Telecom News - איך הופכים כל אישה לפרזנטורית של פריטי האופנה והמותגים שרכשה?

איך הופכים כל אישה לפרזנטורית של פריטי האופנה והמותגים שרכשה?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> איך הופכים כל אישה לפרזנטורית של פריטי האופנה והמותגים שרכשה?
איך הופכים כל אישה לפרזנטורית של פריטי האופנה והמותגים שרכשה?
מאת: אבי וייס, 4.7.14, 12:30לירון סלונימסקי ואורן זומר
 
גישה חדשה להפצת מותגים באמצעות מכשירי הסלולר ותשדורות מתגים זעירים בגישת ה-IoT, כמענה לסקרנות הטבעית של כל אישה למראה פריט אופנה אצל אישה אחרת העוברת מולה, או נמצאת ברחוב.
 
"החברה, שייצרה את המותג, מגדילה את הניראות של המותג במרחב הציבורי כמעט באפס השקעה. זו 'פרסומת מהלכת' למותג. כך, כל קונה של המותג הופך להיות 'נקודת מכירה מהלכת', נקודת מכירה הנמצאת בכל מקום", מתארים לירון סלונימסקי ואורן זומר, יזמי Awear Solutions. "כרגע אנו מרוכזים במותגים של תיקים שמחירם 200 דולרים ומעלה לפריט, כדי להתמקד במותגים בהם יש רווח מספיק ומניע ליצרן ולשרשרת ההפצה שלו, להפיץ את התגים שלנו בתוך המותג, שהוא תיק אופנתי לנשים".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם לירון סלונימסקי, מייסדת ומנכ"לית (בתמונה - משמאל), ואורן זומר, מייסד משותף ו-CTO, כדי לשמוע על מימוש הרעיון של "שזאם (Shazam) לפריטי אופנה", ליצירת קשר ישיר (אלחוטי ושקוף) בין מותג, שרואים ברחוב או בכל מקום, לתהליך הרכישה של המותג באמצעות הסמארטפון.
 
שאלה: מהיכן צמח הרעיון של הצורך בקישור ישיר לפריטי אופנה?
לירון סלונימסקי: "זה התחיל בכך, שחברה שלי ישבה לידי ולפתע ראתה תיק, שנראה לה יפה, אצל בחורה שעברה ברחוב והיא התביישה לשאול אותה מהיכן התיק הזה. אז שמתי לב שאנשים, בייחוד נשים, מסתכלות כל הזמן על נשים אחרות ולעיתים קרובות רוצות לרכוש את אותו מותג.
 
כיום, אין לזה פתרון, כי הרוכש צריך לגשת לחנות פיזית או לחנות באינטרנט ולנסות לזהות את המותג, או ללכת ולשאול פיזית את המחזיק במותג מה הדגם. לכן, חשבתי, שנוכל לבוא עם פתרון למרחב הציבורי, פתרון המאפשר לזהות את המוצר, שאדם מחזיק בידו או עליו, בלי צורך לשאול אותו. זה יכול להיות תיק, בגד או כל דבר אחד הקיים בידי האדם. הפתרון הוא קל, פשוט ומיידי ולא דורש כל התערבות היכולה להביך מי מהצדדים (המחזיק במותג וזה המתעניין לגביו)".
 
שאלה: איך זה מתבצע?
תשובה: "מי שרוצה את המידע לוחץ על כפתור הסריקה באפליקציה, שהוא מטעין בסלולר שלו. המכשיר קולט את המותג ומוביל את המתעניין לחנות למכירת המותג הזה בדיוק. השידור נעשה אוטומטית ושקוף משבב (צ'יפ) זעיר המוטמן במותג, כבר בשלב הייצור שלו, שבב המשרד לסביבתו את הזיהוי של המותג ועוד פרטים הנוגעים למותג.
 
מרגע שהסורק קלט את השידור, ניתן לרכוש את המותג מהאתר באינטרנט, או לגשת לחנות פיזית ולהזמין בדיוק אותו דבר, או דבר דומה המתאים לרוכש.
 
בנוסף, אנו מספקים ליצרן המותג נתונים סטטיסטיים: כמה אנשים ראו את המותג, כמה ביקשו מידע עליו, כמה בסופו של תהליך הסריקה רכשו אותו, מה צבעי המותג המבוקשים יותר, מהם הפרטים שמתעניינים לגביהם יותר וכך הלאה. בנוסף, היצרן של המותג יכול לספק הנחות, קופונים, או כל תמריץ אחר למתעניין, כדי שירכוש את המותג שסרק".  
 
שאלה: מיהם הלקוחות הפוטנציאליים של המערכת שלכם?
תשובה: "יש לנו 2 סוגי לקוחות ברמת משתמשי הקצה:
א. משתמשי הקצה הסורקים את הפריטים שראו ומבקשים מידע עליהם. הם יקבלו את התוכנה לסמארטפון בחינם.
ב. בעלי המוצרים, למשל בעלי תיקים, שבמוצר שלהם מושתל השבב החכם, תג המשדר לסביבתו על המותג. גם הם מקבלים את התוכנה בחינם, מה שמאפשר להם לשלוט האם התג ישדר או לא ישדר. הם מקבלים תמריץ, שהתג כן ישדר, משום שעל כל סריקה המתבצעת על התג, הם יקבלו הנחה לקניה הבאה, מיצרן המותג. כך, מתמרצים את מחזיקי המותג להפוך לפרזנטור מהלך של המותג, בכל מקום.
 
מבחינת הלקוחות ברמת העסקים, הלקוחות המרכזיים שלנו הם יצרני המותגים ושרשרת הערך סביבם. עשינו השקה של המוצר ממש לאחרונה באירוע בניו-יורק, עם DKNY. הם סגרו לנו את החנות הגדולה שלהם לשעתיים והדגמנו את הטכנולוגיה גם ללקוחות וגם לעיתונות בניו-יורק, עם חשיפה רבה. בעקבות האירוע בניו-יורק הוזמנו לאירוע במיאמי ונגיע לזה בקרוב".
 
שאלה: מה הטכנולוגיה העומדת מאחורי הפתרון?
תשובה: "אנו חלק מעולם מכונה IoT (ר"ת: Internet of Things). הצ'יפ שפיתחנו משדר עד לטווח של 10 מטרים לפחות וזה שידור גנרי שלא דורש שום מעורבות משום צד. בטכנולוגיות מתחרות דוגמת ה-NFC, הקליטה של המידע היא רק במרחק של סנטימטרים. לרוב צריך להקיש פיזית בין 2 מכשירים, כדי שהמידע יעבור (ב- (NFC. התג שלנו משרד עד 10 מטרים. זה מאפשר לקלוט כל אחד העובר ברחוב במרחק סביר מנושא התג. זה מבוסס על פרוטוקול תקני הקיים בבלוטוס' בגרסאות החדשות.
 
המטרה העיקרית שלנו בפיתוח הייתה לספק לכל אחד, בלי כל ידע או מעורבות מצדו, להיות Public User. זו פלטפורמה, שלא הייתה קיימת בעולם.
 
יש אפליקציות לזיהוי מותגים המבוססות על צילום מהסמארטפון. אולם, הצילום לא מזהה בוודאות את המותג, הוא לא מזהה מי הוא בעל המותג. דהיינו: בעל המותג לא יכול להרוויח דבר מהזיהוי. הוא לא יקבל נקודות זכות מהיצרן של המותג, או ממי שמכר לו את המותג. במערכת שלנו, המחזיק בתג, נניח בתיק יד ממותג, מקבל 2% הנחה בקנייה הבאה, על כל סריקה, שהביאה לקוח חדש לרכישת המותג. בנוסף, יש בעיה בקישור לקנייה של המוצר שזוהה בצילום. איך המותג שצולם יוביל את המצלם לחנות הנכונה מבחינת היצרן, לרכישת המותג? הרי המצלם יכול להגיע בכלל למתחרה שלו...
 
בפתרון שלנו, המחזיק במותג מחליט בעצמו אם התג ישדר והיכן, באמצעות אפליקציה הקיימת אצלו על מכשיר הסלולר. כ"כ, הוא מקבל מידע על סריקות שבוצעו וכמה הוא הרוויח מכך. יש כאן סוג של גמיפיקציה של 2 הצדדים ולכן אנו מאמינים, שזה יתפוס את השוק".  
 
שאלה: מה יש בתוך הצ'יפים שלכם?
תשובה: "פיתחנו בתוך התג טכנולוגיית שידור של Beacons, שידורים קצרים של RF בתדר של הבלוטוס', עם הצפנה. הצ'יפ משדר, למעשה, רק מספר, שמפוענח ע"י מערכת התוכנה שלנו בענן ועובר דרך הסריקה המתבצעת באפליקציה בסמארטפון. יש במערכת אימות כדי למנוע זיופים.
 
הביקונים הפכו לסטנדרט בטלפונים הסלולריים ואנו משתמשים ביכולת הזו, שהחלה למעשה בטלפונים הסלולריים החכמים (באייפונים) אך לפני כשנה. אנו מאמינים, שעולם ה-IoT יגדל ויתפתח לפי מה שהאנליסטים מפרסמים, ובעתיד נבחן טכנולוגיות שידור חדישות יותר להכניס לתגים.
 
אנו, למעשה, מעוניינים לקבוע סטנדרט חדש לעולם האופנה, לעולם תגי הזיהוי מהסוג הזה. אנו, למעשה, קובעים סטנדרט של Enabler לשווקים, שעוד טרם נולדו ויתפשטו לדעתנו די מהר בשוק העולמי, לא רק בעולם האופנה. זה מתאים לכל פריט. אנו עדיין בוחנים מה עוד ניתן לעשות עם הטכנולוגיה שפיתחנו.
 
הסוללה בתג תחזיק מעמד כ-5 שנים, אולי יותר, עפ"י החישובים שלנו. זה הרבה מעבר לאורך חיי המדף של פריט אופנה, שמישהו מחזיק אצלו אחרי הרכישה".
 
שאלה: איך מגינים על הפרטיות של הלקוחות המחזיקים במותג עם התג?
תשובה: "אנו מדברים עם יצרני אופנה ויצרני תיקים ופונים ללקוחות גדולים. המערכת שלנו תספק להם מידע לא ברמת האדם הבודד והיכן הוא נמצא כאשר בוצע סריקה. הסטטיסטיקה היא על כלל החשיפות של המותג וכך נשמרת הפרטיות. בנוסף, המחזיק במותג יכול לכבות את התג באמצעות האפליקציה שבידו, אם הוא לא רוצה שהתג יפעל במקומות מסוימים בהם הוא נמצא".
 
שאלה: יש לכם פטנטים על הפתרון?
תשובה: "הגשנו בקשת פטנט בארה"ב. כרגע אנו מתמקדים בארה"ב, כי שם המותגים המובילים בעולם, המותגים הגדולים. זה השוק שלנו.
 
בישראל, אין עדיין שוק לקניות אימפולסיביות. גם אין שוק לקניית מותגי אופנה מחנויות ישראליות באינטרנט. הישראלים קונים מחנויות מותגים באינטרנט בארה"ב או במקומות אחרים בעולם דוגמת סין.
 
לכן, אנו נעזרים בין היתר ביולי זיו, שנמצאת ב-Advisory Board שלנו. היא הקימה חברה, שהיא אגרגטור של בלוגריות בניו-יורק, בעיקר בלוגריות לעולם האופנה והמותגים, והיא מקשרת אותנו לשוק המותגים בניו-יורק".
 
שאלה: מה מצב הפיתוח?
תשובה: "יש לנו כבר מערכת עובדת אחרי הפיילוטים ואנו מתכוונים לצאת לדרך. הפיתוח לא הסתיים, כי אנו רוצים לחזק את המערכת ולהתאים אותה לפי הדרישות של חברות האופנה והמותגים. לחברות הללו יש דרישות מיוחדות ואנו בשלבי התאמות. כ"כ, אנו כרגע מגייסים כמיליון דולרים, בנוסף למה שקיבלנו מקרן 'תנופה', 700 אלף ₪ לפני פחות משנה כ-Seed".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
לירון סלונימסקי: "כרגע אנו מתמקדים בניו-יורק. אנו מקווים להיות סטנדרט במיתוג של פריטי אופנה במרחב הציבורי בארה"ב ואחר כך בכל העולם. זה החלום שלנו.
 
אנו חברה ישראלית ונישאר בישראל, אך שווקי היעד שלנו הם כרגע בארה"ב, שם יש משמעות כלכלית חשובה לעולם המותגים, בעיקר מותגי אופנה. אנו מתחילים מעולם האופנה ובהמשך חולמים, שנתפשט לשאר השוק של המותגים מכל סוג ובכל תחום".
 
סרטון הסבר של הפתרון – כאן ולמטה. 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים