אמזון מודה: קיבלנו השראה ממגזין פלייבוי
מאת: מערכת
Telecom News, 21.8.13, 22:00
ענקית הקמעונאות באינטרנט אמזון, משיקה סדרה של ראיונות עם דמויות מובילות בעולם, אשר יימכרו ב"חנות" "קינדל". המרואיין הראשון בסדרה זו הוא נשיא המדינה,
שמעון פרס.
באמזון מצהירים כי ההשראה לסדרת ראיונות זו באה ממגזין פלייבוי אשר עורך במשך כ-60 שנה ראיונות עומק עם מנהיגי מדינות, גיבורי תרבות, מהפכנים, אנשי רוח ופילוסופיה. בין האישים שהתראיינו לפלייבוי במהלך השנים ניתן למצוא את: מרטין לותר קינג, ג'ימי קרטר, ג'ון לנון ויוקו אונו ועוד.
מו"ל פלייבוי ישראל,
דניאל פומרנץ והעורכת הראשית,
נטע יעקובוביץ קידר בירכו על היוזמה והדגישו כי ראיונות פלייבוי הם אבן יסוד בתרבות העולמית. מגזין פלייבוי ישראל מקפיד על ראיונות עמוק מדי חודש ובין דפיו התארחו הסופר עמוס עוז, ראש השב"כ בדימוס, אבי דיכטר, ג'ורדי קרויף ועוד רבים אחרים.