Telecom News - מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?

מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?
מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?
מאת: אבי וייס ואלי ציפורי, 20.7.21, 19:10אלשייך ולפידות מקבלת דרגה צילום דוברות המשטרה
 
נעמה סיקולר מ"גלובס" חשפה את המדליפה של עדות יאיר לפיד מחקירות המשטרה בתיק 1000: מירב לפידות, שהייתה אז דוברת המשטרה.
 
מירב לפידות, דוברת משטרת ישראל לשעבר והמקורבת אישית למפכ"ל לשעבר רוני אלשיך (ולשעבר הדוברת של יאיר לפיד, בהיותו שר האוצר ומקורבת אישית במשך שנים ליאיר לפיד), נחשפה (ע"י לירן לוי מוואלה!), ממש בשבוע החולף, כמי שמספקת שירותי ייעוץ תקשורתי וניהול משברים למשטרת ישראל ולמפכ"ל המשטרה הנוכחי, רנ"צ יעקב שבתאי, בסתר. המפכ"ל אישר את החשיפה וטען שלא מדובר בהתקשרות קבועה, אלא זה החל בגלל אסון מירון.
 
כעת, "נרים את המסך" מעל פרשה, שנשארה די סתומה עד היום: מי הדליף לכתבים את עדותו של יאיר לפיד וטען שעדותו היא "ראיית הזהב" כנגד נתניהו בתיק 1000?
 
ברור שהסנגורים לא יכלו להדליף את זה, כי מדובר בתקופה של סיום חקירת המשטרה בתיקי 1000 ו-2000 והעברת סיכום חקירת המשטרה לפרקליטות, יותר מחצי שנה לפני השימוע והמועד בו הועברו חומרים מהפרקליטות לסנגורים.
 
סיום חקירה המשטרה בתיקי 1000 ו-2000 והעברת התיקים הללו לפרקליטות המלווה (פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א) הייתה ב-13.2.18. בהודעת המשטרה, יאיר לפיד לא מוזכר.
 
אולם, באותו יום ממש, ב-13.2.18, כל "כתבי המשטרה ומדבררי הפרקליטות" הוזמנו למסיבת עיתונאים "לא לייחוס ולציטוט", ע"י מירב לפידות (אז דוברת המשטרה) והנואם הראשי במפגש הסגור הזה היה, ככל הנראה, המפכ"ל דאז, רוני אלשיך.
 
איך אנחנו יודעים זאת? זה עלה מכתבה של איילה חסון מ-8.3.18, כתבה הנמצאת כאן ושכותרתה: "איילה חסון תפסה את לפיד על חם בהתנהלות פלילית".
 
הקטע הכי חשוב בכתבה הזו של איילה חסון, מובא היישר מפיה של נעמה סיקולר, עורכת "גלובס", שהשתתפה בדיון הזה של איילה חסון ב"אולפן שישי", והיא מסגירה בקולה, שמירב לפידות, דוברת המשטרה, כינסה את הכתבים לתדריך "לא לציטוט", על שני תיקי נתניהו (1000 ו-2000), לקראת פרסום סיכום החקירה והעברת התיקים מהמשטרה לפרקליטות.
 
הקטע המרכזי והחשוב ביותר בדבריה של נעמה סיקורל (חתכנו את הקטע הזה כאן, קטע בן פחות מחצי דקה, להאזנה למי שלא מאמין), הוא כך [ציטוט]: "אני רוצה להזכיר לכם את ערב המלצות המשטרה נגד נתניהו. כולנו היינו בתדרוך המשטרה וכולנו שמענו את ההתייחסות לעדות של לפיד כמעין 'ראיית הזהב', שתופסת את נתניהו בתיק 1000...".
 
החשיפה של מה שהיה במסיבת העיתונאים ש"לא לציטוט" של מירב לפידות ורוני אלשיך, הייתה ב"גלובס" ב-13.2.18 ע"י הכתבת טל שניידר (כאן).
 
היא (טל שניידר) כתבה: "הערב נחשף כי עד המפתח בפרשה הוא שר האוצר לשעבר יאיר לפיד". זאת, בלי לדווח במדויק איך זה נחשף וע"י מי, למרות שזה ברור מתחילת הכתבה שלה, בה נכתב על ידה: "משטרת ישראל, בראשות המפכ"ל רוני אלשיך, הודיעה הערב....", ובהמשך נכתב: "דוברות המשטרה מסרה הערב...".
 
דבריה של נעמה סיקורל, שהייתה אישית בתדריך הזה, כעולה מדבריה בכתבה של איילה חסון, מסגירים במפורש מהיכן צמחה הדלפה הזו, על "ראיית הזהב" ששמה יאיר לפיד. זאת, בניגוד מוחלט לכללי האתיקה העיתונאית שנעמה סיקורל אמורה לשמור ולקיים. לא רק על עצמה, אלא על כל כתבי גלובס. "עיתונאית למופת". 
 
יתרה מכך. למחרת - 14.2.18, כל עדותו של יאיר לפיד כנגד נתניהו הודלפה ושודרה בהבלטה בכל כלי התקשורת, כולל גלובס, והשידור המקיף ביותר של עדות זו היה בערוץ 12 (כאן). 

בסרטון ב"ערוץ 20" מ-25.3.18, המפכ"ל רוני אלשיך משקר לכתבת ערוץ 20 שכאילו יאיר לפיד היה עד מפתח בתיק אלף וכאלו זה מה שיצא מהמשטרה וטוען שלא היו דברים מעולם (מסיום הדקה הראשונה והלאה): https://www.youtube.com/watch?v=HwIEWbI6GFc.לשאלה האם במשטרה בדקו את קשריו של יאיר לפיד עם ארנון מילצ'ן לפני שהוכרז כעד מפתח בחקירה אמר אלשיך: "אף אחד לא הכריז על יאיר לפיד כעד מפתח, זוהי פרשנות עיתונאית עצמאית לחלוטין." 
 
יצוין, שאיילה חסון הייתה הראשונה, שחשפה באולפן ב- 8.3.18, שיאיר לפיד שיקר בעדותו במשטרה. אחריה, הכתב והבעלים של New1, יואב יצחק, חשף בהרחבה ובליווי עדויות ומסמכים, את כל פרטי השקרים של יאיר לפיד בתיק 1000 (כאן וכאן) וגם חשף את מעורבותו האישית של יאיר לפיד בפרשה חמורה אחרת שנקראת "איילים" (כאן).

רקע מלא מסמכים וציטוטים, על יאיר לפיד ויחסו לנתניהו - יש בסרטון - כאן.
 
חשיפת מקור ההדלפה ע"י עיתונאי (במקרה כאן, נעמה סיקולר, העורכת של גלובס), הוא לא הראשון ב"תיקי האלפים". נתעלם כרגע מתעלוליו של בן כספית, ונתייחס לרינה מצליח, שחשפה בקולה ופעמיים, שהמדליף הראשי ב"תיקי האלפים" הוא היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט (כאן, מנותח כאן בסעיף 3).
 
ציינו אז (בהתייחס לרינה מצליח), שהיה צריך להשעות לאלתר (כבר אז) את רינה מצליח - מתפקידה ב"החדשות", על שעברה על הסעיף הבא בתקנון האתיקה של העיתונות: "חסיון עיתונאי, 22. לא יגלו עיתון ועיתונאי מידע שנמסר להם בתנאי שיישאר חסוי ולא יחשפו זהותו של מקור חסוי אלא בהסכמתו של המקור."
 
דברים אלו נכונים גם ביחס לנעמה סיקולר. 
 
יודגש, שאבי וייס מחכה מאז ינואר 2021, לתגובתה של נעמה סיקולר, עורכת גלובס (וגם מהבעלים והמו"ל של "גלובס", אלונה בראון), לחשיפה, ששלח לתגובתה. עד היום טרם קיבל כל תגובה. ככל שתתקבל תגובה, יהיה עדכון בהתאם. בכל מקרה, את הפרשה הזו חשף אבי וייס במלואה תחת הכותרת: "חשיפת ההסכם הסודי בין מנכ"לית משרד התקשורת לצמרת העיתון גלובס".
 
ככה שומרים על "שקיפות" ו"אתיקה מקצועית" (הקוד האתי של גלובס כאן) - ב"גלובס".
 
כ"תוספת יוקר" יצויין, שבאתר "מידה" (כאן), נכתב כך ב-18.2.18 ע"י משה איפרגן: " בין שלל השמועות, הדיונים באולפנים וכותרות העיתונים שזעקו מאז פרסמה המשטרה את המלצותיה בחקירות ראש הממשלה נתניהו בשבוע שעבר, נשמטה לה עובדה מטרידה אחת. כפי שחשף עקיבא ביגמן מ’ישראל היום’, שמו של יאיר לפיד – מי שאמור להיות עד המפתח בתיק 1000 העוסק בחשדות לטובות הונאה שקיבל נתניהו מאיש העסקים ארנון מילצ’ן – כלל לא הופיע בנוסח הכתוב של ההמלצות אותו פרסמה המשטרה. אז כיצד דלף שמו של יו”ר מפלגת יש עתיד ושר האוצר לשעבר לכל כלי התקשורת בזמן אמת? על פי ביגמן, מי שהדליפה את שמו של לפיד היא לא פחות מאשר דוברת המשטרה נצ”מ מירב לפידות, שעשתה זאת בתדרוך בעל פה לכל בכירי התקשורת בישראל. “בתדרוך תיארה לפידות את פעולותיו של לפיד בפרטים, ואף הקריאה בפני הכתבים ציטוט מתוך דברים שמסר בעדותו במשטרה”, כתב ביגמן."

מדהים ומקומם גם יחד. ככה "תפרו את תיקי האלפים" כנגד נתניהו

הפוסט של אלי ציפורי בנושא זה נמצא כאן

עדכון 23.7.21: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "חשיפה ‼ כך ניסה יהיר לפיד להפליל את נתניהו בתיק 1000, הסתבך בשקרים, הפליל את עצמו ולמרות זאת אותרג ע״י מנדלבליט, שי ניצן וליאת בן ארי.
********************************
במאמר השבועי באתר שלי, אני חושף פרקים מדהימים מעדותם של לפיד, נתניהו וארנון מילצ'ן בעניין "תיק 1000"...
כנסו, קראו ושתפו: כאן

עדכון 26.7.21: חשיפת מה שהשר יועז הנדל, העד הנבצר אילן ישועה, "עד המדינה" שלמה פילבר והנאשם ארנון (נוני) מוֹזס, ממש לא רוצים שהציבור יידע, בראיון רדיו ב"גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס ע"י יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-23.7.21. כ-14 דקות, בחשיפות שלא תשמעו בכל מקום אחר. הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://www.youtube.com/watch?v=34w1DlLDG88. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3hOCSDR.


 עדכון 20.4.22ראש אח"מ, בשת"פ עם רח"ט (ראש חטיבת) מודיעין, ו\או ראשי להב 433, או מי מאנשיהם הנאמנים, היו שולחים לעצמם מכתבים אנונימיים ומזינים זאת כמידע מוצק, שמחזק את המידע המפוברק מהעיתונאים שקיבלו, בדגש על עיתונאי אחד (בן כספית). לעיתים, גם בגלל הלחץ, הם חסכו את עלות הבול והמעטפה של משלוח מכתב אנונימי לעצמם, והזינו את המידע ממוחם הקודח והפורה, היישר לתוך מחשב המודיעין...

מדינת "שטאזילנד" במיטבה.

יתרה מכך. שאלתי את שר לבט"פ ואת צמרת המשטרה דהיום: מי הבכיר בצמרת המשטרה שהחליט לצפצף צפצוף ארוך על הנחיות היועמ"ש (עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט) דאז ופרקליט המדינה (עו"ד שי ניצן) דאז (כאן: https://bit.ly/GreenziegBenCaspit, לקוח מכאן) והחליט כן לקבל מידע הזוי ממקור מודיעין עיתונאי, כלומר: מבן כספית, מה שהוביל ל-3 צווי האזנת סתר מפוברקים לנתן אשל, חברו של רוה"מ דאז, נתניהו, כנחשף בהרחבה בלינק כאן?. תשובה לא קיבלתי. די ברור למה.

תשומת לב שההוראה להפסיק ולהשתמש בבן כספית כמקור מודיעיני הייתה בתחילת 2016. במציאות, ראשי אח"מ ולהב 433 המשיכו להפעיל אותו כמקור מודיעיני חסוי, במשך מעל לשנתיים אחרי ההוראה הזו, מה שהוביל לפעילות משטרתית \ מודיעינית וחקירתית נרחבת ביותר, כולל הוצאת צווי האזנת סתר לנתן אשל ב-2017.

עדכון 3.6.22איתמר לוין פרסם ב-News1 כתבה תחת הכותרת: ביהמ"ש הורה לעין השביעית להסיר מסמכים על סוריאנו. קובע: העמוד הייעודי בו מתפרסמים מסמכים משפטיים בנוגע למקורבו של נתניהו, ואשר לא פורסמו קודם לכן כדין בידי האתר עצמו - מאגר מידע החייב ברישום - כאן.

פסק הדין המלא בעניין של מאגר המידע אודות סוריאנו באתר "העין השביעית" - נמצא כאן

כזכור, סוריאנו תובע את אתר "העין השביעית" וגם את רביב דרוקר על כך, ששרבבו את שמו, בעקבות האמירות השקריות של רוני אלשיך, מפכ"ל המשטרה דאז, על מעקבים, שיזם, כביכולנתניהו, על חוקרים ובכירים במשטרת ישראל (במטרה, כביכול, של נתניהו לחבל בחקירת "תיקי האלפים").

רביב דרוקר הוא זה, שחיבר את סוריאנו לאימרת המפכ"ל (המפכ"ל דאז לא ציין בראיונות שנתן, ובראשם לאילנה דיין, את מי כביכול הפעיל נתניהו, כדי לבצע מעקב אחרי אנשי המשטרה הבכירים). 

יש להדגיש, שכל נושא השרבוב של סוריאנו הוא חלק "מתפירת תיקי האלפים", כיוון שהמפכ"ל אלשיך העיף לאוויר קונספירציות לא מאומתות ושקריות, כדי להציג את נתניהו וסביבתו כ"ארגון פשע", דבר שלא היה ולא נברא.

הנושא מפורט בכתבה: "האם "העין השביעית" פרסם מסמכים משפטיים בניגוד לחוק הגנת הפרטיות?" וכן בכתבה כאן. מסמכי התביעה העיקריים נמצאים כאן וכאן, על חלקו של רביב דרוקר בשערורייה הזו. המידע, שהועבר למשטרה, ככל הנראה, ע"י רביב דרוקר, נמצא כאן

כבר נחשף ע"י אבי וייס, שזו שיטת קבועה: שקר ועוד שקר ועוד שקר = אמת. לשעתה. כל החשיפות המדהימות לשקרים הללו של "רביב דרוקר ושות'" בלינקים הבאים. https://bit.ly/DrukerMhttps://bit.ly/DrukerMkorLiarhttps://bit.ly/TelephoniaSitonaithttps://bit.ly/Tik4000FilberTimeshttps://bit.ly/DrukerJail.

סרטוני תזכורת לגבי השקר של רביב דרוקר בנוגע ל"שיחת ההנחיה" המדומה של נתניהו ל"עד המדינה" שלמה פילבר והעימות בין רביב דרוקר לאבי וייס בדיוק בעניין זה יש - כאן וכאן. ראיון מרתק נוסף - כאן.

שאלות שלא נענו (לצמרת משטרת ישראל, לשר לבט"פ ולצמרת משרד המשפטים) בנוגע להפעלת עיתונאים באופן לא חוקי כמקורות משטרתיים יש כאן. זו פניה קודמת ומשלימה לבקשה של עו"ד חדדמילשטיין ולשם לבית המשפט המחוזי - כאן.  

עדכון 9.6.22: התקבלה תשובת משרד המשפטים \ הרשות להגנת הפרטיות בנוגע למאגר המידע הלא רשום של אתר "העין השביעית". התשובה - כאן

עדכון 5.7.22: נחשף כעת שהתקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם ב-30.6.22 בעניין "חשיפת ראיה חסויה" (עניינו של בן כספית כמודיע משטרתי), החלטה שדוחה את הבקשה של הסנגורים כלאחר יד ובנימוקים לא בדיוק ברורים. מצ"ב כאן ההחלטה במלואה.
 
עדכון 14.8.23רביב דרוקר מדווח בציוץ כאן (כותרת בלבד): "השופט אילן רונן דוחה את שתי תביעות הדיבה של וולטר סוריאנו, איש עסקים בריטי ישראלי, שהיה מקורב לנתניהו, כנגדי, קובע ששתיהן הן תביעות השתקה, שהגנת אמת בפרסום מתקיימת, כמו גם הגנת תום הלב ופוסק כנגדו הוצאות משפט בסך 140 אלף שקלים. בסה"כ הגיש סוריאנו כנגדי 3 תביעות בסכום כולל של 860 אלף שקלים. כולן נדחו."
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים