אנשי הייטק ועסקים: כרטיס הבונוס באל על הולך ומתרחק
מאת:
מערכת Telecom News, 15.11.14, 14:45
אל על תשנה את תכנית מועדון הנוסע המתמיד החל מ-10.2.15 וזה כולל שינוי לרעה בצבירה ובמימוש כרטיס בונוס. מי שלא יחזיק את כרטיס האשראי FLY CARD יאלץ לספוג הרעה מאד משמעותית בתנאי המימוש.
אל על
מייקרת מ-10.2.15 את מחירי מימוש כרטיסי הבונוס, כאשר הניזוקים הם, למעשה, במיוחד אלה שלא יחזיקו את כרטיס האשראי שלה
FLY CARD הזוכים מעתה לתנאים מועדפים (אם כי גרועים יותר ממה שהיה עד כה!). אמנם, החברה הודיעה, שתגדיל את מלאי כרטיסי הבונוס, (שהיה אגב מאד מוגבל), אך כדי להגיע למימוש שלהם צריך לצבור הרבה יותר נקודות מבעבר וגם תנאי הצבירה הורעו.
בנוסף, גם כל
הנקודות משותפים כמו למשל מכרטיסי אשראי כמו ויזה, שתועברנה לאחר 9.2.15, תימחקנה לאחר 3 שנים. רק אלו שתועברנה קודם לכן תישארנה קבועות.
בחודש וחצי בתקופה 10.2.14-24.3.15, ובחודשיים 1.11.15-31.12.15 יהיו כרטיסי הבונוס זולים יותר משאר החודשים, אך במשך 8.5 חודשים בשנה יצטרכו חברי מועדון הנוסע המתמיד לשלם ללונדון, אמסטרדם, בריסל ומרסיי 1,000 נקודות לכרטיס בונוס דו-כיווני במקום 900 בעבר, ולפריז 1,100 נקודות במקום 900 בעבר.
אולם, הפער הגדול (
של תוספת למימוש של 400-600 נקודות) מתבטא בטיסות לאמריקה ולאסיה:
במקום 1,400 נקודות בעבר תידרשנה לטורונטו 1,800 נקודות ולניו יורק (לשדות התעופה ניוארק וקנדי) תידרשנה 2,000 נקודות! ללוס אנג'לס תידרשנה 2,200 נקודות במקום 1,800 נקודות.
ובאסיה: למומבאי תידרשנה 1,600 נקודות במקום 1,200 בעבר. לבייג'ינג תידרשנה 1,800 נקודות במקום 1,400 בעבר ולבנקוק (יעד מועדף גם על תרמילאים) ולהונג קונג תידרשנה 2,000 נקודות במקום 1,400 בעבר.
גם בנקודות הדרושות לשדרוג למחלקת תיירים פלוס חלה הרעה: לכיוון אחד באירופה תידרשנה 240 נקודות במקום 160 ובטיסות לאמריקה ולמזרח תידרשנה 450 נקודות במקום 300.
הרעה חלה גם בשדרוג למחלקות היוקרה כמו גם במספר הנקודות לרכישת כרטיס בונוס במחלקות היוקרה כפי שניתן לראות ב
אתר אל על.
גם בצבירת הנקודות חלו שינויים לרעה: למשל הצבירה לכיוון אחד במחלקות G,O,U,W שהייתה עד כה בטיסות לניו יורק וללוס אנג'לס 50 ו-65 בהתאמה,
תהיה מ-10.2.15 צבירה של 40 ו-50 בהתאמה.
כל מי שצבר מספר מספיק של נקודות למימוש כרטיס בונוס מאפריל 2015 והלאה והתכוון לנצל אותו צריך מעתה להמשיך ולצבור... אכן,
ברוך הבא למועדון הפראייר המתמיד, לעוד פרק בסדרה: איך 'לדפוק' את הלקוח.