Telecom News - חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשויות

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשויות

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשויות

חשיפת המסמך הסודי, המצמרר והמדהים של התנעת הקמת מאגר המידע האדיר על ראשי ערים ורשויות, כמאגר מידע מודיעיני משטרתי (נוסף על המאגר שהוקם לגבי חברי כנסת ושרים והמאגר שהוקם למעגלים נוספים כמו סביבת נתניהו), כדי למיין אותם לפי שיוך פוליטי ולבנות תכנית מקפת לתקיפה\חקירה\מעקב עתידיים נגד היעדים המועדפים מבין ראשי הרשויות הללוהסוף כבר פורסם: הפגסוס חדר ל-3 ראשי ערים לפחות (כלכליסט פרסם 4 שמות של ראשי ערים), רק בגלל שנכללו במאגר הבלתי חוקי הזה. "הרמת מסך" מעל הטיוח הענק של מה שכונה בזמנו בשם "מסמך יצחקי". המשטרה ומשרדי בט"פ והמשפטים מסרבים להגיב לחשיפה המזעזעת. (פרק 10 בסדרה).
עדכונים רבים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 20.3.22, 07:00
SPY FREE

הכתבה התפרסמה במקביל באתר של אלי ציפורי - כאן.

תופעת החדירה לסמארטפונים של בכירים בכלים דוגמת הפגסוס\סייפן, פאראגון, דייזי - Daisy, חלוץ ועוד, כנחשף ומטויח באוסף של שקרים והטעיות ב"צוות מררי" (כאן וכאן), החלה שנים קודם לכן, בבניית מאגרי מידע עצומים, חשאיים ובלתי חוקיים, באגף המודיעין של משטרת ישראל בשת"פ מלא של השב"כ - לאורך שנים ארוכות.
הכל מוסתר בחסיונות המוצאים ע"י פנסיונר של השב"כ

לכן, ביום 15.3.22 פניתי לשר הבט"פ עמר בר-לב, לצמרת משטרת ישראל, לצמרת הפרקליטות ולשר המשפטים גדעון סער (הפנייה המלאה כולל התזכורת ששלחתי ביום 17.3.22 נמצאת כאן), בליווי המסמך הנמצא כאן ושצילומו מובא בהמשך, ושאלתי את סדרת השאלות הנוקבות הבאות:

"הנדון: שאלות דחופות בעניין "מסמכי יצחקי".

שלום רב,
 
1. מה שמכונה "מסמכי יצחקי" ובפועל זה מאגר מידע סודי ענק, שנולד בתקופת ראש אח"מ ניצב מני יצחקי - מדובר במאגר מידע ענק בהיקפו, שיש לצדו מסמכים כתובים, הוא המוקד של החשיפה המצויה כאן מתחת.
 
ניצב בדימוס מני יצחקי לא הסתיר את דעותיו ותכניותיו בעניינים הללו, בעברו – כאן בעת שהיה רח"ט מודיעין באח"ם בשנים 2007 עד 2010 וגם לאחרונה - לאחר פרישתו מהשירות, ב-2019 - כאן).
 
התפתחות מאגר המידע הסודי הזה כללה 3 שלבים עיקריים:
 
א. מאגר שרים וח"כים.
כאן אין תכתובת מסודרת מזמן אמת, כי היא לא נעשתה, ככל הידוע לי כרגע.
 
ככל הידוע לי, מני יצחקי (שנחשף כאן ע"י יואב יצחק העורך של News1), בשת"פ עם קצינים נוספים וביניהם תנ"צ קובי זריהן, שהיה אז קצין המודיעין של יחידת להב 433 ובאוגוסט 2016 קודם לדרגת תת-ניצב ומונה לראש חטיבת המודיעין באגף החקירות והמודיעין, ותנ"צ ערן קמין) ועוד קצינים בכירים במערך המודיעין ולהב 433, ביצע זאת בשיטה הבאה: ניצב מני יצחקי שלף ב-2014 במועד, שלא ידוע לי כרגע, 2 קצינות מחקר, שהיו כפופות לנצ"מ אמיר בן טובים - רמ"ח מחקר מודיעין, והטיל עליהן את המשימה הראשונה הזו (לגבי שרים וחברי כנסת). הן עבדו בהכוונה צמודה שלו ואין, ככל הידוע לי כרגע, תיעוד מסודר לתהליך החשאי המצמרר, שהתנהל בתקופה הזו (2014).
 
הוכנו, ככל הידוע עד כה, 3 העתקים של המסמך הראשון והמרכזי לתקופה זו, אחד הוכנס ונמצא בכספת של עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט (או בכספת של פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן), השני בכספת של המפכ"ל והעותק השלישי נעלם, וכנראה מוחזק בידי אחד מהמעורבים בשערורייה, כ"קלף הגנה והצלה", במקרה שהפרשה הזו תיחקר מבחינה פלילית.
 
ב. מאגר של ראשי רשויות (שמיד אתייחס אליו, כי אני חושף מסמך קריטי ביותר בעניין זה). זה קרה כשנה לאחר בניית המאגר הראשון, בשנת 2015.
 
ג. הרחבת המעגל של "מטרות" למעגלים ממוקדים נוספים של: ראשי תאגידים, רבנים העוסקים בהפרות סדר וחוק, פעילים מובילים בימין, פעילי מחאה, בדגש על מפלגת הליכוד והעיקר: "משפחת הפשע": משפחת נתניהו. זה התרחש בעיקר ב-2016-17.
 
נתניהו, משפחתו, מקורביו, עוזריו, יועציו וסביבתו הפכו חיש מהר למוקד של המערכת המידע המודיעיני, של המערכת השלישית הזו, בהכוונת המפכ"ל וראש אח"ם, בסיוע רח"ט מודיעין, כנראה, בידיעת פרקליט המדינה והיועמ"ש. 
 
2. כתוצאה מכל המעגלים הללו של איסוף וטיפול מודיעיני אינטנסיבי, מעגלים, שכללו כמות עצומה של בכירים בישראל, שנכנסו לתוך מערכת מודיעין סודית, שכנראה הייתה תת מערכת של מערכת "מלאכת מחשבת", מערכת המודיעין המסווג העילית של מערך המודיעין המשטרתי, הופעלו כדי לאסוף מידע נוסף כנגד היעדים, שסומנו כמועדפים מהרשימות הללו, כלים אגרסיביים נוספים של מערך המודיעין, ובהם הפגסוס בשב"כ וכלים מקבילים ביחידת הסיגינט-סייבר במ"י, כפי שכבר שאלתי ולא נעניתי בפניותיי הקודמות כאן למטה, ולכן חשפתי זאת בפומבי (למשל כאן).
 
ברור, שאיסוף מידע על בכירים בישראל דורש אישורים של היועמ"ש ו\או פרקליט המדינה, בתלות בתפקיד ובבכירות של המטרה.
במקרה כאן מדובר במאגרים עצומים בהיקפם עם כמות עצומה של בעלי תפקידים בכירים.
 
כ"כ, ניהול מאגר מידע כה רגיש, דורש רישום שלו על פי חוקי מדינת ישראל ובראשם חוק הגנת הפרטיות, התקנות והנהלים הקשורים במאגרי מידע, ופיקוח הדוק של הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים, מה שככל הידוע לי, לא קרה.
 
3. פרשת "מסמך יצחקי" והפרטים המרכזיים שיש במסמך זה, נחשפו כאן ע"י העיתונאי קלמן ליבסקינד ב-2018, שעורר בזמנו רעש עצום ולא אחזור על זה כאן. עיקרי חשיפתו הנוגעת לנחשף כאן מצויה בתצלום הלקוח מהכתבה שלו. החשיפה שלו הוכחשה אז מכל וכל ע"י צמרת המשטרה.
 
נחשף אז כאן ב"חדשות 2", שגם השר לבט"פ דאז גלעד ארדן היה "ברשימת יצחקי". אגב, גם השר משה כחלון "כיכב חזק" במאגר מידע זה, וכך גם כמה חברי כנסת.

ב-
20.11.18 פורסם ששר האוצר משה כחלון שעומד בראש סיעת "כולנו" מנע הקמת ועדת חקירה ממשלתית או פרלמנטרית, לבדיקת התנהלות המשטרה בעקבות מה שמכונה "מסמכי יצחקי" וסיכול מינויו של תא"ל (במיל.) גל הירש למפכ"ל. הכתב אמיר לוי ב"מידה" (כאן) מתאר את האיתרוג והקשרים המושחתים בין משה כחלון לניצב מני יצחקי בכתבה (כותרת בלבד): "שומר אחי: כך הפך משה כחלון למגן הגדול של משטרת ישראל. החשיפה על סגירת התיק נגד אחיו של כחלון בידי מני יצחקי מעלה חששות לניגוד עניינים חמור לכאורה של שר האוצר בכל הנוגע למשטרה." 
כתבה זו משלימה את הכתבה שלי מ-29.3.18 (כאן, כותרת בלבד): "יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום?".
עוד על תעלולי משה כחלון יש כאן
 
יש הטוענים, ובצדק, שרביב דרוקר מ"ערוץ 10" היה הראשון לחשוף את המסמך - כאן, ב-2016, אבל כרגע אין לזה חשיבות מיוחדת, מי היה ראשון בחשיפה העיתונאית הזו. הנקודה החשובה כאן: המשטרה, בכל התייחסותה, כולל בכנסת, הכחישה את החשיפות של העיתונות בנושא מאגרי המידע על הבכירים בישראל. גם הפרקליטות ונציגי היועמ"ש הכחישו. כלומר: גם הם שיקרו. לכנסת ולציבור. 
 
עצם חשיפת מידע מתוך מאגרי המידע הללו - מוכיח, שלא ננקטו אמצעי הגנה נאותים להגנת המידע האישי הרגיש, שנצבר במאגרים אלה: זה חומר מודיעיני, שנאגר בצורה בלתי חוקית בעליל, ללא בקרות נאותות, מה שהוביל לדלף עצום של מידע לכיוונים שונים ומשונים, לצרכים מגוונים, ובכלל זה לעיתונאים.
 
עיתונאים היו גם מקור מידע, שהוזן במאגר, בניגוד לנהלים. כך, המידע הזה עבר "סיבוב": הוכנס כידיעה סודית, כביכול, ע"י עיתונאי כ"מודיע", למאגר המידע הזה, ואח"כ פורסם בעיתונות (בין ע"י אותו עיתונאי, או בין דרך מי מחבריו העיתונאים, כדי להסתיר את ההקשר), כאילו המשטרה חוקרת מידע זה...

לא צריך לנחש איך העיתונאים הללו היו שותפים ומובילים בתהליכי "תפירת" "תיקי האלפים", דוגמה מובהקת חשפתי בעניין "תיק 1000" לגבי הכתב בן כספית וכתבים נוספים, כמפורט: כאן, כאן וכאן. הכל התנהל בשת"פ צמרת המשטרה ודובריה. עוד 
קצת רקע על בן כספית יש כאן
 
במאגר מודיעיני זה ("מלאכת מחשבת"), היו ידיעות רבות בדרגת סיווג סב"מ [סודי ביותר מיוחד], שפשוט הודלפו, גם ע"י הבכירים ביותר (זכורות טענות המפכ"ל דאז רוני אלשיך, בראיונות פומביים, שנתן בקולו, למשל, בעניין מעקבים, שנשלחו, כביכול, מטעמו של נתניהו כנגד: חוקריו בלהב 433, הפרקליטות וצמרת המשטרה, מה שמכונה "פרשת סוריאנו").
 
בכל מקרה, כל העיתונאים חשפו אז (ב-2018) אודות מערכת מידע, שהוקמה ב-2014 ונחשף אז, שביולי 2014 המערכת הזו כבר גובשה לידי מערך\מאגר מודיעין שלם, שסוכם במסמך מקיף אחד, מסמך שכונה לימים - "מסמך יצחקי".
 
המסמך הראשון, שנחשף - כאמור לעיל, עסק בשרים ובחברי כנסת, ובמאגר המידע, שנבנה עבורם, כנראה, כמערכת נספחת למערכת המודיעין "מלאכת מחשבת".
 
4. מפכ"ל המשטרה דאז, רוני אלשיך, ראש אח"ם בזמנו, ניצב מני יצחקי, והמשנה ליועמ"ש בזמנו (בשם היועמ"ש, עו"ד רז נזרי), דיווחו דיווחים מאוד מוזרים (בלשון המעטה) לכנסת ב-2016: כאן הודעה לציבור קצרה מפרוטוקול הכנסת וכאן מהפרוטוקול המפורט מהדיון בכנסת (זה היה למעשה דיון שני, הדיון הראשון פוצץ ע"י יו"ר הוועדה - כאן). הפרוטוקול המקורי המלא מהדיון בכנסת ב-6.7.16 נמצא כאן, ו-כאן מצילום הופעתם בכנסת - כפי שפורסם ב"ערוץ הכנסת", כאן ב-YNET.
 
הם (אלשיך, יצחקי) דיווחו בכל מקום והופעה בהם התבקשו להגיב על חשיפת "מסמך יצחקי", את הטענה, שנשמעת ונשמה אז די הזויה, ש"מסמכי יצחקי" נבנו "ככלי בקרה פנימי" של המשטרה.
 
"זה תהליך בקרה של ראש אגף חקירות על מה שקורה מתחתיו", טען המפכ"ל. כך גם טענו בקולם ניצב יצחקי ועו"ד רז נזרי.

גם היועמ"ש דאז, ד"ר עו"ד אביחי מנדלבליט, הצטרף למקהלת השקרנים (לגבי "מסמך יצחקי"), בדיווח שלו לחברי הכנסת כאן, לקוח מכאן

DATABASE FREE

5. כעת לעיקר: מצ"ב מסמך של התנעת תהליך בניית המערכת השנייה, מערכת, שנבנתה אחרי מערכת השרים וחברי הכנסת. הפעם, התהליך הזה תועד.
 
מדובר במסמך, שמקורו בהוראה של ראש אח"ם, ניצב דאז מני יצחקי, להתמקד בשלב השני של הקמת מאגרי המידע הללו, על ראשי הרשויות המקומיות, מה שקרה, כאמור לעיל וכמופיע במסמך המצ"ב ב-2015.
 
6. מדובר במסמך המצ"ב, בישיבת תיאום לדיון רוחב, דיון ענק בהיקפו, שנוהל בראשות נצ"מ אמיר בן-טובים, שנכפה עליו (ככל הנראה) ע"י ראש אח"ם ורח"ט מודיעין, לרתום את כל הזרועות של משטרת ישראל, לביצוע המשימה הזו: לבנות מאגר מידע על כל ראשי הרשויות בישראל, למיין אותם לפי שיוך פוליטי ולבנות תכנית מקפת לתקיפה\חקירה\מעקב עתידיים נגד היעדים המועדפים מבין ראשי הרשויות הללו.
 
זאת הנחיה בלתי חוקית מובהקת, עם הקשר פוליטי, בתהליך שהתנהל בשנים הללו במ"י, במשך שנים, במהלך כהונתם של 3 מפכ"לים ו-3 ראשי אח"מ, עם דגש ל"התפרעות" בשימוש במערכת הזו, בתקופתו של רנ"ץ רוני אלשיך, וכל זה נעשה, כאמור לעיל, כהמשך למסמך ולמאגר הח"כים והשרים מ-2014.
 
7. מדובר כאן בבניית מאגר מידע מפלצתי בהיקפו, מאגר, שנבנה במהלך 2015 והמשיך גם בשנים שלאחר מכן, שמסווג ראשי רשויות לפי סיווג של מחנה פוליטי, ובסוף מתבצע תהליך של הכוונת איסוף, למהלכי תקיפה\חקירה\מעקב, המשך איסוף חשאי ועוד, עם כל הכלים המודיעיניים שיש במ"י (כולל: הסיגינט-סייבר, סוכנים, מודיעים, יחידות הסמויות וכיו"ב).
 
זאת, כאשר בפועל אסור בתכלית האיסור לאסוף מודיעין באופן יזום על נבחרי ציבור ובכל אופן אם זה ייעשה, זה רק באישור יועמ"ש לממשלה\פרקליט המדינה, שכנראה אישרו זאת, וזאת אני למד לפי מעורבות משפטן יאח"ה בדיון, ושגם הוא קיבל משימות בבניית המפלצת הבלתי חוקית הזו (שתנ"צ גיא ניר התקומם כנגדה, ואף התלונן כנגד טרפוד המינוי של גל הירש למפכ"ל מה שנעשה ביוזמה של מני יצחקי, ושילם על כך בקריירה שלו, ביחד עם עוד כמה אמיצים במ"י, שהתקוממו נגד המהלכים הללו, לרבות נצ"מ סימה ימין, שנפטרה כתוצאה ממחלה אוטו-אימונית, שהתפרצה אצלה עקב המאבק ההרואי, שניהלה, נגד מפלצות המודיעין הבלתי חוקיות הללו, ונגד בעלי התפקידים הבכירים ביותר, שסירבו לעבור בדיקות יחב"מ [יחידה לביטחון מידע] ופוליגרף, מה שהם עצמם דרשו מכל האחרים במ"י).
זה מודגש כאן במסמך מתוך עדות שהיא מסרה במח"ש (חקירה שטויחה, כמובן).
 
יודגש, שהמסמך המצ"ב בהמשך, אינו מגיע מגיא ניר, או ממי ממקורביו, במידה ואתם חושדים שהוא המקור למסמך החשיפה המכזי בכתבה זו. אין לי כל קשר אליו ואני לא מכיר אותו או מי ממקורביו\ חבריו. ממליץ לעסוק במענה לשאלותיי, במקום שתנסו לחפש את המקור.
 
8. אודה להתייחסותכם לנחשף במסמך וההשלכות הציבוריות שלו, לנוכח כוונתי לפרסם את המסמך הזה בפומבי, לקראת סוף שבוע זה, או בתחילת שבוע הבא, על כל המשמעויות הקיימות והנגזרות ממנו.
 
9. להתייחסותכם הדחופה אודה".

צילום המסמך הנחשף והמדבר בעד עצמו:
רשויות מקומיות 1
רשויות מקומיות 2

תגובות:
א. משטרת ישראל לא הגיבה.
ב. תגובת השר לבט"פ: "בנושא זה יש לפנות לדוברות משטרת ישראל".

ג. תגובת משרד המשפטים: "איננו מגיבים על מידע מודיעיני ואין בכך לאשר דבר מן הנטען בפניה".

לסיכום: "כלכליסט" פרסם שמות של 4 ראשי ערים שהותקפו בפגסוס \ סייפן או כלי תקיפה דומה: מבשרת ציון, נתניה, חולון וקרית אתא. אולם, זה רק "קצה הקרחון". כלי המודיעין של המשטרה הופעלו בהיקף עצום ומבהיל כנגד כמות עצומה של ראשי רשויות בישראל, שסומנו כ"מטרות" ("אובייקטים בולטים", כלשון המסמך), במאגר המודיעין הסודי הזה, שנחשף כאן.

יצוין, שבדיון בכנסת (כאן, הפרוטוקול המלא - כאן) ביום 9.8.18, ראשי המשטרה (ראש אח"ם, ניצב גדי סיסו) בגיבוי מלא של פרקליט המדינה דאז עו"ד שי ניצן הכחישו בתוקף, שיש "מסמך יצחקי" בהקשר של ראשי רשויות, כאשר היה ידוע לכל המדווחים הללו לחברי הכנסת, שהמערכת הזו חיה, קיימת ופועלת מאז מחצית 2015! 
בסיכום הדיון בכנסת התקבלה החלטה, שלא מומשה אז וחבל: "ועדת הפנים קוראת לשרת המשפטים ולשר לביטחון הפנים להקים ועדת בדיקה ממשלתית בראשות שופט לבחינת התנהלות מערכות האכיפה."

ברור לחלוטין שעו"ד שי ניצן גיבה וחיפה על כל פעילות ראשי הפרקליטות בראשות עו"ד ליאת בן-ארי שווקי ויחידות המשטרה דוגמת "הסיגינט-סייבר" ו"להב 433", בתהליכי "תפירת התיקים" שהתנהלו אז כנגד ראשי הימין (ובראשם בנימין נתניהו).

יודגש, שניצב (כיום בגימ.) גדי סיסו, מי שהקים את המפלצת של ה"סיגינט-סייבר" והחליף בדצמבר 2017 את מני יצחקי בתפקיד ראש אח"מ, הרחיב וחידש במהלך 2018 והעצים זאת ב-2019, את מאגרי המידע הלא חוקיים והסודיים סביב ראשי רשויות ואישים מרכזיים במשק ובציבוריות הישראלית, בניגוד גמור למה שאמר ודיווח בדיון בכנסת ב-9.8.18. המצב הזה נמשך עד עצם היום הזה, גם אצל מחליפו (גדי סיסו הוחלף באפריל 2020 ע"י ניצב יגאל בן שלום). 

הרעיון של הפיכת מדינת ישראל ל"שטאזילנד" והפיכת המשטרה לשב"כ (גוף העוסק בעיקר בסיכול ובמניעה. חקירה מתבצעת בעיקר כשהסיכול והמניעה כשלו לאתר מראש ולזהות מראש את המחבל...), מופיע בדבריו של המפכ"ל רנ"צ דאז רוני אלשיך, בוועדת החוקה חוק ומשפט בכנסת ב-11.7.16, והנה הציטוט המרכזי בדבריו, מתוך מסמך סיכום הדיון:
רוני אלשיך שטאזילנד

כיום, רק חקירה פלילית עצמאית תוכל לחשוף את האמת, כיצד כל ראשי הרשויות בישראל הפכו ליעדים מודיעיניים של משטרת ישראל, שפעלה בעניין זה מחוץ לכל מסגרת חוקית. אולם, חקירה כזו לא נפתחה מסיבה מאוד ברורה: הצורך להגן על "תופרי התיקים" מהיועמ"ש הקודם ומטה גדול יותר מכל חוק, תקנה, נוהל או נורמה, במדינת ישראל. בנספח א' כאן למטה יש חשיפות רבות על הכלים, ששימשו לריגול, מעקב ואיסוף מידע מפליל ושקרי במשך שנים (וזה לא נפסק עד היום, למעט כלי אחד), אחרי כל הצמרת של נבחרי הציבור בישראל. במשך שנים.

רק להדגיש, המערכת המשטרתית הייתה אז (ב-2016 והלאה, עקב התמיכה האדירה של רוני אלשיך ומני יצחקי) ב"אטרף" של האזנות ושאיבת מידע בכל הדרכים, כנגד נבחר ציבור בדגש על הימין, בדגש על משפחת נתניהו, לפי הנחיית מני יצחקי ועוזריו. 

המתנגדים המרכזיים לשיטה הזו סולקו (תנ"צ גיא ניר, רפ"ק צ' נודתה, סנ"צ (נצ"מ לאחר מותה) סימה ימין חלתה עקב המצב הזה ונפטרה). כתבה חריפה ביותר אודותיה ואודות ההתנהלות בתוך אגף החקירות והמודיעין במשטרה יש כאן (מקלמן ליבסקינד) ב"מעריב". 

לכן, הפעילו את כל הכלים (בין החוקיים ובין הלא חוקיים) בהתאם למטרות, ובין הכלים: פגסוס מלא (עמדה בשב"כ עם מפעילי יחידת הסיגינט-סייבר המשטרתית, עם מסוף לשליפת חומר מהמסך ביחידת הסיגינט), פגסוס חלקי ("סייפן") בסיגינט המשטרתי ובתוספת שפע של מערכות מקבילות ומשלימות ביחידות הסיגינט וביחידות מודיעין תומכות ומשלימות: דייזי, חלוץ, ורינט (מערכת שהפכה בסוף העשור לקוגניט), סלברייט (חברה עם המון יכולות, בעיקר חדירה למכשירים שניתן לגשת אליהם פיזית או בקרבה, למשל דרך WIFI או בלוטוס'), נייס, פאראגון (נכנסה מבצעית רק ב-2021), ECI, מגנט פורנזיקס (מערכת מקבילה ומשלימה לסלברייט), ועוד. 
המדובר בשפע של כלים, שהתאימו אותם לפי המטרה, היכולות, מכשירי הקצה, זמינות מכשירי הקצה וכיו"ב. 

עבדו על זה מאות אנשים בכל זמן נתון, במקום לעסק במה שחשוב לציבור בישראל, מה שנעשה למשל במגזר הערבי בישראל, בנגב, בירושלים, במשולש ובגליל. פשוט לא מתקבל על הדעת, אבל זה בדיוק מה שהיה ונמשך ממש עד לאחרונה. 

מחריד, מבהיל ואמור לזעזע כל אזרח שוחר שלטון החוק, הצדק והדמוקרטיה בישראל. 

עדכונים יש כאן מתחת לנספח. 

נספח א':
רשימת 
חשיפות קודמות ב"פרשת פגסוס", כתבות מלאות במסמכים וגילויים בלעדיים, מומלצות לקריאה למתעניינים בפרשה המחרידה הזו:

הפרק הראשון פורסם תחת הכותרת: תפירת תיק 4000: 6 גילויים המוכיחים שהשימוש בתוכנת הריגול היה בלתי חוקי כאן.

הפרק השני פורסם תחת הכותרת:
 תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן. 

הפרק השלישי פורסם תחת הכותרתרעידת האדמה של תפירת תיק 4000: ריגול בלתי חוקי וקשירת קשר להפלת שלטון כאן
 
הפרק הרביעי פורסם תחת הכותרת
5 ספינים של הפרקליטות גם לגלגל על המשטרה את האחריות בפרשת הריגול בסמארטפונים - כאן.

הפרק החמישי פורסם תחת הכותרתהשלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים ולמחשבים? הפעולות בנוסח השטאזי והשאלות שלא רוצים לענות לי עליהן, איך המשטרה שילמה ל"מימד החמישי" בפטור ממכרז 4 מיליון ש"ח (תוכנן לשלם להם 50 מיליון ש"ח) על מערכת קוד פתוח חינמית מול מערכות בשלות של חברות אחרות שהיו באותה העת, ועל מערכת "הפיוז'ן סנטר", שרוני אלשייך (כיום שותף בקרן AWZ, שעומדת, בין היתר, מאחורי הפעילויות מהסוג הזה), תכנן לשדרגה באמצעות "המימד החמישי" - כאן.

הפרק השישי פורסם תחת הכותרת: אי אפשר למכור לאיש שמערכת סיגינט של עשרות מיליוני ₪ לשנה המופעלת ע"י מאות אנשים הפיקה רק חדירה אחת לשלמה פילבר במשך 8 שנות הפעלתה כאן.
 

הפרק השביעי פורסם תחת הכותרת: חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה בהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה - כאן.

הפרק השמיני פורסם תחת הכותרת: ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן
(כולל מצגת להפצה אודות שקרי דו"ח צוות מררי).

הפרק התשיעי פורסם תחת הכותרת
השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

הכתבה: משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים מרץ 2022 - כאן.

בסרטונים הקשורים לנושא ניתן לצפות בכתבה: משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות  - פברואר 2022 - כאן. ובכתבה: משפט תיק 4000 והאזנות סתר: פרשנויות מאבי וייס בסרטוני ריאיונות-מרץ 2022 - כאן

INVESTIGATION FREE

חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו - לחץ כאן

עדכון 7.4.22: אם אתם ישנים טוב בלילה, זה כנראה כי עוד לא שמעתם את #שומר_סף 122. ראיון של נצ"מ (בדימוס) אבי וייס ב-6.4.22, שעה ו-17 דקות, ע"י ד"ר גדי טאוב. משטרת ישראל הפכה למעין שב"כ פנים מדינתי, שאוגר מודיעין על אנשים, שאינם חשודים, לשם מנופי סחיטה והחזקה בגרון של כל מי שחשוב בישראל (ח"כים, ראשי ערים, אנשי עסקים, רבנים ועוד). אלשיך קרא לזה "מניעה". וייס קורא לזה "שטאזי". הלינק לסרטון היוטיוב: https://youtu.be/5o-DMmjf2xM. פרטים נוספים, ניתוח ומסמכים יש בכתבה "חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשויותכאן
הלינק לסרטון הקודם ביוטיוב: https://youtu.be/pteXW5-8r6M.


עדכון 14.4.22: אין גבול לחוצפה. הקליקה מעוניינת "להלבין" חלק ממערכת ה"פיוז'ן סנטר" של מערכות המודיעין המשטרתיות ובשב"כ \ מוסד (וגם במס הכנסה), שעוקבות אחרי כל אזרחי המדינה, בכל מקום, ובכל שעה. מצ"ב הצעת חוק ממשלתית "להלבנת מאגרי המידע" על היוצאים והנכנסים לישראל בכל מערכות התעופה. פרטי הצעת החוק כאן: https://bit.ly/FusionCenterFly.

עדכון 15.4.22: בן כספית פרסם במעריב כתבה תחת הכותרת: מערכת ההקלטה שהותקנה בתקופת אולמרט פעלה בלשכת נתניהו - ללא ידיעתו - כאן.


החשיפה של בן כספית ב"מעריב" (כאן: https://www.maariv.co.il/journalists/Article-911655) על מערכת האזנה סודית של השב"כ שפעלה מעל לעשור בלשכתו הסגורה של נתניהו כראש ממשלה, יש לה רק משמעות אחת, לפי מיטב הבנתי: זה סוג של איום כלפי משפחת נתניהו, מקורביה ותומכיה: תדעו לכם שלא רק העיתונות\חלק מהמפלגות\המשטרה\הפרקליטות\היועמ"ש ומשניו היו ועודם חלק מ"תפירת תיקי האלפים" נגד נתניהו וסביבתו, גם השב"כ נמצא עמוק ב"חגיגה" הזו.
כך, צמרת השב"כ, במקום לעסוק בייעודי הארגון, כמפורט ב"חוק השב"כ", הצטרפה למהלכי החתרנות הללו, שנועדו להחליף שלטון דמוקרטי בישראל, באמצעות מערכת המשפט, בתצורה של תפירת תיקים פליליים.  
שלא יהיה צל של ספק לאיש: השב"כ היה ועודנו מעורב "עד צוואר" ב"תפירת תיקי האלפים", בגיבוי וחיפוי וגם סיוע ל"תופרים", וחשפתי זאת עשרות פעמים ובכלל זה בכמה חשיפות מובילות כדלהלן:
https://bit.ly/BenCaspitShabak,
https://bit.ly/Siginet-Cyber,
https://bit.ly/BlackBadSpy
https://bit.ly/MunicipalityCyber
גם ועדת חקירה ממלכתית, לא תצליח לנקות את הקשר הפלילי להחלפת שלטון ב"פוטש" משפטי, המבוסס ע"י קבלת מידע שקרי ומומצא, מקורות מודיעים עיתונאיים והמצאות מצוצות מקצה האצבע ב"מכתבים אנונימיים עצמיים", בליווי של מערכות שלטוניות מושחתות ומוסתות, שהפעילו מאות אנשים בתקציבי ענק במשך שנים, כדי להפוך את המידע השקרי הזה, בהליך סחיטה של עדים ועדי מדינה מדומיינים, לכתבי אישום חסרי בסיס. 
מי ששותק ולא מפיץ את המידע ומסייע להחזיר את השפיות, היושר, החוק והצדק למדינת ישראל, הופך בשתיקתו לשותף למציאות שהפכנו וממזמן - ל"שטאזילנד". 

עדכון 1.5.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "האם שב"כ היה מעורב בתפירת התיקים לראש הממשלה בנימין נתניהואבי וייס כבר חשף בעבר שפעילות פגסוס בוצעה ע"י שב"כ. הפרוטוקולים מוכיחים שהתובעת יהודית תירוש בעצם הפילה את עצמה ואת הפרקליטות בפח בעניין פגסוס. גם בן כספית חשף מעורבות של שב"כ בתפירת התיקים."

עדכון 5.5.22: נחשף שרנ"צ בגימ. רוני אלשיך הצטרף במועד לא ידוע כ"שותף כללי" לקרן AWZ. נשלחה סדרת שאלות לקרן זו, שאלות שטרם נענו - כאן

9.5.22: נשלחו שאלות ל-INSS לגבי ניצב בגמלאות מני יצחקי המועסק שם - כאן. השאלות לא נענו. די ברור למה. 

עדכונים 30.5.22:
א. "שיטת רביב דרוקר" כפי שנחשפה ע"י אלדד יניב באתר "מידה" - כאן.
כ"כ יואב פרנק חשף מידע על רביב דרוקר בציוציו בטוויטר - כאן.
קודם לכן, אראל סג"ל חשף בטוויטר מידע מביך ביותר על רביב דרוקר - כאן
מידע על עברו של רביב דרוקר ב"מעריב" פורסם ב"עין השביעית" - כאן

ב. פרקליטי נתניהו (עו"ד עמית חדד, עו"ד נועה מילשטיין ועו"ד יאיר לשם) הגישו עתירה לגילוי ראיה חסויה: לחשוף את המתחזה לעיתונאי: בן כספיתהעתירה המלאה מצויה - כאן

את בן כספית חשפתי מזמן כ"מויסר", יחד עם חבריו למקצוע הייחודי הזה. ראו ב-3 הכתבות: https://bit.ly/Tik1000,     https://bit.ly/Tik1000HidingSecretshttps://bit.ly/BenCaspitShabak

המידע העיקרי מהחשיפות הללו נמצא בסרטון יוטיוב (ריאיון אצל אבי רצון) כאן: https://youtu.be/YindV1bKdXI

כהשלמה לפנייה של פרקליטי נתניהו לבית המשפט בעתירה לגילוי ראיות חסויות הנוגעות למידע של בן כספית, מצ"ב השאלות ששלחתי באפריל 2022 לכל המעורבים בשערורייה הזו ובכללם בן כספית (איש לא ענה, די ברור למה) - כאן

עדכון 20.6.22צבי זרחיה ותומר גנון פרסמו ב"כלכליסט" כתבה תחת הכותרת: היקף השימוש ברוגלות הוסתר גם בדיווחי האזנות הסתר לשנת 2021. בדיווח שמסרה המשטרה לוועדת החוקה של הכנסת יש נתונים על מספר ההאזנות שבוצעו אך לא מצוין כמה מתוכן כללו שימוש ברוגלה. במשטרה ובמשרד לביטחון הפנים מסרבים להסביר מדוע אינם חושפים את נתוני השימוש המלאים - כאן.

עדכון 29.6.22: בעקבות "ההתקפה" שלי אמש על דוברות המשטרה (בעניינו של תנ"צ כורש ברנור), שבה, בין היתר, אבי וייס ציין שלא קיבלתי מענה על חשיפות מלפני חצי שנה ויותר, אז הבוקר הם הזדרזו לענות לאבי וייס תשובה נהדרת ומתחמקת על החשיפות של העבר... התגובה - מצ"ב כאן.

עדכון 5.7.22: נחשף כעת, שהתקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם ב-30.6.22 בעניין "חשיפת ראיה חסויה" (עניינו של בן כספית כמודיע משטרתי), החלטה שדוחה את הבקשה של הסנגורים כלאחר יד ובנימוקים לא בדיוק ברורים. מצ"ב כאן ההחלטה במלואה.

עדכון 2.8.22: תנ"צ קובי זריהן, רח"ט מודיעין ומי שנושא באחריות אישית לחלק ניכר משערוריות המודיעין, תפירת תיקים והסייבר במשטרה, נמלט מתפקידו ממש לפני פרסום דו"ח מררי המסכם. לכן, אבי וייס שלח לצמרת המשטרה, המשרד לבט"פ, ולידיעת משרד המשפטים את השאלות הנוקבות הבאות - כאן
חיש מהר הגיעה תגובת המשטרה: כרגיל מתחמקת ולא לעניין - כאן
החליף אותו בתפקיד רח"ט מודיעין - נצ"מ דרור אסרף, שהועלה לדרגת תנ"צ.
מבין 6 הבכירים מהמשטרה שאבי וייס המליץ להשעותם (https://bit.ly/PoliceSpies), כבר 3 הלכו במהירות - לבד, ממש לפני פרסום דו"ח מררי, ברור כשמש למה: ניצב שי קופרמן, אגף הטכנולוגיה והתקשוב (לשעבר ראש מנ"ט), תנ"צ דורון יאיר, רח"ט סיגינט-סייבר, תנ"צ קובי זריהן, רח"ט מודיעין באח"ם (אגף חקירות ומודיעין). ה-3 האחרים כנראה בדרך.

עדכון 5.9.22: הקשרים המוזרים בין ניצב (בדימ.) מני יצחקי לזאב פלדמן (יד ימינו של ארנון מילצ'ן וגם ג'יימס פאקר), למכון המחקר INSS נחשפים - כאן

עדכון 9.9.22: ד"ר גדי טאוב פרסם ב"מידה" כתבה תחת הכותרת: שיטת יצחקי חיה ומסוכנת מתמיד. בשם רדיפה פרסונלית ובסיוע פוליטי ותקשורתי מהצד הנכון, ישראל הפכה למדינת משטרה הלכה למעשה - כאן.

עדכון 8.12.22: תגובת עו"ד גיל לימון (משנה ליועמ"שית) לשר המיועד לבט"פ - ח"כ איתמר בן גביר לגבי מינויי בכירים במשטרה ממש לפני כניסתו לתפקיד שר. תשומת לב לכתוב במסמך, ששוב הצניחו קצין מ-8200 לרח"ט [ראש חטיבה, דרגת תנ"צ] סיגינט-סייבר במשטרה, ללא כל ידע, הכשרה, השכלה וניסיון משטרתי. התגובה כאן.

עדכון 9.12.22: לפתע, אחרי 7 חודשים משאלות אבי וייס, מתקבלת תשובה מאוד מוזרה מ-INSS (מכון מחקר באוניברסיטת ת"א) לגבי ניצב (בגימ.) מני יצחקי. מה עורר את המכון אחרי 7 חודשים לענות לשאלות ובמענה קצר של התחמקות? זה עוד יתברר בעתיד הקרוב.... המענה כאן

עדכון 12.1.23: נשלחה תזכורת למבקר המדינה מה נעשה אצל המבקר עם פניית תנ"צ (דאז) גיא ניר למבקר המדינה. התזכורת נמצאת כאן

עדכון 12.3.23:
א. לאור החשיפות הרבות ב"פרשת חדרה" נשלחה פנייה למשרד המשפטים האם מאגרי המידע הסודיים של המשטרה ("פגסוס" ו"תיעוד חזותי"), שפוגעים (לכאורה) בפרטיות של הציבור, נרשמו כחוק. הפנייה - כאן

ביום 13.3.23 התקבלה תשובה מהירה ודי מתחמקת ממשרד המשפטים - כאן

בהמכון הישראלי לדמוקרטיה שלח ליו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת, מסמך מקצועי חשוב ביותר בנוגע להפעלת הפגסוס - כאן. מומלץ למתעניינים בנושא. המסמך הזה משלים את דו"ח המחקר המאוד מקצועי ומעמיק של איגוד האינטרנט הישראלי שפורסם לא מכבר - כאן

עדכון 4.4.23
למי ששכח, אני לא, בני גנץ, בהיותו גם שר משפטים, קידם את עו"ד עמית איסמן לתפקיד פרקליט המדינה (למרות כל החומרים השליליים שהיו בתיק האישי שלו). הקידום הזה כעת השתלם, כשאותו עו"ד עמית איסמן סגר בחוסר סמכות ובאוסף שקרים והבלים את "תיק המימד החמישי", שבו בכלל לא חקרו את "פרשת המימד החמישי" הנכונה (כמפורט כאן)!! 

עדכון 10.1.24: פורסם כאן ב-YNET: "ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה הודיע במפתיע על פרישה.
ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב יגאל בן שלום, הודיע במפתיע על פרישה מתפקידו. גורם המעורה בפרטים אמר ל-ynet כי בן שלום הודיע שיעזוב את המשטרה במאי. בן שלום, שכיהן בעבר כראש להב 433, הוא מקציני המשטרה הוותיקים והמנוסים ביותר, ועמד בראש כמה מהחקירות המורכבות של המשטרה ביותר בשנים האחרונות. הוא הועלה לדרגת ניצב בשנת 2018, ובאפריל 2020 מונה לתפקידו הנוכחי." כך, כמעט כל האחראים על האזנות הסתר הלא חוקיות במשטרת ישראל - פרשו "במפתיע", כנראה כדי להגן על הפנסיות שלהם....

האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה? - לחץ כאן
גילויים חדשים ומזעזעים משערוריית האזנות הסתר והרוגלות בעיריית חדרה - לחץ כאן
הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים