Telecom News - תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם
פרק שני בסדרה החושפת את סודות "המפלצת הבלתי חוקית", שנבנתה במשטרת ישראל בשנים 2013-2015 והחלה לעקב ולרגל אחריכם מרחוק, מחוץ לכל חוק, ושימשה (איך לא) גם לתפירת "תיקי האלפים" ואף למעקב אחרי קציני משטרה, שלא התאימו לנורמות, שיצר המפכ"ל דאז רוני אלשיך בתיאום מלא עם פרקליט המדינה לשעבר עו"ד שי ניצן, בידיעתו של היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט ובפיקוח קלוקל ולא קיים של עו"ד עמית מררי (המשנה ליועמ"ש) וועדת החוקה של הכנסת, שהיו אמורים לשמור עלינו, מפני זרועותיה של המפלצת הבלתי חוקית הזו.
מה היקף הבעיה של האזנות סתר ושאיבת מידע מהסמארטפונים והמחשבים שלכם ע"י המשטרה?
מה היקף הצווים, שמוצאים בישראל כנגדכם על פי "חוק האזנות סתר"?
האם יש קשר בין היקף צווי האזנות סתר לבין "תיקי האלפים"?
מה חסר בנתונים של המשטרה הנמסרים לכנסת, בדבר היקף הצווים להאזנות סתר?

מי נהנה\משתמש בכל המידע הנאגר במאגרי המידע הלא חוקיים והלא רשומים של חטיבת המודיעין וביחידות הסיגינט-סייבר של המשטרה?

מאת: אבי וייס, 30.1.22, 13:20הרטום 14 הר החוצבים

בפרק שני זה בסדרה, נעסוק בהיקף הלא ידוע של פעילות יחידת הסיגינט סייבר במשטרת ישראל (פעילות המשרתת כמות עצומה של יחידות, יפורט כאן למטה), פעילות בה עוסקים אלפי אנשים סביב השעון, כדי לעקב אחריכם ולשאוב ממכם כל פיסת מידע, גם בלי שתרגישו, מידע רגיש, שיוכל לשמש את החוקרים כנגדכם, ברגע המתאים.

רקע ומידע רב נוסף חשוב שראוי לעיון ולקריאה משלימה לסדרת חשיפות זו, יש בנספח א' כאן למטה. 

עדכונים חשובים בסוף הכתבה.

מטה היחידה הספציפית הזו, ששמה "סיגינט-סייבר", שאין לה כל זכר באתר משטרת ישראל ושרי הבט"פ הממונים על המשטרה לא ידעו מקיומה. כך, לדברי השר לשעבר אמיר אוחנה. 

חוסר הידיעה הזה נובע מסיבה מאוד ברורה: היחידה הזו עקבה והאזינה גם אחרי השר הממונה עליה. זו יחידה המונה כ-500 איש ומצויה ברחוב הרטום 14 הר החוצבים, י-ם (בתמונה למעלה משמאל) וסמל היחידה הזו הוא כאן:
סמל יחידת הסיגינט

בראש היחידה הזו הועמדו החל מ-2013 (ועד היום) קציני משטרה בדרגת תנ"צ (תת-ניצב), שנחשוף את שמם ועברם בפרק ג' בסדרה זו, קצינים בכירים הכפופים רק לראש אח"מ (אגף חקירות ומודיעין) ולמפכ"ל.

מדובר בקצינים בכירים יוצאי מערכות הביטחון החשאיות, שעסקו כל הקריירה שלהם בהאזנות לאויב (למשל ב-8200), וקפצו ללא כל הכשרה משטרתית וידע על זכויות האזרח במדינה דמוקרטית, כדי לקבל פיקוד ולהאזין ולאסוף מידע על האויב החדש, שנולד להם וזה אתם (ואולי גם אני). 

הפרק הראשון בסדרה פורסם כאן תחת הכותרת: "תפירת תיק 4000: 6 גילויים המוכיחים שהשימוש בתוכנת הריגול היה בלתי חוקי", מאמר, שבא כהשלמה ל-2 פרסומים קודמים של אלי ציפורי בבלוג שלו בנושא זה:
1. "החשיפה אודות תוכנת הריגול NSO מסעירה את השיח הציבורי משני צידי המפה הפוליטית, במיוחד אחרי הגילוי של יואב יצחק, שהתוכנה שימשה גם לריגול אחרי נתניהו ומקורביו והיתה כלי בתפירת התיקים נגדו. בואו נעשה סדר."
2. חלק מכתבה ובה "הכתובת לפרשת NSO זה ראש המערכת". 

הפרק הקודם מומלץ לקריאה לפני הפרק הזה, שכן לא נחזור על הפרסום והחשיפות הקודמות. 

מה היקף הבעיה של האזנות סתר ושאיבת מידע מהסמארטפונים והמחשבים שלכם ע"י המשטרה?
התשובה: אנחנו לא יודעים.

הסיבה ברורה: לא רוצים שנדע.

עוד על תולדות ההסתרה הזו יש כאן, פרי איסוף של הפעיל החברתי יוסי באום. 

הרעיונות לבנות מפלצת מודיעין כזו, נולדו בעיקר במוחו של מני יצחקי, עוד בטרם שהתמנה לראש אח"ם. מצ"ב כאן ריאיון שנערך עימו בעת שהיה תנ"צ, ראש חטיבת המודיעין (היה רח"ט מודיעין באח"מ בשנים 2007 עד 2010), וכל הסממנים של מעקבים והאזנות לאזרחים, נובעים מהשקפת עולמו הברורה, שמובאת בריאיון שנערך עימו אז. הוא מדבר על זה בגלוי - גם אחרי שיצא לפנסיה - כאן.

הוא לא היה בודד בהשקפת העולם הזו. למשל המפכ"ל ה-16 דודי כהן, היה בעל השקפת עולם דומה - כאן.  

כשהתקדם לתפקיד ראש אח"מ ביולי 2013 וקיבל דתנ"צ בדימוס גיא ניר, מוויקיפדיהרגת ניצב, מני יצחקי החל ליישם בפועל את תפיסת העולם המחרידה הזו, ביחד עם המפכ"ל דאז רנ"צ יוחנן דנינו, ובכך נכנס למאבק מר עם רח"ט מודיעין באותה עת: תנ"צ גיא ניר (בתמונה משמאל).

המימוש המלא של התכניות המדהימות הללו, של עולם הסיגינט, הושלמו כשרוני אלשיך התמנה למפכ"ל, והגיע עם תפיסות עולם מקבילות שהביא מהשב"כ, והתאימו לשב"כ, לא למשטרת ישראל. זו התקופה שמשפחת נתניהו הוגדרה על ידם "משפחת פשע" ולכן כל כלי המודיעין החשאיים הופעלו, כדי לפצח את "משפחת הפשע" הזו, בגיבוי מלא של הפרקליטות והיועמ"ש.

כך, השב"כ (ראה גם כאן) פועל שנים ועד היום בשת"פ מלא עם המשטרה בתחום "האזנות הסתר" ובנושאים חשאיים רבים, וגם מעורב בתחום החסיונות, באמצעות יוצא השב"כ וחברו של רנ"צ בדימוס רוני אלשיך, מראשי השב"כ לשעבר. 

תזכורת: המשטרה מדווחת אחת לשנה לוועדת החוקה של הכנסת (דוגמה אחת לדיווח כזה ב-2019 יש כאן), רק על הצווים, שהוצאו ע"י נשיאי וסגני נשיאי בימ"ש מחוזיים ברחבי הארץ, על פי "חוק האזנות סתר".

אולם, על פי חוק זה אסור למשטרה להוציא מרחוק כל נתונים מהסמארטפונים (או מהמחשבים, סמארטפון על פי "חוק המחשבים" הוא מחשב), על פי "חוק האזנות סתר", כי האזנת סתר לסמארטפונים ומחשבים היא רק לתעבורה הנקלטת בין מחשבים (בין סמארטפונים), לא להיכנס לתוך הסמארטפון המואזן, כדי לשלוף ממנו מידע קיים ומידע היסטורי, כמופיע בברור בחוק:
מחוק האזנות סתר

מה היקף הצווים, שמוצאים בישראל כנגדכם על פי "חוק האזנות סתר"?היקף האזנות סתר
הנתונים הללו נחשפו ב"וויקיפדיה" - בתצלום משמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו), ובכתבה ב"גלובס".

יודגש, שאלה רק הדיווחים, שננמסרים לוועדת החוקה של הכנסת, רק לפי חוק אחד(הנ"ל) ואין דיווחים על צווים לפי החוקים האחרים. 

בכתבה באתר "השומרים" הוצגו גרף ונתונים המשווים את ישראל למדינות דמוקרטיות אחרות (וזה מתייחס רק לצווים המדווחים על פי "חוק האזנות סתר", לא כל הצווים, שמספרם מבהיל ולא מדווחים בכלל ומוסתרים היטב, כמפורט כאן בהמשך), גרף המציג נתונים מבהילים המדברים בעד עצמם:
מאתר השומרים צווי מעקב השוואה עולמית 
נתונים קודמים של השוואה נעשו ב-2001 ע"י מרכז המחקר של הכנסת - כאן

האם יש קשר בין היקף צווי האזנות סתר לבין "תיקי האלפים"?
הנתונים מדברים בעד עצמם והם מוצגים כאן בגרפים המדברים בעד עצמם (והנמצאים בקובץ כאן, שהוכן ע"י רונית יער, להורדה ולהפצה):
צווי האזנות סתר ותיקי האלפים

מה חסר בנתונים של המשטרה הנמסרים לכנסת, בדבר היקף הצווים להאזנות סתר?
חסר העיקר וזה:
א. צווים, שהוצאו (ע"י כל שופט שלום בכל בית משפט) על פי "חוק נתוני תקשורת".

כמה צווים כאלה מוצאים בישראל מידי שנה? לא ידוע. לא שלא ביקשתי נתונים. נטפל בעניין זה בחלק ג' של סדרת הכתבות הזו.

גם בחוק זה אסור למשטרה להוציא מרחוק כל נתונים מהסמארטפונים (או המחשבים), כאמור בחוק, "שחור על גבי לבן":
מחוק נתוני תקשורת

אולם מתברר, שחוק זה הוא הבסיס להוצאת התוכן הלא חוקי מהסמארטפונים שלכם, כעולה ממכתבו של היועץ המשפטי של משטרת ישראל - כאן ומתוקן כאן

מסמך זה (של היועמ"ש למשטרה) סותר את מכתבו של היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט למפכ"ל, בדיוק בעניין זה - כאן, הטוען, שהבסיס החוקי לשאיבת המידע מרחוק מהסמארטפונים שלכם, הוא "חוק האזנות סתר". נטפל בעניין חמור ביותר זה, בחלק ג' של סדרת הכתבות הזו.

חשוב להבין ולדעת, שהשימוש ב"חוק נתוני תקשורת" כדי לעקב אחרי אזרחים, באמצעות מה שמכונה ע"י המשטרה "מחקרי תקשורת", הוא לא רק כנגד אזרחים מכל הסוגים, אלא במיוחד לסוגי האזרחים הבאים: ראשי ערים, חברי כנסת, שרים, סביבת רוה"מ, רבנים וראשי העדה החרדית, ראשי תאגידים, נוער הגבעות, מפגינים, פעילים חברתיים, סלבס, ידוענים, וכל מי שהרשויות אוספות המידע סבורות, שכדאי להאזין לו ולשאוב מידע מהסמארטפון שלו, גם בטיעונים המומצאים מקצה האצבע. יודגש, ששימוש בכלי חודרני זה התבצע ומתבצע גם כנגד שוטרים וקצינים, שהמערכת של צמרת המשטרה, פרקליט המדינה ומח"ש, לא מרוצים מהתנהלותם.

אם אתם לא מאמינים לי, שהכלים הללו מופעלים גם פנימה לתוך המשטרה (ולא אזכיר כאן את הפרשות של הניצבים: צ'יקו אדרי, יורם הלוי ותא"ל במיל. גל הירש שכל חטאו היה שהוא היה מועמד למפכ"ל), אז אתם מוזמנים לקרוא בעיון את הדו"חות המזעזעים והנוקבים ביותר, של כבוד השופט בדימוס דוד רוזן, (בתמונה למטה), ב
כבוד השופט בדימוס דוד רוזןעניינם של הקצינה רפ"ק מ.צ., מחטיבת המודיעין המשטרתי, פרשה עגומה וחמורה ביותר, שנקשרה למפכ"ל לשעבר רנ"צ (רב-ניצב) יוחנן דנינו (וחברו עו"ד שי ניצן) ולתנ"צ בדימוס גיא ניר, וגם לניצב בדימוס רוני ריטמן, שהשתרבב אף הוא לפרשיות הללו.

הנציב (נציב התלונות על מייצגי המדינה בערכאות - נת"ם), כבוד השופט בדימוס דוד רוזן, הוציא 2 דוח"ות חמורים בעניינים הספציפיים הללו ב-2019 - כאן וב-2020 - כאן. מזעזע ברמות בלתי נתפסות.

עניין השימוש בצווי "מחקרי תקשורת", הוא הנושא המרכזי המככב בפרשיות הללו, של בכירי המשטרה הללו לשעבר. 

ב. צווים מסוג "תפיסה וחיפוש", שהוצאו על פי "חוק מעצר וחיפוש", כדי להוציא את כל תכולת הסמארטפונים והמחשבים, שנתפסו פיזית ע"י החוקרים, מעדים, עצורים, מעוכבים ו\או חשודים, בעת מעצרם או חקירתם ביחידת החקירות.

הנוהל המשטרתי בנושא זה נמצא כאן


כמה צווים כאלה מוצאים בישראל מידי שנה? לא ידוע. לא שלא ביקשתי נתונים. נטפל בעניין זה בחלק ג' של סדרת הכתבות הזו.

אבל מה שכן ידוע, זה כלל צווי "תפיסה וחיפוש", שמוצאים מידי שנה בישראל. מדובר במספר המבהיל של 65 אלף (לקוח מתוך מאמר ב"שומרים"):

צווים מאתר השומרים

כמה מתוך ה-65 אלף צווי חיפוש ותפיסה הללו הם לתפיסת תכולת סמארטפון או מחשב? לא ידוע.

כנראה זה מספר מבהיל של צווים על פי "חוק מעצר וחיפוש
(בנוסף לכמות הלא ידועה של צווים לפי "חוק נתוני תקשורת").

ג. תפיסת חומרים מהסמארטפון (או מהמחשב) ללא צו שיפוטי, לפי נוהל בלתי חוקי, שהציאו במשטרה ובפרקליטות, נוהל, ששמו בקצרה: "חיפוש בהסכמה". 
הסנגוריה הציבורית (יחידה במשרד המשפטים) התנגדה בתוקף לשיטת הפעולה הזו, שנקראת "חיפוש בהסכמה" - כאן.
עיקרי עמדת הסנגוריה הציבורית מובאת כאן בתצלום:
עמדת הסנגוריה הציבורית

עמדה זו קיבלה אישור אך לאחרונה, בדיון מורחב, שנערך בבית המשפט העליון, בהחלטה חשובה, שנעסוק בהשלכותיה המעשיות בפרק ג' בסדרה זו, החלטה המכונה בשם "הלכת אוריך".

תמצית ההחלטה נמצאת כאן בתצלום, הלקוח מהתקציר של בית המשפט העליון:
הלכת אוריך

פסק הדין המקוצר של בית המשפט העליון נמצא כאן ופסק הדין במלואו נמצא כאן

כמה תפיסות מידע מהסמארטפונים והמחשבים, שנעשו בשיטת "חיפוש בהסכמה" היו בישראל מידי שנה? לא ידוע. לא שלא ביקשתי נתונים. נטפל בעניין זה בחלק ג' של סדרת הכתבות הזו.

ד. האזנות סתר ללא צווים בכלל:
1. על פי סעיף 7 ב"חוק האזנות סתר", המפכ"ל רשאי לאשר היתר להאזנת סתר ל-48 שעות.
2. על פי סעיף 4 ב"חוק נתוני תקשורת", קצין משטרה כמוגדר בחוק זה, מוסמך לאשר היתר להאזנת סתר ל-24 שעות.

בזמן הזה (24 עד 48 שעות) יש יכולת לשאוב למאגר הסיגינט-סייבר את כל תחולת הטלפון על כל הקבצים ההיסטוריים בכל האפליקציות שיש בטלפון (או במחשב). 

כמה תפיסות מידע מהסמארטפונים והמחשבים, שנעשו בשיטת "האזנת סתר במקרים דחופים" היו בישראל מידי שנה? לא ידוע. לא שלא ביקשתי נתונים. נטפל בעניין זה בחלק ג' של סדרת הכתבות הזו.

ה. האזנות סתר מחוץ לכל חוק ונורמה ע"י האקרים
חטיבת הסיגינט-סייבר בשת"פ חטיבת המודיעין באח"מ ויחידת הסייבר בלהב 433, העסיקה האקרים כדי לבצע עבודת סיגינט (כלומר פריצה ושאיבת מידע מרחוק) בפרשות שונות, כנראה גם בפרשה שבה מעורב ח"כ ביתן, ייתכן שגם ב"תיקי האלפים". העניין הזה נחשף כמה פעמים: כאן ב"כלכליסט", כאן ב-JDN, ועוד.CYBER FREE

לא כולם בצמרת אגף חקירות ומודיעין במטה הארצי בירושלים של משטרת ישראל הסכימו לשיטה הנלוזה והבלתי חוקית הזו, במיוחד כשההאקרים הללו לא עברו בדיקות פוליגרף, כדי לוודא, שהם אינם "מרגלים" או "שתולים" של ארגוני פשיעה. 

המתנגדים הראשיים לגישה הזו (של העסקת האקרים ב"מיקור חוץ" - Outsourcing לצרכי סיגינט) וששילמו בחייהם ובתפקידם, עקב התנגדותם לפשעים הללו:
א. סנ"צ (קיבלה דרגת נצ"מ לאחר מותה) סימה ימין, שנפטרה כתוצאה ישירה מהמצב (נפטרה ממחלה אוטו-אימונית, שהתפרצה כנראה בעקבות מה שעברה במלחמתה מול המפקדים שלה באח"מ), כמפורט: כאן במאקו, כאן ב"וואלה!", כאן ב-YNET.  
כתבה נוספת וחריפה ביותר אודותיה ואודות ההתנהלות בתוך אגף החקירות והמודיעין במשטרה יש כאן (מקלמן ליבסקינד) ב"מעריב". 
ב. תנ"צ בדימוס גיא ניר, שאפשר לכתוב עליו ספר עלילתי רחב היקף. מומלץ לצפות בסרטון כאן, בהופעתו המרשימה האחרונה במדים, בפני ועדת הפנים של הכנסת ב-12.11.18. הוא תמך במאבקה של סימה ימין וניהל מאבק חריף משל עצמו, במיוחד כנגד ראש אח"מ דאז, ניצב בדימוס מני יצחקי. עוד פרטים אודות מאבקיו נגד השחיתות הפנימית באח"מ: כאן ב"מעריב", כאן ב"מקור ראשון" וכאן ב"ישראל היום". 

כמה תפיסות מידע מהסמארטפונים והמחשבים, שנעשו בשיטת "האקרים ב"מיקור חוץ" לצרכי סיגינט" היו במשטרת ישראל (באישור או בידיעת בכירי המשטרה והפרקליטות) מידי שנה? לא ידוע. כמה מהמקרים הללו ביקשו צווי האזנת סתר בדיעבד כדי ל"הלבין" את האזנות הסתר הללו? לא ידוע. לא שלא ביקשתי נתונים. נטפל בעניין זה בחלק ג' של סדרת הכתבות הזו.

ו. שליפת מידע ממחשבים ומסמארטפונים בהונאה משטרתית נמשכת (הונאת שופטי ישראל):
המשטרה חודרת למיילים, לתמונות ולמסרים של אזרחים, מבלי שהם יודעים על כך, במאות ואולי אלפי מקרים שונים כל שנה - המשטרה משיגה מידע על חשודים באמצעות ענקיות טכנולוגיה (כמו גוגל, פייסבוק, אפל, אמזון, אורקל וכיו"ב), בלי שהם (בעלי המידע) יודעים על כך. 
הסעיף בחוק שעליו מסתמכת המשטרה עוסק בכלל בנושא אחר ולא מתייחס למידע דיגיטלי.
 
יו"ר ועדת החוקה בכנסת ח"כ גלעד קריב דורש תשובות: "לא ניתן להשלים עם שטחים אפורים". משרד המשפטים החל לבדוק את הנושא - כאן.

החדירה הנ"ל באינטרנט להכל, למיילים, לתמונות, לווטסאפ וכד', בכל סוגי העננים ולא רק לגוגל, שדיווחה על כך בכנסת, על כאלף חדירות ושליפת מידע רק ב-2020, נעשתה ונעשית ע"ס סעיף חוק 43 לחוק מעצר וחיפושים, חוק שבכלל לא רלוונטי ולמעשה נעשה בו שימוש לרעה, כלדקמן:

חוק

כלומר: מדובר בהונאת השופטים שחותמים על צו "להציג חפץ", בלי להבין על מה הם חותמים. זאת, כי החפץ הזה הוא לא ממש חפץ שנמצא בידי אדם, כאמור בחוק, אלא שליפה בסתר של מידע פרטי - אישי הנמצא בענן של ספקי השירות בענן (כמעט כל תכולת הסמארטפון נמצאת בעננים שונים, של ספקי שירותי הענן. למשל: באייפונים כל המידע מהסמארטפון נמצא בענן של אפל).

ישראל מס' 12 בעולם בהיקף המעקבים של הממשלות אחר האזרחים דרך ענקיות הביג-טק: פייסבוק אפל גוגל ומיקרוסופט (נושא זה נחשף, בין היתר, בגלובס כאן ב-21.5.21. מדובר כאן רק על בקשות להסרת תכנים, לא בקשות לאיסוף וקבלת מידע מהעננים של החברות הללו). הנתונים אודות איסוף מידע הם על פי דוח חברת הסייבר Surfshark: כאן. על פי הדו"ח הזה:

•  מספר הבקשות ל-100K אזרחים בישראל הוא 183, שהם 173% יותר בקשות מהממוצע העולמי.

•  מדינות אירופה וארה"ב מובילות את הטבלה, עם שני שלישים מכלל 5 מיליון הבקשות שהוגשו בין 2013 ל-2020.

•  גוגל ופייסבוק מקבלות את הכי הרבה בקשות.

•  שיעור אישורי הבקשות בישראל עומד על 72%.

•  אפל היא בעלת שיעור ההיענות הגבוה ביותר מבין הענקיות. 

מה היקף התופעה הממשי שמתקיים בתחום הזה בישראל? לא ידוע. הכל סודי. אין דיווחים. למה שתדעו? 

ז. למה היועמ"ש וראשי המשטרה יכולים לשקר לכם, לתקשורת ולכנסת, בנושא האזנות הסתר?
כי הם כל הזמן משיבים אותן תשובות לשאלה שלא נשאלה: האם יש צווי האזנות סתר למה שמתרחש ביחידת הסיגינט?
יש צווים וחלק זעיר מהם מדווח מידי שנה לכנסת.
ככה מטעים את כולם. 

אולם, השאלות הנכונות, שלא התקבלו עדיין לגביהן שום תשובה מהיועמ"ש ומהמשטרה הן:
  1. כמה צווים הוצאו מידי שנה לפי "חוק נתוני תקשורת"?
  2. כמה צווים הוצאו מידי שנה לפי "חוק מעצר וחיפוש"?
  3. כמה שאיבות מידע מסמארטפונים ומחשבים בוצעו ללא צווים, בשיטת "חיפוש בהסכמה"?
  4. כמה צווי האזנות סתר נעשו ללא צו, רק על פי היתר של בכירי המשטרה, על פי סעיפי "האזנת סתר במקרים דחופים" ובכמה מקרים מהם נעשתה שאיבת מידע מהסמארטפונים (או מחשבים)?
  5. כמה האזנות סתר נעשו ללא צו (או צו בדיעבד), רק על פי אישור של בכירי המשטרה, לשימוש ב"האקרים" כ"מיקור חוץ" ובכמה מקרים מהם נעשתה שאיבת מידע ע"י ההאקרים הללו מהסמארטפונים (או מהמחשבים)?
  6. כמה "שליפות מידע מעננים" בוצעו על פי סעיף 43 לחוק המעצרים והחיפושים ("הזמנה להציג חפץ")?
  7. בכמה צווים (מכל הסוגים) לא דווח לשופט, שחתם על הצו, שההאזנה\שאיבת המידע מהסמארטפון (או המחשב) בוצעה כבר קודם לבקשת הצו המוגשת לשופט ולמעשה השופט החותם על הצו רק "מלבין" האזנה ושאיבת מידע, שבוצעה קודם לחתימתו על הצו?
  8. בכמה מהצווים שהוצאו על פי כל החוקים הנ"ל, המידע שנמסר לשופט לא היה נכון \ לא היה קיים \ היה חלקי בלבד \ היה מטעה \ לא היה קשור לעבירה הנחקרת \ לא היה קשור לאיש שהחזיק במכשיר הנייד או במחשב?
  9. על בסיס איזה חוק יחידת הסיגינט-סייבר של מ"י שאבה ושואבת מידע מסמארטפונים (ומחשבים) מרחוק, מיום היווסדה ועד היום?
אשמח לשמוע אם מי מקוראינו מצליח לקבל תשובות לשאלות הללו. 

אין תשובות. 

ח. מי נהנה\משתמש בכל המידע הנאגר במאגרי המידע הלא חוקיים והלא רשומים של חטיבת המודיעין וביחידות הסיגינט-סייבר של המשטרה?
קודם לכל, נהנות מזה\משתמשות בזה כל יחידות המודיעין והחקירה במשטרת ישראל: המקומיות, המחוזיות, הארציות, לרבות להב 433 ויחידת הסייבר של להב 433.

בנוסף, מדובר בחומרים מודיעיניים, ששימשו ושמשמשים כמות מבהילה של יחידות מודיעין ומבצעים מודיעיניים מגוונות כמפורט להלן, עם אלפי אנשים, יחידות שלא נמצאות תחת שום פיקוח ובקרה חיצוניים של שום גוף בקרה ופרלמנטרי בישראל:
  • יחידות הסמויות של המשטרה (יחידות העיקוב הסמוי, מכונות בשם עמ"מ: ראשי תיבות של: "עוקב משטרתי מיוחד" ויש הטוענים שמקור השם ב: "עיקוב משטרתי מיוחד") - 6 יחידות בפריסה ארצית כולל אחת של להב 433 (שהופעלה המון נגד המעורבים ב"תיקי האלפים"). כ-600 איש לפחות.
  • "הגדעונים" (יחידה 33 השייכת ללהב 433). כ-60 איש. 
  • יחידות "המסתערבים" - ימ"ס של מג"ב - 4 יחידות. כ-300 איש לפחות.
  • יחידת המודיעין ויחידת "מצדה" של שב"ס. לשב"ס יש יחידה טכנולוגית השוכנת באותו מבנה של יחידת הסיגינט המשטרתית
  • יחידת יג"ל (גבול לבנון).
  • מוקד הונאות ארצי (משותף למשטרה ומשרד לשיוויון חברתי).
  • מצ"ח \ ימל"מ. 
  • מח"ש (יחידת המודיעין). 
  • יחידת המודיעין והחקירות של רשות ניירות ערך (נרחיב בעניין יחידה חשובה זו, בפרק ג' של הסדרה, שכן היא זו שחקרה את "תיק בזק" שקדם ל"תיק 4000"). כ-50 איש. 
  • יחידת המודיעין והחקירות של הרשות לתחרות (לשעבר הרשות להגבלים עסקיים).
  • יחידת המודיעין והחקירות של רשות המיסים.
  • ימ"מ ויחידת צוות מו"מ הארצי. 
  • "מרכז הבינה"  במג"ב - מחלקת חקירות ומודיעין ארצית לטיפול בפשיעה החקלאית בישראל.
  • יחידות מודיעין להפעלת: סוכנים, מקורות ומדובבים\מדובבות (יש בכל הארץ, ובכל גופי החקירה הרשמיים מלבד מ"י, צה"ל\חיל המודיעין, המוסד והשב"כ ובכלל זה: מצ"ח, רשות המיסים, רשות ניירות ערך, הרשות לתחרות). תזכורת: יחידות להב 433 בתחומים הללו הופעלו רבות ב"תיקי האלפים", כפי שנחשף בבית המשפט המחוזי בי-ם. 
יודגש, שהכאוס, שנחשף כאן, הוא לא חדש.
אני חשפתי זאת כבר ב-2014 (כאן, בו יחידת הסיגינט נחשפה בחשיפה בלעדית באתר, אחרי הכתבה הראשונה מ-2013 כאן) ותנ"צ בדימוס גיא ניר הזהיר בכל פורום, שנתנו לו לדבר (כולל כאן בכנסת, כשהמפכ"ל וראש אח"ם דאז, שיקרו לכנסת - כאן) והוא טען בצורה הכי ברורה, שהמשטרה היא לא המוסד, או השב"כ, או 8200, ואסור לבנות כלים כאלו חודרניים במשטרת ישראל. האזהרה שלו גם הועלתה בכתב ידו, בוויכוח, שהיה לו עם ניצב בדימוס מני יצחקי ("מסמכי יצחקי") - כמופיע בתצלומים כאן.
גם פורום "קהלת" התריע על הבעיה הזו - כאן, ולא הקשיבו להם בכנסת.
בנוסף, דו"חות מבקר המדינה בנושא "האזנות סתר" - כאן, נגרסו ונשכחו זה מכבר.
גם דו"ח "צוות בדיקה" שמונה ע"י היועמ"ש מ-2005 - כאן ודו"ח "ועדת חקירה פרלמנטרית" של הכנסת מ-2009 - כאן, שעסקו בצורה נוקבת ביותר בתחום האזנות הסתר, נגרסו ונשכחו, ממש זה מכבר. 

אני שלחתי בשבוע שעבר שאלות נוקבות בעניין לזה ליועמ"ש ולמשרד המשפטים - כאן, לשר לבט"פ ולמשטרה - כאן.

במצב החוקי הקיים, כל שימוש בתוכנת מעקב כמו פגסוס (או של קוגניט, לשעבר חלק מורינט, ראה סקירה של Meta [חברת האם של מיקרוסופט] על החברות מהסוג הזה כולל קוגניט - כאן) לשאיבת מידע בסתר על ידי המשטרה - אינו חוקי. אין שום מסלול בחוק המסמיך את המשטרה לחדור לנייד באופן סמוי ולשאוב מרחוק את המידע שבו. ואם אין חוק, בטח שאין שום צו שיאפשר אותו. קו ההגנה המשטרתי ושל היועמ"ש בכלי התקשורת של: "הכל לפי צווי בית משפט", הוא שקר מוחלט וזריית חול בעיני הציבור, כדי להגן על העבריינים, לכאורה, שעודדו, גיבו ונתנו, לכאורה, ידם לפשעים הללו (הראשיים מבינהם הם: רוני אלשיך, מני יצחקי, אביחי מנדלבליט, עמית מררי ושי ניצן). 

בפרק ג' הבא של הסדרה, נציג את התשובות, ככל שתתקבלנה. 

נספח א':
מידע נוסף ומאמרים חשובים ביותר נוספים, על השתלשלות "פרשת פגסוס" ו-"NSO" (ינואר 2022):

21.1.22:
 הטיוח המדהים והמזעזע: ד"ר אביחי מנדלבליט החליט ב-20.1.22 (כאן) לטייח ולקבור את חקירת "פרשת פגסוס - האזנות סתר לא חוקיות" במשטרת ישראל בגיבוי וחיפוי של צמרת הפרקליטות, ב-3 החלטות שקיבל במקביל: 
1). קבע במכתבו שפעילות המשטרה הייתה כחוק, כדין, כנדרש ותקינה, למרות כל הראיות הסותרות שכבר נחשפו. זאת, כדי לחפות על מעורבותו האישית בשערוריה זו. עו"ד עמית מררי
2). הטיל על מי שהייתה מעורבת אישית ושנים לא מעטות בשערוריה הזו לבדוק\לחקור גם את עצמה: עו"ד עמית מררי, (בתמונה משמאל) מומחית מובילה לטיוחים ולמריחות של בדיקות שכאלו: https://bit.ly/FuadCoverUphttps://bit.ly/FuadBenEliezer.  
3). הגביל את הבדיקה הפרטנית של עו"ד מררי לשנים 2020 ו-2021, שנים בהן התופעה צומצמה למינימום, בעוד שרוב הפרות החוק הענקיות והמזעזעות בוצעו שנים קודם לכן, בתקופת רוני אלשיך ושי ניצן. ד"ר מנדלבליט בעצמו היה מודע ומעורב בכך ועודכן באופן שוטף ע"י עו"ד שי ניצן, כפי שמשרד המשפטים עצמו פרסם ברבים, בסרטון כאן: https://twitter.com/JusticeGov/status/1177122146209939456?s=20
רק ועדת חקירה עצמאית ונקיה מלחצים תוכל להרים את המכסה, מעל בור הביוב המצחין ביותר הזה. 
אח"כ יהיה צורך לחקור ולהעמיד לדין פלילי את כל העבריינים (לכאורה, חזקת החפות עומדת לכולם) ולנקות את צינורות הביוב הללו, במשטרה ובפרקליטות (עוד על הנעשה בפרקליטות, מה שהם לא רוצים שתדעו: https://bit.ly/PraklitutSecrets). 
כל שוחר חוק וצדק בישראל, חייב להרים את קולו נגד ניסיון הטיוח המחריד הזה, של ד"ר מנדלבליט, ממש ימים טרם פרישתו, כדי לנקות את עצמו, מהפרשה הפלילית והאנטי-ציבורית המזעזעת הזו. 

23.1.22: הפרקליטות רוצה לברוח מהסערה סביב האזנות הסתר גם למשפחת נתניהו ומקורביה, ובקשה היום דחיה (שהתקבלה) של שבוע בדיוני ביהמ"ש בטענה ש-2 פרקליטים חלו בקורונה. (האם אין פרקליטים אחרים בקרב מאות הפרקליטים שיכולים להופיע בביהמ"ש?).
זו הזדמנות להגנה לדרוש מביהמ"ש 2 בקשות קריטיות:
1) חקירת השימוש הבלתי חוקי בהאזנות ובחדירות לטלפונים של מקורבי נתניהו
2) חקירת מתן הדיווח הכוזב לביהמ"ש ע"י ליאת בן ארי ויהודית תירוש, כאילו אילן ישועה, העד הכי חשוב שלהן, הוא "עד רגיל" בשעה שהוא היה "סוכן", בהסכם שהוסתר מביהמ"ש ומהסנגורים, מה שנחשף בחקירה הנגדית של חוקרי המשטרה שחקרו את ניר חפץ
עוד על ההתפתחויות האחרונות בסרטונים השונים המצויים בכתבה להלן: https://bit.ly/3K8VZod.

פרטים נוספים על השימוש בתוכנת האזנות ושאיבת מידע ע"י המשטרה - בבלוג של אלי ציפורי - כאן וכאן

ניתוח משפטי מצוין וחשוב של פרשת "יחידת הסיגינט והאזנות הסתר" יש כאן - מעו"ד דוד פטר מ"פורום קהלת". 

25.1.22: התקיים ספייס (דיון בטוויטר) מאוד ער, רחב משתתפים ונוקב, בנושא "האזנות הסתר", בהשתתפות עו"ד פיני פישלר, נצ"מ בדימוס אבי וייס, והעיתונאי לירן לוי, ביוזמתו של אמיר אברמזון. המארחים ב"ספייס": אריאל פורמנובסקי ואמיר אברמזון. הדיון הומר ל-3 סרטוני יוטיוב להלן: חלק א' - כאן, חלק ב' - כאן. חלק ג' - כאן. מומלץ להאזנה ולהפצה. 

ב-27.1.22 הופיע נצ"מ בדימוס אבי וייס בפורום "קפה שפירא" והרצה, בין היתר, על נושא "האזנות הסתר הבלתי חוקיות בתיקי האלפים". הלינק לסרטן היוטיוב - כאן.

27.1.22: עלה גם באתר בשם "שומרים", מאמר המכיל השוואה בין ישראל לעולם בתחום צווי האזנת סתר  - כאן.

27.1.22: כ"כ, עלתה באתר Bisportal כתבתה של סטלה קורין ליבר המסכמת שבוע: פרשת "פגסוס" הסיפור האמיתי - והצביעות של היועמ"ש מנדלבליט – כאן.

29.1.22התפרסמה כתבה ב"כלכליסט" (כאן) של משה גורלי תחת הכותרת: "תשובות המשטרה ליועמ"ש צריכות לעורר דאגה": היועץ המשפטי לשעבר של השב"כ, אלי בכר, יוצא נגד היועץ המשפטי של המשטרה, אלעזר כהנא, שאינו מציין מכוח איזה חוק הופעלה פגסוס של NSO נגד אזרחים - כאן.

29.1.22: עלתה כתבה בדה-מרקר של אבי בר-אלי תחת הכותרת: נתניהו הלך? לא נורא. ל-NSO יש "נציג" גם בלשכת בנטבת זוגו של המזכיר הצבאי, אלוף אבי גיל, כיכבה בתקשורת הזרה בשליחות NSO - ובממשלה הזדרזו לאתר עבורו מחליף אד־הוק - כאן.

יש הטוענים שהמעורבות של בנט ושקד ב"תיקי האלפים" היא גדולה בהרבה ממה שאנו יודעים. זה מפורט כאן. איש לא בדק את הסיפור החמור הזה לעומקו.

30.1.22: עלתה כתבה ב-Ynet של רונן ברגמן, תחת הכותרת: פגסוס טרויאני: למי מותר להחזיק את הנשק העוצמתי בעולם? מי שמאפשר לתוכנות כאלו להגיע לידיים של מדינות שמתמחות בעינויים, ברציחות וברדיפות של עיתונאים ומתנגדי שלטון - מאבד את הזכות להיות מופתע כשהיא מסייעת להנצחת משטרים אפלים. ישראל, הממשל האמריקני ו-NSO עצמה - כולם איבדו את המעצורים, וכולם חייבים דין וחשבון לציבור - כאן.

הנושא הזה (לרבות צילומי מסך של הפגסוס מ-2014) גם עלה בעתירה ב"תיק הצוללות" (תיק 3000) בבקשת ההגנה לקבלת חומרים בתחום צווי האזנת סתר שנעשה בהם שימוש בפגסוס - כאן

30.1.22: התפרסמה כתבה של יוסי הטוני באתר "אנשים ומחשבים" תחת הכותרת: הבעיה היא לא NSO - אלא ממשלת ישראל. "לא בטוח שיש בעיה משפטית במכירת פגסוס למדינות שמפרות זכויות", אמר עו"ד יהונתן קלינגר, מומחה לדיני הגנת הפרטיות, בראיון בעקבות התחקיר שקבע שישראל משתמשת במכירת התוכנה של NSO לקידום אינטרסים בינלאומיים - כאן.

עדכון 31.1.22: פורסמה בכלכליסט כתבה של עמיר קורץ תחת הכותרת: מי מעכב? טרם הוקם הצוות לבדיקת שימוש המשטרה בפגסוס. 10 ימים לאחר קביעת היועמ"ש כי תיבדק פריצת המשטרה לטלפונים עם תוכנת NSO, משרד המשפטים מודה: "הצוות עוד לא גובש" - כאן.

עדכון 14.4.22: אין גבול לחוצפה. הקליקה מעוניינת "להלבין" חלק ממערכת ה"פיוז'ן סנטר" של מערכות המודיעין המשטרתיות ובשב"כ \ מוסד (וגם במס הכנסה), שעוקבות אחרי כל אזרחי המדינה, בכל מקום, ובכל שעה. מצ"ב הצעת חוק ממשלתית "להלבנת מאגרי המידע" על היוצאים והנכנסים לישראל בכל מערכות התעופה. פרטי הצעת החוק כאן: https://bit.ly/FusionCenterFly.

עדכון 20.4.22תומר גנון מ"כלכליסט" העלה 2 סדרות של ציוצים בטוויטר: כאן וכאן, ציוצים התומכים בחשיפות שלו ב"כלכליסט" בעניין השימוש במערכת פגסוס של NSO ע"י משטרת ישראל. 

עדכון 5.5.22: נחשף שרנ"צ בגימ. רוני אלשיך הצטרף במועד לא ידוע כ"שותף כללי" לקרן AWZ. נשלחה סדרת שאלות לקרן זו, שאלות שטרם נענו - כאן

9.5.22: נשלחו שאלות ל-INSS לגבי ניצב בגמלאות מני יצחקי המועסק שם - כאן. השאלות לא נענו. די ברור למה. 

עדכון 20.6.22צבי זרחיה ותומר גנון פרסמו בכלכליסט כתבה תחת הכותרת: היקף השימוש ברוגלות הוסתר גם בדיווחי האזנות הסתר לשנת 2021. בדיווח שמסרה המשטרה לוועדת החוקה של הכנסת יש נתונים על מספר ההאזנות שבוצעו אך לא מצוין כמה מתוכן כללו שימוש ברוגלה. במשטרה ובמשרד לביטחון הפנים מסרבים להסביר מדוע אינם חושפים את נתוני השימוש המלאים - כאן.

עדכון 23.6.22: אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: החקירה של פרשת 'המימד החמישי', בראשות בני גנץ (שר הביטחון) ורם בן ברק (ח"כ), נמרחת. בינתיים מתגלה כי החברה הנ"ל ניסתה, בתיווך של גנרל אמריקני בדימוס, לעשות עסקים עם מדינת אויב. אותו גנרל נמצא כעת תחת חקירה של הFB-I - כאן.

עדכון 27.6.22: נשלחה שאלה נוקבת למשרד הביטחון \ אפ"י בנוגע לפרשת "קטארגייט" - כאן

עדכון 3.7.22: התקבלה (כצפוי) תגובה מתחמקת מאפ"י בנוגע ל"קטארגייט", המפנה אותי לדובר משרד הביטחון, שלא ענה - כאן

עדכון 5.7.22: התקבלה תגובת משרד הביטחון בשם אפ"י בעניין "המימד החמישי" \ "קטארגייט". התשובה הברורה נמצאת כאן

בעקבות תגובת משרד הביטחון נשלחה פניה לשר וחה"כ בני גנץ וחה"כ רם בן ברק, עם העתקים לצמרת הפרקליטות ולצמרת רשות התחרות (החוקרת את "פרשת המימד החמישי"), פניה שלא נענתה הנמצאת כאן

המסמכים החדשים הקשורים להתפתחות החדשה הזו נמצאים כאן.

עדכון 6.7.22: נשלחה תלונה ליועמ"שית לפתוח בחקירה בשת"פ ה-FBI בפרשת "קטארגייט". הפנייה נמצאת כאן. מסמך הפנייה על נספחיו נמצא כאן.
אישור קבלה - כאן

עדכון 17.7.22: נשלחו שאלות חדשות לצמרת המשטרה, משרד המשפטים ורשות התחרות (החוקרת את התיק הזה משום מה), לגבי קבלת ההחלטות במשטרה לגבי הפטור ממכרז ל"מימד החמישי". הפנייה נמצאת כאן

תזכורת: אמיר לוי פרסם ב"מידה" (כאן) מאמר נוקב בנושא (כותרת בלבד): "השקרים, המיליונים והטיוח: עשרה חורים בפרשת 'המימד החמישי'. מצג השווא והפטור ממכרז, פגישת גנץ ואלשיך, הגישה למידע רגיש והסחבת של מנדלבליט בפתיחת חקירה: התהיות שהציבור חייב לקבל עליהן תשובות."

עדכון 19.7.22: נשלחה שאילתה דחופה לצמרת המשטרה ולידיעת משרד המשפטים והרשות לתחרות על הפרישה המפתיעה של ניצב שי קופרמן ותנ"צ דורון יאיר רח"ט סיגינט-סייבר ועל הכוונה להצניח לתפקידים הללו מועמדים מבחוץ, למשל מ-8200. השאילתה כאן
חיש מהר התקבלה התשובה המתחמקת של המשטרה - כאן.
מביש שהמשטרה ממשיכה לשקר ולטייח את המציאות.
זו בדיוק הבעיה ותזכורת לכתבה: "אין תקומה למשטרה ולפרקליטות ללא עקירת "תרבות השקר והטיוח" מתוכן!"

עדכון 25.7.22: בהמשך לפנייתי ליועמ"שית (ראה לעיל מ-6.7.22) התקבלה תגובת היועמ"שית לפיו היא מעביר את תלונתי לפרקליט המדינה. התגובה - כאן.

עדכון 21.8.22: פורסם כאן ב"גלובס" ע"י אסף גלעד (כותרת בלבד): "NSO מפטרת 100 עובדים; שלו חוליו פורש מתפקיד המנכ"ל.
ב-NSO יצאו לסבב פיטורים של כ-100 עובדים לרוחב כלל מחלקות החברה, כך שבתום המהלך תעמוד מצבת העובדים של החברה על 650 עובדים • במקביל, שלו חוליו, אחד משלושת מייסדי החברה, יעזוב את תפקידו כדי לאתר רוכש ולהתמקד בשכנוע הממשל האמריקאי להוציא את שמה של החברה מהרשימה השחורה של משרד המסחר."

עדכון 22.8.22: נעשתה פנייה דחופה ליועמ"שית, לשר המשפטים ולצמרת הרשות לתחרות, עקב תרגיל של השר בני גנץ שמנסה "להלבין" את "קטארגייט" - כאן

עדכון 29.8.22: התלונה של אבי וייס בעניין "קטארגייט" מיום 6.7.22 (עוד לפני התרגיל הטרי של בני גנץ בשינוי התקנות כדי לנסות "לטהר" את עצמו ואת רם בן ברק), הועברה מהיועמ"שית לפרקליט המדינה (עו"ד עמית איסמן) וממנו ללשכת המשנה לפרקליט המדינה (זה עו"ד מומי למברגר, מומחה עולמי מוביל למגרסות וטיח). ההחלטה של לשכת פרקליט המדינה - כאן.

עדכון 12.9.22: ניצחון חלקי אבל חשוב ביותר בעניין "קטארגייט": היועץ המשפטי של משרד הביטחון מדווח כי הוחלט שאת התקנות שהציע השר בני גנץ, משרד הביטחון יגיש לכנסת רק בכנסת הבאה ולא בכנסת הנוכחית. זאת בתשובה לעו"ד זהבה גור שפעלה במתואם ובמקביל לאבי וייס. תשובת היועמ"ש של משרד הביטחון נמצאת בפוסט של זהבה גור כאן ובצילום כאן

עדכון 20.9.22: פרשת AWZ ורנ"צ (בדימ.) רוני אלשיך שמנהל את חממת X-Seed ממשיכה להיות מסתורית, ראה עדכון מ-5.5.22, וכעת יש התפתחות חדשה בישראל הקשורה גם למשרד הביטחון \ מפא"ת (המינהל למחקר, פיתוח אמצעי לחימה ותשתית טכנולוגית) המפורטת כאן. השאלות הנוקבות טרם נענו. די ברור למה. 

עדכון 22.9.22: פורסם ע"י לירן לוי ב-YNET כאן (כותרת בלבד): "חקירת פרשת המימד החמישי הסתיימה, התיק הועבר להכרעת הפרקליטות.
פרסום ראשון: הרשות לתחרות סיימה את חקירתה בפרשה שבמרכזה חשד להצגת מצגי שווא למשטרה. כ-15 מעורבים נחקרו, בהם גיא כספי, ממייסדי חברת התוכנה ומיוזמי מינויו של גנץ ליו"ר "המימד החמישי"."
עו"ד פישלר מסר: "זו פרשה הנגררת תקופה ארוכה מאוד. מקום שבו סיימה הרשות לתחרות את החקירה - בשלה העת לקבל החלטות בפרקליטות. צר לי ששמות כלל החשודים חסויים מידיעת הציבור. נזכיר כי קמה חובה לדעת מה כולל ומה מכיל הקניין הרוחני, שנמסר על ידי המשטרה לחברה, בידי מי הוא מצוי והאם נמצא מחוץ לגבולות המדינה והיכן בדיוק. אני מקווה שהפרשה לא תיקבר 'קבורת חמור'".

עדכון 4.10.22: פורסם ע"י דניאל דולב, "שומרים", באתר Mako כאן (כותרת בלבד): המסלול העוקף שמאפשר למשטרה לחטט לחשודים בענן.
מידע מטלפונים של חשודים נשמר על שרתי ענן בחו"ל הרחק מתחום השיפוט המדינה וצווי החיפוש שלה. מה עשו במשטרת ישראל? חיפשו בכל זאת, ובגיבוי משרד המשפטים כפי שחושף שומרים. למרות החשש מפגיעה ביחסי החוץ, ישראל יצרה 'מסלול עוקף' שכלל אישור פרטני של היועמ"ש לכל חיפוש." 
הכתבה המלאה נמצאת כאן, למתעניינים, אם ירדה מהאינטרנט. 

עדכון 18.10.22: המשטרה השיבה במהירות יחסית לפניות אבי וייס בעניין "המימד החמישי", בתגובה מתחמקת לחלוטין - כאן.

עדכון 8.11.22: תומר גנון מ"כלכליסט" פרסם כאן (כותרת בלבד): "המשטרה מודה: השתמשנו בפגסוס בתיק הצוללות תוך חריגה מצווים.
הודאה זאת מתווספת לשלוש פרשות נוספות – תיק 4000, טלגראס, והחקירה בעיריית חדרה - שבהן הודתה המשטרה שעשתה שימוש בתוכנה של NSO תוך חריגה מצווים, ושאבה אנשי קשר, הודעות פתקים ומידע נוסף – בניגוד לסמכות."

עדכון 11.11.22: חן מענית מ"הארץ" מפרסם כאן מאמר מדהים: "שב"כ חשף כי עקב אחר פעילות עיתונאים באמצעות מאגר נתוני תקשורת סלולרית.
האגודה לזכויות האזרח עתרה לעליון בדרישה לבטל חוק שמחייב את חברות הסלולר לספק לשב"כ מידע, שאותו הוא שומר במאגר הקרוי "הכלי".
בתגובת המדינה התברר כי שב"כ גם השתמש בנתונים בחקירת אירועים פליליים
שירות הביטחון הכללי השתמש במאגר נתוני תקשורת של חברות הסלולר שבידיו כדי לעקוב אחרי פעילות של עיתונאים וכן בחקירות של אירועים פליליים, ולא רק בחקירות ביטחוניות. כך עולה מתגובת המדינה לעתירה שהגישה האגודה לזכויות האזרח לבית המשפט העליון. באמצעות נתוני המאגר יכול שב"כ לדעת איפה היה עיתונאי לפי נתוני המיקום, עם מי הוא שוחח, כמה זמן נמשכה השיחה ועוד. בעתירה מבקשת האגודה לבטל את הסעיף בחוק השב"כ שמחייב את חברות התקשורת בישראל למסור לשירות מידע על כל שיחה או הודעה שהתקיימו באמצעותן.

חוק השב"כ, שאושר ב–2002, מסדיר את פעילות השירות, שרובה חשאית ואינה נתונה לביקורת ציבורית. המידע שנאסף בידי חברות התקשורת נשמר זה כשני עשורים במאגר שמנהל שב"כ, המכונה "הכלי". סעיף 11 לחוק קובע כי שימוש במידע שנאסף ייעשה רק בהיתר מראש השירות ובמקרים שבהם הדבר דרוש לצורך פעילותו. ראש השירות נדרש לדווח לראש הממשלה וליועץ המשפטי לממשלה על ההיתרים אחת לשלושה חודשים, ולוועדת הכנסת לענייני השירות אחת לשנה.

בעתירה שנדונה בימים אלה בעליון טוענת האגודה לזכויות האזרח כי בסעיף המדובר נפלו פגמים חוקתיים. זאת משום שההסמכה שנקבעה בו אינה מפורשת ומפורטת כנדרש לפגיעה בפרטיות, וכי ההסמכה רחבה מעבר לנדרש לצורכי ביטחון המדינה. עוד טוענת האגודה כי אין בחוק מנגנון מפורש להגנת בעלי חיסיון מקצועי ובעיקר עיתונאים, כי החלטות ראש שב"כ וראש הממשלה בהתאם לסעיף אינן כפופות לפיקוח שיפוטי, וכי אין בחוק מנגנונים מספקים לביקורת.

בעתירה נערך דיון אחד ב-25 באוקטובר בפני השופטים עוזי פוגלמן, דפנה ברק-ארז וענת ברון. בתום הדיון הוחלט כי על המדינה לעדכן בתוך 90 ימים על התקדמות תזכיר חוק לתיקון חוק השב"כ שצפוי להתפרסם במועד קרוב להערות הציבור. השופטים פסקו כי לאחר ההודעה על התקדמות העדכון, יחליט העליון בדבר המשך הטיפול בעתירה.

בתגובה שהעבירו שב"כ והממשלה לעליון ב-20 באוקטובר באמצעות מחלקת הבג"צים בפרקליטות, מבקשת המדינה לדחות את העתירה.
המדינה כותבת כי איסוף נתוני התקשורת מחברות התקשורת לצורך הפקת מודיעין הוא "אמצעי הכרחי וחיוני לפעולת השירות, אשר השימוש בו הניב בפועל תועלת קריטית להצלת חיים. השירות מסכל מאות פיגועים בשנה. תרומתם של נתוני התקשורת לסיכול פיגועים משמעותית ביותר. מכאן שצמצום הסמכת השירות לפי סעיף זה, כפי שמבקשת העותרת, יפגע באופן אנוש ביכולת השירות לעמוד בייעודו ובאינטרסים הביטחוניים והמשטריים".

עוד מציינת המדינה כי השירות קבע נהלים מיוחדים בכל הנוגע לאיסוף נתוני תקשורת על בעלי חסינות - חברי כנסת, שרים, וסגני שרים, וכן בעניינם של בעלי חיסיון מקצועי - עיתונאים, עורכי דין, רופאים פסיכולוגים ואנשי דת. לפי הכללים, "ככלל, לא תיערך בדיקת נתוני תקשורת לגורמים אלה, ורק במקרים בהם הדבר נדרש מטעמים של ביטחון המדינה, שאז תועבר בקשה לאישור מיוחד בדרג בכיר בהתאם לנהלים, וזאת בליווי חוות דעת משפטית".

המדינה כותבת כי בשנים האחרונות לא אותר מקרה של אישור בדיקת נתוני תקשורת ביחס לבעלי חסינות. עם זאת באשר לבעלי חיסיון המדינה מודה, כאמור, שנעשה שימוש ב"כלי" במעקב אחר עיתונאים ובעלי חיסיונות מקצועיים נוספים. לדברי המדינה "בפועל אושרה עריכת מחקר תקשורת בכחמישה-שישה מקרים בשנה בממוצע בעשר השנים האחרונות, ומיעוטם הם עיתונאים".

לדברי עו"ד גיל גן מור, מנהל היחידה לזכויות אזרחיות באגודה לזכויות האזרח, "גם אם מדובר בשני עיתונאים בשנה שנעשה אחריהם מעקב באמצעות שימוש במאגר נתוני התקשורת של שב"כ, זה מצטבר ל-20 עיתונאים בעשור האחרון ול-40 עיתונאים במהלך 20 שנות קיומו של המאגר".

גן מור מתריע כי "מחקר נתוני התקשורת יכול לחשוף בקלות מבעיתה את המקורות העיתונאיים של ידיעה מסוימת שהביכה את השלטון, אפילו אם היא פורסמה בעבר, ואפילו אם העיתונאי והמקור לא שוחחו בטלפון אלא רק נפגשו כשהם נושאים בתיקם מכשיר טלפון". לדבריו, "המדינה טוענת שיש לה נוהל פנימי שמצמצם את הפגיעה, אך הנוהל בסך הכל דורש היתר מדרג יותר בכיר בשב"כ, ולא משופט או גורם חיצוני שיודע לערוך את האיזון. גם הנוהל הוא פנימי וחשאי, ואין עליו כל פיקוח פרלמנטרי. מחר ניתן לשנותו בלי שאף אחד ידע".

עוד עולה מתגובת המדינה לעליון כי שב"כ עושה לעתים שימוש ב"כלי" גם בחקירת אירועים פליליים, שהטיפול בהם הוא בסמכות משטרת ישראל.
לדברי המדינה, מדובר ב"אירועים 'מעורבים", היינו, אירוע פלילי שעשוי להסתבר (בהמשך החקירה) כאירוע על רקע ביטחוני, או אירוע שתוצאותיו עלולות להסב פגיעה עקיפה לאחד האינטרסים שעליהם מופקד השירות. המדינה מדגישה בתגובתה, כי "העיקרון המנחה הוא כי ככל שמתברר במהלך החקירה שהאירוע הוא פלילי מובהק, מושך השירות ידיו מחקירת האירוע".

המדינה גם מתייחסת למעורבות שב"כ בחקירת מהומות בזמן מבצע "שומר חומות" בערים המעורבות בישראל, וכותבת כי "במכלול האירועים נכללו גם אירועים רבים בעלי רקע ביטחוני או לאומני שכללו בין היתר תקיפה של כוחות הביטחון ונשאו עמם, כל אחד ובהצטברם יחד גם איום על הסדר הציבורי. על רקע זה היה שב"כ מעורב בחלק מהחקירות של אירועי שומר חומות", לשון התגובה.

לפי עו"ד גן מור "התייחסות המדינה לשימוש במאגר נתוני התקשורת לחקירת עבירות פליליות של אזרחים היא מטרידה במיוחד. לטענת המדינה די בכך שיש חשד כלשהו שעבירה שנחקרת על ידי המשטרה נעשתה ממניע ביטחוני או לאומני, כדי להצדיק את מעורבות השב"כ. זה פתח לעקוף את המגבלות שקימות בחוק נתוני התקשורת של המשטרה, ומאפשר למשטרה לקבל נתונים סופר רגישים של אזרחים בלי צורך בצו שיפוטי, וגם בלי שייוודע על כך לחשוד". התיקון המתוכנן לחוק השב"כ שנידון במסגרת העתירה נועד להסדיר הפעלת יכולות שהשירות כבר מפעיל ללא הסמכה מפורשת.

כפי שנחשף ב"הארץ" בפברואר, התיקון שעליו עמלים במשרד המשפטים ובשב"כ צפוי להקנות לשירות סמכות להשתמש באמצעי מעקב טכנולוגיים מתקדמים, כמו תוכנות ריגול, דוגמת פגסוס. במשרד המשפטים אומרים שהתיקון לחוק יסדיר מנגנונים למניעת הפרה של זכויות אדם ובראשן הזכות לפרטיות, וכי התיקון יפורסם להערות הציבור כשניסוחו יושלם. עוד אמרו כי הוא יידון בכנסת לפני אישורו, כך שיתאפשר דיון ציבורי בהשלכותיו.

משב"כ נמסר בתגובה כי השירות אינו עוסק בחקירת אירועים פליליים, וכי "במקרים שבהם לא ברורה מהותו של האירוע, ומתעורר חשד כי מדובר במעשה עבירה שהשירות מופקד על סיכולו, מתקיימת בחינה מהותית של כלל הנסיבות על ידי גורמי המקצוע בשירות, ובמקרים המתאימים גם עם גורמי הייעוץ המשפטי בשירות ועם גורמי הייעוץ המשפטי לממשלה".
עוד נמסר כי "במקרים נדירים ביותר, בהם התעוררה נחיצות מיוחדת, פנתה משטרת ישראל, באישור קונקרטי של היועץ המשפטי לממשלה, אל ראש השירות בבקשה לסייע בחקירה פלילית".
בעניין המעקב אחר עיתונאים מסר שב"כ בתגובה כי "הכלל בשירות הינו כי לא תיערך בדיקת נתוני תקשורת לבעלי חיסיון ובכלל זה לעוסקים במקצועות העיתונות.
רק במקרים חריגים ונדירים ביותר בהם הדבר נדרש מטעמים ייחודים של ביטחון המדינה תאושר בדיקת נתוני תקשורת לבעל חיסיון בנוהל מחמיר".

עדכון 12.11.21: פורסם ב-YNET כאן (כותרת בלבד): "לפני הסנקציות האמריקניות על NSO: כך דחף ה-FBI לשימוש בפגסוס.
בבולשת הפדרלית כבר הודו שרכשו את שירותי החברה הישראלית, אבל רק לצרכי מחקר וניסוי, אך בניו יורק טיימס נחשף: בארגון שרטטו תוכניות לפריסת הרוגלה בחקירות ואף השאירו פתח לשימוש עתידי בכלים דומים. ראש ה-FBI תדרך חברי קונגרס: "רכשנו את התוכנה כדי להבין איך ה'רעים' ישתמשו בה"."

עדכון 14.11.22תומר גנון מ"כלכליסט" פרסם כאן (כותרת בלבד): "תביעה ראשונה נגד המשטרה על התקנת רוגלה.
בת זוגו של ראש עיריית חדרה המושעה, מורן שגב, תובעת חצי מיליון שקל מהמדינה על השתלת רוגלה בטלפון הנייד שלה."

עדכון 12.1.23: נשלחה תזכורת למבקר המדינה מה נעשה אצל המבקר עם פניית תנ"צ (דאז) גיא ניר למבקר המדינה. התזכורת נמצאת כאן

עדכון 19.2.23: יוסי באום חשף בטוויטר כאן (הקובץ המלא - כאן) קשר בין ראש חטיבת החקירות במשטרה (שמונתה היום מטעם המפכ"ל כראש צוות שיטפל בהסתה והמרדה, תנ"צ שלומית לנדס) לבין הקנוניה שהוביל להדחתו של גל הירש ממועמדות להיות המפכ"ל, ובכלל זה הקשר לבעלה - פול לנדס, מי שהיה אז ראש הרשות להלבנת הון.  

עדכון 14.3.23: ח"כ דוד אמסלם (גם שר בממשלה) הגיש באופן פרטי כח"כ "הצעת חוק הקמת ועדת חקירה ממלכתית לפרשת המימד החמישי" - כאן.

עדכון 4.4.23למי ששכח, אני לא, בני גנץ, בהיותו גם שר משפטים, קידם את עו"ד עמית איסמן לתפקיד פרקליט המדינה (למרות כל החומרים השליליים שהיו בתיק האישי שלו). הקידום הזה כעת השתלם, כשאותו עו"ד עמית איסמן סגר בחוסר סמכות ובאוסף שקרים והבלים את "תיק המימד החמישי", שבו בכלל לא חקרו את "פרשת המימד החמישי" הנכונה (כמפורט כאן)!! 

עדכון 14.5.23: פורסם כאן ע"י אסף גלעד ב"גלובס" (כותרת בלבד): "בכירי חיל האוויר לשעבר הקימו חברת סייבר התקפי עבור מדינה זרה. Blue Ocean.
באישור ישראלי רשמי, מדינה מזרח־אסייתית ששמה נאסר לפרסום על ידי הצנזורה חתמה עם יוצאי חיל האוויר על עסקה להקמת "בלו אושן" שמפתחת עבורה רוגלות לאיסוף מודיעין • החברה עוסקת גם בהדרכות ובפיתוח מומחיות סייבר מקומית במדינה המממנת •"

עדכון 18.6.23גרף 2016-2022 סך צווי האזנת סתר לפי חוק נתוני תקשורת - כאן. הנתונים המעודכנים מוצגים כאן בגרף:
צווים על פי חוק נתוני תקשורת

*************************************************************************************************
בסרטונים הקשורים לנושא זה ניתן לצפות בכתבה: משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות, ינואר 2022 - כאן
בסרטונים 
הקשורים לנושא זה ניתן לצפות בכתבה: משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות, פברואר 2022 - כאן.

הפרק הראשון פורסם תחת הכותרת: תפירת תיק 4000: 6 גילויים המוכיחים שהשימוש בתוכנת הריגול היה בלתי חוקי - כאן.
הפרק השלישי פורסם תחת הכותרת
רעידת האדמה של תפירת תיק 4000: ריגול בלתי חוקי וקשירת קשר להפלת שלטון כאן.  
הפרק הרביעי פורסם תחת הכותרת
5 ספינים של הפרקליטות גם לגלגל על המשטרה את האחריות בפרשת הריגול בסמארטפונים -כאן
הפרק החמישי פורסם תחת הכותרתהשלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים ולמחשבים? הפעולות בנוסח השטאזי והשאלות שלא רוצים לענות לי עליהן, וגם איך המשטרה שילמה ל"מימד החמישי" בפטור ממכרז 4 מיליון ש"ח (תוכנן לשלם להם 50 מיליון ש"ח) על מערכת קוד פתוח חינמית מול מערכות בשלות של חברות אחרות שהיו באותה העת, ועל מערכת "הפיוז'ן סנטר", שרוני אלשייך תכנן לשדרגה באמצעות "המימד החמישי" - כאן. 
הפרק השישי פורסם תחת הכותרת: אי אפשר למכור לאיש שמערכת סיגינט של עשרות מיליוני ש"ח לשנה המופעלת ע"י מאות אנשים הפיקה רק חדירה אחת לשלמה פילבר במשך 8 שנות הפעלתה - כאן.
הפרק השביעי פורסם תחת הכותרת: חשיפת "השחיטה הגדולה" של המשטרה שהחלה להתבצע בפרקליטות המדינה - כאן.
הפרק השמיני פורסם תחת הכותרת: ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן.
הפרק התשיעי פורסם תחת הכותרת: השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן.

הפרק העשירי פורסם תחת הכותרת: חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשויות - כאן.


הכתבה: משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים פברואר 2022  - כאן.
הכתבה:
 משפט תיקי האלפים ופרשת האזנות הסתר - עדכונים שוטפים מרץ 2022 - כאן.
 
 
LISTEN FREE
 
 
פרשת המימד החמישי: אבי וייס חושף חשד לניגוד עניינים חמור של בני גנץ - לחץ כאן
הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים? - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים