Telecom News - חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו
אמש שחרר רביב דרוקר את המצגת המלאה של התכנית "המקור", ששודרה בערוץ 13 ביום 21.5.20. כך, במו ידיו חשף את הפברוק של התאריך ל"פגישת ההתנעה" (מה שקרוי "שיחת הנחייה") בין נתניהו לשלמה פילבר, שזו הייתה (לכאורה) הראייה הישירה היחידה, שהוצגה בתכנית כנגד נתניהו. ראיה המוכיחה, כביכול, שנתניהו הורה לפילבר לעזור לאלוביץ'\בזק.
הפיברוק הזה חיסל מיידית את הראיה היחידה הקיימת בתיק 4000 כנגד נתניהו ומי שהביא לחיסול הזה היה רביב דרוקר בעצמו, במו ידיו, בגלל להיטותו לפברק שקרים ובקצב נגד נתניהו.
חשיפה בלעדית שלא תיאמן. 

עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 27.5.20, 12:43צילו מסך אבי וייס רביב דרוקר

יש פתגם האומר: "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".

אמש, רביב דרוקר שחרר את המצגת המלאה של תכנית "המקור" (כאן) ואת הסרטון ששודר (כאן), לא כולל כל מה שחתך בעריכה. החלטתי לצפות שוב בתכנית ולצפות במצגת המלאה, וראיתי שם אין ספור של שקרים, סילופים ועיוותים, שעל רובם כבר כתבתי בסדרת הכתבות הענקית שלי וגם במשותף עם אלי ציפורי מיד לאחר התכנית, בכתבה, שפורסמה תחת הכותרת: "השקרים, הרמאויות, הצנזורות, העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000".

כל זה הוא רק הקדמה קצרה לפרט אחד קטן, ממש קטן, שקפץ לעיני במצגת, והפרט הזה הוא התאריך.

המדובר בתאריך "פגישת ההתנעה", שלפי "כתב האישום" קושר חד ערכית את כל מעשי שלמה פילבר לכל אורך הקדנציה שלו כמנכ"ל, בפעילות לטובת שאול אלוביץ' \ בזק, כחלק מ"עסקת השוחד" (שהצד השני של המתת היה שליטה, כביכול, ישירה ועקיפה של נתניהו בתכני אתר האינטרנט וואלה!, נושא שלא אעסוק בו כאן). 

בראיון, כמופיע בסרטון של "המקור", החל מדקה 44, אני מתווכח קשות עם רביב דרוקר לגבי השיחה הזו וגם מכנה אותו "טמבל", (בתמונה למטה), וחוזר ומציין, שלא יכול להיות, שהייתה פגישה כזו בין נתניהו לפילבר, בעיקר בגלל תוכנה (הסבר נוסף יש בהמשך ומפורט לפרטי פרטים ומלווה במסמכים בכתבה כאן).

רביב דרוקר התעקש, שהייתה שיחה כזו ואף התפאר קודם, בגלל הלחץ שלי, בנתון מוכמן (חסוי). הוא פלט, שהיה "איכון טלפונים" (אפשר לאכן את הטלפון של פילבר. לנתניהו אין טלפון סלולרי מטעמים ברורים).

כלומר, גם האיכון הסלולרי מוכיח (לכאורה), שהייתה פגישה שכזו במועד, שהוא מציג (דרוקר). את המידע, שהיה איכון סלולרי לטלפון של פילבר, רביב דרוקר היה יכול לקבל רק מ"הקליקה", שהדליפה לו את כל החומר (כלומר: מהצוות של ליאת בן-ארי שווקי, או ממנה ישירות, או דרך מתווכים, דוגמת דובר הפרקליטות).

הנה בלינקים, שאני מביא כאן, יש 4 צילומי מסך לדוגמה, שעשיתי מהסרטון של תכנית "המקור", לגבי העימות ביני לבין רביב דרוקר בנושא זה: כאן, כאן, כאן וכאן (הלינק הרביעי הזה הוא פליטת הפה של רביב דרוקר, כנראה בעקבות הלחץ שלי, שמודגם יפה ומופיע בשלושת הלינקים הראשונים, בו הוא מדבר אודות קיומם של "נתוני האיכון" הסלולריים, הידועים לו בתיק 4000, בהקשר של כמה מפגשים של שלמה פילבר, לא רק במפגש שלו עם נתניהו). 

 ועתה לפרטי החשיפה:

1. מתי שלמה פילבר נפגש עם נתניהו - לפי רביב דרוקר?

הנה זה מהמצגת שרביב דרוקר חשף אמש:

הפגישה על פי דרוקר

רביב דרוקר התעקש שוב ושוב (למי שצפה בסרטון ובלינקים של צילומי המסך שיש בלינקים מעל), שהתאריך של הפגישה הוא 7.6.15. זה כנראה גם מאומת עם איכון סלולרי (כך, לדברי דרוקר). 

תשומת לב, שהמשפטים הראשונים במצגת הזו אינם ציטוט ישיר מדברי פילבר אלא מובאים בגוף שלישי. ציטוט ישיר מהעדות שלו מתחיל רק מהשורה הרביעית, בציטוט דברי נתניהו (כביכול).

כל זה אינו מקרי. הראיה היחידה הישירה הקיימת כנגד נתניהו בכל תכנית "המקור" (ובכל תיק 4000) היא העדות הזו, של פגישה שנעשתה ב-7.6.15.

הבעיה: מדובר בפברוק, או זיוף, או הטעיה, או ספין, איך שלא תרצו לקרוא לזה. פשוט: אין ולא היה דבר כזה.

למה?
כי זה היום בו מונה שלמה פילבר לתפקיד על ידי הממשלה (יום א ' בשבוע, היום הכי עמוס לראש הממשלה).

אם פילבר אכן הגיע (על פי האיכון הסלולרי) למשרד ראש הממשלה באותו יום, זה לקבל את המינוי של הממשלה לתפקיד מנכ"ל ולקבל "ברכת הצלחה" מהשר (נתניהו). זה הכל.

אין כל מצב, שהוא ינהל שיחה מקצועית עם נתניהו, כשעוד לא הכיר בכלל היכן המשרד שלו נמצא ומהן המשימות העומדות בפני מנכ"ל משרד התקשורת  הוא באותו יום אפילו טרם החל בחפיפה עם שמילה מימון, שהיה מ"מ מנכ"ל (והמשיך בכך, להיות מ"מ המנכ"ל, עד אחרי אישור מה שמכונה "המיזוג"). 

2. מה אמר שלמה פילבר לחוקרים בעדותו המקורית?
זה הודלף ע"י "הקליקה" לכמה כלי תקשורת במקביל, ואביא ציטוטים ישירים מ-2 מקורות: החשיפה הראשונה של עדותו הייתה של חדשות ערוץ 12 - כאן, ואביא גם את מה שפרסם מעריב (זהה לחלוטין):

א. מה נחשף בחדשות ערוץ 12 (כל הקטע שהתצלום כאן למטה נלקח ממנו מצוי כאן):
פילבר בערוץ 12

ב. מה נחשף במעריב (כל הקטע שהתצלום נלקח ממנו מצוי כאן):
פילבר במעריב

הנוסח זהה.

אין כאן שום יום ראשון 7.6.15. 

כפי שניתן לראות, פילבר לא זוכר את היום, אבל מסר שזה היה בין בין 8.6.15 (יום שני), לבין יום 11.6.15 (יום חמישי).

איך זה שאין איכון סלולרי על היום המדויק? איך זה שהתאריך המופיע אצל דרוקר הוא 7.6.15?

האם פילבר שכח את המעמד המרגש עבורו (ועבור כל אדם שמגיע למעמד כזה) בחיים, כשהוא מקבל כתב מינוי מהממשלה - להיות מנכ"ל של משרד התקשורת? אין כל מציאות שבו אדם שוכח מעמד כזה. לכן, אין כל סיכוי שישכח שזה היה ביום ראשון, מייד אחרי החלטת הממשלה, כשהוא הוזמן למשרדי רוה"מ, לקבל את כתב המינוי לתפקיד. או שהוא פשוט המציא את זה (שהפגישה התקיימה באחד מימי השבוע, בערב, בתאריך שאינו זוכר), רק בגלל הלחץ של החוקרים ו"הקליקה", לתת "משהו ממשי ישיר" כנגד נתניהו?

יתרה מכך. פילבר אומר: "נקבעה לי פגישה מסודרת". כלומר: זה חייב להופיע בשני היומנים: זה של רוה"מ וזה של פילבר. איך זה שלא מצאו עקבות ל"פגישה המסודרת" הזו - בשום יומן? שום ראש לשכה \ מזכירה וכיו"ב שעוסקים בתיאום פגישות וניהול יומנים שכאלו, לא נשאל\ה על כך? זה סיפור "מסריח מכף רגל ועד ראש", כפברוק מהזן הכי ירוד. 

למי שלא מכיר, היומן של רוה"מ לשנת 2015 נמצא כאן, ואין בו פגישה\ות עם שלמה פילבר בין 8.6 ל-11.6 בשנת 2015, שזה השבוע הראשון של שלמה פילבר בתפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת, כנאמר בכתב האישום ובעדותו של שלמה פילבר כ"עד מדינה". אולם, יש ביומן הזה פגישות בין נתניהו לפילבר בתאריכים אחרים, שלא מתאימים לתזה של "תיק 4000". לכן, בכתב האישום אין תאריך, כי לא הצליחו למצוא תאריך כזה.... ככה "תפרו" את "תיק 4000".... העלימו את התאריך ל"פגישת ההתנעה" הדמיונית, שלא הייתה בשבוע הראשון לתפקידו כמנכ"ל של שלמה פילבר. לא ייאמן. 

הבעיה נהיית הרבה יותר חמורה, ממש חמורה, כשבודקים מה היה ועודנו כתוב ב"כתב החשדות" ו"בכתב האישום", שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד נתניהו.

3. מה מועד הפגישה הזו - לפי "כתב החשדות"?
זה מה שמופיע ב"כתב החשדות" (כל הקטע, שהצילום כאן נלקח ממנו, מצוי כאן):
פילבר בכתב החשדות

זהה לחלוטין.

זה היה ביום לא ידוע במהלך השבוע ולא ביום ראשון - 7.6.15. 

4. מה מועד הפגישה הזו - לפי "כתב האישום"?
זה מה שמופיע ב"כתב האישום" (כל הקטע שהצילום כאן נלקח ממנו מצוי כאן):
פילבר כתב אישום

זהה לחלוטין.

זה היה ביום לא ידוע במהלך השבוע ולא ביום ראשון - 7.6.15. 

5. האם שלמה פילבר נפגש פגישות עבודה (עם נתניהו) ביום ראשון 7.6.15 או רק קיבל את התפקיד מהממשלה וקיבל ברכות מכל כיוון?
לעניין זה יש תשובה מדויקת מדובר המשרד, וזה היה חלק מהכתבה, שפרסמתי בזמן אמת על המינוי - כאן:


כלומר: הדובר, שהוציא את ההודעה בשמו של שלמה פילבר מציין, שהוא רק יתחיל לתכנן פגישות. לא שכבר נפגש עם מישהו, למעט הברכות, שקיבל מנתניהו, במעמד הענקת כתב המינוי לתפקיד מנכ"ל, לאחר אישור הממשלה. 

נקודה חשוב לא פחות: המשרד של הדובר, ד"ר יחיאל שבי, (בתמונה משמאל), ד"ר יחיאל שביהיה ממש מול הדלת של המנכ"ל והוא היה צמוד אליו, ממש צמוד, כל הקדנציה שלו.

כך, שאם היו למנכ"ל (שלמה פילבר) פגישות (למשל עם נתניהו), הוא היה יודע מהן. אולם, ד"ר יחיאל שבי - לא זומן בכלל לתת עדות (בכוונה).

אדם נוסף, שהדלת שלו מצויה ממש מול הדלת של המנכ"ל והיה אמור לדעת על כל פגישה והחלטה של שלמה פילבר במשך הקדנציה שלו, הוא העוזר שלו, שנכנס לתפקיד כחודש אחרי פילבר, אבינועם רוזנבאום שמו.

למותר לציין שגם הוא לא הוזמן למסור עדות (בכוונה). 

6. מענה והבהרות לשאלות קצרות העולות מהחשיפה:

א. מדוע רביב דרוקר העלים בתכניתו את תחילת עדותו של שלמה פילבר ואת מה שכתוב ב"כתב החשדות" וב"כתב האישום" והתעקש שתאריך הפגישה הוא 7.6.15?
פשוט מאוד. זה מה שמסרה לו "הקליקה" בהדלפות שקיבל.

הוא לא שם לב, שבפרסום של התאריך - הוא שומט את הבסיס למפגש.
כלומר: לא ייתכן ולא סביר שהייתה פגישת עבודה ("פגישת התנעה") ביום ראשון. 

אז אם לא הייתה פגישת עבודה בין פילבר לנתניהו ביום ראשון, כנטען במצגת, אזי נובע מכך שלא הייתה ולא התקיימה פגישה שכזו בימים שבהמשך, כנטען בעדותו ב"כתב החשדות" ו"בכתב האישום". עוד על כך - כאן בהמשך השאלות בסעיף ג'. 

ב. האם התוכן של הפגישה (בהתעלם מהתאריך) היה הגיוני?
על שאלה זו עניתי כמה פעמים, למשל כאן, עם כל המסמכים, ואחזור על זה כאן בקצרה:
לנתניהו לא הייתה כל השפעה על מחירי "השוק הסיטונאי". הכל נקבע ע"י אנשי המקצוע (יודגש, המחירים של בזק בשוק הסיטונאי נחתמו, למי שלא זוכר, ע"י השרים גלעד ארדן כשר התקשורת ויאיר לפיד כשר האוצר והם קבעו את המחירים ל-5 שנים קדימה וזה בוצע בצו רשמי, שאושר ע"י הכנסת ופורסם ב"רשומות". 
בפועל, קיבעון הזמן היה קצת מעל 4 שנים קדימה מסוף 2014, בגלל העיכובים בתהליכי האישורים. כך, כשנתניהו, שנכנס למשרד התקשורת אחרי גלעד ארדן בסוף 2014 והיה גם שר התקשורת, הוא לא היה יכול להשפיע על המחירים הללו, כי הם היו מקובעים ב"רשומות" ל-4 שנים קדימה.
לכן, גם לא היה יכול לבקש משלמה פילבר דבר כזה, שלא מחובר לשום מציאות משפטית ועובדתית. 

הדרך היחידה לשנות את המחירים המקובעים הללו (שכאמור, אחרי שעברו תהליכי אישור בממשלה ובכנסת בנוגע לשוק הסיטונאי, ללא הטלפוניה), היא להקים ועדה מקצועית \ ציבורית חדשה, שתתחיל הכל מאפס, או מנקודת מבט אחרת, תהליך הלוקח בין שנה לשנתיים, במקרה הטוב, וזה לא קרה.

נתניהו בכלל לא התעניין ולא היה מעורב בנושא של מחירי השוק הסיטונאי של בזק (או של הוט). הוא גם לא חתם על המחירים הללו. גם לא חתם על השינוי הזמני של מחירי הטלפוניה הסיטונאית (צחי הנגבי אישר וחתם) ולא היה מעורב בכלל במחירים הללו. כך, שכל המתואר, בכביכול, בעדות הזו, מופרך בכל היבט, שלא נתסכל עליו. 

ג. האם ייתכן ששלמה פילבר טעה וכן הייתה פגישה שלו עם נתניהו ביום א' 7.6.15?
שלמה פילבר מונה למנכ"ל ב-7.6.15. זה יום א' בשבוע, כלומר: הפגישה הייתה אמורה להיות (על פי עדותו ו"כתב האישום") בין 8.6.15 (יום שני), לבין יום 11.6.15 (יום חמישי. ביום שישי לא נהוג לקיים ישיבות עבודה כאלו בלשכת רוה"מ, אלא במקרים דחופים ויוצאי דופן).

תשומת לב, שהיו לפילבר רק 8 ימי עבודה נטו בתפקיד מנכ"ל, בין היום בו מונה (7.6.15) לבין היום בו נתניהו חתם על "אישור העסקה" ב-23.6.15.

כלומר: פילבר היה אמור לייצר איזה נס, לאישור מהיר של העסקה, ב-8 ימים נטו. "נס חנוכה" או "נס משמים".

האם זה מה שהוא הצליח לעשות באותם 8 ימי עבודה נטו? לא ולא. בזק, YES ומה שמכונה "המיזוג" - בכלל לא הטרידו, לא אותו ולא את נתניהו.

הוא פשוט נסע עם אשתו ללונדון באישור נתניהו והשאיר את שמילה, שהיה מ"מ מנכ"ל, לנהל את המשרד בהיעדרו.

ביום האישור של "המיזוג" הוא היה בלונדון ובילה יפה (לפי דבריו), בהצגות ומופעים וקיבל עדכון בטלפון ונתן כביכול הנחיות, בלי בכלל להבין על מה הוא מדבר, כי הוא לא הכיר בכלל את תחום רגולציית התקשורת (שהיא מאוד מסובכת), באותה עת, בטרם ביצע חפיפה מסודרת עם שמילה ובטרם נכנס ל"עובי הקורה", בנושאים שהמשרד מטפל בהם. 

כך יצא, ששמילה ניהל בפועל את הכל, באותו שבוע, כולל החתמת נתניהו על ניירות "העסקה", לאחר שאושרה פה אחד וללא כל התנגדויות משום כיוון, במליאת מעצת הכבלים והלווין.

כלומר: זה בכלל לא נראה הגיוני, שהייתה "פגישת התנעה" ב- 7.6.15, או אפילו בימים שלאחר מכן (אם רביב דרוקר טעה, או הוטעה), שבה נתניהו מטיל על שלמה פילבר מטלות כה חשובות וקריטיות, מבחינת רגולציית עולם התקשורת, בנושאים הכי מרכזיים בעשייה של משרד התקשורת, שלמלא אותן צריך לעבוד שבועות וחודשים סביב השעון, ובמקום למלא את ההוראות והמטלות החשובות ביותר הללו של נתניהו (דהיינו: לעזור לאלוביץ' \ בזק), המנכ"ל הטרי שלמה פילבר, מחליט לנסוע עם אשתו לנופש ללונדון, באישור נתניהו... 

גם חיים גרון, הסמנכ"ל הבכיר הכי ותיק ומנוסה במשרד בתחום הזה והממונה על תיק הרישוי של בזק במשרד, שהוזמן לישיבת האישור במועצת הכבלים והלוויין ב-23.6.15, לא טרח להגיע לישיבה (ושלח אחד מעוזריו במקומו). זאת, כי לא ראה בזמן אמת כל חשיבות לישיבת האישור, כי ממילא כולם מסכימים ואין שום התנגדויות והייתה הסכמה לאישור "המיזוג" הזה, גם אצל השרים הקודמים, דוגמת אריאל אטיאס ומשה כחלון. כך, שלא היה לו מה "לבזבז" את זמנו על ישיבה לא חשובה ופורמלית בנושא המוסכם על כולם.

למי שהקשיב לדבריו של חיים גרון בראיונות שנתן (טרם כניסה לתוקף של איסור ראיונות לתקשורת), הוא כלל לא נחקר על "המיזוג". מדהים.

לסיכום:
רביב דרוקר, הרס במו ידיו את הראיה היחידה המצביעה על הקשר בין שלמה פילבר לנתניהו בהקשר של "עסקת השוחד".

יודגש, שכבר בתחילת דרכו של שלמה פילבר במשרד התקשורת, זיהיתי בברור מי האיש: שקרן וספינולוג בלתי נלאה וכתבתי על כך בצורה שלא משתמעת לשתי פנים בכתבה שפורסמה אז (1.7.15) על ידי, תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "מנכ"ל מש' התקשורת (שלמה פילבר) "לא סופר אתכם ממטר" ומסתיר פאשלות". הוא שיקר לי, לקוראים ולציבור, מיומו הראשון בתפקיד ועד יומו האחרון. בלי הפסק. 

הוא (פילבר) המציא (כנראה בגלל לחץ של "הקליקה" לספק איזו ראיה הקושרת את נתניהו לעסקת שוחד), פגישה בתאריך לא ידוע, והתאריך, שכעת "הקליקה" מייחסת (לפי דברי דרוקר) לפגישה -7.6.15, הוא דבר לא הגיוני ולא סביר, מכל היבט שלא נסתכל על זה. 

ככה תפרו את תיק 4000, על בסיס ראיות מומצאות ושקריות.

אני סבור (ולא רק אני, אנשים טובים מכל הזרמים חושבים כך), שיש להתחיל להחדיר לתודעה, שעל הפרקליטות לסגת מכתב האישום בבית המשפט המחוזי בי-ם.

אין דבר כזה "תיק 4000", כפי שלא הייתה כל "שיחת התנעה" בין פילבר לנתניהו. 

אבי וייס ורביב דרוקר

עדכון 27.5.20, 13:30: פורסם כאן הפוסט הבא ע"י אלי ציפורי: "הבלופר: דרוקר המהמקורציא פגישה בין נתניהו לפילבר
************************************************************
ממשיכים לחשוף את השקרים של דרוקר בתכנית העבריינית לכאורה: דרוקר פיברק בעזרת הפרקליטות פגישה מקצועית לכאורה בין נתניהו לפילבר ביום הראשון שפילבר נכנס לתפקידו; "הפגישה" – ברכות של נתניהו לרגל היכנסו לתפקיד
****************************************************
הבלופים של רביב דרוקר ומנדלבליט ממשיכים להיחשף: אתמול העלה הבלופר את כל המצגת מתכנית המקור העבריינית לכאורה – ושב והבטיח שכל העדויות הקריטיות נמצאת שם. לא נמצאות שם ולא נעליים. מילא שדרוקר הבטיח להעלות הראיון המלא ולא המצונזר עם אבי וייס שהופיע בתכנית ועדיין לא עמד בהבטחתו (הוא מפחד פחד מוות מהאמת).
ידידי היקר אבי וייס עבר לאורך כל הלילה על המצגת ותראו מה הוא מצא: כמובן, כלום. אבל, יותר חמור: גם זיופים של תאריכים.
תזכורת:
בכתבת האישום, אחת הראיות המרכזיות, כי פשוט אין שום ראיית זהב, נכתב כך על אותה "פגישת הנחייה" שבה נתניהו הורה לכאורה לפילבר להיטיב עם נתניהו, כולל אותה תנועת יד מפורסמת.
כך נכתב בכתב האישום:
"במועד לא ידוע, זמן קצר מאד לאחר אישור מינויו של פילבר, ובמסגרת יחסי ה"תן וקח" שהתקיימו בין הנאשמים נתניהו ובני הזוג אלוביץ', זימן הנאשם נתניהו את פילבר לפגישה בלשכתו. בפגישה זאת, מסר הנאשם נתניהו לפילבר שהנאשם אלוביץ' התלונן בפניו על אופן טיפולו של משרד התקשורת בנוגע לעסקיו, והנחה את פילבר לפעול במסגרת תפקידו כמנכ"ל המשרד באופן שיטיב עם הנאשם אלוביץ' (להלן: "פגישת ההנחיה"). במסגרת פגישת ההנחיה הורה הנאשם נתניהו לפילבר באופן ספציפי להביא לאישורה של עסקת בזק יס בהקדם. כן הנחה אותו למתן את ירידת המחירים במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי. כלומר, לגרום לכך שעל אף שהרפורמה התחרותית תישמר, המחירים שתוכל בזק לגבות עבור מתן גישה לתשתיות שלה במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי יהיו מחירים גבוהים מאלה שגובשו בעבר במשרד התקשורת, באופן שייטיב עם קבוצת בזק. כפועל יוצא של פגישת ההנחיה ומיד לאחריה, החל פילבר לפעול באופן נמרץ על מנת להביא לאישור עסקת בזק יס בהקדם האפשרי".
כל מה שנכתב בסעיפים האלה בשקר יסודו. מיזוג בזק-יס אושר כדת וכדין – והיה צריך להיחתם הרבה לפני חתימת נתניהו – והתעכב רק בגלל ששני פקידים כמו אבי ברגר והרן לבאות, מעלו בתפקידם.
שנית: מיתון ירידת המחירים בשוק הסיטונאי איננה רלוונטית מהטעם הפשוט שהמחירים נקבעו בתקנות שהוציא גלעד ארדן זמן קצר לפני שעזב את משרד התקשורת. כלומר, אי אפשר ל"מתן" מחירים שרמתם נקבעה כבר.
את כל השקרים הללו כבר הסברנו שוב ושוב, אבל וייס מצא בלוף אחר שהתחבא במצגת של דרוקר. לאחר שהתווכח עם דרוקר שלא יכולה היתה להיות פגישה כזו, לדרוקר נפלט שהיתה שיחה כזו ואף התפאר בנתון מוכמן (חסוי) שהיה "איכון טלפונים" (מדובר באיכון לטלפון של פילבר כי לנתניהו אין טלפון סלולרי מטעמים ברורים).
איך ידע דרוקר שהיא איכון על הטלפון של פילבר? זה ברור: הדלפה מהפרקליטות – מנדלבליט או ליאת בן ארי).
דרוקר טוען ש"פגישת ההנחייה" עם נתניהו התקימה ב-7.6.2015, למרות שבכתב האישום נכתב כי היתה "במועד לא ידוע" (שוב סימן ברור להדלפות מהפרקליטות). הבעיה היחידה עם התאריך הזה, ודרוקר הבלופר והחפיפניק לא טרח לבדוק כמובן, היא שבאותו יום הממשלה אישרה את מינויו של פילבר למנכ"ל משרד התקשורת. ברור, אם כן, שאין שום אפשרות שפילבר ינהל שיחה מקצועית עם נתניהו, כבר ביום הראשון למינויו, עוד לפני שלמד את משרד התקשורת וטרם החל בחפיפה עם שמילה מימון, שהיה אז מ"מ המנכ"ל.
בהודעת הדוברות לקראת כניסתו לתפקיד נכתב כי נתניהו בירך את פילבר ולא יותר מזה. גם לפי נוסח עדויותיו של פילבר ברור לא התקיימה שום פגישה ביומו הראשון לכניסתו לתפקיד, אלא פגישה מאוחר יותר.
השורה התחתונה: דרוקר ומנדלבליט זייפו תאריך של פגישה, רק בשביל להתאים אותה לאג'נדה."

עדכון 2.6.20: מבשלי ותופרי "תיק 4000" חזרו להכות שוב עם "ראיית זהב" (כביכול) בהקשר לפגישה שלא הייתה בין נתניהו לפילבר, בשבוע הראשון בתפקידו כמנכ"ל..
זאת, בפרסום בחדשות ערוץ 13: כאן ובתצלום כאן מתחת. 
זה המשך ישיר לפברוק של רביב דרוקר ועו"ד ליאת בן-ארי שווקי , שסתרתי אותו לחלוטין כמה פעמים ולאחרונה - כאן
לא הייתה כל פגישה כזו והמילים, שרשם פילבר ביומן הצהוב שלו - בכלל לא מתאימים לשבוע הראשון שלו בתפקיד מנכ"ל.
ובוודאי נתניהו לא מכיר את המונחים, שהוא כתב שם.
כרגיל יש כאן "הזזת זמנים" ע"י "תופרי התיק", כדי שתתאים לנרטיב, שאין לו ידיים ורגליים.
עוד ערמת שקרים בתיק התפור הזה, שכל הזמן מחפשים בו בנרות עוד "ראיית זהב" - שאיננה.
שלמה פילבר בחדשות ערוץ 13

עדכון 7.6.20אלי ציפורי העלה כאן פוסט נוקב בזו הלשון:
"כמו במאפיה: כך ניסו מנדלבליט ושולחיו בשיתוף עם רביב דרוקר לחסל איתי חשבונות
************************************
כמו אביעד גליקמן, גם רביב דרוקר הוא שותף לעבירות פליליות וגם הוא מוזמן לתבוע אותי
********************************
שימו לב להשתלשלות האירועים:

9.12.2019: עדו שברצטוך, "תחקירן" בתכנית המקור של רביב דרוקר (כבר לא), מבקש לדבר איתי על תיק 4000. אני מסרב בנימוס מהיכרותי את מעללי הבלופר דרוקר.

18.2.2020: שברצטוך מצלצל אליי ללא הרף כדי שאגיע ל"ראיון ארוך, מקיף ומעמיק" על תיק 4000. שוב סירבתי בנימוס, אמרתי לו שאינני מתכוון לקיים שיח ושיג כלשהו עם "הפרקליטות טי.וי".

21.5.2020: התכנית העבריינית של דרוקר על תיק 4000. שברצטוך כמובן שיקר במצוותו של דרוקר. המטרה לא היתה להביא אותי ל"ראיון ארוך, מקיף ומעמיק" – המטרה היתה להכין לי אמבוש כדי להציג אותי כלא מקצועי בעריכה מגמתית.

מה שחמור מאוד הוא שדרוקר לא היה לבד במזימה הנכלולית הזו – היו לו שותפים: מנדלבליט ושולחיו. איך אני יודע? הנה העובדות:

דרוקר אמר לפני, במהלך ואחרי התכנית העבריינית שהוא שם יד על החומרים בתיק. זהו קשר גס – הפרקליטות העבירה לו חומרים מזוקקים – כי דרוקר גילה בורות מדהימה ברגולציה בשוק התקשורת: לא יודע הבדלים בסיסיים בין רפורמות שונות ובין שני התיקים (תיק 4000 ותיק בזק רשות ני"ע).

במהלך השידור, כך חשף אבי וייס, נפלט לדרוקר שהיה איכון לטלפון הנייד של פילבר המצביע על כך ששלמה פילבר נפגש עם ראש הממשלה ב-7.6.2015; דרוקר שכח שזה יום כניסת תפקידו של פילבר לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת ואך טבעי הוא ששר התקשורת פוגש אותו כדי לברכו.

זה ניחא: הבעיה היא שבכך נתפס דרוקר מקבל הדלפה פלילית מהפרקליטות. למה? כי דבר האיכון לא היה בכתב האישום המקורי, אלא נעשה בפעולות חקירה אחרי כתב האישום, כולל חקירה נוספת לפילבר עם התרשומת שסיבכה עוד יותר מהפרקליטות.

מה שחמור עוד יותר זה שהפרקליטות החליטה לצרף אחרי הגשת כתב אישום עדים נוספים, בין היתר, מומחה לאיכונים. כלומר, כל עניין האיכונים (שרק מסבך עוד יותר את הפרקליטות בתיק 4000), לא הובא לידיעת פרקליטי נתניהו ואלוביץ' במהלך השימועים וממילא הם לא יכלו להשיב על הממצאים המטעים האלה בשימוע.

זו הוכחה חותכת לכך שדרוקר קיבל הדלפות פליליות ממנדלבליט ושולחיו – תוך שהם מנסים לצייר את אבי וייס ואותי כלא מקצועיים. הרי דובר משרד המשפטים, משה כהן, כבר עשה בשביל מנדלבליט ושי ניצן את העבודה המלוכלכת הזו והשחיר אותי במטרה לסלק אותי מ"גלובס".

אמרתי בשבוע שעבר שאביעד גליקמן שותף לעבירות פליליות והוא מוזמן לתבוע אותי. אני אומר זאת גם לרביב דרוקר: הוא שותף לעבירות פליליות והוא מוזמן לתבוע אותי.

האיש עלוב הנפש הזה חשב להפיל אותי בפח, אבל מרוב מטפשותו ויהירותו, הפיל את עצמו בפח."

עדכון 4.6.21אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן מאמר נוקב תחת הכותרת: "היחסים בין רביב דרוקר לאילן ישועה והמטרות המשותפות.
דרוקר זכה לסיקור אוהד מאוד באתר וואלה, ישועה היה עפ"י מסמך משטרתי מקור של התוכנית של דרוקר ולשניהם היתה מטרה משותפת: להדיח את נתניהו." מומלץ לקריאה. 

עדכון 25.3.22: לא היה שום איכון סלולרי לשלמה פילבר בשבוע הראשון לתפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת שמוכיח שהיה במפגש עם נתניהו בלשכתו, גם לא אימות של יומנים, מצלמות אבטחה, רישומי כניסה, עדויות של אנשים שעסקו בפגישה, הנהג שלו וכך הלאה, כך שהוא לא היה - לא במשרד רוה"מ ולא במעון רוה"מ, או בכל מפגש אחר עם רוה"מ \ שר התקשורת בשבוע הראשון שלו בתפקיד (למעט הגעתו לבניין משרד רוה"מ ביום הראשון לתפקיד, לקבל תעודת מינוי כמנכ"ל, לאחר אישור הממשלה, כאמור לעיל)
כלומר: "פגישת ההתנעה" היא שקר מוחלט.

עדכון 12.5.22: למי ששכח (אני לא) את תכנית המקור של רביב דרוקר, צולם במרץ 2020 ושודר ב-21.5.20 בערוץ 13, בהם התעמתי חזיתית עם השקרים הנבזיים של רביב דרוקר (תודה למושיק קוברסקי שחתך את הקטע בסרטון המצ"ב והמדבר בעד עצמו). מי יתנצל על זה שהטעה לאורך שנים את הציבור והאכיל את הציבור בשקרים בדיווחיו ובתכניות "המקור"? בטח לא רביב דרוקר, גם לא ערוץ 13. פרטים נוספים עם לינקים לסרטון המלא ולמסמכים וכתבות נוספות יש כאן: https://bit.ly/DrukerM
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים