משפט תיקי האלפים החל מ-17.1.23 צהריים בכתבה: תיק 4000 התפור חזר לביהמ"ש: חקירת עו"ד  דוד קובסניאנו, עו"ד יעל מלם-יפה והמשך עדכונים בתיקי האלפים - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים