Telecom News - תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת!

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת!
עדכונים שוטפים לכל המתעניינים בפרטי "משפט העשור", מה שמכונה "תיקי האלפים", ובמרכזו "תיק 4000". הליך משפטי, שבו נאשמים: בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס. ההתפתחויות, המסמכים, ההפתעות, החשיפות, ההחלטות וכל מה שנוגע לתיקים התפורים, שלא היו אמורים להגיע כלל לפתחו של בית המשפט. אולם, הם שם, כנראה, לכמה שנים טובות, עד "פסק דין חלוט". לכן, יש צורך במעקב שוטף ובעדכונים שוטפים. כל מה שאתה הקורא ואת הקוראת מעוניין\מעוניינת לדעת ולא תקרא\י בשום כלי תקשורת מרכזי אחר בישראל.
פרק ג' בסדרת העדכונים השוטפים, החל מ-11.7.21. 
מאת: אבי וייס, 11.7.21, 17:45נתניהו

הפרק הראשון של העדכונים השוטפים והחשיפות מההליך המשפטי החשוב ביותר כיום בישראל, החל מ-8.2.21 ועד 4.5.21 - נמצא כאן - למתעניינים.

הפרק השני מתייחס להמשך המשפט, החל מ-4.5.21 ועד 9.7.21 - נמצא כאן - למתעניינים. 

הפרק השלישי הנוכחי להלן, מתייחס להמשך חידוש המשפט, שהיה אמור להמשיך בחקירה הנגדית של אילן ישועה ב-11.7.21, על פי החלטת בית המשפט, לאחר שהפרקליטות אמורה להעביר להגנה את כל הררי המסמכים של אילן ישועה - מסמכים, שהוסתרו מההגנה - עד 12.7.21. אולם, ההמתנה להעברת המסמכים היא הסיבה, שיצרה את ההפסקה בת כמה חודשים אליה יצא בית המשפט המחוזי בירושלים, מאז הדיון האחרון בחקירה הנגדית של אילן ישועה, שהיה ב-16.6.21. כל זאת, עקב בקשות חוזרות ונשנות של הפרקליטות לדחייה בדיונים וגם עקב סיבה אישית של אילן ישועה המוסתרת בצא"פ, מכיוון שהפרקליטות שלא עמדה בלו"ז, שקבע בית המשפט, לו"ז של סיווג והכנת המסמכים המוסתרים ומסירתם להגנה. 

רקע קצר לקוראינו ולינקים למקורות מידע נוספים ומשלימים:

א. 11 כתבות הסדרה המרכזיות האחרונות בסאגת "תיק 4000 התפור" מצויות ב-11 הלינקים כאן, ובהן יש את כל ההתפתחויות העיקריות, המסמכים וההחלטות, החל מ-1.1.21 ועד אוגוסט 2021 (כולל): ב. מי שמעוניין בסרטוני יוטיוב המביאים את עיקרי החשיפות המזעזעות והמרתקות ב"תיק 4000" ו"בתיק 1000", יוכל למצוא עשרות סרטונים בקישורים הבאים:
1) ערוץ הסרטונים ביוטיוב תחת הסיווג של "מנהיגות חזקה לישראל" - כאן. זה כולל בתוכו את הפלייליסט של אבי וייס - כאן
2) פורום הסרטונים של אבי וייס, שמנוהל ע"י גלי בת חורין, במסגרת "פורום קפה שפירא" - כאן. הכניסה לפורום כרוכה בהרשמה חינמית. 

ג. מי שמעוניין בלינקים לכתבות הסדרה הקודמות וקישור למסמכים (אלפי מסמכים - מעל ל-1,800), שנחשפו בבלעדיות, עשרות עדים שלא נחקרו - בכוונה, כדי לא לקלקל את "תיק 4000 התפור", ימצא אותם בכל פרקי סדרת הכתבות והחשיפות סביב "תיק 4000" (מעל ל-55 כתבות ראשיות מפורטות ומאות כתבות נלוות ומשלימות, סה"כ כ-500 כתבות). זה נמצא כאן בלינקים בנספח ג' של פרק 42 בסדרה, או כאן בלינקים של נספח ב' של פרק 53 סדרה. 

ד. מקורות מידע חיצוניים מרכזיים למסמכים בהליך המשפטי של "תיקי האלפים":
1) משרד המשפטים\פרקליטות המדינה: "תיקי האלפים" (כיסוי חלקי בלבד של הנושא. מתעדכן לא באופן סדיר ודי לקוי, כמו כל ההתנהלות בתיקי האלפים). 
2) אתר פרויקט של תולעת המשפט, מכיל הרבה מסמכים, ממש הרבה, הריכוז הגדול ביותר והמקיף ביותר של מסמכים משפטיים בנוגע ל"תיקי האלפים" באתר אחד. אולם, חלקם הגדול אלה מסמכים טכניים חסרי משמעות. כך, שמאוד קשה להתמצא באתר זה, שמכיל כמות עצומה של מסמכים משפטיים, למי שלא בקי בהליכים משפטיים ובעולם המושגים המשפטי.
3) אתר פרטי של "כלכליסט" (תזכורת: אתר של נוני מוזס, אחד הנאשמים ב"תיקי האלפים"), שיש בו הרבה מסמכים והדלפות, שפורסמו ב"כלכליסט" לאורך השנים: כאן וכאן

ה. מעקב שוטף אחרי חדשות שוטפות וחשיפות מ-Telecom News ומערוצים חופשיים אחרים שיש ברשת (דוגמת הבלוג של אלי ציפורי), בכל הנושאים כולל "תיקי האלפים", ברשתות החברתיות: מייקיMeWeטלגרםטוויטרפייסבוקבלוגרהבלוגWhatsAppפייסבוק (ב"קפה שפירא" עם הרבה סרטונים), LinkedIn.  

ו. חומרים להפצה ע"י הקוראים, למי שמעוניין בתקצירים של "תיק 4000 התפור", תקצירים לקריאה מהירה:
1
מצגת קצרה בת 8 שקפים ומאוד קלה להבנה ולהפצה (כולל הדפסתה והפצה בדואר רגיל, או בצורת עלון לשכנים ולמכרים): http://bit.ly/Tik4000FastPowerPoint.
2) דף מקוצר וקל להבנה ולהפצה, אודות השקרים הכי בולטים ב"תיק 4000": http://bit.ly/Takzir20Lies
3)  שני לינקים של מצגות קצרות, שהוכנו ע"י קורא אכפתי, להפצה ולשיתוף ע"י כל אזרח החרד לשלטון החוק והצדק, לכל אלה, שמשום מה לא מכירים מספיק את האמת, ועדיין מאמינים, שנתניהו עשה משהו פסול, או פלילי, במה שמכונה "תיק 4000". 
א) שקרי הפרקליטות: http://bit.ly/PraklitutLies.
ב) התיק התפור: http://bit.ly/Tik4000Tafur.
4) סרטון קצר להפצה: עשרת השקרים הגדולים של תיק 4000: https://bit.ly/10Lies-Tik4000 או: https://bit.ly/10LiesTik4000.

ז. כיסוי מקיף של השקרים והשערוריות, שנחשפו עד כה, סביב עדותו המופרכת וההזויה של "הסוכן המדיח", ששמו אילן ישועה: עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מ-11.7.21:

עדכונים 11.7.21:
א. פורסם מאמר משותף לאבי וייס ולאלי ציפורי (כאן) תחת הכותרת: "חשיפה: כיצד עמית סגל הטעה את הציבור וסייע לתפירת תיק 4000 כנגד נתניהו!". כותרת המשנה: "חשיפה, שלב אחר שלב, בצירוף 9 מסמכים מקוריים ולינקים למצגות, סרטונים ומסמכים נוספים, של פרשה, שאמורה לזעזע את "אמות הסיפים": כיצד כתב מוביל בתקשורת הישראלית סייע ברשלנות מקצועית מחרידה ל"תופרי התיקים" בפרקליטות לתפור את "תיק 4000" נגד נתניהו, תוך הטעייה חמורה של הציבור."

ב. במקביל, אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו (כאן) פוסט שהוא הגרסה היותר מרוכזת שלו ושלי בנושא זה, תחת הכותרת: "חשיפה: כיצד עמית סגל הטעה את הציבור וסייע לתפירת תיק 4000 כנגד נתניהו. ההדלפה של עמית סגל בתיק 4,000, משנת 2018: עושים סדר בפרשה שמוכיחה שוב עד כמה רחוקה מאוד מהמציאות התדמית שמנסה סגל לשווק לעצמו."

ג. עמית סגל פרסם כאן (לא כתגובה לפרסומים של אבי וייס ואלי ציפורי) פוסט חשוב (כותרת בלבד): "בפרקליטות משוכנעים שעדויות חפץ ואחרים יבססו תזת שוחד, בהגנה מבטיחים הפתעות…״. מומלץ לקריאה.   

ד. ד"ר חיים משגב כתב כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): "ההתפתחויות במשפט נתניהו הוא אחד האתגרים הגדולים בפני פרקליט המדינה.עמית איסמן ויקיפדיה
עמית איסמן, (בתמונה משמאל), צריך, בתוקף סמכותו, לבחון מחדש אם יש סיכוי סביר להרשעה, באמצעות הצוות שלו, כמקובל בכל תיק פלילי. זאת, לנוכח המסמכים הרבים שהתווספו." מומלץ לקריאה.

ה. איתמר לוין פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "אלוביץ': עלות ההגנה בשני התיקים - 14 מיליון שקל.
תובע את חברות הביטוח שהנפיקו פוליסות נושאי משרה לקבוצות בזק ויורוקום, בטענה שהן מסרבות לשלם את הוצאותיו  שילם עד כה 4.45 מיליון שקל למשרדו של ז'ק חן.
אלוביץ' מעיר, כי בסופו של דבר הוגש כתב האישום בפרשת בזק ללא שימועים (?!)."

עדכונים 12.7.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "הפרקליטות (ליאת בן ארי ויהודית תירוש) היו אמורות להעביר אתמול את כל החומרים של אילן ישועה שהוסתרו. אני מניח שאם לא היתה בקשה להארכה הן אכן עשו כן. מה שיותר חשוב: לא היתה שום הדלפה לדליפמנים ולמוטציות שלהן (ויש הרבה כאלה) מה יש בחומרים. וזה אומר דבר פשוט: מדובר בחומרים מזכים. נתחיל להיחשף אליהם ביום שני הבא, עם חידוש חקירתו הנגדית של אילן ישועה
הפרקליטות ושופריה בלחץץץץץ!"

תזכורת מי זו עו"ד ליאת בן ארי: גלעד צוויק מ"ישראל היום" פרסם כאן (כותרת בלבד): "מידע חדש: ההנחות של ליאת בן ארי.
רשת עבירות הבנייה של המשנה לפרקליט המדינה: לידי "ישראל היום", הגיעו מסמכים המצביעים על כך שבראש העין הוטלו קנסות כבדים בגין ביצוע עבירות דומות."

אני כתבתי אודותיה כך: "עו"ד ליאת בן-ארי שווקי לא תואשם בשום נושא כל עוד היא התובעת בתיק 4000!".

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "יומן פייסבוק 11.07.2021. ההגנה של אלוביץ' תעלה 14 מיליון שקל. כמה תעלה הגנת נתניהו? מה מסתיר פרקליט המדינה איסמן, שמעדיף את האינטרס שלו ושל אנשי שלומו על פני האינטרס של הציבור?."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט בעקבות שני ציוצים של אביעד גליקמן (כאן): "איזה טיפש ועילג הדליפמן הזה: ליאת בן ארי ויהודית תירוש האכילו אותו עוד לוקש – שהחומרים החדשים שהוסתרו מחזקים את תיזת התביעה כיוון שיש "שרשורים" על דברים שנמצאים בכתב האישום! איך מחזקים אם הדברים כבר נכתבו בכתב האישום? ובסוף הוא מודה שיש שיחות חדשות עם פוליטיקאים ואנשי עסקים אחרים.
אין ספק: בן ארי ותירוש בלחץץץץץ אטומי!
תזכורת: פרקליטו של אלוביץ׳, ז׳ק חן, כתב לבית המשפט שהחומרים החלקיים שהועברו לעיונם מחייבים את הפרקליטות לחשוב מחדש על תיזת כתב האישום."

עדכונים 13.7.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט (כותרת בלבד): "יומן פייסבוק 12.07.2021. משפטיזציה: אביעד גליקמן שוב מביך את עצמו ומשקף את הלחץ של ליאת בן ארי; לאופוזיציה נמאס מהוועדה בכנסת: שלחה מכתב התראה; השופט סולברג נגד אסתר חיות."

ב. דווח במבזק (כאן): "הפרקליטות העבירה לסנגורים בשבועות האחרונים כ-7,000 שורות של ווטסאפים וסמסים מהטלפון של ישועה, לצד כ-2,000 מיילים. עיקר החומר כולל פניות סיקור של גורמים שונים, בהם פוליטיקאים, אנשי תקשורת, עסקים וכדומה."
המשמעות של זה שהפרקליטות עדיין מסתירה את רוב רובו של החומר - מה שהועבר להגנה זה פסיק קטן ושולי בלבד. מעניין מה יגיבו פרקליטי הנאשמים על הביזיון הציבורי והמשפטי הזה. אלי ציפורי התייחס לזה כך כאן: "‏רגע, רגע, רגע:
‏א. אז גליקמן-דליפמן שיקר אתמול כרגיל בשירות ליאת בן ארי ויהודית תירוש.
‏ב. רק 7000 הודעות ו-2000 מיילים מתוך 500000 פריטים? מה עוד מסתירות, הנוכלות מהפרקליטות?"

ג. בתגובות לטענת גורם המצוי בפרטי התיק שאמר ל-N12: "הפרקליטות בפאניקה, מנסה להיאחז בקש", פורסם כאן כך: "מהפרקליטות נמסר בתגובה: "שלשום הסתיימה העברת החומרים, על פי החלטת בית המשפט. מכיוון שמדובר בחומרי חקירה שהועברו להגנה, איננו מתייחסים מעבר לכך".
סנגורו של נתניהו, עו"ד בועז בן צור, מסר: החומר החדש שהתקבל מלמד היטב עד כמה חשוב היה לבצע את הבחינה שנעשתה עכשיו, ובשל כך - כמה חמור היה שחומר זה לא הועבר להגנה במועד. הדברים עוד יתבררו בהמשך בבית המשפט.
מטעם עורכי הדין ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר המייצגים את בני הזוג אלוביץ' נמסר: "אין בכוונתנו להיגרר לספינים ולניהול המשפט בתקשורת. נושא חומר החקירה שלא הועבר להגנה הוא חמור ובעל משמעות ועל משמעויותיו הדרמטיות בית המשפט כבר עמד ועוד יידרש אליהן בהמשך"."

ד. חשיפות בלעדיות ומרתקות לקראת פתיחת "סבב החקירה הנגדית" השני של אילן ישועה בשבוע הבא, בבית המשפט המחוזי בי-ם. מה שאביעד גליקמן ושאר מדבררי הפרקליטות שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ואלי ציפורי ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" ב-13.7.21 (כ-9 דקות), אודות "שערוריית אילן ישועה". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע אודות השקרן, הספינולוג והמניפולטור הזה, ששקריו ימשיכו להיחשף במלא עוזם, בעקבות העברת טונת המסמכים המוסתרים מהפרקליטות - להגנה. 
הלינק לסרטון היוטיוב: https://youtu.be/0wqN_osMy8g. מידע נוסף למתעניינים יש כאן


ה. אלי ציפורי הוסיף בעניין זה כאן עוד פוסט קצר: "התירוצים של בן ארי ותירוש להסתרת החומרים: לא הסתרנו, צירפנו בטעות(🤣) וגם: המשטרה אשמה שסיווגה החומרים כלא רלווונטים (🤣); הדובר הנוכל ומהנדס התודעה של הפרקליטות הפעם: איתמר ב״ז - ״עיתונאי״ שרוצה להיות דליפמן והפך לעוד מחצרץ של הנוכלות. 
כדאי להזכיר לנוכל ב״ז שלחקירה היו פרקליטות מלוות ואחראיות ושמן... ליאת בן ארי ויהודית תירוש."

עדכונים 14.7.21:
א. אלי ציפורי מעלה כאן פוסט נוקב: "בוקר טוב, הכתובת היתה על הקיר:
עדות ינון מגל הפנתה את התובעת, ליאת בן ארי, ללחצים של פוליטיקאים אחרים שהיו באתר 'וואלה' - אבל היא התעלמה והסתירה.
ציטוט מעדות ינון מגל: "כל המערכות עם הלחצים שלהם. פה זה ביבי, שם זה ברק, פה זה אולמרט, פה זה שרון. עיתונאים הם כמו עבדים, שומרים על הפרנסה שלהם, אוכלים חרא ועושים מה שאומרים להם. זהו, זה התקשורת. אתה חושב שעיתונאים, כשמתפרסם עליהם משהו, לא מתקשרים ללחוץ?"
מימדי המחדל של הסתרת החומרים במשפט נתניהו הולכים ומתבררים. כל הפרטים, וציטוטים נוספים מעדותו של מגל, ביומן הבוקר באתר שלי...
כנסו, קראו ושתפו: כאן." מומלץ לקריאה. 

בהמשך למה שפרסם אלי ציפורי, לתביעה היה מידע של אבי משולם (עורך "וואלה!" עד 2010), שאילן ישועה נכנע במהירות לכל פנייה (ולכן אין כאן שום דבר חריג בהיענות שלו לפניות מכל סוג). הצילומים המצ"ב כאן וכאן, לקוחים מפרוטוקול הדיון של בית המשפט המחוזי מ-24.5.21, שבו אילן ישועה עושה את עצמו שהוא לא מבין מה אבי משולם מתאר... התובעת, עו"ד יהודית תירוש, מכירה את החומר הזה, רק היא אמרה לשופטים שהוא לא עד תביעה. כלומר: החוקרים לא גבו ממנו עדות (למה לא? זה עוד מחדל של הפרקליטות, שלא בדקה את התנהלות אילן ישועה לאורך השנים, בהיענות לפניות חיצוניות אליו, כדי לבדוק מה נורמלי אצלו ומה חריג).

ב. שלמה פילבר ("עד המדינה") שוב מצייץ (הציוץ - כאן) וצוחק על עצמו ועל מבקר המדינה. 

ג. בעקבות 10 שנות מאסר שהוטלו על פאינה קירשנבאום (גזר הדין המלא נמצא כאן, למתעניינים), אלי ציפורי פרסם כמה פוסטים בנושא, לרבות הקשר של פרשה זו ל"תיק 4000": 1) פוסט כאן עם הכותרת: "10 שנים לפאינה קירשנבאום: ורק ליברמן, דיקטטור במפלגתו, לא ידע? ואיך הוא לא נחקר? (כי הוא מאותרג ע"י כנופיית מנדלבליט ושות')." 2) פוסט כאן עם הכותרת: "‏הרשעת פאינה קירשנבאום: כספים קואליציוניים (כספי ציבור) הגיעו לוואלה (אילן ישועה) ו-ynet (נוני מוזס)."

עדכונים 15.7.21
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "יומן פייסבוק 14.07.2021. כספים קואליציוניים (כספי ציבור) הגיעו ל'וואלה' (אילן ישועה) ו-Ynet (נוני מוזס), ומי נהנה מסיקור אוהד? אביגדור ליברמן וגם הבן שלו. כלומר, עוד ראיות מזכות בתיק 4000."

ב. ציוץ של אביעד גליקמן: "פרסום ראשון: תיקי נתניהו: הפרקליטות צפויה לבקש מבית המשפט לבטל את דיוני נתניהו בשבוע הבא לבקשתו של אילן ישועה בשל עניינים אישיים. המשמעות: אם בית המשפט יקבל את הבקשה דיוני נתניהו יתחדשו רק לאחר הפגרה."...

ג. פורסם כאן (כותרת בלבד): "בעקבות בקשת הפרקליטות: הדיונים במשפט נתניהו יתחדשו ב-13 בספטמבר". 

הבקשה של הפרקליטות וההחלטה של שופטי בית המשפט המחוזי בי-ם על דחיית המשפט - כאן

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן כדלהלן: "‏בגלל ליאת בן ארי, יהודית תירוש ואילן ישועה: משפט נתניהו יתחדש רק ב-13.9 אחרי פגרת הקיץ. הסיבה הרשמית: ״סיבות אישיות״ של ישועה, שהפרקליטות מבקשת שתהיינה חסויות. ‏מחכה לביקורת נוקבת של דליפמן, ברוך קרא ואבישי גרינצייג על התנהלות הפרקליטות וישועה ואחריותם בעיכוב המשפט.🤣."

ה. ד"ר גדי טאוב פרסם כאן ב"הארץ" (כותרת בלבד): "בתיק 4000 אפילו השופטים זעים באי־נוחות.
הטענה ש"נתניהו מושחת" היא כל כך מרכזית בנרטיב של השמאל, שאין זה מפתיע שחלקים גדולים מן התקשורת עשו, ועושים, מאמץ הרואי להסתיר מהציבור את העובדות לגבי מה שקורה בתיק 4000, התיק היחיד שבו יש נגד בנימין נתניהו אישום בשוחד. האישום נשען על קונסטרוקציה משפטית תקדימית שהיתה צריכה להדליק נורות אדומות מלכתחילה: הרעיון שסיקור אוהד יכול להיות שוחד הוא חידוש עולמי של הפרקליטות הישראלית. אבל זו רק תחילתו של הסיפור. המשכו בכך שהקונסטרוקציה פגשה את הראיות, והתברר שהיא מגדל קלפים העומד על בלימה." מומלץ לקריאה. 

עדכון 16.7.21אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, על שני דברים שהעסיקו אותנו אתמול אני מרחיב ביומן הבוקר:
✅ העיכוב במשפט נתניהו (עד ספטמבר) בגלל בקשת הפרקליטות שנובעת "מסיבות אישיות" של העד אילן ישועה, סיבות אותן ביקשה הפרקליטות להשאיר חסויות.
✅ נאום "החמוצים" המוזר של נפתלי בנט (יותר ביבי מביבי), והקשר לעיתונאי רביב דרוקר.
כנסו, קראו ושתפו: כאן." מומלץ לקריאה. 

עדכון 17.7.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הנוקב הבא: "הנפוטיזם בחונטה המשפטית: הבעל הוא דובר משרד המשפטים (משה כהן, שמרמה את הציבור בשליחות מנדלבליט); האישה: היועצת המשפטית לנציב תלונות הציבור – מס' 2 במשרד מבקר המדינה (טלי כהן, מערך הייעוץ המשפטי במשרד מבקר המדינה, כמו במשרדים רבים, הפך לסניף של הפרקליטות); גיסה של כהן הוא שופט בבית המשפט השלום בירושלים.
************************************************************************************
אין זה סוד שהמערכת המשפטית היא (גם) חגיגה של נפוטיזם. איכשהו תמיד הילדים של שופטים ושופטות משתלבים במערכת וגם זוכים להתמחות אצל שופטי העליון. אבל, גם בדרגים יותר נמוכים נראה שהחגיגה נמשכת.
הנה דוגמא טובה: משה כהן הוא דובר משרד המשפטים כבר שנים ארוכות. דובר נאמן, עד כדי כך נאמן שהוא הפך בפועל לצינור דף מסרים השקרי של מנדלבליט, ניצן, בן ארי ושות' – ובמקביל מנהל מערך הכפשות מכוער נגד כל מבקרי הפרקליטות. אני חוויתי את זה – כאשר כהן פעל, בין היתר, לפיטוריי מ"גלובס" ברשעות אין קץ והכפיש אותי יחד עם אנשי שלומו בתקשורת, להם הוא מדליף ללא הרף.
ואיפה אישתו עובדת? ובכן, מסתבר שעו"ד טלי כהן היא העוזרת של היועץ המשפטי של מבקר המדינה או בהגדרתה הרשמית ״היועצת המשפטית של נציב שירות המדינה״ – עו"ד יואל הדר, שמחובר בעבותות לחונטה המשפטית - למומי למברגר, שי ניצן ואביחי מנדלבליט. על-פי הסדר ניגוד העניינים של עו"ד כהן מנועה מלעסוק בענייני הפרקליטות אבל היא והבוס שלה, עו"ד הדר, הם "הצינור המקשר" בין הפרקליטות למבקר המדינה.
צריך להבין: כל מערך הייעוץ המשפטי בכל משרד ממשלתי, למעשה הפך לשלוחת מנדלבליט, שלוחת הפרקליטות וחלק מהדיפסטייט הישראלי. קחו למשל את משרד התקשורת, שם עו"ד דנה נויפלד, היועצת המשפטית של המשרד, היא חלק מהחונטה וחלק ממערך תפירת תיק 4000 (נויפלד היא עדת תביעה נגד נתניהו).
תזכורת: משרד מבקר המדינה, על הייעוץ המשפטי שלו, חסם למעשה את תלונתו של עו"ד דן אלדד על מנדלבליט ומרח אותה. אלדד עצמו סולק מתפקידו כמ"מ פרקליט המדינה."

ב. עו"ד שחר בן מאיר הגיב כאן ב"הארץ" על מאמרו של ד"ר גדי טאוב - סעיף ה' מאמש (כותרת בלבד): "טאוב וסיפורי 4,000 לילה ולילה.
התקשורת, אם תרצו העיתונות של ימינו אנו, היא כאוטית. עיתונים, אתרים, פייסבוק, טוויטר, רשתות שידור הזויות כדוגמת פוקס ניוז וערוץ 20 שלנו, ומה לא. ועדיין יש לך ציפייה (נאיבית משהו, אך בהחלט אינה מוגזמת) כי סדר דברים מסוים בכל זאת ימשיך להתקיים.

והנה, ביום שישי (16.7) בבוקר נוכחתי להפתעתי לדעת כי לעמודי הדעות של "הארץ" חדרה בקול תרועה רמה תיאוריית קונספירציה מבית היוצר של גדי טאוב, אשר הכותרת שלה אמורה להיות "תיק 4000 קרס", אך מקומה הטבעי הוא בשולי השוליים של ציוצי הטוויטר. ואמנם, בגדר זכויות היסוד של טאוב עומדת גם הזכות להחזיק בכל תיאוריית קונספירציה כרצונו, אך אינני משוכנע (אדייק: אני משוכנע שלא) ש"הארץ" רוצה לפתח את סוגת הקונספירציות כאורח של קבע, או אפילו כאורח זמני, במשכנו המכובד."

ד. גיא לוי מגיב כאן בחריפות ל"אור כרמי" בעניין המאמר של ד"ר גדי טאוב (כותרת בלבד): "מאחר וגם "אור כרמי" קרא את המאמר בעיתון הארץ, הוא מיד נחלץ להגן על כתב האישום אשר עליו הוא חתום, בשרשור של אד הומינם נגד Gadi Taub. "אור" מתחיל את השרשור שלו בהתייחסות לטענות הכולל מהטור של גדי טאוב, בשרשור אחד נפרד". מומלץ לקריאה. 

עדכונים 18.7.21
א. אלי ציפורי פרסם כאן: ב-1 באפריל 2019, עוד לפני הגשת כתב האישום נגד נתניהו, ועוד לפני השימוע כמובן, שידר אביעד גליקמן בערוץ 13 ידיעה, כמובן עם התיוג "פרסום ראשון"!!!
במאמר החדש באתר שלי, תוכלו לראות שזהו - כרגיל - פרסום שקרי מהפרקליטות, ומדובר בעוד אחד מתרגילי ההונאה של הפרקליטות-תשקורת.
איך הופכת עדות מזכה לעדות מפלילה... כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה. 

ב. אלי ציפורי צייץ כאן: "לפני שעו״ד שחר בן מאיר חושף את בורותו בתיק 4000 בתשובתו הנלעגת לד״ר טאוב, שיספק גילוי נאות ל-:
א. לאינטרסים הכספיים שיש לו בבזק (מספר התביעות הפתוחות וגם אלו שהפסיד).
ב. היכרותו בעבר עם אילן ישועה, העד השקרן.
ג. איך יש לו או היתה לו גישה ישירה למערכות עיתוני ״הארץ דה מרקר״ ו״גלובס״.

ג. אבי זלינגר פרסם סרטון על עו"ד שחר בן מאיר ואילן ישועה וכן על נתי ביאליסטוק (לשעבר עוזר המנכ"ל במשרד התקשורת), בסרטון שפורסם על ידו תחת הכותרת: 18/07 ״הפרשנים יוצאים לחזית״. הלינק לסרטון: https://youtu.be/gpjZgh-xWwM.


ד. גיא לוי כתב כאן פוסט נוקב נוסף: "זו כבר לא מתקפה, הם פתחו נגד Gadi Taub במלחמה של ממש.
מאמר שלישי ברצף התוקף את המאמר שלו, והפעם על ידי השופרון נתי טוקר." מומלץ לקריאה. 

ה. גיא לוי פרסם כאן עוד פוסט נוקב (כותרת בלבד): "שלום לך עו"ד שחר בן מאיר,
קראתי את המשך המתקפה שלכם מפרי עטך, על המאמר של Gadi Taub. אז בוא נפרק יחד את הקישקוש שכתבת." מומלץ לקריאה. 

ו. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשיפה: "הפרקליטות ממשיכה להסתבך בתיק 4000: הפעילה מדובבים נגד ניר חפץ, שאול אלוביץ' ועוד - כשהנחיות פרקליט המדינה בנושא הוסתרו ולא ברור מה מותר ומה אסור; שופט בתיק אחר הורה לפרקליטות לפרסם את מאות ההנחיות עד ה-19.10.21.
**********************************************************************************************************************
המשטרה והפרקליטות, כך עולה מחומרי החקירה בתיק 4000, הפעילה מדובבים ומדובבות. כך זה היה אצל ניר חפץ ושאול אלוביץ' וייתכן גם אצל איריס אלוביץ' וסטלה הנדלר. הנקודה הזו לא הובהרה דיה במהלך הדיונים בתיק 4000 (לפי איזה נהלים וסמכות פעלו הפרקליטות-משטרה – מה מותר ומה אסור). אלא שמקביל לתיק 4000, מתבררת בבית המשפט המחוזי בירושלים עתידה בפני השופט רם וינוגרד, תהליך ביוזמה של התנועה לחופש המידע (דווקא תנועה שמזוהה עם השמאל שכיוונה בכלל להפעלת מדובבים בחקירת זדורוב), על כך שהם מסתירים מאות (326 לדיוק) הנחיות של פרקליט המדינה ובראשן ההנחיות לגבי מדובבים. ההנחיות האלה, מתברר, הוסתרו כבר שנים.
בפרוטוקול הדיון ב-12.7.2021 כתב כך השופט וינוגרד בהחלטתו: "... כפי שהובהר לעיל, התבקשו הגורמים הבכירים בפרקליטות להעביר רשימה 'של הנחיות התקפות לשיטתם ומחייבות אותם כיום'. יש להניח כי 326 תוצאות שהתקבלו עד כה הן הפועל היוצא של אותה פניה. מחר שהפניה נעשתה לגורמים בכירים בפרקליטות, אין להניח שאלה שלחו הנחיות שאינן תקפות או שלשיטתם אינן מחייבות אותם כיום. המסקנה הלכאורית היא שאכן ניתן להורות על פרסום הרשימה לאלתר. כנגד מסקנה משפטית זו עומדת שאלת התוצאה הפרקטית של פרסום רשימת הנחיות שיש להניח כי כותרותיהן אינן ברורות, קיימות ביניהן כפילות, וייתכן שאף קיימת ביניהן סתירה. באיזון בין שיקולים מתנגשים אלה, וגם מתוך רצון לאפשר לפרקליטות פרק זמן מינימלי לבחינה ראשונית של אותן תוצאות ולהגעה למסקנה אם כן מדובר בהנחיות שעל פיהן פועלת הרשות בשלב זה ולא נפלה טעות בהעברת תוצאות אלה, אני מורה על פרסום רשימת ההנחיות שעל פיהן הרשות פועלת, מתוך אותן 326 תוצאות, עד ליום 19.10.21". תודה לאבי וייס."
פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוי בי-ם בפני כבוד השופט רם וינוגרד - כאן

עדכונים 19.7.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "בוקר טוב, הפרקליטות בפאניקה !!!
ביומן הבוקר באתר שלי אני מביא לכם 3 עדויות להיסטריה שאחזה בפרקליטות:
✅ מחצרצי החצר תוקפים את ד"ר גדי טאוב
✅ שופט הורה לחשוף הנחיות להפעלת מדובבים
✅ גילויי נפוטיזם בחונטה המשפטית
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה." 

עדכונים 20.7.21:
א. אבי זלינגר פרסם כאן סרטון על פטירתו של נתי ביאליסטוק - כהן ז"ל, מי שהיה עוזר המנכ"ל בתקופתו של אבי ברגר (שהיה מנכ"ל משרד התקשורת) ופיטר בהפתעה את נתי. שם הסרטון: 20/07 ״עד יחיד לפשע״. 

ב. אלי ציפורי מעדכן כאן בנושא השקת פריסת הסיבים במעלות: "‏אחיזת העיניים וגניבת הדעת של בנט הנוכל והנדל השרלטן: העיכוב של פריסת הסיבים האופטיים נגרם בגלל שלטון הפקידים ובגלל תפירת תיק 4000 וגרם נזק של עשרות מיליארדי שקלים למשק.
הנדל לא קידם דבר, הוא פשוט נתן הטבות הרבה יותר גבוהות לבזק ולשאר השחקנים בשוק. אבל התשקורת פתאום החרישה."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בתיאום עמי (כותרת בלבד): "כך הדליף רוני אלשיך בצורה פלילית את עדותו השקרית של יאיר לפיד שניסה להפיל בפח את נתניהו בתיק 1000 - ואיך קשורה לזה מירב לפידות, הדוברת המקורבת אל לפיד ואלשיך." מומלץ לקריאה.

הכתבה המקבילה שלי פורסמה תחת הכותרת: "מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?".

עדכונים 21.7.21
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט חדש (כותרת בלבד): "בוקר טוב, ביומן הבוקר באתר שלי אני חושף (יחד עם אבי וייס):
✅ למה עדותו של יאיר לפיד במשפט נתניהו תהיה ההצגה הכי טובה בעיר?
✅ איך הדליף רוני אלשיך בצורה פלילית את עדותו השקרית של יאיר לפיד?
✅ למה יועז הנדל יכול להיות עד הגנה מצוין במשפט נתניהו?
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. חשיפות בלעדיות ומרתקות אודות שר התקשורת יועז הנדל ו"החסינות" שקיבל מפני כל חקירת "ניגודי עניינים". מה שכלי התקשורת שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ועו"ד כנרת בראשי, ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" ב-21.7.21 (כ-14 דקות), אודות "שערוריית ההטבות רגולטוריות בפריסת הסיבים". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך תפרו תיק לאדם אחד (נתניהו) והאחרים "חסינים" מהכל (הנדל, לפיד ובנט). 
הלינק לסרטון היוטיוב: https://youtu.be/HKwbU6xjzjI. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3wPTyPA

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "‏אמי פלמור הוזזה ע״י אמיר אוחנה מתפקידה כמנכ״לית משרד המשפטים? השמאל בעתירות ומהומת אלוהים.
נתניהו מזיז את אבי ברגר, מנכ״ל משרד התקשורת השקרן (ועוד אחרי כמה חודשים)? מהומת אלוהים וכתב אישום (תיק 4000).
‏ממשלת בנט הנוכל מחליפה את כל מנכ״לי המשרדים? זה פתאום מהלך טבעי.". 

עדכונים 22.7.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, על שלושה דברים שהעסיקו אותנו אתמול אני מרחיב ביומן הבוקר באתר שלי:
✅ האם 'יש עתיד' ויאיר לפיד מסדרים ג'וב בחברת החשמל, בעלות של 100 אלף שקלים בחודש, לאמי פלמור, המקורבת לשי ניצן?
✅ מי היועץ המשפטי של משרד מבקר המדינה ואיך זה קשור בעקיפין לאסון מירון?
✅ הרייטינג של מהדורת החדשות בטלוויזיה – כמה הבהרות.
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. שלמה פילבר לא נח רגע. מתווכח גם מול בן כספית כאן (בשני נושאים) ונגד רועי ברגמן מכלכליסט כאן (בעניין "מתווה הסיבים").

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "עו״ד אייל בסרגליק: ״מה שקרה עם החומרים שנעלמו במשפט נתניהו הוא חמור מאוד; הפרקליטות הודתה שלא בדקה סיקור של פוליטיקאים אחרים. עכשיו היא צריכה לקיים דיון ולהגיע אולי למסקנה שאין צורך להעמיד לדין, כי טענת האכיפה הבררנית היא טענה חזקה מאוד״; 
״פרקליט המדינה צריך להכריז שדרכו של שי ניצן בנושא עדי המדינה הסתיימה. זה מזעזע, כי המשטרה מפעילה לחץ קשה מאוד על אנשים על מנת שיהפכו לעדי מדינה כדי שיתנו להם - ׳בקשיש’ - הפללה של מישהו שלפעמים חף מפשע. זה התפוצץ להם בפנים בפרשת הצוללות עם מיקי גנור״.
הראיון המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל - 7-9 בבוקר". 

ד. אלי ציפורי לא עושה כאן חשבון ליועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט | שתפו. מ"גלי ישראל": "האזינו - לאן נעלם מנדלבליט? פתאום שוררת אידיאליה בין המחזיק בגרונם של בנט, גנץ, לפיד, סער וליברמן. נשיאת העליון בדימוס מרים נאור אמרה בעבר, עוד לפני פתיחת משפטו של נתניהו, ש"במובן מסוים המשפט של נתניהו יהיה גם משפטו של מנדלבליט". נאור לא ידעה אז כמה היא צודקת. המשפט של מנדלבליט כבר התחיל. מרמה, הפרת אמונים ושוחד תקשורתי כאדריכל ההפיכה השלטונית."

עדכונים 23.7.21:
אאלי ציפורי כתב כאן כך: "בוקר טוב, כפי דווח אתמול, יאיר גולן ימונה לסגן שרת הכלכלה.
הוא בור בענייני כלכלה, ואפילו לא יודע מהי פנסיה תקציבית, שנכנסת בכל חודש לחשבון הבנק שלו (כ-60 אלף ש"ח) נוסף על שכרו השוטף בכנסת. סיפור שהיה...
וגם על שלמה פילבר, עד המדינה במשפט נתניהו, שממשיך ללעוג לעיתונאים: שלמה פילבר ממשיך ללעוג לעיתונאים בנוגע לתיק 4000: "עיתונות פח", "צביעות קווים לדמותה". עכשיו ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ להפצה. 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בבלוג שלו (כותרת בלבד): "כך ניסה יאיר לפיד להפליל את נתניהו בתיק 1000. חשיפה: יאיר לפיד ניסה להפליל את נתניהו בתיק 1000, הסתבך בשקרים, הפליל את עצמו, אבל שוב קיבל הגנה מהפרקליטות. תמלילים מעדויות ארנון מילצ'ן." מומלץ לקריאה. 

ג. חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומדהימות, אודות תיק 4000 ו"עד המדינה" שלמה פילבר, מול שר התקשורת יועז הנדל ו"החסינות" שקיבל מפני כל חקירת "ניגודי עניינים" אצלו. מה שכלי התקשורת שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-23.7.21 (כ-13 דקות), אודות "שערוריית ההטבות האדירות בפריסת הסיבים". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך "תפרו תיק" לאדם אחד (נתניהו) והאחרים "חסינים" מהכל (הנדללפיד ובנט). 
הלינק לקובץ ההאזנה: https://bit.ly/TziporyWeiss2307021. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3hOCSDR

ד. שלמה פילבר לא נרגע ולא נח. הוא גם תוקף בטוויטר אנשים אנונימיים ולא חשובים - כאן

האלי ציפורי כתב כאן על הציוץ הזה של פילבר כך: "‏שלמה פילבר: ״בנט גוזר סרטים על מתווה הסיבים האופטיים - שאני יזמתי״.
‏מה שנכון נכון. ‏והמתווה הזה עוד נכנס לכתב האישום בתיק 4000. והנזק שנגרם מהעיכוב בגלל מערכת המשפט והתשקורת - כ-50 מיליארד שקל.
‏תודה לאבי וייס."

עדכונים 26.7.21:
א. אלי ציפורי העלה בבלוג שלו כאן מאמר מרתק (כותרת בלבד): "חשיפה!! כך ניסה איתן כבל להגן על נוני מוזס בחקירותיו.
גם רון ירון, העורך לשעבר של "ידיעות אחרונות", היה מעורב בשיחות של כבל עם מוזס על "ישראל היום"; ואיפה ירון וכבל היום? באלגז'ירה 12: ירון עורך את "אולפן שישי" וכבל פאנליסט ב"חי בלילה". מומלץ לקריאה. 

הקשר בין נוני מוזס לארנון מילצ'ן נחשף מזמן - כאן ופלט השיחות (על פי "צו מחקרי תקשורת") ביניהם (למעשה עם הטלפון של הדס קליין) מצוי - כאןכאן וגם כאן

ב. חשיפת מה שהשר יועז הנדל, העד הנבצר אילן ישועה, "עד המדינה" שלמה פילבר והנאשם ארנון (נוני) מוֹזס, ממש לא רוצים שהציבור יידע, בראיון רדיו ב"גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס ע"י יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-23.7.21. כ-14 דקות, בחשיפות שלא תשמעו בכל מקום אחר. הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://www.youtube.com/watch?v=34w1DlLDG88. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3hOCSDR.


ג. חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומדהימות, אודות תיק 4000 ו"עד המדינה" שלמה פילבר, מול שר התקשורת יועז הנדל ו"החסינות" שקיבל מפני כל חקירת "ניגודי עניינים" אצלו. מה שכלי התקשורת שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-23.7.21 (כ-13 דקות), אודות "שערוריית ההטבות האדירות בפריסת הסיבים". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך "תפרו תיק" לאדם אחד (נתניהו) והאחרים "חסינים" מהכל (הנדל, לפיד ובנט). 
הלינק לסרטון היוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=Ca2351abX7U. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3hOCSDR.


ד. נטעאל בנדל מ"הארץ" צייץ כאן: "מנדלבליט דן במועמדות מקורבו ועוזרו האישי למשנה ליועמ"ש האחראי על ניגודי העניינים.
מנדלבליט וגיל לימון עובדים צמוד שנים ארוכות. מנדלבליט הצהיר כי יפעל לפי עמדת היועמ"שית למשרד המשפטים, אך לא הציג לוועדה חו"ד מטעמה וסירב לומר אם פנה אליה בכלל."

ה. גיא לוי פרסם כאן פוסט נוקב (כותרת בלבד): "הקונספט החדש שעולה בטלויזיה ובשאר ערוצי המדיה, 
טוען שגם אם היו "טעויות" בחקירות נתניהו ובכתב האישום, המרחק עד לטענה של תפירת תיקים הוא ענק.
אז ברמת העיקרון, אני מסכים. כל "הטעויות" שהיו בתיק הזה, הן אינן ההוכחה לתפירת התיק.
אבל חוץ מה"טעויות" שהיו בתיק הזה, היו גם מעשים עם כוונת מכוון, כוונת זדון והכל חוץ מ"טעויות" תמימות, אשר בהחלט מהווים את ההוכחה!" מומלץ לקריאה. 

עדכונים 27.7.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: בוקר טוב, אתמול התפרסמה ידיעה שממחישה איך פועלת תפירת המכרזים לאנשי שלומנו בפרקליטות וגם במכרזים של המשנים ליועמ"ש. היום, ביומן הבוקר באתר שלי, אני מפרט לכם בנושא, כדי שתדעו איך הדברים עובדים:
מנדלבליט מנסה לסדר ג'וב למקורבו גיל לימון תוך ניגוד עניינים חמור; ומה עושה במכרז יו"ר עמותת שמאל המפיצה שקרים?
תפירת ג'ובים במשרד המשפטים... בנוסף, איתן כבל לא רק שיקר בתיק 2000, אלא גם מעורב בעקיפין בתיק 4000.
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. אלי ציפורי מוסיף כאן פוסט קצר ונוקב: ‏"מנדלבליט פסל עצמו לדון בתיק של חברו הטוב אפי נווה, אבל מתעקש לא לפסול עצמו לדון במינוי האפשרי של חברו הטוב והסנצ׳ו פנצ׳ו שלו גיל לימון למחליף של דינה זילבר. ‏זו השיטה: ללכת ולהשאיר בכל מקום אנשים שלך כדי להמשיך לשלוט במערכת מבחוץ כמו שעשו שי ניצן בפרקליטות ויואב סגלוביץ׳ במשטרה."

ג. פורסם כאן בערוץ 20 (כותרת בטוויטר): "פרשת הפריצה הבלתי חוקית לניידים של יועצי נתניהו: עו"ד עמית חדד ועו"ד ליאור אפשטיין לערוץ 20: "לא יכול להיות שידברו על הטלפונים כדבר החשוב ביותר שיש לאדם מבחינת הפגיעה בזכות הפרטיות, ומצד שני ייכנסו אליו כאילו היה שדה פרוץ"."

ד. לינק לסרטון הדיון בבית המשפט העליון, הכותרת של הסרטון: "בית המשפט העליון דן בחיפוש בטלפונים של יועצי נתניהו" (הדיון שודר בשידור חי): כאן

עדכונים 28.7.21:
א. חשיפות בלעדיות ומרתקות בעקבות "ועדת פולקמן" - האמצעי לחיסול ערוץ 20 ורשתות הרדיו הימניות בישראל. מה שהשר יועז הנדל וחבורת החנפנים שמקיפה אותו - שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ועקיבא ביגמן ע"י אבי רצון ב"גלי ישראל" ב-28.7.21 (כ-14 דקות), אודות "שערוריית הנדל-פולקמן". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע וידע אודות הקשר של יועז הנדל לנוני מוזס \ "ידיעות אחרונות". הלינק לסרטון יוטיוב: https://youtu.be/orHdEaGaP6U. מידע נוסף ומסמכים למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Folkman12Hot13Yes.

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "בוקר טוב, ביומן הבוקר באתר שלי אני מרחיב על מה שמסתתר מאחורי צילום הפאפרצ'י שהופץ אתמול ברשתות החברתיות, שבו נראות דינה זילבר, דורית ביניש ועדנה ארבל סועדות בבית קפה.
וגם, על הפנסיה התקציבית המתנפחת ועל ליברמן שמטיל מיסים בשביל לממן את השוחד הפוליטי למנסור עבאס...
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה. 

ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב ביותר בזו הלשון: "***** חשיפה*****
מומי למברגר, המישנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים והח"כ לשעבר איתן כבל חברים עוד מהשירות הצבאי.
תיקו של כבל בתיק 2000 נסגר למרות שכבל שיקר שוב ושוב בחקירותיו, היה הפיון והשליח של נוני מוזס לקידום חוק "ישראל היום" שאמור היה להעניק ל"ידיעות אחרונות" הטבות רגולטוריות במאות מיליוני שקלים. כבל קיבל בתמורה סיקור מאוד אוהד ומלטף בעיתון.
למברגר היה מעורב לכאורה בדיונים על סגירת תיקו של כבל.
ביקשתי את תגובת הפרקליטות והנה היא: "בניגוד לנטען בפנייתך, מר למברגר נמנע מהשתתפות בדיונים הנוגעים לעניינו של מר כבל, ובכלל זה בהחלטה שהתקבלה לבסוף בעניינו" (עניין החברות לא הוכחש).
העובדות: במסמך של היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט על כל תיקי האלפים (כאן), בו מופיעה החלטתו לסגור את תיקו של כבל, כתוב כי בדיונים השתתף למברגר (ראו צילום).
הפרקליטות, אם כן, או משקרת, או מנסה להתחכם ולאמר שלמברגר לא השתתף בדיון הספציפי של כבל (איך אפשר בכלל להוכיח זאת?). אז איך השתתף למברגר בדיונים על תיק 2000 ו-4000 שהעניין העקרוני שלהם דומה לזה של כבל. זו לא אכיפה בררנית?."

עדכונים 29.7.21:
אנטעאל בנדל צייץ כאן כדלהלן: "אז אחרי הפרסום שמנדלבליט פעל בניגוד להסדר ניגוד העניינים ולא קיבל חוו"ד מרקובר לשבת בועדת האיתור למשנה ליועמ"ש, כעת הוציאה לו אישור.
היא קובעת שאין ניגוד עניינים בינו לבין לימון כי החברות היא מקצועית. איך יודעת? בדקה? שאלה?
לא צריך. מנדלבליט אמר לה." 

ככה גם עו"ד דינה זילבר, ממש בטרם שסיימה את תפקידה כמשנה ליועמ"ש, הוציאה "פטור מניגודי עניינים" לשר יועז הנדל (כאן).
הכללים שחלים על נתניהו ומגולמים ב"תיקי האלפים", לא חלים על "חברי הקליקה" ואוהדיהם.  

ב. אלי ציפורי צייץ כאן: ""חברות מקצועית״: זה המושג שהומצא בשביל מנדלבליט כדי להכשיר ניגוד העניינים שלו בבחירה האפשרית של הסנצ'ו פנצ'ו שלו גיל לימון כמחליף של דינה זילבר. איפה עובר הגבול בין חברות מקצועית ללא מקצועית? אה, להם מותר הכל - כולל צפצוף על חוקים שהם מטיפים לאחרים ומגישים בעקבותיהם כתבי אישום."

ג. אלי ציפורי צייץ כאן כך: "נתניהו הואשם בתיק 4000 בניגוד עניינים עם ״חברו״ שאול אלוביץ׳ לאחר שנפגש איתו ודיבר איתו פעמים בודדות במהלך השנים.
מנדלבליט עובד שנים ארוכות, יום-יום, שעה-שעה, עם עוזרו גיל לימון - ורוצה לתפור לו תפקיד - זה פתאום לא ניגוד עניינים. 
זו רק ״חברות מקצועית״. תודה לאבי וייס."

עדכונים 30.7.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, יומן הבוקר באתר שלי עוסק במפעלי "מנדלבליט הכשרה" שנחשפו אתמול:
1️⃣ במשרד המשפטים "הכשירו" את סידור העבודה לסנצ'ו פנצ'ו שלו גיל לימון;
2️⃣ איך מנדלבליט יכשיר בבית המשפט העליון את הפעולות הכוחניות של הקואליציה?
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "חשיפה! גיא פלג שיקר בשליחות הפרקליטות, כך עולה מחומרי החקירה.
ביולי 2019 הקריא גיא פלג תמלילים קצרים בשליחות הפרקליטות להשחרת נתניהו. אלא שהאמת היא אחרת לגמרי, וכאן אני חושף פרק נוסף מתוך חומרי החקירה בתיק 1000." מומלץ לקריאה ולהפצה.

ג. אלי ציפורי צייץ כאן: "מנדלבליט "בטירוף" על נתניהו: מתדרך את אחד משופריו ומחצרציו הבולטים (גידי וייץ מ"הארץ" מתופרי תיק 4000 בשיתוף עם הפרקליטות) שאם מוזס יודה שהציע שוחד לנתניהו בתיק 2000 הוא "יוותר" לו על מאסר. זה רק ממחיש את מה שכבר ידענו: המטרה של מנדלבליט היא אך ורק ראשו של נתניהו וממש לא האמת."

עדכונים 1.8.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן בבלוג שלו (כותרת בלבד): "חשיפה! מירי אדלסון: "נוני מוזס? הוא מאפיונר. בטח. לדעתי הוא שולח אנשים".
מתוך הפרוטוקולים של חקירת מירי אדלסון: "ארנון מילצ'ן אמר לי שמוזס יהרוס את ביבי, את שרה ואת הילדים"; איך נעלמה הכספת בביתה של קליין ומה אמר לה מוזס." מומלץ לקריאה ולהפצה.

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט (כותרת בלבד): "---ח ש י פ ה---
משרד המשפטים הוציא על חשבון כספי המסים כ-35 מיליון שקל לפחות על אבטחת בכירי הפרקליטות, ביניהן ליאת בן ארי - מסוף 2019."

ג. חשיפת מה שהיועמ"ש ד"ר מנדלבליט, השר יועז הנדל, העד "הנבצר" אילן ישועה, ממש לא רוצים שהציבור יידע, בראיון בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-30.7.21. כ-17 דקות, בחשיפות שלא תשמעו בכל מקום אחר.
 הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/bte-4vL4-d0. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim3


עדכונים 2.8.21:
א. אלי ציפורי כותב כאן: "בוקר טוב, אתמול בפייסבוק חשפתי, מתוך מסמכים, את עלויות האבטחה לבכירים (ליאת בן ארי, שי ניצן) של משרד המשפטים, וסיכמתי עבורכם את כל מיסי "מנסור עבאס" של ממשלת בנט, שהובאו אתמול לאישור הממשלה. כמובן שפתוחה הדרך להטלת מסים נוספת בהמשך הדרך.
כל הפרטים באופן מרוכז באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. יאיר אלטמן מ"ישראל היום" מעדכן כאן (כותרת בלבד): "הוועדה בראשות מנדלבליט ממליצה למנות את עוזרו למשנה ליועמ"ש.
על פי ההמלצה שהועברה לשר המשפטים יש למנות לתפקיד את ד"ר גיל לימון • משמש בתפקידו מאז 2016 • ח"כ קרעי: "חבר מביא חבר". 

מיז זה ד"ר גיל לימון? זה שחתום על כל הכזבים של היועמ"ש (הוא ממציא אותם עבורו): כאן

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר ונוקב: "‏כצפוי: מנדלבליט מינה את הסנצ׳ו פנצ׳ו שלו גיל לימון כמחליף של דינה זילבר בתפקידה כמישנה ליועץ המשפטי לממשלה (מינהלי-ציבורי). ‏בקיצור, מנדלבליט תפר לאיש שלו מכרז וג׳וב ושכר יפה - ובכך הוא ממשיך את מסורת שיבוט האנשים בפרקליטות - בדיוק כמו ששי ניצן דאג למנות את אנשיו לפני פרישתו."

עדכונים 4.8.21:
א. שלמה פילבר ("עד המדינה" המדומה) ממשיך להתקוטט בטוויטר (כאן) הפעם נגד בן כספית (כאן). 

ב. אלי ציפורי כתב כאן פוסט קצר בעקבות הציוצים של שלמה פילבר: "פילבר רומז: אני לא ממש עד מדינה.
***************
כותב לבן כספית: "אתה מתעקש להיות הילד האדיוט בגן שמנסה להרשים את הסביבה בלפלוט מילים גסות... כבר יצאת פיתה בדיווחים שלך. בבקשה תמשיך עם ה'עד מדינה', אותך זה מוציא מפגר, לי זה מביא קליינטים" (כוונתו כנראה לכך שכל האישומים נגד כל המעורבים בעבירה שיוחסה לו – לא הועמדו לדין).
תודה לאבי וייס."

ג. אני יודע ויש בידי מסמך לגבי המידע המצוי במעטפה, שנמסרה ע"י הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בי-ם, ושהוביל לדחיית עדותו של אילן ישועה בגין "סיבות אישיות". מה שאני לא מבין למה בכלל הוטל צו איסור פרסום על תוכן המעטפה. אני מכבד את צו איסור הפרסום אבל כל אחד היה מקבל בהבנה מלאה את "הסיבות האישיות", שגרמו לדחיית עדותו של אילן ישועה. מה רצתה הפרקליטות להשיג מיצירת מסתורין ודרמה מיותרת?

עדכונים 5.8.21:
א. התנועה למשילות מדווחת כאן כך (כותרת בלבד): "שלחנו מכתב התראה ליועמ״ש בדרישה שיבטל את המלצת ועדת האיתור בראשותו, למנות את חברו ומקורבו עו״ד גיל לימון למשנה שלו. 
נעשתה כאן פגיעה חמורה באמון הציבור במוסד היעוץ המשפטי לממשלה וקיים חשש ממשי לניגוד עניינים. 
יש לבטל את ההמלצה ולמנות יו״ר חדש לועדת האיתור שלא כפוף ליועמ״ש."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, אתמול בפייסבוק דנו בנתוני הקורונה ואובדן השליטה של ממשלת בנט.
ביומן הבוקר באתר שלי אני מסכם את הדברים נכון לעכשיו.
ועוד ביומן הבוקר, מבט מורחב על "שיחות הטוויטר" שסיפרתי עליהן אתמול כאן; איך שלמה פילבר (עד המדינה) מוציא את העיתונאי בן כספית (ואת הפרקליטות) משיווי משקל בנושא "תיק 4000". כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

עדכונים 6.8.21:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "חשיפה! נתניהו בחקירתו: "נוני מוזס יכול לעשות הכל"
קטעים מפרוטוקולי החקירות של נתניהו עצמו, של מירי אדלסון, של ניר חפץ ושל רו"ח זאב פלדמן, המשרטטים את שיטות העבודה הפסולות והמאיימות של נוני מוזס." מומלץ לקריאה ולהפצה.

ב. מהפךנתי טוקר ורפאלה גויכמן מ"דה-מרקר" מדווחים כאן (כותרת בלבד): "אחרי תשע שנים: היועצת המשפטית של משרד התקשורת עוברת למשרד הבריאות. 
עו"ד דנה נויפלד תשמש כממלאת מקום היועצת המשפטית של משרד הבריאות ■ נויפלד לקחה חלק בשורת רפורמות מרכזיות בשוק התקשורת, ביניהן חוק תאגיד השידור הציבורי ופיצול ערוץ 2 ■ ואיך היא קשורה לתיק 4000?." ברוך שפטרנו מעונשה של זו.

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר בזו הלשון: "בוקר טוב, אז מה היה לנו אתמול?
1️⃣ איך מתכוונת ממשלת בנט לפצות את העסקים, השכירים והעצמאים שייפגעו מההגבלות ומהסגרים?
2️⃣ עצם העובדה שבנט מודה ש"כמה משלוחים הגיעו בימים האחרונים" היא הודאה שהוא איחר להזמין אותם.
3️⃣ התקשורת מדחיקה... 
סיכום הדברים עכשיו באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן

ד. גיא לוי פרסם כאן פוסט נוקב ומעניין: "נכון בזמן האחרון היו סימנים שערוץ 13 מתחיל ללכת בכיוון נכון יותר?
איילה חסון הפכה לכוכבת המרכזית, שרון גל התמקם לו בפריים טיים ועושה עבודה מעולה, נועם פתחי מוזמן לתוכניות השונות, והפנלים הרבה יותר מאוזנים.
אז זהו שנגמר. קבלו עד תביעה מספר 2 בתיק 4,000, האיש שכתב את המאמר האלמותי בשנת 2013 "נתניהו תתרגל, אין יותר איום הגרעין האיראני" ומאמרים מערכת רבים אחרים "גאוניים" - מר אבירם אלעד.
כאשר קראתי לראשונה את הביוגרפיה של אבירם, מהרושם הראשוני, ממש התרשמתי מהאדם.
אבל כאשר צללתי למחקרים השונים אשר ביצענו במסגרת #פרויקט_ה315, וכאשר הבנתי איזו מכונת הכפשה משוכללת, ערסית, נבזית ונגטיבית, האיש הזה וחבריו בנו נגד נתניהו, ואז עוד למשמש כעד תביעה להענות חריגה לסיקור אוהד נגד נתניהו... אז הבנתי בדיוק עם מי אני מתעסק!"

ה. אלי ציפורי צייץ כאן: "מהפח אל הפחת: כמנכ״ל חדשות כנופיית דרוקר ושות׳ (ערוץ 13) עומד להתמנות אבירם אלעד, לשעבר ב״הארץ״ וב״וואלה״.
אלעד הוא איש שמאל (לא מפתיע) ועד תביעה נגד נתניהו בתיק 4000 (אמור להיות בין העדים אחרי ישועה) - ואין לו שום ניסיון בטלוויזיה.
המשמעות: כנופיית דרוקר תמשיך להחריב את הערוץ."

ו. שלמה פילבר ("עד המדינה" המדומיין) ענה בטוויטר בחריפות לד"ר שאול ינאי (כאן). הכותב - ד"ר ינאי, שעל פי הרשום בקורות החיים שלו: "את התואר השלישי שלי ביצעתי באוניברסיטת תל-אביב בהנחיית פרופסור יוסי קוסטינר ז"ל. המחקר שלי עסק בהתפתחותן של מדינות שבטיות במפרץ הפרסי במאות ה-19 וה-20 ובמתח בין מודרניות לשבטיות", מפגין בורות מדהימה בדברים הכי בסיסיים. נתתי לו תשובה קצרה בטוויטר. שלמה פילבר היה יכול למחוק ולחסום את התגובה אך העדיף לענות לו בחריפות ("תביעת דיבה", כשהאמת המשפטית תתבהר).

ז. אלי ציפורי הגיב על הציוץ של שלמה פילבר כאן: "‏שלמה פילבר במסר חריף לכל העיתונאים, כת רק-לא-ביבי וגם לליאת בן ארי: אתבע דיבה כל מי שמתבסס על הדלפות עיתונאיות חלקיות (שכולן הגיעו, אגב, מהפרקליטות לגיא פלג, אביעד דליפמן ועוד)."

עדכונים 9.8.21:
א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן את הפוסט הנוקב ביותר הבא (כותרת בלבד): "אבי וייס חושף: מריחות בפרקליטות, כולל של תלונות על ענייני מין.
שלושה מקרים חמורים במיוחד (מתוך רבים) לסגירה של תלונות חמורות "בתוך הבית", בכלל זה תלונה על בכיר בפרקליטות שצפה בביתו בסרטים מיניים של קטינות מתוך תיקים שטיפל." מומלץ לקריאה ולהפצה.

ב. אני פרסמתי את כתבת החשיפה המזעזעת הזו תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים". מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ג. פורסם כאן: "אביחי מנדלבליט מינה את ד"ר חגי הרוש לתפקיד עוזרו הבכיר". כך, ד"ר חגי הרוש מחליף את ד"ר גיל לימון, שקודם להיות המשנה ליועמ"ש, קידום כפרס לנאמנותו לבוס, מינוי שנדחף (כמובן) ע"י ד"ר מנדלבליט, בניגוד עניינים מוחלט. אני זיהיתי בברור שההדלפות מלשכת היועמ"ש יצאו מהמחשב של ד"ר חגי הרוש (כאן: https://bit.ly/Tik4000No23Leaking). אז כנראה חלוקת העבודה בלשכת היועמ"ש הייתה ברורה: ד"ר גיל לימון היה אחראי על הכנת מכתבים ומסמכים שקריים ומפוברקים בשמו של ד"ר מנדלבליט וד"ר חגי הרוש היה הצינור להדלפת מסמכים חסויים ומידע חסוי (בעיקר מתיקי האלפים ובמיוחד מתיק 4000) בשליחותו של ד"ר מנדלבליט. כעת גם חגי הרוש קיבל תגמול לעבודתו המסורה בשליחות הבוס: קידום. צמד חמד למופת. לתפארת מדינת ישראל.

ד. אלי ציפורי כתב כאן על סוגיה זו (הקידום של ד"ר חגי הרוש) כך: "‏ככה עובדת כת וחונטה סגורה: אחרי שמנדלבליט מינה את עוזרו הבכיר גיל לימון למישנה ליועמ״ש במקום דינה זילבר הוא מינה היום את חגי הרוש במקומו של לימון.
הרוש, עוזרו לעניינים פליליים של מנדלבליט, היה מעורב בתיקי האלפים נגד נתניהו ולפי חשיפה של אבי וייס, הוא גם היה בין המדליפים בתיקים.
מנדלבליט עכשיו מרשת את לשכת היועץ המשפטי לממשלה לפני פרישתו באנשיו בדיוק כמו ששי ניצן עשה זאת לפני פרישתו. כדי למשוך בחוטים אחרי סיום כהונתו."

עדכונים 10.8.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב, מנדלבליט נואש!!!
הוא מציע לנתניהו עסקת טיעון בלי מאסר, ובלבד שיסולק מהפוליטיקה (באמצעות תדרוך לרביב דרוקר), ובינתיים, ממשיך "לשתול" את אנשיו בלשכת היועמ"ש לקראת פרישתו. הפרטים בהרחבה באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה.

ב. אור כרמי, מתחזה הפרקליטות ובכיר לשעבר שצייץ המון בטוויטר, זה שקרא לי חלאה (מצ"ב) כנראה סגר היום את החשבון שלו. הצלחה מלאה של אבי וייס (זה במקרה אני) וכל אלו שעזרו לי. תודה לכל מי שסייע בסילוק החרפה הזו מרשת הטוויטר.

ג. אור כרמי חזר, גם בגללי. כך הוא אומר במפורש (כאן). אבל הוא (כאן) עוד יקבל את הטיפול המקצועי שמתאים לו....: https://twitter.com/orcarmi

עדכונים 11.8.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "בוקר טוב, אתמול לא הספקתי לדווח לכם על הדרמה המשפטית שהתרחשה במהלך היום,
דרמה אשר מן הסתם לא שמעתם עליה כמעט בערוצי התעמולה.
והדרמה הזו היא מפלה קשה מאוד, עוד מפלה קשה מאוד לפרקליטות, במשפטו של יאיר ביטון, שזוכה לאחר 9 שנים של חקירה ומשפט.
למרות שהמקרה שונה לחלוטין ממשפט נתניהו, עקרונות הפאשלות והחפיפניקיות של הפרקליטות די דומים.
הסברים וציטוטים מפסק הדין עכשיו באתר שלי:  כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. המתחזה אור כרמי (בטוויטר) שוב נעלם. אם יחזור עם שם חלל צה"ל אור כרמי ז"ל (או בשם בדוי אחר), המציאות תוכיח שזה עדיין לא כדאי (עבורו). אני מאמין בנצחון הצדק והאמת, השכל הישר והמצפון האנושי הכי בסיסי, על פני מתחזים, טייחים, גרסנים, מדליפים וספינולוגים.

עדכונים 12.8.21:
א. פורסם כאן ב"גלובס" (כותרת בלבד): "עו"ד דן אלדד חותם שלושה עשורים בפרקליטות: "רק בהגינות נביס את השחיתות".
באירוע פרידה עמוס בבכירים ממערכת המשפט, נפרד עו"ד דן אלדד מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות, שבראשה עמד בשמונה השנים האחרונות." 
סיום פרק, לאחד מהפרקליטים הישרים והאמיצים היחידים, בצמרת הפרקליטות.

ב. שלמה פילבר ("עד המדינה המדומין") שוב מתקוטט בטוויטר (כאן) עם בן כספית - כאן

ג. ד"ר גדי טאוב מפרסם מאמר נוסף ב"הארץ" כאן (כותרת בלבד): "תיק 4000: "היענות חריגה" הוא אישום מאולץ, אפילו קומי". מומלץ לקריאה ולהפצה. 
חלק ראשון של המאמר (מלפני כחודש) נמצא כאן

עדכונים 13.7.21: 
א. אלי ציפורי עדכן כאן בבלוג שלו (כותרת בלבד): "איך בנט ושקד קשורים לתפירת תיק 2000?.
איילת שקד היתה זו שחתמה על הצעת החוק של מוזס. למה בנט ושקד לא נחקרו על יחסיהם עם נוני מוזס; חוקר למוזס: "כל הזמן דיברו שבנט הוא הבייבי של ידיעות אחרונות". חשיפה!!!."

ב. אור כרמי המתחזה בטוויטר חזר. נמשיך ונטפל במתחזה הזה במלא הרצינות.

ג. חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומזעזעות ברמות בלתי נתפסות, אודות הסודות שצמרת הפרקליטות מסתירה מהציבור. קבירת פרשיות מין ושחיתות בתוך הפרקליטות, בניגוד לחוקי מדינת ישראל. כל מה שכלי התקשורת שכחו ולא רוצים לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-13.8.21 (כ-11 דקות), אודות "שערוריית הטיוח, קבירה וגריסת תלונות בתוך הפרקליטות". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך "הקליקה" דואגת לחסינות מוחלטת של חבריה, מפני כל בדיקה וחקירה. 
הלינק לקובץ ההאזנה מצ"ב: https://bit.ly/TziporyWeiss130821. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/PraklitutSecrets.


ד. חשיפת מה שהיועמ"ש ד"ר מנדלבליט ממש לא רוצה שהציבור יידע, בראיון בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-13.8.21. כ-17 דקות, בחשיפות מזעזעות ומטלטלות אודות טיוחים וגריסת תלונות חמורות בתוך הפרקליטות, שלא תשמעו בכל מקום אחר.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/bfodUzq8oZk. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/PraklitutSecrets

עדכונים 16.8.21:
א. הנציב, השופט בדימוס דוד רוזן פרסם (כאן) את הדו"ח השנתי של הנציבות לשנת 2020. דו"ח מאוד מזעזע ונוקב על המצב בפרקליטות. 

ב. הוגשה תלונה חריפה ליועמ"ש כנגד ראשי הפרקליטות, בפרשת הטיוחים של חקירות פנימיות בפרקליטות. התלונה - כאן. אישור קבלה - כאן

עדכונים 19.8.21:
א. הופץ מאמר חשיפה שלי: "בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000!"

ב. הופץ מאמר חשיפה שלי: "חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים"".

ג. הופץ מאמר חשיפה שלי: חשיפה: "בני גנץ, בהיותו שר התקשורת, חתם על אישור מפוברק ולא חוקי לסלקום".

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "‏אחת השערוריות החמורות של הפרקליטות בהרשעת שווא: איך הושיבו אדם חף מפשע בכלא לחצי שנה, במעצר בית של 5.5 שנים, הסתירו חומרים במשך 7 שנים ולא אמרו אמת לבית המשפט. וגם: על הקשר של מומי למברגר, המישנה לפרקליט המדינה ומאנשי שי ניצן - למחדל הענק. הפרקליטה הישירה לשערורייה - נותרה בפרקליטות. ‏הסיפור המלא - מחר בתוכניתי בגלי ישראל - 7-9 בבוקר.

ה. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "פליטת הפה של רינה מצליח בראיון עם נתניהו.
כך הודתה רינה מצליח שאביחי מנדלבליט אישר לפרסם הדלפות נגד נתניהו ולמעשה שימש מקור שלה. להזכירכם, הדלפה היא מעשה פלילי שדינו 3 שנים מאסר."

ו. איתמר לוין פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "בעקבות הטענות בנוגע לחקירות נתניהו: איסמן: לטייב את עבודת מח"ש.
הורה לבצע עבודת מטה להתאמת נוהלי המשטרה שמפעילה מח"ש לצרכיה של המחלקה, ולהסדיר את ממשקי העבודה בין אגף החקירות והמודיעין לבין אגף הפרקליטות".

עדכונים 20.8.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט: במאמר השבועי באתר שלי, אני מציג תמלילים (תודה לאבי וייס) מתוך ראיון שערכה רינה מצליח עם בנימין נתניהו, אז ראש הממשלה, בו היא למעשה מודה כי אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה, אישר לפרסם הדלפות נגד נתניהו ולמעשה שימש מקור שלה.
להזכירכם, הדלפה היא מעשה פלילי שדינו עד 3 שנים מאסר... כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. האם החל תהליך של "חזרה בתשובה" בפרקליטות בתחום "תפירת התיקים"? חשיפת מה שהיועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט ממש לא רוצה שהציבור יידע, בראיון בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-20.8.21. כ-17 דקות, בחשיפות מזעזעות ומטלטלות אודות טיוחים, שרפת וגריסת תלונות חמורות בתוך הפרקליטות, שלא תשמעו בכל מקום אחר.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/C_aqRvA3DSo. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש בחשיפות בלינק כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong
 

עדכון 21.8.21: סרטון של 41 דקות נטו אצל גילה בויום כאן, תחת הכותרת: "לנוכח תיקשורת מכבסת ודברים שמסתירים מאיתנו.
אבי וייס ותיקי האלפים מדבר בין היתר על השמדת מסמכים ופדופילים, מה באמת קורה עם הקורונה, ולמה לגדעון סער יחד עם שרן השכל יש כזה עניין בחוק הקנביס. דברים שלא תשמעו עליהם בתיקשורת. מקומם ומכעיס. שתפו בכל הכוח". מומלץ לצפייה ולהפצה. 

עדכונים 22.8.21:
אאלי ציפורי עדכן כאן: "בלי חשבון, רדיו גלי ישראל: התוכנית המלאה מיום שישי 20.08.2021 עלתה גם לאתר שלי:
איך הושיבו אדם חף מפשע בכלא לחצי שנה? האם סגר ימוטט את עתיד מדינת ישראל? למה שי ניצן נמצא עדיין בתוך הפרקליטות? מה הקשר בין אפגניסטן ואיראן? מדוע סער ירק לבאר ממנה הוא שתה?... כנסו, האזינו ושתפו: כאן". מומלץ לקריאה והפצה. 

עדכון 23.8.21: חשיפות שאפילו המגישים בועז גולן וד"ר אור ברק נדהמו מהם וקראו לחשיפות הללו: "סיפורים מפחידים", "שיטות מאפייה", ו"לא ייאמן". ראיון נוקב של 12 דקות עם בועז גולן וד"ר אור ברק, בתכנית "בוקר טוב ישראל" ערוץ 20 ב-22.8.21. ראיון מהמם המלווה בחשיפות מטלטלות שלא תרצו להחמיץ. הסודות שהפרקליטות והיועמ"ש מחביאים היטב, מה שלא תשמעו בשום מקום אחר.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/2whDDl2-YRA. מידע נוסף ומרתק למתעניינים, יש בחשיפות בלינק כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong


עדכונים 24.8.21
א. מה התקשורת מסתירה מהציבור? שבפרקליטות גורסים תיקים, ניירות ותלונות כנגד פרקליטים עבריינים וסוטים (לכאורה), בכמויות מחרידות! ראיון מהמם המלווה בחשיפות מסעירות של 41 דקות ב-21.8.21, אצל גילה בויום בערוץ הפרטי הפופולרי שהקימה, ריאיון שלא תרצו להחמיץ ואחר כך להפיץ לכל כיוון. הסודות שמחביאים היטב, שלא תשמעו בשום מקום אחר. 
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/kjJA0K19Mew. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש בחשיפות בלינק כאן: https://bit.ly/PraklitutSecrets


ב. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך העלה כאן מסמך חדש: בג"ץ שהגישה התנועה לאיכות השלטון שעתרה לבג"ץ בדרישה לחקור את הטענה לגריסת מסמכים בלשכת ראש הממשלה, טרם שבנט החליף את נתניהו. דווקא שם (בלשכת רוה"מ) לא נגרסו מסמכים. מסמכים נגרסים בטונות דווקא בפרקליטות וזאת חשפתי כאן, כולל היכן בדיוק גורסים את המסמכים של הפרקליטות ומי אחראי אישית, לתהליך הבלתי חוקי הזה.

ג. חשיפת כל הפרטים שנחשפו ממש בימים האחרונים, אודות גריסת מסמכים והעלמת פרקליטים עבריינים (לכאורה) בפרקליטות, בשיטות הלקוחות ממשטרים דיקטטוריים חשוכים ומחוץ לכל מסגרת חוקית כלשהי. ראיון נוקב של 19 דקות עם גלי בת חורין (גב"ח) בתכנית החדשה שלה, במסגרת "פורום קפה שפירא", תכנית בשם: "זומ-אין יומי עם גלי בת חורין" ב-24.8.21. ראיון מהמם וגם מבדר (כמו במערכון סטירי נוקב), המלווה בחשיפות מטלטלות, שלא תרצו להחמיץ. הסודות שהפרקליטות והיועמ"ש מחביאים היטב, כדי שהציבור לא ידע איך תופרים תיקים ובמקביל גורסים תלונות, בטונות, כנגד פרקליטים סוררים.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://www.fcs-org.com/video?wix-vod-video-id=9Rou3vQarvM&wix-vod-comp-id=comp-kc4n694v
מידע נוסף ומרתק למתעניינים, יש בחשיפות בלינק כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong


עדכונים 26.8.21:
א. איתי אילנאי מ-YNET פרסם כאן (כותרת בלבד): "יהודה ויינשטיין מדבר: "נתניהו הוכיח שהוא לא יכול לכהן כראש ממשלה תחת כתב אישום".
כמעט שש שנים אחרי שסיים את כהונתו כיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין בריאיון בלעדי ל"ידיעות אחרונות" - על המתקפה של נתניהו על מערכת המשפט, ועל גרירת הרגליים שלו עצמו בפרשת ביביטורס: "לא היה מדובר באירוע סדרתי אלא בשתי טיסות בלבד, ולא היו בידי ראיות שהצדיקו כתב אישום". הריאיון המלא: מחר בגיליון הכפול והחגיגי של "7 ימים"."

ב. דיון ביוטיוב כאן בנושא סמכויות היועמ"ש עם עו"ד שי ניצן תחת הכותרת: "יועץ, פרשן או קובע? מעמדו המחייב של הייעוץ המשפטי לממשלה | עו”ד שי ניצן ופרופ' רון שפירא."

ג. אמיר אברמזון פרסם כאן פוסט נוקב: "כאשר אמיר אוחנה שימש כשר משפטים זכורה היטב אמירתו שזכתה לגינויים על ידי שומרי הסף של השמאל "הפרקליטות בתוך הפרקליטות " מתברר כי מתחת עיננו צמחה מפלצת אשר עושה בדיוק מה שעושה ארגון מאפיונרי. אמנם אלו מספר אנשים, אשר יודעים היטב כי אם מעשיהם יתגלו הם ישבו יותר מזדורוב. סודות הגרעין של ישראל הרבה יותר מוכרים מהסתרת מעשי ראשי הפרקליטות מהציבור. זה שהגזנך נמצא בברקן בשומרון מילא, זה שחברה פרטית מחזיקה חומר סודי ביותר שרובו בנוי מתוקי משטרה שהבשילו לתיקי תביעה, או לחילופין חומר שאותו בהוראה טלפונית ניתן לגריסה, על פי שקול דעת אחד הבוסים של בית עשיית הלחם. זה החמור. נצ"מ אבי וייס הראוי לפרס פוליצר או נשיאת לפיד המדינה ביום העצמאות, מדהים כל פעם בגילויים, סקופים, סנסציוניים, חלקם מקורות עלומים שאינם יכולים לשתוק עוד. אבי חוקר בכל רמ"ח אבריו עם יכולת לוגית וניתוחית מדהימות, גם זכרון מעולה. הוא משקיע 18 שעות ביום. ולמעשה הוא וצפורי התנועה לגילוי השחיתות בשלטון. אין משרד ממשלתי שאליו לא הפנו השניים שאלות. ואני לתומי חשבתי שמאיר לנסקי והסנדק מייצגים את המאפיה? מי שגורס תיקים כדי לגרום להרשעה מקסימלית, משמיד חומר היכול להרשיע או לזכות את עובדי המערכת, עובר על כל החוקים, כולל קשירת קשר לביצוע מעשה פשע, השמדת ראיות, עדות שקר, שמוש בכוח המשרה, מרמה בנסיבות מחמירות, הפרת אמונים, הפרת הפרטיות, הדלפות, עברות בניה, קבלת שוחד, מסירת מידע מסווג לגורמי תקשורת, וזה חלק מזערי מלבד סחיטה ואיומים, עשיית עסקאות עם פושעים עובדי ציבור, להפיכת הגוף הזה לבית ספר אמיתי לפשע מאורגן. והכי מקומם שכל אלו המעבירים מידע מבפנים, לא מוקיעים את הפושעים הפקידים הנהנים מתמיכה ורוח גבית של בית המשפט העליון. וכמובן כל הפרסומים של אבי, אלי כנרת ואחרים לא זוכים לתפוצה ב-3 ערוצי התקשורת."

עדכונים 27.8.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן בבלוג שלו (כותרת בלבד): "לפי תמלילי החקירה, יש "פרטנר" לתפירת התיקים נגד נתניהו.
חשיפה! תיק 4000 והמיליארדר חיים סבן: האיומים המרומזים לנתניהו, הקשר להילרי קלינטון, החפרפרת של פרטנר במשרד התקשורת, וההדלפות הסדרתיות נגד בזק ונתניהו."

ב. כהקדמה לקטע הזה בפסקה הקודמת, אלי ציפורי כתב כאן כך: "לאורך השנים שאני חוקר את תיק 4000 ותפירתו ואחרי קריאת העדויות המרכזיות בתיק – לא נותר לי שום ספק: מי שעמדה בראש החץ נגד בזק בזמנו, יחד בשיתוף פעולה עם התקשורת, מי שתקפה באמצעות עיתונאים את שלמה פילבר, את שאול אלוביץ' ואת נתניהו – היתה בעיקר חברת פרטנר המתחרה של בזק.
אבל מאחורי חברות עומדים אנשים – מהבעלים, דרך היו"ר ועד המנכ"ל. במקרה של פרטנר מדובר במיליארדר חיים סבן.
חשיפה, מתוך תמלילי החקירה, על מעורבותו של סבן בתפירת תיק 4000 - עכשיו באתר שלי... כנסו, קראו ושתפו: כאן

עדכונים 28.8.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "הבושה הגדולה ותעשיית הליקוקים של לשכת עורכי הדין ואבי חימי למערכת המשפט: ועידת המשפט שתתקיים בשבוע הבא סותמת את הפה למעשה לכל ביקורת על הפרקליטות ולכל מבקרי הפרקליטות. מי שנבחר להנחות הם כולם "עיתונאים" המזוהים עם הפרקליטות – בן כספית, תמר אלמוג, אביעד גליקמן, ברוך קרא, גיא פלג, חן מענית, משה גורלי ויהודה יפרח
בוועידה, שמנחה אותה קרן מרציאנו תמורת תשלום נאה (ניגוד עניינים) אין כמעט נוכחות לאנשי ימין. אין פלא שעו"ד תמי אולמן, שידועה בדעות השמאל שלה, נבחרה כ"נשיאת הוועידה". 
עורכי הדין מתבקשים להוציא מכיסם 170 שקל כדי לראות את המפגן המביש והחד צדדי הזה הכולל את "גדולי האומה" כמו מנסור עבאס, אהוד ברק, מרב מיכאלי, איילת שקד, גלעד קריב ואת הפרקליט שהשחית יותר מכל את המערכת – ירום הודו שי ניצן. רק חבל שנשיא המדינה הרצוג נותן יד לביזיון הזה."

אני הוספתי טוקבק על הפוסט הזה: "אנשים שוכחים מהיכן הכל התחיל. וזה התחיל במט"ח שליד אונ' ת"א, בקבוצה לא גדולה של צעירים יוצאי צבא (קצינים כמעט כולם) שהחלו את הקריירה האזרחית שלהם, אחרי השחרור, צעירים שהיו בטוחים ומשוכנעים בכל ליבם שהליכוד גנב להם את המדינה ב"מהפך" של 1977 (מכאן, ממט"ח, נולדה וצמחה מחאת "מושחתים נמאסתם", דווקא אז אצל רוה"מ יצחק שמיר ז"ל, מחאה שהתגלגלה עם השנים שוב ושוב, בשמות שונים, עד "מחאת בלפור" של השנים האחרונות). החברים בקבוצה האליטיסטית השמאלנית הזו (בין היתר), היו אז: אבי חימי, אילן ישועה, אבי אלקלעי, שחר בן משה, אבי קדיש, ועוד, כשלמחאת "מושחתים נמאסתם" הצטרפו אז (בין היתר): שרגא אלעד, אמנון אברמוביץ' ועוד. זו אותה תופעה שצמחה אז מחדרים בקומה אחת במט"ח, וכיום רואים אותה כמעט בכל פינה, באולפני הערוצים (11 עד 13), באקדמיה, בעיתונות (בחלקה), במערכות התביעה והפרקליטות, במערכות השפיטה וכיו"ב. אלו האנשים שעמדו וסייעו - מי יותר ומי פחות, ל"תפירת התיקים" ולמהפך הטרי של 2021, של גניבת השלטון מהעם. ההתחלה הייתה ממש בקטן, בסיסמה "מושחתים נמאסתם" שחוזרת על עצמה מאז ועד היום והיא מכוונת כמובן רק לימין. ובמיוחד לביבי, כי בשמאל ובמרכז המפה הפוליטית, אין מושחתים...."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן בעקבות ציוצי שלמה פילבר (כאן וכאן) כך: "שלמה פילבר רומז: תפרו לי תיק - ״היה מי שעשה מאמצים כבירים כדי להביא אותי לחדר החקירות״. עוד רמז עבה של פילבר גם לתפירת התיקים נגד נתניהו. תודה לאבי וייס."

ג. חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומדהימות, איך משמידים מסמכים, מחביאים מסמכים, מהיכן מדליפים מסמכים ואיך מעלימים מסמכים, בפרקליטות ואצל היועמ"ש. מה שכלי התקשורת לא מעוניינים לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-27.8.21 (כ-11 דקות), אודות שערוריית הארכיונים הסודיים של הפרקליטות. הלינק לקובץ היוטיוב: https://youtu.be/AK74bW3PeVM. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong


עדכונים 29.8.21:
א. יאיר אלטמן פרסם כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "בגלל חומרים חדשים שהתגלו: הפרקליטות תבצע השלמת חקירה בתיק 4000.
עד התביעה אבי אלקעי, עורך וואלה! לשעבר, יזומן לחקירה ממוקדת לאחר שאותרו תכתובות חדשות שניהל עם המנכ"ל דאז אילן ישועה • הפרקליטות: "אין מקום לטענה על עיוות דין שייגרם חלילה לנאשמים". 

כתב המשפט אברהם בלוך העלה את המסמך של הפרקליטות שנשלח לבית המשפט בעניינו של אבי אלקלעי - כאן

די ברור לי שאבי אלקלעי צריך להיחקר באזהרה (ולא רק למסירת עדות) ולעמוד לדין פלילי, יחד עם אילן ישועה, כמפורט במאמר בנושא זה כאן

ב. אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב בעניין ההתפתחות בעניינו של אבי אלקלעי: "השחיתות והרשלנות של הפרקליטות וליאת בן ארי בתיקי נתניהו.
**************************************************************************************************************************************
הפרקליטות מבקשת לזמן להשלמת חקירה את אבי אלקלעי, העורך לשעבר של וואלה, בעקבות התכתובות שהוסתרו (אני בטוח שלאחר מכן הם "יתדרכו" אותו). 
תזכורת: אלקלעי היה ממקורביו של אילן ישועה, שהכיר אותו בעבר בחברת מט"ח. אלקלעי גידף וקילל את משפחת נתניהו ("כלבים מתועבים"), תיאר את נתניהו כ"איש שגונב את המדינה", את שלטונו כ"שלטון רשע שיתפרק והוא יתפרק יום אחד", ואמר גם ש"הדעות שלי מנוגדות ב-359 מעלות לאלו של ביבי ואינני מעריך את דעתו כפוליטיקאי וכמדינאי"."

ג. "אין ביבי בוושינגטון - אין כתבי אישום להדליף ולדווח לציבור". חשיפה היכן נעלם היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט בזמן שרוה"מ נמצא בוושינגטון. כל מה שהיועמ"ש והפרקליטות ממש לא רוצים שהציבור יידע, בראיון בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-27.8.21. כ-17 דקות, בחשיפות מזעזעות שלא תיאמנה, אודות טיוחים וגריסת מסמכים בתוך הפרקליטות, שלא תשמעו בכל מקום אחר.
הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/BYNt0xGE9mI. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong
 
ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר וחשוב של עו"ד אייל בסרגליק: "התנהלות הפרקליטות והמשטרה בפרשייה הינה לא פחות משערורייה. 
אם כל חטאת היא תחילה בסיווג החומרים של עדים אחרים שהתנהלו בצורה זהה כלא רלוונטיים על ידי המשטרה בחקירה שהחלה באוקטובר 2015 - משמע - אין כל כיווני חקירה אחרים בתיק מלווה פרקליטות. 
בהמשך כשהתיק הגיע לפרקליטות המשיכו לא לבדוק את הטלפון הנייד לגבי אנשים אחרים שהתנהלו עם ישועה באותה דרך כולל בשימוע. 
כעת אחרי שהחומר הוסתר וסווג כלא רלוונטי ולאור טענות ההגנה וביקורת בית המשפט נזכרת הפרקליטות לבצע בדיקות והשלמות חקירה. 
מההתנהלות עד כה ספק רב אם המטרה היא חקר האמת אלא נסיון לבסס הרשעה והייתי שמח אם היו מודים בטעות ובודקים את הטענות לאכיפה בררנית ולא מחפשים ניצול הזדמנויות להשלים את החסר הראייתי בתיק רווי כשלים."

ה. פרסמתי בפייסבוק את הטוקבק הנוקב הבא: "אנשים שוכחים מהיכן הכל התחיל. וזה התחיל במט"ח שליד אונ' ת"א, באבי חימי במט"חקבוצה לא גדולה של צעירים יוצאי צבא (קצינים כמעט כולם) שהחלו את הקריירה האזרחית שלהם, אחרי השחרור, צעירים שהיו בטוחים ומשוכנעים בכל ליבם שהליכוד "גנב להם את המדינה" ב"מהפך" של 1977 (מכאן, ממט"ח, נולדה וצמחה מחאת "מושחתים נמאסתם", דווקא אז אצל רוה"מ יצחק שמיר ז"ל, מחאה שהתגלגלה עם השנים שוב ושוב, בשמות שונים, עד "מחאת בלפור" של השנים האחרונות). החברים בקבוצה האליטיסטית השמאלנית הזו (בין היתר), היו אז: אבי חימי (בתמונה משמאל), אילן ישועה, אבי אלקלעי, שחר בן משה, אבי קדיש, ועוד, כשלמחאת "מושחתים נמאסתם" הצטרפו אז (בין היתר): שרגא אלעד, אמנון אברמוביץ' ועוד. זו אותה תופעה שצמחה אז מחדרים בקומה אחת במט"ח, וכיום רואים אותה כמעט בכל פינה, באולפני הערוצים (11 עד 13), באקדמיה, בעיתונות (בחלקה), במערכות התביעה והפרקליטות, במערכות השפיטה וכיו"ב. אלו האנשים שעמדו וסייעו - מי יותר ומי פחות, ל"תפירת התיקים" ולמהפך הטרי של 2021, של גניבת השלטון מהעם. ההתחלה הייתה ממש בקטן, בסיסמה "מושחתים נמאסתם", שחוזרת על עצמה מאז ועד היום והיא מכוונת כמובן רק לימין. ובמיוחד לביבי, כי בשמאל ובמרכז המפה הפוליטית, אין מושחתים...."

ו. בעקבות הפצת הטוקבק (כאן) הנמצא בסעיף הקודם, בכמה מקומות בפייסבוק בכלל זה כאן, ד"ר צבי מרום, מבכירי התעשיינים, היזמים והמנהלים בישראל (כאן וכאן), הגיב בחריפות רבה בכל הנוגע לאילן ישועה (כאן), אותו הכיר בעת שהיה מנהל בכיר במט"ח בעברו, ותאר אותו כנוכל וכשקרן כרוני

חתימתו של אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין, שהיה מנהל ברקת במט"ח באותה תקופה - כאן

עדכון 30.8.21:
א. אלי ציפורי עדכן כאן: "בוקר טוב, אתמול קיבלנו שתי המחשות לתפקיד של התקשורת בהפצת מידע מעוות ומסולף:
✅ הספין של הפרקליטות וליאת בן ארי לקראת התחדשות משפט נתניהו.
✅ השקר של דפנה ליאל שהפיצה נתוני קורונה מסולפים בשירותו של נפתלי בנט.
כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה.

ב. פרקליטי איריס ושאול אלוביץ' הגישו התנגדות חריפה ביותר להודעת הפרקליטות מאתמול (29.8.21) ובין היתר חשפו מסרון ששלח אבי אלקלעי לעו"ד יהודית תירוש, התובעת הראשית. המסמך של פרקליטי בני הזוג אלוביץ' לבית המשפט נמצא במלואו כאן

ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט חריף בעקבות תגובת עורכי הדין של בני הזוג אלוביץ': "איזו דרמה ואיזו שערורייה בתיק 4000!
פרקליטי אלוביץ' תוקפים בחריפות את בן ארי והפרקליטות: ״חומר החקירה החדש חושף את שקריו של אבי אלקלעי״, העד שהפרקליטות רוצה לעשות לו השלמת החקירה: "תינתן לו הזדמנות לנסות  להלבין את השקרים תוך פגיעה קשה ומהותית בזכות ההגנה לעמתו עם החומר לראשונה על דוכן העדים"; חושפים מסרון אישי שכתב אלקלעי ליהודית תירוש במהלך חקירתו הנגדית של ישועה בו הוא מבהיר לה עד כמה הוא מגוייס לסייע לה; אלקלעי עויין את נתניהו ומשפחתו.
*****************************************************************************************************************************************
חושפים גם שבחומר החדש התגלו ראיות העומדות בסתירה מוחלטת לתיזה של הפרקליטות.
*************************************************************************************
עורכי הדין ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר, פרקליטי אלוביץ' תוקפים היום במילים קשות את הפרקליטות ואת ליאת בן ארי ויהודית תירוש אחרי בקשתם לבצע השלמות חקירה לאבי אלקלעי ומבקשים מבית המשפט לבלום את המהלך.
"טענת הפרקליטות כאילו "השלמות חקירה" היא פררוגטיבה הנתונה לה, היא מופרכת.
"אין זו פררוגטיבה של הפרקליטות לפעול בניגוד להחלטת בית המשפט ואין זו פררוגטיבה של הפרקליטות 'להשלים חקירה' באופן מגמתי שיש בו כדי לסכל את חקר האמת וודאי שלא לקדמו; אין זו פררוגטיבה של הפרקליטות להגדיל לעשות כן תוך שימוש בראיות שהושגו לאחר שהובהרו מחדלי חקירה; אין זו פררוגטיבה של הפרקליטות להתעלם ממכלול הראיות שהתגלו לאחר שהתבררו מחדליה שלה במסירת חומר חקירה מהותי מאין כמותו להגנה; ואין זו פררוגטיבה של הפרקליטות לפגוע באופן המבוקש על ידה ובהתעלם מנסיבותיו הייחודיות והידועות של ענייננו, בהוגנות ההליך.
"הנאשמים כאן אינם נידונים לראות בעיניים כלות את זכותם להליך הוגן מתפוגגת אגב מהלכיה של הפרקליטות והם זכאים לבקש את הגנתו של בית המשפט.
"התנהלות הפרקליטות עד כה הביאה לכך שההליך הפלילי המנוהל נגד הנאשמים נפגע באופן מהותי. עיוות ההליך בא לידי ביטוי בכך שרק במהלך עדות עד תביעה מרכזי התגלו מחדלי חקירה חמורים והתברר שהפרקליטות חדלה ולא מסרה להגנה חומר חקירה מהותי מאין כמותו... חומר חקירה היורד לשורש תזת הפרקליטות בכתב האישום בדבר 'היענות חריגה' לא הוצג לאף אח מעדי התביעה ואלה, ממילא, לא עומתו עם משמעויותיו. עיוות ההליך גרר פגיעה קשה בזכויות הנאשמים לניהול הליך הוגן המתחיל בחקירה ראויה ולא מגמתית שבו חומר החקירה נמסר להם עם הגשת כתב האישום".
בהמשך כותבים חן ורוזן עוזר כי הניסיון להזמין את אבי אלקלעי להשלמת חקירה היא הפרה בוטה של החלטת בית המשפט באפריל שקבע לעניין הצגת מסמכים בראיונות עד בזו הלשון: "'מקום בו קיימת כוונה להציג לעדים מרכזיים כמות משמעותית של מסמכים שלא הוצגו להם בחקירה במשטרה (מעל 10 מסמכים), אנו מנחים כי הפרקליטות תודיע על כך להגנה זמן סביר לפני ראיון העד, תוך פירוט של אותם מסמכים, על מנת שזו תוכל לכלכל את צעדיה'".
"הפרקליטות עושה דין לעצמה ובכך מרוקנת את ההחלטה ממשמעויותיה להגנת זכויות הנאשמים. משחפצה היא להציג לעד התביעה אלקלעי מעל עשרה מסמכים שאותרו בחומר החקירה החדש ושלא הוצגו לו בהודעותיו, היא נטלה לעצמה את החירות לפעול שלא על פי להחלטת בית המשפט.
"בתיק זה אירע אירוע חריג רב משמעות וחמור מאין כמותו. התברר מחדלה הכבד של הפרקליטות במעבר על חומר הראיות ובהעברת חומר חקירה רלבנטי לידי ההגנה. אין המדובר בחומר חקירה שולי או כזה שניתן להמעיט מערכו: עסקינן בחומר החקירה היורד לשורש תזת המאשימה בדבר 'היענות חריגה' שנמצא במוקד המחלוקת במשפט.
"הראיות שהועברו על ידי הפרקליטות להגנה מלמדות, בין היתר, ובניגוד גמור לתמונה שהיא ביקשה להציג באמצעות העד בעדותו הראשית (ישועה) בטרם התגלה החומר להגנה, על התערבות תדירה של המנכ"ל ישועה בתכני האתר, התערבות בנושאים שאינם נוגעים לראש הממשלה נתניהו, התנהלות מערכת וואלה ביחס לפניות גורמים שונים ככלל ופוליטיים בפרט, התנהלות המערכת, עמדותיהן של אנשיה והשפעתם על אופן הסיקור. כל אלה הן ראיות העומדות בסתירה גמור ויסודית לתזה שהציגה הפרקליטות בכתב האישום ובחקירתו הראשית של עד התביעה ישועה.
יתירה מזו, חומר החקירה החדש שהתגלה בתיק זה מעמיד בסימן שאלה גדול ומהותי את הגרסאות שמסרו עדי "וואלה" במהלך חקירותיהם, וזאת בלשון המעטה.
ועוד דבר דרמטי שפרקליטי אלוביץ' מגלים. אבי אלקלעי יצר קשר במסרון פמיליארי עם התובעת הראשית בתיק 4000 יהודית תירוש, ובעיצומה של עדותו הנגדית של העד ישועה ובמלים שהוא יודע מה צופן בחובו חומר החקירה החדש, בזו הלשון:
"היי יהודית, מרגיש צורך לכתוב את מה שאני מניח שאת יודעת היטב. כל הפניות מפוליטיקאים ודמויות מהתחום המסחרי בשנים 2015 ו-2016, תקופת היותי עורך ראשי, כולן העוברו מאילן אליי וטופלו על ידי. רק במקרים של פניות הנתניהוז ואלוביץ' שסירבתי לבצע, אילן הלך מעל ראשי. כל הפניות האלה שהן אכן שגרתיות בכל גוף תקשורת בלא יותר מ-5% של התערבויות בתוכן על מול 95% של פניות במסגרת אונס תוכן הקבוצתי בוואלה למען נתניהו. הספין של ההגנה צפוי ועדיין מקומם ולכן היה חשוב לי לכתוב לך כעת. יום נעים".
ובעקבות המסרון הזה כותבים עורכי הדין: "במצב דברים רגיל, להגנה היתה ניתנת ההזדמנות לעמת דברים של העד עם חומר החקירה המפריך כליל את דבריו וחושף את שקריו. מכאן הסכנה שבהעמדת העד הזה בחקירה, בה תינתן לו הזדמנות לנסות להלבינם תוך פגיעה קשה ומהותית בזכות ההגנה לעמתו עם החומר לראשונה על דוכן העדים.
"הפרקליטות גם אינה מגלה לבית המשפט, כי מכל עדי התביעה היא בחרה דווקא בעד האחד, שלא רק שעוינותו האישית לנתניהו היא ברורה וידועה, אלא שהוא אף מתכתב עמה במסרונים אישיים ומבהיר לתובעת הראשית בתיק עד כמה הוא מגוייס לסייע לה.
"הפרקליטות גם אינה מגלה לבית המשפט שידוע לה היטב שהדברים שכתב אלקלעי במסרון זה נסתרים חזיתית בחומר החקירה החדש שמסרה להגנה.
לנוכח כל אלה, פרקליטי אלוביץ' מבקשים מבית המשפט לבלום את השלמת החקירה של אבי אלקלעי."

ד. בתכנית של אראל סג"ל ב-103fm כאן התראיין עו"ד דוד פורר (כותרת בלבד): "השלמות חקירה בתיק 4000: "צעד ללא בסיס חוקי מתאים".
"עו"ד דוד פורר על החלטת פרקליטות מיסוי וכלכלה לזמן את אבי אלקלעי, עורך 'וואלה' לשעבר, להשלמת חקירה בתיק 4000: "יש פה חשש לתיאום עדויות"."

ה. יובל הראל מN12 פרסם כאן כך (כותרת בלבד): "פרסום ראשון - התכתבות חדשה בין הרצוג לישועה נחשפת: "תכתוב לי 10 פעמים ביום".
במסגרת בקשה של סנגורי נתניהו, התכתבות חדשה מהטלפון של העד המרכזי בתיק 4000 עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, כשהוא היה יו"ר המחנה הציוני • "אל תהסס להיעזר בי", כתב ישועה להרצוג • צפו בהתכתבות."

ו. עורכי הדין של נתניהו הגישו אף הם תגובה חריפה ביותר לבית המשפט. המסמך של פרקליטי נתניהו נמצא כאן במלואו. 

ז. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בעקבות פניית פרקליטי נתניהו: "גם פרקליטי נתניהו תוקפים את הפרקליטות ובן ארי ואת אבי אלקלעי, שהפרקליטות רוצה לעשות לו השלמת חקירה: "מדובר באדם שביצע מעשים שלא כדין בקשר עם חקירתו, על מנת לפגוע בכוונת מכוון בנאשמים. בשני מועדים שונים בלב ההליך המשפטי – פעל אלקלעי – בפומבי על מנת להפר את הוראות הדין, והצטלם לתוכניות "המקור" (של רביב דרוקר), במסגרתן התראיין בהרחבה ובפירוט על תוכן העדות שמסר במשטרה בנובמבר 2018 ובמאי 2020" (אלקלעי חתם בפברואר 2018 על התחייבות ברורה שלא למסור מידע כלשהו על אודות נושאי חקירתו, ולכן נראה שאכן הפר את התחייבותו." 

ח. אלי ציפורי הוסיף כאן המשך לפוסט: "אילן ישועה ליצחק הרצוג: ״תהיה הרצוג הגדול מכולם. אתה הולך להציל את עם ישראל. אל תהסס להיעזר בי ולסמס בכל שעה, מצידי 10 פעמים ביום. החבר׳ה בסדר איתך״.
‏מתוך מסמך פרקליטי נתניהו. ‏אז מי קיבל סיקור אוהד והיענות חריגה בוואלה? הרצוג או נתניהו?
דברים דומים של ישועה על הרצוג כבר נחשפו בחקירתו הנגדית, כל שזה רק מעיד על עוצמת הקשר ביניהם."

תשומת לב לכל מי שטוען שמערכת היחסים עם בוזי הרצוג לא הייתה בה "מתת" מצד הרצוג, פשוט מתעלם מהעובדה שכן ניתן מתת, כנראה במאות אלפי ש"ח (הסכום לא ידוע, מוסתר היטב), למודעות של המפלגה בראשה עמד בוזי הרצוג (העבודה) ב"וואלה!". 

עדכונים 31.8.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "בוקר טוב, אני יודע שהלב והראש של כולכם נמצא עם בראל חדריה שמואלי הי"ד ומשפחתו, אבל אין מה לעשות - מה שהתגלה אתמול בכל הקשור למשפט נתניהו הוא לא פחות ממדהים. תנו לזה תשומת לב. פירטתי עבורכם באתר שלי... כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולשיתוף. 

ב. בעקבות ציוצים של שלמה פילבר (כאן וכאן), בעקבות כתבה ב"דה-מרקר" - כאן, אלי ציפורי העלה כאן פוסט קצר: "‏פילבר בעוד רמז עבה על תיק 4000.
‏אגב, הוא לא ממש צריך ״לחזור״ מעדותו. ‏ואם דה-מרקר מפחד, אז הפרקליטות מפחדת, כי אחד הם בתפירת התיקים. ויש להם בהחלט ממה לפחד."

ג. אלי ציפורי העלה כאן פוסט בעקבות ריאיון של גיא פלג (כתב המשפט של ערוץ 12) ב"מעריב" (כאן) בזו הלשון: "גיא פלג, אחד ממחצרציה הבולטים של הפרקליטות, ניסה היום לגמד את הגילויים החדשים ושיחת הליקוק בין הרצוג לישועה ואמר בראיון רדיו: ״צריך לבדוק אם הרצוג טלפן לאלוביץ' באותה תקופה והאם הרצוג פעל מתוקף היותו מחוקק למען האינטרסים הכלכליים של אלוביץ'". 
מה הקשר לעזאזל? הרצוג פעל למען האינטרסים של הרצוג. זה ברור כשמש וזה מספיק. אם הייתה עסקה או היו הבנות בין הרצוג לישועה - זה לא דורש את הנוכחות של אלוביץ' באמצע. וכידוע (גם לפלג) מפלגת העבודה השקיעה כסף בקמפיינים פרסומיים בוואלה, כך שיש כאן מתן ומתת לכאורה.
ואגב: נתניהו קיים מספר שיחות בודדות עם אלוביץ' שמהם ביקש רק לאזן את הסיקור. במקרה של הרצוג יש בהחלט היענות חריגה לבקשותיו. ישועה אומר לו תתקשר אפילו 10 פעמים ביום. תפסתי כבר כמה פעמים את פלג בבלופים על תיק 4000. מביך לראות שהאיש שלא בקיא בפרטים ומגלה בורות, פעם אחר פעם ממשיך לקדם האינטרסים של הפרקליטות. תודה לאבי וייס."

עדכונים 1.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "‏איך הפרקליטות מאשרת את הפסטיבל הזה של עד המדינה?
‏איך תוכנית ״תחקירים״ משלמת למרואיינים שלה? זו לא הטייה?
‏נו, טוב, דרוקר הוא בן חסותה של הפרקליטות ולכן מותר לו ה-כ-ל."

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן בנושא זה: "‏אם הפרקליטות ומנדלבליט לא ימנעו את המחזה המביש שבו דרוקר עושה פסטיבל תקשורתי מעדותו של עד המדינה ניר חפץ (ועוד בתשלום!) - אז זו עוד הוכחה שהם עושים יד אחת כדי לשבש הליכי משפט בפועל.
דרוקר כבר פרסם 3 כתבות שקריות על תיק 4000 כדי להטות משפט, תוך שקיבל הדלפות פליליות מהפרקליטות."

דוגמאות לשקרים של רביב דרוקר יש כאן וכאן

ג
. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט: "הראיונות הצפויים של ניר חפץ אצל רביב דרוקר והראיון שעשה אצל אילנה דיין נוגדים את הנחיות היועץ המשפטי לממשלה האוסרים על עד מדינה להתראיין לכלי תקשורת עד סיום ההליכים המשפטיים (ראו צילום).
כלומר, הגענו לשיא חדש: מנדלבליט מצפצף על ההנחיות של עצמו וממשיך לחבק את דרוקר. שניהם מצפצפים על החוק. תודה לאבי וייס.

ד. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט: "‏קראתי את פסק הדין המזכה הקטינים ב״חתונת השנאה״: זו ביקורת קשה מאוד נגד מנדלבליט והפרקליטות שנוקטים באכיפה בררנית (השופט הביא לדוגמא את התבטאויות היבא יזבק) וגם פועלת על פי גחמות ולחצים תקשורתיים (ערוץ 10 בזמנו פרסם התמונות ושאר התשקורת הצטרפה).
‏השורה התחתונה, תיראו מופתעים: הפרקליטות פועלת ממניעים פוליטיים כבובה של התשקורת.
המקרים כמובן שונים לחלוטין אבל השיטה דומה: לחץ של התשקורת השמאלנית והפרקליטות פועלת בזריזות להגשת כתב אישום בשיתוף פעולה עם אנשי שלומה בתשקורת, למרות שיש מקרים דומים בצד הפוליטי הנגדי שגוררים בהם רגליים. 
מישהו אמר תיקי נתניהו? הרחבה על הזיכוי ומשמעותו - מחר ביומן הבוקר באתר שלי."

ה. אמיר אברמזון, לשעבר איש מודיעין וחקירות בתחום האזרחי וכיום פעיל חברתי, הגיש הערב תלונה חריפה במשטרת ישראל, כנגד רביב דרוקר וניר חפץ, בחשד ברור לתכנון שיבוש הליכי משפט, להפרת הסכם "עד המדינה" של חפץ ועבירות נוספות שנובעות מההסכם בין דרוקר לחפץ המיועד להתממש בתכנית "המקור" בערוץ 13. מצ"ב אישור הגשת התלונה במשטרה.

עדכונים 2.9.21:
אברוך קרא פרסם כאן בוואלה! מאמר משתלח בשופטים (כותרת בלבד): "משפט נתניהו. פארסה מטרידה ותמוהה: אין דרך להצדיק את הסחבת במשפט נתניהו.
הסנגורים במשפט הפלילי החשוב בתולדות המדינה מקבלים מהשופטים פריבילגיות בלתי נגמרות, והתוצאה המופרכת היא שאחרי חמישה חודשים, חקירת העד הראשון עדיין נמשכת. הגיע הזמן לומר, בהרכנת ראש בפני כבודם אבל גם בקול צלול, שהמשפט מנוהל רע."

המאמר המקומם הזה מצוי כאן במלואו, במקרה וייעלם מרשת האינטרנט. 

ב. לעניות דעתי, הכותב, ברוך קרא, עבר במאמר שלו לפחות על 3 עבירות פליליות, כלפי שופטי בית המשפט מחוזי בי-ם (כאן וכאן).

בנוסף, ניכר שהמאמר הזה נערך בתדרוך של התובעות הראשיות (ליאת בן ארי ויהודית תירוש) ופרקליט מחוז ת"א מיסוי וכלכלה עו"ד יהונתן תדמור (ייתכן וסביר להניח שעוד פרקליטים ממיסוי וכלכלה ת"א, היו מעורבים במאמר המאוד חמור הזה). 

ג. אלי ציפורי העלה כאן ציוץ בזו הלשון: "שיא השיאים!
הפרשששן המשששפטי, ירום הודו ברוך קרא תוקף את השופטים במשפט נתניהו ש״נכנעים״ לפרקליטי נתניהו ואלוביץ׳.
הגאון מתעלם לחלוטין ממחדלי הפרקליטות ואף קורא להחלטה לחשוף את התכתובות הנוספות של ישועה ״הבל טעות״.
כל זה רק ממחיש לי עד כמה ליאת בן ארי ויהודית תירוש בללללחחחחץ."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "עו״ד אייל בסרגליק: ״6 שנים עברו והפרקליטות עושה השלמות חקירה בתיק 4000 ועוד עם עד שיש ספק לגבי המהימנות שלו? מה הם אומרים בעצם? לא בדקנו אז עכשיו נצליב עדויות ונשבש הליכי משפט. זה נוגד את סדר הדין הפלילי; במקום פרקליטי נתניהו הייתי מנצל את הראיון הצפוי של ניר חפץ ודרוקר ואומר שעדותו של חפץ שווה אפס והיא עדות אינטרסנטית״. "הראיון המלא - מחר בתוכניתי ב"גלי ישראל" - 7-9 בבוקר."

עדכונים 3.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "מצד אחד, דנה ויס ומנדלבליט ניהלו מערכת יחסים עיתונאית של תן וקח פלילי במהותו, מצידו של היועץ המשפטי לממשלה.
מצד שני, לדנה ויס יש קשר עיתונאי קרוב מאוד עם המיליארדר חיים סבן, מתנגד חריף מאוד של נתניהו, ובאותה תקופה גם בעל השליטה בחברת הסלולר פרטנר, המתחרה של בזק, המעורבת לכאורה בתיק 4000. עשיתי לכם סדר במרקם היחסים הסבוך הזה... כנסו, קראו, ושתפו: כאן." מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן סרטון: "האזינו - רביב דרוקר ואביחי מנדלבליט יד ביד, משתפים פעולה לסילוק נתניהו, מגבים האחד את השני - וחמור מכל: שניהם מצפצפים על החוק." מומלץ להאזנה ולהפצה. 

ג. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "בוקר טוב, אתמול פרסם הפרשן המשפטי, ברוך קרא, מאמר השתלחות פראי נגד השופטים במשפט נתניהו.
זה סימן מובהק שליאת בן ארי ויהודית תירוש מבוהלות מקריסת תיק 4000.
מבחר ציטוטים עם הסברים שלי, ביומן הבוקר באתר שלי... כנסו, קראו ושתפו: כאן". מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ד. אלי ציפורי פרסם כאן (כותרת בלבד): "התוכנית המלאה של בלי חשבון. הפתיח שלי על שיתוף הפעולה בין מנדלבליט לרביב דרוקר שמצפצפים על החוק." מומלץ להאזנה ולהפצה. 

ה. גיא לוי העלה כאן פוסט נוקב (כותרת בלבד): "ברוך קרא הוא סכנה לדמוקרטיה!
כן, כן... סכנה אמיתית לדמוקרטיה! קראתם איך הוא תוקף את השופטים?
מאחר והוא זה שעושה פאקט צ'אקינג בשגרה, אז הפעם תרשו לי לצ'קצ'ק את העלק פאקטס שלו: ברוכי טוען "שהשופטים נותנים לצוות ההגנה, פריבילגיות בלתי נגמרות." אני רק יכול לדמיין את עו"ד בועז וכרמל בן צור, קוראים את הכתבה ורוצים לתלוש את השיערות מרוב התסכול מול השקר." מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ו. גלי בת חורין פרסמה כאן (במגזין "עולם קטן" גיליון 814 ) מאמר נוקב תחת הכותרת: "ובכן, מי מגן כאן על הדמוקרטיה? תקציר ממצאי פרויקט 1315 לבדיקת תיקי נתניהו". מומלץ לקריאה ולהפצה. 

עדכונים 4.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "מנדלבליט ורביב דרוקר מצפצפים על החלטת בית המשפט -
‏הנה, שחור על גבי לבן, החלטת בית המשפט והודעת הפרקליטות עצמה על איסור ראיונות בתקשורת של עדי תביעה במשפט נתניהו (קל וחומר עדי מדינה).
דרוקר מתכוון לראיין את ניר חפץ ואף לשלם לו על הראיון? ‏מנדלבליט שותק. כצפוי. ‏תודה לאבי וייס."

עדכונים 5.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "בוקר טוב, מדי פעם מגיעים אליי שליחי מצווה שמבקשים ממני להפסיק עם הביקורת על עמית סגל, ואף בטוחים שאחטוף תביעה ממנו בסופו של דבר. אז ככה: האמת על סגל ואביו חזקה מכל תביעה.
היום ריכזתי עבורכם מידע על "הרומן" העיתונאי המתפתח בין עמית סגל לבין יאיר לפיד, ועל מעורבותו של סגל בספין החדש של התקשורת "על פרישתו הקרובה של נתניהו"... כנסו, קראו ושתפו: כאן." מומלץ לקריאה ולהפצה. 

בגדעון דוקוב פרסם ב"מקור ראשון" כאן (כותרת בלבד): "תיק 4,000: כשהעובדות צפות, המציאות מתיישרת למקום שונה.
יוצרי מיתוס משולש ברמודה היו כה בטוחים בתזה שלהם עד שהם ראו רק את המידע שהתיישב עימה, התעלמו מכל מה שלא, ובעיקר לא הביטו בתמונת המצב הרחבה." מומלץ לקריאה ולפצה. 

עדכונים 8.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט קצר: "‏לפנק, לפנק, לפנק!
‏מאקו, מבית היוצר של ערוץ 12, פינק ערב החג את ליהיא לפיד בראיון מלוקק ומביך כאורך הגלות עם פוטושופ נדיב עד מאוד.
‏סיקור אוהד? היענות חריגה? להם מותר ה-כ-ל!
‏היחסים בין אלג׳זירה 12 והנוניתון לבין לפיד היו חייבים וצריכים להיחקר."

ב. אורן פרסיקו מ"העין השביעית" פרסם כאן (כותרת בלבד): "ביהמ"ש המחוזי הכשיר את הטעיית הציבור בידי העיתונות.
השופט כבוב אישר את העסקה שתאפשר ל-ynet להמשיך להציג פרסום סמוי ללא גילוי נאות • במקום "פרסומת" - ימשיכו להשתמש באתר בשלל אמצעים מטעים לסימון פרסומת • ההכשר: למרות התנגדויות מאת היועץ המשפטי לממשלה, ארגון העיתונאים, עמותת הצלחה, מערכת "העין השביעית" ועוד • ההחלטה צפויה להחליש את עמדת הציבור בהליכים דומים המתנהלים מול כלי תקשורת אחרים [כולל כנגד וואלה!] • ynet צפוי לשלם פיצוי זניח ביחס לרווחים הנשאבים מגניבת דעת." 
החלטת כבוד השופט חאלד כבוב - כאן

עדכונים 9.9.21:
א. אלי ציפורי פרסם בפייסבוק שלו כאן: "בוקר טוב, בזמן שכולנו היינו עסוקים בהלכות ראש השנה ובסיפור הבריחה המטורפת מכלא גלבוע, אבי וייס חשף עבורנו עוד שחיתות בפרקליטות. והפעם, קשרים בין הפרקליטות לנציבות שירות המדינה ולמבקר המדינה, שהפכו לקבלן הביצוע שלה.
כן, גם ליקוקי תקשורת לממשלת בנט הכושלת לא חסרו בערב החג.
סיכמתי לכם את הדברים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן." מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך פרסם את הודעת הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בי-ם (מצ"ב כאן): הפרקליטות טוענת כי היא לא צריכה את אישורו של בית המשפט כדי לבצע את השלמות החקירה בתיק 4000. כ"כ לטענת הפרקליטות לא נמצא כל חומר המשנה את תזת התביעה. נראה מהמסמך הזה שמדובר במסמך התקפה חריף ביותר כנגד בית המשפט והסנגורים. זה די מתאים לרוח של ההתקפה של ברוך קרא על בית המשפט (מ-2.9.21, כאן למעלה).

הטענה של התובעת הראשית, עו"ד יהודית תירוש, מסתמכת על הנחיית פרקליט המדינה 6.11 ("השלמת חקירה לאחר הגשת כתב אישום") המצ"ב כאן

ג. נוה דרומי פרסם במגזין Mako כאן (כותרת בלבד): "מנדלבליט לא ניצח אותי. הוא ניצח את עם ישראל.
מוסד היועמ"ש הוא אנטי-דמוקרטי, הלהט"ב אינה קהילה, מרב מיכאלי תצטרך להסביר את השינוי בעמדותיה בנוגע לפונדקאות, לשרן השכל הוא לא מוכן אפילו להגיד שלום, ועל בנט ולפיד הוא לא סומך שידעו לקיים את מדינת ישראל. בראיון שבו הוא מגדיר את הממלכתיות של דור הנסיכים כ"מאוסה", אמיר אוחנה בהחלט נמנע ממנה."

עדכונים 10.9.21:
א. "המזימה לחסל את ערוצי הימין ברדיו ובטלוויזיה - ערוץ 20, יצאה לדרך". חשיפה מה שכלי התקשורת המרכזיים מסתירים מהציבור. ובנוסף, כל מה שהיועמ"ש והפרקליטות ממש לא רוצים שהציבור יידע, בראיון בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-3.9.21. כ-15 דקות, בחשיפות מזעזעות שלא תיאמנה, אודות הקשרים הפסולים בין כתבים מושחתים, עד מדינה הזוי, עדים שקרנים והפרקליטות, מה שלא תשמעו בכל מקום אחר. הלינק לשידור ביוטיוב: https://youtu.be/XQQ6G1toSUs. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/2WIQxVe


ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "מי אתה אבי אלקלעי?
הכירו את עורך וואלה לשעבר, שהפרקליטות רוצה לחקור אותו מחדש בתיק 4000.
מה הוא אמר בעדותו במשטרה? מדוע דווקא הוא נבחר, ורק הוא, לעשות השלמות החקירה ולא עדים אחרים?
כל התשובות במאמר חדש באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן." 

ג. המאמר המלא מהבלוג של אלי ציפורי אודות אבי אלקלעי - כאן

ד. "התנועה למשילות" צייצה כאן: "פנינו למנדלבליט: מדוע אושר מינויה של מנכ"לית משרד המשפטים לשעבר ליו"ר דירקטוריון חברת החשמל בניגוד לחוות הדעת שנתן היועמ"ש עצמו לשר @dudiamsalem לפני מספר חודשים?
מינויה של עוה"ד פלמור ליו״ר חברת החשמל אושר, על אף שאינה חברה ב"נבחרת הדירקטורים". ובניגוד לעמדת היועמ"ש עד לא מכבר בנוגע למועמדים אחרים. 
על פי חוות דעת של המשנה לשעבר ליועמ"ש דינה זילבר, אשר אושרה ע"י מנדלבליט כסופית ומחייבת, נאסר על שר הדיגיטל לשעבר דוד אמסלם, למנות מי שאינו חבר ב"נבחרת הדירקטורים", אלא אם התקיים תהליך מינוי תחרותי, פומבי ושוויוני. במקרה של עוה"ד פלמור, שכיהנה עד לא מכבר כמנכ"לית משרד המשפטים, לא התקיים כל הליך כזה. בפנייתנו ביקשנו מהיועמ"ש הבהרות בנוגע להליך מינויה של פלמור לתפקיד ולסתירה בין עמדתו בעניין מינויי השר אמסלם לבין היעדר עמדתו במקרה הנוכחי." הפניה המלאה של "התנועה למשילות" כאן

ה. חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומדהימות, אודות אבי אלקלעי, ה"כוכב" התורן החדש של "תיק 4000", וכיצד מבקר המדינה "נפל שדוד" בידי פרקליטות המדינה והיועמ"ש. מה שכלי התקשורת לא מעוניינים לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-10.9.21 (כ-16 דקות), אודות שערוריית "מדבררי הפרקליטות" והתובעת הראשית, עו"ד יהודית תירוש, שתוקפים דווקא את השופטים. בנוסף: את מי לא חוקרים (ובכוונה) ב"תיקי האלפים" (רמז ראשון: הוא מכונה בשם בוז'י, ויש עוד, למשל אחד בשם דודו בקר). כל מה שלא תשמעו בכל מקום אחר - בתקשורת הישראלית המוטה.
הלינק לקובץ היוטיוב: https://youtu.be/uy-BQGlxS_4. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/MevakerHamdina


עדכונים 11.9.21:
איהודה שרוני פרסם כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): "בנו של שאול אלוביץ': "ניסו לחפש את הראש של ביבי דרך אבא" | מיוחד.
ארבע שנים אחרי שהתפוצצה פרשת 4000 וגרמה לחברה של אביו לקרוס, מצא עצמו גיא אלוביץ' עומד בראש חברת מדרסים. בראיון ראשון הוא מדבר על העוול שנעשה לטענתו לאביו, על החלום שקרס ועל המשבר המשפחתי. בלעדי." קובץ המאמר כאן למקרה ונעלם מרשת האינטרנט. 

ב. 11.9.21: מהדורת סיכום שבוע ב"פרספקטיבה" - PrespectivesTV. באולפן אבי וייס ונפתלי בן סימון, המראיין רונן ישראלסקי. אבי וייס מביא חשיפות חדשות ובלעדיות על תיקי האלפים והפרקליטות שלא תשמעו בשום מקום אחר. הלינק לסרטון היוטיוב: https://youtu.be/XFCHomYfgVc. פרטים נוספים בכתבה המובילה כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim3


עדכונים 12.9.21:
א. אלי ציפורי צייץ כאן: "כנרת בראשי באולפן, אני בבית המשפט המחוזי בירושלים: ממחר, עם חידוש משפט נתניהו, אנחנו נעביר לכם את כל מה ש״כתבלבי״ המשפט המשרתים את הפרקליטות מסתירים מכם על התרסקות תיקי נתניהו." הפרסום בספייסבוק - כאן

ב. חשיפה ראשונה ובלעדית של הטיוח של (אי) חקירת פואד בן-אליעזר ז"ל, במסגרת מהדורת סיכום שבוע - 11.9.21 בפרספקטיבה - PrespectivesTV. באולפן אבי וייס ונפתלי בן סימון, המראיין רונן ישראלסקי. אבי וייס מביא חשיפות חדשות ובלעדיות על תיקי האלפים והפרקליטות שלא תשמעו בשום מקום אחר. הסודות של "תופרי התיקים" נחשפים בסיועו של חוקר המשטרה רפ"ק בדימוס בלהב 433 - משה אלעד. הלינק לסרטון: כאן. מומלץ להפצה!

ג. פורסם כאן ב"סרוגים: "בן חיים לעמית סגל: "הקטע הכי חשוב שנכתב לאחרונה".
דוקטור אבישי בן חיים, התייחס לקטע מטורו של פרשן חדשות 12, עמית סגל, וכינה אותו "הקטע הכי חשוב שנכתב לאחרונה בעיתונות העברית"
בטורו השבועי בעיתון 'ידיעות אחרונות', כתב סגל כי החלפת נתניהו אינה האירוע הדרמטי של השנה, אלא ההתעלמות מרצון העם והכתרת ראש ממשלה שרוב העם לא בחר בו. בן חיים שיתף את תקציר הטור של עמית סגל, וכתב: "הקטע הכי חשוב שנכתב לאחרונה בעיתונות העברית. אני מנסח את זה אחרת: שלטון ההגמוניה. הושלם מהלך ההגבלה של ההגמוניה את הדמוקרטיה. דוכא המהפך הדמוקרטי של בגין ב-77. ההגמוניה בעזרת שליטתה במערכת המשפט, בתקשורת המרכזית ובאקדמיה, ביטלה את שיטת הבחירות בישראל והיא ממנה ראש ממשלה".
בן חיים הוסיף כי "עברנו לשיטת ממשל שבה ההגמוניה ניצחה את הדמוקרטיה. הכוח העצום של ההגמוניה במערכת המשפט ובתקשורת המרכזית, מאפשר לה גם להפיל ראש ממשלה כמו נתניהו וגם להרתיע למשל את בני גנץ מלקחת תפקיד ראש ממשלה לאחר הבחירות האחרונות (נתניהו היה מתפטר וגנץ היה מתמנה אוטומטית. גנץ הורתע ולא העז)".
בציוץ נוסף כתב בן חיים: "עוד ועוד מבינים את גודל השבר ההיסטורי שאנחנו חיים בו: ההגמוניה ניצחה את הדמוקרטיה".

ד. אלי ציפורי פרסם כאן: בלי חשבון, רדיו גלי ישראל: התוכנית המלאה מיום שישי 10.09.2021 עלתה גם לאתר שלי:
שחיטה של הפרה הקדושה האחרונה, בנט השאיר חובות של 30 מיליון שקל, מנהל התיכון רם כהן, על בריחת המחבלים, במקום להילחם במגיפה ממשלת בנט נלחמה בסגר, חידוש משפט נתניהו... כנסו, האזינו ושתפו: כאן." מומלץ להאזנה ולהפצה. 

ה. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב ביותר: שערוריית הענק: ״אבישי גרינצייג ועורך דינו צביקה מצקין, יחד עם אתר העין השביעית, הפרו את הסודיות הרפואית שלי והשיגו מסמכים שלא כדין כדי לחסל חשבונות״.
*******************************************
עו"ד אוהד מחרז התותח, בא כוחי בדיון על תביעת אבישי גרינצייג: "גרינצייג צירף לתביעה מסמכים מביטוח לאומי, שלא קיבלנו מענה מאיפה קיבל את המסמכים הרפואיים; אין אמירה יותר חמורה מלפסול אדם ולהגיד לו אתה לא שפוי, מטורלל ומשוגע. המסמכים האלה לא פומביים".
****************************************************************************************************************
בדיון אמרתי לשופט: "גרינצייג ועורך דינו השיג את המסמכים הרפואיים שלי שלא כדין והפיצו אותם. לא ברור מאיפה הוא השיג את המסמכים הרפואיים – הוא ועורך דינו מסרבים להשיב על כך. הם עברו את כל הנורמות האנושיות, הערכיות והמוסריות בחשיפת התיק הרפואי שלי – רק כדי לחסל איתי חשבונות. להפיץ עליי שאני חולה נפש?"
*******
בסוף השבוע התקיים דיון קדם משפט בתביעה שהגיש נגדי אבישי גרינצייג ובתביעה כשנגד שהגשתי נגדו, בפני שופט השלום בהרצליה יעקב שקד. במהלך כל הדיון סירבו גרינצייג ועורך דינו צביקה מצקין להשיב לשאלת השופט מאיפה השיגו מסמכים רפואיים שלי. השניים גם סירבו להשיב, עוד לפני הדיון, למכתבו של עו"ד מחרז על מקור המסמכים. הדבר היחיד שאמר עו"ד מצקין הוא שהמסמכים "פומביים", דבר שאיננו נכון ונשלל ע"י עו"ד מחרז.
עו"ד מצקין טען כי הוא "מכחיש את טענתי שהיה שותף להשגת המסמכים הרפואיים בדרך שאינה חוקית, המסמכים האלה הם פומביים" – דבר שכאמור איננו נכון – המסמכים הללו אינם פומביים לציבור ועובדה היא שהן מצקין והן גרינצייג סירבו להשיב על השאלה הפשוטה: מאיפה השגתם את המסמכים הרפואיים.
את הדיון ליווה, כרגיל, "כתב" אתר השמאל הקיצוני "העין השביעית" איתמר ב"ז שהוא וחברו לאתר נוהגים לסלף באורח קבע את מה שקורה בדיונים. עו"ד מחרז אף הדגיש כי כל הכתבות של "העין השביעית" בדיונים שהיה נוכח בהם – סולפו ולא היו נאמנים למציאות. ב״ז וחבריו גם מעבירים דיווחים שקריים ממשפט נתניהו היישר מדף המסרים של יהודית תירוש וליאת בן ארי, תוך שהם חושפים את בורותם בתיק, הן הרגולטורית והן הפיננסית. כזכור, האתר מומן עד לאחרונה ע״י הקרן החדשה לישראל, ומשמש בפועל ככלי חיסול חשבונות נגד אנשי הימין. 
ואכן, ב״ז הנוכל, עיוות כהרגלו את הדיווח כך שישרת כצפוי את גרינצייג, אבל ברוב טיפשותו חשף שאת המסמכים הרפואיים הם נטלו ממאגר נט משפט רק בזכות העובדה שיש להם היתר עיון כללי מהנהלת בתי המשפט (כלומר, המסמכים אינם פומביים לציבור אלא רק לעיתונאים), אלא שההיתר הזה אינו מאפשר לעיתונאים להשתמש בו לצרכים פרטיים ובוודאי שלא לעבור על חוקי הגנת הפרטיות (הדבר מטופל על ידי במקביל באמצעים משפטיים, בין היתר נגד משרד המשפטים והנהלת בתי המשפט, השותפים למחדל ענק).
השופט שקד קידם הצעת פשרה כי הצדדים יסכימו לסילוק התביעה והתביעה שכנגד, וכל טענה, דרישה או תביעה מכל מן וסוג שהוא הדיית, עד היום, הצדדים יודיעו בהודעה לתיק כי הם מתנצלים על האמירות האישיות שנאמרו על ידם האחת כלפי מישנהו, לרבות אלו נשוא התביעות. הצדדים מתחייבים שלא לפרסם בעתיד כל פרסום הכולל אמירה אישית כלפי הצד האחר. מובהר כי אין באמור כדי לגרוע מדעות לגוף העניין להבדיל מגופו של אדם, כפי שהובעו על ידם בעבר".
עורך דיני הסכים להצעת הפשרה אך גרינצייג ועורך דינו התעקשו כי תתווסף המשפט "כמו כן, הצדדים יטענו בדבר הוצאות המשפט", דבר שלא הסכמנו לכך כדי לא לפתוח פתח לתקדימים. לאור זאת ביקש השופט שקד משני הצדדים להודיע על עמדתם בקשר להסדר שהוצע עד ליום 19.9.
בתמונה מימין: איתמר ב״ז, הנוכל מ״העין השביעית״ שמשתף פעולה עם אבישי גרינצייג (משמאל) בהפרת הסודיות הרפואית שלי."

ו. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "‏זה הנוכל איתמר ב״ז מאתר השמאל הקיצוני העין השביעית, עוד אחד מאותם עבדים נרצעים של הפרקליטות.
ב״ז, מפלצת של רוע ורשעות, יחד עם חבריו אורן פרסיקו ושוקי טאוסיג - הפרו את הסודיות הרפואית שלי תוך שהם משרתים את אבישי גרינצייג בכתבות שקריות ומגמתיות כהרגלם. במהלך כל משפט נתניהו החבורה הזו פרסמה שלל דיווחים כוזבים על משפט נתניהו היישר מדף המסרים של ליאת בן ארי ויהודית תירוש. במקביל, הם העניקו ראיון מלטף ל… גרינצייג. אתר העין השביעית מומן עד לאחרונה ע״י הקרן החדשה לישראל וכל תפקידו הוא חיסולי חשבונות לאנשי ימין וליטופים לחונטה התקשורתית והמשפטית ביחסי תן וקח. כיו״ר וועד עמותת העין השביעית משמש הטהרן ורודף הפרסום עו״ד אלעד מן. ‏זה פרצופו הכעור של השמאל האכזר והמתועב."

ז. התביעה הודיעה (כאן) לבית המשפט ולסנגורי הנאשמים מה סדר העדים הבאים אחרי אילן ישועה שכבר עברו "רענון": אבירם אלעד, מיכל קליין, עמית אשל, אבי ברגר. לא ברור מה בער לתביעה לבצע "השלמת חקירה" לאבי אלקלעי, שממילא יש זמן למתן עדותו ולא ברור מה החשיבות המיוחדת של עדותו. 

ח. היכן מוסתרים המחסנים הסודיים של תיקי הפרקליטות? חשיפת מה שהיועמ"ש ד"ר מנדלבליט ממש לא רוצה שהציבור יידע. בלעדי לרדיו "גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס עם יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-10.9.21. כ-10 דקות של חשיפות מזעזעות ומטלטלות כמה עלתה ועולה לכיס הציבורי "תפירת תיקי נתניהו". בנוסף, חשיפת הסודות של אבי אלקלעי ואילן ישועה, שלא תשמעו בכל מקום אחר." פרטים נוספים יש בלינק כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafimWrong. הלינק ליוטיוב: https://youtu.be/lcZXv9T64tc.


ט. אבי וייס בחשיפה ראשונה ובלעדית של הטיוח של (אי) חקירת פואד בן-אליעזר ז"ל (שר וח"כ לשעבר ממפלגת העבודה).
במסגרת מהדורת סיכום שבוע - 11.9.21 בפרספקטיבה - PrespectivesTV. באולפן נפתלי בן סימון, המראיין רונן ישראלסקי.
אבי וייס מביא חשיפות חדשות ובלעדיות על תיקי האלפים והפרקליטות שלא תשמעו בשום מקום אחר. 
הסודות של "תופרי התיקים" נחשפים בסיועו של חוקר המשטרה רפ"ק בדימוס בלהב 433 - משה אלעד. מומלץ להפצה!
הלינק לסרטון היוטיוב: https://youtu.be/_g3Lhr0ykxE


יאבי וייס בוחר את האלוף במיל דן ביטון ל"איש השנה" שלו במהדורת סיכום שבוע PrespectivesTV: הלינק לסרטון ביוטיוב: כאן

המשך עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מיום 13.9.21כאן


SEWING FREE
 
 
Bookmark and Share