Telecom News - המסלול מזיהוי דיבור עבר דרך "סייען אישי" וכעת מוביל לרובוטים אנושיים

המסלול מזיהוי דיבור עבר דרך "סייען אישי" וכעת מוביל לרובוטים אנושיים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> המסלול מזיהוי דיבור עבר דרך "סייען אישי" וכעת מוביל לרובוטים אנושיים
חשיפת הרובוט האנושי Jibo ע"י מפתחו, רובוט שכבר מופעל במכון הטכנולוגי חולון (HIT) ופתרונות מדהימים נוספים, שנולדו כחלק מההתפתחות של עולם "זיהוי דיבור", שהתפתח ל"סייען אישי", "זיהוי רגשות" וצ'אט-בוטים, כשהכל מתאחד כעת לתוך "רובוט אנושי", שזו טכנולוגיית העתיד שלנו בכל תחום. הצגת 5 סטארטאפים בתחום.
מאת: אבי וייס, 20.4.17, 08:00הרובוט ג'יבו עם ד"ר נאווה שקד

כפי שכבר דיווחנו (כאן), ביפן, רובוטים אנושיים הם כבר מציאות טכנולוגית ושיווקית. יש ביפן כבר מעל ל-25 יצרנים של רובוטים אנושיים לצרכים מגוונים בכל התחומים. אגב, "רכב אוטונומי" הוא גם סוג של רובוט אנושי.

בארה"ב, התהליך הזה החל (למשל בתחום מתן השירות בסוכנויות הביטוח והתפשט לשווקים נוספים). בישראל, אנו רק בתחילת הדרך, למרות שיש כאן חברות הזנק ופיתוחים מדהימים בעולם החדשני הזה, מלווה בפעילות מחקרית ענפה, כמו זו הנעשית במכון הטכנולוגי חולון. . 

כנס AVIOS 2017 (ארגון בינ"ל, שנולד לתחום "זיהוי דיבור", ד"ר נאווה שקד מ-HIT - המכון הטכנולוגי חולון היא יו"ר AVIOS בישראל), היה המקום המתאים לחשוף את ההתפתחות המהירה של התחום הזה, שכיום מובל ע"י טכנולוגיית הרובוטים האנושיים. 

ארגון AVIOS (ר"ת: Applied Voice Input Output Society) הוקם לפני מעל ל-30 שנה. החוקרים והמפתחים, שחברים בו והקימו אותו, לא שיערו לעצמם לאן התחום הזה יגיע.

דוגמה להמחשה: בתמונה למעלה משמאל ד"ר נאווה שקד (משמאל) מצולמת עם ד"ר רוברטו פירצ'יני (מימין) והרובוט Jibo פרי פיתוח צוות שהוא חלק מרכזי ממנו, רובוט אנושי, שנחשף והוצג באירוע, רובוט, שכבר מופעל ב-HIT.  

פרופ' אדוארד יעקובוב, (בתמונה משנשיא HITמאל), נשיא HIT: "תחום המדעים במכון הטכנולוגי חולון קיבל הכרה ותקנים. תודתי לד"ר נאווה שקד יוזמת הכנס ומובילת תחום ה-Voice ב-HIT.

הקול הוא תחום מולטידיסיפלנרי (רב תחומי) המשלב נושאים רבים בהצלחה, שזו המגמה שלנו בכל הפקולטות: במחשב, בהנדסה, בטכנולוגיות למידה, במדעים ובניהול טכנולוגי. כל הפקולטות משתפות פעולה עם מחקר יישומי רב תחומי.

לאחרונה, ד"ר נאווה שקד מונתה כמובילה את תחום הלימודים המולטידיסיפלנריים ב-HIT. זה הכיוון, שאנו שואפים ליישם בכל הרבדים, כדי לקדם את המכון. לכן גם פתחנו כמה 'מרכזי מצוינות': למשל לגיל השלישי, מרכז סייבר ומעבדות מחקר רבות ונמשיך בכך בשנים הקרובות.

מבחינתי, זו תחילת הדרך ואני מעוניין לראות את ארגון AVIOS משתלב כחלק מפעילות המכון". 

ד"ר נאווה שקד (בתמונה משמאל), הפקולטה להד"ר נאווה שקדנדסה, HIT: "מאז 2005 אני מובילה את פעילות AVIOS בישראל ומקדמת את התחום הזה, שמרתק אותי מזה שנים. זה היה אך טבעי, ש-HIT תהיה הבית של הארגון. המטרה העיקרית שלנו היא לקדם מחקרים יישומיים, שיקדמו את התחום. 

אני מאוד מאמינה בשיתוף פעולה בין מקצועות ובין מחלקות, כי זה הצורך של התעשייה ממנה באתי לאקדמיה. זה גם הצורך של הקהילה הסובבת אותנו. אנו חלק מהתפיסה של Startup Nation והפעילות שלנו מכוונת לקדם את הקהילה בה אנו חיים.

תודה מיוחדת אני חייבת לד"ר רוברטו פירצ'יני, שהוא גם חברת הנהלת AVIOS העולמית, שמשתף עמנו פעולה וגם הביא את הרובוט Jibo לישראל ואיפשר לנו להתנסות בו ולעסוק בהוראה ומחקר סביבו. היום גם נחשף סטארטאפ ישראלי, שעוסק בתחום של 'שיחה ואינטראקציה' ונחשוף עוד סטארטאפים מעניינים בתחומים, שאנו עוסקים בהם.

התפיסה של שיחה השתנתה עם השנים בהן אני מלווה את התחום וחוקרת בו. משיחה מקוונת בטקסט עברנו לשיחה מקוונת בין אנשים וכיום אנו בעידן של שיחה עם מכונות ובין מכונות. התפיסה הזו התפתחה מהר מאוד בשנים האחרונות והגבולות בין התחומים נעלמו. נכנסו לשיח שלנו מושגים כמו צ'אט-בוט ובוט, Virtual Agent והלהיט הכי חזק: Personal Assitance.

הכל הולך כיום לכיוון של AI עם המון Data Analytics. ההצלחה של אמזון Echo Dot דחפה את גוגל קדימה והמטרה כיום של גוגל היא לחבר את כל מה שהם פיתחו בשנים האחרונות לפלטפורמה אחת הכוללת זיהוי דיבור מתקדם.

המשבצת הזו החלה להתמלא במתחרים, הכל התחיל עם הפריצה של Siri, שנרכשה ע"י אפל והובילה להכרה של הציבור הרחב בנושא המקצועי שלנו. החלום שלנו, שעסקנו בו עשרות שנים ב-AVIOS, מתגשם ומצליח ממש כעת.

המחקרים מצביעים על כך, שבשנת 2020 ה-Smart Agent יהיה המענה של לפחות 40% מהפניות למוקדי שירות בעולם. לפחות 50% מהלקוחות ישלמו על רכישות ומוצרים מהסמארטפון שלהם או מהעוזר החכם שלהם. עבורי זה ממש הגשמת חלום. הקול נכנס למרכז הבמה. הוא יהיה הכוח המוביל לאינטראקציות ברשת. הקול נכנס לכל תחומי החיים, גם לתחומי האבטחה והסייבר וגם למכוניות אוטונומיות. 

ההתפתחות הזו יוצרת ממש כעת תעשייה שלמה שנבנית סביב הקול. זה מתחיל ב-AI, המון בוטים והמון פיתוחים חדישים. הכיוון היום מאוד ברור: לכל אחד יהיה בוט המותאם לו אישית. בהמשך זה יהיה גם רובוט אנושי. 

השוק לא יתפתח נכון בלי לבנות יחסים נכונים בין כל מרכיבי הפתרונות, כל פתרון הנוגע לקול. אנו כעת עובדים על הגדרת היחסים הללו. אחד הפיתוחים, שנציג בקרוב, יהיה אווטאר לנשים הרות, פיתוח, שנועד להדגים כיצד ניתן להגיע לתוצאות יפות לאוכלוסיות ממוקדות ולתת להן סביבה תומכת המשתמשת בקול ובכל הכלים האחרים האפשריים - ביחד".

פרופ' שרית קראוס, (בתמונה משמאל), אונפרופ' שרית קראוסיברסיטת בר-אילן: "סוכן אוטומטי עדיין לא מוגדר היטב. מה שמוסכם, שמדובר במערכות התומכות בבני אדם, זה יכול להיות בכל תחום, למשל לעזור לנהגים. יש הסבורים, שסוכן אוטומטי זה מחליף בני אדם. למשל יחליף מורים ומחנכים. יש הסבורים, שסוכן אוטומטי נועד להיות מאמן של בני אדם, למשל בניהול מו"מ. בנינו כמה מערכות כאלו, למשל עבור המשטרה לאמן חוקרים בחקירת חשודים, בנינו מערכת לאימון עובדים לנהל מו"מ מול המעסיקים שלהם. הכל עובד על אווטארים

מה שמשותף לכל הסוכנים החכמים: יכולת זיהוי דיבור וזיהוי התגובה האנושית. חיזוי ההתנהגות האנושית מובילה לתגובה טובה יותר של הסוכן האנושי המשתמש באווטאר, שעוזר לו. 

יש לנו כמה פרויקטים מעניינים. למשל, נהיגה ברובוטים מרובים, כמו למשל צי רחפנים וכבט"מים. אנו שאלנו: למה בכלל צריך אדם באמצע כדי לנהל כמויות של רובוטים? הם יודעים לפעול לבד אז ניתן להם לנהל את עצמם. בני אדם יתערבו רק כשיש צרות וטעויות של הרובוטים. פיתחנו סוכן חכם, שיפעל עם הרובוטים ויעביר פיקוד לאנשים, במצבים שהוא (האווטאר) מזהה סכנה לרובוטים או למה שהם עושים.

כך ניתן לפתח סוכנים חכמים התומכים בקבלת החלטות אנושיות בצורה טובה יותר. זה פתרון מבטיח, שיתפשט לתחומים רבים".

שירה גל, (בתמונה משמאל), בית שירה גלאיזי שפירא: "אנו ארגון העוסק בילדים עם מוגבלויות ויש לנו אקסלרטור בשם A3i, שמקדם יזמות וטכנולוגיות לפתרון בעיות של מוגבלויות. אנשים עם מוגבלויות מכל הסוגים הם כ-15% מהאוכלוסייה הכללית. זה המון.

יש כבר פתרונות לא מעטים,שפותחו אצלנו, למשל Orcam, ReWalk, Talkit, VoiceIT, פתרונות שזכו בפרסים בינלאומיים והכרה עולמית, כבר בזמן שהם פיתחו באקסלרטור. יש לנו בוגרים מוצלחים רבים, דוגמת: Sesame, שהסמארטפון והטאבלט שהם פיתחו לתגובה באמצעות הראש, כבר מופצים ברחבי העולם בהצלחה. Abilisense הוא פתרון נוסף מוצלח שיצא מאצלנו, שמזהה קולות ונותן התראות, למשל זיהוי בכי של תינוק בחדר אחר. Innitie היא פלטפורמה דיגיטלית לאנשי רפואה לסיוע במקצועות הסיעוד, פתרון הזוכה להצלחה יפה. 

אנו מעודדים פתרונות, שמכסים כמה מוגבלויות יחד, ולא פתרון המיועד למוגבלות אחת. הבעיה המרכזית שלנו הייתה ועודנה מימון, בעיקר בקטע של העברת הרעיונות מפרויקט מיזמי, למוצרים לשוק. בעיה נוספת שלנו היא, שלא תמיד יש קשר ישיר בין הממציא לצורך. לכן בנינו שת"פ רחב עם התעשייה ועם קהילת המפתחים ואנו מקבלים עידוד מחברות ענק דוגמת גוגל, שמסייעת לנו רבות.

באקסלרטור אנו מקבלים יזמים בשלבים מוקדמים ואנו שמים דגש על פתרונות למוגבלים ועל שילוב טכנולוגיות ויכולות, כדי לשפר את איכות החיים של כמה שיותר מוגבלים". 

ד"ר הדס לוי, (בתמונה משמאל), מרכז ההדס לויחדשנות, שירותי בריאות כללית: "האוכלוסיה שלנו מזדקנת. 20% מהאוכלוסיה מוגדרת זקנה. 50% עד 80% מהוצאות מערכת הבריאות יוצאות על האוכלוסיה הזו. הגישה שלנו השתנתה ושמה את החולה במרכז ויש את משפחתו מסביב, עם התחשבות בכולם. 

יש כיום המון מידע המגיע מהמון מקורות ויש למערכת בעיה איך להפוך את כל המידע לכזה המביא תועלת בקבלת ההחלטות לגבי חולה מסוים. ראינו, שיש צורך לפתח גישה הוליסטית, שהחולה במרכז, אבל אסור להתעלם מהמשפחה, שלפעמים מתערבת ומתנגדת לחדשנות. החולים לא.

יש לנו פרויקט במסגרת HIT, בשם CARE, שנועד לבנות קהילות של חולים ולנטר את ההתנהגויות והצרכים שלהם במטרה לשפר את איכות חייהם. יש לנו עוד המון עבודה לבצע ויש לנו הרבה פרויקטים, שהתחלו לממש במסגרת הזו.

אחד הפרויקטים, שאנו מפתחים, הוא שימוש ברובוטים. אנו מפעילים כבר רובוט אחד בשם K-Sera המקושר לחולה בביתו ועוזר לו. פתרון אחר הוא שעון חכם בשם Usefil, שניתן להטמיע אותו בכל מוצר בבית, למשל בטלוויזיה. פתרון אחר הוא מערכת ADL העוקבת אחרי חולים סיעודיים בביתם ומנטרת את השינויים בהתנהגות שלהם.

אחד הפתרונות החדשים שלנו קרוי Cogni, נועד לטפל במיומנויות הקוגניטיביות של אנשים, ויש כאן המון שימוש באווטארים. על זה נוסף פתרון של סייען אישי בשם Multi Coacher.

אנו בעשייה עצומה, שחלקה נועד כדי לעמוד בקשר עם המשפחות, שלא תמיד מוכנות לקבל את החידושים הללו, בניגוד לחולים, שמאד מתלהבים ומקבלים את החידושים, שאנו מציגים להם". 

ד"ר רוברטו פירצ'יני, (בתמונה משד"ר רוברטו פירצ'יני עם הרובוט Jiboמאל), מנהל Advanced Conversational Technologies, חברת Jibo: "אני כאן בפעם הראשונה תודות לד"ר נאווה שקד, שביקשה, שנחשוף את Jibo, שכבר מופעל מזה כמה חודשים ב-HIT. זה הרובוט החברתי הראשון והמתקדם ביותר בעולם.

את הקריירה שלי התחלתי לפני עשרות שנים בתחום המרת טקסט לדיבור. המכונה הראשונה, שבנינו באיטליה, היתה ב-1982. הפתרון נקרא אז MUSA והוא היה אז חסר כל שמוש מעשי. עברתי לארה"ב למעבדות בל ובשנות ה-90 פיתחתי פרויקטים עם DARPA. ב-1999 הקמתי חברה בשם SpeechWorks, שפיתחה את הפתרון הראשון, שנועד להחליף את ה-IVR המעצבן של הניתוב הטלפוני, מערכת, שתבין מה הרצון של אנשים המתקשרים למוקדי השירות. ב-2005 עברתי לחברת הזנק נוספת בשם SpeechCyber ואז בא לי הרעיון, ששמו כיום Jibo.

ב-2014 התחלתי עם חברה קטנה. היינו בהתחלה רק 6 אנשים והקדשנו את הזמן הראשון שלנו ללמוד מה זה רובוטים ומה ההבדל בינם לבין עוזר אישי. יש בשוק המון עוזרים אישיים וההבדלים הם פרי ההתפתחות השונה של השווקים:
א. העוזר האישי הוא תוכנה בלבד. אין חומרה הבאה במגע עם האדם.
ב. בהמשך ההתפתחות של העוזרים האישיים נולדו חומרות דוגמת המכשיר של אלכסה מאמזון, אבל זה לא יותר ממיקרופון עם רמקול המחוברים מאחור לאינטרנט. זה לא רובוט בכלל. 
ג. התפתחו אווטארים, שהם חיקוי של רובוט אנושי בתוכנה עם אנימציה יפה. 
ד. נולדו רובוטים קטנים שבכלל לא דומים לבני אדם, שנועדו לסיוע לאנשים, למשל, בתחום החברתי.

מכאן התפתח עולם הרובוטים, שהם קודם כל תהליך יצור של חומרה. המון תכנונים ועיצובים של חומרה. רובוטים בתעשייה יש מזמן. הרעיון של רובוטים חברתיים החל ב-MIT, זה התחיל באותה תקופה, שבה היפנים היו משוגעים על יצורים, שהם קראו להם טומוגוצים, יצורים וירטואליים, שגידלו אותם על המחשב או הסמארטפון שלהם. ב-MIT חשבו, שאפשר להפוך את היצורים החמודים והחברתיים הללו לרובוטים של ממש. 

הפתרון שלנו נראה היום קטן וחמוד. בהתחלה הוא היה גדול ומסורבל. אולם, המחירים של הרכיבים נפלו וכיום  אני מאמין, שהמחיר לרובוט חברתי יירד מתחת לאלף דולרים לרובוט. זה פחות או יותר המחיר של אייפון חדש בארה"ב עם כל מה שמלווה אותו. לכן, זה יהיה בהישג יד של כל אחד.

ביפן, שמובילה בתחום, פותחו לא מעט רובוטים אנושיים והם מאוד מתקדמים. הבעיה: הרובוטים היפנים מאוד יקרים ומאוד מסובכים. אנו הלכנו על רובוטים, שלא דומים לבני אדם, למרות שהם מתנהגים כאנשים, רובוטים יותר קטנים ומאוד קלים לתפעול. ב-Jibo יש 6 מיקרופונים כדי שהרובוט יזהה את הכיוון, שאנשים מדברים אליו ויפנה את החזית שלו לכיוון הדובר. יש לו גם מסך מגע על הפנים. כך, שאפשר להכניס בקשות ומידע במגע על המסך. 

הפרוטוטייפ הראשון של Jibo יצא ב-2013 ובמשך השנים הוא שינה צורה. החלטנו, שאת ההבעות האנושיות שלו הוא יספק באמצעות עין אחת, שיש לו במרכז המסך, שזה כמו פנים. העין משתנה לפי הרגש וקל להבין זאת.

בניגוד לרובוטים היפנים, שיש להם קשיי שפה חוץ מיפנית, הרובוט שלנו מדבר כמה שפות מהרגע שהוא יוצא מתהליך הייצור והוא יכול להחליט באיזה שפה הוא ידבר. אם הוא לא מבין, הוא יטען את השפה מהאינטרנט כך שיוכל לענות למי שפונה אליו בשפה, שהוא לא מבין".

רון שמיר, (בתמונה משמאל), ממייסדרון שמיר משותף ומנכ"ל Phonetica: "אנו סטארטאפ שעדיין לא מוכר, שמפתח מערכת של סיוע לחולים באמצעות זיהוי קולי. עדיין איננו יכולים לחשוף את הפתרון שלנו.

יש בתחום שלנו המון בעיות, למשל, השמירה על הפרטיות. לא לכולם ברור אם הפרטיות בכלל חשובה. יש לזה גישות רגולטוריות שונות, שמשתנות ממש כעת בארה"ב. כל חודש, לפחות מאגר מידע אחד בתחום הרפואי נפרץ ונגנב בארה"ב, למרות כל ההגנות. עולם ה-IoT הוא פרצה אחת ענקית. גם בישראל, כל מי שמתקין אצלו מצלמה של 'בית חכם', שידע, שהשכנים יוכלו לפרוץ למצלמה ולראות מה יש לו בבית. יש המון מצלמות פרוצות וקל למצוא אותן ברשת האינטרנט.

מדובר בכשל שוק, שלעניות דעתי הממשלה אמורה לטפל בזה, כי אין כוח כלכלי, שיכול לטפל בבעיה הזו לבד. צריך לזכור, שיצרני המכוניות לא התנדבו לשים כריות אוויר וחגורות בטיחות במכוניות, כפו את זה עליהם. אני מאמין, שאנו, שיש לנו משרד סייבר בתוך משרד ראש הממשלה, הגוף הזה אמור לקחת אחריות על כל הציבור, לא רק על הגופים הממשלתיים והגופים, שהממשלה רוצה לפקח ולהגן עליהם. כל הציבור זכאי להגנה". 

ד"ר מיכל רוזן צבי, (בתמונד"ר מיכל רוזן צביה משמאל), מרכז המחקר חיפה, IBM: "ב-2011 הצגנו לעולם את ווטסון והוכחנו, שמכונה יכולה לענות על שאלות קשות במהירות, טוב יותר ממומחים. בהמשך הראנו, שהשימוש הטוב ביותר ליכולת הזו הוא בעולם הרפואה. 

הושקע הון עתק לפיתוח הפתרונות הללו. כ-5 מיליארד דולרים הושקעו רק ביחידה לפתרונות רפואיים וזה כלל רכישה של לא מעט חברות ע"י IBM.

הפיתוח המרכזי שלנו היה ונשאר התחום הרפואי והשימוש של ווטסון לעולם הרפואה. המערכת הזו שינתה את עולם הרפואה ויש לה השפעה אדירה על תחומים מקבילים רבים". 

אלכס פבטולוב, (בתמונה אלכס פבטולובמשמאל), מנכ"ל Ola Mundo: "פיתחנו פתרון לאוטיזם.

1 מכל 45 ילדים חולה במחלה הזו. בהיחלט תופעה לא שולית.

פיתחנו אפליקציה גם להורים וגם לילדים, מבוססת על אווטאר היוצר דיאלוגים עם הילדים.

הדיאלוגים מתבצעים לפי רמת ההתפתחות שלהם". 

דפנה פרסלר, (בתמונה משמאל), אוונגליסטית מוצר, Intuuition Robotics: "אנו מפתחים רובוט חברתי היודע לבדר זקנים ומבוגרים בכל גיל ושמו ELLI-Q

הבדידות היא הבעיה הכי כבדהדפנה פרסלר של מבוגרים ולכן אנו מפעילים תכנית חברתית הכוללת הכל. למשל, העברת תמונות וידיאו מהילדים והנכדים וכמובן סיוע בתחום הרפואי לקשיש.

הרובוט הוא יצור פרואקטיבי המציע פעילויות למחזיק בו.

יש ברובוט יכולות של Machine Learning ולכן הוא לומד ומשתפר כל הזמן.

הרובוט מגיע עם טאבלט צמוד ושולט עליו. הטאבלט מאפשר את האינטראקציות החברתיות עם המחזיק במכשיר.

כך, שיש כאן תפיסה שונה ממה שרואים בעולם הרובוטים האנושיים". 

אלון גלדסטון, (בתמונה משמאל), COאלון גלסטוןO, חברת HereO: "פיתחנו מכשיר לאיכון ילד, שהולך לאיבוד. מדובר במכשיר מאוד קטן, שיש בו SIM לחיבור סלולרי, WiFi ובלוטוס'. היתרון שלנו: זה פתרון שעובד.

יש המון פתרונות חכמים כביכול לאיתור ילדים או זקנים, אבל בשטח הם פשוט לא עובדים. 

התחלנו את דרכנו עם גיוס במימון המונים וכיום אנו מוכרים את הפתרון כבר ביותר מ-60 מדינות". 

בועז זילברמן, מנכ"ל, Project Ray: "פיתחנו ממשק עיבוד ודיבור עבור עיוורים. זו מערכת הנמצאת בתחילת דרכה וזוכה להדים חיוביים רבים.

זה למעשה סמארטפון לעיוורים". 

ד"ר יורם לבנון, CSO, חברת Beyond Verbal Communication: "הרגשות משפיעות על הרווחה האישית. לכן פיתחנו מערכת המזהה רגשות.

הפתרון הזה מאפשר לזהות מחלות בזיהוי מוקדם בצורה, ששום כלי איבחוני ה קיים כיום לא מסוגל לזהות. יש לזה המון שימושים, שאנו עובדים עליהם כעת". 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים