Telecom News - אתר עסקי במובייל – הגשמת חלום בדרך להצלחה

אתר עסקי במובייל – הגשמת חלום בדרך להצלחה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אתר עסקי במובייל – הגשמת חלום בדרך להצלחה
בלעדי: אתר עסקי במובייל – הגשמת חלום בדרך להצלחה
מאת: אבי וייס, 7.10.13, 20:30גיל אילני
 
מהפכת המובייל, שמלווה בסמארטפונים וטאבלטים, דורשת מבעלי העסקים להפגין נוכחות ושירותים גם במובייל, כי שם נמצאים הלקוחות. איך פותרים את התסבוכות של המעבר למובייל בלי להיכשל ולבזבז כספים על פתרונות שאינם עובדים?
 
"כיום, בעל אתר, שיוצא למובייל, רוכש 10 כלים שונים, שכל אחד מתומחר בנפרד, מנוהל בנפרד ומציג תוצאות בנפרד", מדגיש גיל אילני, מנכ"ל מוביארט (MobeeArt). "אנו מספקים לעסקים סט כלים אחוד, אינטגרטיבי, שמכסה את כל מחזור החיים של אתר הרוצה להצליח במובייל. אין בשוק פתרון כזה".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם גיל אילני, כדי לשמוע מה חדש בעולם פיתוח וניהול אתרים במובייל וברשתות חברתיות. זאת, נוכח המציאות בה כל אחד מסתובב עם סמארטפון ו\או טאבלט וניגש לאתרים במובייל. השיווק, הפרסום והמכירה במובייל כלל אינם דומים לעולם האינטרנטי הנייח והוותיק, שניגשים אליו מהמחשב עם המסך הגדול. איך נערכים למהפכה הזו ואיך פותרים את האתגרים הקיימים במהפכה הזו, לבעלי האתרים המסורתיים?
 
שאלה: מה עושה מוביארט?מוביארט
גיל אילני: "פיתחנו ובנינו מערכת לבניית אתרי מובייל. מנקודת המבט שלנו, יש הרבה מאוד אתרי 'Web שיש צורך לבנות להם אתר מקביל, אתר למובייל. המעבר הזה הוא לא פשוט, כי יש שאלות: לאילו גרסאות תוכנה לפתח? לאיזה גודל מסכים של מכשירי קצה? מה עם אתר לטלוויזיה?
 
העולם נהיה מורכב. לכן, יש צורך לבנות אתר, שהוא Cross Platform, שנראה טוב על כל מסך, מהסמארטפון דרך הטאבלט ועד מסך הטלוויזיה".
 
שאלה: מה המיוחד בפתרון שלכם מול מה שיש בשוק?
תשובה: "הייחודיות שלנו, שלא צריך גרסאות שונות למסכים השונים ולמערכות ההפעלה השונות. האתר המפותח אצלנו מתאים לכל המסכים ולכל המכשירים. כל פלטפורמה מקבלת את ההתאמה עם הגרסה המתאימה לה, וכולן מסונכרנות ביניהן.
 
המערכת שלנו מספקת אתר תוכן, שמתאים לא רק למובייל, אלא גם לאתרים חברתיים דוגמת פייסבוק, למי שמעוניין להציב העתק של האתר שלו בפייסבוק או ברשת חברתית אחרת".
 
שאלה: איך משיגים את הפתרון שלכם?
תשובה: "אנחנו עובדים מול ספקי שירותים, שהם מספקים את השירות ללקוח הסופי. למשל: אנו עובדים בישראל מול קבוצת ZAP, שהיא מספקת לנו גישה טובה לשוק ה- SMB. אלו גם לקוחות ZAP ואנו חלק מסדרת השירותים, שהם מציעים לעסקים. ZAP היא העומדת מול בעלי האתרים. אנו ספק הטכנולוגיה. הכל נעשה בענן, והלקוחות מקבלים רישיון בענן".  
 
שאלה: במה מתבטא היתרון שלכם מול כל האתרים הרבים המציעים הסבות של אתרים קיימים למובייל?
תשובה: "ממש בימים אלו אנו משיקים מערכת חדשה, שהיא צעד אחד קדימה לפני כל השוק. המערכת קרויה Camilyo. זו פלטפורמה הלוקחת עסקים קטנים עד בינוניים מהעולם הישן לעולם החדש, הכל במעטפת אחת, אינטגרטיבית ושלמה.
 
זה כולל 4 שלבים עיקריים:
א. שלב ה- Be (הנוכחות): יצירת נוכחות אינטרנטית בכל הפלטפורמות גם יחד. כדי לקבל חוויית משתמש טובה בכל פלטפורמה, יש צורך בהתאמות. אתר בסמארטפון ייראה אחרת מאתר בטאבלט. אולם, זה לא מספיק. כי התוכן של האתר לא משתנה, במיוחד אצל עסקים קטנים, וזה לא מבטיח הצלחה, במיוחד במנועי חיפוש ואצל הגולשים. אותו תוכן מופיע במכשירים השונים, על מסכים שונים. זה לא מספק את הגולשים הניידים.
 
לכן, בעל העסק \האתר, אם הוא רוצה להצליח, צריך לייצר אתר כאילו הוא נוצר רק עבור אותה פלטפורמה, שהמשתמש צופה בה. למשל: בסלולר, על הסמארטפון יהיו כפתורים גדולים המניעים לפעולה ע"י הקלקה עליהם. במסכים אחרים יהיה למשל שילוב של מפות ושירותי מיקום. אנו מספקים את כל ההתאמות הללו באופן שקוף לעסק.
 
הכל נעשה בשרת, שם המערכת מכינה חוויות שונות ושימוש שונה לאותו אתר, על המסכים השונים. אני לא מכיר שום חברה מתחרה היודעת לבצע פונקציונליות שונה למסכים ולמכשירים השונים, עבור אתר נייד אחד של עסק.
 
הרי זה ברור לבעל העסק, שיצירת הנוכחות בסלולר היא רק צעד ראשון. הצעד השני הוא להביא מבקרים לאתר. לא יגיעו לאתר מבקרים אם האתר לא יהיה מותאם למסך וייתן ערך מוסף ומעניין לגולש, עם תכנים השונים בין המסכים, לפי הפונקציונליות המתאימה לאותו מסך. זה מה שיש בפתרון שלנו.
 
ב. ביצוע קידום לאתר. יש במערכת גם קידומים (SEO) בסיסיים. לעסק הקטן קשה לקנות שירותי קידום, שהם בד"כ די יקרים ולהביא תנועה לאתר הנייד. זה קל יותר לביצוע ברשתות חברתיות. אולם, צריך לזה כלים מתאימים. יש צורך ליצור תכנים רלבנטיים, שיוצגו בזמן המתאים ובמקום המתאים.
 
בנוסף, אנו מוסיפים אפליקציות המעשירות את חוויית המשתמש. אלו כלים אטרקטיביים, שהלקוח הקטן מקבל כחלק מהמערכת.
 
ג. המרות. המערכת יודעת להפוך מבקרים ללידים וללקוחות. יש כלים רבים להשיג את המטרה הזו. זה כולל מסחר אלקטרוני אחוד. יש בעיה בבניית חנויות באפיקי התקשורת השונים. אנו מציעים פתרון אחד המתאים את עצמו לכל פלטפורמה. אין פתרון מתחרה כזה בשוק.
 
ד. שלב המחויבות. אנו מעוניינים ליצור אינטראקציה מתמדת עם הלקוח בזמן הנכון והמתאים לו. זה יכול להיות בנקודות זמן המתאימות להציע ללקוח הצעות מפולחות אישית. למשל, ביום ההולדת שלו. אנו נציע ללקוח דברים המתאימים לו ורלבנטיים עבורו. התזמון ברגע הנכון הוא הדבר הכי חשוב ויש לעשות זאת בצורה חכמה, אחרת ההצעה תושלך לפח. זה הדבר הכי חשוב בקשר עם הלקוח.
 
שורה תחתונה: השילוב של ניהול כל חיי האתר ומענה לכל צרכיו הוא פתרון ייחודי לנו. יש מתחרים רבים, שכל אחד עושה מקטע אחד בחיי האתר. כך, בעל העסק צריך לשכור שירותים מספקים רבים, שכל אחד עושה עבורו מקטע אחד, שאינו מסונכרן עם המקטע השני. אין קשר בין המקטעים, שמציעים היום בשוק. אצלנו: בעל העסק \ האתר מקבל את הכל במעטפת אחת, בכלי אחד ובתשלום אחד. זו מערכת אינטגרטיבית המכסה את כל ההיבטים של חיי האתר והקשר שלו עם הלקוחות שלו".
 
שאלה: איך הלקוחות, שכבר התנסו בזה, מקבלים את הפתרון?
תשובה: "אנו למעשה מגשימים חלום של בעלי האתרים. הם מקבלים את הכל במעטפת אחת, יודעים איך העסק של חיי האתר מתנהל ולאן זה מוביל. הכל זמין להם בפלטפורמה אחת קלה לתפעול.
 
גם כאן, אנו מוכרים את הפלטפורמה לספקי שירות והם אלו העומדים מול לקוחות הקצה. כמובן שכל זה מסופק בענן".
 
שאלה: לאן אתם מתפתחים בשירותים שלכם?
תשובה: "ה- SMB אחראים לכ- 90% מהכלכלה בכל מדינות המערב. מצד שני, אין פוקוס של חברות, בכל התחומים, למכור להם פתרונות ומוצרים המתאימים ל- SMB. רוב הספקים והיצרנים בעולם ה- ICT משקיעים מאמץ רב לספק פתרונות לחברות הגדולות, ל- Enterprises.
 
אנו באים עם מטרה מוצהרת לפתח פתרונות לעולם ה- SMB. להצליח בעולם ה- SMB זה די קשה. אבל, זה האתגר שלנו.
 
אני מסתכל על התהליך הזה בצורה בהירה: יש תהליכי מעבר ברורים של ה- SMB בכל העולם מפרסום מסורתי לפרסום מקוון. עד היום, ההצלחות לא היו גדולות. קשה להפיק תועלות מפרסום מקוון. יש הרבה תסבוכות בתחום הזה. אני רוצה לפתור את התסבוכות הללו עבור בעלי העסקים הקטנים. אני רוצה לתת ביד של כל בעל עסק ברמת ה- SMB כלי, שבו הוא יוכל לבצע את כל המהלכים הנדרשים, בקלות ובשקיפות. אני אפתור לו את הבעיות של השיווק והפרסום המקוון".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
גיל אילני: "אני רואה, שיש לנו הזדמנות אדירה להצליח בשוק. אנו באים לשוק עם פתרון, שאינו קיים אצל שום מתחרה. אני מעוניין להביא סט כלים נכון ומתאים לעולם ה- SMB, לעזור לבעלי האתרים לעבור מהעולם הישן לעולם החדש, העולם המקוון והנייד.
 
הרצון שלנו בחברת מוביארט הוא ליצור מוצרים, שישנו את השוק ואת כללי המשחק ויביאו ערך ממשי לשוק. זה חלום, שאנו מגשימים אותו במוצרים בהם אנו מאמינים. זה כמו לפצח חידה שלא פוצחה עד היום. אנו מספקים פתרון, שהוא החלום של כל בעל עסק וכל בעל אתר, שכבר התנסה ונכווה בתסבוכת של העולם המקוון הנייח והנייד. זה הפתרון האולטימטיבי והנכון לבעלי האתרים". 
הכל בענן



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים