Telecom News - תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית
אבי וייס ערוץ 13"אני מאשים": פרסום כתב האישום בתיק 4000 מבלי להתחשב כלל במאות המסמכים המקוריים (לא פטפטת ורכילות) מזמן אמת, שתומכים בגרסת נתניהו, ושגורמי האכיפה סרבו להתייחס אליהם, ובעשרות עדי אמת וישרי דרך, שתומכים בחפותו של נתניהו, ושגורמי האכיפה סרבו לחקור, הוא "יום שחור" למערכות אכיפת החוק.
נראה, שהשימוע נערך לריק, רק כדי לצאת ידי חובה טכנית, ואלפי העמודים, שהוגשו בו ע"י בכירי עורכי הדין בישראל ומהעולם, עם הרבה מסמכים מזמן אמת, היו "אבן שאין לה הופכין". זאת, מאחר שכתב האישום אינו שונה כמעט מכתב החשדות. למעשה, הוא דווקא הוחמר בכמה סעיפים ויש בו עוד טעויות חמורות. והכי חמור - הוא נכתב כמו המסמך הקודם ע"י עו"ד ליאת בן ארי והצוות שלה ולא ע"י היועמ"ש בימים האחרונים כפי שפורסם ונטען על ידו. (ההוכחה בכתבה).
"פרשת דרייפוס" היא אפיזודה שולית בהיסטוריה, לעומת "היום השחור" של מערכות האכיפה בישראל, שלא היה כמותו מעולם, בהיקף כזה, בתולדות המדינה. 

פרק 35 בסדרת הכתבות על התיק התפור לצרכי פוטש פוליטי: תיק 4000. עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 22,11,19, 12:30

אמש (21.11.19) פורסם כתב האישום בתיק 4000 והוא נמצא - כאן במלואו, למתעניינים. הפעם, הפרקליטות למדה לקח מהחשיפות שלי ואין במסמך זה "תופעת הזזת השעונים", והוא פורסם באינטרנט 10 דקות לאחר המועד האחרון בו המסמך עבר עיבוד, וזה בהחלט סביר. מדובר ב"יום שחור" בתולדות מערכות אכיפת החוק במדינת ישראל, "יום שחור", שמונף בו "דגל שחור", ביזיון שלא היה מעולם בהיקף כזה בתולדות המדינה. 

מסמך זה חושף מי חיבר אותו: (ראה כל מאפייני המסמך כאן) וזו עו"ד הדר ויינשטיין, העוזרת של עו"ד ל
עו"ד ליאת בן ארי שווקייאת בן-ארי שווקי, בתמונה משמאל, פרקליטת מיסוי וכלכלה תל-אביב כמופיע בתצלום הבא:
חתימה עו"ד השר וינשטיין

.




כלומר: ההדלפה, שבוצעה מייד לאחר השימוע, שבו השתתפו פרקליטי נתניהו  (בתמיכה של פרקליטים בכירים מרחבי העולם) ובו הגישו ספר עב כרס עם אלפי עמודים של טיעונים, כשליאת בן-ארי עדיין הייתה בספארי בדרום אפריקה, הדלפה (כאן, מכתב בערוץ 13), שלא יחול שום שינוי בכתב האישום לעומת כתב החשדות, הדלפה זו הייתה מדויקת לחלוטין.

כלומר: לא היה כל שימוע. היה "ישראבלוף".

את "כתב החשדות" כמו את "כתב האישום" הכינה עו"ד ליאת בן-ארי שווקי והצוות שלה ושום דבר לא השפיע על זה, כלום, שום עובדה, שום עד, שום מסמך, שום חוק, שום תקנה רגולטורית, שום שימוע. עשיית צחוק מתהליכי השימוע ברמות הכי חמורות שיכולות להיות. 

אלי ציפורי העלה בנושא זה פוסט מאוד נוקב בפייסבוק המומלץ לקריאה - כאן

מי שמעוניין לדעת במהירות ובתמציתיות מה האמת הקיימת בתיק 4000, יש כאן מצגת להפצה ולשיתוף (מצגת שלא הוכנה על ידי, אבל משקפת היטב את התמצית של הנושא), למי שאכפת לו מה מסתירים ממנו ומשקרים לו ב-3 השנים האחרונות בתיק 4000 - ב-5 עד 7 דקות קריאה בלבד.

למי שמעוניין להעמיק בכל הנושאים, שמפורטים ב"כתב האישום", הזהה כמעט לחלוטין ל"כתב החשדות" (היו לו 2 נוסחים שונים, שנותחו כאן) ומכיל עוד שגיאות חדשות, שינותחו בכתבה נפרדת, מוזמן לעיין בלינקים שיש בנספח א' כאן למטה, שמכיל קישורים ל-34 פרקי הסדרה הקודמים, ועוד עשרות כתבות ותחקירים קודמים, שנבחרו בקפידה, מתוך כ-6,000 כתבות בתחום הרגולציה המוזכרים בתיק 4000, כתבות, שפורסמו באתר זה, שיש בו כ-18 אלף כתבות מאז מרץ 2013 ועד היום. 

את כל הרכילות המכוערת (המצויה - למי שלא מכיר, בכל מערכת של עיתון וכלי תקשורת בארץ ובעולם המערבי), שהביאו אילן ישועה (מוואלה!, שמשום מה הוא לא "עד מדינה") וניר חפץ (כן "עד מדינה", כולם יודעים היום למה... לאור ההסרה החלקית של צו איסור הפרסום), היה צריך להעביר למועצת העיתונות, כי יש כאן לכל היותר - עבירות אתיות בהתנהלות בין דובר לכלי תקשורת. זה הכל.

זה בכלל לא נושא לחקירת משטרה, בשום מדינה וגם לא היה צריך להתבצע בישראל. יחסי "תן וקח" בין דוברים ואנשי יחסי ציבור עם כלי התקשורת, היו מאז ומעולם בכל העולם החופשי וגם חייבים להתנהל באופן חופשי, כי זה המהות של חופש העיתונות וחופש העיסוק. אם יש סטיות מהשורה, יש בשביל זה מוסדות מוסמכים לטפל בהפרות של האתיקה של המקצועות הללו בתקשורת. תקנון האתיקה המלא של התקשורת בישראל מצוי כאן, למתעניינים. את "תופרי התיקים" במערכות אכיפת החוק בישראל - זה בכלל לא עניין. הייתה להם רק מטרה אחת ברורה, אחרי שנתניהו משום מה "לא נכנס לתיק בזק".. שום מסמך שום עובדה, שום חוק, שום עד, שום תקנה, שום נוהל, לא הסיטו אותם מהמטרה העיקרית: "לתפור תיקים" לנתניהו, על כלום. כלום. 

סוגיית החסינות וחקירת "תפירת התיקים":
עסקתי בסוגיות הללו בסדרת הכתבות ואביא כאן את העיקר:

א. סוגיית החסינות הופכת כעת לעניין פוליטי ולכן לא אעסוק בה. מבחינה משפטית, החסינות הקיימת בחקיקה הישראלית היא המחסום היחיד מפני "תפירת תיקים" בישראל, אבל המחסום הזה מאוד רעוע ובעייתי ויעסיק את הציבור ובמיוחד את חברי הכנסת והשרים (והפרשנים) רבות בשבועות ובחודשים הקרובים. זה מחוץ לתחום הכיסוי וההתמחות של האתר.

ב. מי שטוען, שיש להמתין עד סיום ההליכים המשפטיים (כל שיהיו) בעניינו של נתניהו, כדי לחקור (או להקים ועדת חקירה ממלכתית) אם יש תופעות של "תפירת תיקים", אומר דבר אחד ברור: לעולם לא ייבדק נושא "תפירת תיקים בישראל".
למה? כי בסיום ההליכים המשפטיים החלוטים בעניינו (ככל שיהיו), תהליך, שיכול להימשך בין 5 ל-8 שנים, כל עבירה ככל שהייתה בעניין "תפירת תיקים", לא תוכל להיבדק, כי תחול עליה התיישנות.

לא נעשה ולא ייעשה שום מהלך לעצירת "שעון ההתיישנות", בלי ועדת חקירה ממלכתית. בנוסף, אלה שעסקו ב"תפירת התיקים", כבר מזמן לא יהיו בתפקידם. רובם יהיו כבר בפנסיה, או "ילכו לעולמם כדרך כל בשר" (כי לדרגות הבכירות בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש, מגיעים בגיל יחסית די מבוגר). ולכן, כל מהלך של בירור \ חקירה בעניינם, בגיל כזה, אחרי פרישה מהשירות הממשלתי, או אחרי שהלכו לעולמם, הוא חסר כל היבט ומשמעות מבחינה ציבורית וממילא לא יתבצע, בגלל ההתיישנות.

בהערת אגב אציין, שקריאתו של נתניהו כעת להקמת ועדת חקירה ממלכתית היא מעט מאוחרת, משום שזה היה אמור להיעשות מזמן. ממש מזמן. כרגע, מוטב שהקריאה הזו תצא משרים ובעלי תפקידים, שאין על ראשם "כתב אישום". בתחילת הדרך של התיקים הללו, נתניהו השמיע את הסלוגן: "לא יהיה כלום כי אין כלום" אולי מתוך אמונה, שלא "יתפרו לו תיק". אני זיהיתי את תפירת התיקים מזמן, ממש מזמן. זאת, על בסיס הנסיון הרב שלי בתחום הרגולציה הקשורה לתיק 4000, וניתוח המסמכים והעדים מזמן אמת שעשיתי.

הבלתי ייאמן - קרה. כתב האישום כמו כתב החשדות שקדם לו, נראים כמו "העתק והדבק" של המאמר של גידי וייץ מהארץ מ-2015 (כאן). אותה רוח של שקרים וספינים חסרי כל בסיס, שנועדו להפיל את נתניהו מכסאו. לצערי, חזיתי זאת וכתבתי על כך רבות. כעת, קשה יהיה לתקן זאת. ממש קשה. 

תגובת רוה"מ, בנימין נתניהו לכתב האישום [ציטוט מלא]:
"אזרחי ישראל, אני נותן את החיים שלי למען המדינה שלנו. אני נלחמתי בשבילה, נפצעתי בשבילה. אני נאבק בשבילה בשנים האחרונות, גם בזירות הבינלאומיות וגם כאן כדי להפוך אותנו לכוח עולמי. ממש כך. ואני גאה מאוד בהישגים שלנו. 

אבל אני חייב להגיד לכם, שזהו יום קשה מאוד ואני יודע שזה קשה להרבה מאוד אנשים שתומכים בי ואוהבים אותי. אני רוצה לומר לכם כמה דברים מלב אל לב. אני מכבד מאוד את רשויות המשפט בישראל. יצא להן שם עולמי ובצדק. אבל אני חושב שצריך להיות עיוור כדי לא לראות שמשהו לא טוב קורה אצל חוקרי המשטרה ואצל אנשי הפרקליטות.

הערב אנחנו עדים לניסיון של הפיכה שלטונית נגד ראש הממשלה בעלילות שווא ובתהליך חקירות מזוהם ומגמתי. בוודאי שמתם לב שההחלטה של היועמ"ש מתפרסמת דווקא היום, במהירות שיא חסרת תקדים, הייתי אומר בעיתוי הרגיש ביותר של המערכת הפוליטית מאז קום המדינה.

ממש כשם שכתב החשדות פורסם גם כן כמה שבועות לפני הכרעת הבוחר, בבחירות הקודמות, בזמן הרגיש ביותר של הכרעת הבוחר. אני חושב שהעובדות הללו ממחישות עד כמה התהליך הזה נגוע בשיקולים זרים.

הוא נועד להפיל ראש ממשלה מכהן של הימין. הוא נועד להפיל אותי. אותי, שבניגוד לרבים מיריבי בשמאל, ובניגוד לתקשורת המגוייסת, רוצה לראות כאן שוק חופשי לא רק בכלכלה, אלא גם בשוק הדעות בתקשורת. ראש ממשלה שמאמין בישראל חזקה וגדולה, ולא במדינה חלשה, מצומקת ומרכינת ראש. אני פונה היום כאן לא רק לתומכיי. אני גם פונה ליריבים פוליטיים, יריבים פולטים הגונים, שמבינים שכדי שהמדינה שלנו תשגשג, תפרח, כדי שהיא תתקיים, צריך פה שלטון חוק אמין וחסר פניות.

זה כבר נבדק. הציבור איבד בהם אמון, הוא מאבד בהם אמון כל הזמן, בצדק. זה אגב תהליך שחיקה שהתחיל לפני שנים, כשסיכלו את הכהונה של רובי ריבלין ויעקב נאמן כשרי משפטים, כשסיכלו את ככהונתו של גיבור ישראל רפאל איתן לשר המשטרה, כשסיכלו מועמדותו של גל הירש למפכ"ל המשטרה יום לפני המינוי. כשמטייחים וסוגרים את התיק החמור של פרקליטת המחוז רות דוד, שקיבלה מתנות יקרות בתמורה להתערבות בתיקים של מי שנתן אותן, כשמסתכלים על דברי הילה גרסטל שאמרה שהפרקליטות חולה, וכשהעומד בראשה, שי ניצן, לא ראוי לכהן שם. כל אלה אינן סתם תקלות. זו שיטה, זה תהליך מזוהם. וחייבים לשים לזה סוף. 

אני יודע שכל ביקורת שנשמיע יגידו איך אתה מעז, אתה פוגע בשלטון החוק. על מה אתם מדברים. כשיש רצף כזה, אתם צריכים לדרוש שיחקרו את החוקרים. כי הגיע הזמן שהציבור יקבל תשובות ברורות לכל המקרים הללו. וגם לגבי החקירות המזוהמות שנוהלו נגדי. בתהליך המזוהם הזה לא חיפשו את האמת, חיפשו אותי. 
 
החוקרים לא לחצו על העדים שיגידו את האמת - הם רמסו אותם בסחיטה באיומים כדי שיגידו שקר. מה שהחוקרים רצו לשמוע, לא מה שהיה. לקחו את ניר חפץ, אחד משני העדים המרכזיים שעליהם בנוי כל תיק 4000 המפוברק והפעילו נגדו סחיטה באיומים כמו בעולם הפשע, אימו עליו, נהרוס לך את המשפחה, ניקח לך את הנכסים, ילדיך לא ידברו איתך. זה בפרוטוקולים. אבל הסתירו את זה מהיועמ"ש ואחר כך הטילו עליה צו איסור פרסום. למה? מה יש להם להסתיר מהציבור? האם הפרקליטה ליאת בן ארי ידעה? האם פרקליט המדינה אישר? התרגיל הפלילי של סחיטה באיומים כדי לחלץ הפללות שווא נודע לנו רק במקרה. פשוט טעות, הכניסו קצת חומר בטעות ואחרת לא היינו יודעים על זה. מה עוד מסתירים מהציבור על האיומים שבאמצעותם גייסו עדי מדינה והדיחו אותם לעדות שקר? 
 
רק אתמול הוטלה פצצה נוספת. שמענו שגם על עד המדינה השני שעליו בנוי תיק 4000 המפוברק, פילבר, גם עליו עשו תרגיל חקירה חסוי וחמור. פורסם שגם פה היה תרגיל סחיטה עברייני. כמובן גם במקרה הזה התרגיל הוסתר מאיתנו. הרי אם זה לא חמור מספיק, זו בדיוק אותה שיטה שראינו גם במקרה של חקירה מזוהמת אחרת שהיתה קשורה בי. חוקר משטרה בכיר איים על עובדת בית במעון רה"מ, סבטלנה גורודצקי, שתתן עדות שקר נגדי ואם לא, היא תלך לכלא. הוא אמר לה: 'תגידי שנתניהו שלח אותך להתלונן'. אני חושב שכולם, כל מי ששומע אותי צריך להיות מזועזע. באיזו דמוקרטיה, באיזו מדינת חוק קורים דברים כאלה? 

באותה עת שאותם חוקרי משטרה הפעילו לחצים על עדים שידברו נגדי, הם אותם חוקרים שבכוונת מכוון לא חקרו את עשרות חברי הכנסת שהגישו את החוק לסגירת ישראל היום ותמכו בו. 43 ח"כים תמכו בחוק כדי לסגור עיתון. 42 מתוכם לא נחקרו. 

אני לא אתן לשקר לנצח. אמשיך להוביל את המדינה לפי החוק, בדיוק כפי שכתוב, אמשיך להוביל את המדינה באחריות, במסירות, תוך דאגה לביטחון ולעתיד של כולנו. למען המדינה - צריך לחקור את החוקרים".

לסיכום:
נותר לי לכתוב עוד 2 פרקים בסדרה (אם לא יצוצו עוד הפתעות):

א. חשיפה וניתוח של כמה מסמכים מזמן אמת, שטרם פרסמתי, כי אני עדיין עובד על הניתוח שלהם (לרבות הצלבות עם מסמכים קודמים ועם עדים תומכים). הם לא ישנו את התמונה הנפרסת בכל פרקי הסדרה, הם רק מחזקים בצורה ברורה כמה נקודות חשובות, שחשפתי ומזמן. 

ב. פרק מיוחד, שיוקדש לפרשה, שהתפתחה מתוך תיק 4000 ואני נתתי לפרשה הזו את השם "תיק 5000", תיק, לכאורה, שיש בו חשודה אחת מרכזית ועיקרית ועוד כמה חשודי משנה, תיק, שהייתה אמורה להתחיל חקירה משטרתית בו - כבר לפני כמעט שנה, אבל זה לא קרה, בגלל שפרקליט המדינה, המשנה ליועמ"ש והיועמ"ש, עצרו ממש ברגע האחרון את המהלך לפתיחת חקירה משטרתית, וגם "קירקסו" את השופט בדימוס דוד רוזן (נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות).  

תזכורת חשובה ביותר: מטרת חקירה היא קודם כל להגיע לחקר האמת.

שכחו את העניין הבסיסי הזה, בחקירה של "תיק 4000" בכל הנוגע לשר התקשורת דאז וגם כיום פועלים כנגד העיקרון הזה, במסגרת ה"פוטש".  

לעניות דעתי, הפרשה הזו חמורה פי כמה מ"
פרשת לבון - עסק הביש" ומ"פרשת דרייפוס".

זה לא דבר "שיורד בכביסה" ואפשר לשכוח ממנו או להתעלם ממנו. ממש לא. 
 

הפארסה המדהימה הזו, שנקראת תיק 4000 (בשונה מתיק בזק), מזמן הייתה אמורה להיסגר ואת מי שיש להעמיד לדין - זה את אלה שקשרו קשר ליצור ולפברק את ההתנקשות המשפטית הזו. 

יש לנו כאן חשד, לכאורה, לתכנון "הפיכה שלטונית" באמצעות "פיברוק תיק", שקרים, בידוי ראיות ועוד, שזה אוסף אדיר, לכאורה, של עבירות הקיימות בספרי החוק של מדינת ישראל.

תמוה ומזעזע, שלא נמצא ולו "צדיק אחד בסדום", שיש לו דיעה שונה בקשר לתיקים הללו בפרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א, או בלהב 433, או בלשכת היועמ"ש. ללא ספק, זו "תסמונת יום כיפור" של גורמי האכיפה בישראל,שיוצרים חוקים יש מאין ותקדימים עולמיים, וזה "דגל שחור" לשלטון החוק והצדק, במדינה האמורה להיות דמוקרטית. 

עדכון 22.11.19
פורסם מאמר מרתק מהכתב אמיר לוי, העורך הראשי של אתר "מידה", אודות "כל כשלי המשטרה והפרקליטות בחקירות נתניהו - כאן. מומלץ לקריאה. 

עדכון 24.11.19:השר אמיר אוחנה
א. השר אמיר אוחנה, (בתמונה משמאל), טוען (ובצדק, לעניות דעתי) לשוחד, לכאורה, כנגד עו"ד שי ניצן והאשים אותו בביצוע "עסקת שוחד", על רקע חשיפת המכתב ששי ניצן שיגר לבכירי הפרקליטות בעבר. פרטים נוספים - כאן. היועמ"ש מסרב (כמובן) לבדוק את "התקלה" הזניחה הזו - כאן

ב. אלי ציפורי (בשת"פ עמי) פרסם מאמר נוקב לציבור תחת הכותרת: "20 השקרים הכי בולטים של הפרקליטות בכתב האישום נגד נתניהו – כך תפרו שי ניצן וליאת בן-ארי את תיק 4000" - כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

עדכון 25.11.19
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוסף בעניין: "מקבץ השקרים והעיוותים של רביב דרוקר בתיק 4000; מי שקיבל סיקור אוהד ומלטף באתר וואלה היה דרוקר בעצמו במדור "וואלה ברנז'ה" שערך אותו איש שמאל שהופיע אחר כך ב"תחקיר" של ה"מקור" על וואלה".

ב. פורסם נייר עמדה מקצועי מאוד נוקב של עורך הדין אייל שטייניץ (המכנה את עצמו: "הבורר מחיפה") בנוגע לכתב האישום כנגד נתניהו - כאן. מומלץ לקריאה.

עדכון 26.11.19: הקלטות ד"ר מנדלבליט מפרשת הרפז פורסמו ע"י בועז גולן מאתר 0404 - כאן והדלפה - כאן (ההקלטות נחסמו זה מכבר בצו איסור פרסום). זה שד"ר מנדבליט נוהג באופן קבוע לשקר, כבר חשפנו מזמן וכמה פעמים, למשל כאן. אבל לא רצו להאמין לי.
ד"ר מנדלבליט וחברים
לא ברור כיצד עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט מונה ליועץ משפטי לממשלה, אחרי שהיה ברור מי הם חבריו (כמופיע בתמונה משמאל). 

קשרי הידידות בין ד"ר אביחי מנדלבליט למשל לחברי כנסת דהיום ממפלגת "כחול לבן" (החבר''ה מ"תיק פרשת הרפז"...) ו"שונאי נתניהו" מובהקים, לא הייתה סוד. ממש לא.  

בנוסף, ההחלטה של היועמ"ש הקודם עו"ד יהודה וינשטין לגבי "תיק פרשת הרפז" (המסמך המלא נמצא כאן), הייתה ידועה לצמרת הממשלה ולצמרת המשפטית ולנש"מ, הצמרת שהחליטה על מינויו למזכיר הממשלה ואח"כ ליועמ"ש.

עוד קודם למינויו של ד"ר מנדלבליט ליועמ"ש, כבר בשלב שהועלתה ההצעה למנותו ליועץ המשפטי לממשלה, כתב עו"ד וינשטיין מכתב מאוד נוקב וחד-משמעי לנתניהו, ראש הממשלה, מכתב (שנמצא כאן, למתעניינים). זה היה מכתב שנועד היה למנוע את מינויו של ד"ר מנדלבליט ליועמ"ש, אבל זה משום מה לא קרה. אלו שאישרו את מינויו, סרבו, משום מה בזמנו, לקבל את העובדות הנכונות לגביו אופיו ומידותיו, מה שברור כיום לרבים וטובים, וכעולה מניתוח המסמכים עליהם הוא חתום ומדבריו שלו עצמו באמצעי התקשורת. 

עדכון 27.11.19אבי אלקלעי, עורך אתר וואלה לשעבר, הגיש תביעת דיבה בגובה חצי מיליון ש"ח נגד בנו של רה"מ - יאיר נתניהו, בטענה כי "קידם טענות קונספירטיביות בדויות שקריות ודיבתיות", לפיהן אלקלעי הוא "סוכן שתול מקרן וקסנר" בתוך מערכת וואלה. טרם ברור מה שיצא מהתביעה ההזויה הזו. עוד על הנושא - כאן.  

עדכון 29.11.19: יועצי נתניהו ערערו לעליון: "המשטרה רומסת את החוק ברגל גסה". - כאן. יונתן אוריך ועופר גולן, יועציו של ראש הממשלה נתניהו, הגישו ערעור לבית המשפט העליון נגד החלטת בית המשפט המחוזי לאפשר למשטרה לחדור לטלפונים הניידים שלהם ולבצע בהם חיפוש: "המשטרה, באופן שיטתי ומתמשך, פועלת בניגוד לחוק; אסור 'להלבין' את פעולותיה".

עדכון 1.12.19:
א. התפרסם מאמר מצוין של קלמן ליבסקינד ב"מעריב" (כאן) תחת הכותרת: "הפרקליטות היא צומת מסוכן של עוצמה בלתי מוגבלת והיעדר בקרה". מומלץ מאוד לקריאה.

בפורסם פוסט חדש בפייסבוק של אלי ציפורי (כאן), בעניין המשך ההדלפות מתיק 4000 והעלמת כל האישורים של כל גורמי המקצוע (לרבות היועצת המשפטית של משרד התקשורת ועוד רבים נוספים), לפני חתימת נתניהו על "עסקת בזק-YES". מומלץ לקריאה. 

ג. פורסמה ידיעה (כאן וכאן) שהתובע במשפט הירשזון עו"ד אלי שוורץ טוען: "קשיים בתיק 4000". בכיר לשעבר בפרקליטות מחוז ת"א והתובע במשפט הירשזון, התייחס בהרצאה לכתבי האישום נגד נתניהו ומתח ביקורת על ההדלפות מהפרקליטות.


ד. מכה נוספת לאלוביץ' (כאן): אושרה ייצוגית של 750 מיליון ש"ח נגדו ונגד בזק. שופטי המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בת"א אישררו היום כייצוגית תביעה נגד אלוביץ' ונושאי משרה לשעבר בבזק בהם המנכ"לית הקודמת סטלה הנדלר. הטענה: הם שיגרו דיווחים מטעים לבורסה בקשר לרפורמת השוק הסיטונאי.

עדכון 7.12.19: פרסמה פרשנות ב"ישראל היום" מעקיבא ביגמן (כאן): בעקבות הידיעה שהפרקליטות שוקלת להעמיד לדין גם את התאגידים בפרשות רה"מ נתניהו (בנוגע לתיקים 2000 ו-4000).
בכיר לשעבר ברשות המיסים מעריך שבזק, וואלה! וידיעות חייבות לעמוד לדין. אולם, העובדות הן: א. שלא ננקטו הליכים נגד בזק בנוגע להטבות הרגולטריות שקיבלה ו-ב. העובדה שאף לו חברה בשוק התקשורת לא עתרה לבג"ץ כנגד ההטבות הרגולטריות, מעידות על כך שאין ממש בטענות הפרקליטות בכתב האישום.

עדכון 10.4.20: פורסם באתר "מידה" (כאן) מאמר פרי עטו של משה איפרגן, תחת הכותרת המאוד חריפה ומזעזעת: "מושחתים, נמאסתם: חגיגת השחיתות של השופטים והמשפטנים נחשפת. מערכת אכיפת החוק שרודפת פוליטיקאים על שחיתות היא מושחתת בעצמה – וזה מתחיל מלמעלה".

נספח א':
קישור ל"לוח הזמנים של תיק 4000 והקליקה ומעלליה" - כאן.

מצגת להפצה ולשיתוף (שלא הוכנה על ידי אבל משקפת את מה שפרסמתי בעשרות הרבות של הכתבות והתחקירים) למי שמעוניין להכיר את האמת, מה יש בתיק 4000, ב-5 עד 7 דקות קריאה בלבד: כאן

קישור למאמר: "הקליקה הנמצאת מעל לכל חוק ונורמה בישראל (מפרק 27)!" ותת הפרק: "סוגיית מימון ההגנה של נאשם\חשוד בפלילים" - כאן
 

כתבה וקישור לראיון האחרון בסדרה: ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000.


פירוט רשימת 34 הפרקים המרכזיים הקודמים בסדרה, שפורסמה על ידי, בעניין "תיק 4000": מבחר ממאות פרקי רקע חשובים, שהקדימו וליוו את הסדרה הזו, בשלוש השנים האחרונות, וששימשו כבסיס ונקודת מוצא לחשיפות הטריות והחדשות ב-34 פרקי הסדרה המרכזיים, שיש ברשימה כאן מעל:
אבי וייס בערוץ 13   
 
 
 
 
 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים