Telecom News - דו"ח מפת האיומים: מספר תוכנות הכופר הוכפל במחצית הראשונה של 2022

דו"ח מפת האיומים: מספר תוכנות הכופר הוכפל במחצית הראשונה של 2022

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> דו"ח מפת האיומים: מספר תוכנות הכופר הוכפל במחצית הראשונה של 2022
דו"ח מפת האיומים: מספר תוכנות הכופר הוכפל במחצית הראשונה של 2022
מאתמערכת Telecom News, 4.9.22, 14:23CYBER FREE

עוד חושף הדו"ח, שהמלחמה באוקראינה הביאה לעלייה ניכרת בתוכנות מחיקה זדוניות ,ששימשו במתקפות נגד ממשלות, צבא וארגונים פרטיים.

פורטינט, שעוסקת בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, פרסמה את ממצאי דו"ח מפת האיומים הגלובלי החצי-שנתי של FortiGuard Labs, גוף המחקר של החברה. הדו"ח מתבסס על המודיעין השיתופי של FortiGuard Labs, שנלקח ממערך החיישנים הרחב של החברה, שאוספים מיליארדים של אירועי אבטחה, שנצפו ברחבי העולם במהלך המחצית הראשונה של 2022.

הדו"ח של משתמש במודל העבודה של MITRE ATT&CK לסיווג השיטות והטכניקות של פושעי הסייבר, שכוללות סיור, פיתוח משאבים וגישה ראשונית – כדי לתאר באילו דרכים גורמי האיום מתמקדים בנקודות תורפה, בונים תשתית זדונית ומנצלים את המטרות שלהם. כ"כ הדו"ח מתייחס לנקודות מבט גלובליות ואזוריות ולמגמות איומים המשפיעות על ה-IT וה-OT.

להלן ממצאי הדוח העיקריים:  

גידול במספר גרסאות תוכנות הכופר מעיד על התפתחות מרחב הפעילות של הפושעים: תוכנות הכופר עדיין מהוות את האיום המרכזי ופושעי הסייבר ממשיכים להשקיע משאבים משמעותיים בטכניקות התקפה חדשות. במחצית הראשונה של 2022, החוקרים איתרו מספר כולל של 10,666 גרסאות של תוכנות כופר, בהשוואה ל-5,400 ב-6 החודשים שקדמו להם. מדובר בצמיחה של קרוב ל-100% בגרסאות של תוכנות כופר בתקופה של חצי שנה.

הכופרה-כשירות (RaaS) צוברת פופולריות ברשת האפלה וממשיכה לתדלק תעשייה של פושעים, שמאלצים ארגונים לשקול הסדרים של תשלום כופר כדי להתגונן מפני מתקפות כופר, ארגונים בכל גודל ובכל תעשייה צריכים לנקוט בגישה יזומה, הכוללת נראות בזמן אמת, הגנה, מניעה יחד עם גישת רשת zero-trust  (ZTNA) ופתרון איתור ותגובה מתקדם לנקודות קצה (EDR).

היקף שבועי של תוכנות כופר ב-12 החודשים האחרונים:
פורטינט

מגמות הניצול מראות, כי שרשתות ה-OT ונקודות הקצה הם יעדים מפתים: ההתכנסות הדיגיטלית של ה-IT וה-OT ונקודות הקצה מאפשרת לעבודה מכל מקום (WFA) להמשיך להוות את הגורם המרכזי של מתקפות, כאשר הגורמים העוינים ממשיכים להתמקד בשטח התקיפה הגדל. ניצול רב של נקודות תורפה בנקודות הקצה מערב משתמשים לא מורשים המקבלים גישה למערכת עם המטרה של תנועה רוחבית כדי להיכנס לעומק הרשתות הארגוניות. דוגמאות לכך ניתן לראות עבור נקודת תורפה מסוג spoofing בנפח גבוה ונקודת תורפה מסוג ביצוע קוד מרחוק (RCE).

כ"כ, ניתוח נקודות התורפה של נקודות הקצה לפי האיתור והנפח שלהן חושף את הדרך הנחושה של פושעי הסייבר, שמנסים לקבל גישה באמצעות מקסום נקודות תורפה ישנות וחדשות. בנוסף לכך, כאשר מתבוננים במגמות נקודות התורפה של ה-OT, רואים שגם מגזר זה סובל. ניתן לראות, שטווח רחב של התקנים ופלטפורמות נוצלו ע"י הפושעים, מה שמדגים את המציאות של אבטחת הסייבר בכל הנוגע להתכנסות מוגברת של ה-IT וה-OT והיעדים של הפושעים, שגורמים לשיבושים.

טכנולוגיית נקודות קצה מתקדמת יכולה לסייע למנוע ולתקן ביעילות התקנים שנפגעו בשלב מוקדם במתקפה. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בשירות הגנה דיגיטלי מפני סיכונים (DRPS) כדי לבצע הערכות איומים חיצוניים, לאתר ולתקן בעיות אבטחה ולסייע לקבל תובנות קונטקסטואליות בנוגע לאיומים נוכחיים ועתידיים.   

מגמות איום הרסניות ממשיכות עם התרחבות תוכנות המחיקה: מגמות של תוכנת המחיקה הזדונית (Wiper) חושפות התפתחות מטרידה של טכניקות מתקפה יותר הרסניות ומתוחכמות, שמתבצעות באמצעות תוכנה זדונית השמידה נתונים ע"י מחיקתם.

המלחמה באוקראינה הביאה לעלייה ניכרת בתוכנות מחיקה זדוניות על דיסק בקרב גורמי איום המתמקדים בעיקר בתשתית קריטית. החוקרים זיהו לפחות 7 גרסאות חדשות משמעותיות של תוכנות מחיקה במחצית הראשונה של 2022, ששימשו במגוון מתקפות נגד ממשלות, צבא וארגונים פרטיים. מדובר במספר משמעותי היות והוא קרוב למספר גרסאות תוכנות המחיקה, שאותרו באופן פומבי מאז 2012.

בנוסף לכך, תוכנות המחיקה לא נותרו במיקום גאוגרפי אחד, אלא אותרו ב-24 מדינות מלבד אוקראינה. כדי למזער את ההשפעה של תוכנות מחיקה, ניתן להיעזר בפתרון איתור ותגובות רשת (NDR) בעל בינה מלאכותית עם יכולת לימוד עצמי כדי לאתר חדירות בצורה טובה יותר. כ"כ, יש לאחסן גיבויים מחוץ לאתר ובאופן לא מקוון. 

מדינות, שאיתרו תוכנות מחיקה (Wiper) הקשורות למלחמה בין רוסיה ואוקראינה:
פורטינט

התחמקות מאמצעי הגנה עודנה טכניקת התקיפה המובילה ברחבי העולם: בחינה של אסטרטגיות הפושעים חושפת תובנות אודות הדרך, שבה מתפתחות הטכניקות ושיטות המתקפה. החוקרים ניתחו את הפונקציונליות של התוכנות הזדוניות, שהתגלו במהלך המחצית הראשונה של 2022 כדי לעקוב אחר הגישות השכיחות ביותר ומצאו, שבין 8 הטכניקות והשיטות המובילות הממוקדות בנקודות הקצה, התחמקות מאמצעי הגנה (Defense Evasion) הייתה הטכניקה המיושמת ביותר ע"י מפתחי התוכנות הזדוניות. היות והסתרת הכוונות הזדוניות זה אחד הדברים החשובים ביותר עבור הפושעים, הם מנסים להתחמק מאמצעי ההגנה ע"י מיסוך וניסיון להחביא פקודות באמצעות שימוש בהסמכה אמיתית כדי לבצע תהליך מהימן ולהוציא לפועל את הכוונה הזדונית שלהם.

הטכניקה השנייה הפופולרית ביותר הייתה Process Injection, כאשר הפושעים פועלים כדי להזריק קוד למרחב הכתובת של תהליך אחר כדי להתחמק מאמצעי הגנה ולשפר את יכולת ההתגנבות שלהם. ארגונים יהיו מסוגלים להתגונן בצורה יעילה יותר נגד הכלים המקיפים של הפושעים אם יהיו חמושים במודיעין זה, שניתן לפעול לפיו. פלטפורמות אבטחת סייבר משולבות בעלות בינה מלאכותית ולמידת מכונה עם יכולות איתור ותגובה מתקדמות, המופעלות ע"י מודיעין איומים, שניתן לפעול לפיו, חשובות כדי להגן על כל הקצוות של הרשתות ההיברידיות.    

השיטות והטכניקות המובילות של התוכנות הזדוניות בנקודות הקצה:
פורטינט

אבטחה מבוססת בינה מלאכותית על פני שטח התקיפה המורחב
כאשר ארגונים מקבלים הבנה עמוקה יותר של המטרות והטכניקות המשמשות את הפושעים באמצעות מודיעין איומים, שניתן לפעול פיו, הם יכולים להיערך טוב יותר עם אמצעי הגנה כדי להסתגל ולהגיב באופן יזום לטכניקות התקיפה המשתנות במהירות. תובנות איומים הן קריטיות כדי לסייע לתעדף מדיניות תיקון להגנה טובה יותר על הסביבות. גם מודעות והדרכה לאבטחת סייבר הן חשובות ככל שנוף האיומים משתנה כדי שהעובדים והצוותים יהיו מעודכנים בכל החידושים בנושא.

ארגונים זקוקים לפעולות אבטחה, שיכולות לתפקד במהירות של מכונה כדי לעמוד בקצב הנפח, התחכום ושיעור איומי הסייבר כיום. אסטרטגיות מניעה, איתור ותגובה המופעלות על בינה מלאכותית ולמידת מכונה המבוססות על ארכיטקטורת אבטחת סייבר רב-שכבתית מאפשרות אינטגרציה הדוקה יותר, אוטומציה מוגברת ותגובה מהירה, מתואמת ויעילה יותר לאיומים ברשת המורחבת.      

דרק מאנקי, אסטרטג אבטחה בכיר וסמנכ"ל שיתופי פעולה גלובליים ב-FortiGuard Labs, פורטינט: "פושעי הסייבר מקדמים את האסטרטגיות שלהם כדי לסכל הגנות ולהגדיל את רשתות השותפים הפליליים שלהם. הם משתמשים באסטרטגיות ביצוע תוקפניות כמו סחיטה או מחיקת נתונים, לצד התמקדות בטכניקות סיור לפני המתקפה כדי להבטיח לעצמם החזר על השקעה. כדי להיאבק במתקפות מתקדמות ומתוחכמות, ארגונים זקוקים לפתרונות אבטחה משולבים, שיכולים להשתמש במודיעין איומים בזמן אמת, לאתר דפוסי איום ולתאם בין כמויות עצומות של נתונים כדי לאתר חריגות וליזום באופן אוטומטי תגובה מתואמת ברשתות ההיברידיות".  
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים