Telecom News - האם ביום 30.11.18 נולד בתל אביב איגוד העיתונות העצמאית של ישראל?

האם ביום 30.11.18 נולד בתל אביב איגוד העיתונות העצמאית של ישראל?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> האם ביום 30.11.18 נולד בתל אביב איגוד העיתונות העצמאית של ישראל?
משהו רע עובר על העיתונות והעיתונאים ברוב כלי התקשורת והמדיה, וביום 30.11.18 נעשה ניסיון לתקן מצב זה ב"כנס העיתונות העצמאית הראשון" בארץ, שהפך חיש מהר לפלופ אליטיסטי, ספינולוגי ומנוכר לציבור הרחב ולאמת. כבר מרגע היוולדו של רעיון זה של איסוף העיתונאים העצמאיים תחת קורת גג אחת התגלה, שאנו מפגרים בתחום העיתונאות בעשור אחרי ההתפתחויות בארה"ב ורוב מדינות המערב. בכנס נולד מושג חדש: "ספינתונאי".
מאת: אבי וייס, 1.12.18, 17:17בלוג

אתר "העין השביעית" יזם, לראשונה בישראל, כנס של מה שהוא כינה "העיתונות העצמאית".

מהיעדר רישום של אלה, שהגיעו לכנס, ממה שראו עיני, הגיעו לכנס כמה עשרות עיתונאים, בלוגרים, חוקרים ומרצים מהאקדמיה, יח"צנים, אנשי שיווק, לוביסטים ופעילים חברתיים.

"כנס העיתונות העצמאית" זה לא היה, משום שהמארגנים הזמינו קבוצה, שהמכנה המשותף של רוב אנשיה הוא, כפי שנראה - "רק לא ביבי", וזה לא מבדיל אותם בכלל מחלק לא קטן מהעיתונות המסורתית.

גם "טקס הענקת תואר 'אביר השחתת השלטון''' של '"שקוף" ו"עמותת עוגן" (הפרס כביכול ניתן ליועמ"ש, אביחי מנדלבליט, שכמובן לא היה נוכח וגם לא יכול היה להגיב על "הפרס" הזה, שהוענק לו), הטקס הזה היה פארסה אחת גדולה, שהתאימה לכל ההתכנסות המגוחכת הזו.

יתרה מכך, אחד מ"העיתונאים העצמאיים", שהיה על הבמה המרכזית ודיבר לא מעט, התגאה בהישגי "העיתונות העצמאית" שלו וציין בהבלטה את ההישג של הורדת אנטנה סלולרית בחולון, אנטנה, שכביכול, "מטגנת את הראשים" של תלמידי בית ספר סמוך. זו הטיית הציבור והפחדתו המיותרת בשל אי הבנה בנושא המורכב הזה. מדובר בבורות ברמה הכי ירודה שיש, שלא לדבר על כך, שזה מזכיר לי את התקופה של "ציד המכשפות" של ימי הביניים, "ציד", שנמשך עד המאה ה-17. למשל, בשנת 1692 התרחש "ציד המכשפות" מדהים בהיקפו, בעיירה סיילם שבמסצ'וסטס ארה"ב, בתמיכת ובעידוד העיתונות של אותה תקופה. אם שילוב של בורות מוחלטת ו"ציד מכשפות" (במקרה, שדווח בכנס, אלו אנטנות הסלולר...) זו "עיתונות עצמאית" מודרנית וחדשה, אז אבוי לנו לאן הידרדרנו. לא צריך "עיתונות עצמאית" מהסוג הירוד הזה. 

החלק הכי חמור בפראסה הזו הוא, שהמארגנים לא הצליחו לצאת מהבועה בה הם מצויים במדינת תל אביב, והדירו לא רק את מי שלא מתאים להם פוליטית, אלא הדירו מהכנס את העיתונות העצמאית אולי הכי חשובה בעולם, שבו אנו חיים במאה ה-21 - העיתונות של עולם ההייטק.

לא נבחרתי לייצג את עיתונות ההייטק והטכנולוגיה בישראל. אולם, ההתעלמות ממני (עם כרבע מיליון קוראים ייחודיים כל חודש) (הוזמנתי ברגע האחרון לאחר שפניתי מיוזמתי למארגנים), והיעדר נציגים מכל האתרים הטכנולוגיים האחרים, שחלקם אף גדול מ-Telecom News, הם תעודת עניות, עיוורון מוחלט וביזיון, למי שמתיימר לייצג את "דעת הציבור". מדובר באתרים החשובים פי כמה לתושבי ישראל ולעתיד החיים בישראל מהאתרים העצמאיים הקיקיוניים המוטים פוליטית, שהיו בכנס, ושמתחרים ביניהם מי צועק חזק יותר "רק לא ביבי" ו"הלאה הכיבוש" והמפזרים סביבם טונות של Fake News ובורות (דוגמת סיפור "האנטנה הסלולרית בחולון"), בדומה למרבית העיתונות המסורתית, שהותקפה בכנס הזה מתחילתו ועד סופו, על ידם.

אגב, שחיתות יש גם בעולם הייטק. תוכלו למצוא הרבה מאוד (אלפי כתבות) על שחיתות בתחומים, ש-Telecom News מכסה אותם, באתר זה. אולם, את עיתונאי ה-Fake News זה לא מעניין. הם גם לא מבינים על מה מדובר. לכתוב עוד התקפה על ביבי (או על מנדלבליט, או על אנטנות סלולר) - זה מאוד קל. האינטרנט סובל כמעט הכל. 

מבחינת תכנים והרצאות, הכנס הזה לא חידש דבר, כי כמעט כל מה שנאמר בו, כבר נכתב על ידי כמה פעמים בעשור האחרון וסיכמתי זאת ב-2013 ב-2 מאמרים מובילים. כך, שמי שהפסיד את הכנס, יוכל לקרוא מה נאמר בו, מה שזהה לחלוטין למה שכתבתי כבר ב-2013: יתרה מכך, אין כל סיכוי לקדם את המטרה של הקמת "איגוד העיתונות העצמאית" בישראל, שיתחרה בעיתונות המסורתית, בגלל שכבר מההתחלה בכנס חלה סטייה חמורה במהות "העיתונות העצמאית" הזו. מה ש"העין השביעית" אספה בכנס, זו בעיקר "עיתונות עצמאית" במרכאות, שעוסקת בפוליטיקה וחברה - אבל הכל בגוון פוליטי מאוד ברור. אך לא ברור במה הוא שונה, למשל, מ"הארץ", למעט זה של"הארץ" יש אינטרסים כלכליים ואיל הון העומדים מאחוריו ולמרבית העיתונות העצמאית הזו - אין. 

בארה"ב, בה אני מרבה לבקר, וגם במדינות מערב אחרות, "עיתונות עצמאית" זה מושג לגמרי אחר. בארה"ב, "העיתונות העצמאית" זו במיוחד ובעיקר בלוגים ובלוגרים בתחום הטכנולוגיה ועולם ההייטק ובתחומים משיקים. הם בעלי ההשפעה וכמות קוראים הגדולה ביותר בארה"ב (עשרות מיליוני קוראים ביום, לבלוגים המובילים), לצד בלוגרים פוליטיים וחברתיים, ששונים לגמרי ממה שהתפתח בישראל. מידע נוסף ניתן לאתר באינטרנט או באתר זה. 

בקצרה, בארה"ב, הרבה לפנינו, לחלקים ניכרים מהציבור נמאס מהתוכן השיווקי והמגמתי ומה-Fake News של כלי התקשורת המסורתיים, לכן, בלוגרים טכנולוגיים ומקצועיים תפסו את הבמה הציבורית, עם כמות הקוראים הגדולה ביותר. הם החלו להכתיב את "סדר היום הציבורי", כי הם כותבים על נושאים מחיי היום-יום של עולם ההייטק ומעולם החיים היום-יומי של רוב הציבור, בעולם מתקדם ומתפתח במהירות, מה שמניע את הכלכלה והמשק, בארה"ב כמו גם בשאר העולם המערבי. לכן גם הציבור החל לקרוא ובהמוניו את הבלוגים הטכנולוגים. התהליך הזה לא קרה בישראל, לא בעיני "העין השביעית". הם עיוורים לחלוטין לכיוון ההתפתחות החשוב הזה. 

אגב, בכנס בת"א, נולד מושג חדש (הזכויות למושג הזה הן של אור-לי ברלב): "ספינתונאי". יש לו כמה דרגות של חומרה, אבל בקצרה, זה עיתונאי, שמדברר בעצמו ובכתבותיו את הספינים, שבעלי עוצמה וכוח, פוליטיקאים ולוביסטים, שפכו לאוזן (או למסך) שלו. עיתונאים רבים מדי בישראל "התקרנפו" ו"אכילת ספינים" של ספינתונאים, הפכה ל"מאכל לאומי" בעיתונות ובכל כלי המדיה ולנורמה. אגב, זה קרה לא רק בישראל.

הבעיה הכי חמורה בעניין זה, שב"עיתונות העצמאית", שנאספה בת"א, בדיוק כמו בעיתונות המסורתית, שהותקפה על ידה, יש כמות דומה של ספינים, ספינתונאים ו-Fake News. חלק לא קטן הם ספינים של העיתונאים הכביכול עצמאיים עצמם, שרוצים לקדם אג'נדה פרטית או פוליטית - משל עצמם. זה לא יותר טוב מהאג'נדה של הטייקונים והפוליטיקאים.

זו לא הייתה ולא תהיה חלופה ראויה מול "ידיעות אחרונות" ואתרי הלוויין שלו (YNET, כלכליסט ועוד), ל"וואלה!", ל"גלובס", ל"הארץ" (כולל דה-מרקר"), ל"כאן", ל"החדשות", ל"ערוץ 10-רשת" ול"ישראל היום". ממה שאני ראיתי בכנס, זו בכלל לא "עיתונות עצמאית" ולא עיתונות בכלל, אלא "ספינתונאים", כנראה של מפלגת "הרשימה המשותפת". זה הכל. הם לא מאיימים בכלל על ההגמוניה בארץ של העיתונות המסורתית.

בהערת אגב נציין, שעל פי "מפת הבעלויות" על כלי התקשורת בישראל, ש"העין השביעית" פרסם (כאן) בעצמו, יש ביזור ותחרות רחבת היקף בין כלי התקשורת בישראל, כך שלא ברור מהו המשקל היחסי (אם בכלל) של "העיתנות העצמאית" מול התחרות הזו. 

"ככה לא בונים חומה" ודגל הכישלון מונף מזמן מעל לכיוון השגוי הזה, ש"העין השביעית" מוביל. הגישה, שהכל שחור, מוטה ומושחת, מעוותת באופן קיצוני את המציאות. יש שחיתות, שצריך להאבק בה, אבל היא לא "חזות הכל" ולא מרכז ההתעניינות התמידי של רוב הציבור החי בישראל. המצב הכלכלי של ישראל די טוב (מפורט כאן) וההייטק די פורח, הרבה יותר מתמיד וכך זה יימשך בטווח הזמן הנראה לעין. מי שמנסה למחוק או לעוות את העובדות הללו, הוא לא יותר מ"ספינתונאי". מכאן, העיתונות המסורתית בישראל אכן נמצאת במשבר לא פשוט, אבל "העיתונות העצמאית" - כרגע אינה חלופה. 

כשנלך בכיוון, שהתרחש בארה"ב (ועדיין מתפתח לכיוונים מרתקים חדשים שם, שלא כאן המקום לפרטם), יהיו סיכויים סבירים יותר ל"שחר חדש" ו"סדר יום חדש" בעיתונות הישראלית. בינתיים - זו פארסה מגוחכת, מנותקת מהציבור, תחומי התעניינותו וצרכיו, פארסה של "בועה" הרואה רק את עצמה והגיגיה במרכז היקום (הישראלי) ופועלת בקרוב לאפס שקיפות.  

אתגר ל"עין השביעית"
אם אתר ה"עין השביעית" רוצה לקדם משהו ממשי לטובת אותה "עיתונות עצמאית", שהוא אוסף סביבו, אז יש לי עבור בעלי האתר אתגר: לנסות ולהשפיע על החלטה ממשלתית ארכאית אחת ושמה "תעודת עיתונאי".

אני לא זקוק לתעודה כזו, כי אני לא מכסה את התחום הפוליטי (רק במסיבות עיתונאים של אישיות פוליטית מאובטחת ברמה הבכירה, מבקשים בכניסה דבר כזה). מעולם בכל שנותיי בעיתונות לא ביקשו ממני באיזה מקום להציג תעודה כזו, למרות ששנים הייתה לי תעודה כזו ונוכחתי שהיא חסרת ערך או שימוש עבורי, כי כאמור לא הגעתי לאירועים בהם זה היה נדרש. מלבד זאת, חוק העיתונות בוטל בכנסת מזמן ואין היום שום הגדרה באיזה חוק או תקנה, מה זה "עיתונאי". כך, שהתעודה הזו היא חסרת תוקף חוקי כלשהו, על פי חוקי מדינת ישראל.

אולם, "לשכת העיתונות הממשלתית" היא אגף שנשאר (ואפילו גדל והתחזק בשנים האחרונות) במשרד רוה"מ, גם אחרי ביטול חוק העיתונות. הלשכה הזו ממשיכה לחלק "תעודות עיתונאים" וממשיכה להקפיד, שבמסיבות עיתונאים, שהיא נמצאת בהם או מארגנת אותם עבור ראשי השלטון, ייבדקו תעודות העיתונאים בכניסה לאותו אירוע. כלומר: עניין זה נוגע לרוב העיתונאים העצמאיים, שהוזמנו לכנס "העיתונות העצמאית הראשון" ועוסקים בתחומים הפוליטיים והחברתיים.

אולם, הלשכה הממשלתית הזו נוקטת בדרך אנכרוניסטית ומפלה (ובכוונה) בין העיתונות המסורתית לבין העיתונות העצמאית, שמצויה רובה ככולה באינטרנט.

אם זה לא היה כתוב, לא הייתם מאמינים לי (אז הנה הכתוב, לספקנים): 
  • כדי לקבל "תעודת עיתונאי" בעיתונות המסורתית הכתובה, הקו התחתון צריך להיות כתב\ת בעיתון המופיע לפחות 4 פעמים בשנה עם 5,000 גיליונות בכל פעם. כמה קוראים יש לגליונות הללו - אי אפשר לדעת. לגבי טלוויזיה ורדיו, סוכנויות הפצה של ידיעות, חברות הפקה לטלוויזיה ורדיו, חברות תשתית למדיה ועוד, כל אחד, שעובד בגופים, הללו זכאי ל"תעודת עיתונאי", ללא כל קו תחתון משום סוג. כמה צופים או מאזינים יש לאותו ערוץ מדיה, זה לא חשוב בכלל בעיני לשכת העיתונות הממשלתית. 
  • לעומת זאת, כדי לקבל "תעודת עיתונאי" לעיתון באינטרנט, צריך לא פחות מ-10,000 קוראים יחודיים ליום. צריך להביא אישור מה-ISP בו נמצא העיתון, שיש לו כמות יומית כזו של קוראים ייחודיים.
כלומר: בעיתונות הכתובה והמסורתית, הרף המינימלי לקבלת "תעודת עיתונאי" הוא 5,000 גיליונות (לא קוראים, כי זה לא ידוע), אחת ל-4 חודשים. בטלוויזיה וברדיו וכיו"ב אין רף תחתון בכלל. אולם, לעיתונות באינטרנט יש: מינימום 10 אלף ליום.

המשמעות מאוד ברורה: השלטון (שמיוצג כאן ע"י לשכת העיתונות הממשלתית) לא מוכן להכיר ב-99% מהעיתונות העצמאית, ש"העין השביעית" רוצה לאגד, ולא מוכן להכיר בכך, שהעולם השתנה והתקדם ועולם העיתונות המסורתית המיושן מת או ימות במוקדם או במאוחר. בארה"ב, המהפך הזה כבר התרחש


לסיכום, אביא את דברי שוקי טאוסיג, עורך אתר "העין השביעית", שהיה בין יוזמי הכנס: "אין בישראל עדיין עיתונות עצמאית. יש אתרים מקומיים עצמאיים, חלקם פועלים כבר מספר שנים, אבל אין עדיין עיתונות עצמאית, כפלח שוק מובחן העומד בפני עצמו.

אולם, יש כאן תופעה מרתקת, ולכן רצינו להוציא אותה לאור ולחשוף אותה לציבור, שאולי לא מכיר אותה. 

כיום, כבר לא שואלים למה צריך עיתונות עצמאית, כי זה ברור. זה בא מהמקום של השחתת העיתונות המסורתית. השחיתות עלתה על גדותיה והשקיעה לתהום של העיתונות המסורתית כבר אינה סוד. כולם נחשפו לזה בחקירות האחרונות של המשטרה. 

לכן, השאלה הנשאלת כרגע היא: האם העיתונות העצמאית היא חלופה למה שאנו שומעים וקוראים בעיתונות המסורתית המרכזית, שקיימת בישראל ולא נעלמה? האם העיתונות העצמאית היא בכלל תחליף ראוי לעיתונות המסורתית?

האינטרנט אפשר את קיומה של העיתונות העצמאית, כי הוא חיסל את כל המתווכים בין המידע לבין הקוראים והצופים. כל אחד יכול לדווח מיידית כל מידע ולהפיץ אותו. אנו משיקים פרויקט חדש ב'עין השביעית', שזה מעין דף, שיצא מדף הבית שלנו, שמטרתו הסופית ליצור 'דף בית' של עיתונות עצמאית, שיבדל את העיתונות העצמאית מהעיתונות המסורתית. 

ההגדרה של עיתונות עצמאית עדיין לא ברור ולא גובש בישראל. האם זו עיתונות ללא מטרות רווח? אם כן, זה מכניס את 'ישראל היום' להגדרה הזו. לכן, אני חושב, שמה שמבדיל בין סוגי העיתונות הוא זה, שהעיתונות העצמאית לא נכנעת לסדר היום המוכתב לציבור ולמה שהתקשורת המסורתית נותנת לציבור, עיתונות לא נכנעת לשחיתות, לבעלי הכוח ולבעלי האינטרסים, מכל סוג. 

הבעייה המרכזית שלנו, בעיתונות העצמאית: מי מכתיב את סדר היום. ממה שאני רואה, הדברים החשובים לציבור נדחקים לאחור, בגלל סדר יום מוכתב, שמתאים לאלה המכתיבים אותו.

לכן, עיתונות עצמאית היא קודם כל עיתונות, שלא נכנעת לסדר היום, שמכתיבים לעיתונות הפוליטיקאים, בעלי ההון, בעלי הכוח וההשפעה וכל התלויים בהם ומשרתים אותם. זו עיתונות, שלא מתרפסת בפני איש, האמת היא הנר המאיר את דרכה והיא מציעה סדר יום חדש.

עיתונות עצמאית מערערת על מה שנחשב חשוב או לא חשוב בעיני אלו שרוצים להכתיב לעיתונות את סדר היום ולא מקבלת את הקהל המדומיין, שכביכול חסר דיעה, שהעיתונות המסורתית מדמיינת, שזה קהל המטרה שלה בישראל.

המחויבות של עיתונות עצמאית היא קודם כל לציבור, לקוראים, המחויבות לאמת, זה המאפיין, המצפן והדגל של כל עיתונות עצמאית, שאני מאמין, שצריכה להיות בישראל".

ועוד אתגר קטן ל"עין השביעית": אני ממליץ, שתחברו את Google Analytics של האתר שלכם ל-SimilarWeb, בדיוק כמו שאתר Telecom News עשה כבר לפני שנים, כדי שנתוני אתר "העין השביעית" יהיו גלויים ושקופים לכל עם ישראל ולקוראי האתר, ובכך תתנו דוגמה ל"עיתונות העצמאית", ששקיפות ואמירת אמת הן בכל תחום, גם בתחום הצגת כמות הקוראים שיש לאתר, באופן גלוי לחלוטין, בכלי המדידה המקובלים בעולם האינטרנט והמדיה של המאה ה-21. 
 
חדשות
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים