Telecom News - האם ניתן לפצח את האתגר של פרסום במכשירי סלולר?

האם ניתן לפצח את האתגר של פרסום במכשירי סלולר?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> האם ניתן לפצח את האתגר של פרסום במכשירי סלולר?
ביוזמת imonomy ופורום Advertising Wadi על הגג של Lool Ventures בת"א, הציגו יזמי עולם הפרסום הנייד את התובנות והניסיון שלהם כיצד ניתן להצליח בעולם הפרסום הנייד, ששונה בכל המובנים מעולם הפרסום הנייח. ישראל: מעצמת פרסום עולמית ומובילה את התחום. אורן דרור
מאת: אבי וייס, 18.5.15, 13:50

פורום Advertising Wadi בהנחיית אריאל שפירא ומיוזמת imonomy בראשות המנכ"ל המשותף והמייסד המשותף אורן דרור (בתמונה משמאל), התכנס על גג Lool Ventures בת"א ביום 14.5.15 כדי לנסות ולפצח את האתגר: כיצד מפרסמים במובייל?

אליאב משה, סמנכ"ל בכיר, (DMG (DNSR Media Group: "אין ספק, שישראל היא מעצמה בתחום הפרסום. אנו מחברים בין מפרסמים ופלטפורמות פרסום. בשוק הנייד כ-50% מהאפליקציות היו משחקים ב-2008, כיום 20% מהאפליקציות הניידות הן משחקים. אולם מנגד, מאז 2008 ועד היום, כ-70% מההכנסות בעולם האפליקציות הניידות מגיע מתחום המשחקים.

האתגר של כל מפתח אפליקציות הוא להגיע ל-ROI, להשיג משתמשים איכותיים שמשלמים, משתמשים שיש להם נאמנות. לכן, כל מפתח שואל את עצמו: איך יוצאים לשוק? איך יוצרים מונטיזציה? הרוב כבר למדו לא לצאת לשוק לבד, אלא למצוא שותף מתאים, כי זה שוק מאוד תחרותי ושוחק.

אפל בוחנת כ-1,000 אפליקציות חדשות ביום ויש אצלה בחנות כבר מעל ל-1.5 מיליארד אפליקציות. בחנות האנדרואיד של גוגל יש כבר מעל ל-1.7 מיליארד אפליקציות. איך אפשר להגיע לללקוחות במצב כזה? עלות השגת משתמש איכותי בגוגל יכולה לנוע בין דולר ל-4 דולרים, תלוי במדינות השונות ובפרמטרים נוספים. באפל המחירים להשגת משתמש קצת יותר גבוהים, כי הרוב הם במדינות המערב היותר מפותחות ויקרות.

מהניסיון שלנו, פרסום בווידיאו טוב יותר מבאנרים. מהניסיון שלנו, סטארטאפ חדש חייב לקחת ייעוץ בטרם הכניסה לשוק הזה. רצוי לבצע 'השקה רכה' עם מבחנים (AB Tests) ולבחון כל צעד. השקה רכה יכולה לעלות כ-5,000 דולרים וזה כבר יכול לתת אינדיקציה לגבי השוק ותגובת המשתמשים.

כדאי להתנסות עם שותפי מדיה ולראות את יעילותם. חשוב לאסוף מידע כל הזמן ולנתח כל הזמן. מציאת האופטימיזציה בקמפיין תימשך כמה שבועות טובים ואולי אף חודשים. כך, שצריך סבלנות וצריך גם תקציב מתאים. אין שום דבר בחינם. חשוב, שהיזם ידע כל הזמן את המספרים של עצמו. בלי זה לא תגיע ההצלחה". 

מיקו לוי, סמנכ"ל לקוחות, אאוטבריין: "אנו עוזרים לגולשים למצוא תוכן, שמעניין אותם, בכל מקום אפשרי. אנו עם כחצי מיליארד קוראים בחודש, 20 מיליארד דפים נצפים לחודש ו-190 מיליארד המלצות המוצעות לגולשים לחודש. כך, שאנו עם בסיס נתונים ענק ויש לנו תובנות רבות מניתוח המידע הנצבר אצלנו.

מצאנו, שללקוח טיפוסי לוקח בממוצע 11 נקודות מגע ברשת ומחוצה לה, עד שהוא מחליט על רכישה של מוצר או שירות. זה יכול להיות בקריאת חדשות, בבלוג, ברשת החברתית, בפרסומת בטלוויזיה, ברדיו, בחומר מודפס וכיו"ב. כיום, 86% מתעשיית ה-B2B ו-77% מתעשיית ה-B2C משתמשים בכלים של 'תוכן שיווקי', כדי להביא את הלקוחות הפוטנציאליים עד כמה שיותר מהר לנקודת ההחלטה שלהם או לרכוש את נאמנותם ולחזק את ערכי המותג, שדוחף תוכן שיווקי.

ה-CTR בסמארטפונים ובטאבלטים גבוה משמעותית מאשר השימוש במחשב הנייח או הנייד. המלצות תוכן יוצרות יותר נאמנות מאשר אם המשתמש היה מגיע לתוכן בדחיפה או חיפוש בגוגל או במציאת תוכן ברשת חברתית.

מהנתונים שלנו, הלקוחות צורכים תוכן כולל תוכן שיווקי הרבה יותר בימי סוף השבוע. שעת השיא בצריכת תוכן במובייל היא בסביבות 20:00, בכל העולם. יש נושאים, שקוראים אותם יותר: סלבריטאים, כדורגל, פשע, מלחמות, מזג אוויר, תאונות, חתונות ועוד, מול צריכת תוכן במחשבים נייחים. תוכן מצליח הרבה יותר מבאנרים, זו עובדה מוכחת וצריך להפנים את הנתונים הללו". 

ניר פרח, מנכ"ל Fogel Ogilvy Israel: "חשוב להפנים את המשפט הבא: את אף אחד לא מעניינת הפרסומת שלכם. צריך לקלוט את המציאות הזו. לכל מדיום יש 'תקרת זכוכית', שממנה לא ניתן לעלות. בטלוויזיה, פרסומת טובה היא פרסומת מעניינת. אולם, במובייל פרסומת טובה היא זו הנותנת ערך לצרכן. 

כיום, רוב הפרסומות הקיימות מפריעות לצרכנים. זה בדיוק כמו שלט חוצות התקוע מול העיניים ואי אפשר להסיר אותו ולהיפטר ממנו, כי הוא מוצב על הכביש. להציק לגולשים זה קל. אבל, זה לא מביא תוצאות. צריך לחשוב על מהלכים המביאים ערך, צריך לחשוב ולהשקיע בחשיבה ובתכנון.

מה שכל מפרסם צריך לחפש:
א. מה הערך של המותג, שהלקוח רוצה ומעוניין לקבל.
ב. מהן הטכנולוגיות המאפשרות את הבאת הערך הזה.
.ג. מה הערך הרלבנטי ללקוח מסוים בזמן מוגדר ובמיקום מוגדר.

ממה שאני רואה, אין הרבה קמפיינים מבריקים וטובים במובייל. חייבים לחפש רעיונות טובים ולא להיגרר להצקות למשתמשים". 

סמיון רוטשטיין, מנכ"ל ומייסד, Cydersoft: "ניתן להגיע למונטיזציה יפה באמצעות וידיאו. פרסום בווידיאו חשוב שייעשה באופן שקוף מול המפרסמים. רצוי להשתמש ב-RTB (פרסום בזמן אמת) ולהשתמש ב-User Based Targeting"

ארז ירושלמי, מייסד ומנכ"ל משותף, Sling: "יש פלח שוק, שהוא ממש לא מכוסה. פלח שוק זה נקרא 'מיקרו-ביזנס'. אלה עסקים של אדם אחד בודד, או לכל היותר עד 3 עובדים, עסק העובר לרוב במזומן, לרוב מחוץ לעולם האינטרנט.

זו אוכלוסייה המכונה בשם SoHo אבל ברובד הנמוך שלה, עסקים, שלרוב עובדים מהבית. בארה"ב יש 22 מיליון עסקים כאלה, עסקים, שאין להם כמעט עובדים שכירים. בארץ ההערכות הן, שמדובר בכחצי מיליון עסקים, 180 אלף מהם רשומים ומשלמים מיסים, כל השאר לא מדווחים על העסק שלהם לרשויות המס.

בארה"ב, מדובר בשוק של כ-1 מיליארד דולר לפחות. רוב העסקים הם בתחומים מוכרים לכולנו דוגמת: יופי, אחזקת הרכב, ניקוי יבש, תיקונים קטנים ועוד. כל שנה נפתחים בארה"ב כחצי מיליון עסקים, 52% עובדים מהבית, 29% עובדים בתנועה מתמדת (דהיינו: מהרכב שלהם או הולכים ברגל ממקום למקום), 19% ממוקמים במקום קבע שלא בבית, דוגמת שוק או מבנה משרדים. 

המניע המשותף של העסקים והאנשים הללו זה להיות חופשי. חלק רוצים גמישות בזמני העבודה, חלק בגלל הכיף. יכולות השיווק שלהם הן אפסיות. לרובם אין כל שירותי תשלום וכל מערכת פרסום ברת משמעות. אלה עסקים של 'הישרדות תמידית' וכל הזמן נדרש, שהם ימצאו לקוחות חדשים.

מכאן, שיש צורך במציאת שיטה נכונה כדי להגיע לאוכלוסיות הללו. הם זקוקים לחבילה של שירותים, חבילה, שארוזה יפה ביחד עם מחיר אטרקטיבי והתאמה אישית. לכן, חייבים לארוז את החבילות הללו במנות קטנות עם מחירים מאוד נמוכים. יש דבר אחד המאפיין כמעט את כל העסקים הללו: יש להם סמארטפונים. לכן, ההנגשה שלהם לחבילות המוצעות במובייל היא הדרך הנכונה להגיע לשוק הזה". 
אפליקציות במובייל



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים