Telecom News - איך כותבים את "דף הבית"? 9 שלבים ליצירת דף בית משובח באתר

איך כותבים את "דף הבית"? 9 שלבים ליצירת דף בית משובח באתר

דף הבית >> דעות ומחקרים >> עמדות ניתוחים >> איך כותבים את "דף הבית"? 9 שלבים ליצירת דף בית משובח באתר
איך כותבים את "דף הבית"? 9 שלבים ליצירת דף בית משובח באתר
מאת: טל מאור, 30.7.13, 21:00טל מאור
 
בין אם אתם צוות המרכיב חברת סטארט-אפ המקימה פורטל בפעם הראשונה, או בעלי עסק פרטי הרוצים להציג את מרכולתם לציבור לקוחות פוטנציאלי, סביר להניח, שנתקלתם בבעיה של "איך כותבים את דף הבית?" קיימות שיטות שונות לכתוב דף בית באתר כשאין לכם השראה, כשלא יודעים איך או כשאין תקציב לקופירייטר.
 
למעשה, יש כל כך הרבה שיטות, שקשה למצוא את הכיוון הרצוי. להלן כמה מהדרכים המסייעות לגשת לכתיבת דף הבית שלכם בכיף, בהצלחה וברווחה, גם בלי להיות קופירייטרים.
 
שלב ראשון: הפסיקו לחשוב על כתיבה שיווקית כעל "כתיבה".
ההשקפה הרווחת על כתיבה שיווקית היא, שמדובר בכתיבה במבנה נוקשה, שחייבים לפעול רק על פיו. אנחנו חושבים, שכתיבה חייבת להיות יצירתית ובאותו זמן להיות נכונה מבחינה דקדוקית. לא שזה רע לכתוב כך, אבל התפיסה הזו הופכת את מלאכת הכתיבה השיווקית לקשה ביותר. החדשות הטובות הן, שקופירייטינג וכתיבה שיווקית לא נשענים בהכרח על המרכיבים האלה. אז הנה הצעד הראשון לכתיבת דף הבית שלכם: הוציאו את פחדי הכתיבה מראשכם לחלוטין. אתם לא צריכים להיות קופירייטרים בשביל להכין לעצמכם טקסט טוב.
 
שלב שני: צרו את הטקסט השיווקי שלכם, אבל רק אחרי שכתבתם.
 נשמע מוזר? אולם, רוב הכותבים השיווקיים פועלים כך. הם כותבים משפטים המכילים את ההצעה השיווקית העיקרית של דף הבית. זה מעין טקסט טיוטה, שאף אחד לא יראה מלבדם. מטרתו לשמש סוג של קו מנחה בזמן שכותבים את הטקסט השיווקי האמיתי.
 
הנה דוגמא לטקסט שיווקי קצר המעביר מסר של אתר מסוים: "3 סיבות ההופכות אותנו לעסק ללא תחרות. אחרי שיבינו את היתרונות שלנו, כל שנותר לגולשים הוא רק להירשם לקבלת השירות המעולה שלנו". טקסט מהמם? ממש לא. אבל אחרי שכתבתם אותו, אתם יכולים ליצור טקסט שיווקי המעגן את המסר הזה, שמתבסס עליו. לאחר שכתבתם טקסט נכון יותר המעביר את המסר הזה, אתם ניגשים לשלבים הבאים הכוללים תיקונים, שפצורים, הורדת מילים מיותרות, השבחת משפטים והידוק המסר השיווקי. רק אז תקבלו טקסט, שיעטר את דף הבית שלכם בגאון.
 
שלב שלישי: כתבו טקסט ל- 20% עד 35% מהמבקרים באתר, שבטוח יאהבו את המוצר שלכם.
קופירייטרים וכותבים שיווקיים מנוסים, יודעים שהם לא כותבים עבור 100% מהגולשים באתר. הרי אם מנסים לרצות את כולם, לא מצליחים לרצות אף אחד. לפני שאתם כותבים, הבינו והכירו את קהל היעד שלכם: עבור מי מיועד דף הבית? האם המוצר שלכם מתאים לעסקים קטנים או גדולים? לנשים או לגברים? לצעירים או למבוגרים? וגם אם הוא מיועד לכולם, מה מאפיין את רובם בהקשר של המוצר שאתם מוכרים? בטקסט שלכם דברו עם האנשים האלה. אם הצלחתם לעניין גם אחרים - נהדר! בכל מקרה, היו בטוחים שאלה שכן מתעניינים במוצר שלכם יקבלו את כל התשובות והפתרונות לעניינים המטרידים אותם. קוראים לזה מיקוד באמצעות תועלות, שעושה טוב למכירות בפורטל החדש שלכם ובדפי בית.
 
שלב רביעי: כתבו בדף הבית את התכונה או התועלת הייחודית ביותר של העסק שלכם.
בהנחה שאתם כבר יודעים מי קהל הגולשים, אתם יכולים כבר לדעת מהן תכונות המוצר או השירות שלכם, שהכי מעניין אותם. שאלו את עצמכם: מה מבין התועלות הללו ייחודי? מה מבין המוצרים שלכם רצוי לרוב המבקרים? מהן תכונות המוצר הזה? איזה סוג של בעיה הוא פותר? מהי התועלת העיקרית שהוא מציע לגולשים? איך המבקרים בדף הבית שלכם יתעדפו את התכונה העיקרית של המוצר או השירות שבחרתם על פני התכונות האחרות?
 
יש לזכור, כי 'תכונה' יכולה להיות יותר מסתם כלי או מרכיב במוצר או בשירות שלכם. זה יכול להיות גם איך אתם עושים את הדברים: אינטראקטיבי? שירותי? כאשר אתם מוצאים את התועלת האחת (רק אחת!) הייחודית למוצר שלכם והרצויה למבקרים בדף הבית שלכם, כתבו אותה על דף חלק. אל תהפכו את זה למסובך מדי, אל תנסו להתחכם ואל תנסו לשכנע. כתבו את התועלת הזאת בפשטות. לא בטוחים שזה פשוט? תנו לילד בבית ספר יסודי לקרוא ותראו אם הוא מבין. המשפט שכתבתם באופן נקי ישמש לכם מצפן לאורך כתיבת דף הבית כולו.
 
שלב חמישי: כתבו עשר כותרת אפשריות לדף הבית.
זה הזמן לקחת את המשפט המנחה, שכתבתם בשלב הקודם, ולשחק איתו: קצרו/האריכו. הדגישו את היתרון שבו. נסו לייצר ממנו 10 גרסאות לכותרת במטרה להפכה לכלי שיווקי. לא כל כותרת מבין ה-10 תהיה הכותרת ה'זוכה'. אל תחששו ואל תגבילו עצמכם למספר מסוים של מילים. אל תמחקו אפילו כותרת אחת מה-10 האלה.
 
כדי לקבל 10 גרסאות למשפט אחד, אתה יכולים לנסות ולהחליף בין מילים משעממות לאטרקטיביות יותר. אל תחששו לפתוח מילון ולחפש מילים נרדפות למילים משעממות. שחקו עם ההומור שלכם. אין לכם? רדו מזה. אבל אם אתם מבני המזל המעטים שיכולים להצחיק בקלות, גם בכתיבה שיווקית, לכו על זה! אין כמו קריצה קומית כשמדברים על מכירה מוצלחת.
 
שלב שישי - מחקו את המיותר.
לכולנו יש הרבה מה ללמוד מהטעויות שאנו עושים. זו הסיבה, שהצעתי לכם לא למחוק את הכותרות הפחות מוצלחות, שיצרתם בשלב הקודם, ולו רק מפני שמשפטים רעים יכולים להיות זרעים למשפטים גדולים. עברו על הרשימה שיצרתם ושלפו משם את הכותרות העלובות ביותר לדעתכם. תתחילו למחוק כותרות המתחילות ב"אנחנו" או "שלנו". אם אין לכם כאלה, מחקו כותרות שלא מתייחסות אל הגולשים בפורטל. אין כאלה? מחקו כותרות ארוכות מדי. כולן קצרות? מחקו כותרות גנריות הנשמעות כמו לופ בתקליט שרוט. צעירים מדי? לא יודעים מה זה תקליט? מחקו כותרות מסובכות הדורשות תואר שני בלשון כדי לקלוט את המסר בהן. מה שלא תעשו, לקראת השלב הבא יש להישאר  עם 3 כותרות טובות בלבד.
 
שלב שביעי – ערכו ניסויים טקסטואליים.
קחו את 3 הכותרות שבחרתם ונסו לחבר כל אחת מהן לפסקה שלמה המשווקת את המוצר שלכם. מתחת לפסקה הזו רשמו סוג של הנעה לפעולה המעודדת את הגולשים לנקוט בצעד נוסף בדרך לרכישת המוצר שלכם. עכשיו, העמידו פנים, שאתם אחד מהגולשים באתר של עצמכם, שהגיע לאתר בפעם הראשונה. האם הפסקה שכתבתם 'תופסת' אתכם? לא בטוחים? בקשו מאנשים אחרים, שמתאימים לפרופיל של גולשי היעד שלכם, לקרוא את הפסקה שלכם ולהגיב עליה. עדיף שיעשו זאת באתר עצמו ואם אין אפשרות טכנית כזו, שיקראו מהדף.
 
מהר מאוד תגלו איזה כותרות יצרו פסקאות כושלות. יכול להיות שכולן. יכול להיות שאף אחת מהן. בכל מקרה הרשו לעצמכם להפטר מהפחות טובות ולהישאר עם האחת הבודדת והמוצלחת יותר מהאחרות. אזהרה: לרבים קורים דברים לא נעימים סביב הנקודה הזו. לפעמים המציאות מציגה פנים ביקורתיות למדי לגבי דברים, שעמלתם עליהם זמן רב. אתם תתחילו לומר לעצמכם: "הו! אלוהים! האם אני כותב אגרסיבי מדי? האם אני כותבת ספציפי מדי? האם הפסקה הזו עושה את העבודה רק עבורי? קחו את עצמך בידיים. זה לא הזמן להתחרפן. אל תשכחו את כל השלבים הלוגיים שעברתם כדי להגיע לנקודה הזאת. זכרו, שעברתם תהליכים ארוכים ומנומקים כדי להצליח ולומר משהו ייחודי על המוצר או על השירות שלכם, וניסיתם לומר זאת באופן בלתי נשכח ותמציתי. סמכו על עצמכם ועל העבודה שלכם... ולכו לשטוף פנים.
 
שלב שמיני – בדיקות A/B.
בימים אלה בהם יש אינספור דרכים מקוונות לבדיקת הטקסטים שלכם, זה כמעט חסר אחריות להשיק טקסט שיווקי או כותרת בעמוד הבית ללא בדיקת יעילותם. חלק מכלי הבדיקה הם בחינם ואלה שלא, יעלו לכם בזול. אחד הכלים החזקים והחינמיים הוא 'גוגל אנליטיקס', שאם רק לומדים להשתמש בו מגלים כלי יעיל המראה, בין היתר, את מה שקרוי ''Bounce Rate - 'מדד הקפיצה/הדילוג', שקובע איך אנשים גולשים בעמוד הבית שלכם וכמה זמן הם גולשים בו עד שהם יוצאים לרעות בשדות זרים. בנוסף, אפשר למצוא ולקרוא בלוגים רבים המלמדים כיצד להקים ולהריץ בדיקות לאתר.
 
על מנת שבדיקות כאלה תהיינה מועילות נדרשת תנועה מכובדת באתר. נכון, לרוב הקוראים מאמר זה אין אתר, או שיש אתר חדש, שאין בו תנועה מספקת, למרות שאני בטוח, שאם תסתכלו טוב מסביב תראו לא מעט בעלי אתרים ותיקים, שמבינים שמשהו לא עובד בהם ורוצים לשכתב אותם. באתר חדש ללא תנועה מספקת לא ממש יעיל להריץ 5 גרסאות של בדיקת טקסט או כותרות שונות, אבל ניתן לעשות לפחות בדיקה המכונה  A/B – שתי סוגות של כותרות או טקסטים המלמדות על הכיוון הרצוי. גם אם זה לא נעשה און-ליין, מומלץ לעשות זאת בעזרתה של קבוצת ביקורת המורכבת מלקוחות, חברים וכל מי שאתם סומכים ועל דעתו.
 
למרות העבודה הקשה והלוגית, שעשיתם בכל השלבים עד מאמר זה, עובדה היא, שהנחתם לא מעט הנחות על בסיס שאלות כגון "מיהו המבקר האידיאלי באתר שלי?" "מה רצוי מאוד ונדרש על ידי המבקרים באתר שלי?" "מהי השפה המתאימה לקהל היעד שלי?" ו"באיזה מילים כדאי לי להשתמש?" אם ברצונכם לדייק, לא ניתן לענות על השאלות הללו לבד. לכן אין ברירה אלא לתת לגולשים באתר 'לומר' מה עובד ומה לא.
 
שלב תשיעי – משלבים בטקסטים מילות מפתח לקידום האתר.
 נראה לכם מוזר, שזה הסעיף האחרון במאמר המסייע ליצור טקסט לפורטל ההיי-טקי החדש שלכם, או לדף הבית בשיטת עשה זאת בעצמך? הסיבה לכך היא, שאני מאמין, שאתר אינטרנט טוב לא יכול להיות מבוסס על דף בית גרוע, שאולי מייצר הרבה תנועה אבל מבריח את הגולשים ממנו באותה מהירות בה הם הגיעו אליו. אתר טוב שומר על תנועה איכותית ועל גולשים, שגם קוראים את מה שכתבתם בראש ובראשונה. משימת כתיבה לדף בית היא כמו לסדר חלון ראווה בחנות, ולהציע את כל מה שיש לכם למכור במקום מוצלח אחד. זו לא משימה קלה, ואם מתחילים לטפל בשילוב מילות מפתח בשיטתSEO  -Search Engine Optimization, לפני שיודעים מה רוצים לכתוב, זה כמו... המממ... (לנשים) להתאפר לפני שבחרת את הבגדים או (לגברים עם שיער) למרוח ג'ל ולעצב תסרוקת לפני שלבשת את חולצת הטי-שירט המגניבה שלך.
 
לכן, אני ממליץ קודם למצוא את הטקסט המנצח ורק לאחר מכן להריץ בדיקת מבחן נוספת, בשילוב מילות המפתח העיקריות שלכם. אם תוצאות הבדיקה השנייה מוכיחות, שמילות המפתח לא הורידו את רמת שביעות רצון הגולשים מהטקסטים או אפילו שיפרו אותה – מעולה. אם לפי הבדיקות מילות המפתח כן פגעו בטקסט, יש לקבל החלטה: מה יותר חשוב לכם יצירת תנועה רבה יותר באתר בשילוב מילות מפתח או יחס המרה גדול יותר בין גולשים ללקוחות?
 
אז הנה לכם 9 שלבים יעילים לכתיבת דף הבית שלכם בלי לשלם לאף קופירייטר חיצוני כמוני אפילו שקל. נכון, אלה שלבים הדורשים חריצות ומיקוד, אבל זוהי עבודתו של כותב, ואם יש לכם זמן, כישרון ויכולת מיקוד, כל מה שיש לעשות זה להתחיל לקרוא מחדש את המאמר הזה, הפעם באופן אקטיבי, ואז, פשוט לעשות זאת בעצמכם.
 
מאת: טל מאור, יולי 2013.
 דוא"ל. אתר "כותב טוב" -  www.kotevtov.com
 
כותב טוב
בניית אתר



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים