Telecom News - הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט!

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט!
עוד חשיפה של אחד מספיחי "תיק 4000". איך המשנה לפרקליט המדינה והמועמד של היועמ"ש לפרקליט המדינה, עו"ד למברגר, גרס והעלים 10 תלונות, שעשויות לתמוך בגרסת נתניהו ב"תיק 4000", מבלי לקרוא אף לא נייר אחד בתלונות, שהוגשו לו, ושפך שקרים על שקרים, כדי לא לבדוק את העובדות המתועדות בהן היטב. הוא לא לקח בחשבון, שלכל תלונה אני מצמיד 3 "מונים" במקביל המדווחים לי על פתיחת מסמכים. לא הייתה שום הקלקה על המסמכים בשנתיים בהן שלחתי את 10 תלונותיי, שנערמו על שולחנו של למברגר.
לפני ש"תיק 4000" החל להיחקר (ינואר 2018), התרחשה קודם לכן ובמקביל פרשה גדולה בעשרות מונים בהיקפה הכלכלי, מלווה, לכאורה, בשוחד בהיקפים ענקיים (מזומן, לא כתבות אוהדות). קראתי לה "תיק 5000", פרשה המתרחשת גם כיום. להלן פירוט ממוסמך של מערכת הטיוחים העצומה, בפרק 3 בתת סדרה על "קבירת תיק 5000", שהוא הסתעפות של "תיק 4000", ושחקירתו אמורה לחסל את "תיק 4000", עם שחקנים, שכולם משותפים ל-2 הפרשיות השזורות זו בזו, פרק העוסק בהשלכות הטיוח של "תיק 5000" וגריסת תלונות ע"י עו"ד מומי למברגר בנושאים הקשורים ל"תיק 4000".
זאת, במסגרת
פרק 46 בסדרת הכתבות על תפירת "תיק 4000".
עדכונים חשובים בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 6.9.20, 07:30עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט

בפרק השלישי בתת הסדרה כאן של "קבירת תיק 5000", שחקירתו אמורה לחסל את "תיק 4000", אצביע כיצד "הקליקה" גורסת כל נייר, שלא מתאים לה ועלול לסכן אותה, בשקרים על שקרים לפי הכלל הבסיסי: לעולם אל תודה. אם נתפסת בשקר קטן, תייצר שקר גדול ממנו, כדי שישכחו את השקר הקודם שלך. 

כך, יש צורך להמציא כל הזמן שקרים חדשים, אחרי שנתפסים "על חם" - בשקרים הישנים.

זה עובד כל הזמן - דוגמה בולטת כאן עם היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט (בתמונה משמאל). עו"ד ליאת בן ארי שוויקי, התובעת הראשית בתיק המתנהל בבית המשפט המחוזי בי-ם (כנגד נתניהו ועוד) והמשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית, ממש לא שונה ממנו - כאן

בלי שינוי יסודי של השיטה (כמוצע למשל כאן), אין כל סיכוי לצאת מהמצב המביש והבלתי סביר הזה, של "איש הישר בעיניו ייעשה" בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש. 

רשימת כל פרקי הסדרה הקודמים וכן מענה לשאלות נפוצות לגבי תחום "תפירת התיקים" ולמה אני עוסק בזה, יש בנספחים כאן

קצת רקע: הלשכה של עו"ד שלמה (מומי) למברגר, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים:
מעטים מכירים את השם: עו"ד אלון סיון, אבל אני מכיר שם זה היטב. הוא זה היושב מזה כמה שנים מעל למגרסה, שבה גורסים כל תלונה מעצבנת עם ראיות, לפי הפתגם הידוע והמוכר: "מה שלא ביבי - לא חוקרים". הוא יד ימינו והמוציא לפעול של כל החלטותיו של עו"ד מומי למברגר. 

למה אני מכיר אותו היטב? כי הוא זה ששולח לי בקביעות בחתימתו, הודעות לגבי גריסת התלונות שלי. הוא היה במוקד 2 הכתבות הקודמות בסדרה וגם כאן. 

הגשתי הרבה תלונות, שגרסו אותן. הוא עושה זאת, כמובן, באישלמה (מומי) למברגר, אתר משרד המשפטיםשור ובהכוונה צמודים של הבוס הישיר שלו: המשנה לפרקליט המדינה (עניינים פליליים), עו"ד שלמה (מומי) למברגר, (בתמונה משמאל), המועמד המועדף על היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, להיות פרקליט המדינה הבא.

למה הוא המועמד המועדף על ד"ר אביחי מנדבליט לקידום?
בזה אין לי מה לחדש. זה פורסם ברבים הרבה פעמים, בכלי תקשורת רבים. זה קשור לקלטות חסויות, שיש שם בכספת של פרקליט המדינה, עוד מזמנו של עו"ד שי ניצן, ועוד עניינים אפלים כאלה. נושא מרתק אבל זה לא נושא הכתבה הזו. 

הפרקליטות השקיעה מאות מיליוני ש"ח (כמפורט כאן וכאן) בתפירת תיק 4000, לא כולל הכסף הרב (רב מאוד ולא ידוע היקפו), שהושקע בחקירות ברשות ניירות הערך ובמשטרת ישראל \ להב 433.

בנוסף, הפרקליטות ומוסד היועצים המשפטיים הכפופים ליועמ"ש צמחו בצורה פראית בשנים האחרונות (גם בתקציבים וגם בהיקף כוח האדם, שהגיע ב-2019 למעל 2,200 עורכי דין) כנחשף כאןבניתוח של אלי ציפורי ב"מעריב". כך, נולד המושג Deep State של הפרקליטות (או "הפרקליטות שבתוך הפרקליטות" ,כדברי השר אמיר אוחנה).

נראה, שהתפקיד המרכזי של מומו למברגר ב"קליקה", הוא לדאוג, שההשקעה הענקית הזו לא תרד לטמיון. 

כאן, אני אעסוק בהשלכות של הטיוח של "תיק 5000" וגריסת תלונות ע"י מומי למברגר בנושאים הקשורים ל"תיק 4000".

ברוב התלונות הללו, היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד, היא "הכוכב הראשי" ונשוא התלונות (היא גם "כוכב ראשי" ברשימת "עדי התביעה בתיק 4000"). די ברור ל"קליקה", שחקירה שלה תוביל במהירות לצמרת. לכן, הכי חשוב לגרוס את כל המסמכים הבעייתיים הללו, שאבי וייס אוסף בשקדנות במשך שנים... 

שני הפרקים הקודמים בסדרה, למי שפספס הם: 1. מה קרה לאחר טיוח התלונות שלי בעניין אי העברת התלונה המרכזית לחקירת משטרת ישראל (כמפורט בפרק הקודם)?
ביום 30.1.20 קיבלתי לפתע את המכתב המצ"ב כאן, של עו"ד אלון סיון (זה מתחילת הכתבה, יד ימינו של עו"ד שלמה מומי למברגר, שמתחזק במינוי קבוע את המגרסה המצויה בסוף המסדרון בפרקליטות, לשם שולח אותו עו"ד מומי למברגר לגרוס ניירות מיותרים, מטרידים ומעצבנים, במיוחד אם הם הגיעו מאבי וייס, אבל לא רק ממני). 

המשפט הכי חשוב בנייר, שקיבלתי ממנו הוא כאן בתצלום:
מענה למברגר לסגירה
 
כפי שעיניכם רואות, הוא סוגר בבת אחת 7 תלונות (לפי המועדים הרשומים במענה), וטוען, שלאחר בחינת הדברים, לא מצאו בטענות הללו שום דבר פלילי.

2. איך אפשר לסגור 7 תלונות (כשהמספר הנכון הוא 10 תלונות) בלי לקרוא אפילו מסמך אחד מהן?

אחרי מסכת הטיוחים והשקרים של הפרקים הקודמים בסדרה, מגיע (לפי הכלל הידוע של השקרים), שקר הרבה יותר גדול, שאמור להשכיח את השקרים הקודמים.

לכן, מיד ביום 31.1.20 שלחתי את הפנייה המצויה כאן במלואה, גם לפרקליהשופט בדימוס דוד רוסן מאתר משרד המשפטיםטות המדינה וגם לנציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות (נת"מ), השופט בדימוס דוד רוזן, (בתמונה משמאל).

קיבלתי אישור על קבלת הפנייה, גם מהפרקליטות (כאן) וגם מנת"מ (כאן). 

במרכז תלונתי החדשה עמדו 2 נושאים מרכזיים:
א. סגרו תיקים ככה סתם (בסיטונות), בלי בכלל לספור אותם והתעלמו בכך, מתלונות שנשלחו לפני ותוך כדי התלונות שיש ב"רשימת הסגירה" של עו"ד אלון סיון.
בהתחלת הבירור, עו"ד אלון סיון התייחס ל-5 תלונות, אחר כך עלה ל-7 תלונות כמופיע במסמך הסגירה, כשהמספר הנכון הוא 10 תלונות בנושא זה, בתקופת הזמן אליה הוא (עו"ד אלון סיון) מתייחס:

טעות במספר התלונות

3 התלונות, שנעלמו מהרשימה של עו"ד אלון סיון, יד ימינו של מומי למברגר, נמצאות כאן, כאן וכאן. זה לא מקרי, שדווקא הן נעלמו מהרשימה (כי הן הכי כבדות בראיות פליליות, לכאורה). 

ב. בכלל לא קראו את התלונות ולא פתחו שום מסמך הקשור לתלונות הללו (!).
לאור ניסיוני הרב בטיוחים של צמרת היועמ"ש והפרקליטות, לכל התלונות בשנים האחרונות אני מצמיד "מונים" - כלומר מערכת המדווחת לי, האם המסמך ששלחתי אכן נפתח ע"י מי ששלחתי לו את המסמך.

דוגמה למונה אחד מ-3 מונים במקביל, שאני מפעיל (כל כלי כזה מתמקד במדידה של פרמטרים שונים), יש במערכת של Bitly, מערכת ל"קיצור URL" מאוד פופולרית, ובתצלום כאן יש הדגמה כיצד שלחתי מסמך PDF ל-3 אנשים דרך המייל, וכיצד קיבלתי מהמערכת הזו דיווח שאכן כל ה-3 פתחו את המייל והקליקו על ה-PDF הזה. הדיווח הזה ה-Bitly ברור וחד-ערכי ומוכיח האם מה ששלחתי אכן נפתח ומתי - אם לאו. 

כך עשיתי עם כמה כלים במקביל, על כל הכמות העצומה של המסמכים שהעברתי לפרקליטות.

אולם, שום הקלקה על המסמכים ששלחתי לא הייתה בשנתיים של משלוח התלונות הללו, שנערמו על שולחנו של עו"ד מומי למברגר.
לכן כתבתי בתלונתי כך:
בקשה לאישור קריאה

ביקשתי לוג (Log) של הפניות ממחשבי הפרקליטות, כדי להראות, שאכן הייתה יציאה מהפרקליטות אל המסמכים ששלחתי, שהיו בענן שלי עם "מונים" עליהם.

היות וידעתי, שלוג - הפרקליטות לא תרצה לשלוח לי (יטענו שזה חסוי), כתבתי שאני מסתפק בהצהרה של בעל סמכות במרכז המחשבים של הפרקליטות, שיצהיר לאחר בדיקה, שאכן הייתה יציאה של תעבורה ממחשבי הפרקליטות הרלוונטיים (כלומר: מהיחידה של עו"ד מומי למברגר), אל המסמכים הרבים, ששלחתי לפרקליטות, בתקופה שבה עסקו שם ב-10 תלונותיי אל היועמ"ש והפרקליטות. 

כדי להוסיף עוד מידע לקוראים, למי שלא מכיר, כל מסמך בפרקליטות מקוטלג במערכות המידע ואחת המערכות המרכזיות למסמכים שם נקראת "דוקסנטר". הסברים מלאים על מערכות המחשוב בפרקליטות יש כאן.

יודגש, כל מחשב בפרקליטות נפתח רק עם "מפתח הצפנה" ייחודי לבעל המחשב (מחשב נייח או נייד, אותה רמה של אבטחה), וכל תנועה פנימה והחוצה מהמחשב, מנוטרת ומפוקחת גם ע"י מרכז המחשבים וגם ע"י מרכז הסייבר של מערכות המחשוב של הפרקליטות.

כלומר: לא יכול להיות מצב, שמישהו קרא מסמך שלי, שנמצא אצלי בענן, מבלי שזה נרשם ותועד במערכת המחשוב הדי מתקדמת ומאוד סגורה, מנוטרת ומפוקחת, שיש בפרקליטות.  

באופן פלאי, אחרי שכל 10 התלונות שלי נסגרו, ואחרי ששלחתי את התלונה החריפה הנ"ל, על כך שלא פתחו שום מסמך ששלחתי, החלה להתרחש תנועה מפתיעה של קליקים מכיוון הפרקליטות, על רוב המסמכים, שהעברתי בתלונתיי, שכבר נסגרו... ממש הפלא השמיני. 

3. הטיוח הגדול והשקרי של הפרקליטות ונת"מ:
לאור הכלל הידוע בצמרת הפרקליטות והיועמ"ש, ששקר, שתפסו אותך "על חם" - תחליף אותו בשקר חדש, אני מציג כאן בפרק השלישי בסדרה הזו, גרסה חדשה של שקרים.

ביום 13.5.20 קיבלתי את סיכום הבדיקה של הנציב - השופט בדימוס דוד רוזן, עם ההתייחסויות של עו"ד מומי למברגר, והמסמך המלא של נת"מ נמצא כאן במלואו.

זה מסמך מדהים בן 6 עמודים, שצריך להיות עו"ד עם הסמכה מיוחדת, כדי להבין את כל התרגילים הנמצאים במסמך הזה.
אני אציג כאן רק את התרגילים המרכזיים: 

א. ההתעלמות מ-3 תלונות היא "שגגה צורנית" ולא "שגגה מהותית" (הבנתם את זה? אני לא!). 
הנה התשובה של השופט בדימוס דוד רוזן המסכם את נושא היעלמות 3 תלונות הכי כבדות, מרשימת התלונות, שנגרסו ע"י עו"ד מומי למברגר, וטוען שזה פשוט כלום, זו "שגגה צורנית".
שלא תחשבו שהמצאתי את זה, אז הנה זה כאן:
שגיאה צורנית - דוד רוזן

איך אפשר לטעון, שתלונותיי נבדקו, אם 3 התלונות הכי מרכזיות בסדרת התלונות - עו"ד מומי למברגר ועוזרו עו"ד אלון סיון בכלל שכחו שהן קיימות?? 

ב. למה אי אפשר להציג לי שום הוכחה, שמישהו בפרקליטות, ביחידה של עו"ד מומי למברגר, או הוא עצמו, או עוזרו עו"ד אלון סיון, השתמש במחשב שלו, כדי להגיע למסמכים, שהצגתי ב-10 תלונותיי?

כאן קיבלתי 3 תשובות שקריות, כלל אחת היא שקר העומד בפני עצמו:
1) "אי אפשר להסביר לך, למה אי אפשר להוכיח לך, שקראו בפרקליטות את המסמכים שלך".
אני כנראה טיפש מדי מכדי להבין את העניין הזה.

(זו לא בדיחה ל-1 באפריל. זה בדיוק מה שעו"ד מומו למברגר השיב לשופט בדימוס דוד רוזן).
הנה זה כאן:
אי אפשר להרחיב

2) ליתר ביטחון, עו"ד מומי למברגר מוכן להודות, שאולי היו מקרים (לא ברור כמה), שלא קראו הכל, אבל זה כלום, ממש כלום. זה לא נחשב. 
גם זו לא בדיחה ל-1 באפריל והנה זה כאן:
קצת מודים שלא קראו

איך אפשר לטעון ש"כלל פניותיך נבחנו כנדרש", כשעו"ד מומי למברגר שכח לחלוטין שיש עוד 3 פניות מרכזיות בסדרה הזו ולא קרא שום מסמך בשום פנייה??

3) השיא: "העובדים של עו"ד מומי למברגר בכלל עבדו מהבית או ממשרדים אחרים. לא שמעת על הקורונה?" 
כאן החוצפה של ערימת השקרים המריאה לחלל החיצון והנה זה כאן:
עבדו מרחוק

כמה עובדות, שהופכות את השקר הזה לצחוק ולעג:
א) ההחלטה לסגור את כל התלונות התקבלה ונשלחה אלי ב-30.1.20. בינואר השנה, שום עובד לא עבד מהבית, כי לא היה מצב כזה ולא ידעו אז מקורונה. למה שעובדי הפרקליטות יעבדו מהבית - על המסמכים של אבי וייס? ממתי אני כזה חשוב, שהם עובדים על הפניות שלי מהבית? (תזכורת: הסגרים הראשונים, שבהם עובדי מדינה נשלחו לעבוד מהבית היו באמצע מרץ 2020). 
ב) זה בכלל לא משנה מהיכן העובדים מתקשרים לאינטרנט, כדי לקרוא את המסמכים שלי. הם חייבים להגיע לענן שלי, שבו נמצאים המסמכים הללו. זה לא משנה בכלל, אם הם יצאו ממחשב הנמצא בפרקליטות בי-ם, או במשרד כלשהו על פני כדור הארץ, או מהבית שלהם. 
ג) בכל מקרה, גם עובד, שעובד מביתו, או מכל משרד אחר, מחובר במערכת מוצפנת (מכונה בשם הגנרי VPN) וגם התנועה שלו מנוטרת ע"י מערכות המחשוב של המשרד, שציינתי למעלה. הלוגים של התנועה נרשמים במערכת המחשוב של המשרד, בכל תנועה, לא חשוב מהיכן היא בוצעה. 

4. ממחזרים שקר קודם, כאילו השקר הקודם עדיין קיים, כדי להוכיח, שהכל בסדר:
הכתבה הקודמת בסדרה (כאן) עוסקת בשקר, שכאילו תלונה שלי בעניינה של עו"ד דנה נויפלדעו"ד דנה נויפלדתמונה משמאל, היועצת המשפטית של משרד התקשורת ו"שחקן מרכזי" בתיקי 4000 ו-5000), הועברה למשטרה (מה שלא קרה) וכיצד עו"ד מומי למברגר "מרח מלמעלה עד למטה" את השופט בדימוס דוד רוזן, למה התלונה שלי לא הגיעה מעולם למשטרה ולא הייתה מיועדת בכלל להגיע למשטרה, בניגוד למה שכתב לי עו"ד שי ניצן.

השקר היה, שמנהלת הלשכה של פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן החליטה (כנראה על דעת עצמה. כנראה שיעמם לה ובתור בדיחה, כדי למלא את זמנה הפנוי, שלחה לי בשמו מכתב כזה, ככה סתם). זו החלטה לא ברורה מצדה, להעביר את התלונה למשטרה, אבל פרקליט המדינה, הבוס שלה, עו"ד שי ניצן לא החליט את ההחלטה הזו. לכן, התלונה הזו לא הגיעה מעולם למשטרה.

כעת, עו"ד מומי למברגר, ממחזר את השקר הזה ומציג לשופט בדימוס דוד רוזן שקר חדש, גדול מהקודם, כדי להוכיח, שתלונותיי נבדקו ברצינות.

איך מוכיחים שתלונותיי נבדקו בשיא הרצינות? הנה יש הוכחה ניצחת: את אחת מתלונותיי העבירו למשטרה (ולא חשוב שהמשטרה לא קיבלה את זה מעולם...). זה מוכיח בברור, שהתלונות שלי טופלו בשיא הרצינות!
לא מאמינים?
אז הנה זה כאן, "שחור על גבי לבן", שלא תחשבו שהמצאתי את זה:
 ממחזרים שקר על שקר - דנה נויפלד
כך נטען כאן, שההוכחה ל"טיפול מהותי" ו"אינדיקציה שהעניין נבדק וטופל" נעוצה בהעברת תלונה שלי (בעניינה של עו"ד דנה נויפלד) למשטרת ישראל (אולי יש טעות, ומדובר במשטרה הפלסטינאית? הכל יכול להיות). כך, שום מילה ממה שיש כאן בנימוקי עו"ד מומי למברגר - לא מחוברת לאיזו מציאות. שום תלונה שלי לא הועברה ולא נבחנה ע"י משטרת ישראל. מעולם. והסיכוי שזה יקרה אולי בעתיד הוא אפס, כל עוד היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה הוא עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, והמשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים הוא עו"ד מומי למברגר

5. הסיכום של נת"מ, של הנציב - השופט בדימוס דוד רוזן, שממחזר את כל השקרים וסוגר את העניין בכך "שהכל בסדר":
הנה סיכום הברור של תלונותיי, ע"י השופט בדימוס דוד רוזן, סיכום, שהוא מיחזור של אוסף השקרים של עו"ד מומי למברגר:
סיכום השופט בדימוס דוד רוזן

לסיכום:
ככה גם תפרו את "תיק 4000" - המצאת שקרים על גבי שקרים. בטונות. 

INKED BAG FREE
עדכון 6.9.20, 20:00: נשלחה תלונה נוספת (לאור הנחשף בכתבה זו) לנציב - השופט בדימוס דוד רוזן - כאן

עדכון 9.9.20: אישור קבלת התלונה ותחילת הברור בנציבות (נת"מ) - כאן

עדכון 4.11.20: הנציב, השופט בדימוס דוד רוזן החליט (כהרגלו) להגן על עו"ד מומי למברגר וסגר את התלונה הנוספת שנשלחה אליו. מסמך הסגירה - כאן. החל ברור באם התשובה שיש כאן היא נכונה, מה שיכול להוביל לתלונה נוספת לנציב. 
 
ריאיון עם ארז תדמור מרדיו "גלי ישראל":

עדכון 7.9.20:
א. כתב חדשות 12 עמית סגל "זורק פצצות" (כאן): "רב פקד אבי רוטנברג ניהל את חקירת המעונות של שרה נתניהו. במהלך החקירה, רגע לפני שהוא אמור להיות גם בצוות שבודק את הקלטות מוזס-נתניהו, בודקים במשטרה שמועות שהוא בזוגיות עם ג'ודי ניר מוזס, גם מבקרת ידועה של שרה וביבי, גם בעלת מניות בידיעות אחרונות ואחות המו"ל נוני. רוטנברג מכחיש.
שנה אחכ מתברר למשטרה שה-2 דווקא כן מנהלים קשר זוגי.תפו״א הלוהט מתגלגל בשרשרת הפיקוד ונעצר אצל ר׳ להב ריטמן ור׳ אגף חקירות יצחקי: הם סוגרים את האירוע בנזיפה וקידום לתפקיד אחר. ריטמן כזכור טוען אז שנתניהו תפר לו תיק הטרדות בגלל חקירת המעונות, אבל את המידע הזה שהיה עוזר לשרה הוא מחריש.
שנה וחצי אחרי, מגיעה אשתו של רוטנברג לראש אגף החקירות ומספרת לו: בעלי בזוגיות עם ג'ודי מוזס, וסיפרתי על זה לכמה עיתונאים. רק אז, נזכרים בכירי המשטרה להעביר את המידע למחלקה לחקירות שוטרים, כדי לכסתח את עצמם.
במח"ש המומים, הן מניגוד העניינים לכאורה והן מההסתרה. שורה של חוות דעת קובעות - החוקר חשוד בהפרת אמונים. משפחות נתניהו ומוזס אויבות, והוא ידע, הסתיר וחקר כשהוא בניגוד עניינים מובהק. חקירה עכשיו.
אבל הימים הם ימי ההתכתשות הגדולה בין נתניהו והמשטרה, לקראת המלצות המשטרה בתיקי האלפים. פרקליט המדינה שי ניצן ומשנהו מומי למברגר מערימים קשיים על החקירה. הם אפילו מעלים טיעון שידחו לימים בבוז כאשר יועלה בשימוע על ידי הנאשם נתניהו: אם בפועל לא הייתה סטיה מהשורה, למה לפתוח בחקירה?
וזוהי הפצצה: למברגר אוסר על מח"ש בצעד תקדימי לבדוק את תיק 2000 "מסיבות מובנות". הסיבות המובנות: חוסר רצון לתת נשק לנתניהו לקראת ההכרעה הדרמטית בתיקיו.
עוד שנה עוברת. ראש מח"ש עוזב ובמקומו מתמנה, בלחץ אלשיך וניצן, מנהלת נוחה בהרבה למשטרה. במשך חודשים ולמרות ההפצרות היא מעכבת את ההחלטה. כשכל המעורבים פרשו מהמשטרה היא נזכרת להחליט ש״אין עניין ציבורי לחקור". גם בחוות הדעת שהזמינה עולים חשדות לפלילים נגד החוקר ומפקדיו הבכירים מאוד.
הלך הרוח הזה נוכח גם בפרש שבה נהרג אזרח חף מפשע, יעקוב אל קיאן, מאש המשטרה. המפכ"ל אלשיך קבע שהוא מחבל. מח"ש קבעה: זה לא נכון. אלשיך מפזר בתקשורת הדלפות דיבתיות כלפי המת, שלפיהן מח"ש מסתירה מידע שהיה מחבל. ראש מח"ש דורש משי ניצן תיקון למען כבוד חוקריו וכבוד המת.
אבל ניצן מודה במייל סודי: המפכ"ל התנהג שערורייתית, אבל לא נעזור "כי זה יעשה טוב למי שרוצה ברעת המערכת, ודי לחכימא". זמן קצר אחר כך יסגור את תיק החקירה נגד השוטרים. סוף."

המסמכים שהוצגו בבית המשפט בנוגע לחשיפת הרומן (ובין רפ"ק (לשעבר) רוטנברג לבין ג'ודי ניר מוזס יש כאן. המסמכים הללו בתוספת החקירה הראשונית של מח"ש (שנבלמה ולא מומשה) יש כאן

באלי ציפורי כתב כאן: "זו לא מערכת אכיפת חוק - זו מאפיה; משרד המשפטים הוא משרד של שקרים ושל שקרנים.
*********************************************************************
שמתם לב שההכחשות של שי ניצן, הפרקליטות, מח״ש ורוטנברג היו מתואמות הערב? כנראה שהם לא הבינו שלסגל יש מסמכים וכרגיל ניסו לרמות את הציבור. 
מי עכשיו יתן את הדין? מי ילבין את השקרים (כרגיל, דוד רוזן, עם הביטויים ״תקלה מצערת״ ו״תום לב״), מה יעשה מנדלבליט
זו החבורה שקיבלה (כלומר, תפרה) את ההחלטות בתיקי האלפים. איך יש בית משפט אחד ביקום שיאמין להם ולמוצא פיהם?! 
על מלאכת השקרים המתואמת של החבורה הזו מנצח משה כהן, הדובר של משרד המשפטים, קבלן ייצוא השקרים לציבור הגדול במדינה. ואנחנו עוד משלמים לו את המשכורת בשביל שישקר לנו בלי למצמץ."

‏"תיראו מופתעים: שי ניצן טייח, רוני אלשיך הדליף, רוני ריטמן ומני יצחקי מרחו, ג׳ודי ניר מוזס ברקע וקרן בר מנחם יישרה קו. השחיתות והריקבון של מערכת אכיפת החוק הגיעה לחדשות 12 - זה כבר טוב - אבל זה ממש רק קצה הקרחון. 
מעניין מתי פייק רביב דרוקר ושלושת כתבלבי חצרו, גליקמן, קרא ואיתי רום יתעוררו בערוץ ה״פרקליטות TV״? אין סיכוי - הם בעומק הריקבון, אבל זה לא יעזור להם: הסירחון רק מתחיל לצאת."

ג. עו"ד שמחה רוטמן, היועץ המשפטי של התנועה למשילות ודמוקרטיה פרסם ב"ישראל היום" מאמר נוקב בנושא - כאן. בסיום דבריו כתב: "אין אמיצים בפרקליטות, כי אין שם איש שיפנה שבריר מהאומץ שמופנה כלפי האוייבים, האמיתיים או המדומיינים, כדי להתנגד ל"חברים" ולהגיד בקול צלול: זו אינה דרכנו! תרבות השקר חייבת להיפסק. אין אמיצים בפרקליטות, וזה מפחיד. מפחיד מאוד."

עדכון 8.9.20:
א. הכתב עמית סגל הוציא (כאן) הודעה מפורטת המנתחת את שקרי הפרקליטות (כמפורט כאן), תחת הכותרת: "במקום חשבון נפש, סוגרים חשבונות עם עיתונאים: הפערים בין תגובת הפרקליטות לאמת. בשעת לילה מאוחרת התקבלה התגובה המפורטת של הפרקליטות לחשיפה במהדורה על החשדות לטיוח בתיקי נתניהו • בחינה של הטענות שמועלות בתגובה מגלה כמה וכמה פערים ביניהן לבין האמת • גם תגובתו של פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן למסרון ששלחתי לו מעלה תהיות קשות".
מומלץ לקריאה. 

ב. אלי ציפורי הוסף כאן: "אחרי שבפרקליטות שיקרו במצח נחושה לחשיפה של עמית סגל, הם הוציאו בשעה 0:33 ״הבהרה״ מגוחכת ותוקפנית - הרי הם אינם טועים לעולם. 
כמו שנתפסו עם המכנסיים למטה בפרשת התרגיל החקירה כדי להפעיל את אור אלוביץ׳ הבן נגד שאול אביו - ושיקרו שוב ושוב, נחשפו שוב ושוב - כך, כהרגלם, הם ממשיכים להסתבך ולהתפתל בשקרים של עצמם ומתחפרים עמוק יותר ויותר בריקבונם."

ג. ח"כ מיקי זוהר יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד בכנסת פרסם הודעה (כאן): "פניתי הבוקר ליועמ״ש בדרישה לסגור לאלתר את תיק 2,000 ולבטל את כתב האישום ההזוי שהוגש נגד רה״מ, כמו כן דרשתי לפתוח בחקירה פלילית נגד כל המעורבים בפרשה שפורסמה אמש ע״י עמית סגל.
הטענות שלנו לכך שתיק 2,000 מופרך מיסודו אומתו אתמול לאור החשיפה סביב החקירה שבוצעה בניגוד עניינים מושחת."

הפניה המלאה של ח"כ מיקי זוהר ליועמ"ש - כאן

ד. ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הודעה (כאן) כדלהלן: "ראש הממשלה נתניהו:
בעקבות הפרסום המטלטל של עמית סגל, הדבר הראשון שהתגלה כאן זה דבר מדהים, התגלה כאן שיש פה חקירות פוליטיות, חקירות שהיו מזוהמות מהרגע הראשון. תפירת תיקים שהמטרה להפיל ראש ממשלה מכהן.
למה המטרה להפיל אותו באמצעים האלה? כי לא מצליחים להפיל בדרכים אחרות. אבל מה שכולנו ראינו אתמול זה בכירים במשטרה ובפרקליטות מטייחים חקירות, משבשים חקירות, קוברים חקירות, מכסתחים אחד את השני והכל למען מטרה פוליטית.
אני קיבלתי דיווח, שאלתי 3 פעמים את המשטרה וקיבלתי דיווח מלשכת המפכ״ל שהאירוע באום אל חיראן היה דריסה של פיגוע טרור. אז אני קודם כל רוצה להביע בשמי התנצלות בפני משפחת אל-קיעאן, שאבי המשפחה, אזרח ישראל נהרג, אמרו שהוא מחבל, אתמול התברר שהוא לא מחבל. אתמול התברר שבכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם ורק כדי לפגוע בי. אני אמרתי באותה העת שיש כשלים קשים מאוד בעבודת המשטרה, והם אמרו חלילה שהתקשורת תחשוף את הכשלים הללו כי אז ניתן גיבוי לטענות של נתניהו.
אבל זה הרבה יותר גרוע ממה שאמרתי, כי המחלקה לחקירת שוטרים רצו לחקור את האירוע, ושי ניצן פרקליט המדינה סירב. הוא קבר את זה. הוא שלח אימייל בו אמר: ״המפכ״ל אכן פעל באופן שערורייתי אך יש אינטרסים של המדינה שצריך לשקול, זה רק יעשה טוב למי שרוצה ברעת המערכת ודי לחכימה.״ זה הציטוט. שחור על גבי אימייל. הוא אומר לך - לא נתניהו - לא חוקרים, ועכשיו, אם זה עוזר לנתניהו -קוברים.
פרקליט המדינה אומר באימייל שלו שהם קוברים חקירות, מעוותים את הצדק, מעוותים את האמת מסיבות פוליטיות לפי מה שנוח להם.
אתמול הייתה עוד דוגמא בדיוק לדבר הזה, שגם היא נחשפה. חוקר בכיר בתיקים נגדי ונגד רעייתי נמצא בניגוד עניינים חריף. יש לו יחסים קרובים עם מישהי שהיא לא בדיוק אוהדת אותנו. הוא חוקר את רעייתי, שופך את דמה. מביא אישה בשם סבטלנה שעובדת אצלנו בבית, ומאיים עליה, שאם היא לא תיתן עדות שקר בענייני היא תלך לכלא באותו ערב. זה החוקר שאח״כ גם עוסק בתיקים שלי. זה עוד יותר גרוע, משום שמח״ש רוצים לבדוק את גם את המקרה הזה. ושוב, גם במקרה הזה, המשנה לפרקליט המדינה, מומי למברגר קובר גם את זה, שחור על גבי אימייל: ״אני לא רואה מצב בעת הזאת שמח״ש נכנסים לבדיקת חומרים בתיק אלפיים מסיבות מובנות...״. זה פשוט לא יאומן, הוא אומר - אנחנו לא נחקור את העבירות של החוקרים בתיקי נתניהו כי אנחנו רוצים להפליל את נתניהו.
כל שרשרת הפיקוד בפנים: חוקרים בכירים, המפכ״ל, פרקליט המדינה - והכל באישור ובסמכות של היועץ המשפטי לממשלה. מי יחקור אותם? הם יחקרו אחד את השני? הרי הם מחפים אחד על השני.
זהו מחדל יום הכיפורים של הפרקליטות והמשטרה. זאת לא הייתה חקירה, זאת כנונייה פוליטית, מושחתת, להפיל ראש ממשלה, זה תיק עשרת אלפים. תראו מה יש פה: טיוח, שיבוש חקירות, תפירת תיקים, מרמה, הפרת אמונים, הטעיית הציבור, ויש פה עוד משהו - הפרקליטות והמשטרה לקחו אזרח ישראלי שבפעם הראשונה נהרג בטעות, ובפעם השנייה עשו לו רצח אופי לאחר מותו. הפכו אותו למחבל רק כדי לפגוע בי. ולמה הם קברו את החקירה הזו? ולמה הם קברו החקירות לגבי הקצין בתיקים שלנו? הם אומרים את זה. הם הפעילו סמכות שלטונית בדרך עבריינית כדי למנוע סיקור שלילי וכדי לקבל סיקור חיובי. לשיטתם, זה שוחד.
אני אומר לכם אזרחי ישראל, אם זה מה שעשו לי, וזה מה שעשו למשפחת אל-קיעאן, מה הם עושים יום יום לאזרחי ישראל? אם זה מה שהם כותבים באימייל, מה הם אומרים אחד לשני בחדרי חדרים?
אני חושב שמה שחשוב שיהיה כאן מיד זה חקירה עצמאית, בלתי תלויה, חקירה אמיתית שתביא לבירור האמת כי זו הדרך היחידה להחזיר את האמון לשלטון החוק ולהבטיח גם את הדמוקרטיה שלנו."

ה. הכתב עמית סגל הוסיף ציוץ (כאן) בזו הלשון: "בניסיון לחסוך לבכירי הפרקליטות עוד לילה ללא שינה, הנה המסמך המוגדר ״סודי ביותר״: הפרקליטות מבקשת למנוע פרסום מזכר שבו רוטנברג מתעד פגישה עם ארי הרו, האיש שהקליט את שיחות נתניהו-מוזס. הרו מבטיח לתת מידע על נתניהו אם החבל יהיה על צווארו."

ו. ריאיון שלי ברדיו "קול ברמה", אודות ההשלכות של הפצצה המזעזעת של עמיתי הכתב, עמית סגל. תחזית לאן זה יוביל לאור היכרותי ארוכת השנים עם "הקליקה" המשקרת בלי למצמץ, כל הזמן, כי היא בטוחה, שהיא "חסינת אש" וזו הנורמה החדשה אצלה. פרטים נוספים בראיון: https://bit.ly/2ZgdlKb.

ז. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "שרה נתניהו דורשת לבטל את פסק הדין בעניין המעונות ולזכותה: ״התנהלות, פסולה,  מזוהמת ומושחתת של הפרקליטות והמשטרה״.
"הודעה מטעם פרקליטי שרה נתניהו:
אתמול הטיל העיתונאי עמית סגל פצצה כשחשף שהחוקר הבכיר שחקר את שרה נתניהו פעל בניגוד עניינים חמור והיה מנוע מלעסוק בתיק.
החוקר הבכיר שיקר למח״ש כשנשאל אם יש מניעה מדוע לא יעסוק בחקירת הגב׳ נתניהו, וענה - שאין.
כעת מתברר שהחוקר שיקר, ובזמן שהוביל את החקירה נגד הגב׳ נתניהו הוא היה במערכת יחסים אינטימית עם ג׳ודי מוזס, אחותו של נוני מוזס ואויבת מושבעת של משפחת נתניהו. גם התברר, שהפרקליטות ידעה שהחוקר נמצא בניגוד עניינים והסתירה זאת.
אותו חוקר אף ניסה להדיח עדה, סבטלנה גורדיצקי, עובדת מעון ראש הממשלה, ואיים עליה שאם לא תיתן עדות שקר נגד ראש הממשלה - הוא ישלח אותה לכלא.
בעקבות העדיויות המטלטלות שנחשפו ומגלות שהמשטרה והפרקליטות תפרו את תיקי החקירה נגד שרה נתניהו וזיהמו אותן כבר בתחילתן, החליטו פרקליטיה של הגב׳ נתניהו לפנות למבקר המדינה בדרישה לקבל את כל המידע והמסמכים הרלבנטיים לצורך ביטול הרשעתה וחקירת הנסיבות שהביאו להגשת כתב אישום המעוות והשקרי נגדה.
המידע שנחשף מוכיח שהתיק נגד שרה נתניהו היה תפור, מזוהם ומושחת כבר מתחילתו.
משהתבררו העובדות החד-משמעיות על ניגוד העניינים העמוק בו היה מצוי החוקר הראשי בתיק נגדה, יש לבטל את פסק הדין נגד הגב׳ נתניהו, ולזכות אותה לאלתר.
התנהלות המשטרה והפרקליטות מעידה על דרך ניהול ההליך הפסול כנגד הגב נתניהו באופן הגובל בעבירות פליליות."

ח. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף: "‏הלו, מה קורה פה? כן, זו עוד עדות לארגון הפשע בראשות מנדלבליט, שי ניצן וליאת בן ארי. הפעם: טיוח התלונות לזיהום החקירה הלא חוקית של ניר חפץ. שוב מנדלבליט יגיד: לא היה ולא נברא, לא ראיתי, לא ידעתי ולא שמעתי? איזה ריקבון ואיזו שחיתות!"
להלן מה שעמית סגל פרסם:
מעמית סגל

ט. ריאיון חדש שלי ברדיו "הקו החרדי", על השלכות הפצצה המטרידה והמדהימה של הכתב עמית סגל. תחזית לאן זה יוביל לאור היכרותי ארוכת השנים עם "הקליקה" המשקרת ללא הרף, כי היא בטוחה, שהיא "חסינת אש" וזו הנורמה החדשה אצלה. פרטים נוספים בריאיון ב"קו החרדי" (קובץ הקלטה להאזנה): https://drive.google.com/file/d/1ONxqqR7cpvFfkoUY5OquBXlRZg8luPYM/view?usp=sharing.

י. פורסמה כתבה מעניינת ב"ישראל היום" (כאן) תחת הכותרת: "השאלות הקשות סביב חקירות רה"מ. לא רק חשד לטיוח: התובעת שיצאה לחופשה בזמן השימוע והאישה ש"שברה" את חפץ • פרסומים רבים העלו את השאלה - האם חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו מזוהמות?". מומלץ לקריאה. 

עדכון 9.9.20:
א. אלי ציפורי העלה (כאן) פוסט מזעזע וחמור ביותר מבחינה ציבורית:
"הדרמה הגדולה: העתירה הוגשה לעליון:
**********************************************
עו"ד כנרת בראשי הגישה עתירה בהולה לבית המשפט העליון כדי למנוע ממנדלבליט לקחת חלק במינויים – וכל זאת לאור ראיה חדשה שהגיעה אליה – שיחה בין מנדלבליט לגבי אשכנזי בפרשת הרפז שבה הוא משבש הליכי חקירה, מדיח פרקליטים, משבש הליכי משפט ושותף לפשע של השמדות ראיות.
*****************************************************
בראשי מבקשת מהעליון לתת על תנאי כדי שמנדלבליט יסביר מדוע לא ימשוך את ידו מכל עיסוק ו/או התערבות בסוגיית מינוי ואיוש תפקיד פרקליט המדינה וזאת בשל ניגוד עניינים, וכן שמנדלבליט יחיל על עצמו את כללי ניגוד העניינים שהוא דורש מאחרים, לרבות ובמיוחד, מראש הממשלה נתניהו."

המשך הפוסט של אלי ציפורי והתמליל נמצא בקובץ כאן.

ב. תגובת דובר הפרקליטות לעתירה (כאן), היא בבחינת איומים על חושפי השחיתויות! לא קיבלתי את ההודעה הזו אלי באופן אישי, לא מכיר את מקור החוק הזה שניתן למנוע פרסום עתירה לבג"ץ ולא מכיר את צו איסור הפרסום הנטען בהודעה. שערוריה על שערורייה, הכל בחסות "הקליקה". 

ג. יואב יצחק ב-News1 (כאן) חושף (כותרת בלבד): "אורי כרמל, משה סעדה ודובי שרצר מסרו עדות המפלילה את ניצן ודנינו.
כפי שחשפנו ב-News1: הבדיקה מבוצעת ע"י הנציב דוד רוזן. היא מתמקדת בשלושה עיקרים: א) שי ניצן מנע חקירת דנינו באזהרה בפרשת תלונתה של צ' נגד רוני ריטמן; והורה לאחר מכן לדובי שרצר להדליף לדנינו, בטרם נחקר כעד, כי קיימת קלטת המתעדת שיחתו עם צ'; ב) שי ניצן קיבל מסעדה ומכרמל מידע מחשיד נגד דנינו שעלה במחקרי תקשורת, ובנוכחותם התקשר לדנינו והדליף לו מידע זה; ג) ראש מח"ש קרן בן-מנחם הסתירה מידע מהנציב רוזן בעיצומה של הבדיקה בפרשה."

ד. איתמר לוין פרסם ב-News1 (כאן) הסתעפות של פרשה נוספת בצמרת הפרקליטות ומח"ש (כותרת בלבד): "רב-פקד דובי שרצר, ראש צוות חשיפה במח"ש: אלשיך הגדיר את מח"ש כ"ארגון עוין". טוען שאלשיך נהנה ממעמד חזק מן הרגיל בקרב בכירי הפרקליטות בעת חקירות נתניהו, וביקש אז לפרק למעשה את מח"ש  מאשים: תחת ניהולה של קרן בר-מנחם הפסיקה מח"ש כמעט לחלוטין חקירות יזומות ובדיקות נגד בכירים במשטרה  מבקש מבית המשפט לקבל דרגת סגן-ניצב, שלדבריו נמנעה ממנו כנקמנות על חלקו בחקירות נגד שורה של בכירים במשטרה ובפרשת אום אל-חיראן."

ה. פורסם כאן ע"י טל שניידר מ"גלובס" (כותרת): "נתניהו: "האם יתכן שהיועמ"ש לא ידע? הוא לא יבדוק את זה. אין מנוס מחקירה בלתי תלויה". בישיבת סיעת הליכוד ששודרה לייב, קרא ראש הממשלה נתניהו לחקור את התנהלות המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה • ."

ו. תגובת היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט להאשמות רוה"מ (כאן, באתר "כיפה", כותרת בלבד): "שקר וכזב": מנדלבליט תוקף את נתניהו. "לאירוע הטרגי באום אל חיראן, אין ולא היה כל קשר לראש הממשלה". כך הגיב היועץ המשפטי לממשלה לטענות ראש הממשלה, לפיהן הפרקליטות החליטה שלא לסתור את עמדת המפכ"ל לשעבר אלשיך, כדי לא להיטיב עם נתניהו."

ז. תגובת ח"כ שלמה קרעי (כאן) לאיומים של "נבצרות" מצד ד"ר מנדלבליט כלפי נתניהו: "אם מנדלבליט יעז לקבוע דבר לא חוקי ושערורייתי שכזה, הפגנות בלפור יראו כאין וכאפס לעומת מה שיהיה כאן. לא נשאיר זכר ממפלגת צלאח א-דין. נפרק ונרכיב מחדש. אני הנהג של ה- D9." 

ח. בנוסף, ח"כ קרעי (כאן, אתר 0404) נתן את הקו מוביל: "ח"כ שלמה קרעי מהליכוד אמר בתום ישיבת סיעת הליכוד כי הערב קרה אירוע מכונן בליכוד וסיפר כי בליכוד הולכים לקראת מהלך שיוביל לחקירת "השחיתויות בכנופיית שלטון החוק".
ח"כ שלמה קרעי: "תם עידן הפחד והדיקטטורה השיפוטית. הצהרנו שלא ניתן יד לשלטון האפלטוני- רודנות על ידי קומץ מורמים מעם. אני בטוח שאני הבא בתור לחקירת שווא של הפרקליטות כדי להשתיק אותי.
סיעת הליכוד בהובלת רה"מ תעמוד איתן כנגד רוחות הפרצים שמנסות לעקור את הדמוקרטיה מהשורש.
נחקור את השחיתויות בכנופיית שלטון החוק, נוביל חוקים משמעותיים להשבת השלטון לעם כהקמת בית משפט לחוקה והפרטת התאגיד ונאבק בכל הכוח. זו האחריות שלנו. לא נהסס. גם במחיר הליכה לבחירות. יש לנו ארץ אחת ולא ניתן למפלגת צלאח א-דין ונציגיה בכחול לבן להרוס אותה"."

ט. עמית סגל מצייץ (כאן) חושף את המסמך כאן: "מסמך משטרתי חושף  - החוקר רוטנברג ״ידע על בדיקה נגד נוני מוזס ועל קיום חומרים שנגעו לה״."

עדכון 10.9.20
א. פורסם כאן ב"וואלה!" (כותרת): "נתניהו דורש לקבל חומרים על התנהלות הפרקליטות והמשטרה בחקירותיו.
בעקבות הפרסומים בימים האחרונים, ביקשו אתמול סנגורי ראש הממשלה מפרקליטות מיסוי וכלכלה את כל החומרים שהועברו בין הפרקליטות למח"ש בנוגע לחקירותיו, ומידע על שוטר שכביכול פנה למחלקה עם מידע על חקירת ניר חפץ. הערכה: ניסיון לבסס טענה עתידית של הגנה מן הצדק."

ב. "הטיוח של למברגר": מאמר שפרסם היום בעיתון "יום ליום" הנפוץ והפונה לקהל החרדי \ ספרדי, פרי עטי, אודות אחד ממובילי תופעת "סיפורי הברון מינכהאוזן" שיש בצמרת הפרקליטות ולשכת היועמ"ש בישראל, וממש לא מהבוקר. המאמר בקובץ ה-PDF המצ"ב: http://bit.ly/YomLeYom10092020

ג. פורסם ב-News1 כאן ע"י עו"ד איתמר לוין (כותרת): "בדיקה מדגמית של News1 בתמלילי החקירות: אין-ספור "מילים לא ברורות" בתמלילי 4000 - האם ההוכחות במשפט נתניהו יתחילו בינואר?
בשלושת התיקים יש 4,000-2,000 שעות של הקלטות - חקירות והאזנות סתר * חשבון שמרני מוביל לכך שיהיה צורך לפחות בשישה חודשי עבודה, ואולי אפילו בשנה שלמה, כדי לבחון את דיוקם של התמלילים ואולי אף לבצע שקלוט מחודש * במצב הזה לא ניתן לעמוד בלו"ז המקורי שקבע בית המשפט.
בחקירות ניר חפץ ובאחת מחקירותיו של שלמה פילבר נמצאו עד שלושה רישומים בעמוד של "מילים לא ברורות"; בחקירה אחת של שאול אלוביץ' - חמש פעמים בכל עמוד. המשמעות: מדובר לכל הפחות בתמלולים חסרי מקצועיות, בתיק השחיתות החשוב ביותר בתולדות המדינה - ויש ממש בדרישת סניגוריהם של בני הזוג אלוביץ' לתמלול מחודש."

עדכון 11.9.20:
א. עו"ד שמחה רוטמן צייץ כאן: "הפרקליטות מאשרת רשמית שהתמלילים שבעתירה של @BarashiKinneret
 משקפים את השיחה בין מנדלבליט לאשכנזי. הייתי אומר שזה מוכיח שיש לנו יועץ משפטי ושר חוץ עבריינים.
הבעיה היא שאני לא סומך על הפרקליטות בכל מה שקשור לדיוק בתמלילים..."

ב. פורסם כאן: "נתניהו נגד מנדלבליט | בשבוע הבא צפויים סנגוריו של רה"מ לבקש חומרי חקירה נוספים ולהסיר חיסיונות מחלק מהחומרים. יתרה מזאת, בחודש הבא צפויים הסנגורים להעלות טענות מקדמיות ובראשן טענת "הגנה מן הצדק". אם הטענה תתקבל - המשמעות היא ביטול המשפט".

עדכון 13.9.20:
א. אלי ציפורי העלה (כאן) פוסט בזו הלשון: "העבריינים והטייחים (1):
מנדלבליט ושי ניצן סירבו להגיש כתב אישום על הטרדות מיניות נגד ניצב רוני ריטמן שהיה מעורב בחקירות נתניהו - בניגוד לעמדת מח״ש (ודי לחכימא).
מתוך תצהירו לבית המשפט של משה סעדה, סגן ראש מח״ש." (המסמך כאן). 

ב. אלי ציפורי העלה (כאן) פוסט בזו הלשון: "עדכון חשוב לגבי העתירה של כנרת בראשי.
************************************************************************************
ביום חמישי העביר בית המשפט העליון (השופט דוד מינץ) את בקשתו של מנדלבליט לדחיית העתירה על הסף לתגובת בא כוח של העותרת (כנרת בראשי) שתוגש עד ליום 14.9.2020 (שני הקרוב). מנדלבליט העביר תוך יום (!) מאז בקשת העתירה את בקשתו לדחות את העתירה על הסף אבל, כאמור, בית המשפט העליון החליט לעת עתה להעביר את תשובתו לכנרת בראשי כדי שתגיש תגובה מטעמה על ידי עו"ד יורם שפטל, בא כוחה.
המשמעות: על אף הדברים שכתב מנדלבליט בבקשתו - שמדובר בתמלילי האזנת סתר - בית המשפט העליון לא כתב בהחלטתו דבר וחצי דבר על צוי איסור פרסום בנוגע לעתירה (כפי שאתם יכולים להיווכח בעצמכם מצילום החלטת העליון). נראה, אם כן, שעל פניו העתירה ותוכנה יכולים להתפרסם ברבים - אבל למרות זאת כל ה"עיתונאים" מסרבים לפרסם את התמלילים.
ביום שני הקרוב תוגש כאמור תשובתה של עו"ד כנרת בראשי לבקשתם של מנדלבליט והפרקליטות - ואנו מקווים שבית המשפט העליון יתייחס לניסיון הטיוח העברייני של מנדלבליט ואשכנזי ויטפל בכך בכלים המשפטיים העומדים לרשותו.
נמשיך לעדכן עם הגשת התגובה לבית המשפט." (החלטת השופט כאן). 

ג. חובת האזנה מדקה 20:32 (כאן תכניתו של אבי רצון ברדיו "גלי ישראל") לדבריו המדהימים והמזעזעים כל שוחר חוק וצדק במדינת ישראל, "דבריו של עו"ד אילן ציאון בעניין "מצהירת הצהרת השקר בבית המשפט", עו"ד ליאת בן-ארי שווקי. רק במקרה היא גם "הפרקליטה המלווה בחקירה", מכינת כתב האישום והתובעת הראשית בתיק 4000."

ד. אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב ומפורט, בעקבות פניית עורכי הדין של משפחת אלוביץ' לבית המשפט בי-ם: 
"המסתירים: מנדלבליט וליאת בן ארי ממשיכים להסתבך - מסתבר שיש עוד הרבה חומרי חקירה שהוסתרו בנוגע לאילן ישועה, שלמה פילבר וניר חפץ.
************************
*פרקליטי אלוביץ׳ לבית המשפט: דורשים את חומרי חקירה בפרשת מח״ש-חפץ*
פרקליטיהם של שאול ואיריס אלוביץ' הגישו הבוקר (א') לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה מפורטת לקבלת חומרי חקירה אשר לטענתם נעדרים מחומר החקירה שנמסר להם בידי הפרקליטות. לטענת הסניגורים, עורכי הדין ז'ק חן, מיכל רוזן עוזר, נעה פירר ותאיר בן שושן, קיימות בתיק אינדיקציות ברורות לכך שחומר חקירה רלבנטי בעניינים מהותיים לא נמסר להגנה בשלמותו, וכי בקשתם עוסקת "בניסיון לפזר את מסך הערפל מעל מהלכי ותרגילי חקירה פסולים, וחילופי דברים שהוחלפו בין גופי האכיפה והתביעה לבין עדים, חשודים ובאי כוחם".
בקשתם של בני הזוג אלוביץ' מהבוקר עוסקת, בין היתר, בעניינם של עדי המדינה ניר חפץ ושלמה פילבר, עניין מעמדו של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה, עניין הניסיון לשבור את רוחו של שאול אלוביץ', ובניסיון לגרום לו להפליל את עצמו ואת ראש הממשלה נתניהו.
כך למשל, מתייחסים פרקליטי אלוביץ' לתרגיל החקירה שננקט נגד ניר חפץ שעיקרו עיכובה לחקירה של מקורבת אליו, ובִּיום מפגש ביניהם במסדרונות חדרי החקירות. לטענת סנגורי אלוביץ', אין ברשימת החומר שנאסף ובחומר החקירה שהועבר להגנה תיעוד מלא ומסודר של האירוע, כולל הסכמת המשטרה שלא להעביר לידי ההגנה חומר בעניין: "חילופי הדברים המבוקשים שופכים אור על התנהלות המשיבה עם עד המדינה ומשקפים חלק מטובות הנאה נוספות שנתנו לו. יש בחומר המבוקש לסייע בחשיפת התמונה המלאה של אחת הסיבות שהביאו את ניר חפץ להיכנע ללחצים הפסולים והאכזריים שננקטו כלפיו במסגרת להיטות היתר להפכו לעד מדינה. לפחדיו ולחששותיו של העד מפני החוקרים, גם בהקשר זה, חשיבות ברורה בבחינת מהימנות דבריו ומשקלם לאחר שהפך לעד מדינה", מציינים סנגורי אלוביץ'.
בהמשך, מתייחסים פרקליטי אלוביץ' לפרסומים מן הימים האחרונים שלפיהם בתחילת 2018, בזמן אמת, פנה גורם משטרתי לחוקרי מח"ש וסיפר להם על הלחצים הפסולים שהופעלו על חפץ בניסיון לגייס אותו כעד מדינה נגד נתניהו. בבקשתם, דורשים פרקליטי אלוביץ' להעביר לידיהם תרשומת המתעדת את אירוע התלונה במח"ש בעניין התרגיל, וכל תרשומת הקשורה לתלונות או מידע שהגיע למח"ש בקשר עם החקירה.
בעניין עד המדינה פילבר, מבקשים סנגורי אלוביץ' לקבל לידיהם מסמכים המופיעים בחומר החקירה תחת הכותרת "עדכונים והנחיות לגבי ניהול משא ומתן עם פילבר", וכן מסמך שהוגדר "אישור הלנה לעצור בתא מעצר שלמה פילבר". לטענת סנגורי אלוביץ', "לא מדובר בעניין טכני או פורמלי, כי אם מדובר במסמך שקשור לתרגיל חקירה פסול של הכבדה על העד בדרך של כליאתו בתנאי מעצר קשים וטרטורו בין בתי מעצר. מדובר בהפעלת אמצעי לחץ על נחקרים על מנת לגרום להם לשתף פעולה או בקשר לטובות הנאה שקיבל העד בניסיון לגייסו לעד מדינה״.
בעניינו של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה, טוענים פרקליטי אלוביץ' כי "קל להתרשם שערפל כבד מאוד רובץ על שאלת מעמדו של העד ולא ניתן להתחמק מהרושם שמדובר בערפול מכוון", וכי "נדרש גילוי מלא ומקיף של כל הדברים שהוחלפו בין אילן ישועה ובאי כוחו לבין חוקרי המשטרה ונציגי הפרקליטות".
כך למשל, מציינים פרקליטי אלוביץ' כדוגמה, שלמרות שבסוף יוני 2020 הצהירה הפרקליטות כי כל החומר שבידה, בין היתר בנושא זה, נמסר לעיון ההגנה, מעיון מהודעתו של אילן ישועה מינואר 2018 עולה כי חוקרי המשטרה יצרו קשר עם ישועה בעוד שזה שהה בארה"ב, אולם לשיחה זו אין כל תיעוד או אזכור בחומר החקירה.
לטענת סנגורי אלוביץ', בעניינו של ישועה "שאלות חשובות נותרו ללא מענה: מי שקל והחליט שלא לחקור אותו כחשוד ולהעמידו על זכויותיו ומה היו הטעמים לכך, ומדוע הוחלט שאת חקירתו הראשונה, להבדיל מחקירותיו הרבות הבאות, אין להקליט ולתעד. עוד מציינים פרקליטי אלוביץ' כי השיחות שמסר ישועה הן מתקופת זמן מצומצמת שבין השנים 2015 עד סוף שנת 2016, בעוד שהתקופה הרלוונטית בכתב האישום מתייחסת לפרק זמן ממושך המשתרע בין דצמבר 2012 ועד לחודש ינואר 2017. "עניין חשוב שיתברר במשפט הוא מדוע בחר ישועה להקליט ולהעביר לגורמי החקירה דווקא שיחות אלה ולא אחרות", טוענים סנגורי הזוג אלוביץ', ודורשים גילוי מלא ומקיף של כל הדברים שהוחלפו בין ישועה ובאי כוחו לבין חוקרי המשטרה ונציגי הפרקליטות, וכן את מכשיר טלפון הנייד של ישועה, "על מנת שההגנה תוכל לערוך בדיקה מקיפה והשוואה מעמיקה בין השיחות שהוא בחר להקליט ולמסור לגורמי החקירה לבין אלה שהקליט ומחק".
חלק מיוחד בבקשה לגילוי חומרי חקירה שהגישו פרקליטי אלוביץ' עוסק בתרגילים ופעולות חקירה, ובמיוחד אלה שהופעלו כלפי אור אלוביץ'. "תרגילי חקירה הם חומר חקירה", מדגישים סנגורי אלוביץ' בבקשה ומוסיפים כי "בפרט נכונים הדברים בנסיבותיה החריגות של פרשה זו. המעט שניתן לומר על תרגילי החקירה שננקטו בפרשה כלפי עדי מפתח, ואשר נחשפו עד כה, הוא שהם היו לא חוקיים וחמורים ביותר".
פרקליטי אלוביץ' מתייחסים בבקשתם גם לפרשת פעריי התמליל והקלטת השיחה בין חוקרת המשטרה לבין בנו של שאול אלוביץ', אור, שהייתה השיחה המקדימה שבה יזמה החוקרת מפגש בין שאול לבין בנו שבו ינסה לשכנע את אביו להחליף את סנגורו ז'ק חן ובכך לסלול את הדרך לחתימתו של שאול על הסכם עד מדינה.
"קטעים משמעותיים ומהותיים שהושמטו מהתמלול, מבהירים את השיח שהתקיים בין השניים בנושא ולא מותירים יותר מקום לספק באשר לאחריותם המלאה של החוקרים למעשה החמור והלא חוקי של התערבות בוטה ואסורה במרחב הייצוג שבין המבקש לסנגורו", טוענים פרקליטי אלוביץ', ומוסיפים כי "היא מגלה שהיועץ המשפטי לממשלה הוטעה בנושא, וכתוצאה מכך הגיע למסקנות חסרות שחר אותן הביע במכתבו כאמור. היא מותירה את ההגנה ואת בית המשפט במצב בו הם אינם יכולים לתת עוד אמון בתמלילים הרבים של אלפי שעות ההקלטה שנערכו בתיק".
לטענת פרקליטי אלוביץ', התמליל המלא מלמד שחוקרי המשטרה היו מעורבים עד צוואר ביוזמה הבלתי חוקית בעליל, ועל מנת לעמוד על המצב הנוראי בו הועמד בנו של שאול אלוביץ' ניתן ללמוד מהלחץ הבלתי נתפס שהפעילה עליו החוקרת, כפי שעולה בשיחה המקדימה: "...אני לא מבינה, אתה רוצה להרוס לעצמך את החיים? אין לך שום דרישה לאבא שלך?"; "...אתה תעמוד מולו ותגיד לו אבא אתה הכנסת אותי לזה אתה תוציא אותי מזה"; "אני לא הולך לפרק עכשיו את הבית שלי בגללך, לא הולך להיכנס להוצאות כלכליות כבדות בגללך ולא ייהרסו לי החיים בגללך..."; "תגיד לי מה אתה צריך כדי שהוא ירגיש בנוח לדבר איתך, תגיד לי, תגיד לי איפה, תצביע, אני אעשה מה שאני יכולה כדי להשיג את זה. מה אני מבקשת ממך, לעזור לעצמך אור"; "תגיד לי מה אתה צריך לדבר איתו, אתה בקרב על החיים שלך זה הדבר הכי קריטי שאתה חייב להבין עכשיו, כי עוד מעט הרכבת בכל דקה שאתה עובר, אתה שומע מה אני אומרת לך תסתכל עליי רגע כל דקה שעוברת..".
לטענת פרקליטי אלוביץ', "מדובר באירוע חמור ביותר ובהתנהגות אכזרית שמדגימה את להיטות היתר שאפיינה את גורמי החקירה בפרשה זו, וכי אירוע זה מדגים עד כמה חשוב לגלות להגנה כל חומר חקירה הקשור בתרגילי חקירה שננקטו כלפי נחקרים, על מנת שהתמונה המלאה תובא בפני בית המשפט. באופן ספציפי בקשר עם אירוע זה, ובשים לב למובהקות שיש למצוא בהשמטה השיטתית כאמור, נדרשת המשיבה למסור להגנה את כל טיוטות ההתכתבות שלה ושל המשטרה עם חברת התמלול החיצונית בקשר עם התמלול החסר וכן את הקבצים הדיגיטליים כולם של תמלול השיחה המקדימה כפי שנמסרו למשטרה"."

ה. אלי ציפורי העלה פוסט (כאן) בעניין פניית פרקליטי נתניהו לבית המשפט המחוזי בי-ם (מפורט גם כאן ב-News1): 
"עוד התפתחות משמעותית: פרקליטי נתניהו מבקשים לחשוף חומרי חקירה מזכים - כולל אותם מסמכים שדרשתי ממשרד המשפטים על-פי חוק חופש המידע - ומנדלבליט והפרקליטות סירבו בתוקף; הנושא נמצא בערעור בעליון.
*****************************************************************************************************
פרקליטי ראש הממשלה, עורכי הדין בעז בן צור עמית חדד, פנו הבוקר לבית המשפט בבקשה שיורה לפרקליטות להעביר לידיהם חומרי חקירה הכרחיים שחסרים בתיקי ראש הממשלה. מדובר בבקשה מקיפה המתייחסת לעשרות רבות של חומרי חקירה שלא גולו. בין היתר ביקשו הפרקליטים לקבל את החומרים הבאים:
1. **תיק 4000: ראייה מזכה שכלל לא נבחנה טרם הגשת כתב אישום**
1. מדובר בחוות דעת של משרד המשפטים ומשרד התקשורת שכלל לא נדרשו ע"י הפרקליטות, הקובעות שלא נפל כל פגם בהחלטות ראש הממשלה ושלא היה מקום לבטל החלטות שהתקבלו במשרד התקשרות בענייניה של קבוצת בזק טרם הסדר ניגוד העניינים.
2. חוות הדעת המזכות האלה כלל לא נתפסו ע''י המשטרה ולא נבחנו טרם הגשת כתב אישום.
2. **תיק 2000: המשטרה ביצעה פעולות חקירה נגד ראש ממשלה ללא אישור יועמ''ש ובניגוד לחוק יסוד הממשלה**
1. סעיף 17 לחוק יסוד הממשלה, שכותרתו "חקירת ראש הממשלה בתקופת כהונתו ואחריה, הגשת כתב אישום והרשעה", קובע מפורשות כך: "(א) לא תיפתח חקירה פלילית נגד ראש הממשלה אלא בהסכמת היועץ המשפטי לממשלה".
2. נראה כי המשטרה החלה בפעולות חקירה נגד ראש הממשלה בתיק 2000 כבר בחודש מרץ 2016, אבל האישור לחקירה מסוג זה ניתן על ידי היועץ המשפטי לממשלה רק ביום 10.7.2016.
3. **תיק 2000: שימוש פסול בקלטות ארי הרו מהווה בסיס לפסילת תיק 2000**
1. תפישת הטלפון הנייד של ארי הרו, התבצעה במסגרת חקירה שאינה קשורה לראש הממשלה, באופן לא חוקי וללא צו, בניגוד לפסיקת בית המשפט העליון בעניין אוריך וגולן.
2. הקלטות ארי הרו התגלו במקרה במסגרת חקירה שלא קשורה לראש הממשלה.
3. כשהמשטרה גילתה את ההקלטות היא ניסתה "להלבין" את החדירה הלא חוקית לנייד של ארי הרו והוציאה צווי חיפוש בדיעבד.
4. כשהמשטרה התבקשה להסביר כיצד גילו את הקלטות נטען שאין לכך תיעוד.
5. די בפגמים הקיימים בתיק 2000 כדי להביא לזיכוי בתיק זה.
4. **תיק 1000: מי אישר לעקוב אחרי יאיר נתניהו?**
1. ביום 19.1.2019 פרסמה הכתבת דנה וייס כתבה שכונתה "גרסת היועץ המשפטי לממשלה" במסגרתה הוצגו אמירות חשובות ביותר מטעמו של היועץ המשפטי לממשלה.
2. במסגרת הריאיון נטען שניתן אישור למשטרה לעקוב אחר יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, וכי בזכות מעקבים אלו חלה התקדמות משמעותית בחקירת "תיק 1000".
3. במסגרת הכתבה הציגו היועץ המשפטי לממשלה ומי מטעמו את השלבים הראשונים של חקירת המבקש, והסבירו אילו אירועים התרחשו והובילו לכך שהיועץ המשפטי לממשלה אישר לרשויות החוק והאכיפה לפתוח בחקירת משטרה נגד המבקש בקשר ל"תיק 1000".
4. על אף הטענה שהמעקב אחר יאיר נתניהו אושר ע''י היועץ המשפטי לממשלה, לא נמצאו לכך כל אסמכתאות. גם כאן, המשטרה מודה שאין בידיה שום תיעוד לאישור לעקוב אחרי יאיר נתניהו."

עדכון 14.9.20:
א. אלי ציפורי העלה (כאן) פוסט (כותרת בלבד): "כך "שכנעו" במשטרה ובפרקליטות את ניר חפץ להחליף עורך דין כדי שיהיה עד מדינה נגד נתניהו: "זה כמו רופא-מנתח שבא לפתוח אותך במסור חשמלי, ולא בסכין מנתחים. אז אתה אומר – איזה מזל שהרופא הסתום לא נגע בי, איזה מפגר!"; "הרופא הזה לא טוב בשבילנו, הוא יכול להרוג אותך!"; "הגרדום סנטימטרים ממך"."

באלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "דרמה בעליון: הנשיאה אסתר חיות לנציגי היועמ״ש - שיקלו לקיים בדיקה מקדמית בעניין הדלפות קלטות שאול ואיריס אלוביץ׳ לרביב דרוקר.
*************************************************
הנשיאה חיות לבאי כוח היועמ״ש: ״יש לנו קושי עם העובדה שההחלטה של היועץ המשפטי לממשלה היא לא לעשות כלום. לו הייתם או אומרים שעשיתם משהו, שצמצמתם מעגלים, שעשיתם בדיקה, משהו על איזשהו ניסיון, לפני שאומרים שאין תוחלת בחקירה או שהיא כזו שלא כדאי לעשות אפילו פעולה אחת. כשלא עושים כלום, יש לנו קושי עם זה. ההצעה שלנו היא שתשקלו לקיים בדיקה מקדמית להדלפת קלטות השמע״.
עוד לפני כן אמרה חיות לנציגי היועמ״ש: ״פעם אחרי פעם כשמגיעות עתירות על חקירת הדלפות אנחנו מביעים מורת רוח קשה, אלה לא אירועים נדירים, שאפשר לומר לגבי כל אחד שאפשר לשקול. אבל יש כאן תופעה מדאיגה שהנזקים בגללה לא חלוקים אפילו עלידיכם. וזה פוגע בתביעה, שלא לדבר על הפגיעה בעותרים ובהליך שמתנהל. זה מתהפך עליכם. זה פוגע גם בכם, זה פוגע באמון הציבור, האם לא הגיעה הזמן לעשות מעשה ולחקור״. כמה אנשים לטענתכם נחשפו להקלטות האלה? כמה? ואם זה העד זה פחות חמור? יש טענה שמישהו אחר נתן את הקלטות? זה העד נתן למשטרה, אדוני מרמז שזה יצא מההגנה?״."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "כנרת בראשי בתגובה לבקשת מנדלבליט מהעליון לדחות את העתירה שלה על הסף (העתירה חשפה פשע חמור): ״לא מדובר בהאזנת סתר כי כל השיחות בלשכת הרמטכ"ל מוקלטות כדבר שבשגרה – עובדה היא שהשיח העברייני לכאורה תומלל במלואו; מנדלבליט החליט ללא כל סמכות להפסיק את ההקלטה; התנהלות מנדלבליט נפסדת בעליל, חוסר ניקיון כפיים מובהק ובוטה; ידי העותרת (בראשי) צחות כשלג – ידיו של מנדלבליט – בינין לבין ניקיון אין ולא כלום"."

עדכון 15.9.20:
א. פורסם כאן וכאן: "תיק 4,000: הפרקליטות פרסמה את רשימת העדים. הפרקליטות הודיעה היום (ג') לעורכי דינם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויתר הנאשמים בתיקי האלפים על סדר העדים שיופיעו מטעם התביעה בבית המשפט תיק 4000 (פרשת בזק-וואלה) שידון ראשון. הראשון להעיד יהיה המנכ"ל לשעבר של אתר "וואלה" - אילן ישועה. אחריו יעיד העורך הראשי לשעבר באתר אבירם אלעד. הבאים בתור יהיו העיתונאי דב גילהר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר, הממונה על ההגבלים העסקיים לשעבר דרור שטרום, וכן יועצו של נתניהו ניר חפץ."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון:
השחיתות של הפרקליטות וליאת בן ארי בתיקי נתניהו – וההתעלמות של התשקורת.
***********************************************************************************
• הפרקליטות והמשטרה השתמשו באילן ישועה כסוכן וביקשו ממנו לשלוח לאלוביץ' מסרון (כנראה שקרי) מתוך חדר החקירות.
בן ארי הסתירה מצוותי ההגנה חוות דעת של פרקליטו של ישועה הקובעת כי מותר למו"ל (אלוביץ') לקבוע קו מערכתי מסויים ואין בכך שום דבר פלילי.
ישועה, משום מה, הקליט ומחק שיחות מסויימות בינו לבין ניר חפץ ואיריס אלוביץ'.
• החוקרים פינקו את ישועה: "מה תרצה לאכול? יש סלט פטריות מוקפצות, סלט שף ניסואז, סלט קינואה וגבינת עיזים. אני לא יודע מה זה פשוט, יש את הלינגוויני רוזה עם בזליקום ושום".
***********************************************************
אילן ישועה, לשעבר מנכ"ל וואלה, אמור להיות העד הראשון בתיק 4000; אין כמו עדותו של ישועה לסמל את השחיתות של הפרקליטות וליאת בן ארי. ישועה, שקיבל 15 מיליון שקל כתוצאה מעסקת יד2, מעולם לא נחקר באזהרה והפרקליטות אומרת שהוא אף לא עד מדינה. כיצד קרה שישועה, שלפי כתב האישום, היה שותף למעשה לעבירות – והפרקליטות לא עשתה לו דבר, לא חקרה אותו באזהרה, לא חתמה איתו לכאורה על שום הסכם – ונשאה אותו על כפיה. עם זאת, ברור שיש סיכומים כלשהם עם ישועה אבל הפרקליטות לא טרחה למסור אותם לצוותי ההגנה של נתניהו ואלוביץ'.
הנה עוד פרטים המעידים על השחיתות של הפרקליטות, מתוך עדותו של ישועה:
******************************************************************************
 ההסתרה של ראייה המזכה:
ישועה: "אחרי גידי וייץ (הכתבה ב"הארץ" שהחלה את תפירת התיקים) הלכתי לרלי לשם, עורכי הדין של וואלה, וחשפתי בפניו לאור הכתבה את הלחצים שמופעלים עליי לערוך כתבות, לשנות ולהוריד ושאלתי אם אני עובר עבירה בזה. ונאמר לי שזכותו של מו"ל (שאול אלוביץ'), המו"ל בתור זה שהוא הבעלים של וואלה וכיו"ר בזק לדרוש איזה קו מערכתי שהוא רוצה, כולל אמר לי במפורש שזכותו לא להרגיז את ראש הממשלה שהוא רוצה וכדומה..."
המשמעות: רלי לשם, אחד מבכירי עורכי הדין בישראל, מעמיד את ישועה על כך שאין דופי – ודאי לא פלילי, בכך שמוציא לאור של כלי תקשורת קובע קו מערכתי עבור כלי תקשורת. אבל, באורח פלא, החוקרים לא שאלו את לשם בעדותו על חוות הדעת הזו ומן הסתם היא הוסתרה מחומרי החקירה מהטעם הברור: היא לטובת אלוביץ' ובעצם לטובת נתניהו.
**************************************************************************************************
החוקרים הפכו את ישועה לסוכן של ממש, בלי שום הסכם:
בשלב מסויים, התבקש ישועה לשלוח לשאול אלוביץ' מסרון מתוך חדר החקירות. ישועה ניהל שיג ושיח עם חוקריו בדבר נוסח המסרון שישלח.
ישועה: "בשביל בציר בינו לביני, כן. בציר שלי ושלו שיהיה זמן לעבוד ובכלל שהוא לא ייבהל גם יותר מדי. עכשיו אני אומר, אני מנסה למצוא את הדבר שהוא הכי טוב ישרת את הדבר הזה".
נוסח המסרון אמור היה להיות שקרי, ולכן ישועה התייעץ עם עורכי דינו. בשובו לחדר החקירות העמיד את חוקריו על הקושי שבדבר:
ישועה: "... ואז אחר כך אומרים יבוא מישהו וישאל אותך למה עשית את זה. החוקרים ביקשו. אז מה? כשהחוקרים מבקשים ממך אתה משקר אז אולי שיקרת גם... אני חושב דרך אגב שהם צודקים, זה יהיה טיפה too much, טיפה over the top... הם (עורכי הדין של ישועה) אומרים תשמע אילן זה יצבע אחר את זה שאתה...
חוקר: "לא, אבל אתה לא משקר".
ישועה: "אתה מן שקרן, מבקשים ממך לשקר אתה משקר".
עם שליחת המסרון, המתינו החוקרים בציפייה דרוכה לטלפון חוזר מאלוביץ', ואף הציעו לישועה "להוריד אפליקציית פה".
******************************************************************************************************************
ישועה מחק שיחות לא נוחות לו בינו לבין ניר חפץ.
חוקרי המשטרה איתרו ארבע שיחות מחוקות בין ישועה לבין ניר חפץ בשנת 2016 וגם חלק מהשיחות עם איריס אלוביץ' נמחקו משום מה.
************
הפינוקים של החוקרים לישועה:
חוקרים לישועה: "אנחנו הולכים איתך בצורה הכי ידידותית למשתמש, אתה נמצא במקום הכי טוב בעולם".
חוקר: "מה תרצה לאכול בצהריים?"
ישועה: (מצחקק).
חוקר: "אתה רוצה פסטה, סלט?"
ישועה: "לא יודע, איזה סלט?"
חוקר: "יש סלט פטריות מוקפצות, סלט שף ניסואז, סלט קינואה וגבינת עיזים".
ישועה: "פסטה פשוטה".
חוקר: "אני לא יודע מה זה פשוט, יש את הלינגוויני רוזה עם בזליקום ושום".
************************************************************************
כל זאת – נמצא במסמך 200 העמודים שהגישו השבוע פרקליטי נתניהו – אבל כל שופרות מנדלבליט (גליקמן, גרינצייג, ברוך קרא, גיא פלג, רביב דרוקר ועוד) – מצנזרים זאת, נגד זכות הציבור לדעת."

עדכון 16.9.20:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "ליאת בן ארי שוב שיקרה לבית המשפט: אמרה שזה יהיה נכון להביא את עדי המדינה ראשונים לעדות אבל החליטה להביא את אילן ישועה כעד ראשון למרות שהוא אינו עד מדינה.
*********************************************************************************
פרקליטי נתניהו: המכתב ששלחה הפרקליטות בנוגע לסדר העדים אינו מציית לאף לא אחת מהוראות החלטת בית המשפט: למסור את סדר העדים המלא בתיק 4000, להודיע מה המסמכים שבדעתה להציג לכל עד במהלך העדות ולמסור להגנה תיעוד ראיונות העדים שהיא עורכת מיד לאחר לאחר עריכתם.
*****************************************************
סנגורי אלוביץ׳ לבית המשפט: ״הפרקליטות עושה דין לעצמה ולא קיימה החלטת ביהמ״ש, מודיעה שתוכל להפתיע את הנאשמים״.
************
״למרות שמועד ההוכחות בפתח מוסיפה המאשימה להקשות ככל יכולתה להיערכות ההגנה למשפט״, כותבים היום (רביעי) סנגורי שאול ואיריס אלוביץ׳ לבית המשפט, פחות מיממה לאחר שהפרקליטות הודיעה לסניגורים כי היא מחלקת את העדים בתיקי ראש הממשלה לארבע ״קבוצות דיונים״ ומסרה לסניגורים את סדר הבאת העדים בתיק בקבוצת הדיונים הראשונה בלבד.
בבקשה שהוגשה הבוקר טוענים סנגורי אלוביץ׳, עורכי הדין ז׳ק חן ומיכל רוזן עוזר, כי משמעותה של הודעת הפרקליטות - שהיא מבקשת לנהל את ההליך הפלילי תוך שמירת כוחותיה העודפים על פני הנאשמים: ״בדרך שבה מבקשת המאשימה לנהל את ההליך היא תוכל להפתיע את הנאשמים, עובר להעדת העדים, הן ביחס לסדר העדת העדים והן ביחס למסמכים שיוצגו בחקירתם״.
לטענת הסניגורים, קיים שוני בין הודעת הפרקליטות לבית המשפט, לבין המכתב שנשלח למשרדם של עורכי הדין במובן זה, שבהודעה לבית משפט כותבת הפרקליטות כי ״מילאה במלואה את החלטת בית המשפט״ משמסרה לסניגורים את סדר העדת העדים, אך במכתב לסניגורים נמסר סדר העדה רק ביחס לקבוצת עדים אחת מתוך ארבע".
עוד טוענים הסניגורים כי במכתבה שמרה לעצמה הפרקליטות זכות "לשלב" בתוכנית העדים עדויות חוקרים תוך מתן "הודעה מראש" במועד לא ידוע.
בעניין העברת המסמכים אשר יוצגו לעדים במהלך עדותם בבית המשפט, מציינים הסניגורים כי אין די בהפניית הפרקליטות למסמכים שהוצגו לעדים במהלך חקירותיהם במשטרה שמובן מאליו שיוצגו במהלך המשפט, אלא מסמכים שאינם נזכרים בחקירות - ואלה לא הועברו: ״בניגוד מוחלט להחלטת בית המשפט הנכבד, ותוך שהיא עושה דין לעצמה, המאשימה מודיעה שהיא תוכל להפתיע את הנאשמים עם מסמכים רבים נוספים שיוגשו במסגרת עדותם״, כותבים הסניגורים ומוסיפים כי ״הכרת המסמכים שיוגשו במהלך עדותם היא המעט שניתן לדרוש מהמאשימה״.
פרקליטי אלוביץ׳ מבקשים מבית המשפט לחייב את הפרקליטות להצהיר שמסמכים חדשים שתבקש להציג הפרקליטות בבית המשפט ושלא הוזכרו בחקירות במשטרה יהיו בודדים בלבד ורק כאלה שלא ידועים למאשימה עכשיו. ככל שלא תינתן הצהרה זו מבקשים הסנגורים שיינתן פרק זמן משמעותי בין חקירתם הראשית של העדים לבין חקירתם הנגדית באופן שיאפשר להגנה להתכונן לחקירתם באופן הולם. בשים לב לכך שרק ביחס לקבוצת העדים הראשונה נמסר סדר העדות - מבקשים הסנגורים שיינתן פרק זמן משמעותי בין חקירות קבוצות העדים באופן שיאפשר להגנה להתכונן באופן הולם.
עוד מבקשים הסנגורים פירוט סדר הדעת החוקרים, תמצית עדותם והמסמכים שיוגשו באמצעותם." 

ב. מסמך הפנייה של פרקליטי נתניהו לבית המשפט המחוזי בי-ם נמצא במלואו כאן. גיא לוי פרסם סדרת פוסטים משלו, המנתחים בהרחבה את המסמך הזה - כאן

ג. פורסם כאן מאיתמר לוין ב-New1 (כותרת): "פרקליטיו של נתניהו טוענים: הפרקליטות הפרה הוראת ביהמ"ש. פילבר. גם אשתו תעיד. אילן ישועה - העד הראשון במשפט נתניהו. זימונו של מנכ"ל וואלה לשעבר כעד הראשון יחזק את טענת סניגוריהם של נתניהו ואלוביץ לפיה הוא למעשה עד מדינה * ניר חפץ יהיה רק העד התשיעי ושלמה פילבר אינו מופיע ברשימת 20 העדים הראשונים - בניגוד להצהרות קודמות של התביעה. טוענים שלא מסרה כנדרש את סדר כל העדים בתיק 4000 ומהם המסמכים שיוצגו לכל אחד מהם  פילבר יעיד רק בקבוצת העדים הראשונה; הסניגורים טוענים: יהיו עשרות ישיבות לפני כן."

ד. פורסם כאן ע"י איתמן לוין מ-News1 (כותרת): "סניגוריהם של שאול ואיריס אלוביץ: הפרקליטות פוגעת בהגנת הנאשמים.
זימונו של מנכ"ל וואלה לשעבר כעד הראשון יחזק את טענת סניגוריהם של נתניהו ואלוביץ לפיה הוא למעשה עד מדינה * ניר חפץ יהיה רק העד התשיעי ושלמה פילבר אינו מופיע ברשימת 20 העדים הראשונים - בניגוד להצהרות קודמות של התביעה. ז'ק חן ומיכל רוזן-עוזר רומזים שבכוונתם לחקור בצורה ממושכת את חוקרי המשטרה בנוגע לאופן בו הפך ניר חפץ לעד מדינה  מבקשים שיהיו הפסקות משמעותיות בין קבוצות עדי התביעה."

ה. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "הפאדיחה של חיים סבן ודנה וייס: "תתקשרי דנה..." (אולי כדאי שסוף סוף יספר לה מה קרה בדיוק בתיק 4000 ואיך הוא קשור).
********************************************
דנה וייס סיפקה אתמול הרבה רגעים מביכים של גסות רוח, אבל שותף מלא להצגה המכוערת הזו היה המיליארדר חיים סבן. אחרי שהתגזען בראיון איתה על אמיר אוחנה, מירי רגב ודוד אמסלם, והיא כהרגלה מצחקקת, הוא חזר אליה בנסיון לאמר לה דבר מה, שלא בשידור. וייס מיהרה להזהיר אותו שהוא באוויר, והוא סימן לה ביד להתקשר אליו.
תזכורת: וייס מעניקה לסבן סיקור אוהד ארוך שנים וחבל שערוץ 12 לא מפסיק עם הפארסה הזו. סבן, כזכור, היה נוהג להטיס ולארח שורה של "עיתונאים" לפורום סבן, ביניהן וייס, שבאחד הראיונות הישנים אף כינתה אותו "חתיך".
יש לי הצעה לדנה וייס: בפעם הבאה שאת מתקשרת או מראיינת את חיים סבן – תשאלי אותו על תיק 4000 וחלקו העקיף בעניין.
ואלו העובדות:
חיים סבן היה הבעלים של פרטנר, המתחרה של בזק, בזמן תפירת התיק.
• פרטנר הציפה את מבקר המדינה וגם את התשקורת בתלונות על בזק בנוגע להפרדה המבנית, טלפוניה סיטונאית ועוד.
• המבקר הוציא באמצע 2017 דוח שגוי לחלוטין על שוק התקשורת וקיבל הרבה מהטענות של פרטנר.
• נציגיו של סבן העבירו ב-2016 מסרים לפיהם אם נתניהו לא יעצור את ביטול ההפרדה המבנית בבזק – שעלולה היתה להזיק לפרטנר – סבן ואנשיו ימנעו מנתניהו פגישות עם הילרי קלינטון, שהתמודדה אז על הבחירות לנשיאות בארה"ב.
• על-פי עדותו של שלמה פילבר, מי שהעבירו את המסרים המאיימים היו אדם צ'סנוב, יד ימינו של חיים סבן ונח הקר, אז סמנכ"ל רגולציה בפרטנר ולשעבר סגן ראש אגף התקציבים באוצר.
פילבר אמר במפורש בעדותו: "פרטנר עמדו מאחורינו עם אקדחים שלופים" וזה היה "בריונות של איומים".
• יתר על כן: הרן לבאות, לשעבר סמנכ"ל כלכלה במשרד התקשורת, הדליף למנכ"ל פרטנר את דבר הכוונה לביטול ההפרדה המבנית בפגישה בהולה שזימן בת"א.
אז ככה דנה וייס: בפעם הבאה שאת מצחקקת עם חיים סבן ושותפה איתו לגזענות מכוערת בלי להעיר לו – אולי כדאי שסוף סוף תתחילי להיות עיתונאית ולשאול אותו שאלות לא נוחות."

עדכון 17.9.20:
א. פורסם כאן: בג"ץ דחה על הסף את עתירתה של עו"ד כנרת בראשי נגד היועמ"ש מנדלבליט. נימוקי השופט דוד מינץ: העתירה כוללנית, נסמכת על חלקי תמלילים שלא צורפו לעתירה, יתכן שהתמלילים אכן תחת צו איסור פרסום ולכן יש בסיס לטענה כי קיים פסול בשימוש בהם, לא מוצו ההליכים לפני הגשת העתירה."

ב. אלי ציפורי כתב פוסט כאן בזו הלשון: "תיראו מופתעים: העליון דחה את עתירת כנרת בראשי בנימוק עיקרי שהיא ״כוללנית״ למרות שהיא כללה תמלילים מאוד נקודתיים. בכך מגן העליון על העבירות של מנדלבליט ואשכנזי.
עצוב לראות את אביעד גרינצייג ואבישי גליקמן צוהלים על ההחלטה ומוכיחים שוב שהם לא עיתונאים אלא משרתיו של עבריין.
המאבק כמובן יימשך - פרטים אחרי ראש השנה."

ג. פורסם כאן (מכאן 11): "מנסים לשבור את רוחי": מה ענה עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ, למדובב שהוכנס לתאו - כמה ימים לפני שהחליט לשתף פעולה עם התביעה? התמלילים מהתא נחשפים".
בנוסף, צח שפיצן בציוץ פרסם: "פירסמנו בחדשות הערב: המבצע הכושל לדיבוב ניר חפץ. מבצע ״מעבר לאופק״ במסגרתו הוכנס מדובב לתאו של עד המדינה חפץ . המדובב שהה בתא 4 ימים אך לא הצליח לחלץ מחפץ דבר. חפץ אומנם התלונן על התנאים והביע חשש מהשלכות מעצרו אך אמר: אני נקי כפיים. כמה ימים לאחר מכן חתם על הסכם עד מדינה".

ד. פורסם כאן ע"י איתמר לוין מ-News1 (כותרת): "ניתוח News1: מדוע עד התביעה הראשון איננו נאשם? ישועה מעורב עמוקות בסיקור לטובת נתניהו.
מנכ"ל וואלה דאז נטל חלק פעיל ומרכזי בהעברת הנחיותיהם של בני הזוג אלוביץ - בעקבות דרישותיהם של בני הזוג נתניהו - למתן סיקור אוהד לנתניהו באתר  אלוביץ אמר במפורש לישועה, שהדבר נחוץ כדי לקדם אינטרסים עסקיים של קבוצת בזק  למרות זאת - ישועה אפילו לא נחקר באזהרה והפרקליטות טוענת שהוא איננו עד מדינה."

עדכון 18.9.20: הכתב יהודה יפרח מ"מקור ראשון" שוב פרסם כאן "כתבה מלטפת ומפרגנת" ליועמ"ש - ד"ר אביחי מנדלבליט. בפעם הקודמת שעקבתי אחרי הפרסום שלו בעניין מנדלבליט זה היה כאן, ב-2019. כך, השקרים והספינים של ד"ר מנדלבליט זוכים שוב ושוב לתהודה על ידו, ללא כל בקרה או איזו אחריות עיתונאית מינימלית, דווקא בעיתון שנמצא בקבוצת "ישראל היום" (של שלדון אדלסון). שלא לדבר על כך שד"ר מנדלבליט עובר על סדרה ארוכה של עבירות במותחו ביקורת על שרים בממשלה (מפורט כאן מהם סעיפי החוק הללו).  

עדכון 21.9.20: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט (כותרת בלבד):
"לא להאמין! איזו שחיתות של הפרקליטות.
*****************************************
א' מתרגיל החקירה הלא חוקי על ניר חפץ עבדה במשרדו של עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, בזמן ובמהלך החקירות הנוגעות לראש הממשלה; החוקרים לניר חפץ לאחר שהתלונן על תרגיל החקירה: "צנעת הפרט שלך תרד בבית שימוש של ההיסטוריה... היא לא מעניינת אותנו"."

עדכון 22.9.20:
א. פורסם סרטון של ריאיון עמי ב"בית אורי - פורום קפה שפירא" תחת הכותרת: "נצ"מ (מיל.) אבי וייס: שוחד, מרמה והפרת אמונים של תופרי תיק 4000". הסרטון במלואו כאן


ב. היועמ"ש ד"ר מנדלבליט, הציג שוב חוות דעת ברורה, מבוססת על פסיקה ברורה (מצ"ב כאן בקובץ שד"ר מנדלבליט הפיץ היום בין השרים בישיבת הממשלה), שהחלטת היועמ"ש מחייבת את כל שרי הממשלה ושהשר אוחנה לא יכול להביא לעצמו ייעוץ משפטי שונה וחיצוני, כדי לקבל החלטות השונות ממה שאומר וקובע היועמ"ש. זה מסמך שמשלים שוב ושוב את מה שנטען בכל פרקי הסדרה: אין בישראל שום סמכות מעל ליועמ"ש והחלטתו מחייבת באופן חד-ערכי כל שר. לכן, אם היועמ"ש חתם (ולא רק הוא, 12 יועצים משפטיים חתמו במקביל) על מה שמכונה "המיזוג", על נתניהו היה לחתום על זה - בלי פקפוק. זה המצב החוקי שיש בישראל ולא מאתמול. כל ניסיון להפוך את העניין הוא פשוט "תפירת תיק" וזה מה שנעשה. העלימו את כל האישורים המשפטיים מעסקת המיזוג, ואז אפשר להפוך את ההחלטה של נתניהו לפלילית... לא ייאמן, אבל זה בדיוק מה שהיה ויש בתיק התפור שמספרו 4000.

ג. שני עורכי דין בכירים מ"פורום קהלת": ד"ר אביעד בקשי ועו"ד דוד פטר, פרסמו חוות דעת משפטית (שמוגשת לממשלה באמצעות השר אמיר אוחנה, בניגוד לעמדת היועמ"ש), בעניין סמכויות היועץ המשפטי לממשלה בכלל וסמכויותיו בנושאי קיום הפגנות בפרט. המסמך המלא של "פורום קהלת" נמצא כאן - למתעניינים.

ד. פרקליטי נתניהו מדווחים לבג"ץ על התקדמות במגעים ל"הסדר ניגוד עניינים" חדש מול היועמ"ש (המו"מ מתנהל מול המשנה ליועמ"ש, עו"ד דינה זילבר), ולמעשה הם מאותתים על תחילת ההתקפלות של נתניהו מול הלחץ של ד"ר מנדלבליט בעניין זה וחתירה להגיע מולו לפשרה. הפנייה לבג"ץ של נתניהו היא כאן

ה. פורסם כאן וכאן (כותרת): "תנ"צ גיא ניר לשר אוחנה: לחקור את אלשיך. ניר, לשעבר בכיר במשטרה, פנה לשר לביטחון הפנים ודרש לבטל את הסכם הפרישה שלו • קרא לחקור בכירים "עקב הצפת נושא התרבות המושחתת במשטרה"."

עדכון 23.9.20:
א. אלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הבא:
"כך בחשו רביב דרוקר וברוך קרא בחקירות נתניהו יחד עם אילן ישועה עוד לפני הגשת כתב האישום.
********************************************************************************************
**המידע שהיועץ המשפטי לממשלה הסתיר מבית המשפט העליון ועשוי לחשוף את זהות המדליף לתכנית המקור**
פרקליטי ראש הממשלה, בעז בן צור ועמית חדד, הגישו היום בקשה להצטרף לעתירתו של שאול אלוביץ׳ בעניין ההדלפות של חומרי חקירה בתיק 4000 לתכנית ״המקור״.
בקשת ההצטרפות מוגשת אחרי שפרקליטי ראש הממשלה חשפו מסמך שהוסתר מבית המשפט העליון ומגלה שבניגוד לתשובתו של היועץ לבית המשפט העליון, לפיה לא תיתכן חקירה בעניין ההדלפות כיוון שלחומרים שהועברו לתכנית ״המקור״ "נחשפו לכל הפחות עשרות אנשים", ועל כן: "החלטה על פתיחה בחקירה בעניין תחייב החשדת רבים, וחקירתם באזהרה של חשודים פוטנציאליים רבים.
אולם, במסגרת למידת חומרי החקירה הרבים בפרשה איתרו אתמול פרקליטי ראש הממשלה מזכר שמלמד על כך שכבר בשנת 2018 הונחה בפני גורמי האכיפה אינדיקציה משמעותית לכך שזהות הגורם שמסר את המידע לתכנית "המקור" הוא אילן ישועה.
מהמזכר עולה כי מוסר המידע היה לא אחר מעד המדינה, ניר חפץ. חפץ דיווח לחוקריו, מיוזמתו, כי נמסר לו כי מר ישועה הוא, בפשטות, "המקור" של (תכנית) "המקור": הוא זה ששוחח עם כתב חדשות 13 ברוך קרא ומסר לו מסמכים. על פי ניר חפץ, הוא למד על כך מהעיתונאית אילנה דיין.
תוכן המזכר זה סותר לחלוטין את תגובת היועץ לבית המשפט, שהציג מצג מתעתע כאילו לא ידוע מקור ההדלפה וכי נדרשת חקירה ענפה הכוללת גורמים רבים.
בהינתן ראייה ברורה על מקור ההדלפה, היה על היועץ להורות לפתוח בחקירה ולחקור את אילן ישועה בעניין הדלפה זו.
חשוב לציין, אילן ישועה הוא העד הראשון בתיק. התנהלות היועץ מעלה חשש שהמדינה לא חשפה את המידע לבית המשפט כדי לא לפגוע באמינותו של העד הראשון מטעמה, ששיתף פעולה עם המדינה כסוכן לא פורמלי במסגרת חקירת ראש הממשלה."

ב. המסמך החסוי ששלחו עורכי הדין של נתניהו לבג"ץ נמצא כאן.

ג. בתגובה, הפרקליטות הדליפה מסמך (כאן) שבו נראה (לכאורה) שישועה הוא לא המדליף ל"המקור". 

ד. פורסם כאן ב"מעריב": "הפרקליטות דוחה את דרישת פרקליטי נתניהו להצטרף כעותר בעניין תכנית "המקור". הפרקליטות הודיעה כי היא דוחה את דרישת פרקליטי רה"מ נתניהו להצטרף לעתירת בני הזוג אלוביץ' בעניין הדלפותיו של אילן ישועה, לכאורה, לתכנית "המקור" ברשת 13. בהודעה מטעמה מסרה הפרקליטות כי "בקשת הסנגורים מבוססת על הפנייה מגמתית למזכרים המצויים בחומר החקירה והועברו להם, שממילא אינם עוסקים בפרסומים שבהם מתמקדת העתירה, אלא בפרסומים אחרים לחלוטין (תכנית ששודרה בשנת 2018)"."

ה. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט משלים בזו הלשון: "מנדלבליט יד ביד עם רביב דרוקר וברוך קרא בתפירת התיקים לנתניהו
**********************************************************************
סדר הדברים:
26.11.2018: רביב דרוקר וברוך קרא משדרים תוכנית, בין היתר, על סמך הדלפות פליליות מאילן ישועה על וואלה; מנדלבליט והפרקליטות יודעים ושותקים.
28.2.2019: מנדלבליט מחליט על הגשת כתבי אישום נגד נתניהו בכפוף לשימוע.
21.5.2020: דרוקר משדר עוד תכנית עבריינית עם הדלפות פליליות רגע לפני פתיחת משפט נתניהו.
10.6.2020: דרוקר שוב משדר עוד תכנית עבריינית אחרי פתיחת המשפט, תוך ניסיון לסחוט עדים. ההקלטות בתכנית כלל לא היו בידי ההגנה.
מנדלבליט יודע, רואה ושותק. כולם שותפים לעבירות פליליות של שימוש בחומרי חקירה ותפירת תיקים."

עדכון 24.9.20:
א. פורסם בטוויטר כאן 2 חשיפות של צח שפיצן
1. מזכר בנוגע למפגש המשטרה עם שלמה פילבר (המסמך כאן): "״אני דואג לעצמי ולילדי באירוע כזה״ כך אמר עד המדינה 
@filbers לראשי היחידה הכלכלית כשנשאל על אירוע הטרדת העד במסגרתו הגיע רכב עם כריזה מתחת לביתו. ממזכרים שהגיעו לידינו עולה כי פעם בכמה חודשים נפגשו ראשי יאל״כ עם פילבר. עוד אמר: יש סביבו קהילה תומכת ועד היום לא היתה התקפה מהקהילה."
2. מסמך המוכיח ששלמה פילבר דיבר עם עיתונאים, בניגוד להסכם "עד המדינה" שעמד לחתום עליו (ושחתם עליו ב- 20.2.18) ותנאי שחרורו ל"מעצר בית" מבית המשפט, במחצית 2017 (המסמך כאן, מ-18.2.18, היום בו שלמה פילבר נעצר בפעם השנייה): "בנוסף חשפנו אצל אלמוגילת כי בית המשפט המחוזי נתן אישור חריג לתמלל האזנות סתר לפילבר בשיחות עם עיתונאים."
האם אחד מהעיתונאים הללו הוא עמית סגל? לא יודע... 

ב. פורסם כאן מדניאל דולב מוואלה: "בג"ץ דחה את הדיון על הסדר ניגוד העניינים של נתניהו. בג"ץ דחה היום (חמישי) את הדיון בעתירה הנוגעת להסדר ניגוד העניינים שימנע מראש הממשלה בנימין נתניהו להשתמש בתפקידו כדי להשפיע על ההליך הפלילי נגדו. הדיון אמור היה להתקיים בשבוע הבא, אך נדחה לנובמבר, תוך שהשופטים ציינו את הודעת נתניהו כי יפעל כבר עכשיו על פי טיוטת ההסדר המרוככת שגובשה מול היועמ"ש אביחי מנדלבליט, במקביל למגעים לגיבוש הסדר קבוע. עמותת "מבצר הדמוקרטיה" מסרה בתגובה כי "מאכזב מאד שבית המשפט העליון נעתר לבקשת נתניהו לדחות את מועד הדיון. זאת, למרות שחלפו כבר ארבעה חודשים מהמועד בו התחייב נתניהו בפני 11 שופטים - במהלך עתירתנו הקודמת - להכפיף עצמו להסדר ניגוד עניינים שיערוך לו היועמ"ש."

עדכון 29.9.20:
א. פורסם כאן: "נציב הביקורת על הפרקליטות סירב לטפל בתלונה על עבירות בנייה של ליאת בן ארי.
הנציב רוזן קבע כי אינו מוסמך לעסוק בתלונה נגד התובעת במשפט נתניהו, כיוון שאינה נוגעת לתפקידה. בן ארי מסרה בתגובתה כי היא מצרה על המעשים, ורוזן כתב כי "על משרתי ציבור לנהוג בזהירות"."

ב. המסמך המלא של הנציב, השופט בדימוס דוד רוזן - נמצא כאן

גאלי ציפורי העלה פוסט (כאן) בזו הלשון: "דוד רוזן במסר ברור לליאת בן ארי ולמנדלבליט בפרשת ראש העין: "משרת ציבור, בטח ובטח משרת ציבור המכהן במשרה בכירה, מצווה להקפיד ולהיזהר בהליכותיו קלה כבחמורה, שלא רק בעת עשייתו בתפקידו הציבורי; עיני הציבור נשואות לאופן קיום החוק על ידו ללא הנחות ומחילות אף אם המדובר בשלהבת קטנה ואפילו גץ"; על מנדלבליט: "חשוב שיאמר את דברו בחובה המוטלת על משרתי הציבור בחובה המוטלת על משרתי הציבור לשמור ולקיים החוק"
***********************************
דוד רוזן, נציב התלונות על הפרקליטות, מותח ביקורת חריפה, אם כי מרומזת, על ליאת בן ארי בפרשת ראש העין, בעקבות התלונה של עו"ד אביעד ויסוליויסולי אמנם מחליט לא להתערב בהליכים שמתקיימים כעת נגד בן ארי (גם אין לא את הסמכות לכך), אבל שולח רמזים ברורים מאוד לליאת בן ארי והתנהלותה וגם להתנהלות היועץ המשפטי לממשלה.
על ליאת בן ארי: "לא ניתן שלא לומר בקול רם וברור, כי משרת ציבור, בטח ובטח משרת ציבור המכהן במשרה בכירה, מצווה להקפיד ולהיזהר בהליכותיו קלה כבחמורה, שלא רק בעת עשייתו בתפקידו הציבורי. עיני הציבור נשואות אליו ואל כלל התנהגותו ואופן קיום החוק על ידו. והכל, ובצדק, ללא הנחות ומחילות. לאמור, שלהבת בארזים, אף אם מדובר בשלהבת קטנה ואפילו גץ, עלולה להשתלהב ולהבעיר אחרים, הרואים בעיניהם ועושים כמותם".
ועל מנדלבליט: "חשוב כי היועץ המשפטי לממשלה, ראש וראשון לאנשי המשפט בשירות הציבורי, העומד בראש המערכת המשפטית של הרשות המבצעת, ונושא באחריות לשמירת שלטון החוק בכל רשויות השלטון, יאמר את דברו בחובה המוטלת על משרתי הציבור לשוות לנגד עיניהם כל העת, הציווי הבסיסי לשמור ולקיים החוק, ולטפח ההכרה כי המה משמשים במידה רבה אות ודוגמא לכלל האזרחים במדינה"." 

ד. פורסם כאן (כותרת): ""היפוך יוצרות" | פתיחת משפט נתניהו תידחה? עורכי הדין ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר הגישו היום לבית המשפט בקשה לדחות את מועד הגשת הטענות המקדמיות והתגובה לכתב האישום. אם טענותיהם יתקבלו, יתכן ומועד פתיחת המשפט ידחה."

ה. פורסם כאן (כותרת): "דיון נוסף בתיקי נתניהו בחודש נובמבר. ביהמ"ש המחוזי בי-ם קיבל את בקשת הפרקליטים, וקבע דיון נוסף בנושא • הוא יעסוק בבקשות לקבלת החומרים החסרים, והחיסיון על חלק מחומרי החקירה." 

ו. פורסם כאן ע"י אברהם בלוך, כתב המשפט של אתר "סרוגים": "בניגוד לטענת הפרקליטות בעבר כי מכשירי הטלפון של עד התביעה במשפט נתניהו, אילן ישועה, הוחזרו לו, מסתבר ממכתב רשמי כי מכשיר אחד נשאר בידי הפרקליטות כאשר על גביו יש הקלטות של ישועה עם 'גורמים שונים', ומיילים בהם ישועה שלח למשטרה כל מיני שיחות מוקלטות."

ז. פורסם כאן (כותרת): "מנדלבליט בהקלטה: הוצאת נתניהו לנבצרות – על הפרק. הערב פורסמו הקלטות של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בהן התייחס להוצאתו של ראש הממשלה נתניהו לנבצרות אשר לדבריו עומדת על הפרק ואמר כי יש לזרז את הליכי המשפט."

חאלי ציפורי פרסם כאן את הפוסט הבא בזו הלשון: 
"‏מאעכר ושמו מנדלבליט.
***************************
טוב, ברור לכולם שזה קמפיין של מנדלבליט נגד נתניהו תוך איום הנבצרות. זה לא מפליא שמנדלבליט התחיל עם מקור ראשון (ציונות דתית) ועבר למשפחה (עיתון חרדי) ובאמצעותו הגיע הערב לערוץ 12 כדי להלך אימים על נתניהו. הוא מנסה לפנות לקול הימני מסביב לליכוד. שקוף, מנדלבליט, שקוף שאתה עושה זאת במסגרת מלחמת ההישרדות האישית שלך, כדי להסיט את האש מפשעיך בקלטות שאתה מתעקש לא לפרסמן ומסתתר מאחורי צווי איסור דרקוניים. זו השחיתות האמיתית.
ואם שמעתם סוף סוף את קולו ברור לכולם שמנדלבליט הוא מעאכר בתחפושת של יועץ משפטי לממשלה.
‏פרקליטי נתניהו בעקבות הקמפיין של מנדלבליט: ״הרעיון שבעל תפקיד, בכיר ככל שיהיה, שנמצא בעצמו בניגוד עניינים, יחליט על נבצרות של ראש ממשלה מכהן הוא אנטי דמוקרטי, ניסיון לסכל את רצון הבוחר ובניגוד גמור לחוק יסוד הממשלה.
‏הריאיון של מנדלבליט בעניין המשפט, עולה כדי שיבוש הליכי משפט״."

ט. שיחה בזום בקפה שפירא אודות הסודות של אילן ישועה, העד הראשון החשוב והמרכזי במשפט נתניהו, מה שהוא (אילן ישועה) ממש לא רוצה שתדעו עליו:


י. פורסם כאן (כותרת): "פרקליטי נתניהו: ראיון מנדלבליט - שיבוש הליכי משפט. בתגובה להקלטותיו של היועמ"ש מנדלבליט בהן אמר כי הוצאתו של ראש הממשלה נתניהו לנבצרות עומדת על הפרק, פרקליטי נתניהו תוקפים: "ניסיון לסכל את רצון הבוחר, שיבוש הליכי משפט"."

י"א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "עוד שקר של ליאת בן ארי נחשף אתמול: תכתובת מיילים באחד הטלפונים של אילן ישועה הכוללת העברת שיחות מוקלטות למשטרה – הוסתרה מצוותי ההגנה של נתניהו ואלוביץ'.
**************************************************************************************
בבקשה שהגישו אתמול פרקליטי אלוביץ' להורות על דחיית המועד להגשת הטענות המקדמיות ולתגובה לכתב אישום, נחשף עוד שקר של הפרקליטות – והכוונה היא לליאת בן ארי, האחראית על פרקליטות מיסוי וכלכלה שהגישה את כתבי האישום.
מסתבר שפרקליטי נתניהו פנו לפרקליטות ושאלו אותם במפורש מה עלה בגורל מכשירי הטלפון של אילן ישועה. הפרקליטות השיבה במפורש כי מכשירי הטלפון של ישועה הוחזרו לו במהלך החקירה. בין לבין, התקיים דיון בבג"צ במסגרתו הועלו טענות בהקשר להחזרת הטלפונים של ישועה
והנה, לפתע, מתקבל אתמול מכתב מפרקליטות מיסוי וכלכלה וטוען שנערכה "בדיקה נוספת", שהעלתה שהתשובה שנמסרה בעבר אינה נכונה(!). מתברר שמכשיר טלפון אחד מתוך חמישה לא הושב לישועה ועל גביו היו שיחות מוקלטות עם "גורמים שונים" וכן נמצאה תעבורת מיילים בין ישועה למשטרה שבמסגרת העביר להן שיחות מוקלטות.
פרקליטי אלוביץ' כותבים כי מדובר בחומר ראייתי מהותי מאין כמוהו שעניינו ידון במסגרת הבקשה לפי סעיף 74 (גילוי חומרי חקירה). פרקליטי אלוביץ', ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר כותבים גם שהפרקליטות עושה כל שביכולתה להקשות עליהם את ההכנות למשפט.
וכרגיל, כל כתבלבי החצר של הפרקליטות לא מדווחים."

עדכון 16.12.20: עו"ד מומי למברגר סוגר עוד תלונה (באיחור רב).
כך, מספר התלונות שנסגרו על ידו משנים שעברו, עולה כעת ל-11
הפעם מדובר בעניינו של עובד משרד התקשורת שחר שיליאן, שהמקרה שבגינו הוצאה התלונה מפורט בחשיפה כאן מ-17.7.18. התקבלה כעת החלטה סופית בפרקליטות המדינה, לשכת המשנה לפרקליט המדינה (עניינים פליליים), עו"ד שלמה (מומי) למברגר, שאין בתלונה מעשים פליליים בנוגע לשחר שיליאן, יש כאן (ככל העולה מבדיקתו) רק היבטים משמעתיים, שאמורים להיות מטופלים בתוך משרד התקשורת. התשובה במלואה של הפרקליטות נמצאת כאן - למתעניינים. 

עדכון 18.1.21: התקבלה החלטת הנציב השופט בדימוס דוד רוזן בעניין התנהלות מח"ש ועו"ד שי ניצן בנושא אום-אל-חיראן - כאן.
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים