Telecom News - שערורייה: בוצעה האזנת סתר בפגסוס לראש הממשלה נתניהו ללא אישור כחוק

שערורייה: בוצעה האזנת סתר בפגסוס לראש הממשלה נתניהו ללא אישור כחוק

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> שערורייה: בוצעה האזנת סתר בפגסוס לראש הממשלה נתניהו ללא אישור כחוק
שערורייה: בוצעה האזנת סתר בפגסוס לראש הממשלה נתניהו ללא אישור כחוק
מאת: אבי וייס, 14.2.23, 21:24נתניהו תמונת פרוטרטר שמית

נעשתה (באחריות תנ"צ יואב תלם) האזנת סתר לראש הממשלה בנימין נתניהו ב"פגסוס" וייתכן שבכלי האזנה אחרים. עניין חמור ביותר זה התגלה אגב דיון בפני כבוד השופטת המחוזית בת"א, טלי חיימוביץ, שאישרה בהחלטתה ב-2.2.23 לפרסם חלקית את צווי האזנת הסתר, שנעשו בתיק 3000 (תיק הצוללות). מהן 4 העבירות שנעברו בעניין זה? 

כ"כ, יש הוכחה חד משמעית, שתנ"צ יואב תלם לא רק שידע מצווי האזנת הסתר ומהשימוש ב"פגסוס", הוא חתם בעצמו על לפחות צו האזנת סתר אחד. 

השופטת לא פרטה כמה צווים יש, ולכן לא ידוע כרגע מי חתום על כולם למעט אחד שדלף, שעליו חתום תנ"צ יואב תלם. בכל מקרה, הוא המפקד האחראי על החקירה בתיק 3000 ("תיק הצוללות"), וגם אם הוא לא חתום בעצמו על הצווים האחרים, הם הוצאו בהוראה שלו ובפיקוח שלו.

עדכון 16.2.23 בתחתית הכתבה של פירוק ההכחשה השקרית של משחקי מילים של הפרקליטות.

עדכון אחרון של השתלשלות השערורייה: 19.8.23.


בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי - כאןאבי וייס חשף, בין היתר, 2 נושאים חמורים ביותר:

1. הוכחה חד-משמעית, שנעשתה האזנת סתר ב"פגסוסוייתכן שבכלי האזנה אחרים, לראש הממשלההאזנה לראש הממשלה בנימין נתניהו.

לא ידוע כרגע אם האזנת הסתר הזו בוצעה במתקן הסיגינט-סייבר בהר החוצבים בי-ם או בעמדות ההאזנה של המשטרה במטה ההאזנה של השב"כ בי-ם.

עניין חמור ביותר זה התגלה אגב דיון בפני כבוד השופטת המחוזית בת"א טלי חיימוביץ, שאישרה בהחלטתה ביום 2.2.23 לפרסם חלקית את צווי האזנת הסתר, האזנות, שנעשו במסגרת החקירה, שבראשה גם עמד תנ"צ יואב תלם (בתמונה משמאל, צילום מסך) - "תיק 3000" ("תיק הצוללות"). ראה בתצלום משמאל למעלה.יואב תלם צילום מסך

החלטת כבוד השופטת המחוזית בת"א טלי חיימוביץ המלאה - כאן

בעניין זה נעברו כמה וכמה עבירות חמורות ביותר:
א). האזנה לרוה"מ בנימין נתניהו בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת, מה שדורש אישור שופט עליון + יועמ"ש, להאזנת סתר כזו.

כך גם קברו מעטה של חיסיון ענק, את האזנות הסתר שנעשו לרוה"מ בנימין נתניהו בתוך הלשכה הכי מוגנת של רוה"מ, כפי שנחשף ע"י בן כספית - כאן, ואומת כמה ימים אחרי כן ע"י דוד שרן - כאן

ב). אי עדכון השופט המחוזי (מחוז מרכז-לוד), שחתם על צווי האזנות הסתר בתיק 3000, שנעשה בהם שימוש לרעה מבלי שהשופט התיר זאת, ע"י שימוש בכלים חודרניים ולא חוקיים, דוגמת ה"פגסוס".

ג). אי עדכון השופט המחוזי (מחוז מרכז-לוד), שחתם על הצווים, שהיו תוצרים בהאזנות סתר אלו, שחייבו את הפסקת ההאזנות מיידית ולחזור אליו להנחיות ולבדיקהאם השופטים עודכנותו (כאמור בחוק האזנות סתר) ראה גם עמוד שלישי כאן. ראה בתצלום משמאל. 

ד). הסתרת תוצרי האזנת הסתר הלא חוקית לראש הממשלה והמשך ההסתרה של זה גם ע"י כבוד השופטת טלי חיימוביץ, שטענה "שמדובר בחומר סתמי לחלוטין ואינו רלוונטי להגנת הנאשמים".

זה דבר שלא יעלה על הדעת: גם הפרת חוק בקנה מידה מזעזע וגם הסתרת החומרים הללו, תוצרי האזנה "הסתמית לחלוטין" הזו, שיכולים אולי לסייע בהגנת נתניהו בתיקי 1000, 2000 ו-4000.  הרי ידוע לכל, שנתניהו לא קשור לתיק 3000, והוצהר על כך כמה פעמים ע"י היועמ"ש הקודם ובג"ץ שעסקו בנושא. 
אבל החומרים שהופקו מההאזנות הללו אולי כן קשורים לתיקים האחרים (1000 ,2000 ,4000), והסתרתם היא שערורייה שלא תיאמן.

2. הוכחה חד משמעית, שתנ"צ יואב תלם לא רק שידע מצווי האזנת הסתר ומחתימת יואב תלםהשימוש ב"פגסוס", הוא חתם בעצמו לפחות על צו האזנת סתר אחד, ביחד עם סנ"צ סיגל כספי (ששמה נמצא בין המשתתפים בישיבה בעניינו של ניר חפץ, כפי שנחשף בהוראת השופטים בשבוע שעבר. רשימת המשתתפים שכוללת את סנ"צ סיגל כספי - כאן). חתימתו של תנ"צ יואב תלם מתנוססת על בקשת האזנת הסתר למיקי גנור - הבקשה המאושרת והחתומה - כאן (חתימתו של תנ"צ יואב תלם נמצאת בתמונה משמאל, הצו המלא בחתימת ידו מצוי כאן. זאת, תודות לאיילה חסון, ערוץ 13, שחשפה את הצו הזה]. 

הוא (יואב תלם) הוסמך ע"י המפכ"ל לחתום על האזנות סתר, כפי שנדרש בחוק קיטוע מהחוק - כאן. זאת, בגלל הידע המקצועי האישי שלו בתחום זה. הפוך בדיוק למה שטען בעדותו השקרית בבית המשפט המחוזי בי-ם, במהלך החקירה הנגדית שלו. 

המעורבות האישית של תנ"צ יואב תלם (בניגוד למה שנאמר על ידו בבית המשפט בחקירה הנגדית) נחשפה על ידנו גם בשני סרטונים: כאן וכאן, סרטונים שיש בהם ראיות חד-משמעיות למעורבותו בהוצאת צווי האזנות סתר בתיק 4000 ובתיק 3000, עליהם היה ממונה מבחינה חקירתית. 

תנ"צ יואב תלם טען בעדותו בחקירה הנגדית, שהוא לא מבין בהאזנות סתר וסייבר וגם לא חתם על צווים (מה שהתגלה חיש מהר כשקר, שנחשף ע"י איילה חסון שהוא חתום על צו האזנת סתר למיקי גנור ב"תיק 3000"). אז "תפשתי אותו על חם" שהוא פשוט משקר. על פי דבריו שלו עצמו בביהמ"ש, הוא שרת בצבא ב-8200 (כאן), אז ברור כשמש שהוא מכיר היטב את התחום הזה. כבר בתחילת דרכו בלימודיו לתואר עו"ד, היה (לדברי חבריו) שמאלן ו"רל"ב"- כאן, ב-2003 (התגייס ב-1999, כלומר היה אז בוותק של פחות מ--4 שנים בשרות), הוא מונה ע"י היועמ"ש דאז כחבר מקצועי ב"צוות לבנת משיח" (כאן), צוות ממשלתי בכיר שעסק בתחום האזנות סתר והדו"ח של הצוות הזה פורסם ב-2005 (מצ"ב כאן).
כלומר: כבר אז, בתחילת דרכו במשטרה, הוא נתפש כמומחה מוביל של המשטרה לתחום ענייני האזנות סתר, במיוחד בכל הנוגע להיבטים המשפטיים של תחום זה. כל טענותיו בסגנון של "לא ידעתי" - הם שקר מוחלט. 

בעניינו של תנ"צ יואב תלם הוגשה תלונה חריפה ביותר ע"י טל רימר - כאן


לסיכום: היום ברור כשמש: הפרקליטות והמשטרה האזינו לשיחות של נתניהו באמצעות רוגלות, שהושתלו אצל הסובבים אותו מקרוב, בניגוד לחוק. אין מנוס, שחייבת לקום ובדחיפות ועדת חקירה ממלכתית בנושא ה"פגסוס" ובמקביל לחקור במח"ש מי ולמה האזינו לרוה"מ, מי אישר את השערורייה הזו והאם תוצרי ההאזנה הללו יכולים להיות קשורים לתיקים אחרים, שבהם נתניהו נאשם. 

הערה: לנתניהו אין סמארטפון, לכן ניתן להאזין ב-3 דרכים אפשריות:
1. האזנה נפחית (ראה למשל בצו של שרן). כלומר, הקליטו שיחות דרך מכשיר אחר של כל אדם, שנתניהו עובד עימו צמוד ומשוחח עימו רבות, כמו ראש המל"ל \ המשנה לראש המל"ל וראש הלשכה.
2. בטלפון הקווי. נתניהו דיבר הרבה בטלפון הקווי.
3. בסלולר של העוזרים שלו. העוזרים היו מגישים לו את המכשיר שלהם כדי לדבר.

יצוין שהשב"כ בעצמו האזין לנתניהו בלשכתו וזה נחשף על ידנו וגם ע"י בן כספית בשתי כתבות שפורסמו על ידו ב"מעריב" - כאן וכאן. זה פורסם בהבלטה גם ע"י דוד שרן - כאן

לדעת רבים, מן הדין היה לחקור ולהעמיד לדין את בן כספית על מסירת ידיעות כוזבות (כאמור כך בחוק), ושיבוש מהלכי חקירה ומשפט, ב"תיקי האלפים".

כ"כ החשד לכך שיש האזנות סתר לרוה"מ נחשף כבר בתחילת השנה כאן ב"ישראל היום" בעקבות הדלפת עדותו \ חקירתו של שלומי פוגל (הבעלים של מספנות ישראל" והיה חשוד בתיק 3000).  

כפי שניתן לראות כאן מהצו (השני), שהוצא בעניינו שלדוד שרן, שיטת ההאזנה החשאית הייתה "מיקרופונית", כלומר "האזנה נפחית" (אחת מהיכולות המתקדמות של "הפגסוס", שמשתלט על המכשיר מרחוק ופותח את המיקרופון של המכשיר ולפי הצורך גם את המצלמה, בלי שבעל המכשיר מרגיש בזה, כדי להאזין לכל מי שנמצא בסביבת המחזיק במכשיר הזה). זו אותה שיטה, שהופעלה גם כנגד עליזה בר יוסף (אשתו של המשנה לראש המל"ל - שגם לו האזינו באמצעות שימוש ב"פגסוס"), כפי שנחשף ע"י תומר גנון מ"כלכליסט" - כאן. הצווים הללו הוצאו בהוראת תנ"צ יואב תלם, שעמד בראש צח"מ החקירה בתיק 3000, כמו גם בתיק 4000, כשעל אחד הצווים הללו הוא אף חתם בעצמו

יתרה מכך, לשופטת המחוזית נודע (כעולה מההחלטה שלה כאן), שבמסגרת הצווים הבלתי חוקיים המוסתרים מההגנה ומבית המשפט, היו צווים להפעלת מצלמות סתר בבתי החשודים. לא ייאמן!!!

נוסיף בעניין הדיונים בתיק 3000 בפני כבוד השופטת המחוזית טלי חיימוכבוד השופטת טלי חיימוביץ לבנת, מאתר הרשות השופטתביץ, (בתמונה משמאל), שהיא דחתה את הדרישה של ההגנה לפסול את המלמ"ב (הממונה על הביטחון במערכת הביטחון) שמלווה את התיק הזה, בגלל הרגישות הביטחונית שיש סביב "תיק הצוללות". ההחלטה המלאה שלה בעניין זה - כאן

15.2.23:
א. רדיו "גלי ישראל" פרסם בטוויטר:
רדיו גלי ישראל
רדיו גלי ישראל
רדיו גלי ישראל
רדיו גלי ישראל

ב. הסרטון הנ"ל (16 דקות) בתכנית הבוקר "הזירה האקטואלית" של שרון גל ברדיו "גלי ישראל" נמצא בעדכוני 15.2.23 בכתבה - כאן.

ג. סרטון קצרצר (3 דקות) של דברי אבי וייס בנושא בתכנית בערוץ 13 "חמש עם שרון גל" ב-15.2.23 מדקה 06:10 עד דקה 09:00 - כאן.

FREE

16.2.23: 
אהפרקליטות פרסמה הכחשה שקרית של משחק במילים לחשיפה הנמצאת בתצלום הכחשת הפרקליטותמשמאל:
למה שקרית?

1) לא נטען בחשיפה של Telecom News, שהפגסוס הופעל כלפי ראש הממשלה נתניהו. הפגסוס הופעל, כפי שנמצא ואושר "שחור על גבי לבן" ע"י השופטת המחוזית טלי חיימוביץ, כנגד אנשים שסבבו את ראש הממשלה דוגמת: דוד שרן, אליעזר מרום, מיכאל גנור, אבריאל בר יוסף, עליזה בר יוסף ועוד.

במכשירים שלהם נקלט, שהם משוחחים עם ראש הממשלה נתניהו, בין אם שיחות טלפוניות לטלפון הקווי שלו, ובין אם שיחות פנים אל פנים עימו (שכן, במכשירים שלהם הופעלה "מערכת האזנה נפחית", המכונה בצווים שהוצאו כנגדם - "האזנה 'מיקרופונית'", שזו אחת היכולות המתקדמות של מערכת "פגסוס").
זה הוסתר היטב תחת "תעודות חיסיון" במשך כ-6 שנים, די ברור למה (בגלל ריבוי העבירות, שסביב הקלטות לא חוקיות כאלו ובמיוחד שלא נמצא בהן שום דבר מפליל כנגד נתניהו, ואת זה בדיוק רצו להסתיר מהציבור, מבית המשפט ומהסנגורים של הנאשמים).

רק זו החשיפה. לא שהותקן פגסוס אצל או כלפי ראש הממשלה, דבר שהוא לא הגיוני, כי לא היה לו (לנתניהו) סמארטפון באותה עת.
לכן, נמצא בבדיקה של השופטת ומופיע בפסק דינה, שהרוגלה של "מערכת סייפן" ("פגסוס" זה השם המסחרי של המערכת), הופעלה כנגד האנשים שקשורים בתיק 3000, שאגב כך שוחחו עם ראש הממשלה, בחודשים שמערכת ההאזנת הסתר - פעלה במכשיר הסלולרי שלהם. לא במכשיר של נתניהו, שאין לו. 

2) נכון שההגדרה "מקורבים" לפי החוק והפסיקה לא חלה על השמות הללו, כי הם "עובדים" הכפופים, או שהיו כפופים, במישרין או בעקיפין, לרוה"מ (דוגמת עליזה בר יוסף, שהיא אשתו של המשנה לראש המל"ל - אבריאל בר יוסף).

אז לציין בהודעת הפרקליטות ש"המערכת ... לא הופעלה כלפי נתניהו" "ולא כלפי מקורבים אליו" היא הטעיה.
נכון, שמבחינה חוקית הם לא נחשבים "מקורבים אליו", אלא "קרובים אליו", בהיותם עובדים שהיו כפופים אליו, במישרין (דוד שרן, שהיה ראש לשכתו, אבריאל בר יוסף, שהיה המשנה לראש המל"ל), או בעקיפין (דוגמת אשתו של המשנה לראש המל"ל - עליזה בר יוסף, מיכאל גנור - נציג החברה הגרמנית שבונה את הצוללות וספינות הטילים עבור חיל הים, ומפקד חיל הים דאז, אליעזר מרום).

אז בפרקליטות משחקים במילים וכותבים "מקורבים", בעוד שהחשיפה של Telecom News, היא בעניין אלו שהיו, למעשה, "קרובים" לנתניהו ועבדו בסביבתו הקרובה.

אז למה להטעות את הציבור בהודעה שקרית כזו?  

יודגש שהודעת הפרקליטות לא רק שסותרת את האמור בפסק דינה של כבוד השופטת טלי חיימוביץ, פס"ד עליו הפרקליטות לא הגישה כל ערר (כלומר: הוא פס"ד חלוט), היא סותרת גם את הודעת הפרקליטות עצמה, מנובמבר 2022, הודעה לציבור שנמצאת כאן

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הערה:  כמה שיותר "קרוב" לראש הממשלה - תרתי משמע.

ציפורי

19.2.23הכתבה: גילויים חדשים ומזעזעים משערוריית האזנות הסתר והרוגלות בעיריית חדרה. 
חשיפת השערורייה: מי אישר את הצווים הלא חוקיים בעיריית חדרה? האם יש שופטים שנתנו גיבוי לשערורייה הזו? האם גם כאן השב"כ מעורב? המסמכים ב"פרשת עיריית חדרה", שנחשפים בגלל מאבקם הבלתי מתפשר של עו"ד עמית חדד, עו"ד ליאור אפשטיין ועורכי דין נוספים מהצד של ההגנה לחשיפת כל המוסתר, מגלים את השערורייה המחרידה המקבילה ל"תיקי האלפים" בתחום האזנות הסתר, ובכלל הזה הפעלת הפגסוס על אזרחים ושאר עבירות של מערכות המשטרה והפרקליטות. הכל על "פרשת חדרה" וחשיפת החומר המודיעיני שלה, שקוטלג תחת שם הקוד "אורות הכרך". שום דבר לא הפריע למשטרה לבצע התקנה של מצלמות וידיאו!!! בנוסף למיקרופונים, בניגוד לחוק - כאן.

22.2.23אבריאל בר יוסף - מי שהיה המשנה לראש המל"ל, הגיש באמצעות עו"ד ז'ק חן ועורכי דין נוספים, "בקשה לעיובר יוסף צון בחומר חקירה", בקשה דחופה, שהוגשה לביהמ"ש המחוזי בת"א, עקב כך שהתגלה לו ולרעייתו עליזה, שבנוסף לצווים שבהם הופעל הפגסוס על החשודים בתיק 3000 (6 צווים), הוצאו כנגדו 2 צווים לקבלת המיילים שלו ושל אשתו עליזה בר יוסף מאתר "וואלה!".

זאת, בטיעון שהוא עוסק בהפצת חומרי תועבה של קטינים" (ראה בתצלום משמאל). עבירה חמורה ביותר בחוק. הצו הורה לספק למשטרה ובסתר את המיילים שלהם, כ-9 שנים אחורה (!)

הטענה השקרית הזו שימשה גם כבסיס להוצאת 4 מתוך 6 צווי האזנת הסתר בתיק 3000, שבהם הופעל הפגסוס.
מדהים. 

הבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי במלואה - כאן

פרשה זו היא המשך ישיר להתפתחות שחשפנו תחת הכותרת: "שערורייה: בוצעה האזנת סתר בפגסוס לראש הממשלה נתניהו ללא אישור כחוק".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

23.2.23: ריאיון עם אבי וייס על שערוריית צווי החיפוש נגד אבריאל בר יוסף, מי שהיה המשנה לראש המל"ל, ולאישתו עליזה, בטיעון לפדופיליה, בתכנית האולפן הפתוח בערוץ 14 עם שרה ב"ק, ב-22.2.23, מדקה 15:50 עד דקה 19:50 בסרטון היוטיוב - כאן. פרטים על השערורייה בכתבה - כאן.

26.2.23: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

חשוב להדגיש (ראה בתצלום משמאל): הצובתגובת הפרקליטות (שבאה גם בשם המשטרה) מדובר בשקר מוחלט ונבזי, תוך ניצול מצב שהשופטת הלכה לעולמה ולא יכולה להגיב על השקרים החמורים ביותר הללו. 
תמיד, תמיד, המשטרה מגיעה לשופט עם הטפסים של הבקשה מוכנים ומודפסים כולל הכל. כלומר: טפסים במספר עותקים לפי הכתוב בחוק ובתקנות, במקרה הזה 3 העתקים (היו כאן 4 העתקים כולל הדף הראשון), חומרי מודיעין, חומרי חקירה והסברים נלווים (אם יש). 
כך גם במקרה הזה וכך זה מאז ומתמיד עוד מקום המדינה ועוד קודם לכן, במנדט הבריטי. אין מצב שהשופט הוא זה שממלא את הטפסים הללו. השופט מחויב לפי התקנות רק למלא פרוטוקול של הדיון שנערך לפניו. רוב השופטים לא מקלידים פרוטוקול נפרד (בין מעצלנות ובין שלעיתים הבקשות מגיעות אליהם הבייתה, או בשעות שהמחשב סגור וכיו"ב, או שאין להם קלדנית, או מתמחה שייעשה את ההקלדה של הפרוטוקול, ולכן ברוב המוחלט של המקרים יש על הטופס עצמו כמה שורות לפרוטוקול קצר אם בכלל, ולכן רוב השופטים כותבים שם פרוטוקול בנוסח: "הופיע בפני זה וזה מהמשטרה והציג החומרים ווכיו"ב ואני מאשר הצו בתנאים כאלו או אחרים". 
רוב הטפסים המשטרתיים באים עם הנוסח הזה של הפרוטוקול של השופט כבר מוכן, וכך גם היה במקרה כאן, שהפרוטוקול היה כבר מוכן ומודפס בטופס המשטרתי והשופטת רק נדרשה לחתום עליו ולשים חותמת. 
רואים בתצלום משמאל, שהוא מוכיח חד-משמעית שזה היה (כמו תמיד) טופס משטרתי נטו, שהשוטרת מלהב 433 הביאה לשופטת, ויש על הטופס הזה למעלה משמאל חתימה של כניסה מבית המשפט, ברגע שהשופטת קיבלה את המסמכים מהשוטרת, או כשמסרה אותם להזנה במערכת. 
כלומר: המשטרה היא שהביאה כרגיל את הטופס על כל שלושת העתקיו עם ההאשמה הזו מוכנה ומודפסת על הטופס, ואין להאשמה הזו (שהפרקליטות המציאה שאולי זו שגגה של השופטת), שום קשר לשופטת, שכאילו היא הכניסה את זה [את סעיף האשמה הנוראית] לטופס, כיוון שהיא קיבלה את הטופס מוכן מהמשטרה ורק אישרה אותו בחתימה, על כל ההעתקים שדורשים חתימתה. 
בנוסף, כתוב במפורש כבר בדף הראשון שיש חומרי חקירה נלווים לבקשה. היכן הם? 
בקיצור: הפרקליטות וגם המשטרה משקרים בלי למצמץ.
שטאזילנד.

27.2.23: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
המשך הצווים
המסמך החריף והנוקב - כאן

יצוין ששני התנצי"ם יואב תלם (כעת סגן ראש אח"מ) וערן קמין (שיצא לאחרונה לפנסיה) לא עברו קורס קצינים ייעודי (!)
ערן קמין עבר קורס צוערים מקוצר. יואב תלם לא עבר שום הכשרה מסמיכה לתפקידים הבכירים שמילא וממלא בתחום החקירות. 
קצינים בכירים בהווה ובדימוס במשטרה טוענים, שהיה צריך לפטר כל מי שגויס בדרגת קצונה (עקב היותו אקדמאי, או קצין צה"ל), במידה וסרב לצאת לקורס קצינים ייעודי (שנמשך כ-9 חודשים), בניגוד לתנאי גיוסו. 

זו עוד המחשה עד כמה הפיקוד הבכיר במ"י הוא ברמה מקצועית ירודה, כשהוא פועל בניגוד מוחלט לכללי מנהל תקינים, מה שנחשף בבתי המשפט (בתיקי האלפים, בתיק 3000 ובתיק פרשת חדרה), והקצונה הבכירה של מ"י התמלאה בחלטוריסטים, שאין להם צל מושג מה תפקידם, אפס ידע בנהלים, בפסיקות ובחומרים המקצועיים שנוגעים לתפקידם, אי הבנה מה אחריותם וחסרי כל ניסיון מקצועי רלוונטי לתפקידם.

עדכון 28.2.23: כבוד השופטת המחוזית טלי חיימוביץ דחתה בזריזות את דרישת ההגנה (ראה הבקשה מ-27.2.23 כאן מעל), לקבל תצהיר של השוטרת - חוקרת רס"ר אורית חוטר (החתומה על הבקשות לצווים לחיפוש בדואר האלקטרוני בעניין אבריאל בר יוסף ואשתו עליזה). כ"כ החליטה לבקש הבהרות נוספות מההגנה בנושא זה. ההחלטה המלאה מצויה כאן

יוסי באום פרסם בטוויטר ניתוח מעמיק של הצווים שהוציאה החוקרת אורית חוטר כהשלמה לצווי הפגסוס ב"תיק הצוללות": כאן (עם כל צילומי המסמכים) וכאן

עדכון 12.3.23:
א. לאור החשיפות הרבות ב"פרשת חדרה" נשלחה פנייה למשרד המשפטים האם מאגרי המידע הסודיים של המשטרה ("פגסוס" ו"תיעוד חזותי"), שפוגעים (לכאורה) בפרטיות של הציבור, נרשמו כחוק. הפנייה - כאן

ב-13.3.23 התקבלה תשובה מהירה ודי מתחמקת ממשרד המשפטים - כאן

בהמכון הישראלי לדמוקרטיה שלח ליו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת, מסמך מקצועי חשוב ביותר בנוגע להפעלת הפגסוס - כאן. מומלץ למתעניינים בנושא. המסמך הזה משלים את דו"ח המחקר המאוד מקצועי ומעמיק של איגוד האינטרנט הישראלי שפורסם לא מכבר - כאן

עדכון 17.4.23: מח"ש החליטה לסגור את תלונתי כנגד תנ"צ 
יואב תלם ועוד קציני משטרה - כאן. בעקבות ההחלטה נשלח ערר למשרד המשפטים - כאן. במקביל מוגשת בקרוב תלונה למח"ש ולשר כנגד תנ"צ יואב תלם, ע"י טל רימר (טיוטת התלונה שלו נמצאת כאן). 

עדכון 1.5.23
פורסם כאן ב"ישראל היום" ע"י נטאל בנדל (כותרת בלבד): ""צו הוא חומר חקירה": הפרקליטות "החביאה" צווי האזנות סתר מההגנה בתיק הצוללות.
בדיון שהתקיים בתיק ובמסגרת רשימת "חומרי מודיעין שלא יועברו להגנה", נמצאו גם צווי האזנות כלפי יעדים בתיק • השופטת: "ממתי צווים הם חומרי מודיעין?" • התובע גולומוב: "יש דברים שאני לא יכול להגיד לבית המשפט" • הפרקליטות נתבקשה להגיע עם תשובות לדיון הבא." הפרוטוקול המלא של הדיון - כאן

יצוין שבדיון קודם לדיון זה, החליטה השופטת (כבוד השופטת המחוזית טלי חיימוביץשלא להיענות לבקשת פרקליטי ההגנה לקבל ראיות הקשורות לישעיהו ברקת (עד חשוב בתיק, לטענת ההגנה, עד שולי - לטענת התביעה). ההחלטה השיפוטית הזו במלואה - כאן

עדכון 2.5.23הוגשה תלונה מאוד חריפה ע"י טל רימר, יו"ר עמותת "האמת תנצח, כנגד תת-ניצב יואב תלם. התלונה במלואה - כאן

עדכון 7.5.23: כבוד השופטת המחוזית טלי חיימוביץ קיבלה החלטות ביניים בהקשר לבקשות שקיבלה מההגנה - כאן.

עדכון 7.6.23: כמה מהנאשמים בתיק 3000 ובראשם מיקי גנור (לשעבר "עד המדינה" בתיק זה) פנו לבית המשפט בבקשה לקבל את כל התיעוד הרפואי המעיד שהעד ישעיהו ברק (נציג המספנה הגרמנית לפני מיקי גנור) קיבל אבדן זיכרון לפתע... הפניה במלואה - כאן

עדכון 16.6.23: אלי ציפורי צייץ כאן קישור למאמר חשוב הנמצא כאן בנושא שקרי התקשורת [רביב דרוקר ובן כספית] ב"תיק הצוללות".SUBMARINE FREE

עדכון 18.6.23: החלטת כבוד השופטת המחוזית טלי חיימוביץ בעניין 2 בקשות של ההגנה לקבלת מסמכים (דוחה את 2 הבקשות) - כאן.

עדכון 19.6.23: שופט בית המשפט העליון י. עמית החליט, לבקשת הפרקליטות, לעכב את ביצוע החלטות השופטת המחוזית בעניין העברת טיוטת כתב האישום כנגד מיקי גנור, נושא שהוגש עליו ערר, לביהמ"ש העליון. זאת, עד לדיון ולהחלטה של השופט בנדון - כאן.  

עדכון 22.6.23: בהמשך לציוץ של עו"ד כנרת בראשי כאן, לא רק פוליטיקאים ידועים נחקרו בתיק 3000 (דוגמת יובל שטייניץ ובוגי יעלון, שפטפט בלי סוף בנושא). נחקרו בפרשה ההזויה לא פחות מ-265 עדים והופעלו 2 מקורות אחד מהם קבוע (נושא מרתק בפני עצמו שנחשף אצלי רבות ולעומק), והופעלו כלים חודרניים רבים לרבות הפגסוס ועוד טריקים כמלוא הטנא, לא בדיוק חוקיים. ברשימת המפורסמים שנחקרו בתיק זה אפשר לציין את: צבי האוזר, אהוד ברק, עוזי ארד, יוסי פלד, שלומית ברנע-פרגו, יוסי כהן, בני גנץ, ציפי לבני, שאול מרידור, זאב בנימין בגין, רם בן-ברק, דן מרידור, שאול מופז, אבי ניסנקורן, יאיר לפיד ועוד. סה"כ 265. לתפארת מדינת ישראל...

עדכון 23.6.23: שוחררו מספר פרוטוקולים מדיוני תיק 3000 במחוזי ת"א: 21.5.2330.5.236.6.238.6.23, 8.6.23 (תמלול מלא), 15.6.2315.6.23 (תמלול מלא), 22.6.23

עדכון 26.6.23: ב"כאן 11" פורסמה חשיפה של אבישי גרינצייג שהעיתונאי רונן ברגמן גם הוא היה מקור \ מודיע של המשטרה בתיק 3000. התצלום של המסמך שמוכיח זאת - כאן

עדכון 27.6.23: הודעה לתקשורת בתיק 3000: "לאחר שהוחשד בכזב בעבירות חמורות שלא היו ולא נבראו, אבריאל בר יוסף עתר לבית המשפט העליון (העתירה כאן במלואה): "נוצרת משטרה חשאית הבולשת אחר אזרחי המדינה ובכוחה להחזיק בסמכויות הנתונות רק לבית משפט הפועל מעתה ואילך תחת מעטה של חשכה החל רק על גורמי המודיעין".
אבריאל בר יוסף הנאשם במסגרת תיק הצוללות וכלי השייט הגיש היום לבית המשפט העליון ערר חריף על החלטת בית המשפט המחוזי שלפיה אין להעביר לידי צוות הגנתו חומרי חקירה רבים, הכוללים עשרות צווים של בית משפט אשר העניקו לגורמי החקירה סמכות לביצוע פעולות חקירה במסגרת תיק 3000, אשר עד עתה לא הועברו לעיונם ולא קיבלו ביטוי ברשימת חומר החקירה שנאסף בתיק. 
כזכור, כפי שהתברר בעקבות בקשות שהוגשו לבית המשפט על ידי צוות ההגנה בעבר, הגישה המשטרה במסגרת חקירת הפרשה בקשות להמצאת חפץ בדמות תוכנן של תיבות דואר אלקטרוני השייכות לו ולרעייתו, תוך הצגת טענות כוזבות לבית המשפט בדבר חשדות חמורים המיוחסים לבר יוסף, ובהן לא פחות מאשר עבירות פדופיליה, אשר בר יוסף מעולם לא נחשד בהם ולא התעוררו כלפיו, עובדה שהוסברה על ידי הפרקליטות כ"שגגה מצערת". 
בערעורו, אשר הוגש היום לבית המשפט העליון טוען בר יוסף כי אין בסיס לקביעתו התקדימית של בית המשפט המחוזי לפיה צווי בית משפט אשר אמורים להתבצע על ידי רשות מודיעין, כדוגמת צו האזנת סתר, איתור ותוצריו, הם בבחינת חומר מודיעין. פרקליטיו של בר יוסף, עוה"ד ז'ק חןאורנה פינטו-גפסוןינון סרטל וניר לזר, מציינים כי "בכל הכבוד הראוי, קביעה זו של בית המשפט קמא משנה מושכלות יסוד וסדרי בראשית. היא הופכת את בית המשפט לזרוע מזרועותיהם של גופי המודיעין השונים, ומחילה על בית המשפט כללי סודיות וחשאיות שהם זרים ורחוקים מהכללים החלים על בתי המשפט בכלל ועל ההליך הפלילי בפרט. 

על-פי הערר, "המציאות בה נעשה שימוש בפעולות חקירה חסרי תקדים מסוג זה, כאשר בהמשך, גם לאחר הגשת כתב האישום, הן מוסתרות מעיני המבקש ובאי כוחו היא בלתי נסבלת. היא עומדת בניגוד מוחלט לכללי יסוד של ההליך הפלילי ושוללת הלכה למעשה את הזכות להליך הוגן". לטענת פרקליטיו של בר יוסף, החלטת בית המשפט, החוסה באופן מוחלט צווי בית משפט מעיני ההגנה, יוצרת מציאות בה חקירות משטרה מבוצעות במחשכים. יחידות המודיעין, יבצעו פעולות חקירה החודרות לפרטיותם של אזרחים, פוגעות בזכויותיהם הבסיסיות ביותר, אוספות מידע אישי וחודרני, אשר היעדים אליו יגיע אינם מוגבלים ולעולם לא ייוודע הדבר ולא תתאפשר ביקורות כלשהי על פעולות אלה. בכך, הלכה למעשה, נוצרת משטרה חשאית הבולשת אחר אזרחי המדינה ובכוחה להחזיק בסמכויות הנתונות על פי חוק רק לבית המשפט, שפועל מרגע זה ואילך, תחת אותו מעטה של חשכה החל על גורמי המודיעין. 
לטענת סנגוריו של בר יוסף, הכרעתו של בית המשפט המחוזי לפיה צווים של בית משפט הם חומר מודיעין וכי יש לדון במיהותם ככאלה, מנציחה את ההתנהלות הלקויה של המאשימה שעומדת בניגוד למטרות העומדות בבסיסה של החובה המוטלת עליה בהליך הפלילי להעמיד לעיון הנאשם את חומר החקירה ואת רשימת מלוא החומר שנאסף. היא גם חותרת תחת מושכלות יסוד של מדינת חוק במשטר דמוקרטי. היא פוגעת במעמדו של בית המשפט ומכניסה אותו, על כורחו, תחת עלטת כנפיהן של רשויות החקירה והמודיעין. היא פוגעת בזכותו היסודית של נאשם להליך הוגן, ומטעמים אלה כולם, הכרעה זו אינה יכולה לעמוד."

29.6.23: שוחרר פרוטוקול נוסף מדיוני תיק 3000 במחוזי בת"א: 29.6.23

עדכון 7.7.23: עוד ניצחון להגנה ב"תיק הצוללות" (תיק 3000): שופט בית המשפט העליון י. עמית דחה את ערר המדינה על החלטת השופטת המחוזית טלי חיימוביץ שהתביעה תעביר להגנה (למעשה לנאשם מיקי גנור) את טיוטת כתב האישום שהוגש כנגדו, במסגרת הסכם "עד המדינה" [הסכם ממנו גנור נסוג ולכן הועמד לדין עם שאר הנאשמים ב"תיק הצוללות"].
החלטת השופט העליון קיבלה למעשה את טענות ההגנה וההחלטה הסופית שלו היא שהתביעה תעביר את טיוטת כתב האישום המבוקש עם השחרות קלות של "הערות פנימיות" שיש במסמך זה, בדיוק כפי המבוקש ע"י הגנה, הטוענת שמסמך זה יסייע לקו ההגנה של מיקי גנור.
ההחלטה עם ההחלטות הקודמות שהובילו לדיון הזה בערר בעליון - כאן

עדכון 11.7.23: פורסם פרוטוקול נוסף מבית המשפט המחוזי בת"א בתיק הצוללות (תיק 3000): 6.7.23

עדכונים 17.7.23: מהדיונים בתיק 3000 ("תיק הצוללות"): פורסמו 2 פרוטוקולים (הראשון הוא טכני בלבד): 12.7.2313.7.23. פורסמה בקשתו של רביב דרוקר לדחות את זימונו לדיונים ולתת לו ארכה נוספת למתן תגובה - כאן

עדכון 19.7.23: הוגשה בקשה נוספת של ההגנה בתיק 3000 ("תיק הצוללות"), בנוגע לבקשות של עד המדינה לשעבר מיקי גנור לקבל מסמכים הנוגעים אליו (ובהמשך להחלטת בית המשפט העליון באחד מהנושאים הללו - טיוטת כתב האישום הראשונית כנגד גנור) - כאן

עדכון 21.7.23: צוות ההגנה של הנאשם הראשי ב"תיק הצוללות" (תיק 3000) מבקש לקיים "משפט זוטא" בעניין בקשה לפסילת עדויותיו של מיקי גנור במשטרה בהקשר ולקראת הפיכתו ל"עד מדינה". כדי להניע את התהליך הזה, הוגשו ע"י ההגנה פרפרזות (תמציות) של טיעוני מיקי גנור ל"משפט הזוטא" המבוקש - כאן. מדובר במסמך חשוב ומזעזע מכל בחינה שלא נבחן אותו. 

עדכון 23.7.23: 
פורסם פרוטוקול נוסף מ"תיק הצוללות" שמתנהל בבית המשפט המחוזי בת"א בפני כבוד השופטת טלי חיימוביץ20.7.23

עדכון 19.8.23: בן כספית פרסם כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): "לאן נעלמו ההקלטות בלשכת ראש הממשלה בשנים 2009־2014? | בן כספית.
יש ועדת חקירה ממלכתית, יש פרשת צוללות שאף אחד לא מצליח לפענח, יש שאלות שטרם נמצא להן מענה ויש הקלטות. האם ועדת החקירה לפרשת הצוללות דרשה את ההקלטות האמורות?".
הכתבה הקודמת שלו מאפריל 2022 בנושא זה - כאן

הנתונים של היקף ההקלטות שהוא הציג [ציטוט מהכתבה החדשה]: "הכמות: למעלה מ־240 אלף קובצי שמע בפורמט NMF, מתוכם 4,885 קבצים שנפחם גדול מ־512 קילובייט, ו־3,497 קבצים שנפחם גדול מ־1 מגה־בייט."

יודגש, שכל הגורמים (יועמ"ש, צמרת הפרקליטות, ראשי משרד המשפטים, צמרת המשטרה, צמרת המשרד לבט"ל, השב"כ) שאליהם אבי וייס פנה בשנת 2022 בעניין ההפעלה של עיתונאים כ"מקורות" במסגרת "תיקי האלפים" - לא נענו, למעט תגובה מתחמקת אחת של המשרד לבט"ל - כאן

עדכון 18.1.24: פרקליטות המדינה דחתה באופן מוחלט (כמה לא מפתיע) את פניית \ תלונת "עמותת האמת תנצח" בראשות טל רימר לפתוח בחקירה פלילית ומשמעתית כנגד תנ"צ יואב תלם. ההחלטה של הפרקליטות - כאן. התלונה שהוגשה במלואה - כאן. ​

המשך סיקור "תיק הצוללות" מ-23.7.23 והלאה - בכתבה: "מי הניע את חקירת "תיק הצוללות" (תיק 3000)? - לא מה שחשבתם!". 
 
הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים? - לחץ כאן
"ועדת חקירת פגסוס" - איש לא ילך לכלא - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים