Telecom News - איך משתחררים מהשעבוד למסך הסמארטפון גם במרחב הפרטי וגם העסקי?

איך משתחררים מהשעבוד למסך הסמארטפון גם במרחב הפרטי וגם העסקי?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> איך משתחררים מהשעבוד למסך הסמארטפון גם במרחב הפרטי וגם העסקי?
איך משתחררים מהשעבוד למסך הקטן בסמארטפון גם במרחב הפרטי וגם העסקי?
מאת: אבי וייס, 15.06.19, 20:33אלון בן צור
 
חזון מהפכני של אלון בן צור, מנכ"ל בינת, כיצד אנו יכולים להיחלץ מההתמכרות למסך הסמארטפון המהווה עבדות מסוג חדש ופוגעת בכל רקמת החיים שלנו כבני אדם, מאבדן השליטה על חיינו ומאבדן הפרטיות. המהפכה הבאה כבר בפתח והיא מהווה חזרה לערכים ולהתנהגות האנושית של העבר, בכלים טכנולוגיים חדישים דוגמת ה-AI.
 
"אנו נתקשר עם הסביבה גם העסקית שלנו בקול ובמחוות. נפסיק לדבר בהקלדה, נפסיק להשתמש בעכבר ובהעברת האצבע על המסך הקטן", מתאר אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים. "אנו כעת, אלה העוסקים בפיתוחים העתידיים, מחפשים דרכים איך לקבל יותר מרחב מחייה, מרחב להסתתר בו מהשעבוד לסמארטפון, כי כרגע המצב הוא כאוס אחד ענק, לכולנו".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם אלון בן צור (בתמונה), כדי לשמוע על הכיוונים החדשים בעולם ה-ICT שייחשפו על ידו, וגם ע"י החברות בקבוצת בינת ושותפותיה, במסגרת האירוע הענק השנתי של בינת - בינת אקספו 2019, שיתקיים ב-19.6.19 ועל החידושים והמגמות בתחום עולם התקשורת, שיוצגו באירוע זה, שחלק מהם כבר נחשפו על ידינו כאן.
 
שאלה: מה התחדש בעולם ה-ICT מנקודת מבטך?
אלון בן צור: "בהיסטוריה של האנושות, ראינו כבר כמה פעמים, שהתמכרות אנושית להרגל או לעשייה מקובלת, מתגלית, בסופו של דבר, כאסון בריאותי, למשל - עישון.
 
תסתכל בראש פתוח מה קרה לנו בעולם המידע שהוא כיום עולם סלולרי: העולם הזה הפך להתמכרות. אתה מוצף באפליקציות של מידע ואתה מתמכר לזה ומתחיל לזנוח כל דבר אחר, כל ההנאות של העבר נשכחות וכל ההרגלים של העבר נשכחים. אתה הופך להיות עבד של המסך הצבעוני.
 
 למה כולנו משתעבדים בקלות למסך הזה? בגלל שזה סלולר, בכל מקום, בגלל שזה נראה בחינם. הכל בחינם. הכל קל ונגיש. התוצאה: הגענו לזמן פנוי אפס, לפחות מגע בין-אישי פרונטלי, וגם לעלייה בבעיות בריאות והפרעות בריאותיות שונות, כולל חוסר שינה. הכל בגלל שהפכנו להיות עבדים של המסך הנייד.
 
היעדר שליטה על ממד הזמן האישי ועל המרחב האישי הוא הנזק הגדול ביותר. בעבר, רוב האנשים ידעו כיצד לשלוט בזמן שלהם וידעו למכסם את ממד הזמן שלהם. כיום, בעולם הפופוליסטי של מה שיש לך בסמארטפון, איבדת שליטה על הזמן הפנוי שלך. יש מחקרים המתארים, שאנשים רבים מתעוררים בלילה, כדי לבדוק את ה-WhatsApp או האינסטגרם שלהם.
 
נענו על הציר של אובדן ריבונות לטכנולוגיה. הטכנולוגיה הפכה להיות יותר חזקה מאתנו. אנו חייבים להחזיר את האיזון לחיינו.
 
התפוקה שלנו משתנה, תשומת הלב שלנו בכל שעות היממה משתנה. במלחמה על תשומת הלב שלנו, המסך הקטן ניצח ובגדול. זו עבדות מסוג חדש. שיעבוד, שלא השתלטנו על ההתפתחות שלו.
 
אם לא נעשה כיום דבר, ונסתכל על הגרף המתפתח, נגיע למצב בו הכלי הזה ינצח וירצח לנו את החיים. זה יהיה תהליך מצטבר של פגיעה בחושים שלנו, ביכולת התקשורת שלנו, בכל רקמת החיים שלנו כבני אדם.
 
זה יחסל את האני שלנו, כבר חיסל את הפרטיות שלנו, את הזמן הפנוי שלנו. המסך הזה ישתלט כליל על החיים שלנו ונהפוך לרובוטים טכנולוגיים אנושיים, שכלים של אפליקציות של מידע עושים מניפולציות על כל החושים שלנו ועל כל ערוצי הידע שלנו. אנו נפסיק לקרא ולחשוב. מישהו עם מערכות חכמות, גם יחשוב בשבילנו".
 
שאלה: מה ניתן לעשות מול הניתוח והחזון הזה?
תשובה: "לא נוכל לעמוד בתהליך הזה לאורך זמן, כי הנזקים כבר נראים היום. אנו זקוקים לתהליך של תיקון הטכנולוגיה.
 
תשים לב, שעד היום אנו סוחבים בעיות קשות, שנולדו עם המהפכה התעשייתית, שהחלה במאה ה-16 ושיאה היה במאה ה-18. למשל: זיהום אוויר, הרס הטבע. עברו כמעט 400 שנה והנזקים עדיין כאן. אני מקווה, שלא ייקח 400 שנה לתקן את נזקי המסך הקטן והנייד.
 
להערכתי, האנושות תצטרך ותשאף לתקן, למרות שרבים לא יודעים איך לעשות את התיקון הזה. שים לב, שהמהפכה הזו יצרה כמה גלי הדף. למשל בגל הראשון נעלמו כל האנציקלופדיות, כי הכל נמצא במאגרי מידע נגישים. הוויקיפדיה נוצרה בגל שני, כשהחל הביקוש לתקצירים של המידע.
 
רבים חושבים, שלא ניתן לשנות את המציאות. הם לדעתי טועים. העולם הבא, שאליו נשאף לחיות בו, לא יהיה גוגל או פייסבוק. זה יהיה דבר אחר, שייתן לנו מהות חדשה לחיים, שייתן לנו יותר זמן פנוי, שיאפשר לנו מרחב אישי ללא פגיעה בפרטיות, מה שייתן לנו שליטה טובה יותר על ניהול הזמן שלנו.
 
בדרך, יתפתחו כלים, שיעזרו לנו להשיג שליטה טובה יותר על הזמן שלנו ועל הרצונות שלנו. הטכנולוגיה עוזרת ותעזור. אני בעד טכנולוגיות כאלו. למשל: AI. טכנולוגיית AI בשילוב זיהוי קולי טבעי וזיהוי מחוות טבעי, תאפשר לנו לתקשר עם כל מה שיש סביבנו בקול.
 
נחזור למקורות: לפני המחשב והסמארטפון, אנו כבני אדם תקשרנו זה עם זה בקולנו, במחוות ידיים ובהבעות פנים. ה-AI ייכנס לכל מכשיר קצה בדיוק עם היכולות הוותיקות הללו וזה יהפוך את המכשירים לחכמים ויעילים, בדיוק כמו שהיה בעבר: נחזור לתקשורת בקול ובמחוות. העוזרת החכמה, שתהיה על כל מכשיר, תדע איך לעזור לך לפי הרצונות שלך והצרכים שלך. לא להיפך, כמו שיש כיום.
 
כך, תוכל לשלוט בזמן שלך ובמימוש הרצונות שלך. המערכת תדע מה חשוב ומה דחוף לך ומתי לא להפריע לך ואיך לתת לך יותר זמן פנוי וזמן איכותי במגע עם אחרים פנים אל פנים. אתה תוכל לשלוט בזה באופן מלא ולא תיתן למישהו אחר לשלוט בך.
 
כך, שאתה תהיה בעל הסמכות לקבוע כללים ותדע להפעיל את מכונות ה-AI לפי איך שאתה מעדיף, ולא איך שהמפרסמים והגופים הענקיים השולטים באפליקציות, שאתה משתמש בהן - מעדיפים.
 
רבים מכורים למכשיר הנייד אבל לא מוכנים להודות בזה. זה בדיוק כמו התמכרות לסמים ולאלכוהול. מסרבים להודות בהתמכרות הזו. למיטב הערכתי, הצורך האנושי יגבר והציבור יבקש מוצרים חדשים, שיגנו עליהם מפני אלה שהצליחו להשתלט על הזמן שלהם והצליחו להשתלט על יכולת ההתנהלות האנושית.
 
למיטב הערכתי, הטכנולוגיות ההרסניות (Disruptive) הבאות, תגענה אלינו בעוצמה גדולה בטווחי זמן של 5 עד 10 שנים. בעוד כ-10 שנים לא נסתכל כל רגע בפייסבוק או ברשתות החברתיות האחרות.
 
ההכרה, שהציבור ויתר לחלוטין על הפרטיות שלו, תמרת קבלת מידע מהיר בחינם - תכה בנו. זה מה שיוביל לשינוי, שיתבסס על טכנולוגיות חדשות הנמצאות ממש כעת בפיתוח".  
 
שאלה: איך כל מה שתיארת משפיע על העולם העסקי, על עולם החברות הגדולות, שבינת כה מכירה ועוסקת בו שנים רבות?
תשובה: "התהליך, שהתרחש במרחב הפרטי של כל אחד, הגיע גם לעסקים ולחברות הגדולות. זה לא רק במובן של ההתנהגות האישית היום-יומית של המנהלים והעובדים, שהתמכרו כל אחד באופן אישי למסך הנייד. גם זה קרה וזה תהליך בלתי נשלט בעסקים ובארגונים.
 
אני מתכוון ממש להתנהלות העסקית והארגונית. בעבר ,העיקר בארגונים היה ההתנהלות במתכונת של B2B, אבל ה-C והחשיבות של ה-C עלתה.
 
היום כמעט הכל זה B2C או B2B2C. הארגונים עוברים תמורות הנקראות טרנספורמציה דיגיטלית. אולם, כשמנתחים את זה רואים, שזה אותן תופעות של מה שקרה לציבור הפרטי, רק בהפרש של פאזה של כמה שנים.
 
גם בארגונים ובעסקים מוותרים על הפרטיות של הארגון. נכנעים לטרנדים הטכנולוגיים ולא שמים לב, שלקחו מאתנו את הפרטיות העסקית שלנו בתהליך הזה.
 
כל הרגולציות החדשות, ששומרות על הפרטיות, לא עוזרות, כשאתה מוותר מיוזמתך על הפרטיות שלך ועל הפרטיות של העסק שלך.
 
הנדידה המהירה לעננים ובמיוחד לעננים ציבוריים, אי שם בעולם, היא תופעה מאוד חזקה ובלתי נשלטת.
 
אנשים לא בוחנים מהן החלופתו. הם נלכדים ע"י אותם ענקים, שכבר שולטים על האנשים הפרטיים דרך המסך הנייד שלהם. כך, יש כאן אותה תופעה אבל בקנה מידה ענק.
 
הארגונים נכנסו במהירות לזה בגלל שזה כמעט בחינם, בתהליך מאוד מהיר של אבדן הפרטיות. התקשורת הבין-אישית נפגעה, לא רק ברמת הפרט, אלא גם ברמת העסקים והארגונים.
 
זה מוביל למקומות אמוד אפלים, כי המבנה הקהילתי שלנו נפגע. גם בארגונים כולם צמודים למסך הנייד. הם מוותרים על חופש הפעולה שלהם, מוותרים על המגע האנושי שלהם ומקיימים תקשורת, גם פרטית וגם עסקית, מעל המסך הקטן. הם לא שמים לב, שמישהו אחר החל לשלוט בהם והם בכלל לא רואים אותו ולא מוכנים להודות, שמישהו אחר שולט בהם, בזמן שלהם וברצונות שלהם.
 
הטכנולוגיות החדשות הביאו יותר אוטומציה. התחלנו להשתמש בבוטים וברובוטים. כך, יש לנו פחות עבודה. לכאורה, היינו אמורים לקבל מזה יותר זמן פנוי. אבל קורה מצב הפוך לחלוטין. יש לנו פחות זמן פנוי ופחות שליטה על הזמן שלנו ופחות אינטראקציות בין אישיות".
 
שאלה: אז מה יהיה תהליך התיקון בעולם העסקי והארגוני?
תשובה: "טרם התחלנו בתהליך התיקון של חוסר האיזון הזה בארגונים ובעסקים. רק כעת מתפתחות הטכנולוגיות, שיכולות לחולל את השינוי הזה.
 
אני מאמין, שאנו נפתח סביבת עבודה חדשה היודעת להבין אותנו, את הצרכים שלנו, גם הצרכים העסקיים, מערכת, שתדע ליצור את האיזון של החיים שלנו, של הפרטיות הפרטית והעסקית שלנו, מול העולם הטכנולוגי המתפתח סביבנו.
 
גם כאן, הכלי המרכזי, שאני רואה כרגע ,זה ה-AI. הכלי הטכנולוגי הזה יכול להוביל מצד אחד להשתלטות טוטאלית על חיינו, אבל יכול מאידך גם להתפתח, אם נעשה זאת נכון, לכלי המשרת אותנו ואת הצרכים שלנו, מה שיוביל להחזרת מרחב פרטיות שלנו ולשליטה שלנו על הזמן שלנו והצרכים שלנו.
 
אני מאמין, שהביקוש האנושי יוביל למהפכה הבאה, שתתקן את הנזקים של היום, כי לא נוכל לעמוד בעומס המנטלי, שהמציאות הזו מכניסה אותנו לתוכה. בלי מרחב עצמי ובלי שליטה על הזמן שלך, אתה לא יכול להיות בן אנוש. אתה לא יכול להיות בעל עסק, או מנהל בארגון.
 
לכן, אנו חשובים, שסביבת הענן תתאים את עצמה להתפתחות הנדרשת הזו. הפגיעה בפרטיות, שהתרחשה בעולם הפרטי, מתרחשת ממש כעת בעולם העסקי. איך זה ישתנה? בעיקר בשליטה במידע. אם נוותר על השליטה במידע ושליטה על הזמן, לא נוכל להצליח ולנצח במרוץ של החיים שלנו ושל העסקים, שבהם אנו עובדים.
 
לכן, עסקים יסתכלו על הפתרונות, שמפתחים לעולם הפרטי, והם יאומצו גם בעולם הארגוני. נחזיר לארגונים ולמנהלים את היכולת לקבל החלטות בלי שמישהו אחר ישלוט ברצונות שלהם.
 
כבר היום, כמעט בכל הארגונים, מבינים, שתפקיד ה-CIO השתנה דרמטית: הוא לא בעל תפקיד, שתפקידו לספק פתרונות טכנולוגיים לצרכים עסקיים, אלא הוא בעל תפקיד, שצריך קודם כל לספק צרכים עסקיים. המדידה של ההצלחה שלו תהיה רק על בסיס עסקי ולא על בסיס טכנולוגי. זה אומר הכל. הצורך שלו ליצור ערכים משמעותיים עבור הארגון.
 
זה ישנה את כל הכללים, שאנו מכירים. הוא יצטרך להחזיר את השליטה של המידע לארגון, להחזיר את אבדן הפרטיות לארגון, יצטרך להחזיר את השליטה על הזמן לארגון. הוא יצטרך לחפש חלופות למסע הקיים שלו לענן תוך אבדן השליטה והפרטיות.
 
במציאות, מה שמציעים היום לארגונים אלו מערכות של אורקסטריישן (תזמון), מערכות, שהן מאוד מורכבות וישרות, שכביכול נועדו לפשט את הניהול במידע הנמצא בעננים מרובים. הסיבוכיות תכריע, לעניות דעתי, את הטכנולוגיות הללו, לא רק המחיר.
 
לכן, בארגונים נלך לכיוון של ריבוי קונטיינרים, אוטומציה של קונטיינרים, אוטומציה של רשתות, יותר פתיחות ויותר קוד פתוח, שילוב של עננים פרטיים וציבוריים עם הבנה, שלא חשוב היכן הקונטיינר, כי ניתן להזיז אותו ממקום למקום. מה שחשוב זו השליטה על הפרטיות, על היכולת לקבל החלטות ועל השליטה בזמן שלנו ובמטרות העסקיות שלנו".  
 
שאלה: מה המשמעות של שינוי החשיבה וההתנהגות הזו?
אלון בן צור: "שנלך לפישוט כל הסביבה הטכנולוגית, שבה אנו מתנהלים ונחזיר את השליטה בכל לידיים שלנו.
 
נפתח סביבה יציבה, שתנוהל במנות קטנות, כאשר אנו שולטים במנות הללו, שנקראות קונטיינרים. כל האפליקציות העסקיות הכבדות ביותר תעבורנה לקונטיינרים. זה לא חלום, זה כבר אפשרי.
 
העיקר: ה-AI והטכנולוגיות הנלוות, יהיה הממשק היחיד של כולנו. כל הסביבה העסקית שלנו תשתנה, בדיוק כמו מה שאמור להתפתח בסביבה הפרטית שלנו. הכל בדיבור ובמחוות".
 
AI FREE
אירוע בינת אקספו 2019



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים