Telecom News - תיק 4000: היום השלישי בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: היום השלישי בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 4000: היום השלישי בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 4000: היום השלישי בחקירת יריב עמיעד והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 14.2.23, 10:28
יריב עמיעד צילום אלי ציפורי


לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק, חזרה הפרקליטות לתיק 4000, והתחדש מצעד עדי התביעה בתיק 4000 בקבוצה הראשונה: עדי קופלביץ, יאיר חקאק, הרן לבאות, מימון שמילה, ד"ר יפעת בן חי שגב, דוד שרן, פולינה קריב-גובזמן, עו"ד דוד קובסיאנו, עו"ד יעל מלם-יפה, תנ"צ יואב תלם. כעת, כתבה זו עוסקת בחקירת עד התביעה יריב עמיעד (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), שהיה חוקר בכיר ברשות ני"ע, ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-14.2.23 עד 19.2.23 כולל, כולל חקירת 2 נהגים של נתניהו במסגרת תיק 1000 ב-15.2.23.

הכתבה לגבי היום השני בחקירה הנגדית של עד התביעה יריב עמיעד והמשך עידכונים בתיקי האלפים  ב-13.2.23 - כאן. 
הכתבה לגבי היום הראשון בחקירה ראשית/נגדית של עד התביעה יריב עמיעד והמשך עידכונים בתיקי האלפים  מ-8.2.23 עד 12.2.23 כולל - כאן. 

הכתבה לגבי היום השמיני בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-7.2.23 כאן.
הכתבה לגבי היום השביעי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-6.2.23 - כאן.
הכתבה לגבי היום השישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים מ-1.2.23 עד 5.2.23 כולל - כאן.
הכתבה לגבי היום החמישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עידכונים בתיקי האלפים ב-31.1.23 - כאן.
הכתבה לגבי היום הרביעי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-30.1.23 - כאן.
הכתבה לגבי היום השלישי בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-25.1.23 עד 29.1.23 כולל - כאן.
הכתבה לגבי היום השני בחקירה הנגדית של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-24.1.23 - כאן.
הכתבה לגבי היום הראשון בחקירת (ראשית ונגדית) של עד התביעה תנ"צ יואב תלם והמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-23.1.23 - כאן.

יריב עמיעד היה חוקר בכיר ברשות ניירות ערך. הוא  היה בהיררכיה מעל פולינה קריב-גובזמן ומתחת לעו"ד ציפי גז (היום שופטת). הוא היה זה שניסה לשכנע את שלמה פילבר להפוך לעד מדינה עוד לפני שהיה אישור של היועמ"ש. כ"כ, הוא השתתף בחקירת נתניהו בתיק 4000.

יודגש שהתובעת הראשית עו"ד יהודית תירוש-גרוס, התחמקה במענה שלה לצוות ההגנה, מענה הנמצא כאן, לשאלות של ההגנה בנוגע לאישור היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט, במהלך חקירת "תיק בזק" ברשות ניירות ערך, והפנתה את ההגנה לחפש תשובות במסמכים שההגנה כבר קיבלה (אבל בפועל לא היה בהם מענה לשאלה: היכן האישור המפורש של היועמ"ש, לחקור בתיק בזק כנגד נתניהו, בעניין עסקת שוחד שלו עם שאול אלוביץ'). 

14.2.23: חקירה נגדית של יריב עמיעד ע"י עו"ד בעז בן צור. בעז בן צור מאתר משרדו(בתמונה משמאל, מאתר משרדו).
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוקרים את החוקרים ‼ הפעם זהו יריב עמיעד, החוקר הבכיר ביותר של הרשות לניירות ערך בתיק 4000. עדותו מביכה בראש ובראשונה משום שמסתבר כי הוא אינו בקיא ברגולציה (לא מכיר מושגים בסיסיים) בשעה שהרגולציה היא בליבת החקירה שהיתה מונחת לפתחו - כאן.

במשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: עמיעד טוען שהוא ראה את האיכונים של פגישת ההנחיה רק במרץ 2020. (פולינה אמרה שהם עברו על זה ביחד כבר לפני כן). בן צור: "בטון יצוק, כל התיאורים האלה, למה אתה לא הולך להסתכל על האיכונים וההתכתבויות?" עמיעד: "המועד של הפגישה לא העלה סימני שאלה וגם נתניהו אמר שלא התקיימה פגישה". לשאלת השופט: "נתניהו לא זכר את הפגישה. זו הייתה תשובתו, שאני אומר לו על ה-7 לחודש". עמיעד: "אני הסתכלתי בנתונים במרץ 2020". בן צור: "פולינה אמרה במאי 2018 שזה יחד איתך שמתם במגירה קרוב לשנתיים". עמיעד:"אני לא זוכר. זוכר רק במרץ 2020". בן צור: "תראה מה אמרה פולינה - שהיא ואתה עבדתם ביחד על התיק. אתה אומר שנדרשת לזה במרץ 2020. אתם מפיקים כבר ב-2018". עמיעד: "זה הזיכרון שלי. סביר להניח שאמרתי להפיק". בן צור:"סתם תפיקי ותשאירי במגירה?" עמיעד: "אני לא זוכר שאני נתקלתי ששום דבר לא ייתכן בקשר למועד ההנחייה". בן צור: "פולינה אמרה פה משהו אחר. אתם גם לא זימנתם את עופר מרגלית (מהאוצר). מראה לך מיזכר על בדיקות שנעשו לגבי יציאות לחו"ל של נתניהו ושרן. כתוב פה 'בהמשך לבדיקת הפרקליטות'". עמיעד: "לא זכור לי, לא מכיר את זה".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "אז כשחקרת את פילבר, (בתמונה משמאל, צילום מסך), לא ידעת. זה מעניין. ראינו תכתובות ואיכונים עם עופר מרגלית. זה נפל. ועכשיו נפל ב-7 לחודש כי שרן לא היה בירושלים לפי בדיקת האיכונים וגם את זה לא ידעת. בחקירת נתניהו אתה הצגת שהיו 2 פגישות שהוא דן עם נתניהו על מיזוג בזק יס". עמיעד: "דיברתי איתו על פגישת ההנחיה". בן צור: "האין פגישה בעיקר". עמיעד: "ודיברתי איתו על פגישה נוספת". בן צור: "פילבר מעולם לא דיבר על פגישה שניה וזה לא מפריע לך להציג לנתניהו 2 פגישות?" עמיעד: "הוא לקח מסמכים על עסקת בזק-יס". בן צור: "פילבר מעולם לא אמר לך שהיו 2 פגישות. נכון או לא?" עמיעד: "אניפילבר צילום מסך לא זוכר את הגרסה שלו". בן צור: "נתניהו אמר לך דבר מאוד פשוט. הדרג המקצועי תומך וחתם. אתה לא חוזר לפילבר אף פעם, האיכונים לא בסדר, היומנים לא בסדר וההתכתבויות לא בסדר. הגרסה של נתניהו לא מתיישבת". עמיעד: אני לא יכול להגיד שלא שאלו אותו". בן צור: "אתה זוכר את 'הבלוק הצהוב' של פילבר. כתוב 'מיזוג בזק-יס. דנה אישרה'. נתניהו כלל לא מכיר ואתה ולכן מי שיכול לרשום זה פילבר". עמיעד: "פילבר אישר שזה מה שהוא רשם". בן צור: "וזה מתאים ומתיישב למה שנתניהו אמר". עמיעד: "אני יודע שנתניהו וידא שהדרגים המקצועיים אישרו זאת. פילבר צובע זאת כדברים הקשורים לפגישת ההנחיה. ניסינו להבין אם זה קשור לפגישת ההנחיה". בן צור: יופי. ראינו שלא עשיתם שום בדיקות, לא מחקרי תקשורת. אני מדלג על זה כי אתה לא יודע".

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: בן צור: בוא נגיע לשיחת הנזיפה. את חוקר את נתניהו ואני מניח שאתה מכין עצמך לחקירה". עמיעד: "היה קשה למצוא איתור". בן צור: "אתה אומר לי שזה קשה. אנו עשינו זאת ויש ממצאים. זה די קל ואלמנטרי. פילבר מתאר המו"מ בין סטלה להרן לבאות. בדקת את זה?" עמיעד: "לא זוכר שבדקנו". בן צור: "אין שום ראיה. זה כתב האישום. שיחה של פילבר שהזכירו את הרן לבאות. האם אתה יודע שיש תיעוד למו"מ הזה?" עמיעד: "לא זוכר". בן צור: "יש לכם ביד את מחקרי התקשורת. זה לא דוקטורט. הראנו שיש מו"מ בסוף אפריל ולכן שפילבר נועץ את האירוע, זה לא היה ולא נברא. בדקתם את מחקרי התקשורת?" עמיעד: לא זוכר. לא זוכר שיכולנו להצביע על נקודה מסוימת של הפגישה הזו.". בן צור: "האם בדקת?" עמיעד: "אני די בטוח שהמשטרה עשתה זאת". בן צור: "אתה לא עונה על השאלה. אתה ידעת שאפריל-מאי זה לא מתאים". עמיעד: "גם עכשיו אני לא יודע". בן צור: "האם אתה יודע שמעולם לא תיאר שיחת נזיפה על לבאות?" עמיעד: "לא זוכר את זה". 

בן צור: "בוא נעבור לחקירה שלכם של נתניהו על הרן לבאות. הוא אומר שהוא לא יודע מזה. יורם נעמן החוקר אומר לו שהנזיפה על לבאות שהיה במו"מ עם בזק. שואלים את נתניהו שהוא רצה לפטר את לבאות. נתניהו אומר שזה שקר. נעמן אומר שאין לו תאריך ספציפי ואתה אומר - פברואר מרץ. מה גרם לך להגיד את זה?" עמיעד: "יכול להיות שזה ממיילים ותכתובות". בן צור: "בוא נראה תכתובות. זה היה מספיק להעיף את השיחה הזו מהחלון. פילבר מתאר מו"מ בין בזק ללבאות, ונתניהו אומר שזה שקר מוחלט. אני אציג לך התכתבויות בין פילבר לקאהן ולהרן ואנו לא מצאנו שיחת טלפון כזו באפריל-מאי. אתה עיינת בהתכתבויות?" עמיעד: "ראיתי הרבה חומרים". בן צור: "בוא אראה לך מתי התחיל המו"מ. התכתבות בין פילבר לקאהן. 13.4 מעדכנים שצריך להתקשר לסטלה לתאם פגישה. לשאלת השופט בר-עם: עמיעד עונה שהוא לא זוכר את ההתכתבויות האלה.

בן צור לתובעת עו"ד יהודית תירוש: "אנו חולקים על כל מה שאתם כתבתם בכתב האישום ואנו גם מוכיחים את זה. המצאתם סיפור"

בן צור: "אתה יודע על התאריכים של המו"מ?" עמיעד: "אני לא יודע". בן צור: "נתניהו מכחיש בחקירה שלכם אתל עניין לבאות. הוא אומר לכם לכו תבדקו. זו המצאה פרועה. שאלתי אליך: מחקרי תקשורת. אתה אחרי החקירה של נתניהו. לא בדקת? עמיעד: "לא בדקתי". בן צור: "לא בדקת את ההתכתבויות הרלבנטיות?" עמיעד: "לא זוכר". בן צור: "האם אתה יודע שיש התכתבות בין פילבר ללבאות?" עמיעד: "לא זוכר"

בן צור: "כמה עימותים עשיתם בתיק הזה?" עמיעד:"ישועה עם שורת נחקרים, ניר חפץ עם שורת נחקרים וגם פילבר". בן צור: "לא צריך אישור לעשות עימות". עמיעד: "נכון". בן צור: "למה לא חשבתם להפגיש את נתניהו עם פילבר?" שופט: "הייתה הצדקה לבצע עימות. אז למה לא בוצע?" עמיעד: "התנהלות בחקירת ראש ממשלה שונה". שופטת: "הסיבה זה נתונים טכניים?" עמיעד:"אי אפשר להכניס מישהו בלי שראש הממשלה מסכים (הערה: איזו תשובה מגוחכת. רוה"מ נתניהו ביקש עימותים!!).

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "סיפור טכני משונה. גם בינואר 2019 מבקש שיהיה עימות. אומר זאת בצורה פומבית". עמיעד: "אני לא זוכר את זה". בן צור: "אתה יודע שפילבר אמר שאמר משהו לרון אילון? עמיעד:"לא". בן צור: "למה לא שאלת את רון אילון?" עמיעד: "היה צריך להישאל". בן צור: "אמרת לנתניהו כמה פעמים שזה היה לגיטימי שתדבר עם בזק, למרות שחשבת שזה פסול ולא חוקי". עמיעד: "הגרסה של אלוביץ' הייתה שנתניהו לא התערב מעולם. זה לגיטימי שהוא יפנה לנתניהו". בן צור: "לא זו השאלה. אתה אומר שההנחיה היא לגיטימית". עמיעד: "זה לא מתייחס לעולם השוחד". בן צור: "הפסיקה קובעת שאתה לא יכול להציג מצג כוזב". עמיעד: "אני מציג לו בהתאם לגרסה שלו". בן צור: "למה זה לגיטימי?" עמיעד: "זה הגיוני לפי הגרסה שלו". בן צור: "נתניהו אמר לכם שלפילבר יש סיבות לשנות את גרסתו ולשקר". עמיעד: "אמר". בן צור: "נתניהו אומר שהוא יאבד את חירותו. יש לו עוד סיבות טובות. למה רק בריענון קבלנו את התשובה למה הו שינה את הגרסאות? למה נזכרת בזה מאוחר?" עמיעד: "אנו בדקנו את הגרסה של פילבר מול ראיות ועדים. לגבי עצם התוכן לגבי פגישת ההנחיה הגרסה שלו לא הייתה תלושה מהאוויר". בן צור: "הפרקליטות היא שאלה אותו. ההסברים שלו היו מצוצים מן האצבע. למה אתה לא עשית?" עמיעד: "לא יודע אם הוא הסביר את זה. הוא חשף את המעשה. היו עוד אנשים".

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןבן צור: "אתם אומרים לנתניהו שפילבר בא אליכם מיוזמתו". עמיעד: "פילבר נחקר ביום הראשון. אני זוכר ביום השני אמרו שהוא מעוניין לשוחח עם אלי אסייג ומשם זה התגלגל". בן צור: "האם אתה זוכר שנתניהו אומר לכם הצעה פשוטה בקשר למצגים של פילבר. שתבדקו את העובדות, שלא תזרקו הצידה את החתיכות של הפסיפס, שלא מתאימות לתאוריה הזו, את האיכונים, התכתובות, הדפדפת והשיחה עם סבן. את כל זה עימתתם עם פילבר? את כל זה זרקתם הצידה. כן או לא?" עמיעד: "כן בדקנו עם ראיות חיצוניות". בן צור: "לא בדקתם כלום. כמה פעמים שיקרתם לנתניהו בחקירות? אני אראה לך כמה מופעים. אמרתם לו שאיתן צפריר אמר שנתניהו הנחה אותו. אנו יודעים מה אמרו גם סטמבלר, שי חייק, רן ברץ - אמרתם לו שהם הופנו לאתר וואלה!" עמיעד: "זה מה שאני זוכר, שהם הופנו לאתר וואלה!". בן צור: "לא נכון. יש פה שקר מופגן לראש הממשלה. ואיתן צפריר?" עמיעד: "יואב תלם קיבל דברים מבחוץ. יכול להיות שקיבל דברים לא מדויקים". בן צור: "הנה החקירה השנייה. יואב תלם אומר שצפריר אמר שנתניהו נתן לו הנחיה. למה לשקר במצח נחושה לנתניהו?" עמיעד: "לא יודע מה היה פה" בן צור: "אז למה לא תיקנתם?" עמיעד: "זה לא השם שלי פה". בן צור: "אתם משקרים במצח נחושה לנתניהו על אנשים במשרד התקשורת ועל סביבת ראש הממשלה, כולל צפריר. למה אתם משקרים, אלא אם כן זה לגיטימי". השופט בר-עם: "בהנחה שמדובר בשקרים. זה קו חקירה לגיטימי?" עמיעד: "באופן כללי זה לגיטימי, אבל בחקירת רוה"מ זה לא התקיים". השופט: "בחקירה זה לגיטימי באופן עקרוני?" עמיעד: "זה לגיטימי".

עוברים לאתר וואלה!:

בן צור: "האם במקרה הודלף שצפריר הוא עד מדינה? זו הייתה הדלפה שקרית. תראו באולפן שישי"? עמיעד: "לא מכיר את ההדלפות האלה". בן צור: "אני אראה לך כמה קומפלימנטים קיבלת מעיתונאים. אתה מציג לנתניהו ש"וואלה!" הוא כלי תקשורת חשוב". עמיעד: "מה שאנחנו בדקנו זה את הפניות לוואלה!" בן צור:"הדברים שחפץ אמר שוואלה! הוא אתר זניח?" עמיעד: "הדברים האלה פחות רלבנטיים". בן צור: "היו לכם 4 יועצי תקשורת שמסרו עדות: ברץ, חייק, סטמבלרחפץ). לא היה מקום לשאול אותם על מה שאמר חפץ?" עמיעד: "הם נשאלו לגבי הפניות לוואלה!". בן צור: אומר לכם גלעד ארדן, אתה חקרת אותו, מה הוא אמר על וואלה!. הוא פוליטיקאי מיומן. הוא אמר שזה אתר סקס. זה אתר שלא משפיע ביום יום. למה לא לשאול על התיזה של חפץ?" עמיעד: "זה לא רלבנטי". תשובה לשאלת שופט: "יש שלנו ראיות על חשיבות האתר הזה". בן צור: "אני רוצה להגיד לך, יש הבדל בין מה שעובדי וואלה! חושבים על עצמם ובין מה שחושבים עליו פוליטיקאים. האם אתה זוכר שנתניהו הזמין אתכם לכו תבדקו את האתר?" עמיעד: "למיטב זיכרוני הוא העלה את זה". שופט: "עשיתם מחקר רוחבי באתר? או התמקדתם רק בהודעה של מערכת? עשיתם בדיקה נפרדת אולי היחס היה של 1 ל-100, 1 ל-1000?" עמיעד: "לא עשינו את הבדיקה הזו. זה פחות חשוב". שופט: "האם זה שולי?" עמיעד: "לא עשינו מחקר תקשורתי שמנתח את אתר וואלה!". בן צור: "לא חשבת שחוץ מלהסתכל על כמה התכתבויות יש פוליטיקאים אחרים? לא חשבתם לבדוק, צל של מחשבה, בוא נראה את המכלול אם זה אתר עוין או אוהד?". עמיעד: "תשובתי כמו שאמרתי את זה קודם". בן צור: "בדקת או לא בדקת?". עמיעד: "לא בדקתי". בן צור: "נתניהו אמר לכם לכו תבדקו ותמצאו שזה אתר עוין. למה לא בדקתם גם בתקופת הבחירות?". עמיעד: "יש לי חשד בתקופת הבחירות שאלוביץ' תרם לניצחון שלו בבחירות וזה מה שאנו בודקים". בן צור: "גם לא בדקתם את האינטראקציות עם גורמים אחרים". השופט בר-עם:"העד טוען כל הזמן שזה לא רלבנטי".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

בן צור: "התחלנו הרי עם סיקור אוהד, האם אתה זוכר שנתניהו היה מעורב באיזשהו ניסיון למכור את וואלה!?" עמיעד: "כן, היו מספר אירועים כאלה". בן צור: "ואז אני שואל אותך, אם לנתניהו יש עסקת שוחד עם אלוביץ', יש סיקור אוהד, למה שנתניהו יהיה מעורב במכירת וואלה! לגורם זר? עמיעד: "הוא לא היה מרוצה מאתר וואלה!. הוא רצה 100 אחוז סיקור אוהד". בן צור: "זו התיאוריה שלך. כל הכבוד על התיאוריה. באמת מחיאות כפיים. נתניהו אמר לכם שהוא מדבר עם אלוביץ' ועם שורה של מו"לים. השאלה שלי מאוד פשוטה. הלכתם לבדוק?" עמיעד: לא בדקתי". בן צור: "אתה טענת שכל הודעות הדוברות עברו לשאול אלוביץ'. אתה כרגיל מפליג למחוזות לא מציאותיים. אתה עשית בדיקות? יש כותבי טורי דעות. המרבית המוחלטת שלילית. האם אתה יודע שמחצית הציבור זה ימין? אתה יכול להגיד ש-2-3 כתבים בוואלה! יש להם זהות עם הימין?" עמיעד: "אין לי מושג. לא בדקנו את אופן הסיקור בוואלה! אם הוא ימין או שמאל". בן צור: "מה שעשיתם זה שהפקתם כתבות אחרי חקירת נתניהו בסוף 2018 תחילת 2019. יודע או לא יודע?". עמיעד: "הפקנו גם בדצמבר 2017. לא יודע מה הופק ומתי". בן צור: "לא הוצגו כל הכתבות בפני נתניהו. לא צריך לראות איך זה עלה? מי הופיע במוקד?". עמיעד:"זה בוצע. לא יודע מי ביצע". בן צור: "לא בוצע". עמיעד: "היו מקרים שזה נבדק והופק". בן צור: אתה לא איש תקשורת, אין לכם שום זיקה לתקשורת, לא עשיתם שום בדיקה". עמיעד: "אין מסמך שיושבים ומנתחים".

בן צור: "יופי של תשובה, בוא נעבור לדפדפת. הוגש כתב אישום בלי שמישהו טורח לעשות משהו עם הדפדפת. זו בעיני תקלה איומה. מתי שמעת שיש דפדפת?" עמיעד: "לפני החקירה. במרץ 2020. לא זוכר מי עדכן אותי". בן צור:"זה אירוע מאוד חשוב ואם אחרי שמגישים כתב אישום, יש מסמכים רלבנטיים, לא יכול להיות שאתה לא מברר. מי עדכן אותך?" עמיעד: "לא זוכר". בן צור:"מתי זה היה?". עמיעד: "פברואר 2020". השופט בר-עם: "זו ראייה משמעותית". עמיעד: "כן, זה מאוד משמעותי". בן צור: "איך אתה מסביר את התקלה? היא אצלך,אתה אחראי". עמיעד: "המסמכים נתפסו ביולי 2017, כאשר עברו על המסמכים לא הבינו שהם רלבנטיים והם עברו לפרקליטות". בן צור: "אתה אומר, שהמסמכים עוברים בנובמבר 2017 לפרקליטות. אתם כבר חקרתם את פילבר ואת מניעיו. איך זה חומק?" עמיעד: "מי שעבר, אולי לא הבין". בן צור: "מי? אצלך קרתה תקלה קשה". עמיעד: "בשלב מסוים היה צריך לאתר את המסמכים האלה". בן צור: "בצעתם בדיקה להבין איך זה קרה?" עמיעד: "לא בצענו בדיקה". בן צור: "איך עיתונאי מ'הארץ' יודע מה שאתה עושה בחקירה?" עמיעד: "מעולם לא שוחחתי עם עיתונאי. לא יודע מאיפה הכתבות האלה". בן צור: "לא בדקתם את ההקשר של הדפדפת?". עמיעד: "לא בדקנו". בן צור: "היו עוד נושא בחקירת ההשלמה, פגישת ההנחיה, הצגתם לו תכתובות. לא שאלת למה צריך לחזור לזה אחרי כתב אישום?" עמיעד: "הסיבה הייתה שנמצאו הדפים הצהובים". בן צור: "אתה פשוט מתעתע". סיום החקירה הנגדית ע"י עו"ד בעז בן צור

ה. חקירה נגדית של יריב עמיעד ע"י עו"ד ז'ק חן, (בתמונה משמאל, צילום מסך).ז'ק חן צילום מסך
עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חן: "עובר לתיק 4000: חקרת את אילן ישועה, נתניהו, גלעד ארדן, איריס אלוביץ', יונתן שכטר, שאול אלוביץ', שלמה פילבר במרץ 2020". עמיעד:"כן". חן: "בתיק 4000 אתה בתוך האירוע לא כמנהל, אבל כחוקר בכיר". עמיעד: "כן". חן: "עשית גם פעולות חקירה נוספות של חיפושים ותפיסת מסמכים". עמיעד: "כן, הכל בתיק בזק. בתקופה הראשונה לא חיפשתי באופן אישי". חן: "אתה מספר שעשית 2 חיפושים אצל אלוביץ' ופילבר, שאתה עושה חיפוש, אתם עושים מיון". עמיעד: "החיפוש אצל אלוביץ' היה לא ממוקד". חן: "אני מניח שאתם עושים איזשהו סקירה ראשונית". עמיעד: "יכול להיות שכל מה שלוקחים כל מה שקשור למשרד התקשורת". חן: יש עכשיו סדרת שאלות על צורת החיפושים אצל פילבר ואלוביץ'. מדובר בחיפושים של מסמכים. שאלות טכניות בשלב זה".

מצ"ב כאן דו"ח החיפוש הנוסף שהחוקר יריב עמיעד ביצע ב-9.11.17 בחומרים שנתפסו ב"תיק בזק" לגבי המעורבים הראשיים בתיק זה. הוא עשה זאת ללא הרחבת הצו המקורי, כנדרש בחוק ובפסיקה.

חן: נטלת חלק ב-2 חקירות של איריס אלוביץ' (בתמונה משמאל, צילום מסך), היא נחקרה בתיק 4000. אתייחס רק למופעים שלך. יום חקירה ראשון שלה בפרוץ, אתה אומר לה שהמצב קשה, שיש תמונה מלאה, שכל המשפחה על הכתפיים שלה, שאור מסובך, זה תיק בטון, יש לנו ראיות בטון, את לביאה, את תילחמי בכולם ואתה אומר לה שהיא תמכור את הכל בשביל המשפחה. אתה מטיל עלי האחריות על המשפחה". עמיעד: "אני נכנס כדי ליצור איתה אתאיריס אלוביץ צילום מסך הקשר הראשוני לימים הבאים לאחר שיוצגו לה הראיות. המטרה הייתה רק להיכרות". חן: "אני לא מקבל את מה שאתה אומר. אתה רוצה שהיא תשתף פעולה. מה זה שהיא תמכור את כולם?" עמיעד: "אני לוקח ציטוט מאחת השיחות של ישועה איתה". חן: "המילה למכור נאמרה ע"י איריס בהקשרים אחרים. מה היא תמכור? שותפים? חשודים? מה תמכור?" עמיעד: "בסוף היא תבוא בוא נספר את האמת".

חן: "כל חוקר יכול להיכנס לחדר חקירות מתי שהוא רוצה?" עמיעד: "ברור שאני מיידע". חן:"יריב בן ארצי, חוקר תחתיך, הוא אומר לה שהכל על הכתפיים שלך, שזורקים לה חבל ובואי תעזרי לעצמך ולמשפחה שלך". עמיעד: "מאה אחוז". חן: "בהמשך גם רעות ענבים מהמשטרה ממשיכה באותו נרטיב. אומרת לה שמושיטים לה יד. מה זה מושיטים לה ומה היה צריך להושיט לכם?" עמיעד: "המטרה היא להוציא ממנה גרסת אמת". חן: "רואים שנעשה שימוש בבני משפחה". עמיעד: "זו סיטואציה ייחודית".

חן: "אתה לא עונה לי על השאלה". עמיעד: "ברור שההשפעה תהיה על השאר". חן: "אני מדבר על השימוש". עמיעד: "הראיות היו חמורות ולכן צריך להתמודד איתן". חן: "סיכמנו שלא נהיה תמימים. שמת פודרה על כל זה". עמיעד: "אני משדר את עומק הבוץ". חן: "מה זה לשתף פעולה? אתה מספר לה על ההתפתחות הדרמטית של פילבר". עמיעד: "יש השפעה לעדות שלה שמוסיפה לראיות שכבר קיימות". חן: "אני לא מבין מה זה אומר שאתה משקף לה את המצב. אחד המסלולים זה עד מדינה". עמיעד: "ברור שאם היא תספר את האמת אחד המסלולים זה עד מדינה".

חן: "אתה שוב עושה שימוש בבני משפחה. אתה אומר ששאול ייתקל בקיר במהירות 150 קמ"ש, שבעלך לא ילד. אנו רואים שימוש בבני משפחה והדימוי הוא מוות ואיך אפשר להציל". עמיעד: "המטרה להביא אותם שיספרו את האמת". חן: "גרסת האמת כפי שאתם רואים אותה. מה שאתה אומר שתחקרו עד מוות כדי לקבל את התשובה שאתם רוצים". עמיעד: "המטרה הייתה לגבות גרסת אמת". חן: "דיברתם על רכבת. למה התכוונת?" עמיעד: "הצגתי לה הודעות בין שאול לישועה. אני מגיב לאיך שהיא מגיבה, אני בסוף מביא אותם לבאר. יש הרבה מסלולים". (הערת אלי ציפורי: האיש לא מובן ומחרטט עצמו לדעת). השופט בר-עם: "עז מה זה הדימוי של הבאר?" עמיעד: "לספר את האמת". חן: "להשתמש בבני משפחה להפעיל לחץ זה אסור. אסור לך להשתמש בבעלה המבוגר שייתקל בקיר במהירות של 150 קמ"ש". עמיעד: "מה שאמרתי זה מידתי. לא מאיים עליה". חן: "אתה מדבר על הפנטהאוז של הטיטאניק". עמיעד: "הטיטאניק זה כל ההתנהלות שלהם". חן: כלומר, זה דימוי של מוות". עמיעד: "החשדות מאוד חמורים".

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: עוברים לדון ברגולציה. חן: "מראה לך תכתובת בין סמנכ"לית הוט לפילבר, שיכין איזשהו מסמך. אנחנו בחיפושים אובייקטיביים?עמיעד: "בוצעה בדיקה. לא עלה משהו מובהק". חן: "המכתב של פילבר - הוט לא הופק על ידך ונבדק על ידך". עמיעד: "נכון". חן: "לא עשית הצלבה וגם לא שאלת את פילבר כיצד סמנכ"לית הוט מכתיבה לפילבר מכתב?". עמיעד: "לא זכור לי שזה הוצג בפניו". חן: "לא הוצג. יש לי עשרות דוגמאות" עמיעד: "לא בוצע עימות של פילבר עם חברות אחרות". חן: "אתה מאשר שכל הנושא הזה לא נחקר על ידך". עמיעד: "מאשר שזה לא הוצג לפילבר". חן: "ריכזנו את החומרים הקשורים לחברות אחרות, עשרות רבות, אני רוצה להגיש את זה". התובעת עו"ד תירוש אומרת, שאין לה יכולת לעבור על הכל עכשיו.

חן: "אלוביץ' אומר לכם שפילבר נהג עם כל החברות באותו אופן ושהם לא קיבלו שום הטבה, אלא דווקא הוט. לא חקרתם אף אחד מנושאי המשרה של הוט, סלקום, פרטנר, IBC?". עמיעד: "לא". חן ממשיך בקו חקירה המוכיח שלא חקרו שום חברות אחרות. עמיעד מודה שלא בדקו דבר. חן: "אתה הכרת את ההתכתבות בין סמנכ"לית הוט לפילבר"? עמיעד: "לא זוכר". חן: "פילבר מספר לכם על הרבה פגישות עם מנכל"ית הוט טל גרנות". עמיעד: "זה לא היה חלק מהחקירה". חן שואל את עמיעד על הסכם עד המדינה. עמיעד: "רוב ההסכמים שנחשפתי זה שעורכי דין באו שידבר איתם. לא ניהלתי את המו"מ על עד מדינה".

חן: "עובר איתך למסמכי אוגוסט של רשות ני"ע והתשובה שלהם. מדובר במסמכים שקבעו שאישור מיזוג בזק-יס היה תקין". עמיעד: "אני זוכר 2 מסמכים. את השלישי לא". חן: "בתור מי שראה את המסמכים. אתה זוכר מה עשית איתם?". עמיעד: "לא זוכר אם הוצגו". חן: "אתן לך נתון שלא הוצגו לאף נחקר. במסמכים האלה יש את עמדת משרד התקשורת ביחס לבקשת רון אילון למיזוג בזק-יס". עמיעד: "נכון שיש פה מידע שלא הוצג לנחקרים. הצגנו מאות מסמכים, אני לא יכול להגיד לך למה זה לא הוצג". חן: "בהנחה שיש שם מידע, שלא רק הוצג, הם נחקרו 3 שנים אחר כך בכיוון ההפוך למסמך זה. האם יש לך הסבר לכך?" עמיעד: "כל מסמך רלבנטי שהיה לחקירה, כל מה שראינו לנכון - הוצג". השופט בר-עם: "המידע הוא רלבנטי". עמיעד: "אני די בטוח שהדברים האלה נבדקו". חן: "אפשרות אחת שזה לא שותף לך בזמן אמת. אפשרות שניה שחשבתם שזה לא מעלה ולא מוריד, אבל לא במחלוקת שזה לא הוצג לאף נחקר. האם אתה זוכר את המיילים לגבי טיוטת דו"ח המבקר?" עמיעד: "זה מזכיר לי משהו".

חן: "אתה מכיר את המסמכים שדרשה פולינה ממימון שמילה הוא שלח פעם שניה והיא קיבלה?" עמיעד: "אני סומך על פולינה. לא מכיר. היו הרבה מאוד מסמכים יותר דרמטיים". חן: "איך אתה יודע מה זה יותר דרמטי? מה אתה יודע על המסמכים האלה שהצגתי לך? רוצה להציג לך קטע מחקירת ארדן. היה לכם קו חקירה של בניגוד לגורמים המקצועיים, ואני אומר לך לא בניגוד ולא מאחורי הגב. האם ידעת שברגר שנחקר שימש בתפקיד מאוד בכיר בפרטנר"?. עמיעד:"יכול להיות שידעתי, לא זוכר את זה". חן: "זה מפתיע אותך?". עמיעד: "לא. ידעתי באיזשהו שלב". חן: "האם ידעת שברגר ייצג את פרטנר בוועדת חייק?". עמיעד: "לא". חן: "ואת זה לא בדקתם". עמיעד: "לא בדקנו את המניע שלו לפני שהיה במשרד התקשורת". חן: "ידעת איך הוא מונה לתפקיד?" עמיעד: "גלעד ארדן מינה אותו אבל לא זוכר איך". חן: "המתווך היה אלי קמיר והוא היה בפרטנר". עמיעד: "כן". חן: "האם ידעת שברגר היה מעונין להתמנות לתפקיד המנכ"ל ונעזר באלי קמיר?". עמיעד: "אני לא זוכר את זה".

חן: "האם אתה מודע שנפלה תקלה בהתכתבויות של ישועה?" עמיעד: "היה משהו בטעות. לא הייתי מעורב בסינון". חן: האם היית מעורב בהפקת החומרים הנוספים אחרי החלטת ביהמ"ש"?. עמיעד: "לא". חן: מכיר את יאיר חקאק? הוא סיפר לכם על אירוע בו הוא נפגש עם נציגים מאירופה"?". עמיעד: "לא". "בפגישה נאמרו דברים קשים על נתניהו וזה הי גם בשליחות ברגר. האם לא חשבת שיש מקום לחקור את חקאק?". עמיעד: "לא". חן: "במהלך חקירת ישועה, התברר מההתכתבויות של ישועה, מדובר על מניות שמכר הבן שלו בחברה של אילן שילוח". עמיעד: "בדקנו רק את החשדות בתיק".

ו. חקירה חוזרת
עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: תירוש: "הציגו לך כתבות שסימנת ב-5.11 והטענה הייתה שהמספרים קפצו ואתה אמרת שלא היו כתבות נוספות. אני רוצה להציג לך כתבה מסוימת עם מיספור ולראות אם זה נותן הסבר לכך". עמיעד: "לא זוכר. כל מה שהיה על שולחני סומן".

ח. לסיכום: יריב עמיעד השלים היום את תהליך הפיכתו מעד תביעה מס' 38 לעד הגנה מס' 38 והצטרף לכל שאר 37 עדי התביעה שהפכו לעדי הגנה לפניו. עדיין אין שום בדל ראיה נגד נתניהו. עו"ד בן צור ועו"ד חן הראו, שהעד לא ביצע חקירה לגילוי האמת, אלא ניהל חקירה שמטרתה ביסוס תזה הזויה ושקרית שהוא היה שותף ליצירתה. את מסמך אישור מיזוגכ בזק-יס שנעשה כחוק וכדין לא הציגו כלל לאף נחקר. אי הרצון של התביעה להשתמש במסמך הזה, שמזכה את נתניהו, היה הטריגר, שהביא לפרסום הראשוני במדינה של המונח "תיק תפור" ע"י אבי וייס - כאן, והמושג "אני מאשים" של אמיל זולא לגבי אלפרד דרייפוס, ביחס ל"תיק 4000" - כאן.
ט.
בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי - כאן, אבי וייס חשף 3 נושאים חמורים ביותר:
1) ראייה, שבידי המשטרה היו איכונים של פגישות שאול אלוביץ' - ניר חפץ - בנימין נתניהו בעניין האישור ל"מיזוג", בתלות בלוח הזמנים של אישור הרשות להגבלים עסקיים (טענה שהועלתה בכתב האישום). אלו איכונים המוכיחים, שמה שכתוב בכתב האישום בנושא זה - אינו נכון באופן מוחלט וחד-ערכי. דף אחד מרכזי מדו"ח האיכונים הענק הזה נמצא כאן

2) הוכחה חד משמעית, שתנ"צ יואב תלם לא רק שידע מצווי האזנת הסתר ומחתימת יואב תלםהשימוש ב"פגסוס", הוא חתם בעצמו על לפחות אחד מצווי הסתר, ביחד עם סנ"צ סיגל כספי (ששמה נמצא בין המשתתפים בישיבה בעניינו של ניר חפץ, כפי שנחשף בהוראת השופטים בשבוע שעבר. רשימת המשתתפים, שכוללת את סנ"צ סיגל כספי - כאן). חתימתו של תנ"צ יואב תלם מתנוססת על בקשת האזנת הסתר למיקי גנור - הבקשה המאושרת והחתומה - כאן (חתימתו של תנ"צ יואב תלם נמצאת בתמונה משמאל. תודות לאיילה חסון, ערוץ 13, שחשפה את הצו הזה]. 
הוא (יואב תלם) הוסמך ע"י המפכ"ל לחתום על האזנות סתר, כפי שנדרש בחוק קיטוע מהחוק - כאן. זאת, בגלל הידע המקצועי האישי שלו בתחום זה. הפוך בדיוק למה שטען בעדותו השקרית בבית המשפט המחוזי בי-ם, במהלך החקירה הנגדית שלו. 

המעורבות האישית של תנ"צ יואב תלם (בניגוד למה שנאמר על ידו בבית המשפט בחקירה הנגדית) נחשפה על ידנו גם בשני סרטונים: כאן וכאן, סרטונים שיש בהם ראיות חד-משמעיות למעורבותו בהוצאת צווי האזנות סתר בתיק 4000 ובתיק 3000, עליהם היה ממונה מבחינה חקירתית. 

3) הוכחה חד-משמעית שנעשתה האזנת סתר ב"פגסוס" וייתכן שבכלי האזנה אחרים, לראש הממהאזנה לראש הממשלהשלה בנימין נתניהו. עניין חמור ביותר זה התגלה אגב דיון בפני כבוד השופטת המחוזית בת"א טלי חיימוביץ, שאישרה בהחלטתה ביום 2.2.23 לפרסם חלקית את צווי האזנת הסתר, האזנות שנעשו במסגרת החקירה שבראשה גם עמד תנ"צ יואב תלם - "תיק 3000" ("תיק הצוללות").
החלטת כבוד השופטת המחוזית בת"א המלאה - כאן
בעניין זה נעברו כמה וכמה עבירות חמורות ביותר:
א). האזנה לרוה"מ בנימין נתניהו בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת, מה שדורש אישור שופט עליון + יועמ"ש, להאזנת סתר כזו.
ב). אי עדכון השופט המחוזי (מחוזי מרכז-לוד), שחתם על צווי האזנות הסתר בתיק 3000, שנעשה בהם שימוש לרעה מבלי שהשופט התיר זאת, ע"י שימוש בכלים חודרניים ולא חוקיים דוגמת ה"פגסוס".
ג). אי עדכון השופט המחוזי (מחוז מרכז-לוד), שחתם על צווי האזנות הסתר, שהיו תוצרים בהאזנות סתר אלו, שחייבו את הפסקת ההאזנות ולחזור אליו להנחיות ולבדיקהאם השופטים עודכנותו (כאמור בחוק האזנות סתר) ראה גם עמוד שלישי כאן. ראה בתצלום משמאל. 
ד). הסתרת תוצרי האזנת הסתר הלא חוקית לראש הממשלה והמשך ההסתרה של זה גם ע"י כבוד השופטת טלי חיימוביץ, שטענה "שמדובר בחומר סתמי לחלוטין ואינו רלוונטי להגנת הנאשמים".
זה דבר שלא יעלה על הדעת: גם הפרת חוק בקנה מידה מזעזע וגם הסתרת החומרים הללו, תוצרי האזנה
"הסתמית לחלוטין" הזו, שיכולים אולי לסייע בהגנת נתניהו בתיקי 1000, 2000 ו-4000. 
הרי ידוע לכל, שנתניהו לא קשור לתיק 3000, והוצהר על כך כמה פעמים ע"י היועמ"ש הקודם ובג"ץ שעסקו בנושא. 
אבל החומרים שהופקו מההאזנות הללו אולי כן קשורים לתיקים האחרים (1000,2000,4000), והסתרתם היא שערורייה שלא תיאמן.
לסיכום: אין מנוס, שחייבת לקום ובדחיפות ועדת חקירה ממלכתית בנושא ה"פגסוס" ובמקביל לחקור במח"ש מי ולמה למה האזינו לרוה"מ, מי אישר את השערורייה הזו והאם תוצרי ההאזנה הללו יכולים להיות קשורים לתיקים אחרים, שבהם נתניהו נאשם. 

הפרקליטות פרסמה הכחשה שקרית לחשיפה. פירוק טיעוניה הכוזבים של משחקי מילים בתחתית הכתבה - כאן.

15.2.23: חקירת 2 נהגים של נתניהו (תיק 1000). (במקום סנ"צ מומי משולם).
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: גם אתמול הפגין העד, יריב עמיעד, מבכירי החוקרים בתיקי 'האלפים', בורות מוחלטת בנושאי רגולציה, הנושאים שאותם למעשה חקר. גם השופטים בר-עם ופלדמן פרידמן נדרשו לשאלות הבהרה כדי להבין את שיטות החקירה "המוזרות". חוקרים את החוקרים - כאן.

ב. נדחתה העדות של סנ"צ מומי משולם בתיק 1000, אלי ציפורי פרסם בטוויטר על הפארסה הזו:
ציפורי

ג. היום בדיון קצרצר מעידים בביהמ"ש 2 נהגים מלשכת ראש הממשלה. (כ"כ, הפרקליטות הגישה בהסכמה את ההודעות במשטרה של 2 עדים: שלום מלכא ומאירעמית חדד מאתר משרדו דלרוזה).

העד שנחקר היום ראשון הוא הנהג קובי לוי, (מס' 274 ברשימת עדי התביעה) בלי חקירה ראשית אלא רק בחקירה נגדית של עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, מאתר משרדו) בתיק 1000, ולאחריו הנהג בועז אסייג, שהוא עדיין נהג בשיירת ראש הממשלה, (מס' 273 ברשימת עדי התביעה, מתוך 337).

דמשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן:
חקירת קובי לוי
עו"ד עמית חדד: "נשאלת אם נשלחת לקנות סיגרים לנתניהו והשבת בשלילה ולגבי נהגים אחרים אמרת שאתה לא יודע". לוי: "נכון". חדד: אתה יודע אם שלחו אנשים לקנות סיגרים?" לוי: "אין לי מושג". חדד: "בחוויה שלך סיפרת על משחת שיניים, שהוא ביקש, שהוא הוציא כסף והחזיר לך". לוי: "נכון מאוד". חדד: "מי עושה משימות אישיות. אתה סיפרת שאלי אילוז הוא הכי קרוב אליו". לוי: "כן. לא אמרתי שהוא קנה  סיגרים". חדד: "תאשר לי שלא הבאת שמפניה וסיגרים". לוי": מעולם לא". סיום חקירה נגדית.
כך הפך קובי לוי לעד תביעה מס' 39 שהפך לעד הגנה מס' 39 והצטרף ל-38 עדי התביעה לפניו שהפכו לעדי הגנה.

ה. חקירת בועז אסייג
גם אסייג אומר שאלי אילוז הוא הנהג הכי קרוב לנתניהו. חדד: "אתה מכיר את יחיאל שהוא קרוב לרוה"מ שהוא קנה סיגרים, אתה יודע על עזרא סיידוף ועל הקרבה שלו לנתניהו?" אסייג: "לא יודע". חדד: "אתה יודע שסיידוף טיפל בעניינים האישיים של נתניהו?" אסייג: "אין לי מושג". חדד: "סיפרת 2 דברים שרכשת עבור רוה"מ משקפי שחיה עבור נתניהו והוא שילם לך". אסייג: "נכון". חדד: "ופעם נוספת רצועת שעון שנקרעה. זה עלה 70 ש"ח. הוא שילם לך והוציא את הכסף". אסייג: "נכון". חדד: "שאלו אותך עוד מקרים. סיפרת שלפני 3 שנים לקחת 2 חולצות של חבר בחו"ל עבור נתניהו ונתניהו אמר לך אני לא מקבל". אסייג: "הוא אמר שאסור לקבל". חדד: מעולם לא לקחת סיגרים ושמפניות של מילצ'ן?" אסייג: "מעולם לא". הסתיים הדיון הקצרצר ביותר להיום.
כך הפך בועז אסייג לעד תביעה מס' 40 שהפך לעד הגנה מס' 40 והצטרף ל-39 עדי התביעה לפניו שהפכו לעדי הגנה. 

ו. אלי ציפורי סיכם את הדיון בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
הצילומים שליוו את 2 הציוצים האחרונים של אלי ציפורי: כאן וכאן

פרוטוקול ההחלטה מבית המשפט מיום 15.2.23 על פיו קיבלו את עדויותיהם של 2 נהגים ללא כל חקירה בבית המשפט ושני נהגים נחקרי רק בחקירה נגדית, יש בתצלום כאן משמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו). פרוטוקול הנהגים

ארבעת טפסי החקירה של ארבעת הנהגים בלהב 433 נמצאים בלינקים כאן: מאיר אור דלרוזה, קובי לוי, שלמה מלכה, בועז אסייג.

כל הארבעה מנפצים בעדותם בקלות ובחדשות, באמת שהם מעידים, שחור על גבי לבן, את כל השקרים הנבזיים שנבנו בתיק 1000 סביב נתניהו.

זה כולל את ההמצאה ששמה: "קו אספקה של מתנות", כולל שמפניות וסיגרים, לבני הזוג נתניהו. לא היה ולא נברא דבר כזה, על פי עדות מוצקה ואמינה של כל ארבעת הנהגים. 

ז. נציב התלונות של השופטים, השופט העליון בדימוס אורי שהם, דחה (כהרגלו) כלאחר יד את כל התלונות, שהוגשו לו בגין דבריה של נשיאת בית המשפט העליון - אסתר חיות בגנות "הרפורמה המשפטית", שהציג חה"כ והשר יריב לוין. ההחלטה המלאה של הנציב - כאן

16.2.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מדוע הוחלף העד המתוכנן, מומי משולם, בשני עדים אחרים? איך ידע על כך 'דליפמן', שהופיע לפתע במשפט נתניהו אחרי היעדרות ארוכה? האם יתכן כי לפרקליטת היו ציפיות ללכלוך על משפחת נתניהו? האם יתכן שעוד עדי תביעה הפכו לעדי הגנה? - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמכים - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. פורסמו הפרוטוקולים מדיוני בית המשפט המחוזי בי-ם בחקירתו של יואב תלם: 24.1.23, 25.1.23

ה. פורסם תמלול חקירת נתניהו ביום 10.7.18. מסמך ענק ומרתק. המסמך המלא - כאן

17.2.23
אאלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מיקי גנור, מי שהיה אמור להיות עד מדינה בתיק 3000, מעיד: "המטרה מהרגע הראשון היתה נתניהו. הנרטיב הוא אחד, אם אתה יואב תלם, מה שאתה רוצה ממני, זה להגיע כמה שיותר קרוב לראש הממשלה, לא מעניין אותך שום דבר אחר" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת:  הפרוטוקולים מדברים: תת-ניצב יואב תלם מודה בעבירות. עבירה ראשונה בה הודה יואב תלם: תפיסת רכוש של האלוביצ'ים (עגילים ושעונים) בניגוד לצו ובניגוד לחוק. התירוץ שלו: "אנחנו לא מושלמים. זה שלא עושה לא טועה, מה לעשות? אני עושה הרבה" - כאן.

19.2.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים ‼ עבירות 2 ו-3 עליהן אחראי יואב תלם: מניעת שינה כתרגיל חקירה, ושעות חקירה ארוכות לאיריס אלוביץ' בניגוד לנהלים ולחוק. התירוצים של תלם: "אתם משפטנים טובים ממני. יכול להיות שפספסתי איזו תקנה ספציפית, אנחנו החוקרים גם בני אדם, חוזרים למשפחות שלנו עם תהיות" - כאן.

ב. אבי וייס פרסם באתר Telecom News את הכתבה: גילויים חדשים ומזעזעים משערוריית האזנות הסתר והרוגלות בעיריית חדרה. 
חשיפת השערורייה: מי אישר את הצווים הלא חוקיים בעיריית חדרה? האם יש שופטים שנתנו גיבוי לשערורייה הזו? האם גם כאן השב"כ מעורב? המסמכים ב"פרשת עיריית חדרה", שנחשפים בגלל מאבקם הבלתי מתפשר של עו"ד עמית חדד, עו"ד ליאור אפשטיין ועורכי דין נוספים מהצד של ההגנה לחשיפת כל המוסתר, מגלים את השערורייה המחרידה המקבילה ל"תיקי האלפים" בתחום האזנות הסתר, ובכלל הזה הפעלת הפגסוס על אזרחים ושאר עבירות של מערכות המשטרה והפרקליטות. הכל על "פרשת חדרה" וחשיפת החומר המודיעיני שלה, שקוטלג תחת שם הקוד "אורות הכרך". שום דבר לא הפריע למשטרה לבצע התקנה של מצלמות וידיאו!!! בנוסף למיקרופונים, בניגוד לחוק - כאן.

ג. התקבל מכתב מהמשנה ליועמ"שית, עו"ד ד"ר גיל לימון המציין, שרוה"מ בנימין נתניהו יכול לעסוק בהרגעת הרוחות אבל לא ברפורמה המשפטית לאור הסדר ניגודי העניינים בו הוא הוא נתון - כאן

ד. יוסי באום חשף בטוויטר כאן (הקובץ המלא - כאן) קשר בין ראש חטיבת החקירות במשטרה (שמונתה היום מטעם המפכ"ל כראש צוות שיטפל בהסתה והמרדה, תנ"צ שלומית לנדס) לבין הקנוניה שהובילה להדחתו של גל הירש ממועמדות להיות המפכ"ל, ובכלל זה הקשר לבעלה - פול לנדס, מי שהיה אז ראש הרשות להלבנת הון.  

ההמשך בכתבה: תיק 1000: היום הראשון בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים  מ-20.2.23 - כאן.

עדכון 19.4.23: 

יוסי באום פרסם בטוויטר:
יוסי באום
המסמך - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

ברכה לכל קוראינו ולכל כוחות וזרועות הביטחון לקראת יום העצמאות 2024, שבו נחגוג 76 שנה לתקומת עם ישראל במדינת ישראל. 

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים