Telecom News - איך מספקים את חופש הבחירה בשירותי ענן ומאפשרים תנועה בין עננים?

איך מספקים את חופש הבחירה בשירותי ענן ומאפשרים תנועה בין עננים?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> איך מספקים את חופש הבחירה בשירותי ענן ומאפשרים תנועה בין עננים?
איך מספקים את חופש הבחירה בשירותי ענן ומאפשרים תנועה חופשית, חלקה ופשוטה בין עננים?
מאת: אבי וייס, 12.11.18, 07:00ניק ברקני - דל טכנולוגיות
 
כל עסק וארגון משתמש כבר כיום בכמה עננים במקביל. הסיבוכיות היא גדולה ובדיוק למשבצת הזו נכנסה השותפות של דל טכנולוגיות עם VMware, בשת"פ עם כמעט כל ספקי הענן בכל רחבי העולם.
הקו המוביל כיום את שוק ספקי הענן הוא שת"פ. הלקוחות בשוק רוצים שת"פ,
וזה העתיד של עולם שירותי הענן. בכל העולם וגם בישראל. 
מהפכה דרמטית בעולם שירותי הענן בהתפתחות מואצת, כולל המעבר לקוד פתוח בענן.  
 
"ארגונים ועסקים בכל רחבי העולם מחפשים פתרונות חדשים ומותאמים לצרכים שלהם. כך, שמה שהם רגילים לעבוד בו בענן הפרטי המקומי, יתקיים גם בעננים הציבוריים, שהם קשורים אליהם", מתאר ניק ברקני (Nick Brackney), יועץ בכיר לטכנולוגיות הענן, דל טכנולוגיות. "ספקי הענן הגדולים ביותר בעולם הבינו, שההתפתחות שלהם וההצלחה שלהם בשוק תלויה בשת"פ, כי זה מה שהלקוחות שלהם רוצים, זה מוכיח הלכה למעשה, שגישת השת"פ שלנו הייתה נכונה וזה העתיד של עולם שירותי הענן".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם ניק ברקני, (בתמונה), מי שמוביל ברמה הבכירה ביותר בדל טכנולוגיות את תחום פתרונות הענן של דל, כדי לשמוע על השילוב החדש בין דל טכנולוגיות ל-VMware, ביחד עם מעל ל-4,200 ספקי ענן בכל רחבי העולם (ובראשם ספקי הענן הגדולים והמובילים דוגמת: AWS, מיקרוסופט Azure, יבמ, גוגל Cloud ועוד), כדי לספק את שלל הפתרונות המתקדמים והחדישים של Dell Technologies Cloud.
 
את ניק ברקני ראיינתי במסגרת הכנס הענקי VMworld Europe 2019 (אליו הגיעו מעל ל-14 אלף מבקרים), כנס המתואר כאן בהרחבה והחושף את ההצלחה המדהימה של הכניסה של VMware מקבוצת דל טכנולוגיות, להיות ספק עולמי מוביל (וגם בישראל), של פתרונות מתקדמים לחברות התקשורת ולארגונים בכל פלחי השוק, בדגש על המעבר לעולם החדש של Multi-Cloud ובתוכו שלל טכנולוגיות הענן ההיברידי, עם ההתפתחות החדשה לכיוון ענני הקצה – Edge Clouds והמעבר לשימוש בכלי קוד פתוח (קוברנטיס).
.
שאלה: מה תפקידך בחברה?
ניק ברקני: "התחום, שבו אני עוסק, הוא ניתוח, ייעוץ שיווק והובלת פתרונות הענן של דל טכנולוגיות, תחום המכיל בתוכו את הפתרונות המגוונים של דל-EMC, VMware וכל שלל השותפים שלנו לדרך הזו.
  
אני מעל לשנתיים בדל טכנולוגיות. כך, שהגעתי לחברה כבר אחרי האיחוד בין דל ל-EMC. בעברי, הייתי שנים רבות במיקרוסופט ובחברות טכנולוגיות נוספות ועסקתי גם בייעוץ ברמה האסטרטגית לספקי IT ולחברות גדולות, בעיקר בתחום הענן. כך, שהגעתי לדל טכנולוגיות עם ניסיון רב שנים בתחום, במגוון רחב של פעילויות בשוק העסקי והארגוני, בדגש על טכנולוגיות הענן".
 
שאלה: מה אתה עושה באופן מעשי בתפקיד שלך?
תשובה: "אני והצוות שלי מציגים את ההתפתחויות הטריות ביותר בטכנולוגיות ושירותי הענן, ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.
 
התפקידים העיקריים שלי הם לבנות את המסרים השיווקיים והטכנולוגיים. חלק מזה אני חושף בבלוג אותו אני מנהל בחברה ומקיים דרכו דו-שיח מקצועי עם קהילת העוסקים בטכנולוגיות הענן, בחברה ומחוצה לה.
 
הבלוג שלי מאוד מבוקש ונקרא ע"י מומחים בכל רחבי העולם. זאת, משום שהציבור הרחב בכלל וגם הציבור המקצועי בפרט, לא תמיד מעודכן מה קורה בתחום שירותי הענן ויש צורך להשקיע הרבה מאמץ ב'חינוך שוק' ובהקניית ידע מעודכן לשוק העולמי".  
 
שאלה: מהם המסרים העיקריים שכיום אתה מפיץ בבלוג שלך ובמפגשים שלך עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים?
תשובה: "הטרנספורמציה הדיגיטלית הפכה למקובלת. אם בעבר הייתי צריך לשכנע מנהלים, שעליהם לנקוט באסטרטגיה של התקדמות לכיוון הטרנספורמציה הדיגיטלית, כיום זה כבר לא דורש שכנוע.
 
זה כבר רץ בכל פינה, בכל ארגון בכל עסק. כמעט כולם כבר מבינים, שיש להתקדם לעולם הדיגיטלי כדי להניע את העסק שלהם בעולם התחרותי בו אנו מצויים.
 
על פי הניתוחים של האנליסטים, ב-2022 כ-60% מכל המשאבים העולמיים (ה-GDP) יהיו דיגיטליים. זה נתון מדהים המצביע על ההתקדמות המהירה ביותר בנושא זה. בארצות המערב המובילות זה כבר מתקרב ל-100% דיגיטלי.
 
מכאן, אם הכל דיגיטלי, המנהלים מחפשים כעת את היתרונות המצויים בדיגיטציה וזה נמצא בתוכנה ובמידע עצמו. כדי להפיק את התועלת המרבית מ-2 הנושאים הללו, העסקים והארגונים הולכים לכיוון של 'עננים מרובים'.
 
זו התפתחות טבעית, שהתרחשה ומתקיימת בכל פלחי השוק. רבים חושבים, שענן זה מקום. זה מרכז מחשוב. זה לא נכון. עבורנו וגם עבורם זו מטרה. זו דרך עם מטרה. זה לא מקום.
 
ענן זו מטרה עם מודלים להפעלה וחשוב להכיר את המודלים להפעלה הללו, כי בלי זה המטרה הזו לא תושג.
 
אני מדגיש, שחשוב להבין, שגם בענן לא נעלמו המגבלות הבאות:
  1. המידע לא יכול לנוע יותר מהר ממהירות האור. לכן למרחק יש השפעות.
  2. המרחק גורם לשיהוי (Latency), שיש להתחשב בו.
  3. יש הרבה מידע, שמצטבר בכמויות הולכות וגדלות, וקשה להניע אותו. גם אם מחליטים להניע אותו, בגלל היקף המידע, ההנעה הזו ממקום למקום לוקחת הרבה זמן.
  4. כשעוברים ממודלים של CAPEX ל-OPEX, צריכים לדעת, שלא לכולם זה טוב ולא לכולם זה ברור - מה התועלת במעבר בין המודלים הכלכליים הללו.
  5. עלות המידע בענן אינה קטנה לעולם, אלא עולה במהירות, כמעט באופן אקספוננציאלי, כי היקף המידע עולה ואז עסקים רואים, שהם נלכדים ב'מלכודת עכברים' של עלויות, שמטפסות לשמים.
  6. יש הרבה בעיות של רגולציה. למשל: היכן המידע שוכן. זה מאוד רגיש ברגולציה האירופאית. כ"כ ,יש הרבה רגולציה לנושא ההגנה על הפרטיות, הגנת הסייבר, השרידות, ההמשכיות העסקית ועוד".
שאלה: מה המצב של שימוש בעננים בעסקים ובארגונים שאתה רואה?
תשובה: "אני והצוות שלי רואים, שרוב מוחלט של הארגונים מבצעים שילוב של ענן מקומי ב-Data Center הפרטי שלהם עם עננים ציבוריים.
 
התוצאה: הארגונים מגלים מהר מאוד את הסיבוכיות הטמונה במהלך הזה ומבקשים אחידות, פשטות, שליטה מרכזית. מבקשים מדיניות ענן אחת.
 
הגענו למצב בו יש כבר יותר מדי עננים בארגונים. אני אומר למנהלים, שהם לא זקוקים ליותר מ-3 עד 4 עננים לכל הצרכים שלהם. אבל הם כבר נמצאים על מעל ל-5 עננים ויש כאלה עם יותר מ-10 עננים. כל זה, עוד לפני שספרתי את כל העננים הפיראטיים הקיימים בארגונים, מה שמכונה Shadow IT, שבו עובדים וגם מנהלים משתמשים בעננים חיצוניים, בד"כ חינמיים, שהם בחרו בהם, הרחק מחוץ לשליטה של מערכות ה-IT הארגוניות".  
 
שאלה: איך משתלטים על הכאוס הזה?
תשובה: "וירטואליזציה. כשעוברים לענן ב-Data Center הפרטי עוברים לווירטואליזציה. זו המצאה נהדרת. אבל היא דורשת כלים חדשים ומיומנויות חדשות. הכלים הללו משתלטים על הכל ויוצרים אחידות, קצה לקצה.
 
אנו התחלנו בשת"פ צמוד ביותר עם VMware כדי למקסם את הפתרונות לכל סוגי הלקוחות, שיקבלו במעטפת אחת את הכל, כמענה לכל צורך קיים ועתידי.
 
כיום ומחר אנו רואים מולנו 3 סוגים עיקריים של עננים: פרטי, ציבורי ו-Edge. זו תפיסת עולם חדשה, שיש צורך להסביר אותה. כל אחד מתייחס אחרת להגדרות מה זה עננים.
 
אני מוביל את התחום הזה עם הסברים ומצגות, שמבינים אותם די מהר ולכן התחום, בו אני עוסק, נמצא בצמיחה מאוד יפה".
 
שאלה: מה באופן מעשי אתם מציעים ללקוחות?
תשובה: "קודם כל, אנו מספקים את התשתיות מכל הסוגים, למי שמשתמש במערכות של VMware. חברת VMware היא חברת תוכנה. אנו מספקים את התשתית הפיזית, תשתיות המחשוב והתקשורת, הכל.
 
כדי להוביל את השוק, אנו מבצעים שת"פים. זו תפיסת העולם שלנו. לכן הוקמה המסגרת של Cloud Foundation, מבוססת על מערכות החומרה והתוכנה שלנו בשם VxRail.
 
מסביב למסגרת הזו, אנו מוסיפים את שלל השותפים העסקיים והטכנולוגיים שלנו וכך מספקים את חופש הבחירה ללקוחות הקצה שלנו. הם לא ננעלים לעולם בספק ענן אחד, או בכמה ספקי ענן.
 
אנו מספקים ללקוחות את הארכיטקטורה הטובה ביותר הקיימת בשוק - לכל התחומים, החל מאחסון, תעבורה ועיבוד ומחשוב, דרך אבטחה וסייבר ושרידות, וכלה במענה לרגולציות, וכך הלאה.
 
אנו מספקים להם את היכולת לצמוח מהר מאוד ולנוע מהר בין עננים – HCI (ר"ת: HyperConverged Infrastructure).
 
השילוב בין הפתרונות שלנו ושל VMware מספק את היכולות המרביות לכל לקוח, שיבחר בתצורת יישום של פתרון המתאים לצרכים שלו, לפי המפרטים הספציפיים שלו ושל לקוחות הקצה שלו.
 
למעשה, אנו מספקים פתרון בשם: Data Center as a Service. כלומר: אתה מקבל הכל, במודל חדשני.
 
התחלנו את הכיוון הזה בהכרזה על פרויקט Dimension באוגוסט שנה שעברה, בארה"ב, במסגרתו בנינו קהילה של שותפי ענן עם פתרונות אחידים לכולם. בנוסף ל-5 ספקי הענן הגדולים בעולם, הגענו כיום כבר למעל ל-12 אלף שותפים בפרויקט הזה, עם מעל ל-4,200 מתקני ענן, בכל רחבי העולם. למעשה, כל ארגון יכול לקבל פתרון בכל מקום על כל ענן לפי בחירתו וההיצע בתחום הזה הוא פשוט אין סופי.
 
ההתפתחות החדשה ביותר היא הכניסה המלאה של גישת הקוברנטיס ל-VMware, מה שמביא ערך תפעולי עצום לשירותי הענן, כי זה קוד פתוח.
 
זה הרבה יותר מהנעת מכונות וירטואליות בין עננים. זה מספק לארגון יכולת לארגן מחדש את כל האפליקציות והיישומים העסקיים שלו, ולהעביר אותם למשל לקונטיינרים. זה מאפשר להגר עם כל האפליקציות הוותיקות של הארגון לעולם ה-Cloud Native, מה שהיה מאוד קשה עד בלתי אפשרי, מסובך ויקר מאוד, עד היום.
 
כך, אנו מלווים את הלקוחות במסע שלהם אל הענן של העתיד. לצורך כך אנו נעזרים בשותפים שלנו בכל רחבי העולם, כדי לקדם את ההבנה איך מיישמים ועוברים לענן ולעננים מרובים.
 
אני והצוות שלי בוחנים כל ארגון, שאנו מגיעים אליו, מה סביבת העבודה שלו, מהן התשתיות הקיימות אצלו, ובונים לו תכנית פרטנית לתכנון המסע שלו לעולם הענן.
 
יודגש, שאנו לא כופים על הלקוח איזה ענן הוא יבחר, או באיזה עננים ישתמש. זו הבחירה שלו. הוא יכול להסתייע בכלי ניתוח, שאנו מספקים לו. אנו עוזרים ללקוח במסע הזה, כדי שלא ייכשל בו".
 
שאלה: לאן אתם מתפתחים ומה התכניות העתידיות שלכם?
תשובה: "באופן כללי אנו נמצאים בהתקדמות מהירה בכל החזיתות, בגלל שאנו מספקים פתרונות מלאים 'קצה לקצה'.
 
ההתקדמות המשמעותית ביותר תהיה בתחום הקוברנטיס. רק כעת נכנסנו לתחום המלהיב הזה.
 
הכל תחת המדיניות המובילה שלנו, לתת ללקוחות את חופש הבחירה. זה קיים כתפיסת עולם גם אצלנו וגם ב-VMware.
 
הכיוון שלנו הוא: שנוכל לתת פתרון שלם על כל פלטפורמה, מכל יצרן. כך, שהלקוח יוכל ליישם שירותי ענן במנותק ובלי תלות בספק ציוד מסוים, או ספק ענן מסוים. אנו נספק ללקוח את כל הכלים כדי שהוא יוכל לבחור את פתרון הענן המתאים לו.
 
אנו כל הזמן מרחיבים את קשת הפתרונות שלנו ולכן אנו גם כל הזמן רוכשים חברות עם טכנולוגיות שמצאנו, שהן חסרות לנו. הכל מגיע מהדרישות של הלקוחות. אם יש פלח שוק מסוים, שיש לו דרישה ייחודית, אנו מתארגנים לספק לו פתרון, בין אם הוא נמצא אצלנו ובין אם נרכוש אותו מבחוץ. זה מה שדוחף אותנו לא להשאיר שום לקוח ללא מענה לצרכים שלו".
 
שאלה: איך השוק מקבל את הרעיונות החדשים, שאתה מציג?
תשובה: "ממה שאני רואה וחש, השוק מקבל את החזון שלנו בהתלהבות. זה הסוד של ההצלחה שלנו. הצמיחה שלנו מתועדת ומרשימה כל אחד.
 
השוק של העננים עבר שינוי עמוק בשנתיים האחרונות. קודם, הספקים של שירותי ענן התחרו בצורה מאוד נמרצת אחד בשני. כיום, כמעט כולם מבינים, שיש צורך לשתף פעולה. זה הקו שלנו והקו הזה מצליח. אנו בתחילת הדרך אבל זה תפס בכל מקום.
 
ספקי הענן מהגדולים ועד הקטנים הבינו, שארגונים יבחרו יותר מענן אחד והארגונים רוצים את 'חופש הבחירה'. זה היה הקו שלנו מתחילת הדרך של החברה, מזה שנים. בתחילת הדרך היינו בודדים בגישה הזו. כולם קידשו את הערך של התחרות, לא את הערך של השיתוף. כיום זה הקו המוביל את כל השוק. הלקוחות בשוק רוצים שת"פ וזה מה שהם יקבלו, היום ומחר".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
ניק ברקני: "אני רואה, שהשוק נע מענן יחיד לעננים מרובים. כאן מצוי החלום שלי. זאת, מפני שהמעבר לעננים מרובים הופך את הכל למסובך. אני חולם להפוך את הכל לפשוט. קל, מהיר ונגיש.
 
אני מאמין וחולם, שנחזור לערכים הבסיסים שלנו. אני מאמין, שצריך לדאוג קודם כל לאנשים, לעובדים ולמנהלים, ואחריהם ללקוחות הקצה. לתת לעובדים והמנהלים את היכולות לצרוך שירותי ענן בצורה הכי פשוטה, הכי ידידותית ומהירה שאפשר.
 
ממה שאני רואה, הגישה הזו שלי מתקבלת בהתלהבות, גם בתוך החברה וגם מחוצה לה. אני רואה ומאמין, שהגישה שלנו היא הנכונה ביותר, כדי להתקדם בתחום שירותי הענן. מי שהתנסה כמוני בשירותי ענן, כל כך הרבה שנים יודע, שזה מסובך. יש הרבה מאבקים בגלל הסיבוכיות הזו.
 
הגישה שלי היא להעלים את הסיבוכיות. לכן, אנו מספקים ונספק לארגונים, כלים חדשים לטיפול בעננים מרובים. הארגונים מחפשים בקדחתנות פתרון מתאים וזה המקום ממנו אני מגיע אליהם. אני מגיע אליהם עם רעיון חדש, שפותר את כל הסיבוכיות. את זה אני מקדם, כל יום, ודי בהצלחה".
 
חומר מקצועי נוסף מומלץ במצגת - למתעניינים:
Dell Technologies Cloud.
 
סרטון: Dell Cloud Update including VMware Cloud - VMworld 2019:



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים