Telecom News - התבלבלתם: גיא פלג הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000

התבלבלתם: גיא פלג הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> התבלבלתם: גיא פלג הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000

ביבי צריך להגיד תודה לגיא פלג מ"החדשות". תודה ענקית. הוא חיסל בכתבה אחת את "תיק 4000"הפרסום של גיא פלג מ"החדשות" אתמול היה "כתב הזיכוי של ביבי". אם זה הלב של תיק 4000, אז אפשר לסגור אותו מיידית בלי כל שימוע. בינואר 2013 וגם ב-2015 עד מחצית השנה, ההטבה היחידה, שביבי היה יכול לתת לאלוביץ', זה לאכול מהחמגשיות של שרה. אם היו בודקים את היומן היו מגלים, שמי שהיה שר התקשורת באותו זמן, זה היה השר משה כחלון ומנכ"ל בזק היה אז אבי גבאי. משום מה שכחו לחקור אותם. כך, הם הפכו בכתבה של גיא פלג לחשודים, לכאורה, המרכזיים בתיק המפוברק הזה. לא ביבי. כתבה תשיעית בסדרה. עדכונים חשובים בסוף הכתבה. 

מאת: אבי וייס, 22.1.19, 11:43גיא פלג

אתמול, 21.1.19 בערב הוזמנתי ע"י ערוץ 20 להתראיין באולפן (זה מפורט כאן), והמתנתי שם להיכנס לאולפן, ולכן לא הספקתי לראות בשידור חי את הכתבה של גיא פלג (בתמונה משמאל) מ"החדשות", כתבה המובאת כאן למטה במלואה מהיוטיוב, מה שראיתי רק הבוקר.

פשוט נדהמתי. הכתבה הזו, לעניות דעתי, היא "כתב הזיכוי של ביבי". לא פחות.

אם זה לב התיק, ששמו "תיק 4000", פרשה של לכלוך של פוליטיקאים זה על זה, כמה ימים לפני מועד ההצבעה לכנסת ה-19, בחירות סוערות, שהתקיימו ב-21.2.13 - אז החשודים המרכזיים בתיק הם השר משה כחלון שהיה אז ועד 18.3.13 שר התקשורת, עדן בר-טל, מנכ"ל משרד התקשורת, שהיה בתפקיד זה עד 16.6.13, ואבי גבאי היה מנכ"ל בזק, פרש במפתיע ב-20.1.13, אחרי התאריכים של המסרים, שנחשפו בכתבה. יש עוד חשוד, לכאורה, חשוב, חשוב מאוד, שמייד נגיע אליו. 

איש מהם לא הוזמן למשטרה לעדות, לא כחשוד ולא בכלל.

בתקופה, שנחשפה בכתבה, שמראה, שכאילו ביבי שלט בוואלה! דרך מקורבו ואלוביץ', ההטבה היחידה, שביבי היה יכול לתת אז לאלוביץ', בכל שנת 2013, בכל שנת 2014 ועד מחצית 2015 (הוא חתם על המסמך של מיזוג YES-בזק ב-23.6.15), זה אוכל מהחמגשיות של שרה...

אם הוא רצה לתת לאלוביץ' הטבות באותה עת, או לאחר מכן, הוא היה אמור לעשות זאת דרך משה כחלון, עדן בר-טל ואבי גבאי. לביבי לא היה אז שום סמכות לבצע או להחליט משהו בענייני בזק (סליחה, היה יכול להזמין עוד קו מבזק, לווילה שלו בקיסריה. זהו). מדהים.

יתרה מכך. מגיע לחושפי התחקיר, שפורסם ב"החדשות", פרס נובל לפיזיקה. הם המציאו "מכונת זמן", שיוצאת לחלל ומגיעה ל"חור שחור",  שנמצא במרכז הגלקסיה של שביל החלב (שמערכת השמש וכדור הארץ שמקיף אותה היא חלק ממנו), שם אפשר להניע (כנראה, לא הייתי שם), את הזמן קדימה ואחורה בלי שום בעיות.

לפי הכתבה ב"החדשות", בינואר 2013 הוכח "דפוס ההתנהגות העברייני" של ביבי, שהשתלט על וואלה! באמצעות מתווך שהפעיל את אלוביץ'.

נתעלם כרגע מכל החורים הענקיים בתיאוריה המוזרה הזו, וניגש ישר לעיקר. מה ביבי היה יכול לתת בתמורה לאלוביץ' באותה עת, או אחר כך.

התשובה: כלום, נאדה. לעומת זאת, משה כחלון היה יכול לתת לו הטבות רגולטוריות (ואחריו גלעד ארדן), לא ביבי

במכונת הזמן של "החדשות", אלוביץ' "שלח לחמו על פני המים", וכבר בינואר 2013 הוא חזה בכוכבים (ב"חור השחור", שאליו הגיעה מכונת הזמן של "החדשות"), שביבי יהיה שר התקשורת אחרי משה כחלון ואחרי גלעד ארדן. מדהים.

אבי גבאי, שהיה אז מנכ"ל בזק, היה אמור להוציא לפועל את ההטבות הללו מול משרד התקשורת, שאלוביץ' היה צריך, כדי "לרפד את הכיסים של עצמו" (גם קצת נזל מזה לכיסים של כל אלה שהיו סביבו, למשל אבי גבאי ומנכ"ל וואלה!), אבל משום מה "שכחו את אבי גבאי בבית". למה? כי הוא הלך לפתע למפלגה החדשה, שהקים משה כחלון. מעניין. ממש מעניין. 

יתרה מכך, בדיוק באותו זמן, למעשה, אחרי כמה חודשים (מייד נפרט זאת), עוד אחד, שלא קראו לו לחקירה (כנראה בכוונה, כי הוא היה מחסל את כל התיק התפור והמביש הזה ב-8 מילים - ביבי לא דיבר איתי, לא ישיר ולא עקיף), הוציא מ"מ הממונה על ההגבלים העסקיים, ד"ר אסף אילת, שימוע למיזוג בזק - יס. הוא הוציא, לא ביבי. לא שרה. לא כחלון, לא ארדן. לא פילבר

בספק אם ביבי ידע מזה בינואר 2013 או בינואר 2015, או בכלל, שאיזה אחד בשם ד"ר אסף אילת מוציא או יוציא שימוע למיזוג בזק-יס. אותו (את ביבי) הטרידו אז בעיות לגמרי אחרות, ממש באותה תקופה. למשל: באיזה מסעדה עבדה אשתו של נפתלי בנט. פוליטיקאים זה עם מיוחד, שמוציא ספינים כל הזמן. ככה הם עובדים עוד מתקופת אבותינו. בגלל זה אני מתרחק מפוליטיקאים, כמו מאש. נשיא ארה"ב מוציא לפחות 2 ספינים ביום. למד כנראה מביבי. אבל זה לא נושא לחקירה פלילית, זה לשיפוט הבוחרים, לא לשיפוט של עו"ד מנדלבליט, היועמ"ש. ממש לא. 

מי כן ידע מהשימוע הזה של הרשות להגבלים עסקיים? גלעד ארדן, שהצהיר כמה פעמים, שהוא נגד המיזוג. אבל כשהראו לו את תוצאות השימוע, שיצא ב-6.11.13 וההחלטות של ד"ר אסף אילת בעקבות השימוע, פתאום השתתק, לנצח, ונתן לאבי ברגר לנהל מו"מ מול YES, כדי כן לאשר את המיזוג, בתנאים, שלא היו ברורים אז (כי לא הוצגו ולא נערך לגביהם שום שימוע).

אלוביץ' הגיש ב-2012 את בקשת המיזוג לרשות להגבלים עסקיים. ככה זה החוק. איך הוא היה יכול לנחש ב-2012, שביבי יהיה שר התקשורת ב-2015? מנהרת הזמן הזו פשוט לא תיאמן. היו שטענו, שנכון שביבי לא היה שר התקשורת אז, אבל הוא היה ראש ממשלה ונתן הוראות לעזור לאלוביץ'. נניח שזה נכון, אז למה לא חקרתם את כל אלה, שקיבלו כביכול הוראה כזו מביבי?? די ברור: אם הייתם חוקרים אותם היה מתגלה כל הבלוף הזה. ביבי בכלל לא התעניין בבזק ובזק עניינה אותו כשלג כאשתקד. שום הוראה הוא לא נתן כראש ממשלה למשה כחלון, עדן-בר-טל, גלעד ארדן, ד"ר אסף אילת וכיו"ב, בשנים 2012 עד 2015. 

אחרי כשנה שהמיזוג כבר אושר ונחתם ע"י ד"ר אסף אילת, לאחר השימוע הציבורי שהיה מאוד יסודי, ובינתיים המניות של אלוביץ' שכבו אצלו במגירה (עוד מתחילת 2010), פתאום במאי 2015, כשרצה לשדרג את מעמדו בממשלה, השר לשעבר במשרד התקשורת - גלעד ארדן "התעורר לחיים", וטען, שצריך לפרק את בזק לחברת תשתיות ולחברת שירותים.

אולם, בכל הנאומים שנשא, קראתי ועקבתי אחריו בזמן אמת, הוא לא הזכיר אפילו לא במילה אחת שהוא היה נגד המיזוג, ולא אמר מילה אחת, שהוא מתנגד או התנגד לאישור המשלים (האישור הראשון היה של ד"ר אסף אילת) של המיזוג, אישור, שהיה כבר בשלבים אחרונים של החלטה, במועצת הכבלים והלוויין (שהייתה כפופה לו ולא למנכ"ל המשרד). הוא בכלל לא רמז, לא לציבור ולא לביבי, שהוא מתנגד לאישור המיזוג. המילה יס (YES) לא הופיעה אצלו בשום הקשר של המיזוג והאישור, שביבי חתם עליו ב-23.6.15.

במכונת הזמן הזו, אלוביץ', בתחילת ינואר 2013, "חזה", שבתחילת נובמבר 2013, ד"ר אסף אילת, מ"מ ממונה על ההגבלים העסקיים אז, יוציא שימוע כדי לקדם את מיזוג יס בבזק.

בחיזיון ההזוי הזה, ביבי, לכאורה, דחף דרך מתווך את אלוביץ', לפרסם כתבות בשביל האינטרסים הפוליטיים של ביבי, והתמורה לשוחד הזה, בדמות כתבות פוליטיות על המסעדה של אשתו של בנט, התמורה ניתנה ע"י ד"ר אסף אילת, בנובמבר 2013, כשהוא הוציא (אחרי כמה שנים, שהעניין הזה היה תקוע, בגלל אלוביץ'), שימוע ציבורי כדי לקדם את האישור של המיזוג. ואחרי השימוע - הוא גם חתם עליו

דהיינו, אם לא הבנתן מאומה: נולדה כאן "תאוריית הקשר הצרפתי" (אגב, סרט מצוין): ביבי מבקש דרך מתווך טובות הנאה מאלוביץ' בוואלה! בינואר, ואת התמורה הרגולטורית לאלוביץ', נותן ד"ר אסף אילת, שבכלל לא כפוף לביבי, ובכלל לא נחקר (כי הוא היה הורג את כל התיק), בנובמבר, וסופית השלים את התמורה במרץ שבשנה אחרי כן, אחרי שימוע ציבורי, שנעשה לפי כל הכללים של שימועים ציבוריים, וחתם על המיזוג ופרסם זאת ברבים (למי שהיה מוכן אז להקשיב, למשל אני).  

כלומר: עד כה יש לנו ,לכאורה, 4 חשודים עיקריים בתיק. אלה שיכלו לתת תמורה לאלוביץ' עבור השוחד, שהוא סיפק לביבי ושרה דרך מתווך: כחלון, עדן בר-טל אבי גבאי וד"ר אסף אילת. 

הם אלה שיכלו לתת תמורה לאלוביץ', אחרי הכתבות בוואלה!, כתבות, שמראות שהוא קיבל זאת כ"שוחד". 

אם לא הבנתם כלום, אז בקצרה: יש רק אחד שחתם על המיזוג במהלך השנה ורבע שלאחר הכתבות בוואלה!, הוא כרגע החשוד המרכזי, לכאורה, במימוש התמורה לשוחד, לכאורה: ד"ר אסף אילת.

הוא חתום על השימוע ואחר כך חתם על האישור, והוא (אילת) החזיק את המניות של אלוביץ' - יורוקום אצלו במגירה (בפועל אצל נאמן), עד סוף מרץ 2015. קלטתם נכון: אילת החזיק את המניות של אלוביץ' אצלו במגירה מ-2009 עד סוף מרץ 2015 (תספרו לבד את השנים), ולכן אלוביץ' לא יכול למכור סחורה שאין לו (כלומר אין לו מניות ביד למכור לבזק), אלא אם היה שולח פורצים, או פורץ בעצמו, למשרד של ד"ר אסף אילת וגונב משם את המניות שלו... סרט בדיוני פרי המחשבה המבריקה של החקירה הכי חשובה שנעשתה בעשור האחרון בישראל. 

מדהים.

אז למה לא לחקור אותו?

כי הוא (אילת) איש מקצוע מהמעלה הראשונה. ההחלטות שלו היו נקיות ומקצועיות. חקירה שלו הייתה מחסלת את התיק התפור וההזוי הזה - מייד.

אולם, כעת כבר לא צריך לחקור אותו.

"החדשות"חיסלו את התיק, בכתבה אמש.

לא נותר אלא לקבוע את סדרי ההלוויה של התיק הזה. 


נחזור רגע לאדם אחר בפרשה, גם כן אדם מאוד חשוב ומרכזי בפרשה ההזויה הזו, שר התקשורת אחרי כחלון.

לגלעד ארדן היו מספיק הזדמנויות לחתום על סירוב למיזוג (אחרי החתימה של ד"ר אסף אילת) מהיום שהתקבלה הבקשה עד שסיים תפקידו כשר (חצי שנה). ביומו האחרון במשרד חתם על צרור מסמכים שהביא לו אבי ברגר כנגד בזק, מה שמכונה "השוק הסיטונאי". אבל בין המסמכים הללו לא היה מסמך נגד המיזוג. לא היה. עובדה. הוא (גלעד ארדן) לא חתם על סירוב, כי הוא נתן למו"מ להתנהל בשקט (מו"מ, שנמשך כשנה, מו"מ בו לובנו ביסודיות כל הסוגיות, אפילו את השב"כ שאל אבי ברגר אם הכל בסדר והם אמרו - בסדר, וביבי חתם, אחרי שכולם הסכימו והצביעו בעד, ו-2 יועצים משפטיים בלתי תלויים בו ובלתי תלויים זה בזה, אישרו וחתמו. כ"תוספת יוקר", חברת ייעוץ כלכלית השקיעה 130 שעות עם 5 מומחים מהשורה הראשונה, כדי לבדוק את המיזוג והיא קבעה: "הכל כשר, אפשר לנסוע. המפתחות בפנים".

יותר כשר מזה אין במדינת ישראל. פרטים נוספים יש בכתבה, שהוקדשה רק לסוגיה הזו - כאן, עם כל המסמכים הנלווים (הרבה). 

כך, הכתבה אתמול, חשפה שאין תיק. אין כלום, רק סיפורים שגרתיים של הטיית כתבות, מה שהיה ויש בעיתונות מיום היווסדה ועד היום ויהיה לנצח, כל עוד בני אדם נמצאים בתמונה ולא רובוטים.

מי שיכול אז לתת הטבות לאלוביץ' היה כחלון. לא ביבי. אחריו בא השר גלעד ארדן. לא ביבי. עובדה. ביבי לקח את התיק לעצמו, כשארדן מיוזמתו ביקש לעזוב את התיק ואחרי תחנונים של ביבי הסכים לקחת את תיק הפנים, בגלל שגדעון סער עזב בפתאומיות את תיק הפנים. עובדה.

במכונת הזמן של "החדשות", בינואר 2013 שאול אלוביץ' חזה, שכחלון לא יסיים את הקדנציה שלו כשר ויסע ללמוד בארה"ב, ואחריו השר ארדן יחליט לנטוש את תיק התקשורת לקראת סוף 2014 ולא ימלא קדנציה שלמה של שר תקשורת, ואז ביבי יהיה שר התקשורת, ואז הוא יוכל להגשים עבורו את החלום שלו, חלום של מיזוג שהוא אישית התנגד לו בעשור הקודם וטירפד אותו כמה שנים טובות, למזג את יס בבזק, והוא הביא על עצמו שאילת תפס לו את המניות.

הוא (אלוביץ') גם היה צריך לחזות שד"ר אסף אילת ישחרר לו את המניות שהחזיק אצלו במגירה, כי בלי זה ביבי לא יכול לתת לו שום הטבה, אלא אם הוא היה מצטרף לאלוביץ' ושניהם היו פורצים ביחד בלילה למשרד של ד"ר אסף אילת וגונבים משם את המניות של אלוביץ' אותם הוא (אילת) מחזיק שנים, באותה מגירה. 

מנפלאות מכונת הזמן וחכמת החקירה, שנבנתה סביב התיק הזה.

סרט בדיסנילד נראה טוב יותר מהשטויות שיש כאן בטונות, ועוד משדרים את זה לציבור, כאילו שיש ראיות מוצקות ב"תיק 4000". .    
מלבד זאת, בכתבה אמש בטלוויזיה, הייתה חסרה שאלה קטנה אחת: הדס שטיף מגלי צה"ל, קיבלה "חסינות" רשמית ומתועדת, לגבי השימוש, שעשתה בחומרים פרטיים, שהוצאו ממכשירי הסלולר של איזה עורך דין מפורסם, שיש לו מיטה עם המון כריות. איזה חסינות קיבל מנכ"ל וואלה!, שהוא משתמש בהתכתבות פרטית בינו לבין הבוס שלו?? מנכ"ל וואלה! הוא לא עובד ציבור, שיכול לקבל הגנה של "חושף שחיתויות"!.

מציע, שתקראו את הפרק השביעי בסדרה (כאן), סדרה שחושפת, צד אחרי צעד עם כל המסמכים, איך נתפר כאן תיק לאיש הלא נכון, בגלל קונספציה מוטעית.

כעת מתברר, שלא רק שמדובר בקונספציה מוטעית, מדובר ביצירת"מכונת זמן" שיכולה לדלג קדימה ואחורה בזמן בלי שום בעיות, והכי חשוב, מכונת הזמן הזו מדלגת על שמות של אנשים ממש לא מוכרים לציבור, דוגמת כחלון וגבאי. 

ביבי צריך להגיד תודה לגיא פלג מ"החדשות". תודה ענקית. הוא חיסל בכתבה אחת את "תיק 4000".

גיא פלג עשה שירות גדול לחקר האמת, בכך שחשף, ש"בלב תיק 4000" - לדבריו, יש אוסף של "סיפורים וספינים", שאין להם כל קשר למתן תגמול ל"שוחד", תגמול הקשור בקבוצת בזק וביבי. בדיוק מה שאני טוען מזה מספר שנים, על סמך מסמכים רשמיים בכמות עצומה, שיש בפרשה הזו (מפורט בהרחבה בכל הלינקים למטה בנספח). 


לא נשאר מהתיק הזה שום דבר, חוץ מסיפורי המסעדה, שאשתו של בנט עבדה בה. אולם, אני לא אכלתי במסעדה הזו, כך שאני לא יודע אם כדאי לכם לאכול במסעדה הזו, אם לאו. גם השטויות על אביו של נפתלי בנט היו קצת ברמה של גן ילדים. איך בנו מזה תיק פלילי?? אפילו הנכדה שלי יכולה להבחין במבט קצר אחד, שזה משחקים וספינים ברמה של הגן שלה. 

מה שברור כעת לחלוטין: מאכילים אתכם (תושבי ישראל), בערימה של טונות של שטויות, זבל פוליטי מהסוג הכי ירוד, הסתה פוליטית ושקרים על שקרים מלווים בסיפורי הבלים, מאנשים, שאין להם צל של מושג איך עובדת הרגולציה בשוק התקשורת, ומזה בנו את "תיק 4000".

מדהים ומזעזע.

עדכון 16.2.19, 10:30:

בפרק ה-16 בסדרה - כאן, חשפתי עוד "שחקן מפתח" ב"תיק 4000", שנשכח משום מה בדרך ("שכחו אותי בבית"):
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

וכעת לפצצה הראשונה של היום. ההחלטה של ד"ר אסף אילת ממרץ 2014, לא הייתה ההחלטה הראשונה (בעשור הנוכחי, כי בעשור הקודם היו כבר החלטות כאלו), לאשר את "מיזוג בזק-Yes". ההחלטה הראשונה הייתה ב-2012. 

אתם בוודאי חושבים שאני הצטרפתי למקהלת ה-Fake News והתחלתי גם כן להמציא תאריכים ועובדות?

אז לא.

תתמודדו בעצמכם עם המסמך המצוי כאן והמדבר בעד עצמו. 

למי שלא מבין מסמכים רגולטוריים, אז הנה תרגום לעברית קלה:

ביום 25.6.12 מ"מ הממונה על ההגבלים עסקיים, זה שקדם לד"ר אילת, הלא הד"ר שלומי פריזטוא ד"ר שלומי פריזט (בתמונה משמאל), כיום מומחה ברמה בינלאומית ועצמאי לרגולציה ותחרות, החליט לאשר את המיזוג בין בזק ל-Yes בתנאים המופיעים בהחלטה שלו, וגם הוא עשה זאת בשיטה, שציינתי קודם, שזה - עדכון להחלטת המיזוג מ-2010 בין 012-ביקום-בזק.

יצאתם מבולבלים מההסבר?

אז הנה עוד הסבר, הרבה יותר מובן (שנמצא כאן, למי שפספס את הכתבה הרביעית בסדרה):
לא היה שום שינוי ברגולציה בהתייחס לאישור "מיזוג בזק-Yes", כי כבר ב-2012 הרגולטור המרכזי בנושא זה, כבר אישר את המיזוג ואיש לא התנגד באותה עת (וגם לא אחר כך, בשימוע שקיים ד"ר אילת בסוף 2013 ובאישור, שהוא עדכון ב-2014 ויצא לפועל במחצית 2015).

כלומר: מישהו משקר לכם, שהיה שינוי בגישה של הרגולטורים לגבי "מיזוג בזק-Yes". הרגולטורים המרכזיים, במקרה כאן הרשות להגבלים עסקיים ו"הוועדה לפטורים ולמיזוגים" (ויותר מאוחר משרד התקשורת), אישרו בתנאים, שהוגדו על ידם, את המיזוג כבר ב-2012 ושום שינוי בעניין הזה לא התרחש בשום שלב, בשום חודש ובשום שנה.

אם מישהו רצה להתנגד, הוא היה אמור לפעול לפי החוק, קרי: לגשת ולהגיש ערר לבית הדין להגבלים עסקיים. לא היה דבר כזה בכלל, בעשור הנוכחי. אלו העובדות ואין עובדות אחרות.

מי שטוען אחרת - פשוט משקר במצח נחושה לציבור. 


אגב, ד"ר פריזט לא נקרא לשום חקירה (כמו שד"ר אילת לא נקרא לשום חקירה) ובספק אם מישהו בציבור שמע אי פעם את שמו,ושמע שהוא היה הראשון, שחתם על "המיזוג בין בזק ל-Yes"בעשור הנוכחי, כבר ב-2012. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נספח
רשימת הפרקים בסדרה החדשה בעניין "תיק 4000": כמה פרקי רקע חשובים, שהקדימו את הסדרה הזו, וששימשו כבסיס ונקודת מוצא לחשיפות הטריות והחדשות: עדכון 23.1.19, 22:30:
עלתה לפתע כתבה מדהימה ונוקבת, מבוססת מסמכים מקוריים, בעיתון "דבר ראשון" מהכתב ארז רביב. להלן הכותרת של הכתבה, כותרת המדברת בעד עצמה: "תהליך האישור נחשף חשיפה: פרוטוקול אישור עסקת YES-בזק מראה החלטה לחוצה אך מקצועית. לפי המסמכים שהגיעו לידי 'דבר ראשון', אישרה מועצת הכבלים והלוויין את ההעסקה שבמרכז תיק 4000 בלוחות זמנים לחוצים, אך קיימה דיון מעמיק וענייני בפרטיה | אם במשרד התקשורת הייתה התנגדות, איש לא הביע אותה | איך זה מסתדר עם גרסתו של נתניהו? כל הפרטים בכתבה".
הכתבה המלאה של ארז רביב - כאן
                                                             
                                                                הכתבה של גיא פלג ב"החדשות":
NEEDLE FREE
BAG FREE
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים