Telecom News - עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור
עדכונים שוטפים לכל המתעניינים בפרטי "משפט העשור", מה שמכונה "תיקי האלפים", ובמרכזו "תיק 4000". הליך משפטי, שבו נאשמים: בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס. ההתפתחויות, המסמכים, ההפתעות, החשיפות, ההחלטות וכל מה שנוגע לתיקים התפורים, שלא היו אמורים להגיע כלל לפתחו של בית המשפט. אולם, הם שם, כנראה, לכמה שנים טובות, עד "פסק דין חלוט". לכן, יש צורך במעקב שוטף ובעדכונים שוטפים. כל מה שאתה הקורא ואת הקוראת מעוניין\מעוניינת לדעת ולא תקרא\י בשום כלי תקשורת מרכזי אחר בישראל.
פרק ט' בסדרת העדכונים השוטפים, החל מ-15.12.21. ניר חפץ צילום מסך
מאת: אבי וייס, 15.12.21, 08:45

הפרק הראשון של העדכונים השוטפים והחשיפות הרבות מההליך המשפטי החשוב ביותר כיום בישראל, משפט נתניהו, המבוסס על כתב אישום תפור, החל מ-8.2.21 ועד 4.5.21 - נמצא כאן - למתעניינים.

הפרק השני, שהתייחס להמשך המשפט ותחילת עדותו של אילן ישועה, שהיה אמור להיות העד הכי חשוב במשפט ההזוי הזה, החל מ-4.5.21 ועד 9.7.21 - נמצא כאן - למתעניינים. 

הפרק השלישי נמצא כאן - למתעניינים, התייחס להמשך חידוש המשפט, שהיה אמור להמשיך בחקירה נגדית של אילן ישועה מ-11.7.21, על פי החלטת בית המשפט, לאחר שהפרקליטות אמורה הייתה להעביר להגנה עד 12.7.21 את כל הררי המסמכים של אילן ישועה, שהוסתרו מההגנה. אך ההמתנה להעברת המסמכים הייתה הסיבה (בנוסף ל"קושי אישי" מוזר של אילן ישועה [פטירת אביו] מה שהוסתר בצא"פ), שיצרה הפסקה של כ- 3 חודשים, אליה יצא ביהמ"ש המחוזי בי-ם, מאז הדיון האחרון בחקירה הנגדית של אילן ישועה, שהיה ב-16.6.21. זאת, עקב בקשות חוזרות ונשנות של הפרקליטות לדחייה בדיונים, מאחר שהפרקליטות לא עמדה בלו"ז, שקבע בית המשפט, לסיווג והכנת המסמכים המוסתרים על ידה ומסירתם להגנה. פרק זה נגמר ב-12.9.21 וכלל גם עשרות רבות של עדכונים, שנחשפו במהלך הפסקת הדיונים המשפטיים. 

הפרק הרביעי  נמצא כאן - למתענייניםמכסה את התקופה של החקירה הנגדית של אילן ישועה מ-13.9.21 ועד 11.10.21, עם כמות חשיפות ענקית ומהממת של מסכת השקרים שלו, כפי שנחשפה גם בביהמ"ש וגם על ידי ועל ידי כתבים חוקרים נוספים, כולל "עלייה לאוויר" של 2 פרויקטי חשיפה ענקיים בהקשר ל"תיק 4000" ואילן ישועה (פרויקט אחד הוא זה שמובילים גיא לוי וד"ר עדי סבו עם שותפים רבים בשם "פרויקט 315" והפרויקט השני הוא של עו"ד כנרת בראשי ואלי ציפורי, בליווי אורחים המוזמנים לשידורים החיים מבית המשפט ולסיכומים השבועיים). 

הפרק החמישי, נמצא כאן למתעניינים, התחיל ב--11.10.21, בחקירת העד אבירם אלעד, עורך ראשי של חדשות וואלה! שמונה ב-25.10.16. (זאת, לאחר שעבר לוואלה! מעיתון "הארץ" שם היה עורך החדשות במרץ 2011, וכיהן כחמש וחצי שנים כראש מערכת החדשות של וואלה!). ושפרש ב-28.8.18 ממשרת עורך וואלה! NEWS, לאחר כשנתיים בתפקיד. הפרק המשיך בעדכונים לגבי עדות מיכל קליין, שהייתה הסגנית של אלעד אבירם, והפרק הסתיים ב-25.10.21 עם סיום עדותה של עמית אשל, שהיתה ראש דסק חדשות בוואלה! ניוז. כל ה-3 נמצאו שקרנים, ולמעשה, הפכו מ"עדי תביעה" ל"עדי הגנה".

הפרק השישי, נמצא כאן למתעניינים, התחיל בעדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר - אבי ברגר, ב-26.10.21. זאת, אחרי מפגן גדול של מבוכה לפרקליטות עם 4 עדי התביעה מ"וואלה!, שנתפסו בקלקלתם, ולאחר שהשופטים סימנו לפרקליטות שיש להם בעיה קשה עם כתב האישום. גם ברגר הפך ל"עד הגנה".

כך, אחרי הקפיצה של הפרקליטות מהצד של "המתת" (אתר "וואלה!"), לצד של "התמורה" (החלטות רגולטוריות), הופיעו 3 עדי תביעה מהצד של "התמורה" ובהם אבי ברגר, עו"ד דרור שטרום ופליקס כהן, כולם הפכו חיש מהר ל"עדי הגנה". הפרק השישי הסתיים בעדותם של שטרום וכהן ב-8.11.21, ובעדכונים נוספים, כולל נושא חקירת הדס קליין, עד 15.11.21.

בסיום עדות 7 עדי תביעה מרכזיים ראשונים, יש 0 ראיות כנגד נתניהו ושפע "ראיות זהב" - לטובתו. 

לא ברור למה הפרקליטות לא קיימה כלשונו את סעיף 13 בהנחיות היועמ"ש - כאן, להביא קודם את "עדי המדינה" להעיד בבית המשפט. משום מה הפרקליטות הביאה למתן עדות, בהתייחס ל-7 עדים ראשונים, עדים, שאינם "עדי מדינה" והם יותר עדים "מפי השמועה" ו"עדי אווירה", עדים מאוד בעייתיים, ו"נפלה" בהליך השגוי הזה, בבית המשפט, עם עדותם השקרית, ובכך הם הפכו ממש מהר, מ"עדי תביעה" ל"עדי הגנה". 

הפרק השביעי נמצא כאן למתעניינים, התחיל ב-16.11.21 "בפרשת הדס קליין", המשיך בחקירה הראשית של עד המדינה ניר חפץ (בתמונה למעלה, צילום מסך), והסתיים ב-30.11.21. הכתבה "10 מכות מצריים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית של ניר חפץ" מסכמת כיצד כבר בחקירה הראשית ניר חפץ לא סיפק לתביעה את הסחורה.

כבר אחרי 3 ימים של עדותו של "עד המדינה" המדומיין ניר חפץ, הוא חיסל במו פיו עשרות מסעיפי כתב האישום, כמפורט כאן תוך הסתרת חלקו הנכון בזמן אמת ב"בישול תיק 4000" המבוסס על מצג שוא של עובדות ההפוכות במציאות למה שכתוב בכתב האישום.

יודגש, שניר חפץ הוא "עד מדינה" מאוד בעייתי וכבר בזמן אמת ציינתי, שמהימנותו כ"עד מדינה", כמו "עד מדינה" אחר - שלמה פילבר, היא אפס (דוגמאות: כאן וכאן). גם אחרים כתבו כך ואף יותר בחריפות, למשל כאן ב"דה-מרקר", כאן ב-Davar1 וכאן ב"עין השביעית", כולם אתרי שמאל במפה הפוליטית. פרטים מרתקים וחשובים אודות ניר חפץ יש במאמר: הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם.
פרטים נוספים על הכשלון של התביעה בעדותו של "עד המדינה המדומין" ניר חפץ כבר בחקירה הראשית יש כאן: 10 מכות מצרים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית של ניר חפץ.

הפרק השמיני נמצא כאן למתעניינים, התחיל ב-30.11.21 והסתיים ב-14.12.21. פרק זה עוסק בחקירה הנגדית של ניר חפץ ע"י של סנגור ההגנה  (עו"ד בן צור), וכיצד מוטט את כל היסודות של תיק 4000, כולל חשיפת מסכת העינויים, שעבר ניר חפץ בתקופת מעצרו, בעדות מפתיעה ביותר של ניר חפץ, עדות, שכל כולה הפכה להיות לטובת ההגנה, בתוספת כמה ספינים הזויים.  

רקע קצר וכתבות משלימות לקוראינו ולינקים למקורות מידע נוספים ומשלימים:

א. 18 כתבות הסדרה המרכזיות האחרונות בסאגת "תיק 4000 התפור" מצויות ב-18 הלינקים כאן, ובהן יש את כל ההתפתחויות העיקריות, המסמכים וההחלטות, החל מ-1.1.21 ועד תחילת דצמבר 2021 (כולל): ב. מי שמעוניין בסרטוני יוטיוב המביאים את עיקרי החשיפות המזעזעות והמרתקות ב"תיק 4000" ו"בתיק 1000", יוכל למצוא עשרות סרטונים בקישורים הבאים:
1) ערוץ הסרטונים ביוטיוב תחת הסיווג של "מנהיגות חזקה לישראל" - כאן. זה כולל בתוכו את הפלייליסט של אבי וייס - כאן
2) פורום הסרטונים של אבי וייס, שמנוהל ע"י גלי בת חורין, במסגרת "פורום קפה שפירא" - כאן. הכניסה לפורום כרוכה בהרשמה חינמית. 
3) ערוץ הסרטונים של עו"ד כנרת בראשי וכל שותפיה למיזם השידורים - כאן. ערוץ הסרטונים של "פרויקט ה-315" - כאן
4) 15 מצגות שהוכנו ע"י מתנדבים נמצאות כאן, אלו מצגות המתאימות להפצה, מצגות ב-PDF המפוררות את כל מה שיש בתיק 4000 התפור. 

ג. מי שמעוניין בלינקים לכתבות הסדרה הקודמות וקישור למסמכים (אלפי מסמכים - מעל ל-2,150), שנחשפו בבלעדיות, עשרות רבות של עדים שלא נחקרו - בכוונה, כדי לא לקלקל את "תיק 4000 התפור", ימצא אותם בכל פרקי סדרת הכתבות והחשיפות סביב "תיק 4000" (מעל ל-65 כתבות ראשיות מפורטות ומאות כתבות נלוות ומשלימות, סה"כ מעל ל-560 כתבות). זה נמצא כאן בלינקים בנספח ג' של פרק 42 בסדרה, או כאן בלינקים של נספח ב' של פרק 53 סדרה. 
קישור ל"לוח הזמנים של 'תיק 4000' והקליקה ומעלליה" - כאן.
קישור לניתוח מדוע אי אפשר לחקור, לבדוק, ללמוד לקחים, או להעמיד לדין פרקליטים ועובדי לשכת היועמ"ש ואת היועמ"ש עצמו - כאן

ד. מקורות מידע חיצוניים מרכזיים למסמכים בהליך המשפטי של "תיקי האלפים":
1) משרד המשפטים\פרקליטות המדינה: "תיקי האלפים" (כיסוי חלקי בלבד של הנושא. מתעדכן לא באופן סדיר וממש די לקוי וחסר, כמו כל ההתנהלות של הפרקליטות ב"תיקי האלפים"). 
2) אתר פרויקט של תולעת המשפט, מכיל הרבה מסמכים, הריכוז הגדול ביותר והמקיף ביותר של מסמכים משפטיים בנוגע ל"תיקי האלפים" באתר אחד. אולם, חלקם הגדול אלה מסמכים טכניים חסרי משמעות. כך, שמאוד קשה להתמצא באתר זה, שמכיל כמות עצומה של מסמכים משפטיים, למי שלא בקי בהליכים משפטיים ובעולם המושגים המשפטי. זה המקור המרכזי של מסמכים בתחום המשפטי, סביב מה שמתקיים בבית המשפט המחוזי בי-ם.
3) בנוסף, ריכוז כל הפרוטקולים של הדיונים שהתקיימו בבית המשפט המחוזי עד כה, נמצא כאן. זו יוזמה של "פרויקט 315". 
4) אתר פרטי של "כלכליסט" (תזכורת: אתר של נוני מוזס, אחד הנאשמים ב"תיקי האלפים"), שיש בו הרבה מסמכים והדלפות, שפורסמו ב"כלכליסט" לאורך השנים: כאן וכאן. אתר זה לא מכסה מלא ושוטף את התנהלות המשפט ויש בו נתונים לא תמיד מדויקים (בלשון המעטה).
5) הבלוג המרכזי של אלי ציפורי - כאן.  

ה. אתר המרכז מידע מכל המקורות שעוסקים ב"חשיפת התיקים התפורים", פרי יוזמת יער רונית נמצא כאן. האתר מכיל מידע רב ולינקים לפעילות של: אבי וייס, אלי ציפורי, כנרת בראשי ופרוייקט "האולפן הפתוח", ו"פרויקט 315".  

ה. חומרים נוספים ולינקים רבים יש בסעיפים ה' עד ח' בפרק הקודם כאן

עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מ-15.12.21:

עדכונים 15.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "
בוקר טוב, היום מתחדשת החקירה הנגדית של ניר חפץ ע"י עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו.
ביומן הבוקר באתר שלי אני מתייחס ל-2 עניינים שעלו השבוע בחקירה של ניר חפץ על אתר וואלה, על "סיקור אוהד" ועל "היענות חריגה":
👈 סרטון "הערבים נוהרים לקלפיות".
👈 עצרות הבחירות של השמאל והימין לקראת הבחירות והבדלי הסיקור ביניהן.
כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם מושיק קוברסקי, אבי וייס ואורחים נוספים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

ג. יואב פרנק צייץ כאן: "הגשתי תלונה ליועמ״ש ולמשטרה נגד עד התביעה במשפט נתניהו, אילן ישועה בחשד לכאורה למתן עדות שקר - כפי שעלה מחקירתו הנגדית וכפי שטען כלפיו עד המדינה ניר חפץ. כן טענתי למתן שוחד לכאורה ע״י ישועה לבנט בסיקור אוהד בוואלה כנגד תקציב פרסום ולליברמן ע״י פרסום תוכן שיווקי-מסחרי בחינם לבנו." התלונה במלואה - כאן

פרטים נוספים מדוע אילן ישועה לא נחקר עד היום (לא ברשות ניירות ערך ולא במשטרה \ להב 433) בגין החשדות הכבדים שיש נגדו, יש בכתבה: "האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו?". 

מדובר בגוף (הפרקליטות והיועמ"ש) שנמצא מעל לכל חוק ונורמה וחסין מפני הכל, כמפורט כאן.

דאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
1) "גם היום, יום הדיונים השלישי ברציפות, הן יהודית תירוש והן ליאת בן ארי, החליטו לא להגיע לחקירה הנגדית של עד המדינה שלהן ניר חפץ. מנסות לברוח מאחריות אבל האחריות תרדוף את התופרות".
2) "ניר חפץ בחקירתו הנגדית: 'לא זוכר פוליטיקאי אחר שעשו לו את מה שעשו בוואלה! לנתניהו (מבחינת האנטי); הם ירו את החץ ורק אחר כך סימנו את המטרה; וואלה! סייע לקמפיין של יצחק הרצוג; הם ביצעו דה לגיטימציה לנתניהו; הם פרסמו כתבות מגמתיות נגד נתניהו במטרה לפגוע בו'״.
3) "חפץ על ההתרפסות של ישועה בפני הרצוג: 'הוא רצה בניצחונו. הוא פעל בניגוד מוחלט לאינטרס של וואלה!, זה לגמרי אינטרס אישי שלו. המטרה שלך כמנכ״ל וכעורך על זה להיות ללא משוא פנים ומאוזן. מה שישועה עשה זה חמור מאוד. זה מנוגד לכל האינטרסים העסקיים והמערכתיים. הוא פעל מאינטרסים אישיים שלו'״.
4) "ניר חפץ על שרה נתניהו: 'היא חכמה, עם אינטואיציות טובות, יש לה הרבה רגש, היא בן אדם חם. יש לה הרבה תכונות יפות שלא באו לידי ביטוי בתקשורת. והוא קיים בגדול ולא בקטן. היא התייחסה אליי כנסיך. הקושי הרגשי הכי גדול שלי היא מול שרה נתניהו כשהפכתי לעד מדינה. זה קושי רגשי אדיר'״.
5) "חפץ על יחסי בנימין ושרה נתניהו: 'הדאגה שלו אליה זה מאוד עמוק בהוויה המשפחתית, זה לטובה, זה מאוד יפה, זו משפחה עם ערבות הדדית. זה מתוך מחייבות כבעלה. הוא אוהב אותה, אני יודע שיש את כל האגדות האלה. רק מילים יפות אפשר להגיד את זה, הוא באמת אוהב אותה, מרגיש שההתקפות נגדה זה בגללו'״.
6) "הפצצה היום בדיון: חפץ: 'לא חשבתי שיש איזשהו *פגם* בהתנהלות שלי עם וואלה!. אתה מגייס הכל כדי לנצח את הבחירות על פי חוק, זה התפקיד שלי וכך זה צריך להיות. וזה שאני שומע ממר אלוביץ' זה מה ששיקפתי לנתניהו, וזה מה שהבנתי, זה היה בתודעה של שנינו בזמן אמת'״.
7) "חפץ: 'הפרקליטות והמשטרה מדליפים מהניסיון העיתונאי שלי. אלו החיים המצערים. ייחסתי לפרקליטות ולמשטרה גם הדלפות מתוך חקירתי'״.
8
) "דרמה  בבית המשפט: בן צור מראה לחפץ שורה של הדלפות מגמתיות נגד נתניהו, פרסומים של גיא פלג והן של ברוך קרא. חפץ: 'זה מעשה נבלה'".
9) "עוד פצצה בדיון: ניר חפץ חושף את מקור ההדלפות של השופרות:
גידי וייץ ('הארץ'): אוריינטציה של הדלפות מהפרקליטות.
מוטי גילת (תאגיד ה שידור על חשבוננו): אוריינטציה של הדלפות מהמשטרה – ממשה מזרחי ועד רוני אלשיך'".
10) "עוד דרמה: חפץ על ההדלפה לאמנון אברמוביץ' (פילבר: ״נתניהו הורה לי לפעול למען אלוביץ'), יום אחרי הכרזת הבחירות בדצמבר 2018: 'זה אנטי נתניהו. ההנחה הרווחת: אילולא כל הפרשות הללו, נתניהו היה איתנו עוד הרבה מאוד שנים. זה הדבר המרכזי שיכול להפריד בינו לבין המשך שלטונו'״. "הפיכה שלטונית".
האלי ציפורי פרסם פוסט כאן: "ההדלפה (הפלילית) לברוך קרא: 'מעשה נבלה'. (זה היה עוד ניסיון להשפיע על הבחירות). ניר חפץ היום על ההדלפה של הפרקליטות (מצורפת לפוסט), כנראה לשופר ברוך קרא מערוץ 13: 'זה מעשה נבלה. אני לא העברתי שום דבר לאף עיתונאי, זירו, וזה גם אחרי איומים של עיתונאים עליי שאני אדליף להם״.

ו. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
1) "כל מי שרצה לפמם לכם שחפץ מעיד על המודעות של נתניהו קבלו את עד התביעה ממש בדקות האחרונות. חפץ: 'חד משמעית לא חשבתי שחרגתי מתפקידי כדובר. לא חושב שהיה פגם בהתנהלות מול וואלה. קח גם את הנייר הזה שנתן לי אלוביץ׳ להעביר לנתניהו. הוא אמר שאפשר למצוא את כל החומר בגוגל. בשום פנים לא חשבתי שאני עושה משהו פלילי. לא העליתי על דעתי בשום שלב שמשהו שאני עושה מול וואלה! הוא לא חוקי. לא אני ולא נתניהו חשבנו שאנחנו נמצאים במשהו פלילי. אני מדווח לך על המצב התודעתי שלנו'".
2) "בועז בן צור: 'היה לך קשר מאוד צפוף עם שרה נתניהו?' חפץ: 'חשבתי שהיא חכמה, עם אינטואציות, יש לה הרבה תכונות יפות שלא באו לידי ביטוי בתקשורת. והוא קיים בגדול ולא בקטן. הייתה רמה חברית. הקושי הרגשי הכי גדול שלי הוא מול  כשהפכתי לעד מדינה. קושי רגשי אדיר'".
3) "בן צור, אמרת שאתה יותר קורב לשרה מאשר לנתניהו?' חפץ: 'רגשית. שרה נתניהו עובדת עם הרבה רגש, בן אדם חם. בנימין נתניהו הרבה יותר מחושב'.
4) "ישועה לחץ על חפץ לידיעות בלעדיות רק לוואלה!".
5) "עו"ד בן צור: "האם שמת לב  שחלק מהריענון שלך בפרקליטות פורסם בכלי התקשורת?' חפץ: 'שמתי לב לשני פרסומים'. בן צור: 'אתה לא הוצאת כלום?' חפץ: 'לא דיברתי עם אף עיתונאי על החקירות שלי. אני בעד שיחקרו את תופעת ההדלפות'. להזכירכם ריענון היה רק בפרקליטות. החומר לא הגיע להגנה בזמן אמת".
6) "עו"ד בן צור על ההדלפות: 'מהניסיון המקצועי שלך, המשטרה/פרקליטות מדליפים?' חפץ: 'בוודאי. כשהייתי עורך 7 ימים הגיע כתב עם התיק המשטרתי השלם של משה קצב, עוד לפני שהחומרים היו אצל משה קצב או הסניגורים שלו. אני מודה שהדלפתי שהמתלוננת עברה פוליגרף בהצלחה. זהו זה מה שהדלפתי. בסוף ההליך הדלפתי לגיא פלג את הקלטות. אבל היי אני לא רשות ,לכן זה לא חל עליי'".

זעידו שיפוני פרסם בטוויטר: "זה שחפץ אומר שהוא ונתניהו לא היו בתודעה שקורה כאן משהו פלילי, לא אומר שזה נכון. מנגד, חפץ אינו נאשם אלא עד, ובהיותו העד היחיד שאמור להעיד על היסוד הנפשי הפלילי של נתניהו, יסוד אותו הוא שולל בעדותו, הוא מפיל סופית את האפשרות להוכחת היסוד הנפשי בעבירת השוחד".

ח. איתמר פליישמן מ"ערוץ 14" פרסם כאן (כותרת בלבד): חשיפה | המכתב שיזם חפץ לפרקליט המדינה ומדוע הסתיר זאת?
חשיפת דסק התחקירים של ערוץ 14: על המכתב שיזם חפץ לפרקליט המדינה ולתובע במשפט נתניהו ועל עמותת קש בשם "התנועה להגנת הפרטיות וכבוד האדם" | צפו בכתבה.

פרטים נוספים אודות החברות והפעילויות העסקיות והאחרות של ניר חפץ יש במפורט בכל הלינקים בכתבה: הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם.

ט. התקבל עדכון מדויק לגבי שר התקשורת דאז גלעד ארדן, לגבי השנים בהם עבד בפרטנר: 2000 עד 2002 (כולל). סה"כ כ-3 שנים. 

עדכון 16.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם סרטון כאן: "משפט נתניהו מוכיח שפרקליטים בכירים, שוטרים בכירים ו״עיתונאים״ בכירים היו שותפים להפיכה שלטונית נגד נתניהו באמצעים לא חוקיים ואנטי דמוקרטיים. ביום מן הימים - צריך להעמיד את כולם לדין". הסרטון כאן. מומלץ להפצה.

זו רשימת הפרקליטים שיש להעמיד לדין: https://t.me/TelecomNewsIsrael/1864

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה ("הסוכנים") נחשפים: https://bit.ly/HefetzSecrets
 
ב. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, המשך החקירה הנגדית של עד המדינה ניר חפץ סיפק עוד ועוד אמירות מזכות לטובת נתניהו.
השבוע עלתה לדיון גם רעייתו, שרה נתניהו, שדמותה ואישיותה עוותו באכזריות ע"י התקשורת לצרכי המשפט.
ריכזתי לכם את הדברים העיקריים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ג. תגובת המדינה לטענות על "גריסת מסמכים" בלשכת נתניהו ודרישה לפתוח בחקירה עקב טענות התנועה לאיכות השלטון על גריסה של מסמכים בהוראת נתניהו, בעת שסיים את תפקידו כרוה"מ - כאן.  

עדכונים 17.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "התקשורת מפעילה מנגנון של הנדסת תודעה בשירות הפרקליטות 👺
התקשורת מסתירה מידע מהציבור ומעוותת את המציאות. משפט נתניהו מתווך לציבור באופן שקרי ‼
למרבה ההפתעה והצער, כשהגענו למשפט עצמו גם בועז ביסמוט וגם חגי סגל, עורך 'ישראל היום' ועורך 'מקור ראשון' - עיתוני ימין לכאורה - לוקחים חלק במפעל הנדסת התודעה 😖😖😖 פירוט ודוגמאות במאמר חדש באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן." 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן (כותרת בלבד): "התוכנית המלאה של בלי חשבון:
**************
הפתיח שלי על הפרקליטים, השוטרים וה"עיתונאים" שצריכים לעמוד לדין בעקבות ההפיכה השלטונית." מומלץ להאזנה (כאן) ולהפצה. 

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "בוקר טוב, הפיכה שלטונית‼
הנושא הזה, שנמצא כל העת ברקע משפט נתניהו, הגיע ביום ד׳ השבוע לאולם הדיונים בפעם הראשונה.
בנוסף, עד המדינה חשף את שמות המודלפים וגרם לברוך קרא לצייץ בלחץ.
הדיון החשוב הזה הוסתר ע"י המדיה וע"י שופרות הפרקליטות, והנה התמליל לפניכם ביומן הבוקר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

********************************
לעדכונים מ-18.12.21 והלאה, מומלץ לקרוא את האמת המתעדכנת יום יום בבלוג של אלי ציפורי  - כאן ובעמוד הפיסבוק של אלי ציפורי - כאן.
*******************************

שונות: 

א. ב-27.12.21 פורסם כאן סרטון תחת הכותרת: "בגידת האליטות - פעם ראשונה! ד"ר משה ברנט מדבר על הנושא בפני אנשי אליטה אינטלקטואלית של ישראל."
רוב הנאמר בסרטון מפיו של ברנט הוא פלגיאט (העתקה\גניבה) של הפרסומים שלי לאורך השנים האחרונות, ללא מתן קרדיט למקור. יחד עם זאת, דבריו חשובים ביותר והעיקר: נכונים. 

ב. צוות "פרויקט 315" הפיק סרטון כאן תחת הכותרת: "סרטון מספר 30: מסכמים את התמורה". מומלץ לצפייה ולהפצה. שאר הסרטונים של הפרויקט נמצאים כאן.

גמושיק קוברסקי (מאמר חשוב שלו באתר "מידה" יש כאן), ציר מרכזי ומוביל בפרויקט "צוות 315", פרסם 2 גרפים מאירי עיניים, להמחשת לוחות הזמנים העיקריים של "תיק 4000" ו"תיק 2000":

1) לוח הזמנים העיקרי בתיק 4000:
לוח הזמנים של תיק 4000 - מושיק קוברסקי

2) לוח הזמנים העיקרי בתיק 2000:
לוח הזמנים תיק 2000 משה קוברסקי

דפורסמו הפרוטוקולים הבאים מהדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים: 22.11.2123.11.2130.11.21,
01.12.21, 06.12.21, 07.12.21, 08.12.21, 13.12.21, 15.12.21, 20.12.21, 21.12.21, 22.12.21, 27.12.21, 28.12.21, 29.12.21,
10.1.22, 11.1.2212.1.22, 17.1.22, 18.1.2231.1.22,
7.2.22, 28.2.22.
1.3.22, 2.3.227.3.22, 8.3.22, 9.3.22, 14.3.2215.3.22, 16.3.2221.3.22, 22.3.2223.3.22, 28.3.22, 29.3.22, 30.3.22

4.4.22, 5.4.22, 6.4.22, 26.4.2227.4.22
2.5.223.5.229.5.2210.5.2211.5.22, 16.5.22, 17.5.2218.5.22, 24.5.22, 25.5.22, 30.5.2231.5.22.  
1.6.226.6.22, 7.6.22, 13.6.2214.6.22, 15.6.22, 29.6.22.
4.7.225.7.226.7.2211.7.22, 12.7.2213.7.22, 18.7.22, 19.7.22.
7.9.2212.9.2213.9.2214.9.2219.9.2220.9.2221.9.22.
3.10.22, 24.10.2225.10.2226.10.22.
2.11.227.11.228.11.22, 9.11.22, 14.11.2215.11.2221.11.22, 22.11.2223.11.2228.11.2229.11.2230.11.22.
5.12.226.12.22, 12.12.2213.12.2214.12.22, 19.12.2220.12.2221.12.2226.12.22, 27.12.22, 28.12.22.
9.1.23, 10.1.23, 11.1.23, 16.1.23, 17.1.23, 18.1.23, 23.1.2324.1.2325.1.23, 30.1.23, 31.1.23.
1.2.23, 6.2.237.2.23, 8.2.2313.2.23, 14.2.2315.2.2320.2.2321.2.2322.2.2327.2.2328.2.23
1.3.23, 17.4.2318.4.23, 19.4.23, 24.4.23
1.5.232.5.23, 3.5.239.5.23, 10.5.23, 15.5.2316.5.23, 22.5.23, 23.5.2324.5.2329.5.2330.5.2331.5.23
12.6.2313.6.23, 20.6.2325.6.23, 26.6.2327.6.2328.6.23, 29.6.23.
2.7.233.7.23, 4.7.235.7.236.7.23, 10.7.2311.7.2312.7.2317.7.23, 18.7.2319.7.23
6.9.2311.9.2312.9.2313.9.2318.9.2319.9.2320.9.2327.9.23.
4.12.235.12.2312.12.2413.12.2318.12.2319.12.2325.12.2326.12.23. 
1.1.242.1.248.1.249.1.24, 15.1.24, 16.1.24, 22.1.2423.1.24, 29.1.2430.1.2431.1.24.
5.2.24, 6.2.247.2.24, 12.2.2413.2.24, 14.2.2419.2.24, 20.2.2421.2.24, 26.2.2428.2.24.
5.3.246.3.24.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים